Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jáksó beszólt Bochkornak

Jáksó-Bochkor meccs

2009. november 10. 14:10 kiricsizoltan 84 komment

Unalmas is lenne a hét frekvenciabalhés poénok nélkül. Nemrégen még olyan megható volt, ahogy Bochkor betelefonálgat a sorstársakhoz, a korábbi konkurenciához, Sebestyén Balázsékhoz, és ott is zokog egy rövidet. Most viszont a danubiusos Jáksó László hirtelen hangnemet váltott. Fogta és beszólt Bochkornak a siránkozásért. Jáksó a Tabu TV-nek nyilatkozott arról, hogy oké, oké, hogy mindenkinek szívás, ha utcára kerül, és mindenki félti a fizetését, és emiatt Bochkor is egy kicsit megzuhant, de hát ha elbocsátják egy rádióadó összes dolgozóját, akkor ezzel nem Bochkor fogja a legnagyobbat szívni, hanem a hátsó vonalakban munkálkodók, akiket nem ismer senki, akik nincsenek folyamatosan a reflektorfényben, nem mutogatják őket a Mr és Mrs-ben, meg a Naplóban.

Jáksó szerint tizenkét év óta mindenki tudta, hogy le fog járni a koncesszió. "Az egyetlen egy ember Bochkor Gábor, aki ezt az egészet nem akarta tudni, és aki egy csomó részletet még ezen kívül nem tud."

A sztori persze úgy kerek, ha elmondjuk, hogy a hírek szerint Jáksó már tárgyal a Klassz FM-mel, ez idáig oké, csakhogy a Boros-Bochkor páros a Neo FM mellett szintén tárgyal a Klassz FM-mel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.11.10. 14:59:18

nem szívelem a bocskort,de inkább az ők(borossal)ripacskodásuk,mint a nímand jáksó.milyen húzónév lehet már valakinek az aberrált "dugni akarok" stílusú jáksó?

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.11.10. 15:03:06

viszont a bumerángban beolvasott hallgatói sms ektől a belem kifordúlt,mielőtt még vki azt hinné,hogy védeni merném a bocskort

Mr.KANE 2009.11.10. 15:12:05

mégcsak véletlenülsem megrendezett mókáról van szó.
a tabutévé jól jár, mert megnézik a videjót, jáksó vs. bochi jól jár, mert beszélnek a róluk a zindexet meg olvassák. nagyon izgalmas.

Gonoszkistörpe 2009.11.10. 15:20:07

Egyszer halgattam a Jáksót három percig bírtam.
Fontos lehet a vélemény bárkiről.

Roltii 2009.11.10. 15:20:58

Jáksó egy utolsó szánalmas kretén barom szvsz. Bochkorék legalább néha viccesek voltak, bár most ez a folyamtos sírás kibaszott szar, nem tudom miért akarják, hogy erre emlékezzenek az emberek.
Szerintem Jáksó azon sértődött be, hogy valszeg nevetséges pénzért tud csak átszerződni, és az egojának ez szarul esik.
Bocsiék sírnak, koncerteznek stb-> nő az árfolyamuk. Egyszerűen üzlet az egész, és van pár hülye hallgató aki asszisztál ehhez. Amit én sajnálni fogok, az a zenei kínálat, az tetszett, szerettem, most marad az mp3... csak hát a rádió változatosabb volt.

tarnuc 2009.11.10. 15:26:50

az biztos, hogy a bochkor egy öntelt pöcs de az biztos, hogy reggeli müsort csak ök tudnak csinálni.a sok eröltetetten röhögő, nyihogó segg meg se tudja öket közelíteni!

changebug (törölt) 2009.11.10. 15:28:31

Igaza van.

Amúgy az mondja meg nekem valaki, hogy mi a búbánatos francért nem lehet még 5-10-x frekvenciát beállítani országos sugárzásra aztán akinek kell vegye meg...
ha valamire ennyire igény van akkor vegyék...
vagy ennyire azért nincs...
vagy most mi a francról tárgyalnak? - azonkivűl hogy pénzről.

fbal 2009.11.10. 15:32:15

Szerintem meg, aki slágert hallgatott az eleve egy nagy kretén. Aki meg a Boros-Bocskor párosra azt mondta, hogy vicces, az nem tudja, hogy mi a vicc.
2-3 értékelhető rádió van Magyarországon, a többi szar, mert itt is tehetségtelen emberek ülnek, mint a legtöbb helyen. Új emberek kellenek mert ezek az arcok már fárasztóak és unalmasak.

cbc 2009.11.10. 15:37:57

Namost a BB duó talán már egy kicsit többet tart magáról, mint kellene, viszont Jáksó László utóbbi néhány éves rádiós tevékenysége gyakorlatilag a szakmai nullával egyenlő.

Az a műsor, ami a Danubius Rádióban este 6-tól hallható, és gyakorlatilag az ostoba betelefonálókra épít, egyszerűen minősíthetetlen, tartalmilag 0, és szakmailag is.

Isten őrizzen tőle, hogy ez tovább folytatódjon.

Roltii 2009.11.10. 15:38:28

@fbal:
te vagy a kretén... Miért mondod meg, hogy szerinted mi a jó zene és mi nem? Meg tudod viccből is több fajta létezik. Bocsiék igenis is viccesek voltak néha, természetesen nem minden nap.Azt nem lehet, még Hofi se bírta volna. De kétség kívűl nagyon sok jó pillanata volt, több mint amennyit a többi rádión hallottam...
Egyébként meg szerinted mit kéne hallgatnunk? Péterfy Borit? Akkor lenne művelt a magyar? Vagy beszélgetős műsorokat? Szerintem nem. Reggel kiváló ébresztő valami reggeli szutyok, nem véletlenül megy elég sok rádión valami ilyesmi. Utána meg legyen jó zene, viszont hogy mi a jó, az meg személyenként eltérő. Én nem akarom a mostani magyar könnyűzenét hallgatni, mert hányok tőle, és ezért bírtam a Slágert. Csak veled ellentétben én nem kárörvendek azon ha valami nekem nem tetsző megszűnik...

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.11.10. 15:42:35

@tarnuc: merthogy a bochkorék nem erőltetetten vihogó, muszájból jópofáskodó, Howard Stern utánzatot csinálnak, ugye? az összes hasonló jellegű rádiós műsor roppant eredeti és legalább annyira vicces, mint amennyire jópofának találják magukat ezek az úgynevezett sztárműsorvezetők... nooooot.

komoly, hogy valaki erre akar ébredni? mert persze, migrénes fejfájástól gyorsan magadhoz térsz a reggeli bódultságból, de én inkább iszok egy kávét, a fejfájást legalább megspórolom. aki meg megkajálja ezt a mesterkélt jópofiságot, ezt a plasztik jókedvet, a ripacskodás netovábbját, annak őszinte jobbulást kívánok.

king6 · https://nincskecmec.blog.hu 2009.11.10. 15:44:01

@Roltii: OK, Jáksót eddig én sem tartottam értelmesnek, de ez a rövid interjú rendbe tette nálam. úgy odakúrt a fatökű "imádom a hangom és a humorom" Bochkor Gábornak, h csak na!

BG, BL, voga egy senki. én nem fogom bánni, ha bekussolnak végleg.eddig nem tudtam, h mennyi háttérember van egy ilyen adón, de ez a 120 elképesztően sok. és tényleg: velük senki sem foglalkozik.

leszarom, mi lesz b-ral.

tlac 2009.11.10. 15:45:19

net, CD, iPOD, állomáskereső. ennyi

colonel Tigh 2009.11.10. 15:51:46

Miért is van igaza?
Vegyük sorjában:
"Forradalmakat szervez, tüntetést, ...."
Hazugság. 1.: Ha arra a slágeres koncertre gondol: azt már jóval azelőtt szervezték és hirdették, mielőtt ez a frekvenciabalhé kitört volna. 2.: Bocskor volt az első, aki a legelső indulatos sms-ekre és betelefonálókat nyugalomra intette, folyamatosan és többször hangsúlyozva, hogy semmilyen megmozdulást nem tolerál.
"...mindezt csak azért, hogy neki legyen állása, mert csak erről beszél, semmi másról..."
Hazugság. Minden reggel hallgatom a műsoruk, egy szót, de még csak egy halvány utalást sem tett erre, soha.
"...azokról nem beszél, akik még ott dolgoznak a Slágerben...az irodákban,pedig nekik sem lesz állásuk..."
Hazugság. Említette, nem is egyszer. Igaz, főleg a közvetlen munkatársait, de az egész apparátust kollektíve is.
"...azt az illúziót kelti, hogy ha nagyon ordítunk, akkor ez automatikusan megoldódik, nyugalomba ringatja az embereket..."
Hazugság. A "meglátjátokmajdmegoldódikésleszsláger" sms-eket mindig megcáfolta, sőt ezt mondta a múlt héten: "Egyvalamit tisztázzunk: nov.18. után nem lesz Slágerrádió. Ez tény, ez eldöntetett, nem akarom, hogy bármelyikőtök abba a hitbe ringassa magát, hogy majd megoldódik az utolsó pillanatban."
Kedves Jáksó "hátveni" László! Eddig sem voltál szimpatikus, de mostmár egy undorító féreg is vagy a szememben!

papugaja 2009.11.10. 15:51:55

Bochkor egy öntelt tapló. Jáksó egy identitásmentes görcs.

Roltii 2009.11.10. 15:56:29

@Linkovic Csumoszky:
én erre szeretek reggel vezetni melóhelyre, vagy BKV-n hallgatni...ez van.

@king6: miért senkik akiket sokan szeretnek? Én nem vagyok rajongó, őket hallgattam, mert reggel őket tartottam a legelfogadhatóbbnak de nem tettek rajongóvá, se bögrém se pólóm és koncerten se voltam. Én se bánom, ha bekussolnak, de jópár ember igen, és nem érzem úgy, hogy ezen kárörvendeni kéne. Kereskedelmi rádiók, fix koncessziós szerződéssel, megszűntek, ez van, de miért is kárörvendünk? Se sajnálni nem kell őket, se örülni, tudomásul kell venni. Amit meg összesírnak a rádióban, az egy vicc, de van megoldás: eltekerni és kész. Saját magukat járatják le, vagy értékelik fel a saját árukat az új csatornánál de ez nem ok még erre a fikázásra ami mostanság van mindenhol.

malaryanbeast 2009.11.10. 15:59:56

Srácok egy valamit tényleg nem értek.
vagy tíz éve minden reggel slágert hallgatok,
mert neken és nagyon sok mindenkinek az ő műsoraik, valamint zenei kínálatuk tetszenek.
van rajtuk kívül vagy 20 másik fm csatorna, de egyik se jött be rajtuk kívül.
de ezért nem kezdek el senkit ócsárolni hogy te miért "szar" radio1-et, roxy-t, kossuth-ot, stb. hallgatsz és hogy szemétbe vele...
gyerekek miért nem lehet egymás IGÉNYEIT tisztelni.
nem tudom hogy a sok tisztelt berzenkedő meg mennyire kérné ki magának ha az ő általuk szeretett dolgokat kezdené el más izomból pocskondiázni és tapsolni azok megszűnéséhez.

ez olyan hogy én pl hányok a roxy-tól.
számomra élvezhetetélen mind zenei mind műsor tekintetben. megoldás? Nem hallgatom,
de másnak tetszhet és nekem SEMMI JOGOM őket ezért elítélni.

akkor tessék gondolkodni...

ja és holnap pl a változatosság kedvéért kezdjük el kiutálni mindenkit aki a kék színt szereti, azok is mind barmok és pfuj, kurva kék.... :P

báró Csekonics 2009.11.10. 16:01:59

Bochkor is félti az állását (inkább csak a fizetését), meg Jáksó is ezek szerint. (Bochkortól)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.11.10. 16:05:27

Sajnos csak pár hónapja néztem át a Pirítósra, mikor megtudtam, hogy kik vannak ott. Azóta őket hallgatom inkább. Vadon Jani egy király :) De a másik kettő is hatalmas ász.
Ettől még a Bocskor egy okos és korrekt fickó. Teljesen rendben van, nem úgy mint sok bírálója, akik csak indulatokból tudnak véleményt alkotni.

Ezek persze függetlenek attól, hogy mit művelnek itt a néppel.
Szavazásnál majd olyan pártra szavazz, akik nem voltak ott ennél a döntésnél :)

ketu 2009.11.10. 16:12:02

Bochkor okos? 100 mondatából 98-at nem fejez be, mindenről "az" jut eszébe, idétlen és bárdolatlan.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.10. 16:22:06

@fbal: Szerintem aki kiáll, és azt mondja, hogy mindenki kretén, aki olyat csinál, ami neki nem tetszik, az kretén.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.11.10. 16:25:25

@ketu: Igen, okos még akkor is, ha esetleg van több ember, aki sokkal folyékonyabban tud improvizálni (hazudni).
Azonkívül, ha valakinek mindenről "az" jut eszébe és még ki is meri mondani a többség számára emészthető stílusban (itt nem Edinára gondolok, akinek a libidója valahol elveszett :)), annak semmi köze az intelligenciához.
Ellenben az a férfi, akinek nem "az" jut eszébe mindenről, nos ők nézessék meg magukat :)

elég.volt 2009.11.10. 16:34:26

@malarya: Egyetértek veled, de szerintem ez már régen nem a rádió(k)ról szól. Egyszerűen arról amit Jáksó mondott. Mindnenki pontosan tudta, hogy egyszer lejár a szerződés. Csak a Bochkor azt gondolja, hogy hát őt ugyan már nem teheti az utcára senki. Most pedig itt van a nagy hoppá, hogy feleség meg gyerek van, már nem más nőt kúrogatok hetente, pénzt kell keresni. És ez fájdalmas. Bizony. Le kell kicsit szállni a földre, a dolgozók közé, akik így élnek és nem úgy, hogy 6-10-ig ordas nagy faszságokat böfögnek a rádióba, meg röhögnek élő adásban percekig és ezért minimum 12x többet kapnak, mint mondjuk egy informatikus vagy mérnök vagy bárki. De amíg a zuhogó esőben kint áll százezer barom, addig nem fogja belátni sem ő sem Lali király. Aki nemtudom mi a jó fészkes fenétől király, sokkal inkább szánalmas vén paraszt. Én egyébként külföldi rádiót hallgatok, mert ezektől hányok, legyen az bárki. Még a Jáksótól is. Pedig most jót mondott.

Török Gábor rajongó 2009.11.10. 16:37:45

Nem értem a sok szerencsétlen miért siratja ez a két adót meg a reggeli nyihogó, vihogi tahókat?! Még ha ez Echo Tv szűnne meg vagy törölnék a Bayern Zsolti műsorát akkor érthető lenne a felháborodás. Ott lennek az első sorban a tüntetésen a Bayern Úrért!
De ezekért minek? Tisztább lesz az éter!

Inf@ 2009.11.10. 16:38:41

Remélem teljesen új gárda lesz a két új rádión, ezeket az unalam 3 millós fizetést kapó humoratlan taplókat elküldik végre kapnálni, vagy a háttérbe szorulnak.

Egyik sem ér egy kanyit sem, éljenek a reklámmentes online rádiók, ott legalább normális zene szólt.

www.megadanceradio.hu >>> Ne hallgass másra!

ccccc4 2009.11.10. 16:39:20

Szerintem semmi felháborító nincs ,hogy megszűnik a két adó! Verseny volt és vesztettek.
Ha a nyertes pályázatokkal nincs rendben valami ,meg lehet támadni a bíróságon. De eddig nem került erre sor.
Sírnak a Celebek -nevetséges-. Több ezer munkanélküli ,alulfizetett (Önhibályán kívül) mit szóljon?
Menjenn mindenki a .... akinek könny szökik a szemébe attól ,hogy megszűnik/"átformálodik" két rádió. Írigylem őket ,hogy ez a legnagyobb gondjuk.

alex1432 2009.11.10. 16:52:59

De most tényleg?Nincs ebben az országban néhány tehetséges új arc a tulfizetett magugtól szétesett pöcsök helyett

alex1432 2009.11.10. 16:54:49

Könyv,online rádió,Mp3,Dvd.Oszt kapják be!!!

op tomi 2009.11.10. 16:59:11

@malarya: Szó szerint így gondolom én is:)

krampácsoló 2009.11.10. 17:04:53

Vadon Jani az új király, a többi csak ugatja a humort.

Azt az embert szopja le a krokodil,aki úgy gondolja, hogy Jáksó "dugni akarok" és Bochkor "megmutatom a pöcsöm, ha te a pinád" stílusa között óriási különbség van az utóbbi javára.

amúgy jazzy kossuth danubius egyveleg

Spiro 2009.11.10. 17:08:51

Ha lenne eszük az új rádióknak a SHOWDERKLUB-os ifjú titánokból verbuválnának műsorvezetőket, fényévekkel olcsóbban mint a már "befutott" mostaniakból.

NEmáááá 2009.11.10. 17:13:16

Hogy meritek szidni azokat akiknek tetszik a S. vagy
a D. miközben ekkora parasztok vagytok ?
Csak egy kiragadott példa:
"(Önhibályán kívül) mit szóljon? Menjenn mindenki a"
Te fikázol bárkit baszd meg, amikor írni se tudsz ???
A másik meg a "Bayern Zsolti"-t élteti miközben a
nevét se tudja leírni rendesen...

Zabszem 2009.11.10. 17:13:40

Jáksó Laci: ott a pont. Én ugyanígy gondolom: mi lesz a stábbal, akik ott dolgoztak/dolgoznak a "nevetek mögött"? Ti valszeg könnyebben kaptok majd állást az ismertség miatt, de pl. aki a híreket szerkeszti nem biztos...(És képzeld, sok száz ember van így ezzel Gyakorlatilag több "stáb" ment tönkre, csak nem épp a rádióban. Uff

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 17:23:50

szánalmas ez a bochkor. jáksónak pedig rohadtul igaza van. ő legalább nem siránkozik, és megmondja őszintén az igazságot. mindenki tudta jól eddigis, hogy nem a boros bochkor-jáksó-balázs 4-es fog munka nélkül maradni hanem a szerencsétlen danubiusrádiós hangmérnökök és stb...felfordul a gyomrom a bochkortól (ez már a bumeráng miatt is így volt, de mostmár végképp)

tarnuc 2009.11.10. 17:37:56

@Spiro: szerintem a shwoderosok is kezdenek fáradni,tisztelet a kivételnek /bödöcs, hadházi,aranyosi/ legalábbis már nem olyan szórakoztatóak számomra. azt azért el kell ismerni, hogy naponta jópofizni baromi nehéz lehet!!!

gitáros 2009.11.10. 17:38:38

@Spiro: Mert ők nyilván hülyék, és el is mennének (sokkal) kevesebbért...

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.11.10. 17:47:59

Kivételesen Jáksónak tökéletesen igaza van.

A "riporterlány" viszont rém ostoba. Sötét szegénykém mint az éjszaka...

=Daniken= 2009.11.10. 17:49:13

igaza van Jáksónak, de ettől még egy tahó, inkább Bochkorék mint az állatlan srác...

hepe 2009.11.10. 17:59:53

Szerintem is a Bochkor Boros páros már igen nagyon ellaposodott,előre lehetett már tudni a műsor menetet.Egy-egy betelefonáló hozott némi színvonalat (meg a rá adott riposzt),de egyébként borzalmas lapos már az egész!Biztos,hogy van rajtuk kívül is tehetséges műsorvezető,csak sokan vannak,akik félnek az újtól.Bízom benne,hogy jön jobb és frissebb,szellemesebb.A stend up comedis srácok jó ötletnek tűnik.Ha már a Gálvölgyi fikázza Őket biztos!!

tarnuc 2009.11.10. 18:02:12

@XXXX: az echo tv-t meg azt a fasz BAYER zsoltit ki kéne herélni,szakmailag kritikán aluli amit művelnek !

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.10. 18:13:11

Két hete mindenki a Bumerángról beszél, ami alapján azt lehet leszűrni, hogy nem a zene miatt hallgatták a Sláger rádiót, hanem a reggeli műsor miatt. 10-kor én is eltekertem mindig a Kossuthra. Napi 5 YMCA, 12 Mennék veled, de nem akarok, 4 Dancing Queen, és ezek klónja unalmasak. Legalább a profitot nem multik nem adózzák le itt, hanem magyar cégek. A műsorvezetők nem fognak eltűnni. Kis pihi és már át is tekernek egy másikhoz. Az egész egy műbalhé! Mivel politikusok szavaztak, persze, hogy politikai döntés született. Gumicsont két hete. Most én is rágtam egy kicsit. :)

[Sven] 2009.11.10. 18:22:37

Bochkor egy szexmániás gennyarc, sajnálom a feleségét.

énekes tamás 2009.11.10. 18:49:45

szánalmas mind a két figura.
jáksó az mszp és a fidesz között pendlizik, bochkor pedig sír, miközben tárgyal.
a bayern zsoltiért pedig pluszpont a feltalálónak :-)

Seb 2009.11.10. 18:59:14

Ostoba Bocskor Gábor és láncos kutyája Boros Lajos!

Gyulai Kolbász 2009.11.10. 19:03:15

Bochkor, húzd fel a bocskort és tünés!

lajosss 2009.11.10. 19:10:58

En nem szeretem ezt az embert meg amazoket sem,de a Jaksonak igaza van...nem a nepszeru musorvezetoknek lesz majd nehez allast talalni.

Parajpuding 2009.11.10. 19:26:18

Jáksót még kevésbé bírom hallgatni, mint a B-B Bumerángját. Mindazonáltal Jáksónak ezúttal tökéletesen igaza van.

Sierpe (törölt) 2009.11.10. 19:32:37

Jáksó nem hülye szerintem. Tud normális és értelmes lenni ha akar (pl az interjúban éppen az), de benne ragadt már az idióta szerepben, ez jutott neki.
Bochkor szintén nem hülye, csak önző és arrogáns, és ez a műsorban is gyakran előjön, amikor csak úgy dől a demagógia belőlük valamivel kapcsolatban ami egyszerűen csak nem tetszik nekik. Már nem nagyon hallgatok rádiót, de amikor igen akkor bele szoktam hallgatni a bumerángba és még mindig tud vicces lenni időnként, a konkurencia meg elég szánalmas.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.11.10. 19:33:52

En reggelente Fialat hallgatok, gondolatebresztonek. Tudom ajanlani mindenkinek.

Héber Szőkésbarna 2009.11.10. 19:36:48

Bochkor Gábor egy beképzelt emberszabásu!

villamos alóli kacaj 2009.11.10. 19:37:23

Bocskor? Halál gyenge!
Ha a Boros nem tartaná kordában már rég lebucskázott volna.
A "stílusa" prosztó, és arra apellál, hogy ő milyen szépfiú.
Most, hogy bajban van kimutatta a foga fehérjét (sárgáját) egy beszari senki.

Vámczollner Gyula 2009.11.10. 19:38:47

Hé Bochkor, melyik út vezet itten Budára?

Wéber karburátor 2009.11.10. 19:41:52

Szervezzünk tüntetést és népzavazást Bochkor ellen!

elizon pucsnik 2009.11.10. 19:59:28

reklám,reklám,"áttekerés"..-van rutin bennük.rafinált fajta ,a sok szerencsétlen,meg aláírásgyűjt.hát itt tartunk.sajnálom minket

azértmertcsak 2009.11.10. 20:46:52

Sztem Jáksónak szimplán elege lett a műmájer és egyébként felettébb tehetségtelen Bochkorból, illetve abból, ahogy végigvinnyogta a médiát. Hisztis picsaként védte a mundér becsületét, felettébb bénán. Tessék, így sipítozik egy médiakurva.

úgyse 2009.11.10. 20:58:08

Jáksó egy disznó, aki műsorvezetői irányba viszi el az egészet. Már ki emlékszik arra, hogy az egész mögött néhány ember döntése van, akik most építenek egy banánköztársaságot ide. De majd, ha lenyúlták az összes adóforintotokat, ameddig mindenki a Jáksó-Bochkoron vitatkozik, akkor lesz siránkozás. Figyelemelterelésnek viszont nagyon jó.
A sláger legalább volt annyira korrekt, hogy erre a figyelmet felhívja. A Danubiusnál meg csendben maradtak, és sütögetik a kis pecsenyéjüket.
Az Economistban arról volt szó, hogy egy politikus ajánlatot tett a rádióknak. Ezt valahogy nem vizsgálja a rendőrség. Ez roppant érdekes. Miért is nem? A rendőrségen senki nem tud olvasni? Hivatalból?

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.11.10. 21:18:06

Falra mászom az öntelt,beképzelt faszfej bocskortól meg ettől az egész műbalhétól már.Aki kiment arra a koncertre ezekért az önsajnáltató majmokért sírni azt egytől-egyig falhoz állítanám és nem sajnálnám belőlük a golyót.Már elég droid van a Földön.

haifisch 2009.11.10. 21:18:15

@tarnuc: ne kapd fel a vizet, veled van az arc, csak provokál.

lionking 2009.11.10. 21:24:14

@Niterider: Teljesen igaz
Ma pl 30 perc alatt többet meg lehetett tudni a h1n1 oltásról, mint eddig az összes médiában
Amúgy én 3 évig hallgattam a S-lágert, borosbocskorostól de annyira megúntam - megutáltam, hogy azóta egy egy szám erejéig ha oda katt, de azt is csak az autóban.
Azt például mindenki felejti, hogy volt egy Sztár-rádió, ami pont olyan zenékkel (60-70-es évek) szolgált, meg játékokkal, meg úgy általában, mint a s-láger, aki tulajdonképpen lemásolta a Sztár-t, még a szignál is kiköpötten hasonló lett valószinű csak véletlenül...
Akkor se tüntetés, se szimpátia koncert nem volt...

novo 2009.11.10. 22:08:40

olyan jo lenne, ha minden ember eletemben lenne legalabb egy nap, amikor ertelmes musort hallgat reggel. mondjuk a milliok reggelire pont megfelelne. de nem, inkabb Bochkor utan sirankoznak. tenyleg ezt erdemeljuk.

Maxxa 2009.11.10. 22:09:41

mekkora egy tapló a szarosh kis Jakshow!!!!
Neki is volt műsora a rádióban de kib@sztak onnan mert hallgathatatlan volt . Bocsi valóban tudja mit csinál és 12 éve el tudja adni magát ez azért elgondolkodtató....

2009.11.10. 22:13:25

@NZ: Pontosan, alig beszélnek arról, ami a disznóság igazából. Mert nem az, hogy szegény Bocsinak nem lesz állása, hanem az, hogy piszkos trükkel nyertek pályázatot, amivel egyben százmilliókat kivettek az állam zsebéből. Ami persze nem tűnik el, megy szépen a résztvevő pártoknak. Plusz ez még megfejelődik ezzel az Economistban megszellőztetett zsarolós/korrupciós nyalánksággal.

Maxxa 2009.11.10. 22:20:22

@Jack/rendetteremt/:
egy egészséges társadalomban egy ilyen kijelentésért pszichiátriára kerülnél! te kis budos-Hitler fattya.

Gega 2009.11.10. 22:24:36

Akinek nem tetszik Bumeráng, ne hallgassa!
Egyébként meg próbáljatok meg olyan dolgokat megtenni, mint Ők, ill. a Sláger!
Ez az ország! Csak a sok fikázó köcsög!
Ahelyett, hogy itt okoskodnátok, inkább dolgozzatok, abból lesz legalább adóforint...
Hallgass Bartókot, ha nem tetszik Sláger vagy Danubius. Nem véletlenül hallgatják őket ennyien.
És nem csak azért, mert országos rádiók.
ha szarok lennének, senki sem hallgatná.

Gega 2009.11.10. 22:26:41

Ja, Jákshow?! Ki az a f@sz? Unalmas senki.
Okos? Dehogy.
Lali Király az. Ő tanult ember.
Nem úgy mint némely okoskodó itt.

Agyalap 2009.11.10. 22:28:38

Nem kedvencem a BB páros, de Jáksó egy gerinctelen féreg.
Idáig járomcsontig benne volt az új rádiók seggében, most meg a lehetséges konkurrenciát faragja?
Ha már választhatnék, nem Jáksó műsora mellett döntenék - egy rádiós ne egyszavas paraszt mondatokkal vezesse a műsorát.
Egyáltalán médiába egy ilyen szerencsétlent? A legnagyobb sikere az volt, amikor balf@sz módon beleesett a csatornába és majdnem kasztrálta magát. Mekkora hír volt...

Fánkevő Fáncsi 2009.11.10. 22:39:27

A Boros-Bochkor duó legalább tud jó rádióműsort csinálni, abban ők eléggé otthon vannak. A TV képernyőn elég gagyik, dehát az egy másik műfaj. És a Jáksó ? Hát olyan a rádióban is mint a Heti-Hetes-ben. Egy unalmas műceleb idétlen trágárságokkal meg viccekkel. Soha nem tudtam 5 percnél tovább hallgatni a rádióban. A Heti-Hetesről meg zsigerből elkapcsolok azonnal máshova.

vmaast 2009.11.10. 22:49:35

@Gega: Mit is kellene megtenni, ami akkora nagy dolog? Azért talán nem kellene Pantheon-ra emelni a két tagot :)
A hallgatottságról meg csak annyit: "Együnk mind lócitromot! Százmilliárd légy nem tévedhet!"
Szóval nyugi! Szarok ők, csak a plebs-nek ez kell ;-)

beleduma 2009.11.10. 22:50:20

Ki az a tiprpák, aki azt hiszi, hogy a Bocsit ez bármilyen formában megrengeti és az állásáért aggódik??? Haha! Elég szomorú lenne, ha nem gondoskodott volna előre a megélhetéséről. Volt és van is mit befektetnie.
Mellesleg tényleg szánalmas ez a folyamatos fröcsögés. Akinek nem tetszik amit csinálnak, az ne halgassa, de senkinek nincs joga leszólni azokat, akik szeretik.
MINDENKI fikázható valamiért!!!!

dnsface 2009.11.10. 23:21:17

Éljen a sláger meg a Danubius, de nem baj ha kicsit frissül a rádiózás majd utána. Biztos találnak más frekit.

szilba 2009.11.10. 23:49:28

Jáksó jobb, ha tartja a pofáját. Ő eddig csak az elvetélt Heti hetessel, meg a "Háttventi" úgymond "műsorával" került a média kereszttüzébe, de ott is leginkább azzal, hogy eljátssza az impotens hülyegyereket. (Lehet, hogy tényleg az, de akkor se nyekeregjen a médiában, hogy neki nem jutott nő...)Ráadásul ő már lefeküdt a Danubiust váltó csatornának.
A Bumerángot lehet szeretni, nem szeretni. Bocskor taplósága sokszor engem is idegesít, de még mindig ők csinálják a legszórakoztatóbb reggeli műsort. A Danubius is ezt próbálta utánozni a Balázs-Vadon Jani (ez ki a fene...), meg a Rákóczi féle reggeli műsorral, szerintem mérsékelt sikerrel. Azt pedig egy idióta se gondolja, hogy most akár a Vogának megélhetési gondjai lesznek, Bocskornak pedig biztos, hogy nem. Mindenesetre én azt tisztelem bennük (majd meglátjuk mennyire igaz...), hogy kitartanak a Slágerrádió mellett.
A baj az,hogy nagyon úgy fest, megint politikai döntés született, két párt megegyezett, hogy mindegyik rádiója felkerüljön az országos csatornákra, függetlenül attól, hogy valószínűleg ( hacsak nem totál hülyék...) ők is zenei műsort fognak sugározni. A reklámbevételeket fix áron eladták egy külső cégnek (amiben valószínűleg részesedésük van...), és ők csak ezután az összeg után fognak koncessziós díjat fizetni. A cég pedig a piaci áron tovább forgalmazza a reklámidőt. Ezzel persze kevesebb kerül az államkasszába, kevesebb jut majd az MR1_MR3 triónak, vagy akár a kincstári TV-nek, de ez "nem baj", hiszen majd mi kifizetjük, hiszen mindegyik rohanni fog meghúzgálni az állami csöcsöt. Fogjátok hát végre fel: itt messze nem a B-B-V trió fizetése, vagy "munkanélkülisége" a tét, hanem megint a pénz pumpálása a pártokhoz (közel álló...) csoportoknak.

szilba 2009.11.10. 23:57:05

Ja, és még valami: szabad frekvenciát nem lehet csak úgy "találni". Egyrészt ennek szigorú -nemzetközi- szabályai vannak, másrészt még ha lenne is egy olyan freki, ami országosan szabad (tehát nem zavar más, akár külföldi, stb. adásokat...), az országos adóhálózat kiépítése iszonyú pénzekbe kerülne. Esetleg helyi rádióadókkal lehetne egyezkedni,hogy egy meghatározott időtartamban mondjuk a Bumerángot sugározzák, de ez messze nem országos lefedettség.

El Argentino 2009.11.10. 23:58:35

@Gega: Húha, Lali király igazi kuuuultúúúúr embör? :D

Kalmár 2009.11.11. 00:13:47

Szomorú leszek, ha nem tud a média kitörni ebből a nihilista, neolibárális körből.
Jáksó, Bochkor, Hajós, Balázs.
Nekem mind egyforma értéktelen nagyképű.
Nem hallgatom őket, de alig tudom kikerülni.
Remélem találnak valakit aki tud valamit felmutatni is.
Nekem nem eredmény ha csak altesti humorból áll valakinek a mondanivalója.
Még a Fábryt is idesorolom, pedig ő közelebb áll a konzarvatívok szivéhez.
Meglátjuk.

G.T. 2009.11.11. 00:35:38

Kedves Lalikirály! Nem kellene már nyugdíjba menni? Vagy hiányozni fog a havi milla a liberális pénztárcából?
Örüljetek, hogy eddig volt elég idióta, aki fizetett nektek az igénytelenségetekért, magyarul szerencsétek volt!

Vagy netán átvertétek az egyszerű embereket, és abból éltek nagylábon?

Kár, hogy akik a rádiónál dolgoztak értékes, és sokkal intelligensebb emberek, azokért nem aggódtok, mert ők szívni fognak csúnyán, de ti mindegyik idióta kereskedelmi TV-ben találtok millás állást...

artbutikos 2009.11.11. 00:36:49

A Slágeren reggel négytől ötig ment egy élő betelefonálós műsor az klassz volt.

Török Gábor rajongó 2009.11.11. 01:00:25

NEm kell aggódni a bumeáng miatt. Majd valamelyőtök megveszi a Slágertől a régi felvételeket és akkor hallgathatjátok őket egész nap.

Hajrá Fidesz/MSZP zúzzátok szét a gyalázatosokat!

Edward Nygma 2009.11.11. 07:42:27

Jáksó - ha picit odafigyel és kilép a bohócszerepből - okosakat mond.

Mint most.

Droidfigyelő (törölt) 2009.11.11. 09:34:43

@NZ:

"A sláger legalább volt annyira korrekt, hogy erre a figyelmet felhívja."

12 évvel ezelőtt a Hungária Rádió (vagy mifene volt a neve), megnyerte ezt a frekvenciát, majd a győzelem után egy-két héttel kérte az ORTT-t, hogy mentse fel a nyertes pályázatban vállaltak 50%-a alól (pl. hogy mennyi magyar zenét kell sugároznia, és hogy mennyi beszélgetés lesz). Mit tesz isten, a felmentést megkapta, a Hungária Slágerként kezdett sugározni, és egészen addig nem zavarta a korrupció, amíg nyertesként kaszált (lásd az előbb), meg amíg tavaly még úgy tudta lefizetni az összes pártot, hogy a koncesszió automatikus hosszabbítása csont nélkül átment a parlamenten. Csakhogy Sólyom visszadobta, és most az van, ami van.

Ennyire volt korrekt a Sláger. Az, hogy korrupció van, amúgy nagyon szomorú, de nehogy már kitüntessük ennek a korrupciós játszmának azt a szereplőjét, amelyik egészen addig, amíg benne volt a pixisban, kurvára jól érezte magát benne, de most, hogy kihagyták, elkezdi verni a nyálát. Bocskorműsorvezetsztárszemélyiségmédiaistenről meg ne beszéljünk, mert semmi más nem fáj neki most, mint az, hogy 2010-ig szól a szerződése a Slágernél, vagyis egy nemlétező rádiónál van immár állásban. Ennyit a forradalomról.

Az Economistban arról volt szó, hogy egy politikus ajánlatot tett a rádióknak. Ezt valahogy nem vizsgálja a rendőrség. Ez roppant érdekes. Miért is nem? A rendőrségen senki nem tud olvasni? Hivatalból?
süti beállítások módosítása