Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Engedjétek szárnyalni Léderer Ákost!

2010. február 03. 11:07 Albert gazda 130 komment

Azt már jó régen megírtam, hogy a 2006-os futball-világbajnokság RTL-es közvetítései alkalmából viszonylag kevés szeretetet kapott Léderer Ákos sportriporter megtalálta a helyét, amikor rábízták a Fehérvár EBEL-meccseinek kommentálását. A fiatalember érti a hokit, ritkán beszél butaságokat, kellőképpen lelkes, olykor szinte túlságosan is, és ahogy telik-múlik az idő, egyre kevesebbszer mond labdát korong helyett.

Egyszóval, elégedett voltam vele eddig is, de kedd este új oldaláról ismertem meg, és ezek után azt szeretném követelni, hogy más területeken is megmutathassa tudását. A története során először rájátszásos Fehérvár Jesenice-verésének közepe tájékán parázs verekedés bontakozott ki a hazai Nagy Gergő és az orvul a fekvő magyar arcába ütő szlovén Gasper Susanj között, amelyet Léderer a tőle megszokott lendülettel üvöltött-sivított végig, annyira, hogy fél perc után már magam is csapkodtam a horgokat a levegőbe, szerencse, hogy a család egyik tagja sem járt a közelemben. Tökéletes teljesítménnyel tetézte Nagy dettó tökéletes teljesítményét.

Le kell ebből vonni a tanulságokat hamar. Ideje, hogy Léderer Ákos megkapja Erdei Zsoltot és az RTL Bokszklubot, eleget nyekergett-nyafogott Szabó "Ne Menj Hozzá Közel Zsolti Mert Megüt" Gábor az utóbbi években. Nemegyszer voltam már kénytelen a ZDF-re vagy bárhova kapcsolni, hogy zavartalanul élvezhessem a pofozkodást.

Legyen most már ennek vége, engedjétek szabadon szárnyalni Léderer Ákost. Akkor legalább a futballra is kevesebb ideje jutna.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

otto99 2010.02.03. 12:41:48

Sziasztok!
Azon túl, hogy jégen fekvő játékos arca felé csapni a bottal csúnya dolog, de kesztyűben ütni sem illik.
Szerintem a Gergő első, a vérzést okozó ütését még kesztyűben vitte be. A Sofi bunyóját megelőző bottal lökést is megnéztem volna
Persze HAJRÁVOLÁN! de csak sportszerűen.

inchains 2010.02.03. 12:45:15

ÁLLJUNK már meg egy szóra, azt a sportriportert hypoljátok, aki elkezdi kommentálni a súlyos szabálytalanságot, és drukkol egy tömegverekedéshez. Ez egy vicc. Ezek sportszerűtlen jelenetek, ezt elítélni kell, nem szurkolni, bármennyire is hozzátartozik a hokihoz, sajnos. Léderer szakmailag alkalmatlan. Legközelebb, ha balhé lesz focimeccsen, akkor annak is szurkolni fog, aki lefejeli a másikat, vagy a vízilabdázó szerbek rátámadnak a magyarra, majd üvölt, hogy ne hagyd megad. Ezért nem nézek sportklubot, mert primitív, suttyó, hortigábor ordítózós, közben meg a szabályokat sem tudják. Szégyen, komolyan mondom

s.p. 2010.02.03. 12:50:52

Végre megtalálta a helyét? Na, ja. Végül is ennyi év alatt csak megtanult valamennyire közvetíteni. Ezért kevés az igazi "egyéniség" a TV-ben, rádióban. Valahogy be kell kerülni és majd az évek során csak ráragad valami, esetleg véletlenül belecsöppen valamibe, ami passzol hozzá. A másik része a dolognak, hogy eddig nem sok jégkorong közvetítés volt a tévében (magyar hoki), a kedvelők nyilván örülnek, hogy végre rendszeresen követhetik kedvenc sportjukat.

Proctor 2010.02.03. 12:51:48

en is nagyon pozitivan csalodtam ledererben. a focit egyszeruen nem birtam nezni, de amit a hokinal csinal az valahogy bejon. ez a multkori "oljetek mar meg" beszolas nekem is feltunt, csodalkozom is, hogy nem lett belole akkora botrany, mint a laszlo csaba labtoros beszolasabol. szoval hajra lederer akos, te nagyranott makaluki kalkin :D

Morgó Muki 2010.02.03. 12:57:51

@inchains: Ez egy ilyen sport! Itt van verekedés! Nem öncélúan, hanem az alattomosságot megtorolva. Ha nem véded meg magad, akkor legközelebb többet engednek meg ellened. Ebből idén jutott a Volánnak, mert sosem üt vissza senki. Egyszer elszakad a cérna!
A szakmaiság hiányát meg kifejthetnéd!

Gabbesz 2010.02.03. 13:00:46

Ákit nem nagyon csíptem eddig, de most belopta magát a szívembe.

Morgó Muki 2010.02.03. 13:03:23

@s.p.: "A másik része a dolognak, hogy eddig nem sok jégkorong közvetítés volt a tévében (magyar hoki), a kedvelők nyilván örülnek, hogy végre rendszeresen követhetik kedvenc sportjukat." Ha ezen azt érted, hogy nincs összehasonlítási alap és ezért szertik, akkor tévedsz. Nagyon sokan szerették a Knézy féle hokiközvetítéseket is, meg Máté Pál - Spiller István féléket. Ezek is jók voltak, tehát nem "ellenfél" nélkül szeretjük Léderert.

clownfish 2010.02.03. 13:04:29

srácok, félreértetek! nekem nem a bunyóval van bajom! azzal van bajom, hogy a kommentátor óvodás módjára elkezdi hergelni őket, mégha nem is hallják. ettől függetlenül ez szerintem egy sportkommentátortól "sportszerűtlenség". Sir Alexet is lebaszta a kommentátor, amikor interjúban káromkodott, hogy a fiatal nézőkre legyen tekintettel! nem akarok álszent lenni, de egy ilyen macskajancsi, mint léderer elveszti a szakmaiságát (már ha van neki) az ilyen szituációknál. mégha jót is röhög rajta valaki esetleg. szerintem nhl-közvetítéseken sem csinálna ilyet egy kommentátor sem.

Norbi0412 2010.02.03. 13:11:30

Léderer közben 3x elment. :D

Ejoy 2010.02.03. 13:12:28

Ez kurva jó volt! Nem ismerem a "munkásságát" de az biztos, hogy sokkal jobban megérdemelné a nagyobb sport események kommentálását, mint pl az időjárásos Német benyomott köcsög kisfia...

draz26 2010.02.03. 13:12:37

Jaj srácok, bontsuk már ketté azt, hogy Léderer valóban nem a sportriporterek gyöngye, meg azt, hogy egy hokimeccsen lehet, sőt kell is bunyózni!!!
Amúgy ezt a "hergelést" az NHL-kommentátorok is csinálják, ott a bunyó a meccs része, showelem, a néző ezért is veszi a jegyét. Aki győz, megtapsolják, leülnek 5-5 percre, ennyi...
Amúgy meg: jelentkezzen az, aki miután bottal orrba vágják, simán odébbsétálna...
A Volán sajnos alapvetően egy puha csapat, túl sokat hagyjuk, h a kapusunknak odapiszkáljanak, szórakozzanak velünk, Gergő végre oda mert állni, és ráadásul még meg is verte azt a bunkó szlovént, ennyi...
Akinek nem tetszik a bunyó, ne nézzen hokit!

draz26 2010.02.03. 13:17:00

@ Morgó Muki:
Igazad van, a Knézy-féle hokiközvetítések legendásak voltak, a mai napig emlékszem a 2002-es Salt Lake City-i Kanada-Usa döntőre, szenzációs volt a meccs és a közvetítés is...
A Máté-Spiller páros a Sport Tv-ben pedig hatalmas, néha könnyezve röhögök rajtuk, amit Spiller tud a hokiról, az elképesztő!!!
De megsúgom, ők sem csitították volna Gergőt...

Artie 2010.02.03. 13:19:31

Csak kézilabda közelébe ne engedjék. Ahhoz pont annyira ért, mint a fügefák nemi életéhez.

Erin Sztem, a szal-szvsz buzerátor! 2010.02.03. 13:23:54

Háromszoros napiszar.com:
1. A blog
2. Léderer
3. Amerikanizálódott hoki

Mitya Ivanov 2010.02.03. 13:27:56

1:13 és 1:17 között mi történt? ott nekem megállt a kép, utána elkezdett üvölteni, hogy bravóóóóóóóó. Mi történt akkor?

egyébként tényleg 10 pontos ez a közvetítés, de soha nem nézek jégkorongot, ezután sem fogok.

Jacek Pecek 2010.02.03. 13:28:48

@inchains: Életedben nem láttál még hokimeccset, igaz?

Morgó Muki 2010.02.03. 13:31:21

@draz26: "De megsúgom, ők sem csitították volna Gergőt... " ez elég valószínű :)

sunázósün 2010.02.03. 13:32:57

@draz26: Hol csinál ilyet NHL- kommentátor, hogy szurkol egy verekedésnél valamelyik félnek? Abban a pillanatban elbúcsúzhatna az állásától. Közvetíti a bunyót az OK, de nem artikulátlan hangon üvölt-hörög, hogy úgy van, így kell ezt csinálni, nyomjál be neki még egyet.

piszok alfréd 2010.02.03. 13:36:08

léderer akkor is egy üvöltöző fasz! ráadásul bármennyire is magyar az egyik fél, egy riporter nem buzdíthat senkit verekedésre, ezt bízza a szurkolókra. ezért azonnal kirúgnám.ha meg focimeccsen meglátom,akkor közvetítheti a saját verését is ez a gyökér, aki miatt nem lehet a tévében a meccseket élvezni...

johevi 2010.02.03. 13:37:22

És sem szerettem, sőt ezt még rontotta, hogy korábban a bruttó 15 évesnek kinéző fejét is bevágták közvetítésekbe, riportokkal. Viszont tiszteletreméltó hogy fejlődik, hogy nem skatulyázódik be. Nekem a hétvégi Fradi-DVSC kézimeccsen okozott kellemes csalódást. Olyan lelkesen - és pl Ágainál - szakavatottabban közvetít végig egy meccset, hogy az egy egységgel még jobbnak is tűnik, mint amilyen.

s.p. 2010.02.03. 13:39:03

@Morgó Muki: Nem! Mondok egy példát: Amikor a városi tv közvetítette a kedvenc csapatom meccseit én örültem és hajlamos voltam elnézni a tehetségtelen, de lelkes kommentátor "teljesítményét". Ebben az esetben is ezt érzem. De részemről mindegy, nekem nem magával Lédererrel van problémám, hanem azzal, hogy bizonyos területeken milyen pályát futhatnak be tökéletesen alkalmatlan személyek.

piszok alfréd 2010.02.03. 13:40:15

@johevi:
a kézilabdán már az első gólnál üvöltött, pedig az ritkán dönti el a meccset.igaz,hogy az üvöltés jól elfedi a szaktudás hiányát...

blah 2010.02.03. 13:40:49

Én nem bírom hallgatni azt a sikítozós faszt, olan mintha Palik lenne debil kiadásban. Szakértelmét meg hagyjuk...

draz26 2010.02.03. 13:45:43

@sunázósün:
Nem azt írtam, hogy az NHL-kommentátorok szurkolnak vkinek, hanem hogy "hergelnek", ők is kiabálva és élvezkedve közvetítik végik a bunyót...
Amúgy meg Léderer kinek szurkolt volna, a szlovénnek? Ne már... Ha 2 magyar csapat játszott volna, ok, de így... Sztem ezért nem kell a fejére koppintani...
Engem még egy dolog érdekelne: megfigyeltétek, h a Hetthéssy kolléga soha nem pislog? Miért? Talán űrlakó? Vagy van vmilyen orvosi magyarázat? Ha nincs, hívom Szkálit és Muldert...

Morgó Muki 2010.02.03. 13:49:38

@draz26: Valamint miért csipőből fordul Hetthéssy kolléga?

Frizer 2010.02.03. 13:50:57

Ez valóban király volt! Én is árnyékboxoltam a mocsodékot a képernyők előtt. Ilyen közvetítéssel még az ilyen meccseket is élvezet végignézni. Csak a sörrel kell vigyázni, ne nagyon rázódjon a habja a földre.
:)

sunázósün 2010.02.03. 14:05:13

@draz26: Ez a pöcs itt maximum magát hergelte, és így egyre elviselhetetlenebb hangokat préselt ki magából.
Természetesen nem kellett volna szurkolni a szlovénnek...egyáltalán nem kellett volna szurkolnia.
Közvetítette volna a bunyót, és a verekedés végén beszámolhatott volna róla - akár élvezkedve is -, hogy milyen frankó a mi fiunk.
Itt nem ez történt, ilyet komoly kommentátortól nem hallasz, amit ez rendezett.
Kb. annyira volt a helyén a közvetítése, mint az alábbi bunyó :

www.youtube.com/watch?v=56ww--j17sE&feature=related

eleve lehetetlen 2010.02.03. 14:11:23

A hoki még így a szemtől szemben lerendezett verekedésekkel is százszor sportszerűbb és sérülésmentesebb sport, mint akár a kézilabda, vagy a foci, a vízilabdáról már nem is beszélve.
Lédereren meg látszik, hogy magával ragadja a játék pörgőssége, élvezete és százszor jobban közvetíti ezt, mint a focit tette. Amúgy meg szerintem sokkal inkább ez az "üvöltök" stílus legyen, mint a Vitray "mindjárt elalszom" Tamás féle monoton motyogás.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.02.03. 14:18:49

a hokiközvetítéseket és egyáltalán bármit, amit az utóbbi időben léderer közvetít, nem nézem, mert irritáló, alkalmatlan kommentátornak tartom. a foci-vb tényleg egy rémálom volt, a sportklubon pedig régebben akkor néztem, ha muszáj volt. egy szögletre pattanó beadást is képes egy vb-cím megszerzéseként, rikácsolva eladni, amitől egyszerűen rosszul vagyok. nem hiteles egyszerűen. régebben még az is jellemezte, hogy kampányszerűen percekig funkciótlan statisztikákat sorolt. mondhatom, ez színvonal. a sportklubra való, btw.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.03. 14:23:22

Nem baj, ha én még most is rühellem-utálom ezt a tehetségtelen előmajmot? Attól most miért lett jobb, hogy a kappanhangján végigvisított egy hokis verekedést?
Szabó Gábor valóban Nyegle Nyunyi, ha bokszról van szó, viszont teniszt/bringaversenyt jól közvetít.

cada 2010.02.03. 14:30:56

Ott van meg egy?goool...goooool.juhasz rolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand mekkora gool...Na itt kezdte igazi palyafutasat: )))))) www.youtube.com/watch?v=ly6mfCWY3ts

Vadavír 2010.02.03. 14:33:58

Léderer valóban nem egy Hajdú B. de azt a sok kritikus írja már le, hogy mit szerettek volna hallanai, mikor egy magyar srác verekedését nézik?
Sok műmájer hímringyó, takarodjatok. Azok nyafognak csak ezért a stílusért, akik nem sportoltak és nem szabálytalankodtak velük szándékosan.

victor vacendak 2010.02.03. 14:34:36

Kevés irritálóbb fika van a kommentátor palettán, mint léderer.
@morrisal_: bringaversenyt? Azt ifj. Krézi Jenő szokta...

miskagyerek 2010.02.03. 14:34:42

Nem jól értem, hogy a blogíró picit mintha ironikusan magasztalta volna a kerengő dervis módjára üvöltöző szakértő kommentátort? Nyilván módosultak a hokiszabályok, amióta száz éve a Kisstadionba jártunk a Pótöcsit , meg a Gogolákot gyilkosságra buzdítani, de akkor sem merült fel társadalmi igény arra, hogy véresfejű ellenfél levonulását publikusan ünnepeltessük a tévén át: minek jött hokimeccsre a rohadék, magának kereste a bajt? A bottal ütésért biztos megkapta volna a büntetését, a többi szánalmas show volt, ami ma már kötelező kűr. Sajnos ez az egyetlen, amit tökéletesen átvettek a fantasztikus amerikai hokiból, akiknek szintén be kellett hódolni a hergelt közönség vérszomjas igényeinek. Persze ott van egy kis játék is. Nálunk is elkezdődött (hálisten) valami, de inkább a könnyebb véginél. Hirigelni a tahó is tud...Legyünk picit igényesebbek legalább a tévében, mielőtt újabb Szarajevó történik.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.03. 14:36:02

@Vadavír: ezt most kire értetted? Lédererre, vagy Szabó Gáborra?

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.02.03. 14:46:00

@jacint70: muhaha, Jácint, ha nem lennél Léderer sem lenne. Vigyázz ezzel, így sok ellenséget szerezhetsz :)

inchains 2010.02.03. 15:04:09

@Morgó Muki: egy sportriporter ne hergeljen sportszerűségre, ennyi, ez a szakmai minimum...

victor vacendak 2010.02.03. 15:06:13

@morrisal_: pontosan milyen biciklit közvetített SZG? Én még sosem hallottam. Bár egy ideje csak angolul nézem az Eurosportot...

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.02.03. 15:06:49

@jacint70: a belinkelt posztodra reagálva:
te ugye viccelsz? ha az emberfia hoki - vagy bármilyen más meccset közvetít, akkor dícséretet érdemel azért, mert tudja ki védett az előző meccsen vagy hogy mik a csapat korábbi eredményei?? röhej!
nem ez lenne az ordas minimum? mert amit a 2006-os vb-n művelt, azt ne tekintsük már mércének!

inchains 2010.02.03. 15:10:10

@inchains: bocs helyesen: sportszerűtlenségre

victor vacendak 2010.02.03. 15:16:56

@morrisal_: [url=http://tv.eurosport.hu/eurosport/storynews_sto1130816.shtml]Szabó Gábor[/url]

Gaudi 2010.02.03. 15:19:01

Szánalmas, amit itt a "Tégy az erőszak ellen mozgalom" hívei csinálnak.
Nagy Gergő nem azért verekedett, mert kell a show a népnek.
Fellökték, utána fejbeverték bottal. Mikor felállt, a szlovén gyerek még odakorcsolyázott és ő ütötte meg először még kesztyűben. Gergő is ütött kesztyűben, de másodikként. Ekkor a szlovén gyerek ledobta a kesztyűt és ment verekedni. Mit tehetett volna? Megvárja, amíg a bíróktól megkapja a másik csávó a büntetést, közben meg hagyja, hogy üssék a fejét?
Gondolkodjunk már emberek. Nem szép dolog a verekedés, de a gyávaság és az állandó megalkuvás még kevésbé szép.

clownfish 2010.02.03. 15:26:59

@Gaudi: te az x. vagy, aki nem érti meg. nem azzal van baj, hogy bunyóztak! azzal van baj, hogy a kommentátor, akinek aztán sok köze nincs hozzá, óvodásként nem átallotta még televízión keresztül gerjeszteni az indulatokat. erre egyszerűen nem volt szükség. nagy fiúk már. kíváncsi lennék, léderer hogy reagált volna, ha ő van a jégen.

foodlfg 2010.02.03. 15:29:04

Jó, hogy van illegál videó, különben kattintottam volna is tovább.

Mindig röhögök ezeken a hokisokon, ha összeverekednek. Döntsék már el, hogy miért vannak ott lényegében, vagy akkor nevezzék át a sportot, és akkor mehet a bunyó, megérdemlik. :D

Esperes úr 2010.02.03. 15:41:28

Egy tévébeli őszinte megnyilvánulása miatt ütitek derék léderert? tőlem +1 pont.

Metal_Storm 2010.02.03. 15:42:02

Átéléssel közvetíti a mérkőzéseket. Akkor meg mi van? Akinek nem tetszik, elkapcsolhatja a TV-t.
De inkább így közvetítse, mint monoton hangon...
A Tour De France közvetítés azért élvezetes, mert jó a kommentátor.
A póker közvetítéseknél én leveszem a hangot, mert nem szeretem a hangját Korda Györgynek. De attól még mondhat értelmes dolgokat. Csak nem szeretem. Viszont nem hordom el minden szennynek, ha véletlenül egy magyar játékos és egy más nemzetiségű játékos all in-jénél visítozva szurkolna a magyarnak. MIÉRT? KINEK SZURKOLJON AKKOR?
Az NHL közvetítések, mint a nevükben is benne van, nemzeti... így ott kell a tárgyilagosság. De nagyon is szoktak pörögni olyankor a kommentátorok. Az olimpián, amikor közvetítik szerinted a kanadaiaknak, vagy az angoloknak szurkolnak?

Akiknek nem tetszik, lehet menni Balázs- és Mónika sót nézni két Jóban rosszban és Barátok közt rész közben...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.03. 15:44:11

@victor vacendak: pár évvel ezelőttről vannak emlékeim arról, hogy Szabó Gábor "hangjával" mentek a kisebb versenyek. (Talán a spanyolországi.) De ha nem így van, akkor rosszul emlékszem, és te nyertél, haha.

Metal_Storm 2010.02.03. 15:44:24

@Metal_Storm: a "sót" szándékosan írtam, míg a nyelvész professzorok belém kötnének...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.03. 15:45:02

@Metal_Storm: Van átmenet a monoton mormogás és a szakszerűtlen üvöltés között.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.02.03. 16:10:29

Én úgy vagyok vele, hogy helyettem ne szurkoljon egy olyan faszi, akit azért fizetnek, hogy segítsen értelmezni egy tévében nehezen követhető sportág mérkőzésén az eseményeket. Majd én szurkolok magam.
A heti hetes épül hasonló koncepcióra Gyakorlatilag a haveri kocsmázás pótléka lusta / barátok nélküli tévéfüggőknek.

Huszon3as 2010.02.03. 16:12:31

Léderer egy ámokfutó barom! emiatt el kéne küldeni a csába valhová takarítani, hogy valami hasznunk is legyen belőle. Hogy örülhet és drukkolhat egy ilyen sportszerűtlen primitív megnyivánulásnak?! Hogy bravózhat a verekedéshez?! Ez nem sport...

Végleges kiállítást Léderernek!

Huszon3as 2010.02.03. 16:13:39

@sunázósün: Na, ezt írtam én is. Nem vagyok egyedül... Huhh!

clownfish 2010.02.03. 16:14:06

@Metal_Storm: ne haragudj, de bunyón elélvezni inkább a mónika show, mint hokiközvetítés.

Huszon3as 2010.02.03. 16:16:18

@Vadavír: Én valami sajnálkozást, hogy sportpályán ilyesmi történik, és enyhén elítélő modorú, ennél kissé visszafogottabb viselkedést. Például.

freddyD 2010.02.03. 16:30:58

Amíg nem túl brutál/aljas egy bunyó, sosem volt bajom vele, de egy közvetítőnek szerintem nem szabadna így kommentálnia az ilyet.

Coligny 2010.02.03. 16:49:18

Magyarázzátok már el, hogy aki még életében nem nézett jégkorongot, annak miért kell az ilyen hírekhez hozzászólni? Sportszerűtlen meg primitív mi? Emberek, nem kell olyanról is véleményt mondani, amihez nem értetek!

piszok alfréd 2010.02.03. 17:11:34

én a Kereszty-Havrán-Mészöly korszakban már aktív hokilátogató voltam,nem sok meccsről hiányoztam,ott voltam a nevezetes Füssen elleni meccsen is..később én is üvöltöztem,hogy "Üss Mile, üss!" Ha valaki nem értené, nem azzal van bajom, hogy bunyóznak,ez mindig is része volt a hokinak, hanem azzal, hogy egy hozzá nem értő idióta riporter ne buzdítsa verekedésre a játékosokat, mert azt neki nem illik, ezt hagyja a szurkolókra. Legközelebb a kézilabdán majd azt üvölti a barom, hogy vágd torkon vagy szúrd ki a szemét? az is elég durva sport lett...

kaqxar 2010.02.03. 17:29:35

www.youtube.com/watch?v=GhRlMYRu0fw&feature=related

akik esetleg még mindig úgy gondolják, hogy a bunyó közvetítése miatt kell buzerálni a gyereket

Raon 2010.02.03. 17:49:10

A jégkorongot nem ismerő gyökerek eltakarodhatnak a rákba! Libsikék, nem kellene okoskodni arról, amiről halvány lila fingotok nincs!
Ákos stílusát meg én is kimondottam rühelltem a fois dolgai miatt, de el kell ismerni, hogy a Volán meccsekhez telitalálat. Akinek ez nem tetszik, annak a véleménét tisztletben lehet tartani, ha megmarad a normális vélrménynyilvánítás keretei között. De ha ezt túllépi, nem itt kell nagymenőzni a neten, ki lehet jönni hozzánk a csarnokba egy kis elbeszélgetére!

duncan 2010.02.03. 17:56:28

Szerintem is rendben volt a bunyó közvetítése, magyar kommentátorként pedig igenis szurkoljon a magyar csapatnak!
Az egyetlen apróság, ami zavart: a harmadik ismétlésnél sem vette észre az egész bunyó kiváltó okát, azt, hogy a szlovén megütötte a földön fekvő Gergő fejét az ütővel.
Megjegyzem, hogy a szlovén akkor is elég aljas volt, amikor a csíkosok szétszedni próbálták őket, nagy elánnal ütötte, rugdosta a bírók által már lefogott Gergőt!

Francois Pignon 2010.02.03. 17:59:01

Nincs ebben semmi meglepő. Léderer a 2006-os VB legjobb meccsének nevezte a portugál-hollandot (sorozatos sportszerűtlenségek, verekedés, 4 kiállítás, 1 gól, 0 foci).
Ha autóversenyt is közvetítene, nyilván a baleseteknél élvezne.

Legoman 2010.02.03. 18:05:11

@duncan: rendben volt a közvetítése, ha nem vette észre, mi történt? ez apróság lenne? nem hinném!

duncan 2010.02.03. 18:35:08

@Legoman: én a _bunyó_ közvetítésére értettem, hogy rendben volt, azaz nem értettem egyet azokkal, akik emiatt szídták.
még azt hozzátenném, hogy a szlovén gyerek több, mint komikus volt a felmutatott _véres_ középső ujjával

Escobar888 2010.02.03. 19:12:57

Ide való. Komolyan jól szórakoztam rajta.
Pedig nagyon nem kedvelem mint kommentár, de ezt meg irigyelhetik :)

Hefe 2010.02.03. 19:29:08

ez egy igazi bohóc

Casus Belli 2010.02.03. 19:31:55

Hát ez hatalmas volt! Teljesen egyetértek Albert gazdával.

napocskin9 2010.02.03. 20:19:42

Szeretném én is megvédeni Szabó Gábort, akinél felkészültebb kommentátort nehéz lenne találni kis hazánkban. (Más kérdés, hogy sajnos önmagában ez még kevés lenne.) A bokszközvetítéseit nem láttam, de teniszben és atlétikában szerintem nagyon jó, és csak nagyon ritkán beszél mellé, na meg elismeri, ha téved, és kijavítja magát, amit tényleg csak a legritkább esetben tesznek meg a sportriporterek. De még vele együtt is visszasírom az angol nyelvű Eurosportot.
Léderer Ákosról nem nagyon van mit mondanom, legfeljebb, hogy elkapcsolok, ha ő közvetít. Bármit.

Transylvanianmixedgrill 2010.02.03. 20:24:37

Magyarországi újgenerációs sportszpíkerek, ó sógor-koma-haverek tehetségtelen nímand gyerekei, ti drágák, ti bratyizós, önmagatokat viccesnek képzelő, magatokról megfeledtkezetten, eltorzult hangon sikító-üvöltő, minden sportolót keresztnevén becézgető, hazai csapattal és játékossal szemben nyíltan elfogult szöveget nyomó, az ellenfelet lenéző, néha bekapcsolva hagyva hagyott mikrofonba bazmegező legendák! Hát milyen lenne nélkületek egy sportműsor?

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.02.03. 20:25:01

Szabó Gábor az egyik legfelkészültebb, legélvezhetőbb stílusú magyar sportkommentátor, Léderer Ákoskával összevetni minimum egy sértés, bármilyen sportágról van is szó...

ohmyFgod 2010.02.03. 20:44:52

fociban én is utáltam, de ez szenzációs :D

Krutzifix 2010.02.03. 20:54:39

A magyar virtus: ami nem megy ésszel, azt csináljuk kézzel! Erre vagyunk büszkék? Na brávó! Én kérek elnézést!

nflblog · http://tojaslabda.blog.hu/ 2010.02.03. 21:23:03

csillag született: Léderer Ákos

Coligny 2010.02.03. 21:23:42

@Krutzifix: Te egy tipikus ostoba öngyűlölő szerencsétlen vagy, aki ráadásul olyanhoz szól hozzá, amihez nem ért.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.02.03. 21:38:41

Nem volt sportszerű, ellenben remekbe szabott közvetítés volt! :D

moszkvicssluszkulcs 2010.02.03. 21:46:55

Vegyük ketté a dolgokat, Szerintem Léderer zseniálisan közvetíti a jégkorongot. Ezt neki találták ki.
Viszont egy bunyót(ami benne van a sportban, és a Volánt sok kritika érte, hogy ne álltak pl. a finn gyerek mellett, mikor támadták folyamatosan), szóval egy bunyót talán nem kellene ilyen "hőfokon" kommentálni. Szerintem...

csatoimi 2010.02.03. 22:36:27

Lederer jol kozvetitett, legalabb ugyanolyan jol, mint amennyire NAGY GERGO elkente az aljas szlovent. Gratula mindkettejuknek!!!!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.02.04. 00:59:22

jobb lett volna ha nem kerul cimoldalra ez a cikk... ahogy a tobbi sem... kommentezo varjak aldozatava vallt, akik kurvara nem ertik a jegkorongot...

sunázósün 2010.02.04. 01:08:03

@kaqxar: a videón szereplő kommentátor és Léderer produkciója köszönő viszonyban sincs egymással.
Hol hallasz ott olyat, hogy "ez az", "bravó,bravó", "gyönyörű volt", "mehetsz fércelni" stb.?

Tökéletes szakmaiatlanság, amit ez a szerencsétlen barom csinál.

sunázósün 2010.02.04. 01:11:42

@fradigy: 32 éve járok hokira. amúgy itt nem a jégkorong értéséről/nem értéséről van szó.
Tucatnyian leírták már, hogy nem a bunyó a probléma.

Vincenzo90 2010.02.04. 02:44:50

A sok idetévedőnek, akiknek fingjuk nincs a jégkorongról: A bunyó a hokiban szokványos jelenség. Ez egy ősrégi sport ősrégi hagyományokkal. Ha úgy tetszik vannak íratlan szabályai. Ilyen a bunyó. Nézeteltérések rendezésére, férfias módon, szabálytalanul, DE sportszerűen. A bunyónak is vannak íratlan szabályai, amiket mindenki betart, és van vesztese, valamint nyertese. A bunyó az egyik dolog, ami a férfias jellegét adja a sportnak. Ezt a sportot nem kisasszony lekvár gyerekek játsszák, mint a focit, és nem sunyi tahók, akik szétrúgják egymás lábát sunyi módon, hanem kemény srácok becsületesen odaállnak egymással szembe. Aki pedíg járt már hokimeccsen, az tudja, hogy az íratlan szabályokat betartja mindenki, és egy bizonyos határon belűl marad, ami a sportszerűség határa. Ezt bizonyítja, hogy a meccsek végén minden játékos kezet fog az ellenfél összes játékosával. Azok is, akik esetleg előtte egymást jól elpáholták. Ebben a konkrét esetben pedíg két sportszerűtlen dolog történt mindössze: A szlovén arcon ütötte a jégen fekvő Nagyot, és mutogatott a közönségnek.

Léderer: Hát elég idegesítő bír lenni a stílusa. Nekem is tetszett elsőre, de tegye a szívére a kezét minden hokirajongó, és gondolja végig, hogy ha nem a kedvenc sportunkat közvetítené, akkor vajon tetszene maga a stílus?

Escobar888 2010.02.04. 09:10:00

@Vincenzo90: Én a szívemre teszem a kezem és tetszett, hogy milyen átéléssel közvetítette.

SimiTomi 2010.02.04. 09:37:42

@Vincenzo90: Sok igazság van abban, amit mondasz, én sem nagyon értettem, hogy mit hőzöngenek itt emberek, hogy bunyó, mikor ez hozzátartozik a jégkoronghoz, viszont akkor sem túl szép dolog egy másik sportág művelőit lelekvározni...

eszemmm 2010.02.04. 09:54:23

nem hallottam, de könyörgöm, SOHA TÖBBÉ NE ENGEDJÉK FUTBALLT KÖZVETÍTENI!!! KÖNYÖRGÖM!

Ámen

Vincenzo90 2010.02.04. 10:39:24

@smtm: Aki lekvár, az márpedíg lekvár. És tisztelet a kivételnek, vannak nem kislány focisták is, csak egyre inkább színész banda az egész, mert jobban megéri eljátszani a nagyhalált, úgyhogy a másik szelétől is elesnek. Aztán meg csodálkoznak, ha a bíró akkor sem hisz nekik, ha a szalag szakad. Eléggé undorító lett, amit a fociban művelnek. Nagyapám is focizott, profi volt, amennyire az ő idejében annak lehetett őket nevezni, de akkor ilyen kis girnyókat a pálya közelébe sem engedtek volna, mint most. Aki nem bírta ki, hogy az ellenfél védői folyamatosan oda-odapakolnak neki, az nem lehetett soha csatár. Asszem ennyit a fociról.

SimiTomi 2010.02.04. 11:27:59

Igen, vannak pöcsfejek, de vannak pöcsök a jégkorongban is.

Arról nem is beszélve, hogy egyrészt változott nagyapád focija óta a foci is, másrészt meg hogy mindig van egy nagyobb legény - jön ide egy rögbis, vagy amerikai focis arc, aztán elkezdi girnyózni a jégkorongosokat.

Vincenzo90 2010.02.04. 12:46:52

@smtm: Nem azt mondom, hogy a focit csak kislányok játsszák, hanem azt, hogy manapság sajnos néha élvezhetetlen, annyira elment az egész a szinészkedés felé, és igencsak ellenszenves, mikor a focisták akarják kioktatni a hokisokat sportszerűségről. A hokiban egy bunyóval lehet rendezni a nézeteltéréseket férfiként, és nem nagy divat a színészkedés, és általában bűntetést von maga után.

StellaArtois 2010.02.05. 08:58:07

"Nemegyszer voltam már kénytelen a ZDF-re vagy bárhova kapcsolni, hogy zavartalanul élvezhessem a pofozkodást."

ja mert az nem zavarna ha a lédererer úgy üvöltene végig egy boxmeccset mint a fenti videoban?
van egy ízlésed :S

Hotvole 2010.02.05. 09:04:09

Ez egy idegbeteg ember sipitozása!!! Szörnyű!
Méghogy ért a hokihoz?! "Nagy viszi el az ember mellett"... Fogalma nincs ki van a pályán...
Egy biztos: sok nézőt veszít az a csatorna amelyiknek ilyen kommentárjai vannak...

Veermetal 2010.02.05. 13:55:26

"a fiatalember érti a hokit, ritkán beszél butaságokat"

Aki ezt leírta az is valószínűleg éri a hokit, gratulálok.

stars7726 2010.02.09. 21:25:14

hát pedig ez kurva nagy.

ave 2010.02.10. 02:05:09

>A földön fekvő játékost már nem illik ütni

Vilagos, tehat amig all, addig lehet. Szep sport, mondhatom.

Autószerető 2010.02.10. 09:32:19

Nem baj, ha nagyot nőtt szememben Léderer Ákos?
Nem ő verekedett, nem ő szította a verekedést, s buzdítását nem hallotta a verekedő játékos.
De hozott egy kis szint a közvetítésbe.

Köszönjük Ákos! Nekem bejött. :)

Dr_utcai_arcos 2010.02.10. 10:21:18

Mindenek ellenére tényleg a portugál-holland meccs volt legjobb 2006-ban,kiállítástól függetlenül.És ezt még legalább 3000 ember megerősítheti a parkból.És ezt én sem néztem ki Lédererből.Egyébként a fanyaglgóknak üzenem, nézzenek Moto gp-t az Eurosporton.A zöld lámpától üvölt mind a két szpiker,mintha az élete függne tőle :D

Kotit 2010.02.11. 15:15:07

Azokkal kár vitatkozni, akik sose néznek hokit, ezért elitélik a bunyót: mind write-only üzemmódban téved ide, megmondja a tutit és továbbáll.
Akik szerint a bunyó rendben van, de LÁ ne szurkoljon, azok képzeljék el, hogy ugyanezt Vitray közvetíti a tőle megszokott stílusba: 3,5 szó/perc, 15db hangerő, ha maxon megy a TV! Ugye, hogy így volt jobb?
És LÁ tényleg nem szította a bunyót, ellentétben egy Knézy féle kosárközvetítéssel, aki egy kemény hajtós, de sportszerű meccsből egyedül elérte, hogy a vendégeknek és a bíróknak is futva kellett távozni...

FGSuperman 2010.02.11. 15:45:50

Léderer for president

Flat Eric / sta prest (törölt) 2010.02.12. 10:19:25

Idegbetegeknek nem feltétlenül sporteseményeken kell mikrofonnal a kezükben, közvetítés címszóra a frusztrációjukat kiüvöltözni magukból. A terápiát máshol kellene lefolytatni, pl. a gumiszobában...

agro69 2010.02.15. 15:57:25

Ákoskát eddig én se szerettem. Amióta a hokit nyomja, valahogy csípem. Lehet, hogy ez való neki:D
Egyébként aki azt mondja, hogy az USA-ban letiltanák a riportert, az kezdje nézni a NHL meccseket eredeti kommentárral. Ákos kismiska némelyikhez képest.
A hoki elég kemény sport, benne van a bunyó, csak a magyarokat ellene nevelik. Nem véletlen, hogy kiestünk az A csoportból. Sajnos meg kell még tanulnunk, hogy keményen kell ütközni és ha kell akkor igenis oda kell állni a box elé.
süti beállítások módosítása