Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kártékony a Jersey Shore egyik szereplője

2011. augusztus 17. 12:30 sixx 14 komment

Jó, ezzel még nem mondtunk túl sok újat, hiszen aki követendő példának tekinti az MTV történetének legsikeresebb valóságshow-jában rutinszerűen talajrészeg, saját hányásában fetrengő és egymással üvöltöző szereplőket, azzal eleve nagy bajok vannak, de most egy ruhamárka, az Abercrombie & Fitch szólalt fel egyikük ellen.

A szóban forgó figurát Mike Sorrentinónak hívják, de csak The Situation néven ismeretes, ő az a gyökér a sorozatban, aki narancssárgára szoláriumozott/festett kockahasát mutogatja lépten-nyomon. A Szitu előszeretettel viseli az A&F cuccait, amit a cég most, a negyedik évadra már nem bírt szó nélkül hagyni, és egy sajtóközleményben komolyabb összeget helyez kilátásba, ha a faszi többé nem viseli termékeiket.

A céget nagy mértékben aggasztja Mr. Sorrentino elkötelezettsége termékeink iránt, mivel viselésével a márkát a Jersey Shore-ral és az abban mutatott viselkedéssel azonosítja. Tisztában vagyunk azzal, hogy a JS egy szórakoztató műsor, de cégünk semmilyen formában nem szeretné, ha egy lapon említenék vele. Mr. Sorrentinónak a cég hajlandó fizetni is azért, hogy soha többé ne viselje az A&F termékeit, sőt, ezt az ajánlatunkat a sorozat összes szereplőjére kiterjesztjük, és az MTV-nek is fizetünk, ha más cég termékeibe öltöztetik őket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saks 2011.08.17. 12:57:08

És a lényeg: ezért is pénzt kapnak.
Követendő példa? Az.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.08.17. 13:42:35

Ha a magyar celebek ezt megtudják...

Kulgar 2011.08.17. 14:23:58

Szerintem az összes többi gyökér is káros, a jóízlésre mindenképp. A PTC meg ezek ellen lépjen fel ne az animációs sorozatok ellen LOL:P

Kulgar 2011.08.17. 14:26:15

Ja és még a levegőt is szívják előlünk.

szbr 2011.08.17. 14:55:47

Kár, hogy az A&F elfelejti, hogy a negatív reklám is reklám.

agent_x 2011.08.17. 15:02:22

@szbr: szerinted nem tudja, három évig nem néztek tv-t?

szbr 2011.08.17. 15:04:08

@agent_x: ha tudja, miért kéri kifejezetten, hogy ne viseljen Abercombie terméket? ennél nagyobb ingyenreklám, hogy 8.8millióan nézzék, hogy a Szitu A&F cuccban megy bevásárolni, nem nagyon lehet..

agent_x 2011.08.17. 15:19:08

@szbr:

Szerintem:

1. Ezzel a furcsa kéréssel az összes híroldalra felkerültek 0 Ft-ért.

2. Van egy olyan furcsa dolog, hogy termékgörbe. Nálunk is volt egy olyan időszak, amikor pl. a Fishbone egyedi, menő cuccnak számított, aztán egy idő után mindenki azt kezdte el hordani, a végén már ciki lett abban megjelenni. Gondolom itt is erről lehet szó. Minden gyökér ezt keresheti, ami leértékeli a cuccot (már ha volt valami értéke).

zsok 2011.08.17. 15:19:15

@szbr: csak hogy értsed: ha vv szandika XY (normális) márkában tündökölne minden nap a normális, vásárlóerővel rendelkezőket elriasztja; akik pedig eddig kínai turkálóból öltözködik, ezután is valami olcsó utánzatot vesz.

agent_x 2011.08.17. 15:30:09

Amúgy nem kell félteni a céget, mintha kifejezetten keresné a botrányokat a pólóival.

en.wikipedia.org/wiki/Abercrombie_%26_Fitch#Product_criticism

digitime 2011.08.17. 15:49:20

Nekem is az a kérdés jutott helyből eszembe, hogy az a nagyobb reklám, amikor a gyökércsávó hordja a cuccost, vagy ez a nyilatkozat? Szerintem ezzel a lépéssel a cég nagy valószínűséggel befogta mindkét vásárlóréteget.

szbr 2011.08.18. 01:10:21

@agent_x: @zsok: értem amit mondtok, de ha egy cég ennyire ellenez egy viselkedésmódot, akkor miért gyárt Jersey Shore-vonatkoztatású pólókat? forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=122690201
süti beállítások módosítása