Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kepes megtalálta Győzike valódi arcát

Különös történetek

2009. május 28. 09:50 kiricsizoltan 84 komment

Már jó ideje csámcsogunk azon, hogy jujj, Kepes András Győzikével forgat, miközben egy csomó sokkal értelmesebb témáról is forgathatna, és hogy Győzike másik arcát akarja megmutatni, miközben tudjuk, hogy Győzikének nincsen semmiféle másik arca. De keddenvégre levetítették a Különös történetek Győzikéről szóló epizódját, úgyhogy kiderült, mit tudott kihozni ebből a témából a műsorvezető. Hát Győzike emberi oldalát nem sikerült megmutatni, annyira azért nem érte meg nyersanyagot pazarolni rá, de az epizód végül is szórakoztató lett. Egyébként lehet, hogy a műsor titka összesen csak annyi, hogy egyedül Kepes vette a fáradtságot, hogy portré-, és nem pedig bulvárfilmet forgasson erről a csávóról, és így még feltűnőbb volt Győzi hülyesége.

Gáspár Győző nagy meglepődést nem okozott, eddig is tudtuk, hogy mindig ugyanazt a figurát hozza, meg hogy mindig színészkedik, kamuzik, és ez most is pontosan így volt. A műsor alcíméről (Gáspár Győző két élete), és bulvárlapokban mostanában olvasható zavaros promószövegekről (hogy ebben a műsorban Győző valódi arcát keresik, meg hogy Kepes szerint "érdekes, összetett, nehezen megfogalmazható személyiség") végül kiderült, hogy tapintatos körülírásai annak, hogy, khmm, mostmár tudományosan bebizonyított tény, hogy Gáspár Győző a másik arcára is pont ugyanazt az alsógatyát húzta, mint az egyikre. Nem kell tovább kutatni.

Már a műsor első öt percében Kepes rávette Győzit, hogy egy kamuhírrel etesse meg az egyik bulvárlapot, akik persze nagyon is tisztában vannak Győzike híreinek igazságtartalmával. Győzi meg abban a hitben, hogy éppen a csodálatos, "veleszületett pr-tehetségét" mutatja meg, tényleg gyártott is egy kamuhírt, amit telefonon fel is ajánlott az egyik bulvárlapnak. Ők pedig megírták. Az mondjuk később kiderült, hogy gyakran a bulvársajtó maga kreálja ezeket a híreket, a csodálatos pr-zseni meg bármire rábólint, amit elétolnak, meg az ellenkezőjére is, csak címlapon legyen. Oké, nagyjából mindannyian tudtuk/sejtettük, hogy ez körülbelül így működik, de azért azt ne mondja senki, hogy ezt nem volt érdekes látni így, élesben. Másrészt az ember meg röhög közben a szerencsétlen Győzőn, hogy mennyire büszke arra az egyedülálló tehetségére, hogy hazudozik saját magáról és családjáról, és ezeket kínálgatja fűnek-fának.

Szóval a Különös történeteknek ez az epizódja valójában arról szólt, hogyan működik a bulvár. Jó húzás volt az is, hogy a Győzike-show producere is megszólalt, vele meg baromira nem Győzike hihetetlenül összetett személyiségéről beszélgetett Kepes, hanem arról, hogy Győzike esetében összefolyik a valóság meg a hazugság. Portréműsornak ez az adás nagyon gyenge volt, nulla, hiszen ahhoz kell egy körbejárható személyiség, de hát erre lehetett is számítani, egy rajzfilmfigurának nincsenek rejtett dimenziói. Valószínűleg érezte ezt Kepes András is, és ezért helyezte inkább a hangsúlyt a bulvár működésére, meg arra, hogy soha nem lehet tudni, mikor kamuzik a Gáspár család, és mikor nem. De így legalább nézhető volt a műsor.

Az adás megtekinthető az MTV videótárban, itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélabácsi 2009.05.28. 10:40:05

A legföbb baj az, hogy Gyözikét az emberek nézik. A családomban/ismeretségi körömben (de szerintem a legtöbbünkében) vannak olyanok, akik ha elkapcsol az ember a Gyözikesóról valahova máshova (és nem Maunikára, Józsibára vagy Bálázsrá), szabályosan fel vannak háborodva. Nincs mit tenni, ezek vagyunk, ez kell nekünk. Hát akkor nézzük csak tovább és butuljunk szorgalmasan mint nép, gyerekek.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.05.28. 10:42:25

Hugom csak annyit kérdezett, hirtelen felindulásból hogy " B..eg már az M1-en is győzike só megy???! "
Megnyugtattam hogy csak Kepes csinál valami riport-féleséget. Tényleg szar lett, de legalább megbizonyosodtunk, hogy megrendezett szar volt a gyózike só.. és a többi "valóság" show.

Mára már immunis vagyok a mű-sorokra, amik mögött nézettség-növelési szándék áll. Szánalmasak ezek a kertévék, közben sírnak hogy sokat kell fizetniük... blabla

Pilgram (törölt) 2009.05.28. 10:44:04

a temetéséről mikor tudósít már valaki?

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2009.05.28. 10:44:15

@Bélabácsi: Bélabá, ne aggódj. Azért a legtöbb nézője nem azért nézi mert a példaképük, hanem röhögni akar a buta fején, vagy szörnyülkdöni.

Pilgram (törölt) 2009.05.28. 10:49:46

@Sigismundus: szerintem ebben nagyot tévedsz. nem tudom, hogy mi fogja meg az embereket ebben a 120 kilós szardarabban, de nem is akarom tudni. és nem röhögnek rajta, hanem áhítattal nézik. hihetetlen.

zsoltix 2009.05.28. 10:50:30

2 arc kell Gyözikènek? Baltàval megoldhatò:D

Békávé 2009.05.28. 10:55:47

Győzike Gyurcsányabb az Orbánnál?

vahurstar 2009.05.28. 10:58:17

Győzike igazi arca rejtve vagyon, mélyen, legbelül.
Csak ki kéne már fordítani egyszer hogy mindenki megláthassa s lenne az nagy egyetértés. Meg vér meg szar, de abból igen sok.

lanyi 2009.05.28. 11:03:22

Én néha nézem a győzisót, mert szórakoztat.
Mondjuk hogy hazudozik azt már rég kitaláltam.( nem volt nehéz )
A kepes músorban egy valós tény hangzott el. Miszerint győzike 17 éves koráig éjszaka bevizelt.

A bulvár része az hogy még mindig bevizel éjszaka:)

tilla77 2009.05.28. 11:19:09

Győzikének van arca? DDDD

Látnok14 2009.05.28. 11:22:00

@megélhetési adófizető:
És akkor mi van? Mert nem lenget árpádsávos zászlót?

Ettől függetlenül egy kapitális hülye, avval együtt aki nézi.

nadivereb 2009.05.28. 11:23:55

@nadivereb: Nem neked ment, hanem Megélhetési adófizetőnek. Bocs.

W Joe 2009.05.28. 11:33:44

Szerintem érdekes lenne Győzike nézőtáborát is meginterjúvolni. Ki miért nézi? Nevessen rajta, szörnyülködjön. Elhiszi, vagy tudja, hogy átverés? Esetleg példaképnek tekinti :D

Egyébként persze nem nézi senki az országban, csak sokan odakapcsolnak véletlenül. Még azok is, akiknek már 20 éve nincs tévéje :D

szeszkópé 2009.05.28. 11:37:01

Nem láttam a műsort, de a cikk elolvasása után nem is vagyok rá kíváncsi, hiszen (ezek szerint) Kepes semmi újat nem tud mondani sem Győzike személyiségéről, sem pedig a bulvár-média működéséről.
Persze ebben a témában nem is nagyon lehet újat mondani, hiszen aki nem teljesen hülye, az magától is tudja, hogy Győzike privátban is egy primitív tapló, a bulvár-média pedig folyamatosan hazudik.
Ezeknek a nagy igazságoknak a felismeréséhez nincs szükség Kepesre! (Se Réz Andrásra.)

VacakBlogHu 2009.05.28. 11:44:58

Hehe :) És szép pénzt meg reklámot kapott a műsorért-műsorral. És még itt is írnak róla :) Boldogan szórakozva él és röhög azokon akik fikázzák és nem jutnak el évente kétszer a déltengeri szigetekre, ingyen nyaralni, mint ő (gondolom én, oszt lehet tényleg kuka a srác, de valahogy nem hiszem).

gagamama 2009.05.28. 11:48:21

Most vagyon igazán büszke arra (és nem csak mondom) hogy egyetlen egy Győző műsort sem néztem meg. A dzsungeles műsor is azután lett nézhető, amikor kiesett.
Én a Kepes Andrást eddig nagyon tiszteltem a munkásságáért, de az csalódás számomra, hogy egyáltalán eszébe jutott ezt a műsort elkészíteni. Egyébként ezt sem néztem.
Sok ismerősöm azt mondta, hogy azért nézi, mert röhögni lehet rajta. Lelke rajta mindenkinek, ha ezen az emberen röhögni tud. Én szánalmasnak tartom.

miles · http://miles.hu 2009.05.28. 11:50:17

Nem szoktam egysoros, degradáló kommentekkel dobálózni, de a kép mindent megmutat: 'koszos ci....'

balfék 2009.05.28. 11:54:08

Arról nem Győzike tehet, hogy ebből meg tud élni ebben az országban.Akkor most ki a hülye?

Liberté__73 2009.05.28. 11:57:07

@miles:

rosszul látod a képen, az nem a CIpője, hanem a talpa, ami koszos

Deuce Bigalow 2009.05.28. 12:03:02

@CséZé: de igenis van, lsd: Demcsáknorisz Zsuzskát, és még sokan mások!

Zz_ 2009.05.28. 12:17:49

Miért nincs 1 olyan ember aki látványosan megalázná ezt a szart ország-világ előtt?

indapass90210 2009.05.28. 12:19:10

Semmi gond nincs azzal, hogy valaki nézi. Sőt, a magyar pesszimizmust, kisebbrendűségi érzést is lehet kezelni ezekkel a műsorokkal. Csak meg kell nézni, és mindjárt rájön az ember fia, hogy ezekhez képest felsőbbrendű :D

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.05.28. 12:25:18

@Zz_: Sajnos nem lehet, mert akkor majd jól bepereli Tüncikével is próbálkoznak, mégsem megy...

Kepes meg azon kevés "tévések" egyike, aki tényleg műsort akar csinálni

Alvarez 2009.05.28. 12:31:45

Szegény Kepes már csak kishazánkból választ riportalanyokat. Külföldre nem mer menni, nehogy megtudják az indiánok és lekapcsolják az Interpolon keresztül.

Ezért lesz Győzike2 is...

Balance Of Power 2009.05.28. 12:38:07

@Wita.hu Joe: Ezek szerint ez kimaradt a musorbol, pedig tenyleg erdemes lett volna osszeszedni par embert mindenfele tarsadalmi retegekbol (!), akik nezik. Mert minden regetben van ilyen, az tuti.

De magam is azt mondom, hogy ez a tema nem melto Kepeshez, aki ma talan az egyetlen olyan elo tv-s, aki semmilyen kinos dologgal nem hozhato osszefuggesbe. Valami UFO lehet...

zsoltix 2009.05.28. 12:48:56

Ahogy a Blues Company mondanà: "Erdö szèlèn özike,szopjon le a gyözike!":D

Vissza! mennyyyyééééé! 2009.05.28. 12:53:34

szép-szép.
csak megint az maradt, ki, hogy ez a tehetség kinek, kiknek köszönheti,hogy feljebb jutott. Mert az azért gondolom egyértelmű, hogy a "jókor, jó helyen" hülye szöveg az itt sem működött. Pl. ha nem lett volna Kozsó affér, akkor nincs Orbán Tamás és Hegedűs László. Ha nem lett volna Receptklub, nincs Győzike Show. Ha nem lett volna XY főszerkesztő, nincs forgatás. stb. stb. stb.

Itt egy haszonélvezőt láthattunk.

A létrehozókat meg sem említve.

Kepes kollega gyengül. Egyre gyengül.

Coldplay 2009.05.28. 13:06:25

Gyerekek, ne az országunkat szégyelljük, ne a nézőket, hanem azt, aki jéghideg pénzügyi megfontolásből sztárt csinál ezekből a buzikból. Nem veszi senki észre hogy már csak az RTL sztárolja Győzit, Pákót, Balázst, Benkőt és Kiszel Tündit? Már a TV2 is leállt és nem engedi őket a műsorokba (még tiltólista is készült). Tessék már egyszer végre a tényleges felelőst basztatni, még akkor is, ha ez itt egy retek-barát-blog.

Urbán Gorilla (törölt) 2009.05.28. 13:12:12

Nem feltétlenül butulnak az emberek a Győzike showtól, és az sem igaz, hogy csak az igénytelen agymosottak nézik. A középkorban is azon szórakoztak a királyi udvarokban, hogy törpéket és mindenféke torzszülötteket vittk oda, és azon nevettek. Persze én nem bántom Győzikét, mert az emberek jó része nem az intellektuális azonosulás miatt nézik, hanem egyszerűen röhögnek egy eléggé nem kikarikírozható cigánycsalád sajátos viselkedésén, ami a magyar kultúrában vicc kategóriában van. Ez egy TV sorozatba öltött cigányvicc.

Heyerdahl (törölt) 2009.05.28. 13:12:19

HA NEM ÍRNÁTOK IDE, AKKOR GÁSPÁR GYŐZŐ SE KELLENE AZ INDEXNEK ÉS BOLDOGABB LENNE AZ ÉLET

Dallas 2009.05.28. 13:28:42

Szerintem meg jó volt a műsor, mert bemutatta, hogy egy tehetségtelen, szellemileg visszamaradott, az életét végighazudozó, büdösbunkó cigánygyereket hogyan tart ez a proli magyarokon keresztül az rtl meg a blikk. Ennyi. Én ledöbbentem, hogy ez mennyire egyszerű és pofátlan.

szeszkópé 2009.05.28. 13:31:27

@deuce_bigalow:
Lehet, hogy igazad van, és tényleg van néhány ember, aki Kepes és Réz hatására "világosodik meg" a bulvármédiával kapcsolatban, de szerintem nem ez a jellemző.
Azok a tömegek, akik napmintnap áhítattal figyelik Győzikét meg Jósibarátot a tévében, semmit sem fognak megérteni ebből az entellektüel tényfeltárósdiból, amit Kepes csinál.
Úgy egyébként őt tartom a legértelmesebb riporternek, de szerintem ezt most nem kellett volna. Győzikénél sokkal értelmesebb/érdekesebb/értékesebb emberek is élnek ebben az országban, akikről lehetne portréműsort készíteni!
(Ott van pl. Fekete Pákó!:))

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.05.28. 13:44:19

@Dallas: ebben az értelemben szerintem se volt rossz műsor. írtam is.

@Heyerdahl: nem kell ordítani. még egy ilyen és kimoderálunk.

kisa 2009.05.28. 13:47:15

Kár fanyalogni:nekem tetszett a műsor. Győzike egy zseni, megcsinálta magát - nem minden sagítség nélkül, de erre én, és gondolon sokan mások segítséggel se lennénk képesek - most egy ország lesi, hogy mikor fingik. Egy része azért, hogy fanyaloghasson, másik része meg azért, mert csak. Bammeg, ti is megnéztétek a Kepes féle Győzikét, ti is tudjátok, hogy ki ő!
Ráadásul bevallotta, hogy élvezi, és anélkül nem is akar élni.
Nekem ezért az egy mondatáért megérte nézni (nem szó szerinti idézet): - Kitaláltam, hogy válunk Bea asszonnyal, és utána fél évig ebből étünk.
Hát, ezt csinálja utána valaki, és akkor fanyaloghat!!!!!!
(Már persze azokról beszélek, akiknek fontos a pénz és a hírnév)

Steyr-Puch 2009.05.28. 14:09:01

Nem is ő,hanem a nőjéből mit tudtak csóinálni!!!!!!!!!!!!!!!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.28. 14:23:31

@kisa: Igazad van. Amerikában a Győzihez képest még sokkal suttyóbb, taplóbb feka reppereket abszolúte elfogadják, sőt mi több, büszkék rájuk, hogy milyen sokra vitték. Fehérek, feketék, srágák és vörösek egyaránt. De hát Amerika a bunkók országa, mint tudjuk (itt ironizálok, csak a gyengébbek kedvéért.)

pittaba 2009.05.28. 15:12:48

Csalódtam Kepesben, lassan már az m1-et sem lehet nézni?

sanya64 2009.05.28. 15:24:31

Zz_ : "Miért nincs 1 olyan ember aki látványosan megalázná ezt a szart ország-világ előtt?..."
hát, egyszer a szulákandi azér elé tett egy kottát, hogy ugyan blattolja máá le, mi is van a három kereszt vagy négy bé után odaírva... ))
persze győzi kikérte magának, mondván, őneki nem köll tudni kottát olvasni...
nabazmeg... )

sanya64 2009.05.28. 15:30:40

"Kitaláltam, hogy válunk Bea asszonnyal, és utána fél évig ebből étünk..."
majd mikor eccer télleg kitalálják, akkor meg az ügyvéd fog fél évig ebből élni... )

molaris 2009.05.28. 15:54:23

Nem olvastam el minden kommentet, de bennem az a kérdés merült fel, hogy Kepes miként is került képbe.

Mert azt ne feledjük, hogy a Kepes névjegy, a minőség névjegye, s nem csak(?) András miatt.

kumming 2009.05.28. 16:01:56

Ha csak egy tisztességes ujság van ebben az országban, akkor nem olvasunk többet erről a retkesről.

tunya 2009.05.28. 16:10:44

nem láttam a videót, de egyszerűen nem tudom elképzelni, h egy összetett mondatot képes felfogni ez a győzi vagy tudna ÉRTELMESEN válaszolni bármilyen kérdésre...

ez a kepes egy nagyon jóindulatú ember lehet, ha feltételezte róla mindezt!

MsTaurus 2009.05.28. 16:12:44

@kisa: Csatlakozom. Győzike egy bohóc, aki sajátmagát parodizálja. Zseniális! Anélkül mondom, hogy rajongó lennék: nekem Gyözike-só
uncsi, de Kepes is. Előbbit a legeslegeleje óte nem nézem, Kepestől meg mindig várok valamit, de sorra csalódom.

rozsomák 2009.05.28. 16:15:21

pár hete olvastam ezt a szösszenetet a celebvilágról..
hogy igazából ki is röhöghet kicsodán..
stibor.blogspot.com/2009/03/sotetagyu-celebek.html

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.05.28. 16:18:43

Kepes általában megtalálja az értékes embereket, ezért szeretem a műsorait, de ezzel a műsorral éppen az volt a baj, hogy nem volt értékes a riportalany.

Gáspár életében nem mutatott fel semmi olyat amitől számomra értékes lehetne. Nincs mögötte produkció. Megélhetési celeb, egy balfasz hazudozó, aki ráadásul nem csak kívülről sötét. Ez itt a baj. Persze ettől még lehet nézett a műsora, mert az embereket szórakoztatják a hülyék (lásd Mónikasó).

BringaTó 2009.05.28. 16:36:13

És ahogy elnézem, az index is Győzikéből él,mert ennyi comment-et fűztetek (fűztem :-)) hozzá egy kitalált személyhez, akinek inkább meg kellene keresni az arcát - ha van. Kepes pedig kezd MTV-bulvárt nyomni. Ilyen az, amikor már levitézlik valaki és nincs új ötlete csak az, hogy megmaradjon a képernyőn. Készített ő jó műsorokat is!

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2009.05.28. 17:07:57

sztm most nagyon nincs igazatok, sztm baromi jo ez a musor...kepes képes (ehh) leállítani mindig a csávót, amikor belelendulne a kamuzasba. a kozepen a kacsintas meg priceless...

Messidor 2009.05.28. 17:10:09

@kisa: Így van!Hozott egy figurát,az emberek(a nézők) ráharaptak,ő ezt nagyon jól ki tudta használni.Ez kell a magyarnak?Hát tessék!De mi(nézők) is megérdemeljük ám!-A Kepes-műsort még nem láttam,most megnézem,de én a kezdetektől tisztában voltam,hogy kamu az egész.

BringaTó 2009.05.28. 17:11:38

@kezike: Ne szépítsünk! Az MTV-nek is kell a nézőszám, ezért Kepes is négykézlábra roskadt. Általános média betegség... ha lenne ízlése, akkor az sem jutna eszébe, hogy ki az a Győzike.

rozsomák 2009.05.28. 18:01:14

Az meg gondolom eszetekbe se jut, hogy Győzikének Kepes műsorában is ugyanazt a tahót kellett eljátszania, mint amit az RTL-nél ad elő, különben leáldozik az ottani nézettsége és akkor vége az RTL-es szerződésének..
Emlékezzetek vissza Kokó Kovács Istvánra. Őneki se állt jól, amikor az entellektüel arcát akarta mutatni, Kokó legyen bokszoló, Győzike meg Győzike.
Ha Győzikéről esetleg kiderült volna Kepes műsorában, hogy egy ravasz, okos ember, akkor lőttek volna a "győzikés" nimbuszának, akkor egy csaló.. és akkor ugrik az RTL-es szerződése..
nem ?

fagzal 2009.05.28. 18:11:32

Csomószor elhatároztam már, hogy megnézek végre egy részt a "show"-ból, de képtelen vagyok rá. Annyira irritál, hogy max. két perc után *kénytelen vagyok* elkapcsolni, gyakorlatilag akármi másra, annyira irritál. Még a Budapest TV is jobb, az legalább annyira szerencsétlenül béna, hogy lehet röhögni.

Nem tudom elképzelni, hogy emberek hogy bírják nézni. Nekem fizikai fájdalmat okoz.

benkoo 2009.05.28. 18:31:07

APEH mikor megy hozzá?

Teker 2009.05.28. 18:35:06

Győzi lassan benyújthatná a számlát a Gárdának meg a Jobbiknak, senki nem tett annyit ezen szervezetek népszerűségéért, mint mindenki Győzője :D

Emanuelle 2009.05.28. 18:37:32

Én valamikor tiszteltem Kepest, de ez...
Mármár Frei-i mélységekbe süllyedt. Gáspár PR tudós Győzőnek egy arca van, de az jó nagy. Biztos vannak, akik simán benyalják amit a bulvárlapok írnak, de azok fix, hogy
nem nézik az M1-et. Felesleges pénzkidobás
volt ez a műsor.

Ez vagyok 2009.05.28. 19:02:43

Az a legborzasztóbb, hogy ez a győzikés cirkusz kell a népnek! Hihetetlen, hogy ilyen szinten vagyunk! Hazug az a mese, hogy azért nézem, hogy mennyire hülye. A saját szintje megtalálja a nézőt, mint zsák a foltját. Szánalmas.

Robit42 2009.05.28. 19:05:59

Győzike egy szellemileg alultáplált sötét cigány. Rettenetes, hogy ilyen személyek kaphatnak nyilvánosságot. (Hozzácsaphatnék még egy sor celebet...) Kepest meg eddig ismertem el. Nullázódott a csávó!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.05.28. 19:20:08

szánalom ez az egész cigány bagázs..vagyis szánja őket a magyar gárda...

Robit42 2009.05.28. 19:28:04

Elemi sötétség. Ez sugárzik a műsorból, nem Győzike másik arca. Az egész család olyan primitív, hogy nem értem, hogy egy Kepes hogyan képes lealacsonyodni hozzájuk???

Parajpuding 2009.05.28. 19:32:27

Először csak hallottam a műsort, majd bele is kellett néznem: nem tévedek? Kepes műsora GaGyiról. Én azt gondoltam, hogy ezen két személy jellemükből, értékeikből adódóan soha nem fordulhat elő egyazon műsorban. Ehhez egyiküknek jócskán alul kellett múlnia Önmagát. Sajnálom.

Robit42 2009.05.28. 19:36:13

Égés! Az a bajom, hogy buta cigánynak néznek... :D (BOcsánat részletekben nézem) Gyakorlatilag le se szarták a Miln játékosai. Jogosan. Ki ez? :D

Robit42 2009.05.28. 19:43:35

Ennél a csávónál gyávább, ágybahugyozósabb nullát még életemben nem láttam.

Sierpe (törölt) 2009.05.28. 19:45:16

Hallottam már ismerőstől is ezt a szöveget, hogy milyen okos ez a gyerek mer eladta magát, de nem értek egyet.
Vissza! mennyyyyééééé!-vel értek egyet, dem ő itt az agy. Apuci (aki ellenben nem hülye) berakta valahogy a romaticba, ott egy darabig csinálta a semmit, majd valaki felfedezte, hogy elég hülye ahhoz, hogy el lehessen adni. szerintem ennyi. Méghogy zseni... arra még kiszel tüncike is rájött hogy a bulvárlapok jól fizetnek néhány ostoba sztoriért...
Nekem minden reakciójából az jön le, hogy elég ostoba és gyerekes. Lehet vicces is, engem mondjuk irritál, 1 részt láttam a műsorból annyi elég volt.

Sierpe (törölt) 2009.05.28. 19:49:48

+ még ami vicces az egészben, hogy ő még zokon is veszi, ha hülyének nézik pedig ez a "szerepe"

Vargapál (törölt) 2009.05.28. 19:52:31

Lehet hülye, lehet nincs személyisége így portréműsor sem készülhet róla, de jól megél belőle. Akkor is, ha apuci az agy.

Robit42 2009.05.28. 19:57:00

Persze, a show után -merthogy néztem párat-, ott volt a stáblista, ami olyan hosszú volt, mint egy amerikai szuperprodukcióé...Igen, nyilván nem helyettük írták a sztorikat. :D És akkor: én vettem palira a bulvármédiát. Kecseg f@sz.

ssjani 2009.05.28. 20:17:52

A Győzike-show nézőtáborából jelentem: ez az egyetlen műsor amin tiszta szívből tudok - nem nevetni- hanem hangosan kacagni !
Minden részt láttam és mondhatom nincs konkurenciája.
Ezen kívül sokat lehet belőle tanulni.
Pl. hogyan nem szabad gyereket nevelni. Ha nősülni akarunk, ne olyan nőt vegyunk el aki képes lenne elkölteni az összes pénzünket. A plazma tv-t ne tegyük egy idegen autó platójára. Ne adjuk el gengszternek a házunkat ha jót akarunk és végül ne bízzuk meg Gáspár Zsoltit semmivel.
Ez csak egy tv műsor ahol pont Győzike a főszereplő, lehet hogy Brad Pitt vagy Robert De Niro is civilben ugyanekkora tapló aztán mégis nézik a filmjeiket.

Emanuelle 2009.05.28. 20:54:09

@Bruti: Hi Bruti! Jól láttalak?
Benne voltál a TV-ben a vicces csatornán?

Carrotfield 2009.05.28. 20:55:05

@benkoo: "APEH mikor megy hozzá? "

Már jártak. Minden zár alatt van :o)

Emanuelle 2009.05.28. 20:59:14

@Robit42: Na még ez is. Köszönjük ezt az értékes adalékot Zsótinak - vagy hogy a vérbe hívják az öccsét ennek a műmájernek.

jorda 2009.05.28. 21:26:41

Tévedés,hogy önmagát csinálta meg ez az ember!

Azok az igazi bűnösök ,TV vezetők,szerkesztők,akik felkarolták és sztárolták.
Normális országban egy értéktelen,erkölcsileg,morálisan nem vállalható fazon nem kerülhetne egy másodpercre sem képernyőre.

Itt milliomost csináltak belőle.

Példát lehet venni róla. Hogyan lehet tanulás,végzettség,szorgalom és munka nélkül nagy pénzeket szakítani. Bagatelizálni az élet,hülyének nézni minden becsületes embert!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.28. 21:46:49

Jaj, mit látok?! Már a capslock is tilos? Suttogni még szabad? hehe

Normális 2009.05.28. 22:23:52

...de most mi a faszt morogtok?
Győzike az evolúció győztese ott, ahol a környezet egy modern, tömegmédia-vezérelt demokrácia.
Ahol majd a vezetőitekre is e média "útmutatása" nyomán fogtok szavazni.
És, ha jobban megnézzük, minden szakmának megvan ám a maga "Győziké"-je.
Kezdjem el sorolni??

dex.ion 2009.05.28. 23:00:16

bazmeg bent volt tökölön és kiengedtétek???

nick: 2009.05.28. 23:24:08

a győzike az ki az?

Balance Of Power 2009.05.29. 09:19:04

@ssjani: Ez nyilvan ironia reszedrol, de tegyuk fel hogy nem: amiket felsorolsz, azokat a dolgokat egy ertelmes ember magatol is tudja, ill. megkapja nevelesben.

FeketePont 2009.05.29. 11:08:46

A Gyôzike sztori szerintem attól népszerû, hogy elhiteti azt, hogy a sikerhez, a népszerûséghez és a gazdagsághoz nem kell ész és tehetség, még talán bátorság se.
A nagy magyar pesszimuzmus ellen tényleg kell egy ilyen "személyiség". :)
Az egyetlen baj, hogy a romák szemében példaképpé válik. :(

Balance Of Power 2009.05.29. 14:19:54

@FeketePont: Nemtom, en el tudom kepzelni, hogy a ciganyok is utaljak, mint a szart.

FENTEtente 2009.06.01. 15:32:14

Győzikének ha igérnek sok milliót,diót,mogyorót,abban az esetben politikát megszégyenítően,kitünően hazudozgat.Mindent meg is mozgat a népszerűségért.Miért?Zsiványnak a cigánynak nem mehet rosszul.Szarul érzi majd magát ha szorul feje a hurokba,s pottyan le a koszos sarokba.

FENTEtente 2009.06.01. 15:53:46

Ha én lennék Orbán Viktor akkor a teljes MSZP-t magam alá ültetném és adnék nekik két pofont majd rájuk potyogtatnám a magas plafont,s megkérném őket a Fidesszel együtt,hogy kézen fogva szépen vonuljanak ki a magyar politikából és hagyjuk hazánkból a politikától távol tevékenykedő független nem ügyetlen szakértőket,az aranyat érőket dolgozni,dolgaikat megvalósítani.Az országot kár tovább eladósítani,elutasítani a pozitív lehetőségektől.
Tények?Magyarországon egy bizonyos réteg nagyon meg van fizetve,de a többség meg sietve le van sajnálva a kevés bérükkel,kevés jövedelmükkel.Politika sok hibát követett el,de egy nagyot biztos.Naponta bevonta kisembereket a politizálásba és vonult olyan állásba,hogy rájuk sokat hivatkozik.
Balosok és jobbosok,közös tusakodósok!Elkeserítő a vitatkozásotok az ország rovására.Lelkesítő szorgalommal taszigáljátok a többséget a nyomorba?
Politikai temérdek érdek érdekes helyzetben,esetleg jobbik esetben,érződik pozitív hatása az emberi tartásra.Hogy lehet így kicsinyke kis magyarországon itt élni,ha okok nélkül testvéreinket is el tudjuk itélni,később talán még máglyán is égetni?
Mostanában lélegZETÜNK miért nemZETÜNK rovására történik?LÉLEGezzünk és EGYezzünk meg ABBAN,hogy halkABBAN nem lehetünk hangosABBAK,se nem hosszABBAK?
Én tudom mindennek a politikai okÁT,mert a politika az országon mindent erőszakosan fog ÁT?Hisz ő már megmutatta régen igazi harAPÓS,kAPÓS fogÁT.
Mi emberek csak magunkra gondoLUNK,és már az állatokról nem is szóLUNK?Ők sokat fognak szenvedni a válságnak köszönhetően.
KataszTRÓFA dalomban az a sTRÓFA ami nem illik oda?Nini,csoda a csodáLATOS földi életben,hogy álLATOS mindennapjainkat állatok veszik körbe.Vagy tévedtem?
Ha kevesebbet írNÉK a végén összeomolNÉK,s borulNÉK gyökérként a föld alá,hol ásÓVAL szedNÉTEK és enNÉTEK ki belőlem rímeim?Pár szÓVAL most csak ennyit.

avanivi 2009.06.02. 14:50:26

Azt szerettem volna, ha Kepes megkérdezi tőle, hogy Beckham melyik csapatban játszik, és milyen poszton. Győzikétől az igazán cikis részek igazak, aki látta az tudja miröl beszélek: polgármester/36 db szavazat/GNM szinitanoda, cigányvajda stb, csak ez az ember nem tudja felfogni mit csinál, és a családját is szépen belerángatta.Megy neki a falnak ,egy év és vége,senki nem foglalkozik vele. Pedig a médiát annyira szereti mint a pénzt. Mellőzni fogják és Ő ebbe bele fog zavarodni. Szerintem is sokat ártottak ezzel a müsorral a cigányoknak.

Pilgram (törölt) 2009.06.02. 21:12:24

@FENTEtente: hát bazmeg, bocsi hogy igy parasztosan írom, mert megittam nem kevés vodkát és most be vagyok baszva, de ilyen jól még kevés ember fogalmazta meg a nagy magyar szopást.
kurvára semmi köze a kommentednek a poszthoz, de hogy nagyon rendben van az krucifix. riszpekt!
süti beállítások módosítása