Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hibás kérdést tett fel Vágó

Török gyerek megvágta

2009. október 21. 13:30 Tm 110 komment

Egy kvízműsorban a leggondosabb szerkesztés mellett is előfordulhatnak hibás feladványok, és ilyenkor a készítők csak abban reménykedhetnek, hogy a problémás kérdések minimálisan befolyásolják a játékosok szereplését. A héten utoljára látható Párbajból egyelőre 36 rész készült, de sajnos ennyit sem sikerült baki nélkül összehozni. A TV2  pechjére ráadásul az október 19-ei adásban az olvasónk által kiszúrt rossz feladvány egy játékos kiesését okozta. Azoknak, akik nem látták, és most sincs türelmük csekkolni a videót 14:57-től összefoglalunk, aztán levezetünk.

 

Az inkriminált kérdés az volt, hogy miben különbözik a nagyharsányi csata a Mohács, Buda, Nándorfehérvár hármastól. Négy lehetséges választ adtak meg:

A. a törökök győztek
B. a törökök vesztettek
C. nem augusztus 29-én volt
D. élve maradt a fővezér

Polgi A-ra és a B-re tett, Peti játékos pedig biztonsági kűrt futva mind a négyre. A szerkesztők a C-t jelölték meg helyes válasznak, mert a nagyharsányi kivételével az összes esemény augusztus 29-én történt, így ezen a ponton az A-ra meg B-re tippelő Polgi elbúcsúzott. Pedig nem kellett volna.

A feladványban szereplő Nándorfehérvár ugyanis nem lehet az 1456-os diadal - hiába magyarázza maga Vágó István is ezt - mivel az júliusban volt. A város 1521-es eleste viszont valóban augusztus 29-ére esett, ami egyben ugye azt is jelenti, hogy ott a törökök győztek - akárcsak Mohácson 1526. augusztus 29-én és Budán 1541. augusztus 29-én. Vagyis a nagyharsányi csata nemcsak azért lóg ki, mert augusztus 12-én volt 1687-ben, hanem azért is, mert a másik hárommal szemben ott bizony jól elhupáltuk az oszmán birodalmi sereget. Magyarán a C mellett igenis helyes volt az B válasz is.

A történelemórát és a találatot ezúton is köszönjük Kővári Tibornak. A videót 15 perc 30 másodperctől érdemes nézni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2009.10.21. 14:14:57

először láttam ezt a műsort elejétől a végéig, pont azt az adást, hát, jó unalmas ... a kiesett fickóért amúgy nem nagy kár, már azis mázli, hogy eddig életben tartotta az evolúció ...

M, az állat 2009.10.21. 14:15:05

fájdalomdíjként ajánlják fel a nyereményt, ez nekik nem pénz.

Mr Chablis 2009.10.21. 14:16:05

De jó lenne, ha mindig csak ekkora konfliktusokat kellene kibeszélni és kommentelni. Szép új világ.. :)

68nyara 2009.10.21. 14:18:15

Nem az első, sok ilyen baki volt a Lehet ön is...ben is. Amire emlékszem az egyszer egy Lenines kérdés volt, meg a dinoszauruszokkal foglalkozó régész megfejtés, ahol a paleontológus nem is volt a válaszok közt.

king6 · https://nincskecmec.blog.hu 2009.10.21. 14:19:10

abszolút így van!!! ez nagyon ciki. ez történik akkor, amikor idióták, analfabéták, még egyetemet sem végzettek a szerkesztői egy ilyen műsornak. pedig ide elkéne minimum egy érettségi. de hát a tv2 szerkesztőinél még egy ilyen is luxus... szerintem is vissza kéne fizetni a srácnak a manit. ez a minimum.

endre69 2009.10.21. 14:19:10

Most nem azért, de Nándorfehérvárról kinek jut eszébe annak eleste, amit ráadásul a történelem órákon nem is tanítottak? Ezt ki az istennek kellene tudnia? Nándorfehérvár 1456 július 21.én volt, akkor pedig porrá zúzta Hunyadi a törököket, így az RTL klub is, és Vágó is balmálja magát. Lehet, hogy Vágó ezt keni-vágja, de egy laikus rohadtul nem. megkérdezném egyszer Vágót, hogy tudja-e mikor volt a prágai tavasz? És ha azt mondja, hogy 1968-ban, akkor téved. Prágai tavasz ugyanis ilyen alapon minden évben van.

johevi 2009.10.21. 14:20:38

Nem tettek fel semmilyen HIBÁS KÉRDÉST, a kérdéssel minden rendben volt, a jó kérdésre fogadtak el HIBÁS VÁLASZT.

homér 2009.10.21. 14:25:44

Vágó egyik másik műsorában meg az volt pár éve a kérdés, hogy hány fokon forr a víz. A négy lehetőség között persze ott volt a 100°C is... Nade a másik 3 lehetőség is helyes válasz, és ehhez a "tudáshoz" se kell akadémiai tagság, csak oda kell kicsit figyelni általános iskolában a fizika órán. Persze ez egy Vágó szintű "tudással" rendelkezőnek nem tűnik fel, vagy nem súgták a fülére, hogy benyomjon egy jó poént.

Kisbefektető 2009.10.21. 14:32:10

szerintem először nyisd ki a történelemkönyvet, ha már nem figyeltél eléggé anno történelemórát.
Nándorfehérvárat 1521 augusztus 21-én vette be a török.

Billy Cole 2009.10.21. 14:32:19

Nem szeretek kötözködni, de

a) aki nem csak általános iskolai szinten tanult töri annak Nándorfehérvárról nem csak a Hunyadi féle diadal ugrik be hanem 1521 is, tehát a kérdés félreérthető, tehát hibás (főleg hogy csak egy jó megoldást lehet elfogadni)

b) a nagyharsányi csatáról azt állítani, hogy "elhupáltuk az oszmán birodalmi sereget" minimum téves. Nem a csata végkimenetelére gondolok, hanem a többeszszám első személyre.

(Mégegyszer bocs ha kötözködésnek tűnt!)

Dr. Tom 2009.10.21. 14:32:30

@endre69: "így az RTL klub is, és Vágó is balmálja magát."

Így endre69 is blamálja magát.

kenu 2009.10.21. 14:37:11

1 millát kifizetni, törököket perelni, mert ők hibáztak. Ha nem fizetnek, akkor addig bojkottálni az uniós belépésüket, amíg nem perkálnak!
Politikai háttéralkura hajlunk: fizetnek fél millát, támogatjuk őket az eu-ban, de nyugatról minden nyári szabadságra hazatérő törököt csak akkor engednek be Törökországba, ha felmutat egy magyarországi benzinszámlát a tankolásáról! Egyszerű ez, minek bonyolítani... A b-terv a háttéralkura, ha Kapolyi építhet hőerőművet Ankara mellett török állami megrendelésre a Seholsincs szigeteki offshore cégén keresztül!!!

Mocskos Kaviár 2009.10.21. 14:37:56

Nem mindegy? :) Úgysem tudta, csak tippelt.

Suttora 2009.10.21. 14:39:00

Felhívom mindenkinek a figyelmét, hogy a kiesett srácnak nem volt egy darab forintja sem, akkor lett volna esélye pénzt nyerni, ha kiejti ezt az embert, meg még másik kettőt. Aki ismeri a játékot, az tudja. Ily módon elég nehéz megállapítani mennyit is kéne neki visszafizetni

johevi 2009.10.21. 14:39:41

@Superpat:
Akkor se a kérdés volt a hibás...

Proctor 2009.10.21. 14:48:37

sunblind, hat egyet kell ertsek... :D

a Nanga Parbat rabjai 2009.10.21. 14:49:42

Ideje már, hogy lekerüljön a műsorról ez a vetélkedő, Vágó meg csak igyon tovább...

is 2009.10.21. 14:51:42

szerintem üzenjünk hadat a törököknek, aztán lehet az új csaták dátumaival kvízjátékot játszani ... török nyelven, két Mekka felé fordult imádkozás között.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.21. 14:55:02

Nem ez az első eset, hogy a TV2 buta. Egyszer tök véletlenül láttam a Jakpucskes viccvetélkedőt.

Abban is milliókért volt (vagy 12 lehetőség volt), hogy a békaugrás taktika kinek az stratégiája volt a Csendes-óceánon.

Csak rossz válasz volt, a jó nem szerepelt ott...

Laliath 2009.10.21. 14:56:31

melyik augusztus 29-i budai CSATÁT nyerték meg a török?

bioLarzen 2009.10.21. 14:57:10

Nem tudom, mostanában hogy megy ez, de én anno több tévés vetékedőben is voltam a 90-es években és ott a szerződésben, amiket a felvétel előtt aláírattak, volt egy olyan pont, már nem emléxem szó szerint, de pont arról szólt, hogy az esetlegesen előforduló hibásan megadott "helyes" válaszok miatti szopások okán nem perelhetem őket, nem állhatok elő semmiféle igénnyel, max az lehet, hogy ők adnak egy új esélyt, stb... Ha ezt nem írtad alá, nem játszottál, ilyen egyszerű.

(Az egyik ilyen intéző csajszi mondta is, hogy azért szeretik többek között Vágót szeződtetni az ilyen műsorokra, mert ő általában kiszúrja a rossz válaszokat, legalábbis sokkal nagyobb arányban, mint mások :D)

Laliath 2009.10.21. 14:58:06

@werem:
ja igen, ebben a műsorban olyan kérdések vannak, amikhez TUDNI kéne valami. Ezért bukta a mai Magyarországon.
Mert tudni ma nem sikk...
Csak a szerencsejáték a menő :(

Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.10.21. 14:59:49

Én azért egyszer megnézném, hogy Vágó István meddig tudna eljutni a kvízműsoraiban. (Nem éllel mondom, hanem ténylegesen kíváncsiságból)

papugaja 2009.10.21. 15:04:26

Nekem meg egyből az merült fel, hogy Budát a török csata nélkül foglalta el.
Visszavívásakor meg mi győztünk.

txabee 2009.10.21. 15:05:05

@kenu: támogatjuk őket az eu-ban, de nyugatról minden nyári szabadságra hazatérő törököt csak akkor engednek be Törökországba, ha felmutat egy magyarországi benzinszámlát a tankolásáról! <--- ez eddig miért nem jutott eszébe senkinek? :D ez kibaszott jó ötlet, pont olyan jó mint hogy a segílyesék dolgozzanak :D Kenu nem akarsz miniszterelnök lenni?:D

eznemisénvagyok 2009.10.21. 15:07:03

@68nyara: Nem esküszöm meg rá, de mintha egyszer a Legyen ön is milliomosban azért esett ki, mert a gepárd Vágó szerint nem macskaféle, hanem kutyaféle.

Hozzáteszem: valóban vannak akik ilyesmit állítanak, arra alapozva pl, hogy nem tudja behúzni a körmét, de könyörgöm! Pont a gepárd az egyetlen nagyMACSKA, ami tud dorombolni is!

Tesveer 2009.10.21. 15:10:23

Na vááárjunk, a Nagyharsányi csatát második mohácsi csatának is nevezik.:-) Így viszont ha Nándorfehérvárnál nem feltétlen a diadal számít, amire mindenki gondol, akkor Mohácsnál is nézhetjük ezt, vagy Budánál a visszafoglalását. Akkor viszont a győzelem egyezés is lehet a 4 eseménynél, viszont Nagyharsánynál csak aug. 12.-én volt csata. A B és D kilőve, így mégis a dátumos a jó válasz. A pénz felét elég lesz, ha utalják a számlámra.:-)

Zizi6785 2009.10.21. 15:15:05

Ja, de az senkinek sem tűnt fel, hogy a játékos ezt jelőlte meg helyes válaszként:
A. a törökök győztek
B. a törökök vesztettek

Azért Mohácsot illene tudni minimum, úgyhogy a játékos húzzon el a rákba, illetve fizesse vissza az államnak azt a pénzt, ami az ő iskoláztatásába került.

slovens78 2009.10.21. 15:18:02

Foglaljuk el csellel jövő nyáron isztambult.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2009.10.21. 15:20:07

Egy kis mellékszál. Én '90 előtt érettségiztem, tök ötös voltam mindig töriből, de halvány f*ngom sem volt erről a nagyharsányi csatáról. Bevallom, hogy rákerestem a google-ban, és kidobta, hogy ez volt a második mohácsi csata más néven. Ez már beugrott.
Műsorról színvonaláról csak annyit, hogy ha több tíz milliót lehet nyerni azzal a kérdéssel, melyik magyar uralkodó volt hatalmon Amerika felfedezésekor, az szégyen. Bocs, de ez gimiben annak idején a kettesért felelőknek volt beugró kérdés évvégén.

mohopasi 2009.10.21. 15:20:28

@Zizi6785: Én mondjuk ezt nem láttam. De kíváncsi lennék, mi volt a másik 2 alternetíva. :-))))

Samott 2009.10.21. 15:21:46

@Csibefogó: Detto, pedig a torit szerettem, de igy talalva fogalmam se volt mirol van szo.

Zizi6785 2009.10.21. 15:22:19

@mohopasi: nem olvastad a bejegyzést?

sztárvendég 2009.10.21. 15:22:56

@kenu-t miniszterelnöknek!!!!Én csak egy kényelmes tanácsadói posztot kérnék,havi 15 millió nettó fizuval. 4 hónap múlva meg 3 milliárd végkielégítéssel lelépek, és viszem a szolgálati MX6-t is. Akkor ezt megbeszéltük.

pcland-hu · http://www.pcland.hu 2009.10.21. 15:29:24

ebből se leszünk okosak. nem is az a cél, csak legyen v.mi két reklám között.

Lord_M_ 2009.10.21. 15:30:51

@eznemisénvagyok:
ha jól emlékszem az oroszlán is képes a dorombolásra, de csak szakaszosan (vagy kilégzéskor, vagy belégzéskor), míg ugye az alapmodell (házi)macskák gyakorlatilag mindkét irányba' képesek...

persze régen volt amikor erről olvastam :)

mania47 2009.10.21. 15:36:43

Arayoskáim! Törvényhozó Nagy Szulejmán szerencsenapja volt aug. 29.: Buda, Nándorfehérvár, Mohács, Rhodosz elfoglalása. Szigetvárt is aug. 29-kén akarta elfoglalni, de nem jött neki össze. Én is a nagyharsányi csatát zártam volna ki. A TV2 pedig fizessen, mert nem volt egyértelmű a kérdés és válasz! Pá

surayana2 2009.10.21. 15:39:11

Ilyen a fidesz alatt nem fordulhatott volna elő. Vágó monnyon le

NKB 2009.10.21. 15:41:47

Nem ez volt az egyetlen hibás kérdés a vetélkedő során! Érthetetlen, hogyan fordulhat ilyen elő. A kérdések pongyola megfogalmazását már nem is említem.
Jómagam több tv-s vetélkedőben vettem részt a 70-es, 80-as években, de ennyi gyenge játékos soha nem volt. Már a próbajáték(ok) során kiszűrték a kevésbé jól felkészülteket.
Sajnálom Vágót, hogy ilyen vetélkedőben kell kínlódnia...

Zizi6785 2009.10.21. 15:43:45

@mania47: nem kellet kizárni egyik csatát sem!
Itt mindenki úgy ír be, hogy el sem olvassa az eredeti cikket???
Mindenki monnyon le!

2009.10.21. 15:50:09

Na, arról nem is beszélve, hogy az USA zászlón nem 51, hanem csak 50 csillag van.

Taxomükke (UK) 2009.10.21. 16:03:23

Én penig (sic!) arra lennék kíváncsi, hogy mikor fizetik vissza azt a telefonköltséget, amelyet a Legyen Ön is Milliomos c. műsorba jelentkezők buktak, akik jóhiszeműen és reménnyel telve telefonálgattak, holott Vágóék már tudták, hogy nem vesznek föl több részt... Ez mi, ha nem csalás?!

dr.pupak30 2009.10.21. 16:05:58

van olyan szó, hogy elhupálni ?

ChPh 2009.10.21. 16:07:16

Nem ez az első baki, volt más is, csak ott nem forgott fenn pénzvesztés lehetősége, esetleg nem hiba, csak vitatható a válasz ;)

CJKrisz 2009.10.21. 16:09:24

Nem egyszer volt már ilyen a legyen ön is milliomos típusú játékokban. Pár éve az volt a kérdés, hogy az alábbi állatok közül melyik nem csillagkép: Oroszlán, Bika, Zsiráf, Kos. A bibi az, hogy ez mind csillagkép, nincs helyes válasz a kérdésre. A Zsiráfot azért elfogadták... Más kérdés, hogy a Zsiráf nem tartozik a 12 állatövi csillagkép közé, viszont csilagképből összesen nem 12, hanem 88 van. Köztük a Zsiráf. Az északi félgömbről látható az égi pólus (Sarkcsillag) közelében.

CJKrisz 2009.10.21. 16:11:25

Nem egyszer volt már ilyen a legyen ön is milliomos típusú játékokban. Pár éve az volt a kérdés, hogy az alábbi állatok közül melyik nem csillagkép: Oroszlán, Bika, Zsiráf, Kos. A bibi az, hogy ez mind csillagkép, nincs helyes válasz a kérdésre. A Zsiráfot azért elfogadták... Más kérdés, hogy a Zsiráf nem tartozik a 12 állatövi csillagkép közé, viszont csilagképből összesen nem 12, hanem 88 van. Köztük a Zsiráf. Az északi félgömbről látható az égi pólus (Sarkcsillag) közelében.

dr.pupak30 2009.10.21. 16:18:50

@Deszkás: ilyen szó márpedig nincs. mondjon le vágó és grécsi

dr.pupak30 2009.10.21. 16:20:18

a sarkcsillag közelében én egy nagy muffot látok

tapia 2009.10.21. 16:31:22

A törökök monjanak le!

parmenion 2009.10.21. 16:33:45

Nekem a D válasz is szimpatikus abban a kombinációban, hogy II. Lajos meghalt mohácsnál, Abdurahman Buda visszafoglalásánál, Hunyadi pedig Nándorfehérváron. Az igaz, hogy nem a csatában, hanem pestisben, három héttel később. Ha már a kérdés ennyire nem egyértelmű, szerintem ez is belefér..

Gestas 2009.10.21. 16:37:35

Imádom Tm, bejegyzéseit!
Friss, szórakoztató és tudja, hogy senki nem néz végig egy 22-perces videót:)

2009.10.21. 16:39:04

Itt egy újabb hibás kérdés.

webcast.tv2.hu/dynamic/index.php?m=video&video_id=403821

10:34-nél

A "CS" az egy darab betű.

A magyar helyesírás szabályai 7. pont.

mek.oszk.hu/01500/01547/01547.pdf

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.10.21. 16:41:53

@pupak30: Lázár Ervin mesében is szerepel (A hazudós egér), csinálj gyereket és megtudod

fingerbangs 2009.10.21. 16:50:54

kapja meg a penzt a srac, megerdemli
plusz a vago ismerje be hogy muveletlen paraszt aki csak eljatsza hogy kurvara tudja a jo valaszt magatol is, pedig soha semminek nem nez utana, mert ez irrital nagyon
es ne keruljon tobbszor a kepernyore
kb. ennyi eleg is lenne

utyu 2009.10.21. 17:02:19

Vágó úr átvehetné a Mónika sót.

lac666 2009.10.21. 17:06:13

A Vágó monnyjon le!!!

Novi bácsi 2009.10.21. 17:08:46

Legyen Vágónak új műsora "PERBAJ" címmel.

archimed 2009.10.21. 17:19:20

az ciki, hogy Vágó a monitorrról kukkolva oktat ki mindenkit, (így bármelyik celeb eljátszhatná a mindentudót), és igy jön be az egyébként előfordulható távedés. A szerreplőket lesöpri, nincs humora, megsértődik, miatta nézhetetlen a műsor.

glabla 2009.10.21. 17:19:51

az a gyerek amúgyis egy selejt volt csak idő kérdése volt hogy kiessen.

robian 2009.10.21. 17:27:45

néhány nappal korábban volt egy másik hiba is, igaz nem befolyásolta érdemben az eredményt, a kérdés az volt: hányszor volt Habsburg trónfosztás A:1 B:2 C:3 D:4 és szerintük a c volt helyes, azonban én 4-ről tudok. Okt 13-i adás. Béke

peelou75 2009.10.21. 17:44:24

Ez a kérdés és a lehetséges válaszok olyan szánalmasan slendrián módon vannak megfogalmazva, hogy csak na. Mióta csata Buda elfoglalása vagy visszavétele, vagy Nándorfehérvár megvétele vagy éppen eleste? Ostrom vót az mind... arról nem is beszélve, hogy Budát csak a 15 éves háború alatt vagy 5-ször próbálta meg visszaszerezni a keresztény oldal, szóval ilyet betenni, hogy "Buda", enyhén szólva is dilettantizmusra utal. Kb mint amikor a lövegek repkednek a levegőben...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.21. 17:46:03

@Csibefogó: Az. Olyan kérdéseket kérdeznek és ezek nem tudják. Egy műsor mégnéztem kíváncsiságból. Az összes ellenfelet egyedül lenyomtam volna, pedig általános műveltségem a szépirodalom, festészet és opera terén a nagy 0, de még ez is elég. Történelem és minden más témában lealáztam volna azokat akik bejutottak.

Csak éppen a szereplő válogatáson nem a tudásra mennek, hanemhogy a tévés bohóckodásra mennyire alkalmas a jelölt. Nekem kedvem sem lenne hozzá...

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.10.21. 17:49:07

A LÖIM is tele volt rossz kérdésekkel/válaszokkal. Nem nagyon néztem, de legalább három alkalommal írtam a retekklubnak, hogy ez vagy az nem úgy van. Még egy olyan válaszra sem méltattak, hogy "T. cím, értékeljük erőfeszítését, valószínűleg igaza van, de a játékosokkal kötött szerződés x. pontja értelmében leszarjuk."

Ugyanez persze igaz az index.hu cikkeiben megjelenő fatális baromságokra is... Az ugyelet@ e-mail címek mindig csak dísznek vannak kitéve, meg, hogy a júzer kidühönghesse magát.

BÁNYAI 2009.10.21. 18:03:48

Tézis:
A szegény kiesettnek pénzt kell kapnia, mert jól válaszolt, vagy vissza kell, hogy hívják a vetélkedőbe!

Antitézis:
Nem lesz már Párbaj műsor többé, tehát sem visszahívni nem tudják, sem a műsorból kifizetni a nyereményét.

Szintézis:
Fizettessék ki magával Vágóval, a hiteltukmáló reklámjából úgy is sokat szakított!

JohnWatt · http://allas.dolgok.com 2009.10.21. 18:09:53

Egyszer én is észrevettem egy hasonló hibás kérdést, de már nem emlékszem mi volt az.

xuxo 2009.10.21. 18:18:32

Álljunk meg egy szóra,Vágó is csak egy ember és tévedni emberi dolog :)

xuxo 2009.10.21. 18:19:03

Álljunk meg egy szóra,Vágó is csak egy ember és tévedni emberi dolog :)

Alf (törölt) 2009.10.21. 18:25:33

agyára ment a politizálás, ennyi

vadibandi 2009.10.21. 18:38:27

Már az első adások egyikén volt hibás kérdés.
Hol állították meg az oroszok Napóleon hadait 1812-ben?

Borogyino
Moszkva
Minszk
a negyedikre nem emlékszem

Borogyinót tekintették helyesnek, noha a csata többé-kevésbé döntetlenül végződött, és a franciák az oroszok visszavonulása után még tovább vonultak előre Moszkváig.

szemtanú 2009.10.21. 18:52:52

Ha a válaszok voltak meg először és ehhez találták ki a kérdést, akkor valóban, a kérdés hibás:)

táltos 2009.10.21. 19:30:53

Vágó István abban is tévedett, ráadásul kétszer is, hogy József Attila Öcsödön Makkai Ödönnél volt neveltgyerek.
Makkai Ödön viszont csak később lett a gyámja (és nem nevelőszülő), miután feleségül vette József Jolánt.

Ez talán nem befolyásolta a játékot, de tévedés.

legelteto 2009.10.21. 19:43:34

@68nyara: Nem esküszöm meg rá, de mintha egyszer a Legyen ön is milliomosban azért esett ki, mert a gepárd Vágó szerint nem macskaféle, hanem kutyaféle.

Évtizedekig az volt az elfogadott, hogy kutyaféle. Sokan vitatták, de nem volt egyértelmű a tudomány álláspontja. Végül a macskafélékhez sorolók érvei győztek, ma már oda sorolják, s megszűnt erről a vita. Ha igy nézem, akkor csak annyi történt. hogy nem friss ismeret alapján itélte meg a választ.

conect 2009.10.21. 19:50:12

Budán 1541. augusztus 29-én.

Áruld már el ez milyen csata volt???

Simán besétáltak és átvették az irányítást, vérontás nélkül.

1686 Buda visszafoglalása. Az igen Az csata volt. Csak nem tudom melyik hónapban volt:))

francia sakk 2009.10.21. 20:19:13

Komolyan, "hibás kérdés"?
Nem volt a végén kérdőjel, vagy mitől hibás?

Yumurdzsak 2009.10.21. 21:49:23

kb. epilepsziás rohamot lehet kapni ez alatt a műsor alatt

rákotraráapöszegöbre 2009.10.21. 21:52:33

nem néztem a műsort, ezért nem tudok hozzászólni, mégis megtettem...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2009.10.21. 22:02:07

A Margithidas kérdés is necces volt, meg volt még 1-2 ...

Messidor 2009.10.21. 22:08:35

En egyszer egy vetelkedoben kijavitottam a Vagot,amikor nem fogadott el egy jo valaszt egy hibasan feltett kerdesre,csak ami neki-rosszul- fel volt irva.A leadott musorbol teljesen kivagtak a reklamaciomat es bevagtak egy mondatot a Vagotol,ami kimagyaraza a bakit.

V for Vendetta 2009.10.21. 22:25:05

Hát a Vágó ebben a műsorban még idegesítőbb, mint a Legyen Ön is milliomosban!
Sziasztok

kafferbivalybalamber 2009.10.21. 22:44:39

"Magyarán a C mellett igenis helyes volt az B válasz is."

Magyarán azért ez nem teljesen így van.
(Igen, tudom, grammárnáci. Bekaphassátok, büdösbunkó írástudatlanok.)

pucros 2009.10.22. 01:31:24

Nem értem, mi a gond. Azt írja a comment: "A város 1521-es eleste viszont valóban augusztus 29-ére esett" Akkor meg miért nem jó a C ?

Budán se csak egyszer volt csata, biztos Mohácson is volt több. Használjunk egzisztenciális kvantort: _volt_olyan_ mindegyikből, ami arra a napra esett.

Tm 2009.10.22. 01:33:58

@pucros: nem azt mondtuk, hogy nem jo a C, hanem h jo a B IS

gitáros 2009.10.22. 02:18:57

@Laliath:
Hogy, hogy nem, Vágó pont akkor jött el a rötölötől, amikor a műveltségi kérdések közé holmi barátokköztös fontosságok keveredtek...

A műveltség tényleg ciki. Vágóról jópár ostobának annyi jön le, hogy "oszt mitül olyan kurva okos, há' oda vannak neki írva a válaszok"... Ez van.

dyro 2009.10.22. 07:48:04

az 50 vs 51 csillag az USA zászlón nekem is megütötte a fülemet! És mindezt azzal magyarázta Vágó IS, hogy persze 51 állam van... Na nee... és ki az 51.? Disneyland?

staropramen 2009.10.22. 08:03:12

Az addigi válaszai alapján a játékosról csak annyit, hogy agyilag egy jóképességű középső csoportos ovodás képességeivel rendelkezett.
A kérdésre két választ jelölt meg-
1.győztek a törökök
2. nem győztek a törökök..
Egy vasat nem érdemel, sőt inkább neki kellett volna fizetnie a megkapott 15 perc ismertségért.

Kővári Tibor 2009.10.22. 08:52:41

Köszönöm, Gáborkám.

Kővári Tibor 2009.10.22. 09:01:11

@staropramen:
Ez elméletileg nem akkor hülyeség, hiszen ebben a játékban ez egy jó taktika lehet.

Rigor Mortis 2009.10.22. 10:14:18

Azt hiszem, ugyanebben a műsorban szerepelt ez a kérdés: Mi volt New York régi neve? (helyesen persze New York City, de ne vesszünk el a részletekben)
A választható helyes válasz: NEW AMSTERDAM!
Az én kérdésem: a hollandoknál mióta hivatalos nyelv az angol? Új-Amsterdam neve hollandul Nieuw Amsterdam. Szal a hülyeségnek nincsen határa.

vércseharcsa 2009.10.22. 11:09:43

vágó "önjelölt zseni és megmondóember továbbá többszörös gremidíjas sutyerák" istvánt most már igazán pofán kéne vágni egy Rába-Steiger típusú erőgéppel!!

Tm 2009.10.22. 11:14:20

@vércseharcsa: kedves harcsa, attól, hogy ezt beírtad kicsit jobban érzed magad legalább ?

megint 2009.10.22. 20:45:08

Meg ugye volt még egy kérdés arról, hogy milyen felsőt visel a kerékpárversenyeken a hegyi menő ha jól emlékszem, de nem volt köztük a jó válasz lehetősége.

erikacska 2009.10.28. 15:12:25

Szerintem is megerdemelne hogy behivjak!!!mindenkinek megkell adni az eselyt !!
süti beállítások módosítása