Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

"A mi nemzetünk védőburka minden gonosznak útját állja"

Világ-Panoráma

2010. január 13. 16:02 kiricsizoltan 400 komment

Miután Pörzse Sándor lelépett az Echo tévétől, azt nyilatkozta, hogy "nehéz volt elviselni, hogy a televízió elfogult politikai kérdésekben, és legtöbbször egyoldalúan működik". Amit mi nem egészen értünk, hiszen ez az a televízió, ami annyira sokszínű és befogadó, hogy egy külpolitikai műsor bevezetőjében még azt is ki lehet fejteni, hogy a sumérok a rokonaink, és hogy Tibeten keresztül jöttünk be honfoglalni a Kárpát-medencébe egy tapasztalatszerző tanulmányi körtúra után. Lehetne még szemezgetni, mert Szaniszló Ferencnek minden szava arany: minden nagyhatalomnak mi okoztuk a vesztét, a Kárpát-medencében a Jók a Magyarok Istene szándékából legyőzik a Gonoszokat. Még a tatárok is fejvesztve menekültek innen, annyira veszedelmes volt ez a föld nekik (az igaz, hogy előtte kiirtották a lakosság nagy részét, de spongya rá, nem lehet minden elmélet tökéletes). Az viszont sajna kimaradt, hogy a Föld banán alakú, de végül is nem lehet az összes patront egy adásban eldurrogtatni. (A találatért köszönet Okternek.)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.01.14. 09:24:04

@J.G.: Figyi! Én nem vagyok nyelvész, de azt tudom, hogy a nyelvészek sokkal kifinomultabb módszerekkel dolgoznak, mint amilyenekkel a sumér-szkíta-etruszk-hun-stb. "elméletek" kiötlői megpróbálják "megcáfolni" őket. Azok a fenti hanti-manysi példamondatok, amiket írtam, sokkal többet mutatnak néhány szó egyezésénél.

2010.01.14. 09:25:36

Figyeljétek csak meg a szabályos hangmegfeleléseket, pl. P-F! A gravitációt sem kérdőjelezzük meg. Számomra az is ugyanúgy tény, mint a finnugor nyelvrokonság. meg az evolúció.

szürke_tag 2010.01.14. 09:27:52

@J.G.: Ezzel ellent mondasz annak amit fentebb írtál. Ugyanis azt írtad, hogy kifogytak a magyarok, itt meg azt írtad, hogy nem fogynak, akkor hogy is van ez? Az pedig, hogy valaki hívő nem értem hogy jön ide, lehet, hogy te is bevándorló vagy?

mokkaczuka 2010.01.14. 09:28:20

@Nade: Nyilván nem vagy tisztában azzal, kin van a bizonyítás kényszere. Azon, aki állít.

Ellenérzéseket talán azért vált ki, mert könnyű baromságokkal megetetni egy szívatón lévő, amúgy is kurva ingerült országot, könnyű totál felelőtlenül mindenkit az égvilágon vádolni a saját sikertelenségéért, nullaságáért, hülyeségéért, könnyű úgy tenni, mintha Trianonnan soha semmiféle előzménye nem lett volna, csak aztán felnő egy generáció, ami már csak ezeket a baromságokat hallotta. Felnő halál sértetten, felnő egy totálisan eltorzult tudattal, felnő ahhoz szokva, hogy mindig mást hibáztasson és a valóságot soha ne fogadja el, felnő úgy gondolkozva, hogy mindenben összeesküvés-elméletet lát. Gyakorlatilag elmebetegként nő fel. És annak meglesz a böjtje, persze akkor, amikor ez a dilihopp Szaniszló már régóta alulról szagolja a dobogókői földcsakrát.

mokkaczuka 2010.01.14. 09:30:42

@markusbenjamin: Létezik. A Demokrata "újságírója".

2010.01.14. 09:42:27

@Maya2009: "Utána lehet nézni: a finnek 2003ban átírták az összes történelem könyvüket...kivéve belőle a magyar finnugor rokonságot! "

Na, ez az ami nem igaz. Talán Kalevi Wiik munkásságára alapozva terjeszti ezt a kuruc.info, de úgy tudom, a finnugor nyelvrokonságot még ő sem kérdőjelezte meg, nemhogy a hivatalos finn tudomány.

@taltosalmos: "lépjünk túl már a finnugor, nomád honfoglalásos eszmén."

Miért, mi történt? Nem hallotamm róla, hogy valaki érdemben megcáfolta volna a finnugor nyelvrokonság elméletét. (Ahogy nem is fogják soha :)))

Spaller Eta 2010.01.14. 09:48:22

"Ostobák, műveletlenek, nem olvasnak. Nem is tudnak. Csak pénzt megolvasni."

háhááááááááááááááááááááháháhá, ez tömény szánalom. :))) és biztos vagyok benne, hogy azt hiszi, hogy jól megmondta!
legalább annyira lennének tökösek, hogy kimondják simán azt, amit gondolnak: zsidók haza. Ilyen gáz célozgatást!!
Hihetetlen amúgy az egész szöveg, sírva röhögtem itt-ott. Szánalom, szánalom, szánalom. Ilyenkor mindig büszke vagyok a családom bizonyíthatóan nagyon kevert származására. ezt az idióta vérmagyar gént mi biztos nem hordozzuk!

Cho. 2010.01.14. 09:48:25

"Mellesleg sosem értettem, miért "ciki" a finnugor nyelvrokonság. Állítólag nemzetbomlasztási céllal agyalták ki az elméletet a tudjukkik."

Idéznék máshonnan:

"1867 után a nemzetközi politikai helyzet az európai irányultságot kívánta meg Magyarországtól is, ezért Trefort Ágoston, Vallási és Oktatási Miniszter az alábbi kijelentést tette 1877-ben:

"...az ország érdekeit kell néznem és ezért a külső tekintély szempontjából az előnyösebb, a finnugor származás principiumát fogadom el, mert nekünk nem ázsiai, hanem európai rokonokra van szükségünk. A kormány a jövőben csakis a tudomány ama képviselőit fogja támogatni, akik a finn-ugor eredet mellett törnek lándzsát".

2010.01.14. 09:48:29

@s_marcika: Rohadtul nem vagyok "liberális". Büszke vagyok arra, hogy magyar és keresztény vagyok. Az pedig marhára felbosszant, hogy az ilyen Szaniszló Ferenc féle banda meg akarja hamisítani a nemzetem történelmét.

Nem tudok finnül, de pl. itt nem úgy tűnik, hogy a finnek tagadnák a finnugor nyelvrokonságot:

fi.wikipedia.org/wiki/Suomalais-ugrilainen_sanasto

J.G. 2010.01.14. 09:53:13

@szürke_tag: azt írtam, (vagy akartam), hogy az ősmagyarok fogytak el, akik itt vannak, és magyarnak mondják magukat, azok bármilyen nemzetséghez tartozhatnak. De ettől még magyarnak hívjuk magunkat. (mert nem vagyok bevándorló)
A hívők pedig, hát... Az nekem nem áll össze a fejemben. Hiányzik belőle a logika.

Spaller Eta 2010.01.14. 09:56:23

Egyébként azt nem értem, hogy a választások közeledtével miért nem vesznek vissza az ilyesmiből, hiszen amúgy ugye küszöbön a sumérok győzelme. Ráérnének majd utána jönni a faszságaikkal. Ezzel viszont kommer tömegeket zavarnak el ikszelni, és pont nem magukra.
Az igazat megvallva, nekem is szőr futkos a hátamon, ha belegondolok, hogy ez a faszi mondjuk az m1-en fog hasonló stílusban Panorámát vezetni.

magyartarka 2010.01.14. 09:59:08

@J.G.:
Én úgy látom h a magyarság lényege az h mindenki megmondja mindenkinek h mitől magyar a magyar ill. magyar magyarabb mégmagyarabb magának megtartva a legmagyarabbat. Természetesen ehhez ideológiát gyárt bármily alaptalant is csak jól hangozzon.
Az h ez hit kérdésévé vált és észérvekkel netalántán tudással alá lehet-e támasztani már a legkevesebbeket érdekel igaz ők szerintük már nem is magyarok:D Viszont jól lehet minősitgetni a másikat ami szintén az ősi magyar magyarabb mégmagyarabb legmagyarabb lét legkedvesebb életérzésévé vált.
Lényeg h 1 jóizűt lehessen ezen is indulatoskodni.
Pedig izlésen meg hiten nem lehet vitatkozni.
Higgyen mindenki amit akar kategorizáljon ha ez neki tetszik és könnyebb a világlátása.
A nyelvünk úgyis összeköt bennünket tökmindegy honnan van:)

K7 2010.01.14. 10:01:51

Úgy látszik népszerű a téma...
A történelemhamisításról annyit tennék hozzá, hogy minden népnek van legalább hasonló elmélete, csak két szomszédunkat említem a 15 éves Szlovákiát, aki a szláv nép bölcsőjében él, és mivel a pánszlávizmusból régóta tudjuk: a szláv nép minden európai kultúra alapja, ergó: a szlovák nép a legősibb európai nép és kultúra. A második példa, Románia, akik halálkomolyan a római birodalom utódainak tartják magukat, aki járt ott, tudja. De nyugat-európát sem kell félteni: Nagy Károly szerepét, ha élt egyáltalán- erősen felnagyítják a franciák, angolok, németek stb... ennek napi aktualitása van, hogy így tanítják nálunk is. A római egyház szerepéről a középkorban ugyancsak érdekes dolgokat tanítanak (kódexmásolók*), a tények alapján viszont a klasszikus kultúra a középkorban moszlim irástudók révén került vissza európába, mint ahogy korábban is keletről kaptuk ezeket, az egyház tűzzel-vassal pusztított minden tudást, kb. 1.000év elvakult sötétségbe taszítva a kontinest. Érdemes belegondolni, hol tartana ma a világ enélkül az időszak nélkül...

phoenixke 2010.01.14. 10:03:42

@J.G - A magyarság lényege a nyelvében rejtőzik (szerintem), aki magyar anyanyelvű, az magyarnak tekintheti magát, sok más tradiciós adalékkal. A genetikai folyamatosságot tényleg elveszítettük, ezt már többen is leirták itt, az ősmagyar ázsiai gént tényleg nem találták meg, a kutatási híradásokra én is emlékszem. Sajnos a kommunizmus agymosása, előttte a nemzetállam ideája ezt az olvasztótégelyt megölte, és ez folytatódott a 90-es évek után is (lásd az erdélyi honfitársak románozása stb.). A II. vh elott a zsidókra azt mondták, hogy magyar zsidók, ma van zsidó és magyar, kivétel ha nyer egy Nóbel vagy egyéb díjat, akkor hirtelen csak magyar lesz, ez az igazi irónia. Egy nagyon egyszerű példa Erdélyből: azokban a városokban ahol megfordult az arány (Nagyvárad, Erdély, Nagybánya), és a magyarok vegyültek a románokkal mindig az anya nemzetisége tehát az anyanyelv (és gondolom ezáltal az anyus magyar főztje is :)) dönti el hogy a gyerek minek nevelődik vagy minek érzi magát.
Én átkozom azt a történelmi időszakot, amikor Európában felütötte a fejét a nemzetállam ideája és az akkor még egészséges nacionalizmus, hiszen addig békében éltünk egymással és egy ország nem egy nemzetet jelentett- utána elkezdődtek a territórium követeléseket alátámasztandó történelem hamisitások illetve a pornép butitása. Nagy Magyarország határain belül 40%-os volt a magyarság, és sokáig mindenki jól el volt benne. A magyar nemesek pedig igenis sok mindenrol tehetnek, a tatárjárás, pestis járványok után nem volt ki művelje a földjeiket, ők Bécsből nézték végig a népirtást (tisztelet a kivételnek), majd adókedvezményekkel behívták a környező nemzetek jobbágyait. Erdélyben a nem székely vidéken nagyon sokáig az volt a jellemző, hogy a nagyvárosok lakossága 80-90%-ban polgárosodott magyarokból állt, miközben a környező falvakban románok laktak. Ugyanígy elmagyarosított sváb falvak, és akkor a dél erdélyi szászokról nem szoltam.

Spaller Eta 2010.01.14. 10:07:40

Az előbb kommer helyett lehet, hogy náci imperialista tömegeket kellett volna írnom. Elnézést, kicsit össze vagyok zavarodva.

phoenixke 2010.01.14. 10:08:21

"Nagyvárad, Erdély, Nagybánya" felsorolásba véletlenül került Erdély, elnézést.

köcsögömszéken 2010.01.14. 10:09:15

Drága Summér Testvéreim!

Jézus igenis Magyar volt! Sôt ôsmagyar. A zsidók természetesen ellopták tôlünk, hogy létrehozhasság a keresztény egyházat, ami aztán a saját kiírtásukra törekedett többek között. Ki nem érti ezt? Az ékírást mi találtuk fel, sôt az összes többi írást is, hogy odaadhassuk a sok írástudatlan baromnak, akik mindenféle kultúra nélkül éltek a földön, iszonyú szellemi nyomorban. Késôbb ez a sok nép azonban kirabolt, tönkretett minket, miközben mi álltunk, mint Bálám szamara, vártunk egy szebb jövôt és képtelenek voltunk a nagy múltunkkal megemelni a seggünket, hogy tegyünk is végre valamit. Most pedig, amikor végre megszabadultunk minden átoktól, tök véletlen lerázva a kommunizmus rabigáját, szépen okosan kinyírjuk saját magunkat. Elfecséreljük mindenünk, amink van, mert most a legfontosabb ismét a krva származásunk, ahelyett, hogy végre gondolkodnánk és dolgoznánk.

Bravó! És még legyek büszke is ránk.

grünweinsalz 2010.01.14. 10:09:22

Ez már két napja volt a kurucinfon.
Még ők is fenntartásokkal adták közre.

phoenixke 2010.01.14. 10:13:25

politicalcompass.org/ , mindenki csinálja meg szépen a tesztet, aztán tegye ki ide az eredményt :), meg azt is, hogy melyik híres vagy hírhedt személynek jött ki ugyanaz a pontocska a grafikonon. Én személy szerint pontosan ott állok ahol Ghandi, aki biztosan nagyon rossz ember volt....

ferikefleto 2010.01.14. 10:13:56

Az igazság, írásos források hiányában és a kutatások módszertani hiányosságai miatt megállapíthatatlan. Régészettel nem csak műkedvelő szinten foglalkozó emberként annyit tudok biztosan a honfoglalás koráról, hogy volt itt egy hatalmi elitváltás. Azt már nehezebb bizonyossággal állítani, hogy népességcsere is volt (a késő avar - griffes-indás fázisból származó sírok gyakran egy temetőben, keverve fedezhetők fel a magyar-palmettás sírokkal). Vagyis együtt élés van... Az is biztos, hogy a griffes-indás temetők az egész magyar szállásterületet lefedik, nagyok és nagyszámúak a sírok is bennük. Azt meg a konzervatív történészektől is tudjuk, hogy az avarok török nép - ergo a magyarok már a honfoglaláskor keveredtek egy török néppel. Ha visszább utazunk az időben, találunk itt a miénkkel erős hasonlóságot mutató kora-avar, szarmata, szkíta temetőkkel, lényegében másokkal nem is nagyon a bronzkor után. Azt állítani, hogy ezen népek nyelvi jellegét ismerjük, erős túlzás lenne. Vándorló magyarjaink pedig, mint egy erős katonáskodó elem (ez megkérdőjelezhetetlen tény a Bíborbanszületett óta), igen sok néppel keveredhettek az Ural és a Kaukázus előterében, Észak-Perzsiában és másütt. Az etnogenezis nem egyszerű kérdés... De, hogy finnugorok lennénk, sima leegyszerűsítés, azok közül is a legrosszabb... Ahogyan régen modták, halszagú.

Pikk Dáma ♠ 2010.01.14. 10:14:27

Na, KiricsiZoli, gondoltad volna, hogy ilyen kommentáradatot szabadítasz el?:)

ferikefleto 2010.01.14. 10:20:15

Tudjuk azt is, hogy a francia történelemkönyv azzal a mondattal kezdődik, hogy Franciaország őslakosai a franciák. Nálunk ha ez a mondat, magyarral behelyettesítve szerepelne, miért lenne nagyobb ferdítés? A történelem ugyanis, nyugaton ezt tudják, közösségszervező erő. Stabil identitással a háta mögött erősebb gazdaságilag is egy nemzet. Ez nem jelent sovinizmust, meg egyéb baromságokat. Csak egy megállapodást a szakma képviselői között arról, hogy mi a legvalószínűbb múltélmény, amit a ma emberei számára kommunikálni kell. Nálunk ilyen nincs. A finnugorista elmélet ugyanis erősen támadható, vitatott, csak nyelvészeti eszközökkel bizonyítható. Vagyis elavult. Legalábbis árnyalni kellene.

2010.01.14. 10:22:55

@ferikefleto:

Jó komment, de nem tudok arról, hogy a "hivatalos" tudomány álláspontja szerint finnugorok lennénk, és kész. Az ellentábor csak szeretné, hogy jogosan vádolhassa meg ilyen leegyszerűsítéssel a finnugristákat. A finnugor elmélet csak a nyelvrokonságról szól, de mivel a finnugor rokonoktól már kb. háromezer éve elszakadtunk és több, tőlük különböző kultúrköbe, genetikai környezetbe integrálódtunk azóta, nem csoda, hogy nagyon különbözünk a halzsíros atyafiaktól.

Blackrock (törölt) 2010.01.14. 10:24:16

Végig sem merem olvasni a kommenteket...:) Gondolom az egész ócska, szar, söpredék jobbikos netkommandó képviselteti magát.

2010.01.14. 10:24:24

@ferikefleto: "Legalábbis árnyalni kellene."

Megfelelően árnyalva van az, csak a suméristák nem szívesen veszik észre, hogy könnyebben nevetségessé tehessék.

Pikk Dáma ♠ 2010.01.14. 10:28:35

amikor nyelvészetet tanultam, nekem elég meggyőzőek voltak a tanulmányok és a nyelvtörténeti kutatások eredményei, de persze biztosat senki nem állíthat, hiszen egyikünk sem volt ott. a nyelvtörténet volt az egyetlen izgalmas tárgy a nyelvészetben (nekem), izgalmas volt, hogy mennyi mindent vissza lehet vezetni, és ezeknek milyen kultúrtörténeti vonatkozásai vannak.

orvian 2010.01.14. 10:31:34

Egyfolytában a talajgyökér ,és a vérvalóság köröl keresgélek,de csak ezt találtam:
"Amíg Szálasi apai nagyanyja német nõ volt, addig édesanyjában szlovák vagy ruszin vér is folyt. Összességében tehát Szálasi korántsem volt "tisztán" magyar származású ember, amint hogy egyébként a magyar emberek tetemes hányada sem az. Valószínû, hogy - erkölcsi emelkedettségén, keresztény hitén túlmenõen - ez a körülmény is befolyásolta Szálasinak azt a türelmes és a Kárpát-medence vérségi sajátosságaival szemben körültekintõ, realisztikus nemzetiségi politikáját, amely az õ hungarizmusára oly jellemzõ s ami Szálasi politikáját a hasznos és keresztény idegenek szentistváni befogadásának politikájához vagy pl. Széchenyi István nemzetiségi politikájához (pl. a legnagyobb magyarnak az ún. akadémiai nagy beszédében kifejtett elveihez, ill. a türelmetlen magyarosítás elleni számos fellépésében mutatkozó eszmeiségéhez) vagy az ugyancsak "nem tisztán" magyar származású Prohászka Ottokár hasonló felfogásához kapcsolja."

WYW 2010.01.14. 10:34:46

A Magyarok Istenének vajon mi volt a szándéka azzal, hogy ezt az embert kiemelte a normálisak közül?

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2010.01.14. 10:41:06

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: őszintén? igen :)

@Blackrock: végigolvashatod, mert moderálunk. felőlünk kifejtheti bárki, hogy látta a vatikáni tikos iratokat, HA emberi formában teszi. a trollok meg mennek a levesbe. így sztem egész kulturált most a vita.

@ferikefleto: én meg egyáltalán nem foglalkozom régészettel, csak a múltkor olvasgattam egy törikönyvet, asszem engel pált, és ott is az volt, hogy genetikailag már a honfoglalás korában sem voltunk "finnugorok" (jelentsen ez bármit is :) ). habár egyes kortárs nyugati szerzők irogattak akkoriban olyasmit, hogy rusnya ázsiai fejünk van, de ezt a régészet cáfolja. egyszóval: a finnugor dolog, amit te mondasz, az nyelvészeti kérdés, sztem senki nem nyomja, hogy genetikailag is "finnugorok" vagyunk.

mokkaczuka 2010.01.14. 10:42:18

@Nade: Ember! Nekünk NEM KELL MEGCÁFOLNI SEMMIT! Szaniszlónak kell BIZONYÍTANIA! Fennmaradt írásos anyagokkal, archeológiai leletekkel, szaktekintélyekkel, történészekkel, régészekkel! Nem igaz, hogy ezt te nem tudod felfogni! Holnap kiállok a tévébe és azt állítom majd, hogy a vikingektől származunk. Hogyan fogod tudni ezt megcáfolni? Micsoda fasznak kell már lenni ahhoz, hogy azzal védje valaki a faszságot, hogy senki se cáfolta, de úgy van, mert neki, a fasznak úgy tetszik???

kodosalbion 2010.01.14. 10:48:13

Nem kell bántani szegény Szaniszlót. Végre megtalálta a megfelelő csatornát és a neki való műsort. Már Benedek professzor is megírta, hogy egyes elmebetegségek kezelésére a legalkalmasabb a munkaterápia. Mint láthatjuk, a terápia bevált: Szaniszló kollega egyelőre nem közveszélyes.

Karchy 2010.01.14. 10:49:07

www.youtube.com/watch?v=tKtaHBFcjIg&feature=related

Akkor mikor is jöttünk a Kárpát-medencébe?
Légy szíves csak akkor szólj hozzá, ha végig nézted és meg is értetted!

orvian 2010.01.14. 10:50:55

Az Echo tulajdonosa kicsit módosított:Én egész népemet fogom,nem középiskolás fokon:HÜLYÍ-TENI.
És persze a kérdésre:"A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni?" sokan igent mondtak.
Van annyi pénz.Fussa új tükörre.

mokkaczuka 2010.01.14. 10:51:43

@Nade: Én meg azt láttam a saját két szememmel, amint Villám McQueent kátyúzásra fogták Kipufogőfürdőn. Igaz, hogy az egy Disney-Pixar animáció volt, és hála Istennek, semmi köze a talajgyökér mélymagyarkodáshoz.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 11:01:32

@Chosy:
Próbáld megtalálni ezt az állítólagos idézetet bármelyik hivatalos kiadványban. Trefort Ágoston soha ilyesmit nem mondott, az összeesküvés-elméletek gyártói izzadták ki magukból ezt a hazugságot. Számtalanszor cáfolták már, sokan mégis még mindig beveszik.
Egyébként a kiegyezés után Bécs mi a bánatért erőltette volna a díszmagyaros-párduckacagányos magyar elittel szemben a finnugorságot? Az Osztrák-Magyar Monarchiában a kultusztárca, az oktatás a magyar királyi kormány kezében volt, az Akadémia pedig függetlenséget élvezett.
Finnországról pedig annyit, hogy miután 1808-ban Oroszország megszerezte a svédektől, különálló nagyhercegség volt, vagyis szinte perszonálunióban volt az orosz birodalommal, azzal szemben még alkotmányt is kapott a gaz cároktól. Már a 19. század végére polgárosodott, a protestantizmus jóvoltából szorgalmas, munkaszerető, törvénytisztelő társadalom épült ki. Hol volt itt halszagú rokonság, bakk.er?

orvian 2010.01.14. 11:04:50

Száz(magyar,avagy jövevény),szónak is egy a vége:legalább a nyelvet szeretem,senkit nem utálok(max. egy hétig),és örülök,hogy ilyen nyugodt,nem fröcsögős oldalon lehettem.
Ja:és kun vagyok.(meg ki tudja mi?).

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.01.14. 11:07:41

Ó, igen az Echo TV. Nem értem. Két véglet van: vagy piszok értelmes dolgokról beszélnek, vagy beteges agyszüleményekről, és pont. A kettő között semmi. Arról meg már tényleg nem is érdemes beszélni, mikor Pörzse élő adásban kinyilatkoztatja, mennyire fanatikusan érdekli Trianon illetve a következményei, aztán 10 perc múlva benyögi, hogy Teleki volt az az ember, aki anno a Párizs közeli palotában több nyelven mondta el védőbeszédét a háborút elvesztett ország érdekében. :/

Pikk Dáma ♠ 2010.01.14. 11:08:32

úgy látszik a kulturált vita titka a moderálás lenne?:)

reccs 2010.01.14. 11:13:18

@Karchy:

Igen, ezekkel pont az a baj, hogy olyan hasonlóságokból vonnak le hatalmas következtetéseket, amik önmagukban semmit nem jelentenek. Az a bizonos E a kinai irasban pl. hegyet jelent, ha elforgatom. Már sárgulok is befelé... A paraszt meg ezzel az erővel parachute, azaz eredetileg angol ejtőernyősök voltak, csak elhagyták az ernyőt.
Azt tudtad, hogy a magyarok eredetileg Indiából jöttek ide? Bizonyítom: Buddha nevét eredetileg úgy mondják, Buda. Azaz róla, vallásuk alapítójáról nevezték őseink el mai fővárosunkat. A Hajdú-Bihar megyeiek meg természetesen az indiai Bihar államból jöttek.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Bihár

Ilyeneket bármikor, bármiről gyárthatsz, ha van időd, mert szótagok, írásjelek, nevek között mindig van annyi hasonlóság, hogy megtehesd. Jó játék, de nem több, ha más történelmi bizonyítékod nincs.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 11:19:42

Hát igen, ez az! Identitástudat, az kellene. Nagy baj, ha valakinek a Szíriuszról kell pótolnia, ha hiányzik.

bajnaikondom 2010.01.14. 11:21:19

@sorhajóhadnagy: Itt csak egy identitástudat van. A profit.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 11:23:51

@bajnaikondom:
??? Szerintem az identitástudathoz olvasni tudás kell.

bajnaikondom 2010.01.14. 11:27:15

A legjobb az egészben mégis, hogy olyasmiről folyik a vita, amiről az égvilágon SENKINEK nincs tudomása. Olvadjunk bele a fenenagy globalizált kozmopolita létbe, társalogjunk angolul és senki nem fog megsértődni. Megnyugszanak a kedélyek, szépen lassan a halálba adózzuk magunkat, a bankárok meg Bilderbergék boldogok lesznek.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 11:30:41

Sehol nincs fenenagy globalizált kozmopolita lét. Ugyanilyen badarságokról vitáznak lengyelek és ukránok, oroszok és finnek, románok és albánok, angolok, skótok és walesiek, franciák és bretonok, zsidók, mexikóiak, és még sorolhatnám. Ezek mind önmagukban is tagolt közösségek, nyelvek, hagyományok - és konfliktusok - szerint.

bajnaikondom 2010.01.14. 11:33:13

@sorhajóhadnagy: Azt sem kell. Adózni kell. Kussolni kell. Tolerálni kell meg nem kell ilyen hülyeségekkel foglalkozni, mint a történelem.

dombovarivanda 2010.01.14. 11:34:56

nekem az tetszik, ahogy minden másodig, harmadik szó után nagy levegőt vesz, és a verbális döccenést egy szögletes rábólintással is megfejeli. No meg az a játszi könnyedség, ahogy egyik kamerától a másikhoz perdül. Mint egy marionettbábú.

bajnaikondom 2010.01.14. 11:35:00

@sorhajóhadnagy: De lesz! Csináluk meg! Menjünk barátaim! Csináljuk meg!

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 11:45:54

@bajnaikondom:
Szvsz toleranciára az tanít meg, ha foglalkozunk a történelemmel. Nem a képzelttel, hanem az igazival. Mert igaz ugyan, hogy haszna nincs, de szép és érdekes. Sőt, büszkeséget ad. Fantazmagóriák nélkül is.

phoenixke 2010.01.14. 11:51:52

@bajnaikondom
Lesz! :))
Orbán: Ez is lesz, az is lesz, az se lesz...de számon ne kérjétek majd rajtunk!
Gyurcsány&Bajnai: Sosevót, lesz, csak nem az lesz meg nem olyan!
Jobbik: Mit mi lesz mi?? Ha nem tetszik kapsz egy pofont, mert az lesz amit majd mi mondunk és aki kefiret iszik az buzi-e vagy.
szdsz: Lesz? Lehet, lehetne, illetve szabad lennie de mi nem teszünk semmit, legyen magától.
mdf:lesz, csak nem tudjuk melyik a bal és melyik a jobb kezünk. Addig maradjunk abban hogy egyszer már volt ...
kdnp:Ha Orbán azt mondja akkor biztos lesz
lmap:Lesz, ha mindenki akarja és normálisan áll hozzá, és majd virágos mintás ruhába öltözve adjuk át egymásnak...

hhehehe

bajnaikondom 2010.01.14. 12:14:32

@sorhajóhadnagy: Tudom. Részben irónia volt, részben túlzás.
Ellenben van-e olyan, hogy "igazi" történelem, vagy csak olyan van, amit a szánkba rágnak nagyhatalmi érdekeknek megfelelően? Elég csak '56-ra gondolni és összehasonlítani egy régi és egy új történelemtankönyvet. Az a történelem, ami a tankönyvekben le van írva. Elolvasod, megnézel egy Mónika-showt, adózol és talán hagynak egy kis büszkeséget is. A történelmet sokan kihasználták már pillanatnyi politikai érdekeknek megfelelően, kevés hiteltelenebbé tett diszciplína létezik rajta kívül, nem is beszélve arról, hogy egyikőnk sem élt akkoriban, a kutatók sem, az egész homályos ködbe vész, tehát teljesen kár vitára bocsátani ezt a témát. Aki röhög rajta az ugyanúgy sötét, mint aki elhiszi.

Thresher 2010.01.14. 12:35:31

Én meg úgy tudom hogy az eszkimók is magyarok voltak, mert Grönlandon találtak egy demizsont a jégbe fagyva...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.01.14. 12:38:48

@mokkaczuka:

Szeretném nem elmúlasztani, hogy a legkomolyabban gratuláljak a hozzászólásaidnak nem csak a tartalmához, de a helyzethöz illően eszményi megfogalmazásához is. Pontos, lényegi, világos. Nagyon, nagyon jó.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 12:51:07

@bajnaikondom:
Annyira igazi, hogy "tuti" történelem persze hogy nincs. Ezért mondom, hogy olvasni kell, és azután leszűrni valamit. Mónikasaút például - ha jól tudom - nem kötelező nézni, csak buknak rá a nézők. Ezt hozta a plurális média: tudod, a demokratikus átalakítás egyik lényeges eleme, hogy a tájékoztatásban szűnjön meg az állam monopóliuma, és a közönség szabadon választhasson. Akinek nem kell, ne nézzen balettet, klasszikus filmeket, ahogy ne nézzen egy központban szerkesztett hírműsorokat sem. Az eredményt láthatod, de ezt akarta a nép. Nem úgy tűnik, hogy tüntetne bárki azért, hogy Latinovits előadásában halljon valahol verseket. (Amúgy van néhány a YouTube-on)
A történelem is ilyen. A jelenlegi tankönyvek nem külföldi nagyhatalmak nyomására bánnak óvatosan 56-tal (ugyan ki nem szórja le másutt), hanem mert a kérdést átpolitizálták a hazai pártok. De elég Horthy, Teleki, Kádár, Tisza istván nevét említeni, máris ugrik mindkét (mindhárom? mindnégy?) oldal szellemi holdudvara, hogy a másikat máris valami ocsmánysággal gyanúsítsa.
De vannak azért tények, amelyekről ezért sem mer gondolkozni senki. Az új kutatások szerint (Horváth Miklós – Tulipán Éva: In memoriam 1956. Zrínyi Kiadó, Budapest 2006., 368 p.) 56-ban Budapesten összesen 1847, vidéken pedig 596 áldozata volt csak a harcoknak. Ebből 700 (!) esett el a szovjet csapatokkal vívott harcokban. A többit tehát magyarok lőtték le. Akkor ez polgárháború (is) volt?
Ez persze nagyon OFF, csak jelzés arra, hogy sokszor nagyon nehéz fekete-fehérben látni a történteket. De ennek megtárgyalását nem Izrael, nem Brüsszel, nem Moszkva, nem washington akadályozza, hanem a nevetségesen provinciális magyar politika, amely a maga maszlagait próbálja másokra erőltetni.

mindenttudó 2010.01.14. 12:52:41

Na végre, ébredezik a Nemzet.

Azt még nem látni ez hova vezet, de az biztos hogy ki ebből a posványból.

Persze mint mindent a mai világban, ezt is sokan kétkedve, sőt ellenségesen fogadják, de hát a világ már csak ilyen.

Nemrég olvastam egy írást például Móricz János Dél-amerikai kutatásairól. Háát mit mondjak, nem semmi amiket állított. Akit érdekel keressen rá, az 1960-as években tevékenykedett.

Karchy 2010.01.14. 12:57:27

@reccs: Nézz utána az Ős Buda várnak, ha jól tudom Buda,Attila testvére volt és az ég világon semmi köze nincs Buddha-hoz.

Karchy 2010.01.14. 13:00:14

@mindenttudó: már csak azt lenne jó tudni, hogy ki(kik) ölték meg Móricz Jánost és hogy ki áll(t) a mormon egyház mögött? Valamint azt is, hogy miért vannak rovásított aranylemezek Equadorban, ha egyszer Finnugorok vagyunk? :)

mokkaczuka 2010.01.14. 13:09:57

@A Nép - Te vagy!: Köszönöm. Ez a te honlapodról is elmondható. Sajnos.

phoenixke 2010.01.14. 13:17:47

Keményen dolgozom az időgép feltalálásán, ha meglesz, minden nemzet történelmének annyi... meg vallásnak is... meg a szüleinknek is :)))

Karchy 2010.01.14. 13:20:56

@kiricsizoltan: nem vagyok a szakmabeli, csak azt tudom mondani, hogy akit érdekel olvasson utána és bogozza ki.
@reccs:
www.youtube.com/watch?v=3dsRI9PvMAU&NR=1
Ős Buda várából ha valaki elhozott egy követ, az osztrákok fizettek érte.
Egyébként rengeteg várat felrobbantottak az osztrákok.

bajnaikondom 2010.01.14. 13:23:21

@sorhajóhadnagy: Részben egyetértek. Az állami monopólium megszűnt, de ugyanúgy propagandára használja a médiát, mint régen, mert csak ezen keresztül tudja elérni az embereket. A "nevetségesen provinciális magyar politika" pedig a külföldi gazdasági, katonapolitikai érdekeknek megfelelően osztja a maszlagot. Én igenis úgy gondolom, hogy bizonyos tekintetben részben akadályozhatnak, bizonyos részben nevetségessé/hiteltelenné tudnak tenni, a történelem megítélésén keresztül, ha érdekükben áll. Magyar érdek van, csak az érvényesítő ereje zéró, mindig arra dőlünk, amerre a szél fúj, adnak hozzá ideológiát és történelmet is. Ahogy nekik éppen komfortos. Épphogy az oroszok /is/ serényen ténykedtek ezen a területen, itthon is és náluk is, kár lenne ezt túlragozni. "Az egykor Nagy Októberi Szocialista Forradalomnak nevezett eseményről Szergej Mironyenko, az állami levéltár igazgatója, a történelemtudományok doktora elmondta: sajnos sem az 1917. februári, sem az októberi forradalom történetét nem írták még meg." Mégis benne volt a tankönyvekben. Az a történelem, amit elhiszel.

Karchy 2010.01.14. 13:24:52

A videón Lánszki Imre beszél akit miután elkezdett a vár után kutatni, nagyon megverték a saját háza előtt. Rendszeresen akadályozzák a feltárást. pl: egy 18m-es kibontott folyosót pár nap alatt sittel hordták tele. Támogatást nem kapnak, az MTA nem foglalkozik a kérdéssel.
Bővebben:

sicambria.org/sicambria/

azt hiszem a képek magukért beszélnek

Neluril 2010.01.14. 13:40:45

Volt más is akinek az jutott eszébe hogy ez egy "igazi amerikai hazafi"-s film magyar változata, alacsony kölcségvetésen? :D
Jó a gonosz ellen, Isten velünk, szuperek vagyunk, mindenki fél tőlünk, az ellenségeink hülyék, mi meg okosak vagyunk :P

Cpt. Flint 2010.01.14. 14:09:30

@Karchy: "Egyébként rengeteg várat felrobbantottak az osztrákok. "

Ehhez a legendához javaslom ezt: toriblog.blog.hu/2009/07/16/varholokauszt

Cpt. Flint 2010.01.14. 14:11:51

@Karchy: "Nézz utána az Ős Buda várnak, ha jól tudom Buda,Attila testvére volt és az ég világon semmi köze nincs Buddha-hoz."
Szövegértelmezési problémáid lehetnek, illetve a humorérzékeddel/iróniamétereddel is baj lehet... pont azt írta reccs, hogy szóalaki hasonlóságból bármi hülyeség levezethető.

Erdőtársulás 2010.01.14. 14:49:30

@bolsh: Nehéz eldönteni, igaz? :-D Megmondom miért. Mert a nélkül, hogy az ember megtalálná a helyét a Világban oly módon, hogy a Világ is elfogadja őt ott, ahová ő vágyott és került, nincsenek szilárd alapjai, nem képes ellátni azokat a kötelezettségeket amelyeket az rá szab, és nem képes fogadni azokat a jogokat amelyeket az biztosít. Csak szenvedni képes, lázadozni, hülyeségeket vizionálni, stb. Házi feladat erről dönteni.

ikri 2010.01.14. 15:27:57

Ezt a műsort Gallának kéne vezetnie, egészen színvonalas lenne, már az első két perc után fuldokolnánk a röhögéstől :)

Karchy 2010.01.14. 17:15:47

"Tény, hogy a rendeletben kiszabott rombolások egy része megtörtént, azonban az a fajta rebellis magyarok elleni Habsburg rémtett egyszerűen forrásokkal nem igazolható, és nem adatolható." Azért valami csak történt...

Utánanéztem jó pár várnak a google-n, 3 féle pusztulási okot talátam hirtelen:
- valóban széthordták
- a török rombolta le
- a Habsburgok rombolták le

Karchy 2010.01.14. 17:16:48

@Cpt. Flint: Értettem én, de Ős Buda vára ugrott be róla. (ami nem azonos a mai Budai várral)

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.01.14. 17:21:58

@Matti: nekem is ez volt az első gondolatom. Épp csak a sisakot eltaposó Sherman hiányzott a képből :P

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.01.14. 18:02:57

@pandacsökiboborján:
ja. Aztán úgy tele is dúrtak mindent Szűzmáriás meg táltosiskolás sz@rokkal, hogy alig lehet lépni a pucoktúrás tetején. :P

Karchy 2010.01.14. 18:05:43

@sirdavegd: szomorú, hogy így beszélsz, nyilván megvan az oka... :(

GGG77 2010.01.14. 18:43:51

Egy sikeres országban a prosztók elvannak, kussban maradnak, végzik a dolgukat. Ha gáz van, sajnos előkerülnek, és az Echo épp nekik szól.

Karchy 2010.01.14. 18:54:06

@GGG77: Viszont az is igaz, hogy az elmúlt 20 évben is elég nagy gáz volt/van. Ideje lenne a sarkunkra állni és rendet tenni az országban, mert ha csak egy helyben toporgunk sz@r sem marad belőlünk.

sorhajóhadnagy 2010.01.14. 19:18:00

@bajnaikondom:
"Az a történelem, amit elhiszel." Így van.
De! A rendszerváltással megszűnt az a politikai gyakorlat, hogy kötelező, mindenkire érvényes klisékből álljon a történelem. Sőt, már előtte is voltak nagy viták, szemben a marxistának titulált (valójában a szovjet ideológiai dogmáknak megfeleltetett) tanokkal. A Habsburgok szerepéről, Horthyról, Telekiről, a 2. magyar hadseregről, Magyarország második világháborús veszteségeiről, stb.
Most teljes a szabadság: ha az EchoTV-n Szaniszló Feri tibeti sumér magyarságról értekezik, megteheti, szíve joga. Még igaznak is érezheti, elhiheti.
Sehol nem látom viszont, hogy idegen érdekeknek vagy igényeknek kellene megfelelni - most. Legfeljebb a nézőpont különbözik. Például más dolog a második világháborút magyar szemszögből nézni (fő cél a trianoni veszteségek visszaszerzése, és így fura módon legfőbb ellenségnek a németek oldalán tulajdonképpen velünk - is - szövetséges románok és szlovákok számítottak), más dolog az európai nagyhatalmak szemszögéből nézni, más dolog Oroszországot figyelembe venni, és így tovább.
Szóval a történelem paradoxona, hogy velünk él, változik.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.01.14. 19:33:49

@Dzsungelnyuszi: "nekem is szőr futkos a hátamon"

;.-DDD

@Űrlény Lajos: Nyelvünk legmélyebb rétege, az alapszavak finnugor eredetűek. A többi török, szláv, német, iráni stb.
Amúgy én szívesebben fogadom el a finn rokonságot, mint a sumert. A finnek átvészelték a több évszázados svéd és orosz uralmat, és még mindig léteznek, élnek és virulnak. Ellentétben a sumerokkal, akik senkitől sem zavartatva szépen csendben kihaltak.
nem is tudom, melyik jövőkép a biztatóbb (és melyik a valószínűbb...)

@orvian: Apai ágon meg örmény. Mondhatnók: "Szálosján tisztán nem magyar ember volt."

phoenixke 2010.01.14. 19:51:22

Megnéztem megint a videót, röhögő görcsöt kaptam... Felsorolván a birodalmakat amik elpusztultak miután megszálták Magyarországot, eszembe jtott, hogy ezt el lehetne mondani Romániára, jugoszláv utódállamokra, Ukrajnára, Moldovai Köztársaságra, Albániára stb... A legszebb az egészben, hogy a történelem során a magyarok és a románok voltak a legnagyobb törökverők, és egyikünk sem szereti emliteni hány csatolt sereg volt még köztünk, és mekkora támogatást adott az akkori Nyugat ehhez, nehogy eljusson a török oda, dögöljünk meg inkább mi. Kelet Európa a történelem bohózata sajnos, velünk együtt. Még a francia-angol-német tengely sem tudott olyan gyűlöletben megmaradni, mint Kelet Európa, pedig ők aztán egymással háboruztak, nem közösen a török meg a tatár ellen.

Alhazred 2010.01.14. 22:27:40

lehetetlen, hogy az egyiptomi-magyar (tutankhamon-tóth kálmán) párhuzamot még senki nem hozta fel.

kissate 2010.01.15. 00:39:51

Gyerekek: ilyen még van? - Nem, ilyen már nincsen.
Vagy: ez a dolog vagy nincs vagy... nem ilyen. Már.
Ez biztos valami kész átverés-só... Hm?

kissate 2010.01.15. 00:43:39

...Ja, igen: és ha meg v a n ez a dolog, akkor biztos, hogy nem magyar. Vagy ha mégis, akkor a következő elődeink nem magyarok: Széchenyi, Ady, Babits, Gárdonyi, Móra, Fekete (István), de Arany se, se Petőfi, se Zrínyi, se Balassi - jajajajajaajjaj!!!

zolee65 2010.01.15. 04:43:44

Vajon a sumér, szkíta, etruszk, hun birodalmaknak is a Kárpát-medence kisugárzása volt a végzete?

Ha ellenségeink ostobák, műveletlenek és nem tudnak olvasni, akkor Sz. F. miért pont Moszkvában végzett egyetemet? Vagy akkor még nem volt a Szovjetunió az ellensége?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.01.15. 14:13:09

@Alhazred:

Persze hogy nem!, szerencsétlen. Hogy-hogy nem esett le, hogy az helyesen Tutaj Kálmán, akit azért hívtak így, mert az ő kiváltsága volt uralkodóként a nép átszállítása a Nyilason (mára a szó Nílussá torzult). Ezt érdemes öszefüggésbe hozni azzal amit Győrffy ír az Árpádháziak part-ellenőrzéséről. Tótnak meg már csak azért sem hívhatták ezt az ősapánkat, mert őket (azaz szlávokat) akkor még nem találták föl. A tutajt annál inkább. Remélem ráébredtél tudománytalan tévelygésed mélységére?

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.01.15. 14:41:07

kellemes derűben fog eltelni az elkövetkező néhány év. csak aztán felébredjünk ebből a mákonyos álomból, mert nincs olyan orvos (legyen az akár a szívgyógyító Papp Lajos maga), aki szerint használ az emberi agynak, ha folyamatosan drogok befolyása alatt vagyon...

a sámánoknak persze muszáj, benne van a munkakörben, de legalább a többiek körülötte legyenek többnyire józanok!

CptAbr 2010.01.15. 15:22:56

Az csak nekem tűnt föl eddig, hogy a műsor szignálja egy az egyben a méltán híres Battlefield 1942 menü zenéjének ripoffja?

www.youtube.com/watch?v=kaopMpvMZbg

robitcar 2010.01.15. 18:08:48

azt hittem, hogy a Szaniszló még normális, de ez a hitem most szilánkjaira hullott.
Arra kell gondolnom, hogy Chrudinák beoltotta valami vírussal, bár a hajlamai korábban is érezhetők voltak, legalábbis visszatekintve már így látom...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.01.15. 19:43:10

@CptAbr: Az csak nekem tűnt föl, hogy eddig nem olvastad az előző hozzászólásokat?

pounderstibbons 2010.01.17. 14:08:45

@CptAbr:
Nekem már föltűnt, várom is az EA csattanós válaszát.
Kár, hogy suméres játék még nemnagyon készült, pedig biztos azt lopta volna el szívesebben (ősi kelta szokás szerint).

De legtökéletesebb főcímzene a Theme Hospital főtémája lenne:)

alasehir 2010.01.20. 20:00:24

Marhára érdektelen, hogy sumér vagy finnugor, az egészet kell nézni (hallgatni) és az úgy baromság, ahogy van. Minden mondatába bele lehetne kötni, de kinek van ehhez türelme? És kedve?

gabeszkendar 2010.01.23. 14:15:31

sajnálom hogy néhány emberből csak iróniát vált ki a magyar történelem, sok volt az a 60 év sajnos, az átkos mindenkit elaltatott, ilyen közmegegyezés meg hasonló dumákkal, "vagyis hagyjanak engem békén, és én sem fogok ugrálni" hozzáállásnak, ennek itt az eredménye. SZÉGYEN.

reccs 2010.01.23. 15:32:24

@gabeszkendar: Nem, az a sajnálatos, hogy a néphülyítés nem aziróniát hozza ki mindenkiből, hanem sokan bedőlnek, egyesek meg ebből élnek, méghozzá valószínűleg igen jól.
Már várom, hogy SZF mikor kezd kézrátétellel gyógyítani.
Ez a szégyen.

IdegenSzív 2010.01.24. 19:35:58

Kedves Echo Tv és társai!

A Magyarok Istene hangosan felsírna ennek az egésznek a hallatán, már ha egyáltalán létezik! Nem is tudtam, hogy Tibetben is jártunk ill. a keltákkal együtt hódítottuk Észak-Nyugat Európa partjait!

Nagyon nagy árat kell fizetnünk a sajtószabadságért: sajnos hagyni kell ezeket vérgőzős nyilasokat vonyítani. Ennyi és ilyen minőségű baromságot nem hallottam már évek óta.

Másfelől kikérem magamnak mert magyar létemre szerencsére nincsenek ellenségeim, ha csak nem az egyre erősödő magyar és nemzetközi fasizmus az!

Egy szó mint száz, több kultúra,és több idegenszív ha már a rög-magyarjaink szíve kőből van és csak a gyűlölet fortyog benne! Többet fényesítsétek a "kardotokat" az oldja a feszültséget!

Sok puszi nácikák!
süti beállítások módosítása