Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 uralja a híreket

2010. augusztus 25. 08:15 szabóZ 62 komment

A hírek folyamatosan a Megasztárról, meg az X-faktorról szólnak, legfeljebb Kozsó párkeresése kap még néhány mondatot, pedig az utóbbi hónapokban a Tv2 átvette a vezetést a hírműfajban. A Mokka és a Tények is rendre elveri az RTL Klub párhuzamosan futó műsorait.

Augusztus második hetében például a Tények átlagosan 28.9 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 év közötti korosztályban, míg az RTL Klub Híradójának meg kellett elégednie az éppen tévét nézők 25 százalékával. A reggelis műsorsávban még nagyobb a különbség a két csatorna között: a Mokka közönségaránya 20,9 százalék volt, míg a Reggelié csak 13,5 százalék a két műsor párhuzamos műsoridejében.

 

mokkanézettség2010

 

 

tényeknézettség

 

Ráadásul az elmúlt tíz hétből a Reggeli egyet tudott megnyerni, az RTL Klub Híradója pedig mindössze kettőt. A Tv2 uralja a híreket. A Tények ráadásul óriási hátrányt küzdött le, év elején a Tények közönségaránya a kereskedelmileg fontos célcsoportban még csak 24,8 százalékos volt, az RTL Klub Híradója viszont az éppen tévét nézők 35 százalékát érdekelte. Ebből is látszik, hogy a Tények nézettségének szerény növekedése mellett az RTL Klub jelentős nézettségvesztése okozta a Tv2 sikerét.

Persze nem szabad elfelejtenünk, hogy nyár van, az RTL Klubban ilyenkor feltekerik a légkondit és pihennek picit, de a Tv2 erejét jelzi, hogy a Mokka előretörése után az RTL átalakította a Reggelit. (A képek kattintásra megnyílnak, hogy lehessen bogarászni.)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.08.25. 08:45:03

Pedig a Tényknél szarabb hírműsor nincs is...

solesz · www.index.hu 2010.08.25. 08:51:51

@Leadfoot: nem nézel hírtévét? akkor tudnád, hogy van lejebb. esetleg ezzel egy szinten az ATV.
utánuk a rtl és tv2 hírműsorok könnyed felüdülések. mert ott legalább azt hallod, hogy ez meg az meghalt. a hír és atv meg a lopások méretét közli.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.08.25. 08:57:04

Hejjj, ha ezt Várdy Zoltán vezénylő manager úr megérhette volna..

JPmarco1 2010.08.25. 08:59:12

szerintem a mokka a mai televiziozás legalja

Esperes úr 2010.08.25. 08:59:59

@Leadfoot: én is hányok tőle, unom már a sok halált, vért, drámát

fakarikú 2010.08.25. 09:00:33

Két szardarab versenyez a kloáka felé. Izgalmas?

GGG77 2010.08.25. 09:21:04

reggel nem nézek tévét, ha híradó akkor inkább mtv, bár kicsit unom, hogy minden adásban látok minimum egy papot...

Sadist 2010.08.25. 09:27:29

Szerintem ebben szerepe van annak is, hogy Andor Éva mindig derűs arccal, már-már Mona Lisaéhoz hasonló mosollyal képes bemondani a legvéresebb, egész családot kivégző ámokfutást is.

kicsijuti 2010.08.25. 09:30:13

@GGG77: akkor valszeg halucinálsz, mert én is az mtvt nézem és nem "látok papokat" tőle. Egyébként én a Ma reggelt is szeretem, a többihez képest minőségi műsor (a pártkeltéről meg ne is beszéljünk).

juhaszvik 2010.08.25. 09:33:14

@Sadist: tegnap (vagy tegnapelőtt) az Erős Antónia mondta be mosolyogva, hogy a svájci frank tovább drágul...

Palmer Eldritch 2010.08.25. 09:41:49

Ébredés közben,- után reggeli retteneteket nézni?
Elbasznák az egész napom. Attól meg kiver a víz, mikor esti műsorsávban filmközben, bevágva >Szellő bele böffenti az arcomba az éppen aktuális gyilok news -t.
Ezért net :P

nakiazaki 2010.08.25. 09:47:05

Én az RTL netes videóinak a promójától borulok ki rendre, már nem is nézem a híradójukat. Majdnem minden hírt ezzel fejeznek be, hogy aki többet akar látni a véres drámákból, az kattintson. Iszonyat irritáló...

Hümüzhümümüz 2010.08.25. 09:47:46

Az is nagy mazochista lehet, aki reggel tévé(re)vel ébred. :D Borotválkozás közben, után nem szeretném meghallani Orbán, vagy Gyurcsány nevét. :P Zene jobban és KELLEMESEBBEN ébreszt.
Tények különben egy túldramatizált fosh, Szellőtől meg behányok, szóval egyiket sem nézem. Egyébként is tudok már mindent 18:30-ra az internetről. :)

SomethinWild 2010.08.25. 09:57:30

"Reggelijé" - Jesus Christ, négyvonalas hiba, azonnal javítandó ;-)))

belga6 2010.08.25. 09:58:46

A Csak csajokat nagyon elbaszták. Voltak ott értelmes beszélgetések, most meg Ördög Nóra ostobán csacsog a semmiről 30 percen keresztül.

cbc 2010.08.25. 10:06:00

Az RTL hírműsorokkal valóban több nagy baj is van.

A Híradó rettenetesen fáradt, unalmas, az arculat évek óta frissítés után ordít (mivel az RTL-nél számítógépes grafika a háttér, igazán nem lenne ügy kicserélni). Semmitmondó, gyenge riportok, ál-élő bejelentkezések, és sajnos az FH-ba kiszervezett riporterek sincsenek a helyzet magaslatán.

A Reggeli és a Mokka nagyjából egy színvonalon van, előbbiben látványosan nem érdekli a vendég a műsorvezetőt, utóbbiban ezt jobban palástolják, csak erről a Fekete Pákó vonalról kellene már leszokni.

Megfigyeltétek egyébként hogy manapság mik a hírek? 1. Időjárás 2. Közlekedési dugók 3. Balesetek. Politikáról maximum rövidhírben tesznek említést, azt is csak biztonságosan. Szóval sajnos tájékozódni már nem ezekből a híradókból kell. (De az MTV-éből sem...)

egy olvasó 2010.08.25. 10:15:37

hát ez nem azt jelenti hogy a tv2 műsorai olyan jók lennének
( tv2.hu/aktiv/video/magyar-kamaszfiu-keszitette-gaga-klipjet mert aki ilyet enged leadni tévében aztjól arconkellene rúgni nem fizetni a "munkáját". a klip igazi alkotói meg nyomhatnának egy pert vagy valami, hogy ne maradjon pénzük a gyökértillatillára)
inkább azt hogy egyre több az ostoba ember magyarországon akik megasztárt,jóban roszbant meg hasonló baromságot bámulnak egésznap, az mtv és a dunatv sokkal sokkal jobb, igényesebb tartlmasabb híradóik vannak ahol nem csak a magyar árvízekkel közúti balesetekkel és az állatkert új jövevényeivel foglalkoznak, és sok jó filmet(nagyonjókat) is adnak, olyan filmeket amiket az ilyen kereskedelmi csatornákon ezeleőtt és ezután sem fogunk soha látni és nem szakítják meg 10 mercenként 15 perces reklámokkal, híradókkal, reflektor baromságokkal

schdl (törölt) 2010.08.25. 10:19:19

Én dolgozom, szóval reggel nincs időm TV-t nézni, mint nektek...

sorhajóhadnagy 2010.08.25. 10:24:52

A szokásos csúsztatás a kertévé-marketingesek és az AGB előadásában. Könyörgöm, a 18-49-es nézőtábor augusztus második hetében, jó időben, a még világos nappalt jelentő hat-harmincas kezdéskor csak foltokban ül tévé előtt. Nem is beszélve a fiatalokról. A valós nézettség még ennek a számnak is csak a töredéke lehet.

A televíziók ilyenkor az egész világon egyformák, örülnek, hogy ki tudják tölteni az adásidőt, és egyébként tényleg nem történik más, mint balesetek, dugók, bűnügyek. A neten sincs más. Uborkaszezon, a politikusok is nyaralnak. Szóval a Tények helyében annyira ennek nem örülnék, bár az is igaz, hogy a műsorkörnyezetében jobban "megágyazott" RTL Klub Híradó is egészen letargikus benyomást kelt...

A tulajdonosok egyiknél sem invesztálnak már a hírműfajba, amely drága és politikai érdekeket sért(het). Érdekes lenne visszahozni az 1998-2002 közötti Tényeket... Még volt benne akkor lendület, még dolgoztak igazi operatőrök (ma már kevés), és a látványosan trágya minőségre nem mondatták azt, hogy ez egy remekmű.

Lassan vége lesz mindkét kertévének, és senki sem tudja, hogy a hírek műfajában a neten kívül lesz-e alternatíva. Valszeg nem, a tájékoztatás egyre jobban állami és pártkezekbe kerül. Remek.

parttalan 2010.08.25. 10:41:12

Sztem is jobb hírműsor a Tények az RTL Híradójánál. Lendületesebb, mozgalmasabb, érdekfeszítőbb. Műsorvezetőik alkalmasságát, hitelességét tekintve viszont nálam az RTL-híradó előzi a TV2 hírműsorát.

egy olvasó 2010.08.25. 10:44:15

pachmann peti megtanulhatna rendesen beszélni

Alapvető élelmiszer 2010.08.25. 10:49:02

@egy olvasó: Ezt akartam én is éppen beírni. Ez már a vég kezdete.
Amúgy mind a kettő kereskedelmi tévén jól látszik, hogy a híradózás csak valamiféle rájuk kényszerített nyűg. Az RTL legalább jól palástolja, hogy a munka egy részét kiadta a Független Hírügynökségnek, a tv2 viszont nyíltan leszarja, pl. a 15 éves Lady Gaga-s fiút, vagy amikor arról van 5 perces riport, hogy az M3-ason mekkora dugót okoz a Forma 1. Továbbá amikor több napos híreket elővesznek és úgy tálalnak, hogy a "minap beszorult egy kínai kisfiú két fal közé". Érdekesek ezek a kínai kisfiúk, évente beszorul valaki a fal közé.
Az ATV híradóját már semmi nem tudja alúlmúlni, amióta narancsos uralom van, azóta az országban anarchia náci uralom van, meg apokalipszis és olyan antitalentumok teszik az igazságot, mint Kovács László K. Olga társaságában.
A legnézhetőbb az elmúlt időszakban a Duna tévéjé lett, szerencsére leszoktak arról, hogy a határon túli területekről minden apróságról beszámoljanak (pl. visszarakták a Monarchia-beli csatornafedőket egy faluban).

pepin_nymburk 2010.08.25. 10:59:05

@egy olvasó: hülyeség, szerintem Pachmann az egyik legprofibb ebben a bandában, pedig a pofája nem szimpi, de akkor is profi. Aki megtanulhatna rendesen beszélni, az Várkonyi Andrea, aki a tündérarca mellé botrányosan beszél

Le vagy szarva 2010.08.25. 11:08:09

Fikázzátok csak a kertévéket, fikázzátok.
A végén úgyis belőletek élnek meg.

Vaszilics Fedor Emánuel 2010.08.25. 11:18:36

Én a Viasat3-on nézem a Columbo-t, amíg el nem indulok dolgozni, százszor többet ér, mint akármelyik tv reggeli műsora.

clownfish 2010.08.25. 11:21:52

az rtl talán azért veszti folyton a hírei nézőit, mert szinte csakis kizárólag katasztrófákról adnak hírt. a tv2-n, bár ott is sok az amatőrség, de sokkal érdekesebb a hírműsor. persze a legyőzhetetlen etalon számomra továbbra is az mtv híradója, azt örömmel nézem, akármiről van szó.
a duna tv elnökcseréjével lehet, hogy visszajönnek a monarchiás csatornafedők. csípjen meg valaki, ha ez a határon túliakat érdekli. egy rossz regionális híradó szintű híradójuk volt régen, ráadaásul 60-as pulzusszám fölött erősen altató hatású. mondjuk ez az újfajta híradójukra is érvényes. amúgy atv, hírtv, echo... utálom a pártos hírközlést, és amikor minden mondatnál hallom, mit akarnak hangsúlyozni, torzítani, túllihegni. még ha informatívak is, rosszul vagyok tőlük, hogy hülyének néznek. cnn-t magyarországra!

clownfish 2010.08.25. 11:23:25

@pepin_nymburk: egyrészt rosszul beszél, másrészt egész évben olyan a hangja, mintha konstans meg lenne fázva... lehet, hogy csak nekem tűnik így.

amúgy reggeli műsorokat nem nézünk. jobban is tesszük.

egy olvasó 2010.08.25. 11:55:04

www.youtube.com/watch?v=SylYBUfAdxA

pataky attila: mutatkozz be légyszíves
pacnmann peti tv2 tények: ...ahol élek

egy olvasó 2010.08.25. 11:59:52

@pepin_nymburk: dehogy profi, de mondhattam volna mástis csak aza baj hogy a többinek a nevére sem emlékszem

gardenA 2010.08.25. 11:59:58

"Ebből is látszik, hogy a Tények nézettségének szerény növekedése mellett az RTL Klub jelentős nézettségvesztése okozta a Tv2 sikerét." Jó tudom, hogy nem az RTL pr cikke ez de erős mondat ez. meg az is, hogy
"Persze nem szabad elfelejtenünk, hogy nyár van, az RTL Klubban ilyenkor feltekerik a légkondit és pihennek picit..."
olyan szánalmas ez. Meg vicces! Leggközelebb lehetne arról egy cikk, hogy a tv2-n sokkal több a kisnövésű, beszédhibás, kopasz műsorvezető, ellenben az RTL-en meg a 177 centis Peller Mariant is ki lehetett dobni mert kicsi volt!!

péti 2010.08.25. 12:03:18

@pepin_nymburk: Egyetértek. Pachmann az egyik legszebben beszélő hírolvasó.Várkonyi Andrea a külsejének köszönheti hogy egyáltalán képernyőre került.
Nekem egyébként az sem tetszik amikor a Tények végén az elköszönéskor erőltetetten jópofára akarják venni a figurát,és annyira lazának akarnak tűnni, hogy Andrea arcára gyerekes vigyorgás ül ki - néha vihogással párosulva -
főleg ha bakizik előtte.
Nem mutat jól a képernyőn.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.08.25. 12:10:26

@clownfish: "amúgy atv, hírtv, echo... utálom a pártos hírközlést"

Na igen, az RTL klub még véletlenül sincs 31%-ban a Fidesz tulajdonában.
A közszolgálatra még véletlenül sem tette rá a mocskos kezét a Fidesz.

Ezek véletlenül sem pártos hírközlést folytatnak. :D (A tv2 is fideszes, de ott legalább a tulajdonosi háttér pártatlanabb a többinél.)

Az egyházi tulajdonban álló ATV bezzeg nagyon pártos. :)

Mellesleg csodálkoznék ha olyan sokan néznék az ATV-t, mint amennyien szidják...

koveske 2010.08.25. 12:11:01

@gardenA: Hát ez nagyon- nagyon jogos. Mert én valójában azt látom ezen a "szerény" növekedésen, hogy kb aki elpártolt az rtl-től, átkapcsolt a tv2-re....És felhívnám a figyelmet Ördög Nóra titkos infóira a velveten:-)
És nem, nem vagyok bérkommentelő, továbbra sem:-)

Melchi Zadok 2010.08.25. 12:42:20

@JPmarco1: amikor az az önmagába szerelmesedett bánatos kutyaarcú faszi (obersovszky péter) vezeti a a ma reggelt a tv1-en, na annál nincsen semmi lejjebb. na talán bánó andrás meleg nyelvcsapásai.

Le vagy szarva 2010.08.25. 12:49:22

@nyomasek_bobo: Ez jópofa számgépes régi játék, de mi köze a fostv-khez?

GGG77 2010.08.25. 12:52:50

@kicsijuti: Ma Reggel? Csak ne Bethlen vezesse. Ő már önmagát sem érti, nemhogy a riportalanyait.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.25. 13:01:16

@Hümüzhümümüz: "Egyébként is tudok már mindent 18:30-ra az internetről."

Kemény egész napos internetezés után?

Festéktüsszentő Hapcibenő 2010.08.25. 13:03:24

A Tények roppant nívós híradó. Az a legjobb, amikor a helyszíni riportjaik csúcspontjaként "a városban azt beszélik", "tudni vélik" információk hangoznak el. Hiszen nyilván ez a TÉNY.

beton-fej 2010.08.25. 13:34:40

@JPmarco1:
"szerintem a mokka a mai televiziozás legalja"

Maximálisan egyetértek!! Talán annyit tennék még hozzá, hogy nem csak a mai, hanem a mindenkori...

Különösképpen kárász... (nála még egy lufi is értelmesebb)

bug jr. 2010.08.25. 13:48:54

mindennek a legalja a napkelte volt oroszjóskával aczéllal meg verebessel.
ez a mostani m1-es reggel messze veri a többi ébresztősót.

beton-fej 2010.08.25. 14:07:02

@bug jr.:

Nagy igazság van abban amit mondasz. Nem is nagyon tudok Veled vitatkozni ebben, de az talán másképp volt legalja. Ott az értékrendek voltak teljesen eltorzulva és a politikai elkötelezettség miatt egy értéktelen, nyálas, elviselhetetlen, silány s.ggnyalássá degradálódott az egész műsor. Azonban azokról az emberekről (amellett, hogy gusztustalanok, pancserek, dilettánsak, ... stb.) mégis el lehetett mondani, hogy valami kis (nagyon ici-pici) eszük, ill. némelyiküknek egy-egy szemernyi műveltsége talán mégis volt (mégha rosszul és rossz célra hazsnálták is).

Na de kárász... olyan buta, műveletlen és tehetségtelen, hogy nála még csak nem is kerülhet szóba az "értékrend" kifejezés. Olyan mértéktelenül buta, hogy hozzá képest még molnár "nagy ő" anikó is egy észlény (pedig ez azért nagy szó :-) )

tv2.hu/mokka/cikk/karasz-robert

Olyanról már hallottam, hogy valaki vmelyik egyetem főiskolai karát elvégezte, olyanról is, hogy valaki vmely "XY Egyetemen", vagy "XY Főiskolán" végzett, de olyanról még nem, hogy valaki végzettségéhez az "XY Főiskola és Egyetem" -et irja ki (frusztrált f@sz).

hollario 2010.08.25. 14:13:42

@beton-fej: Magyarán a napkelte, amikor tudománnyal, orvosokkal, sportolókkal, művészekkel foglalkozott és nem politikával, értékesebb volt, mint a bulvárszemét győzikével meg tüncikével.

hollario 2010.08.25. 14:19:40

Ja és az m1 reggeli műsora egy az egyben a napkelte, még az össztüzet is meghagyták, csak telerakták jobbosokkal, meg túrtak egy másik díszletet a raktárból.

beton-fej 2010.08.25. 14:27:11

@hollario:

comment.blog.hu/2009/09/01/verebesnek_fogalma_sincs

Ha ennek az adásnak az első percét megnézem, akkor elég egyértelmű nemmel tudom cáfolni az állításodat (persze elvétve kivételekre is találhatunk példát).
Lehet ezt egyszerű bakinak nevezni, na de hogyan készül fel egy országos adó riportere egy beszélgetésre, ha ennyire "tájékozott" ???

Ezzel együtt biztos vagyok abban, hogy Verebes tuti 100x műveltebb, mint kárász, mert legalább azokat a színdarabokat elolvasta, amelyekben játszott (vagy rendezett).

Ettől viszont még qrvára nem lehet róla sem azt mondani, hogy jó műsorvezető (ha a szomszéd tehene megdöglik, attól én még nem leszek gazdagabb).

beton-fej 2010.08.25. 14:29:12

Bocsi! egyértelmű nemmel = egyértelműen

Banya30 2010.08.25. 14:38:17

Mindenki annyira tudja, hogy melyik műsorok a szarok! Kérdésem honnan? Ha nem nézed, akkor hogyan alkotsz véleményt, ha meg nézed akkor növeled a nézettségét. Nem azt mérik, hogy "kinek tetszett", hanem hogy hányan nézték.

hollario 2010.08.25. 15:07:11

@beton-fej: Azon kivul, hogy egy hiba nem cafol x evet, meg csak nem is errol beszeltem. Nem igazan ertem, hogy mit cafoltal, azt hogy a muveszet, tudomany, stb. ertekesebb Tuncikenel, vagy hogy az m1-en ma is a napkelte jobbos verzioja megy? A musorvezetokrol megvan a velemenyem, de mondjuk egy Kallai Ferenc interjunal nem kulonosebben erdekel, hogy ki a riporter, ha nem o beszel tobbet. (ekezetert bocs, most nincs)

CSÉ 2010.08.25. 15:32:50

Ez számomra teljesen érthetetlen. Hogyan vezethetnek a kereskedelmi adók hírműsorai, mikor a közszolgálatiak sokkal profibbak. Pláne nem értem, mi lehet a Tények sikerének a titka, egy olyan csatornának, hol Szász Tamás lehet szerkesztő????
Ha meghallok egy általa készített riportot, a falat kaparom. Ő az aki búgó, mély hangot erőltet magára, sóhajtva vesz levegőt.
Igaz, alapból így beszél, de a riportjai még sokkal szörnyűbbek, mert valamiért azt a fejébe vette, hogy csak úgy tudja elkerülni, hogy elharapja a szavak végét, ha felviszi a hangsúlyt minden szó és tagmondat végén. Kész katasztrófa, de ott ez senkinek nem szúr szemet / nem bántja a fülét.

beton-fej 2010.08.25. 15:46:00

@hollario:

Nekem pl. semmi affinitásom nincs a műsorvezetéshez (szerencsére nem is szerepel az ambícióim között), de speciel Kállai Ferenccel (Isten nyugtassa) én is jó interjút tudtam volna készíteni, csakúgy mint bárki más, de ez abszolút nem az én érdemem lett volna, hanem kizárólag a Kállaié.

Azt akartam cáfolni, hogy a napkelte (legalábbis az utóbbi kb. 6-8 évben) jó műsor lett volna. A művészet, tudomány. stb. (politikán kívüli) témák hiába lettek volna önmagukban jók, mert a műsorvezetők, szerkesztők azt is képesek voltak tönkre vágni (erre volt példa az előbbi link). Azt is írtam, hogy kivételeket is lehet elvétve találni, de csak nagyon-nagyon elvétve.
Ráadásul minden annyira átpolitizált manapság, hogy a művészet és a tudomány is igen-igen politika-függővé vált. Mondhatnék példát arra, hogy Lakat T. milyen stílusban beszélt a vendégeivel, vagy, hogy "oroszjózsika" olyan stílusban beszél egy nála 20 évvel idősebb egyetemi tanárral, hogy még a legjámborabb ember zsebében is "kinyílik a bicska".

Természetesen sok mindenben nevezhetjük szubjektívnek a véleményemet (csakúgy, mint bárki másét is)... Na de ugye vannak olyan társadalmi, etikai normák, amelyek miatt senki nem gondolja helyesnek, ha egy rendőr-tábornok lepisili a rendőrpalota oldalát. Ezek a műsorok is ugyanezt csinálják... "beteg" és igénytelen stílusukkal levizelik azt a réteget, akinek elvileg jobb minőségű műsorokra is lenne ígénye és ezzel annyira átalakítják a közízlést, hogy egy idő után már az a természetes, aki minden erkölcsi, vagy szellemi muníció nélkül osztja naponta az észt. Az a "normális", hogy egy afganisztánban szolgáló katona halálának bejelentésekor a képernyő alsó sávjában a "Sose halunk meg" című produkciót hirdeti. Cinikusan, bután, és kétségkívül "közízlést formálóan"

beton-fej 2010.08.25. 16:07:26

@hollario:

Nekem pl. semmi affinitásom nincs a műsorvezetéshez (szerencsére nem is szerepel az ambícióim között), de speciel Kállai Ferenccel (Isten nyugtassa) én is jó interjút tudtam volna készíteni, csakúgy mint bárki más, de ez abszolút nem az én érdemem lett volna, hanem kizárólag a Kállaié.

Azt akartam cáfolni, hogy a napkelte (legalábbis az utóbbi kb. 6-8 évben) jó műsor lett volna. A művészet, tudomány. stb. (politikán kívüli) témák hiába lettek volna önmagukban jók, mert a műsorvezetők, szerkesztők azt is képesek voltak tönkre vágni (erre volt példa az előbbi link). Azt is írtam, hogy kivételeket is lehet elvétve találni, de csak nagyon-nagyon elvétve.
Ráadásul minden annyira átpolitizált manapság, hogy a művészet és a tudomány is igen-igen politika-függővé vált. Mondhatnék példát arra, hogy Lakat T. milyen stílusban beszélt a vendégeivel, vagy, hogy "oroszjózsika" olyan stílusban beszél egy nála 20 évvel idősebb egyetemi tanárral, hogy még a legjámborabb ember zsebében is "kinyílik a bicska".

Természetesen sok mindenben nevezhetjük szubjektívnek a véleményemet (csakúgy, mint bárki másét is)... Na de ugye vannak olyan társadalmi, etikai normák, amelyek miatt senki nem gondolja helyesnek, ha egy rendőr-tábornok lepisili a rendőrpalota oldalát. Ezek a műsorok is ugyanezt csinálják... "beteg" és igénytelen stílusukkal levizelik azt a réteget, akinek elvileg jobb minőségű műsorokra is lenne ígénye és ezzel annyira átalakítják a közízlést, hogy egy idő után már az a természetes, aki minden erkölcsi, vagy szellemi muníció nélkül osztja naponta az észt. Az a "normális", hogy egy afganisztánban szolgáló katona halálának bejelentésekor a képernyő alsó sávjában a "Sose halunk meg" című produkciót hirdeti. Cinikusan, bután, és kétségkívül "közízlést formálóan"

beton-fej 2010.08.25. 16:08:34

elnézést a duplikációért, de nem volt szándékos

egy olvasó 2010.08.25. 17:18:46

@Banya30: nemtudom kihez szólt az üzeneted de én a magamnevében és talán másokéban is válaszolok:az hogy havonta egyszer-kétszer odakapcsolok és nézem párpercet aztán gyorsan továbbkapcsolom mert annyira idegesítő hogy attólfélek hogy egy ilyen hányingerkeltő műsortól fogok megőszülni az nem aztjelenti hogy nézem, és nem számottevő adat, nem én vagyok ezen a grafikonon nem miattam van az hogy "A Tv2 uralja a híreket" hanem azok miatt akik azt sem tudják hogy a távirányíójukkal hogyan és hol találhatnak a tv2őn és az rtlen(talán még a vasárnap esti hbo permier) kívűl más csatornát, akik miután megtudták mi történt aznap kedvenc celebükkel, végig izgulták a jóban rosszban vagy a barátokközt fantasztikus epizódjait és megnézték valamelyik olcsó, unalmas és szörnyen fárasztó amerikai krimisorozat következő részét aludni térnek és másnap munka után kezdik előröl

egy olvasó 2010.08.25. 17:27:02

bár az internet egyre gyorsabban és egyre nagyobb teret hódít magának minden téren, azért atv és eza fajta tévézés amit az előbb megpróbáltam leírni sok ember számára még mindíg nagyon fontos, és nagyaban hozzájárul az emberek alakításához a társadalom felődéséhez, az elbutulásához csak a pénz csaka pénz csakapéénz...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.25. 19:37:42

És persze mindegyikük az Index-ről vagy valamelyik kapcsolódó blogról veszi a híranyagot.
Már értem miért csak filmek/sorozatok miatt kapcsolom be a dobozt.

C.c. 2010.08.25. 20:21:09

szerintem mindig is jobb volt a tv2...

Megdobbent 2010.08.27. 04:01:50

2/3 nezi a tenyeket. Nincs mese.

pesti-budán 2010.09.03. 16:01:33

1.duna tv.
2.tv2
3.hir tv
4.mtv1
5.echo-rtl
elfogulatlanság,és szinvonal szerint.SZERINTEM:)
süti beállítások módosítása