Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Debrecenben a németek színe fehér

Széles lő, öngól

2010. június 25. 10:30 sixx 181 komment

Azt mondja a debreceni önkormányzat által működtetett dehir.hu nevű hírportálon az egyik csinovnyik, egy bizonyos Széles Tamás nevű csávó, aki civilben (már amikor nem a hírportálon nyilvánul meg) a Debrecen TV ügyvezető igazgatója, hogy a németeknek szőkéknek és magasaknak kellene lenniük, de most már nem azok. Mert az úgy lenne helyes, hiszen Adolf is ezt sugallmazta, igaz, ő meg alacsony volt, és fekete hajú, meg állítólag fél heréje volt és a tüdeje is rendetlenkedett (nem tudjuk, Széles Tamásnak vannak-e ilyen bajai), de ezt ne firtassuk ugye.

Szóval Széles Tamás nem érti ezt az új világrendet, amiben a német csapat olyan benettonos lett (ő mondta), színes, mint a kisgyerek zsírkrétái a dobozban, és tessék, az angolok is, meg a franciák. Hát hová jutottunk, mondja Széles Tamás, a fajelmélet új doktora, micsoda dolog ez már, ő például szurkolni is csak a szerbeknek tudott ennek következtében, mert ott legalább nincs néger. Mert az ember színe az fehér, nem barna, mint a töröknémetnek (szintén idézet), vagy fekete, mert az is van, és ez mennyire megdöbbentő. A cikkben felhozott példák közül mellesleg se Matthaus, se Gerd Müller, se Völler, se Beckenbauer nem volt szőke, csak mondom. (A kép klikkre nagyobb lesz.)

Az ilyen szélestamások eddig a kurucok meg a hozzájuk hasonló szélsőjobbos faszkalapok holdudvarában, a normális emberektől jól elkülöníthetően hányták ki magukból a baromságaikat, és ezzel semmi baj nincs, a demokrácia az egy ilyen dolog, ha én mondhatom, hogy faszság, amit a szélestamások írnak, ők négerezhetnek kedvükre.

A dolog pikantériáját ez esetben viszont az adja, hogy a beidézett iromány a debreceni önkormányzat pénzén fenntartott online lapban kapott nyilvánosságot, annak a szervezetnek a lapjában, aminek van egy kis köze az NBI-es debreceni labdarúgócsapathoz is. Amiben vannak ám négerek is.

Címkék: baromság

Goosfraba 2010.06.25. 13:59:08

Nem értem a libsi hőbörgést, bizonyos szempontból igaza van Szélesnek, maximum egyes részleteiben mond hülyeségeket (pl., hogy az ami válogatottnak indiánokból kéne állnia). Nyilván nem szó szerint kell venni a németek szőkeségének szükségességét, ahogy Simon Peresz "megvásároljuk Magyarországot" kijelentése is átvitt értelmű volt, ugyeee?! A szerző nyilvánvalóan arra utal, hogy egy ún. nemzeti csapatnak illene valóban ama nemzet tagjaiból állnia, melyet képvisel, és nem idegen zsoldosokból. Olyan ez, mintha mással keféltetnéd meg a feleséged: lesz ugyan hivatalosan egy gyereked, de azért mégsem nagyon dicsekedhetsz vele.
És nem kell kurucozni, meg szélsőjobbozni, nincs ebben semmi rasszizmus, egyszerűen a hasonló örül a hasonlónak, jobban át tudja érezni az együvé tartozást. Aki ebben elítélendőt lát, az valószínűleg olyan betegesen libsi, hogy egy kéthetes borsodi faluban való ottélésre kéne ítélni.

buncow 2010.06.25. 13:59:53

sixx, te liberális pénisz, az egész nem rasszista inkább csak egy globalizáció ellenes írás, amivel teljesen egyet tudok érteni.. Nem az a gond, hogy vannak négerek, sőt még az sem gond, ha tegyük fel 1 esetleg kettő bekerül egy európai csapatba, de mikor szinte az egész francia válogatott feketékből áll és a legtöbb nyugat-európai csapatnál a feketék jelentős százalékban jelen vannak, az már kicsit elgondolkodtató.. sőt, pontosítok, nem is az a zavaró ha egy klubcsapatnál ott vannak, hisz az egész többnyire csak a pénzről szól a kluboknak, viszont amikor egy világbajnokságra összeállítanak egy "nemzeti" csapatot, akkor a csapattagoknak legyen már kicsit több köze az adott országhoz mint egy szaros útlevél, vagy akkor mi értelme nemzeti válogatottról beszélni. Az afrikai csapatok, hogy néznének már ki ha a fele fehér lenne? Vagy ha egy japán válogatottban a fele szőke kékszemű lenne? Elmondom, elég hülyén.. Az afrikai csapatok legyenek feketék az európaiak fehérek, az ázsiai csapatok - oroszokat leszámítva - sárgák - a dél amerikai csapatok kreolok - és így tovább. Semmi bajom senkivel legyen akármilyen színű, szerintem a világ ettől szép és változatos, viszont mindenki maradjon már a saját országában - beleértve magyarokat is - és próbáljon meg ott boldogulni, ha az ember elmegy afrikába jó dolog négereket látni, érzed, hogy máshol vagy, nem otthon, hogy tényleg nagy utat tettél meg, vagy ha ázsiába megy valaki akkor jó látni a sok ázsiait, a kultúrájukat, érzed, hogy egy teljesen más világba csöppentél, de amikor már még a legutolsó európai faluban is ott vannak a kínai diszkontok, meg minden városban - Debrecen sem kivétel, itt lakok a menekülttábortól pár percre, plusz az egyetemisták, meg a már letelepültek - százával meg ezrével vannak a négerek, elég kiábrándító érzés.. a különböző etnikumú emberek sosem tudtak békében megélni egymás mellett - lásd Dél-Afrikát - nem értem miért kell erőltetni ezt a kurva globalizációt.. akárhova mész a világon szinte biztos, hogy látsz pár négert, ázsiait, indiait meg egy mekit - talán fehéret is, bár abból már kevesebb van. Amikor felszállok itt a 19-es buszra, olyan mintha egy másik földrészen lennék, sok néger, arab meg ki tudja még mi tucatjával utazik rajta, folyton bömböltetik a hülye zenéjüket a mobiltelefonjukon - mert ugye az is van nekik valahonnan, vajon honnan - folyton bámulják, meg beszólogatnak a fehér csajoknak, nem számít nekik, hogy 11 éves vagy 30, bár előnyben részesítik az általános iskolás és középiskolás korosztály, stb. Na mindegy, azért mert valakit zavar ez a dolog még nem feltétlenül rasszista, csupán elgondolkozik rajta, hogy mégis mi történhetett különösen az elmúlt pár évtizedben amitől Európa lassan inkább hasonlít egy afrikai országra, mint mondjuk 100 évvel ezelőtti önmagára..

Spiritmonger 2010.06.25. 14:01:13

azért az döbbenetes, hogy ennyi megélhetési rettegő és hivatásos antirasszista van még a neten

mégis, mi a baj a rasszizmussal?

nagyszüleink idején még józan paraszti észnek hívták az előítéletet

buncow 2010.06.25. 14:02:49

ja és igen, a németek színe elvileg fehér, nemde? vagy netán a német valami afrikai törzs volt valaha?

csoko20 2010.06.25. 14:03:29

Attól, hogy valamiért egyetlen egy fekete, sárga, kék, zöld játékos sem akar a magyar válogatottban játszani még nem kellene fikáznia a német válogatottat....

gande 2010.06.25. 14:05:22

@Super aGyuri:

sorry, de nem az lett felsorolva, hogy hol melyik játékos kapott állampolgárságot, hogy játszhasson a nemzeti válogatottban, hanem bőrszín, hajszín és a származás.

például a ghánai származású német játékos (Jérôme Agyenim Boateng) berlinben született, akcentus nélkül beszél németül, felmenői is németországban élnek. Mesut Özil szintén NO-ban született, ott nőtt fel, ott él.

ugyanez vonatkozik Sami Khedira-ra, Mario Gómez-ra is.

Klose, Podolsky, Trochowsky, Marin 2 ill. 5 éves korukban kerültek németországba. hol kellene ezeknek játszani?

Cacau az egyetlen, aki 1999-ben, 18 évesen ment NO-ba, végig ott játszott és 10 évvel később megkapta a német állampolgárságot. azóta tagja a nationalelf-nek.

tehát miért is gond, ha ők német színekben játszanak?

Goosfraba 2010.06.25. 14:05:54

@kokavec: te pénzt kapsz azért, hogy bukott pártok és eszmék hülyeségét szajkózod?
Eléggé beb..zna, ha valakit a saját magánvéleményéért el lehetne ítélni.
Inkább téged kéne uszításért és kirekesztésért... Milyen abszurdan vicces lenne, nem?

Durchzugabwicklungskommandant 2010.06.25. 14:06:27

Szerintem kicsit túl van lihegve a dolog. Az tény, hogy Sz.T. hülye, és nem tud sem írni, sem érthető, korrekt módon ironizálni sem, de szerintem a cikk arról szól, hogy ha nemzeti válogatottozunk, akkor hagyjuk már ezt a honosítgatási bizniszt.

Ha valaki második generációsként, odaszületik valahová, akkor az természetesen más tészta.

gande 2010.06.25. 14:09:07

@Spiritmonger:

nem! a józan paraszti észnek semmi köze a rasszizmushoz. az előítéletnek csupán önmegvalósító ereje van.

mennyi afrikai, amerikai, ázsiai embert ismersz személyesen, hogy egy általános véleményt mondhass róluk?

weirdone 2010.06.25. 14:09:10

Miért hiszik azt Debrecenben, hogy amit ott mondanak/írnak, elszáll mint a fing a szélben? lásd még: Kósa mondatai.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.25. 14:09:53

Vannak olyan gyógyszerek, amelyek a humorfogyatékosok problámáin segítenek. Az Index-közeli világban meg az istenített Tóta W akarta földünk életszínvonalát feljavítani*, először nitrogén-, aztán jelzéseink után kijavítva neutronbombával...

*Mármint Közép-Afrikát elnépteleníteni. Ott nem túl sok német nevű ávósunoka lakik ugyanis.

cserepes 2010.06.25. 14:10:17

Szólhatna a honosításról a cikk.
Ha nem töröközne le egy születetten német állampolgárt.
Sőt, ha innen nézzük a Boateng testvérek egyike Németország, másik Ghána csapatában játszik. Berlinben születtek mindketten. Innen nézve Ghána honosította a 'négert'.
A baj ott van, hogy a cikk nem állampolgárság, hanem külső jegyek alapján dönt.
"Egyszerűen "bebarnultak" és a szemük is kissé "húzott" lett."

kokavec 2010.06.25. 14:10:42

Úgy látom rasszisták tömegei érzik úgy, hogy tisztességgel meg kell védeni a fasisztoid ujságírót.

*azta* 2010.06.25. 14:11:51

pl. "2010. máj. 28. ... Perez Carlos öt év után szerepel ismét a magyar férfi kézilabda-válogatottban; a 39 esztendős, kubai születésű átlövő"

öööö.....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.25. 14:12:04

@buncow: Az egész jelenség azt mutatja, hogy a pigmenthiányosra beltenyészetett rasszok tagjai egyre kevésbé képesek felvenni a versenyt (segédeszközök és doppingszerek nélkül) a jól pigmentált rasszokkal.

_ng_ 2010.06.25. 14:19:27

Kedves Széles Tamás, szerinted Purczeld Ferenc ősei Árpád apánkkal együtt foglaltak hont?

buncow 2010.06.25. 14:20:27

@Kitalátor feljegyzetei: tudod a csótány az egyik legrégebbi földi élőlény és talán abból van az egyik legtöbb a világon, túlszaporodnak és túlélnek mindenkit és mindent, mégsem biztos, hogy azért mert fejlettebbek vagy jobbak lennének bárminél is a Földön..

vandorfenyo 2010.06.25. 14:20:36

@buncow: Van egy rossz hirem a szamodra: szanalmas, rasszista alak vagy. Ha eddig erre nem jottel volna ra.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.06.25. 14:21:40

@buncow: De. És úgy látom a mellékelt képek alapján, hogy ez nem is változott, a németek továbbra is fehérben játszanak...

Ejoy 2010.06.25. 14:21:50

Ez a pali vagy nem normális, vagy szívott valamit! Aki debreceni, az tudja, hogy most a DTV-sek megpróbálnak valami "vicces, laza" újságírást csinálni a VB-ről, direkt poénra vett figurában. Azt hiszem ez is valami ilyesmi akart lenni, csak nagyon erőltetett és szar lett.
Nem érzek benne rejtett vagy nyílt rasszizmust, inkább szimpla kósa féle tahó paraszti stílust, ami megy Debrecenben eleink részéről napjainkban.

Sixx reakciója pedig nyilvánvalóan eltúlzott, erőltetet és valószínűleg valami korábbi sérelemből táplálkozik...

buncow 2010.06.25. 14:23:12

@buncow: csupán arról van szó, hogy az igénytelenebb élőlények - lásd gazok, rovarok, stb. - vagy amikben csak a táplálékszerzési és szaporodási ösztön munkálkodik, azok általában jobban elszaporodnak..

cserepes 2010.06.25. 14:24:03

Több mint száz éve is voltak honosított 'játékosok'. A józan paraszti, hogyan ítélte meg őket?

Bem József
Damjanich János
Knézich Károly
Lahner György
Leiningen-Westerburg Károly
Poeltenberg Ernő
Schweidel József

óóóó 2010.06.25. 14:26:03

szerintem a posztoló nem érti mi a különbség a rasszizmus és a régi világ utáni vágyódás közt. ezért, mint ahogy javasolja el kéne zárni a normális emberektől mert szemmel láthatólag kretén.
olvasni értelmezni nem tud, csak fröcsögni és rasszistáskodni, hisz négerezik.
mocskos rasszista patkány.

buncow 2010.06.25. 14:26:54

@redlands: nem vagyok rasszista, csupán szerintem mindenkinek meg van a maga helye, ennyi, de azért kívánom, hogy költöztessenek mellétek egy menekült tábort, jó móka, főleg ha a tizenéves hugodat vagy lányodat fogják molesztálni:) Vajon miért nincsenek fehérek fekete vagy ázsiai országbeli menekülttáborokban és miért vannak tele feketékkel és kreolokkal és ázsiaiakkal az európai táborok?

kokavec 2010.06.25. 14:26:59

@buncow: ezért jöttél te is a világra.

óóóó 2010.06.25. 14:28:42

a fasiszta posztolót védi pár hasonló rasszista kommentelő, hisz nem ütköztek meg a néger kifejezésen.
rasszista tetvek!!

Roa 2010.06.25. 14:29:57

@cserepes: Ők a magyar szabadságért haltak meg ANNAK ELLENÉRE, hogy nem magyarok voltak. Mint sok francia a függetlenségi háborúban, és még lehetne sorolni.

Amiről beszélünk az meg csak foci. Pontosabban nem foci, hanem csak pénz.

GGG77 2010.06.25. 14:30:01

sixx, van itt két bannolásra megérett fehérjehalmaz. (embernek nem nagyon nevezném őket)

vandorfenyo 2010.06.25. 14:30:51

@cserepes: Sajnos az egyik legerosebb es legjellemzobb eszkoz a mi kis hazankban a Kettos Merce nevu bigyo... Abszolute igazad van, de sosem fogod meggyozni azokat, akik egyetertenek a cikkel, hogy az o velemenyuk enyhen rasszista beutesekkel szinezett...

buncow 2010.06.25. 14:30:59

@cserepes: most kontinensekről és nem országokról volt szó, és főleg nem olyan országokról amit egy nagyobb birodalom évszázadokig az uralma alatt tartott vagy esetleg monarchiában éltek és esetleg keveredhettek az emberek..

pazola 2010.06.25. 14:31:07

Barmelyik lapszambol lehet szemezgetni. Barmelyikbol.

Jo annak, akinek ez ujdonsag..

óóóó 2010.06.25. 14:31:18

@GGG77: magadra gondolsz rasszista?

cserepes 2010.06.25. 14:31:40

@buncow: Talán mert befogadóbbak? Nem táborba zárnak, hanem befogadnak? Talán mert nem ők veszik meg azt a terméket, amit te napi egy dollárért készítesz?

buncow 2010.06.25. 14:32:22

@kokavec: jah, de érted kár volt..

@cserepes: ja és még annyit, hogy nem is olyan országokról volt szó amiknek történelmileg semmi közük egymáshoz és nem is álltak kapcsolatban..

banfitoto 2010.06.25. 14:32:31

Koman Vlagyimirnek elnézést kellene kérnie mindenkitől (és főleg Széles Tamástól), hogy az ukrán válogatott meze helyett a magyart viseli büszkén?

Én részemről nagyon örülök, ha valaki elkezdi tanulni a magyar nyelvet és kultúrát majd a hazánkért küzd a pályán. Hálistennek a németek többsége is így van a sajátjaival.

vandorfenyo 2010.06.25. 14:36:02

@buncow: mert a szegenyseg, az ehhalal, a vallasi alapon torteno tisztogatasok elol a gazdagabb, "megertobb" "befogadobb", elhetobb eletet kinalo orszagokban szeretnenek elni.
Ebbol a gazdagabb meg ugy-ahogy meg is van, a befogadassal mar bajok vannak. Majd, ha Ghana lesz a legfejletteb ipari tarsadalom amgas eletszinvonallal es szocialis jolettel, Magyarorszagon meg a patkanyok fognak AK47-esekkel uralkodni, kenyuk-kedvuk szerint kiirtva csaladokat "mas torzsbelieket", akkor magyar menekultekkel lesz tele a ghanai "Debrecen" menekulttabora. Ne jojjon el a nap, ne kelljen sosem aterezni, hogy milyen vegleg elhagyni a hazadat.

buncow 2010.06.25. 14:36:10

@cserepes: lol, akkor fehér nőként vonulj végig egy afrikai faluban, biztos jól befogadnak:) És nincs igazad, ha ide menekül valaki, akkor nálunk - szomszéd, rokon aki a bevándorlásiaknál dolgozik a táborban mondta - ha megkapja a menekült státuszt két évig ingyen lakhat a táborban, nem kell dolgoznia, kap havi zsebpénzt, stb. Ha te tegyük fel illegálisan határt sértesz Ázsiában vagy Afrikában, vagy lelőnek, vagy mész egy afrikai vagy ázsiai börtönbe ahol híresek a vendégszeretetükről:) Mindegy, próbáld ki.

cserepes 2010.06.25. 14:36:44

@buncow: Monarchiában keveredhetünk, szabad akaratból már bajos? Vagy a színek zavarnak?

Laska 2010.06.25. 14:37:33

Szerintem ez egy vicces írás, ami arra világít rá, hogy a mai nemzeti 11-ek legtöbbször már nem is abból az országból származnak, aminek a színeiben játszanak. Ezt így szándékosan kiforgatni nem ér, sixx alaposan átesett a ló túloldalára. Akik itt zsebnáciznak, azok zsebantifasiszták! :-)

café 2010.06.25. 14:37:48

@Dömen: Ja persze nem rasszista a cikk, hiszen Ghánát ugye bírja a szerző.

Ez csak a régi nóta. A magyar fasoknak anno nem a kaftános zsidókkal volt bajuk, hanem az asszimilálódókkal, akik elvegyültek, ráhajtottak a lányainkra, fianinkra stb. A kaftános elkülönülve nem zavar senkit, még olyan vicces egzotikus is.

Ez a nácik perverz internacionalizmusa, egymás mellett ülnek az eu parlamentben az ilyen ökrök, akik szerint mindenki közül a legkülönb a francia/a szlovák/a magyar stb, de nincs köztük vita, mert ebből nekik nem következik az, hogy akkor most a francia a jobb-e vagy a magyar objektíven, mert fel sem merül bennük a keveredés, azaz az összehasonlítás. Franciaország a franciáké, Mo a magyaroké, németország a szőkéké, Ghana a feketéké.

Debrencen meg az ilyen provinciális tuskoké.

kokavec 2010.06.25. 14:37:51

@buncow: a te szerény világképeddel és szellemi erőddel nehéz lenne értelmezni akár a rasszizmus fogalmát is. Jobb ha tudod, hogy még ha akaratodon kívül is, de az vagy, mert annak amit képviselsz ez a neve.

óóóó 2010.06.25. 14:37:54

nem kell senkinek senkitől elnézést kérni.
Ez a Széles gyerek sem bántani akarta Özilt például, csak rögzitett pár tényt. mi volt 20 éve és mi volt most. és neki a régi jobban tetszett. ennyi. aki ebben rasszizmust lát az nagyon sötét.
pláne hogy széles írja is, hogy szurkolt ghánának. hát tényleg rasszista.
ennyi idióta bérrettegőt.

GGG77 2010.06.25. 14:39:35

@banfitoto: csak tudod ők ebben is előrébb tartanak nálunk, itt még nagyon sokan vannak elfoglalva a turulos mélymagyarkodással. sőt, ez most divatos, trendi.

Laska 2010.06.25. 14:39:38

Ja igen és ha már szóba kerültek a franciák és az olaszok:

A francia és az olasz csapat tagjai tegnap közösen meglátogattak egy fokvárosi árvaházat.
„Szívszorító volt látni a szomorú kis arcukat és a reménytelenséget” -
Nyilatkozta a 6 éves Dzsamal.

:-)

GGG77 2010.06.25. 14:40:17

@óóóó: nicked hűen kifejezi gondolataid mélységét.

óóóó 2010.06.25. 14:41:59

@GGG77: mi a problémád náci? a tied mit fejez ki? hogy náci vagy?

GGG77 2010.06.25. 14:42:36

Az a vicc, hogy a rasszista, antiszemita jelző ellen azok tiltakoznak a legjobban, akik azok.
Valahol, sötét, műveletlen tudatuk mélyén ők is érzik, hogy mennyire cikik és szánalmasak.

cserepes 2010.06.25. 14:43:00

@buncow: Hány magyart kellett volna 56-ban visszaküldeni? Hány magyar menekült el az elmúlt kétszáz éveben? Ővelük hogyan kell elszámolnunk?

óóóó 2010.06.25. 14:43:14

@GGG77: miért nem háborodtál eddig fel a posztban megjelenő nyílt rasszizmustól?
mert náci vagy?

morbiczer 2010.06.25. 14:43:18

@Ne Pereskedj Panda: A nemet valogatottban - ha jol tudom - csak Cacau klasszikus ertelemben honositott jatekos, de o is mar evek ota Nemetorszagban el. A tobbi mind Nemetorszagban szuletett vagy kisgyerekkoraban kerult oda. Ozilnek tudtommal mindket szuleje torok, de jellemzoen a tobbinek nemet apja vagy anyja van.

Kulonben a cikk szerzojenek vajon mi lehet a velemenye Janics Natasarol? Vagy a lenyeg az, hogy a borszin stimmeljen?

Laska 2010.06.25. 14:43:30

GGG77, nem, a vicc az amit én írtam 2010.06.25. 14:39:38 :-)

óóóó 2010.06.25. 14:43:48

@GGG77: nagyon jól jellemzed magad nácikám!!

GGG77 2010.06.25. 14:43:51

@óóóó: tanuljál meg olvasni, kisfiam. a vakáció megfelelő időszak a lemaradások behozására.

buncow 2010.06.25. 14:44:00

@redlands: és szerinted miért van az, hogy a fehérek vezette országokban, vagy országrészekben - lásd Bolívia, Dél-Afrika - általában 100szor nagyobb a jólét mint egy feketék által irányított országban ahol egymást zabálják fel, meg egymást - feketéket - írtják a rásszísták? Pedig többen vannak mint a fehérek akkor miért nincs egy jól működő fekete ország?? Szerinted a fehérek miatt? Ha akarnák vagy tudnák akkor megoldhatnák a saját problémáikat de nem képesek rá, inkább menekülnek a kúltúráltabb fehér országokba..

@cserepes: a gond az, hogy nem maradnak a seggükön és nem oldják meg a problémáikat, inkább menekülnek kultúráltabb országokba, ahol a többség csak zülleszti a társadalmat, nem pedig hozzátesz.. a Monarchia egy speciális eset volt egy elnyomó időszak után, arra akartam rávilágítani, hogy szomszédok voltunk/vagyunk velük, ráadásul szinte egy országban éltünk sokáig, érthető volt a keveredés, és nem arról volt szó, hogy 5000 km-t utaztam egy afrikai országba, akikhez semmi közöm..

óóóó 2010.06.25. 14:44:37

@kokavec: miért vagyok agyhalott? mert a náci eszed nem bírja megérteni?

óóóó 2010.06.25. 14:45:21

@GGG77: miféle vakáció nácikám? buta sötét náci vagy?

Laska 2010.06.25. 14:45:33

Egyébként jól elvitatkoznak itt a(z) (anti)rasszisták. Kár hogy semmi köze az eredeti cikkhez.

óóóó 2010.06.25. 14:46:21

@GGG77: nem félsz attól náci, hogy Viktor majd hazazavar két pofonnal?

buncow 2010.06.25. 14:46:54

@cserepes: a magyarok többsége az USA-ba menekült, ott a legtöbb hasznos tagjává vált a társadalomnak, világhírű cégeket alapítottak, vagy világhírű színészek lettek, de nem csak az '56-osokra gondolok. Keményen dolgoztak és a szarból felépítettek maguknak valamit, idemenkülnek a négerek és mit csinálnak? Mert én nem tudom, azon kívül, hogy általános iskolás lányokat szednek fel a diszkókban..

morbiczer 2010.06.25. 14:47:05

@Durchzugabwicklungskommandant: "...de szerintem a cikk arról szól, hogy ha nemzeti válogatottozunk, akkor hagyjuk már ezt a honosítgatási bizniszt."

Ha errol akar irni, akkor miert nem nez kicsit utana mielott leirja a baromsagait? Egyetlen egy honositott jatekos van a nemet valogatottban, aki 10 evet elt Nemetorszagban, mielott utlevelet kapott volna. Mindenki mas vagy ott szuletett, vagy kisgyerekkent erkezett az orszagba.

kokavec 2010.06.25. 14:47:28

@óóóó: mi van de kis vergődő paprikajancsi. A rohadó fasisztoid agyaddal ezt bírtad kitalálni, hogy mindenkit lenácizól, aki kiáll a rasszizmus ellen.

vandorfenyo 2010.06.25. 14:47:45

@cserepes: Hagyd mar. Mondom, hogy Kettos Merce. Azert leginkabb az a szanalmas, hogy mind tudjak magukban, hogy igen, ok rasszistak es amit leirnak az feheren-feketen be is bizonyitja ezt, de nincs VER A PUCAJUKBAN azt leirni, hogy igen, en rasszista vagyok. A nacik legalabb felvallaltak, jol lathato koszontessel, karszalaggal... De ezek...

golyóstroll 2010.06.25. 14:47:52

Dehát nem a bőrszínnel van baj, hanem, hogy egy piréz nemzeti válogatottban pitézek játszanak, ne luxemburgiak-nepáliak-rétorománok-vizigótok.
Van aki mindig pinát lát a táblán. mint most a poszt írója.

buncow 2010.06.25. 14:48:24

@Laska: szerintem elég sok köze van a cikkhez..

óóóó 2010.06.25. 14:48:33

@kokavec: de nem állszki te náci!! hát hol itélted el hogy a posztoló négerezett? te ostaoba náci amőba! ennyi eszed van és még mutogatod!!

Geri_lgfx 2010.06.25. 14:49:45

Szerintem egy szabad országban élünk, ahol mindenki olyan bőrszínűnek drukkol, amilyennek akar.

vandorfenyo 2010.06.25. 14:50:24

@buncow: Ezt beszeld meg az Ausztraliaban, USA-ban, Kanadaban, Braziliaban, Argentinaban, Boliviaban elo magyar honfitarsakkal is.

don rafael 2010.06.25. 14:50:38

@óóóó: te mintha a dezsőmail egyik posztjából léptél volna ki, kurva vicces vagy :)

buncow 2010.06.25. 14:51:24

@redlands: kettős mérce?:D lol, na igen, amikor valaki egy idegen megszállás elől egy másik országba menekül ahol aztán a semmiből képes felépíteni magának és a családjának valamit, az ugyanaz mint amikor valaki azért menekül el mert nem képesek normálisan irányítani a saját országukat és azt hiszik, hogy fehéréknél sajtból van a hold és nem kell csinálniuk semmit érte..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.25. 14:52:15

@buncow: A sportversenyeket is "lakossági létszámarányon felül" nyerik?
És melyik csótányról van szó: A konyhairól (más néven keletiről), a svábbogárról, az erdeiről, a madagaszkáriról vagy az amazóniairól? vagy valamelyik másikról, netán?

kokavec 2010.06.25. 14:53:02

@buncow: az 56-os magyarok 99,9%-a nem alapított világhírű cégeket és nem lett világhírű színész. Volt aki elért valamit, volt aki nem. És nem azért fogadták be más országok, mert különb lett volna bárkinél.

vandorfenyo 2010.06.25. 14:53:19

@buncow: As USAban is sokkal tobb magyar lett maffiozo, gyilkos, biztositasi csalo, betoro vagy drogfutar, mint szinesz, cegtulajdonos es milliardos. Sajnos ez van.

Vegyi Ali 2010.06.25. 14:54:19

Széles Úrnak meg kellene mutatni Perez Carlost, Ivo Diazt, Eklemovics Nikolát, Puljezevics Nenadot, Krivokapics Milorádot. Kiállíthatnánk egy importválogatottat. Ráadásul a németeknél az említett játékosok java része Németországban született, vagy nőtt fel. A mieinkről ez nem mondható el. De megemlíthetjük Holéczy Rogert is. Egy szégyen, hogy épp egy magyar osztja ebben a kérdésben az észt, mint pl. amikor épp a kézilabdázó Nagy Lászlót savazzák az esetleges állampolgárságváltása miatt. Pont nekünk kellene rohadtul kussolni.

buncow 2010.06.25. 14:54:35

@redlands: egész véletlenül Argentínát és Bolíviát leszámítva mindenhonnan van ismerősöm, de neked sem ártana kicsit nyitottabb szemmel járni a világban és leszállni a rózsaszín bárányfelhődről..

cserepes 2010.06.25. 14:55:08

@buncow: Rávilágítasz a legnagyobb bajra. Nem azért élünk jól, mert utáljuk a szomszédot, hanem dolgozunk szorgalmasan. Afrikában meg írtják egymást. Jobban mondva a szomszédot mert más. Nevezhetnénk az érzést, hogy a szomszéd másik törzsből van és ezért megölöm, gyűlöletnek. Ha ráadásul rénézésre megmondható hogy más, mert más rasszból származik, akkor már rasszizmus is lehet a neve.
És akkor talán látszik hova vezet az út. Ha a munka heleytt, ami nehéz és fárasztó, inkább a másik másságával foglalkozunk, könnyen 'afrikai csőcselék' válhat belőlünk.
Elkezdhetjük írtani egymást, és csúszhatunk lefele.

Vegyi Ali 2010.06.25. 14:56:27

@buncow: sajnos te nagyon nem értesz a biológiához. A csótányok épp azért olyan sikeresek, mert sok szempontból "életrevalóbbak" a legtöbb élőlénynél. Mondhatnánk őket evolúciós csodának is. Az más kérdés, hogy az ember nem annyira szereti a csótányt. De az más kérdés.

Roa 2010.06.25. 14:56:30

@redlands: Izé, izé. Magyarázd már el nekem, hogy mi a rasszista definíciója, azon kívül, hogy az rasszista, akit te annak tartasz, no meg gondolom az, aki nem ért veled egyet! Illetőleg nem-e fasiszta megközelítés mást rasszistának bélyegezni anélkül, hogy megindolkolnád, hogy miért az, azon kívül, hogy szerinted "feketén-fehéren" ez látszik.

banfitoto 2010.06.25. 14:57:20

@GGG77: Köszönöm, egyetértek veled.

Apropó mi vagyunk a magyarok. Nem nekünk véletlen a nemzeti sajátosságunk a vendégszeretet, amire oly büszkék vagyunk? Miért fáj nekünk ha németek embereket fogadnak be, majd munka- és sportolási lehetőséget adnak nekik? Az talán a baj, hogy a tehetségesebbeket utána állampolgársággal jutalmazzák? Segítsetek légyszives megérteni miért kellene, hogy ez engem zavarjon.

buncow 2010.06.25. 14:57:57

@kokavec: nem azt mondtam, hogy mindegyik céget alapított vagy színész lett, legtöbb szakmunkásként kezdte a semmiből és vitte valamire később szinte 0 dollárból, de akkor sem a segílyt várták a táborban..

@redland: van erre egy statisztikád, érdekelne? Mert én nem hallottam ilyenről, hogy magyar maffiahullám söpört volna végig az USA-n.. szerintem érdemes lenne megnézned egy magyar házat, vagy magyar összejövetelt az USA-ban és megkérdezned ki mire vitte az életben mint a levegőbe lövöldöznöd..

na további jó vitázást..

kokavec 2010.06.25. 14:57:59

@buncow: óó, itt a széles látókörű ember, aki egy debreceni buszon már látott feketéket.

vandorfenyo 2010.06.25. 14:58:23

@buncow: baszki, de legalabb ismerned mar be, hogy rasszista vagy, aki kettos mercevel mer! Mit kell megprobalni kimagyarazni? Minden ujabb beirasod ezt erositi meg, csak nem nem akarod belatni!

bigél 2010.06.25. 14:58:52

@buncow:

azért itt is eléggé egyszerűsítesz. nagyon sok magyar, olasz, stb. a múlt század elején nem az idegen megszállás miatt menekült pl. az USA-ba (vagy olaszoknál sokan pl. Brazíliába), hanem azért, mert a hazájukban nem volt számukra biztosított a megélhetés, nem volt munka, kitörési lehetőség, stb. Kvázi nem jól végezte az akkori vezetés a munkáját.

Másrészt az afrikai országokban lévő gondok jó részét a volt gyarmatosítók mokozták, sokszor mesterségesen szítva ellentéetet különböző törzsek, etnikumok között.

Korábban szóba hoztad a színesbőrű egyetemistákat is. Igen, szerencxsére rengeteg külföldi diák tanul Debrecenben (is), szerencsére, mivel mind az egyetemen, mind pedig a városan komoly pénzeket hagynak, ai nélkül sokan bajban lennének.

buncow 2010.06.25. 15:00:39

@Vegyi Ali: életrevalóság = igénytelenség (lásd, hogy él és mit eszik) + szaporodási ösztön (lásd, hogy el tudnak szaporodni a lakásodban), sajnos lehet többet konyítok hozzá mint te, és nem is nagyon bírtad értelmezni amit írtam, de mindegy. Na mentem

vandorfenyo 2010.06.25. 15:01:04

@Roa: olvasd vissza a beirasokat, en nem magyarazom el neked. Keresd meg bincow elso beirasat. Olasd el a poszt altal citalt cikket. Ott van a rasszizmus, benne.

Beyonder 2010.06.25. 15:01:34

KOMAN VLADIMIR TAKARODJ A MAGYAR VÁLOGATOTTBÓL!!!!

(gyk: irónia)

óóóó 2010.06.25. 15:02:06

@don rafael: az lehet, de rohadtul idegesít, hogy a posztban valaki fasiztáznak mert van egy véleménye egy dologról, erre meg pár sorral lejebb a fasisztázó négerezik.
elég hiteltelen.

vandorfenyo 2010.06.25. 15:02:30

@Roa:

cserepes irta: "...Nevezhetnénk az érzést, hogy a szomszéd másik törzsből van és ezért megölöm, gyűlöletnek. Ha ráadásul rénézésre megmondható hogy más, mert más rasszból származik, akkor már rasszizmus is lehet a neve.
És akkor talán látszik hova vezet az út. Ha a munka heleytt, ami nehéz és fárasztó, inkább a másik másságával foglalkozunk, könnyen 'afrikai csőcselék' válhat belőlünk.
Elkezdhetjük írtani egymást, és csúszhatunk lefele."

na errol van szo

Vegyi Ali 2010.06.25. 15:04:50

@redlands: Ez így egy marhaság. Illetve inkább otromba csúsztatás. Minden nemzetről elmondható, hogy az Amerikába bevándoroltak közül többen lettek bűnözők, mint milliárdosok. Úgyanúgy csúsztatás, mint az, amikor valaki azt pozitívumként hozza fel, hogy a bevándorlók egy része milyen sikeres lett. Ugyanúgy igaz ez az oroszokra, törökökre, mindenkire.

Wolfram 2010.06.25. 15:08:20

egész érdekes vita alakult ki pro és kontra, sokszor még érvekkel is, némelyik humorosan, némelyik erősebben fogalmazva. egyeseknek lejött, hogy mit akarhatott mondani a szerző, csak nem sikerült megfogalmaznia, mások a rasszizmust érezték ki belőle. (de ez így helyes, a Rorsarch tesztben sem mindenki látja a p*nát...)

csak szegény GGG77 nem érti az egészet. valaki elmagyarázhatná neki, hogy ez nem egy politikai kampányrendezvény... :)

bigél 2010.06.25. 15:08:33

@Vegyi Ali:

Ráadásul a kettő nem is zárja ki egymást: egy-egy tehetségesebb bűnöző akár milliárdokat is kereshet.

Egyébként a kivándoroltak között szerintem az átlagemberek vannak nagy többségben, akik sem az egyik, sem a másik irányba nem tűnnek ki.

Vegyi Ali 2010.06.25. 15:08:36

@buncow: Remélem nem ugyanezt hozod fel érvként, mikor a magyarok életrevalóságát véded (igénytelenség+ szaporodási ösztön). Mert azt sértésnek venném. Az életrevalóság sokkal inkább a lehetőségek jó kihasználása + a megfelelő mennyiségű ész. Ez ugyanúgy illik a csótányra, mint az életrevaló emberre. Míg az igénytelenség+szaporodási ösztön (szerintem) nem jellemzi túl jól egyiket sem. Pl. a csótány cseppet sem igénytelen, attól, mert neked nem tetszik. Tudós szemmel nézve egy fantasztikus élőlény!

righthook 2010.06.25. 15:09:33

A mindenre ráugró kommentező azért legalább megtanulhatna helyesen írni: sugalmazta és nem sugaLLmazta...

GeoThrasher 2010.06.25. 15:10:22

Teljesen jogos a cikk következtetése, magam is egyetértek vele. Valamiért sokkal szívesebben nézek egy Andy Möllert, vagy Thomas Hasslert a középpályán, mint egy Özilt v Boatenget. Nagy Frigyes meg Bismark forog a sírjában.

Páncélos · http://pancelszekreny.blog.hu 2010.06.25. 15:11:09

Miről beszélünk, egy ilyen ("Már a himnuszok alatt éreztem, hogy régen jártam Németországban.") nyitómondat után?
Nem az a baj, h nem tud írni, hanem h mégis ír...:-(
a többi sima ostobaság

Páncélos · http://pancelszekreny.blog.hu 2010.06.25. 15:12:17

@GeoThrasher:
Bismarck
bocs
(és ha jó focista, akkor lehet tőlem eszkimó is)

vandorfenyo 2010.06.25. 15:12:31

@Vegyi Ali: en pont azt akartam bizonyitani, hogy csak azert, mert valaki magyarkent vandorolt ki, meg nem feltetlenul tobb es jobb, mint mas nnemzet ki-bevandorloja! A kettos merce pont errol szol, hogy vannak, akik elfogadjak azt, hogy a magyarok, nemetek, irek kivandoroltak, azok biztosan nem voltak "ingyenelok" meg "segelyen elok", bezzeg az afrikaiak, akik Magyaro-ra vandoroltak be, na azok aztan milyen egy csocselek.
Buncow erve az volt, hogy a magyarok ceget alapitottak, milliardosok lettek, szineszek, hires tudosok lettek, miutan kivandoroltak, de legalabbis mind kemenyen dolgoztak es megbecsult tagjai lettek a tarsadalomnak. Ez abszolute nem igaz. Nem igaz egyik nemzet ki- / bevandorloira sem. De ezen az alapon ne itelkezzunk az afrikaiak felett, csak, mert mi vagyunk a befogado orszag.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.25. 15:12:56

na, eddig lehetett egymás vérét szívni, bezárt Miki mókatára.
süti beállítások módosítása