Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Feltámasztanák a Firefly-t

2011. február 22. 13:30 sixx 57 komment

A Firefly című, rövid élete (14 epizód) ellenére hamar kultstátuszba emelkedő sci-fi rajongói most örömködni fognak egy sort, de korai lenne elővenni a Mal-jelmezt a szekrényből, mert a Blastr.com-on megjelent infó egyelőre csak nagyon-nagyon halványt esélyt jelent a sorozat feltámasztását illetően.

Nathan Fillionról mindenki tudja, hogy ha tehetné, azonnal visszarohanna a Firefly díszletei közé, és ott folytatná a történetet, ahol abbahagyta - ez viszont írók és producerek nélkül egyelőre elképzelhetetlen. Az is csoda volt, hogy Serenity címmel egy mozifilmmel megfejelték a Fox machinációi miatt megbukó sorozatot, a feltámasztásra eddig hangyafasznyi esély sem mutatkozott.

A helyzet most egy kicsivel rózsásabb, mert miután Fillion az Inside Tv-nek ismét elmondta, hogy nagyon szeretne Reynolds kapitány nadrágjába belebújni, és ha nyerne 300 millió dollárt a lottón, azonnal megvenné a jogokat és folytatná a sorozatot, a Twitteren a sci-fi korábbi írói közül kettő sietett bejelenteni, hogy ők meg nem haboznának megírni az új történeteket. Jose Molina (most éppen Haven) és Jane Espenson (BSG-franchise) lenne az, aki szívesen látna egy újabb évadot. 

A rajongók azonnal indítottak egy oldalt és a Facebookon is létrehoztak egy klubot vagy mi a fenét, ami arra buzdít, hogy segítsünk Fillionnak megvenni a sorozat jogait - én már csatlakoztam is. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the sandwich maker 2011.02.22. 13:36:19

Na ez a hír most adott egy nagy lökést a napomnak, hajráhajráhajrá!!!

qwertzuiop1 2011.02.22. 13:44:52

Igen, én is örülnék egy ilyennek. De azért idézném a Castle Halloween részét:
don't you think you should move on?
:)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.22. 13:45:45

Abszolút támogatom. Bár nem vagyok komolyan pozitív anyagi helyzetben, erre azért össze tudok kaparni pártíz dollárt:)

MrMojo 2011.02.22. 13:46:42

Imám (talán) meghallgatásra talált!!
:-))))))
Birkaszőr-birkaszőr!
ja, nem is!
Juhéjj-juhéjj

AttilaBeregi 2011.02.22. 13:59:51

szép is lenne:) pláne összeszedegetni a többieket is :)

Sixx, az összeg csak amolyan vicces tipp a részéről, vagy tényleg valami hasonló összegbe kerülne a jogokat megvenni?

Mr. Blowfish 2011.02.22. 14:15:34

Előbb mentsük meg a Fringe-et aztán támasszuk fel a FF-t!

AlexWolf 2011.02.22. 14:21:18

Szerintem meg folytassák az eredet Stargate-t is Jack O'Neillel az eredeti felállásban!

p4r4j35u5 2011.02.22. 14:30:51

Juhijj, be jó is vólna he.
Az első sorozat amit néztem :)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.02.22. 14:36:44

@PantalaNagaPampa: khm, " Fillion az Inside Tv-nek ismét elmondta, hogy nagyon szeretne Reynolds kapitány nadrágjába belebújni, és ha nyerne 300 millió dollárt a lottón, azonnal megvenné a jogokat és folytatná a sorozatot (...)" - ő mondta, nem én.

Globetrotter2014 2011.02.22. 14:44:30

A Serenity után már nem sok értelme van a sorozat feltámasztásának. Korrekt befejezés a sorozatnak, és rendkívül jól iskerült olckúl science fiction film, olyan amit régen láttam mozifilm színvonalon. Én spec utána kezdtem el nézni a sorozatot, kicsit felemás érzésekkel.

AttilaBeregi 2011.02.22. 14:55:40

@sixx: nem magázás miatt írtam, hogy "részéről" :D

én is úgy értettem, hogy Fillion mondta, de csak viccelt vajon az összeggel, vagy tényleg ez a nagyságrend? mit lehet erről tudni?

ppp22 2011.02.22. 15:03:49

Na, erre a hírre regisztrálnom kellett:D Nagyon feldobtátok a napom, köszi. Bárcsak sikerülne!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.02.22. 16:06:12

Szerintem meg, ami fekszik, nyugszik. Hagyni békén a Fireflyt, mert még sírás, meg könyékig orrturkálás lesz a vége...

BP80 2011.02.22. 16:07:38

De jo is lenne!

Pont az erdekelne a legkevesbe, hogy a filmben elvarrtak-e a szalakat! Tegyek a film ele az uj reszeket idorendben, es annyi. Vagy akarmi, nem erdekel, jo sorozat volt, folytassak!

Pascow 2011.02.22. 17:12:05

bazdmeeeeeeeeeeg!!!!
de nagy lenne, Baccarint is szivesebben látnám itt mint a szutyadék V-ben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.22. 18:58:41

Én most kezdtem el csak nézni a TV-on (vasárnap volt a premier), és csak menet közben kapcsoltam, hogy ismerős a sztori egy mozifilmből. Akkor a Serenity volt az...

titok84 2011.02.22. 18:59:33

Jó lenne. Bár az zavaró lesz, hogy a hetéráról kiderült, hogy V.

Pikk Dáma ♠ 2011.02.22. 19:35:15

hajrá! pont most kezdtem újranézni a viasat6-on.
ez volt az első sci-fi sorozat, amit néztem. és utolsó is, de ez nem számít:)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.22. 21:09:41

@efes: egyetértek. Az egyik szemem sír, a másik vérzik, de nagyon félek, hogy képtelenség lenne fenntartani a hihetetlen durva várakozások miatt elvárt minőséget. Aztán persze, lehet, hogy nem, Wheedon azért több, mint zseniális...
A másik probléma pusztán technikai, két főszereplő is másik show-ban főszereplő most, nem beszélve az áraikról (vagy akár Summer Glau-éról).
De ha mégis lenne, akkor viszont egyetlen kérésem lenne csupán: a Serenity-t egy az egyben el kell felejteni...

bgp 2011.02.22. 23:58:21

@Pascow: remélem vissza tud szépülni.

DinnyeTM 2011.02.23. 00:02:00

Azert engem erdekele Book pasztor multja. Foleg amikor benyogte, hogy: a biblia nem mond semmit a szetlott terdkalacsokrol :D

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.02.23. 00:03:40

A Castle sorozattal még fut a szekér 2-3 évadot, akkor már maga is meg tudja venni a jogokat. Az írók meg egyszer írjanak a saját szórakoztatásukra.

vault_dweller 2011.02.23. 00:09:06

@Before: igy van, a Serenity korrekt lezaras, de az elozmenyekben van meg tartalek sztori szempontjabol.

Nem is szolva arrol, hogy ha a szineszek felvennek a regi jelmezeket, beulnenek a diszletbe, es hott unalmas modon csevegnenek a gorram 'verzumrol, mi azt is zabalnank :) ezt a hangulatot lehetetlen nem szeretni.

Netuddki. 2011.02.23. 00:25:56

Épp most daráltam le mind a 15(!) részt és a filmet. Qrva jó volt. Kár, hogy nem folytatták.

Viszont ami rögtön kitűnt eléggé vaskos modora volt a filmnek ami miatt szerintem nem igazán ajánlható a fiatalabb korosztálynak. Lehet pont e miatt sem csináltak újabb évadot (valójában nemtom miért nem, nem néztem utána).

$pi$ 2011.02.23. 07:10:43

@DinnyeTM: "Fuzzy" azt mondta "fuzzy", nem azt, hogy semmit sem mond.

Best sorozat evör! ;)

Link Elek 2011.02.23. 07:44:40

@PantalaNagaPampa:
olvasd el a FAQ-t a belinkelt oldalon. meg a tizede is sok a jogok megvasarlasara

Neoprimitív 2011.02.23. 07:58:04

Fantázia. Nem azon múlik, hogy van-e pénze rá, hanem, hogy a FOX el akarja-e adni. Az utóbbira a válasz nem. Az egész téma azért került elő, mert a SyFy elkezdte újra leadni a sorozatot, vagyis az még mindig hoz pénzt a FOX-nak, az összes egyéb franchise cuccal egyetemben, a csatorna pedig nincs olyan anyagi szarban, hogy eladjon egy még tejelő tehénkét.

kicsit bővebb cikk itt:
gigaom.com/video/firefly-nathan-fillion-right/

kotyomfitty 2011.02.23. 08:50:34

Szerintem sem szo szerint folytatni kellene a sorozatot, hanem hasonlot csinalni azoknak, akiknek ez tetszett.

A Firefly azon kivul, hogy viccesek a figurak es szivhezszolo a cselekmeny leginkabb attol megragado, hogy egyszeruen szep.
A zene, a lakberendezes, a ruhak, meg az ur-vagokepek is: Minden esztetikus, kidolgozott, kifinomult. Es ezt ugy eri el, hogy nem erolkodik az eredetisegen, hanem egyszeruen a kerettortenet biztositotta valodi kulturak valodi motivumkincsebol epitkezik.
(Najo, a reaverek meg a federation jelenetek nem, de azokbol keves van.)

Es ez igy van jol, ilyet csinaljanak meg :-)

Gabris 2011.02.23. 08:59:04

Ezazz!Ennél jobb hír már csak az lenne, ha megvalósulna a dolog.Firefly FTW!

www.youtube.com/watch?v=GYPo6_ft_qM (:

Globetrotter2014 2011.02.23. 09:39:43

hhhúúúúúh, tegnap belenéztem valami ZS kategóriás horrorfilmbe amiben FIllion volt a főszereplő. Ha annyire felvetné a pénz nem vállalta volna el. Ez volt hosszú idő uátn az első olyan horror ami annyira xar volt hogy már eélrte a vicces kategóriát.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.23. 10:18:13

@ZF2: Ez a leírás alapján a Slither volt, ami eleve nem horrorfilm. Hanem horrorvígjáték, illetve paródia. Annak meg bőven nem ZS kategóriás. :)

Globetrotter2014 2011.02.23. 10:53:27

@Vészmadár: vígjáték... aha... Annak is elég ZS, ráadásul ezt már lelőtte a Braindead...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.23. 12:06:23

@ZF2: Aha. 18 évvel ezelőtt.:) meg persze ízlések és pofonok, ugye.
Off
Agyam eldobom - :)témánál maradva szigorúan - ettől a "ez már volt, nem ér..." szövegtől. Bakker, a Mátrix-ot is nyúlták (a 13. emeletet nem is említve), aztán mégis jó - mármint az első rész. Sőt, Sherlock Holmes is volt már...
:)
ON

Globetrotter2014 2011.02.23. 14:44:51

@Vészmadár: utánanztem az imdb-n, az volt. Nagyjából amikor nem az álunkat kerestük a padlón akkor az "ezmiez" és az "ésesztígyhogy" reakciókat váltogattuk. A film inkább rööhejes mint jó. A legfőbb pozitívum, hogy mindenki látzatra véresen komoylan veszi a röhejes projektet. Ettől lesz ZS mint zsáner...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.23. 16:55:32

@ZF2: ja, hogy nálad a ZSkategória, az zsáner. (LOL, ez komolyan vicc)
Ezt előbb is mondhattad volna, megspóroltunk volna egy értelmetlen vitát:)
mert Zs alatt nem egészen a zsánert emlegetik, mint jellemzőt filmeknél...

Globetrotter2014 2011.02.23. 16:58:23

@Vészmadár: zsáner, mint az a kategória ami annyira gáz hogy már kultuszt teremt. Lás terrorbolygó, ahol a szándék egyértelmű. Itt nem derül ki hogy egy nagyon nagyon rossz filmet akartak csinékni vagy csak egyszerűen ennyire bnűk voltak a készítők. Szereintem Fillon viszont még nem tart ott hogy poénra vegye karrierjét...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.23. 17:45:15

@vault_dweller: ellenkezőleg, a film szemen hugyozza a sorozatot, nincs meg benne szinte semmi az eredeti hangulatból. Nagyon nem szeretem.

vault_dweller 2011.02.23. 18:00:07

@Before: nem tudom, pontosan, hogy értetted. :) Mindenképpen ízlés kérdése, nekem bejön ez a sötétebb hangulat, nyilván valaki pl erőltetettnek találja a sztorit vagy túl drámainak az egészet.. de szemen hugyozásról beszélni szvsz túlzás. Szemen hugyozás az, amilyen viszony pl. a Death Race 2000 meg az eredeti Death Race között van, vagy az új Clash of Titans. (nekem az A-Team is határeset, de ebből flém lenne, úgyhogy le sem írtam. :))

Globetrotter2014 2011.02.23. 18:01:21

@Before: én meg pont a sorozatból hioányolom azt ami a filmben megvolt: a színvonal. Pörgős, látványos, ugyanakkor látszik hogy mindent vázolnak a nem rajongknak is. Mondjuk a Serenity után megnézve a sorozatot, meglepett inara foglalkozása... :) Egyébbként a Firefly olyan mint a star trek kitöltő részei, vontatottak, látványosan alacsony költségvetésűek, és aránytalanul nagy hangsúly van a karaktereken, a történés (meg minden ami pénzbe kerül) kárára. A serenityben az arányokat tették helyre, ami a pénzhiány miatt felborult

Globetrotter2014 2011.02.23. 20:48:56

@ZF2: ha jobb arány kell történéd és történet között: www.imdb.com/title/tt0112173/

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.23. 22:39:38

A sorozatnak volt egy hangulata, kialakultak a karakterek, vagy éppen kialakulóban voltak. Felállt egy status quo a csapatban, kezdett működni a dolog.
Ehhez képest a filmben az egész teljesen széthullott. Egy különálló filmnek elment volna, de a Firefly folytatásaként, ne adj isten, lezárásaként abszolút nem. Sok mindent próbált megmagyarázni, beletömni a szűk keretek közé, de nagyon mellément, szerintem.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.23. 22:52:35

@ZF2: na jó, akkor kezdjük az elejéről: a zsáner jelentéséről szerintem fogalmad sincs, de ez kisebb baj. A Zs-kategóriát összemosni a zsánerrel sokkal nagyobb.

"Egyébbként a Firefly olyan mint a star trek kitöltő részei, vontatottak, látványosan alacsony költségvetésűek, és aránytalanul nagy hangsúly van a karaktereken, a történés (meg minden ami pénzbe kerül) kárára."

Hát egy nagy francokat. Pont azt rovod fel a sorozatnak, ami az előnyére vált, ami miatt annyira kedvelt lett. A sorozat összetett karakterei, humora, ráérős történetmesélése mindennél többet ér, ezek - is - emelik az átlag piffpuff scifik/sorozatok fölé. Pontosan annyi akció van benne, amennyi oda kell.
(csak hogy érthető legyek: a pilot végén, amikor Mal nemes egyszerűséggel beviharzik, egyetlen lövéssel elteszi láb alól menet közben a többieket sakkban tartó ügynököt, az egyik ilyen példa. Minek kellett volna ide öncélú akcióorgia? Meg tízperces lövöldözés? )
Ha meg a CGI-t hiányolod, ne tedd. Minden tiszteletem a CGI mágusoké, de a Serenity, mint hajó azért nézett ki csodásan, élethűen, mert megépítették díszletnek. És nem utólag került oda. (amúgy véleményem szerint a SW 4-6-ban is sokkal-sokkal jobb/élethűbb volt minden hajó, mint az első 3-ban.)

Amúgy meg kinek mi tetszik, kinek mi jön be - kinek mi a zsánere:):)

Globetrotter2014 2011.02.24. 08:36:27

@Before: @Vészmadár: értem értem, csak valamin el kellene gondolkodni: a Firefly kétségtelen bukta volt. A serenity meg relatíve siker. Sorozat gyors cancel, a nagynevű producer és az elég komoly képességű szinészgárda mellett. Van egy sejtésem, hogy nem is ilyennek indult, csak a nézettség nyomán kezdett lefutni a produkció, még a Pilothoz képest is. Nézd meg a DS9 pilotját és az utolsó két szezont (ok ez kisit extrém), vagy a Space abover and beyondot (OK más kategória egy háborús sorozat meg egy űrwestern). A firely nagyon rétegsrozat lett, annyira hogy törölték. A serenity egy tömegfilm lett, és ennek megfelelően szerepelt a mozikban is. Ha nem fut fel az elején a nézőszám, tolán sosam nézem meg a serenityt, és valszeg nem is ruházom be azt a párezer HUF-t Firefly DVDbe. A film pont arra volt jó, hogy kinyitotta a közönséget, különben már rég a felejtésbe merült volna.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.24. 09:20:42

@ZF2: szerintem mielőtt ilyet írsz, nézz utána a firefly sorozat történetének.
A sorozat törlése egyike a Fox hülye döntéseinek, rosszabb sorozatokba tolnak bele több évadnyi pénzt, itt meg... na mindegy.
Az meg, hogy lett a Serenity film, nem kis mértékben köszönhető a Browncoats-oknak.

Globetrotter2014 2011.02.24. 11:32:16

@Vészmadár: lehet da a Firefly esetében végig látszott a low budget, bár a Pilotnál ez valahol érthető. De ott volt a Surface amit az utolsó pillanatig szinvonalasan csináltak, vagy Pushing Daisies, ami végig zseniális volt. A Firefly utolsó részénél az volt az érzésem hogy kiszúrom a háttérben a munkásokat akik már bontják a díszleteket forgatás közben... :)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.02.24. 12:36:06

@ZF2: a low budget, és egy sorozat sikere, minősége csak érintőlegesen függ össze szerintem. :)

thinkEdem 2011.02.24. 22:37:32

Te jó ég, ezt honnan szedtétek? Fillion azt mondta, hogy megvenné, és ingyen terjesztené a már meglévő részeket...

thinkEdem 2011.02.24. 22:41:07

insidetv.ew.com/2011/02/17/firefly-returns/

"Yes. Yes. I would examine very closely Fox’s reasoning — I’m a little gun-shy. If I got $300 million from the California Lottery, the first thing I would do is buy the rights to Firefly, make it on my own, and distribute it on the Internet."

A "distribute it on the internet"-ből hogy a fenébe lett "folytatná a sorozatot"?

thinkEdem 2011.02.24. 22:46:29

@sixx: Megnézhetted volna a forrást, mert nem ezt mondta...

sixx · http://comment.blog.hu 2011.02.25. 07:32:59

@thinkEdem: ez volt a kérdés, és a válasz:

If Castle had its series finale tomorrow and Fox said to you and Joss: “We screwed up, let’s try doing Firefly again.” Would you do it?

Yes. Yes. I would examine very closely Fox’s reasoning — I’m a little gun-shy. If I got $300 million from the California Lottery, the first thing I would do is buy the rights to Firefly, make it on my own, and distribute it on the Internet.

A "make it on my own"-t nemcsak én, hanem a külföldi források is úgy értelmezték, hogy "elkészíteném". A kérdés is elég egyértelműen erre utal. Van még valami kifogás?

ügyfélszolgálatos 2011.02.25. 12:13:04

@thinkEdem: Érdekes okoska a SciFiWired szerint is gyártaná a sorozatot... Persze mit értenek ők hozzá végül is csak amerikaiak, ugye? Jesszus.

thinkEdem 2011.02.25. 12:16:22

@sixx: @ügyfélszolgálatos: "If Castle had its series finale tomorrow", erre a feltételezésre alapul az egész. Tegyétek a szívetekre a kezeteket, és mondjátok meg őszintén: szerintetek bebukik a Castle, ami sorozatosan hozza a jobbnál jobb részeket? És szerintetek Fillion otthagyna egy ilyen jó szerepet, amit látványosan imád?

vault_dweller 2011.02.25. 16:35:30

@thinkEdem: think, Edem :)
igen, azt mondta, szívesen csinálná tovább a sorozatot, és nem, a közeljövőben tényleg nem fog megvalósulni. Senki nem beszélt többről, szerintem kicsit beugrottál a hatásvadász címnek. :)

pisz
süti beállítások módosítása