Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A tűzzel játszik a Duna Tv

2010. szeptember 07. 22:45 sixx 305 komment

Miközben Orbán Viktor forradalmi hevületben értékelte a Nagy Száznapos Menetelést, a csatorna kifejezte véleményét a dologról. Bátor húzás volt, nem mondom. (A képet itt találta Szily kolléga).

Címkék: tv duna tv ajaj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timecon 2010.09.08. 14:10:19

@old_field: Költői kérdéseknek tekintettem őket :)
Tehát hülye Bajnai és az Unió és az IMF minden szakértője és vezetője, akik szerint így kellett ezt csinálni. És okosok voltak a görögök, akik becsődöltek a megszorítás hiánya miatt. És ezt Orbán Viktor mind tudta és előre látta (csak ugye "azért sem mondom meg, ha elszúrjátok, titeket szidjanak"). És persze te is. Tudod te is nagyon jól, hogy nekünk is be kellett volna inkább csődölni, hát az sokkal jobb, mint a megszorítás.

Amúgy amikor azt mondod, hogy maradt benne pár 100 milliárdos lyuk, akkor azt mondod, hogy még nagyobb megszorítás kellett volna (a lyukakat vagy nagyobb adókkal vagy átcsoportosítással, értsd valakitől elveszünk pénzt, vagy hitellel lehet betömni.)

hollario 2010.09.08. 14:11:28

@old_field: Ezt meséld már el részletesebben, mert mintha Varga Mihály hónapok óta ilyen lyukakat keresne, de valahogy nem találja őket, pedig nagy szükségük lenne rá. Lásd "csontvázak százai"

timecon 2010.09.08. 14:13:02

@marosy: Most te nem tudom milyen lúzerségről beszélsz. Volt egy jónak tűnő üzleti lehetőség, aki úgy gondolta, élt vele, és most rossz helyzetben van miatta.

Ennyi erővel szidhatnád azokat is, akik multikhoz mentek el dolgozni és most munkanélküliek lettek, mert a multik továbbálltak...

nem1rem1 2010.09.08. 14:13:50

Követelem, hogy monnyolle a Duna TV, az EPG, és Freud! 72 órát adok nekik!

kukahontas 2010.09.08. 14:14:19

ha már a lyukaknál tartunk a bestoppolást épp a fidesz gátolta
olyan megnyilatkozásokkal, hogy ne fizessenek be adókat, meg eltöröljük stb..,

HR King 2010.09.08. 14:17:26

Vigyazz Duna TV vigyazz...Viki atkeresztel Tisza TV-re :)

old_field 2010.09.08. 14:18:58

@timecon:
a kérdéseim nem költőiek voltak.
a válaszaid inkább... :)

fromme 2010.09.08. 14:20:13

Már az előző Orbán kormány alatt sem értették igazán a közszolgálati televízió fanyar humorát.

Akkor kéthetente kedden este 8 órakor volt az "Önök kérték", majd utána 9 órakor egy félórás beszélgetés Orbán Viktorral.

Már várom, mikor enged a köztévé újra a tömegek mindent elsöprő erejű, sürgető követelésének!

fromme

timecon 2010.09.08. 14:22:38

@old_field: De azért jól rávilágítottam vele az ellentmondásra a lyukkal kapcsolatban, azt hiszem :) Azért is sikerült csak ennyit hozzászólnod (elég elmésen, meg kell hagyni).

old_field 2010.09.08. 14:23:08

@hollario:
ha csak a bankadót nézzük , az 200 milliárd erre az évre, így tartható kb a 3.8%.
akkor mi lett volna enélkül, ha ők csinálják végig az évet ?

timecon 2010.09.08. 14:30:01

@old_field: akkor nem lett volna lyuk, mert maradtak volna ugyanúgy a megszorítások...

kopp 2010.09.08. 14:31:36

hihetetlen, ebben az országban milyen gyorsan felejtenek el mindent az emberek v szépülnek + az emlékeik! Szánalom.hu.....

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 14:32:40

@marosy: "Örülök, hogy most szopnak a frankhitelesek."

Örüjjé vazzeg!

Egyébként még így is jobban jártak, mint ugyanannyi forint hitellel.

Most kéne frank hitelt felvenni, az lenne a jó!

cupika 2010.09.08. 14:33:41

Kedves elvtársaim ,kérem az utóbbi 8(NYOLC) év végkielégítéseit visszautalni az állam számlájára és már is meg van a hiány sőt még pozitív irányban lenne az ország.Na ezt eddig senki sem gondolta úgy hogy mától félhet a gyuri meg a cimborái !!! ha ha ha

valentinorossi 2010.09.08. 14:33:45

marosy!
aki 150-160 huf-chf árfolyamon felvett 5 éve hitelt, az még ilyen árfolyamon is átlagban nézve jóval kevesebbett fizett erre a konstrukcióra, mint aki ugyanezt az összeget, ugyanekkor forintban vette fel!
úgyhogy annyira nem kárövendhetsz, az amugy sem lenne szép dolog!

SebesAndor 2010.09.08. 14:34:14

@timecon: Igen? a januártól újra 3 éves GYES keről 200 milliárdba? Az ingatlanadót az AB meszelte el, nem az új kormány... Én nem tudok olyan korábbi megszorításról, amit megszüntettek és ami nagyságrenben 200 milliárdot jelentett volna...

alex4 2010.09.08. 14:38:38

Ha már euró-frank-forint, akkor számoljunk:

Ez év áprilisában 1 cseh korona kb. 10,4 forintot ért, most 11,7 forint (mtv teletext 514.o.), ebből ki lehet számítani a két kérdéses valuta forintárfolyamában meglévő „fidesz-felár"-at:

Jelenleg egy euró 24,7 cseh korona. Ha a kósa-szijjártó-egyebek féle be-/elszólások előtti árfolyammal (1 CZK = 10,4 HUF) számolva (10,4 × 24,7 =) kb. 257 Ft egy euró, mely svájci frankra átszámítva jelenleg kb. 200 Ft-os árfolyamnak felelne meg a mostani tényleges 225 helyett.

Tehát Csehországhoz képest (melyet természetesen szintén érintett a frank erősödése az euróhoz viszonyítva!), a magyar kormány teljesítménye („fidesz-felár") kb. 25 Ft a svájci frank és kb. 32 Ft az euró esetében, nagyjából 12,5 %-kal több, mint Csehországban...

kukahontas 2010.09.08. 14:43:06

@SebesAndor: sok kicsi sokra megy pl un. luxus adó csak egy réteget érintett volna Viki és sok cimbije beletartozott helyette bankadó amit jövőre sőt ha megnézem már idén pl OTP te meg én fizetünk

Én meg Nynfus vagyok. 2010.09.08. 14:43:47

@Kage: en nem kivanom vissza az elozo garniturat, de egy dolog nagyon kikivankozik belolem, amikor ilyen velemenyeket olvasok, mint amit irsz. Van egy devizahitelem, szerencsere keresunk ugy a felesegemmel, hogy az arfolyamvaltozas miatt emelkedett reszletet is tudjuk fizetni, de szerinted az a tobb tiz vagy szazezer ember, aki nem tudja fizetni, mit gondol az OV igeretekrol. szemelyszerint en csak azt lattam az elmult szaz napban, hogy lecsereltek a garniturat, de gazdasagi szempontbol semmi nem tortent. 4 honapja 200-220 ft a frank. nemezzel kene foglalkozni inkabb a nagy szonoklatok helyett? Ha ezt elintezi a nagy OV, akkor azt mondom valamit mar csinalt, de addig nem.

fraulein praxa 2010.09.08. 14:44:07

szerintem meg az az ország, amelyik képes immár 20 (!!!) éve elszavazgatni fidesz meg mszp között ( mdf+kdnp+szdsz+kisgazdapárt is ideértendő), az megérdemli a sorsát. elhiszitek, hogy komolyan változni fog a helyzet, ébredjetek már fel! ugyanazok az arcok ülnek bent már hosszú-hosszú évek óta a parlamentben, ti tényleg ezektől vártok változást?..

timecon 2010.09.08. 14:44:24

@SebesAndor: most nincs erőm kiszorozni, hogy mekkora pluszkiadást jelent, nézd meg a kismamák számát, aztán a gyes mértékét és szorozd be :) írj, ha megvan :)annyit előre elárulok, hogy nem 1 millió forint fog kijönni :) meg nem is 2. És azt is elárulom, hogy jóval többet jelent, mint a "hatalmas" bevételek az állami bérplafon bevezetése (aztán eltörlése??) miatt...

A deficit növekedése pedig nem csak bevételcsökkenésből és szociális kiadásokból keletkezik :)

timecon 2010.09.08. 14:46:27

@alex4: jogos. és meg lehet nézni más országokat is.

Doctor Klauße 2010.09.08. 14:54:16

@valentinorossi: Lehet, hogy ott végeztél, még is hülye vagy hozzá...mint a huzat.
Csináljunk még egy Bokros-csomagot, eehh?
Ülj le, egyes!
"Nemzetközi bankár" : a szívem meghasad( )
Biztos valami öreg kommunista tanár lehetett, aki ezt a sok ****-t a fejedbe gyömöszölte (:
ui.: az euró gyengült a dollárhoz és a frankhoz képest, a forint is emiatt zárt rosszabbul az elmúlt két héten -követte- :)
Jaah, hogy erre nem is gondoltál?:O

old_field 2010.09.08. 15:10:21

@timecon:
time' ez nem a Te napod...
szerinted össze lehet hasonlítani a cseh gazdaságot a maszop8 utáni magyar állapotokkal ?

kukahontas 2010.09.08. 15:11:14

@Doctor Klauße: na erről szól a kiírás melléd már csak 99-et keresünk

old_field 2010.09.08. 15:13:40

@timecon:
"De azért jól rávilágítottam vele az ellentmondásra a lyukkal kapcsolatban, azt hiszem :) Azért is sikerült csak ennyit hozzászólnod (elég elmésen, meg kell hagyni). "
kösziii :)

___
@timecon2:
"akkor nem lett volna lyuk, mert maradtak volna ugyanúgy a megszorítások... "

az a lyuk azokkal a megszorításokkal együtt jött...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 15:18:03

@Doctor Klauße: "@valentinorossi: Lehet, hogy ott végeztél, még is hülye vagy hozzá...mint a huzat.
Csináljunk még egy Bokros-csomagot, eehh?
Ülj le, egyes!"

Így is van. A Bokros neve szitokszó volt.

Bokros kergeti az anyját az asztal körül.
- Dehát anyám, az egész ország ezt hívánja!

whiterose 2010.09.08. 15:19:07

@valentinorossi: te észkombájn, csak nem a gyurcsányblogból szedted össze azt a mély tudást?
Ami a svájci frankot illeti, melyik valutához képest erősödött legjobban??

timecon 2010.09.08. 15:21:10

@old_field: a cseh gazdaság erősebb, mint a magyar :) (nem politikai okok miatt) de az arányaiban nézett gyengülés ettől még él. és most nem is az a lényeg, hogy hol mennyi a gyengülés, stb., hanem, hogy nálunk van és jelentős és nem tesznek ellene semmit.

tehát azt mondod, hogy bevezettek megszorításokat (növelték a bevételt és csökkentették a kiadást) és ezért nőtt a hiány. érdekes eredmény :)

old_field 2010.09.08. 15:28:19

@timecon: "tehát azt mondod, hogy bevezettek megszorításokat (növelték a bevételt és csökkentették a kiadást) és ezért nőtt a hiány. érdekes eredmény :) "

jól mondod, csak pár paramétert hagytál ki a számításból : egyrészt megint "a sz@rból hozták vissza a kormányzást"... ehhez képest hoztak "javulást".
Másrészt a hiány a tervezetthez képest nőt, tehát elqrták a költségvetést, mert tudták, h nem Ők fogják végigvinni.

fromme 2010.09.08. 15:29:23

@cupika: Miért csak az elmúlt 8 évét?!
2002-ben volt/ak/ olyan FIDESZ patronált vállalati vezető/k/, aki/k/ "kemény", nem egészen egy évi munka után egy évi felmentésben/végkielégítésben részesült/ek/.

De ez mind nem lenne elég az 50%-os közalkalmazotti/köztisztviselői béremelés, és a 13. havi nyugdíj miatti költségvetés hiány pótlására. Persze, a mondat úgy lenne teljes, ha ilyen szólamok hangoztatásakor mindig az ő orruk alá dörgölnék, ez /is/ okozta az eladósodottság növekedését. Önmagában az elvitte a cica a pénzt nem magyarázat semmire.

fromme

NightmareDominator 2010.09.08. 15:37:32

@Pema: Nem tudom de amióta ez a fasz banda van az élen 34e többet fizetek havonta mint előtte....és kurvára nem lett több pénzem és nem érzem magam tejjel-mézzel folyó kánaánban.

Nem csak devizahitelesek élnek ebben az országban baszkikám!!!

valentinorossi 2010.09.08. 15:37:37

Doctor Klauße!
javaslom átolvasásra alex4 számítását, mert én erre céloztam és ha jobban elolvasod a kommnetjeimet, ki is derül belőle!
meg az is, hogy te vagy olyan hülye, mint a segg!
mert kb 12-15% felárért vicuska a felelős a tétlensége és ellentmondásai miatt!
ugyanis máshol nem alakult ilyen durván az árfolyam, ugyanis ott úgy cselekszenek, hogy van benne realitás!
én nem térgyalok kommunistákkal és ha tudni akarod Király Júlia is atnított, aki most a MNB elnökségében ül és még hozzá hasonlóak...
de hát te ilyen helyre nem juthatsz be még látogatóba sem...
szerencsétlen flótás...
:)

sunázósün 2010.09.08. 15:38:33

Egy biztos, normális országban az nem megy, hogy bevallottan milliárdos veszteséget termelve újra indítok (újfent bizonyítottan) kihasználatlan vasúti vonalakat, majd egyik "csontvázként" megnevezem, hogy Oszkóék tízmilliárdos lyukat hagytak a MÁV-nál.

fromme 2010.09.08. 15:39:26

Orbán Viktornak elegendő lett volna, ha békén hagyja a Bajnai-féle költségvetést 2010-ben, nem kezd gazdasági szabadságharcot, az emberei nem vízionálnak államcsőd közeli helyzetet, nem kezdik el a költségvetés fellazítását, hagyják kibontakozni a kedvező irányba elindult gazdasági folyamatokat, nem akar minden bekebelezni és mindent megváltoztatni, aztán a végén csak learatja a gazdasági babérokat, mint annak idején a Bokros csomag után tette.

Annyit mondogatták, ők értenek a kormányzáshoz, a gazdasághoz, amíg maguk is elhitték. Akkora mellénnyel léptek fel, hogy már nagyon nehéz lesz a visszakozás.

Pedig az egész országnak jót tenne egy Bajnai-Oszkó-féle 2011-es költségvetés. Orbán meg közben járna zászlóavatásra, alapkőletételre és a szalagavatásra, ezeket úgyis nagyon szereti.

fromme

valentinorossi 2010.09.08. 15:43:31

fromme!

ott a pont!
de hát hiábe mondasz ezeknek bármit!
hát én láttam, amikor 2 egymásutáni félrebeszéléssel bedöntötték a tőzsdét, a forintot és az IMF-et hazaküldték, hogy ezek a fanok ugyanúgy tapsoltak vikinek és éljenezték meg azt mondták, hogy ügyesek, végre történik valami!
majdnem sírtak az örömtől, hogy viktro beszélt!
igaz, hogy félre, de azt már nem fogták fel!
ezeknek, hiába magyarázod a tényeket!
viktor nem ezt tette közhírré, akkor nem ez van!

sunázósün 2010.09.08. 15:46:33

@fromme: Járjon csak meccsre, az az ő terepe.
Igaz, ott sem terem neki sok babér.

kukahontas 2010.09.08. 15:49:51

@valentinorossi: de azt majd észreveszik ha napközben majd nem kommentelnek, mert már netre sem lesz lóvé

valentinorossi 2010.09.08. 15:57:04

@kukahontas:

meg azt is észreveszik majd, amikor az önk. vál-ok lezárulnak, mindenhol fideszes lesz mindenki, aztán hirtelen majd megváltozik a program!
nem lesz semmi abból, amit vicus megígért, mint ahogyna eddig sem....
és hogy semmi nem fog javulni az országban (már ha így folytatják...) és már nem lesz kire fogni, mert azért remélem annyira nem lehetnek hülyék és elvakultak az orsós fanok, hog yévekig lehet majd az előzőekre fopgni mindent, amikor ellenzék sincs és azt csinálhatna, amit akarna!

valentinorossi 2010.09.08. 15:58:27

@kukahontas:
szóval lesz itt karácsonyra olyan ajándék.....

kukahontas 2010.09.08. 16:05:23

Na most olvastam varga 63 csontvázát ami nekik most esett ki, mondjuk ha olvassa az indexet rendszeresen akkor nem lett volna kieső csontváz

Doctor Klauße 2010.09.08. 16:09:42

@valentinorossi: Tehát azt akarod mondani, hogy a Bajnai(ék) által létrehozott paradicsomot, most a Kósa-Szijjártó-Orbán trió nemes egyszerűséggel lerombolta és most az Orbán által felvett hitelt kell majd keservesen visszafizetni?
Egyem a májad, ezért megkapod a kettes alát, de csak a két szép szemed(?) miatt.
Főzzél inkább te is pálinkát, most már megteheted.
Az a Király Júlia tanított, aki gond nélkül meg tudja nyalni az orra hegyét?
Ha nem baj, most nem esek hasra. (:

eraserhead 2010.09.08. 16:25:03

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

whiterose 2010.09.08. 16:31:16

@valentinorossi: és majd jön 23 millió román :D

valentinorossi 2010.09.08. 16:34:20

@Doctor Klauße:
Nem a paradicsomot rombolták szét, csak a válságkezelését kiválóan megtették, jobban, mint a 27 tagországból minimum 20...
ezt amerikai elnöktől kezdve a financial times és a wall street journal megírta és sok szakember elismerte az IMF-fel és az UNIO-val együtt!
ez biztos nem nagy teljesítmény, de azé 20 másik tagországnak nem sikerült így....mindegy, te biztos jobban értesz hozzá!
egy jó irányba való elindulásról tértek le csupán, amit óriási hibának vélek!
Király Júlia pedig világszerte komoly szakembernek számít, akármit is gondolsz róla, de kötve hiszem, hogy a nyelvénél és az orránál többet tudnál róla.....
ez a diszkriminatív megítélés meg kicist szélsőjobbos....
az meg csúnya dolog....

valentinorossi 2010.09.08. 16:40:27

@whiterose:
és ez hogy jön ide?
nem értek egyet a kettős állampolgárásággal (vannak szlovákiában élő echte magyar barátaim és ott sem jó senkinek, hogy viki felszított aezzel a tüzet, pedig világosan megmondta neki fico, h ne tegye!), de kit érdekelnek a románok???
a nyelvtörvénnyel és az ottani államplgárásg megvonásával torlják meg, aki felveszi a magyart!
csak a tüzet szította ezzel is a királyunk....
az ottani magyarok azt mondták, h ez faszság volt, nekik azóta rosszabb, nehezebb és mire menne a kettős államplgársággal ő, mint szlovák állampolgár????
kérdezték tőlem pár hete...
nemsokra...

Doctor Klauße 2010.09.08. 16:40:48

@valentinorossi:
Rendben, jól kezelték a válságot, ezt mindenki
elismeri, de a kül- és belpolitikájuk hosszú távon nem eredményes.
Orbánt meg lehet szeretni, nem szeretni, figyeld meg hosszú- és középtávon igaza lesz...

valentinorossi 2010.09.08. 16:43:46

@Doctor Klauße:
én baízom benn a legjobban, hidd el!
nem akarok magunak rosszat és alig vártam, h ő legyen a miniszterelnök!
de az eddigi 100 napja óriási csalódás....
nem azért mert azt vártam volna el, hogy rendbe tegye az elmúlt 20 év hibáit, hanem csak annyit, hogy amíg kitalálják, hogyan tovább, addig legalább nyugton marad és nem hangztat badarságot, ami nekem is sokba kerül!
csak ennyit!

lakossági 2010.09.08. 16:44:32

szánalmas hangulatkeltő cikk:
valaki leellenőrizte, hogy a kép alatti műsor-kiírás melyik napra vonatkozik???

A képen ugyanis semmi nem jelzi, hogy az adott napi műsor címét látnánk...

valentinorossi 2010.09.08. 16:45:37

@Doctor Klauße:
csak egy évre vállalta a miniszterelnökséget, tehaát hosszútávú terveket nem is szövögetett.
külpolitikában meghajolt annak, akiknek meg kellet a kilábalás érdekében, de a belpoitikánhoz nem nyúlt, mert az 20 éve rosssz, az valóban hosszabb távú feladat, szóval azt csak fenntartotta.
szerintem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.08. 16:48:50

@Whiskey-Tango-Foxtrot: Az a baj, hogy ez nem feltétlen ironikus, lehet tényleg volt ilyen. Valakik azzal az árfolyammozgással tuti jól jártak!

kukahontas 2010.09.08. 16:56:01

@lakossági: na már csak 98 embert keresünk

SebesAndor 2010.09.08. 17:07:54

A vasútvonalakról.

1. Nem a kihasználatlan vasútvonalak termelik a MÁV milliárdos veszteségeit.

2. Most vagy az a cél, hogy a kistelepülések néptelennedjenek el, és mindenki 50-100 nagyvárosba költözzön, vagy biztosítani kell (az ÁLLAMNAK) a kistelepüléseken is a létfeltételeket.

Ami bizony iskola, meg posta meg orvosi rendelő meg közlekedés meg a bánat tudja mi!

Csak egy apró példa. A duna parton, a vízkiemelő kutak közelébe pont annyi a víz ára, mint Pestszentlőrincen vagy a Széchenyi hegyen! Erre lehetne azt mondani, hogy miért is? Minek víz Petsszentlőrincre meg a SZéchenyi hegyre? Miért, hogy ha nyilvánvaló, hogy a vízdíj egyforma, és 100 méterre olcsóbb elvezetni mint 30 km-re, akkor aki 100 méterre lakik a kúttól az többet fizet a tényleges költségénél, aki meg messzebb, az kevesebbet.

A kistelepülések ellehetetlenítése pont azonos azzal, mintha

a./ kikapcsoljuk a vizet Pestszentlőrincen;
b./ tízszeres vízdíjat fizettetünk velük.

Millió hasonló példa hozható. A derék szoclib kormányok az élen járnak abban, hogy ellehetetlenítsék a vidéket, a kistelepüléseket, majd a Rózsadombról elmagyarázzák, hogy hogy éljenek a vidékiek bolt, közlekedés, iskola, munkahely stb. nélkül.

pacus 2010.09.08. 17:10:45

Talán még van aki emlékszik.2001 és 2002-re 6%inflációt tervezetek és mindkét évben 9% lett.
2002-ben utolsó percben kineveztek többszáz főtanácsost nagyon magas pénzekkel./saját emberek/
Sok mindenről lehetne beszélni...

SebesAndor 2010.09.08. 17:19:08

A 100 napról...

Nem vagyok se fideszes,se emeszpés, magyar állampolgár vagyok, aki kénytelen elviselni, hogy valamelyik hülye párt demagóg vezetői diktálnak az országban.

Megjegyzem, semmi tragikusan rosszat nem tapasztaltam eddig, a demokráciát kissé mintha másként értelmeznék a fiúk, ez egy dolog.

De:
- örülök, hogy a 20 ezer forint alatti lopásokért becsukják a mocsadékokat!
- örülök, hogy a fiatalkorú mocsadékokat is le lehet pár napra csukni
- örülök, hogy állampolgárságot kaphatnak a külföldiek, és végre egyszer nem akarjuk minden körnbyező ország valagát fényesre nyalni!
- örülök annak, hogy az oktatásban elkezdődött valami, amiből reménykedni lehet abban, hogy a "liberális rombolás" valahogy visszacsinálható. Emlékeztetőül, ezek a derék liberálisok, akiknek a kölykei nem ám állami iskolákba járnak, még az ún. "elit iskolákat" is meg akarták szüntetni. Rühej, hogy nem lehet szóbeli felvételit tartani - ez jövőre hálistennek változni fog.
- örülök, hogy kilátásba helyezték ennek a használhatatlan és ostoba bolognai rendszernek a felülvizsgálatát!
- örülök annak, hogy ma hallottam egy minisztériumi illetékestől, hogy eltörlik azokat a pluszpontokat, amiket a degenerált liberálisok osztogattak a leányanyáknak, a primitív, iskolázatlan szülők gyerekeinek, a GYIVI által nyilvántartott lunpen családok gyerekeinek stb. azzal az indokkla, hogy a felvételinél az számít, ki mit tud, nem pedig az, hogy milyen hátrányos okok miatt nem tudja azt, amit kellene.
- örülök, hogy újra van belügyminisztérium, Pintérnek már kevésbé, de a Drazsénál még százszor jobb ő is.

A sort folytathatnám, és ezekkel én bizony nagyon is elégedett vagyok.

Ugyanakkor hányok a Schmitt Pál nevezetű nyalógéptől, nem tetszik, hogy kissé lazán értelmezik a "fiúk" a demokrácia fogalmát - viszont attól meg okádok, hogy a komcsik, liberálisok szerint mindenütt diktatúra van, ahol nem az van, amit ők akarnak.

És nagyon örülök annak, hogy szocialisták kaptak egy KO-t, az volna jó, ha megszünnének, ha a korrupt gazember vezetőik - értsd a teljes frakció - eltünne a fenébe, és valamiből alakulna egy tisztességes baloldali párt, ami láttán az embernek nem köpni van kedve.

Kívánni meg azt kívánom, hogy a jobboldal tanuljon ebből, hogy lássa be, ha nem lesz tisztességes - már amennyire politikus az lehet -, akkor tájuk is ez a sors vár majd, remélhetőleg.

Fuzzy Logic 2010.09.08. 17:20:08

@ColT:
Ennyi se kell nekik. A görögök is évek óta ültek ezen a kupacon, aztán egyszercsak hopp, államcsőd. Mert, a befektetők bizalma megingott. Csak úgy-e, magától? Biztos nem spekuláció...

Ezt mi kishalak nem tudhatjuk, nem érthetjük, de legfőképp nem láthatjuk.

Jamesboci 2010.09.08. 17:20:53

Kicsifiam!
az" egy bolond ...."film a következő műsor volt, egy pcit csaltál a műholdvevős műsorujsággal. na az ilyen mehet a p...ba.

Jamesboci 2010.09.08. 17:23:08

@NightmareDominator:
azt ki miatt fizeccc többet, baromarc?

Jamesboci 2010.09.08. 17:25:44

@gastro vazze:
köszönjük pártodnak a 2007-es eurót. hugyos.

=Daniken= 2010.09.08. 17:38:08

emberek...egyrészt a kép egy poén, lehetne ott bármilyen politikus.másrészt a képen alul egy tv műsor részlete látható, tehát nem ócsárolás, bántás. egy picit nevetni se felejtsünk már el.pláne úgy ne, hogy egy egyszerű vicc miatt egymásnak esnek emberek.ha egy külföldi politikussal csinálják meg ugyanezt, mondjuk anno Bush-el, akkor mindenki röhögne. a politikus nem szent, ugyanakkor közszereplő.ez benne van a pakliban.ezért viszont kár egymást bántani.elég baj, ha egy ilyen hülye vicc miatt sérül vkinek az önérzete. tessék egy jót mosolyogni, aztán tovább lépni. ráadásul semmi sem kötelező, nevetni sem.akkor meg?

SebesAndor 2010.09.08. 17:42:16

@gastro vazze:
igen, a magyar turistáknak jó az alacsony árfolyam és a magas árfolyam az idelátogató külföldieknek.
nyilvánvaló, köszönöm a (jogos) helyreigazítást.
(jól gondoltam, rosszul írtam).

villamos alóli kacaj 2010.09.08. 18:14:24

Sebes Andor!
Az .."örömöd " keser-édes lesz, mikor meghallod:
Jó reggelt!

Big-B 2010.09.08. 18:26:55

A kép a film közbeni híradó-blokkban készülhetett, amikor a szolgáltató a film adatait írja ki, a képen pedig a hírblokk fut. Ennyi.

katamara 2010.09.08. 19:01:05

@marosy: Ennél nagyobb örömöd az életben ne legyen. Képzeld frankhiteles vagyok, és sz@rok a véleményedre.
Az Orsós és dilettáns talpnyalói pedig teljesen padlóra küldik az országot, és az embereket. Csak a hülyse nem látja. Eltakarodhatnának a p@csába.

Jamesboci 2010.09.08. 19:02:59

@=Daniken=:
akkor lenne igazad-és egyébként szellemes-
a kommnet , ha Szily úr irja. rossz a felkonf. szövege

whiterose 2010.09.08. 19:09:18

@katamara: szavazz újra a gyurcsányra és újra hali-gali életed lesz :)

nemzeti csótány írtó 2010.09.08. 20:16:49

@marosy:
Most indulok anyàdat boldoggà tenni, szäjon keresztül, te paraszt!

fromme 2010.09.08. 20:18:34

@lakossági:
Nagy László

Elhúllt bolondok nyomán

Dehogy merevít meg delelés
még romlatlan madár a májam
gyöngy még bennem az elrendelés
hogy a bolondok útját járjam
amíg a vérem kereke jár
a szél amíg számat csiszolja
lesz a veszett ügynek bolondja
békákkal tüzdelt kalap alatt
lesz a májusért fölkelt beszéd
ha napozik a bírói szék
s négy lába négy szál százszorszépen
s hollók ha babarózsák szemét
kiszedik szólva hogy jómadár
egy se marad étlen se tétlen
ha tüntetve hogy éljen a rák
harsog a köpenyhad fehéren
fölzokog a vers feketében
kidadogja ki van veszélyben
ha naparanyból annyi karát
vész el a fények vesztőhelyén
ha nyög a remény ha a zászló
a veszejtők lábain kapca
vonszolódik titkon a sárig
s tulipánfák tornyát legázló
rühes apokalipszis-kanca
rablónak ha szivárványt sárlik
lesz a veszett ügynek bolondja
világra a gondot kibontja
lesz idő ami sose felejt
mert kéz is lesz hogy írjon röhejt
s kínt az országos panaszkönyvbe –
száll csuklómra csillagok örve
kiszakad a fohász az árva
hogy egy bolond százat csinálna
a száz pedig milliomot

fromme 2010.09.08. 20:27:17

@valentinorossi: Számomra érthetetlen az Orbán jelenség, évek óta nem tudom megfejteni.

Tehet, vagy mondhat bármit, elveszthet sorozatban választásokat, politikailag túlélt eddig mindent. Amit csinál, annak már rég semmi köze a politikához, kizárólag a totális hatalom megszerzése motíválja, mára kiderült fogalma sincs mit kezd ezzel a hatalommal. Maradnak a régóta ismert módszerek: átszervezések, felelősök, bűnösök keresése, hűbéresi rendszer kialakítása.

Torgyán József volt ilyen örök túlélő sokáig, aztán egyszer csak egyik pillanatról a másikra, némi fideszes segítséggel eltűnt, ma már varjú sem károg utána.

fromme

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.08. 20:28:03

Nem téved az az aláírás? Azt hittem pont fordítva volt.

fromme 2010.09.08. 20:29:27

@sunázósün: Köszönöm a pontosítást, ez kimaradt a felsorolásból, pedig ezen a téren igazán szakember, még a segédedzői képesítést is megszerezte.

fromme

MosoMasa 2010.09.08. 20:32:20

@timecon: Bigott duma amit nyomsz.
Ne gondold már, hogy a politikusnak az a célja, hogy a "kisemberek" még szarabbul éljenek.
Koma, annak mi értelme lenne?

rigodon747 2010.09.08. 20:51:54

kérem ezt a képet!!Matricát akarok belőle csinálni!!az év üzlete!!

Aquarius 2010.09.08. 21:05:45

Egy mosolynál többet nem ér a dolog. :)

fromme 2010.09.08. 21:21:09

@MosoMasa: Szerintem sem célja egyiknek sem, hogy az emberek rosszabbul éljenek, a maga módján mindegyik jót akar, a maga módján, néha már az sokat segítene, ha nem akarná annyira.

fromme

LTL 2010.09.08. 21:37:48

Sajnos ez az egy bolond nem százat, hanem majdnem három milliót csinált.

szergej-szergejevics 2010.09.08. 21:40:10

Éljen a Duna TV. Bátor emberek társasága. Még sok ilyen igazságot. Kár, hogy korábban nem produkált ilyet.

paginavlady 2010.09.08. 21:40:23

@John:Smith:
Nem lopok!
De mindenki magából indul ki!

szergej-szergejevics 2010.09.08. 21:41:16

@rigodon747: tölts le a képeid közé én már megtettem.

Golf4 2010.09.08. 21:58:43

Jöjjön vissza az MSZP aztán pakoljanak még a nyakunkba még vagy száz megszorító csomagot!
100 nap után kéritek számon a 8évnyi rablás és sanyargatás helyreállítását?!
Mit tudott felmutatni a Meggyespite-GyurcsiFercsi-Libajnai triumvirátus?????
Szuperbruttósítás(Majdnem az ő fizetésük is az én adóalapomba tatozik?)Megszorítás+benyalunk a bankoknak csontig akik kényükre kedvükre emelték a törlesztőket,kamatokat mindenféle mondvacsinált indokkal!Gyes 3helyett 2év? Bölcsi nuku?Mennyé dolgozni!Ja nem tudod hova tenni a gyereket? Ciki, akkor nem tudsz dolgozni,de nem jár semmi...Nem baj elég a 60 nettó minimálbér 3műszakban! Szép teljesítmény! Gratulálok nekik és köszönöm szépen,hogy hosszú évek befektetett munkája lehet veszni fog és a bányászbéka segge alól kell majd kimászni!

Salata · http://www.forintgyengules.blog.hu 2010.09.08. 22:49:10

Sziasztok,

vegre lehet ez ugyben irni kommentet. Hat barki is mondja, nem a magyar kormany tehet a forint gyengulesrol, az hazudik. MErt teljes mertekben igy van!!!
Bankado- a bankoknak tobb szaz milliardot kell befizetni az evvegen, meg mindenevben. Az egyezseg epp ez volt, hogy a bankok tartsak a szajukat a bankado fizetes miatt s tejeljenek az orszagnak. Mivel az orszagnak valahonan penzt kell szerezni azt a bankok tudnak adni. Az egyeseg a bank meg is adja, cserebe az ilyen nyilatkozatokert amiert a torlesztesek hatalmasak lesznek - meg fizetheto magassagban a lakossagnak - s igy a banknak is meg lesz a haszna, meg hogy mibol fizessek a bankado milliardjait. azaz jol jar az orszag, a bank is mert nem fogja megerzeni a nagy kiadast, s megint a hulye buta mgyar nep szenvedi el az egeszet. csak most nem ugy hivjak, hogy a neppel etetik meg, hanem a bankokkal. :(

vanek64 2010.09.08. 23:18:19

Anno (2002-3 körül)a parlamenti közvetítés alá az volt kiírva; Parasztok.
És azóta mi változott?

Neo07 2010.09.08. 23:19:30

Elképesztő, hogy egy ilyen szégyenletes 8 év nyújtott siralmas kormányzati teljesítmény után, egy országot csődközeli állapotba juttató ballib oldalnak ekkor hangja legyen... Az a baj, hogy okosabbnak gondoljátok magatokat mindenkinél, miközben egy pillanatig sem jut eszetekbe, hogy mi van, ha mégsincs igazatok?! Persze, elkezdődött a választási kampány, és a 40+06 év uralkodói elitjének dörgölődző megmondó "értelmiség" (haha) most elkezdi megmondani a tuti frankót! Megint! Én már nem állok le veletek érvelni okoskáim, mert már unom ma! Állandóan a forint árfolyamán rugóztok, miközben a forint történelmi mélypontját egy bizonyos gyurcsany alatt érte, de erről szerettek nagyokat hallgatni, csak állandóan Orbánon, a Patáson lovagoltok! Egész más okai vannak, nemcsak a belső, hanem külső hatások is befolyásolják a forintot. Azonkívül azt sem ártana megnézni, hogy a frank az euróhoz képest mennyit drágult!
Csináljátok itt a hisztit, de nem tudtok belenyugodni, hogy egy más időszak fog most következni. Rendben, az Orbán-éra alatt is lesznek hibák, már most vannak, amik nem tetszenek nekem se, de őket "felmenti", az hogy ők a jószándékból, és csak a magyar nemzet érdekét nézik, amikor viaskodnak a világgazdaság háborgó tengerén a kormánynál. Vegyétek észre, a neoliberális gazdaságpolitika megbukott! Nem csak itthn, külföldön is! csak idő kérdése, hoyg mikor pukkan ki a buborék. Nem véletlen, hogy most az EU-ban az államcsőd emlegetésétől is úgy rettegnek, mint az ördög a tömjénfüsttől! Gondolkozzatok már egy kicsit: ha egy család elad (eladatják vele) minden ezüstjét, elad minden olyan eszközét, amivel termelni lehet, felvetetnek vele óriási kölcsöneket, mit gondoltok, mi fog történni? Ha az államadósság elér egy bizonyos értéket, párhuzamosan lefullasztják a gazdaságot, a GDP zuhan, mint a kő, az emberek egyre kevesebbet költenek, hoyg lehet visszafizetni az egyre emelkedő kamatokat? AMikor az emberek mindennapi léte forog már veszélyben, hogy van képetek további "megszorításokról" beszélni?
Nem vagytok tisztában a valós helyzettel. Mások se, de ők legalább nem kárognak éllandóan.
na, befejeztem, további jó károgást.

Zene 56 2010.09.08. 23:19:55

@-vadvirág-: Bizony! Nézni kell!
Nem nagyon reklámozzák, pedig elmondják benne, hogyan ölték meg Fenyő Jánost még 2000-ben!
DUNA TV - SZÁMVETÉS 22.00 KEDD-SZERDA-CSÜT.!
És a jövő héten is, de 23:00-tól. Nem lehet véletlen, akkor már csak 1% nézi...
Talán ma már le lehet adni, 2005-BEN MÉG NEM LEHETETT!

Zene 56 2010.09.08. 23:25:25

@fromme:
Hát te nem értesz semmit az egészből, ha Torgyánhoz vagy Gyurcsányhoz (gondolom az jön...) hasonlítod.
Mindenben pont ezeknek az ellentétje.
Nem véletlen, hogy folyamatosan emelkedik a népszerűsége. Pedig még mindig naponta fasisztázzák le a Hócipőtől az ATV-ig mindenütt...
De egy ilyen 8 év után az összes szidás csak emeli a népszerűségét.

Zene 56 2010.09.08. 23:35:28

@Neo07:
2009.03.06.-án már 316 Ft volt egy EUR!!!
Ma 286 Ft! De ez a mesterséges hiszti csak okt 3. -ig fog tartani és a választások után, ami az MSZP teljes megsemmisülését fogja elhozni (VÉGRE), vissza áll a normális mederbe.
De addig is borzalmas, hogy nem vagyunk egy szabad, föggetlen ország, még ma sem.

#FF4500 2010.09.09. 00:30:36

@valentinorossi:

"úgyhogy miről beszélsz, h a Bajnai nem jól csinálta!
mind1...meddő vita, mert ti "hisztek" én meg számolok."

Akkor számolj. Kedvenc utódpárti kormányod a tavalyi költségvetést 2,8%-os hiánnyal tervezte, ezt előbb 2,8-ra, majd 3,9%-ra módosították, januárban behazudták, hogy ennél jobb lett, majd egy bírósági ítélet nyomán nyilvánosságra kellett hozniuk, hogy még ezt a módosított hiánycélt se sikerült tartani, a tényleges hiány 4% volt. Akkor mit is csinált jól a libás?

obisanyi 2010.09.09. 01:16:56

Hihetelen mennyi itt az okos ember , kiváló háttérrel nagy tudással és még is itt tartunk.
Akkor most hogy is van ez? Lehet , hogy nem olvassák az itteni bölcs tanácsokat?
Mert akárki volt eddig hatalmon akármilyen jól vagy keveésbé jól vagy - uram bocsá - netalán rosszul csinálták a dolgukat,,,,,még is itt tartunk.
Talán a fejekben kell kerseni a hibákat és az teljesen mind1 , hogy szegfű , tulipán vagy éppen kétfarkú kutya égisze alatt sietünk a gödörbe,,,,,,

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.09.09. 08:45:40

@marosy: Szerinted az államadósság forintban van? Hmmm? Ha értéktelenedik a forint, az szerinted nem növeli a Magyar Állam forintban kifejezett adósságállományát? Ebben az országban minden állampolgár devizahiteles, még te is. Minek is örülsz akkor tulajdonképpen?

gastro vazze 2010.09.09. 10:11:11

@Zene 56: mondjuk kurvára nem kár Fenyőért, nem hiányzik az senkinek sem, igazi kis genya volt, persze ez nem jelenti azt, hogy a Gyárfáshoz kapcsolódó hasonló hír túlságosan zavarna :D

fromme 2010.09.09. 16:22:39

@Zene 56: Tisztelt Zene 56!
Nem hasonlítottam Gyurcsány Ferenchez Orbán Viktort, az általam leírtakból még csak arra sem lehet következtetni, hogy ezek után ő következne. Nem is lehet kettőjüket összehasonlítani.

A Torgyán jelenséghez hasonlítottam, ahol szintén a kezdetektől nyilvánvaló volt milyen iszonyatos kárt okoz a Kisgazdapártnak, a demokráciának. Legfinomabb értékelés, ha azt mondjuk, helybenjárásra kényszerítette az országot. Hosszú évekig megúszott mindent, a legképtelebb sületlenségek után is újra és újra kiállt az ő népe elé. Aztán egyszer csak kidurrant a Torgyán-lufi, ugyanez lesz az Orbán-lufival is.

Bár, ezt már máshol leírtam, az Orbán-lufi véglegesen akkor durrant ki, amikor a Parlamentben az újnyilasokról és az ő masírozó rohamcsapatukról akarták kérdezni az újságírók, erre elbújt az egyik teremben, de végül is megtalálták. Kidurrant az Orbán-lufi, csak lassan ereszt le.

fromme

Tűzőgép 2010.09.10. 11:16:07

@marosy:

annyira boldog vagyok, hogy más sokezer tudatlan emberhez hasonlóan hozzád is szólhatok, mint élharcosa a nem átgondolt kommentek készítőjéhez. GYÖKÉR vagy, szép nagy betűkkel, nemcsak, hogy rosszmájú nyavalyás ördög, de még buta is. Az államadósság bizonyára forintban van nyilvántartva igaz? Gondolod továbbá még, hogy forintban felvett hiteleddel jobban jársz? Majd ha a munkahelyeden közlik, hogy nem tudnak munkát adni azért mert a cégedet is elérte a végzet, akkor nem biztos, hogy így fogsz poénkodni...

fromme 2010.09.10. 15:15:31

Úgy hallom, a fideszesek Orbán Viktor kormányzati tevékenysége miatt már lehajtott fejjel járnak, az a baj, így lehet a legnagyobbat öklelni!

fromme
süti beállítások módosítása