Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Engedjétek szárnyalni Léderer Ákost 3.

2010. február 18. 14:31 Albert gazda 121 komment

Legutóbb azt hittem, az utolsó bőrt húzom le szegény Léderer Ákos kommentátorról, akit szakmaiság miatt meszelt el munkaadója egy jégkorong-közvetítés után, de muszáj volt meggondolnom magamat. A Magyar Sportújságírók Szövetsége ugyanis néhány hét spéttel úgy döntött, ideje határozott véleményt nyilvánítania az ügyről. A szöveg tele van izgalmas nüanszokkal, ezért bár itten is meg lehet találni őt, nem elégedtem meg az ugróhivatkozással, be is kopipészteltem az egészet, hajtás alatt megtalálják. A Fehérvár szurkolói egyébként a csapat keddi meccsén megint csak elég határozottan foglaltak állást a kérdésről.

"Nagy port vert fel egyik kollégánknak és egyben szövetségünk tagjának, Léderer Ákosnak az ügye. A Sapa Fehérvár AV 19 és a szlovén HK Acroni Jesenice jégkorong mérkőzés közvetítése során, amikor a magyar Nagy Gergő verekedésbe keveredett egyik ellenfelével, Léderer Ákos az őt foglalkoztató IKO Kábeltévé és az RTL Klub vezetői szerint minősíthetetlen stílusban közvetítette az eseményeket, önmagáról és objektív munkájáról megfeledkezve buzdította a magyar játékost további tettlegességre, márpedig elfogadhatatlan, hogy egy sportközvetítés során egy riporter oly mértékben elragadtassa magát, hogy az már az objektivitás rovására menjen. Ezért kollégánkat három hónapra eltiltották a képernyős munkától.

léderer

A MSÚSZ elnökségének több tagját már a közvetítés másnapján megkeresték kollégák, akik szintén felháborodtak a közvetítésnek ezen a részén, és többségük etikai vizsgálatot követelt. Szerintünk viszont nemcsak etikai, hanem szakmai kérdéseket felvet az ügy, és ennek megfelelően alakítottuk ki álláspontunkat. Léderer Ákos vitatott, ám kétség kívül sajátos színt jelentő egyénisége a szakmának, akitől nem lehet elvitatni a sport és munkája feltétlen szeretetét. Nem dolgunk megítélni a stílusát, a habitusát, hiszen a szakmánk egyik szépsége éppen a kollégák egyéniségében rejlik, ugyanakkor léteznek olyan szakmai és emberi íratlan szabályok, amelyeken erre hivatkozva sem lehet túl lépni. Ide sorolandó az a felelősség is, amelyet mindannyian viselünk, amikor az olvasókhoz, a nézőkhöz vagy a hallgatókhoz szólunk, hiszen mondandónkkal jelentősen befolyásoljuk őket. Ennek a felelősségnek a része az is, hogy ezt a mondandót mindig a Fair Play szabályait szem előtt tartva kell megfogalmaznunk, és ezt a bennünk lakozó szurkoló sem feledtetheti el velünk. Valamennyien tudjuk, mennyire nehéz olyankor is megőrizni az objektivitásunkat, amikor legalább annyira vágyunk a magyar sikerre, mint bárki más, de ez hivatásunk fontos része, enélkül nem újságírók, hanem csupán olyan szurkolók vagyunk, akiknek a sors szeszélye tollat vagy mikrofont adott a kezébe.

Ezért aztán történjék bármi, a sportpályákon nem tolerálhatjuk az erőszakot, még akkor sem, ha a jégkorongtól nem idegen a bunyó. Ezt érzékeltetni lehet, de támogatni semmiképpen.

A három hónapos eltiltás a munkáltató és Léderer Ákos ügye, ugyanakkor azzal egyetértünk, hogy előbbi nem mehetett el szótlanul a történtek mellett. Mi sem fogadhatjuk el a közvetítésnek ezt a módját, ezért felkérjük a szövetség etikai bizottságát, vizsgálja meg, van-e tennivalója az ügyben. A mi célunk nem a fiatal riporter pellengérre állítása, szakmai érdekvédelmi szervezetként viszont kötelező állást foglalnunk, és nagyon reméljük, nemcsak Léderer Ákos, hanem valamennyien megszívleljük az ügy tanulságait."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svensk 2010.02.18. 15:36:52

"A MSÚSZ elnökségének több tagját már a közvetítés másnapján megkeresték kollégák, akik szintén felháborodtak a közvetítésnek ezen a részén" - minden szakmában vannak gerinctelenek, akik keresztbe tesznek a másiknak, remélem itt nem velük akarják igazolni az igazukat.

A "sportpályákon nem tolerálhatjuk az erőszakot" pedig kifejezetten fariezus. Akkor ne közvetítsenek küzdő sportokat!

Továbbra is állítom, hogy a szitu vitatható, emiatt a három hónap kissé túlzás.

Ludas Manyi 2010.02.18. 15:37:55

Megnéztem a közvetítést. Vihar a biliben.
Ettől így kiakadni... Léderer tette a dolgát, közben dolgozott benne a magyar szív! :):):)
Még jó, hogy nem az ellenfélnek drukkolt, aki kiprovokálta ezt az egészet! Nem a Léderert kell eltiltani, hanem aki hokibottal odaüt a jégen fekvő ellenfelének az arcára. Már megint büntetik, hogy mert valaki "magyarkodni". Veled vagyunk LÉDERER!!!!!

Legoman 2010.02.18. 15:40:56

A hoki velejárója a bunyó, de NEM annak lényegi eleme. Nem azért jégkorongoznak, hogy bunyó legyen belőle. Valóban nem konzumhang az éterben, de a riporter ne hörögjön, sipítozzon, mert ennek nincs értelme, itthon pedig nincs hagyománya és nem is hiteles (nem úgy mint pl ha egy brazil foci riporter ordibál). És valóban: meg kell nézni egy NHL közvetítést, vagy utalnék a régi Eurosport hoki-vb közvetítésekre, még angolul - ilyet nem hall/hallott az ember. A közlemény pedig szerintem is korrekt. Szurkoljon a magyar csapatnak és lehet elfogult is, de nem így!

Amúgy pedig: én a hokiközvetítéseit nem nézem, de készséggel elhiszem, hogy ezt egyébként jól csinálja, de amit pl. korábban foci közvetítés címen művelt (és esetleg még most is művel), az zéró volt!

blah 2010.02.18. 15:42:53

@Retexisz: nem azt írtam, hogy nem része, hanem szabálytalan. És ez az a pont ahol felvetődik a kérdés, hogy ha szabálytalankodnak a játékosok talán mégsem kellene buzdítani, szurkolni, akármi, a kommentátornak. Az egy dolog, hogy Léderer végre megtanult egy sportot, hogy ne baromságokat beszéljen mint máskor, de kommentátornak továbbra is csapnivaló az óvodás stílusa miatt. Szedjen nyugtatót meccs előtt akkor talán nem ragadtatja el magát legközelebb. Ha valakinek meg a helyszín hangulata kell, menjen ki meccsre.

svensk 2010.02.18. 15:44:03

@Legoman: Nyilván egy osztrák és egy horvát bunyóját nem így közvetítte volna. Az NHL és a vb-közvetítést nem lehet párhuzamba állítani ezzel az esettel.

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.02.18. 15:45:13

@jorosz5: A bunkó kivételével teljesen egyetértek:)

osgood 2010.02.18. 15:47:08

Szokott bunyó lenni a hokimeccsen? Szokott. Több, mint sakkversekenyeken? Több. De ezt a játék részének tekinteni szerintem erős túlzás. Jár érte pont? Nem. Cél, hogy legyen ilyen? Nem. Ellenben: jár érte szankció? Jár. Épp úgy, mint bizonyos sportágakban a labda kézzel, másokban annak lábbal való érintéséért. Vagy épp ellenfelünk mellkason fejeléséért. Azért jár érte szankció, mert nem szabad, csúnya, fúj, sportszerűtlen, nem akarjuk. Még akkor is, ha megesik.
Ha pedig valaki nem nő fel oda, hogy egy ilyen balhét talán ne támogasson verbális közreműködéssel - tökmindegy, házas- vagy nemzettársa-e az egyik résztvevő -, az alkalmatlan. Pont annyira, mint P. László, mikor B. Zsolt autóversenyző pontszerzése érdekében az előtte haladók balesetét kívánta. Ott emberek sérülhetnek. Ez pedig nem része, csupán velejárója a versenyzésnek. Ahogy a bunyó a jégkorongban.
Ha a néző inkább ezt szeretné nézni az adott sportágban, az a nézőt minősíti. A sportág érdekében viszont tán az ilyen igényeket nem kell kiszolgálni.
És igen, ha L. Ákos az őt megillető helyre, mondjuk egy felelősségteljes béltisztítói vagy dögkút-őri feladatot kapott volna azután, amit a foci vb-közvetítés során nyújtott, nem lenne miről beszélni.

Legoman 2010.02.18. 15:48:02

@svensk: miért is nem? mert mondjuk a "hockey night in canada" közvetítések során egy kanadai NHL csapat meccsét egy KANADAI muki közvetíti?

Funkerman 2010.02.18. 15:56:05

@titok84: Elég intelligens állásfoglalás. Megértjük, hogy miért tette, mert ugye üvöltve lehet kommentálni, hogy góóóóóóóóóóóól, akkor elboríthatja az agyunkat a lila köd, de amikor a hazád sportolóját ütik-verik, akkor persze nem.
Szal ez nem intelligens állásfoglalás volt, hanem tartózkodó, mert ha korrektül állást mertek volna foglalni, akkor lehet, hogy őket is ejnye-bejnyében részesítik 3 hónapra.
És az sem mindegy, hogy milyen sportágban történt az eset. Nem hiszem, hogy egy röplabda meccsen ugyan ez megtörtént volna, egy esetleges verekedés során.

LP075 2010.02.18. 15:56:37

Szerintem a szövetség részéről ez egy korrekt állásfoglalás, az etikai bizottsgá majd összeül.
Személy szerint nem bírom Léderer Ákos stílusát, sőt a riporteri szakma szégyene, hogy képernyőn visítozhat már évek óta. De nem ő a legrosszabb, Horti Gábor "színvolanlát" nem tudja alulmúlni.

Ugyanakkor lényegtelen, hogy az MSÚSZ tikai bizottsága mit dönt, a munkáltató pedig szerintem helyesen járt el.
Szerintem külföldön hasonlóért ki i9s rúgják a riportert.

histar007 2010.02.18. 15:56:59

RTL Klub eddig nem vette észre, hogy a bokszklubban is bunyó megy? És néha ott is mennek pofonok? Meg néha még VÉR is folyik? Azokat miért ne függesztik fel? És egyátalán, mit keres az ilyen a képernyőn? Amúgy a Zs kategóriás népirtós filmek simán mehetnek? A Mónika showban 2 ejnye-bejnye terhe mellett lehet pofozkodni?
Pártatlanság? Lassan a magyar válogatottnak sem szabad szurkolni? Legyen a kommentátor pártatlan mondjuk egy VB döntőben, amikor az ellen a végén pont kiegyenlít? Vagy amikor bemegy a győztes gól? Na persze...

F. Kapus 2010.02.18. 16:00:51

Én mint MSÚSZ-tag szeretném tudni, kinek a véleményét tükrözi ez az állásfoglalás, és mely remektollú vezető fogalamzását adja vissza ez a helyesírási hibáktól hemzsegő, hajmeresztő fordulatokban gazdag, széteső összetett mondatokkal tűzdelt iromány.
De a kedvencem ez: "......enélkül nem újságírók, hanem csupán olyan szurkolók vagyunk, akiknek a sors szeszélye tollat vagy mikrofont adott a kezébe."
Aki ilyet leír, az még vagy nem járt sportszerkesztőségben, vagy hazudik.

zyl187 2010.02.18. 16:01:48

A hokiban a bunyó természetes! Aki nézi, meccsre jár ilyenkor tiszta szívből szurkol és üvölt szeretett csapata játékosáért! Mi a f@szért kell keverni itt a szart a szövetség részéről??? Ti kinek drukkoltatok volna? Izgibb lett volna ha fahangon nemtetszését fejezte volna ki?? Álszent köcsögök! Jó volt ÁKI!!!

dupi 2010.02.18. 16:05:04

szerintem meg szarjanak sünt.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.02.18. 16:06:25

Na, ezek is jól értenek a dologhoz... Már megint egy gittegylet, ami jól megtalálta a lehetőséget, hogy reklámozza magát...
jacint.blog.hu/2010/02/12/lederer_a_bulvarmocsok_aldozata

The Good Boy 2010.02.18. 16:08:21

ez a sóhivatal mikor fog sajtókommünikét kiadni a palikcólner páros miatt? vagy ők nem újságírók, ezért pofázhatnak primitív stílusban évek óta. Én azt mondom, hogy tetszenének a közvetitések, ha léderer stílusban közvetitenék, mert akkor jobban átjönne a meccs hangulata!

zyl187 2010.02.18. 16:11:16

@osgood:Öreg! Mit álszentkedsz? Miről beszélsz? Jégkorongoztál te már valaha??? A bunyó része ennek a sportnak, sajnos - nemsajnos az egyénenként változik! De ha már bunyó van akkor hajrá!!! Ne pont itt próbálj mintaemberként rendet tenni! Ez így jó ahogy van!!! Akármennyire nem szeretem Áki közvetítéseit, ez most kivételesen nagyon jó volt tőle!!!

tomka66 2010.02.18. 16:11:44

Ez az egész cirkusz egy újabb bizonyítéka annak,hogy ebben az országban lassan bűn lesz magyarnak lenni,magyarnak szurkolni,magyar győzelemnek örülni bármiről legyen is szó!Kérdezem,miért ne szoríthatna egy magyar riporter egy magyar srácnak egy jégkorong meccsen,még ha nem is a játékról volt szó?Arról nem is beszélve,hogy a szlovén kezdte a balhét egy alattomos ütéssel és a"szurkolás"annyiban merült ki,hogy:"Ne hagyd magad Gergő!""Gyerünk Gergő!""Csak bátran!"Ez volt olyan vérlázító?

fodid 2010.02.18. 16:12:57

A góóóól c. kifejezésből kiindulva. Mitkezdene a tisztelt 'MSCXBCVSÚSZ' ha pl.: a libertadores kupa meccseket egy-két latin amerikai munkatárs közvetítené? Pedig azok azért elég hevesen kommentálják az eseményeket. Free <STRIKE>Tibet</STRIKE> Ákos:D

joszip 2010.02.18. 16:15:16

Mikór lesz baszás a jégen az közvetítje hah az meg jó lesz jó

tomka66 2010.02.18. 16:15:37

@F. Kapus: Ennyi ostobaságot!Teljesen igazad van!

blah 2010.02.18. 16:26:29

Ha valakinek meccshangulat kell menjen ki meccsre. Ha valaki szabálytalansághoz akar szurkolni az szintén menjen ki meccsre, a lelátóra. Aki azt hiszi, hogy a játék szerves része a bunyó az olvassa el a szabálykönyv azon részét miként és miért szankcionálják azt. Aki ilyen fos kommentátor mind Léderer az ne közvetítsen. Aki magyarkodni akar menjen pártrendezvényre vagy a lelátóra. Belekeverni filmeket, műsorokat, hogy bezzeg ezér vagy azér nem jár eltiltás nagy faszság, mert akkor ilyenekre az élet bármely területén lehetne hivatkozni. Na viszonlángos.

rozsomak007 2010.02.18. 16:26:32

Hát az egészhez annyit, hogy a sportklubon van olyan riporter, akit bár a saját apám szerint nagyon vicces és bírja, ha az etikai bizottság tagja lennék, örökre eltiltanám a tevékenységtől, mert valami borzalom amit közvetítés címen művel.(bújtatott rasszizmus, és állandó poénkodás a sportolók kárára, illetve folyamatos "lédererezés", ha ezt a konkrét ügyet nézem).Sajnos a neve nem jut eszembe,(a futsal eb-n állandó tag volt)emiatt tőle is elnézést.Én elhiszem hogy ez a stílusa, de ha ezt ő megengedheti magának, akkor mit akarnak, a cikk alanyával a kollégái.

Morgó Muki 2010.02.18. 16:31:53

@füligjimmy77: Attól tartok, az a lényeg, amit írtál. Lehet vitatkozni azon, hogy érdemel-e büntetést (szerintem ennyit nem), lehet-e így közvetíteni, de nem ez a lényeg. A lényeg az, hogy az RTL Klubnál még van ember, aki szerint e csatornának van bármilyen erkölcsi alapja ilyenért eltiltani egy riportert.

MakoG 2010.02.18. 16:38:41

Még hogy NHL-meccsen nem szoktak így kikelni magukból a riporterek?! Ezt hallgassátok, pajtikáim!
www.youtube.com/watch?v=iI_D9O53Cwo

Neil Blender 2010.02.18. 16:43:47

Lederert a hokitol nem de a foci kozvetitesektol mindenkepp indokolt lenne eltiltani.

Iszonyatosan felkeszul statisztikakkal, amivel szetkurja a sajat kozvetiteset, adatokkal bombazza a nezot, aki ha fel akarja fogni a puszta adatokat akkor min a figyelmenek 50% neki kell aldoznia.

Hianyzol Knezy Jeno!

ave 2010.02.18. 16:49:51

Korrekt.

A hoki egyebkent nyugodtan megprobalhatna megujulni. Pl. a kezdesnel lehetne bunyoval donteni, hogy ki kezdjen.
Aztan arrol is, hogy gol volt-e, bunyoval lehetne donteni.
Kiallitas helyett is inkabb legyen 2 perces veres. (A sertett csapat egyutt verheti a "vetkest" 2 percig)

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.02.18. 16:55:40

Mi telt hetekbe megírni ezt a szart :D? És akkor már én is követelem, hogy legalább a szabályokat tanulják meg a kedves objektívek, és ne üljenek le közvetíteni, ha fogalmuk sincs, ilyenkor nincs bennük erkölcsi viszály?

Rot 2010.02.18. 16:56:39

@MakoG:
www.youtube.com/watch?v=iI_D9O53Cwo

ezderohadtjó :D

Mi erre a szabály? Míg állnak addig hagyják őket bunyózni?

Palik postot is kérünk... hamár...

fluorid 2010.02.18. 16:58:41

Par eve, mikor mokus szaladt bl meccsen a palyara. Hajdu B arra biztatta, hogy torjon Lehmann kapujara. Hol itt a fair play? Javaslom tiltsak el utolag Hajdu-t. Skandallum. Sot, kozvetitsenek minden sport esemenyt gepi hangon. Abba talan nem kothet bele senki. Ugye milyen jo lenne?

ComLo 2010.02.18. 17:17:23

@F. Kapus: :-D:-D Mondjuk ennél nagyobb kritikát nem kaphatott volna ez a "kömmüniké". Nem hiszem hogy ebben a díszes társaságban akár csak egy jégkorong szakíró is egyetértett volna ezzel:-D.
A vita meg ugyanaz mint volt ezelőtt: Akik soha nem néztek\néznek jégkorongot osztják azokat akiknek tetszett a közvetítés:-D.

árnyékgyuri 2010.02.18. 17:24:25

Nem tudom. Én teljesen Léderer pártján vagyok, Az agyam szerint persze igaza van a szövetségnek. De ez nem higgadt ítélet kérdése. Én egyszer kijöttem a BNV-ről a család előtt, és még volt 2 óra találkozóig. Bementem a szomszédos lóverenypályára. Verseny volt. Sose láttam ilyet, megkérdeztem mit kell csinálni. Fogadtam stb. kb. 10 perc múlva a korláton majdnem bemászva lila arccal biztattam kurszán kündüt, Kiordítottam a lelkem, eljátszottam a pénzem, 2 órát késtem a hazaindulásról... jó nap volt, na...

Egu 2010.02.18. 17:26:23

"Fair play jegyében" bazzeg nem üti meg a földön fekvő játékost szándékosan a szlovén csatár. Ilyen helyzetben egy MAGYAR SPORTCSATORNÁN már hadd üvöltsön a riporter a magyarnak szurkolva! Vagy esetleg az emlékezetes hondurasi U20 meccsnél történt incidens miatt a kedves MSÚSZ tiltakozott valahol, hogy egy hondurasi riportert el kellene tiltani sportszerűtlenségért???
Egyébként mennyi adóforintot költenek erre a "szagértő" bandára támogatás címén, amit MSÚÚÚÚÚÚÚÚSZ-nak neveznek? Könyörgöm, lassan lejár szerencsétlen Léderer büntije is, de még mindig ezen fog mindenki csámcsogni? Mi lesz így a választásokkal? Érdektelenségbe fullad?

thelizardking 2010.02.18. 17:29:33

Erre csak azt tudom mondani, hogy nézzétek meg a Magyar Királyi Televízió hokiközvetítéseit az olimpia alatt. Három meccset láttam, háromszor aludtam el. Szerintem az ilyen kommentátort is le kellene tiltani a képernyőről. Vissza Léderert, de csak hokimeccsekre.

mn8931 2010.02.18. 17:31:38

Nem vagyok sportújságíró, csak egyszerű magyar állampolgár. Nem kívánom kommentálni, hogy Léderer Ákos miként közvetítette a meccset, és abban sem kívánok állást foglalni, hogy a Magyar Sportújságírók Szövetsének állásfoglalása intelligens-e, vagy sem.

Néhány dolgot azonban nem értek (és csodálkozom, hogy a Tisztelt kommentelő Társaknak nem tűnt fel):

A Magyar Sportújságírók Szövetségének Alapszabálya a következőket mondja ki:

"...A MSúSz ...

...szakmai és érdekképviseleti szervezet....

...jogi és erkölcsi védelmet nyújt tagjainak...

...a tag kötelessége: ... fizesse rendszeresen a közgyűlés által megállapított összegű tagsági díjat..."

Ezek fényében meg lehet kérdezni:

- A Magyar Sportújságírók Szövetsége szerint az a jogi és erkölcsi védelem, ha a tagját nyilvánosan "lemocskolja"?

- A Magyar Sportújságírók Szövetsége szerint az a jogi és erkölcsi védelem, ha a tagja és annak munkaadója közötti konfliktusban a tagja ellenében a munkaadó mellé áll?

- A Magyar Sportújságírók Szövetsége nem tartja kicsit erkölcstelennek, hogy olyan érdekvédelmi szevezetként teszi mindezt, aminek ezért a tevékenységért (érdekvédelem) fizet (tagdíj) a tagja?

Ez Magyarország 2010-ben!?

titok84 2010.02.18. 17:36:42

@több biztosító: A múltkori reakciók miatt írtam ezt. Akkor se arra reagáltak sokan, amit írtam. Szerintem most Te sem. Nem a játékosokat gondoltam vérszomjasnak, hanem azokat a „szurkolókat”, akik szerint jó, ha a másik agyonverését forszírozzuk.

héder 2010.02.18. 17:40:39

Sok mindent lehetne elmondani a fentiekkel kapcsolatban, de a szerző ezen comment 2. részében tökéletesen leírta ennek az esetnek az értékelését. Idézném:

"A kommentátor érti a hokit, az RTL Klub vezetői nem értik. Léderer nem utcai vérengzést közvetített elhivatottan, hanem hokibunyót. A pofozkodás a jégkorongban nemcsak a show része, hanem a feszültség levezetésének legitim eszköze is. Ebben a sportban nincs fetrengés, színészkedés, és alattomosság sincs. A játékosok kezében fegyver a bot, veszélyes eszköz lábukon a korcsolya. Ezekkel soha nem élnek, aki mégis, azt kiveti magából a közösség. A bunyó ellenben szemtől szembe megy, és soha nem addig, amíg a másik már nem mozog.

Egy átlagos hokiverekedést láttunk múlt héten, egyébként Fehérváron az elsőt ebben a szezonban, több mint ötven meccs után. Azon lehet vitatkozni, hogy Léderer egy árnyalattal lelkesebb volt-e a kelleténél, vagy sem. De a szakmaiságot kérni rajta számon – ordas nagy szakmaiatlanság."

Mindennek figyelembevételével:

1., A sportújságírók szövetségének, kötelessége volt állást foglalnia. Az állásfoglalás semmitmondó, felszínes, s ennek okán szakmaiatlan volt. Ami azonban a legnagyobb hibája, hogy nem állt ki a kollégájuk mellett.
2., Léderer Ákos túllépett egy határt, ami a magyar televíziózás (Sportközvetítések) történetében nem fordult még elő. Ez ebben az esetben, és a jelen kor szellemiségének ismeretében elfogadható.
3., Léderer Ákost lehet szeretni, nem szeretni a közvetítési stílusáért, ez szubjektív. Az elhivatottsága a jégkorongsportért (is), és a sportért önmagáért elvitathatatlan.

Remélem a szövetség a vizsgálat után módosítja az álláspontját.
Az RTL Klub pedig éppen most kapta meg a "legerőszakosabb televíziózós csatorna" státust magyarországi viszonylatban. ha ez igaz, akkor nem csak a jégkoronghoz nem értenek de álszentek is.

cstm 2010.02.18. 17:43:56

Hát így megnézve már a "megvan a korong! Nagy viszi el"-rész olyan akusztikai élményt nyújt, amiért eltiltanám mindenféle mikrofontól...

Legoman 2010.02.18. 17:48:47

@ComLo: tehát Te, aki igazán okos vagy, kijelented, hogy pl. én, akinek nem tetszik Léderer produkciója, sosem nézek hokit? Bezzeg Te, te igazi szakértő vagy!

stacki 2010.02.18. 17:51:36

Szerintem közröhej az egész. Elég lett volna megírnia pár lapnak, hogy Léderer elragadtatta magát, esetleg ő adjon ki pár sort, hogy BOCSI. ENNYI!
Ezek után szerintem tiltsuk el az összes riportert, aki nem jól végzi a dolgát, aki hülyeséget beszél, aki unalmas, aki ténybeli dolgot hibáz el stb.
Mi lesz a következő?
Ilyen erővel meszeljük el Hortit a stílusa miatt, mondjuk becsületsértés miatt? :)
Lazán ki szokta röhögni a sztárokat ha rúgnak egy csúnya mellét, luftot stb. Ezért egyedi.

Aki meg nem fogja fel, hogy a bunyó része a hokinak, az sosem sportolt sakkon kívül semmit. Még egy kosármeccsen is csúnya nagy adok kapok megy...

Ja, és aki nézi a hokit, az nem a Léderer miatt fogja megagyalni tesiórán a társát.

bejgli 2010.02.18. 17:54:23

Kedves Albert gazda!

Próbáld meg végiggondolni, mi lenne, ha egy bórkóstoláson úgy berúgnál, hogy asztalon táncolsz, pincérlányt fogdosol, Szepsy- és Gere-palackokat vagdalsz a földhöz. Mert drága szárnyas barátod valami hasonlót művelt.

A hoki szabályaiban benne van, hogy a bunyó szabálytalan és büntetendő. Ákosod tehát szabálytalanságra buzdította az egyik játékost. Mintha egy focimeccsen azt kiabálná a riporter a hátvédnek, hogy "Rúgd fel! Rúgd le! Rúgd szét!"

Ha a fociban ököllel behúznak egyet valakinek, az kirívó eset (kellene legyen), hokiban hétköznapi ügy. Pont ezen szokásjogon alapul a "lebonyolítása" is. Egy nagyobb pofont komoly truváj szokott követni a focipályán, hokiban - kivéve a tömeges "leszámolásokat" - a két játékos intézi el egymás között, a többiek meg nézik. Azért nézik, és nem esnek egymásnak minden ilyen alkalommal, mert ha megtennék, oda lenne a meccs. Márpedig ők is, a közönség is, és normális esetben a riporter is a meccs miatt ment ki a stadionba.

Ahogy a borivásnak, úgy a meccsnézésnek/közvetítésnek is megvan a kultúrája. Ami a konvenciókon alapul. Ha ezeket felrúgod, ne csodálkozz, ha legközelebb csak kannás borral kínálnak. Jó esetben. Mert az is előfordulhat (pláne itt és most), hogy csak legyintenek az esetre, netán tapsolnak is neki. És az elég szomorú lenne, mert azt jelentené, hogy oda a kultúra.

Legoman 2010.02.18. 17:54:32

@jacint70: és mellesleg Te is promótálod a blogodat szépen! Léderer pedig nem a bulvármocsok, hanem a saját maga áldozata.

AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.02.18. 18:06:40

@bejgli: rossz a párhuzam. akkor stimmelne, ha léderer lerohant volna a jégre és lekevert volna két nagy pofont a szlovénnak szintén.

hammer 2010.02.18. 18:07:41

A MSÚSZ újságírói ócska komcsik, kiöregedett liberál-bolsik. Csakúgy magyarellenesek mint anyaszervezetük a MÚOSZ. Ezzel a nyilatkozattal gyorsan benyaltak a külföldi tulajoknak,talán abban reménykednek, Léderer helyett közvetíthetnek majd a németek pénzéért. Senkiházi, sunyi spiclik. Két hónap múlva remélem ezek sem lesznek már sehol. Úgy látszik a sportújságíró szakmában is megérett már az idő a nagytakarításra.
Amúgy ki nem tesz magasról a benyalós, sumák nyilatkozatukra.
Léderer ettől csak népszerűbb lesz, szegény idióták.

Legoman 2010.02.18. 18:08:14

@stacki: Jó ötlet! A magyar sportadókon garázdálkodó riporterek 2/3-a, köztük Horti, szakmailag alkalmatlan, a magyar nyelvtant hírből sem ismerő, alapvetően buta emberből áll!

stacki 2010.02.18. 18:13:49

Lassan 16 éve olvasok NS-ot, és nézek sportot a tévében, persze űzöm is mellette.
Botrányosan esik a szint az újságban. Semmitmondó cikkek, és gyakran a semmiről próbálnak meg írni. Sehol egy ötletes író... Stílust meg már keresve sem lehet találni.
A tévében van egy két jó arc, de úgy tűnik a Hajdú B. és Faragónál kihalt a színvonal.
Hallgassatok bele az EURO Sportba, a magyar hangok iszonyú képzetlenek.

Vitray mondta talán, hogy nem az a jó közvetítő aki egy szép csel után bemondja hogy szép csel volt.... Mert ezt mindenki látta akinek van szeme...

svensk 2010.02.18. 18:15:26

@MakoG: Az a durva, hogy bőven van lehetősége a játékvezetőknek, hogy megelőzzék a bunyót, de inkább hagyják, hogy rendezzék le egymás között. Ennyire a hoki része a bunyó, mégha ez nem is tetszik. Nem véletlenül nem nézek boksz közvetítést.

Rot 2010.02.18. 18:27:42

@stacki: Az eurosportot védeném.

Ha valaki, hát ők tudják, mi az a médiaetika, és ezt profi szinten űzik, jól és gyorsan kapcsolnak, ha helyzet van...

Van biztosan képzetlen is közöttük - kiemelkedik Opál Robi - de őt nem is azért hívják, mert nyelvzseni és riporternek tanult.

Az idősebbekre, Várhegyi, Sipos, stb. ezt nem mondanám. Külön műsorszám a Knézy-Sipi Tour de France közvetítés.

Kisbogar 2010.02.18. 18:27:45

Szerintem szinte az összes riporter szr, egyszer tessék meghallgatni azokat az agybeteg kérdéseket, Amiket feltesznek, néha a falat kaparom... Persze a t. szövetségnek ez kell, mert az ő intelligenciájuk is pontosan annyi. Egyébként annyi, az emberi csürhe már csak olyan, hogy ha valaki más, netán JOBB, akkor azt megtorolja. Ez az egész az IRIGY sportriporterek és tv csatorna vezetőségek sztorija, nem egyéb.
SAVANYÚ A SZŐLŐ, APUKÁIM, UGYE?

stacki 2010.02.18. 18:31:01

@Rot:
Jó, ők speciel teremtettek egy Európában is követett stílust a bicajra. Szép, gratula!

Én speciel a teniszt közvetítő srácra gondolok... Nevet nem írok. Volt szerencsém párszor pályán ellene kosarazni. Mondjam azt, hogy egy pöcs? Ez csúnya szó, nem szabad ilyet. Lehet elmeszelem magam két hétre a nettől :D
Szóval egy paraszt a csávó... Jujj, ez is csúnya volt :D Ja, és közvetíteni sem tud, ahogy kosarazni sem.

ComLo 2010.02.18. 18:42:51

@Legoman: Én csak arra akartam utalni hogy jégkorongos körökből még nem halottam olyat aki nem érett volna vele egyet. Sőt legutóbb is minden kitartó ellenző elmondta hogy "ő igazából nem néz jégkorongot meg nem is érdekli csak a véleményét mondta el".
Ezzel nincs is baj addig amíg ez nem jár azzal hogy meg is akarja mondani hogy milyen legyen egy jégkorong közvetítés, elrontva azok szórakozását akik egyébként rendszeresen nézik és szeretik.

stacki 2010.02.18. 18:44:29

Nem ettől az egy "kirohanástól" fog Magyarország közerkölcse mélyebbre süllyedni, valamint fog az erőszak növekedni az utcákon :D

Rot 2010.02.18. 18:47:08

@stacki: :D

Szerintem többet írtál mint kéne...
Szántó Dávid még aki ilyen egyéni.
Bár már kissé megcsappant a határtalan lelkesedése.

ComLo 2010.02.18. 18:47:54

@stacki: Azért azzal tisztában vagy hogy az általad említett Szabó Gábor (ő közvetít teniszt a EuroSport-on) Téli sportokban, atlétikában, teniszben a sportszakma, és a netes közvélemény magasan a legjobb sportriporternek tart (én legalábis évek óta csak őt magasztaló dolgokat olvastam (mondom ezekben a sportokban)) ?

-d(-_-)b- 2010.02.18. 18:54:39

Nyilván ezeket a riportereket is eltiltották:
www.youtube.com/watch?v=kXUEwX5wBfQ&NR=1

"This is good stuff!"
"This is one of the best hockey fights we have seen in a long time!"
"Oh my goodness, what a fight!"

stacki 2010.02.18. 19:05:55

@ComLo:
Nem akartam neveket írni.
Varga Ákos is közvetít teniszt. Rá gondoltam. Csak olvasd el az adatlapját... rögtön a saját neve dicsőítésével kezdi. szánalmas...

Ha nem voltam egyértelmű, bocsi.

stacki 2010.02.18. 19:07:56

@ComLo:
baj van a mátrix-szal. Nincs is Szabó nevű közvetítő az oldaluk szerint :D

titok84 2010.02.18. 19:10:00

"This is good stuff!"
"This is one of the best hockey fights we have seen in a long time!"
"Oh my goodness, what a fight!"

Ebből melyik jelenti azt, hogy „Üss!” „Ne hagyd maga!” „Adj neki!”?
Az, hogy mekkora csata, micsoda harc, azért nem ugyanaz.

titok84 2010.02.18. 19:13:43

@Funkerman: Tökre bunkóság, hogy verik „hazánk sportolóját”. Kommentátorként is nehezményezném. De nem úgy, hogy arra buzdítom a miénket, hogy verje agyon.
A komment második részéről nem írok, mert 47 milliószor leírtuk már erről a véleményünket többen, de aki nem akarja, nem hallja meg.

-d(-_-)b- 2010.02.18. 19:15:18

@titok84:

Inkább te írd meg, hogy az idézett mondatok közül melyik _nem_ dicsőíti a bunyót! Kösz előre is és sok sikert.

stacki 2010.02.18. 19:16:28

@ComLo:
Nem láttam hogy van vezető kommentár is :)
A lényeg, nem rá gondoltam.

H1N1kóbászt 2010.02.18. 19:26:50

Szegény nyomorult Léderer. Gondolta kitűnhet egy balhés közvetítéssel. Szakmailag nulla,

stacki 2010.02.18. 19:30:43

@H1N1kóbászt:
Valószínűleg előre megkérte a magyar játékost, hogy jól verje el a szlovén sporttársat.

Ugye nem gondolod komolyan, hogy előre megtervezte? Ne legyél ennyire elvakult.

Pityuerez 2010.02.18. 19:31:37

Szerintem egy árnyalattal lekesebb volt a kelleténél, de Én nem tiltanám el!
Teljesen korrektül levezette a bunyót,1-2 beszólása volt ami nem a legszebb, de hát lelkes, ha ez bűn akkor 99%-a bűnös az embereknek!

stars7726 2010.02.18. 19:31:44

jó volt a léderer.kiállt a magyar gyerek mellett.és?mi van ha üvöltött?mi van ha neki drukkolt egy bunyóban?na ne játsszuk már ennyire az eszünket.

ecs 2010.02.18. 19:36:46

Húsz évet késett a stílussal ennek az állásfoglalásnak az írója. Meg a büntetés elrendelője is.

ComLo 2010.02.18. 19:38:47

@titok84: tényleg csak arra az egy kérdésre válaszolj: nézted az ominózus meccset, vagy SportKlub-on Volan meccset egyáltalán, és az alapján mondasz véleményt, vagy a 3 perces belinkelt videót láttad csak?
Mint mondtam nincs semmi bajom az ellenvéleménnyel mindaddig amíg ez nem akarja elrontani a szórakozásomat. Legyünk őszinték pár ezer ember látta a mecset és jégkorongot sem néz több mint pár 10e jelenleg kis hazánkban. Ezzel szemben erről az esetről már boldog boldogtalan elmondja a véleményét még az is aki ezek után sem fog jégkorongot nézni.
Valaki korábban érvelt azzal hogy aki hangulatot át akarja érezni az menjen ki a meccsre.:-D Nah ő tuti hogy max az esti Híradó után nézi meg a sport összefoglalót. Ti. az emberek 99% azért néz sportot mert szurkol. Egy magyar csatornán a magyar csapatnak szurkolni fog a magyar kommentátor. A Városi TV-ben a városi csapatnak. A Milan TV csatornáján szurkolnak az inter ellen. Mellesleg az említett NHL közvetítés egy országos TV-ben volt ha a városi TV-ben nézed ott is megy a szurkolás.

Oscee 2010.02.18. 19:43:02

Egyik legkatartikusabb sportélményem, mikor Tampában egy emberként üvöltött a tömeg a már-már laposra kalapált Rangers játékosokat látván. Még hogy nem velejárója a hokinak...
A külföldi hokiközvetítéseknek is szerves része a bunyóért drukkolás, és annak egyik legnagyobb showelemként való közvetítése.

Léderer ráadásul nem a bunyóÉRT szurkolt, hanem a bunyó ALATT szurkolt a magyar félnek. Ami teljesen rendben van.
Tényleg adják neki a Boxklubot is, hatalmas lenne!

A már fent említett Palik - Czollner kettős sokkal alpáribb dolgot művel már hosszú ideje, őket kéne eltilteni minden hasonló munkától (illetve valójában csak Palikot, ő csinálja a fesztivált). Ők tényleg teljesen élvezhetetlenné és etikátlanná tették a közvetítést az elmúlt néhány évben.

Persze pénz beszél, Léderer meg 'szhatja.

Rot 2010.02.18. 19:56:34

@-d(-_-)b-:

Ezek a bunyók olyanok mint valami ősi verekedős játék C64-en. Nem Mortal Combat.
Statikus püfölés.

2010.02.18. 20:02:06

@titok84: végigolvastam mindhárom lédereres poszt kommentjeit. nem nyilvánítottam véleményt, mert parttalannak érzem picit.

de azt látom, hogy te cefetül, megalkuvást nem ismerő módon küzdesz, harcolsz. már te sem tudod miért. de nem adod fel. ez utóbbit becsülöm valahol.

2010.02.18. 20:04:09

@Rot: verekedtél már korcsolyában?

Rot 2010.02.18. 20:15:14

@Oscee: Igen, ezt nem értem, hogy hogy nem merült fel még hogy Palikot elhalgattassák... Szánalmas amit művel, nem ad hozzá semmit, csak rombol. Elrontja ezrek szórakozását. Ráadásnak mindenki számára világossá teszi hogy emberileg ő a csiga és a hernyó szintjén van. Gőgös, lekezelő, nagyképű, és megsértődik ha véletlenül mégsem váltóhiba...

Ez a Léderer féle szurkolás tök ártatlan és egyszeri hiba (?), felejthető.

Ha F1 szezon lesz kérünk egy Palikos postot!
Megnézném a reakciókat, komolyan.
:D

Dobsida 2010.02.18. 20:46:11

@titok84: Láttam a felvételt és nem volt benne semmi túlzott. Focimeccsen is biztatják a riporterek a mieinket, hogy lőjenek gólt.
Nem a magyar játékos kezdett őrjöngésbe a pályán, csak volt egy szimpla bunyó, amit ráadásul nem is ő kezdett. Mit kellett volna tennie Léderernek?? Talán beszéljen az időjárásról, amíg mindenki a bunyót nézi? Ennyi nyugodtan belefér.

Esperes úr 2010.02.18. 20:46:20

T. Magyar Sportújságírók Szövetsége: elmentek ti a ppiccsába!

bejgli 2010.02.18. 21:25:04

@AG 2.0:
Bort inni, mikrofonba beszélni sokféleképpen, széles spektrumon lehet. De mindkettő a nüanszok művészete. Ha egy kézilabdameccsen a magyar csapat javára téved a bíró, azt úgy is lehet kommentálni, hogy "Jaj, de jó, hogy nem tetszett észrevenni! Köszönjük szépen, bíró sporttárs!", meg úgy is, hogy "Ezt bizony nem vette észre a bíró. A magyar csapat megköszönheti neki." A fogalmazásbeli különbség tulajdonképpen nüansznyi, az attitűdbeli már nagyobb. Az NHL-es "Hú, milyen szépen ütik egymást a srácok!" és Léderer "Szép volt, adj neki!"-je már megfogalmazásban sem hasonlít, a szerepfelfogásbeli különbség pedig drámai. Az egyik kommentál, a másik uszít. Az egyik leírja a megtörténtet, a másik további történésekre biztat. Olyasmire, ami pont annyira szabálytalan, mint amennyire hétköznapi.

Úgyhogy, nagyon helyes, hogy eltiltották, és mivel a tulajdonos német, így talán - talán! - tényleg ki is tölti a büntetését. Mert pl. az MTV-ben (igaz, oda talán fel se vennék) nyilván pár hét múlva visszaengednék: "Ugyan, Bélám! Ne toljunk már ki a sráccal! Látod, a közönség is őt akarja. És a közönség szava SZENT. Meg különben is, jó gyerek az Ákos, csak kicsit lelkes, de melyikünk nem az. Egyszer megtévedt, na és! Most emiatt pécézzük ki? Hiszen ilyesmi mindannyiunkkal előfordul. És hová lenne a világ, ha mindannyiunkat eltiltanának! Az olyan lenne, mintha minden borosgazdát megbüntetnének, aki tiltott vegyszereket rak a borába. Ugye, hogy ez nonszensz?"

Dr Smit Plagius 2010.02.18. 21:37:57

az volt már, hogy az usabeli sportközvetítéseknél gyakran a hazai csapathoz kötödő szpíker közvetít, párban vmi semleges szpíkerrel és szemérmetlenül szurkol a csapatának? mi ezzel a baj? a magyar sportriporterek, kevés kivételtől eltekintve, unalmasabbak, mint három szemeszter marxista realizmus egyszerre! van egy p.cs a sporttévén, aki sose a meccsről beszél, hanem qrva statisztikákat idéz, ki, mikor, mit csinált, a rokonai mit csináltak meg hasonlók. esküszöm, meghallom a hangját és elkapcsolok a meccsről!
a tv2 meg szarjon sünt, így elbaszni a bl-t...

Der Beste 2010.02.18. 21:46:52

Nem bírom Léderert, de ez a bünti s ez a MSÚOSZ-s nyilatkozott a legsötétebb Rákosi időket idézi.

FOXMULDER 2010.02.18. 21:52:02

@Oscee: @Rot: Alig várom a Palikos posztot.
:D

titok84 2010.02.18. 21:57:48

@szorgalmas: Azt nem tudom, igazam van-e, de azért „küzdök”, hogy egy kommentátor ne ösztönözzön senkit verésre.
De a viták -- végigolvastad, láttad -- nem erről szólnak.

titok84 2010.02.18. 22:02:23

@ComLo: Nem néztem, sőt sokáig a videót se láttam, nem hittem, hogy érdekes. De amikor megnéztem, ledöbbentem. Anno sokat jártam meccsre, mindenfélére. (Egy körmendi kosármeccs nem rossz hangulatú tud lenni...)
A lényeg: igen, szurkolni járok, jártam, és igen, aki közvetít, nyugodtan szukroljon, és legyen elfogult. Csak ne akarja megveretni az ellenfelet.
Elbeszélünk egymás mellett, egyetértettem veled abban, amit írtál, vszínűleg abban nem, amit nem írtál le.

2010.02.18. 22:05:20

@bejgli: ja. léderer uszít. sőt, mondjuk ki: gyűlöletet kelt. meg a precíz német rtl tulajdonos, aki következetes. meg nem tűri a gagyit, az igénytelent, meg a hazudozást. hát persze. az mtv-be meg fel se vennék. oda ahol, hajdú péter műsorvezető lehetett.

attyavilág.

titok84 2010.02.18. 22:05:49

@-d(-_-)b-: Mindegyik arról szól, hogy mekkora, micsoda bunyó ez.
Egy pillanatig se állítottam az ellenkezőjét.
Én ezt írtam (idézem szó szerint):
Ebből melyik jelenti azt, hogy „Üss!” „Ne hagyd maga!” „Adj neki!”?
Az, hogy mekkora csata, micsoda harc, azért nem ugyanaz.
Nem ezt írtam?

ComLo 2010.02.18. 22:23:18

@titok84: Pedig én lényegében csak ennyit akartam:-D. Aki nem nézte ezt a meccset végig, meg általában nem nézi, sőt ezek után sem fogja az ne követelje Ákos elküldését mert :
a.) olyan témába szól bele amiben nincs otthon
b.) olyan dolgot akar elérni ami őt nem érinti más szórakozását viszont elrontja.
Én azt javaslom gyere ki egy PO meccsre a Gitár utcába, hidd el a jégkorongon kívül a kommentálása is közelebb fog kerülni hozzád ígérem:-).

ComLo 2010.02.18. 22:28:41

@ComLo: természetesen girár=raktár csak már késő van fél szemmel meg a USA-Norvágot kell nézni:-P

AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.02.18. 22:38:03

@ComLo: azt csak neked kell nézned, a vitapartnereidnek nem, úgyhogy mivel nehezebb helyzetben vagy, a gitár utcát mgbocsátjuk :)

fodid 2010.02.18. 22:38:46

Léderert is kikellett volna küldeni 5 percre a dobozba:DDD

Lagár 2010.02.19. 06:04:53

Az átkosban még nem volt baj, ha a riporter nem pártatlan:
www.youtube.com/watch?v=NBKg1WRTLsM
"Ilyen nincs és mégis van!"

korlat 2010.02.19. 11:18:44

@Legoman:
akkor újra:
www.youtube.com/watch?v=0eDzkp76Zac
ehhez képest léderer semmi.:D
erre gondoltál? ójebébi

bakker81 2010.02.19. 13:59:38

Kedves jégkorong szurkolók!
"Én szégyellem magam a hozzászólásoitok alapján.
Azt hiszem ez csak abból fakadhat,hogy nem nézitek az Rtl által sugárzott,komoly népnevelő,műsorokat.Ezért hepciáskodtok itt!
Mint ahogy a filmen is láthatjuk ennek remek példáját:http:
//www.youtube.com/watch?v=A1FWBUeIWTQ
Persze itt a két nőt ,Maunika nem azért ülteti egymás mellé,hogy verekedjenek.NEM!!! azért ,hogy kibéküljenek.Ezért is a meglepetés az arcán,és a halk felkiáltás.(ohh)
Továbbá nem néztek komoly népnevelő riportokat Balázs nevű ,oknyomozó riporterünkről.
Aki csupán az elhízásra,nemi életünkre és az alkoholizmusra (mint példamutató) Hívja fel a figyelmünk.:
www.youtube.com/watch?v=2ewL4W5gQ40
Arról már nem is beszélek,hogy a társadalom Úgymond kivetettjeiről szóló ,komoly Kutatást megelőző Rtl produkció,nem hagyott nyomot bennetek!!
www.youtube.com/watch?v=vZ_mVNk2M6E
Ugyan mennyire vagytok ti szurkolók szociálisan érzékenyek,ha ez a műsor sem érinti meg a lelketeket??
Támogatom azon hozzászólokat,akik ezt a nacionalista,nagyhangon közvetítő,általatok nagyra becsült,riporter elítélik!!!
Továbbá követelem az Rtl -klubtól,hogy ezen műsorok idejét emelje fel!!
Követelem,hogy az igen Nívós vacsoracsata,ahol is bennünket magyarokat tanítanak főzni(libamáj,bélszín,kacsacomb,borjú felsál) szintén emeljék meg.
Legalább had nézzük ,ha nem ehetjük!!!
Követelem a heti hetest ami köztudottan objektív műsor,hogy innentől kezdve napi legalább 4 órában okítsa a népet,hogy milyen jó az ,ha hátba van szúrva és a földbe van taposva,az ember."

Továbbá követelem!!!
A sok szemét embertől aki itt a Léderer Ákosról
nyilatkozott negatívan,hogy kollektíve álljanak egybe,köpjenek jól magasra és álljanak alá!!!
Bitos vagyok benne ,hogy ezen embereknek komoly műtéten kellene átesni,amit a sokk hatására nem élnének túl.
Gerincet építenének a testükbe.
A sport újságírók szövetségéről ,pedig már páran megírták azt a véleményt amit én is osztok ez ügyben.Szégyelhetik magukat!!

-d(-_-)b- 2010.02.19. 15:26:38

@titok84: Állítólag ellenzed a hokibunyót. Az általam belinkelt videón a riporterek éltetik a hokibunyót. Tehát vagy azzal se érts egyet, vagy maradj csöndben lédererrel kapcsolatban is.

Egyébként gyakran jársz ki meccsre / nézel jégkorongot a tévében?

stacki 2010.02.19. 15:45:57

Húha, tegnap itt hagytam a blogot este, de hogy ennyire össze tud vki veszni a semmin mint egyesek...
Volt pár vicces beírás, de egyenként nem érdemes reagálni rá.

Még egyszer hangsúlyozom, ez egy munkáltatói túlkapás!!! Ráadásul a szövetség kiadványa meg túl diplomatikus.

Újra hangsúlyozom, és figyelmébe ajánlom minden lelkes elmeszeléssel egyetértőnek, hogy ettől az egy esettől nem lett rosszabb a világ :D Sőt, nem lett több verekedés stb.

De ugye ez a szép a netben, mindenki noname, és kiírja magából a sérelmeit... Jó sok politikus kijönne a sok demagóg beírástól.
mindenki olvassa vissza mit írt be...
Várom a 4. epizódot, és szeretném Léderer véleményét is itt látni, ha lehetséges.

ancsur24 2010.02.25. 14:33:47

@jorosz5: Hát igen, még ha így is gondolja valaki, akkor sem drukkolunk valakinek, hogy verje az ellenfelet, ráadásul úgy, hogy ezt mindenki hallotta. Nem a verekedés a megoldás egyik problémára sem.
süti beállítások módosítása