Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Mokka legdurvább kérdése

Emelt díjas

2010. augusztus 24. 14:24 szabóZ 186 komment

A Mokkában olyan lehet emelt díjas kérdéseket írni, mint mondjuk a Blikkben minden nap kiszenvedni egy pikáns mondatot a napi csöcs alá. Egyszerűen tűnik, de pár hónap után nagyon idegőrlő lehet.

A Tv2 reggeli műsorában ráadásul nehezíti a feladatot, hogy minden nap három választ kell keresni egy eldöntendő kérdéshez. Így született például az a felejthetetlen klasszikus, amely szerint a Büntetné-e a holokauszttagadást? kérdésre három válasz is adható, úgymint igen, nem és demokrácia.

De attól, hogy szar ez a meló, és sokkal jobb a sminkszobában dumcsizni Liptai Claudiával, még valaki odafigyelhetne az sms-kérdésekre. Ma például a magyar katonanő haláláról szóló beszélgetés alatt az alábbi szöveg futott a kép alján:

Ön szerint hazajöjjenek a magyar katonák Afganisztánból?
Mokka-1, igen; Mokka-2, nem; Mokka-3, késő.
Napi nyereményünk egy páros belépőjegy a Sose halunk meg című musicalre.

Sose halunk meg? Ez az év legpofátlanabb termékelhelyezése, vagy a Mokkában tényleg bárki bármit ész nélkül begépelhet az infósávba?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁMBÓGECI 2010.08.24. 23:50:49

@R-Max:
...te is igazat szólsz testvérem!!!

most megyünk anyádat leölni...

am meg hallgass ha ennyire hülye vagy...

mer még az asszonyodat is ÚJJÁÉPÍTEM!!!

vagy, h értsd: megbaszom

hakapeszi76 2010.08.25. 00:10:24

@phaszfej-köcsög cenzorok: csak épp hülyeséget írtál...mielőtt gyalázkodsz és mocskolódsz, olvass utána, hogy van-e valós alapod.

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 00:35:46

@R-Max:

ez egy költői kép volt te szerencsétlen, hogy megértsd...

de mindegy... fenjed, oszt várjál baszki ha ennyire hülye vagy...

a volt barátnőm meg, aki szunnita volt és perzsa (afgán) és qudsiának hívták, biztos nem lenne ilyen megértő azzal az elbaszott toleráns lűtt-fejeddel, miután pár éve szarrábombázták a szülőfaluját, meg a szüleit...

te meg fenjé bazmeg...

R-Max...

Somaka 2010.08.25. 00:38:27

Ennyi sületlenséget!
Szerintem ez a phaszfej egy akkora faszfej.
A magyar missziót teljesítő katonák NEM ZSOLDOSOK! És javarészt nem is önként mennek. Zolcsi76 tudja a frankót. A többi tök idióta, a TV2 kettő meg egy kalap szar.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.25. 01:29:22

@phaszfej-köcsög cenzorok: "Különben sem vagyok keresztény. Nem hiszem, hogy az embernek szüksége van mindenféle vallási hókuszpókuszra, hogy tudja, milyen a világ."

Az emberek nagy részének igénye van rá. Ez van.

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 01:30:10

@Somaka:

ÉS IGEN!!!

ön nyerte exklúzív ajándékunkat:

totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/08/15/darabolas_es_halottszallitas_az_utolso_barokkal/

egy kört a pompakocsiban...

kápráztassa el kedvesét is!!!

doomsnight 2010.08.25. 01:48:15

a pofám leszakad

és ehhez még hozzájön, hogy helyesen sem tudta leírni a primitív kis kérdését, mert így, ebben a formában azt jelenti, hogy "Magyarországra (haza) jöjjenek-e majd a katonák, ha ott végeztek, vagy mondjuk Ausztriába"

tirpák gecik

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 02:05:23

@Imiface: azok itthon magyar embereket védenek. ha emelt pénzért usában oltanak tüzet leszarom őket. ha ott gyakorolnak az más. de ez csak a pénzről szól.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 02:07:59

@RÁMBÓGECI: és megkövezted miután megdugtad vagy megkövezte saját magát?

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 02:10:27

@R-Max: azt hittem a kőműves épít. nem tudtam hogy burkolók és víz-gáz szerelők is vannak közöttük :D

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 02:14:51

@Megszívtuk-Waze: miért menne seregbe gárdista? nem akar külföldön ölni.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 02:29:26

majd valaki magyarázza meg az afrikai tízezres-milliós mészárlások során a nemzetközi erők (pl franciák) miért csak nézelődtek és néger kiskorúakat dugtak? a nagy nátó demokrácia csak érdek.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2010.08.25. 06:33:48

aztaqrva... már a kérdésre adott válaszlehetőségek sem semmik, de a nyeremény... remek.
Ja, és 100. (századik!)

nem_tudom_mi_van_velem 2010.08.25. 08:27:37

Szóval Mokka? Halottam már róla. Egyszer mikor szabin voltam oda is kapcsoltam véletlenül. Nem igen bírtam 3 percig. Irány a tudományos és természet csatornák. Ha ott is nincs Cápa-, Krokodil- vagy Múmia hét!

Cold Heart 2010.08.25. 08:29:00

@svgh1:

lehet, hogy rossz helyről hallottam, és ezért nem igaz,
de az önkéntesség kérdése nem mindig egyértelmű...
persze, jelentkezni kell ra, csak lényegében kimondjak:
ha katona akarsz maradni, akkor te most szépen jelentkezel

EMU 2010.08.25. 08:30:48

Kezd már a tököm tele lenni ezzel a farizeus szarakodással szerencsétlen afganisztáni nő kapcsolatban. Bassza meg, nem egy óvónő halt meg, vagy egy fodrász, hanem katona! KATONA. Nem egy uaz féltengely lerakatot őrző sorkatona, hanem egy komoly fizetésért hivatásosan a bőrét vásárra vivő professzionális fegyveres erő. Egy taxis összetöri az autóját. Egy varrónő átlyukasztja a géppel az ujját. Egy katonát eltalál egy golyó. És igen, nyugodtan legyen csak a nyeremény sose halunk meg, egy munkahelyi baleset miatt ne kezdjünk már alakoskodni. Mindezzel együtt minden tiszteletem a nőé, és nyilván mély fájdalom lehet ez a családjának, de ő vajon mit mondana most, hogy ez történt? Vajon mit mondott, amikor aláírt? Na ugye.

krj 2010.08.25. 08:33:49

először valami durvát akartam reagálni, de rájöttem, hogy ennél már nincs lejjebb és a szerkesztők úgysem olvassák.

krj 2010.08.25. 08:47:16

érdekes hozzáállás ez az "önként vállalta, pénzért, ne legyen hősi halott". a tűzoltó és a rendőr is pénzért dolgozik, ráadásul önként vállalta a hivatását, mégis lehet belőle hősi halott, de a katonából nem? amúgy meg az önkéntesség elég viszonylagos, amikor az alakulat vezényelve van és nincs elég ember. persze, tisztában volt azzal, hogy az életét kockáztatja, ez így van.

incifinci: "magyar embereket védenek" ez elég szánalmas...bezzeg mi meg elátkozzuk a nyugatot, hogy nem segített rajtunk, pl. 56-ban, amikor bajban voltunk. nem jöttek amerikai (önkéntes) katonák ide, csak szuezbe.

egyébként meg kollégám volt kint pár éve három hónapot afganisztánban, amikor eü-csapat volt kint tábori kórházzal. a kapu elé lerakott, ankától sérült civileket, főleg gyerekeket is operáltak hétről hétre. örülj inkább, hogy a világ naposabbik oldalán élsz.

nekrolog.blog.hu = spammer 2010.08.25. 08:50:43

@Kolompár Szándokán: ettől még bunkóság az, amit a tévékettes tetvek összehoztak...
Ahogy az is, amit ma reggel a retekklub: valamelyik ostoba picsa "motorozni tanul" olyan felkiáltással, hogy "üssünk el pár gyalogost!"...

nekrolog.blog.hu = spammer 2010.08.25. 08:52:36

@krj: de, mindig van még lejjebb, ha médiáról vagy politikáról van szó. Index kapcsán is mindig azt hiszem, hogy nincs lejjebb, ők meg mindig bebizonyítják, hogy mégis. :D

gorcsev54 2010.08.25. 08:53:31

@Dinsdale Piranha: Attól nekünk még nem kéne ott lenni!De csak nyugodtan maradjunk ha növelni akarjuk a posztomusz hadnagyok számát."Csak azt nem tudom miért nem a politikusok mennek ők nem akarnak poszumusz hadnagyok lenni?Különben meghalt egy katona-meghalt tudta miért megy oda,emberileg sajnálom de naiv aki azt hitte,hogy magyar katonára nem lőnek.

Marhaporkolt 2010.08.25. 08:56:29

@Quentin vagyok, Montargis-ból:

Ezt egy kicsit cáfolom. Mivel magam is katona vagyok . A mostani váltással is ment ki olyan barátom akit "kijelöltek" a posztra . Ő nem is szeretett volna menni .

SXB 2010.08.25. 09:01:55

Imiface: nem mindeg hogy tűzet olt, vagy életeket!!!
olyan a két munkát/hivatást összehasonlítani, mintha ha az autóversenyzést hasonlítanád az autómosással!!!

Beefboneknock (törölt) 2010.08.25. 09:05:09

a zsoldos csaj hősi halott lett, míg a lelőtt rendőr nem , az egyik idegen földön idegen érdekek miatt kizárólag pénzért a másik belföldön valódi szolgálatteljesítés közben, én így látom

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 09:09:04

@krj: a katona neve régen honvéd volt. nem pénzvéd, pénzharcos, bérelhető tűzerő hanem honvéd. a zsoldos és a HON, haza védelmezője fogalmában eltérő. 56 jó példa: a nyugati katonák oda mennek ahol az az érdekük. nem védik meg a feketéket a többi feketétől, sőt végignézik a tömeggyilkosságokat és élvezik az 5-10 éves gyerekeket.

"Több emberjogi szervezet kutatásai is alátámasztják, hogy a szexipar kialakulásához főként a második világháborús körülmények járultak hozzá, amikor is idegen országokban állomásozó katonai kontingensek számára helyi fiatal lányok összegyűjtésével és prostitúcióra kényszerítésével bordélyházakat hoztak létre. Ezek az akciók többnyire hivatalos, kormányközi segédlettel zajlottak le. Ilyen volt például a japán megszállók esete Koreában, az amerikai hadsereg esete Vietnámban, de nem volt ismeretlen ez a "gyakorlat" a német, a brit és a szovjet csapatoknál sem. Hogy egy közelebbi példát is említsünk, az Amnesty International jelentése szerint a volt Jugoszlávia területén – Bosznia-Hercegovinában, Koszovóban – a NATO és az ENSZ békefenntartó katonái nem csak fellendítették a bordélyipart, hanem jó néhányan tevőlegesen is részt vettek a szervezett prostitúció és emberkereskedelem üzelmeiben. Ezen a vidéken az elmúlt öt évben virágzó leány- és gyermekpiac alakult ki. A bárok porondjairól az embereket szabályosan adják-veszik, mint a rabszolgákat. Egy az OIM által kimentett 14 éves gyereket például 22 alkalommal adtak el különböző futtatóknak. A NATO-katonák egyébként az általuk külföldön elkövetett bűncselekmények esetén – a Daytoni egyezmény értelmében – speciális joghatósághoz tartoznak, ráadásul számos helyzetben mentességet is élveznek.

A vietnami háború alatt a Pentagon segédletével "felvirágoztatott" szexturizmusú Thaiföldön például a prostituáltak túlnyomó többsége nincstelen vidéki családból származik, az ország északi és északkeleti térségeiből. Számukat jelenleg 2 millióra becsülik, ebből 300 ezer a gyermek."

Rohadtul sajnálom a hős nyugati katonákat..

krj 2010.08.25. 09:16:47

@inci-finci: magyar honvéd mit keresett a don-kanyarban, idegen földön, "náci érdekből", ha már NATO-érdekeket emlegettek többen? ők nem hősök ezek szerint?

a másik, a téma szempontjából egyébként abszolút irreleváns felvetésedhez: a katonák gusztustalan ténykedése a hátország nőtársadalmával régi téma, ez alól egyik nemzet sem volt kivétel az évszázadok alatt. a hősi halottság nem egyenlő az erkölcsi feddhetetlenséggel, és sosem volt az.

Stoney Hill Billy 2010.08.25. 09:20:37

A mokka gyakorlatilag arról szól; na, tegnap ki halt meg, és hogyan?
Üdítő kivétel, ha van vmi politikus vendég...

Abramelin 2010.08.25. 09:21:54

Két barátom is volt már kint több misszióban. Mindkettő mindig önként jelentkezett oda. Mindig hatalmas volt a túljelentkezés, elmondásuk szerint! Most is rengetegen szeretnének kijutni, 99%-ukat a pénz motiválja. Nagyon jól tudják mit vállaltak, a halál árnyékában vannak minden egyes eltöltött nap!!!

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 09:22:38

@krj: tehát a régi hibák a mostaniak mentségei? legközelebb iglukat fognak építeni a magyar katonák (erre civil vállakozók kellenek, erlég a parasztvakításból)?

Ludas Manyi 2010.08.25. 09:31:54

Az árvizek kapcsán felébredt valaki és megkérdezte? "... és hol vannak a gátakról a katonák?" Nincsenek katonák. Mint ahogy nincs tüzérségünk, nincsenek harckocsijaink (bocsánat! talán maradt vagy egy tucat) nincs légi erőnk (tudom, hogy van valami, ami sajnos csak kirakat légierő a pilóták 60 órás repült átlagával, repedező szárnyakkal, hagy ne soroljam!) Van vagy 8 szállítóhelikopterünk (ezekkel emelik be a zsákokat az átázott gátakon) vészesen közelgő üzemidő véggel, de mégcsak a tendert sem írták ki a cseréjükre. Pécsnek nem kellett a NATO-radar (pedig nagy szükség lenne rá!) bírósági ítéleteket felülírva lehet ma honvédelmi-, nemzeti érdekekkel szembe menni, kisebbséggel legyőzni a többség érdekét. A haza védelme sokadrangú kérdéssé vált, Sólyom László a hadsereg főparancsnokaként torpedózta meg a Zengőn építendő radar szükségességét. Szili Katalin a munkagépek és vezetőik elé feküdt volna, csakhogy bebizonyítsa, mennyire szívén viseli a pécsiek ügyét. Azért, hogy mi lesz az ország déli határainak (Paks, Szeged stb.) védelmével? Senkit sem érdekelt ebben a mocskos történetben. Ki gondolja, hogy amikor szükség lesz rá, a MATO majd segít nekünk, ha gyakorlatilag minden kötelezettség-vállalás alól kibújunk ilyen, vagy olyan indokkal? Igenis, azok a katonák, akik kint vannak a határainkon túlon, valahol értünk, az országukért vállalnak HŐSI kockázatot! (Szégyellje magát, aki munkahelyi balesetté próbálta degradálni a hősihalált!) Kizártnak tartom, hogy csak a pénzért, küldetéstudat nélkül be lehetne vállalni egy ilyen missziót! És azon sem ártana elgondolkodni, hogy a tábornoki kar, akinek sikítania kellene a hadsereg "lezüllesztett" állapota miatt, miért hallgat, mint sz@r a fűben?!!!

krj 2010.08.25. 09:32:17

@inci-finci: nem mentség, de nem úgy működik, hogy az egyik ország katonája nem hős, mert másik országban harcolt és halt meg, és különben is, kuplerájba járt.

civil vállalkozók nem mennek oda, ahol lőnek, ráadásul nem csúzlival lövöldöznek arrafelé.

az más kérdés, hogy mennyi értelme van ebben a formában az afganisztáni béketeremtésnek (békefenntartásról még nem beszélhetünk), de ezt a missziót elrendelő magyar parlament és az afganisztáni politikán nem változtató miniszter biztos jól tudják.

Michael Scott Paper co. inc. 2010.08.25. 09:33:54

Na mar most... Hivatasos katona... azt az eletet valasztotta, hogy jo penzt keres kulfoldi valutaban es vallalja hozza a kockazatot, hogy fenekbe durrantjak. Megtortent. Nincs erre mit mondani, ez az elet babocsai neni...

Mas kerdes, hogy mi a peket keresnek magyar katonak Afganisztanban. Minek oda magyar misszio?? Ertem en, hogy valamiert anno csontig benyaltunk Bushnak, de az mar regen volt. Mondjuk azt se tudjuk meg soha, miben egyezett meg annak idejen a ket idiota...

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 09:38:25

@krj: irakba se mennek civil vállalkozók? hazudozzál a jó....!

attól nem hős hogy nem a hazájáért szolgál. a hős egy magasztos fogalom

ccccc4 2010.08.25. 09:39:50

Egyetértek-e azzal hogy a adófizetők pénzéből "misszióba " menjenek a katonáink?
Teljes mértékben, legalább tapasztalatot szereznek, tanulnak.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 09:39:54

@Ludas Manyi: "Kizártnak tartom, hogy csak a pénzért, küldetéstudat nélkül be lehetne vállalni egy ilyen missziót!"

tehát csak ölni akar? mert közünk az nincs hozzá.. ettől még nem hős.

Banya30 2010.08.25. 09:40:59

Zsoldosként ment oda, nem kötelességből. Támogatva USA olajhadjáratát. Még csak eszmeileg sem lehet alátámasztani választását.
Biztos szar a családjának, de genyó leszek kimondom, semmivel sem magyarabb cselekedet volt így meghalni, mint mondjuk egy munkabalesetben.
Ettől még nem hős.

Ludas Manyi 2010.08.25. 09:42:54

@inci-finci: olvass el mégegyszer és vagy megérted amit írtam, vagy ha nem, ne erőltesd tovább!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.08.25. 09:43:09

A Mokka SMS sávja a magyar átlagintelligencia igen jó indikátora. És sajnos negatív tartományok felé konvergál. De hogy már a szerkesztők is faszságokat írjanak rá az odabasz :D

krj 2010.08.25. 09:53:55

@inci-finci: oda mennek csak, ahol van katonai biztosítás, és jellemzően "seregközeli" cégek azok is.

nem válaszoltál: mit kerestek magyar honvédek a don-kanyarban? ők nem hősök? egyikük sem bántalmazott orosz nőt vagy gyereket?

genyamagyar 2010.08.25. 09:54:44

@Michael Scott Paper co. inc.: "Mas kerdes, hogy mi a peket keresnek magyar katonak Afganisztanban."

Azért mennek, hogy legyen pénzed netezni.
Nem baj ha nem érted.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:00:19

@Ludas Manyi: ki ellen segítenek? a környező nátó országok ellen? ugyan..

@krj: ott egy ország volt háborúban és szövetségben. most nincs háború. az usát nem támadta meg afgán. ez nem háború, ez gazdasági érdek és egy helyi belügy, polgárháború. ne mosd össze. szart keverni, csúsztatni azt tudsz.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:05:33

jugóba is kellett volna olaj! kaptunk volna némi területet, rendet tettek volna 2-3 hónap alatt és mindenki boldog. sajnos itt nincs olaj és nem is volt magyar hős magyar katona csak magyar önkéntes :)

krj 2010.08.25. 10:06:03

@inci-finci: mi is szövetségesek vagyunk, csak most nem a náci németországgal, hanem az usa-val. a német hadsereg érdekei ezek szerint előrébbvalóak és vállalhatóbbak voltak, mint az usa - szerinted - gazdasági érdekei? nem vagyok egy usa-imádó, távolról sem, de azért óvatosabban fogalmaznék a helyedben. :-) a személyeskedést meghagyom neked.

flatus 2010.08.25. 10:07:00

Az USA a világ csendőrének szerepében tetszelegve időnként szeretné elhozni a demokráciát olyan helyekre, ahol nem ismerik a gyorséttermeket,benzinfaló személygépkocsikat és azt a pazarló életmódot, amit az USA képvisel.
Aztán amikor szarrá bombáztak mindent, akkor jöhet a demokrácia építése és hű NATO tagokként mi is kivesszük belőle a részünket, mert hogy festene ha azt mondanánk a NATONak, hogy nyaljatok be csontig, építse fel az USA amit szétbaszott.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:08:41

@krj: most világháború van? tényleg? tényleg MINDENT ki kell szolgálnunk? kiállt a NATO vajdaság autonómiájáért? miért nem kérjük?

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:12:18

irakot is elcseszték, demokrációra éretlen ország ahol egy szövetséges diktátort ölettek meg, támadtak hátba és okoztak még több szenvedést a népnek :(

előte félmilliós volt a gyógyszerszállítás tilalma miatt a halott gyerekek száma. humánus nagyon.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:14:26

@inci-finci: a térség stabilitását nato érdek szerint a nagyon gyenge magyarország szolgálja, félnek a destabilizáló hatásától egy erős országnak. kizárt, hogy a natot érdekli a magyarok szövetsége

krj 2010.08.25. 10:14:34

@inci-finci: kérjed, de hogy jön ez ide? és a szövetségek nem csak világháborúra köttetnek.

nem az usát védem, nyugi.

Ludas Manyi 2010.08.25. 10:16:43

@inci-finci: Na látod! Ha nem értesz hozzá, miért provokálsz itt mindenkit?

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:18:37

@krj: a nato érdekszövetség. az a kérdés ki akar minket megtámadni? a románokkal voltunk már közös szövetségben, hátba is támadtak. elég elcseszett logikára épül érdekellenfelek összekötése és előnyök, jogos követelések megtagadása

nemecsek ernő áruló 2010.08.25. 10:18:56

@inci-finci: Világháború van, bizony. Csak kicsit másképp néz ki, mint 65 éve. Attól, hogy nem totális háború, még világháború, mivel majdnem minden nemzet katonái harcolnak. Ezt a háborút az olaj irányítja, és addig fog folyni, amíg az olaj végleg el nem fogy (ha csak előtte Irán el nem készül az atomfegyverével, akkor nagyjából 30 perc alatt vége is lesz az egész hóbelevancnak, mert ha Izrael megtámadja, ők visszatámadnak. Csodálkoznék, ha tényleg "csak" ott tartanának urándúsítás terén, amit elmondanak.)

És hogy miért nem áll ki a NATO a vajdaság autonómiájáért? Miért kéne? Van ott olaj?

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:19:33

@Ludas Manyi: te értesz hozzá? itt van pár remek kérdés :)

Ludas Manyi 2010.08.25. 10:20:58

@inci-finci: szerinted a határvonalon ide lövöldöző aknavető(ke)t kik hallgattatták el? Nem baj, ha tájékozatlan és buta vagy egy témában, csak akkor ne pofázz bele!

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:21:50

@GerzSonka: én is erről beszéltem. mi itt csak ütközőállamok vagyunk.

olaj erre nincs, parasztáldozat lesz ha szétszednek a környező országok. ehhez elég egy apróbb indok és átmeneti rendcsinálás

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:23:37

@Ludas Manyi: mesélj, kik? :) jött a nato és megállította a háborút? lőttünk talán? :)

nemecsek ernő áruló 2010.08.25. 10:24:04

@krj: A Don-kanyar speciel tabu, mert ott olyan dolgok is közrejátszottak, ami a mai politikai elitnek nem érdeke, hogy széles nyilvánosságban kiderüljön. Azokat az embereket a katonai vezetők biztos halálba küldték. Jány Gusztáv tökéletesen tudta, hogy egytől egyig mind meg fognak halni. Hogy hősök-e, vagy nem, kik-ki döntse el maga.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:25:39

@Ludas Manyi: Tíz évvel ezelőtt, 1999. március 23-án adta ki a Jugoszlávia elleni légitámadásról szóló parancsot Javier Solana NATO-főtitkár. Belgrádban még ma is sok épület őrzi a 78 napon át tartó hadművelet nyomait. A szerbek többsége szerint a NATO-nak nem kellett volna beavatkoznia, a Vajdaságban pedig még mindig nem tudják, miért a tartományban kellett kezdeni a bombázást.

jó hamar beavatkoztak és jó helyen bombáztak!

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:29:24

a svájci, izraeli katonai rendszer átvétele nélkül ez egy esélytelen kis semmi ország ahol a rendőr is csak menekül :(

krj 2010.08.25. 10:31:29

@inci-finci: sose tudhatod, hogy ki akar megtámadni, még ha a szomszédok nagy része szövetséges is, ez így van (ld. töröko és görögo ciprus viszonylatában).

ettől még szövetségesek vagyunk és vannak kötelezettségeink. gdp-arányosan nem teljesítjük a védelmi kiadásokat, ezért vannak a missziók, nato-vakításként. logisztikai feladatokat, szállítmánykísérést, egészségügyi szolgálatot, ilyeneket csinálnak, mert ezt tudják. szárazföldi haderő nincs, mert leépítették, tüzérség nincs. légierő? hány gépünk is van? merthogy "úgysem akar megtámadni minket senki".

Michael Scott Paper co. inc. 2010.08.25. 10:32:38

@genyamagyar: Valoban nem ertem... Lehet, hogy ez szegenysegi bizonyitvany de akkor sem ertem.

Amugy nincs penzem netezni (ertsd, nincs otthon internetem). Ugyanakkor olyan cegnek dolgozom, ami kulfoldi vallalatok beszallitoja. Igy haza hoz penzt (juuurot), aminek jelentos reszet leadozza. A magyarszki dzsiadzsok ebbol a penzbol vagjak a rendet innen nagyon nagyon messze. Tovabbi 100 millio HUF-ot koltenek a biztonsagukra!?!?!?

En ekozben haza adom a penzem a szuleimnek, mert egy altalanos iskolai tanar es egy nover nyugdijabol nem jon ki egy lakas meg az elet ket fore.

krj 2010.08.25. 10:34:07

@GerzSonka: tudom én, azért firtattam, mert arra utaltak néhányan, hogy aki idegenben harcol, miért lehet hős.

szerencsétlen embereket küldtek a halálba, biciklisszázadot az orosz tankok ellen, szánalmas felszereléssel az orosz télbe.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:39:22

@krj: erre nem lesz pénzünk soha. egy dolgot tehetünk, hihetetlen sok embert képezünk ki önvédelemre (pl krav maga), fegyverkezelésre és gerillaharcra, megtervezve az ország védelmét (ha bombát kapunk mindegy). a kötelező egészségügyi alkalmassági (kövérekre, alkoholistákra, dohányosokra különadó) és ingyenes sportlétesítmények (büntetlen előéletűeknek) az ország egészségügyi helyzetét is javítanák, a közbiztonság pedig iszonyatos mértékben helyreállna.

a nato víztisztítás kutyaszar.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:40:24

@krj: ez igaz. oktalan halál, a hős itt sem jó szó. de tiszteletre méltóbb mint pénzért harcolni.

SXB 2010.08.25. 10:43:51

@inci-finci: és mi van azzal, aki genetikailag kövér, és nem azért mert non-stop a mekdonálcc-ban kajál???? őt is megadóztatod? vagy hogyan gondoltad? úristen, ne már!!!! Józsi bácsi a sarokról fogja megvédeni a hazát? ne viccelj... van igazság azokban amikt írtál, de ez most 1 hatalmas f@szság...

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:45:40

@SXB: nincs genetikailag kövér (hajlam vagy pajzsmirigyproblémás ember van de ez kezelhető), nem létezik az az ember aki nem tud lefogyni.

láttál már kövér lágerlakót? érdekes ot eltűntek a genetikailag kövérek? :DDD

SXB 2010.08.25. 10:47:54

@inci-finci: mindegy, a lényeget csak érted, és nem is kaptam választ a kérdésre!!! és ezzel meg is válaszoltad a dolgot, megnyugodtam, hogy ezt te sem gondolod komolyan.

redsectora 2010.08.25. 10:50:47

Tegnap este, amikor kapcsolgattam a tv-t, az Echo tv-n néhány idióta gyp-s is a katona halálával viccelt, röhögtek rajta.
Gondolom, ez a mély érzésű, keresztény szeretet és együttérzés.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:51:11

@SXB: hülyeséget kérdeztél. ennyi volt. az iraeliek így gondolják, a nő is tud ölni. ki kételkedik hogy ügyesek és okosabbak mint te? senki.

2010.08.25. 10:51:27

@Banya30:
Olajért Irakba mentek a jenkik, nem Afganisztánba. Oda azért mentek, hogy kifüstöljék Bin Ladent. Az már más kérdés, hogy nem lett ilyen egyszerű a történet...

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:53:32

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: persze, ezt el is hisszük. ha egy magyar robbant usában akkor minket is megszállnak? ez nem érv. kamu.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 10:56:09

sokan itt annyival okosabbak a svájciaknál is izraelieknél..

pénzünk az nincs de ember és kézifegyver akad

SXB 2010.08.25. 11:04:05

@inci-finci: itt nem a nőkről van szó! hanem, (elmondom, pedig TE írtad), hogy megadóztatnád a kövéreket, a dohányosokat, az alkoholistákat. a dohánytermékkel még egyet is értek (de nem a haza védelme miatt, hanem mert egy bizonyos értelemben "luxus"termék), de hogy a kövéreket? ez vicc, annak jó, de másnak nem.
a másik pedig az hogy ha komolyan azt gondolod, hogy a sarki zöldséges meg tudja védeni a hazát, akkor szólok, hogy tévedsz.
hadsereg kéne, profi katonákkal. de nincs, ez van. egy olyan ember nem fog harcolni, akinek nem fontos a cél, csak meghal.
nem értek egyet azzal hogy kint vannak a katonáink, mások céljaiért küzdenek, a mi pénzünkből, de ha már lehetősége van és akarja, csinálja. csak ne sírjon mikor seggbelövik, és nem éli túl. rendesen megfizetik ezért!
ahogy a mondás tartja: ne csodálkozzon a kurv@, ha b@sszák!

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 11:07:34

@SXB: neked vicc, logikusan nem az. nem kötelező a sseggét meresztenie! ha 6 éves korától kötelezően sportol akkor nem lesz kövér. aki így elhízik, ingyen sport mellett az fizethet hadiadót. mint a kínai ha sok gyereke van fizet.

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 11:09:06

@SXB: te hülye vagy. izrael az élő példa a zöldséges jó gyilkos! minden nő, férfi tud ott ölni, és öl is. svájc is jó példa. hülyíthetsz itt bárkit de hazudsz.

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 11:09:51

@inci-finci:

nem dugtunk, csak beszélgettünk...

csak afgánnal dug, esküvő után...

úgyh mindenkibe bekóstoló incifinci intellektusod most itt követ fogott...
persze még jöhetsz azzal, h akkor én buzi vagyok-e

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 11:09:57

@SXB: aki nem akar megerőszakolt feleséget és nem akar megerőszakolva lenni az ölni fog. ennyi a motiváció

SXB 2010.08.25. 11:10:18

@inci-finci: oké, mégis komolyan gondolod. még jó hogy nem vagy döntéshozó ebben az ügyben. (remélem)

inci-finci (törölt) 2010.08.25. 11:10:35

@RÁMBÓGECI: akkor nem a barátnőd hanem a barátod. rosszul fejezted ki magad

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.25. 11:10:37

@GerzSonka: Igen-igen. Tény hogy a gazdag koszovói olajmezők sajnálatos módon elterelték a figyelmet a Vajdaságról.

SXB 2010.08.25. 11:14:38

@inci-finci: miben hazudtam, mégis? :)
a véleménynyilvánításkor nem lehet hazudni! az nem tény.
a tény hogy nem én vagyok hülye, hanem te, csak nem veszed észre.
ezzel le is zártam a témát, mert veszett fejsze nyele, mert felesleges olyannal vitázni, aki mást nem hallgat meg, csak szajkózza a magáét, mindegy mekkora hülyeség is az.

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 11:24:38

@inci-finci:

hát ne haragudj, de nem fogom egy nőre azt mondani, h a barátom... egy baráti beszélgetésben, ahol esetleg ismerik, talán mondanám rá, h amíg itt élt, addig rendszeresen találkoztunk és jó barátok lettünk... de az, h "a barátom"... sohasem jönne a számra...

de további kellemes nyelvészeti és filológiai terepgyakorlatot kívánok neked...

Banya30 2010.08.25. 11:27:29

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Igen, meg stratégiai helyet szerezni, és pont Bin Laden neve ott volt... Micsoda szerencse :)

RÁMBÓGECI 2010.08.25. 11:41:08

@inci-finci:

am meg sokat elmond a tárgy- és problémakörről való célravezető-, progresszív gondolatmenetedről, h annak árán h megcsillanthasd az iszlám hagyomány házasságon kívüli szexre és annak megbüntetésére vonatkozó ismereteidet leállsz számonkérni itt engem, hogy akk most megköveztem miután mrgdugtam, vagy akkor miért nevezem barátnőmnek...
s teszed ezt egy afganisztáni tragikus eset kapcsán megfogalmazódott komment esetében, melynek effektív tartalmi mondanivalója az volt, h ha a te családodat bombázzák szarrá 2006 június 10-én az amcsik, akkor talán árnyaltabban kezeled a nemzeti szerepvállalást, ill. a V-Max-os okosságok hozzászólásait...

highlife 2010.08.25. 11:44:09

szerintem ez az új mediamarketing speckó tartalomkapcsolási próbálkozása, a rajzfilmsorozatokban szoktak ilyesmik lenni, vicces

egyszerhopp 2010.08.25. 11:52:24

A tv2 már olyan szánalmas mélységbe süllyed, hogy köcsögpintérdezső sem nézi, ha él még valahol a negroid fiújával.

A kárász-liptai kettős a nézők pofátlan megalázásának adekvát eszköze, bár unatkozó komcsi nyugdíjasoknak inkább azt ajánlanám, hogy nyúljanak bele a konnektorba, és akkor nem lesz több szadista büntetés : sem a tv előtt, sem a kellemes kórházakban.

szőketisza 2010.08.25. 12:07:45

@Michael Scott Paper co. inc.: „Amugy nincs penzem netezni (ertsd, nincs otthon internetem).“
Akkor hogy a fenében írod meg a kommentjeidet? Ja, hogy a munkahelyeden, munkaidő alatt? És kinek a költségére, ha már voltál szíves részletezni a céged és a te - adófizetői - hozzájárulásodat a büdzséhez.

szőketisza 2010.08.25. 12:14:07

@egyszerhopp: "unatkozó komcsi nyugdíjasoknak inkább azt ajánlanám, hogy nyúljanak bele a konnektorba"
A te komcsi anyádnak/apádnak is ezt ajánlod?

Michael Scott Paper co. inc. 2010.08.25. 12:19:05

@szőketisza: Ez valoban a cegem koltsegere megy. Most eppen varok egy programot, hogy lefusson. Jobban elveznem ha gyorsabb lenne de hat ilyen a javas programok vilaga. Mar 2 oraja szuttyog az wizard, ez van. Mivel tulajdonkepp barmikor kesz lehet, nincs ertelme masba kezdjek. Igy kihasznalom ezt az idot es olvasgatok. Maskor ugysincs ra lehetoseg.

genyamagyar 2010.08.25. 12:22:10

@Michael Scott Paper co. inc.: várod hogy lefusson és ráérsz? Nos akkor addig amíg lefut, lehet dokumentálni, de esetleg képezhetnéd magad szakmailag.

Michael Scott Paper co. inc. 2010.08.25. 12:33:07

@genyamagyar: Ez is egy nezopont. De en se szolok bele abba, hogy Ti hogyan vegzitek a munkatokat, cserebe nektek se abba kene beleszolni, hogy en hogyan vegezzem. Az erdemeny altalban azert jo szokott lenni, meg soha nem volt ra panasz, hogy ne vegeznem a munkam felelosseg teljesen. Sem a cikk, sem a hozzaszolasoknak nem temja a munkahelyi motivaciom/moralom.

genyamagyar 2010.08.25. 12:37:15

@Michael Scott Paper co. inc.: Ha te elvárod, hogy ne szóljanak bele a munkádba, akkor te se szólj bele abba, hogy az ország vezetése hogy oldja meg hazánk védelmét (akár úgy is, hogy katonákat küld Afganisztánba).

Michael Scott Paper co. inc. 2010.08.25. 12:45:24

hehehe Na a ketto azert nem ugyanaz. Ha ugy vesszuk persze igaz, mit szolok en bele, hogy hogyan vezetnek. Sooot, azt is bevallalom, hogy nem ertek az orszag iranyitasahoz. Meg a honvedelemhez sem. De ettol meg sehol nem hangzott el magyarazat arra, hogy miert is jo ennek az orszagnak, hogy kinn CS-t jatszanak a sracok sok 100M HUF-ert, mikor lenne itt mire kolteni azt a lovet.

Tovabba mint allampolgarnak (es persze most nagyon naiv leszek es sarkitok), felelossegel tartozik iranyomban a vezetes, hiszen kvazi en adtam a kezukbe a vezetoi statuszt.

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.08.25. 13:01:52

@fülzsír:
Az országban sehol.
Ez csak a rendszerváltás óta lett divat, azóta mindenki ellenálló és forradalmár volt 56-ban.
Anyád is, akit valójában az oroszok használtak, de ő önként jelentkezett, és még a lovukat is szopta.

Ne az utolsó 20 év propagandadumájának higgy, hanem azoknak, akik éltek már akkor is.

zolcsik76 2010.08.25. 18:15:13

Van itt jó pár félreértés a fejekben. Aki szerint jó pénz havi 150-200000ft a folyamatos életveszélyért, a családtól távol egy olyan országban ahol a lakott helyeken szállongó por 70%-a emberi ürülék, és még lőnek is, az hajrá,próbálja meg. Aki szerint vannak a magyar katonák akik csak ölni akarnak, és van külön egy honvédség, akik segítenek árvíz, hóvihar idején arra nem is tudok mit mondani. Sok katonát ismerek, egyik sem akar ölni. A fegyverhasználat a katonáknál is szabályozva van. Hadműveleti területenként változó, de nagyon szigorú módon. A katona nem jókedvében, vagy úri hóbortjában dönti el hol vetik be. Oda, és úgy megy ahová a parancsa szól. Azt teszi, amire az ország parlamentje felhatalmazza. A félreértések elkerülése érdekében leírom, hogy a Magyar Köztársaság Országgyűlése. Lehet gondolni, írni, mondani, hogy kinek fekszünk le, kinek adjuk, és miért el magunkat. Ehhez mindenkinek joga van. De elfelejteni nem illik azt sem, hogy nem a katonák, hanem a politikusok döntenek. Az adófizető választópolgár -tehát ti- ha nem akarja, hogy az ő pénzén messze idegenbe, a határainktól biztonságos távolságra szerezzenek a katonáink harci tapasztalatokat, jelezze a politikának. Ha sokan, és sokat jeleznek, talán rájuk is figyelnek. Bár szerintem ez olyan, mintha az orvost nem engednék tanulni csak könyvből, azután ha kell elvárni, hogy agyat műtsön. De egy katona emlékét MEGGYALÁZNI, becsületét SÁRBA TIPORNI, akármilyen okból, nem emberhez méltó. Persze benne van, hogy meghalunk. Ezzel mindenki számol valahol. Ettől még JÁR a tisztelet, végtisztesség, gyász a halottnak. Az a katona aki műveleti területen, harctevékenység folytán veszíti életét az a hős, és nem a batman. Aki nem így gondolja, annál túlzott Rambo nézésből fakadó fogalomzavara van. Jó reggelt! Ébresztő!

truebeliever 2010.08.29. 13:05:41

itt mindenki el van tévedve... én beszéltem több katonával is aki kiment vagy éppen oda tartott... senki nem a "hősiességért" ment ki. MINDENKI A PÉNZÉRT MEGY KI, mert ott 2-3 ezer EURt kap az otthoni bére mellé. ennyi. és mindenki ÖNKÉNT megy, senkinek nem kötelező, ja hogy ott lőnek is... egyébként azok akik kint vannak teljesen felkészületlenek, plusz felszerelés is éppenhogy kielégítő.

zolcsik76 2010.09.16. 19:24:01

@truebeliever: Drága barátom! Nem hinném, hogy nagyon el lennék tévedve ez ügyben. Ha innentől számítva 10 évig a honvédséggel foglalkoznál napi szinten, akkor sem tudnál ennyit a témáról. A 2-3ezer euró de szép is lenne. Max. a tiszti, főtiszti beosztások. Az is csak a nagyon veszélyes helyeken. De mint fent is írtam: Aki azt hiszi hatalmas üzlet hat hónapig, családtól távol, folyamatos életveszélyben dolgozni ennyi pénzért, az próbálja ki.
süti beállítások módosítása