Az mmonline szerint igencsak megdobta a Blikk eladási adatait az, hogy október közepén egy héten át térélményben nézhették az olvasók a csöcsöket (is).
Az első 3D-s napon például 245 ezer példányt adtak el a Blikkből, ami 20 százalékos növekedést jelent az azt megelőző hét hétfői napjához képest, pedig akkor sem fogyott kevés a bulvárlapból, lévén, hogy akkor még futott a nyereményjátékuk. Így ha egy átlagos hetet nézünk, akkor az mmonline számításai szerint a növekedés valójában 30 százalékos volt, ez pedig rekordnak számít.
A napilapok közül a Blikk volt az első, ami a 3D-vel próbálkozott. Magyarországon elsőként azonban tavaly májusban jelent meg először térhatású újság, az IPM, amit októberben a National Geographic októberi száma követett.
digitime 2011.11.03. 16:59:31
Megdobbent 2011.11.04. 01:00:18
glad az egyetlen 2011.11.04. 02:05:04