Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Elfogadták a médiatörvényt

2010. december 21. 08:30 sixx 510 komment

Ma hajnal háromra elfogadták az új médiatörvényt. Igaz, nem ez blogunk fő profilja, de úgy éreztük, nem árt, ha olvasóink innen is értesülnek arról, mi vár ránk a tejjel-mézzel folyó szép, új világban. Az alábbi szöveget az MTI bocsátotta ki három részben, kicsit húztunk rajta, de így is meglehetősen hosszú. Ettől még érdemes elolvasni, sőt.     

Minden médiumra, így a lapokra, hírportálokra és internetes újságokra is kiterjed az új médiatörvény hatálya. A jogszabály alapján az MTI gyárthatja a közszolgálati hírműsorokat, a két nagy kereskedelmi televízió híradóiban a bűnügyi hírek aránya éves átlagban nem haladhatja meg a húsz százalékot, magyar zenei kvótát vezetnek be a rádiók számára, a reklámok pedig nem lehetnek hangosabbak, mint a műsor, amelyet megszakítanak.

A parlament döntésével hatályon kívül helyezte a rádiózásról és televíziózásról szóló törvényt, a sajtótörvényt, továbbá a nemzeti hírügynökségről szóló jogszabályt. Az új médiatörvény hatálya alá tartozik januártól minden Magyarországon letelepedett médiatartalom-szolgáltató és itt kiadott sajtótermék, valamint bizonyos esetekben a más országból nyújtott, de ide irányuló, itt terjesztett vagy közzétett médiaszolgáltatások is.

Ez azt is jelenti, hogy az Országos Rádió és Televízió Testület jogutódjaként működő médiatanács jogsértés esetén bármely médiumot bírsággal sújthat, ha az megszegi a médiatörvényt, vagy a november elején elfogadott médiaalkotmány rendelkezéseit. Így például gyűlöletet kelt személyek, nemzetek, nemzetek, közösségek, nemzeti, etnikai, nyelvi és más kisebbségek vagy bármely többség, valamely egyház, vallási közösség ellen, illetve az általa közöltek alkalmasak valamely közösség megsértésére, kirekesztésére.

A jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiumok esetében a bírság összege 200 millió forintig, más médiaszolgáltatóknál 50 millió forintig terjedhet. Az országos napilapokra és internetes sajtótermékekre legfeljebb 25 millió forint, a hetilapokra és folyóiratokra 10 millió forint bírságot róhat ki a médiahatóság, a médiumok vezetőit pedig maximum 2 millió forint bírsággal sújthatja. A bírságot azonban a médiumoknak nem kell azonnal befizetniük, hanem kérhetik a határozat végrehajtásának felfüggesztését a bíróságtól.

A törvény alapján az NMHH a médiaszolgáltatási jogosultság felfüggesztéséről és a médiaszolgáltatás törléséről is dönthet. Az előbbi időtartama ismételt és súlyos jogsértés esetén 3 órától egy hétig terjedhet, míg a nyilvántartásból való törlés után a médiaszolgáltatás többé nem tehető elérhetővé. A médiahatóság hivatala nyilvántartást vezet a lineáris és lekérhető médiaszolgáltatásokról, nyomtatott és internetes sajtótermékekről, hírportálokról.

A sajtótermék nyilvántartásba vételét annak jövőbeni kiadója kezdeményezheti, a kérelemről az NMHH 15 napon belül határoz. Az NMHH hatósági eljárásban jogosult a médiaszolgáltatással, sajtótermék kiadásával, műsorterjesztéssel kapcsolatos - akár törvény által védett titkot magában foglaló - adatot tartalmazó eszközöket, iratokat, dokumentumokat megtekinteni, megvizsgálni, róluk másolatot, kivonatot készíteni.

A tartalomszabályozással kapcsolatban kiemelendő, hogy a televízióknak évi teljes műsoridejük több mint felében európai, több mint harmadában magyar műveket kell bemutatniuk; közszolgálati csatornáknál ez az arány 60, illetve 50 százalék. Ugyancsak a műsorkvótákkal kapcsolatos rendelkezés, hogy a rádióknak ezután legalább 35 százalékban magyar zenéket kell játszaniuk, és ezek negyede 5 évnél újabb felvétel kell, hogy legyen. Mindkét esetben lehetséges, hogy a médiumok a meghatározott arányokat a médiatanáccsal kötött hatósági szerződésben rendezett módon, fokozatosan érjék el, e mentesség azonban egyszerre legfeljebb 3 évre engedélyezhető.

A jelentős befolyásoló erővel rendelkező televízióknak munkanapokon reggel 7 óra és fél 9 között legalább 15 perces hírműsort vagy általános tájékoztató műsorszámot, minden este 6 és 9 óra között legalább 20 perc hosszúságú hírműsorszámot kell sugározniuk. A jelentős befolyású rádiókban munkanapokon reggel fél 7 és fél 9 között legalább negyedórás hírműsornak kell helyet kapnia. E műsorokban a "demokratikus közvélemény tájékoztatását nem szolgáló" bűnügyi tematikájú híranyag éves átlagban nem lehet hosszabb terjedelmű a műsor időtartamának húsz százalékánál. A korlátozás az RTL Klub és a TV2 reggeli és esti, valamint a Neo FM és a Class FM reggeli hírműsoraira vonatkozik.


A két nagy kereskedelmi televízió emellett - a digitális műsorterjesztésű médiaszolgáltatása során - köteles biztosítani, hogy az este 7 és 11 óra között sugárzott, nem magyar nyelven készített filmalkotások és sorozatok legalább negyede eredeti nyelven, magyar felirattal is elérhető legyen. A hallássérültek érdekében a TV2 és az RTL Klub mellett a közszolgálati csatornák is kötelesek a hírműsorokon kívül 2015-től minden filmet is magyar nyelvű felirattal elérhetővé tenni például teletext szolgáltatáson keresztül.

Lényeges korlátozás, hogy a televíziók nem gyakorolhatják kizárólagos közvetítési jogukat oly módon, hogy a közönség több mint 20 százalékát kizárják a kiemelten nagy jelentőségű események - előfizetési díj fizetése nélkül is hozzáférhető közvetítésen keresztüli - nyomon követéséből. Hogy melyek ezek az események, azt a médiatanács állapítja meg.


A gyermekek és a kiskorúak védelme érdekében a lineáris műsorszolgáltatóknak műsoraik többségét kategorizálniuk kell. A korhatárra tekintet nélkül megtekinthető, a 6 éven aluliak számára és a 12 éven aluliak számára nem ajánlott műsorszámokat a megfelelő jelzéssel bármikor sugározhatják, míg a 16 éven aluliak számára nem ajánlott műsorokat csak este 9 óra, a 18 éven aluliak számára nem ajánlottakat pedig este 10 óra után.

A kiskorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének súlyos károsítására alkalmas, pornográfiát vagy indokolatlan erőszakot tartalmazó műsor egyáltalán nem közölhető. Újdonság, hogy a szolgáltató kérésére - díj ellenében, 15 napon belül - a műsorszám kategorizálásáról a médiatanács is határozhat.


A reklámokkal kapcsolatos rendelkezések között szerepel, hogy a hirdetések nem sérthetik az emberi méltóságot, nem tartalmazhatnak és támogathatnak a nemen, származáson, nemzetiségen, valláson, világnézeti meggyőződésen, fizikai vagy szellemi fogyatékosságon, életkoron vagy szexuális irányultságon alapuló hátrányos megkülönböztetést, illetve nem gyalázhatnak nemzeti jelképet. A törvény rögzíti: a reklám, valamint az annak közzétételét jelző figyelemhívás átlagos hangereje nem lehet nagyobb, mint a környező műsorszámoké.


A televíziókban és a rádiókban a reklámok óránkénti időtartama egyetlen egész órától egész óráig tartó időszakban sem haladhatja meg a 12 percet. A közszolgálati médiumokban óránként az eddiginél kettővel több, 8 perc reklám engedélyezett. Nem lehet reklámmal megszakítani a 30 percnél rövidebb híradásokat és a 14 éven aluliakhoz szóló, félórásnál rövidebb műsorokat, a nemzeti ünnepek hivatalos eseményeiről szóló tudósításokat és a vallási, egyházi tartalmú műsorokat a filmek kivételével.

A törvény értelmében 30 percnél hosszabb hírműsor vagy politikai tájékoztató műsorszám, illetve filmalkotás - a sorozatok és a dokumentumfilmek kivételével - reklámmal félórás időszakonként csak egyszer szakítható meg.


A szabályozás a filmek, sorozatok, sportműsorok és szórakoztató műsorszámok esetében lehetővé teszi a termékelhelyezést - kivéve a dohánytermékeket és a vényköteles gyógyszereket. A termékmegjelenítést tartalmazó műsorokban azonban nem hívhatnak fel az áru megvásárlására vagy a szolgáltatás igénybe vételére, és nem adhatnak indokolatlan hangsúlyt a terméknek.

A médiatörvény alapján a közszolgálati médiumok az államtól és a gazdasági szereplőktől függetlenek, vezetői és a tevékenységükben részt vevők szakmai autonómiát élveznek. A közmédiumok működése állami finanszírozás mellett történik, tevékenységük nem irányulhat elsősorban nyereségszerzésre. A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap forrásaiból támogatja a közmédiumok feladatainak ellátását, támogatja és elvégzi műsorszámainak előállítását, megrendelését, megvásárlását, tájékoztatási és egyéb tevékenységét. Az alap jogi személy, költségvetését az Országgyűlés hagyja jóvá, kezelője a médiatanács, a vezérigazgatója feletti munkáltatói jogkört, ideértve a kinevezését, a médiatanács elnöke gyakorolja.
    
A közmédia finanszírozására szolgáló összeg elosztásáról a héttagú - a közmédiumok vezérigazgatóiból, az alap vezérigazgatójából és az Állami Számvevőszék elnöke által esetileg delegált két tagból álló - Közszolgálati Költségvetési Tanács dönt minden év szeptember végéig. A közszolgálati médiavagyon tulajdonosi jogait és kötelezettségeit ugyancsak a médiaszolgáltatás-támogató alap gyakorolja. Az alap a közszolgálati médiavagyont nem idegenítheti el, nem ruházhatja át és nem terhelheti meg, továbbá gondoskodnia kell a közszolgálati médiavagyon körébe nem tartozó archívumok megőrzéséről is.

A törvény szerint a médiatanács Közszolgálati Kódexet fogad el, amely a közszolgálati médiumok számára iránymutatást ad a médiaszolgáltatás megfelelő elveire vonatkozóan. A kódex módosításáról a kuratórium egyetértésével a tizennégy tagú, egyházi és civil szervezetek képviselőit tömörítő Közszolgálati Testület dönthet. Változás, hogy a törvény az MTI-hez telepíti a közszolgálati rádiós és televíziós hírműsorok gyártását és a közszolgálati médiumok hírportáljának működtetését. A javaslat indoklása szerint a hírszerkesztőségek összevonása nem jár együtt a hírműsorok műsoridejének csökkenésével, ugyanakkor lehetővé teszi, hogy a közmédia a rendelkezésre álló kapacitás hatékonyabb kihasználásával tudósítson a közéleti eseményekről.

A médiatörvény magában foglalja a Közszolgálati Közalapítvány és kezelő szerve, a kuratórium működésével összefüggésben nyáron elfogadott szabályokat is. Ezek értelmében a közalapítvány a közszolgálati médiaszolgáltatók tulajdonosa. A kuratórium 6 tagját az Országgyűlés választja, az elnököt és további egy tagot a médiatanács delegál, mindegyikük mandátuma 9 évre szól. A kuratórium ellenőrzi a közszolgálati médiaszolgáltatás céljainak megvalósulását és megválasztja a közmédiumok vezérigazgatóit.

Egy zárószavazás előtti módosító indítvány elfogadásával arról is döntött a Ház, hogy a digitális átállásnak a jövő év vége helyett 2012. december 31-ig kell megvalósulnia úgy, hogy a lakosság legalább 94 százalékát elérje a digitális műsorszórási szolgáltatáson keresztül a közszolgálati médiaszolgáltatás, és ehhez rendelkezésre álljon a digitális műsorterjesztés vételére alkalmas készülék. A módosítás kimondja: ha e feltételek nem biztosíthatók, a televíziós médiaszolgáltatások digitális átállásának határnapja a feltételek teljesülésével esik egybe, de legkésőbb 2014. december 31-ig meg kell történnie.

Címkék: mti újvilág

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlahBlah 2010.12.22. 01:00:07

@Hari R. Seldon: én meg pont úgy látom, hogy a "függetlenségükkel" van a gondja, és ezért korlátozHATJA őket, úgy a szabadságukban, hogy függetlenek legyenek. (az már megint egy más kérdés, hogy esetleg ezt átfordítja-e)

De mint már mondtam, ott a csodálatos távkapcsoló, és át lehet kapcsolni a televíziót, rádió helyett lehet CD-t hallgatni, interneten, meg .com-os lapokat nézni.

Az meg hogy propaganda lesz-e vagy sem, majd elválik, de ha most is megnézed a hírek többségét tisztán látszik, hogy a "függetlenségből" adódó okok miatt az ami.

Nyers Fa 2010.12.22. 01:02:00

@dr Sör Kálmán: Még mindig nem érted, a piac döntötte el miről akar hallani, nem a jobbik, nem az mszp, nem a fidesz, hanem a piac, te, én a többi ember. Az emberek többsége nem akarta a Jobbik propagandát. Persze jó lett volna, ha a Jobbik kötelezően rájuk erőlteti. Neked!

Piac= Ahol a kínálat és a kereslet találkozik.

rizla 2010.12.22. 01:02:40

@pappesz: "mert itt ha tetszik ha nem 4 évig konzervatív közeli érdekek lesznek nem pedig liberális érdekek"

csak 4 évig....? majd meglátjuk.

BlahBlah 2010.12.22. 01:05:11

@Nyers Fa: A piac csak szeretné eldönteni, hozzám nem csengettek be, hogy akarom-e a VV4-et...

Tehát az a baj, hogy ők eldöntik, hogy nekem ez kell, és ha jó ha nem, ők ezt adják, leszarnak minket....

Ha mindenkinek lehetősége lenne nem csak M1,Tv2,RTL-t nézni, akkor lenne piac, de így nincs piac....

Ezért mondom, hogy éljen a discovery :)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:05:18

@BlahBlah: Független média nincs és nem is volt soha, mert EMBEREK csinálják.
Szabad média viszont van. Ahol szabad leírni hogy 2+2=4. Ez most nincs. Mert leírom, hogy 2+2=4 és mindenki gondol amit akar. Van aki már ezt is erkölcstelennek tartja.

Nyers Fa 2010.12.22. 01:06:09

@dr Sör Kálmán: Egyébként akkor honnan tájékozodjak, ha nem a médiából? Legyek ott mindenhol? Ki fog akkor dolgozni?
Ja, hogy ne aggódjak, ha lesz valami fontos akkor arról majd a kormány tájékoztat!
Szép új világ.

6Viking6 2010.12.22. 01:06:18

Meg mindig az a baj h a narancs es a voros eleg kozel all egymashoz de amig elragodtok rajtuk ok szethordjak az orszagot nagyon szivesen...
En hallgattam mr elqrtuk ferike egyetlen ertelmes hozzaszolasara es elhuztam otthonrol,igen lehet erte fikazni meg antimagyarozni,de otthon soha nem elerheto lehetosegek nyiltak meg elottem miota kinn elek es eldonthetem mit akarok olvasni vagy nezni a teveben...
Amugy meg szeretnem uzenni a mediatorveny megalkotoinak h mar letezik a musorszabalyozas szoval felesleges ezen vergodni meg kolteni az allam penzet az a neve h tavkapcsolo ;-)
Ami szar v nem tetszik nem nezem rengeteg csatorna kozul lehet valogatni,de hadd legyen meg az ember joga hozza hogy ha szart akar nezni megtehesse ez(is) a demokracia resze(kellene hogy legyen)
Detto ugyanez az ujsagokra is vonatkozik ha valaki olyan lapot arul ami nem erdekel tovabb setalok es nem allok le hoborogni az ujsagossal h miert arulsz olyan szart amivel en nem ertek egyet?Megvan a joga hozza es lehet h a populacio nagyobb reszet meg erdekli...
Tovabba szokjunk mar le a ketharmados fulkeforradalomrol matekzseni fideszesek,a ketharmad a valasztason megjelent szavazok ketharmada nem pedig az orszage.Persze lehet hoborogni h ki miert nem ment el akkor szavazni ugyanakkor en biztos vagyok benne h sokan az alternativa hianya miatt nem mentek el,momentan en nem szeretem jobban az egyik szart a masiknal csak azert mert ez uj szar,attol az meg budos lesz...
Tovabba mindenki figyelmebe ajanlanam akik a birosagi targyalasokra hivatkozva vedik a mediatorvenyt hogy nezzenek utana ki is a fougyesz jelenleg magyarorszagon...?
Ezek utan vajon hany pert fog nyerni a media?Kivancsian varom...

rizla 2010.12.22. 01:10:21

@fran7: figyelj, ha nincs önkontrollja tóta w. árpádnak, az az ő baja. ha emiatt elveszíti az olvasóit, az is. az olvasó döntse el, hogy mire kíváncsi. ha a szent estén tóta wét akar, akkor azt olvas, ha nem, akkor nem olvas, nincs betiltva semmi.
most viszont mindenki azt fogja csinálni, amit a kormány mond. ez a nagy különbség.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:10:35

@BlahBlah: Amiről Te beszélsz az a Felhasználó szabadsága. A média fogyasztóinak (hírek olvasóinak) a szabadsága. De Ő se szabad, mert bárhová kapcsol ugyanazokat a híreket olvassa.

Emlékszem egy viccre még a 80-as évekből.
A Szovjetúnióban bevezették a 2. csatornát.
Iván gyorsan átkapcsolt, unta már a Brezsnyev pofáját.
Ott áll egy nagy benga rendőr, hajtogatja a gumibotját.
-Mi van Iván, nem tetszik az egyes műsor?

BlahBlah 2010.12.22. 01:11:16

@Hari R. Seldon: mert az is :)

nem tudom mire akartál ezzel célozni

de szerintem vannak dolgok, amiben hagyni kell az embereket dönteni, és van amiben nem, mert nincs rálátásuk, képtelenek felfogni, és nem is a feladatuk felfogni.

A média viszont vissza él a lehetőségekkel, és úgy formálja és viszi a népet, ahogy nem szabadna, de az emberek a médiára úgy figyelnek, mintha ő lenne a mindenható....

Be magyarázzák azt is, hogy a tej fekete, ha az index 1 hétig bizonygatná, hogy a márpedig a tej fekete, hidd el nagyon sokan elhinnék, és itt a kommentekben anyáznák azokat, akik azt állítják, hogy fehér...

BlahBlah 2010.12.22. 01:12:22

@Hari R. Seldon: hűha ekkora hatalmuk van, hogy már a BBC-t stb. is ők uralják, akkor meg nem mind1? világhatalom lettünk éljen :D

rizla 2010.12.22. 01:12:51

ja és hozzáteszem, soha nem gondoltam úgy, hogy akár a kurucinfót be kéne tiltani. a társadalom győzze le, amit le akar győzni, legyen társadalmi párbeszéd. kurva nagyot lépünk hátra, és nem szóltam volna hozzá ilyen evidens dolgokkal, ha nem látom, hogy TÉNYLEG van, aki elhiszi, hogy ez most nem is rossz, vagy jó. mi bajotok?

BlahBlah 2010.12.22. 01:14:01

@rizla: az a baj, hogy az index nem ez alapján emel ki 1-1 blogot, hanem, hogy melyik bulvárosabb v. lázadást keltőbb mert ott több oldalletöltés lesz és így több pénz

Nyers Fa 2010.12.22. 01:14:06

@BlahBlah: Itt alapvetően politikai üzenetek közvetítéséről van szó.
A ker. tévék a többségnek szólnak, inkább nem is folytatom, mert megbántanék többeket. Mindenesetre az ezt néző réteg dönti el a választásokat. Politikai szempontból a legfontosabb réteg.
A focimeccsnek és a How it's made-nek nincs politikai tartalma. Ha megnézed a törvény ezeket nem is bántja! Nem miattad, vagy magam miatt aggódom, mi úgyis megszerezzük a pontos infót, de a többséget behülyítik! Mint mindig!

rizla 2010.12.22. 01:14:08

@BlahBlah: "Be magyarázzák azt is, hogy a tej fekete, ha az index 1 hétig bizonygatná, hogy a márpedig a tej fekete, hidd el nagyon sokan elhinnék, és itt a kommentekben anyáznák azokat, akik azt állítják, hogy fehér... "

bízzuk az emberekre, hogy mit hisznek. a hülyeséghez is joguk van bazmeg.

rizla 2010.12.22. 01:15:20

@BlahBlah: "Be magyarázzák azt is, hogy a tej fekete, ha az index 1 hétig bizonygatná, hogy a márpedig a tej fekete, hidd el nagyon sokan elhinnék, és itt a kommentekben anyáznák azokat, akik azt állítják, hogy fehér... "

a hülyeséghez is joguk van az embereknek. ha téged anyád nem tanított meg rá, hogy átláss a hazugságon, az az ő baja, meg a tied. ha az index azt mondja a tejről, hogy fekete, MÁS MÉDIUM MEG MÁST, az az igazi. választhasson az ember.

ok, abbahagytam, ti kibaszott reménytelenek vagytok, megérdemli az ország ezt.

rizla 2010.12.22. 01:17:10

@BlahBlah: és akkor mi a fasz van? téged ki kötelez rá, hogy olvasd? olvass mást, találsz RENGETEG radikális portált is, meg jobboldalit, meg mindent, amire vágysz.

pl szerintem is szar az index, és elvétve olvasom. ettől még nem akarom SZABÁLYOZNI, úgy csinálja a dolgait, ahogy akarja, és ahogy olvassák érte. ha az emberek így olvassák, akkor így. ne azért csinálja másképp, mert valaki fentről megmondja, hogy tilos, amit csinál, hanem mert elsöpri a népharag.

de ez neked túl komplex, én megértem, hogy nem érted.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:17:51

@BlahBlah: A média KISZOLGÁLJA a népet. Nem megváltoztatja, hanem TÜKRÖZI a társadalmat.

rizla 2010.12.22. 01:19:00

@BlahBlah: "tehát a nép sem különb, mocskolódva ész érvek nélkül harsogja mindenki, hogy mi hogy lenne jó, és a másik véleményét nagy ívben le....

Hol a különbség? mit is akarunk akkor? "

az a különbség, majomember, hogy én ha baszott hülyének tartalak (most jelzem, hogy így van), nem róhatok ki rád 20 milliós büntetést, nem veszem el tőled a jogot a beszédre vagy a létezésre.

fogod?

rizla 2010.12.22. 01:19:36

@BlahBlah: "tehát a nép sem különb, mocskolódva ész érvek nélkül harsogja mindenki, hogy mi hogy lenne jó, és a másik véleményét nagy ívben le....

Hol a különbség? mit is akarunk akkor? "

az a különbség, majomember, hogy én ha baszott hülyének tartalak (most jelzem, hogy így van), nem róhatok ki rád 20 milliós büntetést, nem veszem el tőled a jogot a beszédre vagy a létezésre.

fogod?

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:20:01

@BlahBlah: A szovjetek se uralták a BBC-t. Olvasol nyugati sajtót? Ez marad neked a szabadságból.

rizla 2010.12.22. 01:23:27

@BlahBlah: azért kíváncsi vagyok, hogy a BBC mikor fog nagyon részletesen foglalkozni a magyar közügyekkel. mert hogy most még odafigyel ránk washington is, az egy dolog, nagy dolgok történnek. csak épp a kicsikről nem fogsz értesülni a nyugati médiából soha.

BlahBlah 2010.12.22. 01:24:05

@Nyers Fa: de ez eddig is megvolt, és mindig is meglesz, de inkább nyomjanak politikai hülyítést, az legalább kihúzná az embereket a depresszióból

oké elhiszem, hogy jogában áll mindenkinek hülyének lenni, de akkor meg miért lázadunk ellene, hogy vannak hülyék?

akinek van esze, azt eleve nem fogja befolyásolni ez a törvény, mert tud szűrni a sorok között, megtalálja úgyis azt az információt amire szüksége van.

aki meg hülye, annak meg menjen a propaganda, addig is happy lesz, és dolgozik

rizla 2010.12.22. 01:27:03

@BlahBlah: "de inkább nyomjanak politikai hülyítést, az legalább kihúzná az embereket a depresszióból"

bravo birka, jó menetelést a vágóhídra! végülis ezt akarta az ország már régóta, ez világosan látszott. már 2006-ban megmondtam, hogy akik diktatúrát kiabálnak, azok diktatúrára VÁGYNAK. bárcsak megint rend lenne és fegyelem, nem ez a mocsok nihil. ami érthető vágy, csak hazugság.

"oké elhiszem, hogy jogában áll mindenkinek hülyének lenni, de akkor meg miért lázadunk ellene, hogy vannak hülyék?"

mert MEGTEHETJÜK, mert ELMONDHATJUK, mert EZ A VÉLEMÉNYÜNK.

"akinek van esze, azt eleve nem fogja befolyásolni ez a törvény, mert tud szűrni a sorok között, megtalálja úgyis azt az információt amire szüksége van.

aki meg hülye, annak meg menjen a propaganda, addig is happy lesz, és dolgozik "

a társadalmi fejlődés meg ott rohadjon meg, ahol van, igaz? tudod mit? tulajdonképpen igazad van.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:27:05

@rizla: Szerintem se lehet "betiltani". Technikailag sem lehetséges. És igazad van abban, hogy az embereknek joguk van hülyének lenni. Aztán összehoznak egy rezsimet. És most ezen csodálkozunk?

Monorau Bukurea 2010.12.22. 01:28:43

Ez volt már? goo.gl/NkUU4
A luxemburgi külügyminiszter szerint nem kaphatja meg Magyarország január elsején a soros EU elnökséget, ha ennyire nyilvánvalóan az EU-alapszerződés elveibe ütköző médiaalkotmányt léptet életbe.
Ráadásul ezt nem valami ballib újság, hanem a konzervatív Frankfurter Allgemeine Zeitung hozta a politikai rovat vezető cikkeként, megelőzve a fehérorosz helyzetről szóló írást.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:29:25

@BlahBlah: Nem lesznek semmik a sorok között. Van a hír és nincs hír. Ez a szűrő. Nem lesz VÉLEMÉNY a hírről, mert nem lesz hír se. Ki fog itt leírni egy sort is, ha 25 millióval mérik a cikkeket?

BlahBlah 2010.12.22. 01:29:46

@rizla: de én ha tehetném elvenném tőled, mivel én sértegettelek? nem! a véleményem mondtam el, és nem kezdtem mocskolódásba...

Na látod itt is ez fog történni, ha valaki érvel, magyaráz stb. azzal még nincs gond, de ha valaki már személyeskedik, azt még kötélre is húznám

rizla 2010.12.22. 01:31:11

@Hari R. Seldon: jó gondolat a farkába harapó kígyó. tehát már előbb rezsim kellett volna, hogy elkerüljük a rezsimet? :D nem kellett volna ez a 20 éves kényszerszünet...

tulajdonképpen nem hülyeség a gondolat, ami történt, az világos: a magyar társadalom nem bírta el a szabadság terhét, és megérdemli a büntetését.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:32:28

@Monorau Bukurea: ÉS?

Még lehet, hogy sokak ennek örülnek. EU ellenesek. A kormány is az. 2/3

rizla 2010.12.22. 01:32:34

@BlahBlah: én is érvelek, csak közben gyalázlak is. ettől még nem húználak kötélre, vagy hallgattatnálak el, hidd el. csak az a véleményem, hogy pöcs vagy. szerintem mindenki mondhassa el, hogy kit tart pöcsnek, aztán mindenki örüljön, hogy ő nem pöcs. mindenkinek álljon jogában, a médiának is. mostantól nem fog. érted?

BlahBlah 2010.12.22. 01:35:30

@rizla: "a társadalmi fejlődés meg ott rohadjon meg, ahol van, igaz? tudod mit? tulajdonképpen igazad van. "

igen, mert ez kell sajnos a népnek, és ez látszik, hogy nem lehet ezt kiverni a népből

Sajnos a magyar nép annyira birka, hogy nem való neki a szabadság, mert nem tud vele élni...

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:36:16

@rizla: Ez olyan mint a kolibri csőre és a virág alakja. Az egyik formálja a másikat és fordítva.

A média és a társadalom is ilyen. Hatnak egymásra, de egymást tükrözik le.

A szabadságot nem szereti a magyar. Ez a pesszimista verzió. De szerintem nem igaz. Az igazság az, hogy átverték a magyarokat. NEM ERRE SZAVAZOTT A TÖBBSÉG. És csalódottak. Én is az vagyok. Nem ezt vártam a kormánytól.

BlahBlah 2010.12.22. 01:37:32

@rizla: szerintem meg ne álljon jogában pöcsözni, és szerintem ez nincs is jogodban...

véleményed lehet, de mást lepöcsözni nincs jogod nyilvánosan

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 01:38:28

@Hari R. Seldon: De ez egy sajátos magyar tulajdonság. Megszavaznak valakit nagy többséggel, majd csalódottságukban kidobják a történelem szemétdombjára. Persze, hogy paranoid a kormány. Előre látható a magyar történelem. Még kér a nép. Most adjatok neki (a korbácsból).

Nyers Fa 2010.12.22. 01:39:38

@BlahBlah: Azért, mert a legtöbb ember csak a három nagy tv csatornából táplálkozik. Nem tud vagy nem is akar máshonnan! Épp ezért neki kell eldöntenie, hogy a sok információból mit válasz ki, nem a Fidesznek!

BlahBlah 2010.12.22. 01:41:35

@Nyers Fa: igen, ez lenne a normális, de ilyen sose volt, tehát mi változik? át billentik a mérleget, na bumm....

De hová tűnt Columbo felesége? 2010.12.22. 01:48:04

@dr Sör Kálmán: Észre kellene vennia fáktól az erdőt. A médiatörvény problémája nem abban van, hogy pontosan milyen (és hogy menniyre hasonlít-nem hasomlít a '96-osra, meghogy szemét mszp, hisz alattuk sem voltak független a médiák, bla-bla-bla).

Nem.

Mert nem az a baj, hogy a Mtv. kigyomlálja a nem odavaló médiaszereplőket - akik ergo tényleg dilettánsok, gagyit közvetítenek, és valójában semmi szükség nem lenne rájuk, mert csak butítják az egyébként sem barázdált agyú népet: RTL, TV2, Blikk, stb... bár, mondjuk, rendes körülmények közt ezt megtenné a piac, illetve a most felülírt sajtótörvény.
tegyük hozzá, a hatalomnak nem érdeke, nagyon gyomlálni, hiszen minél butább a plebej, annál jobb (könnyebb) uralkodni felette.

Az már picit baj, hogy ezt az elvileg függetelen és szabad médiát egyetlen, szinte korlátlan hatalommal felruházott, és CSAK a korményhoz közeli emberekeből álló grémium felügyeli, és könnyen odapiríthat, ha neki (értsd: a kormánynak) nem tetsző publikációt lát.

Az pedig már tényleg baj, hogy - ismerve a Fidesz hatalommegtartó és populista eszközeit, ezt meg is fogják tenni.

Az ördög mindig a részletekben van, itt tulajdonképpen magában a látens, és mégis a valós célban: látszatfüggetlenség és látszatszabadság. A cél valójában a hatalom kontrollálása, aminek táptalaja a félelem. Féelelem attól, hogy a 8 éve hőn áhított hatalmat idő előtt elveszíti a Fidesz.

Észre kell venni a nüanszokat, sosem szabad statikusan szemlélni a dolgokat: csak nézd meg, hogy mi volt a kommunikáció mondjuk tavasz óta a Manyup témában! Hol kezdte a Fidesz, és hol tart most? És ezzel nem is kell az elmúlt 8 év Fidesz politizálásra visszaemlékezned, mert ott aztán ismét lehetne csemegézni.

A balfék Mszp-vel itt most hadd ne foglalkozzak, ők is megérik a pénzüket. Egyik kutya, másik eb, de a Fidesz sokkal éhesebb és agresszívebb.

BlahBlah 2010.12.22. 01:54:08

@Zébácsi: na ott a pont! hogy elvileg a törvény jó is lehetne, ha nem lehetne visszaélni vele, és hogy lehet visszaélni vele, hogy csak a saját emberei vannak döntéshelyzetben, tehát nem a törvény a gond, hanem aki eldönti, hogy mi sértő...

(csendben megjegyzem, hogy vannak helyek, ahol a fidesz tényleg képes demokratikus módon saját kontrollt is felállítani, itt most nem sikerült)

rizla 2010.12.22. 01:56:43

@Hari R. Seldon: "Az igazság az, hogy átverték a magyarokat. NEM ERRE SZAVAZOTT A TÖBBSÉG. És csalódottak. Én is az vagyok. Nem ezt vártam a kormánytól. "

sajnálom, hogy naiv voltál, ez ilyen. ott lett ez elcseszve, hogy egyáltalán lehetésges ilyen kétharmados fölény. mintha ez egy apróbetűs záradék lett volna a demokrácia szerződésén, és most érvénybe lépett valahogy. rá sem kellett volna írni. persze nincs veszve semmi (mielőtt a torkomnak ugrana valamelyik sötét), csak az előjelek pokoli rosszak.

rizla 2010.12.22. 01:57:16

@BlahBlah: "szerintem meg ne álljon jogában pöcsözni, és szerintem ez nincs is jogodban...

véleményed lehet, de mást lepöcsözni nincs jogod nyilvánosan "

hahahahaha. jelents fel, elvtárs!

BlahBlah 2010.12.22. 01:59:43

@wgate: ha a múlt marad, most még nagyobb szarban lennénk, Viktor bemutatott a nagyoknak, akik most pislognak, hogy mit akar ez itt, ki ez mi ez?

aztán majd meglátjuk, hogy ez jó vagy sem, de továbbra is EU hódoltság alatt maradni, az nagyobb öngyilkosság

Eddig az EUnak vásárlópiac voltunk, most már mi akarjuk az EU-t piacnak...

De mivel itt sok nagy érdek sérül, addig azokat el kell hallgattatni. Ennyi az egész....

BlahBlah 2010.12.22. 02:00:42

@rizla: tévedsz elvtárs, mert pont a másik oldalon állok, ha ez nem esett eddig le...

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 02:01:33

@rizla: Szerintem csak idő kérdése a rezsim bukása. A cenzúra is akkor volt a legkeményebb, amikor már dőlt a rendszer. Amikor a rezsim keménykedik az már a VÉGÉT jelenti.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 02:02:39

@Hari R. Seldon: A kérdés az, hogy megvárjuk-e a gazdasági összeomlást vagy előbb eltakarítja a népharag.

BlahBlah 2010.12.22. 02:05:51

@Hari R. Seldon: Arra várhatsz, mivel nem mi vagyunk a legnagyobb szarban, az EU hamarabb esik össze, főleg hogy Soros elnökség lesz (nem véletlen a nagy S)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 02:13:54

@BlahBlah: Engem nem nyugtat meg, hogy az Írek egy héttel előbb omlanak össze.

De hová tűnt Columbo felesége? 2010.12.22. 02:21:42

@Hari R. Seldon:
@BlahBlah: Ki fogunk lépni az EU-ból.

No, ezt mire alapozod, kedves Seldon? :-)
A pszichohistóriára? Csak mert ez az Öszvér esetén sem működött.

De az kétségtelen, hogy Viktor olvasta az Alapítvány-könyve(ke)t.

Táskás Tóni 2010.12.22. 02:27:25

@dr Sör Kálmán: Így gondoltad a tőmondatokat? A delejes ember egy bunkó focista. Az MSZMP titkár édesapja verte. A delejes ember ezért nem haragudott Rá.Később vett is Neki bányát. A bányát a székház eladási árából vette.

Táskás Tóni 2010.12.22. 02:31:48

@dr Sör Kálmán: A magyar gárdáról ,vagy a jobbikról is tudok ilyet , igény szerint.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 02:53:43

@Zébácsi: Arra alapozom, ahogy a kormány viselkedik. Ennek az lesz a vége, hogy kidobnak minket a "klubból". De ahogy olvasom páran ennek örülnének a legjobban.

CsabaBP 2010.12.22. 03:05:59

Hoppá most több jól engedi a kommentelést az index.
Semmi cenzúrázás :D

Szánalmas !

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 03:07:07

@Hari R. Seldon: Persze sokan majd úgy mesélik, hogy a próféta előre látta, hogy ez lesz. És úgy is lett.

Ez olyan, mint amikor azt jósolod meg, hogy jól megverik az asszonyt. Persze az asszony nem hiszi el. Aztán jól megvered. Akkor elhiszi... ;(

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:13:10

NEM FÉLÜNK,!!!!
HA KELL FEGYVERREL IS MEGVÉDJÜK A DEMOKRÁCIÁT ÉS A SZÓLÁSSZABADSÁGOT!!!!!!
A DIKTATÚRÁT ELSÖPRI A MAGYAR NÉP!!!!!(MÁR ISMERJÜK)

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:16:22

Debreceni József tegnap este a Kálmán Olgánál finoman fogalmazott: Drámai vége lesz és jóval hamarább mint gondolta ennek a Fidesz Diktatúrának.
EZT MONDOM MÁR HÓNAPOK ÓTA ÉN IS. Ezt a Nemzeti Rohadt Diktatúrát Demokratikus úton nem lehet majd leváltani csak egyféle képen IGAZI FORRADALOMMAL!!!!!-ahogy a Diktatúrákat szokták.
Átírták a választótörvényeket, az alkotmányt megnyírbálták, kilátástalan életet teremtettek a társadalom nagy rétegének, agresszív diktatúrát építenek cinikusan,..nagy seggnyalás és pénz juttatás a határon túliaknak a " hálás" majdani szavazatokért......VÉLEMÉNYEM SZERINT IS EZT DEMOKRATIKUS ÚTON NEM LEHET LEVERNI.
EGYRE TÖBBEN FOGJÁK EZT KIMONDANI--és bekövetkezik.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:32:46

Most ásta meg a sírját a Nemzeti Hazug Gonosz Törpe!!!!

öcsi55 2010.12.22. 06:42:21

Gratulálok a Fidesznek,ezt is megtudta oldani.
Amin a szoc-lib kormányok,csak gyötrődtek!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.12.22. 07:11:32

@BlahBlah:

A fidesz bele fog szólni mindenbe, ha megteheti.

Egyrészt.

Másrészt, meg nem arról szól a törvény, hogy ne legyen VV5, hanem arról, hogy ideje félned, mert a fidesz milliókat fog rajtad behajtani, ha nem találod ki a gondolatait.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 07:24:05

@kolbászoszsömle: Ha van rajta sapka, akkor azért. Ha nincs rajta sapka akkor meg azért fogsz milliókat fizetni. Még indokolni se kell. Kapod sárga csekken.

kite-os 2010.12.22. 07:39:05

Ebbe az országba szigor kell, mert elharapózott a pofátlanság. Orbán Viktor erre kapott felhatalmazást a lakosságtól, és ez nagyon sok pofátlan embernek fáj. Felejtsétek már el a korábbi szigorú hazai vezetőket, mert ők nem a lakosság támogatásával kerültek hatalomra, és ez óriási különbség!

sargarigo 2010.12.22. 07:56:38

Visszatért a kommunizmus,megyek politikai menedékjogot kérek ámerikába.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 08:05:08

@kite-os: Nem a szigorral van a gond, hanem az ÖNKÉNNYEL. Óriási különbség van egy szigorú és egy önkényes apa/kormány között. Az önkényes szülő ellen egyetlen és törvényszerű út a lázadás.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.12.22. 08:30:07

"A törvény értelmében 30 percnél hosszabb hírműsor vagy politikai tájékoztató műsorszám, illetve filmalkotás - a sorozatok és a dokumentumfilmek kivételével - reklámmal félórás időszakonként csak egyszer szakítható meg.
"

Na, akkor 29 perces műsort kell csinálni, az akárhányszor megszakítható reklámmal :-)

20%-os bűnügyi hányad nem lesz tartható. Minden kormányzati és parlamenti közvetítés köztörvényes bűnügyről szól ugyanis. Erre sem gondoltak 175 oldalas törvény alkotói?

Fércmunka.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 09:01:48

@rdos: Majd akkor fogok röhögni, amikor kormánytagokat és államtitkárokat viszik el totálplánban bilincsbe verve a saját törvényük által fixált 20%-os idő intervallumban a HÍR-TV-n.

kite-os 2010.12.22. 10:29:29

Hari,
az önkény -(vagy ÖNKÉNY) -, ugyebár valami amit azért tesz valaki, mert az neki kényelmes/kellemes, magyarul kell neki.
Szerintem itt a sajtó szerepe az, hogy a nyilvánosságot szolgálja. Amint elhazudja, és pénzért eltagadja a közérdekű info-t, azonnal be kéne az államnak avatkoznia. Szal, én el tudok képzelni egy jól működő, szigorú médiahatóságot, amire nagy szükség volna a mai "véleményezgető", "pénzért megvehető" sajtót elnézve. Itt az a baj, hogy sérül a közérdek, ha nincs fair-play a közvetítőben (média).

Annak egyébként örülnék, ha a részleteket tekintve meg lehetne vitatni, mi is kell pontosan a közérdek szolgálatához.

PókerTrend 2010.12.22. 11:03:42

Nem az első és nem is az utolsó zseniális kormányzati húzás. Végre megértették, mi kell ahhoz, hogy hatalmon maradjanak. Kérdés, hogy egy tömeges kivándorlás után marad-e valaki, akin gyakorolhatják ezt.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 11:14:06

@kite-os: Nem a szigorral van a gond, hanem az önkénnyel.

Elmagyarázom mi a különbség.
Tegyük fel van egy szigorú, de következetes apád. Ehhez lehet alkalmazkodni, mert megvannak a szabályai amiket be kell tartani. Ez a törvényi szabályozás lényege. Mindenki tudja mihez kell alkalmazkodni.

Ha van egy önkényes apád, aki önkényesen változtatja meg a szabályokat amikor csak a kedve tartja illetve nem is hoz szabályokat, hanem POFÁRA osztja a büntetést (van rajta sapka akkor azér', ha nincs akkor meg azér'), akkor annak AKÁRMIT CSINÁLSZ nem leszel soha jó. Na ezt hozták most össze, de nem családi hanem TÁRSADALMI méretekben. A médiahatóság a SZEMÉLYES szop@tás önkényes eszköze.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.12.22. 11:23:35

@PókerTrend: Fehéroroszország is stabil "köztársaság". Nem kell ide nyugat. Keleti szél fúj.

hollario 2010.12.22. 12:50:15

@kite-os: Jawohl, mein tovaris párttitkár.
Hú, de fiatal lehetsz. Vagy feledékeny.
Amikor központilag és kizárólagosan eldöntik, hogy mi a közérdek, mertt azt csak ők tudhatják, az a diktatúra.

manager2008 2010.12.22. 13:04:34

@Hari R. Seldon: Kitűnő példa
Ha nem a kívánatos weboldalakról tájékozódsz akkor rögzítik az IP -t és megemelik a tarifádat (facebook, youtube stb. re hivatkozva)
Egyszerű.
De még lennének ötleteim,
1.pld. tíz percenként kattintani kell egy kedves vezetői oldalra, és meghallgatni a napi intelmeket.
Ha nem akkor...
2. időnként a kedvezményes tarifa megtartásáért, ki kell töltened egy félórás kérdőívet, amiben felmondod a leckét.
Ha nem akkor...

Semmi sem kötelező, de ha nem akkor...

manager2008 2010.12.22. 13:07:47

@kite-os: Te egyébként jól vagy?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 13:25:56

@Monorau Bukurea: a luxemburgi kulugyminiszter
eleg jelentos tenyezo a vilagpolitikaban

amugy igy elolvasva semmi problemat nem latok a torvennyel

Müszijő Csirke 2010.12.22. 14:08:30

@hagyma:
"1951–ben a nagyhercegség az Európa Szén- és Acélközösség alapító tagja volt, 1952-től a szervezet székhelye is ide került. Luxemburg 6 év múlva az Európai Gazdasági Közösség alapító tagja lett. Az EU több fontos intézménye jelenleg is az ország fővárosában található."
Ezt a Wikiből idéztem.
Szerintem nem szarral gurigáznak.
Sőt, továbbmegyek.
Lehetségesnek tartom, hogy egy luxemburgi minisztériumi osztályvezető jelentősebb tényező a világpolitikában, mint I. Viktor.

gtc376 2010.12.22. 14:22:32

@manager2008: Ne adj ötleteket!
Még valami illetékes elolvassa,aztán jön a felugró ablak:"Orbán Viktor steret téged!" :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 14:24:04

@Müszijő Csirke: akkoris csak egy operettorszag
en innen nezve kifejezetten elegedett vagyok az uj kormannyal
rendet kell tenni
hogy sikerul-e azt nem tudom
mindenesetre ha csak a medianal maradunk, en itt amerikaban meg nem lattam a tv-ben dugast, mar a VV-re gondolok
kulon csatornakon persze megvasarolhato
/emlekszel milyen cirkusz volt valami 3-4 eve hogy mutattak az SB szuneteben egy noi cicit?/
az otthoni media egy ferto es kalap szar

gtc376 2010.12.22. 14:26:25

Bocs,természetesen "Orbán Viktor szeret téged!" :D

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.12.22. 14:37:01

@Alf:

Ennél mi sem egyszerűbb. Nem több szerkesztő kell, hanem mindenki egy e-mail címre beküldi a posztjait egy szerkesztő meg kiteszi a blogra egyetlen néven.
Tudod, gumiszabályok mellett gumikiskapuk vannak.

Müszijő Csirke 2010.12.22. 15:01:14

@hagyma: Oké, ebben az erkölcscsősz-szerepben egyetértünk. Tényleg nem ildomos genitáliákat mutogatni főműsoridőben, nem tematikus csatortán :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 15:12:02

@Müszijő Csirke: UFF:)
es a luxemburgi miniszter sem tenyezo

manager2008 2010.12.22. 16:09:43

@gtc376: Bocs de nekem ez a szakmám, csak az a baj hogy még kicsit értek is hozzá, ezért röhögöm magam szét.
Ha beírnék egy két valós (hibás) jogalkalmazói intézkedést és annak a fergeteges baromságait akkor olyan pánik törne ki hogy embertelen.
A fogalmakkal sincsenek tisztában. Domain név és tulajdonosa?
Ugyan kérem ránéznek a weboldalra és már jön is a büntetés. Egy pillanatig sem fogja őket zavarni hogy
- a tartalom amit bírságolnak (alkotó, szerző, tulajdonos),
- a weboldal tulajdonosa
- a szerver tulajdonosa
- a szerver üzemeltetője
nem ugyanaz a magánszemély vagy gazdasági társaság.

Az sem zavar senkit hogy ezt két perc alatt ki lehet deríteni, mert amikor fellebbezel, és visszautasítják arra hivatkozva hogy nagyon komolyan nem bizonyítottad be Te (akinek köze sincs a dologhoz) hogy Te mi vagy és mi nem:
De a fellebbezés esetleges visszautasítása a bizonyítás el nem fogadása miatt már eleve 24000 Ft- ot ér, pedig közöd sincs az egészhez.
Ez volt eddig is. De ezután?

orient 2010.12.22. 16:46:02

@BlahBlah: ujjuj vigyázni az ilyen kijelentésekkel:

"Sajnos a magyar nép annyira birka, hogy nem való neki a szabadság, mert nem tud vele élni.."

Mikor az emberek ilyeneket kezdenek mondani, gondolni akkor kezd felívelni a Rákosi és Sztálin féle mukiknak a karrierje. AZért az ilyen gondolatokat 2x is végiggondolni. És pont ez a baj ezzel a koncepcióval. Akiknek tetszik a fidesz média törvénye azok hasonló véleményen vannak mint te. Sajnos ez jóra nem vezet.

Fidesz média hisztije eléggé túl van lihegve. Mit izgatja őket ki mit mond a médiában? A baloldal kezében lévő média hiába istenítette a gyurcsányt és csapatát napi 24 órában attól az emberek még elhajtották őket. Ha a fidesz mindent jól csinál az emberek jól élnek, szídhatja őket akárki akkor is megválasztják őket. Túl nagy jelentőség van tulajdonítva a médiának. Ha viszont mindenbe beleugatnak majd azzal pont a balibsi propagandát és félelem terror-diktatúra szöveget amit az mszp évek óta erőltet fogják erősíteni, pont rácáfolhattak volna erre a magatartásukkal de csak adják az ellenzék alá a lovat, és ezzel magukat gáncsolják el mint 2002-ben. Remélem azért még demokrácia az marad addig.

Morgo1229 2010.12.22. 16:48:36

Ne haragudjatok roviden valaki osszefoglalna mi a baja Merkelnek ? Koszi

gtc376 2010.12.22. 18:46:09

@Morgo1229: Pont ugyan az,ami nekünk is.

gtc376 2010.12.22. 18:49:16

@manager2008: Te akkor jól el tudsz helyezkedni a kormányzati portálokon is. :D

fraki 2010.12.22. 20:27:27

Hogy itt mennyi hülye van.

A "Mi akadályozza meg" kérdésekre a válasz: jogorvoslat és bíróság.

gtc376 2010.12.22. 23:54:31

Mindenki szembe jön az autópályán,mi?

hunnihurri 2010.12.23. 12:27:30

Na végre !!!!!!!!!!
Ezután nem szenzáció éhes tv-radió lúdfingokat traktálják .
A hírnek az igazi értéke az benne lévő igazság tartalom.
Nagy szégyen ,hogy a józan ész diktaturáját kell alkalmazni a média huncuttsággal szemben.
Legyen úgy, örüljünk, mert a média szégyenteljes szentföldi irányúltságának örökre befellegzett.

Capra 2010.12.23. 13:45:30

@sorhajóhadnagy: "A feliratos filmekről: elvben én is egyetértek azzal, hogy adjanak több olyan filmet, amelyet valamilyen világnyelven lehet érteni. Nyilván első lesz az angol, valóban, nyelvtanulóknak jó. DE! Mi lesz a gyengénlátók (és vakok) jogaival? Bocs a személyeskedésért, de anyukám nem lát jól, a kép még hagyján, de hogy eleve rosszul kivehető kisbetűkkel bíbelődjön... Szerződtessen felolvasót?"

Nos, kik vannak tobben? A gyengenlatok vagy az angolul nem beszelok? A gyengenlatok kaphatnak uj szemuveget, de az angolul nem beszelok millioi mit vegyenek fel, hogy tudjanak makogni par szot az EU-ban? Muveltseget! Erre jo a kotelezo feliratos film leadas.

Hollandia a vilag egyik legdemokratikusabb orszaga, hogy hogy ott nem problema a vakok es gyengenlatok TV nezesenek diszkrimnacioja a feliratos filmek kapcsan? Minek reszint nagy koze van ahhoz, hogy rengetegen beszelnek angolul, nemetul. Bezzeg nalunk. Minimalis %.

Vakok TV-znek, ez zsenialis! :DDD Nekik jo a radio is... Miattuk ne legyen feliratos film?

A radio adasokat, hogyan valtoztassuk, hogy ne diszkriminaljuk a suketeket? :DD

manager2008 2010.12.23. 13:51:55

@gtc376: Ez volt a dolgom évekig, a legnagyobbak közül párat én alkottam. De visszavonultam a magánszférába. Sajnos a fiatal egytollú indiánok lelkesek és bohók, és mire megtanulják hogyan kellene ők is elhúznak. Így aztán jön a hivatalok diszkrét bája, amikor a bíróságon (mint alperes) egy egy ügyben a kérdést sem értik. Na most ebben lesz örömködés, mert nem egy per lesz hanem sok ezer (vagy nem is foglalkoznak a törvénnyel), más alternatíva nincs. A hatályos törvények szerint egyetlen kalandfilmet, háborús filmet sem lehetne vetíteni a tévében ahol a fegyverek felismerhetőek (pld. Beretta FS , Bruce Willis kedvenc eszköze (igaz, ezt még a tévések sem tudják). Na majd most lesz móka kacagás.

gnuh 2010.12.23. 16:09:23

@Orbán Diktor: Tehetséges egy farok vagy, hogy 25-nek saccolsz. Hát öreg, ha mindenben ekkora ász vagy, mint a korom megsaccolásában, akkor nem csodálom, hogy olyanok esnek ki a képedből, mint a: "nemzeti kommunista" jelző. Ilyenkor "sajnálom", hogy nincs már szadesz, lenne hova meghúzódnod... Egyébként annyi az érved mindösszesen, hogy elkezdtél személyeskedni...?

korlat 2011.01.06. 10:38:20

@BlahBlah: éljen a discovery, szebben én sem írhattam volna:)
süti beállítások módosítása