Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Alekoszt küldik Wolf Kati ellen

2011. május 11. 15:55 szabóZ 79 komment

Az RTL Klub nagylelkű, ezért a Csillag születik szombaton elhátrál az Eurovíziós dalfesztivál elől, ahol ugye Wolf Kati, az X-Factor hatodik helyezettje egészen a döntőig jutott. Éppen ezért szombaton elmarad a Fókusz Plusz, és a Csillag születik este hétkor kezdődik majd fél kilenc helyett, hogy aki a tehetségkutatókért rajong, az végigizgulhassa mindkét műsort.

meghirdetetthez képest 1,5 órával korábban kell érkezniük. „Nagyon büszkék vagyunk Wolf Katira és arra, hogy éppen mi fedezhettük őt újra fel a tavalyi X-Faktorban. Ezért döntöttünk úgy, hogy szombaton másfél órával korábban kezdődik a Csillag születik, így mire ő az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjében színpadra lép, addigra befejeződik a Csillag születik szombati adása az RTL Klub-on. A nézők így nem maradnak le semmiről. És nemcsak a nézők, de mi sem; hiszen ha a szűk stábot vesszük figyelembe, akkor ugyanazok a televíziósok készítik jelenleg a Csillag születiket, akik az X-Faktort készítették és mi mind drukkolni szeretnénk Katinak!” – nyilatkozta a sajtóközleménynek Kolosi Péter programigazgató. A felsoroláshoz mi csak annyit tehetünk hozzá, hogy Wolf Katinak drukkol még a miniszterelnök is, vagyis egy óriási, ökölbe szorított kézzel izguló érzelem az egész ország.

Persze az is lehet, hogy az RTL Klub döntése mégsem jön jól Wolf Katinak, mert akár nyer, akár veszít Berlinben, elég valószínű, hogy azért Alekosz le fogja győzni. Mert ugyebár Wolf Kati dala alatt keresi majd a realitysztár a szerelmet, ráadásul a legmagasabb szinteken. Mit is mondhatnánk? What about My Dreams.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raikkonen 2011.05.11. 16:14:45

Mert ugyebár Wolf Kati dala alatt keresi majd a realitysztár a szerelmet, ráadásul a legmagasabb szinteken. Mit is mondhatnánk? What about My Dreams.... :o)

never again 2011.05.11. 16:17:27

Jajj hirtelen nem is tudom melyiket nézzem... hhhúúúú

Este Ráérek 2011.05.11. 16:19:55

@Raikkonen:
Tiszta mázli, hogy nem az egész cikk mosolyogtatott meg, mert akkor egy az egyben az egészet becopyztad volna, csak azért, hogy egy ócska szmájlit betegyél utána.

g.zsolti 2011.05.11. 16:26:56

Na végre, észhez tért az RTL, nem hiába írtam nekik levelet ma reggel. Én mind a kettőt szívesen nézem élő adásban. Csak sör legyen, meg jó műsor, akkor nincs probléma. Azt olvastátok, hogy a gyökér Médiatanács 144 millára büntette az RTL Klubot a Való Világ miatt. S ennek a Keresztény Ifjúsági Szövetség ( KISZ) roppant módon örült. Ez után főműsoridőben majd vallási műsorokat nézhetünk. Menjenek a..............! ( nem írom le, mert kimoderálják)

Sonia Braga · http://www.sunapozitiv.hu 2011.05.11. 16:29:15

és utána beküldik Alekosz műsorába is? az volna az igazi crossover...

webber 2011.05.11. 16:36:29

Kár, hogy nem Berlinben, hanem Düsseldorfban van az esemény.

brumesz 2011.05.11. 16:55:58

Muhahaha...Berlin:)

Kassian 2011.05.11. 17:05:01

Tegnap végignéztem egy összesítést dalokról. Hát valami borzasztó mindegyik...Én maradok Alekosznál.

betegesh 2011.05.11. 17:17:36

a legfölsőbb szinteken!

LAVÓRVAGÁNY 2011.05.11. 17:24:01

Tényleg, kurvára büszke vagyok most, hogy egy magyar nő is ott van a döntőben egy dallal, amihez semmi köze, mert annyi nincs benne, hogy írjon saját dalokat...tényleg, ilyenkor én is kurva büszke leszek.
Nyilván erre van igény, ha egy Alekosz-szintű pondróra is van...hát hajrá, drukkoljatok.

Pinabajusz 2011.05.11. 17:29:14

Mivel nem vagyok Blikk rendszeres elofizeto, azt sem tudtam meg egy hete, hogy ki ez a W.K. Engem kurvara nem zavarna az sem, ha hajnal haromra tennek mindegyik ilyen musort. 2011-van bazze. Meg 15 evvel ezelott meg megertettem volna, hogy ebbol cikk szuletik, bar videomagnok akkor is boven voltak, de ma egy f.szom pendrivra is egy atlagos PVR-es eszkozzel akar tobb musor is rogzitheto egyszerre.

Par eve meg azert vettem beepitett merevlemezes TV-t, hogy 15 percel kesobb kezdhessek TV-zni, igy a reklamok keresztultekerhetok, meg barmikor ki lehet menni hugyozni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.05.11. 17:37:28

@LAVÓRVAGÁNY: "Tényleg, kurvára büszke vagyok most, hogy egy magyar nő is ott van a döntőben egy dallal, amihez semmi köze, mert annyi nincs benne, hogy írjon saját dalokat"

Feltételezem te az operaénekeseket se tartod sokra, mert nem ők írják az operákat, "csak" eléneklik a megfelelő színvonalon, azt meg mindenki tudná ugyebár, gondolom te is...

WoodrowWilson 2011.05.11. 17:39:12

@LAVÓRVAGÁNY: Tehát akkor a rossz hangú jó dalszerzők és a dalszerzéshez nem értő jó hangú énekesek menjenek a sunyiba, mi?:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.05.11. 17:42:27

Ja, a poszthoz is, ha már kidühöngtem magam a hülye fikázókon: Szerintem ez egy jó döntés volt az RTL részéről, mert tényleg nagyobb esély van arra, hogy a Csillag születik nézőivel nagyobb legyen az átfedés (köztük én és a családom), mint a trash reality rajongókkal. Bár azt hiszem majdnem mindegy, az M1-en adhatnak bármit, legyen az akármekkora durranás, nézettségben az RTL akkor is megveri akár még a szünetjellel is...

d-max 2011.05.11. 17:49:32

Most ebben mi a hír? Tegnap az index az egyik "édenluvnyát" favorizálta Wolf Katával szemben, miért lenne ez más az rtl-nél?

haamilkar 2011.05.11. 17:50:37

Ez az eurovíziós mizé Alekosz-himnusz és Vája néni tánca nélkül ér egyáltalán valamit?:)))

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.05.11. 18:08:08

Jól döntött az RTL.

"M1-en adhatnak bármit, legyen az akármekkora durranás, nézettségben az RTL akkor is megveri akár még a szünetjellel is... "

Tegnap 20,4%-os közönségarányt ért el az Eurovíziós Dalfesztivál az m1-en, ráadásul 18-49-ben. A célközönségnél meg 10% SHR közelében se nagyon szokott járni az m1.
A műsor vége mindkét kertévét verte.

vitaygeorgina 2011.05.11. 18:08:20

@Clermont: Nagyon ügyes vagy, büszke lehetsz magadra.
Elárulok valamit: vannak emberek, akiknek az élő műsor nézése élvezetet jelent. Én is ilyen perverz vagyok. Szánalmas módon nézem a Csillag születiket, és biztos szörnyű elgondolni, de szeretem az élő adást. Valaki minden adásban kiesik, és jó azt akkor nézni, amikor történik. Ebben az adásban ez az érdekes. Másnap nem igazán tudok izgulni, hogy ki fog kiesni, mivel az egész megtörtént már rég. Azért írtam le ilyen részletesen, hogy hátha sikerül valamit felfognod belőle, és aztán álmélkodhass, hogy micsoda emberek vannak.

Örülök, hogy meg tudom nézni Wolf Katit is meg a Csillag születiket is. Én már csak ilyen mucsai lemaradott igénytelen vagyok, hogy ilyen hülyeségek érdekelnek. Most aztán sírhat mindenki, hogy az ilyen emberek miatt tart itt ez az ország.

gerggooo 2011.05.11. 18:10:28

@g.zsolti: Ifjusági Kereszténydemokrata Szövetség (IKSZ) és nem kisz! és hogyne örültek volna, hogy ezt a szennyet megbüntették?

utalokmindent · http://utalokmindent.blog.hu 2011.05.11. 18:14:42

Ilyenkor bezzeg már szurkolás van eddig meg le sem szarta senki. Rohadjanak meg. Amúgy meg miért nem lehet normálisan csinálni egy műsort a jelöltekről, alapdíjas sms szavazással, ahogy azt minden normális országban teszik. Itt mindig kiválasztanak valami díszzsidót vagy díszbuzit és azzal égetjük magunkat. (Pl ádok zoli) Volt egy két jó, de miért nem a nép dönt ilyenről??

SweetCherry 2011.05.11. 18:20:47

Ha a ti értelmi szinteteknek jobban megfelel Alekosz, akkor nézzétek azt, nem is érdemeltek mást...
Én inkább szurkolok egy tényleg tehetséges magyar énekesnőnek, aki meg fogja mutatni Európának, mit tudnak a magyar zenészek.

LAVÓRVAGÁNY 2011.05.11. 18:27:30

@Fedor: Próbálj már gondolkodni, és megérteni, amit írtam...a színvonal se mindegy amúgy, de erre csak azért nem tértem ki wolfkati esetében, mert itt olyan nincs, míg egy operánál többnyire akad.
@WoodrowWilson: Nem, itt nem erről van szó, hanem az igényességről. Hogy meg sem próbálta.
Azt gondolom, hogy ahhoz, hogy jó előadó legyen valaki, mindkettő kell. Ennyi, ezzel lehet vitatkozni, mert mindenkinek más az ízlése meg az ingerküszöbe, az enyémet ez a szemét nem üti, ilyen egyszerű.
De látom, a többségét igen, úgyhogy tapsoljatok csak :D

LAVÓRVAGÁNY 2011.05.11. 18:28:13

@SweetCherry: Remélem, Európa nem hiszi el, hogy a magyar zenészek csak ennyit tudnak, mert akkor bajban leszünk :D

mirigy187 2011.05.11. 18:37:41

@LAVÓRVAGÁNY: Ádok Zolinál meg csézynél klasszisokkal jobb wolf kati. Alekoszt a kurváival nézze akinek erre van igénye az eurovíziósnál legalább nem dilettánsokat válogatnak össze.

intercisa 2011.05.11. 18:43:56

hajrá Wolf Katinak meg minden, de azért ha őszinte akarok lenni a szám és az előadás is nagyon gyenge ahogy kinézett azon meg felröhögtem erről mondjuk azok tehetnek akik így öltöztették fel...
egyébként csak én kapok agyfaszt azoktól a számoktól amik egyszerre angol és magyar nyelvűek?? miért kell ez? legyen egy magyar meg egy angol verzió...
a "csinálj jobbat" óvodás válaszoktól meg tekintsen el a maci csoport ha lehet...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.05.11. 18:58:16

@LAVÓRVAGÁNY: "Próbálj már gondolkodni, és megérteni, amit írtam..."

Értem én, szerinted olyan ne énekeljen, aki nem maga írja a zenét. ez is egy álláspont. Hülyeség, de álláspont.

A dalt maga egyébként nekem se jön be annyira, nem igazán a stílusom, de ez már egy másik kérdés.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.05.11. 19:03:37

@LAVÓRVAGÁNY: "Remélem, Európa nem hiszi el, hogy a magyar zenészek csak ennyit tudnak, mert akkor bajban leszünk :D "

Tetszik, nem teszik, ezt a dalt a befutóesélyesek közt tartják számon, és ahogy tegnap elnéztem a többi dalt, nem is csodálkozom rajta :-)

Magnat 2011.05.11. 19:20:41

"meghirdetetthez képest 1,5 órával korábban kell érkezniük" - Elveszett a mondat eleje?

idiesel 2011.05.11. 19:44:21

@LAVÓRVAGÁNY: Nagyon, elmondhatatlanul sötét vagy haver :) Lehetne ezt még fokozni, de úgyse értenéd :)

"Próbálj már gondolkodni, és megérteni, amit írtam..."

Ne siessünk annyira előre... Először Te gondolkodj, utána jönnek a többiek... :)Baromarcú:)

LAVÓRVAGÁNY 2011.05.11. 20:01:03

Tökéletes célközönség vagytok :D

idiesel 2011.05.11. 20:07:34

@LAVÓRVAGÁNY: Én leszarom a dalfesztet, csak annyit vágtam le, hogy Kati mérföldkövekkel jobb, mint Ádok Zoli. De ennyi. Amit írtál, az volt meredek. Szerinted mindenki saját magának írja a dalait? Ennyire naív vagy?

akkor most mi van? 2011.05.11. 20:16:17

@LAVÓRVAGÁNY:

"Azt gondolom, hogy ahhoz, hogy jó előadó legyen valaki, mindkettő kell"

A lúpéniszt. A szerzőség meg előadóság két külön szakma. Pl keress kapcsolatot a következők között: Michael Jackson - Quincy Jones, Bon Jovi - Desmond Child; Alice Cooper - Desmond Child...

Mondjuk sok helyen nem szerzőnek hanem producernek hivják azt aki összerakja a produkciót, ami kb igy néz ki:

Szupersztár: Irtam egy dalt (3 hang dudolva): sallala oh baby
producer: ok, isten/nő vagy, holnapra megcsináljuk a dalt aztán a héten összerakjuk a zenét, hétvégére megtanulod és jöhetsz felénekelni.

Void Bunkoid 2011.05.11. 20:25:01

@Alfaboy: úbazzz, de betalált...én is pont Jennifer Rush-hoz hasonlítottam a produkciót, az egész hangszerelés, Kati hangjának térbe tevése is nagyon olyan.

Mondjuk egyszerre szomorú meg dicséretes is. Egyrészt sikerült végre valami olyat alkotni a dalszerzőknek-hangszerelőknek, ami már olyan mint valami nyugati szerzemény. Másrészt viszont azé' a 80-as éveket utolérni a huszonegyedik század második évtizedében azért annyira nem nagy kunszt.

De ettől függetlenül egy jó dal, és ne feledjük, most a retró vagány dolog :)

Void Bunkoid 2011.05.11. 20:28:05

Az Alfaboy-féle linken még az a vicces, hogy első blikkre látszik, hogy mennyivel dinamikusabb egy 80-as évekbeli master mint egy rommá kompresszorozott modern :)

romaniarulez! 2011.05.11. 20:33:15

Emberek! Én most hallottam először ezt a számot, de meg kell mondanom, kifejezetten tetszik! A végén még sikerül valami díjat is nyernie a leánynak :)

idiesel 2011.05.11. 20:52:04

@romaniarulez!: Kiráz a hideg a nickedtől és attól a bizonyos 3 színtől. bocs. De meredek, nem kicsit. Drum bun haver, ha érted a célzást :D

Cs 2011.05.11. 20:53:14

@intercisa: Az Eurovíziós dalfesztivált folyamatosan támadják, hogy elangolosodott, nem a saját nyelvükön énekelnek, mint régen. Ez az angol nyelvű szám magyar betéttel erre ad választ. Szerintem jó ötlet.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.05.11. 21:26:16

@Cs: nem az angol nyelv miatt támadják, hanem azért, mert a majd 60 év alatt kevés előadó/dal tudott befutni euróvízió segítségével, max regionális szinten (pld. skandináv, német, orosz piacokon).

Hogy most a minőség, vagy a management hiánya miatt abba most nem mennék itt bele.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.05.11. 21:29:34

@idiesel: Most mi a baj a Budapest zászlóval? :D

Komolyra fordítva a szót egész jó ez a szám, bár én is csak most hallottam másodszor, és most méztem meg először a videóklippet, ami erősen egy Silver videóklippre hajaz. Mindegy, mert azokat is szerettem. :)

velorexapáca 2011.05.11. 21:35:51

@LAVÓRVAGÁNY:
ne haragudj,

de egy énekesnőnek nem írnia, hanem énekelnie kell a dalokat.

Cs 2011.05.11. 21:44:53

@kis_kiraly: Céilne Dion is itt kezdte :) Mondjuk igazad van ő pár évvel később vált világsztárrá, de ott van a tavalyi győztes is, az elég ismert dal lett. Mondjuk alapjaiban nem vitatom amit írsz, de ez hogy jön ahhoz, hogy mára már mindenki angolul énekel amíg pl Céilne Dion még pl franciául nyomta jó 20 éve?

SaW 2011.05.11. 21:57:07

Wolf Kati menjen dalt írni!
Alekosz menjen Düsseldorfba az ajrovíziós dalfesztiválon pálinkáspohárral a kézben gajdolni az "Akácos út/Asszony lesz a lányból, ha végigmegyek rajta én... -kezdetú nótát!
Rakonczai és Geszti dalszerzők menjenek be a Való Villába és csinálják meg a kandidálókat!
Az RTL meg menjen a p....ba!

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.05.11. 22:33:12

@Cs: csak az eurovíziós kritikát pontosítottam

Amúgy felőlem énekelhetik klingon nyelven is a dalokat :)

[medi@slag] 2011.05.11. 22:35:39

@djlaczko: jaj, hogyhogy miért? Ilyesmit nem szabad kérdezni.

Azért, mert ez Mutyiország. Mutyiországban pedig mutyival döntenek. Fogták magukat, RPhilip meg a zemtévé, és szépen összeültek Gesztipével meg Kolosipével, és úgy döntöttek, hogy Mutyiország úgy dönt, hogy WolfKát küldik.

Ettől függetlenül a csaj jó volt, a szám, a zene, stb, pedig pont az Eurovizióra való. És ha már ott van, örüljünk neki és szurkoljunk. És most kivételesen: ez nem irónia volt. :-)

grubasoft 2011.05.11. 23:41:11

szerintem is jó ez a szám, méltó folytatása a vukknak, de amennyi élősködő van körülötte, az már nem geszti péter

Trigon_ 2011.05.11. 23:46:37

A kommentek felénél jöttem rá, hogy miről szól a poszt egyáltalán. Vagyis hogy a retek előbbre hozta a műsorát, hogy a MÁSIK csatornán adott dalvíziót nézhesse majd a jónép. Nem voltam eléggé képben, de most már nagyon.

A csaj nem énekel rosszul, de itt szerintem nem is emlékszik semmire, annyira be volt tojva szegény. Meg lehet érteni. Sosem felejtem el, amikor Madonna a Dick Tracy betétdalát előadta élőben az Oscar-díjátadón. Állt díva-pózban, tartotta a cigarettát, és messziről látszott, hogy reszket a keze. Több tízezres tömeg előtt koncertezett már eleget, de másfél milliárd ember előtt mégiscsak más érzés lehet még neki is.

Érdekes, hogy Céline Dion szóba került, nekem is eszembe jutott, Wolf Kati azzal a hajzattal arcra is hasonlított rá, és a nóta fekvése is passzol a képbe. (Mellesleg az ABBA is eurovízión kezdett be nagyon, a többi történelem.)

Aki egy énekesnőről azt mondja, hogy melletlen, az legközelebb vegye ki a gyertyát a füléből, és hallgassa is meg a zenét, mindjárt értelmet fog nyerni számára az énekes nő fogalma.

Magyarul is előadni egy strófát egyáltalán nem rossz ötlet. Ez esetben ráadásul a magyar szöveg hangzásra is sokkal izgalmasabb, és ezt a lehető legjobban megpróbálom elképzelni idegen füllel is. A magyar szöveg egy vers, az angol szöveg pedig egy szar.

grubasoft 2011.05.11. 23:47:22

szegény csaj meg kokszol két pelenka között az égszínkék estéji mini szoknyában

grubasoft 2011.05.11. 23:53:27

a most múlik pontosan, bármelyik előadásban, inkább mi vagyunk

grubasoft 2011.05.12. 00:09:10

de mi legalább boldogok vagyunk

grubasoft 2011.05.12. 00:10:57

oszt had múljon a szerelem

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2011.05.12. 01:06:16

napi kínzó kérdés:

ki a faszom az a wolf kati?

Forest (törölt) 2011.05.12. 01:16:05

@Clermont: Amit írtál, arra had reagáljak egy klasszikussal:

"Keresztrejtvény-megfejtésből
szerezted a műveltséget
Annyit tudok ajánlani:
képezd magad, olvass többet!
Könyvet, könyvet, könyvet, könyvet!

Mit csináltál, Miklós?
Azt, mi téged minősít
Ha eszedbe jut valami,
próbáld magad visszafogni!"

Ez a szöveg is elég régóta forog megfelelő körökben, kb mint Wolf Kati neve.
A Blikk-el egy lapon említeni Katit, hááát.. ..tudod, ő _nem_ egy popsztár hátán (hasán) lovagolt be a "celebvilágba". Google a barátos, érdemes kutatni pár percet.

England win The Ashes! 2011.05.12. 01:19:33

Nincs semmi esélye. Nem azért, mert szar (nem az, mellesleg), hanem mert a volt szovjet államok, ill. az exjugó országok szépen körbeszavazzák egymást. Ha a top 10-ben végez, meg kell becsülni.

Levendula. 2011.05.12. 01:36:30

Nem értem az RTL-t. Alekoszra sokkal nagyobb igény van, mint holmi Wolf Katira. Miért kell Alekoszt későbbre tenni? A nagyon fiatalok 9 után már alszanak. Hogy lessék el így Alekosz csajozási szokásait???

Trigon_ 2011.05.12. 02:02:16

@Dr Jozef Vengloš: Ebben egyébként igazad van, ez már korábbi versenyeken is megfigyelhető volt. Hacsak nem tudunk egy olyan versenyzőt és egy olyan nótát indítani, hogy a közönség levegőt se vegyen az ámulattól – és erre elhanyagolhatóan csekély esélyünk van, de másoknak is –, akkor a nemzetközi szimpátia túl sokat nyom a latban. Mi itt nem vagyunk senki rokonai, maximum a finneknek, jóindulattal. Barátai még annyira sem vagyunk senkinek, így aztán hogy a tízben van a versenyzőnk, már önmagában is minősített siker.

szbszig 2011.05.12. 02:21:58

Kíváncsi lennék, ha a TV2 üdvöskéje lenne most kint Düsseldorfban, akkor is így kihátrálnának-e. Ettől függetlenül ez egy korrekt döntés ezúttal, ismerjük el nekik, úgyse tudnak mostanában sokat felmutatni.

rozitira 2011.05.12. 06:20:34

nem berlin,hanem düsseldorf
az egyik kelet,a másik nyugat
óóóóóóó

narancs66 2011.05.12. 06:55:44

Levendula, nyugtass meg. Ugye csak tréfálsz?

kovacs.14 2011.05.12. 08:49:56

Elég elszomorító, hogy Katit egy évszázadban említik ezzel a SENKI-vel

csicsa 2011.05.12. 09:12:26

@djlaczko: ha alapdíjas lenne az sms, nem lenne ebből bevétele a csatornának.

/Spam 2011.05.12. 09:18:49

Szerintem alapból butaság az összehasonlítás (mondom ezt úgy, hogy fogalmam sincs a szombati AGB Nielsen által mért, kiegyensúlyozott és elfogulatlan nézettségi adatokról a két műsort illetően), mivel az egyik egy évben egyszer kerül megrendezésre (ráadásul "kicsit" nagyobb is a felhajtás körülötte), az Alekosz show pedig a hét minden napján megtekinthető - bárki túléli ha kihagy egy adást...
A Csillag Születik pedig a megalol kategória (tehát arról inkább ne is beszéljünk).

Miről is beszélünk?

GGG77 2011.05.12. 09:23:20

Kellemes, dúdolható nóta, ez kell. Drukkolok Katinak.

@LAVÓRVAGÁNY: Természetesen jogod van a véleményedhez, ízlésedhez és jogod van azt ki is fejteni.
Ahogy nekem is ahhoz, hogy, ezek alapján, egy hőzöngő idiótának tartsalak.

g.zsolti 2011.05.12. 09:28:27

@gerggooo: Tőlem lehet X is, mert azzal meg a reklámokat szokták jelölni a médiában. Netalán tagja vagy? Ha igen, mennyien vagytok? Tízezren? Törpe minoritás vagytok a 2 millió nézőhöz képest, sőt, még annál is kevesebbek. Húzzatok vissza papjaitok szoknyája alá, míg megtehetitek! Nehogy már tízezer ember parancsolgasson 2 milliónak. Hasonlóra csak a kőkemény diktatúrákban van példa. Azt hiszitek, nálatok van az örök igazság? Egy nagy túrót van nálatok. Az van nálatok amit a kezetekben fogtok a vécén. El lehet dugulni, beképzelt majmok!

g.zsolti 2011.05.12. 09:30:11

@perrymason: Ezt tényleg elkúrták a németek. Nem kicsit, nagyon.

g.zsolti 2011.05.12. 09:33:37

@Levendula.: Az az igazság, hogy ha az általam igen "nagyrabecsült" Médiahatóság felemelné a szavát, s azt mondaná, hogy Alekosz ezen műsora csak este 10 óra után kezdődhet, akkor lenne 1 dolog, amiben egyet tudnék érteni velük. De nem szólnak, sumákolnak, hogy később jól megbüntethessék a csatornát. Na ennyit egy magyar hatóság korrektségéről. Sokkal többet is tudnék írni persze e Médiahatóságról, de azokat mind kimoderálnák, engem meg kizárnának innen.

g.zsolti 2011.05.12. 09:36:40

@halál megdöglesz kinyírunk: Gyógyító válasz: butaparaszt vagy!

g.zsolti 2011.05.12. 09:39:14

@grubasoft: Csak nem biztos, hogy ha a " Most múlik pontosant" énekelné Wolf Kati, azt Európában díjaznák. Viszont Kínában nagyon is díjazzák azóta, mióta Timi Chen elénekelte a Csillag születikben kínai nyelven. Állítólag még a nagy kínai állami tévé ( CCTV) is leadta, az, amelyiket átlagosan 200 millióan néznek.

tölgyes 2011.05.12. 11:33:17

Sajnos mostanában az a szokás, hogy a koraesti órákban olyan műsorok mennek, amit az embernek nincs kedve megnézni. Az Alekosz féle műsor még éjszaka is túl korai lenne.:(, mert az egész csak a pénzszerzésről és az ostobák kábításáról szól. Nekem a slágerfesztivál se hiányzik. A slágerek nem ott szoktak születni... de a valódi sztárok se.

tölgyes 2011.05.12. 11:36:00

@g.zsolti: Én azt remélem, hogy a januári műsorok után még több büntetést kell fizetnie az RTL-nek.A 144 millió forint nem is sok. A szellem szemetelésért is büntetés jár. A szellemi mocskot is el kell takarítani és az nehezebben megy mint a csikkek meg a kutyapszok összeszedése.

g.zsolti 2011.05.12. 11:43:57

@tölgyes: Köszönjük szépen értéktelen hozzászólásodat önjelölt diktátor úr! Ha rajtad múlna, itt mndenki úgy táncolna, ahogy te akarnád, mert csak úgy a jó, nálad van az örök igazság. Vedd tudomásul, itt demokrácia van, és az is lesz, s a mások fölé kerekedni, őket parancsuralmi rendszerben irányítani akaró gyökerek a művelt világban ma már sehol sem szalonképesek. Orwell után szabadon: " mindenki egyenlő, de a disznók egyenlőbbek". Te az utóbbiak közé tartozol. A magukat másoknál egyenlőbbnek tartó disznók közé.

g.zsolti 2011.05.12. 11:49:59

Finngottam!: M-arha úr, Ön csak ne szellentsen, mert a marhák szellentése igazán rossz hatással van az ózonréteg vastagságára, s ha sok önhöz hasonló marha fingik egyszerre akár még ki is lyukadhat fölöttük az ózonréteg. Az UV dús napszúrás pedig igen kellemetlen agyi tüneteket produkálhat, bár hozzászólását tekintve, önnek nem árthat.

g.zsolti 2011.05.12. 12:11:07

@szbszig: Akkor is kihátrálnának, de korántsem merő jóindulatból. Ugyanis az Eurovíziós dalfesztivál legalább 1 millió nézőt vonna el a Csillag születiktől, s ezt nemigen tudnák megmagyarázni a hirdetőiknek.

malom 2011.05.12. 15:02:13

Ha tényleg kihátrált akkor elég szar lehet az alekosz feleséget keres nézettsége.

g.zsolti 2011.05.13. 12:57:42

@malom: Szerintem sem nagy az Alekosz menyasszonyt keres nézettsége. Én a VV-t szívesen néztem, de az már egy cseppet sem érdekel, hogy 16 jól megfizetett úrinő próbál Alekra rámászni. S a 2 milliós VV táborból szerintem vagyunk még így vagy 1 millióan.
süti beállítások módosítása