Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orosz József abbahagyja a Kontrát

Kontra

2010. április 16. 15:14 szabóZ 361 komment

A Stop.hu információi szerint Orosz József napokon belül abbahagyja rádióműsorát, és gyorsan Kanadába távozik. A lap információi szerint a Kontra már csak április végéig marad műsoron, azután a rádiós műsorvezető állítólag a tengerentúlon fog tanítani. De hogy mit, arról nem lehet semmit tudni.

Orosz elismerte, hogy abbahagyja a Klub rádióban hétköznap délutánonként vezetett műsorát, és annyit mondott csak el a Stop.hu kérdéseire, hogy döntésének semmi köze nincs a Fidesz győzelméhez, és egyébként is csak fél éves szabadságra megy, mivel belefáradt az eddig elkészített 1800 adásba. Orosz azt ígérte, hogy ősszel visszatér a Klubrádióba, de új műsort indít új néven. A Kontrának vége.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Perverz 2010.04.17. 13:15:44

Akkor Kanadában elmarad a tél, az biztos :)

====== vadparaszt ====== (törölt) 2010.04.17. 13:37:54

Egyáltalán nem kéne neki rádióznia, és ezt jótanácsként mondom. Kibírhatatlan a hangja. Még saját magától is rámenősen kérdez. Annyira rámenős, hogy legszívesebben rámennék.

molaris 2010.04.17. 13:41:24

Hm!! Orosz Józsi?
Beszélni nem tudott.
Gerince nem volt.
Lopott, csalt, hazudott.
Ráadásul, egy kis hülye buzi.
Minek sajnálnám?

Nyilatkozat: a fenti mondataimtól elhatárolódom.XD

Táncolj Törő! 2010.04.17. 13:41:34

@Tibi bácsi: :) Édes pofa vagy! 45 év alatt remekül láthatta mindenki, milyen toleráns a baloldal "az övétől eltérő véleménnyel, életmóddal szemben".

devavari (törölt) 2010.04.17. 13:43:55

Hagyó Izraelbe menekülne??

Fejnélküli Lovas 2010.04.17. 13:49:54

józsika végre eltakarodtál!követhetné kulka padödőstül, sasjóskástól,és mehet mindenki a hivatásos rettegőktől kezdve a hungarofób köcsögökig.

Dunkin 2010.04.17. 13:54:15

Na látja kis pöcs, az a maga baja, hogy dobozol. Ha valaki nem azt fújja, amit maga, már rögtön bekerül a dobozába. Honnan tudja, hogy kinek milyen a pedigréje? Néhány mondatból? Siralmas.
Az őrnagy úr -tudja- hogyan végezte a Tótékban, a sok dobozolás után? Na látja.

oh don piano 2010.04.17. 14:24:08

vinnék inkább Szibériába követ törni a mocskot (egy lapáttal a seggében).

ja és fantasztikus érzés olvasni a sopánkodó/ajvékoló baloldali bélférgek nyüszítését, hogy micsoda szörnyű ország ez. remélem a következő 8 évben mindenből csak a szar jut nektek. rajta hát rettegjetek!

gtc376 2010.04.17. 14:41:18

@oh don piano: Nem juthat mindenből a szar nekünk,baloldaliaknak,hiszen nem szabad vallás, politikai hovatartozás stb. szerint megkülönböztetni az embereket.Azt hiszem. :)
Ezért hát nincs is mitől rettegnünk.
Mellesleg a választás 4 év múlva lesz.

gyurex71 2010.04.17. 14:44:12

Hát ami igaz az igaz,még ha nem is kezdünk mondatot háttal!Szóval Jósibarát tényleg nem fog hiányozni.De nem azért amit a klubrádióban tett,mert ott miért is ne tette volna amit!Nem,nem azért.Azért mert az M1-en is tolta,az egész napkelte egy kormány média volt.Na ezért!Mert otthon,a saját rádiójában tegye amit akar,legfeljebb eltekerem,de az M1 az én pénzem is,meg sok nem szimpatizánsé is!Még szép,hogy kitakarították.Most mentek a Duna tv-re,oda toltak rengeteg zsét!Most onnan lopják a pénzünket,undorító!

gyurex71 2010.04.17. 14:54:46

És akkor még nem beszéltem Hajdúsági kartársról,aki szintén M1-en tolta a ballib propagandát esténként!A kaméleon elvtárs.

noire jack 2010.04.17. 15:10:56

Ez nagyon király! De ne jöjjön már vissza..

Esetleg nem férne fel a repülőre még Bolgár Gy.-is (meg Gálvölgyi, Hernádi, Jáksó, Farkasházy, Bajor, Hajós, Debreczeni, Havas, Verebes stb.)?

nickes kelemen 2010.04.17. 15:12:48

Az összes ilyen gerinctelen féreg követhetné a példáját, és soha vissza se jöjjenek!

gyurex71 2010.04.17. 15:13:01

@noire jack: Annyian vannak,az USA egész légiflottája kevés volna hozzá!

"egy semleges" 2010.04.17. 15:22:30

oh don piano Végül is kibújt a szög a zsákból.Rettegjetek mondod te mert esetleg másképp gondolkodunk s mert másképpképzeljük a mi kis országunk jövőjét,nem mocskolódásban,útszéli hangvételű megnyilvánulásokban,netántán elóitélet mentes összefogásban.Lehet ,hogy ez hiú ábránd a te és a hozzád hasonlókmegkivánják akadályozni,hogy ez a kis ország-közös hazánk-igazi fejlódésnek induljon/bár közösséget még ezen a téren sem vállalok szivesen veled/Vedd tudomásul,hogy a "másik oldalon"is vanna rendes becsületes emberek-legalább annyian-s különben is az ilyen oldal,olyan oldal megkülönbeztetést máe el kéne felejteni.Én azt tartom jobb lenne békességben,tisztességben netántán boldogságban élni egymás mellett s ezt a visszataszitó gyülölködést elfelejteni.Remélem többen vagyunk akik ezt szeretnék és ennek hangot is mernek adni.Az ilyen gyülőlködő fenyegetöző "embereknek"azt üzenem ne reménykedjetek nem fogunk "beszarni"tőletek. Egy semleges "bélféreg" u.i. remélem kitalálsz valami önmagadat minősitő reagálást

Unommáazegészet 2010.04.17. 15:23:25

@11s11: Ha megtalálod, mire válaszoltama szóval, akkor nem vagy analfabéta.

cseplin 2010.04.17. 15:31:02

Azt hiszem,hogy tul misztifikaljatok a Jozsi gyerek koruli dolgokat.
Szerintem csupan csak annyi tortent,hogy Jozsi mar reg szimpatizalt a kanadai rendorokkel,de foleg azok csinos kis egyenruhajaval.Orosz Ur eppen ezert figyelve a kozvelemeny kutatasoka,tudta,hogy mi varhato itthon es gyorsan megismerkedett egy tarskereso oldal segitsegevel egy jovagasu kanadai rendorrel.Mivel Joe is egy rendkivul hetyke legeny a mindig frissen kiszedett szemoldokevel,nem volt nehez ratalalni az egyenruhas fenevadra.
Hat honap csodalatos turbekolas utan fohosunk visszater kedvesevel,akinek nem sokara sajat musora lesz es kisvartatva kiderul,hogy sokkal jobb musorvezeto mint matkaja,ezert aztan jonnek a konfliktusok aztan a vegzetes szakitas.Jozsef ongyilkossagot kiserel meg,ami persze nem sikerul.Nehany honapig meg foglalkozik vele a media(Tv2,RTL klub,ATV,)de aztan elvesziti a hirerteket es csendben egyedul oregszik meg egy budai tarsashaz 2.emeleten.Egykori kanadai szerelme viszont szep kis karriert fut be hazankban.Egyik heten foz,a masik heten vetelkedik a tv-ben,majd egy antifasiszta tuntetesen megismeri elete nagy szerelmet,Terry Blacket,akivel hamarosan hazastarsi viszonyba kerulnek es egyutt nevelik fel a kis Danikat.
Isten aldja a magyar mediat!!!

gyurex71 2010.04.17. 15:44:04

www.youtube.com/watch?v=hl5AWdLFBy0&fea ture=player_embedded#at=24

Szerintem hűen tükrözi a választás napján a Jókai utcát!

Első mohikán 2010.04.17. 16:07:30

Bayer Zsótit a helyére!!

paginavlady 2010.04.17. 17:36:37

És a Klubrádió vezetősége is megy vele?
Mert ha a VEZETŐK nem engednék az ilyen műsorvezetőket, akkor nem lenne ott pl. Bolgár György se !
Meg az a néhány "törzshallgató", akiket ők hivnak fel, hogy mondják el a véleményüket ( mármint, amit a VEZETŐK jónak látnak !)

Tényleg: mennyit fizethet ezért a klubrádió annak pár "betelefonálónak" ?

2010.04.17. 17:48:34

Vissza se jöjjön!:) Köszönjük szerjozefina...:)

MEDVE1978 2010.04.17. 17:55:16

Régebben, ha faterommal mentem valahova, a rádióban mindig a klubrádió ment és Orosz Józsi.

Egy idő után már nagyon-nagyon idegesített. A faszi valahogy úgy intonál, hangsúlyoz és olyan agresszíven kérdez,hogy kedved lenne megütni.

Remélem nem jön vissza Kanadából...

kranführer 2010.04.17. 18:07:27

Kanada nem vezetett be vízumkényszert a cigányokra? Jozefina akkor sorba állhat szerencsétlen.

S.A. 2010.04.17. 18:22:32

Na hála az égnek, egy szarházi buzeráns komcsi seggnyalóval kevesebb lesz e hazában.

ridegfarkas 2010.04.17. 18:50:59

Így döntött hát,a valódi okát valószínüleg nem tudjuk meg,de én úgy vélem,van okozati összefüggés a távozása és a választási eredmény között.

Nekem soha nem volt szimpatikus,nem a zsidósága,buzisága,balodalisága,őzései,bénázásai miatt.Bevallom őszintén,nekem valamiért a zsidók idegesítőek,mindegy mi a végzettsége,van amikor csak utólag tudom meg valakiről,hogy zsidó,de már előtte idegen,taszító volt a gondolkodása,stílusa miatt.Pedig nem vagyok rasszista,csak amennyire egy normális,hazáját és önmagát szerető honpolgár az,aki temészetesen mindig elfogult kissé eredetével.Őt legbelül idegennek éreztem fajtámtól,soha nem láttam benne a magyart,csak valami tőlem idegen ember lényét érzékeltem.Ez az ősember faj(a zsidók),akárhol élnek is,mindig valamennyire különböznek a helyi emberektől,hiába születnek is ott.Kis nép,de végtelenül ravasz és igen veszélyes ellenfél,olyan mint a szél,érzem a hatását,de megfogni,látni nem tudom.

oroszmagajózsi a komcsik egyik,ha nem a legfőbb seggnyalója volt,azaz igazi gerinctelen seggnyaló fajta.Igazi profi a szakmájában,ha tanítani fog,csak ezt tudja,hogyan kell kiszolgálni gerinctelenül az aktuális hatalmat,máshoz nem ért.Próbálta tetteit ésszerű érvekkel igazolni,de mindig kilógott a lóláb,az ember átlátott a szitán.

Annak örülnék,ha soha többé nem jönne vissza Magyarországra.

gtc376 2010.04.17. 19:09:10

Letaglóz ez a végtelen gyűlölet!
Miért?

Werwolf 2010.04.17. 19:21:27

@gtc376:

hat, valoszinüleg azert, ahogy patkobelig nyalt az elvtarsaknak a kis fereg, annak ellenere, hogy pontosan tudta, hogy mi folyt itt.

Azt nem ertem, hogy miert csodalkozol? Az volna csoda, ha nem gyülölnenk ezeket ennyire.

Werwolf 2010.04.17. 19:26:11

szovjetjozsi,
ha olvasod kis szaros, akkor jol esik a megerdemelt szeretet, igaz?

Kanadaban nyilvan nem viszed majd tul sokra, mert ott nyilvan nem elnek meg közepes kis senkik csak abbol, hogy kommancsok segget nyaljak es hivatasos hazaarulok.
Ott nem lesz mszmp, meg öregasszony- es hajzsirszagu szdsz, hogy allami penzeket helyezzenek a pitianer zugradioadodba.

De barmikor is er el a megerdemelt kudarc, Magyarorszagra azert ne gyere vissza!

Palkovicsné 2010.04.17. 20:24:04

Multifunkciós lézerfésű

csuvel 2010.04.17. 20:42:04

Húha, ez igen!

Már ezért érdemes volt a Fideszre szavazni.
Ennek örömére jövő héten vasárnap újra elmegyek szavazni, hátha akkor már soha többé sem fog visszajönni Kanadából.

gtc376 2010.04.17. 20:49:40

@Werwolf: Mint munkavállaló,tudom,hogy bizonyos mértékig kompromisszumokat kell kötnöd a munkaadód felé.
Hogy mit tudott vagy tud és miről,azt nem tudhatjuk.
De ez még mindig nem elég indok arra hogy ennyire acsarkodjunk egyik embertársunkra.

gyurex71 2010.04.17. 21:15:14

@gtc376: Hát persze!
És ha munkaadó azt mondja,hogy itt 8 éven keresztül minden a legnagyobb rendben,akkor én mint munkavállaló ezt közvetítem!Már ne haragudj.Nem volt kötelező,tudott volna máshol is muzsikálni,ebben biztos vagyok.De ő ezt választotta,nap mint nap éltette a pártját,aki ellene volt azt megpróbálta eltaposni.A gőg elvitte olyan vizekre,amiből már nem nagyon volt visszaút!Felvállalta.Most megérdemli amit kap,mert tudta nagyon jól,hogy mi a helyzet,mert naprakész információi voltak a napi politikáról az elvtársai által.Elkúrta.Nem kicsit,nagyon!Nem volt kötelező,mégis megtette.Tudta már ő is,hogy az egész hazugság,mégsem váltott.Most lejárt a mandátum,hát elmegy.Az ilyen embereknél,mint ő,így szokás.De mihelyt jó szelek fújnak,máris itt lesz bízhatsz benne!!!Na ezért utálják,mert a szartól már elmenekül.Nekem piszkosul feltűnt,hogy állítólagos élő műsorban,90%-ban,de volt olyan nap is hogy 100,csak balosok telefonáltak.Én nagyon sokszor próbálkoztam,nem jött össze.De vannak olyanok,akiknek hetente sikerült.Amúgy meg sokan azért hallgatták a klubot,mert politikai műsor rádióban vidéken csak az volt fogható.

paginavlady 2010.04.17. 21:30:28

Nem értem azokat, akik a kommentálókat hibáztatják, mert gyűlölködnek !

És Orosz Józsi nem gyúlölködött ?? !!
Csak a kommunista elvtársait szerette - mindenki mást fröcsögő gyűlölettel illetett.

Akkor most kit is kell elmarasztalni ??
Szerintem az elvtelenül seggnyaló Orosz Józsit !

Nemde ? - kedves hozzászóló elvtársak ? (mármint az Orosz Józsi elvtársai !)

anonim konyakosmeggy függő 2010.04.17. 21:33:51

Nem fog hiányozni, egy igazi gyíkarc. Kellemetlen, arrogáns, pökhendi. Haza se jöjjön.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.04.17. 21:38:32

Ezek szerint elhitte, amit Juszt László vízionált neki, hogy "ezek" bármit megtehetnek. :D

magyarember 2010.04.17. 21:45:22

Végre azok mennek el Magyarországról, akik eddig másokat akartak elküldeni innen !

Remélem lesz követője !

lüke 2010.04.17. 22:19:05

saskatchewani magyar paraszt lesz:)

phaidros 2010.04.17. 22:19:41

Picsába, ezzel vége a vízummentességünknek. :(

lüke 2010.04.17. 22:20:35

@Mikola56:
ez nem gulag
ez Shakespeare!
angol tradicionális demokrácia:)

KovacsJozsefne 2010.04.17. 22:41:48

Mindig élvezettel hallgattam műsorát. Azt a szelíd terelgetést az ő véleménye irányába. Azt a célirányos alákérdezést. Azt a kérdésekben is nyilvánvalóan agresszív vélemény nyilvánítást. Ahogy azzal a pondró barátjával álrémüldöztek, álméltatlankodtak és álsóhajtoztak. Jöjjön csak vissza. Kellenek ezek, hogy mindig is tudjuk, hogy működik náluk...

gtc376 2010.04.17. 22:46:13

@gyurex71: Senki sem állította,hogy minden rendben.
Nem éltette a pártját,hallottam olyan műsorát,amikor mszp-s politikusokon kért számon dolgokat.(például az elszúrt egészségügyi reform miatt)
Felvállalta homoszexualitását,ezt én csak tisztelni tudom.
Ő nem k*rt el semmit,maximum kommentálta az elkövetett hülyeségeket.
Persze,visszatér(legalább is most azt mondja)fél év múlva,de akkor még nem fognak fújni "jó szelek",hogy idézzelek.
Az ő müsorába nem telefonáltak be,az a Megbeszéljük c. müsor,amire te gondolsz.
(oda is nem egyszer a másik oldalról is betelefonáltak,szóval itt is tévedsz,azt hiszem)
Azt,hogy ki miért hallgatta a műsorát,nem tudhatod,mert nem kérdezhettél meg minden hallgatóját.

Kalmár 2010.04.17. 22:51:56

@phaidros: A sok cigány után megindul a meleg büszkesék légimenete.
Ratyi tábor az égbe megy.
Mi lesz itt velünk nélkülük??

gtc376 2010.04.17. 22:53:10

@paginavlady: Orosz József nem gyűlölködött,ezt határozottan állíthatom,hiszen hallgattam a műsorát.
A kommunista elvtársait nem szerethette,mert egyrészt ő nem kommunista,másrészt akivel egyet értett,azok sem kommunisták.
Természetesen értem a "kommunista elvtárs" degradáló voltát,de valahogy nem tudom magamra venni. :)

KovacsJozsefne 2010.04.17. 23:15:04

@gtc376: ... szerencsére én sem hallgattam a műsorát, de olyan véletlen gyöngyszemekre sokáig emlékezni fogok, amikor pl. egy budapesti és egy kanadai művész a feleségeikkel egymásra talált. Hosszan ecsetelték friss barátságuk történetét és hogy a nejek is milyen jól kijönnek egymással. Majd következett a riport csúcspontja. A nagy egyetértés Magyarország legnagyobb problémájában: a szélsőségek erősödése, a Magyar Gárda menetelése. Zseniális! A megtévesztés, a véleményformálás rafinált és iskolában tanítandó módja.

paginavlady 2010.04.17. 23:19:17

@gtc376:
Sajnállak, hogy neked tetszett Orosz Józsi műsora.

No és nem női fényképet teszek fel magamról, ami alá azt irom, hogy "férfi" - már ami a PROFIL-odat illeti.

Nem vagy Te tudathasadásban?
Ezt persze arra értettem,hogy véded ezt a szerencsétlen kommunista-prédikátort.

Lássátok már be, hogy a tolvaj akkor is tolvaj, ha kommunista elveket vall !

Bocsáss meg, nem sérteni akartalak, csak felnyitni a szemed !

gyurex71 2010.04.17. 23:27:25

1@gtc376: 1.Igen,néha leszólta a saját oldalát is.Ez még nem ok arra amit tett.
2.Mikor kiderült,hogy az,persze,hogy felvállalta.Emlékezz,meddig magyarázta az Amerikában élő feleségét.
3.Aki a szart aranyként adja el és utána megbukik,az igenis elkúrta.
4.Visszatér ne félj,de csak fél év múlva.Dehogynem lesznek jó szelek.Annyit kap a Fidesz Jobbikról,balikról,hogy fél év múlva bőven jó lesz.
5.Pár évvel ezelőtt az ő műsorába is lehetett telefonálni.Úgy 2002-05 körül.Nem állítottam,hogy jobbos nem tudott,de pld. arra mit mondasz,hogy B.GY. műsorában,mikor a parlament előtt állítólag pénzt adtak a tüntetőknek,hogy maradjanak,tartsanak ki,azon a napon mindjárt 3 nyugdíjasnak is sikerült betelefonálni 1 órán belül,hogy ők ott voltak és tényleg igaz!Mennyi lehetett az esélye,hogy az országból véletlenszerűen betelefonálók közül pont 3 egy napon,1 órán belül fel tudták hívni?Na ez volt a korrektség.
6.Nyugodtan ki merem jelenteni,bár minden hallgatót természetesen nem kérdeztem meg,de sok ismerősöm és kollégámat igen,hogy a klubot igenis azért hallgatták,mert egyszerűen nem volt más politikai műsor.Mármint fogható.

trafikuty 2010.04.17. 23:44:34

Na végre, a nagy manipulátor szabira megy. De minek jön vissza?
Amúgy meg kedvelem a Klubot, de ez a pali ezerszer az agyamra ment, amikor belepofázott a beszélgetőpartnerébe, csak azért mert nem a szája íze szerint beszélt ...

ropolyi lászló 2010.04.17. 23:47:25

Tök jó tudni, hogy itt koncentrálódik a bunkó, gyűlölettől és elfogultságtól csöpögő, intoleráns, tudatlan de nagyhangú, minden megalapozatlan hülyeségre vevő, sőt azokat terjesztő, rosszindulatú, a mély butaságig hiszékeny, felkent vezérek által félrevezetett, erőszakszerető, az egész magyar kultúrát szégyenteljes állapotban tartó kommentelők sokasága.

flippant 2010.04.17. 23:55:59

Lehet, hogy csak én vagyok para de ki a rák ez a csóka? Engem a gyárfásra emlékeztet.

gtc376 2010.04.18. 12:20:25

@KovacsJozsefne: Egy műsor alapján minősíteni egy embert és a műsorát nem biztos,hogy korrekt.

gtc376 2010.04.18. 12:26:35

@paginavlady: Ne sajnálj,nincs miért.
Hogy milyen képet teszek fel magamról,az az én dolgom,még demokrácia van :D
Mi nem vagyunk tudathasadásosak :)
És a tolvajkodás független a politikai hovatartozástól.Minden oldalon van bőven.
Szerintem te vagy félrevezetve.

gtc376 2010.04.18. 12:41:19

@gyurex71:
1.Nem szólta le a saját oldalát,hanem kritizált.
A baloldalon ezt is lehet. :)
2 Nem vagyok teljesen tisztában,hogy történt,de a végén felvállalta másságát és ez a lényeg.
3 Nem bukott meg,a Klubrádió még alkalmazta volna,magától megy el.(tudomásom szerint)
(hogy a szart aranyként adja el,nem értem)
4 Nem félek,nincs miért.A Fidesz meg több cikluson keresztül fog kormányozni(direkt nem írom úgy,hogy uralkodni),2/3-al,nem gyűlölöm őket ezért,hatalmas felelősség,remélem,élni tudnak vele,hogy gyarapodjon az ország.
5 Nem tudom cáfolni,nem beszélem a 3 nyugdíjassal.
6 Az általánosítás sosem helyes,tévútra visz.

KovacsJozsefne 2010.04.18. 23:02:36

@gtc376:
"Egy műsor alapján minősíteni egy embert és a műsorát nem biztos,hogy korrekt."

Nem, egyáltalán nem korrekt. Nem is ezt tettem. Nem is minősítettem. Egy gyöngyszemet említettem csak meg. Egy példát hoztam arra, hogyan csinálja. Talán, ha fent van az archívumban az adás, akkor meg lehet hallgatni.
Sajnos arra nincs időm, hogy több hasonló esetet itt elemezzek, pedig tanulságos lenne.
Rendszeresen nem hallgattam a műsorát, de alkalmanként igencsak feldühített. (Korábban írtam is, hogy élvezettel, ahogy a vérhólyagot is nyomkodja az ember, hogy még fájjon.) Pedig kíváncsi lettem volna valódi tényfeltárásra, nem pedig arra, hogyan vezeti rá a riportalanyt, mit szeretne tőle hallani.
Honnan ez a nagy elfogadás? Elég kárt okozott ez az ember ellenfeleinek és elvbarátainak egyaránt - kivéve a haverjait persze. Hát nekünk nincs egy Larry King-ünk, vagy valami hasonló?

KovacsJozsefne 2010.04.18. 23:27:43

@lesek mint a vett malac: "Ez most azt jelenti, hhoooggyyy, öööööö, bböööö,"
Telitalálat! Azért látszik a hozzászólásokból, sokan szerették kínozni vele magukat :)

KovacsJozsefne 2010.04.18. 23:54:21

@gtc376: "És felszeretném hívni a tisztelt "komcsizó" polgártársaim figyelmét,hogy nem kommunistákról van szó..."

Addig, amíg a nagy öregek adják az MSZ(M)P arcát, amíg eléneklik (vagy utóbb nem) az Internacionálét, amíg még elérhetők a 89 előtti beszédeik és munkásságuk, amíg nem indul tiszta emberekkel egy új szocialista párt...
addig megértem a komcsizókat, és nagyra becsülöm a "baloldaliak" igyekezetét, ahogyan ezzel kapcsolatban önmaguk lelkében próbálnak mindent elrendezni.

Werwolf 2010.04.19. 06:20:10

@gtc376:

irsz par dolgot, ami nem tul sokatmondo:

"2 Nem vagyok teljesen tisztában,hogy történt,de a végén felvállalta másságát és ez a lényeg."
- na es akkor mi van? Azert nagy ember, mert nyilvanvalo buzi letere, elondja, hogy igen, buzi vagyok? Attol meg ugyanaz a gatlastalan szocionista hazaarulo.
"3 Nem bukott meg,a Klubrádió még alkalmazta volna,magától megy el.(tudomásom szerint)
(hogy a szart aranyként adja el,nem értem)"

De megbukott ö is, meg a szar kommancs klubradio is. Megerdemlik egymast, közös kudarc, hala Istennek.
"4 Nem félek,nincs miért.A Fidesz meg több cikluson keresztül fog kormányozni(direkt nem írom úgy,hogy uralkodni),2/3-al,nem gyűlölöm őket ezért,hatalmas felelősség,remélem,élni tudnak vele,hogy gyarapodjon az ország."

Na ebben teljesen igazad van. El nem tudom kepzelni, hogy a baloldali szavazonak barmi felnivaloja lenne. A bünözöknek, a korrupt, tolvaj hazaaruloknak van felnivaloja. Szovjetjozsi szempontjabol meg is tudom erteni, hogy elkotrodik.

gtc376 2010.04.19. 06:41:31

@KovacsJozsefne: Én természetesen nem hallgattam meg minden adását.Nem tudom cáfolni az elmondottakat.Egész egyszerűen azért írtam,mert érthetetlen számomra ez a mérhetetlen gyűlölködés.

gtc376 2010.04.19. 06:49:32

@KovacsJozsefne:
Nincs mit elrendezni a lelkemben,minden rendben van.
A vezető váltással egyet értek,íme itt van Mesterházy,bár kétlem,hogy találnak olyan valakit,akibe ne kötnének bele,akit ne komcsiznának le.
Baloldalinak tartom magam,de nem komcsinak,ezért írtam,amit írtam.

gtc376 2010.04.19. 07:02:11

@Werwolf: A szocionistát nem tudom értelmezni,a hazaárulót értem,csak példát kérek,mert bárkire lehet bármit mondani.
Szerintem ha valaki vállalja másságát és nem bujdosik gyáván,az tiszteletreméltó.
Hogy tud egy rádió megbukni?Most is ezt a rádiót hallgatom. :)
A "szar kommancs" minősítésnek nincs értelme.
Bűnözők,korrupt tolvajok mindenhol vannak.
O.J. vissza fog térni.

ancsur24 2010.04.19. 12:45:33

@Bougheau Tschichka: Ez jóóóó, nagyon jóóó. Hát, mindenki úgy boldogul ahogy tud

tlac 2010.04.19. 13:29:20

nem lesz rosszabb hely Magyarország a távoztával

gyurex71 2010.04.20. 14:26:54

(hogy a szart aranyként adja el,nem értem)"

Pedig pofon egyszerű.
Ha valaki a szart(a 8 év legtöbbje)úgy próbálja meg az embereknek kommunikálni,hogy az tulajdonképp jó,csak mi nem értjük,az pontosan ez az eset.A szart aranyként kommunikálja.Így értettem.

Pacsapapa 2010.04.21. 15:06:54

@gtc376: Te biztosan nem ebben az országban éltél az elmúlt 8 évben.

"Bűnözők,korrupt tolvajok mindenhol vannak."
De ennyi? Ne mondd azt, hogy az MSZP és az SZDSZ vezetése nem tudott semmit a cuslágolásokról, a Mrs. Kocsisokról, a Kapolyikról, a Hagyókról, a Demszkykről, a nokiás dobozokról, a bűzlő közbeszerzésekről, és a naponta nyilvánosságra kerülő megszámlálhatatlan újabb esetekről.
Ne mond azt, hogy az ilyen Orosz kaliberű újságírók számára nem volt ez nyilvánvaló. Ennek ellenére tovább nyomatta az agymosó, primitív népbutító szövegeit. Ugyanis ő is a közvetett haszonélvezője volt a korrupt rendszernek. Az állami pénzeket közvetett és közvetlen csatornákon bőven folyatták a lakáj médiába (pl. Hócipő-s milliók folyamatosan, Tóta W. 100 millió stb.).
Ne csodálkozz a gyűlöleten!
Ne csodálkozz a jobbikon!
Ne csodálkozz majd azon se, ha a Fidesz nem ér el gyors sikereket a gazdaság, az elszámoltatás terén, ahol a legnagyobbak a választópolgárok elvárásai, akkor a jobbik tovább erősödik! Akkor aztán lehet siránkozni, hogy ez milyen szörnyű.
Itt meglehetősen egyszerű, a tyúk vagy a tojás volt előbb kérdésre, a válasz.
Én egy alapos tükörbenézést javasolnék a hatalmat 8 évig bitorlók közül a magukban még némi tisztességet érzőknek, a médiamunkásoknak, a hatalmat koszolgáló "szakemberek"-nek.

gtc376 2010.04.22. 06:30:44

@Pacsapapa:Itt születtem,igyekszem figyelni 89 óta mindenre.
Ez egy előre megkomponált, megtervezett akció volt a Fidesz részéről,hogy a választások idejére időzítette a botrányokat.Ne érts félre,elítélem a korrupciót,bár ki csinálja.De
nehogy azt hidd,hogy a kormányváltással jobb lesz a helyzet.
Az állami pénzekkel kapcsolatban említhetném az Ezüst Hajót,Happy End kft-t,hidd el,ugyan ez ment akkor is.
Igen is csodálkozom a gyűlöleten,mert sok ember,aki személyesen nem is ismeri O.J.-t,ha tehetné,a vérét venné.
A Jobbik a Fidesz gyermeke,ő hozta világra,ő fogja elpusztítani.
A Fidesz évek óta hangoztatta az egyszeri,nagy arányú adócsökkentést,de akinek egy kis rálátása volt a dolgokra,tudta,hogy ez humbug.
Már vissza is vonta.
A médiamunkásokat hagyjuk,Szijjártó Péter életében nem dolgozott egy percet sem,mégis sokszoros milliomos.
A hatalmat nem bitorolták,hanem törvényesen megválasztották őket.

gtc376 2010.04.22. 06:34:37

@gyurex71:Gyurcsány volt az első,aki megpróbált valamit csinálni,érdekeket sértve.Kívülről és belülről elintézték.
Szerintem a "szart" a többi kormány kormányzására lehetne mondani,akik az aktív semmittevés kényelmes politikáját folytatták.

Hümüzhümümüz 2010.04.22. 13:31:30

Érdekes hozzászólások. Nem nagyon érdekel Orosz József, így pont leszarom, hogy mit csinál, hova megy, de a komment maga az ember.! Ha ezt nézem, akkor rettentően sok a tahó, skyparaszt tufa Magyarországon.
2010-et írunk, most dívik savazni a szocikat, de 2002-ben a "mocskos Fidesz" volt a jellemző. Erről ennyit.

Várom 2014-et, amikor a HÍR TV, Magyar Hírlap dolgozóira írják majd ugyanezek az emberek, hogy takarodjanak az országból. :)

És egy örök Family Guy idézet, Brian mondta: "mindenki tudja, hogy a bizonytalan szavazók a leghülyébb emberek"

Hümüzhümümüz 2010.04.22. 13:32:25

@gtc376:

Magyarok azt a változást szeretik, amiben minden marad úgy, ahogy volt...

gtc376 2010.04.22. 19:06:51

Elleszek Orosz József nélkül én is,nem erről van szó,de a hozzászólásokat olvasva,ennyi gyűlöletet látva,nem bírtam szó nélkül hagyni,hogy szidják úgy,hogy tulajdonképpen fogalmuk sincs erről az emberről,vagy a munkájáról.

szingli 2010.04.23. 15:02:55

@gtc376:

Orosz gyűlölködésének eredménye az utálat. Mindennek van következménye. Nem szabad elfelejteni miket művelt...

gtc376 2010.04.23. 17:54:28

@szingli: Nehéz a felfogásom,mert még mindig nem értem,mi az oka ennek a kibékíthetetlen ellenszenvnek.Milyen gyűlölködésnek?Gyűlölködés ezekben a hozzászólásokban van,nem O.J. műsorában.

KovacsJozsefne 2010.04.23. 22:38:33

@gtc376: "Ez egy előre megkomponált, megtervezett akció volt a Fidesz részéről,hogy"
Feladom, a ballib leckét hibátlanul fújja. Párbeszédre képtelen. Ha konkrét esetet mondok, vállrándítás a válasz. Viszlát máshol!
Addig is még sokáig legyen Lendvai Lélegeztetőgép/Cenzor Ildikó, JónapothazudtaKovácsLászló és a többiek. Éljen az MSZMP!
Kiléptem...

gtc376 2010.04.24. 10:33:43

@KovacsJozsefne: Tisztelt KovacsJozsefne!
Nem én menekültem el a párbeszéd elöl.
Nem én minősítem negatív,degradáló jelzővel a másik oldal politikusait.
(És természetesen véletlen,hogy a 3 éve húzódó Zuschlag-ügyben a választás előtt hirdettek ítéletet.)
És persze,hogy hibátlanul fújom a ballib leckét,nemhiába tanultam éjjel-nappal,hogy azt ne mondjam,belém verték. :)

gyurex71 2010.04.29. 11:56:02

@gtc376: Hogy Gyurcsány próbált meg tenni valamit?Hát köszönöm,észrevettem.Most is azt nyögjük.Tényleg tett valamit,csak az nem nagyon sült el jól.A nyugdíjasokon kívül,létezik még valaki?MSZP szerint NEM!Pedig mi vagyunk többen és mi termeljük a nyugdíjat!

gtc376 2010.04.30. 06:05:33

@gyurex71: A világválságot nyögjük.
Gyurcsány megpróbált azt,amit már régen meg kellett volna tenni az egészségügyben,az önkormányzatoknál,stb.

Leeroy of SMV Design 2010.04.30. 10:55:11

Orosz József a baloldal megmondóembere a balos médiában, mint ahogy számos megmondóember van a jobboldalon, a jobboldali médiában is. Nem kell ezzel foglalkozni, ki hova megy, mit csinál. Pl. én is leszarom, mi van a jobbos véleménynyilvánítókkal (pl. azt is hónapokkal utána tudtam meg, hogy Bayer immár nem HírTV-s, hanem Echo-s, mivel balosként nem foglalkoztatott az ügy). Meg aztán főleg ilyen hangnemben nem kéne gyalázkodni, amit itt előadnak egyesek. Avagy ez az új polgári stílus?

gtc376 2010.04.30. 19:12:01

Engem ez az iszonyú gyűlölet vett rá,hogy reggeljek és írjak,mert felháborít,hogy senki sem tiltakozik ellene.
Mellesleg ,aki hallgatta a mai Megbeszéljük-öt,Orosszal beszélgetett Bolgár,nagyon érdekes volt.(nem gyűlölködő :) )

Leeroy of SMV Design 2010.05.03. 21:03:57

Ők a "polgárok", tudod - és amit előadnak, a polgári stílus. Jó lesz, ha megszokjuk ezt még jobban a következő 4 évben, most, hogy ők vannak nyeregben. (Bár eddig is szép számmal kommenteltek a bérfröcskölődők, írhatnék nickneveket, de minek...)

gyurex71 2010.05.03. 22:17:04

@gtc376: Komolyan elhiszed,hogy a világválságot nyögjük?Kérdem én,pld.Szlovákok miért nem úgy nyögik?Vagy a Szlovének,vagy a Németek,vagy a Lengyelek,vagy sorolhatnám még 1 jó darabig!Persze akad 1-2 kivétel,de mi abban miért vagyunk benne?Megmondom.Az egész gazdaságpolitikánk fejre állt,s eztán a válság még tett rá 1 lapáttal.Válság nélkül sem húztuk volna ki IMF hitel nélkül.És ez borzasztó.És ebben piszok igaza van Gyurcsánynak,hogy nem tettek semmit.Mindenki elszaladt mellettünk,az MSZP kormány meg nézte tétlenül és statisztált az amortizációhoz.Utólag már kesereghettek,de ezt tényleg nagyon elkúrták,az ország visszalépett minimum 5,de inkább 10 évet.Az euró bevezetése 2006-07 helyett most legoptimálisabb esetben is minimum 2015.És természetesen az utolsó pillanatig,2009-ig a jó néppel akarták megfizettetni az egész katyvaszt,a nyugdíjasokat/szavazóik zöme/ még ebből is ki akarták hagyni,csak már nem lehetett.Nem lehet azt megtenni,hogy a szavazóbázis érdekeit előtérbe helyezve,minden mást nem veszünk figyelembe.Mert ez folyt kb. 6 évig.Csökkenő reálbérek,befagyasztott közalkalmazotti bértábla,stb.A nyugdíjak meg emelkedtek végig,minimum inflációs szinten.Nem vagyok "nyugger"/bocs/ellenes,de ezt nem lehet megtenni.Én termelem a nyugdíjat,a bérem nem növekszik,vagy stagnál vagy csökken,és amit befizetek az megy a nyugdíjasnak,akinek meg emelkedik,meg még 13. havit is kapott.Csak azért,hogy elmenjen szavazni.Ez nem politika,ez az emberek semmibe vétele a köbön.És elnézést a sok bérfröcsögő miatt,meg a trágárok miatt,de ki így ,ki úgy tudja leküzdeni a benne felgyülemlett mérget.

gyurex71 2010.05.03. 22:26:46

És akkor még most jön,hogy ingyenessé teszi a fővárosiaknak a tömegközlekedést!Aki ezt elhiszi,nem normális!

gtc376 2010.05.04. 20:12:24

@gyurex71: A Szlovének,a Németek,a Lengyelek,mind nyögik a válságot,hidd el.
"Mindenki elszaladt mellettünk,az MSZP kormány meg nézte tétlenül és statisztált az amortizációhoz."
Egyet értünk,sok hülyeséget csináltak.De az nem létezik,hogy a 8 év alatt egy jó ténykedésük sem volt,ugyan is a másik oldal mindent tagadott,pfujolt,és legalább is az ellenkezőjét tette volna.
"az ország visszalépett minimum 5,de inkább 10 évet"
Én jobban élek mint 10éve,mert többet adtak,mint elvettek.
"..az utolsó pillanatig,2009-ig a jó néppel akarták megfizettetni az egész katyvaszt.."
Szerinted kik fizetnek,a kis manók?Mindenhol az adófizetők fizetnek,vagyis a magyar emberek (hogy idézzem Szijjártó úrat :) )
"Csökkenő reálbérek,befagyasztott közalkalmazotti bértábla,stb"
25%-al nőt a reálbér, a közalkalmazottak bérét 50%-al megemelte a Medgyesi kormány(csak nagyon hamar elfelejtették)
A "nyugger" szóért szerintem mindenki szégyelje magát.
A 13.havit meg nem a szavazásért adták a nyugdijasoknak,hanem mert ez egy szocialista kormány kötelessége,hogy segítse az arra rászorultakat.Ez a baloldaliság.És sajnos saját hibából és más okok miatt ettől került nagyon messze a kormányzás végére.
Ne felejtsd el,egyszer te is leszel nyugdíjas..

"hogy ingyenessé teszi a fővárosiaknak a tömegközlekedést"
Ez hülyeség,elismerem,remélem,lemond mindenki,és a poraiból nő egy új szocialista párt,akire vacillálás nélkül lehet szavazni. :)

gyurex71 2010.05.05. 21:46:52

@gtc376: A Szlovének,a Németek,a Lengyelek,mind nyögik a válságot,hidd el.
Na hiszen!Naponta találkozom szlovákokkal,csak röhögnek rajtunk.Németországban meg sok ismerősöm dolgozik,felejtsd el,hogy ott válság van.2 hónap volt,oszt jó napot.Egyébként meg mindenhol emelkedik már a JDP,csak nálunk nem,akkor miről is beszélünk?

Én jobban élek mint 10éve,mert többet adtak,mint elvettek.
Örülök neki.És ebből az következik,hogy más is így van vele?Ezt kár volt írnod,ebből is látszik,nem az ország nagyobbik hányadát kitevőkhöz tartozol.Mert azok nemigen élnek jobban.

"..az utolsó pillanatig,2009-ig a jó néppel akarták megfizettetni az egész katyvaszt.."
Szerinted kik fizetnek,a kis manók?Mindenhol az adófizetők fizetnek,vagyis a magyar emberek (hogy idézzem Szijjártó úrat :) )
Persze,hogy az adófizetők,csak tudod spórolni nem csak az adófizetőkön lehet.Lehet a nyugdíjakkal is meg kisebb "rezsivel" is,csak erről szó sem eshetett.Az előbbiről a nagyszámú választók miatt,utóbbiról meg azért,mert saját magukon nem voltak hajlandók spórolni.Miniszteri járművek,bútorok,BKV,MÁV,Honvédelem....Szóval a most éppen aktuális téma.És abban biztos lehetsz,hogy amit tudunk,az a fele sincs annak ami lehetett,de azt soha nem fogjuk megtudni.

"Csökkenő reálbérek,befagyasztott közalkalmazotti bértábla,stb"
25%-al nőt a reálbér, a közalkalmazottak bérét 50%-al megemelte a Medgyesi kormány(csak nagyon hamar elfelejtették)
25%-al nőt a reálbér,az infláció meg vagy 35%-al?Miről beszélünk?
50%-ot kaptak a közalkalmazottak!Beszéltél te egy nővérrel vagy ápolóval?Mert én 2002 és 2008 között napi kapcsolatban voltam velük itt Dunaújvárosban.Az átlag volt 50%,de erről nagyon nem beszéltek.Volt olyan akinek csak 20% jutott.Nem vicc!!!
És ez volt 2002-ben.És ezután?
A közalkalmazottak kaptak,na és a köztisztviselők?1 árva petákot sem.Náluk a reálbér 2007 óta folyamatosan csökken,onnan tudom,hogy én is az voltam.3 éve egyre szarabbul élnek a rendőrök,tűzoltók,smasszerek,vámosok.2002 és 2006 között legalább 1 kicsi mindig jutott,azóta semmi.Tudom,mert az voltam 94 óta egészen tavalyig.És itt szólok:"Ne felejtsd el,egyszer te is leszel nyugdíjas.."már az vagyok.De nem lennék az,ha megfizetnének.

A 13.havit meg nem a szavazásért adták a nyugdijasoknak,hanem mert ez egy szocialista kormány kötelessége,hogy segítse az arra rászorultakat.Ez a baloldaliság.

Ha ennyi a baloldaliság,akkor értem miért tart itt az ország.Adjunk a biztos szavazóinknak,a többit meg bocs,de szarjuk le.Ha ezt nem látod,vak vagy.Tudok olyan helyről,ahol nyugdíjas szavazatokat vettek a szocik pár ezer forintos ajándékutalványért.Szégyen.Ez nagyon kevés baloldaliságnak.Van még a nyuggereken kívül vagy 7,5 millió ember.Azoknál hol van a baloldaliság?

"hogy ingyenessé teszi a fővárosiaknak a tömegközlekedést"
Ez hülyeség,elismerem,remélem,lemond mindenki,és a poraiból nő egy új szocialista párt,akire vacillálás nélkül lehet szavazni. :)

Egyetértek.De nem tudom elképzelni ezt Gyurcsánnyal,Lendvaival,Kiss Petyával,.........

gtc376 2010.05.06. 20:53:50

@gyurex71: Szlovákia már régen végrehajtotta azokat a reformokat,amiket a szocialisták elkezdtek és a leendő kormánynak kell befejeznie.
www.eokik.hu/data/files/169857988.pdf
Németország nem hasonlítható össze velünk.( mi sokkal jobbak vagyunk! :D)
Ha megnézed az előre jelzéseket,nálunk is nőni fog a GDP.

Átlagfizetésem van,dolgozom,nem 8 órát,de valamit valamiért.Határozottan állítom,hogy aki végig dolgozta az utolsó 8 évet,nagyobb életszínvonalon él,mint előtte.
Igen az ország kisebbik hányadához tartozom.
Én azok közé tartozok,akik dolgoznak,bérből és fizetésből tartom el családomat.
A nyugdíjasokat hagyd szerintem,nagy részük a jobboldalra szavazott.
A miniszteri járműveket,bútorokat hagyjuk, nincs komoly jelentősége a költségvetéshez képest és az Orbán-kormány még pazarlóbb volt,a Grippen-ügy nincs tisztázva,nem tudni,az Orbán-kormány miért az előnytelen Grippent választotta a F-16-k helyett.
BKV,MÁV,aki bűnös,az bűnhődjön.
A bérekkel kapcsolatban félreértettél, abszolút értékben értettem a bérnövekedést!
www.pavazoltan.hu/download/adatokestenyek_MCS.pdf
2007-óta mindannyiunknak nehezebb,mert addig az állam többet adott,mint amennyit ki bírt termelni.Tehát egy részét(csak egy részét!) vissza veszi abból,amit adott.
Nem lennél nyugdíjas,ha megfizetnének??!
Ezt nem értem...
A baloldaliság sok más mellett az,hogy segítünk a rászorultaknak,nem csak a nyugdíjasoknak, mindenkinek,aki rászorul és nem szavazat-vásárlás céljából.Nem a szocik ígértek 14.havi nyugdíjat... :D
Tisztátalan eszközöket mind két oldal bevetett, mindenkit elítélek,aki ilyen eszközökhöz nyúl.
A reményeim szerinti új baloldali pártban nem lesz helye a régieknek,hiszen ezért új.
(csak jelzem,sértegetéssel nem engem minősítesz,hanem magadat :))

gyurex71 2010.05.09. 00:36:36

@gtc376: A miniszteri járműveket,bútorokat hagyjuk, nincs komoly jelentősége a költségvetéshez képest és az Orbán-kormány még pazarlóbb volt,a Grippen-ügy nincs tisztázva,nem tudni,az Orbán-kormány miért az előnytelen Grippent választotta a F-16-k helyett.

Csak ehhez szólok már hozzá:lehet egy állam pazarló is,de csak akkor,ha van miből.Én is újra festem a lakást,ha van miből.De a szocik alatt nem volt miből,mert az összes elment bérekre,hogy szavazatokat szerezzenek.És ezek után akartak még nagy lábon élni.Kormány-negyed,bútorok,audik,meg a sok kis költség,ami ugyan valóban nem szól bele a költségvetésbe,de igen megalázó,mikor százezreknek nincs munka,a bank meg elvitte a lakást,házat.Ha viszont ehhez hozzá csapjuk a többit,BKV,MÁV,most újabban Moszkvai Magyar nagykövetség épülete,amellyel minimum 10 milliárdot buktunk,akkor nem is olyan kicsi ez az összeg.És amit még nem tudunk.

gyurex71 2010.05.09. 00:39:22

Mert még csak most fognak kiderülni.Mert hidd el,lesz még Hagyó ügy is,meg még szerintem Demszky is,Hunvald,meg még a többi csontváz.

gtc376 2010.05.09. 09:57:40

@gyurex71: Nem,az állam ne legyen pazarló,mert a mi pénzünket szórja!
Csak arra akartam rámutatni,hogy nem csak a szocialista kormány,hanem az Orbán-kormány is pazarolt.
"De a szocik alatt nem volt miből,mert az összes elment bérekre,hogy szavazatokat szerezzenek."
Az miért baj,hogyha emelik a béreket? :D
Ezt nem értem...
Igen,most fognak kiderülni dolgok.Hogy 2/3 birtokában mit fognak csinálni,élnek vagy visszaélnek vele.

gyurex71 2010.05.11. 21:26:34

@gtc376: Egy állam lehet pazarló is,van is rá példa,de csak akkor ha van miből!Akkor ha a jó nép jól él,akkor legyint egyet és azt mondja,ejnye-bejnye hát ezt nem kellett volna.Szóval igenis lehet pazarló,de nem szabad túlzásba vinni.Ennyi.Az Orbán kormánynak is voltak húzásai,de nem volt a költségvetés ilyen rossz,nem volt ennyi államadóság,ennyi munkanélküli,ennyi tartozása az embereknek,amiben igenis hibás a kormány is,de főleg a MNB.
Az nem baj,hogy bért emelt,de azt szívjuk keményen most is.Tehát lehet bért emelni,de ne annak rovására,ami most van.Ezzel a döntéssel rövidtávon jót tett,de a későbbi,távolabbi időben hatalmas kárt okozott.
Szomorú,hogy amikor Hornéknak volt 2/3,senki nem aggódott miatta.De most?Mitől féltek?Nem lesz itt semmi olyan,ami ne férne bele a demokráciába.Nem beszélve arról,hogy Hornéknak nem a nép adott 2/3-ot,csak a koalíció miatt lett.Ma viszont a nép akarta,hogy így legyen.Tehát akkor mitől féljünk?Mi,azaz a nép akartuk,hogy így legyen.Ez a félősdi az egész kampányban ment,meg az egész 8 év alatt szinte.De mi volt 98-02 között?Semmi rendkívüli.Viszont volt Gyurcsány puccs,Konstruktív bizalmatlansági indítvány,Bajnai............Szóval ne féltsük már a 2/3-ot tőlük.Én jobban félnék egy Gyurcsány 2/3-tól,de ezt komolyan mondom.

gtc376 2010.05.12. 20:03:21

@gyurex71: "Szóval igenis lehet pazarló"
A te adódat,ha fizetsz adót,elszórhatják,az enyémet nem.
"költségvetés ilyen rossz"
Miért lenne rossz?
Az államadósság nőt,ezt elismerem,de annyi autópálya épült,mint még soha és az út az ország ere,a gazdasági fejlődés kulcsa.
A munkanélküliség mindenhol növekedett,a válság miatt,többek között.Az hogy ennyi tartozása van az embereknek,megbocsáss,az emberek hibái is,nem kötelező hitelből lcd tv-t venni,meg a Bahamákra utazni.Meg nem kell egyszerre 3-4 hitelt fölvenni,addig nyújtózkodjunk,ameddig a takarónk ér.
A MNB-t meg azért támadja a jobb oldal,mert Simor az egyetlen bábú Orbán sakk-tábláján, akit nem tud leütni,de akit minden baj forrásává lehet tenni.
Abban igazad van,nem hitelből kell béreket emelni.
A Horn-kormány önként vállalta, hogy a kétharmados törvényeket csak az ellenzékkel való konszenzus megléte esetén módosítja.
Az önmérsékletet most várhatjuk...
A Fideszre 2.700.000-n szavaztak,ez a lakosság 27%-a...,úgy hogy ne mond azt,hogy a nép akarta.
"Mi,azaz a nép "
Ezt visszautasítom.Bár nem a Fideszre szavaztam,magyarnak tartom magam és nem tűröm, hogy ezt kétségbe vonják.
"De mi volt 98-02 között?"
Orbánék ott tiporták a demokráciát sárba,ahol tudták.Lásd 3hetenkénti parlament,a vizsgálóbizottságok felállításának megakadályozása,ez mind-mind a kormány ellenőrzésének megakadályozása.
És ne felejtsd el,ők, akiknek a feladata lenne a törvények tisztelete mellett képviselni az embereket,előre megfontolt szándékkal sértettek törvényt,kordont bontottak,ott tettek keresztbe,ahol bírtak,nem törődve,hogy nem csak a szociknak ártanak,hanem az egész országnak..
Bajnai kormány miatt a gazdaság visszatért a rendes kerékvágásba, növekedésnek indult a GDP,most hallottam.

gyurex71 2010.05.14. 23:59:52

A te adódat meg az enyémet a szocik szórták szét a legjobban,ebben verhetetlenek!Hányszor kiabáltál emiatt?
Az autópálya mind mind hitelből épült,tehát azért is fizetünk még jó sokáig.Meg lehetnek autópályák,ha nincs aki közlekedjen rajta.Nézd meg az M6-ost,siralmas még csúcsidőben is.Veszek neked egy kocsit,szuper,de te fizeted a részletet ok?Hatalmas tett.Nem mondom nem rossz,de ezzel mellet döngetni....A Fidesz idejében gátak,faluházak épültek,meg úgy általában tettek a vidékért.Szocik ebben nulla.Csak Főváros,ott voltak a legtöbb szoci választok és ennyi!
A jó nép nem az lcd tv vásárlásba ment tönkre,meg a Bahamai útba,hanem abba,hogy valahol a családjával esténként nyugovóra akart térni,s mondjuk azt nem az anyjáék szobájába vagy albérletbe akarta megtenni.Magyarán lakáshitelesek mentek tönkre,nem a tv vásárlók.Ahhoz meg egy hitel kell,de az meg nagy.
Az MNB a legnagyobb hibás az egész káoszban,plusz ne védjem már azt a Simort,aki külföldön tartotta a pénzét,hogy a Magyar adózást elkerülje!MNB elnökeként ez egyenesen undorító,gusztustalan!De védd csak az adóelkerülőt.

A Fideszre 2.700.000-n szavaztak,ez a lakosság 27%-a...,úgy hogy ne mond azt,hogy a nép akarta.

Ja.Csak ki ne felejtsd,hogy nem 10 milla a választópolgár,csak 8. És akkor a 2.7 millió mindjárt 34 %,és ki tudja ,hogy aki nem ment el,kire szavazott volna.
Vagy a Hornéknál a 72 % akkor nálad azt jelenti,hogy 7.2 millió szavazatot kapott?Ne nevettesd már ki magad.

"Mi,azaz a nép "
Ezt visszautasítom.Bár nem a Fideszre szavaztam,magyarnak tartom magam és nem tűröm, hogy ezt kétségbe vonják.

Mit nem tűrsz?Mit vontam kétségbe?Én is a nép tagja vagyok,meg az a sok ember aki többségében a Fideszre szavazott!Tehát a nép akarata.Attól,hogy te nem rá szavaztál,ki mondta neked,hogy nem vagy magyar?Ki vonta ezt kétségbe?Tudod mi ez amit csinálsz?Ez a mű balhé keltés!Mű félelemgerjesztés!Írd le,hol mondtam,hogy te nem vagy magyar,és az sem,aki nem a Fideszre szavazott!Mű mű mű!Ezt tudjátok!Az emberekben a félelem gerjesztése mesterségesen.

"De mi volt 98-02 között?"
Orbánék ott tiporták a demokráciát sárba,ahol tudták.Lásd 3hetenkénti parlament,a vizsgálóbizottságok felállításának megakadályozása,ez mind-mind a kormány ellenőrzésének megakadályozása.

A 3 heti ülésezés miért antidemokratikus?A törvényben van rá lehetőség.Akkor?Hogy megakadályozták a felesleges v.bizottságok felállítását?Igen.Bizonyíték,hogy felesleges?Igen ,van!Keller testvér vérverejtékkel sem talált semmit 4 év alatt!Semmit!Pedig aztán el volt ám engedve a kacsója!Oszt semmi!

"És ne felejtsd el,ők, akiknek a feladata lenne a törvények tisztelete mellett képviselni az embereket,előre megfontolt szándékkal sértettek törvényt,kordont bontottak,ott tettek keresztbe,ahol bírtak,nem törődve,hogy nem csak a szociknak ártanak,hanem az egész országnak..
Bajnai kormány miatt a gazdaság visszatért a rendes kerékvágásba, növekedésnek indult a GDP,most hallottam."

Na a kordonbontással én sem értettem egyet,de,hogy az Országházat hónapokra lezárják,az is nonszensz!
A Gyurcsány Úr nagy magyar ember szerető volt,ki is jelentette,akinek nem tetszik a kormányzás,el lehet ebből az országból menni!Akkor most ki árt kinek?

"Bajnai kormány miatt a gazdaság visszatért a rendes kerékvágásba, növekedésnek indult a GDP,most hallottam."

Én meg azt hallottam 2008 októberében,Gyurcsánytól,meg Bajnaitól,hogy minket elkerül a válság!Megáll a határnál?Gondoltam én.Meg azt is hallottam tőlük,meg a tv-ből,meg az újságból,hogy nem kell kölcsönt felvennünk.Ja és azt is hallottam,hogy az ország lendületben van/2 hónappal a válság előtt/.És ugyan ebben az időben hallottam,hogy dübörög a gazdaság is.A kölcsön felvétele előtt nem egészen fél évvel!Akkor ezt hallottam.Akkor most ez,hogy is van?

gtc376 2010.05.15. 10:22:55

@gyurex71:
Nem tudhatjuk,ki mennyi pénzt dobott ki az ablakon,egyikünk sem párt-pénztáros. Stadionbeléptető-kapukat például nem vett ez a kormány :D
A világon mindenütt a nagyberuházásokat hitelből csinálják,mert senkinek sincs egyszerre annyi, rögtön mozgósítható tőkéje.
Az M6-on,rendszeresen járok,meg az M60-on, egészen Pécsig.Gyönyörű,csak büszkék lehetünk rá.
Nem Budapesten épültek az Autópályák,így erre is elmondhatjuk,hogy "úgy általában tettek a vidékért" :D
Mellesleg:Az M3 elért Debrecenig, Nyíregyházáig, M30 Miskolcig,M5 Szegedig,M7-M70 a határig,M6-M60 Pécsig,ezekre igenis büszkék lehetünk,csak a jobboldali média kicsinyli le,pedig nagydolog.
Az MNB miért is hibás,mikor a kereskedelmi bankok adták a hitelt?Fejts ki,kérlek,mert a vagdalkozásnak semmi értelme.
Simort meg tényleg hagyjuk,korrigálta ,amit korrigálni kellett,kíváncsi vagyok,Orbánék mikor fizetik be az államkasszába több éves ,meg nem érdemelt fizetésüket,amikor nem jártak be a Parlamentbe,csak a médiában hőzöngtek.
A 34% is nagyon messze van a 100-tól,ez egyértelmű és én nem mondtam,hogy Hornékat az egész nép szavazta meg.Ezzel te jöttél.
Viszont Hornék önmérsékletét itt továbbra is csak várhatjuk...
"Én is a nép tagja vagyok,meg az a sok ember aki többségében a Fideszre szavazott!"
Én ezt nem vontam kétségbe.TE vontad kétségbe,hogy én a népbe tartozom.
Leírtad,hogy "Mi,azaz a nép ",egy olyan szövegkörnyezetben,ami rám nem igaz,tudniillik én nem szavaztam a Fideszre.Tehát én nem tartozom a népbe,mert TI,azaz a nép,a Fideszre szavazott.
Ennyi.Továbbra is visszautasítom,hogy kétségbe vonod jogomat,hogy én is a népbe tartozzak.
Nem MI szakítottuk ketté az országot,nem mi gyűlölködünk,hanem TI.Számolatlanul lehet olvasni becsmérlő,degradáló megjegyzéseket a MSZP vezetőiről,fordítva viszont elvétve. ??
A 3 heti ülésezéshez nincs mit hozzá tennem :D
Ha nem tudod,nem érted a demokráciát... :D
Felesleges bizottságok?? :D
A kordonbontás törvényszegés volt,ennyi.
Ha törvényt szegtek ellenzékben,mit fognak csinálni,amikor hatalmon vannak?
Gyurcsány meg nem ezt mondta,el kellene olvasni vagy meg kellene hallgatni a teljes szöveget.
Nő a GDP,helyes útra vissza került a gazdaság,és ez a Bajnai-kormány kiváló válságkezelésének köszönhető.

gyurex71 2010.05.17. 13:48:30

Már mindent leírtam,persze,lehet cáfolni a cáfolatot is.Az autópályák jók,csak hitelből vannak.Tudjuk,csak így lehet.De az akkor is kifizetetlen számla.
Az M6 tényleg szép,én is naponta használom.De a világ legdrágább autópályája.Az sem semmi.
Az MNB miért is hibás?Na ha én nem tudom mi a demokrácia,akkor te meg a pénzhez nem értesz.Már leírtam miért hibás,nem ismétlem.Magasan tartotta a forintkamatot,ez épp elég volt.A többi meg hosszú,nézz utána.
Az,hogy mi lesz te már készpénzként veszed.Hornék önmérséklete.Na ja.Az Orbánék még nincsenek is hatalmon,már adod rájuk a jelzőket!Ez egy kicsit olyan,hogy már előre szidjuk,oszt jó napot.Ha a törvénybe nem ütközik a 3 hetes bejárás,az Alkotmány is ad rá lehetőséget,akkor mond már el,mi abban a törvénytelen?
hol vontam kétségbe,hogy te nem a népbe tartozol?Vagy az ellenkezőjét hol állítottam?Egy többségi döntés az nem népakarat?Ezt a riogatást már jó lenne befejezni mert nagyon unalmas.Nem kell félni senkinek,mert balra szavazott,nem jön a fekete autó.Te is a nép tagja vagy,ha így meg felel.Aztán,hogy merre szavaztál az a magánügyed.A többségi népakarat győzött,így megfelel?Az nem népakarat?Miért kell a jelző,ha nem azért,hogy kritizálni lehessen?A kákán is csomót keresni,az megy.Ha pedig te,nem érzed magad a népben,mert én azt mondom a népakarat döntött,hát az is a magánügyed.De elég vicces.
Hol történt meg az ország ketté szakítása?A Duna vonalánál,a Tiszánál?Na akkor erről is beszélhetnénk.Ki szakított mikor és hol?Mert én még egybe látom az országot,nem látok benne szakadást sehol sem.Az ország színe meg épp most narancs,hol benne a szakadás?
Na ,hogy Gyurcsányék számokban mérve hány törvényszegést követtek el,ide az nem fér ki.Már rögtön 2006-ban,a választásokkor megkezdték.
A kordonbontás pitiáner zsebelés ahhoz képest.
Az államháztartás valós állásának eltitkolása,cicomázása,hiányok letagadása,na az,az törvényszegés.a 2006-os hiány épp a kétszerese lett amit közöltek.Tudod mit jelent az,mennyi pénzt,hazudozást,trükközést?Az szerinted mi volt,tévedés?Bocs,ne hari?Mert a valós adatok átírása,elhallgatása is törvénysértő ám!Vagy a válság előtt lendületben az ország?Dübörög a gazdaság?Hm?Az mekkora hazugság?Ja tudom,az nem sért törvényt.Hazudni lehet,csak törvényt sérteni nem.Ez is vicces.
Azt kérdeztem továbbra is Keller elvtárs 4 év kutakodás után,mire jutott?Kit vitt Bíróság elé és kit ítéltek el?Mert senkit.Akkor minek is a felesleges f.bizottság?A feleslegesen van a hangsúly.Mert volt f.bizottság akkor is nem kevés.Csak a feleslegeset húzták le,és utólag ebben Keller elvtárs csak megerősítette ezt a tényt.
Köszönjük a kiváló válságkezelést,kár,hogy az ország nagyobb része beledöglött,vagy belefog.Nem kellett volna válságkezelés,ha nem ilyen 8 évig a gazdaságpolitikánk.Kicsit olyan ez,hogy bocs,hogy mellé szartam,de feltakarítottam.Bár nem egészen,mert a mi helyzetünkben sajnos rosszabb a helyzet.Mert az a bizonyos szar még ott van,míg másoknál már a wc-t is kicserélték.
Köszönjük Emese.
Örülök,hogy nem kell tovább tűrnöm a szuper válságkezelő kormányt.

gtc376 2010.05.17. 21:17:35

Az MSZP kormány legalább épített autópályákat,a Fidesz-kormány hány méter autópályát épített,10-t? :D
Az hogy a világ legdrágább autópályája az M6-os,nem állíthatnád,mert nem ismered az összes,na jó,a legtöbb autópálya építésének költségeit.Felgyorsult,biztonságosabbá vált az áruszállítás,így segítve a gazdaságot.A megmentett emberi életekről már nem is beszélve,ismerve a 6-os út múltját.
2001-2007 között Járai Zsigmond volt a MNB elnöke,(kommunista :D)nézd csak a statisztikát:
www.mnb.hu/Engine.aspx?page=mnbhu_statisztikak&ContentID=2516
2008 októberében Simor a Forint védelmében a spekulációk miatt kényszerült emelni a kamatokat,amit a kiváló gazdaságpolitika miatt le tudtak faragni 5.25%-ra! Mikor volt ilyen alacsony a kamat? :)
Téves adatokból indulsz ki,amiből csak téves eredményre juthatsz.De nem te vagy a hibás,megtévesztenek,akiknek ez érdekében áll.
Már volt Orbán-kormány,abból indultam ki,egy kis jóindulattal.. :D
A Parlamentben történő ülésezés,interpelláció (kormányhoz intézett kérdés felvilágosításnyerés céljából) ad lehetőséget,hogy kérdezzenek,felelősségre vonjanak kormánypárti politikusokat,mit miért tettek,a vizsgálóbizottságok meg ezeknek a kivizsgálására szolgálnak.
Enélkül császárság vagy királyság is lehetne országunk.Ennyi.
A többségi népakarat győzött,rendben van és megnyugodtam,hogy beletartozom a népbe.
Elmondom hol lett kettészakítva az ország.A TF-en 2002-ben,amikor Orbán Viktor megtartotta azt a jeles beszédét. gemenc.hu/sajtoklub/TestnevEgy.htm
Meg akkor,amikor az egyik kereskedelmi tv-ben az üzenőcsíkon ilyent olvasok:
"A gyermekeim nem beszélnek egymással,az unokáim nem beszélnek egymással, belebetegedtem..egy nagymama"

"A Fidesz az idén év elején újból feljelentést tett az ügyészségen Gyurcsány Ferenc és Veres János ellen, mondván a volt miniszterelnök és a pénzügyminiszter törvénysértő módon hallgatott el államháztartási adatokat a 2006-os választások előtt. Egy feljelentést már elutasított ez ügyben az ügyészség, sőt, a mostanit is visszadobták bűncselekmény hiányában februárban"(Index)
Miről beszélünk?

Minálunk kezd tiszta lenni a wc, mások (Görögország,Írország,Portugália,Spanyolország,stb.)még most kezdik pucolni. :D

Ha nincs a válság és ha a nincs a Fidesz ellenállása minden iránt,amit a baloldali kormány tesz,már nem itt állnánk.
Remélem,most másképp lesz.Ha a Fidesz-kormány előrébb tolja az ország szekerét,ha levetik fennhéjázó,pökhendi stílusukat,én leszek az első,aki rájuk fog szavazni. :)
De úgy nyertek egy választást,hogy tulajdonképpen semmit sem mondtak,mit fognak tenni,ebből következik,hogy nem rájuk,hanem a most kormányon lévők ELLEN szavaztak.

gyurex71 2010.05.18. 03:52:18

Örülök,hogy a viszont hozzászólásom törölték egy szó miatt,ami az ürülék megfelelője volt.Ráadásul nem jelzőként,emberre használtam,csak általánosan,hogy valaki oda piszkít valahová aztán mit tesz vele.Józsi barátunk a rádióban ennél cifrább szavakat is megengedett,pld. a homoszexuálisokat is egyértelműbben fejezte ki élő műsorban,mégsem hallottam,hogy az ORTT. tett volna valamit.Kedves moderátor,vagy fájt az igazság,hogy nem döngetni kéne a mellét Bajnaiéknak?Mert az nagyon szuper,hogy válságot kezel,csak ez olyan,mintha valaki a wc. mellé ürítene,de aztán szólna,hogy nézd csak,eltakarítottam!Na ezt írtam más szóval ami nem fért bele.Érdekes.Kedves moderátor!Megkérem javítva,a szót helyettesítve tegye vissza a kommentem.Köszönöm.

gyurex71 2010.05.18. 05:33:53

1 kormány munkáját,nem az autópályák hossza határozza meg.Ez abszurd,ebből semmi nem
következik.

Hogy a világ legdrágább pályája nem én mondom,hanem közgazdászok,más kivitelezők.Lehet róla olvasni,nem linkelek.Goggle.

Akkor azt is látod a statisztikából,hogy honnan jutott el a kamat 2002-ig.Aztán emelkedett valóban,de miért is?Jött a beígért 13.havi nyugdíj és más jóléti kiadások.A semmiből.Nos,ezt,hogy lehet finanszírozni?Úgy,ha jön pénz.Honnan jön?Befektetőktől.Miért jön ide a befektető?A magasabb hozamért.Na akkor most miről is beszélünk?

Most lehet 5.25% a kamat,csak már kilátszik a teremburánk.
Simor meg adóelkerülő volt,ezt nem mossa le róla senki.Az MNB elnöke.

Tudom mi a parlamenti v.bizottság,de mond már el,Keller mire jutott 4 év alatt?Az volt a feladata,hogy vizsgálja meg az előző kormány tevékenységét.Különös tekintettel arra,ahol szükséges parlamenti v.bizottság nem működhetett.Nos,mire jutott?

Az ország nem szakadt ketté.Orbán miatt sem.Gyurcsány miatt sem,pedig ő is mondott valami ilyesmit:el lehet ebből az országból menni.Őszödről meg nem is beszélve.Ahol nem az a lényeg mit mondott,hanem azt,hogy őszintén mondta.Tehát,csalnak,hazudnak,átvernek,trükköznek,de nem ez a lényeg,hanem az őszinteség.Ez abszurd.Ez inkább lenne szakító,mint a TF. beszéd.
Egy üzenetcsíkon megjelenő valamit meg bármelyik fél aktivistája is küldhette.Ne dőlj már be.
Anyámék szocik,én fidis,a barátom jobbikos.Mégis szeretjük egymást.Akkor ez most azt jelenti nincs szakadás?Nem.De a te következtetésedből most ennek kéne lejönni.

Valóban tettek újra feljelentést Veresék ellen.Valószínű azért,mert valami bűzlik.Hogy a frászkarikába lett kétszerese a hiány 2006-ban?Mert az irtózatos nagy differencia.Ha nem trükköztek,akkor hogyan számolták el ennyire magukat?Lehet tévedni,na de ennyit?Ezt épeszű ember nem hiheti el.Arról nem is beszélve,hogy akkor és ott le kellett volna mondania,minimum.Ennyiért bőven.De semmi nem történt.Valószínűleg azért,mert mindenki tudott róla.

Tévedés,nem a világválság és a Fidesz tehet arról,hogy itt tartunk.Magyarországnak 8 évig volt szoci kormánya,na azok a felelősek ezért a helyzetért.Nem az ellenzék.Ez is abszurd.
Már 2006-ban figyelmeztettek közgazdászok,hogy baj lesz.2008-ban az ország már a csőd szélén állt és ekkor jött a világválság.Jött i-re a pont.Mindenki tudja,te is tudod,miért akarsz átverni?Az ország fizetésképtelen lett volna IMF hitel nélkül akkor is,ha nincs világválság.Na ez a szőrnyű.Beismerni meg piszok nehéz tudom.

Tehát mindezek miatt nem ellenük szavaztak,hanem másra.

gtc376 2010.05.18. 20:06:40

@gyurex71: Milyen közgazdászok írják,hogy a világ legdrágább autópályája?Csak nem jobb oldaliak? :D
Más kivitelezők meg nem fogják dicsérni a konkurenciát,gondolhatod! :)
De,az isten szerelmére,elkészült,örüljünk már neki egy kicsit..
Abban igazad van,mint már írtam,a 13.havi nyugdíjat nem tudta kitermelni az ország, kölcsönökből volt finanszírozva.
2002-es választásban egy ígéret-verseny indult,amiben nem a szocialisták ígérték a többet,hanem a Fidesz.Elég baj volt,hogy Medgyessy Péter mint úriember,betartotta az ígéreteit.
Most 5.25% a kamat,ennyi. :)
Az előző hozzászólásodban írtad,hogy a 3hetenkénti ülésezés nem törvénytelen.Így igaz. Csak pofátlanság és visszaélés a helyzeti előnnyel.Simor ügylete sem törvénytelen.Ha egyik oldalon megengedett,ne legyen megszólva a másik oldalon sem!Kettős mérce? :D
Nem tudom,Keller mire jutott,de azt sajnos tudom,hogy a baloldalnak határozottságban, céltudatosságban,dörzsöltségben még van mit tanulnia a jobboldaltól. " Elmarasztal az OVB, megvédenek a jogászok, oszt jónapot" :D
Az ország ketté szakadt.Ketté szakadat a gyűlölködéstől,olyantól,mint amiket itt olvastam,ezek között a hozzászólások között, és ami engem,nem szégyenlem bevallani, megrettent.Megrettent,mert mindannyian magyarok vagyunk,és már megint bedőlünk az(mint mindig a történelmünk során) "oszd meg és uralkodj" elv politikájának.
Őszödön Gyurcsány nem csak a saját hazugságainak mondott megálljt,hanem a politikai elit hazugságainak.Mindenkit beleértve.Orbán Viktort kivéve,mert azóta tudjuk,ő az egyetlen ember,aki sohasem hazudott. :D Ilyent hogy lehet állítani?
A második feljelentést is elutasították Veresék ellen,bűncselekmény hiányában.Ennyi.
Igazad van,mindig a kormányon lévők a felelősek az országért.Sok ostobaságot csináltak,kapkodtak,de ne mondjuk,hogy háborús pusztítást okoztak.De hogy lehet az,hogy a 8 év alatt egy olyan komolyabb döntést sem tudtak hozni,amit a Fidesz támogatott volna?
A Fidesz 8 évi munkája(feltéve,hogy bejártak a Parlamentbe) a mindent-tagadás politikája volt,és igen is hozzájárult a mostani helyzethez,a világválság mellett.
A szocialisták ellen szavaztak,vagy ha nem találtak más érdemest,akire szavazzanak,nem mentek el választani.

A jövőt nézve egy részről nyugodt vagyok.A Jobbik nem olyan lekvár,mint az MSZP,minden nap mindent számon fognak kérni a Fideszen a Parlamentben...
Más részről nyugtalan vagyok,mert ha nem sikerül csodát csinálnia(vagy elhitetnie) a Fidesznek,A Jobbik még jobban meg fog erősödni.
4 év múlva ebből nagy baj lehet.
süti beállítások módosítása