Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Minden idők legdurvább eposzi jelzője

Bors

2009. október 13. 14:00 kiricsizoltan 96 komment

A Borsonline-nak megint sikerült megdöntenie a taplósági rekordot. Hogyan lehet egy tragikus halálesetet minőségjelzőként használni, hogyan lesz egy elhunyt emberből mindig bevethető, bulvár hívószó: "a bolt előtt agyonrugdosott férfi". Ez az a furkóság, amihez nehéz kommentárt fűzni.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bug jr. 2009.10.13. 14:18:11

sajnos ez manapság teljesen normális,ilyen címekre klikkelnek a népek és csak néhány jóérzésü ember fog felháborodni rajta.ellenben ha azt írták volna h ma temetik a férfit akit cigányok vertek halálra az sokkal többmindenkinél kicsapná a biztositékot.

Der Beste 2009.10.13. 14:48:42

Mi ezzel a baj?
Agyonrugdosták? Igen.
Egy bolt elött? Igen.

A "Ma temetik M. Lászlót" cím nem mondana senkinek semmit.

2009.10.13. 15:12:56

Ezzel nekem sincs semmi bajom, csak annyi hogy nem az elkovetot temetik.

mittu_domain · http://mittu-domain.blog.hu 2009.10.13. 15:14:33

@Der Beste: Azért, ha apád lenne az, akkor persze háborognál, mint a tenger.
Sültparaszt!

bandeirante 2009.10.13. 15:15:40

Hol van itt a furkóság? Mikor Németországban hasonló történt (egy férfi megvédett valakit, aztán "cserében" agyonverték), az összes fontos politikus ott volt a temetésén, nemzeti hős lett. Ez az ember is ugyanezt tette, és megérdemli, hogy halála után ezért elismerést kapjon. Ráadásul azt sem írták oda, hogy ki rugdosta halálra és milyen körülmények között, pedig nagyon is lényeges.

poisonborz 2009.10.13. 15:17:43

Én sem értem a felháborodás tárgyát, a jelző kapcsolja a hírt egy olyanhoz, amiről az olvasó a közelmúltban hallhatott. Semmiben sem másabb az ilyen, mint a "újra győzött olimpiai érmet nyert csapat", vagy a "megműtötték a világrekorder virslievőt"

portsider 2009.10.13. 15:18:07

"Ma temetik azt a halott férfit"

uni1002 2009.10.13. 15:19:02

Elképesztően hülye címeket képesek adni a neten megjelenő cikkeknek, csakhogy növeljék a rákattintás számot.
Sajnos már nem csak a bulvárújságok, de az eddig komolynak ismert gazdasági, pénzügyi lapok is beálltak a sorba. Neveket nem írok, elég a hírportálokat átnézni, sokszor az ember nem tudja, hogy sírjon, vagy röhögjön...

Dark Wolf 2009.10.13. 15:20:48

@Roppongi: ez itt a comment:com, nem az Index főoldal, bazmeg.

Shinjuku 2009.10.13. 15:20:48

Szerintem az "Ujra fellephet Bodi Guszti" sokkal durvabb...

stulquec 2009.10.13. 15:22:41

Mégse írhatják, hogy a feldühödött kancigány rugdosta agyon szerencsétlen, mert az ugye nem píszí...

wagabound 2009.10.13. 15:25:34

Elég ciki,de ez még nem a taplóság csúcsa.

Csak kiváncsiságból: tudna valaki jobbat ajánlani helyette?...

labi 2009.10.13. 15:25:44

Igen cseréljük ki ajánlásod szerint:

"Ma temetik az elhúnyt férfit"

pffff...

Amúgy ez se nagyobb hülyeség mint ennek az írásnak a "Minden idők legdurvább eposzi jelzője" címet adni...

Hozzá Szóló 2009.10.13. 15:26:13

Nem tartom igazán kegyeletsértőnek... ilyen a bulvármédia, nem túl elegáns, de ez van :(

Shinjuku 2009.10.13. 15:26:54

@labi: Koszi... pont ezt irtam negy sorral feljebb de valaki leszedte a kommentemet...

Shinjuku 2009.10.13. 15:29:43

@há zé: Hehe... lesz dolgod boven... :)

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.13. 15:29:47

@Shinjuku: nem biztos... szaraxik a blogmotor - azt hiszem.

-----

gusztustalanindex.blog.hu/ - én az index tahóságainak nyitottam blogot nemrég.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.13. 15:30:23

@há zé: na tessék... erre kicsivel később mégis megjelenik. 'somat ebbe a hulladékba! :(((

bgp 2009.10.13. 15:31:39

@labi: Szerintem ez a cím durvább volt.
A Bors címe informatív, ez a cím meg szenzációhajhász.

Shinjuku 2009.10.13. 15:32:26

Lehet, hogy az eredeti Bors cikk szerzoje jegyzi ezt a blogbejegyzest is... :) A stil nem kulonb, de legalabb felhivja a figyelmet.

EasyFriend 2009.10.13. 15:35:27

Ennél naponta legalább egy taplóbbat látok az Index címlapján.

zsoltix 2009.10.13. 15:35:44

Ez egy teljesen szokvanyos cim. Inkabb az a gaz, hogy sertettnek nevezik a cikkben. Nem inkabb aldozatnak kellene?

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.10.13. 15:36:33

Az online lapok a kattintásból élnek, mint ahogy a zindex is. Itt is vannak azért durva címek (nem, most nem fogok keresgetni), ráadásul aki 1 évben kétszer megnézi a storyonline, vagy blikk, vagy mittimén milyen lap oldalán a vezető anyagokat, akkor láthatja, hogy ez teljesen hétköznapi. Ez van.

Ha egy normális címet adnál neki (mintha a népszabi 20 oldalán lenne), akkor a kutya sem olvasná el. Ráadásul még vagy 20 másik lap is lehozza ugyanazt a hírt, így minél aljasabb címet kell adni, hogy nálad nézzék.

egyébként erre a posztra is csak a hülye cím miatt kattintottam, és csalódást is okozott, hiszen messze nem ez a "Minden idők legdurvább eposzi jelzője"....

Dark Wolf 2009.10.13. 15:37:02

@Shinjuku: jó, de ez itt, ahol kommentelsz, még véletlen se az Index főoldala.

Dr.White(man) 2009.10.13. 15:37:54

Persze, hogy nem írja le senki hogy egy rohadt bűnöző cigány volt a gyilkos. Ahogy a nyóckeres rasszista lincselni vágyókat is már legalább 150 jogvédő ügyvéd mosdatja, mert az mégse PC, hogy rasszista bűnöző cigányok akartak megölni egy főiskolást, csak azért, mert arra járt. Azok mindig csak hátrányos helyzetűek és áldozatok, meg nap-mint-nap elszenvedik a kirekesztést, stb.stb.stb...

Koky_ 2009.10.13. 15:42:52

Tényleg undorító, de a cikk írója épp azért adta a cikknek ezt a címet, hogy ide is minél többen klikkeljenek :)

rakpartiróka 2009.10.13. 15:47:42

Irigylem aki ennyire raer... Hovaszarjak ettol a cimtol? Posztoljunk valamit, posztoljunk valamit, posztoljunk valamit.

2009.10.13. 15:48:56

Magyartanár volnék, és nem értem mi a baj a címmel. Szenzációhajhász persze, de a Blikknek ez a műfaja. Nem kegyeletsértő, nem dezinformáló, nem túlzó. Tény, egy férfit egy bolt előtt agyonrugdostak. Ezt a férfit ma temetik. Nem látok benne problémát, vagy esetleg ilyenformán kellett volna: Ma temetnek valakit vagy Ma temetik azt, akit ott, ahol? Ez most szimpla témahiányos szőrszálhasogatás. Persze a Blikk ettől még ótvar.

weirdone 2009.10.13. 15:49:35

Állandó indexolvasóként nagy élmény volt a "Nyert a bundeskanca" címet olvasni Angela Merker kancellárrá választásakor - sajnos ráfrissítéskor már nem ez a cím volt olvasható....

Ez a médiamocsok - illetve az ahogy interpretálja a mindennapunkat. Egy hírszerkesztő számára ennyi egy ilyen sztori. Jó kattintás szám dicséret a főnöktől. De, hogy ez a post az indexen jelenik meg egy index által támogatott blogban, az álszent. A halálunk egy minőségjelző, ennyik vagyunk, ha az oktogonon onanizálok, én leszek a faszát az oktogonon verő férfi, miért mi más lennék, ki a faszt érdekel, hogy egyébként lehet, hogy nobel-díjra felterjesztett atomfizikus vagyok? senkit.

voltam újságíró, hírszerkesztő és a belem kifordult ettől már akkor is.

ninezero 2009.10.13. 15:49:46

én benevezném a versenybe ezt a ma reggeli főcímet:

"Férje fiúszeretője találta meg a Boyzone énekesének kihűlt holttestét
A pár egy retkes melegbárban szedte fel a fiatal bolgár srácot, akivel aztán a férj másnap délig elő se került a hálóból. Akkor meg már késő volt."

ehhez képest a Bors... :)

Trackback 2009.10.13. 15:51:18

Ez a Blikk-cikk pont annyira bunkó, mint az, hogy az Index a huszonkétezer, a vihar miatt áram nélkül marad lakosról a "bulvár" rovatban számol be, de pl. a keménykedő BKV-ellenőrökről a "belföld" rovatban.

ninezero 2009.10.13. 15:52:04

...vagy ez a poszt most nem valami ironikus összekacsintás akart lenni? elbizonytalanodtam... :P

Akihabara 2009.10.13. 15:57:39

@Dark Wolf: Stimmel... de azert valahogy idekerultem. Nem hiszem hogy az itt kommentelok nagy resze eleve a comment.com-ot olvassa... azert annyira nem fajsulyos sajtoorganum... Es mar a harmadik nickemet kell hasznalnom mert az elso kettot letiltottak... Lehet szidni a rendszert avagy csak a blogmotor szarakszik tenyleg?

Wendriner Tódor Emánuel 2009.10.13. 16:02:00

@portsider: elég furcsa lenne, ha élőt temetnének.

Host 2009.10.13. 16:04:03

Megdőlt a taplósági rekord ma is, elkövető a Bors.
Ez mennyivel jobb?

Közöd?? (törölt) 2009.10.13. 16:22:03

hülyeség ez a poszt, nincs semmi baj a címmel, pontosan azonosítja az áldozatot

csirkefejű zacskócsöcs 2009.10.13. 16:28:23

@mittu_domain: jaja, vszínűleg a Borsnál dolgozik...

johevi 2009.10.13. 16:32:07

És az elkövető Sztojka. Honnan ismerős még ez a név.....

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.13. 16:37:25

@johevi: Szerintem van ilyen bodzaszörp is. Na, csak találjam szembe magam a "Szobi" norvégokkal...!

halaszlo 2009.10.13. 16:43:49

A Borsonline-on pedig kellene tenni egy bejegyzést, hogy az Index milyen tapló cikket jelentetett meg róluk.

Ez a rekurzió lehet hogy egy gerjesztene egy publicisztikai feketelyukat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.10.13. 16:45:53

A helyes cím így zajlana:
"A Cigány terror új áldozatot követelt! Meghalt a rasszista indítékból, magyar származása miatt cigányok által agyonrugdosott férfi."

Csak ez nem PC.

Aki meg mások helyett érzékenykedik, elmegy a fenébe. Majd ha a hozzátartozókat zavarja, szólnak. Senki sem kérte meg az itt sipítókat, hogy védjék az érdekeiket.

halaszlo 2009.10.13. 16:47:05

Szerintem az sokkal durvább, hogy Antonio Banderas férfiakkal csókolózik.

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.13. 16:49:39

"Reklámfogás", a bors is a szennylapok közé tartozik, mit várunk tőle, hogy barokki körmondatokban fogalmazzon?

halaszlo 2009.10.13. 16:57:13

@boogieee:
De most tényleg, mi ebben a cikkben a megdöbbentő? Ha én olvastam volna el a cikket, akkor simán továbbmegyek, nem kezdenék el postolgatni.
Ez már tényleg kínkeserves szenvedés, hogy címlappost legyen. Habár ha jobban belegondolok, végülis sikerült. :)

diktatorikus kleptokrácia 2009.10.13. 16:57:56

bodzavirágos abszurdisztán, fuckisztán, vulgária, bulvária, irigyisztán és mutyisztán, mindez pichányi 93036 km2-nyi területen összezsúfolva.
a bulvár egyre mélyebbre süllyed önnön mocskába, s még mi is szarunk oda egy kupaccal, hadd legyen sűrűbb az a matéria. mindaddig, amíg van igény erre a fosra, meg is fog jelenni, el fogják adni, s nekik csilingel a kassza. mindannyian hibásak vagyunk, mert ezt esszük, erre harapunk. minél több vért, könnyeket, tragédiát, minél durvább tálalásban, mert egy egyszerű baleset, haláleset már régesrég az ingerküszöb alatt van.
a bors eljutott egy bizonyos szintre, de fog még lejjebb is süllyedni a mocsokban. taplórekord, amit valaki meg akar dönteni. és sikerülni is fog hamarosan, talán épp a bors lesz önmaga legyőzője

phaszfej 2009.10.13. 17:00:47

Nincs semmi baj a címmel. Az ember pedig férfiként halt meg. A fia büszke lehet rá.

avc 2009.10.13. 17:06:27

WEIRDONE!

nekem megvan a BUNDESKANCA-screenshot, kell? :))

diktatorikus kleptokrácia 2009.10.13. 17:07:33

@phaszfej: de attül még halott, vége, záróra. nem hozza vissza senki és semmi az apát. ismersz olyan embert, aki büszke lenne az apjára ilyen eset után?
eh, rossz az irány, agyarország. én így sem szeretlek.

phaszfej 2009.10.13. 17:08:57

@Zanzo: Aki az országot fikázza, az magát fikázza, mert az országot mi, emberek alkotjuk. A halál pedig az élet természetes része.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.13. 17:11:23

@phaszfej: Nem vitatkozni szeretnék, de ha valakit "agyonrugdosnak", az annyira nem természetes. Még ebben az országban sem, amelyet mi, emberek alkotjuk.

Szerintem.

Kapitány_1 2009.10.13. 17:12:53

Ez az ember hős volt a mai világban, egy naív hős, és sehol nem látom az ennek megfelelő méltatást.
Hősöknek jár a tisztelet, és elgondolkodhat mindenki, vajon merné-e ugyanazt meglépni, amit ez az Ember tett.
Jó lenne a halálbüntetés.
Jó lenne megbosszúlni.

phaszfej 2009.10.13. 17:15:19

@Gee Halen: Szerintem az élet nem inkubátor. Nincs annál szebb, mint az igazság nevében meghalni. Az, hogy félünk a haláltól és ezért irtózunk a gondolattól és rossznak találjuk azt, az egy más kérdés.

gitáros 2009.10.13. 17:17:32

@newtehen:
Te barom, te. Gondolom, kedvenc kurucodon valóban ez a duma.

phaszfej 2009.10.13. 17:17:48

"Ha férfi vagy, légy férfi,
Legyen elved, hited,
És ezt kimondd, ha mindjárt
Véreddel fizeted.
Százszorta inkább éltedet
Tagadd meg, mint magad;
Hadd vesszen el az élet, ha
A becsület marad.

" (Petőfi)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.13. 17:21:10

@phaszfej: Ez mind szép, csak a férfinek feltételezhetően nem ez jutott eszébe két fejrúgás között.

flimo13 2009.10.13. 17:21:31

Nincs ezzel semmi baj. Örülj, hogy nem azt írták, hogy a cigánybűnözés újabb áldozatát.

jagger3 · www.jagger.hu 2009.10.13. 17:34:12

Az lenne az igazán jó cím , hogy:

"Holnap nyilvánosan felkoncolják a tettest"

Szerintem erről és a CB ről kellene beszélni, nem a polkorrekt maszatolással elnyomni a lényeget: Ma Magyarországon az életével játszik aki szót emel embertársa érdekében.
Addig is,
Szebb...

bug jr. 2009.10.13. 17:39:47

@phaszfej: kiváncsi vagyok te oda mertél volna e állni a 2hőzöngő cigány elé..
a gép előtt ülve keménykedni meg okosnak lenni krva könnyü.
mindenesetre téged is sajnálnálak hős lennél a szememben és bosszúéert kiáltanék

diktatorikus kleptokrácia 2009.10.13. 17:46:28

@phaszfej: kapsz te itt ma hideget-meleget. fikázom az országot, mert bár próbáltam tenni érte, mégsem jut előbbre, mert a többség visszarángat a fosba.
...
és amit még írtam volna, az egy másik bloghoz illene inkább. itt visszafogom magam, elvégre egy önhibáján kívül meghalt emberről és a körülötte korbácsolt indulatokról, bulvárfosásról van szó. hagyjuk békében nyugodni. és ne magyarkodj itt Petőfivel, nézd meg, mit csinált március 15.-én...

Prinz Dániel · http://prinzdani.tk 2009.10.13. 18:00:48

Miért nem írta még senki, hogy a probléma nem a cím, hanem hogy egyáltalán miért ír erről a Bors?

diktatorikus kleptokrácia 2009.10.13. 18:03:54

@Prinz Dániel: fentebb valami hasonlót akartam taglalni, de te röviden és velősen foglaltad össze.

Ugyandehogy (törölt) 2009.10.13. 18:27:33

valószínűleg a 168 órához ment az index volt címadója, mert egy ideje hányni lehet a címektől:
www.168ora.hu/static/rss/ossz.xml

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2009.10.13. 18:36:11

A cím informatív és figyelemfelkeltő, a funkcióját tökéletesen betölti. Persze engem is felháborít, hogy ilyet kell olvasnom, de nem azért, amiért az itteni képmutató erkölcshuszárokat.
Azért, mert egyáltalán ilyen megtörténhet.

@Zanzo: "ne magyarkodj itt Petőfivel"
Egy csöppet egysíkú vagy barátom, próbáld a verset inkább értelmezni.

"mindannyian hibásak vagyunk, mert ezt esszük, erre harapunk."
Az lenne a jobb, ha az ilyen eseményekről egyáltalán nem számolnának be, vagy az, ha felismernénk, hogy talán nem a bulvár szenzációhajhászása a legnagyobb gond ebben az országban, pláne nem az egyetlen olyan, amiért mindannyian felelősek vagyunk...? Utóbbira szavazok.

A hőbörgő tömegből egyébként ki milyen címet adott volna a szóban forgó cikknek?

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2009.10.13. 18:43:31

@Prinz Dániel: Amiért a meggyilkolt cigányok temetéséről is élőben közvetített kb. az összes országos médium.

Ez egy ugyanolyan, aljas, rasszista indokból elkövetett gyilkosság, aminek az elkövetőit a cigányokat gyilkoló elmebetegek mellé kellene fellógatni.

A különbség? Ide nem küldenek képviseletet a parlamenti pártok. Nincsen tele az összes médium az etnikai feszültségek boncolgatásával. Nem nyilatkoznak a külföldnek a fenyegetettségben élő magyarokról naponta. Ennek a problémának hivatalosan ugyanis csak az egyik fele létezik, a mérleg a levegőben lóg, és magát tartja.

A kérdés, hogy ezt a temetést miért nem fogom az Index címlapján látni.

ARK-9 (törölt) 2009.10.13. 18:46:59

Cigány rugdos agyon magyart: ez nem hír! (sajnos)

kuki123 2009.10.13. 18:47:30

ezt most én sem értem mi a baj ezzel a szöveggel tök jó ez így
a meglincselt jobb lenne?

koituszi transzvesztator 2009.10.13. 18:56:45

Ja, nem a cikk gáz, hanem az, hogy a retkes cigányok még nem haltak ki...

Der Beste 2009.10.13. 18:56:45

@Zanzo:

OFF

Ha szerinted Petőfit idézni magyarkodás, akkor szánalmas egy alak vagy.

ON

sorenam 2009.10.13. 19:05:25

UNDORÍTÓ, A SZAKMÁBÓL KIESETT VAGY BE SEM KERÜLT FÉRGEK ÍRJÁK EZEKET A SZEMETEKET.
BULLSHITGENERÁTOR MINDEN NAP. EZ KELL A NÉPSÉGNEK...
TEGYÜK HOZZÁ, MEG IS ÉRDEMLIK...

szbszig 2009.10.13. 19:10:09

A mellékelt képnél azt az aláírást, hogy "Fotó: Bors" mégis hogyan gondolták? Ez nem egy családi fénykép? Vagy talán tudtak előre az "agyonrugdosásról", és még előtte felkereste gyorsan az áldozatot a fotóriporterük?...

Tonohaver 2009.10.13. 20:27:44

Ez egy kicsit műbalhé. Ki írta volna például
címnek:

Ma helyezik örök nyugalomra azt a férfit, aki a bolt előtti - lábbal történt, több rendbeli - bántalmazás/tettlegesség/inzultálás után jobblétre szenderült. Na ne...!

Nem mellesleg a rövid összefoglalóban "normálisan" fogalmazva vezetik be a cikket.

Sajna egy ilyen esetet nehéz szebbé tenni.

Deadasfak 2009.10.13. 20:42:31

Ez a poszt sem jobb a cikknél. Úgy reklámozza magát az indexen, hogy mindenki rákattintson. Meg amúgy maga a cikk sem rossz indulatú. És most akkor miapöcs?

Archenemy 2009.10.13. 20:45:14

Szerencsétlen bazdmeg... Nyugodjon békében. Az elkövetőket meg akasszák fel a faszba.

zsoltix 2009.10.13. 21:01:03

Nem a posztiro a szenzaciohajhasz, hanem indexek, hogy kiraktak a cimlapra. Na persze ok is olyan posztokat raknak ki, amiknek szenzaciohajhasz cime van:)

gabest1 2009.10.13. 21:06:51

Nem értem b+, mivan? Megint egy cikk indoklás és kifejtés nélkül.

diktatorikus kleptokrácia 2009.10.13. 21:15:11

@Crile Fisher, @Der Beste:
Petőfi nem ide illő, maradjunk ennyiben. rendben, a vele való vicc sem, azt elismerem.
nagyon hirtelen nemzet a magyar, akárcsak sokan az itt szót kérők. miről van szó? a bulvár nagyon mély pöcegödréről, amire mindenki vevő, s a fost el lehet adni. bulvár mindenhol van, persze. hiányzik egy olyan (ön)kontroll, amit a piac igényei és a cikkek írói, az újságok szerkesztői határoznak meg. ez az egész kezd elmenni a hullagyalázás irányába.
hajrá mindenki, éltessük még egy kicsit ezt a szart. grat mindenkinek, önmagamnak.

Tesveer 2009.10.13. 22:39:44

Ha azt írják, "Ma temetik a férfit, akit a bolt előtt rugdostak halálra" már egy kicsit normálisabb lett volna, és nem is hosszabb. (a hangsúly így a férfin lenne, nem az agyonrugdosotton)
Akik szerint meg a cigányt is bele kellett volna venni, azonos szinten vannak a Bors "újságírójával". Nekik sem az a lényeg hogy kivel történt, hanem hogy ki tette.

Báttörsz 2009.10.14. 06:58:00

Valóban lehetne jobb cimet adni:

Ma temetik a cigánybűnözés legújabb halálos áldozatát

Void Bunkoid 2009.10.14. 08:16:37

Azért ilyen, mert - mint minden bulvárlap - hatásvadász.

Az velvet is hasonló címekkel operál (lásd "Sári Évit majdnem leszarta a kígyó", meg "Mary Zsuzsi fosott és hányt a stressztől", hogy csak kettőt megemlítsek, amin nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek).

WildBear 2009.10.14. 08:57:45

Köszönjük a Sztojka családnak !

Emiatt gondolom nem futnak Brüsszelbe.

weirdone 2009.10.14. 09:20:42

@avc: :) "Bundeskanca" cím screenshotra reagálva: Gyors voltál! Köszi, megőrzöm emlékeimben, lehet munkacím volt, lehet viccnek szánták, végül is mindegy.

De, hogy ellenpontozzak az Index, címadásai kapcsán alkotott véleményem, itt olvastam egy megrázó eseményről írva az egyik legszebb címet. Mikor Pénzes Henriettát eltemették, a temetésről szóló riportnak ez volt a címe:
"A halál után nincsen semmi" - ezt egy hozzátartozó mondta az újságírónak arra a kérdésére, hogy most mi lesz, vagy valami ilyesmi, na az nagyon mély volt és szép.

eklar 2009.10.14. 09:27:32

Egyetértek. Taplóság. Sajnos ez viszont közszükségleti cikké vált. És a sajtó nem habozik ezt az igényt kielégíteni, egyes músorok és újságok kifejezetten erre építik üzleti boldogulásukat. Mi pedig - nézzük, olvassuk.

Az én gyerekkoromban nem csináltak olyan nagy ügyet egy iskolai pofonból, vagy diák verekedésből. De a földön fekvő embert rugdosni - ez olyan aljasságnak számított, hogy az elkövetőt a közösség azonnal és véglegesen kirekesztette. Ilyennel többet senki nem állt szóba.

Büntetőjogilag külön súlyosbító kategóriaként kezelném, mint különös kegyetlenséggel elkövetett valamit.

eklar 2009.10.14. 09:31:16

@WildBear: Ne köszönjük semmilyen családnak. Az említett név valóban két közelmúlt bűnügyben is szerepelt, viszont elég gyakori. Nem köszönhetünk semmit a Kis, Nagy, Tóth Kovács, stb, családoknak sem ilyen összefüggésben.

WildBear 2009.10.14. 10:55:47

eklar:
Igazad van, bodzázásból vették a bömböst.. tisztes, becsületes család.
Majd ha téged vernek agyon, te leszel a rasszista.

subidubinemértem (törölt) 2009.10.14. 11:41:49

kizártnak tartom, hogy a sértett fia azt mondta volna, "végső búcsútveszünk" apámtól. sőt azt is, hogy a "közel másfél hónap" szókapcsolat elhagyta volna a száját.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 13:56:46

Miért ez lenne annyira durva? Oké, az eset maga durva, hogy ilyen megtörténhet, de a cikk nevén nevezi az áldozatot, de ezzel mégiscsak jobban felhívja a figyelmet! És ne ma Borsot szeretném ezzel védeni!
süti beállítások módosítása