Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kabaréműsor lett az m1 Híradója

Viccparódia

2011. december 28. 21:45 barb 162 komment

MTV Híradót nézni lassan szórakoztatóbb elfoglaltság lesz, mint Szaniszló Ferenc tévés jegyzeteire vadászni az Echo TV honlapján. A szerda esti adáson is jól szórakozhatott az, aki észrevette, hogy a hírműsorban egyszerre kellett helyreigazító riportot lehozniuk, majd bizonygatniuk, hogy nem hamisítottak.

Az Indexen kedden írtuk meg, hogy a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége tudatos hazugsággal vádolta meg az MTV Híradóját, amiért december 22-ei tudósításukból kihagyták a kormányzatot érintő kritikáikat. Az MTVA nem kívánt reagálni az ügyre, átpasszolták az MTI Hírcentrumnak a kérdést. Választ azóta sem kaptunk, ma este viszont érdekes módon szót kapott a MEOSZ képviselője (08:04-kor kezdődik), aki végre elmondhatta álláspontját. Külön érdekessége az összeállításnak, hogy egy szóval sem említik benne az előzményeket, és nem hangzik el az oly megható bocsánat szó sem, amit pedig a kiretusált Lomnici Zoltán esetében nem győztek ismételgetni.

A helyreigazításnak is beillő riport után viszont 14 perccel önigazolásképpen büszkén beolvasták a Krisna-tudatú hívek közleményét (26:37-nél), miszerint nem hamisítottak hétfőn, amikor a Blaha Lujza téri ételosztás után nem a krisnások számlaszámára, hanem az Ökumenikus Segélyszervezet adományszámára hívták fel a figyelmet. Nem, az valóban nem volt hamisítás, a két ételosztó program nevének nagyfokú hasonlósága okán tudatos vagy csak egyszerűen véletlen tévesztés lehetett (Ételt az Életért vagy Ételt az Éhezőknek, tényleg hasonló, m2 vagy tv2, az is majdnem ugyanaz). Így vagy úgy, ki tudja, de azért ebből a két esetből is látszik, hogy Élő Gábor kirúgásával még nem változott meg minden egy csapásra a Hírcentrumban.

Címkék: tv m1 híradó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libernyák 2011.12.29. 10:20:55

Komancsok idején is ferdítettek, most is, meg majd a jobbik idején is fognak.

vénkujon 2011.12.29. 10:23:38

@(C) Neel Armstrong: van egy szar hírem kapitány. az első mondatod alapján (a jó fideszes elv szerint) mostmár te is közénk tartozol. egy lapraszerelt ellendrukker vagy.
de fel a fejjel. majd összejövünk a titkos klubban, ahol együtt hazaárulóskodhatunk, meg szidhatjuk a vezért-ahogy szoktuk. jó buli lesz, bár egy apró kis kellemetlenség még vár rád: meg kell szabadulj a faszod előbőrétől-merugye nálunk nem lehet neked olyan.
akkor majd talizunk haver. hozz piát, meg ragtapaszt.:):)

Kotkodus 2011.12.29. 10:27:56

@zeneovi: valamelyik nyugati újság ezt jól meg is fogalmazta: sok a populista most európában, de úgy tűnik egyedül magyarországon hiszik el azt amit mondanak...

regress 2011.12.29. 10:34:49

@Smoother: itt is ez lesz.@neuromanc: kövér lacika is jól mutatott ildi néni oldalán 25-éve.ő milyen útra tért?és pozsgai et.meg még jó páran?

zoxó 2011.12.29. 10:35:45

@Kotkodus: Lévai Anikó nem azért nem zsidó, mert a mi zsidónk nem zsidó. Ezen a tájon (Szolnok és környéke) a Lévaiak eredetileg reformátusok, amióta ide települtek, vagyis 1720 óta, majd később néhány család katolikus lett. De elhiheted, zsidó nincs köztük.

messi-asz 2011.12.29. 10:36:04

viccország debil intézményei....

Kotkodus 2011.12.29. 10:37:50

@Mdavid89: egyetértünk. primitív dolog bármilyen vallási, politikai, társadalmi, szexuális irányzatot nem egyenértékűnek ítélni a sajátjával. ráadásul erős kisebbségi komplexusra épül az egész... még szánalmas is...

sajnos az emberek többségének nincs elég önbizalma, nem építenek ki gazdag belső világot, ezért könnyű őket megfogni az ilyen magyarkodó szabadságharcos maszlaggal... olcsó büszkeségérzés szerencsétlen gyerekeknek.

persze amikor szembesíted őket a képmutatásukkal, akkor nem szeretnek válaszolni...

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 10:39:06

@Mdavid89:

Szerintem azokat a kommenteket (vagy bármi más írásművet) se olvasd el, amelyekben a magyar, a német, az örmény, a japán, kínai, lapp, dakota, csecsen stb., szó szerepel, így aztán egyáltalán nem kell többet olvasnod.

Amiről valójában szó van, az magas neked, mint tyúknak a farzseb.

Az m1 Híradója kabaré, egyetértek, a ballib média fő sodratának híradói (TV2, RTL) viszont bűnügyi és bulvármagazinok, valamint csatorna reklámok, hírműsornak álcázva.

Azt most nem is részletezve, amit ez a két fő éterszennyező az emberek butításában, ízlés- és értékrombolásban - nyílván a te szimpátiád mellett is - sikeresen művel.

zoxó 2011.12.29. 10:45:24

@puffatag: Nem tudom, mi a problémád:)). A Bibliában is benne van: Szeresd felebarátaidat! Aztán hogy hogyan és milyen módon, az, azt hiszem, nincs benne. Hát ő így. Mindenesetre én már lekéstem arról, hogy főállású anya legyek. Akkor esetleg nekem is leesett volna néhány millányi vagyon a nagy közösből:((.

Kotkodus 2011.12.29. 10:46:09

@zoxó: nem vagyok kiváncsi a keresztlevelekre; ez legyen mindenkinek a személyes ügye.

nem attól lesz valakiből társadalmilag hasznos egyén, hogy milyen családban születik. még párttitkár édesapával és kisz-vezetői múlttal is lehet valakiből jó ember, nem?

2011.12.29. 10:55:21

@puffatag: Öccsém...hogy te miket nem tudsz...melyik tagod puffadt meg most, csak nem az orrod? Pojáca.

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.12.29. 10:56:54

@Kotkodus: Így, ahogy írod.

@(C) Neel Armstrong: Pont az ilyen félmondatok miatt könnyű a zsidózás, melegezés, vagy bármi más mögé bújni.

Mi ez a ballib? Indokold már meg! Attól, hogy a barikádon vagy a kurucon minden mondatba helye van (mert ugye a gyűlölet erő), miért kell mindent és mindenkit valami kategórikus jelzővel megbélyegezni. Ne csak végletekbe lássunk már, mert annak ez lesz a vége, ami most is van.

Mellesleg nem nézem ezeket a csatornákat, mert tényleg agyrohasztó és káros az a sok műsor, amit nyomnak, de nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene hülye szurkálódásokra.

zoxó 2011.12.29. 11:01:52

@Kotkodus: bocs, de ki is kezdett el zsidózni??? Ki hozta fel LA állítólagos zsidó származását?? Te.
Én csak a rideg tényeket soroltam, mivel engem aztán tényleg hidegen hagy más vallása, de azt nem bírom, ha valaki úgy kezdi el más származását emlegetni, hogy fogalma sincs, miről beszél. Ettől még nagyon nem kedvelem az egész brancsot, szerintem a rendszerváltozás után feltűnt legkártékonyabb banda a KDNP-vel együtt. De ha már átkozzuk őket, tegyük tényszerűen, ne holmi légből kapott infók alapján. De az utolsó mondatoddal egyetértek, bár nincs róla közvetlen infóm. A családom nem volt érintett pártügyekben sem akkor, sem most.

bőrmók 2011.12.29. 11:03:29

@Cooper ügynök: ja, csak ezt lehet ennél kicsit elegánsabban is csinálni. Ez már a "teljesen leszarom, hogy néz-e valaki" című adás, innentől pedig jótékonyságból sem szeretnék rá pénzt adni.

2011.12.29. 11:11:22

@Kotkodus: Primitív vagy és kész. Nem kicsit. Nagyon! De tudom, nem volt gyermekszobád, és valószínűleg bántottak a nálad kisebb gyerekek. Ezért most hősiesen visszavágsz. Esősorban a többgyermekes anyáknak, de úgy általában az egész világnak. Mindig megmaradsz annak aminek születtél: korkodusnak...(annak aki nem tudja mi az: "... nem igazi szilva volt, hanem csak korkodus, olyan sárga fosos szilva,..."beszelo.c3.hu/cikkek/fuga)

debildevil 2011.12.29. 11:11:36

@BélaBácsiii: Ugy látszik túl korán írtál, hogy eddig senkisem reagált. Pedig a hitelességhez talán az is hozzátartozik, hogy mástól nem várok el többet, mint magamtól (hamár magamat többre tartom).

GGG77 2011.12.29. 11:12:25

A két kertévé szépen elbújt a bűnügyi hírek mögé, abból nem lehet bajuk, ha nem foglalkoznak a politikával.
MTV Híradót szerintem pár tízezer Orbán fanatikus néz, viszonyuk kb olyan a Vezérhez, mint a tinilányoknak Justin Bieberhez.
Szaniszló Ferenc hangulattól, vérmérséklettől függően komikus/tragikus.

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 11:14:06

@Mdavid89:

Csak a lényeget nem érted, ahogy a lebutított, konzumszeméttel fertőzött, bankoknál eladósított, hazátlan "világpolgárrá" nevelt és permanens fogyasztásra ingerelt generációd millió és millió képviselője sem a tönkretett Európában.

De hiszen pont ez a cél, hogy ne legyél magyar, hazafi, sokoldalúan művelt, gondolkodó ember, akinek van tartása, gerince, bátorsága, morálja és egészséges szexualitása.

Mókás, hogy az m1 Híradó a fő ellenség, amikor az adócsaló Sas József "kabaréját" adja szilveszterkor az egyik hulladék csatorna és máshonnan is ömlik ránk az alpári, az értéktelen, a főként a fiatalokra káros és ízlésromboló kultúrszenny.

Aki pedig ezen dolgokat felemlíti, azonnal antiszemita vagy Orbán seggnyalója, esetleg csupán 2/3-os idióta. Vitaképtelenek vagytok.

Kotkodus 2011.12.29. 11:19:18

@zoxó: alapvetően nem én kezdtem, csak reflektáltam egy korábbi kommentre; de ettől függetlenül vállalom a véleményemet!
nem láttam a családfát, ahogy valószínűleg te sem; így nagyon nehéz "tényeket" emlegetni ez ügyben.

ezen túl igencsak nehéz pontosan definiálni, hogy kinek mit jelent a zsidó vallás, származás... valószínűleg ez ma már gyakran csak egy kulturális kötődés, amelynek már nincs sok köze a történelmi ősökhöz és az ő genetikai állományukhoz (mint ahogy a mai magyaroknak sincs sok közük a bíborban született konstantin által leírt 9-10. századi magyarokhoz...)

ez az egész kulturális megkülönböztetés egy egyszerű kommunikációs panel: olcsó politikai tőke. gondolom észrevetted, hogy mely pártok élnek inkább ezzel az eszközzel.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.12.29. 11:20:54

Itt nem azzal van a gond, hogy az előző bagázs alatt Bánóval és a többi őskövülettel üzemelt a napkelte, mindenki tudta hogy hol helyezkednek el a "közszolgálat" palettáján, hanem azzal, hogy most sokan úgy tesznek, mintha a Zórbán előtt az m1 maga lett volna a függetlenség és pártatlanság szimbóluma, hivatkozni meg nem lehet rá, csakmertazért.

Ugyanez a célközönség az aki most hülyére aggódja magát a "demokrácia" miatt, együtt tüntet Gyurcsánnyal meg az LMP-vel, 2006-ban pedig otthon kussolt és élvezte GYF. szegénypárti demokratikus mintaállamát és az utcai sportközvetítéseket.

Szerencsére az emberek egyre nagyobb része látja, hogy a mostani aggódó "demokraták" az előző kormány alatt sehol sem voltak amikor aggódni kellett volna, tehát valójában nem a demokráciaféltés a valós ok, hanem hogy elvileg jobboldali kúrmány van hatalmon, ami persze mérföldekkel lehetne jobb de sajnos nem az.

wilson77 2011.12.29. 11:20:59

@Trombi:
Trombikám! Ha nem veszed észre, hogy egyre cikibb zsidózni, és a frusztrációdat elfojtod, akkor el fog vinni téged a gyomorrák.
Kár lenne érted.
üdv: wilson

Kotkodus 2011.12.29. 11:22:46

@surcapisca: lehengerlő érveket soroltál fel... nehéz velük vitatkozni...:)

(a többgyermekes anyákat sehol sem bántottam és egyébként minden tiszteletem az övék!)

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.12.29. 11:25:25

@(C) Neel Armstrong: Annyira nem áll távol a nézetünk. De a szemét engem azért zavar mert szemét. Ha valaki nem akar magának nemzettudatot, vagy eldönti, hogy milyen beállítottságú legyen az az ő döntése, ezt ne fogjuk a médiára!

wilson77 2011.12.29. 11:25:56

@kicsijuti:
Kedves kicsijuti!
A napkeltés hasonlat - politikai hovatartozástól függően - akár értékelhető is. (Bár megjegyzem, a fideszék önként negligálták a műsort)
Ugyanakkor - ha igaznak vesszük az állítottakat - akkor 6-tól fél 9- ig (mínusz reklám, híradó, kultúra, sport) "szennyezték a közmédiát".
A mostani meg totálban adja az ívet.
üdv: wilson

fran7 2011.12.29. 11:26:37

@GGG77: Lehet félreérted a kereskedelmi tvék működését. Amikor Bajnai idejében elhezdett a tv2 bulvárműsort csinálni a híradóból, akkor kezdte megverni az rtl-t olyannyira, hogy az aktív és és a jr is kezdte verni az rtl-en futó műsorokat. Ezért váltott az rtl bulvárosra, nem Szalai Annamari miatt. Meg ha azzal lehetne nézettséget csinálni, hogy éjjel-nappal szidnák Viktort, akkor hidd el megtennék. Ha a legnagyobb külföldi tulajdonban levő tv-ét szorongatnák politikai okokból, akkor milyen támadás jönne külföldről. Ha a senki által nem hallgatott Klubrádióért ennyire felhördültek.
Másrészt az m1 Híradó kezdi utolérni nézettségben a kereskedelmi tv-ket.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.12.29. 11:29:03

@nemzetikonyves: Ez hazugság. Grammra kimérten, szinte aggályosan precízen volt jelen minden oldal az eemúttnyóccévben, mikor amúgy Bánóék már régen ATV-sek voltak. Kend (vagy mi a faszom) keveri a szezont a fazonnal, mert buta, vagy ha nem buta, akkor hazudik. Evvan, húzd meg (vagy inkább le) magad.

zoxó 2011.12.29. 11:30:43

Igen, pontosan tudom, kik élnek vele.
Már bocs, de:

"zsidó ügyben tessék megkérdezni viktorkát! neki zsidó a felesége, ergo az összes gyereke;" - ez nem reflektálás, ezen a blogon te hoztad fel először a témát.
"nem láttam a családfát, ahogy valószínűleg te sem" - ne légy abban olyan biztos. Az én őseim is rajta vannak azon az 1720-as névjegyzéken, tehát pontosan tudom, miről beszélek.
"ezen túl igencsak nehéz pontosan definiálni, hogy kinek mit jelent a zsidó vallás, származás..."- de a jelek szerint te még mindig nem fogtad fel, hogy miről beszélek. LA-nak mit is kellene definiálnia??
Azt hiszem, befejeztem.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.12.29. 11:33:29

@efes: A Napkelte sosem (illetve tán még a kilencvenes évek elején) volt köztévé által gyártott műsor, hanem Gyárfás elvtárs vett pénzért műsoridőt, éppúgy, ahogyan Anettka boldogul férjének cége reklámidőt. De a tényszerűség kedvéért, még a legdühösebb Napkelte sem volt soha olyan elfogult, mint ma az m12duna12.

wilson77 2011.12.29. 11:36:51

@GGG77:

Kedves GGG777!
Te meg tudod magyarázni, hogy mi a fene buli van abban, hogy a közszolgálati média a fidesz-kdnp kezében van, akkor miért van szükség nekik hír tv-re, echora, (és amiről senki sem beszél városi tévékre, amelyek még inkább fideszesek?)

Mert én biza', nem tudom megmagyarázni. De attól még így van. (Mindegyik platform más-más csoportot fed le, vagy mi?)
üdv: wilson

Walter Hartwell White 2011.12.29. 11:38:38

@(C) Neel Armstrong: Az általad említett "ballib média" egyik tagja már rég nem az (TV2). Mielőtt ilyet leírsz, körül kéne nézni, kik birtokolják a csatornát milyen mértékben és hány jobboldali politikus jelent meg benne az elmúlt hónapokban, sőt a miniszterelnök is több ízben. Az RTL Klub is erősen igazodik a "nemzeti együttműködéshez", ezt csak a vak nem látja. Ennyit a "ballib" médiáról.

wilson77 2011.12.29. 11:43:16

@(C) Neel Armstrong:
Kedves Neel Armstrong!

Köszönöm, hogy megosztottad a lényeget!
Maradéktalanul egyetértek*!

Csak egy kérdésem van: mi az az egészséges szexualitás?
Jó lenne, ha megmondanád, mert akképpen cselekednék én és a többi hétmilliárd.

köszönöm!
peace és üdv: wilson

*egyáltalán nem értek egyet

mátyáskirály 2011.12.29. 11:43:42

Azt szeretnem kerni, hogy az utolso ember, aki elhagyja az orszagot, kapcsolja majd le a villanyt

fran7 2011.12.29. 11:46:03

@¡Viva La Onda!: Ennek egyetlen oka van, hogy a ballib média pénzért volt ballib, nem meggyőződésből. Olyan ugyanis ott sokaknak nincs.
(Ezért nem sírtam a sajtószabadságért, ugyanis eddig sem volt.)

neuromanc 2011.12.29. 11:53:02

@regress: Konkrétan szokról a politikusokról beszéltem, akik most a "sajtószabadság" mellett verik a nyálukat. Akiknek a sajtószabadság az, amikor Drágabolgárúr és tsai az ő ellenségeiket szapulják a "független" Klubrádióban...:)
Egykutya mind, jobban tennék, ha szépen otthon maradnának, vagy a parlamentben végeznék azt a munkát, amiért fizetjük őket.

bőrmók 2011.12.29. 12:00:26

@nemzetikonyves: nemhogy nem mérföldekkel jobb, hanem mérföldekkel szarabb. Egy idióta, beteg ember dönt mindenről, ez a probléma. Amúgy tök mindegy lenne, hogy milyen "oldali" a kormány.

bőrmók 2011.12.29. 12:01:31

@neuromanc: ki mondta, hogy a Klubrádió független? És mi köze ennek a sajtószabadsághoz?

wilson77 2011.12.29. 12:07:41

@neuromanc:
Kedves neuromanc!
Én ezt nem is értem.
üdv: wilson

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.12.29. 12:18:11

Az m1-es híradó nézettsége csak a decemberi időszak miatt magasabb. Ilyenkor a tv2 is megszorítja az rtl klub-ot. Majd nézzétek meg a retro Sas-kabaré nézettségét!

SzaGyu 2011.12.29. 12:22:53

A Magyar Televízió vezetése épp úgy hazudik mint Orbán Viktor és kormánya.
Egyetlen szavuk sem igaz.

Ezért csak annyit tudok még hozzátenni, hogy:
Éljen Orbán (és az összes pribékje)!
-Indiában.

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 12:27:08

@wilson77:

Sejtettem, hogy valamelyik homár bekapja a cuclit, találva érzi magát és hőbörögni kezd.:)

Langyi, üdvözlet a coming out alkalmából.

Azért ne túlozz, közel sem vagytok - még - 7 milliárdan, itthon is csak pár ezren lehettek.
Megnyugtató, hogy genetikai zsákutcaként születéssel nem szaporodtok tovább.

Szerencsére az ország új alkotmánya sem teszi lehetővé, hogy szakállas bácsik tinédzser fiúkat vegyenek "feleségül".

Akinek ez az egészséges szexualitás, annak ki kell innen vándorolnia, amit teljes szívvel támogatok. Hajrá!

neuromanc 2011.12.29. 12:31:20

@Takony_fősámán: Az MTVA előtti éhségsztrájk a Lomniczi ügy kapcsán, a "tisztességes közmédiáért" indult. A velük szolidarizáló tüntetés a Rádió előtt már átlényegült a "sajtószabadságért" való demonstrációvá, amelynek legfőbb, mondhatni egyetlen eleme a Klubrádió "megmentése" volt. Számomra kissé kiábrándító módon maga Navarro is beszállt a "közösködésbe", és attól kezdve már nem volt megállás.
A Parlement előtti odaláncolós show-nál is megjelentek Navarroék.
Cserében az általam említett politikusok, sőt egyre több bukott és még fungnes MSZP-s, LMP-sek rohnagálnak a Kunigundába, Navarroékkal fényképezkedni, kordont bontani stb.
Nekem ez az egész már gusztustalan.

baliquez 2011.12.29. 12:31:50

Hátasztán közszolgálati televíziójától mégis mit vártok, osztjónapoton kívül.

neuromanc 2011.12.29. 12:32:10

@wilson77: Előbbi kommentem válasz neked is, kedves Wilson. üdv:)

fetyisob 2011.12.29. 12:35:20

én nem tom hová tenni a jobbikot!
régen legalább felvonultak:)
most semmit nem csinálnak csak a szocikat szidják holott a kormányt kéne kritizálni!
ismeröseim közül sokan a jobbikban biznak még.
én már nem!
Lmp?fiatalok lelkesek! csak nehogy ök is ebböl akarjanak nagy polgárok lenni! láttunk ilyet ugyebár hogy a borostás egyetemisták micsoda hévvel kergették el a komcsikat! aztán szép lassan vissza állitják a rendszert a fiug már nem borostásan nem farmerben hanem nagypolgarként a rozsadombrol!!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 12:37:02

@kicsijuti: kerj uj brossurat.

"azelmutnyocevahibas" es "azemutnyocevisszarvolt" propaganda-panelek mar nem mukodnek:-)

egyszeruen sikerult alulmulni fletot. gazdasagi- es demokraciadeficit szintjen egyarant.

szoval kerdezd meg a partkozpontban, hogy most mit kellene nyomni, mert ezt mar leszarjuk, hogy ki mit tett az elmult 8 v 20 evben, mert a jelenlegi kormany a magyar demokracia tortenetenek legszarabb kormanyara sikeredett:-)

fetyisob 2011.12.29. 12:39:48

@neuromanc: csacsiságokat irsz!
rád már hatott a zorbanizmus

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 12:40:06

@(C) Neel Armstrong: tevedsz, buzinak lenni nem betegseg, szemben a homofobiaval, ami bizony mentalis rendellenesseg:-)

es buzinak lenni nem is ciki, szemben a nacikkal. mert nacinak lenni bizony nagy szegyen:-)

ugyhogy pillanatnyilag te vagy az, aki beteg. no nem azert, mert nem vagy buzi, mert en sem vagyopk az. azert, mert embertarsaidat minden racionalis ok nelkul gyulolod, sajat frusztraltsagod es ismereteid hianya indukal benned felelmet, ami agresszioba csap at.

es nem tudod kezelni. na ezert vagy te a beteg:-)

mert nem vagy ura a sajat agyadnak es masok karara akarsz tenni.

wilson77 2011.12.29. 12:42:45

@neuromanc:
kedves Neuromanc!

Aha, így értem, mire gondolsz, bár egy kicsit másként látom ezt.
Én úgy, hogy a Rádió előtti megmozdulás vaklóban átlényegült a "sajtószabadságért" való demonstrációvá, de nem gondolnám és nem tapasztaltam, hogy legfőbb, mondhatni egyetlen eleme a Klubrádió "megmentése" volt.
Kétséget kizáróan minden felszólaló megemlítette vagy utalt a Kr-ra, de nem vitte el a show-t a Kr.
Talán ezt jelzi is a keretbe foglalt felszólalás: nagy navarróék kezdték, ők is fejezték be.

A többivel, amit említettél akár egyet lehet érteni, de nyilván mindenki meg akar lovagolni egy támogatandó és népszerű kezdeményezést.

üdv: wilson ;)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 12:43:45

@neuromanc: "Akiknek a sajtószabadság az, amikor Drágabolgárúr és tsai az ő ellenségeiket szapulják a "független" Klubrádióban...:)"

igen
ezt hivjak sajtoszabadsagnak. fura, mi?:-)

szerinted ha elveszik a hirtv es az echo sugarzasi jogat amikor fletoek kormanyoztak es gyakorlatilag mast sem csinaltak 8 evig, csak kopkodtek a kormanyt, akkor mit szoltal volna?:-)

akkor is az lett volna a velemenyed, hogy az nem sajtoszabadsag, hogy egy, vagy tobb csatorna folyamatosan kopkodi a kormanyt?:-)

fülöpke 2011.12.29. 12:45:23

@neuromanc: Igen-igen, nekem is Ildikó cenzor néni a "kedvenc" MSZMP-s "demokrata" és szólásszabadság élharcosom. Mondjuk ennyi gyakorlattal a háta megett képben lehet, annyi bizonyos.

Közszolgálati azaz objektív Híradó? Már a felvetés is megmosolyogtató. Ilyen sose volt, sose lesz. Most sincs. Ameddig emberek szerkesztik, ez így is marad.

Kicsit más, de a vezérelv talán nem is annyira. Vegyünk egy családapát. Megteheti, hogy anyagilag támogassa az egyébként "hülye" (értsd: buta, lusta, tehetségtelen) gyerekét. Milyen eséllyel várhatjuk el tőle, hogy egy külső szemlélő számára sokkal ésszerűbbnek tűnő döntést hozva inkább a szegény sorsú, de általa nem kifejezetten kedvelt szomszédja zseniális és szorgalmas fiát támogassa? És mikor fog ez utóbbi szegénylegény ügye mellett valaha korteskedni? Mindenki a saját ügyét erőlteti, és mindig lesznek olyan emberek, akik ebben meglehetősen ügyetlenül fogják őt segíteni.

Minden szentnek maga felé hajlik a keze. Ezen szerintem – bárhogy erőlködünk – nem lehet változtatni. Bosszankodni persze lehet rajta.

wilson77 2011.12.29. 12:47:37

@(C) Neel Armstrong:

Tisztelt Neel Armstrong úr!

Kérem, az elfojtásai és frusztráltságai miatt haladéktalanul keressen fel szakorvost, mert testének szervei meg fognak betegedni, és hamarosan daganatos betegségben fog szenvedni.

Ennyit meg nem ér a dolog. Önre is szüksége van a társadalomnak!

üdvözlettel: wilson

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 12:48:39

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Nem működik a Tóta blogja, hogy idejöttél büdöset szellenteni?

Kár volt, de majd szellőztetek utánad.

Az ország neve, ahol jelenleg élsz, és amelynek polgára (?) vagy, Magyarország.

Ha ezzel bajod van, nyugodtan és szabadon kivándorolhatsz innen, minden értékeddel együtt, semmilyen bántódás nem ér.

El ne felejts értesíteni, kimegyek integetni, ha indul veled a vonat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 12:48:51

@fülöpke: "Igen-igen, nekem is Ildikó cenzor néni a "kedvenc" MSZMP-s "demokrata" és szólásszabadság élharcosom. Mondjuk ennyi gyakorlattal a háta megett képben lehet, annyi bizonyos."

es az nem ciki vajon, hogy a jelenlegi allapotokhoz kepest mar egy exmszmp-s focenzor szabadsagharcosnak tunhet..?:-)

neuromanc 2011.12.29. 12:49:31

@fetyisob: igazad lehet, magam is tapasztalom, hogy e kis hazában "csacsiság", ha valaki nem menetel kábán valamelyik párt, vagy formáció nyomában ... de a zorbánizmus, az mi? :))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 12:51:00

@(C) Neel Armstrong: nem vagyok orbania polgara:-)
'
es amint eltakartitunk benneteket, ujra Koztarsasag leszunk, ne aggodj:-)

rendezunk alkotmanyegeto partyt is..:-)

szivesen latunk, hozhatod az orbankepedet az iroasztalrol es dobhatod a mi tuzunkre.
ez ugygis megy nektek, jobbrol balra, balrol jobbra, ahol eppen melegebb van;-)

wilson77 2011.12.29. 12:57:08

@(C) Neel Armstrong:

T. Uram!
Előző bejegyzésében, melyet az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgárának címezett, egy félreértés, hogy ne mondjam, ténybeli tévedés van. (Amely orvosolható sokrétű információbeszerzéssel. Ajánlom pl. a lakóhelyéhez legközelebb eső könyvtárat, melybe csekély díj ellenében beiratkozhat -esetenként a könyvtár használata díjmentes.)

Az ország nevét, melyben vélhetően mindannyiunk élünk, Magyar Köztársaságnak hívják. - még csaknem 59 óra 3 percig.

tisztelettel: wilson

neuromanc 2011.12.29. 12:57:48

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sajtószabadás az például, hogy te most itt butus dolgokat kérdezhetsz tőlem egy blog kommnetjében (a blog lefogadottan a netes szabad újságírás egy formája).
A Klubrádió kereskedelmi vállalkozás, tehát nem az adófizetők pénzéből, hanem befektetők vagyonából működik, jó esetben nyereséggel. Ha frekvenciát akar magának, akkor a zsebébe nyúl, a piac és a verseny szabályai szerint.
Ezért is marhaság összemosni a közmédiával.
Ezért akár a Klubrádiót, akár a Hírtv-t vagy az Echo-t említed, magasról teszek rá, hogy van-e vagy nincs.
De nehogy már egy ilyen adócska legyen a sajtószabadság etalonja! ahogy a tüntetésen lelkesen szónokolták: "az egyetlen hiteles hírforrás"... az, hát hogyne. :))

bőrmók 2011.12.29. 12:58:47

@neuromanc: igen, kicsit az.. ettől függetlenül tény, hogy a többszázezres hallgatóságú klubrádiót elhallgattatták egy névtelen rádió kedvéért.

mindent visz 2011.12.29. 13:02:15

Én is csak mosolygok amikor az RTL és a TV2 azon vitáznak melyikük valóságsója nézettebb. Az M1 híradó százszor jobb, hiszen ebben a valóságsóban mindannyian szereplők vagyunk...

neuromanc 2011.12.29. 13:03:03

@Takony_fősámán: Ilyen a piac, pénz beszélt...:)A klubrádiós tulajoknak kellett volna rendes árajánlatot tenni.

neuromanc 2011.12.29. 13:07:32

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: bocs, kijavítom az elütéseket:
Sajtószabadság az például, hogy te most itt butus dolgokat kérdezhetsz tőlem egy blog kommentjében (a blog elfogadottan a netes szabad újságírás egy formája).
,

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 13:10:52

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Ez is egyfajta coming out, "eltakarítunk benneteket", "rendezünk alkotmányégető partit is".

(Utólagos engedelmeddel soraidat magyar helyesírással és központozással idéztem).

Ez vagy te (ezek vagytok ti) valójában, állítólagos "demokraták".

Ennek kapcsán utalnék arra, hogy alig több mint 2 év múlva újra az urnák elé járulhatsz és a szavazatoddal leválthatod a jelenlegi kormányt.

Kellemetlen lehet, hogy az SZDSZ mellé már nem tehetsz ikszet, mert kedvenc pártod közben a történelem szemétdombjára került.

Ez azóta is nagyon frusztrál téged, de mit tegyünk. Egy ország közhangulatát mégsem határozhatja meg néhány ezer ballib blogokra firkáló langyi és zsiráf.

A kutya ugat, a karaván halad.:)

neuromanc 2011.12.29. 13:11:59

"Mi is tudunk bontani, nemcsak az Orbán Viktor" - ezzel a felkiáltással vetették magukat neki az MTVA Kunigunda utcai székháza elõtt felállított kerítésnek a civilek és országgyûlési képviselõk. "
Mi ez, ha nem kabaré ?!
(ráadásul a noltv-től idézek...)

fülöpke 2011.12.29. 13:14:36

@neuromanc: Klubrádió, mint az egyetlen hiteles hírforrás?

A) Vannak, akiknek az. B) Másoknak meg nem, sőt. Az említett tüntetésen résztvevők nyilvánvalóan az A) halmaz részhalmazai. Számomra semmennyire nem meglepő az ő KR-t felmagasztaló véleményük.

Hiteles hírforrás? Az meg mi? :-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 13:15:14

@(C) Neel Armstrong: "Kellemetlen lehet, hogy az SZDSZ mellé már nem tehetsz ikszet, mert kedvenc pártod közben a történelem szemétdombjára került."

nem baj, majd szavazok _barkire_ a fidesz _ellen_:-)

ellensegem ellensege a baratom;-)

mement 2011.12.29. 13:46:03

`De hiszen pont ez a cél, hogy ne legyél magyar, hazafi, sokoldalúan művelt, gondolkodó ember, akinek van tartása, gerince, bátorsága, morálja és egészséges szexualitása.`

Az a bokkeno hogy a magukat kifejezetten hazafiknak vallok a legnagyobb bunko parasztok az orszagban, alacsony iskolazottsagal, egy bites vilagkeppel, es fortyogo dacos agressziv duhvel.

Guillaume sous guillotine 2011.12.29. 13:54:15

na ma a szocik kordont bontottak. haha

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 13:54:45

@mement:

"Az a bokkeno hogy a magukat kifejezetten hazafiknak vallok a legnagyobb bunko parasztok az orszagban, alacsony iskolazottsagal, egy bites vilagkeppel, es fortyogo dacos agressziv duhvel."

Az a bökkenő, hogy az a bunkó paraszt, aki nem használ magyar ékezetes billentyűzetet, miközben másokat szeretne kioktatni az igazi hazafiság paramétereiről.:)

Némi helyesírási utóképzés sem ártana neked, mielőtt a nagyok dolgába ütöd az orrodat.

dr nmate 2011.12.29. 13:56:34

@(C) Neel Armstrong: Azért mert Sas József adót csalt? Ki nem? mutass egy embert az országban, aki ha talál egy kiskaput, nem használja ki... lehet hogy Te nem tudsz róla, de egész biztos, hogy Te sem tisztességesen vagy bejelentve, ha és amennyiben egyáltalán:)...

mement 2011.12.29. 14:12:31

@(C) Neel Armstrong: Szerintem vagy eleg intelligens ahoz hogy felfogd amit mondok, sot azt gondolom magad is tisztaban vagy a helyzettel, azzal nem viszel elore semmit ha tartalom melle beszlesz es szemelyeskdesbe viszed at a temat.

dr nmate 2011.12.29. 14:12:53

@nemzetikonyves: "Ugyanez a célközönség az aki most hülyére aggódja magát a "demokrácia" miatt, együtt tüntet Gyurcsánnyal meg az LMP-vel, 2006-ban pedig otthon kussolt és élvezte GYF. szegénypárti demokratikus mintaállamát és az utcai sportközvetítéseket."
Ugyanez a célközönség az aki akkor hülyére aggódta magát a "demokrácia" miatt, együtt lovagol most Orbánnal meg az KDNP-vel, 2006-ban pedig kint gyújtogatott és élvezte Orbán gazdagpárti antidemokratikus
(leendő)(Észak-Korea-)mintaállamát és az utcai sportközvetítéseket.

bőrmók 2011.12.29. 14:13:04

@(C) Neel Armstrong:
Gratulálunk, megtanultál helyesen írni. Kár, hogy ennek következtében az agyadban már csak a feltételes reflexeknek maradt hely.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.29. 14:15:44

@(C) Neel Armstrong: nagy az arcod, kicsirigo..:-)

de mint a mellekelt abra mutatja kb annyira vagy tisztaban a helyesiras fogalmaval, mint szeretett koztarsasagi elnokod, az alamfoi alomasfonok:-D

de mit is varjunk attol, akinek egyetlen ertek az eleteben, hogy a szuletes nevu lutrin a magyart huzta ki es semmi nem tudott hozzaadni?:-)

mi nem azert nem felunk a buziktol, multiktol, liberalisoktol, globalizaciotol mert nem vagyunk magyarok, hanem mert tudjuk, elegge erosek es okosak vagyunk ahhoz, hogy megalljuk a helyunket egy nagyobb szabasu versenyben is, mint a karpat-medencei beltenyeszet. elegge tisztaban vagyunk nemi identitasunnkkal, hogy ne bizonytalanitson el egy melegrendezveny.

egyszeruen nincs okunk felni. ezert is nem vagyunk aggresszivak masokkal szemben. mi tobb, meg meg is vedjuk oket a magadfajta pszichopataktol:-)

mert sem buzinak, sem liberalisnak, sem kozmopolitanak lenni nem szegyen. gyulolkodo hulyenek lenni viszont az:-)

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 14:18:39

@nmate:

Ez nagyon gyenge volt. Látszik, hogy a téma magas neked mint svábbogárnak a szőnyegporoló.

Hogy mivel foglalkozom (dolgozom), be vagyok-e jelentve (be), az ebben a vitában nem lényeges, mivel nem vagyok közszereplő.

Ellentétben Sas Józseffel, akinek "humora" abban merül ki, hogy alpári módon és lejárt poénokkal viccelődik, valamint a másik oldal seggéből kiszólva szapulja a vele nem egy táborban lévőket.

Hogy ez kinek tetszik, az ízlés és igény kérdése is, rólad pl. sokat árul el, hogy a védelmében lépsz föl.

Az viszont nem szimpátia kérdése, hanem tény, hogy Sas (eredetileg Polacsek) Józsefet

"2008-ban jogerősen egy év, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre, valamint 300 ezer forint pénzbírságra ítélték adócsalás vádjával, majd Kossuth-díját visszavonták. Az ügyészség adatai szerint 1998 és 2001 között mintegy 35 millió forintot nem fizetett be adóként, emellett hétmillió forint egészségügyi hozzájárulással és négymillió forint tb-járulékkal is adós, összesen 46,1 millió forinttal."

Ez azért valami, nem?, Véleményem szerint egy ilyen figura műsorával köszönteni az új évet egy földi sugárzású frekvenciát birtokló, magát mérvadónak tekintő tévécsatorna részéről van akkora ügy, mint a bármilyen "kabaré" az m1 Híradójában.

dr nmate 2011.12.29. 14:22:13

@neuromanc: " Konkrétan szokról a politikusokról beszéltem, akik most a "sajtószabadság" mellett verik a nyálukat. Akiknek a sajtószabadság az, amikor Drágabolgárúr és tsai az ő ellenségeiket szapulják a "független" Klubrádióban...:)
Egykutya mind, jobban tennék, ha szépen otthon maradnának, vagy a parlamentben végeznék azt a munkát, amiért fizetjük őket."
Szerinted a hírtv meg tárgyilagos, kiegyensúlyozott adó, igaz? Bolgár ua. csinálja mint a csintalan Csintalan! Ha a közmédia mondhatja magáról, hogy független, nem hamisít, és kiegyensúlyozott, akkor a volt Klubrádió is mondhat ilyet magáról. Ennek ellenére mindenki tudja, hogy mi van... Továbbá a hírtv-t és az echotv-t nem akarták megszüntetni az elmúlt években... ezen gondolkodj el, és meglátot az igazszágot. (najólvan, tudom, hogy nem hiszed el, de egy próbát megért!)

wilson77 2011.12.29. 14:24:08

Drága jó/kedves/tisztelt satöbb barb úr/úrhölgy!

(a megfelelő rész aláhúzandó!)

Nem kéne itt és ezennel befejezni?

üdv:
wilson

dr nmate 2011.12.29. 14:28:22

@(C) Neel Armstrong: "Ellentétben Sas Józseffel, akinek "humora" abban merül ki, hogy alpári módon és lejárt poénokkal viccelődik, valamint a másik oldal seggéből kiszólva szapulja a vele nem egy táborban lévőket.

Hogy ez kinek tetszik, az ízlés és igény kérdése is, rólad pl. sokat árul el, hogy a védelmében lépsz föl."

Ha a védelmében léptem volna fel, nem ezt írtam volna... én csak egy gondolatodra reagáltam.(olvasom a kommenteket végig, és ami eszembe jut, leírom... nem vitaképpen, gondolatébresztő képpen...)

Szóval ez Neked a Sas... ez nekem meg a Fábry... Pontosan, ahogy leírtad... Csak azzal a különbséggel, hogy róla soha nem fog kiderülni, hogy adócsaló... Nem mellesleg a tyúkanyó szárnyai alá vette a m1-re... ez Neked mit mond?

neuromanc 2011.12.29. 14:39:40

@nmate: olvasni, olvasni, olvasni !
ezt tudom javasolni neked. Ha ezt tennéd, akkor azt is tudnád, hogy nekem teljesen mindegy, mi történik az általad felsorolt adók bármelyikével:)
A logikád azonban követhetetlenül egyedi, merész következtetésekkel, pl:
"Szerinted a hírtv meg tárgyilagos, kiegyensúlyozott adó, igaz?"
Ezt meg honnan a bánatból vetted/vezetted le?
Kitalálom: ha valaki valamit bírál, akkor egyúttal a bírált tárgy kategóriáján belüli összes többi tárgyat támogatja...nagy marhaság, de sokan gondolkodnak(?) így, ne búsulj :))
Olvasni, olvasni, olvasni...

neuromanc 2011.12.29. 14:44:54

no, Ildinéni rögtönzött sajtótájékoztatót tartott a Kunigundában legott :))
...nyilván, mert ha szokványos sajtótájkoztatót hirdet, általában a kutya sem kíváncsi rá, egy-két lézengő ritter kivételével...így viszont ezrek klikkelnek rá a youtube-on, és látják őt, mint valódi szabadságharcost :)
no imígyen vészen el minden ügy, mihelyst a politikusok rászállnak, erről beszéltem korábban

dr nmate 2011.12.29. 14:52:49

@neuromanc: Najó, ezt valóban indulatból írtam, és nem is tartozott ide...
Te kiemelted, hogy független a klubrádió, nyílván azért, mert ezt több helyen is próbálják hangsúlyozni... de mindenki tudja, hogy nem... ahogy az m1 sem a közt szolgálja... itt több kommentelő megjegyzéseire reagáltam... ez egy merész logika?

neuromanc 2011.12.29. 15:00:57

@nmate: Kiemeltem, persze,mivel a közmédiás éhségsztrájk ügyében szervezett tüntetés résztvevői is ezt emelték ki...mintegy ellenpéldájaként az elfogult közmédiának...:)
Szerintem Navarróék ügye már ennél a pontnál elbukott, amikor teljes mellszélességgel bólogattak, majd pár napra rá ott fényképezkedtek az LMP-s láncos akciónál...

(C) Neel Armstrong 2011.12.29. 15:03:51

@nmate:

Elbeszélsz a téma mellett, mert defenzívába szorultál. Hogy kerül ide Fábry? Nem róla és ízlésekről van szó.

Merész emberként és egy nick mögé bújva adócsalással vádolsz egy neked nem szimpatikus közszereplőt, hogy jobb színben tüntess föl egy jogerősen elítélt közbűntényes figurát.

Aljas, gyáva és primitív módszer ez, rólad árulkodik. Ha névvel, címmel vállalnád, Fábry beperelhetne és megfizetnél a rágalmazásért.

Ellentétben Sas (Polacsek) Józseffel, aki ugye ezt nem teheti meg, sőt priusza van, pedig egy milliókat megcélzó műsor névadó sztárjaként és szerkesztőjeként feddhetetlen erkölcsi bizonyítvánnyal kellene rendelkeznie.

Hogy ez nem így van, az nem zavar téged, Fábryval hozakodsz elő. Gyenge vagy, kiskoma és szánalmas.

neuromanc 2011.12.29. 15:04:39

Ezek után hogyan hihetném el Nagy Navarro Balázsnak és az ő Arankájának, hogy a többi köztévéstől eltérően ők "független" és "pártatlan" újságírók?

mement 2011.12.29. 15:09:50

@neuromanc: milyen ezek utanrol beszelsz te?

Kotkodus 2011.12.29. 15:16:57

@zoxó: természetesen csak a "trombinak válasz" részt nem másoltad be az idézetembe, úgyhogy mivel visszakerested nyílván tudod, hogy "trombi" indexes zsidózására reagáltam.
persze magyarázkodni amúgy sincs okom: nem bűn a zsidókról beszélni, nem műveletlenség kimondani a zsidó szót. és legfőképpen nem bűn zsidónak születni, zsidóként élni (nézőpontom szerint pont egyenértékű bármilyen másik kultúrával)! és lévai anikó zsidósága sem szégyenletes. más kérdés, hogy viktorkának ez teherré vált egy radikalizálódott politikai környezetben... úgy tűnik a 90es évek "libsi" imidzsébe még jobban belefért... :)

neuromanc 2011.12.29. 15:19:50

@mement: Ilyen : "Szerintem Navarróék ügye már ennél a pontnál elbukott, amikor teljes mellszélességgel bólogattak (a Klubrádió, mint egyetlen hiteles és tisztességes adó)... majd pár napra rá ott fényképezkedtek az LMP-s láncos akciónál..."
...és egyszer sem mondták a rájuk cuppanó pártpolikusoknak, hogy : köszönjük szépen, de ez nem pártpolitikai ügy, tessenek szívesek lenni nem kihasználni politikai haszonszarzésre a mi ügyünket...
Ha hiszed, ha nem, van Európában olyan hely, ahol ez így történik...ilettve ahol a politikusok eleve nem is próbálkoznak ilyen otromba "lenyúlással", hanem tisztelik a civilek akcióit...
Megélehet, persze, hogy idehaza a "civilek" is csak belpolitikai tábor/ellentábor mentén képesek bármire is...:(

neuromanc 2011.12.29. 15:21:09

bocs:), javított szavak: haszonszerzés, illetve, meglehet

Kotkodus 2011.12.29. 15:24:21

@(C) Neel Armstrong: "Ez azért valami, nem?, Véleményem szerint egy ilyen figura műsorával köszönteni az új évet egy földi sugárzású frekvenciát birtokló, magát mérvadónak tekintő tévécsatorna részéről van akkora ügy, mint a bármilyen "kabaré" az m1 Híradójában."

egyetértünk! és jó olvasni, hogy még a hívők is belátják, hogy mekkora "kabaré" manapság az m1 híradója!

mement 2011.12.29. 15:31:28

@neuromanc: `van Európában olyan hely, ahol ez így történik...ilettve ahol a politikusok eleve nem is próbálkoznak ilyen otromba "lenyúlással", hanem tisztelik a civilek akcióit...`

Megforditva nalunk nagyon nagy hagyomanya van lepten nyomon jelezni a politikai identitast, illetve politikai tamogatast keresni, mert anelkul nalunk semmi sem er celt.

A kocsog politikusok ratelepedesi kenyszerevel egyetertek, de ez talan ne a tuntetoket minositse, sztem orulnek mindenkinek aki odatolja a kepet tamogatolag.

dr nmate 2011.12.29. 17:16:13

@(C) Neel Armstrong: Te előhoztad a Sast... Én elő hoztam a Fábryt... És akkor mi van? Veled ellentétben, amúgy én egyiket sem utálom... tettek dolgokat, amiért az egyik kapott büntetést.. megérdemelte... A másiknál valóban írtam amit írtam, és igazad van hogy lefelejtettem, ezt most kiegészítem, hogy ha csinálja sem fog kiderülni... ÉÉÉrted mire gondolok nem?
Az meg hogy személyeskedsz, szintén név nélkül... az meg sem hat... sértegetésért én ugyanúgy beperelhetlek... csak tudod, én egy gondolatodat néztem más szögből, Te meg nekem ugrasz... írásod alapján egy elég intelligens embernek tűnsz, ennek ellenére nem tudsz vele mit kezdeni, ezért szítod magad körül telesen feleslegesen a tüzet...
Továbbá, én próbálom megérteni a más fajta gondolkodású embert, elgondolkodom azon, hogy mit, és miért írt... nem pedig lehülyézem, és hovatovább sértegetem... sok helyen olvastam elég cifra veszekedéseket... És bevallom nem tudom másként felfogni azt, hogy a Fidesz messzemenőkig kettészakította az országot... A megnyilvánulásod felém sem egy értelmes, jó indulatú válasz, hanem egy otromba, bár szépen levezetett alázás, meglehetősen nagyképű módon... (bár felesleges volt ezeket leírnom, valószínű, hogy ezt is hasonlóképpen fogod lereagálni, de ha már beleöltem ezt a párpercet legyen...)

fülöpke 2011.12.29. 17:22:11

@neuromanc: "Ezek után hogyan hihetném el Nagy Navarro Balázsnak és az ő Arankájának, hogy a többi köztévéstől eltérően ők "független" és "pártatlan" újságírók?"

Először azt hittem, hogy "az ő Arankája" csak vicc volt, de tényleg az! :-)))

Erre mondta Mark Twain, hogy az életnek sokkal könnyebb a dolga, mint a regényírónak, mert utóbbinak mindenképpen életszerűnek kell lennie.

fülöpke 2011.12.29. 17:23:50

@fülöpke: Mármint utóbbi (író) történeteinek kell mindenképpen életszerűnek lennie. Elnézést.

fülöpke 2011.12.29. 17:36:54

Miért pont az tűnik föl, hogy az MTV Híradója kabaré? És akkor minek nevezzük a – bennünket rögtönzötten sajtótájékoztató idősb hölgy, Ildi néne – meg-megújuló ténykedését például a sajtószabadság témakörében?!

GGG77 2011.12.29. 20:51:58

@wilson77: A Hír TV és az Echo egyszerűen itt maradt. Bár az Echo egyben Széles szerelemgyereke is.

GGG77 2011.12.29. 20:53:53

@fran7: Szidnák Viktort? A TV2? Egykori hír tévés hírigazgatóval? Ne viccelj.

GGG77 2011.12.29. 20:59:05

@wilson77: Ja, a városi tévék pedig az adott polgármester szócsövei. Pláne egy olyan városban, mint pl Debrecen. Ott esélyed sincs, semmire sem, ha előtte nem tejelsz Kósának. Mr. 20 percent, ugye...

biedermann 2011.12.31. 15:36:59

@puffatag: Csunya fiu miért lettél a másé?

Vaandor 2012.01.02. 10:29:59

Teljesen hiteles a tájéjkoztatás! Tessék csak nézni:
mtvhirado.com/
süti beállítások módosítása