Sejthető volt, hogy a Lost záróepizódjainak 900 000 dolláros szpotjai hallatán más adók sales osztályán is felcsillantak a jutalékból élő menedzserszemek, és mindenki jóelőre elkezdte számolgatni az év végi bónuszának összegét, ha sikerül valami lúzerre rásózni egy újabb széria záróepizódjainak emelt árú reklámperceit.
A sorban a második a 24, jelentette be a Lost-hírt is megszellőztető Advertising Age: a Lost finálé után egy nappal adásba kerülő 24-zárórész (dupla lesz ez is) alatti reklámokért az eddigi 200-280 000 dolláros összeg helyett 650 000 dollárt (127 millió forintot) kell fizetni félpercenkét.
Az ugrás, hogy azért ne legyük nagyon szemetek, nem ekkora, mert az évadzáró 24-epizódok hagyományosan is többe kerültek, mint a sima, évad közben vetítettek, de eddig 30 másodpercet ki lehetett hozni rongyos 500 000 dollárból - na erre tettek rá még 150 000-et a lelkes sales-menedszerek.