Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tényleg száműzték Krizsót és D. Bányászt

Így választanak a köztévék

2010. április 09. 10:35 barb 166 komment

Amikor március elején megírtuk, Dobos Menyhért, az MTV választási igazgatója nem akar szerepet adni Krizsó Szilviának és D. Bányász Gergőnek a választás éjszakáján, az MTV egyik sajtósa azt állította, hogy senkit nem "száműzött" Dobos, és számon kérte rajtunk, hogy honnan vesszük, hogy az MTV-nél bárki is öt héttel előre meg tudja mondani, hogy kik és honnan fognak tudósítani. Nos, úgy tűnik, hogy nem az informátoraink tévedtek. Az MTV legfrissebb sajtóközleményéből ugyanis kiderül, hogy a köztévé legfelkészültebb riportereinek valóban nem jut munka aznap estére, sőt a nemrégiben ajnározott Mészáros Antóniát is a bejutási küszöb határán billegő LMP-hez küldik.

Azt eddig is tudtuk, hogy a stúdióban Süveges Gergő fog ülni április 11-én, az eredményeket két sportriporter, Zelinka Ildikó és Szántó Dávid fogják beolvasni, és hogy a hét óra előtt pár perccel induló műsorban Giró-Szász András és Török Gábor politológusok értékelik az eseményeket. Az viszont új és korábbi infóknak ellentmondó hír, hogy a köztévé mind a hat országos listát állító párthoz küld stábot. Az MSZP-től Bakos Piroska, a Fidesztől Jegyes-Tóth Kriszta, a Jobbiktól Nemes Tamás, az MDF-től Hegedűs Judit, az LMP-től Mészáros Antónia, a Civil Mozgalomtól pedig Rózsa Péter (megaLOL) szállítja a híreket. A műsor kezdetén Závecz Tibor és Kern Tamás, a Szonda Ipsos és a Századvég Alapítvány közvélemény-kutatási eredményeit fogja ismertetni.

Természetesen többször kapcsolják majd az Országos Választási Központot, ahonnan Luigits Tamás tudósít. Továbbá öt vidéki nagyváros, Miskolc, Debrecen, Szeged, Pécs és Sopron körzeti stúdiójából fognak bejelentkezni, ahol a régió országgyűlési képviselőjelöltjeit szólaltatják majd meg. Az m1-en és az m2-en párhuzamosan sugárzott, négyórás választási műsort reklám nélkül élvezhetjük.

A Duna TV-nél is urnazáráskor kezdődik a választási műsor, a két műsorvezető Szöllősy Györgyi és Menczer Tamás lesz. A Dunánál nem exit poll, hanem úgynevezett pre-election survey (választásokat megelőző nagymintás felmérés) eredményekkel várják a nézőket. A Századvég Alapítvány a háromezres mintán alapuló felmérést április 10-11-én végzi el, és reményeik szerint jóval pontosabb lesz, mint az exit pollok szoktak lenni. A műsor vendége Kenneth Benoit, a Dublini Egyetem professzora lesz, aki madátumbecslő szakértőként elemzi a befutó eredményeket. Szakértőként lesz jelen továbbá Lengyel László és Simon János politológusok, Tamás Pál és Héjj Dávid szociológusok. A Duna TV szintén élőben kapcsolja majd a pártokat és az Országos Választási Irodát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.09. 13:17:35

Bocsánat, Hölgyek, Urak, muszáj elszakadnom a géptől. Visszanézek még. És ezt nem fenyegetésképpen mondom. :)

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 13:19:04

A nagyokosoknak üzenem, hogy amennyiben emlékezetem nem csal, Süveges Gergő már hosszú ideje dolgozik az MTV-ben, és akkor is, amikor halvány szele nem volt még a Fidesz-érának, mindig nyíltan vállalta az értékrendjét, ha kérdezték. És távol álljon tőlem O.V. és az egész Fidesz, de ezt tartom normálisnak akár egy tévés részéről. Hogy következetes ebben, mármint.
A sportos kollégák pedig már ezer éve csinálják az adatbeolvasást, semmi baj nincs velük, de aki fikázza, az nyilván nem látott még mtv-s választási műsort. ami nem baj, csak akkor nem kell okoskodni.

veny 2010.04.09. 13:22:31

@Süveges Gergő: "Szerinted másodrendű állampolgár egy sportriporter?"

Természetesen nem.
Ugyanakkor politikai műsorban bevetve legalább olyan bután fest, mint cipész a péklapáttal.
Mi több, ettől a pékség se néz ki túl profin.

Ha csak sportriportere lenne cégnek, mert hát nincs más, akkor miért ne. De nem küldünk be focimeccsre toronyugrót, ha Messi ott rágja a körmét a kispadunkon...

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.09. 13:24:23

@veny: Értsd már meg: nem politikai feladatuk van, hanem adatközlő feladatuk. Tényleg nem mondom el még egyszer. És most már tényleg megyek. :)

veny 2010.04.09. 13:25:35

@Pikk Dáma ♠: És mi van akkor, ha pont azért nem tetszik a választási Telesport, mert már nagyon is tudom, tapasztalatból, hogy az milyen? Nem kéne hülyének nézni a másikat.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.04.09. 13:26:00

Véletlenül sem Süveges Gergő védelmére… Hiszen leginkább Ő az, aki nem szorul rá ilyesfajta kívülről jövő pátyolgatásra… De!!!

Bárki is lenne helyette a (fő)műsorvezető, párthovatartozástól, vagy éppen (párt)semlegességtől függően éppen elég véresszájú billentyűkalapáló lenne itt, aki lehúzná az illetőről a keresztvizet. Remélem (a látszat ellenére) kevesen vannak itt olyanok, akik elhiszik, hogy ismertség, elismertség, szakmai tudás, illetve némi háttértámogatás nélkül valaki bekerülhet egy ilyen fontos szerepkörbe (pozícióba). Azt pedig aligha lehet megkérdőjelezni, hogy Gergő a fiatal kora ellenére megfelel a felsoroláshoz kapcsolható pozitív megközelítésnek. Aki meg a sokoldalúságát kérdőjelezi meg, annak csak a neve mellett megjelenő linkre kell kattintani. Aki pedig rendszerezetten tud sokoldalú lenni, annak egy ilyen éles helyzetben – mint, hogy ki legyen az est házigazdája – igen sok előnye van. Még így is, hogy az adásban nem önimádó és magukat szerettetni kívánó politikusokkal kall együtt ülni. Belőlük éppen elég volt az előző hetekben. Ha valaki, akkor Gergő éppen elég jól „viselkedett” velük szemben. Higgadtsága éppenséggel példaértékű kell, hogy legyen. Az meg azért ne legyen már bűn, hogy meglátszódjanak rajta (is) bizonyos érzelmek, netán indulatok. Csak nem mindegy, hogy ezek hogyan jönnek ki. Ami pedig vallási, családi és egyéb – szakmán kívüli – kötődéseit illeti, de ezek nem vetnek árnyékot a (közszolgálati) munkájára, addig ne törjünk pálcát felette.

Azért meg külön tisztelet, hogy itt névvel, arccal kiáll (elsősorban) maga mellett, az egyre inkább elszaporodó, névtelenül munkálkodó, ügyeletes fikázókkal szemben.

antiszociális taho_kismama 2010.04.09. 13:26:00

@Pikk Dáma ♠:
sportos kollégák? és ezt így hogy? :)

antisün 2010.04.09. 13:26:40

@Süveges Gergő: igenis vannak másodrendű sportriporterek ! lásd digisport ! (csiszár jenő te atyavilág, még a lokinál is rosszabb volt a bl-ben)
persze nem lehet mindent a hajdú b,gundel taki párossal megcsinálni ...

eladopatron 2010.04.09. 13:29:34

Krizsó Szilvia és D. Bányász Gergő

Ezek nagy nevek?

De jót röhögtem. Köszönöm.

nahátnahátnahát 2010.04.09. 13:29:43

adatközlő. aha. ezért ültet be a CNN és a SKY NEWS is a választási műsorokba sportriportereket meg időjárásjelentőket.. Az a tuti. Nem tudtátok? :D

szánalomhadjárat.

antiszociális taho_kismama 2010.04.09. 13:31:03

@antisün:
csiszár nem sportriporter! na most akkor hogy is van az, hogy beült egy sportműsorba??? ;)

antiszociális taho_kismama 2010.04.09. 13:34:16

egyébként este héttől úgyis a frizbi lesz, ÉLŐ-ben, benne interjú az első fordulóban győztes párt elnőkével. ez az igazi médiatörténelem!

veny 2010.04.09. 13:34:35

@Süveges Gergő: "nem politikai feladatuk van, hanem adatközlő feladatuk"

Értettem ezt az érvet elsőre is, csak attól még butaságnak tartom. :)

Ha nem érti, amit olvas, akkor jobb, ha nem olvassa. Minek? Gyönyörűen ki lehet írni nélkülük is, nem rádió ez, a pár fontosabbat meg szépen elmondod te vagy valamelyik kollegád, oszt jónapot.

Tényleg menthetetlenül bazári a sportos vonal, tapasztalat.

jewel79bp 2010.04.09. 13:36:15

@nahátnahátnahát: erre próbáltam én is célozni, hogy egy CNN-nél az a nagy dolog, ha egy fiatal, amúgy tényleg 100%-osan felkészült riportert beengednek a képernyőre - adatot olvasni. Ott ezeket a beolvasós feladatokat is komoly, felkészült szaktudósítók látják el, akik pár év adatolvasás után jutnak el oda, hogy már műsort is vezethetnek. Az lenne a normális, ha az adatolvasós pozíciókban is fiatal szakemberek ülnének.

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 13:42:25

@veny: már ne haragudj, de amilyen stílusban néha hozzászóltál, ennyit kibírsz azért szerintem.

@jewel79bp: valószínűleg pont ez a baj, hogy nincsenek fiatal szakemberek, főleg képernyőképes, jól beszélő, értelmes fiatalok, ezért a rutinos, de nem politikai kollégákat ültetik be. aki meg lenne, azt helyszínre küldik.

eladopatron 2010.04.09. 13:43:15

"Melyik a kedvenc evangéliumi részlete, imája?

- Esküvőnkre a kánai menyegző jelenetét választottuk. Egyrészt azért, mert ebben a történetben az új házaspár élete első próbatételével találkozik, s már akkor, a legelső nehéz pillanatban Jézus mellettük áll és segít. Másrészt azért, mert tudjuk, tapasztaljuk, hogy időnként nekünk is elfogy a borunk. Elfogy a türelmünk, a jó szándékunk, elfogy a készségünk, időlegesen a szeretetünk. De hisszük, hogy Jézus képes olyat tenni, amire álmunkban sem gondolunk: ő az egyetlen, aki képes borrá változtatni a vizünket. És meg is teszi, házasságunk rövid hat éve alatt ezt is bőven megtapasztaltuk. A legszebb ima pedig talán az a kis kereszt, amelyet lefekvéskor a gyermekeim homlokára rajzolok. Abban a keresztben benne van minden köszönetem, hálám, dicsőítésem és könyörgésem."

Gergő, mit szívsz?

veny 2010.04.09. 13:43:16

@Jumbóka: "Bárki is lenne helyette a (fő)műsorvezető ... lenne itt, aki lehúzná"

Ez igaz. És?
Ettől eleve jogtalan a kritika, vagy mi van?

"akik elhiszik, hogy ismertség, elismertség, szakmai tudás, illetve némi háttértámogatás nélkül valaki bekerülhet egy ilyen fontos szerepkörbe"

Ezek egyikét se vitatja el senki.
A súlyozáson megy a vita... :)

"ne törjünk pálcát felette"

Én legalábbis nem teszek ilyet.
A főnökét viszont szeretném megismertetni egy kiéhezett anyamedvével...

eladopatron 2010.04.09. 13:43:56

"Melyik a kedvenc evangéliumi részlete, imája?

- Esküvőnkre a kánai menyegző jelenetét választottuk. Egyrészt azért, mert ebben a történetben az új házaspár élete első próbatételével találkozik, s már akkor, a legelső nehéz pillanatban Jézus mellettük áll és segít. Másrészt azért, mert tudjuk, tapasztaljuk, hogy időnként nekünk is elfogy a borunk. Elfogy a türelmünk, a jó szándékunk, elfogy a készségünk, időlegesen a szeretetünk. De hisszük, hogy Jézus képes olyat tenni, amire álmunkban sem gondolunk: ő az egyetlen, aki képes borrá változtatni a vizünket. És meg is teszi, házasságunk rövid hat éve alatt ezt is bőven megtapasztaltuk. A legszebb ima pedig talán az a kis kereszt, amelyet lefekvéskor a gyermekeim homlokára rajzolok. Abban a keresztben benne van minden köszönetem, hálám, dicsőítésem és könyörgésem."

Gergő, mit szívsz?

veny 2010.04.09. 13:47:33

@Pikk Dáma ♠: Konkrétan mi a baj a stílusommal?

A "bullshit" kifejezést ismertnek tételeztem fel, ez tán hiba. Mondjuk nem "blognyelv", annál jóval régebbi és elterjedtebb szó, azt gondoltam, elvárható az ismerete.

A "szargyár" kifejezést pedig nem stilisztikai elemnek szántam, hanem tényállításnak, kéretik ezen a szinten vitatni.

Cseber Lajos 2010.04.09. 13:48:22

Rózsa Péter? Kár, hogy nem a KDNP-hez küldték tudósítani. Emlékszem a 2006-os választások után volt egy stúdióbeszélgetés, amin többek között a Semjén Zsolt is ott volt. Lehet szeretni vagy nem szeretni a Semjént, de azért az bicskanyitogató volt, amilyen ellenségesen viselkedett vele szemben: három szónál többet soha nem tudott folyamatosan elmondani, mert azonnal belepofázott, hogy mekkora marhaságokat mond, és válaszra sem várva másnak adta a szót. Aztán a Semjén emiatt fel is akart állni a székből, a Rózsa majdnem azt kérdezte tőle, hogy "segítsek"?

penna 2010.04.09. 13:53:49

"Az MTV legfrissebb sajtóközleményéből ugyanis kiderül, hogy a köztévé legfelkészültebb riportereinek valóban nem jut munka aznap estére, sőt a nemrégiben ajnározott Mészáros Antóniát is a bejutási küszöb határán billegő LMP-hez küldik."

Nyilván nem véletlenül. Átgondolt, kiérlelt, következetes szakmai döntések sorozata áll e mögött, ez nem vitás.

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 13:54:05

@veny: az a mit hazudozol-rész, az nem tetszett, főleg, mert totál félreértetted.
de mindegy, ennyire nem fontos a dolog, mindenesetre azt ajánlom neked, hogy vasárnaptól kezdve uszkve 4 évig ne nézd az mtv-t, mert agyvérzést fogsz kapni:)
amúgy igaz, valamit most már kéne kezdeni a köztévével, mert ez így egyre szánalmasabb lesz.

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2010.04.09. 13:58:59

Krizsó elfogult, kár érte, mert jó lehetne. Pont annyira nem bírom, mint Kálmán Olgát. Ugyanazért nem. D.Bányász Gergő aranyos, de annyira izgul még mindig, olyan lámpalázas, hogy folyton attól rettegek, egyszer elájul adás közben. Nem alkalmas ilyen nehézségű élő adásba.

Szántóval és Zelinkával mi a bajotok? Dolgoztak már választási műsorban és nagyon jól csinálták. Mondjuk ezerszer jobban (Szántó), mint Baló a pekingi olimpia közvetítését (agyrém).

Süveges nyugodt, intelligens, beszélni is tud. A többit majd meglátjuk.

Viszont különös lesz a bloggerek bevonása az RTL-nél. Oda kell nézni majd néha.

moha bá 2010.04.09. 13:59:00

D.Bányász, mint tudjuk az MTV parlamenti tudósító brigádjának a vezetője. Vigyorgó, Miki Egér barátunknak és a többieknek fel kell kötni a gatyót, hogy Krizsóék színvonalán közvetítsenek. Ha gyenge lesz a produktum, Dobos úr biztos elénk áll és hamut szór a fejére.

beszelgetokor 2010.04.09. 14:00:12

Süveges szerintem jól szerepelt mostanában, nem tűnt elfogultnak, de ettől még lehet az, úgyis mindenki az. Volt egy másik reggeli műsoros hölgyemény Apáthi-Tóth Kata, aki szvsz zsír fideszes volt (mi van vele?). De visszatérve Süvegesre. Ő valószínűleg konzervatív, ami egy nagyon jó minőség, sajnos, nálunk ritka. Egy konzervatív inkább a munkát favorizálja az állami gondoskodás helyett, tekintély és törvénytisztelő, céloknak él és azért hajt, viszont vonzódhat vmiféle elitista, a mi-kutyánk-kölyke gondolkodáshoz, néha érzelmeit használja az esze helyett stb. A FIDESZ nem konzervatív, nem kereszténydemokrata (az sem rossz, ne a magyar KDNP-re gondoljatok) s csak alig jobboldali: egy baloldali populista párt. Ennek ellenére megmaradtak mellette konzervatívok is, elsősorban az 1996 és 2002 közötti idők miatt.

A médiában és a fent említett politikai szakértők között is sok a konzervatív liberális. Ami egyébként jó, csak ez az irány nálunk az "elvtelenséggel" és a haszonelvűséggel párosul. Ezek is többnyire a Fidesz mellett maradtak az 1998 előttiek miatt.
Sok médiaszemélyiség nem a gondolkodása, hanem a Fidesz nagy szívóhatása miatt tűnik fideszesnek. (bocs a túlbeszélésértÖ

op tomi 2010.04.09. 14:08:13

Szántó Dávid mindig üdítő jelenség a vicces füleivel, Bakos Piroskának pedig valóban igen jók a virgácsai:)

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.04.09. 14:12:20

@veny:
" Ez igaz. És?
Ettől eleve jogtalan a kritika, vagy mi van?"

A jogosság eldöntését természetesen nem akarom elbírálni. De az, hogy az érintett mellett lehessen érvelni, az ugyanolyan "természetes", kell, hogy legyen, mint ahogy ellene is lehet szót emelni.

veny 2010.04.09. 14:22:45

@Pikk Dáma ♠: "vasárnaptól kezdve uszkve 4 évig ne nézd az mtv-t, mert agyvérzést fogsz kapni:)"

Ó, én ezt már jó ideje elkezdtem, 1-2 műsor volt eddig kivétel (Az este, A szólás szabadsága), de fogynak...
Szóval köszi az útbaigazítást, már előrementem. :)

"valamit most már kéne kezdeni a köztévével, mert ez így egyre szánalmasabb lesz"

Ez a lényeg.

veny 2010.04.09. 14:24:35

@Jumbóka: "az érintett mellett lehessen érvelni"

Persze.
Mondta valaki, hogy ne érvelj mellette? :)

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 14:24:56

azért négy éve, amikor Baló ötszázhuszonhatodjára kiabált rá a fiatalokra, hogy "Tessék!", akkor szívesen megütöttem volna:)
mindig így adta meg a szót, de olyan volt, mint egy vezénylő tábornok, engem nagyon idegesített.

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 14:26:31

@veny: jólvan, én se nézem, de olyan jó vitatkozni róla:))
(mondjuk én dolgoztam ott, ennyi relevancia azért maradt)

kennimekkormikk 2010.04.09. 14:28:48

Süveges akkorát nyalt be ma reggel Orbán Viktornak, hogy még most is ápolják az aranyerét...
No comment...

Ieszarom 2010.04.09. 14:34:29

Meg lehet nyugodni.
Biztos forrásból tudom, hogy Mészáros Antónián nem lesz semmi, csak egy citromsárga LMP-s kitűző.
Így már jó?

asimlis 2010.04.09. 14:34:34

@nahátnahátnahát: Bakos Piroskát a ZDF például háromszor is beültette a választási műsorába. Nahátnahát.

veny 2010.04.09. 14:42:55

@beszelgetokor:
Nem állítom, hogy Süveges zsírilyen vagy zsírolyan. Rendes mesterembernek tartom, és az nem egy rossz emberi minőség.

A csapatból viszont kimaradtak a nagyon jók, illetve az egyik favorit a ruhatárig azért bejöhet...

Szántó "élete utolsó 100 métere következik" Dávid kabosi fülkölteményei meg úgy hiányoznának egy választási műsorból, hogy nagyon.

"Kedves nézőink, a női 100 mell következik, amiből 16 már fel is sorakozott a rajtkövek mögé..."

veny 2010.04.09. 14:50:22

@Pikk Dáma ♠: "Baló ötszázhuszonhatodjára kiabált rá a fiatalokra, ... olyan volt, mint egy vezénylő tábornok, engem nagyon idegesített"

Gyanítom, hogy szedett-vedett stábbal máshogy esélye sem volt.
Süveges helyében tanulmányoznám a módszert, még jól jöhet... :)

combo 2010.04.09. 15:15:42

Baló, Krizsó, Rózsa Péter (nem a Civil Mozgalomnál) hiányzik. Süveges Gergővel amúgy nincs bajom.

jewel79bp 2010.04.09. 15:26:46

@beszelgetokor: teljesen egyetértek veled. Azt pedig nagyon sajnálom, hogy ma nincsen, nem létezik egy konzervatív liberális párt. Sokan szerintem azt sem tudják, hogy milyen lehet az.

lehet más a propaganda 2010.04.09. 15:41:30

Baló a dünnyögő víziló, Krizsó a sziszegő kígyó, Rózsa pedig ... ilyen állat nincs is. Süveges Gegő egy normális ember benyomását kelti, ez már önmagában is üdítő színfolt

GGG77 2010.04.09. 15:55:37

A sportriporterekkel semmi gond. Szerencsére nem az RTL-től vannak... :)

török gábor 2010.04.09. 16:07:51

@sz_: volt alkalmam meggyőződni arról, hogy a két ún. sportriporter lényegesen többet tud már a választási adatokról (körzetekről, indulókról, korábbi eredményekről), mint egy-két kollégám. hihetetlen, hogy mennyire beleásták magukat.

nadivereb 2010.04.09. 16:16:58

A Civil Mozgalom kampányfőhadiszállása az ugye Seres Mária nappalija?

tequilbalu 2010.04.09. 16:25:14

Emlékeim szerint nem az első alkalom, hogy sportriporterek mondják az eredményeket.
Fülike már volt korábban is, még szegény Knézy is, ha jól emlékszem.
Zelinka Ildivel ha felkészült, márpedig becsülettel fel szokott, szintén nem rúg öngólt az mtv.
Különben, nem teljesen mindegy, hogy kik mondják be az eredményeket, amitől nekünk majd állítólag már hétfőtől jobb lesz?
Nekem is, nekik is, ugyanolyan munkanap lesz, mint a többi, de legalábbis a következő országgyűlési választásig hátralévő ezernégyszázvalahány. :)

Rowar Atkinson 2010.04.09. 16:30:50

Semmi probléma nincs a sportriporterekkel, ha csak adatokat olvasnak be, mit problémáztok ezen, ez már többször is működött.

Azért kár, hogy nincs Szdsz lista, mert Rózsa Péter ott zokoghatna Pető Iván vállán az eredmények láttán.

Süvegesről le lehet szállni, Krizsó és Mészáros Antónia balos elfogultsága sokkal érezhetőbb.

penna 2010.04.09. 16:43:32

@Rowar Atkinson:
Szerintem másoknak is pont annyi joguk van leírni a véleményüket, mint neked. Ezzel az erővel te is "leszállhatsz" Krizsóról és Mészáros Antóniáról...
Akik mellesleg magasan a legjobb műsorvezetők. Szerintem.

Rowar Atkinson 2010.04.09. 16:54:53

Nem az a gondom, hogy kinek mi a véleménye valakinek a riporteri képességeiről, és kit tartanak a hozzászólók a legjobbnak.

Hanem az a probléma, hogy vélelmezik itt néhányan, hogy Süveges hitbéli meggyőződése miatt nyilvánvaló a politikai orientációja. Erre hoztam fel Krizsóékat példának.

vernarancs 2010.04.09. 17:17:15

En azt sajnalom, hogy Varga Edit mar nincs az m1-en. Elnezegetnem estenkent :)

H1N1kóbászt 2010.04.09. 17:18:26

Épp ideje volt eltávolítani Krizsót, ő inkább a Klubrádióba, ATV-be, Népszavába való úgy mint a többi Mszp-s bértollnok. Csak némi fáziskéséssel távozik, Orosz-szal vagy Bánóval együt kellett volna elküldeni.
Érthetetlen, hogy D. Bányász-t így ajnározza a cikkíró (lehet, hogy jóbarátja?), D. Bányász évekig az RTL Klub Híradó 82. tudosítójaként alibizett, szakmailag semmit nem tett le eddig, nem kár érte.

penna 2010.04.09. 17:21:01

Nézd, akik ezt írták, így gondolták. Te meg leírtad, ahogy te gondoltad. Hol itt a baj?

Én pl. a politikai témájú kommentek 80-90%-ával általában nem értek egyet, mert jellemzően másképp látom a világot. Most akkor vagy tudomásul veszem ezt a helyzetet, vagy nem olvasok kommenteket, mert felhúzom magam, ill. elcseszem a kedvemet. Harmadik opció nincs, ha véleményszabadság van.

imi75 2010.04.09. 17:34:58

Úgy meg vannak lepve sokan a sportriportereken, mintha nem így menne már vagy 10-12 éve. Még szegény Knézy is nem egyszer volt "körzetolvasó" választási műsorban. Szánthó is tutira ott ült már 2006-ban is, meg sztem a Zelinka is, bár lehet, hogy a másik Telesportos szőke csajjal keverem, de vmelyikük szintén beolvasó volt a legutóbbi választásokkor...

veny 2010.04.09. 17:44:36

@török gábor: "a két ún. sportriporter lényegesen többet tud már a választási adatokról (körzetekről, indulókról, korábbi eredményekről), mint egy-két kollégám."

Erre mit mondjak?
Kénytelenek leszünk megtudni... :)

veny 2010.04.09. 17:48:20

"Úgy meg vannak lepve sokan a sportriportereken, mintha nem így menne már vagy 10-12 éve."

Nem vagyok meglepve, és eddig is rémes volt szerintem.

Attól, hogy valami régen kaki, persze tud csökkenni a szag intenzitása, de a lényeg nemigen változik.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.04.09. 18:09:43

@vernarancs: mintha a duna tv-ben dolgozna, de lehet rosszul emlékszem.

momo72 2010.04.09. 18:11:07

Veny!
Hogy te mekkora egy bunkó tahó vagy. Pofád az jár, de hülye vagy mindenhez.

figyeloe 2010.04.09. 18:16:41

Először is: Krizsót nem hagyták ki a választási műsorból, mert mire odáig értek volna, addigra - amúgy nagyon helyesen - leváltották Bednárik Imrét a Választási Iroda éléről, és - amúgy nagyon helytelenül - kinevezték oda Dobos Menyhértet. A dolognak ez a része több szót nem is érdemel, és ettől fogva a választási műsorra sem volna érdemes szót fecsérelni.

Másodszor: az, hogy sokadik alkalommal olvasok könnyes sajnálkozást azon, hogy D. Bányász nem szerepel a választási műsorban, hát az megaLOL. Kezdem azt hinni, hogy maga D. Bányász íratja ezeket a szánalmas cikkeket.

Harmadszor: ultraLOL, hogy a Fidesznél az MTV-t a Vallási főszerkesztő képviseli (Téglási Ferenc), azaz ő szerkeszti a helyszínen azt a nagyon buta Jegyes-Tóth Krisztinát.

Attól a pillanattól pedig, hogy a választási műsor szerkesztője Feledy Péter és Bánki Ilona (Ablak, 1982), valamint Novák Norbert (Éjjeli Menedék, Siklósi Beatrix és Matúz Gábor 200-2002 közötti műsora az MTV-ben, ma meg az ECHO TV-ben), képzelhetni, mennyire magukra lesznek hagyva a helyszíni tudósítók és a műsorvezetők. Akik - amúgy nagyon nem mellesleg - a Híradó oszlopos munkatársai.

E cikkek mozgatórugója alighanem az, hogy Luigits ööö Tamás kivételével minden olyan embert kihagytak a választási műsorból, akiket Kert Attila - 2006 őszétől, Gyurcsány második kormányától hírigazgató - a tv2-től az MTV-hez vitt.

És ezeknek a cikkeknek mindegyike ezért megaciki, kedves index!

z.marian 2010.04.09. 18:27:27

Krizsó, Mészáros gyenge, tehetségtelen, karakter nélküli és balosan elfogult. Elegem van belőlük! Antóniának az apuka után kéne menni nyalizni a bolsiknak az ATV-be, plusz Krizsó egy íztelen szagtalan semmi... Az a féltő szeretet, amivel kérdezi a szoclibeket, valami hihetetlen...

kovacsguszti68 2010.04.09. 18:41:48

@ryanguy: szerinted a két legjobb műsorvezető gyenge és tehetségtelen? szerintem inkább az bajod, hogy elfogulatlanok és korrektül kérdeznek.
A Süveges Gergő a lábuk nyomába sem léphet, a Jegyes-Tóth Kriszta pedig egyszerűen egy nagy nulla (műsorvezető létére folyton csak azt hajtogatja, hogy "ühüm, ühüm"...)
A Süveges Gergőt ma reggel a Lendvai teljesen elsöpörte, szinte sajnáltam már a srácot, annyira nem tudott mit kezdeni a Lendvaival. Aki persze ezt ki is használta és percegig ótvarozta a fityeszt a Kubatov-adatbázis miatt :))) durva jó volt :))))

2010.04.09. 18:43:31

Krizsó súlyosan elfogult - és ez lejön a képernyőről, azonkívül mindig valami ideges kielégületlenséggel kérdez, kivéve a pojácával készült interjút, amikor szívből mosolygott rá...
Gergő kiegyensúlyozott, szimpatikus - hajrá!

2010.04.09. 18:45:59

@kovacsguszti68: Sipánka mindenki hasába lyukat beszél - egyebet sem tud...

kovacsguszti68 2010.04.09. 18:47:44

@török gábor: ugya azért most nem a kollégáit akarja leminősíteni? :))
Elhiszem, hogy sokat tudnak a választási adatokról, de könyörgöm, a Mészáros-Krizsó páros mégiscsak vérprofi! Nem csak az adatokat tudják, de az egész stílusuk, hozzáállásuk, intelligenciájuk, stb. az tanítani való. Olyan profin tudják terelni a beszélgetést, hogy a sportosok elbújhatnak mögöttük. Ez a műsor nem csak az adatokról fog szólni (legalábbis a korábbi évek tapasztalatai alapján)

Thresher 2010.04.09. 18:48:58

Ha valaki kifogásolja a MTV sportosok szakmaiságát, akkor képzeljék el hogy milyen lenne Léderer!

koveske 2010.04.09. 18:49:44

Gergő kiegyensúlyozottan hagyta Vona Gábort buzizni egy nagyot, és kiegyensúlyozottan kérdezte Seres Máriát a magyar- román megbékélésről, csak a programban magyar-roma megbékélés állt....

Thresher 2010.04.09. 18:53:17

@kovacsguszti68: Szegény Gergő bá már biztos unja: A sportosok csak akkor nyitják ki a szájukat, amikor számokat mondanak, szóval letaglozó beszélgetést ne nagyon várj tőlük.

Viszont múltkor Baló stílusa szörnyű volt, úgy szólította mindig őket, hogy csodáltam hogy a delikvensek nem esnek le a székről..vagy nem mosnak be neki egyet. :)

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.04.09. 18:57:07

Nem értem, hogy mi a problémája itt sok embernek. Én mindig az m1-en nézem a választási műsort, mivel sokkal jobb, mint pl. a kertévék hasonló bulváros választási műsorai.

bloggerman77 2010.04.09. 19:00:05

Jegyes-Tóth tegnap hogy elbazsajgott Vonával :)

Tisztára mint egy szerelmes tinilány, úgy mosolygott rá.

Vona viszont még gyúrjon a politikusarcra, mert néha olyan képet vágott, mint vmi beijedt kisiskolás...

kovacsguszti68 2010.04.09. 19:05:14

@Thresher: na persze, a Balótól sem vagyok elájulva, de ő már régen háttérbe szorult a Morvai miatt :))
A számolvasásokhoz pedig valóban elegendők lehetnek a sportosok...

Rowar Atkinson 2010.04.09. 19:34:52

@kovacsguszti68: Gyüttél ide kampányolni kicsikét? Biztos jó lehetett az Ildikó, el tudja söpörni a Süvegest, hűha, igazi tehetség.
Mert a riportert nem kell hagyni szóhoz jutni, ugye?

2010.04.09. 19:45:40

@koveske: A kiegyensúlyozott S.G. stílusára utal: nyugodt (ellentétben Krizsóval).

vidéki suzukis 2010.04.09. 19:50:38

Az MTV választási műsoraiban eddig semmi baj nem volt a sportriporterekkel abban a szerepben, amibe rakták őket.
Remélem, vasárnap is így lesz.

Tjuca 2010.04.09. 19:51:37

én meg a nagy öregek helyett abszolút ismeretlen fiatalokat küldenék ki mindenhova. lehet bakiznának, de legalább nem fröcsögnének. krizsót sem sajnálom egy percig sem. tényleg nevetséges, hogy ezek a "profi" öregek, nem tudnak mit kezdeni a pártszimpátiájukkal, lásd rózsa-semjén 2006.

kovacsguszti68 2010.04.09. 19:58:02

@Rowar Atkinson: legalább annyira kampányolok, mint Te. Különösen azért, mert még mindig nem tudom, hogy kire fogok (kire érdemes) szavazni :))
Egyébként az, hogy a riporter nem tud megszólalni, az leginkább az ő hibája. Nézd meg például a Gyárfást: ő belefojtja a szót a másikba, ha kérdezni támad kedve. De a Betlen sem hagyná magát ennyire háttérbe szorítani.

z.marian 2010.04.09. 20:03:38

@kovacsguszti68: vérprofi? mit nézel te? totálisan amatőr és lapos...

koveske 2010.04.09. 20:07:07

@tálca nélküli miniszter: az tényleg állat, csak a nagy nyugodtságban ekkora hülyeségeket csinálni...fiala jól elmondta, mit gondol róla. aki hallotta, tudja.

z.marian 2010.04.09. 20:12:42

Süveges, Jegyes-Tóth olyan kiegyensúlyozottak, amennyire csak lehet a mai magyar politikai közéletben. Talán ez fáj itt leginkább mindenkinek, akinek nem tetszenek. Nekik inkább Párt-kelte kéne ellenzék nélkül, a 89 előtti káderekkel. Itt az ideje, hogy az MTV-ből egy nemzeti közintézmény nőjön ki és levesse magáról a vörös rongyokat, amiket ráaggattak a szocik. Aki propagandaújságírást akar csinálni, mint Mészáros és Krizsó, annak nyitva a kapu a Népszavához, ATV-hez, Klubrádióhoz, 168 órához, stb. Tessék, lehet menni, ahogy a Mester mondotta vala. De az adófizetők pénzén közintézményben NEM!

koveske 2010.04.09. 20:27:32

Ebben az a szép, hogy én (szerintem) konkrét hibákat említettem, te meg csak hangulatot keltesz, minden konkrétum nélkül. Nem tudod megindokolni miért, csak szerinted így van. A nyilvánvaló beégések meg, melyeket Süveges csinál, egyáltalán nem zavarnak, mert olyan édi semmilyen a csávó.

koveske 2010.04.09. 20:29:03

Egyébként nem is semmilyen, mert negédes.

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.04.09. 20:33:22

@török gábor: Gábor azért én szívesen vettem volna ha J-T Krisztinát a Jobbikhoz vezénylik :) V. Gáborral folytatott legutóbbi beszélgetésén is szikrázott köztük a levegő :D Még a szeme is felcsillant, amikor végre egy igazi férfi tudott mondani neki valami újat :)))

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.04.09. 20:44:44

@bloggerman77: Neked is feltűnt? :D
Tán még az is megfordult a fejében: alázz te állat :DDD
Ezért is jó lenne megint együtt látni őket...

Rowar Atkinson 2010.04.09. 21:22:20

@JR69: :))

Lenne kis bondage, kis femdom, egyebek...

azekezetnelkulitelseolvasom 2010.04.09. 21:27:15

@zsebatya: jéééé, hát nem ő volt korábban OV egyik szövegírója????
Hát hogy a pébe lehet ilyen előélettel a közszolgálatban????

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.04.09. 21:39:15

@kala majka: Nahát! Ilyen álnaív kérdésekkel felizgatni a blog olvasóit...
Nem tűnt fel, hogy még választások sem voltak és már elkezdődtek a tisztogatások?
Vasárnap is ennyire fogsz izgulni az előre megírt választási eredményeken?

nyekk 2010.04.09. 22:08:19

@JR69: Nekem is pont ez volt az érzésem.
A Vona egy igen nagy kaliber.
A kezdeti (nyilván instrukcióként neki meghatározott kötelező aljas, pitiáner kekeckedés után) a végére a Vona ott a nyílt színen a magáévá tehette volna, annyira a hatása alá került a Jeges Tóth Kriszta.
Krisztinának egyetlen mentsége van, hogy jó, és tisztességes riporter. Látszott rajta; már a kezdettől szégyellte azt az attitűdöt, amit csatorna előírt neki a Vonával szemben.

"Alázz te állat" Ez a megjegyzés telitalálat volt. Tökéletesen jellemezte a helyzetet,amit egy nő érez, amikor egy igazi férfi, és nem egy takony kerül a riportalany székébe.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.09. 22:16:17

Jó estét! :)
Úgy látom, bőven elég muníció gyűlt össze ahhoz, hogy érdemes legyen figyelni a műsort vasárnap 18.55-től.
Mi készülünk. :)

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2010.04.09. 22:24:56

Persze, hogy nézzük. De csak ha megígéred, hogy Palik Lászlót nem dobjátok be végső kétségbeesésetekben a sportriportereknek szóló néhány negatív beszólás miatt:)

Pikk Dáma ♠ 2010.04.09. 22:26:15

@-tara-: de pont most akartam írni, hogy követelem Palikot adatolvasónak!!:)))

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2010.04.09. 22:36:37

@Pikk Dáma ♠: remélem, sosem érjük meg. Miatta utáltam meg az F1-et.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.04.10. 11:37:15

@Süveges Gergő: Mi meg majd nézzük.:) Eddig nem csalódtam az m1 választási műsoraiban.

papilla 2010.04.10. 16:49:58

Vajon a Ma reggel című műsorban kiadták Süveges úrnak az ukázt, hogy a Kubatov-ügyről nehogy megkérdezze az elnök úr véleményet vagy ő maga nem tulajdonít nagy jelentősséget az ügynek?

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.04.10. 18:08:21

@papilla: A kampánycsend kifejezés mond neked valamit?

papilla 2010.04.10. 19:19:45

na, utána néztem.
40. § (1) A választási kampány a választás kitűzésétől a szavazást megelőző nap 0 óráig tart.

(2) A szavazást megelőző nap 0 órától a szavazás befejezéséig választási kampányt folytatni tilos (kampánycsend).
A kampánycsend megsértése

41. § A kampánycsend megsértésének minősül a választópolgárok választói akaratának befolyásolása, így különösen: a választópolgárok számára a jelölt vagy a jelölő szervezet által ingyenesen juttatott szolgáltatás (szavazásra történő szervezett szállítás, étel-ital adása), pártjelvények, zászlók, pártszimbólumok, a jelölt fényképét vagy nevét tartalmazó tárgyak osztogatása, választási plakát (a továbbiakban: plakát) elhelyezése, a választói akarat befolyásolására alkalmas információk szolgáltatása elektronikus vagy más úton.

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.04.10. 20:25:25

@papilla: "a választói akarat befolyásolására alkalmas információk szolgáltatása elektronikus vagy más úton." Ilyenkor bárki bármibe beleköthet, és kampánycsendsértést kiálthat. Ezért kerülik az olyan témákat ami félreértésekhez vezethet...

papilla 2010.04.10. 20:41:00

hm, lehet hogy tényleg nem volt a legjobb időzítés, bár nem tudom mekkora befolyással bír, lehetne ezen rugózni.
egyébként ez a kampánycsend dolgo is megérne egy misét, szetintem nincs sok értelme a mai korban...
de a szabály az szabály ez igaz.

KékFény6 2010.04.11. 01:48:47

Asszem ez az első választási műsor a rendszerváltás óta, amiben nincs Baló (kivéve az EU-st, de ott konkrétan érintett volt Morvai indulása miatt).

pasa 2010.04.13. 02:09:42

Igy utolag konnyu okosnak lenni, de kiraly volt ez a dontes es a musor. :-)

lasd meg comment.blog.hu/2010/04/12/m1_abszurdisztan_vicces_hely
süti beállítások módosítása