Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kimaradt jelenetek a Darth Vaderes VW-reklámból

2011. február 15. 12:30 sixx 27 komment

Na, ez az, amit én nem tudok megunni, pedig a c:c kommentelői alaposan leszedték róla a keresztvizet.

Címkék: tv reklám videó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2011.02.15. 12:44:48

Cuki, szórakoztató, ötletes, élvezetes és felettébb mulatságos.
Az ember akkor értékeli leginkább, amikor rendelkezik egy hasonló korú kiskölyökkel, és gyakran átéli az ezzel járó humoros és valószínűtlen helyzeteket.
Grat a készítőknek!

Flankerr 2011.02.15. 13:02:37

Szellemes és vicces, hangulatos reklám, ahol a "termék" nem zavar be, csak a végén, nem tolják az arcodba. Ahogy a kisfiú megy a kutya után, az még a slusszpoénnál is jobb...:)

Leadfoot 2011.02.15. 13:05:08

@Flankerr: +1. Nem vágtam, hogy ennyire lehúzták itt. Szerintem jó.

almdudler 2011.02.15. 13:23:17

Ez talán még hangulatosabb volt, mint az eredeti...

balazsman 2011.02.15. 13:27:22

hétszentség, hogy törpe van a ruhában, nem gyerek. nekem a kézmozdulatai ezt sugallják

mutant · http://universal.blog.hu 2011.02.15. 14:09:31

A fritzek mindig is tudtak reklámot csinálni:)

reccs 2011.02.15. 14:12:45

Amikor anyuka megsimogatja "Darth Vader" sisakját... az kész :)))

Irkutszk 2011.02.15. 14:18:41

@balazsman: Egy másik blogból idézek:
"meg tudtam nézni az egyik legjobb félidei reklámot, amiről nem kis meglepetésemre Jon azt mondta, hogy a főszereplője a Gyerekklinika kardiológiájának egyik kicsi betege"

Thrasher 2011.02.15. 14:31:50

nem bírom felfogni, ezt hogy lehet otletesnek, meg szellemesnek tartani.
kb. annyira kézenfekvő otlet, hogy egy kiskolok megpróbálja használni az erőt, mint hogy egy kiskolok nindzásszamurájoskaratésost játszik.
még a megvalósítása is tokéletesen nyilvánvaló azzal, hogy semmi nem reagál a próbálkozásiara, csak valami, amit az ősei a háttérből irányítanak.
a zene is fájdalmasan nyilvánvaló választás, vizuálisan meg pláne semmi kreatív.

digitime 2011.02.15. 15:48:24

Nekem tetszik. Lehet fontorogni is rajta nyilván, de abból általában az látszik, hogy először kitalálom hogy juszt se jó, aztán megpróbálom megmagyarázni hogy miért nem. Nem magyarázok, aranyos, oszt' kész. :)

Thrasher 2011.02.15. 17:50:54

@Gerzsonka:
neked meg érveid

@digitime:
igen? ha elmondja valaki az osszes okot, hogy mi miatt tart gyengének valamit, az rosszabb, mintha bejelentené, hogyszarazegész? igen? ennyire ostoba vagy?

nemecsek ernő áruló 2011.02.15. 17:52:01

@Thrasher: Nem érveltem, csak a gyermeki lélekhez való besavanyodott hozzáállásodból megállapítást tettem, és talált süllyedt. Köszönöm a megerősítést.

Llew 2011.02.15. 19:07:23

@Thrasher: azon túl, hogy egy eleve népszerű témára építkezik, ergo ez miatt lehet többen megnézik, vagy nem kapcsolnak el alapból, szerintem az benne a nagy ötlet, hogy olyasmit mutat be, ami vagy amihez hasonló száz meg száz helyen simán lejátszódhat, vagy hasonlóan akár le is játszódott. Ezért tetszik azoknak akinek van gyereke, vagy legalább egyszer az életben volt már olyan helyzetben, hogy egy gyerek a neki teljesen hétköznapi helyzetben igazából csak a felnőtteknek vicces módon viselkedett.

Lehet nem jó példa, de ennek szerintem ellenkezője pl. a Heinekkenes sörgardróbos reklám, ami meg azért vicces, mert ugye nem sok realitás alapja van, de mégis mekkora poén lenne ha volna.

Thrasher 2011.02.15. 19:29:54

@Gerzsonka:
szájbavert demagóg kurva anyádat

@Llew:
ami sajnos, akárhogy is nézzük, a diplomatikus, vagy csak ok nélkül elnéző megfogalmazása annak, amit én is írtam: tok hétkoznapi otlet.
mondjuk lehet, hogy nem kéne meglepődnom azon, hogy a nyilvánvaló hamarabb lesz sikeres, mint az egyedi, de attól még zavar...

nemecsek ernő áruló 2011.02.15. 19:39:06

@Thrasher: A te kudarcaid miatt anyámat szádra ne vedd!!!

Llew 2011.02.15. 19:46:01

@Thrasher: na, azért kettőtök megnyilatkozása nem nagyon vagy egy súlycsoportban, nem ehhez vagyok szokva itt, nem kéne ebbe az irányba menni

Kissé az akkor is szar álláspont érződik a kommentjeidből, de hogy ne legyen igazam, mondj egy tök egyedi, és hasonlóan egyszerű ötletre épülő sikeres reklámot.

Thrasher 2011.02.15. 20:05:13

@Gerzsonka:
a makkomra veszem, nem a számra

@Llew:
nem egészen hinném. én mit csináltam? leírtam, szerintem mi vele a baj.
ő mit csinált? kozolte, hogy márpedig jó, és ennyi. biztos én vagyok az, aki csokonyosen kapaszkodik a saját véleményébe, vagy inkább az, aki semmit nem képes kozolni arról, hogy miért gondolja másképp?
és ne nekem kelljen már megmutatnom, mi a jó. én elmondtam, ez miért nem. arra válaszok, ellenérvek? lófasz se, csak tőled, amire válaszoltam is.

Llew 2011.02.15. 20:18:09

@Thrasher: a nem reklámra vonatkozó megjegyzésedre gondoltam, de most már érted a legutóbbi hsz-ed kezdésére is, mindegy

glad az egyetlen 2011.02.16. 02:06:34

@Thrasher:

Ha van gyereked akkor tetszik.
Ha pedig van gyereked és amerikai középosztályban vagy akkor pedig potenciális célcsoportja vagy a autós cégnek.
Ennyi.
Nem kell túl spilázni és moralizálni egy kereskedelmi reklámot.
Van akinek a böfögős, fingós, egyszerű gyerek reklám jön be és van akinek ez.
Más a célcsoport.

TH 2011.02.16. 15:13:40

@Thrasher: nincs gyerekem. tetszik a reklám. hogy miért? mert úgy tud aranyos lenni, hogy nem akar erőltetten az lenni, hogy nem a béna mosolygós családok boldogan mosolygó gyerekei mondanak valami észvesztő baromságot, hanem egy humoros és vidám szituációt mutat be. Lehet, hogy nincs benne semmi eredeti, de én még pont ilyen témájú reklámot nem láttam, míg a ruhájukat összekoszoló, de idült vigyorban szenvedő gyerekekkel telirakott mosószerreklámot rengeteget. szerintem ez utóbbiban nincs ötlet.

orgoványi erdőjáró 2011.02.16. 16:38:18

Nagyságrendekkel szórakoztatóbb ez a reklám mint bármelyik amelyik most a retekklubon vagy a tévékettőn megy.
@Thrasher: te pedig inkább azon aggódj, hogy engedélyezik-e neked a felvonulást vagy sem a Kossuth térig....

hpty 2011.02.17. 10:23:14

Egy embernek más a véleménye, mert nem tetszik neki ez a reklám, mingyárt meg kell támadni!
Falkavér RuleZ!
Nekem se tetszik, a chips reklámok SOKKAL ötletesebbek, jobbak voltak.
Az, hogy ezt megeszik az igénytelen buta amerikaiak, az az Ő bajuk!
Némelyik Európa ismerete Párizsnál megáll.
Ez a jellemző.
Mi meg az éhes ország vagyunk: "Hungry"!
OMG

Llew 2011.02.17. 16:50:55

@hpty:
sokkal jobb is a világot széles látókörű magyarként szemlélni, és kétségek nélkül megállapítani, hogy minden amerikai buta, meg rossz földrajzból.

hpty 2011.02.17. 18:22:42

@Llew: Hát, mondasz valamit!
A - CIA kivételével - többet tudok az USÁ-ról, mint egy amerikai Magyarországról, de akár mondhatom egész Kelet-, sőt, EURÓPÁT is!
És ezt nem én találtam ki!!!
süti beállítások módosítása