Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hátfájás és profizmus a Megasztárban

2010. november 09. 12:30 sixx 71 komment

Ha plüssállat-kereskedő lennék, akkor feltétlenül a Raleigh Studios Budapest közvetlen közelében, a szemétégetőtől jobbra állítanék fel egy bódét, legalábbis addig mindenképpen, míg az egyik hatalmas épületben a Tv2 a Megasztárt forgatja. Kies környéken található az objektum, a már említett szemétégető és kurvák társaságában (itt jelölték ki a türelmi zónát), akik közül az egyik készségesen útba is igazított minket, nélküle a büdös életbe' nem találtunk volna el a helyszínre.

Az épület lenyűgöző méretű, a tévében valahogy kisebbnek tűnik a stúdió, amit a Tv2 berendezett a műsor kedvéért - fura, de az X-Faktor a képernyőn nagyobbnak, tágasabbnak mutatkozik, miközben erről szó sincs. 19:40-re kellett ott lennünk a helyszínen, a kapuban hosszú sorokban állnak az autók, megy a szigorúan ellenőrzött beléptetés. A produkcióban úgy háromszázan dolgozhatnak, ebben már a ruhatároslányoktól az udvari bohóc/porondmester szerepkörben dolgozó egykori Megasztáros Bella Levente is benne van, akinek az a dolga, hogy a jónépet hergelje sikongatásra.

A tévében látható színpad körül félkörben állították fel az ülőhelyes emelvényeket, se párna a seggünk alá, se háttámla, három órát így végigülni igazi kínszenvedés még úgy is, ha maga a műsor a helyszínen teljesen más élményt ad, mint otthon, másfél liter pálinka után. Az ülőhelyek mögött kaptak helyet a kevésbé szerencsések/nem csókosok, egy Mad Max 3-ra hajazó állványzat-rács kombó mögött, teljesen szürreális látványt nyújtottak a sikoltozó általános iskolások három emelet magasban.

A műsor, ha ez eddig nem lett volna teljesen világos, teljesen profi, takkra megy minden, mindenki tudja hol a helye, pontosan kiszámított mozdulatokkal lép a helyére a műsorvezető páros, ott, és akkor fordulnak, ahol kell, nem bakiznak, nem felejtenek el sorokat, nem esik a közönség közé senki, a plüssállatok is pont akkor, pont oda és pont olyan mennyiségben kerülnek fel a színpadra, ahogy kell.

Egy ilyen produkciót nem is lehet másképp működtetni, az egyénieskedés, a fegyelmezetlenség egy élő adást elvisz az erdőbe, így például a felvezető Csillagdal sem élőben megy, háromszor is felveszik, pedig nekem, lakiusnak az első is pont olyan jó volt, mint a másik kettő, de nincs értelme kockáztatni. Bella Levente három órán keresztül lankadatlanul buzdítja a közönséget, a színpad előtti öt sor (ez is mennyire csalóka, a tévében lelkes csápóló tömegnek tűnik) hozza is a formáját, a zsűrit a helyszínen még kevésbé lehet hallani, mint otthon.

Az adás szüneteiben senki sehová nem mehet, helyben futást és törzskörzést javasol a műsorközlő, közben a sajtóhelyek mellett kialakított pihenőben ott ülnek a megasztárok, és ide áll be Tilla és Liptai Claudia is, akit a csajom nem győz tisztelni-becsülni a tizenöt centis sarokban lenyomott műsorért. Embertelen lehet ennyire kényelmetlen cuccokban, az egyre melegebb stúdióban melózni, a víz szakad mindenkiről, a sminkesen ötpercenként ugrálnak a kameraképben éppen nem látható szereplőkhöz, az izzadt arc csillog a tévében, azt meg nem szabad. 

Az harmadik kör után kilógunk, mert addigra a hátam teljesen felmondja a szolgálatot, és eleve, már hallottam minden indulót. Érdekes, de míg a tévéadást a sorozatjunkie-n kommentelő olvasók hamis hangokat és erőtlen előadást emlegetnek, ott, élőben az egésznek teljesen más hangulata van, dinamikus, hangos, erőteljes az egész, jó, van aki elrontja, de valahogy megbocsátható még ez is. Külön dicséret a táncosoknak, abba belefáradtam, hogy nézem, ahogy a három órát mosolyogva végignyomják, ők is pont olyan profik, mint a mosolyogva elköszönő biztonsági őr. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monyik 2010.11.09. 13:48:08

Azt el tudom hinni, hogy egészen más volt élőben, mint a tv-ben, a hangulat mindent megszépít.
A táncosok rettenetesen gagyik, primitív koreográfiákat nyomnak és az egésznek folyamatosan szalagavatódensz fílingje van. Tragikus. Kilóméterekre van a profizmustól.

A műsorvezetők méginkább. Claudia folyamatosan belezavarodik abba amit mond. Egyszer konkrétan képtelen volt befejezni a mondatát, ránézett Tillára, hogy akkor lécci segíts, az meg mint a borjú nézett, majd közölte, hogy akkor reklám.
A versenyzőknek feltett kérdésekre gyakran ők maguk válaszolnak, felkészületlenek.
Tragikus. Kilóméterekre van a profizmustól.

lujo22 2010.11.09. 13:48:53

Néhány kommentelőt is, akik csak pocskondiáznak, el kellene ide küldeni, akkor tán kisebb billentyűzetük lenne :D

LouiS 2010.11.09. 13:50:21

@monyik: Te biztosan sokkal profibban meg tudnád csinálni, és egyébként az a háromszáz ember hülye, és nem ért hozzá. De mielőtt belevágsz, azért javaslom, hogy lapozz fel egy helyesírási tanácsadót és kicsit tanulmányozd...

ewfuns 2010.11.09. 13:52:07

@monyik: Aki nem isteníti az X-Faktort, az már nem is ember? Inkább a Megasztár a maga összes hibájával, mint az X-Faktor az amerikai műanyag műsorával.

z003 2010.11.09. 14:15:27

A másik mosópornál jobb a stylist,és a koreográfia.
Kellemesebb a hangulat két műsorvezető nem üvölt és nem nyomják a stroboszkópot folyamatosan.
A zsűri és a szereplők sokkal emberibbek.
Valaki amúgy mondja már meg ki nyomja ennyire izomból ez a félvér gyereket. Még a zsűri is nyal neki. Pedig a szerencsétlen srác a bunda miatt nem mer őszintén belenézni a kamerába, csak sunnyog, mint aki tudná...

Mics Bjukenen hadnagy 2010.11.09. 14:15:39

Hát ekkora gagyi szar, bulvár műsorvezetést, amit ez a két bohóc produkál...no ezért sem nézem! Ez alapvetően egy tévés produkció, tehát a képernyő előtt ülőknek is élvezhető minőségben kell megszólalnia, de számomra ez nem volt az! Sokszor sípoltak a mikrofonok és volt pár baki, persze most nem tudom mi a helyzet. Az x faktorban van egy -két jó énekes, de a megasztárban nem teljesítenek túl jól, rengeteg a hamis hang, de még ez is elmenne, ha a zsűri ilyenkor jól odamondogatna. Néha becsúszik a profiknál is egy -egy hamisság, de nem jellemző, itt viszont rendszeresen voltak a legtöbbjüknél ilyen hibák. Néha azért belenézek a neten 10 -20 másodpercet a produkciókba, de nekem ez az egész nem jön most be.
A cikk meg számomra egy kicsit tévékettős megrendelés szagú, vagy csak enyhén naív...

El Argentino 2010.11.09. 14:23:02

Na ki gyün spektrumot nézni? XD

wanton 2010.11.09. 14:32:26

"ki nyomja ennyire izomból ez a félvér gyereket?", hát a nézettség :) az emberek inkább néznek egy aránylag jóképű félvér fickót, aki erőtlenül énekel, mint egy pattanásos fehér csodás hangú egyént... hogy kit tartanak bent, azt csakis a nézettség dönti el és nem a tehetség...

Giedi 2010.11.09. 14:36:23

Nálam a zsűri döntötte el a kérdést. Fridi egyre jobb, szerintem, a másik 3 zsűritag meg nem is kérdéses.
Ellenben, amikor Geszti 'Paraszt' Péter hangosan ujjong egy adott versenyző elbukásánál, az rendesen kiverte nálam a biztosítékot.
Aki meg látta a casting során a 'Halleluja' blokkot, az tuti, hogy nem nézte tovább az X-et.
(Egyébként is milyen elcseszett egy cím ez? Először azt hittem, valami pornós tehetségkutató. Azt viszont néztem volna. De sajnos nem.)
(Az X-ben csak Balázs meg Nóra vannak igazán ott)

ewfuns 2010.11.09. 14:41:16

@Inzume: Köszönöm, megtiszteltsz vele.:)

ewfuns 2010.11.09. 14:42:17

@Pj: Vagyis, tisztelsz, elnézést!:)

KÁJÉ 2010.11.09. 14:45:04

@Mics Bjukenen hadnagy: 10-20 másodperc alatt tényleg komoly véleményt lehet alkotni egy műsorról!
Az X-Faktorban is meglehetősen sok hamis hang és mentor van, a színvonala semmivel sem jobb mint a megának. Kezdetek óta mindkettőt figyelemmel kísérem, hülyeség a versenyzők összetételét hasonlítgatni, mindegyikben van jó és gyenge is.

RobinGood 2010.11.09. 14:50:56

@Giedi: Eszenyi Enikő mint jelen sem lévő zsűritag feltétlenül jobb mindenkinél :-)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.11.09. 14:56:56

Se vécére nem lehet menni, se inni órákon keresztül, mi van, ha valaki rosszul lesz? Bella Jellemtelen Levente mond neki egy viccet? - az is hülye, aki egy ilyet bevállal.
Mellesleg: egy TV-műsor szerintem a tévén keresztül legyen érezhetően profi, ti. úgy látják többen. Számomra katasztrofális bénázás, falusi bucsu (igen, direkt rövid u-val) az egész.

lupi005 2010.11.09. 15:09:06

nem lehet annyival elintézni, hogy ez a műsor jó, vagy profi, vagy rossz, gagyi. Egy profi műsornak is lehetnek hibái. A táncosok nem profik, a műsorvezetők profik, de itt bénák és felkészületlenek, a dizájnerek elszálltak, de a szervezés profi (mondom ezt szakmai diplomával és rendezvényszervezői tapasztalattal), a zsűri rendben van és számomra hitelesebbek, mint a másik csatornán, az énekesek szinesebbek és van köztük igazi tehetség, (a hangokhoz csak amatőrszinten értek, de a marketinghez nagyon) szivesen elválalnám néhány menedzselését.

lupi005 2010.11.09. 15:13:00

Az x-faktorban csak az jó, ami itt szar A műsorvezetők, a táncosok és a dizájnerek

emzsu 2010.11.09. 15:22:50

Nem véletlen, hogy ezt a Kállay fiút annyira nyomják, hiszen apukája dolgozott együtt pl Presser Gáborral is.
Egyébként szerintem a zsűrizés hibája is a színvonalesés az előző szériákhoz képest.
Képtelenek azonkívül, hogy : nagyon bírtam, nagyon átjött, ronda a ruhád bármit is mondani, ami szakmai vélemény. Nekem ez tök unalmas már.

Sir Integra 2010.11.09. 15:27:57

akkor most az xfactor a menő?
amúgy xfactor stúdiója néz ki fotelből kisebbnek. nem baj.

The Frenk Drebin 2010.11.09. 15:32:52

Szerintem a két tehetségkutatót nem lehet összehasonlítani.
Kezdjük azzal, hogy a Megában megoldották azt, hogy zenészekkel, együttessel énekeljenek a versenyzők. Ez szinte koncerthangulatot teremt és megtanulnak együtt "zenélni" zenészekkel a versenyzők. És szerintem a zenélésnek, éneklésnek pont az a lényege, hogy másokkal együtt, másokért tegye a "zenész" az önmaga és mások szórakoztatása végett. Ezzel szemben az X-Faktor mit tud felmutatni? Egy CD-lejátszót... Az egész előadás így olyan lesz, mint egy jobban sikerült Budapest tv-s karaoke-show valamilyen no name énekessel...
A zsűri, vagy mentorok tekintetében sem tudom összehasonlítani a két műsort. A Megában a zsűri tárgyilagos, elfogulatlan, és nem a fikázásra helyezi a hangsúlyt egy-egy kritikánál, hanem inkább a jót látják. Persze, egy idő után már nem lehet annyira elfogulatlanul zsűrizni, mert valakinek a hangja jobban megtetszik egy-egy zsűritagnak, de ha valami rossz volt a "favorizált" előadásában, azt is megmondják. Ezzel szemben az X-Faktornál a mentorok dilettánsok, nem pártatlanok (persze ismerem a műsor tematikáját, félreértés ne essék), akkor sem mondanák a saját versenyzőjüknek, hogy rossz volt, ha esetleg még azt is érzik, hogy ez valójában nem volt jó. A humoruk a lehető legalja, iszonyatosan bunkón szólnak egymáshoz és nincs meg az az intellektuális humor, amit a Megában érzek. És ami hozzátartozik egy zenész, egy művész, egy színész imidzséhez.
A műsorvezetés... mondanám, hogy az teljesen mindegy milyen, nem miattuk kapcsolom be a tv-t. De ha már előjött a műsorvezetők kritizálása... inkább találom jobb párosnak Tillát és Claudiát, mint Nórát és Balázst.
Összességében tehát azt mondanám, hogy nem egy versenyszámban indul a két műsor... A Mega profi műsor profi zenészekkel, művészekkel, az X pedig egy amerikai műanyag mintájára fröccsöntött gagyi karaoke-show dilettáns, paraszt mentorokkal... (tisztelet a kivételnek, van 1-2 nagyon tehetséges versenyző és Malek Miklós viszonylag pártatlan művésznek tekintem).

Roa 2010.11.09. 15:45:42

Mi van sixx, megvettek? :)

GGG77 2010.11.09. 15:56:50

Szerintem egy tévéműsor a tévében legyen jó, ne élőben.
Amit Claudia és Tilla műsorvezetés címén művel az botrány, a versenyzők pedig Szíj Melindát leszámítva maximum közepesek.

rezipower 2010.11.09. 16:11:23

@The Frenk Drebin:
Szerintem el vagy tévedve. Nézzél kicsit a dolog után jobban és meglátod a különbséget. Jah és a nézettségi adatok nem hazudnak sem itthon, sem külföldön.

dancegirl26 2010.11.09. 16:12:40

@LouiS: Teljesen igaza van monyiknak a táncosokat illetően. Hiába profik, nagyon látszik, hogy csak néptáncban vannak otthon és a koreográfus is. A modern stílusokban kb. olyan szinten mozognak mint akármelyik tánciskola kezdő/haladó csoportja. A kortárs koreográfia valamelyik még kezdő adásban olyan volt, minta minden mozdulat csak félútig lenne megcsinálva.
X-faktorban nincs olyan táncos vagy koreográfus, aki nem profi több stílusban is. Látom is, és van ismerősöm a táncos és a koreográfus oldalról is.

komzol 2010.11.09. 16:13:25

A vicc faktor egy amerikai műanyag. Fél playback-ről megy az éneklés. Összeszarná magát az ottani énekes ha élőzene melett kellene énekelnie. A tv2 Megasztárja profibb. A vicc faktor nézői a győzikés, heti heteses , mszp-szdsz szimpatizánsokból kerülnek ki, meg az alulképett, buta, söröző panellakókból.

The Frenk Drebin 2010.11.09. 16:23:42

@rezipower: Kicsit fejts ki bővebben, miben vagyok eltévedve és hogy minek nézzek utána jobban? A nézettségi adatokat max a hajamra tudom kenni, sokat nem mutat. Max azt, hogy sajnos ilyen alacsony nálunk a színvonal...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.09. 16:26:13

"tévében valahogy kisebbnek tűnik"
"a képernyőn nagyobbnak, tágasabbnak mutatkozik"

Döntsd már el!

az övezet gázai 2010.11.09. 16:32:51

Az a kies környék kietlen akarna lenni, vélem én.

aster-x 2010.11.09. 16:36:50

Anyátokat mikor kell megbaszni apátok hátán a sírban?

The Frenk Drebin 2010.11.09. 16:45:53

@rezipower: Utánanéztem az X-Faktornak. Annyiban tévedtem, hogy nem amerikai gagyi, hanem angol gagyi. És a 6 évadból abból az óriási Egyesült Királyságból (kb 61 millió ember) 1 olyan sztárt sikerült találni (Leona Lewis) ezekkel a módszerekkel, akinek a dalai eljutottak Magyarországra.

Dr. Béla 2010.11.09. 16:49:05

Szerintem a megasztán hangosítása nagyon gagyi. A tv-n keresztül sokszor úgy hallastszik, hogy nincs bekapcsolva a mikrofon. Persze a versenyzők amatőrök, 0 énektudással. De végülis ez egy amatőr dalverseny, mást nem nagyon lehet várni tőle.
A múltkor véletlenül belenéztem abba a másik műsorba is Max-faktor vagy mi a halál. Majd beszartam a röhögéstől. "Énekelt" egy csaj (kb a kutyám szebben vonyít mikor ki akar menni az udvarra szarni) aztán volt ott még egy csaj, valszeg az már korábban próbálkozott és a zsűri ez utóbbit szórta ki. Nem tudom az mit mutathatott, de ha még az előzőnél is szarabb volt akkor ez sok mindent elárul erről a műsorról...

Dr. Béla 2010.11.09. 16:52:10

@GGG77: Ja és igen. Egyetértek. Az a nő valami botrány. Az egy dolog, hogy énekelni nem tud, de iszonyat irritáló, ahogy játsza magát. Szánalmas. Kár, hogy nem lehet a verssenyzők ellen szavazni...

Szürkefarkas146 2010.11.09. 16:52:15

@az övezet gázai: Wikipedia: "a kies a 19. századi szerzőinknél még szépet, megnyugtatót jelent ( = kéjes), ma kietlent, kopárat"

ezis? 2010.11.09. 16:53:18

évek óta próbálom megérteni, miért van az, ha valamit az RTL ad, eleve sikeres, míg ugyanolyan műsort a TV2-nél lehúznak...
egyszerűen nem tudom...
pedig szerintem a TV2-nél kezdetek óta több a kreativitás...

Le'Akalappal 2010.11.09. 17:01:46

Számomra a zsűri különbözősége az egyik döntő érv a Mega mellett: az X-ben tragikus ripacskodás folyik a zsűritagok részéről — az őszinteség, hitelesség nyomokban se fedezhető fel az attrakciójukban. A felpattanvaműtapsolokám, a durva beszólások, az átlátszóan megjátszott mentorosdi — hát siralmas! Pl.Keresztes Ildikót intelligensebbnek hittem.
A másik "mellékes" tényező a műsorvezetés. Szerintem Ördög Nóra kicsit negédes (sőt nagyon) Sebestyén jó közepes. Szerintem Till Attila a legjobb a 2+2 mv.közül. Viszont Liptaira kéne már egy tahometert szereltetni! A hangjából antiviagra kivonatot lehetne készíteni: csak nyerít kettőt és máris biztosított a teljes elernyedés! Már aki azt szeretne...
Egyébként Rúzsa Magdi hideg nyomába se léphet egyik se!

Der Beste 2010.11.09. 17:23:25

Érdekes s hiánypótló beszámoló, köszönet, sixx!

Szürkefarkas146 2010.11.09. 17:39:19

@ezis?: Én a tv2-t sem tartom kreatívnak, de világtendencia, hogy az egyre egyszerűbb és botrányosabb dolgok érdeklik az embereket, pl. híradók. Azt meg senki sem tudja kimutatni, hogy a nézettségnek van-e valami köze a fogyasztáshoz.

Archer76 2010.11.09. 17:44:26

@komzol: neked is ez az egyetlen épületes "gondolatod"->párszor már leírtad.
+ egy zenés szórakoztató műsor mögött is politikai összeesküvést látni :O Ja és kb. 3 milla mszp-szdsz-es polgár/ akik választás idején is tv-t bámultak/??? ez olyan ordasnagy hülyeség, hogy csodálkozom azt, hogy képes vagy gépelni.

avanivi 2010.11.09. 18:06:30

A Tv2 szinpad helyett akadálypályát épitett, villodzó fényekkel és "részeg" operatörökkel. A fotelban ülve szédülök.A zsűri szerintem nagyon jó .A ruhák,cipők csunyák, viselhetettlenek.
Az X F.-t a Keresztes miatt nem szeretem az nagy melléfogás volt.
Mindkettőben sok a felesleges duma.

Bogyó 2 2010.11.09. 18:40:01

Hát,kedves sixx én nem tudom mi van a tévéddel, de hogy az X-Faktor stúdiója nagyobbnak látszik, az nagyon érdekes. A Megasztárban eleve magasságok, felső kameraállások is vannak, vidéki műv.ház színpada az X-eseké ehhez képest, ennyire ezt hogy lehet elnézni?

Ennek ellenére a Megasztár sokkal messzebb van a profizmustól mint a Faktor. Hasonlítsátok már össze a táncosokat, ég és föld! A műsor menete, pörgése kiszámítottsága is. Nem is értem, hogy lehet ilyen hülyeséget leírni, hogy hogy itt minden pakkra megy. Hát nézzük már meg, hogy hányszor kezd Friderikusz magánakcióba, nyilván nem kiszámított módon, mert ez ügyben voltak feszültségek Tillával, Hányszor van, hogy a műsorvezetés láthatóan spontán. Az a baj, hogy sixx szerint ez így van, s szerinte ez így a jó.
Pedig ha valami kiszámított és profi az a Faktor. És épp ez a baj vele. A Megasztárban pont az a jó, hogy néha fel van rúgva a menetrend, hogy "él" a műsor. A zsűri spontánabb, kiszámíthatatlanabb, őszintébb, bár itt se eléggé. A Megasztár jóval kevésbé profi,de emberibb is. Egyedül a zsűri és a műsorvezetés profibb a Megasztárban, ez utóbbi a műsor szerkezetéből adódóan, nemm feltétlen a tudás miatt.Tartalmilag Klaudia bulvárkérdései hányingerkeltőek, de szerencsétlenkedés nem nagyon van.
A Faktorban már röhej, hogy sajátra rosszat nem mondunk, a másikét meg szinte mindig fikázzuk. AZ X-Faktorban profibb a hangzás, jobbak a táncosok, a külsőségek, pörgősebb, de mesterkéltebb,műanyagabb.A Faktorban a szakmai színvonal az énekeseknél is magasabb, a Megasztárban viszont több az érzelem.
Szóval, nem olyan egyszerű ez, de ha a profi szóval kell valamit jellemzeni, az pont nem a megasztár, s főleg nem most. Legjobb példák erre a közös produkciók, nézzünk meg egy szinte hibátlan faktoros közös dalt meg a megasztáros szerencsétlenkedéseket, ahol még a szöveget se tudták a múlt héten.

Bogyó 2 2010.11.09. 18:42:58

"Egyedül a zsűri és a műsorvezetés profibb a Megasztárban, ez utóbbi a műsor szerkezetéből adódóan, nem feltétlen a tudás miatt."

Helyesen: az ELŐBBI a műsor szerkezetéből adódóan

jani_a_hegyről 2010.11.09. 18:56:47

Szerintem Megasztár kicsit megfáradt, de még mindig szivesebben nézem, mint az X fucktort. Ez utóbbiban egy őszinte megnyívánulás nincs. Mindenkit egyéniség idegen szerepekbe paszroznak, ld. Kersztes Ildikó "jó nő", Vastag testvérek "jó pasik", vicc az egész, a "poénok", a viselkedés, mind előre le van adva, és látszik, hogy színjáték.
Megasztárral annyi a bajom, hogy a 11éves kis gyereket nem küldték még haza, ettől vicc a műsor, mert nyílván senki nem fog CD-t venni egy 11éves gyerektől, akinek két év múlva más lesz a hangja, kinézete, és zenekarokat küldtek el helyette, de X fucktor is vicc a repedt fazék Norbitól.

narancska 2010.11.09. 19:30:39

@Pj: Az xfaktor nem amerikai, hanem angol. Amerikában még nem is megy.

kamgabi 2010.11.09. 19:52:17

Iszonyú erőltetett a Klódia kéményseprő tánca, cuccai is. Mondjuk az ördög is jobban néz ki elegánsabb rucikban, cipőkben.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.11.09. 20:11:41

Egyébként, aki nemzetközi szinten is megállná a helyét az a Nikolas az X-faktorból.

Haary Plotter 2010.11.09. 20:21:52

Mi az hogy Megasztár meg X-faktor? Hat éve elajándékoztam a nagy tevémet és még mindig élek, hát nem csodálatos?

Nagyon le vannak ragadva ezek a bűvész-művészek a Mega prefixnél, amikor ma már az olcsó házi vinyóknál is Giga és Tera a trendi, de rövidesen a Peta és Exa, utána meg a Zeta és Yotta, utána meg úgy járunk mint a Maya kalendáriummal, 2012 oszt káput. Dehát úgy látom, hogy most még a Kilósztárokat is megtapsoltatja és megsikongattatja a Bella Levente, vagy Levente Bella, na jó, mindegy.

Júúeszéjben olyan mániákusan szeretik az X-bötűt (eksz, nem keksz vagy piskóta), hogy mindenbe belekeverik, mint Marcsi néni a rántást. Még a "szélsőséges" szót is úgy írják, hogy eXtreme (ezért XXL és nem EEL).
Na de osztán a szorzás jel után ott a faktor is, mint a joghurtban a bifidusz hókusz pókusz, emmán döfi!

Na jó, lehetett volna mondjuk Óriáscsillag és Főtényező, de hát ez ooolyan unaaalmasan magyaros. Éseztmosthogy? Hááát, például a Deák téren is Koffíí-hevön a nagymenő, nem a Kávémenny, ugyi.

Színpadon a tenoristák, lent a terroristák, azért kell a kínzószék, mit nem lehet ezen érteni?

Capture -Myta 2010.11.09. 20:27:48

Egy csütörtöki főpróba valahogy jobban érdekelne, mint az elő műsor.

Bozdurgán 2010.11.09. 20:58:03

A megasztár tökéletes példája a Tv2 műsorkészítésének.
Belerakják a pénzt, a profizmust, kibérlik a legnagyobb stúdiót,aztán olyan stylistokat alkalmaznak akik az egész műsort megölik.
Klaudiát pl. miért öltöztették legutóbb kövér koboldnak?

A tvben nem jön át a profi hangcucc, olyan mintha a herélt félvér gyerek kikapcsolt mikrofon mellett nyávogna.

aule 2010.11.09. 21:13:48

hát, én tv elől nézem néha, abban falusi színvonalat, sok romát, egy ripacs kurva műsorvezetőt és ezt a szerencsétlen tillát látom, az affektáló eszenyivel, a bőr alá menően idegesítő friderikusszal, meg szörnyű látvánnyal.

Megdobbent 2010.11.09. 21:32:00

Szegeny sixx :> Az amugy, hogy ott milyen a kissamlirol nezve, az gecire irrelevans, mivel TV-s nezettseget kellene hoznia.... Es hoz is az X-nek ;)

AB1000 · http://hirmezo.blog.hu 2010.11.09. 21:40:45

@The Frenk Drebin: Nem tudom mennyi zenét hallgatsz, de ha te csak Leona Lewist hallottad az angol X-factor-osok közül, akkor nem túl sokat. Alexandra Burke, JLS, újabban Joe McElderry, ezeket még a magyar rádiók/tévék is rongyosra játszák.

Mr.Geri 2010.11.09. 21:43:09

Nekem teljesen más véleményem van, mint amit az a csodálatos elme leírt a fenti linken…
Én elsőre megtaláltam a stúdiót, rólam nem folyt víz, nem volt melegem. Ha ki akartam menni kimentem. 2x is voltam, de nem távoztam negatív tapasztalatokkal. Az énekesek, táncosok, zenészek és mindenki remek munkát végzett. Ha valakinek nem tetszik, ne nézze, ne menjen el. Sixx! Maradj otthon a plüss állatkáiddal.. :)

Zerlina 2010.11.09. 22:00:43

távol álljon tőlem a trollkodás, de a kies szó azt jelenti, hogy bőséges, KÉJES, melynek ellentétpárja a kietlen. ezt Grétsy László is így gondolja, bár Mikes Kelemen is úgy hitte, mint a T. cikkíró.
www.mno.hu/portal/505569

Jeff 2010.11.10. 00:42:09

tévedés, nem türelmi zóna :)

KékFény6 2010.11.10. 01:37:17

@Zerlina: Régen igen. Ma már ugyanazt jelenti, jelentésváltozáson ment át.

ewfuns 2010.11.10. 08:44:23

@narancska: Szerintem ezen már túljutottunk párszor.

nickita 2010.11.10. 09:21:51

Hááát, az élő adást szétbakizza Tilla,
Claudia nem győzi javítgatni. Csak félig igaz a profi műsorvezető páros.

vizsla74 2010.11.10. 09:31:44

Jellemzően nem nagyon szeretem ezeket a műsorokat, de mivel rávett a csajom, hogy nézünk bele, láttam 1-2 adást.Amúgy nem magával a műfajjal van bajom, mert szerintem igenis jó, hogy vannak ilyenek, hanem azzal, hogy nagyon hosszú és unalmas és..
a tv2-es produkció két műsorvezetője nekem nagyon nem jön be, mert iszonytatóan ripacskodnak. Az rtl-es műsorban viszont számomra kifejezetten kellemes meglepetés a srác, ahogy végzi a dolgát. Semmi ripacskodás, semmi majmolgatás, végzi a dolgát. Na jó, 1x1x belekap egy kicsit a dologba, de amúgy nem játsza túl a szerepét, ami szerintem nagyon ritka manapság az ilyen jellegű adók ilyen jellegű műsoraiban.
Szóval amit én láttam eddig, abből az összes fellépőt beleértve ez a Balázs gyerek a legjobb:-)

2010.11.10. 10:53:27

Kezd kurvára esni a színvonal. A Mega1,2,3 zseniális volt a maga nemében, temérdek jó hanggal és a végén a királynővel Rúzsa Magdival. A negyedik széria egy forintot nem ért, ha urban legend a Király család "bevásárlása", ha nem. Kurva gyenge produkciók, talán még Bencsik Tamara ért valamit. Ráadásul új zsűrivel... Akiket azért megkedveltem idővel (Friderikusz megjelenése jó húzás volt).
És most itt van nekünk az ötödik. Jobb ugyan, mint a borzasztó négyes széria, de azért itt is van kib...ni való "énekes". Ezt a Saunders gyereket tovább sem juttattam volna, ha én zsűriznék, nemhogy ajnároznám! Iszonyat! Árenbí, árenbí, árenbí (R&B), ez a fos folyik mindenhonnan, könyörgöm, mi szükségünk van nekünk magyaroknak erre a niggerzenére (nincsenek faji előítéleteim, de ezt a "zenét" eltörölném még az emlékekből is!)??? A magyar popzene tönkretételéhez nagyban hozzájárulta ezek a Gáspár Laci, Caramel, Király Viktor és Kállay-Saunders András-féle "hajlítgatós" idióták. Ráadásul a csaávókám még magyarul sem tud rendesen!
Aki tényleg idevaló, az Szíj Melinda, Tolvai Reni, meg Kökény Attila (na jó, talán Lakatos Yvette is).
Egyébként nem értem, hogy lehet kedvelni ezt a mesterkélten modoros f...kalap tillát (sic!)! Egy beszívott hülyegyerek szintjén mozog, ótvar szar humora van (nincs) és állandóan égeti valami szar bulvárkérdéssel az énekeseket. Ez egy hülye barom! Claudia amúgy nálam okés, csak ezt a f...parasztot irtanák már ki a csatornától...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.11.10. 23:35:07

végig olvastam a kommenteket és már nem csodálkozom azon, hogyan tudta a politika kettészakítani ezt az országot. ennyi idióta! egy ócska tévéműsorból is képesek szinte vallási kérdést csinálni. szánalmas!:)

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2010.11.12. 17:00:50

Nem olvastam el az összes kommentet, de a bejegyzésre reagálva:
Mi értelme a "profizmusnak" a helyszínen, hogyha a tévében a szar(hang)keverés meg a hülye videó-effektek miatt élvezhetetlen lesz az adás?
Egyébként még az ott dolgozók se gondolják azt, hogy jól csinálják. A jövő héten az egyik tanárom az egyetemen (civilben projektmenedzser tréningeket tart) megy a tv2-be beszélgetni a Megasztáros dolgozókkal, hogy "vajon mit cseszünk el?" Az a leggázabb, hogy az kiderült, hogy ugyanazokat a hibákat követik el, mint az előző szériákban, mert azóta lecserélődött a gárda nagy része és annó nem dokumentálták ezeket a hibákat és a javításukat. Szóval monyik-ot idézve: "Tragikus. Kilóméterekre van a profizmustól."

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2010.11.16. 22:29:40

@The Frenk Drebin: Ez köszönhető a parlagi, provinciálisan mucsai magyar közízlésnek is. A következő esélyes Cher Lloyd.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2010.11.16. 22:35:42

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Szíj Melinda szerintem egy tudatosan felépített médiasztár, hangja nem sok, inkább csak varjúkárogás, amit előad. Szerintem világéletében abból él(t), hogy sajnáltatta magát és úgy jutott előnyökhöz. Azért foglalkoznak a magánéletével, mert mással nem tudnak. Claudia pedig egy bunkó borzadály.

Egy igazi tehetség maradt bent, Yvette.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2010.11.18. 22:26:12

@Kozmokrator: pl.: Treyc Cohen megenné reggelire ...
süti beállítások módosítása