Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ferencközelben

Egy válság vágóképei - Gyurcsány-propagandafilm

2006. október 12. 01:27 Tóta W. Árpád 487 komment

Mindig rá kell csodálkoznom, mekkora ribanc tud lenni a Magyar Televízió. Ha hagyják.

Meg lehetett volna szokni már, de ha megszoknánk, akkor nem háborodnánk fel például azon, hogy leadnak egy félórás Gyurcsány-balladát, aminek se a miértje, se a műfaja nem fogható fel, csak annyi, hogy valakik valahol azt hiszik, ezzel majd jól emberközelbe hozzák a miniszterelnököt, lakosság megnézi, együttérez, ellágyul, és nekilát adózni. Egy válság vágóképei, ez volt a címe a munkának, amelyet azzal harangozott be a közszolgálati, hogy most ez a csudálatosan laza miniszterelnök beengedte a kamerákat oda, ahova pedig nem szokták. A nagy büdöst nem szokták beengedni az ennyire baráti kamerákat. Van, aki egyenesen felállítja a franciaágy előtt. 

Az igazságosság címén tegyük hozzá, hogy rendesen dolgoztak a cuccon a közszolgák, végül is felolvashattak volna verseket Gyurcsányról, ehelyett kérdésekkel készültek, mint például hogy jut-e elég ideje a magánéletre, meg nem magányos-e. Orbán Viktort nem kérdezték meg semmiről, de az Orbán csak kussoljon, örüljön, hogy kapott egy fél képernyőnyi ablakot a hülyeségeivel. Majd ha ő lesz a miniszterelnök, akkor mehet ugyanez narancsban.

A filmből kiderült, hogy Gyurcsány Ferenc rengeteget dolgozik, kutyafuttában bekap egy-egy csokit, viszont a válság közepén se mond le a margitszigeti futásról; úgy általában roppant jó fej, kiteszi a lelkét értünk, csak az a fránya ellenzék – nagyon szépen mondta: „politikai teljesítményük nem komoly” – nehezíti az ő áldozatos munkáját. Épp ideje volt, hogy mindezt megtudhassák azok, akik nem olvashatják napról napra a miniszterelnök blogját, amiből pontosan ugyanez derül ki, a csokitól az ellenzékig.

Két megjegyzés. Az egyik: Medgyessy Péterről 2004 júniusában készített hasonlóan ömlengő összeállítást az MTV. Két hónapra rá Medgyessy megbukott.

A másik: mindannyian jobban járnánk, ha Gyurcsány Ferenc emberközeli illatmintáját a továbbiakban is a blogjáról szerezhetnénk be, és ennek elősegítésére az MTV-be ölt pénzből inkább internetet vásárolnánk a zembereknek. Attól inkább lenyugszanak, mint ettől a kurvaságtól. Ez így olaj a tűzre. Tüzet meg csak nem akar a Magyar Televízió most, hogy beleszagolt.

Címkék: politika mtv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki Béla 2006.10.12. 18:29:53

Kedves Emberek!

Valaki végre már monnyommár lefele végre már!
Nem alternatíva sem Lárifári " The famous Ôszöd Speech" Feri, sem Orbán "Én sohanemsemnem hazudtam" Vekker Viki.
Asszem ez 100 mindenkinek. Ha más nem, lemondok én. Kérvényezem a T. köztársasági elnökúrnál, hogy függessze fel az állampolgárságomat, mert ugyan magyarnak vallom magam, ezen a nyelven beszélek és gondolkodom, de ezt a Burundi-szintû szánalmasságot már nagyon nehezen tûröm és tiszta ciki már ezzel az egésszel azonosulnom (vagyishát egyáltalán nem megy). Télleg. Majd ha egy kicsit összekapja magát ez az egész vérszánalomhegy itten, akkor lehet, hogy újra kérelmezem az állampolgári státuszom megújítását. Addig meg kiszállok ebbôl az ellenséges univerzumból, haza megyek lefekszem, csináljátok helyettem...

Állampolgársági köszönnemkérem akció! Csatlakozzatok!

Vidéki Béla 2006.10.12. 18:31:15

Még néhány ötlet:
1. Jobb és baloldal együtt vegye a fáradságot és vállalja a felelôsséget, oszt mossák ki végre ezt a nagy beszarást, amit közösen összehozták. EGYÜTT! Nincs kibúvó, nincs a szar másikra/egymásra való kenése! Nép ellenôriz, politikus MEGDOLGOZIK a léért! A mostani polelitet kirúgni, s az menjen politikusnak (foglalkozás!), aki TÉLLEG TENNI AKAR A KÖZÉRT, de télleg!
2. Focit betiltani! Illegálisan, vagy amatôr módon mehet, pénzért, klubszerûen majd ha már tarthatatlan lesz a rengeteg zseniális focitehetség, akkor újra. Addig a focibaölt pénzeket odaadni a világszinvonalú magyar sportágaknak!
3. Magyar médiának (reklámipar is benne!) két qrva nagy sallert leverni, csak a miheztartás végett, köztévét megszüntetni, felszántani, sóval behinteni. Van már annyi alternatíva, majd ha kell köztájékoztatás, az spontán kiforrja magát.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.12. 18:35:12

A háború megkezdődött.
Hadműveleti idő: D00.00.35.
hemar.freeblog.hu/

Vidéki Béla 2006.10.12. 18:44:45

Bónusz:
Alföldet feltúrni a Mátrára (min. 2500 m-es , hófödte csúcsok, nem kell szlovákba, meg máshova vinni a lét), elárasztani, felduzzasztani, hogy legyen végre tengerünk (horvátba sem kell vinni a lét) is, a szexipart közállami-gazdaságilag nyereségesen mûködtetni (esetleg többnejûség) és mindenkit bekamerázni – 0-24 országvalóságshow, amit csak földi sugárzással, csak az ország területén belül elérhetôvé tenni, így a túristáknak ide kell jönniük és itt kell a pénzüket elszórniuk, meg ilyenek.
No ez.
Remélem elég demagóg voltam (vagyok).
Csö: VB

Carnivora (törölt) 2006.10.12. 18:54:46

Az ingatlanadót lehet éppen csokimajszolás közben állapította meg a mi ferencünk így bünteti a mocskos burzsuj-kulák lakosságot, amely olyasmit merészel, hogy lakik v.hol. -

buff66 2006.10.12. 19:18:45

kedves Vidéki Béla, tetszenek az ötleteid, de vedd észre, GyF is nagyszabású (nagybaszású? nagykúrású?)koncepciót melenget országunk jövőjéről. Régen mi voltunk a legvidámabb barakk, idegenforgalmi szempontból sem volt rossz üzlet... A jövőben mi leszünk a legelcseszettebb ország, Burundiból jönnek majd a katasztrófaturisták ezrei rajtunk röhögni... Az országimázsban az új jelszó: sírva vigadunk (mármint ki-ki). Szóval csak lassan az állampolgárság felmondásával, amikor ilyen jó ötledeid vannak. Eggyel én is szolgálhatok:

Annak idején Fehér Klára írt egy utópiát (talán "Kék sziget" volt a címe), amelyben minden állampolgár órája pontosan járt, mivel egy központi adótorony hangolta össze az órák lüktetését. (Pedig hol voltak még a mobiltelefonok... Szegény jó Fehér Klára,valószínűleg fel sem fogta, mit ír.) Itt az ideje, hogy XXI. századi formában megvalósítsuk az ötletet: a jövőben GyF szívverése vezényelje vételre állított szívritmus-szabályozónkat. A demokráciát persze nem kell szemétdombra vetni, ha a Fidesz egyszer nyerni fog, a vételt átállítjuk OV adójára. Futás, vagy foci, mindegy, népegészségügyi szempontból is tökéletes megoldás.

ben2 2006.10.12. 19:27:32

Szerintem teljesen egyértelmű, hogy Orbán tudatosan igyekszik viselkedésével minél tovább egybentartani a koalíciót és hatalomban tartani Gyurcsányt.
Medgyessy megbuktatásakor a Fidesz mélyen hallgatott. Az eredmény: Gyurcsány hatalomkerülése és az MSZP felzárkózása.
A Fidesz most nem hagyhatja, hogy a szocialisták egy egyszerű személycserével ismét tiszta lappal indulhassanak.
Ezért volt az ultimátum, ami gyakorlatilag lehetetlenné tette Gyurcsány menesztését a választások után, és ezért követelik mind a mai napig jó hangosan Gyurcsány távozását. Hogy a koalíciónak eszébe se jusson leváltani.
A Fidesz célja nem Gyurcsány menesztése, hanem hogy az MSZP kollektívan osztozzon Gyurcsány népszerűségvesztésében. Azaz a Gyurcsány által levegőbe szórt kaki szépen hulljon vissza a teljes ballib tábor fejére. Nincs kibúvó.
Ezért folytatódnak a tüntetések és ezért tesznek a baloldalt hiszterizáló kijelentéseket.
Egy idő után az MSZP-nek nyilvánvalóan nem lesz más választása, mint hogy kirúgja Gyurcsányt, de addigra késő lesz: a jelenleg az MSZP-től leszakadozó választók stabilan megkötődnek a kormányváltást akarók táborában. És akkor már csak azt kell megmutatni nekik, hogy kire szavazzanak, ha tutira el akarják zavarni Gyurcsányt.
Orbánék ugyanazt a stratégiát követik, mint 94 előtt Horn Gyula az MDF-el szemben. Horn nem hogy nem próbált kibújni az őt démonizáló MDF-es kampány alól, de direkt rájátszott. Hogy a totálisan lejáratódott kormányoldal őt tartsa a legnagyobb ellenségének.
(Boross mondta akkoriban, hogy akinek nem tetszik a kormány, az nyugodtan szavazzon Horn Gyulára. Megtették.)
Egy hitelét vesztett politikai tömörülés ugyanis minél jobban hergeli magát egy jól meghatározott ellenféllel szemben, annál pontosabban mutatja a választóknak, hogy mivel és kivel lehet őt a legjobban megbüntetni. Ezért szavaztak az MDF-et 94-ben büntetni akarók az MSZP-re és nem az SZDSZ-re és ezért szavaztak most Október 1.-én a koalíciót büntetni akarók a Fideszre és nem az MDF-re, vagy a független jelöltekre.
Ha a kormány elfogadja a 2007-es költségvetést és az emberek a bőrükön fogják érezni a megszorításokat, akkor Orbán lesz a sztár. Nem azért, mert a választók olyan nagyon szeretnék. Hanem mert a baloldal annyira utálja.
Ja hogy Orbán a főellenség? Na akkor nesztek! Mondja a megszivatott átlagpógár és jól behúzza az X-et a Fidesz mellé.
A baloldal a legjobb úton halad a totális szétesés felé.
Gyerünk tovább előre, húzzatok bele!

Loooobster 2006.10.12. 20:09:31

Hihetelen ez a vezérkultusz ami itt kialakult az elmúlt időszakban (tizanakárhány év)... A műsort nem véleményezem, szakmailag lehet okés, morálisan lehet gáz, de a legrosszabb, hogy akkor is a "vezérről" szól... És bár lehet hogy a "másik" vezér nem élt a lehetőséggel, de nem áltatom magam azzal, hogy mindezt "jófejségből" tette... Sajna valószínűleg jól átgondolt okokból (mert neki már megvan a saját kiforrott kultusza illetve ezzel is tudják provokálni a habzó szájúakat akik az egyoldali tájékoztatás miatt vergődnek) tették ezt. És ez a gáz az egésszel, nem valakire szavaznak az emberek, nem pártok programjait tanulmányozzák, hanem a "vezérürüket" követik... Birka népnek kell a kolomp. :( Bármilyen hamisan is szól. Jah, és ha elmentem volna szavazni én is az "öszöd teamre" szavaztam volna, hiába volt nyilvánvaló hogy hazudtak (igen, ezt már akkor is látta mindenki akinek csepp esze volt) Hogy mégis miért szavaztam volna rájuk? Csak azért mert a kampányígéreteik összege jóóóval kisebb volt a "nemhazudunk" brigádénál. Akkor éppen ők hazudtak kisebbet... Máskor meg a másikok...

Johnny B. 2006.10.12. 20:09:37

b2: ezt szinte 1 az 1ben magam is így látom, csak éppen nem egészen értem. Ez a folyamatos "hideg polgárháború" ugyanis több kárt okoz az egész országnak, mint amire Orbánnak szüksége volna ahhoz, hogy 2010-ben nyerjen. Ráadásul nem is könnyű ezt a hisztihőfokot folyamatosan fenntartani. Orbánnak semm mást nem kellen tettnie, mint karbafont kézzel végignézni, amíg Gyurcsány és az MSZP--akik már nem hátrálhatnak sehová--végigkínlódják a következő már nem egész négy évet, rengeteg ellenállás és konfliktus során, amely végére annyira fogják utálni őket az emberek, mint sz@rt, valahogby mégis csak gatyába rázni a költségvetést, és elindítani azokat a reformokat, amelyeket most muszáj (és a tetejében a Fidesz ezt ma már maga is így látja), aztán szépen belülni a készbe egy sokkal jobb helyzetben, pontosan úgy ahogy 2002-ben tették, miután a patásnak kikiáltott Bokros, a Főgonosz--érdekes módon ma már a Fidesz számára "hiteles személyiség" (Stumpf)--rendbehozta a gazdaságot, amikorra már némely eredmnyek is mutatkoznak, lehet villogni, lehet osztani, jóemberkedni.
A Fidesz-győzelem zsebben van. Gyurcsánynak tuti, hogy nem lesz esélye 2010-ben. Ezt a morális és politikai deficitet már nem lehet "ledolgozni" .
De akkor mi szükség vann erre a cirkuszra? Meggyőződésem,, hogy ezzel Orbán önmagának árt. Megint elriasztja a közepet azzal, hogy csak radikális, meg utcai politikában képes gondolkodni. Ez fárasztó és ez az állandó gyűlölet egyszerűen visszataszító. Pedig nincs már mit azt utcán kivívni, pláne most, hogy már bejelentette, mégsem akar előrehozott választásokat, amivel szerintem egy kissé a saját népét is meglepte. Mintha nem ezt hallottuk volna eddig.

Carlos 2006.10.12. 20:37:03

(Azért nem lehet 4 évet várni, mert addig tönkre megy az ország.
Ki az aki még azt gondolja, hogy azok a balfékek fogják megoldani a válságot, akik okozták?
Megjegyzem, az Orbán kormány nem 2002-ben került hatalomra, hanem 4 évvel korábban, és nem Stumf volt a gazdasági miniszter, hanem Varga.)

Tegnap azt hittem rosszul látok. Nem hittem a szememnek! Az M1-en a bizalmi szavazás GyF-jének heroizálása folyt, miközben az ellenzék visszaszámol!
Azzal kezdodik az anyag, hogy Fletó mennyit dolgozik. Felkurt ingújban rohangál szobák között, fontoskodva, böszmén. Tőle megszoktuk már ezt a látvány politizálást.
Pontosabban látványt, politika és munka nélkül.
24 óra alatt futott, blogot mormolt diktafonba (majd a titkárno beveri a klaviatúrába a nagy ember agyamenését), újságot olvasott, tenyérmaszázsolt és folyamatosan beszélt, beszélt, beszélt...
Így kell kormányozni krízis helyzetben! Hát ez jó! Sikerült! Bármelyikünk lehet miniszterelnök! Ennyit mindenki tud.
Aztán kis elszólás (nem tudom szó szerint idézni! Annyira banálisan ostoba.):
Riporter: - Feszült?
Fletó: - Á, dehogy! Bízom a frakcióban.
Lemegy a parlamenti pamflett, visszaszavazzák. Kijönnek.
Riporter: - Nagyon megkönnyebbült. Látszik!
Fletó kajánul vigyorogva: - Akkor biztos nem mondtam igazat!

Öngól!
Komolyan, ez a valóság? Vagy ez már tényleg az elmebetegek országa?

Johnny B. 2006.10.12. 20:57:13

Tényleg az elmebetegek országa. Ezer szempontból, companero.
Amúgy tudom, hogy nem 2002, hanem 1888, ez elírás volt, bocs, azt pedig ki mondta, hogy Stump volt a gazdasági miniszter? Először Chikán volt, aztán lett Varga. De hogy jön ez ide.?

Stumpf MOST mondta Bokrosról, amit mondott, néhány napja, amikor őt javasolta a "szakértői" kormány esetleges miniszrerelnökének, ami azért nagy változás, ahhoz képest, hogy a Fidesz egy évtizde folyamatosan patás főördögként láttatja. "Nem lehet négy évet várni", mondod--ám Orbán gyakorlatilag hazaküldte az addig hevített embereket a múlt pénteken. ("Nem akarunk előrehozott választásokat". Elégedjetek meg egy újabb aláírási akcióval, a tizenetödikkel.) Ami azt jelenti, hogy itt is változtatott korábbi álláspontján: maradjon a kolaícióü.

Akkor miről beszélünk?

Ez az "elkúrás" nem jelenti, hogy a megteendő lépések egy jelentős része nem pont ugyanaz, amit a Fidesz is tenne. (Szavakban is elismeri már- csak eddig nem volt alternatív programja, csak frázisai, és azok is az ellenkezői az eddigi szövegének. Ez elég nagy baj. A valóságban nagyon kicsi a gazdasági és politikai játéktér. Annál több az emócionális duma és a frázispuffogtatás. A Fidesznél állítólag most kezdtek el végre gőzerővel dolgozni az alternatív gzdasági programon, úgy hallom. Csak mellesleg: némely téren a megszorítások, amelyeket a saját különbejáratú "think tank"-jük javasol nekik, durvábbak, mint a koalícióéi. Igaz, más hangsúlyok vannak. De hát eddig éppen ez hiányzott, ez a kicseszett alternatív gazdasági program! Ezért állt a nemzetközi tőke Gyurcsány mögé, ezért esett a forint, valahányszormúgy látszot, meginog a pozíciója, tudniilik Orbánnál nem látott semmiféle programot. Itt az ideje, hogy végre legyen valami alternatíva is. Ne csak "monnyon le", ami max. torgyáni teljesítmény.

maybach 2006.10.12. 21:12:32

derelyegrádi szellem!

Ne csússz bele ilyesmibe. Olyan ez mintha azért élne, mert besúgó volt. Ez meg hidegrázós. Nem, voltunk ott és jelzem Antalnak megfelelt, pedig neki voltak erkölcsi normái, akkor utóag nem kéne ezt kikezdeni. Mécs Imrét halálra itélték a kicsit sem debil tüntezők halált kértek rá 100 évvel 56' után.
Amúgy meg el lehetett volna fogadni anno a szadesz ügynök törvény tervezetét.
Még mennyetekhaza Horvát Balázs is elismerte, hogy jó tervezet volt. csak pőolitikailg szar ügy lett volna az ellenzék ötletét elfogadni.
Miről beszélünk? Ellenzék és kormány bármilyen felállásban is van sosem fog együttműködni.

Mi meg mehetünk a Kossuth térre. Szinte mindig.

Szotyi88 2006.10.12. 21:23:55

mtv pártatlanságáról(mer ugye elvileg ezzel kezdődött a vita)csak annyit hogy egy ismerősöm az mtvnél dolgozik és hát kijött velünk a kossuth tére tüntetni.na szóval éppen pont erről beszéltünk hogy mien "közszolgálati" a tv,a gyerek mondta hogy ha megtudnák hogy kijött tüntetni rögtön kirugták volna(pedig k-ra nem csinált semmit de a kossuth téren volt)...
ja és arról mien szimpatizások vannak a tv-ben annyit hogy azt mondta hogy egyszerűen nem lehet velük vitatkozni de még ellenkező (érsd:nem bal vagy liberális, pl annyit hogy mekkora egy f*sz gyurcsány mert ezt meg ezt csinálta) véleményt nyilvánítani se mert úgy leb*sszák az embert és úgy néznek rá hogy mint az úccsó rohadt "fasiszta mocskos náci"-ra...

maybach 2006.10.12. 21:26:04

derelyegrádi szellem!

Az is ok, hogy a mostani helyzet más.
Ezért jutott eszembe.
Nyilván ez nem egy sima áremelés, amikor a társadalom szűk rétege horkan fel és az akkori illetékes et.( Both Péter Ákos ) órákig várakoztatja őket.
Ez egy országos átkúrás.
Nyilván másként értékeli mindenki Árpi bá működését. Ez mindenkinek szíve joga.

Abszolutértékben azonban szerintem Ő a nyerő.

Asakura Hao 2006.10.12. 21:26:06

Banánköztársaság tér.

amc 2006.10.12. 22:26:53

Oké,oké szar volt a film,de hát Mr.Spigott is megkapta a lehetőséget.

maybach 2006.10.12. 22:29:39

derelyegrádi szellem!

Véleményével kapcsolatban pedig nincs prekoncepcióm, azaz nem tudom hogyan másként
lehetk kíváncsi. Az ok szimplán kíváncsiság.

kárérte 2006.10.12. 22:30:58

Korrekt kritika, tetszik.

maybach 2006.10.12. 22:40:21

Unokaöcsém kislány apró tündér és most kezd beszélni.
Fogja a telefont és mondja amit eddig ilyen helyzetekben hallott.
Nem.
Semmi.
Aha
Nem fontos.
Majd holnap.
Aha.
Na szia.

Ezt hallotta és ha valaki akkor a törpök nagyon keményen megfigyelnek mindent. A legapróbb részletekig. Mert nincs más fogódzójuk.

Szerintetek hasonló pábeszédekért érdemes telefonálni?

Ezt láttuk a kormányzásból.
Ha bármelyiketek képes rá hajrá.
Egyébként elkúrtuk.

Darth Vader 2006.10.12. 23:21:42

@ Objektív: bocs a késői válaszért, csak most értem haza a gályából.

"Áder és Rogán jól képzett, tehetséges politikusok és tiszta múltú, rendes emberek."
Elfogadom a véleményedet - de nem értek vele egyet. Akinek ilyen politikusai vannak, annak nem kell ellenség. Elég a maga baja.

Amúgy meg lehet, hogy a felsorolt példák nem egy súlycsoportúak. (Bár engem pl. kurva érzékenyen érintett az a bizonyos 400%-os hazugság, amikor pályakezdőként ügyeletekkel együtt nem kerestem 40.000 Ft-ot, míg a közgázos volt osztálytársaim nem mentek el 100.000 Ft-os éhbérért dolgozni.) Csak ami hirtelen eszembe jutott, az jutott eszembe.
Az elvekről van szó. Hazudnak itt is, ott is. Csak ki hol ellenzékben van, hol meg kormányon, valakiről kiderül, valakiről meg nem. Amit írtam, fenntartom: ma Magyarországon nincs felelős politikai erő. És ezt nem lehet gyönyörű rövidítések és hangzatos szlogenek segítségével elrejteni.

godwin 2006.10.12. 23:22:14

Tóta W. megöregedett. Már korántsem olyan kemény, mint volt... Sajna

morrisal 2006.10.12. 23:29:42

maybach,geci leszek, de az unokaöcséd kislány?

malacful 2006.10.12. 23:35:26

fedaksari,
Ez nagyon tetszett, bajos es szomoru es ironikus a torteneted egyszerre, ilyen taplo elhetetlen nep vagyunk mi itten az "igazi" Magyarorszagon. De "lelkesitsen" az, hogy a sajat sorsunkat sokkal inkabb tudjuk tonkretenni, mint maset.

Darth Vader 2006.10.12. 23:41:14

@ táltos: a Pokorni-dolog biza' nagyon találó volt...

pöcörge és dexion villongása meg kifejezetten szórakoztató.

A politikáról meg médiáról, mint olyan: lásd Amikor a farok csóválja (Wag the Dog) - találó film, fantasztikus zene. Dobjátok be egy este a DVD-be, megéri!

fedáksári 2006.10.13. 00:03:26

malacfül,

köszi:)
A lelkesedés. Na az a hobbim:)
Amúgy amit nagyon nem szeretek (na ettől is echte magyar vagyok ám, hogy annyi mindent NEM szeretek), hogy van valamiféle differenciálódás az értelmiségi/pesti/liberális/magátbalosnak képzelő réteg és a jobboldali/vidéki/harcsabajszos attitűd között. Ami nem lenne rossz, mert valóban van ilyen, de ha a poltika ezt a kezébe vette és markolássza, akkor nekem vakarózhatnékom támad. Erdélyi magyarként Pesten semmi kedvem népdalokat csujjogatva Wass Albertet szavalni, nem tudok rendesen széki négyesezni és pocsék szakácsnő vagyok, ezenfelül vannak meleg barátaim, utálom a hímsovinizmust és vitatkozni szoktam a plébánossal. De ettől még ne vigyen már el a Fletó!! Plííz. Ettől még kiérem magamnak, hogy ellustult szocikkal az ingyenes juttatásokért baloskodjam, leszarjam a magyar irodalmat és két zaba között a "polgár" szótól kapjak gutaütést. Hadd ne Fletó döntse el, hogy mi az értelmiségiek szerepe és hova tartozzanak. Plííz. És pláne nem egy cinikusan nevetséges és leszimplifikált blogban/tévériportban stb.

Darth Vader 2006.10.13. 00:11:44

@ Vidéki Béla: király a szöveg!

Darth Vader 2006.10.13. 00:13:13

és ha végigolvassuk a hozzászólásokat:

"disz iz dö bigining of bjutiful frencsip"

:))

idom 2006.10.13. 00:35:04

worluk,

ha én írtam volna ezt a cikket (még beleírom azt is, hogy a hülyéje nagy elánjában a szemüvegét is leverte az orráról ( ez azé durva;mégha: pr, emberközeli, őszinte, stb. -gaál junior helyében én azért ezt a részt kivágattam volna-), és látom, hogy ilyen idóta, hőzöngő hozzászólók alá adom a lovat, akkor én fene szarul érezném magam, de tényleg, miközben tudom, hogy árnyalt voltam, jószándékú, érted nem ellened hangulatú, fene szarul.

minden jót!

baraka 2006.10.13. 01:56:22

Emberek!

Én egyike vagyok azoknak, akikkel két évvel riasztgatott benneteket ez a kedves miniszterelnökötök, akiről azt mondta, hogy majd jön és jól elveszi a munkátokat :-D

A bajom az, hogy az elmúlt két évben már másodszorra röhögnek szembe a román ismerőseim. Először azért, mert ugyebár a kedves miniszterelnök úr gyakorlatilag kitörölte vagy kitöröltté tette azokat az embereket, akik ugyanazt a nyelvet beszélik mint ő a benne híven bízó emberek emlékezetéből. Egy moldva köztársaságbéli srác (a gyengébbek kedvéért elmondom, hogy Moldva Köztársaság lakosságának többsége román anyanyelvű és nemzeti érzelmű) akkor a szememberöhögött mondván, hogy nem is akart felvételizni Romániába egyetemre, de miután a nagybátyja elment Iasi-ba és egy nap alatt az egész pereputtynak kivette a rendőrségről a román állampolgárságot jelentő román útlevelet, úgy, hogy azelőtt ő sosem járt e fent említett csodálatos országban és nem is akart járni, de a nagybácsi mondta, hogy ha jön, kap ingyér, bérmentve kollégiumi szobát és egy minimálbérni ösztöndíjat, egyből meggondolta magát. Szóval szemberöhögött és elmondta, teljesen jogosan, hogy mi gyengék vagyunk mint nemzet, mert meglátom, hogy Románia 2007-ben eu-s tagállam lesz. És láss csodát :-)

A másik alkalom, amikor szemberöhögtek, szintén teljesen jogosan a kedves román ismerőseim, az ugyebár elég nehéz kitalálni, mikor történt. Főleg, miutan mindenik román adó főműsoridőben a hiradóban bemondta, hogy a kedves miniszterelnök úr még az államelnöknek is hazudott. Egyik ismerősöm megkérdezte, hogy akkor jövőtől mi egy ilyen hazug állam vezetőjével leszünk egy közösségben? Mit felelhettem volna?

A bajom az, hogy ezekre a vádakra nem tudok semmit mondani. Összeszorítom a fogam, és tűrök, mert nem mondhatom, hogy bezzeg ti, mert amikor valami baj van, ezek összefognak. Ahogy illik egy nemzethez. Ha valakiről kiderülne, hogy hazudott, olyan módon, mint a kedves miniszterelnök úr tette, azt minimum kiherélnék, mert ezek nem tűrik, ha valaki a szemükbe röhög azzal, hogy hazudott.

Félreértés ne essék, már rég túl vagyok Orbánon is, már nem is tudom, hogy ki lenne jó az ország vezetésére. Talán meg kéne kérni Matthaust, ő lehet, hogy elvállalná.

baraka 2006.10.13. 02:20:16

Meggondoltam magam, ne Matthaus legyen, hanem Pinokkio az új miniszterelnök. Neki is fából van a szíve, de ő hazudik, az legalább látványos :-)))

maybach 2006.10.13. 07:28:23

morrisal!

Lehet, hogy tényleg. De sztem tudod, hogy csak lemaradt egy apró „a”.
Mint ahogy a beszélgetés másik fele. Az mondjuk szándékosan.

De mint látom nem is kell telefon ahhoz, hogy ne halljuk, lássuk a másikat.( ez nem Neked szól morrisal ;-)).

Vidéki Béla ( király ) ötletét plagizálva:
Ne csak az állampolgárságot függesszük fel, hanem legyünk másmilyen állampolgárok.
Legyünk mondjuk magyarok, de ide csak azt vegyék fel akinek nem büdös a lába, érti a többieket, nem hazudik, szívesen ül le haverokkal sörözni, nem gondolja erről a mostani szarról , hogy ez a foci, nem hord magával véletlenül molotov koktélt, nem bántalmaz másokat még verbálisan sem, tud röhögni saját magán,...

földistene 2006.10.13. 07:33:46

Fodor Gábor hol vagy ? :))))

maybach 2006.10.13. 07:53:16

földistene!

Gabi tud focizni?
Mert anélkül nem megy. Sajnos ebből nem engedek.

bomi 2006.10.13. 08:40:57

> Johnny B. 2006.10.12. 20:57:13
>
> "Nem lehet négy évet várni", mondod--ám Orbán
> gyakorlatilag hazaküldte az addig hevített embereket a múlt pénteken.
> ("Nem akarunk előrehozott választásokat". Elégedjetek meg egy újabb
> aláírási akcióval, a tizenetödikkel.) Ami azt jelenti, hogy itt is
> változtatott korábbi álláspontján: maradjon a kolaícióü.
Orbántól (vagy akár a Fidesz/KDNP frakció tagjai közül bárkitől) idézd légyszi azt a mondatot pontos forrásmegjelöléssel, amelyben előrehoztt választásokat szorgalmaztak! Én a "szakértői kormány" szajkózásán túl max. annyit találtam, hogy ennek az esetlegesen felálló kormánynak határozott idejű megbízatása lenne...

Ez is csak javaslat volt, az első számú követelés Gyurcsány lemond(at)ása lenne, ezt pedig - ők is tudják, sőt, néha hangoztatják is - gond nélkül meg tudná tenni a jelenlegi koalíció á la Medgyessy leváltása (akár a haverját, Szilvásyt is odaültethetné). Ha ennyi megtörténne, sz.tem normális mederben folynának tovább a dolgok, és az MSZP sem kerülne ki vesztesen hosszú távon (bár azt elég nehéz kommunikálin, hogy eddig úgymond cinkostársként egy emberként kiálltunk GyF mellett, most meg már nem kell - ezért is kéne GyF-nek magának lépnie, de a hatalomhoz végletekig való ragaszkodás mégha freudi elszólásnak is tűnhet OV szájából, nagyon jól jellemzi GyF hozzáállását).

> Szavakban is elismeri már- csak eddig nem volt alternatív programja,
> csak frázisai, és azok is az ellenkezői az eddigi szövegének.
> Ez elég nagy baj.
> ...
> A Fidesznél állítólag most kezdtek el végre gőzerővel dolgozni
> az alternatív gzdasági programon, úgy hallom. Csak mellesleg:
> némely téren a megszorítások, amelyeket a saját különbejáratú
> "think tank"-jük javasol nekik, durvábbak, mint a koalícióéi.
> Igaz, más hangsúlyok vannak. De hát eddig éppen ez hiányzott,
> ez a kicseszett alternatív gazdasági program! Ezért állt
> a nemzetközi tőke Gyurcsány mögé, ezért esett a forint,
> valahányszormúgy látszot, meginog a pozíciója, tudniilik
> Orbánnál nem látott semmiféle programot. Itt az ideje, hogy végre
> legyen valami alternatíva is. Ne csak "monnyon le", ami
> max. torgyáni teljesítmény.
Program??? Mégis mit akar az MSZP? Napok óta azzal jönnek, hogy OV álljon elő a farbával, mondja meg, mi az ő alternatív gazdasági válságkezelő programjuk... Mintha választási kampány volna, és a két pártnak programokat kéne egymással szembeállítani! MSZP van kormányon, nekik van többségük. Vagy most hirtelen úgy gondolják, hogy ha a fidesz jobb programmal áll elő, átadják nekik a kormányrudat? Ébresztő! Itt senki sem akar előrehozott választásokat! Kinek hiányzik ez a program? Annyit mondtak, hogy vannak ötleteik. Amiket persze eddigi tapasztalatok alapján előhozni sem nagyon érdemes, séróból le lennének söpörve. Programról max. akkor kéne beszélni - egyeztetni, ha az MSZP beleegyezne a "szakértői kormány" felállításába, amelynek ötpárti parlamenti támogatottsága lenne. Eddig azt kommunikálták, hogy ilyet nem akarnak. Ezek szerint mégis? Akkor mondják azt!
A "monnyonle" szerintem az egyetlen lehetőség ez esetben, ami még akár az MSZP túlélését is biztosíthatná az ország önbecsülésének helyreállításán, illetve azon kívül. hogy nemzetközi színtéren (nem feltétlenül kizárólag az akármilyen diplomáciára gondolok) esetleg újra komolyan vesznek minket (lásd amit fent írtam)...

destroyer 2006.10.13. 08:59:45

bomi, te tényleg ennyire hülye vagy, vagy tetteted? GYF-et azért kell lemondadtnia a fityisznek, mert az OV-nak ő az egyetlen valódi riválisa. Ha őt eltakarítják az útból, akkor nem állítja meg senki ezt a cezaromán OV-t. Komolyan ennyire nem lácc a szemedtől?

bomi 2006.10.13. 09:04:05

> destroyer 2006.10.13. 08:59:45
>
> ...
> GYF-et azért kell lemondadtnia a fityisznek, mert az OV-nak
> ő az egyetlen valódi riválisa. Ha őt eltakarítják az útból,
> akkor nem állítja meg senki ezt a cezaromán OV-t.
> ...

Egyertértek, ez valóban egy várható kedvező mellékhatása lenne GyF lelépésének ;-)
De GyF-nek elsősorban persze nem ezért kell lemondania, ezzel egyetért sok liberális és néhány szocialista politikus stb. is.

bomi 2006.10.13. 09:08:13

ja, és szerencséd, hogy nem GyF vagy, ezen a "cezaromán OV" kifejezésen jót röhögnék...
Így nem, de sz.tem semmivel sem kevésbé "cezaromán" GyF, mint OV.

raul25 2006.10.13. 09:17:19

Carnivora!

"raul25 , mert kb , úgy viselkedsz, mint egy hülye Gyurcsány droid.
Nézzük a kiindulópontot ferkó személyi kultusz filmje a "közszolgálati médiában" , amelyre ti v.mi furcsa okból mindjárt heves Orbánozásba kezdtetek. Ki a francot érdekel Orbán itt Gyurcsányról van szó ő most a despota nem Orbán.
Na majd, ha Orbánról kell újfent ilyen személyi kultusz filmeket lesnem az ellen fogok tíltakozni.
Ez olyan szánalmas, mint az a bizalmi szavazásnak nevezett v.mi,, amelynek a 80% Orbánról szólt. Ez már v.mi erőteljes fóbiás betegség régen a zsidók helyetesítették ezt a buta kispolgároknál most azorbán. - "

Ha nem lennél write only üzemmódban, megértetted volna azt, amit írtam. Nem foglalkoztam GYF-cel, mint írtam, sajna nem láttam ezt a PR-hülyeséget.
Én azt nem szeretem, amikor a fideszesek személyeskednek, agresszívoskodnak.
És fel vagytok háborodva, ha a másik oldal (aki, mint én is pl, nem feltétlenül mszp-s, vagy Gyurcsány-istenhívő) a hasonló eszközökhöz nyúl.

De le lehet engem bunkózni, droidozni, tulképpen nem igen zavar, mindenesetre nem én szoktam fátyolos szemmel hallgatni a vezérem ostobaságait a Kossuth-téren...ahelyett, hogy dolgoznék, pl.

üdv
raul

raul25 2006.10.13. 09:22:25

Pöcegödör!

"1. ostoba, elmondtam, hogy ne munkaidőben.... látom, nem nagyon tudod, az mikor van."

De, tudom...de én is írtam, hogy a szabadidőm értékesebb annál, hogy veled foglalkozzak.


Na további szép napot...

molaris 2006.10.13. 09:23:18

Kedveseim.Itt ugyan olyan a megosztottság mint az országban,csak a kultúráltság területén.A TV egy szösszenete ki tudta hozni némelyekből a lelki,szellemi nihilt.A másik fél miért tudott tárgyszerű és higgadt maradni?Időrendben:Gy.F.hazudott-zsarolt-
lebukott-hazudott,most frissre lakkozták.In-
nen jutottak némelyek a másik Édesanyjáig.
Szomorú.Egy igazi vitában a Martens-bakancs
és két rottweiler(így!)nem érv.Különben van
jobb mint a demokrácia,-teokrácia.Csak ott
nem lehet hazudni,egy mérce van és egy igazság.

Üdv:mollaris


raul25 2006.10.13. 09:29:14

Kedves Szubjektív! :P

"Én nem szeretnék verekedni, most is csak gyáván írom, hogy ez a raul ritka nagy bunkó és ostoba is. És egy ékes bizonyítéka annak, hogy én miért vagyok a jó, vagy legalábbis kevésbé rossz oldalon."

Na, akkor megosztod velem is, csak hogy tudjam, hogy én (vagy a nick, ami/aki itt véleményt formált egy dolog kapcsán) miért
- ostoba
- bunkó?

Nyugi, az éccakáim simán telnek majd akkor is, ha esetleg nem tudod megmagyarázni, de hajt a kíváncsiság, milyen útravalóval vérteztek fel az agymosáson :)

üdv
raul

ps: a bunkóságról csak annyit elöljáróban, hogy én, veled ellentétben, tudok köszönni, tudok személyhez-szólni, és el tudok búcsúzni...de mivel egyszerű vagy, mint a faék, ezt észre sem veszed :)

raul25 2006.10.13. 09:34:41

Kedves Szubjektív!

"Alien, látsz reményt Raul meggyőzésére? Olyan sokat, és annyi ostobaságot írt, hogy nem illendően, de logikusan értékeltem teljesítményét és hozzállását egy lebunkózással.
Bizonyos nézőpontokat nem akarok tiszteletben tartani. Aki Gyurcsányt mentegeti, az erkölcsi hulla. Majd ha Fletó elhúz, beszélhetünk Orbánról"

Lehet, h a 2. bekezdésed nem rólam szól (ám élek a gyanúperrel, hogy mégis :D)...kérlek, idézd már légyszives bármelyik hozzászólásomból, hogy én mentegetem Ferkót.
Ha nem megy (segítek, nem fog menni), akkor húzz el a távoli Mea Culpába :)


üdv
raul

11ed 2006.10.13. 09:43:42

Miután tegnap Vitézy Zsófia a hírtv-ben az Erdős Miklós vezette Lapzártában masszív ócsárolás közepette is - felfogván, hogy az elkövető Mészáros Antónia mellesleg a BBC munkatársa, - elismerte, hogy ügyes munka volt a riportfilm, ideje egyet hátrébb lépni, és higgadtabban tekinteni a műre, kicsit elvonatkoztatva a tárgyától és a környezeti zajtól.
Egyébként a MPSZ napi gyűlései erősen emlékeztetnek az 1984 c. filmnek arra a részére, amelyben az ellenséges vezér arcának puszta megjelenése a filmvásznon elegendő volt a nézőközönség gyűlöletrohamának kiváltására, akárcsak most a Kossuth téren a nevek említése. És az MPSZ szónokai nem reagálnak ezekre a felhorgadásokra.

raul25 2006.10.13. 10:02:29

Kedves bomi!

Elnézést, de bassza meg!!!
Ezt írod:
"Program??? Mégis mit akar az MSZP? Napok óta azzal jönnek, hogy OV álljon elő a farbával, mondja meg, mi az ő alternatív gazdasági válságkezelő programjuk... Mintha választási kampány volna, és a két pártnak programokat kéne egymással szembeállítani! MSZP van kormányon, nekik van többségük. Vagy most hirtelen úgy gondolják, hogy ha a fidesz jobb programmal áll elő, átadják nekik a kormányrudat? Ébresztő!"

Szerinted miről szól a parlamenti demokrácia, illetve mi az ellenzék szerepe a parlamentben (azon kívül, hogy netezhnek a "céges" notebookon, újságot olvasnak, esetleg be sem mennek a munkahelyükre)?
Illetve mitől KONSTRUKTÍV egy ellenzék, ahogy OV megígérte pár hónapja?

Szerintem GYF nem fog lemondani (hogy ez jó-e, v sem, majd az idő eldönti...), és az is valószínű, hogy most már csak a 2010-es vereség nagyságán fognak tudni változtatni a kormányoldalon, győzni aligha fognak.
Viszont az sem megy, hogy akkor most a fidesz-kdnp 3,5 éven keresztül szabotálja a parlamentarizmust. Akkor inkább adják vissza a mandátumokat, ha úgyis csak és kizárólag a kormányon múlik minden (sajnos nem így van, lsd 2/3-os törvények pl)...akkor elég lesz azt a 200-akárhány naplopót fizetnünk a ballib oldalon, nem kell még közel 200 a jobb oldalról is. (amúgy sem értem, mi a ráknak nekünk 386 képviselő...de spec a fidesz ezt sem támogatta, na mind1)

üdv
raul

doxi 2006.10.13. 10:12:27

Ne ba*-uk Tóta urat. Következetes, magához, a saját meggyőződéséhez.
És igaza is van.De IDE gicss kell, meg primitív duma. Kiderült, hogy sokan csak azt értik. Aki gondolkozik az csendben van, nem dumál összevíssza, nem kiabálja guvadt szemmel hogy monnyon le azonnal, bárki.Ezt Tóta úr is tudja.Persze az lenne politikus ha a stabilitás irányában manipulálnánk.

buff66 2006.10.13. 10:44:21

kedves 11ed,

ha már Orwellnél tartunk, megjegyezném, hogy mindkét fél folyékonyan beszél újbeszél-ül, és nem látszik, hogy bármelyik át akarna váltani magyarra...

A vezérek személyéről pedig annyit, hogy a koalíciós pártok egyes értelmesebb alakjai (no, talán akad köztük ilyen is) jól tudják, az a kedvező számukra, amíg Orbáné a hatalom a Fideszben... (Ha már fordított irányban is olvashattunk egy rövid, de érdekes eszmefuttatást a témában)

destroyer 2006.10.13. 11:01:49

bomi 2006.10.13. 09:08:13

Tényleg nem én vagyok GYF. Gratulálok a következtetésedhez! :-) Azért vannak rossz hírem számodra: 4 évente vannak választások, ha másként is akarja ezt OV a bánya- és szőlőtulajdonos. Ha jól értem TWÁ-t, alapjába véve nem GYF-fel van baja, hanem az emtívi félmegoldásval (amit amúgy elfelejetett jelezi, márminthogy OV nem óhajtott szerepelni, pedig lett voklna mit mutani róla, s kiváncsi is lettem volna rá, jobban, mint GYF-re). Szóval ha benyalizós, pártpropagandás stb. lett a film, akkor az nem GYF hibája, hanem a szerzők "bűne". Egyébként OV logikája és KDNP-s hívőtagozata elmélete alapján lassan már csak azokat láthatnánk (lásd Napkelte esete Semlyén Rózsival), akik nekik is megfelelenek, s akkor vissza jönne pl. Lovas Szélsőjobbfasizoid István.

Raven 2006.10.13. 11:07:29

Jajjj....

Hányingerem van már Tóta W.-től, meg a tótawékből. Tóta W. a hivatalos szuperkulturálisan hiperérzékeny gagyiszenzorral ellátott vérigazságosan velejéighatoló népnevébeni ítész.

Ő mindent jól megmond!

Ő aztán tudja!
Lehet valami fekete, vagy fehér, bal vagy jobb, kicsi vagy nagy, mindegy...
Tóta W. gányol.
Tóta W. gucsmol,
Tóta W. a száját húzza,
Tóta W-nek nem tetszik,
Tóta W. ledorongol,
Tóta W. jobban tudja
Tóta W. felismeri
Tóta W. kinyilatkoztatja

Tóta W. menjen a.... oda, ahová én gondolom!

Tóta W. néha gondolkodjon,
Tóta W. néha lásson árnyalatokat,
Tóta W. lásson már egy kicsit a gőgtől
Tóta W. tanuljon,
Tóta W. olvasson,
Tóta W. tájékozódjon,

És jelen eset kapcsán Tóta W. emlékezzen!!!

Aki pedig nem tudja, hogy mire kellene emlékezni, arra az én nagymamám azt szokta mondani:"Kisfiam, a vaknak hiába mondod, hogy virrad!"

Vidéki Béla 2006.10.13. 11:09:39

Hello NÉP!

Az tényleg elég érdekes, hogy Fleto igazság pillanata flesse (szori emberek, tuti cuccom, volt, ötpercre rámtört az igazmondós fless) után újult erôvel megy mindkét oldalon az ami eddig is ment. Ez nem szürreális? S hogy ki hazudott? Most ki hazudik? Ki nem? Egy nagyon vastag vonalat kellene már húzni!!! Az összes hiteltelen arc meg gyakoroljon önkritikát (el lehet innen menni – GYF), vagy nagyon megbánnnnya!

Csak szólok.

VéBé

11ed 2006.10.13. 11:20:42

Kedves buff66! 2006.10.13. 10:44:21

A filmjelenetet, amely egyébként mély benyomást tett rám annak idején, csakis azért hoztam elő, mert a riportfilmre adott itteni reakciókban (és ezzel párhuzamosan az MPSZ Kossuth téren tartott gyűlésein résztvevő közönség felhördüléseiben is) nem tudtam nem észrevenni a hasonlóságot: az elvakult gyűlölet megnyilvánulását, függetlenül attól, hogy miről is van szó. De van egy nagy különbség: az 1984-ben sokan csak a hatalom megtorlásától való félelmükben gyűlölködtek nyilvánosan, a mostani közönséget viszont erre senki nem kényszeríti. Sőt, inkább mintha bátorítanák.

Desiree 2006.10.13. 11:41:50

"Orbán Viktort nem kérdezték meg semmiről"
Ezt írta a kedves szerző. Nézzen már utána miellőtt valamit leír! Vikit is hívták, de ő urasága persze nem akarta a riportot. MOndjuk jobb is, hogy nem kellett azt az arrogáns önző fejét bámulni.

Mike Patton 2006.10.13. 11:47:53

Gratulálok minden lelkes hozzászólónak!

A politika, a politikusok elérték céljukat, egymást fikázzátok, az általatok hőn szeretett vezért védve. Nyilván néhányotok azért próbál tárgyilagosnak látszani, és elejt olyan megjegyzéseket, hogy "igen-igen gyf egy görény, de ov még görényebb, úgyhogy nekem van igazam", és viszont...

Erről ennyit. TótaW meg leírta, mennyire hányinger volt a műsor, és leírta volna azt is, ha ov lett voln az alany. Erre mi van: egymásnak esnek emberek szar az egész, és a nagy többség bármit is mond becumizza a nagyokosok dumáját...

11ed 2006.10.13. 12:06:28

"...az MTV-be ölt pénzből inkább internetet vásárolnánk a zembereknek."

Ha csak az (interneten) írni tudókat kellene tájékoztatni, akkor ez rendjén is lenne, de erre a szintre Tótán kívül csak keveseknek sikerült eddig felkapaszkodni. Hovatovább ott tartunk, hogy olvasni se nagyon tudnak a népek, viszont gyűl(ölköd)ésekre mégis eljárnak, meg a tévét is nézik.

"Orbán Viktort nem kérdezték meg semmiről,..."

Hát ide vezet a kapkodás. Lehet, hogy személy szerint nem, de Kert Attila szerint értesülnie kellett neki is az ajánlatról, amely a hír szerint nem talált megfelelő fogadtatásra.

buff66 2006.10.13. 12:10:30

felszínes vagy, kedves Mike. Én végigolvastam az összes hozzászólást (ha sejtettem volna a terjedelmet, talán bele sem kezdek), és tulajdonképpen örömmel állapítottam meg, hogy nemcsak Pöcörgével van tele az ország. Nem mindenki esett egymásnak, ez manapság már szinte siker.

Mike Patton 2006.10.13. 12:53:45

oké igazad van, nem mindenki, de ugye akinek nem inge...

Nem a normális hozzászólásokra gondoltam, hanem a totál elvakultakra.

Mindenkitől elnézést akit esetleg megbántottam volna

Objektív 2006.10.13. 13:36:38

Raul, a 2. bekezdés Aliennek szólt. Az első is, volt az elején egy ún. megszólítás, vesszővel elválasztva: Alien,... Te csak említve voltál benne.
Mondtam, hogy ostoba vagy, és minden hozzászólásoddal igazolod is...

one nation under-dog 2006.10.13. 13:42:21

Raven 2006.10.13. 11:07:29

"Tóta W. a hivatalos szuperkulturálisan hiperérzékeny gagyiszenzorral ellátott vérigazságosan velejéighatoló népnevébeni ítész."

Tóta W.-t szidod, és közben ilyen mondatot vagy képes leírni? LOL. Már bocs, lehet hogy jó arcnak képzeled magad, de ez nagggyon gáz volt.

derelyegrádi szellem 2006.10.13. 13:44:07

Maybach!

"Ne csússz bele ilyesmibe. Olyan ez mintha azért élne, mert besúgó volt"

Ha nem tartanálak olyan vitapartnernek (akinek más vélemyéne van,de azt kultúrált tolerálható formában adja elő), mint amilyennek tartalak akkor most lecsapnám a magas labdát (..mert besúgó volt), azzal hogy én nem állítottam ezt, de szerinted az volt? dumával.

Én tényleg nem erre gondoltam. Az ilyen helyzetek mechanizmusát meg kell érteni, és ennek a kulcsa nem a "besúgás". Ajánlott irodalom Szász Béla: Minden kényszer nélkül; Ispánki Béla: Az évszázad pere, Arthur Koestler: Darkness at noon., stb. A kulcs az együttműködés. Hajlandó vagy-e együttműködni, megtenni azt amit pl. egy "kirakatperben" elvárnak tőled. Valótlan tartalamú, vagy valós tényeket hamis színben feltüntető jegyzőkönyvet aláírni, társaidra vallani (ez nem a "besúgás" kategóriájába tartozik), elimerni a bűnösséget stb. Amit besúgásnak hívunk az nem ebben szakaszban jöhet el, hanem utána, a börtönben, vagy szabaduláskor, de az már nem az a kategória, mert ilyenkor már tudod hogy legalább életben maradtál. Más helyzet, más körülmények, más döntési kényszerek, következéséppen más MEGÍTÉLÉS.

Tolerálható az álláspont?

Objektív 2006.10.13. 13:49:44

Raul, fogalmad sincs, mi a parlamenti demokrácia.
A parlamenti demokrácia nem azt jelenti, hogy a képviselők a parlamentben ülnek, olvasnak, aludnak, tapsolnak, beszélnek és mellesleg a kényelmes kormánypárti többség minden ellenzéki javaslatot és interpellációt leszavaz. A képviselők a választóikat képviselik, az egyéniek a választókörzetüket, a listások pedig azokat, akik pártjukra szavaztak, és általában az egész országot. Nemcsak a parlamentben, hanem az egész országban, és az utcán is. A képviselői munkának csak egy része a parlamenti szereplés, ami többnyire csak formális, adminisztratív tevékenység. Fontosabb munka folyik a bizottságokban, választókörzetben, pártban, médiában, szervezetekben stb.
Nem a Fidesz szabotálja a parlamentarizmust, mert a tüntetés demokratikus jog. Inkább Gyurcsány és társai, akik megtévesztik az országot, hazudnak, nem kormányoznak, csak kampányolnak. Nem foglalkoznak az emberek véleményével, és nem vállalnak felelősséget semmiért. Erkölcsi hullák.

derelyegrádi szellem 2006.10.13. 14:05:09

Pöcöge raul és a többiek. Ti megvesztetek b@zdmeg?

morrisal 2006.10.13. 14:41:14

maybach,persze,hogy tudtam,csak annyira rühellem már ezt a marakodást,hogy ilyenkor direkt bojkottálok hülyeségekkel.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.13. 14:43:18

Raven! Nemtudom hanyadik hozzászólásból..
1. Aki úgy néz ki, mint Tóta, az arcfelépítéséből adódóan egyszerűen nem lehet gőgös.
2. Végül is ez a munkája, nem? Mármint észt osztani. Van akinek tetszik, van akinek nem.

Gunnar Hard 2006.10.13. 14:52:13

Raul25,
üdv. Hősiesen vegigolvastam a beirasokat. Te vagy az a tipikus mindenkinelmindentjobbantudo, aki tul sokat beszel ahhoz, hogy el tudja titkolni, hogy mennyire felszínesek az ismeretei. Azt mondod, hogy senembalos/senemjobbos vagy, es folyton folyvast az mszmp-szdsz propaganda bugrisoknak valo hivoszavait szajkozod. Valaki feljebb irta, hogy lövésed sincs a parlamentáris demokracia alapjairol. Es milyen igaza volt.
Még joval feljebb kerdőre vontál engem es néhányunkat, hogy hogy jövünk mi ahhoz, hogy egy-egy beírás alapján megíteljünk másokat. Úgy jövünk hozzá kedves, hogy gyakran látszik egy-egy beírásból is, hogy ki is az illető. Például te...:))
És végig picit fölényes vagy, mert egyszerűen nem érted, hogy sokan már előre tudjuk, hogy te, meg ti milyen ostobaságokat írtok majd azokra a gondolatokra, amiket mi leírunk. Mi meg elolvassuk, látjuk, hogy nem is érdemes "veletek" érvelni, idővel mindenki megunja, és felsóhajt, hogy miért is nem mentek ti már végre a p...ába....
Képesek vagytok arra, hogy mszmp agitpropos előre gyártott véleménypaneleket puffogtassatok, talán ez a munkátok is, mert ezt viszonylag konzekvensen csináljátok. Folyton ügyesen keveritek össze a fogalmakat, és a társadalmi csoportokat egymással, hogy hiteltelenné tegyetek mindent, ami ütközik azzal a katyvasszal, ami nektek jó. És ez átlátszó - olyan, mintha a Köztársaság téren ülnél vmi kaptárban egy gép mögött, és maga a szocialista ildikó diktálna nekted, neked havi fixért. Unjuk.Elég.

buff66 2006.10.13. 15:23:21

Doxi: a "stabilitás irányában manipulálni" sokkal nehezebb... ahhoz előbb tanítani kellene, évekig... persze nem elsősorban TWÁ-nak.

Raven: ...TWÁ-nak ugyanis más a szakmája. Amit nem csinál rosszul. Ha nem tetszik a műfaj, nem kell elolvasni.

Pöcörge, te tudsz angolul? Ez az ijesztő, nem a muszklid állítólagos mérete...

Gunnar: raul25 szerintem nem ANNYIRA vészes. Legfeljebb határeset. Nem is bírna Ildikó beosztottja lenni, az nem létezik... Egy éven belül átköltözne Kósáékhoz, Debrecenbe...

Nna, osztottam az észt. Mára végeztem, szevasztok

Viki 2006.10.13. 15:59:16

Igazán nem értem, hogy Semjén Zsolt miért érez erkölcsi alapot arra, hogy úgy nyilvánuljon meg időnként, ahogy megnyilvánul. Nem tudok róla, hogy a tavaszi választásokon a listán volt-e olyan párt, hogy KDNP, amire lehetett volna szavazni. Nem volt, ilyen pártra önállóan nem is szavazott senki. Mégis a rossz törvényből adódóan önállóan jelenik meg a Parlamentben, ez nagyon fontos volt Nekik a bizottsági helyek miatt. Akárhogy is nézzük, Semjén Orbán csatlósa, nincs önálló véleménye, fújja amit elvárnak Tőle. Ez vicc.

Viki 2006.10.13. 16:00:15

Igazán nem értem, hogy Semjén Zsolt miért érez erkölcsi alapot arra, hogy úgy nyilvánuljon meg időnként, ahogy megnyilvánul. Nem tudok róla, hogy a tavaszi választásokon a listán volt-e olyan párt, hogy KDNP, amire lehetett volna szavazni. Nem volt, ilyen pártra önállóan nem is szavazott senki. Mégis a rossz törvényből adódóan önállóan jelenik meg a Parlamentben, ez nagyon fontos volt Nekik a bizottsági helyek miatt. Akárhogy is nézzük, Semjén Orbán csatlósa, nincs önálló véleménye, fújja amit elvárnak Tőle. Ez vicc.

Gunnar Hard 2006.10.13. 16:10:01

Ezaz Viki, namégegyszer...:))
Marha kényelmetlen nektek mszmp-seknek, hogy van ellenzék, igaz? Képzeld mennyivel beljebb lennétek, ha amikor nem tetszik a Semjén beszéde, akkor a piros telefonon, vagy K-vonalon "fel" is szólhatnál a "központba", ráküldhetnéd a BM-et Semjénre, es másnap már nem is lehetne neki vélemlénye. Vagy ha mégis, akkor Recsken mesélhetné el. Na azért ezen már túl vagyunk. Mi meg reménykedünk, hogy jön még kutyára dér. Ők (ti) meg tudjá(to)k, ezért is van most ijedtség.:))
Ha 2x küldöd el az azt jelenti, hogy lassan mondod el?:))

Viki 2006.10.13. 16:27:39

Kétszer és lassan, hogy megértsék.Főként azért, mert azon nem kellett volna háborogni, ha az egyik vállalja a szereplést a másik nem, arról nem az tehet, aki vállalta. Persze tömeg előtt könnyebb megnyilvánulni, ott nem lehet visszaszólni, amig egy műsorvezető kérdezhet. Semjén eddigi beszédei pedig azért nem tetszenek, mert állitólag keresztény. Egy keresztény emberre nem a gyűlölet szítása a jellemző. Ha pedig ezt teszi, nem is keresztény, tehát hazudik, ha azt állítja, hogy az.
Ami az ellenzéket illeti, sajnos nem európai színvonalú - inkább balkáni -ellenzék, ugyanis ellenséges megnyilvánulásaival nagyon sokat árt az országnak.
Nos ezzel a vitát most be is fejezem, mert a két hozzászólás enyhén szólva nem vitaképes.

Objektív 2006.10.13. 16:44:48

Viki, felzárkóztál Raul mellé. Nagy versenyben vagytok, a győztes jutalma, hogy három percig beszélhet Bolgár György műsorában.

one nation under-dog 2006.10.13. 17:49:54

Az ilyen thread-ek hozzászólásaiban talán nem is az a leggusztustalanabb, ahogy fikázza egymást a "két oldal", hanem az amikor az egy véleményen levők elkezdik egymás faxát szopni. LOL. Ez már tényleg szánalmas. Jobb az ilyenből kimaradni.

morrisal 2006.10.13. 18:31:57

Mélyinterjú

Kissé elfogódott vagyok,hiszen stúdiónk vendége a XX.századi történelem legnagyobb politikai személyisége, úgyhogy be sem kell mutatnom őt.Nagy öröm számomra, hogy többéves időpontegyeztetés után végre sikerült őt mikrofonvégre kapni.

-Ha megengedi,akkor most aktuális politikai kérdések helyett inkább személyesebb dolgokról faggatnám.
-Tessék.
-Gyerekkori elhatározás vagy véletlen, hogy politikai pályára lépett?
-Mindkettő. Gyerekkoromban véletlenül elhatároztam, hogy politikus leszek.
-Mik azok a különleges tulajdonságok,képességek,melyek Ön szerint elengedhetetlenek ahhoz, hogy valaki ilyen sikeres legyen az Ön hivatásában?
-Nézze, én egy önző takony vagyok. Nekem mindig csak az volt a fontos, hogy sokkal jobban éljek,mint azok, akik megválasztanak.Nem kell ehhez semmilyen különös képesség.
-Ö...,de hát azért...,azért ez is egy szakma, ami komoly szaktudást igényel.Ezt is tanulni kell nem?
-Á,nem mindenkinek.Aki eleve olyan hernyónak születik,mint én, az könnyedén félrevezeti az embereket.A választások idején összevissza ígérgetek mindent, ha hatalomra kerülök,akkor meg már úgyis azt csinálok,amit akarok.Úgyhogy ennyi az egész.
-És...,ha ez így van, lelkifurdalása nem volt soha?
-De,de,de.Egyszer kihagytam egy jó kis ingatlanvételi lehetőséget.Nagyon sajnálom.
Ön szerint minden kollégája így működik?
-Nem,biztos akadnak kivételek is, de azok mind önfeláldozó,egészséges lelkű emberek.Ezzel szemben a hozzám hasonlók általában valamilyen személyiségzavarral küzdenek.Innen a hatalomvágy.Ugye?
-Nem tart attól - és elnézést a rosszhiszemű feltételezésért - , hogy ez a szemlélet - figyelembe véve az Ön hatalmas befolyását - esetleg az emberiség tragédiájához vezethet?
-Szarok bele! Nekem olyan mindegy, hogy halálom után ki hogyan öli meg a másikat szorult helyzetében.Én csak azt érzékelem,ami az én életemben történik,és az a lényeg.
-Van-e valami üzenete az ifjúságnak?
-Igen,igen.A fiam menjen haza este nyolcra,mert szétrúgom az agyát!
-Köszönöm a beszélgetést.

Dolák-Saly Róbert:Madáretető, 2002.(!)

MINDKÉT OLDALNAK. MENETELJETEK,NYALJATOK SEGGET!RAJTA!

molaris 2006.10.13. 19:45:39

Kedves Viki!
Nem tisztem Semjén Zsolt védelme,nem vagyok
ügyvéd.De!Ő és sok hozzá hasonló politikus él
kis hazánkban,nekik van egy biztos alapjuk.Ők
egyet tisztelnek majd 2000 éve,és nem válta-
nak nézetet pártvezér váltásonként.Pl.ilyen
még Balog Zoltán,Szászfalvi László.És most
elárulom Ők nem is igazi demokraták(ismerem
őket)mert életüknek alapja,hogy egy ÚRNAK ad-
ták át.Remélem így már tiszta KI ez az alap.
Nos üdv és béke:mollaris

Ginevra 2006.10.13. 20:19:45

Sajnalom, hogy nem lattam a filmet, mert szeretek jokat nevetni, egyben jo is, hogy nem lattam, mert csak felhuztam volna magam rajta.

maybach 2006.10.13. 22:27:49

derelyegrádi szellem !

Bocs. Teljesen jogos. Csak meghökkenésemben ostobán egyszerűsítettem.
De szerintem nem működött együtt.
Az amnestia meg emberekmennyetekhaza H.Balázs áldásos működésére volt válasz az erőszak helyett.
Jelzem ezzel most is egyetértek. Tüntetőkkel, demonstrálókkal szemben megengedhetetlen.Remélem.

one nation under-dog 2006.10.14. 10:06:35

pöcörge 2006.10.13. 23:52:58

Hmmm. Látom egyesek magukra vették. Talán nem véletlenül. A fent említett mondat igazságtartalmáról nem faggattam ki a szüleimet, mert nem rám tartozik. A hozzád hasonló szánalmas korcsoktól viszont hányingerem van, úgyhogy a továbbiakban nem kívánok társalogni veled. Kurvára nem érdekel, hogy milyen pártra szavazol, vagy milyenek a nézeteid. Ettől teljesen függetlenül megvetlek.
PS.: Ne fáraszd magad válaszolással, számomra mostantól nem létezel.

Gunnar Hard 2006.10.14. 13:07:08

Pöcörge,
látod, most jól elkúrtad, nagy böszmeség volt.:)))

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.14. 13:48:55

Me, Myself and I 2006.10.13. 17:49:54
Nekem elég az 50%! Mikor és hol?

maybach 2006.10.14. 13:49:37

derelyegrádi szellem !

Ha van időd meg kedvad leülhetnénk pókerezni.

Egyébként kapd be!;-) Nem tetszik, hogy igazad van.
Együttműködés!
Tényleg ez a kulcs. Árpi bával kapcsolatban köznapi értelemben vett együttműködést értek.

Mai magyar iszapbirkózás. Nem ugyanez? Együttműködés.
A teljes azonosulástól a fanyalogva kivűlállok attitűdön át a teljes elutasításig.

Egyébként köszönöm, hogy a sok sekélyes bazmegolás közt gondolkozásra késztetsz.
A virtuális komcsmában mégegy Pislner.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2006.10.14. 17:42:56

Legyetek szívesek a parasztlengő- és IP-felkutató bajnokságokat nem itt megszervezni. Nem szeretném emiatt kimoderálni a rengeteg okosságot.

Carlos 2006.10.14. 22:21:47

Érdekes, hogy vannak páran, akik még mindig védik ezt a rettenetes erkölcsi és etikai feketelyukat - alias illetve aljas GyF-et.
Úgy látszik, nem lehet elég mélyre süllyedni vagy az már annyira kifizetődő, mint Prokopp Dóra hajkorpásodása a '90-es évek végén.

Nem értem miért kell ebbe OV-t belekeverni, hiszen nem róla szól ez a történet, és nem is az ellenzékről. Persze értem - kenni, terelni kell a szót, ahogy szokás, pl. a meggazdagodási bizottsági ülésen, ahol szarrá éget az akit sajnos, miniszterelnöknek kell szólitani. (Tudni illik, hogy az egész PR, meg a vagyon is lopásra épült - és ez ott kiderült, sokszemközt.)

A demokrácia pedig a csöcselékről szól, sajnos, kedves bal-libes elit. Arról, hogy amikor az emberek kimennek az utcára, a kormány, még ha friss is, megbukott. Ugyanis nem az állampolgár van a kormányért, hanem fordítva. Ez pedig alkotmányos alapállás. Akik ezek után még mindig kapaszkodnak a jogar után, azok pont hogy el kell, hogy húzzanak.

Vissza a filmre: Rákosi pajtás megnyalta volna utána mind az egy, nagykopasz fejtetejét a láttán.
Személyi kultusz a javából.
Nem mondtuk volna még ki?

Szóval a Maszop-ballib oldal nagy szarban van, ha nem tudja elküldeni ezt a balféket, mert az azt jelenti, nem tudnak a helyére ültetni mást. Azaz a felvételi rostán kiesik az összes párttag. De emlékezzünk vissza, Megyót is kívülről kellett delegálni, amig fel nem tünt a politika egén ez a minden léptéket meghaladó "sötét csillag".
Valószinűleg a felvételi a következő tárgyakból áll:

Érzéketlenség
Önimádat
Gőg
Gátlástalanság
Varieté jártasság (show-biz)
Mimikri
Köpönyegforgatás
Tánc
Futás
Blogírás
Hazaárulás
Szervezkedés
Vérszomj
Cezarománia
Nárcizmus
Önértékelési zavarok
Bizonyítási vágy

Valóban kevesekben van ez meg így együtt.

De nem baj! Nem sokára Dél-Amerikában találkozunk, mert Dél-Amerika már itt van. Igen közel. Nem is kell utazni! Hurrá! Mennyit spórolunk, mégis meggebedünk.
De legalább GyF védői és bértolnok szájasai megszedik magukat,
rajtunk.



morrisal 2006.10.14. 22:43:42

a stílus maga az ember. ezt nem tanítják a pártiskolán?(bármelyiken)

gusztustalan népség.tisztelet a kivételnek.

Carlos 2006.10.14. 23:22:32

Én nem mosnám össze a kettőt, mert ez is pártiskolai taktika.
Méghozzá a bal-libé. Ezzel jól meg lehet etetni, vezetni az embereket és a figyelmüket a másik oldalra irányítani. Ügyes! Csak már átlátszó és avitt.

A politikában pont az a szép, csak egy hajszál a különbség, de ha azt észrevesszük, az élet-halál kérdése lehet.
És ez a hajszál most is megvan.

Még valami, egy klasszikust idézve:
"Csak igen van és nem, a többi ördögtől való."

Nincs "én fasza gyerek vagyok, és minden oldal szar"! Ez a kínálat! Az életben is ez van, meg a világon is.
Tehát színt kell vallani, mint a válsztásokon, minden választásnál!
Csak egy X húzható a körbe!



Carlos 2006.10.14. 23:29:21

Ja! A lopást kihagytam a felvételi követelmények közül!
Bocs, Fletó! Amiben jó vagy az elött le kell borulni!

Ime A MINISZTERELNÖK!

morrisal 2006.10.15. 00:26:47

Carlos,hadd ne te mondd meg,hogy én mit higgyek és mit ne higgyek. Ha akarom,az egész kis dagonyátok felett maradok.

"Színt kell vallani..." Röhögök rajtad. Olvastad az 1984-et? Ha rajtad és a hozzád hasonlókon múlna,már ott tartana a világ...

Színt kell vallani...
Szánom azt,akinek ez az egy témája. Kukázz össze valami nőt magadnak,akkor talán lesz egy kis magánéleted is. Ha hiszed,ha nem: egyéb problémáim is vannak,mint a Feri-Viki játék.

morrisal 2006.10.15. 00:32:41

Ööö...Szami...ööö...Károly....,Te vagy?

Carlos 2006.10.15. 02:03:28

Nem, H. Gyula vagyok!

És örülök, hogy végre egy olyan harcostársra akadtam, aki megmondja, ki mit csinájon, mint ahogy én szoktam. Magam is etalon vagyok, jobban mondva magam vagyok az etalon.
És én is jónak tartom a személyeskedést, meg valami elkúrt klasszikust idézve, (nem Orwellt) "a stílus maga az ember".
Hát az!

morrisal 2006.10.15. 02:24:32

No humor.Vettem.

Most egy felfújt rémmel hadakozol,ugye tudod? Én nem vagyok sem ellened,se veled.Személyeskedés:tényleg sajnállak,hogy beálltál egy sorba.
Orwell: jaj.
Nézd meg, mit írtam legelőször, asszem a hetedik komment az enyém.
Egyet fogsz velem érteni.

Mert véleményem nekem is van.
Ha nem is lobogók alatt állva.

morrisal 2006.10.15. 02:26:20

Ööö...Gyula...,ööö...Te vagy az?

derelyegrádi szellem 2006.10.16. 11:20:48

Maybach!

Sajnos pókerezni nem tudok. Egyszer belenézetem egy közvetítésbe, hátha megtanulok. Korda Gyuri szakkomentálása mellett azonban - bár volt tanáraim szerint gyorsan tanulok - elvesztettem a fonalat.:)

"A teljes azonosulástól a fanyalogva kivűlállok attitűdön át a teljes elutasításig."

Jó és szabatos mondat! Ha magamra húzom én a második és harmadik kategória között billegek hangulattól és egyedi esménytől függően. A teljes azonulás a pártagoknak való akik ebből élnek. Én nem véletlenül nem lépek be semmilyen politikai pártba, és köztisztséget sem viseltem soha, és úgy néz ki nem is fogok.

Időm sajnos nagyon kevés van, de értelmes dolgokra szakítok. A Pilsnert szeretem, de egy ideje a borok jobban érdekelnek.

üdv.

maybach 2006.10.16. 12:06:33

derelyegrádi szellem!

A pókert amiatt említettem, mert ügyesen húztál bele egy értelmesebb párbeszédbe. Gratula!

A Sötétség délben-hez meg télleg jobban illik egy száraz vörös.

derelyegrádi szellem 2006.10.16. 12:46:53

"A Sötétség délben-hez meg télleg jobban illik egy száraz vörös."

:))

maybach 2006.10.16. 13:20:26

Még egy sör. De a jó bor is OK.

capture 2006.10.16. 22:03:27

Itt kísértünk - love 'homár? :)))

kissnagy 2006.10.17. 15:27:47

De sok ideje van itt mindenkinek....."Cigánykerekezve hányjátok a rizsát" elvakultan, fanatikusan, mint akik el is hiszik magukról, hogy megtudnak ütni egy másik virtuális barmot! TÓtaw elérte a célját: értelmes dolgok helyett már megint elk....tok az időtőket! Gratula a színvonaltalankodáshoz! TÓTAW! Veled kapcsolatban meg igaza van Ravennek! Remélem én voltam az utolsó beíró! Az sem zavar, ha nem olvassa el senki....

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.17. 17:44:42

"TÓtaw elérte a célját: értelmes dolgok helyett már megint elk....tok az időtőket!"

Kicsit helyesbítenék. Elérte célját, az átlagos 6-8 komment helyett 502-nél tartunk. Mondjuk ha idős nénik járókerettel, félmeztelenül ütlegelnék egymást a Késkörben, hasonló eredménnyel járt volna...

Toto 2006.10.17. 20:26:25

A rablóbanda ősrégi ötlet alapján dolgozik ma is, amely így hangzik:
"Oszd meg és uralkodj!"

Van Magyarországon egy érdekcsoport, amelyiknek az a jó, ha Magyarország nem egységes, hanem megosztott! Miért? Mert így nem történhet meg még egyszer egy 56-os magyar összefogás! Megtanulták a leckét.
Ez az érdekcsoport nem a politikában található, véleményem szerint! Hanem a gazdaságban és a médiában! Pontosabban a méidában jobban benne vannak, mint a politikában. Addig tudnak élni, amíg a magyarság meg van osztva.
Namost ebből következik az a ténymegállaptíás, hogy akkor ez az érdekcsoport nem is magyar. Nem magyar, hanem csak magyarországi.

Ők az MTV ostroma alatt is röhögtek rajtunk. Mai napig röhögnek és dörzsölik a markukat.
Ők osztották meg Magyarországot, és ők uralkodnak felette.

Szerintem a komplett médiát le kéne állítani - ha egyáltalán ez lehetséges. Ha meg lehetne csinálni, hogy objektív újságírók írnának minden létező lapban, akkor tökmindegy ki a miniszterelnök Fletó vagy Viktor... aki hazudik, vagy hülyeséget csinál, az magát csinálná ki.

Namost, ez csak utópia marad, mert ez a bizonyos érdekcsoport nem a kukában turkál, hanem borzasztó mennyiségű pénzeken disznókodik... következésképpen hatalmuk van. Szabadrablás folyik itt, bérrabszolgák vagyunk.

Bocs, hogy ilyeneket írok... ilyen hangulatban vagyok.

zsamboki 2006.10.18. 04:50:16

Nekem egy kis tánc hiányzott a dologból.

pöcörge 2006.10.18. 11:09:23

Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
A gyôzelem napjai jönnek,
Rabságodnak vége már.

A múltat végképp eltörölni
Rabszolga-had indulj velünk!
A föld fog sarkából kidôlni,
Semmik vagyunk, s minden leszünk!

Ez a harc lesz a végsô,
Csak összefogni hát,
És nemzetközivé lesz
Holnapra a világ.

T.Howard 2006.10.18. 11:10:14

Eh, nincs nagy vész, majd lekoppintják a kinai államvezetés stilusát, és máris magyar gazdaságtól fog rettegni a fél világ. Kinai-pannon puma... A játszma már ugyis elkezdődött.
süti beállítások módosítása