Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csütörtökön elsötétül a TV2

Kurt Russell kiverte a biztosítékot

2010. február 01. 12:00 barb 50 komment

Joshi Bharat és a bűnözős Hal a Tortán után újabb elsötétítésre ítélték a TV2-t. A 91 perces büntetést csütörtökön este 21:20-tól hajtja végre a csatorna, így elmarad a Fedezetlen szerelem című film – írja a Bors.

Az ORTT és a bíróságok hatékonyságára jellemző, hogy az elsötétítést egy 2001-ben, illetve 2003-ban rossz korhatárkarikával vetített film miatt kapta a TV2. Az ORTT-nél egy néző panaszolta be A katona című, Kurt Russell főszereplésével készült amerikai filmet, amit a kertévé 2001-ben este nyolctól, 16-os figyelmeztetéssel adott le, holott erőszakos jelenetei miatt csak 18-as korhatárkarikával lehetett volna csak leadni, este 11 után.

Akkor az ORTT 62 millió forintra büntette a TV2-t, a tévé azonban nem tanult az esetből, ugyanis 2003-ban megismételte a bakit. Akkor kilenctől adták le Paul Anderson moziját, változatlanul 16-os karikával. A médiahatóság ezután már nem pénzbüntetésre ítélte őket, hanem elsötésítésre, amit a csatorna természetesen megtámadott a bíróságon. A per most ért véget, a TV2-nek végre kell hajtania a 91 perces elsötétítést.

Nagy Andrea marketing- és kommunikációs igazgató az origónak úgy nyilatkozott, hogy a tévétársaság továbbra is aránytalannak tartja a bírságot, naná.

(A kép természetesen A katona című filmből van.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gastro vazze 2010.02.01. 12:05:28

nekem ezzel a faszari karikázással eleve bajom van, nincs normális film (mivel nem lehet, max. agyonvágva) este 11h-ig a tévében:(
jó persze tudom, töltsek le, csakhogy a pórnép fejével gondolkozom most:)

energi 2010.02.01. 12:12:33

Nekem pedig azzal van bajom, hogy hétvégenként milyen meséket adnak le. Bár az utóbbi időben javult a helyzet, de azért még így is elkeserítő.

Leadfoot 2010.02.01. 12:17:34

Mindenki hülye.

A TV2 kétszer lép ugyanabba a szarba, az ORTT-t meg nem kell magyarázni...

Én mondjuk azt nem értem, hogy ha már 18-as karikát kap egy adott film és száműzik 11 utánra, akkor miért kell ótvar módon megvágni.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.02.01. 12:32:33

@Leadfoot: ...és megnyugodni, hogy a tizenöt éves srác nem látja -.-

LouiS 2010.02.01. 12:49:47

Kurt Russell még mindig két l :)

tidel 2010.02.01. 13:11:37

Az ORTT-nél komolyan azt hiszik, hogy ha kirakják a karikát, meg száműzik a filmet 11 utánra, akkor nem látja a gyerek? Ugyanúgy megnézi, vagy letölti az internetről, és kész. A tv csatornáknak meg külön gratulálok, nem elég, hogy minden esetleg értelmes, vagy annak tűnő műsort, filmet késő estére száműznek, a kiírt kezdési időpontot se bírják betartani, a karika, a csatorna logója, és a készülő "szuperprodukció" villogó reklámja miatt eleve nézhetetlen, és akkor még bevágnak kismillió reklámot, ajánlót, sztárhíreket. Mire vége az első reklámblokknak, már alszik is az ember.

Anselmo 2010.02.01. 13:27:37

Ha nem teszik ki a 18-as karikát egy filmre, azzal az a baj, hogy nem lesz kedvem megnézni.

Hét év alatt sikerült végrehajtatni a büntetést? Hadd gartuláljak az igazságszolgáltatásnak a gyors és hatékony működéshez :)

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.01. 13:29:26

Kedves bíróság: a hét évvel ezelőtti jó kurva anyátok! Na nem azért, mert védeni akarom a tv2-t, de baszódjatok meg. Ha eddig eltartott az ügy, remélem a fizetéseteket is most kapjátok meg.

jozsiahorgasz 2010.02.01. 13:31:14

Szerintem tök mindegy, hogy mi a büntetés oka. NA DE HÉT ÉV? ERRE A HÜLYESÉGRE?

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2010.02.01. 13:33:10

"Az ORTT-nél egy néző panaszolta be" helyett gondolom, hogy helyetállóbb lenne, hogy valaki onnan panaszolta be a dolgot magánemberként.

Amúgy érdekes lenne egyszer, ha vizsgálnák a RTL Klubbon és a TV2-n hétvégén délelőtt futó rajzfilmeket is, amelyek tele vannak erőszakkal, és amik az amúgy külföldi tulajdonban lévő gyerekcsatornákon is mennek.

Valamint nem tudom, hogy mikor lesz valaki elég tökös, hogy a híradók, fókusz, aktív és hasonszőrű társaiknál mikor fogják majd vizsgálni a túlzott erőszakot és meztelenséget. Nem azért, de egy híradóban olykor elég sokkoló képeket tudnak mutatni, és még csak 12-es karika sincsen.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2010.02.01. 13:35:02

Egyszer azért megnézném, hogy az ORTT-nek honnan, milyen forrásokból és mennyi bevétele származik...

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.01. 13:35:24

@tidel: Mondjuk majdnem mindegy a kertévéknél, úgyis annyira megvágják az egészet, hogy a) értelmetlen lesz tőle a film; b) kikerül belőle minden olyan rész, amelyből erőszakot lehetne tanulni.

Dzsúd Horse 2010.02.01. 13:36:37

@RaveAir: Nézzél Mezzot, ha bajod van az erőszakkal. Vagy olvass könyvet.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.01. 13:41:18

Jah, mondjuk az is vicces, hogy a fiatalságot meg akarják védeni attól, amit ők nem hogy ismernek, de aktívan művelnek is: szex, drog (alkohol is), erőszak, buli, bulvár, celebmocsok. Remek, végülis jobb később, mint soha, a tiltott gyümölcsnél pedig nincs édesebb.

Leadfoot 2010.02.01. 13:49:17

@pszicho pete: Ja, frankón volt olyan (már nem emlékszem, melyik filmben, talán a Csillagközi invázióban), hogy az egyik szereplő halálát simán kivágták. Végülis lényegtelen infó...

Leadfoot 2010.02.01. 13:50:49

@tidel: Na igen, azt is kéne már korlátozni, hány százalékát lehet kitakarni a képernyőnek kerikával-logóval-reklámmal.

Nekem konkrétan bassza a szememet, ha valami villog/mozog/ugrál a jobb felső vagy bal alsó sarokban.

Szerencse, hogy szinte egyáltalán nem nézek tévét... :-)

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2010.02.01. 13:51:23

@Pesszimista Pista: Nem azzal van bajom, hogy erőszakot mutatnak a tévében, hanem azzal, hogy azt következetlenül jelzik vagy sem. Ahogy a büntetések is elég mondvacsináltnak tűnnek...

Egy film élvezeti értékét ne csorbítsák azzal, hogy hülyére vágják. Legyen ott a 18-as karika, játszák este 11 után, de legalább ne legyen vágva.

A híradóban pedig igenis jelezzék előre, ha erőszakos, véres, stb. képsorok következnek.

lómai 2010.02.01. 13:52:40

nem értem mit tudtok ezeken a szar adókon nézni, őszintén szólva én a kábeltévét is kezdem unni mert ennyi pénzért minden csatornán (discover, nat. geo, viasat history, sport1,2,klub ....stb) csak ismétlés meg ismétlés megy foylamatosan. komolyan kár tv-ért előfizetni, inkább megnézem neten a videótáron ami érdekel műsor és kész.
hbo pakk? ezért külön felárat?? egy premier filmet se adnak mire netről 50szer letöltöm.

II.Briandrew 2010.02.01. 13:52:50

megérdemelték!én igazából 91 éves elsötétítést sem tartanék túlzásnak. talán fel sem tűnne senkinek, mert még a cool is megelőzi a nézettségben...

79_süni 2010.02.01. 13:55:33

Ez vicc!!!

Ilyen szerüleg sok filmet át lehetne minősíteni. Láttam sokkal brutálisabb filmeket 12, 16 karikával.

ORTT, egy szarrágó cég, kíváncsi vagyok, hogy kapnak Ők is büntetést a Sláger és Danubius megszűnése miatt, hisz a bíróság kimondta, hogy törvénytelem volt az eljárás

atko 2010.02.01. 13:56:38

Az ORT borzalmas, a korhatáros csiki-csuki szánalmas, az meg, hogy egy éjjeli műsort a délutáni családi film közben ajánlanak egyenesen undorító.

Allin(HUN)Gary 2010.02.01. 13:58:09

Igazából majdnem mindenkinek igaza van, de én inkább az szemethunynék a hét év felett.. "jobb későn mint soha" alapon.
Egyébként meg úgy gondolom, ha 10 darab 15 éven felüli lát egy filmet mert 11 után lehet csak leadni, akkor már megérte.
Pusztuljon a sok szar a Tv-ből. De komolyan.
Gratula ORTT!!
A gyorsaságra adnék (10-es skálán): 1 pontot
a bírásg súlyosságára 10-est
és a jó törvényekre pedig egy 8-ast (lehetne még szigorúbb)
Összesen 19 a 30ból.
A tv2 meg monnyonle!

Vipera01 2010.02.01. 13:59:23

Nem 91 percre kéne elsötétíteni hanem örökre! A Retekklubbal együtt!

Amúgy én is hülyét kapok a filmek megvágásától, a Csillagközi invázió a legjobb példa rá, teljesen követhetetlen lett a film.

Megjegyezném, egy akciófilm messze nem rombolja annyira egy fiatal lelkét, mint egy trash reality.

Szerzsi 2010.02.01. 13:59:40

Nem tudom ,emlékeztek-e erre,mert jó régen volt.Anno még a TV3-nál az X-akták este 9-kor kezdődött.Karika nélkül.Aztán jött valami csúcs szuper anyuka,sajnos a nevére már nem emlékszem,és teljesen kikelve magából elment az ORRT-hez,hogy milyen dolog az,hogy az ő két 6 éven aluli gyereke ebben az idősávban ezt láthatja a TV-ben.Át is rakták a sorozatot este 11-re.Aztán csináltak ezzel az anyukával egy riportot,amiben baromi elégedetten fényezte önmagát,majd a riporter megkérdezte a gyerekeit,milyen mesét szeretnek nézni a TV-ben.A válasz:Tom és Jerry.És itt nálam elszakadt a cérna.1.) mit keres két 6 éven aluli gyerek este 9-kor a Tv előtt,mikor olyankor már bőven ágyban lenne a helyük? 2.) mit pattog egy olyan szülő,aki engedi,hogy a gyereke Tom és Jerryt nézzen,amiben a macska meg az egér megállás nélkül püföli egymást?
Azt hiszem, ha sok szülő venné a fáradtságot,és TV elé ültetés helyett inkább foglalkozna a gyerekével teljesen okafogyottá válna ez a karika rendszer.

Allin(HUN)Gary 2010.02.01. 14:00:32

79süni:

Ha ennyire véded azt a két szutykot (két rádiót), akkor graulálni tudok csak az ízlésed miatt.

Amúgy meg azt miért nem kérdez meg senki, hogy a Danubis meg a Sláger miért csak 21%-t ad a bevételéből? Miért van az hogy még 50% mellett is megéri? Más bevállalja, a másik kettő meg sír. Ez van haver, végre egy jó döntés, hogy több marad a kasszában, te meg itt sírtatod a sz7ád, miközben a szutykos műsoraid ugyanúgy megmaradtak...
szánalmas vagy.

benkoo 2010.02.01. 14:00:37

az a film egy super mese. kedvenceim egyike.
nem értem én ezt..... bezzeg a sok szar rajzfilm az kell....
ORTT meg menjen a fenébe.... 2010-ben is.
olyanok mint a Közlekedés Felügyelet.... kihalásra és fejlődésre ítélt dinoszauruszok.

tidel 2010.02.01. 14:05:45

@RaveAir: A híradóban be szokták mondani, hogy megrázó képsorok következnek, vagy valami ilyesmi.
Egyébként pedig elég ostobaságnak tartom, hogy a tv felelősségét emlegetik, hogy a gyerekek világképe torzul, meg erőszakosak lesznek a látottak miatt. Ez persze igaz is lehet, de a szülő felelősségét miért nem vitatja senki? Nem mondom, hogy el kell tiltani a tv nézéstől a gyerekeket, annak se lenne értelme, de akkor üljön le vele a szülő, nézzék meg együtt, és utána BESZÉLJÉK meg, hogy ez csak film, a valóságban nem így működik, az erőszak nem old meg semmit, stb. A mesék se sokkal különbek manapság. Nemrégiben voltam egy kisgyermekes családnál látogatóban, a kisfiú éppen mesét nézett. Halomra gyilkolták egymást a figurák, majdnem olyan volt, mint valami véres akciófilm, csak ezek megrajzolt szereplők voltak. És csodálkozunk rajta, hogy mennyire agresszívek a mai gyerekek. Az meg, hogy az elsötétítéskor azt látom a képernyőn, hogy egy hét-nyolc évvel ezelőtti műsor miatt nincs adás, tényleg nonszensz. Elhiszem, hogy rengeteg csatorna van, minden héten legalább kettő új indul, és az ORTT-nek nincs kapacitása arra, hogy minden műsort elejétől a végéig megnézzen, de azért ez mégiscsak túlzás.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2010.02.01. 14:19:09

@tidel: Nem mindig mondják be, vagy nem mindet tartják annak.

És valóban nem egyedül a tévé a felelős, hanem a szülő is. Sokan azt hiszi, hogy rajzfilm (vagy képregény), és akkor az rögtön a gyereknek való. Arra sem veszik a fáradtságot, hogy belenézzenek (vagy belelapozzanak).

Apósom vett a 12 éves unokaöccsének valami manga képregényt, és közben azt mondta nekünk, hogy milyen gyerekes dolgokra van szüksége a srácnak... Elég lett volna belelapoznia, hogy hullottak a végtagok, folytak ki a szemek, stb.

@Szerzsi: Ott van nálad az igazság, mert mit keres este 9-kor a gyerek a tévé előtt? És azt követően mi szükség van már egyáltalán karikázásokra?

Tapila 2010.02.01. 14:23:22

Jobb lenne ha a "Mónikákat" meg "Józsi barátokat" vetítenék 12 után ( vagy inkább soha ). Sokkal károsabb hatással vannak az ifjúságra, mint bármelyik akciófilm.

dimitrij 2010.02.01. 14:23:57

@RaveAir: közvetlen költségvetési támogatást kap az ortt... inkább az összetételüket, gazdálkodásukat kellene vizsgálni, meg a példátlanul elbaszott médiatörvényt kellen hatályon kívül helyezni, ami az egész ortt működését meghatározza. vicc az egész. :(

dimitrij 2010.02.01. 14:26:45

@Leadfoot: A Szikla című film végső nagy leszámolásos jelentét is úgy megvágták az RTL-en, hogy egy 4 perces blokk kompletten kimaradt belőle... mászik Cage valami létrán fel, a kövekező jelentben meg már a tengerből menti ki Connery bácsi.

dimitrij 2010.02.01. 14:32:51

@79_süni: "ORTT, egy szarrágó cég"

cég? nem cég, testület... :)

perrymason 2010.02.01. 14:41:37

Szerintem azért csinálja az ORTT, hogy lássák ők is dolgoznak. Néha kiszúrnak egy műsort, hogy meg kell büntetni aztán ennyi.

gójgómitic 2010.02.01. 14:43:03

Én a Bolygó neve halált (18 éven felülieknek volt) 12 évesen láttam 86-ban este 6-kor moziban.
Most már értem,hogy miért sziszegek álandóan,meg köpködöm az embereket (sav helyet sajnos nyállal(,meg csatornákban bujkálok.mert nem voltam 18 és este 6-kor láttam 11 helyett.Én sem gondoltam volna,h igy hat a személyiségemre az a film,hogy éretlenül és nem késői időpontban láttam.

mókuslány 2010.02.01. 14:43:47

nem az összes véleményt olvastam el, de amit olvastam, azzal egyet kell értenem: pl mit keresnek a gyerekek este 9 kor a tv előtt. Az én fiam 10 éves este 8-kor takarodó, mert másnapi órákon bizony teljesíteni kell és az fáradtan nem megy.A mesékkel kapcsolatban is igazat kell adnom, mert sajnos durva, véres stb.. részek vannak benne,ja és 12 es karikás de leadható délelőtt.A szülő vegye a fáradságot figyeljen oda a csemetéjére és ő legyen az ortt neki kell bírálni egy filmet mesét bármit amit a gyerek megnéz elolvas játszik.amúgy a neten , vagy a videótékában olyan filmhez jut hozzá a gyerek amilyenhez akar ellenőrzés nélkül. Az pedig, hogy 7 év utáni a büntetés szerintem értelmetlen. kia csuda emlékszik már rá mi miatt is volt, és lehet, hogy most egy normális film látja kárát, mert biztos nem egy hasonló sok karikás film idején van a bünti végrehajtás.

Picpic 2010.02.01. 14:43:59

szerintem az egész karikázás csak arra jó, hogy a szülő tudja milyen típusú film megy a tv-ben, ettől még ugyanúgy megnézi a gyereke, mert a szülők 50%-a nem tiltja meg, vagy tudja megtiltani a gyerekének (pl. saját tv a gyerekszobában) hogy mit nem nézhet.
A mostani videó és számítógépes játékokban pedig több az erőszak, sőt ott a gyerek a főhős aki öldökli a többit! Sokkal károsabb, mint a filmek!!!!

lutria 2010.02.01. 14:44:11

@Leadfoot: Azt amikor az egyik katona a gyakorlaton leveszi a sisakját valaki pedig véletlenül fejbelövi.

NEC 2010.02.01. 14:47:49

en nem ertem ezt a karikazast...miert kell 20 ora utan kitenni a 12-est, mikor szerintem akkor minden "kisdobosnak" agyban a helye...utanna pedig tok mind1...egy 14 ev feletti gyereket mar nem lehet elzarni a vilag elol...a hulye szulot ugysem erdekli a karika, az okos szulo pedig nem vesz kulon tv-t a gyereknek es kulonben is spanyol focit vagy NFL-t neznek estenkent az idiota kertevek helyett :)

gójgómitic 2010.02.01. 14:48:30

Egy porno film 18-as karika,tehát 16 évesen még nem szabad nézni,mert torzulok ha látok egy cicit vagy egy behatolást,még akkor is ha már adig vigan csinálom élesben.
Elég kevesen nem látnak kukit/puncit 18 éves korig.
Hát,hogy van ez?

Father Merrin 2010.02.01. 14:48:48

@lutria: de említhetnénk a film eleji csatajelenetet, az agy-kiszívást...ilyen kurtítást, szerintem még Magyarországon nem csináltak előtte se, meg azóta se.
De lehetne említeni a Tango és Cash-t, Az utolsó cserkészt, Nekem 8-at átszinkronizálások terén.

NEC 2010.02.01. 14:49:38

ja ez lemaradt:

az ajanlok a legveresesebbek, de ahhoz nem kell karika es mar napokkal elobb adjak... az ORTT szerint ez viszont cool....

Kukucka 2010.02.01. 14:59:39

Én elfogult vagyok mert az egyik csatorna a munkahelyem. És akkor kapok fizetést, ha az általunk készített műsor lemegy a tévében, ezért aki örökre sötétíteni akar annak azt üzenem, hogy ne nézzen tévét vagy ne kérjen a munkahelyén fizetést!!!
DE!!!
Teljes mértékben egyetértek a többséggel, hogy az ORTT, meg a "kedves" nézők akiknek nem tetszik a műsor menjenek a pi@ba!!
Az éjszakai 11 utáni film kezdés egyszerűen nevetséges. Ez reklámokkal VÁGÁS nélkül kb. 140 perc! Ha 23 órakor kezdődik akkor 01.20-kor van vége. Ezek után reggel ötkor keljen fel az "állampolgár" és menjen dolgozni, frissen kipihenten, hogy a munkahelyén 100%-ot tudjon nyújtani.... Az ORTT millás fizetéssel rendelkező emberei ezt meg tudják oldani, de a kukások vagy modjuk egy erőmű dolgozói nem nagyon...
Aki azt írta, hogy le kell tölteni filmet szintén ORTT kategória (szerintem nem teljesen komplett). Nekem saját szerverem van tehát megoldom, de mi lesz azzal a nézővel akinek a lakóhelyére egyszerűen NEM LEHET AZ INTERNETET BEKÖTNI(fizikailag nem lehetséges)?! Mobillal torrentezzen?:) Meddig is? Amíg a szolgáltató minimálisra szükíti a sebességet!
Szerzsinek abszolút igaza van! A gyerek egy olyan családban ahol foglalkoznak vele akkor fog a képernyő elé ülni amikor a szülők engedik, mert tiszteli őket és elhiszi hogy igazuk van ha tiltanak valamit.
Ha pedig nem így van akkor meg nem mindegy, hogy mikor mi megy a tévében??!!!
Mivel nagyon nem szeretném megérne, hogy a gyerekeimet valamelyik párt, ez esetben pedig az ORTT nevelje, mert ha ennyire jót akarnak, akkor a neveléshez biztosítsák az anyagi hátteret is. De ameddig az én fizetésemből nevelem a gyerekeket addig azt is bízzák rám, hogy mit csinál az a gyerek, amikor van szabadideje!!!!!!

namnam 2010.02.01. 15:12:39

Mondjuk, azon már meg se lepődtem, amikor a tv2/rtlklub (nem emlékszem, melyik) kivágta az Indiana Jones 2-ből a legemlékezetesebb jelenetetet (szívkivágás), csak ezért, hogy 8-kor leadhassa 12-es karikával. (Mondjuk, én kb. 12-13 évesen láttam először, oszt mégis ember lettem, nem vagdalok ki szíveket passzióból.)
Azt már tudom, ha csak úgy "na, megnézem megint"-szerűen nézek fimet, arra jók a kertévék 8-kor, de ha normálisan akarom nézni, akkor a dvd a nyerő.
De azt már nem tudom megérteni, hogy az Atv pár éve a 9 után 16-os karikával vetített Profiból MIÉRT vágott ki az autós üldözést????!

Viszont az is elég érdekes, hogy 9-től 16-os karikával miért nem mehet le egy Katona-típusú film... nekem ez érthetetlen.

degeux 2010.02.01. 15:17:18

Nézzük a dolog pozítiv oldalát! 2010-t írunk, tehát csak 7 (mitöbb alig 7) évig tartott a döntés egy ilyan fajsúlyos ügyben. Egyértelműen látszik a haladás! Lehet, hogy ha idén lesz ilyen probléma, ahhoz már 6 is elég lesz...

tapia 2010.02.01. 15:26:39

Ha valaki a jövőben az exe és annak aktuális barátjának fejét, mint dinnyét szeretné ketté ütni macsétával, annak asszem majdnem mindegy min szocializálódik. De legalább a békés többséget (aki még tán fizeti is az előfizetést) lehet szívatni!

zolee0010 2010.02.01. 15:28:04

Csütörtökön elsötétül a TV2

Végleg???
Akkor pezsgöt bontok:-)

Menez86 2010.02.01. 16:42:25

Rohadjon meg a tv2 elbasszák a fiatalokat biztos sokan nézték olyanok is akinek nem lett volna szabad ez botrány! A felelősöket meg kell találni és meg kell őket büntetni!

rádió 2010.02.01. 16:51:45

Kibaszott álszent népség jó hogy a TV digit lesz és akkor majd nemtudja nézni ez a sok álszent a jó müsorokat az ORTT pediglen pornós kollegájukkal egyetemben élvezkedhetnek ha tudnak partiba. A gyerekeket pedig a Tv helyett a szülő is nevelheti végre ,mert mindez idáig ugy érzem,hogy tilos vagy talán nem?

Dervenkál Egon 2010.02.01. 17:06:15

Most mi ez a hiszti?????

Emlékeztetnék mindenkit, hogy a magyarországi szabályok alapján az Egri Csillagok is csak 16-os karikával mehetne adásba!

Erről ennyit.

KékFény6 2010.02.02. 01:59:01

@Anselmo: Nem tudom, miért sokallod a hét évet. A jövő hónapra tűzték ki Dózsa György és társai perét. :)
süti beállítások módosítása