Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Adjátok vissza Krizsó Szilviát!

Választás 2010

2010. április 02. 15:55 barb 116 komment

Véget ért az MTV első választási bemutatkozója, a Magyarország választ 2010 interjúsorozata az országos listát állító partok vezetőivel. Azt leszámítva, hogy a köztévé választási igazgatójává kinevezett Dobos Menyhért nagy igyekezetében kétszer akarta szerepeltetni a Fidesz-KDNP pártszövetséget (melyről végül az OVB beszélte le), a műsor maga elég jól vizsgázott.

Elfogultságot nem fedeztem fel, és felkészületlen makogással is csak Nika Györgyöt lehetne megvádolni, de tőle ugye már elég régóta nem várunk teljesítményt. Elég nagy hiba volt éppen ezért a sorstól, hogy pont ő készíthette Mesterházy Attilával és Bokros Lajossal az interjút. Koordinálatlan, csapongó és előre fel nem épített beszélgetései nem nagyon segítették hozzá az egyszerű állampolgárokat, hogy ha nem akarják elolvasni a többszáz oldalas programokat, akkor is a lehető legszélesebb képet kapjanak az MSZP és az MDF terveiről. Nika helyett sokkal szívesebben láttam volna Krizsó Szilviát, de belőle (a gyakran fideszpártiként emlegetett) Dobos Menyhért sajnos nem kért a választási műsorokban.

A legnehezebb dolga egyértelműen Süveges Gergőnek volt, akinek a gép a Jobbikot és a Civil Mozgalmat dobta ki. Süveges egyre fokozódó idegessége érthető volt, ugyanis egyik párt vezetője sem akart konkrét számokról, konkrét tervekről beszélni, viszont mindkettő úgy próbálta meg kitölteni a 25 perces műsoridőt, hogy lehetőleg a riporter ne jusson szóhoz. Ugyanakkor Süveges az érzelmi állapotától függetlenül azért eléggé topon volt, észrevette és szóvátette Vona elkent buzizását, és azt a hazugságot sem hagyta szó nélkül, hogy egy civil szervezet szerint a Jobbik programja lenne a leghitelesebb. Seres Mária más szempontból volt nehéz feladvány, hiperaktív beszédstílusával végül kifárasztotta és le is győzte Süvegest, így az utolsó percben azt mondhatott, amit akart, egyszerű, női szívekhez szóló kampányszöveget, ami azért inkább vicces volt, mint hiba.

A legprofibb hármuk közül ugyanakkor egyértelműen Mészáros Antónia volt, aki amolyan Baló György-tanítványként nem engedte mellébeszélni sem Schiffer Andrást, sem pedig Navracsics Tibort, ugyanakkor mindezt kedvesen mosolyogva, nem erőszakosan, csak határozottan tette. Szimpatikus húzás volt tőle, hogy rögvest azzal kezdte a fideszes interjút, hogy a Fidesz Orbán Viktor helyett miért az országos lista hetedik helyén álló Navracsicsot küldte, és még akkor sem húzta fel az orrát, amikor Navracsics a magyar nyelv szabályairól próbálta kioktatni. De Mészáros volt a legkövetkezetesebb abban a kérdésben is, hogy a legfőbb programpontokat elmondassa mindkét párttal, rámutasson a gyenge pontokra, és végtelen türelemmel kérdezgesse, hogy "miből lesz erre pénz".

Ha az interjúsorozathoz hasonló minőségben fog zajlani az m1 április 11-ei és 25-ei választási műsora is, akkor az EBESZ valószínűleg nem fogja azt mondani, mint 2002-ben (amikor Dobos az MTV elnöki kabinetjének vezetője volt), hogy a köztévé a Fidesz irányában elfogultan tájékoztatja a nézőket. Hogy erre a stúdióban ülő Süveges Gergő elég lesz-e garanciaként, nem tudom, mindenesetre Krizsó és Mészáros helyett a sporthíreket beolvasó Szántó Dávid és Zelinka Ildikó bevonása nem kecsegtet sok jóval.

(Mivel az MTV Videótárába feltett videók beillesztes után azonnal elindulnak, inkább megkíméljük az olvasókat a kakofóniától. Ha valaki nem látta volna az interjúsorozatot, vagy valamelyik részét, akkor ide kattintva elérheti az összeset.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nestrot10 2010.04.02. 16:31:14

Dobos "Menyét" és az MTV a Fidesz és a "gonosz törpe" seggét nyalja. Igazodik.(gerinctelen banda)!!!!!
ORBÁN TAKARODJ!!!!!!

tompy 2010.04.02. 16:38:47

Jó cikk, jó meglátásokkal. Nika nagyon nem volt képben, és messze a legjobb Mészáros Antónia volt.Rendkívül felkészült volt és egy pillanatra sem jött zavarba. Szerintem neki volt a legnehezebb feladata, mivel a Fidesz csak ködösít állandóan és konkrétumokról keveset beszél!
A választási műsorhoz pedig csak annyit, hogy hátha Török Gábor személye emel egy kicsit a műsör minőségén a politikában véleményem szerint tapasztalatlanul mozgó sportriporterekkel szemben.

Rikárd 2010.04.02. 16:41:45

Én csak a Seres Máriával készült interjút láttam. Süveges Gergő olyan agresszív volt Seres Máriával, amilyen soha nem merne lenni Navracsiccsal!

Doctor Suburbia 2010.04.02. 16:50:21

Nem ő Antónia a kedvenc hölgyem a magyar tévékből, de azért ráülhetne az arcomra egyszer. Meg más részemre is.

Budaphestie 2010.04.02. 16:50:42

Ja persze, biztos akkor sem lett barna az Antónia nyelve, amikor a fideszes párbeszédet úgy kezdte, h "Frakcióvezető úr, én mindig nagyon örülök, hogyha látom"
Kábé az interjú hátralévő része is ilyen volt...

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.04.02. 16:51:03

@nestrot10: Ennél értelmesebb hozzászólásokat is tudsz írni, vagy csak ennyire vagy képes? szánalmas

marat 2010.04.02. 16:53:49

Krizsó Szilvit de azonnal!

titok84 2010.04.02. 16:54:07

...én meg épp egy Fidesz-vezetővel folytatott beszélgetését láttam a Ma Reggelben, és kifejezetten erőszakos volt.

kiskakas 2010.04.02. 16:58:09

@Doctor Suburbia:
Hát, ahogy itt olvaslak, sok jóval nem szolgálnál!

asimlis 2010.04.02. 16:58:18

A sportosok szerepeltetését még Baló találta ki, mert úgy gondolta, hogy ők jók a monitornézésben. Ilyen minőségben szerepeltek is az előző választási műsorban. Krizsó ettől függetlenül tényleg visszajöhetne. Nika helyett Bakos Pircsire bíznék választási interjút, mert ő is elég jó és nagyon jól működött a ZDF (!) választási műsorában is. Ja, az milyen már, hogy Dobos Menyét nem küld állandó stábot az LMP-hez és az MDF-hez?

kiskakas 2010.04.02. 17:01:05

@marat:
Krizsótól és Mészárostól fél Dobos Papa, nem engedik a megbízói, hogy őket hívja !

kiskakas 2010.04.02. 17:03:13

@asimlis:
Dobos Menyhért pajtást más is akkreditálta nemcsak az MTV.

Lasombra 2010.04.02. 17:04:08

Mészáros Antónia nagyon ott van.
külalak, sütnivaló, stílus, és a BBC-s évei alatt még egy jó adag angol tudás is ragadt rá. talán az egyetlen riporter, aki nem úgy beszéli az angolt, mint Lugosi a vámpírfilmekben. (-> Zisz iz ö grét privilidzs tu mít ju, miszter prezident.)
Elfogadnék otthonra is egy ilyen fehérnépet. :)

pistii 2010.04.02. 17:04:11

Igen, igen. Mészáros Antónia az ATV-s Mészáros Nagyokos Tamás lánya. Tényleg, nagyon tárgyilagos . Akárcsak a kedves papa. Egyesek még istenítik. Na ennek lesz vége. Szerencsére

fepi 2010.04.02. 17:06:13

Antonia marha jo Navravics meg a tobbi beka.......ja

Doctor Suburbia 2010.04.02. 17:07:19

@kiskakas: Miről beszélsz, csücsöri?

rakaz 2010.04.02. 17:19:09

Hogy Krizsót miért hagyták, az jó kérdés. Lehet
hogy nem jó a leányzó fekvése???

rakaz 2010.04.02. 17:24:49

Valószinű, hogy Krizsó, nem jól fekszik a párt ágyon.

Novi bácsi 2010.04.02. 17:26:33

@pistii: Ne csúsztassál légyszíves. Mészáros Antónia a leg..... - csak szuperlatívuszokat kérek a kipontozott helyre -, akiből még elkelne pár az ÖSSZES kurva magyar csatornára. Felkészültsége, korrekt stílusa vitán felül áll. Te mit szólnál, ha a hülye apád alapján ítélnének meg téged?

No (more) comment...

Novi bácsi 2010.04.02. 17:28:11

@Lasombra: egyetértünk. Életben még jobb! :)

ccorsa (törölt) 2010.04.02. 17:31:25

nestrot10:
Vasárnap milyen jó érzés lesz neked lefeküdni, hétfőn meg munkába menni :)
Legalább megtudod, mit éreztünk 4 és 8 évvel ezelőtt!

halkszavú 2010.04.02. 17:36:16

Nekem egyáltalán nem hiányzott Krizsó, elég vasárnap esténként a kámpicsori képét lesni. A balfék Nika helyett pedig tényleg kereshetnének már valakit.
Antónia viszont minden szempontból ott van a szeren,mégha tényleg a vérkomcsi Mészáros lánya is (ez nekem új infó)...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.02. 17:37:47

@BPHead: @pistii: Vessük akkor össze ezt a két véleményt :-) Azt hiszem annál jobb bizonyíték a pártatlanságra nem kell, ha valakit mind a két oldal utál :-)

Cliff 2010.04.02. 17:38:15

antonia szeretlek!!!!!!!:)))

horee6 2010.04.02. 17:39:01

Antónia az egyik legkorrektebb/legfelkészültebb riporter a magyar médiában. És még csinos is. Az apja más tészta, de hát istenem! Krizsó Szilvia tényleg hiányzik, és a sportosok nevezését merésznek tartom. Dáviddal semmi bajom, de nem tudom ez mennnyire az ő terepe, de Z. Ildikó elég necces.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.04.02. 17:48:59

az Antónia szerintem az egyik legjobb riporter manapság és simán veri a nála sokkal tapasztaltabbakat is

de a Krizsó Szilviat is birom

Káder János 2010.04.02. 17:51:18

Antónia a világ egyik legjobb nője...

villamos alóli kacaj 2010.04.02. 17:52:02

@pistii:
Igazad van!!
Jöjjenek a dadogósok, írástudatlanok, népbutítók!!

(te sem vagy a " pisti a vérzivatarban")
- wikipedia -

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.02. 18:05:23

Süveges jó, Mészáros szintén, Nika viszont tegnap gyakorlatilag reklámidőt adott Bokrosnak, semmiben nem mondott ellent, semmilyen kételyt nem támasztott, nem világított rá egyébként nyilvánvaló koherencia problémákra. Egy nagy nulla volt tegnapi.

Krizsó unalmas, és 4 évig szétnyalta a szoci seggeket, különösen ami a gyurcsány interjúit illeti. Neki vége, menjen kapálni.

Az MTV arcát adja Betlen, Süveges, Mészáros és Baló a politikában.

gabest1 2010.04.02. 18:13:14

Krizsót egyszerűen nem bírja el az 1080p.

halkszavú 2010.04.02. 18:15:16

@horee6:
A sportosak máskor is csak az eredményeket olvasgatták a monitorról mindenféle kommentár nélkül. Gondolom most sem lesz más dolguk, ahhoz meg nem kell politikai képzettség...

Unommáazegészet 2010.04.02. 18:31:36

@nestrot10: Istenem, bezártátok a Lipótot, mi lesz most veled koma?

tuttitiz84 2010.04.02. 18:50:55

A két csajszi az utóbbi 10 év legislegjobb TV-s riporterei /Krizsó Sz. Mészáros A./ Tényleg adjátok vissza Őket! A jelenleg szereplők szócsövek önálló vélemény és akarat nélkül. Lehet hogy ez rosszindulat tőlem, de kissé szoci szócső érzést sugároznak magukból. Főleg a Nika. A Zelinka Ildikó nagyon szimpi, de Ő egy sportriporter.

Wesszájd Gábor 2010.04.02. 18:52:45

Engem az zavart, hogy nem ugyanaz a riporter kérdezte végig az összes pártot

puffogónyúl 2010.04.02. 18:57:50

Krizsó elhúzhat, végleg, Antóniát bármikor elnézem!

Johnny Favorite 2010.04.02. 19:11:05

Nika egyszerűen elfelejtette a szakmát...egyszerűen nem tudom mi történt amíg kinti tudósító volt....ennyire nem ihatja el az agyát...büntetően szar lett, pedig régebben kurva jó volt.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2010.04.02. 19:16:08

Hatfős vitát miért nem szerveznek nekik? Balóval :)

2010.04.02. 19:19:12

Nika katasztrófa.. nem csak ebben a műsorban, az estében is, teljesen felkészületlen, szétesett.
Krizsó Szilvia meg Antónia nagyon jók, Süveges Gergő meg mindig is király volt.

héjakútmácsonya 2010.04.02. 19:28:08

@nestrot10:

Meglehet, hogy segget nyalva igazodik, ám amikor amazt a segget nyalva igazodott, ugye akkor is háborogtál? Valahol. Amikor pl. az aktuális kormányfő nevelt lánya műsort kapott. Ugye?

eroica · http://fideszfigyelo.blog.hu 2010.04.02. 19:28:17

Orbán nem ért rá, ezért Navracsics ment felvételről az MTV-n

A köztelevízió minden párt listavezetőjét meghívta, hogy ismertesse elképzeléseit, programját. Bár már jó előre kisorsolták, hogy ki mikor kap időt, Orbán helyett csak hűséges Navracsicsa ment el. Az indok:

"Ma Orbán Viktor Pécsett és az Ormánságban van, előre lekötött programokkal, így nem tudott bejönni a stúdióba".

Pécsett Orbán már délelőtt megígért egy elkerülőutat és találkozott a polgármesterrel. Így nehezen hihető, hogy ne fért volna bele este 9-ig egy kicsit rövidített program. Amúgy a dolgok súlyát jelzi sem a pécsi, sem sellyei, és sem siklósi fellépés nem szerepel a Fidesz kampánynaptárában).

Bár a műsor elején nem jelezték és Navracsics "Jó estéttel" köszönt, beszélgetés (egy délelőtti) felvételről ment. Tehát Orbán aznap esti programja miatt nem tudott jelen lenni, de az már nem gond, hogy a "helyettesítő" felvételről megy. Orbán korábban már szerepelt felvételről, így nem teljesen értjük, hogy most mi akadályozta meg..

fideszfigyelo.blog.hu/2010/03/30/orban_nem_akart_kerdeseket

héjakútmácsonya 2010.04.02. 19:29:36

Amúgy, ha emlékeim nem csalnak meg, 2006-ban is részt vettek a "sportosok" a választási műsorban.

eladopatron 2010.04.02. 19:37:58

Mindegyikük gyenge, Antónia ráadásul semmire sem vitte a nagy külhoni karrierjében.

Ez a nick még szabad 2010.04.02. 19:53:00

Szerelmes vagyok Antóniába, olyan SZÉÉÉÉPPPP :)
de most komolyan... :)
Persze, Szilvi is csinos, őt is szeretjük, de Antóni mégiscsak a szívem választottja :D

kicsitian_real 2010.04.02. 20:06:21

Antóniába én is szerelmes vagyok: okos, értelmes, jókat kérdez, gyönyörű.

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.04.02. 20:11:33

hát ilyen jó csajt mint Antónia, tényleg, nagyon teccik nekem is :P

fogatlan provokátor (törölt) 2010.04.02. 20:13:16

Krizsó is nagyon jó, meg Mészáros Antónia is. Sajnos Nika tényleg gyengébb ebben a műfajban, de pl. lehet hogy a felvett műsorok, pl. Panoráma jól állna neki.

lehet más a propaganda 2010.04.02. 20:13:45

Kígyó Szilvia sziszegését nem hiányolom, pláne amióta a feje is olyan mérgeskígyó formájúra dagadt

rimtom 2010.04.02. 20:25:30

"Jó estét kívánok, este van a Magyar Televízióban...
...Az este most véget ért de az este folytatódik itt az M1-en. "

Ez a kedvencem xD

Amúgy sokat züllött az MTV az elmúlt időkben. Én 17 éves létemre rendszeres nézője voltam. A híradót nagyon szeretem az M1-en illetve a Szempont is nagyon jó volt. Kékfény, stb. Az estét minden este néztem amíg nem tették el 10 óráról és nem rövidítették a műsor időt fél órára. Még anno Baló és Krizsó volt a műsorvezetők. Szerintem a Baló maradhatott volna... Mészáros meg mintha egy kicsit raccsolna nem? :D A Nika György inkább menjen vissza Brüsszelbe. Ez így konkrétan nézhetetlen. Mekeg-makog össze vissza. Nem tudom miért kell azt is elrontani ami még nézhető volna... Az elmúlt idők egyetlen pozitívuma h a Napkelte megszűnt létezni :)
Azóta a Bethlennek az idióta poénjaira ébredek :D
(legutóbbi: Maradonát a saját kutyája harapta meg. Megműtötték és már jól van. Mármint Maradona, a kutyáról nem tudunk semmit. Szerintem erről kéne nekünk műsor csinálni annak volna sikere, de azért mással próbálkozunk mert ilyenek a szokásaink.)
És ezt elmondja monoton legalább olyan álmosan mint én :D Tök vicces :D

johnyB 2010.04.02. 20:43:46

azért Süvegesnek meg lett mondva micsináljon, vagy csak magától nyalt így be tövig?
nem tudom de nagyon nagyot esett a szemembe, szánalmas volt

puffogónyúl 2010.04.02. 20:50:23

Ha jól látom Krizsó Sz. a kutyát nem érdekli!
Antónia kell nekünk!

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.04.02. 20:52:17

@BPHead: bár neked nem sikerült, azért van olyan az országban, aki tudja mi az a finom irónia, és észre is veszi...

CConstantine · http://www.xenu.net 2010.04.02. 20:54:47

az ilyen jégkirálynő Krizsó és Mészárostól felfordulok. Jól írta előbb valaki, hogy csak sziszegnek.
Fapofával kérdeznek, és jó ideig látszott rajtuk amikor a Fideszt szívatták, a szadesz/maszop-ot meg szinte támogatták kérdésekkel. Ezt se láttátok csak elájultatok tőlük??

Szóval ezektől vagytok úgy oda? Ugyanilyen fapofával feküdnek az ágyadban is az ilyen kígyó csajok. Kívánom legyen meg, aztán többet nem vágysz rá.

Nem véletlenül voltak alkalmasak pont Balóval kavarni, de jól egymásra találtak az szent.
Ez ügyben az ex Balóné szintén jó kérdés, de most nem fejtem ki, mivel igen érzékeny lelkűek a gárdisták. Esély-egyenlőek és kész :)

belga6 2010.04.02. 20:55:45

@keja:
Na azért túlzásokba ne essünk!!! Egyszer majd ha te is láthatod az 1 cm vastag smink nélkül, gyökeresen megváltozik a véleményed. Az MTV legjobb nője egyértelműen Kiss Gabi.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2010.04.02. 21:02:55

Mészáros Antónia az egyik leghitelesebb médiaszemélyiség. Kéretik nem szidni őt, mert akkor velem gyűlik meg a bajotok, meg különben is!

foodlfg 2010.04.02. 21:21:23

Thx a linket a műsorhoz, TV-ben úgysem néztem volna meg. Bár a linket feltűnőbb helyre is kirakhattad volna...

Lárifári a böszme 2010.04.02. 21:25:50

@melchi zadok: Én isz, én isz, szólt a kisz pénisz!!!!

dyrzrd 2010.04.02. 21:39:01

Nika György egyáltalán nem rosz a magyar riporter felhozatalban!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.02. 21:44:30

"jó estét kívánok, BAló GYÖrgy vagyOk!"

jazzcool 2010.04.02. 21:53:40

Mészáros Antónia a legprofibb, Krizsó Szilvia nálam ezüstérmes:-)

mehr luft 2010.04.02. 22:00:44

ISTENKIRÁLYAK A KOMMENTEK
Komolyan.

A Toncsira rejszolók, a szefós maszoposok, az ugyancsak szefós fityeszesek, CConstantine, Cionista Pista, rimtom, Ez a nick még szabad...

ZSENIK. Egytől-egyig.

remekelek64 2010.04.02. 22:06:56

Krizsó Szilviát vissza? Azzal a határtalanul idegesítő, affektált beszédstílusával, ami még párosul egy jó adag pökhendiséggel? A külsejéről meg jobb nem beszélni....Azt hiszi magáról, hogy milyen jó nő, a valóságban meg úgy néz ki, mint egy félresikerült tehenészlány, aki élete első búcsúi báljára készülve "besüti" a haját, magára ken minden make-up-ot , amit otthon talál, és a tükör előtt gyakorolja a Mónika show-ból ellesett manírokat.
Antónia viszont egy istennő, nem mellesleg szakmailag ötcsillagos. És igen, menjen a jó büdös francba, aki az apja miatt fikázza! Ezt már a vén fasiszat Csurka egyszer eljátszotta az Apák és fiúk" pamfletjével...Akkor is idegesítő volt, most sem kacagtató.
A férfiak... Hát, ők nem adhatnak mást csak, mi lényegük. Egy közös jellemzőjük van: képesek többszörösére növelni a nyelvük méretét, ha egy számukra rokonszenves pártból érkezik az interjúalany...

trafikuty 2010.04.02. 22:40:20

Az egész bandát elküldeném egy swinger-klubba, ott aztán mindenki megkapná azt, amit érdemel ... Csá!

vercotti 2010.04.02. 22:43:11

Azért ne értékeljük túl Antóniát, okos, de még van hova fejlődnie. Másrészről most még a külseje miatt emelkedik ki a mezőnyből, 20 év múlva ez már nem lesz így, addigra személyiségben is fel kell nőnie a nagyok mellé. Süvegesnek jót tett a sokéves híradós tanulóidő, bár soha nem kedveltem különösebben, mégis azt mondom, hogy ő most ebben a műfajban a legjobb, még Balóékat is veri. Krizsó kétségtelenül felkészült, viszont a nézők többségének nem szimpatikus. Talán ha kevesebbszer látnám képernyőn, még elviselhető is lenne. Nikára meg nem is vesztegetném a szót.

marosy 2010.04.02. 22:49:26

Nem kell a Gyurcsány-seggnyaló Szilvike.

EG0 2010.04.02. 22:57:54

Szerintem a két említett hölgy előtt le a kalappal, csak keményen, szedjék szét az interjúalanyokat, nem kell a popsijukat nyaldosni ha már odamentek.

Ellenben a Nika egy katasztrófa. Se nem elég okos, se nem elég rámenős, se nem elég jók a kérdései, se nem elég jól fejezi ki magát.. áh.. nem is folytatom. Ha ő a riporter, akkor semmivel több nem derül ki, mint egy választási plakátról.

Sir Kolompár Obama 2010.04.02. 23:18:37

Kiváló poszt, kiváló meglátásokkal. Nika borzalmas, Süveges nagyon gyenge és feleslegesen agresszív, Vona ellena a taktikája pont visszafelé sült el, mert Vona sajnos leiskolázta agresszívitásban.

Mészáros number one. Látszik, hogy baromi jó iskolája volt, igazi gyémánt. Krizsó is jó!

Süveges borzalmas. Agresszív kismalac módjára viselkedik, jobb lenne öklözőnek, sztem pályát tévesztett. :)

Sir Kolompár Obama 2010.04.02. 23:22:22

Boldog vagyok, hogy vannak fiatal tehetségek, és hogy nők, az csak hab a tortán. Gondolkodjunk el ezen mi férfiak. Megközelítőleg nem tudnék Mészároshoz és Krizsóhoz hasonló kaliberű férfi riportert mondani. És Krisztát is meg kell említeni.

Sir Kolompár Obama 2010.04.02. 23:23:26

Balót azért meg kell említeni.

penna 2010.04.03. 00:12:37

Eddig csak a Süveges-féle Vona interjút láttam. De pontosabb, ha azt mondom, Vona szólószámát láttam, akinek a társaságában ott gubbasztott egy másik egyed is.

Vona felmosta Süvegessel a stúdiót. Simán lenyomta 25 percben borzalmas nézeteiket a legócskább csúsztatásokkal, de Süveges max. annyit tudott hozzátenni, hogy 2-3x visszakérdezett, hogy miből gondolják megvalósítani a dolgaikat. Ha már a csapból is Süveges ömlik, illett volna néhány év alatt olyan szintre fejleszteni magát (főleg gazdasági témákban), hogy tököseket kérdezzen, és időben, szakszerűen reagáljon riport közben.
Süveges kezdte a szokásos "összeszorított szájjal most jól letámadunk, hátha beijed az alany" stratégiával, de mivel ez nem jött be, az utolsó 8-10 percben teljesen leeresztett, gyakorlatilag Vona egy levegővétellel végigdumálta a hátralévő időt.

Amúgy ez 2010, Magyarország. A köztévé toldozott-foldozott állománnyal néhány nappal választás előtt nagy nehezen belekezd a választási műsoraiba. Amelyek véletlenül sem pártok képviselői közötti face-to-face vitát jelentenek. Dehogyis. Nálunk a pártok képviselői - már, akik el mertek menni - kizárólag a kisorsolt (jajistenem) riporterrel beszélgetnek, egymás után, libasorban. Miniszterelnök-jelölti vita szintén nem lesz. Szánalmas.

De amíg a választók zöme ennyit vár el a politikusoktól, azok egy jottányival sem fogják jobban megerőltetni magukat.

k6 2010.04.03. 00:23:14

Dobos Menyhért: idióta buta segg. A Fidesz azonnal lecseréli, mert kész égés a pasi.
Nika: makog, szétesett. Hello.
Krizsó, Mészáros: profik. Antónia remek, új hullám, apjáról nem tehet.
Süveges: ügyes, de langyos. Kiköplek a szájamból. PR-interjúkra jó max.
Sportriporterek: hagyjuk... monitorról számokat beolvasni, arra jók, de többre nem.
Baló: öreg róka, de még van ép foga. És azzal harap is, ha kell.
Ezzel ki is fújt. Dtóth: kamu. BakosP: nagyon precíz, titkos fegyver. Dbányász: öngyilkosság nem foglalkoztatni. De Dobostól éppen ezt vártuk. Idiot.

üdv a newsroomból. :)

clownfish 2010.04.03. 00:56:57

@dakota jennifer: szerintem d.bányász gergő is jó volt még anno, nem tudom a rádióhoz való távozásának okát.

2010.04.03. 01:43:46

Valaki szólhatna már az MTV-nek, hogy ez az embeddelt mediaplayeres videótár iszonyú ciki így 2010-ben.

Humberto (törölt) 2010.04.03. 01:45:53

Mészáros mint legprofibb... na ja, nála lógott ki leginkább a lóláb pártszimpátia terén.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.04.03. 03:04:48

Mészáros Antónia mint független? Profi? Nem látta senki a válság vágóképei című propagandafilmet? Pedig még itt is írtak róla!
comment.blog.hu/2006/10/12/ferenckozelben
Persze, biztos nem az apja meg a külseje miatt van ott ahol van. Nyilván...

bakbela 2010.04.03. 05:01:58

@nestrot10: Nem vetted észre, hogy nem ő vezette az országot az elmúlt nyolc évben? Hova takarodjon, még meg sem választották, csak a pártjában?

artdark 2010.04.03. 06:27:30

Szerintem az elemzés elnagyolt, gyenge, amatőr. Kár szót vesztegetni rá.

A kérdezők... talán rájuk is. (csak egy példa: 94-ben, amikor a szocik leváltották az MDF-kormányt, és váltás volt a tévében is, valamelyik publicista azon örvendezett, hogy az egyik szőke fejet - Liebmann K. - végre felváltotta egy másik - Nika -. (Sic! És most nem a tudásról és a felkészültségről beszélek...)

Egyébként mindegyik műsorvezető címkézhető. Ha rajtam múlna, a királyi TV összes műsorát Jegyes-Tóth Kriszta vezetné a Ma reggeltől Az estéig. És nemcsak azért, mert egyébként sunáznám (rejteném).

Sgt. Hitman 2010.04.03. 06:46:23

Az estének vége. De az este folytatódik!

Sgt. Hitman 2010.04.03. 06:47:12

Köszönöm,

köszönjük a figyelmet. Viszonlátásra!

naszvad53 2010.04.03. 06:53:45

@pistii: Kedvenc vezéred a felmenői, a családnevük alapján akarja büntetni a polgárokat? ÉBRESZTŐ EMBEREK, EZ VÁR RÁNK, HA A FIDESZ+JOBBIK ELÉG SZAVAZATOT KAP! VALÓBAN EZT AKARJUK????
Különben Bayer Zsolt és társai sokat tanulhatnának a nevezett úrtól, aki legalább a tárgyilagosság látszatára ügyel, ezáltal sokkal kevésbé elfogult, mint jobboldali talpnyaló "kollégái". Ő néha bírálatokat is megfogalmaz a saját oldalán állókkal szemben. Ilyet a Magyar Hírlapban, a Magyar Nemzetben, Hír Tv-ben, Echo Tv-ben véletlenül sem tapasztalhatunk...

Tutá Liber 2010.04.03. 07:01:59

Krizsó az egyik legjobb riporter, éles agy, határozott stílus, nála nincs melléduma....

marós 2010.04.03. 07:36:26

A választás nem a tévés alkalmazottakról szól. Vannak hiteles politikusok, meg olyanok, akik minden bízalom híényában erölködnek a parlamenti tortából bármilyen kis szeletet kiharcolni. Ez a vízválasztó ebben a műsorban is plasztikusan látszott. A szocik pl., kétségbeesetten erölködtek, hog a hazugságra, korrupcióra, erkölcstelenségre épített kormányzásukat hogyan tudnák megvédeni a választók cunamijától. Látszott, hogy ezt már maguk sem tudják elképzelni.

Gega 2010.04.03. 08:19:52

Antónia, hm! A legjobb, és nagyon szép.

2010.04.03. 08:56:33

Tény: ma a magyar közszolgálati televízió politikai műsoraiban messze a legjobb Mészáros Antónia és Krizsó Szilvia. Nem véletlen, hogy én, aki teljesen kiábrándultam a politikából és a televízióból, kizárólag a kedvükért nézem mostanában az Estét és a Szólás Szabadságát.

El Curros 2010.04.03. 08:56:45

Egyébként a Jobbik programja simán van olyan jó (vagy rossz),mint a többi párté.
Egyre-másra lehet olvasni,hogy bizony a Jobbiké bizonyos tekintetben visz mindent.
A szlovák kisebbség képviselője is a legjobbnak tartja-kisebbségügyi szempontból.
Az más kérdés,hogy nem támogatja-mint mondja:azért mert a Jobbik csinálta.
Akkor váljék egészségére!
Tarjányi Péter baloldali sztárszakértő is elismerte a Jobbik programját-legalábbis a kisrendőri,rendvédelmi elképzeléseit.Mindezt Vályog Trutymó műsorában...nem kis leforrázást okozva a sapkás gyereknek.
Szóval tényleg nehéz helyzetbe került Süveges.
Egy olyan pártot-és vezetőjét-kellet volna álazni,akit nehéz megfogni,csupán azzal a stratégiával,hogy meg kell fogni,ill.negatív színben kell bemutatni.
A homokozásos példa erőltetése meg csak egy ócska fogás,itt gyorsan ki is bújt a szög a zsákból.
Mármint,hallottak olyat is,amit amúgy is "akartak".
Krizsót az emtévétől is száműzném,ballagjon vissza gyárfás szárnyai alá.
Ott továbbra is lehet majd mosolygós-csöpögős-szirupos-csodálkozós riportot készíteni a vén bugyivadász Kovács Lacával.
Ez a Mészáros Antónia tényleg jó,minden tekintetben...sőt az utóbbi idők legjobb emtévés csaja,okos és értelmes.

El Curros 2010.04.03. 09:21:22

Krizsóról-még...
Szóval...ha valóban annyira okos és éles elme,akkor pontosan tudnia kellett,hogy milyen tragédia irányába indult az ország.
Ezt 2004-re mindenki láthatta-érezhette.
Már persze aki akarta és bevállalta.
Itt jön az "értelmesek" bűne.Ugyanis valahogyan csak nem akaródzott a jövendő nagy bajt meglátni.
Ehelyett szalon-alákérdezős-kenyéradós polkorrekt riportokat készítettek a baloldali politikusokkal.
Ez alól Krizsó sem volt kivétel...ő is csak öszöd után "világosodott meg" látványosan.
Amikor már nem kellet nagy mersz a posztkomcsik fikázásához-vagy éppen kiszólni nekik,azok meg hőbörögtek is egy kicsit.
Ezzel meg is történt a pálfordulás.
Túl későn lett "éleselme"....egy kicsit előbb kellet volna megvilágosodni-talán az utca embereit megelőzve....

gy46 2010.04.03. 10:01:24

@marós: Mondjál egyet, mert én azok közül akik eddig volta a "T. Házban" nem nagyon tudok.

sansavera 2010.04.03. 10:14:20

Nika tényleg borzalmas. Már Brüsszelben sem domborított, össze-vissza beszélt. Krizsó hiányzik, simán rá lehetne bízni a két nőre az Estét. Süveges... hát nem tudom. Nekem lanygos, se hús, se hal típus. Látszik rajta, hogy mennyire elmében érzi magát, hogy jönnek az övéi - ez pedig szvsz egy pol újságírónál nagy baj. Bakos Piroskát emlegetitek meg D.Tóth Kriszta nevét láttam följebb - ők egy teljesen más műfajban jók, a Híradóban. Nem kell idekeverni a pol.magazinok közé. Nem tudom, utóbbi miért lenne kamu. Az utóbbi idők egyik legjobb, legtermészetesebb híradósa.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.03. 10:25:09

Kedves Hozzászólók!

Természetesen a véleményét mindenkinek tiszteletben tartom. Lehetek én egyszerre erőszakos és benyalós, profi és szánalmas. Hazaáruló itt még nem voltam, emiatt van egy pici hiányérzetem... :):):)

A 11-ei választási műsorral kapcsolatban: mind a hat (még egyszer: mind a hat) országos listát állító pártnál lesz stábunk, riporter, helyszíni bejelentkezés.
Azon kívül öt vidéki helyszínről ugyanez, és a Választási Központból szintén.
Tehát összesen tizenkét helyszínt kapcsolunk majd.

A stúdióban Török Gábor és Giró-Szász András elemzők, a számítógépeknél - akárcsak négy évvel ezelőtt - Zelinka Ildikó és Szántó Dávid.

Öröm vagy bánat, a műsorvezető én leszek, mert felkértek rá.

És a reklám:
www.suvegesgergo.hu/mtv/magyarorszag_valaszt_2010.wmv

Mindenkinek szép húsvétot!

Captain Tott (törölt) 2010.04.03. 10:47:26

@Süveges Gergő: Kedves Gergő, alapvetően semmi baj Önnel, ne szívja mellre, amiket itt írnak. Én csak annyit kérek: ne legyen türelmetlen. A profi riporter nem abban áll, hogy űzi,hajtja az alanyát meg az adásidőt. Nem kell a riportalanyokból mindent kihozni (ha nem hagyják), az is elég, ha megsejteti.
Mondhatnám úgy is, hogy én a Baló-iskolánál jobban kedvelem a Betlen-iskolát. Mert azért mi nézők, szórakozni és okulni vágyunk elsősorban, és nem felidegesíteni magunkat.

Werwolf 2010.04.03. 11:02:56

nestrot10,

dögölj meg te is! :))

lehet más a propaganda 2010.04.03. 11:42:14

Nika régen selyemmajomra emlékeztetett, most már csak egy kopott muff

lehet más a propaganda 2010.04.03. 11:48:17

@Süveges Gergő: Nem volt rossz, és mivel az interjúalany elég sokszor fog a jövőben szerepelni, lehet még pontosabban belőni a pozíciókat, és akkor kevesebb lesz a vonakodás

Pito 2010.04.03. 12:04:05

Ha jól emlékszem, Krizsó Szilvia is beszédhibás. Egyre több beszédhibás ember dolgozik a médiában. Pedig a vak sem megy el sofőrnek. Hála ennek egyre több a beszédhibás ember országszerte is.

livinginhungary 2010.04.03. 12:17:44

Antónia nem rossz, de nekem túlságosan urizáló, modoros, meg egy kis beszédjavítás nem ártana...
Süveges az etalon, nagyon beletanult a a szakmába. rosszat róla nem tudok mondani!!!
Szegény nyitottkönyvhajú Nika viszont meg mintha a letűnt idők NDK popsztárjait majmolná. a stúdiófény teszi, vagy a szoláriumban van folyton csőcsere, nem tudom, de olyan már mint egy karácsonyi sültpulyka.
mi történt vele????!!!

artdark 2010.04.03. 12:19:19

@Süveges Gergő:

Kedves Gergő!

Szerintem is Te vagy az egyik legfelkészültebb riporter az M1-en, annak ellenére, hogy a Magyar Györggyel készített interjú (az állítólagos Jobbikos rablás-ügyben) hm... nem volt talán a szakmaiság csúcsa.

Neked is szép húsvétot!

NightLord 2010.04.03. 13:01:55

Mészáros Antónia felkészült? Normálisak vagytok?
Senkinek nem tűnt fel, hogy 13:35 nél arról kezdi faggatni Navracsicsot, hogy mikor fogja a távhőt és az alapvető élelmiszereket 5%-os áfakörbe tenni a fidesz?

Gyengébbek kedvéért: A távhő január 15. óta 5%-os áfakörben van, az alapvető élelmiszerek pedig 2009. július 1. óta.

marosy 2010.04.03. 13:32:28

@artdark:
Ja, szánalmas volt, de "Magyar" György miatt volt az. Ez a kisebbségi ügyvéd kapva-kapott az alkalmon, hogy politikai propagadndát folytasson.
A védencéről azt állította, hogy "politikailag fertőzött". Szerintem "Magyar" György úr fertőzött politikailag.

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.03. 15:10:02

@Captain Tott: Értem ezt a szempontot is. Ugyanakkor egy-egy fontosabb interjú után joggal maradhat hiányérzet sokakban. "Azt meg sem kérdezte, hogy..." "Nyilván azért nem kérdezte meg, mert kedveli/utálja stb."
Ja, mellre szívásról szó sincs. Egyszerűen mulattatnak a homlokegyenest ellenkező vélemények. Szórakoztató végigfutni egy ilyen kommentsort. :)

@lehet más a propaganda: Ez a Vona-interjúra vonatkozik? :)

@artdark: @marosy: Mondhatnám persze azt, hogy egy 11-14 beszélgetésből álló műsor nem lehet egyforma színvonalú... de ez nyilván nem mentség semmire. Ami ebben az esetben számopmra alapvető volt, hogy korrekt tudjak maradni. Vagyis úgy beszéljünk erről a bankrabló úrról, hogy közben nem keltjük azt a látszatot, mintha a Jobbik lenne a megrendelő. Jelenlegi ismereteink szerint ugyanis a pasi magánszorgalomból rabolgatott. Erre próbáltam törekedni. Aztán vagy sikerült, vagy nem...

amc 2010.04.03. 15:57:08

@livinginhungary:" Szegény nyitottkönyvhajú Nika viszont meg mintha a letűnt idők NDK popsztárjait majmolná. a stúdiófény teszi, vagy a szoláriumban van folyton csőcsere, nem tudom, de olyan már mint egy karácsonyi sültpulyka.
mi történt vele????!!!" :DD
Ezen sírtam! Tudtam, hogy érdemes lesz végigolvasni a kommenteket.
Süveges profi,nem láttam még bénázni.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.04.03. 16:12:13

Két fideszest elemzőt hívott meg az MTV április 11-re.
Török Gábort és Giró-Szász Andrást.
Innentől kezdve én biztosan nem őket fogom nézni.

Grigorij 2010.04.03. 16:15:10

Kedves Süveges Gergő!

Ha már idekeveredett...
Lenne néhány, az adással kapcsolatos kérdésem!

Én azon idősebbek közé tartozom, akik még a rendszerváltást követően lettünk "napkelte" nézők és sokáig vonultunk is csatornáról csatornára az adással, az aktuális politikai fuvallatoknak eredményeképpen... (mert nem azonosultunk az antalli országkiárusítással, a pálffigés mocsadék újságírással)

Aztán egy idő óta, úgy 4-5 évvel ezelőttre annyira gusztustalan lett a napkeltés egész is, hogy mostanra már csak úgy heti egy-egy alkalommal kapcsolgatom végig 5-10 percre a reggeli adókat. (mert a többi mindig is moslék volt...)

Ön akkor került a m1 reggeli adásába, amikor a politikai puccs szétrobbantotta a régi, valóban korrupt és felháborító "csapatot", és amennyit látom, semmi kivetnivalót nem mondhatok a munkájáról!!!
Ez pedig lehet dicséret is, hiszen a mai megélhetési médiaszereplők legtöbbjéről sok jó nem mondható el. Például a korai társa, az a "háromnevű" hölgy, valami Kata, akit szerencsére eltakarítottak az mí-ről.
Ugyanakkor a mostani műsorvezetőnő partnere, aki szülés után jött vissza, nagyon kellemes benyomást tesz az ébredőkre!

De a kérdéseim:

- Miért van naponta Tarlós "húdebunkóvagyok" István a stúdióban? És miért mindig a Betlen Jánossal, és ő miért kérdez a fideszes ürge "alá"? Ma már nincs előírva a pártsemlegesség? Már lehet az adófizetők pénzén napi reklámot adni egyetlen párnak?

- Miért engedik meg T.I.-nek a személyeskedést, a műsorvezetők, kérdezők folyamatos sértegetését? Kirívóan bántó mindez a hölgy kérdezőkkel szemben!

- Miért hagyják T.I. folyamatosan mellébeszélni? Ha feltesznek egy kérdést, miért nem szólnak rá, hogy nem arra válaszol, hanem nyomja a pártreklámot. Hozzá képest Torgyán kismiska...

- Mennyit vagy mit kap az m1 azért, hogy az Orbán-rokon Vitézy Dávidot napi szinten reklámozzák? Mivel a VEKE sem nem szakmai, sem nem független, VD pedig kb. annyira kompetens a fővárosi közlekedéssel kapcsolatban, mint a Lehel piac tyúkárusa, csak valami MTV-s korrupcióról lehet szó! Politikáról nem, hiszen másik oldal "szakértői" valamiért kimaradnak az adásból...

Ezekre azért lennék kiváncsi, mert a két figura napi szerepeltetése egyszeűen meggátolja a műsor nézését! Reggel van, az ember kel, ébredezik, inná a kávéját, mire mit lát, a pistike megint sértegeti a fél stúdiót, a janika nem győzi körbenyalni az ánuszát...
Nem politikai dolog!
Egy undorító paraszt reggeli szerepeltetése csökkenti a nézettséget!

Természetesen további jó munkát kívánok, azon milliók nevében is, akiket az Ön korrupt és politikailag nem független elődei, mai vezetői elüldöztek a napi televíziózástól!

2010.04.03. 16:56:25

Már bocs, hogy belepofázok, de talán a Krizsó volt az, aki olyan kérdéseket is fel mert tenni, amit azóta egyetlen müsorvezetö sem. Igen, ö utálta a politikusokat--mindkét oldalon--és ezért kérdezett bele. Nekem speciel Süveges G. -vel sincs semmi bajom, de ha javasolhatok valamit, akkor azt kérném--kellö tisztelettel--hogy a "szaros" dolgaikra is kérdezzen rá. Tudom, az munkahely és a " fönök" mondja meg, mit lehet és mit nem.De ha már közszolgálatinak hivják és annak nevezi magát az MTV, akkor a közt szolgálja éa ne a pártok érdekeit.Annál is inkább, mert most a szocik és a szadesz, sorra buknak bele a "szaros" üzelmeikbe, ám van itt minden parlamenti pártnak sara és "szara", ami --csak pletyka szintjén, de hallható. Végül egy idézet, amelyet 1926. május 06-án irt le egy angol uriember, a Manchester Guardian-ben, és igy hangzik--" A hir szent, a vélemény szabad, vagyis a tények nem manipulálhatók, a hirek nem hamisithatók. /C.P.Scott/" Ha mindez teljesül, akkor beszélhetünk közszolgálatiságról, a hirek szentségéröl és a vélemény szabadságáról. Addig minden más csak mese, amit hirként tálalnak!Ugyis mondhatnám, hogy parasztvakitás felsöfokon, a demokrácia, a nevében, annak leple alatt!

Cliff 2010.04.04. 19:35:39

huu de ronda az apja...szerencsere nem orokolte a kulso jegyeit!
en is orokitenek az antonianak...

Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2010.04.05. 15:24:54

Nem tudom, olvassa-e még bárki ezt a posztot, mindenesetre kaptam néhány kérdést, nem akarom megválaszolatlanul hagyni őket.

@Spirál: szerintem nem, de érzésekkel nehéz vitatkozni. :)

@Grigorij: szó sincs keveredésről, állandóan itt vagyok, csak ritkán szólok. :)
A tények kedvéért: másfél évig voltam műsorvezetője a Nap-keltének (2008 májusától 2009 szeptemberéig), aztán egy hétvége alatt megtörtént a váltás, azóta a Ma reggel műsorvezetője vagyok - a Híradó mellett.
Önnek is azt tudom mondani, hogy érzésekkel nem tudok és nem is akarok vitatkozni. Ha úgy érzi, hogy bizonyos szereplők naponta ott vannak a stúdióban, valószínűleg hiába lobogtatom Önnek a statisztikánkat, amelyet így kampány idején különösen is nagy gonddal készítünk: abból az derül ki, hogy minden párt, minden oldal méltó és megérdemelt arányban szerepel a műsorban. Ugyanakkor az nem mindig rajtunk múlik, egy adott oldalról ki a vendég. Mi hívunk valakit - de ő nem ér rá, nincs Magyarországon, nem vállalja, beteg stb. Jön helyette más. Vagy elfogadjuk, vagy magunkra húzzuk a vádat: nem adunk teret X pártnak, míg Y-nak rengeteget. Tehát a szerkesztés dilemmája olykor valóban nagy.
Az ön által említett politikust Kriszta is és én is jó néhányszor kérdeztük már. A műsorvezetőknek megvan a heti beosztásuk, sokszor teljesen véletlenszerű, ki kihez kerül.

Személyeskedés-ügy: ha valaki valamely mondatot sértőnek talál, megvédi magát. Legyen az riportalany vagy kérdező. Ez egy ilyen műfaj.

Mellébeszélés: látott már olyan politikust, aki mindig, csak és kizárólag a kérdésre válaszolt? :) Mindenkit igyekszünk visszaterelni...

@jános515: Arra törekszem, hogy a velem szemben ülő szavaiban rejlő ellentmondásokra rákérdezzek. Örülök, ha sikerül.

Mindenkinek további szép húsvétot!

Zseni 2010.04.12. 20:57:53

Szántó Dávid és Zelinka Ildikó azért volt a műsorban, mert mint sportriporterek jól tudnak kimutatásokat, táblázatokat, grafikont meg ilyeneket kezelni, elemezni és beszélni róla. Egyébként a többi résszel egyetértünk.

szingli 2010.04.24. 10:32:53

@Holden:

Olvasom a bevezetőben, hogy Dobos fidesz-párti, ezért Krizsó....
Krizsó milyen párti? Ha Dobosnak van pártállása és ezért diszkvalifikálta Krizsót, akkor Krizsó nyilván balliberális. Mint Mészáros és Nika. Csak ezt nem szokás leírni? Vagy nem szabad?
Remélhetően meglátjuk, hány tehetségesebb riporter van náluk az országban. Rengeteg. Ez biztos. Csak közelébe nem kerülhettek a balszélre sodródott MTV-ben...
Ők hárman, meg még sokan mehetnek pártjaik után a sűllyesztőbe...
süti beállítások módosítása