Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

VV5: ketten mennek, ketten jönnek

Duplacsavar

2011. szeptember 28. 23:00 barb 82 komment

Lilu a Való Világ szerda esti adásában jelentette be a lakók legnagyobb megdöbbenésére, hogy megkavarták az eddig megszokott játékszabályokat, és ugyan még alig költöztek be a villába, de jövő héten két embernek máris mennie kell.

A nagy Megmérettetés nevű szeánsz szerda este lesz, ekkor a játékosoknak meg kell küzdeniük egymással, és az a fiú és lány, aki győztesként kerül ki, védettséget kap. Ez azt jelenti, hogy rájuk nem szavazhatnak a nézők.

A többi 12 emberre viszont igen. A szavazás csütörtök estig tart, az a fiú és lány, aki a legkevesebb voksot kapja, szedheti a cókmókját. A villalakók nem tudják, de a nézők már igen, hogy a kiesőket pótolja az RTL Klub. Csütörtök este ugyanis lesz egy újabb beszavazó show, amiben két új embert küldhetnek játékba a nézők, egyet a Feltörekvők, és egyet a Karrieristák indulóiból.

Címkék: tv rtl klub hír vv5

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the_daver 2011.09.28. 23:24:02

Nem akarom az RTl-t fényezni, de ez az utóbbi idők egyik legzseniálisabb húzása... Hisz mindenki azt hitte, hogy kész, megvan a mezőny, és mindenkinek vannak kevésbé kedvencei, vagy olyanok, akiket egyenesen utál, esetleg csak unalmasnak tart. És akkor az RTL belengeti, hogy gyerekek, akkor most lehet változtatni. Le a kalappal.

myname 2011.09.28. 23:27:10

Remélem az a 2 egyén megy, akit én szeretnék :))
De Robertát szeretném helyettük ;)

Hilts 2011.09.28. 23:34:29

Az a szomorú, hogy ennyien nézik ezt a szennyet. Mindenki sír, hogy ilyen szarban van az ország, meg úgy a szakadék szélén állunk, de ahelyett, hogy tennénk is ez ellen, hagyjuk ilyen szarokkal mosni az agyunkat...
Valaha a magyar nemzet híres volt a műveltségéről, olvasottságáról, stb. Sajna, ez elmúlt. Én azt mondom, hogy amíg ilyen Alekoszok, meg Veronikák, és társaik híresek lehetnek azzal, ahogy esznek, ahogy hugyoznak, ahogy esznek, ahogy hugyoznak, ahogy hugyoznak, ahogy esznek (Antifaces), addig ne csodálkozzunk azon,hogy ott tartunk ahol.

oszi1113 2011.09.28. 23:35:17

akkor még egy kis reklámot!
lehet, most már én is megnézek majd egy részt belőle! :)
áááá, biztos, hogy nem!

relaxisland · http://relaxisland.blog.hu/ 2011.09.28. 23:38:17

a másik fele meg piramis játékot szervez, szép kis jövő :D hajrá

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2011.09.28. 23:44:15

@Hilts: Istenem. Ti lesben álltok, vagy van valami riadóvonalatok, hogy bármilyen időpontban, bármikor megjelenik egy VV cikk, mindjárt ott-teremjetek jajongani, szemforgatni?

Ha meg nem, akkor lebuktál, tuti nézed a műsort, azért reagálsz ilyen gyorsan...

2011.09.28. 23:47:56

@Sigismundus: én várok mert még 8 perc és szinkronba kerül a raid-em, ezalatt szar cikekket olvasok és szörnyülködöm.
Nem, nem nézem a műsort. A napi pár perc velvet stb elég bulvárból.

lutria 2011.09.28. 23:59:03

Azért a Lulu megint szemét volt,alig adott valami infót nekik azon kívül hogy 2 ember távozni fog,azután meg azzal búcsúzik tőlük hogy beszéljék meg az új fejleményeket.Persze beindult a nagy ötletelés a stáb meg röhög rajtuk.

zeddez 2011.09.29. 00:06:52

BigBrother-ből van, ahol a 12. (igen, a tizenkettedik) évad fut már ;)

2011.09.29. 00:33:04

A rohadt életbe, végigszenvedtem a dögunalmas összefoglalót, mert felhúztak a nagy bejelentéssel, azt hittem valami érdemi, extra változás jön, erre kicserlének két szereplőt, hát ezért kár volt. Gondolom most megy be a két vigaszágas csókos/fizetős ember, a'la elment az áram, és mire visszajött Király Viktor a győztes. Mellesleg kicsoda ez a Lilu, hogy a nulla tehetsége és rém ostoba lénye ellenére folyton képernyőn van?

haamilkar 2011.09.29. 00:38:33

A legutóbbi szériánál is látszott, hogy a később bejutók helyzete nem jó.
A többiek legkönnyebben őket küldhetik párbajra, mert eleve "nem várt vendég"-ként fognak rájuk tekinteni.

Dnalor 2011.09.29. 00:39:46

Én sem szeretném az RTL-t fényezni, de amit csinálnak az zseniális...VV5 tuti tarolni fog nézettségben. Közben meg lehet nézni mit művel a konkurens TV2... Összeesküvők már most akkora bukás,mint a ház... Szóval lehet VV5-re sok mindent mondani pro és kontra de nem véletlenül van akkora sikere amekkora... !

huncut_kata 2011.09.29. 00:48:27

De hát hisz elhangzott Lilu szájából a lakóknak, hogy megy be a kiesők helyett két új ember.

potyus 2011.09.29. 01:07:29

Hülyék országa!!!!!
Ez a VV5 annyira, de annyira erőltetett, annyira szimpla, hogy szerintem komoly érdektelenségbe fog fulladni.
Az RTL megpróbál újabb elemeket becsempészni, hogy érdekesebb legyen, de higgyétek el, én aki rajongója voltam az előzőeknek, ezt bizony már nagyon soknak tartom. Ráadásul a játékosok sem olyan érdekesek. Szimpla emberek, akikre nincs miért felkapnom a fejem.
Nem vagyok meggyőződve. hogy végig fog menni, mert szerintem nagyon kevés a telefonáló.

szbszig 2011.09.29. 01:20:45

@Sigismundus: Nem, csak folyton ezt a szart tolják a képünkbe még az Index címlapon is, amikor pedig az ember híreket akarna olvasni.

yummy-yummy 2011.09.29. 01:43:25

Én az előző szériát is csak ilyen commentről és hasonló blogokról, hírekből és beszúrt videókból követtem, de teljesen képben voltam. Az elején megesküdtem volna, hogy az előző széria bukás lesz, mert annyira érdektelenek a karakterek, annyira mesterkélt az egész, az RTL forgatókönyve alapján megy a történet. Aztán az élet rám cáfolt, és a VV4 hatalmas nézettséget és bevételt termelt.
Akármit képesek megszokni az emberek és amit megszoktak, az iránt elkezdenek rajongani. Csak idő kérdése és a VV5 is helyrerázódik és tombolnak majd az érzelmek a rajongótáborokban, ömlenek az sms milliók és új celebek születnek.
Bár eddig ez a VV5 is olyan lapos, mint a VV4 volt az elején, de látjuk, hogy az RTL már dolgozik azon, hogy érdekesség tegye a játékmenetet, ha már a szereplők olyan kis átlagos unalmasak.

peti papagáj 2011.09.29. 01:47:27

vannak rá külföldi források, hogy valaha (pontosan mikor?) a magyar nemzet híres volt a műveltségéről, olvasottságáról, stb.?

Stormbird 2011.09.29. 02:50:10

@the_daver: Az hogy te egy ilyen szarkupac előregyártott 0 kategóriás pénzlehúzást a hülyékről, zseniális 5letnek tartasz, hagy némi kívánni valót maga után.

Stormbird 2011.09.29. 02:53:14

@Dnalor: Itt a másik 'szendvicsember' gondolom te is nagy beosztású menedzser forma vagy:D

kéne 1 nick 2011.09.29. 03:18:56

Hát ha nem Survivor Péter lesz az első 2 kiszavazott egyike, akkor a bent lévők nagyon megszívják.

Ismerem az embert IRL, nem piskóta.

bretman 2011.09.29. 04:49:45

@Dnalor:

"Szóval lehet VV5-re sok mindent mondani pro és kontra de nem véletlenül van akkora sikere amekkora... !"

Mekkora sikere van? A tegnapi comment.com cikk szerint 20-25 százalék nézi. Ez kb. 15 százalékkal kevesebb, mint az előző szériáé és 5 százalékkal több, mint a TV2 hasonló műsoráé.

Vagyis eddig a TV2 valóságshowja akkora bukta, mint a ház, a Való Világ, meg akkora bukta, mint a lakás.

Ezért kellett a változtatás a VV5-ben, nyilván kétségbe vannak esve, hogy a nézettség nem hozza a várakozást.

Az meg meglep, hogy barb nevét adta egy RTL-es sajtóközleményhez...

Megdobbent 2011.09.29. 05:22:17

A fenebe, mar orultem, hogy ketto minusz lesz, de ha potoljak, akkor semmi poen nincs benne. Egy ilyen rapid VV meg erdekes lett volna, hogy piff-paff es mar mindenki otthon karacsonyozik.

Azt viszont ruhellem, hogy folyton szilikonmelleket lengetnek ezek a luvnyak, annal gusztustalanabb implantatumot el sem tudok kepzelni. Dehat, ha ez kell a magyarnak en aztan nem banom, par szazezren ugyis egyre kevesbe erezzuk magunkat felelosnek az orszagert :>

ascii 2011.09.29. 06:13:28

Miért kell egy szórakoztató (kinek mi!) műsort összehasonlítani a műveltséggel.
Ez egy kikapcsolódás az embereknek, ahol a kukkolási vágyat, alapvető emberi tulajdonságot, a kiváncsiságot elégíti ki.
David Attenborought se hasonlítod össze a Transformers-el!Az meg, hogy a nézők hány százaléka művelt, vagy sem, e kérdés tekintetében elhanyagolható.
Az RTL nem véletlenül inditotta el következő szériáját a vv5-nek, és evidens, h a megszokott séma unalmas, változtatni kell, és ezt nem azért dobták be, mert kicsi a nézettség, talán már kész terveik voltak?!

the_daver 2011.09.29. 06:17:34

@Stormbird: Miért, üzleti szempontból nem az? És nézettségiből? Feldobja a műsort? Elhiteti a nézőkkel, hogy ők irányítanak? Emelkedni fog a nézettség? Igen. Akkor miért ne mondanám, hogy zseniális? Erre nem képes a TV2, és képtelenek felismerni, hogy csak egy újabb Big Brotherrel lenne esélyük, nem ilyen török licensz szarságokkal.

Commandante Jayasuriya 2011.09.29. 06:58:15

Ha ez annyira zseniális húzás, mint amennyire egyesek itt annak látják, akkor nem kell semmi mást tennie az rtl-nek, csak hetente kétszer VV kiszavazó, és beszavazó sókat adni főműsoridőben.
Jelentkező lesz elég, mert délceg ifjú munkakerülő, és hajtós lotyó van bőven az országban.

Módfelett Kényelmetlen 2011.09.29. 06:59:48

A VV egy sitcom. Az RTL-nek csak annyi a dolga, hogy belenyúlogasson ilyen dolgokkal, a többit elintézik a bent lévő bolondok. Ha nem jók a bohócok, küldenek be mást. Jó ez így. : )

Faus to 2011.09.29. 07:09:11

@Hilts: szoros összefüggést véltem felfedezni az "ország a szakadék szélén áll" és a fent nevezett trash reality között. Magasszintű eszmefuttatás volt!

P3Dr0 2011.09.29. 07:21:44

Valo Vilag 5 ? En csak elsot lattam evekkel ezelott mikor otthon eltem.
Sikeres ezekszerint.
Miert nem Big Brother a cime a musornak?

dr. Aullah 2011.09.29. 07:44:17

Aki ilyen szennyet néz, az tényleg agyhalott. És nem indok, hogy csak hazajön a munkából és ki akarja kapcsolni az agyát...

ukjoci07 2011.09.29. 07:48:54

@Hilts: egyetértek ezzel! 100%-ig!

Szalacsi_Dezső 2011.09.29. 07:57:08

és akkor sose lesz vége?

Zsákos ember 2011.09.29. 08:16:12

Úgy lenne igazságos, ha senki nem kapna védettséget, hogy bárki kieshessen !
Szerintem, ha Fecó kiesik, még bosszúból lelopja a rézcsapokat. :D

Mazlee 2011.09.29. 08:42:15

mennyivel szennyebb ez a műsor mint akármelyik sitcom? 24, Lost, Dexter, nyomozósdik, DrHáz... ezeket nézni jobb?

Tarziciusz 2011.09.29. 08:50:53

@diarrhoea:

Bonfini olasz volt, jó lesz külföldinek?

XV. században Bibliotheka Corviniana,
XIX. században Georgikon,

No ezeket még olvasták is.

Egyébként valóban túlzó az összehasonlítás, mert olvasni biztosan ma többen olvasnak (mert mondjuk tudnak olvasni), de a magas kultúra iránti igény nem növekedett olyan mértékben, mint az olvasni tudók aránya.

Zollye 2011.09.29. 09:00:30

Ebben az egészben az a szörnyű, hogy sokan nézik és az ott lévők viselkedését tartják követendő példának. Amikor egy munkahelyen a 20-26 éves generációban a fő téma hónapokig hogy mi volt a VV-ben, amikor 8-10 éves gyerekek "rajongói" az ott szereplőknek, akkor nagyon-nagyon nagy baj van a fejekben. Látni ami ott folyik se nem építő, se nem hasznos egyik korosztálynak sem!!

Hilts 2011.09.29. 09:02:42

Sigismundus: Nem, nem nézem. Lazításnak nálam tökéletesen elég mondjuk a Supernatural, vagy a Lost.

E Triboulet: Talán ha egy kicsit belegondolnál abba, hogy egy országot főleg a polgárai határoznak meg, és ebből logikusan következően a polgárok ,,fejlettsége", akkor rájönnél, mire is akartam célozni... de elhiszem, hogy a gondolkodás a VV megtekintése után klasszisokkal nehezebb...Tényleg.

Zsákos ember 2011.09.29. 09:04:19

A "helyes pasi" úgy néz ki, mint egy 40 éves. Nem sok vizet zavar és később se fog. Repülhetne is.

HellsAngel 2011.09.29. 09:07:11

@Mazlee: Csak azért jobb ezeket nézni, mert ezek nem ostoba/idióta/hülye emberek kizsákmányolásáról és kizsigereléséről szólnak (mint a VV5), hanem elképzelhetetlenül sok kreatív emberi munkával és pénzzel létrehozott produktumok. Így azért van esélye, hogy adnak valamit azon túl is, hogy drukkolsz VV Gézának és küldesz neki 8 emelt díjas SMS-t. Persze ez nem garantált. A nyomozósdi az 1000. évad után pl. szerintem kifejezetten érdektelen és uncsi, igen, az már gagyivá vált.. viszont pl. a Dr House az csak félig gagyi, és csak azért, mert nem fejezték be idejekorán.

Ringlósztár 2011.09.29. 09:11:15

Én nem fikáznám ezeket a műsorokat, de tényleg kíváncsi vagyok, hogy aki nézi, mi érdekeset lát benne?

Mazlee 2011.09.29. 09:32:55

@HellsAngel:

és ezek a produktumok többet érnek...

pl
- mostmár tudom hogyan kell börtönbe kerülni és onnan kiszökni gyk.: Szökés
- mostmár tudom hogy a fénykard nem vágja a Zillon sárkány bőrét gyk.: SW CW
- mostmár tudom hogyan gyilkoljak meg embereket és hogy ne bukjak le. gyk.: Dexter
- mostmár tudom hogy idióta programozókkal együtt lakni amerikában milyen jó gyk.: Agymenők
- mostmár tudom hogyan nem fogom túlélni ha lezuhanok egy szigetre gyk.: Lost
- mostmár tudom hogy létezik odaát gy.: Odaát
- mostmár tudom hogy a magyar bunkó doktorok tulajdonképp Dr House növendékek és csak jót akarnak gyk.: Dr. House

és még sorolhatnám...

hát igen, ezek sokkal értelmesebb műsorok. Nem kötelező az sms küldés sem. Szóval az én véleményem hogy igenis érdekes lehet, hogy néhány idióta hogy viselkedik bizonyos szitukban.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.09.29. 09:57:27

@P3Dr0: mert a TV2 olyan balf*sz volt, hogy egy a világon mindenhol sikeres franchiseot olyan alaposan elkúrt, hogy a kitalálók azóta is elemzik. A VV pedig, mint olyan nem BB franchise, hanem elvileg teljesen "saját ötlet".

AnnaKarenina 2011.09.29. 10:07:55

@Mazlee: :) Ez jó.
Egyetértek, az emberi viselkedés mindig érdekes. Ezekben a műsorokban olyan embereket is látsz, akikkel az élet nem hozna össze, pedig léteznek. Részemről Rosszindulatú Péter mehetne és Érzelmes Vera, vagy Varjúhangú Melinda.

Der Beste 2011.09.29. 10:36:09

@Mazlee: :DDDDDDDDDDDDDDDD

Tökéletesen igazad van.

A magukat a VV nézőknél többre tartók azt hiszik, ők az értelmiség, mert nem azt nézik, ahogy pár élő, valódi ember beszélget egy zárt térben,hanem azt ahogy egy kitalált szigeten kitalált szereplők kitalált történetet játszanak el.

A_blogger 2011.09.29. 10:36:51

úgy érzem, két karakter nem jött be az rtl-nek, és inkább most lecserélik őket. biztos a válogatón meg az egyéb tesztek alatt megjátszották magukat, most meg kiderült, hogy valójában unalmasak.

wagnerg 2011.09.29. 10:52:32

A VV indulásakor láthatóan a BB-t nyúlták. Most az Éden Hotel elemeit ("ahol minden megtörténhet", és a lakók cserélgetése) veszik át, biztos megirigyelték az édenes hogyvolt-ok sikerességét. De az is lehet, hogy csak maximalizálják a telefonos szavazásból származó bevételet?
Egyébként ügyes húzás, nem véletlen, hogy jobban megy, mint a TV2.

A_blogger 2011.09.29. 10:58:05

@AnnaKarenina: szerintem a Bandival nagyon mellé lőttek. már nekem kínos ez a ráosztott szerep. szánalmas és unalmas. Annamari is gyenge láncszem.

diktatorikus kleptokrácia 2011.09.29. 10:59:50

akinek van televíziója, van választási lehetősége is, hogy nézze vagy sem. ha meg igényessége/igénytelensége olyan szinten vagy, hogy bármit megnéz, amit elébe tolnak, annak úgy kell. van lehetőség máshova kapcsolni? vagy a család lehurrogja apucit/anyucit, hogy a csaló világról má' nehogymá' eekaccsojjá, he?
kereskedelmi adó, azt nyomja, amire van vevő (vagy gerjesztett igény). ha nem tetszik, lehet közszolgálati párttévét vagy bármi mást nézni. meg lehet családvédő-magyarkodó kommentelés helyett könyveket olvasni. meg helyesen írni

szűzfiú marad, a többiekről nem is hallottam :D

Dnalor 2011.09.29. 11:07:55

Amúgy a TV2-nél tényleg csak full idióták dolgozhatnak... Egyértelmű, hogyha indítottak volna egy Big Brother 3-t még a VV5 előtt akkor viszik a nézettséget és erre minden esélyük meg is volt...de nekik a rizikós,buktába fulladó,érdektelen összeesküvők kellett,amiről számomra tök nyilvánvaló volt h bukás lesz,mert az egész anyósokra épül és csak olyan országban nyomták eddig ahol temperamentusak az emberek (pl. török,olasz,román stb.)

gulasoft 2011.09.29. 11:11:22

Lesöprögették a normális embereket felülről, az közepet kidobták mert az nem érdekes, és a legalját, a szennyet, egy lapáttal felkaparták, és felajánlották Nektek, hogy a 3 alja típus közül válasszatok egyet.
Ti meg választottatok.
Büszke vagyok, hogy ez előző egész szériából 5 percet nem láttam, és azt sem tudtam ki az az Alekosz egész addig amíg tele nem lett vele a TV, és szégyellem magam, hogy ebből a SV5-ből (Semmilyen Világ), már vagy 15 percet láttam összesen. Ha van olyan ember aki ezekre még szavaz, az meg is érdemli, és ők azok akik Kolontárnak egy fillért nem telefonáltak, mert már így is magas a számlájuk. Ennyi nyomor között ezeket a nyomorékokat nézni bűn. Én ott büntetném ezt a műsort ahol érném.

Hilts 2011.09.29. 11:13:47

Csak egy érdekesség: A Lost története arra alapszik, hogy a világon minden ember 5 lépésből ,,levezethető" bármelyik másik emberig. Az ötlet egy olyan írótól származik, akiről-most már- nem merném határozottan állítani, hogy minden ide kommentelő hallott. Karinthy Frigyesről van szó...
És igen, a sorozatok többségének van mondanivalója (pl. Supernatural: testvériség, család, stb.) De még egyszer mondom: értem én, hogy a napi ,,NamostkiveldugottaszaunábanJózsi" műsoradag után nem lehet egyszerű gondolkodni.
Summa summarum : ,,Amíg veréb van, lószar is van." (sajnos...)

AnnaKarenina 2011.09.29. 11:20:25

Szerintem az átlagnéző nem szavaz, a család, a barátok és a csatorna szavazatai döntenek.

Elszomorodnátok, ha azt mondanám, hogy akik szidják ezeket a műsorokat, csak a felszínt látják?

AnnaKarenina 2011.09.29. 11:23:31

@A_blogger: Annamari a kedvencem volt:), amíg ki nem derült, hogy Péterhez vonzódik.
Dya annyira magabizonytalan és semmilyen, hogy neki is esélyt adnék.

peti papagáj 2011.09.29. 11:24:28

@Tarziciusz: Bonfini szerint a magyarok (ez alatt biztos csak a nemességet és papságot értette) jobban szerettek olvasni, mint más országokban? Mátyás király könyvtáráról el tudom képzelni, hogy egyedül a király lelkesedett érte őszintén. Egy másik középkori itáliai szerző meg nagyon lehordta mindennek a magyarokat. Talán a pozitív és negatív értékelések arányával lehetne kezdeni valamit, de még az is távol állna tudományos következtetések levonásától. Mindegy.

AnnaKarenina 2011.09.29. 11:35:27

@diarrhoea: Magyarországon (szerintem) a reformkortól kezdődően van igazi olvasás, de ezt ugye azért árnyalja a társadalmi helyzet, a nagymértékű analfabétizmus. A virágkor egészen biztosan az 1960-70-es évek, amikor a a modern világirodalom is olvashatóvá vált, a könyvkiadás jó volt (leszámítva a betiltott írókat:) és a könyvek olcsók. Azóta csak lefelé megyegetünk a könyvkiadás minősége szempontjából, az árak tekintetében meg felfelé. Az iskolaidőt sokkal jobban ki kellene használni a jó irodalom olvastatására, több az, mint élvezet: az egyébként soha meg nem élhető helyzetek, jellemek átélése formálja a személyiséget, növeli az empátiakészséget.

ethan blow 2011.09.29. 12:11:59

VV, Aranypart, Összesküvők, hát, bazmeg, aki ezeket nézi, az tényleg egy faszarc, nem viccelek. ennél az is érdekesebb, ha kiülök a Nyugatiba, és nézem, hogyan száll le a tujáról a sok paraszt.

de nézzétek nyugodtan, én nem nézem, és ezt fontosnak tartom elmondani, és igen, csak azért jöttem ide, hogy ezt elmondjam: nem nézem. és kurvára szomorú, hogy egyáltalán bárki nézi ezt a sok fost, a sok értéktelen tahó szereplővel, és a közhelyes életükön csámcsog, mintha egy picit is érdekes lenne.

Dallas (a kitiltott) 2011.09.29. 12:27:25

ethan, pontosan ezt akartam én is leírni, de megelőztél. Egyszerűen siralomház, hogy ezek az érdektelen semmitmondó fostalicska műsorok ilyen nézettek. Tudom, h ciki vagyok, de egyáltalán nem nézek ilyen szart. nem azért mert nem jó ötlet, hanem azért mert proliparádé van és azt eleget látok a hétköznapokban is.
Valamelyik okos troll az előbb összehasonlította a sorozatokkal az ilyen "valóság" sókat(Dexter, House). Jézus.. Hogy azokból mit lehet tanulni.. Nincs több kérdésem. Akinek egyáltalán ilyen eszébe jut, na az a célközönsége az RTLnek.

2011.09.29. 12:40:05

@ethan blow: látom is glóriát a fejed fölött:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.09.29. 12:45:23

A mostani mezőny, különösen a lányok, annyira gyenge, mint az ihaj. A csajok közül tán, ha kettőnek van egyénisége, a többié a műmelleibe szorult.
Mindig van lejjebb, ebből is látszik.

ethan blow 2011.09.29. 12:54:09

@shitgun:

nem kell, teljesen átlagos fasz vagyok csak, de ezeknél a barmoknál még a Baby TV is érdekesebb (pedig nem pornó, rajzfilm van rajta). és igazából eléggé idegesít, hogy ilyen értéktelen szarságokkal tömik tele az emberek fejét. akárhova kapcsolsz, vagy dugnak éppen, vagy káromkodnak, vagy veszekszenek, pörgetem a távkapcsolót, mint TJ Hooker, de még így is azok az elkapott 1 mp-ek is idegeítenek, amíg továbbléptetem. újságokban, neten, mindenhol megy a PR kampány, mintha tényleg vmi érdekes dolog történne, és mivel a nézettséget mindig növelni kell, egyre mocskabb hírekkel próbálnak hatni az emberre, hogy nézze már meg. szőrös valagú barmok zhanyoznak pucéran, régen az ilyeneket megpicsáztuk az iskola előtt, amikor mutogatták magukat, mert perverz állatnak tűntek valamiért, most meg tapsolnak nekik. a fiatal arcok meg ezt látják töményen, és azt hiszik, mindenkinek ezt kellene csinálnia, mert ez a helyes út, basszameg. aztán lehet, hogy ez a helyes út, a Beatles is kiverte a biztosítékot a prűd emberek körében, szal ki tudja. ez a személyes véleményem, és nem tény, nem vagyok Gesztipéter, akinek minden szava igaz, könyvelhető és kincset ér. csak bassza az agyam ez a sok baromállat, és hogy nincs már npézhető kereskedelmi tévé. szerencsére tök jó filmek mennek más adókon.

Arról nem is beszélve, hogy pl. Lilu és Balázs számomra olyannyira vállalhatatlanul ellenszenves, hogy ez is csak azt mutatja, mennyit változott a világ azóta, mióta Zéplussz Balázsból Balázs ikon lett. Ő ugyanolyan féreg, csak akörnyezete annyira fos lett, hogy már fel sem tűnik senkinek. Ennyi,

2011.09.29. 13:05:04

@ethan blow: alapigazság, hogy nem kell feltétlenül tévét nézni, ezer meg más módja van a szabadidő eltöltésének. Nekem például csak egy szobaantennám van, RTL, TV2 meg M1, megnézem a híradót meg pár műsort, meg igen, néha VV-t. Ettől még nem fog lebomlani az agyam. Az viszont igaz, hogy a kertévék műsorai ócskák, és az is igaz, hogy sokan kissé komolyan veszik ezeket, például a VV-t, beleélik magukat, példaképeket találnak benne, pénzt áldoznak rá. Erre mondom én, hogy a hülyeség állampolgári jog. Balázzsal és Liluval kapcsolatban tökéletesen egyetértek, engem Lilu irritál jobban, olyan mint egy frissen végzett falusi tanítónő, semennyire se való képernyőre.

Dallas (a kitiltott) 2011.09.29. 13:13:30

"mennyit változott a világ azóta, mióta Zéplussz Balázsból Balázs ikon lett. Ő ugyanolyan féreg, csak akörnyezete annyira fos lett, hogy már fel sem tűnik senkinek."
Huháháháhá, mennyire igaz! És tényleg hozzáparasztosdott a környezete a kis gnóm gyökérhez. Vágó se volt egy kikezdhetetlen, de mekkora minőségromlás volt a kis törpesenkire cserélni, mint csatorna arcot.

chipshop (törölt) 2011.09.29. 13:35:27

En a VV4-et is csak a HV-n kovettem,Hajninak koszonhetoen total kepben voltam,nezni ilyesmit nem lenne turelmem.Nyilvan ezek a musorok is jok valamire,a szenny kifejezes meg olyan relativ.En egy dolgot nezek a teveben,de azt mindig,szerintem addiktiv vagyok:szoval Ellen DeGeneres show:-)Ez sem tartozik az ertelmes kategoriaba,de pont leszarom,tokjo, kikapcsol.Amikor pedig tehetem olvasok,igy engem ez a reality show amokfutas,egy orszagban sem erint:)Ezert nem ertem azokat akik magukbol kikelve uvoltik,hogy szenny.Ugyanezek az emberek tartjak meg eletben a nivotlan Steben Segal filmeket es ugyanezek az emberek kapcsolnak at ha horribile dictum valami erdekes,ertelmes megy a teveben,mondvan unalmas,tuzzunk akcioooot nezni.De a kedvencem a nincs tevem karakter, szemukben mindenki aki tevet nez az zero agysejttel rendelkezik.Napi kb.1 orat ha tevezem,de akkor hadd nezzem azt amit en akarok)

Mazlee 2011.09.29. 13:51:01

na megjött a 32IQ-s kommenthuszár is :D

az ilyenekkel kár leállni beszélgetni. sőt még egy 20ast se adnék nekik sörre az utcán ahol élik a saját nyomorúságok realityjüket :D

1 óra móka és kacagás a bentlakó majmokon szerintem igenis üdítő :) több óra móka és kacagás az ezeken idegeskedő és anyázókon megfizethetetlen :DDDD

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.29. 13:53:52

@yummy-yummy: szerintem jelentősen jobb a VV5 casting eddig, az erős/érdekes karakterek vs unalmas tespedő töltelék aránya most fordított.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.29. 13:58:25

Annyira szánalmasak azok a faszok, akik azt képzelik, hogy valakinek az értelmi szintjét definiálja, hogy néz vagy nem néz valamilyen műsort. Hihetetlen.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.29. 14:00:01

@shitgun: figyeld, ez kurvajó ahhoz képest, amit vártam :) Volt 2 elképzelésem
1) bejelentik, hogy nem jár majd a védettség automatikusan (ez már régóta tudott)
2) bejelentik, hogy mostantól reggeli tornázniuk kell (SOKKOLÓ!!! :D)
De szerencsére valami valóban szokatlant léptek meg.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.29. 14:01:10

@bretman: ne aggasszon, hogy a nézettség 1-2 hónap alatt futott fel a VV4 esetén is, most se lesz másképp valszeg.

Der Beste 2011.09.29. 14:23:21

@Zka: Nálad a pont.
Egyesek itt azt hiszik, hogy a VV nézés pusztítja az agysejteket, s ők inkább nem nézik nehogy baja essen a maradék kettőnek.

szintetikus 2011.09.29. 14:28:49

@Hilts: az olvasás nem kuriózum, ha sz.r könyvet olvasol semmivel nem visz előrébb

mertcsak 2011.09.29. 14:48:25

megint egy ötlet, amit az édenhotelből nyúltak ..

ethan blow 2011.09.29. 15:00:38

@szintetikus:

igazad van, de ha nem szar könyvet olvasol, mondjuk VV Olivér szenvedését, az esetleg vihet előre. sőt, az olvasás már önmagában előre visz, mert rákényszeríti az agyadat, hogy elképzelje, amit olvasol, és ne készen kapja, mint a tévében.

az olvasás értékes dolog, és nagyon hasznos, bárki bármit mond. aki meg azt hiszi, és nyomatja itt erőszakosan, hogy mindenki hülye, aki nem nézi ezt a sok fost, az kábé meg is magyarázza, hogy ő miért nézi. fura lenne, ha valaki azért lenne ostoba, mert nem nézi a VV-t (meg a többit).

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.09.29. 17:44:16

Azt tudja valaki, hogy a kertévék büntetései pontosan mire mennek el?

Mert elvileg az lenne a lényeg, hogy a nem megfelelő tartalmú/időben sugárzott termékek büntetéséből befolyt összeg valami építőbb produktummá áll össze. Valahogy nem tűnik építőnek mostanában semmi...

Hilts 2011.09.29. 18:22:52

Azért érdekes, hogy eddig ment a példálózás a Lost-tal, és mikor leírtam, hogy honnan is való, valahogy a VV rajongók már nem hozakodtak elő vele...
Mazlee, Zka, Der Beste. Ha nektek tényleg ez az olcsó, semmitmondó, gusztustalan, erkölcstelen műsornak nevezett szenny jelent szórakozást, és/vagy kikapcsolódást, akkor nem tudom kit/kiket sajnáljak jobban: titeket, vagy a körülöttetek élőket.

jamacsiga 2011.09.30. 01:43:03

Én nekem nincs semmi bajom azokkal, akik nézik a vv-t, de azért ilyen zseniális sorozatokhoz hasonlítani, mint pl. a DEXTER, 24, house, lost.... na ez most nagyon felba**ta az agyamat...

Egy house részt kb. 3 hét mire megírnak. Szerintem egy átlagembernek a fele nem jön át (gondolok itt az orvosi dolgokra), csak annyi, hogy house bunkó.... Pedig mennyi utánajárás kellhet egy-egy rész megírásához így, hogy az íróknak gondolom nincs orvosi végzettsége, és hát elég nagy színészi tehetség kell egy ilyen karakter eljátszásához is. Hugh Lauire by the way elég jó zenész is...

Nézzük a lostot. A lost azért egy különleges sorozat, mert hihetetlen, hogy milyen bonyolult történetvezetése van (1 kérdésre választ kapunk, jön újabb ezer), s hihetetlen, hogy ezeket a szálakat milyen jól összefogták, kitisztogatták a történet végére. A későbbi évadokban is egy-egy részt be**arás, hogy milyen jól beleillesztettek egy jóval korábbi évad történéseibe. Tehát nem kis kreativitás kell egy ilyen történetnek ilyen szintű levezetéséhez.

24: Rendkívül egyedi megvalósítás. A főszereplő nagyon jól megformált karakter, izgalmas történet (a valós idő miatt, gyakorlatilag folyamatosan történik valami). Sajnos kicsit sokallom azt a 8 évadot, amit leadtak belőle, mert az utóbbi párban nem történt semmi új. Ugyanazok az elemek ismétlődtek.

Dexter: Legjobb sorozat jelenleg szntem :). Kb. a végtelenségig lehetne folytatni a történetet. A főhős iszonyatosan jó karakter, s mivel 1 évad, csak 13 részes nem válnak elcsépelté sem a történések (jó mondjuk 1 rész kb. 50 perces, egy átlag sorozatnál, csak 42).
Igazából ennek a sorozatnak a feelingje/hangulata, ami nagyon megfogott engem, tehát többet nem is írnék róla. Na meg a zenék, azok is zseniálisan illeszkednek a hangulathoz.

Nos ennyi lenne. Még egyszer mondom nekem nincs bajom a vv-vel különösebben... nézze aki akarja, de aki ócsárolni meri ezeket a jó sorozatokat, azt lecsapom egy baltával :).

Na pápá!

Der Beste 2011.09.30. 09:59:56

@Hilts: Attól még, hogy Karinthy neve felmerült, a LOST nézői továbbra sem lesznek eleve értelmesebbek a VV nézőinél.

Magam is nagy Dexter rajongó vagyok, de a VV-t is nézem, mert a kettő nem zárja ki egymást.
Én azokat utálom, akik VV nézést valamiféle perverz, kispolgári pótcselekvésként bélyegzik meg. Gondolom ők minden vacsorájukat szmokingban fogyasztják el, s eredeti hanggal nézik a Kuroszava filmeket, mert ők annyira "igényesek".

gébence · http://soraim.blog.hu 2011.09.30. 10:50:03

Még mindig nem néztem meg egy adást se.

ethan blow 2011.09.30. 11:51:21

@Der Beste:

egyébként nem kell ahhoz túl sok ész, hogy valaki ne élvezze a vv-t, egész kevés is elég már hozzá.

és én pl. nem utálom azokat, akik nézik - ez már egy különbség kettőnk között egyből - én a jelenséget utálom, azt mondjuk nagyon. én sajnálom azokat, akik nézik.

Hilts 2011.09.30. 14:32:13

@Der Beste: Egyetlen szóval sem mondtam semmi olyasmit, hogy eleve értelmesebb vagyok azért mert Lost-ot nézek.(Ha viszont mindenáron kötekedni akarnék, akkor most kijelenthetném ex katedra, hogy már csak ezért is vagyok értelmesebb, mint pl. te...)
Én azt mondtam, hogy milyen érdekes, hogy miután mondtam egy érdekességet a Lost-ról, ráadásul egy magyar vonatkozású érdekességet, amire büszkék lehetnénk, máris elhalkultak a ,,Jajmennyivelértelmesebbahogyanélünktúlegyszigetenmintavévé" hangok. És igen. A Valóvilágot perverz, undorító, kispolgári pótcselekvésnek tartom, mindazok számára, akiknek nincs magánéletük, ezért másokét nézik, és még pénzt is áldoznak rá... akárki akármit mond, ez nem természetes. És képzeld, nem szmokingban vacsizok két Kuroszava film között... általában pl. Theory Of A Deadman-t hallgatok, miközben csinálok egy teát, és mellé két szalámis-sajtos szenyát. És mindeközben nincs igényem a ,,Panem et circem"-re.
Minden további megnyilvánulásra válaszoljanak helyettem ,,jobban képzett kollégáim:

www.youtube.com/watch?v=pbscXP1UAUw

www.youtube.com/watch?v=DbYedhNtGjo
süti beállítások módosítása