Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Újból lehet tudni, hány Magyar Hírlap fogy

Mateszen a Magyar Hírlap

2009. szeptember 23. 16:29 szabóZ 51 komment

Újból méri a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség a Magyar Hírlap példányszámát, miután éveken át azt mondogatták Széles Gábor kedvenc lapjánál, hogy teljesen felesleges az ilyesmi.

Amikor utoljára, 2004 első félévében auditálta a Matesz a lap eladási adatait, akkor 28 438 darabot adtak el az akkor még liberális-baloldali Magyar Hírlapból, azután rohamosan csökkent a példányszám, egy idő után az előfizetőknek is feltűnt, hogy a mérsékelt, szabadelvű lapban Bayer Zsolt masíroz kommunistaölő bakancsában, és 2007-re tízezernél is kevesebb ember adott pénzt az újságért. Persze ezek csak iparági pletykák, nyomdászok beszélték két feles közt a kocsmában, hiszen a jobbra, sőt azon túl sasszézó lap letiltotta az értékesítési adatok publikálását.

Most azonban megint megjelentek a Matesz adatbázisában, és úgy tűnik, hogy a Gyurcsány Ferenc által indított gerillamarketing-kampány sikeres volt: 18 769 darabot adtak el a Magyar Hírlapból naponta, átlagosan. Széles Gábornak ezúton is gratulálunk a sikerhez, és további jó sok Bayer Zsoltot kívánunk neki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.09.23. 18:23:53

Szélesnek én is gratulálok.Ő megérdemli.Sokat dolgozott azért amije van.

radiator1 2009.09.23. 19:27:35

Nézzétek meg a különböző napilapok tulajdonosi köreit, én itt élek, s nem vagyok kiváncsi a külföldi tulajdonban lévő, azoknak szájíze szerint nyaló, érdekünket semmibevevő, sőt eltipró médiának.
Legyünk, s maradjunk magyarok!!!!!!!!!!!!!!!
Minden ország büszke nemzeti multjára, a miénket el akarják törölni. Ne hagyjuk. Ha nin cs multod jövőd sincs.

John Deer 2009.09.23. 21:00:41

@radiator1: legyél arra büszke, amit te értél el az életben. Ha pedig lószart se ér az életed, akkor tök mindegy, hogy magyar vagy, vagy hottentotta..

Johnny Bravo 2009.09.24. 02:55:18

@radiator1: egyrészt egyet értek John Deerrel, másrészt szerinted a külföldi tulajdonban lévő, itthon terjesztett lapokban olyanokat írnak, amit nem szívesen olvasnak az emberek itthon? és kidobja a pénzt a kizsigerelő, és magyarellenes tulajdonos a pénzét nyomtatott WC-papírra??? Te nagyon magyarként a saját pénzedből árulnál pörköltet Botswanában ha nem lenne rá kereslet? gondolkodj!!!

Megdobbent 2009.09.24. 06:31:31

@radiator1: Amikor ilyet latok, akkor szeretnem azt hinni, hogy egy szarul elmeselt vicc vagy. De nem. Te viszont milyen tortenelemre es multra palyazol? A magadfajtak mindig, minden epeszu rendszerben vagy a sitten vagy az iskolapadban ultek addig, amig civilizalodtak. De futs magyar gazzal, hasznalj magyar olajat, jarj magyar auton, dobj ki mindent otthon, ami kulfoldi, sor olyat se vegyel, amit kulfoldi talalt fel, de magyar gyartja. ostoba, korlatolt, nem e foldre valo vagy.

Uuuh, szeles meg mehet a picsaba a lapjaval egyutt.

thinker_ 2009.09.24. 08:47:41

én meg a posztírónak gratulálok a gúnyos poszthoz. érdemi közölnivalód nem volt a témában?
én asszem maradok MH olvasó, és amig Bayer a valóságot írja le, addig semmi baj nincs velle.
te pedig olvass népszabadságot, az való neked. szerencsére már kevesen vagytok és jövőre már sehol sem lesztek, remélhetőleg jó sokáig.

martonx 2009.09.24. 08:50:42

Amikor Gyurcsány mondta, hogy lemondják mindenhol az MH-t, akkor csak azért is megrendeltem.
Aztán pár hónap múlva elfogyott a pénzem, meg a franc se ér rá otthon újságot olvasni, neten gyorsan átfutom a híreket és kész.
Mint újság se volt egy nagy szám, a vélemény rovatát viszont szerettem.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2009.09.24. 08:53:10

"Bayer a valóságot írja le" Persze, minden itthoni újság a saját 'valóságát' írja le, de én nem akarok ezekben a valóságokban élni, van nekem saját különbejáratú sokkal jobb! :D

arcika 2009.09.24. 09:17:08

@Megdobbent: Hogy Kelmed milllen 1 büdös bogár! (bocs bogár!)

übi 2009.09.24. 09:23:07

Egy politika- (és anyázás)mentes kérdés: hol lehet utánanézni ezeknek az adatoknak, mivel a MATESZ-honlap publikus részén egyáltalán nem szerepel a Magyar Hírlap...?

Síkos-í tó 2009.09.24. 09:23:51

Kíváncsi leszek a Népszabadság példányszámára 1 év múlva, amikor a kormányváltás után az állami cégek mind lemondják az eddig kötelező előfizetést.

Zsoo 2009.09.24. 09:26:45

"szerinted a külföldi tulajdonban lévő, itthon terjesztett lapokban olyanokat írnak, amit nem szívesen olvasnak az emberek itthon? és kidobja a pénzt a kizsigerelő, és magyarellenes tulajdonos a pénzét nyomtatott WC-papírra??? Te nagyon magyarként a saját pénzedből árulnál pörköltet Botswanában ha nem lenne rá kereslet? gondolkodj!!!"

No erre nagyon nehéz mit írni!
Ha az ember kisfia kérdez ilyet, azt még megértem..
Valamiben biztos jó az illető..

leonaprofi (törölt) 2009.09.24. 09:58:29

MH ide, vagy oda, hála az égnek végre egyensúlyozódik a hazai médiapiac: szép számmal akad sikeres, sőt a népszabinál sikeresebb jobboldali kiadvány, még bulvár is van közöttük. Ez bizony jelez valamit, elvtársak.:)

dadan 2009.09.24. 10:18:26

Az igaz magyar Széles?!
Úgy baszta szét az Ikarust, hogy öröm volt nézni. Sok ezer ember vesztette el a munkahelyét, csak akkor erről még nem volt divatos beszélni. Divatos viszont ma jobboldalinak lenni és médiabirodalmat építeni.De nincs ezzel baj, mert amit meg az ún. baloldal művelt is szégyenletes.
Szélest azért mégse....

gaston 2009.09.24. 10:24:14

Kicsit részrehajló cikk, de mit is lehet várni ettől az oldaltól, mindig húz valamerre. Mindegy! Ritkán olvasok Magyar Hírlapot, de nem hinném, hogy a népszabadság és cikkei kevésbe lennének bicskanyitogatóak, mint az itteniek... SŐT!

Hattory Hanzo 2009.09.24. 10:34:56

A Magyar Hírlap-Echo TV párosban több, rendkívül szórakoztató dolog van: a Széles Gábor interjúk mindig jók, objektívek és reálisak, valamint rendszeresen hivatkoznak a másikra, mint hírforrásra, ami szintén megkapó tárgyszerűséget tükröz. Zsolti szerződtetése, meg az a több raklap pénz, amit Széles beletolt, ezek szerint megérte. Széles hűde magyarságáról pedig valóban az ex-Videoton,Ikarus dolgozókat kéne megkérdezni, ők lehet, hogy ezt picit másképp látják.

kutty 2009.09.24. 10:38:58

@radiator1: (magyarul: fűtőtest!)
Olyan hülyeségeket írsz, hogy elsötétül még a monitor is!
Politikai sallangok szajkózása helyett inkább gondolkozz.

shearer86 2009.09.24. 10:52:26

Ne haragudjatok, de Bayer Zsolt és a valóság? Jó poén volt. Gyűlölöm a balodali megmondóembereket is, de ebben a kategóriában Bayer és a magyar nemzetes agyhalottak (csontos, pilhál stb.) a kategóriaelsők.
A népszabi 2 dologban különbözik ettől a két viccújságtól: nem pártlap, hanem baloldali (természetesen elfogult) lap. Ezzel ellentétben a két jobboldali lap a fidesz szócsöve, (nem jobboldali, konzervatív nézeteket valló emberek újságja). Ja, és a népszabiban van vmi, ami hiányzik az mhból és a mn-ből: ez a dolog a kritikus hangnem. Míg a népszabiban be-beszólogtanak a szociknak (nagyon helyesen, mert van miért), nem is ritkán, addig a jobboldali lapokban csak viktorka nemesebbik felének fényesítése folyik, mindennemű önkritika nélkül.
Bár bevallom én is olvasom őket, a vélemény rovat jobb bármelyik vicclapnál.

thinker_ 2009.09.24. 10:56:18

@shearer86:

a népszabi nem pártlap? ez a hét poénja! :)

shearer86 2009.09.24. 11:03:18

@thinker_: Az MSZP pártlapját Népszavának hívják. Színvonalban szorosan a MN és a MH mögött, bár kevésbé sziporkázóak a publicistáik. Sajna a vén kommerekbe nem szorult túl sok humor ;)

thinker_ 2009.09.24. 11:04:16

az a szomorú, hogy a nem gondolkodó emberek folyamatosan beveszik a balliberális média hazugságait. ha csak egy kicsit kinyitnák a szemüket és körbenéznének, hogy mit művelt ez a politikai oldal az elmúlt 7 év alatt, akkor egészen más lenne a véleményük.
rajtam kívűl senki sem kirtizálja jobban a jobboldal működését és elismerem, hogy rengeteg tennivaló van még, és komolyan ki kell gyomlálni a nem odavaló embereket.
visszatérve Bayerra: nagyon jó tükörképe pl. Tóta W.-nek. Mindeketten elfogultak a saját eszméikkel, és bizony mindketten túloznak és írnak olyan dolgokat, amitől az ember zsebében kinyílik a bicska. Bayer gondolatai viszont ezerszer közelebb állnak hozzám, mint Árpád.
Úgy vélem, hogy mindkét oldalra kellenek megmnondó emberek és mindkét oldal véleményét fenntartással kell kezelni. A józan ítélőképességű ember mindig igyekszik saját véleményt kialakítani, de elismeri, hogyha a másik fél igazat ír.
Sajnos a kormányközeli újságírás (és ez igaz mindkét oldalra) erősen elfogult. Atonban úgy látom, hogy a baloldal sajnos sokkal erősebben torzít, ferdít és nem a komoly problémákról beszél.

thinker_ 2009.09.24. 11:06:28

@shearer86:

Nem tudom, hogy mennyi Magyar Nemzetet olvasol (én szinte minden nap), de azt látni kell, hogy igen keményen rá tudnak tapintani a dolgok lényegére.

88wx335dsf 2009.09.24. 11:08:00

@thinker_:

shearer86-nak úgy látszik nem :-))

Irigylem ezt a fajta naivitást, de komolyan.

1120 2009.09.24. 11:13:40

Ennél sokkal többen olvassák Bayer Zsolt cikkeit! Sokan ugyanis online olvassák a Magyar Hírlapot, Zsolt cikkeit ugyanis az online változatban is mindig teljes hosszában megjelentetik. Én pl. kizárólag miatta olvasom a magyarhirlap.hu-t...

CSÉ 2009.09.24. 11:14:04

Nade ki mondta, hogy Mo.-on nincs kereslet a magyarellenességre?

shearer86 2009.09.24. 11:19:39

@1120: Engedd meg, hogy ehhez gratuláljak. Csak úgy Demcsák Zsuzsásan: "Azt hiszem ez nem engem minősít". :)

J.W. Booth 2009.09.24. 11:48:42

@thinker_: A Népszabadság nem pártlap, de inkább balra húz. Viszont a napilapokat alapul véve (szennylapokat, megyei újságokat, gazdasági lapokat nem számítva) talán ez a legkiegyensúlyozottabb, most.
A Népszava, az bigott szoci, vissza a gyökerekhez, stb. A Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap bizony-bizony pártlapok (lásd Shearer86) mert kizárólag Fidesz-ideológiát és véleményt nyomnak. A jobboldalisággal ne keverd, mert nem az.

thinker_ 2009.09.24. 11:56:03

@J.W. Booth:

sajnos azonban a Népszabadságban írkálnak olyan bigott szocik, akiknek az írásaitól bizony kinyílik a bicskám. klubrádiós műsorvezető és társai.

Azzal nem is lenne baj, hogy a Fideszt nyomatják (persze lehetne visszafogottaban), de ahogy körbenézek, nincs más alternatíva és ha meg tudják csinálni amit mondanak, akkor kalapot le.
a Jobbikkal nem foglalkozom, mert az nekem nagyon a széle. egy visszafogottan liberális eszmékkel megspékelt, de alapvetően konzervatív értékrendre épülő politizálást szeretnék látni, amely a mi érdekeinket helyezi előtérbe. tudom, ez vágyálom, de el lehetne erre indulni.

rézfaszu bagoly 2009.09.24. 12:04:28

@Lakásfelújító Feri: Szélesnek én is gratulálok.Ő megérdemli.Sokat dolgozott azért amije van.

Hát ezen röhögnöm kell

J.W. Booth 2009.09.24. 12:10:07

@thinker_: Nem lehet, hogy inkább a személyektől nyílik a bicskád, nem pedig az írásaiktól (gondolom nem olvasod őket)?

Nem mondtam, hogy nem balra húz inkább a Népszabadság, de nem söpri a szemetet az asztal alá, ha balról jön, márpedig onnan jön elég.

A konzervatizmussal nincs semmi bajom, de azt a magyar politikában senki nem képviseli, legfeljebb névleg. A bal nem bal, a jobb nem jobb. Van egyik oldal és másik oldal. A kis pártok meg ide-oda kurválkodnak. A jobbikot sehová nem lehet sorolni, ez elsősorban frusztrált, beteg emberek maszturbáldája.

Csokis Tibi menedzsere 2009.09.24. 12:11:05

Elárulok egy baszott nagy titkot:
az egész példányszámauditálás rohadt nagy parasztvakítás.
Egy vidéki napilapnál jó darabig ismertem a nyomdai példányszámot és a remittendát, meg az "auditált" példányszámot. Ez utóbbi csak a hirdetők hülyítésére van.

Hattory Hanzo 2009.09.24. 12:11:30

@thinker_:

A Népszabóban jelent már meg írás Németh Zsolttól, Varga Mihálytól, szegény Solymosi Frigyestől meg lassan már csak ott. Ez, úgy emlékszem, a MaNem-mel ritkán fordul elő. Viszont napi rovata van szerencsétlen Pilhálnak, Ádert álnéven próbálták kicsinálni, sőt pert is vesztettek vele szemben.

keb_26 2009.09.24. 12:15:25

@Lakásfelújító Feri:
Remélem ez a Szélesnek gratulálok, sokat dolgozott érte irónia akart lenni, mert nagyobb patkányt kevesebbet hordott a Föld.

Komcsi geci, rendszerváltáskor 2Ft-ért átjátszották neki a Videotont meg az Ikarust.
Ez az állat egszemélyben képes volt tönkretenni az Ikarust.

Elintézhetnénk egy ostoba komcsizással, csak azóta ideszart az arcomba egy Echo Tv-t meg egy Magyar Shitlapot, ezzel méltán kiérdemelte a Minden Szélsőségek Görénye címet, amivel sajnos itthon milliárdossá lehet válni.

Yusuf 2009.09.24. 12:21:06

magyar hirlapban valóság? bruhahahaha

Logan Grimnar 2009.09.24. 12:25:16

A népszabó valóban jobb egy fokkal mint a népszava, ugyanis ők kultúrált hangnemben mondják el gusztustalan hazugságaikat, szépen becsomagolják féligazságokkal.
De attól függetlenül maszopos pártlap, csak néha annyiban próbálja meg a valóság látszatát kelteni, hogy egy-két tessék-lássék, langyos kritikát elereszt az adott pillanatban éppen nem a legerősebb csoportba tartozó szoci bűnözőkkel szemben...

thinker_ 2009.09.24. 12:34:35

@J.W. Booth:

itt inkább azzal van a baj, hogy az emberek személy és pártorientáltak. tisztelet a kivételnek.
nem a tetteket és eredményeket (már ha van) nézik, hanem istenítik a saját pártjukat vagy annak vezetőjét és az akármit mondhat, annak van igaza. még akkor is, ha az egyik héten ezt mondta, a másik héten pedig homolokegyenest mást.
miért van még most is a biztos pártválasztok körében 14%-a az MSZP-nek? mi az amivel ezt kiérdemelték? ki az a józanué gondolkodó ember, aki ezután a 7 év után még rájuk szavaz? olyanokra tudok csak gondolni, akik gyülölik a Fideszt és azon belül az Orbánt. bárki legyen, csak Ő ne! sajnos ezek az emberek azt nem veszik észre, hogy ezzel a saját sírukat is ássák. mert a saját szimpátia alapján vaálasztanak és nem a tények alapján.
sok megrögzött szocitól hallottam, hogy "igen, most át kell adni a stafétát jobbra, és meg kell nézni, hogy mire képesek" mert a fidesz is összehordott az ellenzékben sok dolgot az elmúlt években, most az itt az idő lehet őket végrehajtani.
bocs az offért, de ez kikivánkozott!

J.W. Booth 2009.09.24. 13:22:51

@thinker_: egyetértek azokkal amiket leírtál.
Józanul gondolkodó ember kevés van, illetve egyre több: akik nem men(né)nek el szavazni, akiknek elegük van a gyerekes civakodásból.
OV viszont olyan megosztó személyiség (lett) akit az ország nagyobbik része nem tud vállalni. Jelenleg nem látok olyan politikust semmelyik oldalon aki konszenzust tudna teremteni. Bárki felmerül, rögtön szétszednék. Kinek hiányzik ez?

Neo logick 2009.09.24. 13:30:13

Ismerős a szó, hogy REMITENDA???

18000 példány, OK!

De valójában hány meny a zúzdába, mivel nem ment el?

Véletlenül ismerek néhány volt IKARUS dolgozót.. A Szélest az MSZMP-nek köszönhetően, jó időben jó helyen ülő, profit max. költség min. gondolkodású vadprivatizátornak ismerik!

Őfelsége összeveszett korábbi baloldali és liberális üzlettárasival és médiabirodalmával tövig nyalt a FIDESZ-nek!

Ne tévedjünk, neki is az az ars poetica -ja, hogy ahol pénz ott haza, csak leönti egy nagy adag magyarkodással.....

Persze abból az öntetből sok kell egy ekkora arcra....

thinker_ 2009.09.24. 13:31:21

@J.W. Booth:

azt viszont nem értem, illetve nem teljesen értem, hogy OV-t miért nem lehet felvállalni. elismerem a hibáit, de inkább őt, mint bármelyik mszp-s, vagy ne 'adj isten jobbikos politikust.
mivel egyelőre jobb alternatíva nincs, ezért én jövőre a fideszre adom le a voksomat, aztán majd meglátjuk.

azt viszont a legrosszabb megoldásnak tartom, hogy nem mennek el szavazni. megértem az emberek csalódottságát, de úgy érzem, hogy nem egy nagy fáradtság, hogy négyévente kéát alkalommal rászánjanak egy fél-fél órát a szavazásra. hátha egyszer nálunk is működni kezd a "demokráciának" nevezett fogalom.

tóthlili 2009.09.24. 13:43:04

Bayer és a valóság? Igen! A Magyar Narancsban, aztán a Kurírban, a Népszabadságban, most épp a Magyar Hírlapban, a Hír tévében. Változik a valósággal a fiú. És ha kell, zsidó, ha kell, keresztény, mikor merről fúj a szél. Szélesről meg az a véleményem, hogy a nagy busa fejével a szocik közül bújt elő, lenyúlta és tönkretette, amit lehetett (felsorolták) most meg ő a nagy jobbos. És ne felejtsük, nem csak az a kérdés, hogy hol az Ikarus meg a Videoton. Hanem, hogy mi lett azokkal a családokkal, emberekkel, akiknek oda az egzisztenciájuk, az életük a kövér Széles miatt. Nomen est omen!

shearer86 2009.09.24. 13:51:25

@thinker_: azzal nem értek egyet, hogy nincs más alternatíva. Alternatíva mindig van és ezért tartom borzasztó demagógnak az "aki nem a fideszre szavaz, az a jobbikra szavaz" kezdetű dumát. Én személy szerint ha most lennének a választások az egyik kispártra szavaznék, mert az mszpre isten ments ilyen 7 év után, a fideszre (akinek politikája 7 éve egy szóra épül: NEM) demagóg és felelőtlen kijelentéseik miatt nem (és elvből nem szavazok olyan pártra, akinek szentéletű vezetője azt találja mondani, hogy ő sohasem hazudott!!!!), a jobbikról inkább ne beszéljünk, az szdsz és az mdf pedig halott. Ennek ellenére van olyan párt a felsoroltakon kívül, akire lehet szavazni, mert közel áll az általuk képviselt politika az általam gondoltakhoz (és most mem Thürmerékre gondolok :). VAN VÁLASZTÁS.

thinker_ 2009.09.24. 14:06:20

@shearer86:

van, de az a kis párt akire te szavazol, sosem jut be a parlamentbe, mert kevesen gondolkodnak így. azt már most szinte borítékolni lehet, hogy jövőre három párt lesz bent, hacsak valami óriási csoda nem történik.

az, hogy fidesznek a politikája 7 évre a NEM-re épül, persze nem igaz, de ettől függetlenül nagyon kiváncsi leszek, hogy végre tudják-e hajtani amit kiterveltek.

J.W. Booth 2009.09.24. 14:11:36

@thinker_: Én viszont annak örülnék, ha az emberek jelentős hányada nem tudná, hogy hívják az aktuális miniszterelnököt... (Svájc)

OV. Szerintem eljátszotta azt az esélyt, amit kapott 98-ban. Akkor, egy darabig volt társadalmi konszenzus mögötte, de elcseszte. A veresége óta inkább a bosszú hajta, ezt is hirdeti, ami nem jó. Ennek az országnak nem újabb vérengzésre van szüksége.
Aki lopott-csalt politikusként, az kapja meg érte a büntését, jó sokat, hogy legyen ideje gondolkodni, de ne OV személyes bosszújáról szóljon a hatalomátvétel.

Gazdasági szempontból még rosszabnak tartom. Szerintem egy szürke - és támadhatatlan - eminenciásra van inkább szükség, aki inkább dolgozik, mint hangzatos dolgokat hirdet.

thinker_ 2009.09.24. 14:21:15

@J.W. Booth:

1992 óta megy a vállalkozásunk. A legjobb éveink 98 és 2002 között voltak. Lehet, hogy véletlen, de akkor ment a szekér. Volt egy Széchenyi program, voltak pályázatok, szóval megindult valami. Aztán szépen leállt.

Nekem édesmindegy hogy ki lesz a miniszterelnök, az a lényeg, hogy nekünk, a mindennapi munkából élő embereknek legyen egy stabil megélhetésünk.
svájcról nem álmodom, mert az a mi életünkben már nem válhat valóra, talán majd az unokámnak szerencslje lesz :)

J.W. Booth 2009.09.24. 14:38:54

@thinker_: Egyértelmű. 98-ban ment a szekér, a Bokrosék fájdalmas, de hatásos intézkedéseinek következtében. Ilyenkor megy a szekér néhány évig lendületből, de ha elfogy alóla az út...

OV 98-ban egy egészséges, felfutóban levő gazdaságot kapott. Neki nem volt elég, 7%-os növekedést igért. Mikor lement a második forduló a BUX akkorát zuhant néhány nap alatt, hogy azt azóta csak 2001.09.11. tudta überelni.

J.W. Booth 2009.09.24. 15:01:50

@thinker_: Látom, nagyon osztanak a másik blogon a francia kalandod miatt...

tygger 2009.09.24. 15:14:33

@thinker_: az autózz blogon, a leállósávos kommentjeid alapján még nem mondtam semmit, de most már látszik, mégiscsak hülye vagy :)

thinker_ 2009.09.24. 15:32:12

@tygger:

örülök hogy velősen összefoglaltad. neked is hasonló jókat! :)

thinker_ 2009.09.24. 15:33:11

@J.W. Booth:

tanultam belőle, legközelebb megtartom magamnak a hasonlókat. az autozz! blogra kommentelők mindegyike tökéletes, nem tudtad? :))

thinker_ 2009.09.24. 15:35:11

@J.W. Booth:

azért azt a felfutást 4 évig meg is tartották. 2002-től kezdődött megint a lejtmenet.

de végülis most már arra kéne koncentrálni, hogy mi lesz, nem arra, hogy mi volt.
én azért optimista vagyok, hiszen ennél sokkal rosszabb már nem lehet :)
süti beállítások módosítása