Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Miért nem foglalkozunk az Eurovíziós dalfesztivállal?

Nem nekünk való fesztivál

2009. május 06. 11:36 sixx 130 komment

Levelet hozott a posta, benne egy felháborodott kommentelő kérdésével: Érdeklődnék, hogy miután a mai (3.!!!) napon megvolt a magyar résztvevő soundcheck-je, miért nem foglalkoznak még mindig egyetlen írásban sem az adott műsorral? Erre többféle válasz is adható, a rövidebbik az, hogy "mert az egész egy fos", a hosszabbik alant található.

Az Eurovíziós dalfesztiválról nálunk valami misztikus oknál fogva azt hiszik a kedves tévénézők, hogy egy jelentős, valós értéket és tartalamat hordozó esemény, aminek van célja és nemzetközi elismertsége is, a szakma ezt tartja a felsztiválok non plus ultrájának, aki itt fellép, az aztán tud valamit, és így tovább. Ki kell ábrándítsuk az álomvilág lakóit: nem az. Ez egy mókás, vidám bohóckodásnak szánt valami, amire az európai nemzetek, legalábbis a normálisabbak azokat a jelölteket nevezik, akik humoros formában képviselik hazájukat, a produkciójuk pedig azon a bizonyos "annyira szar, hogy az már jó" határon egyensúlyozik.

 

Ez alól kivételt az egykori vasfüggöny mögé zárt népek és azok előadói képviselik (tisztelet a kivételnek), itt ez egy vérre menő küzdelem, az emberek rendesen drukkolnak a szavazáson, a kurvaistenit, a szerbek mellett szavaztak a szlovénok, anyukám, ez egy balkán összeesküvés, a büdös életben nem veszünk semmit attól a horvát hentestől istenazatyám. Mi Rúzsa Magdit küldjük ki, a hangot, amivel forradalmat lehet csinálni (nem én mondtam, Bakács faszsága volt), mert mi nyerni akarunk, ami teljességgel érthetetlen és felfoghatatlan, tessék már megnézni az ír pulykát vagy az ukránok Vergya Szergyucskáját. Na, ők az igaz Eurovíziós előadók, nem pedig az idei versenyre tőlünk nagy nehezen (erőszakkal? zsarolással?) elzavart Ádok Zoli, a diszkótáncos. Ezért nem foglalkozunk vele. Mert minek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2009.05.06. 12:45:10

ezaz sixx
adjáneki :)
(btw: teljesen igazad van)

váj mí 2009.05.06. 12:45:53

Vissza nekünk a "Játék határok nélkül"-t! ;)

no mail, no problem 2009.05.06. 12:47:45

"Az Eurovíziós dalfesztiválról nálunk valami misztikus oknál fogva azt hiszik a kedves tévénézők, hogy egy jelentős, valós értéket és tartalamat hordozó esemény, aminek van célja és nemzetközi elismertsége is, a szakma ezt tartja a felsztiválok non plus ultrájának, aki itt fellép, az aztán tud valamit, és így tovább."

es ugyanezek a kedves emberek feltehetoen meg vannak rola gyozodve, hogy a slager es a danubius a zeneradiok, bocskorboros a humoros es kivalo musorvezetok, a megasztar a vilagszinvonalu tehetsegek, a 7i7es, g. miklos, s. jozsef a humor non plus ultrajat kepviselik.

jo lenne ha igy lenne, de sajnos nem igy van.

majdazténtudom 2009.05.06. 12:50:15

@no mail, no problem: hát én azért nem örülnék annyira, ha "s józsef lenne a humor non plus ultrája" :D

Steppenwolf 2009.05.06. 12:50:22

Én Uhrin Benedeket küldeném. Szerintem őrjöngene a közönség! :)

Thera 2009.05.06. 12:53:57

@Tapani_SF:
Megerősitem. Dániában is népszerű.

MEg egy csomó külföldi ismerősöm is szereti szerte európában.

Meg hallottatok remélem az Eurovision Drinking Gameről
tipson.net/eurovision/oldgame.html
www.aleth.talktalk.net/eurosong.html

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.06. 12:54:39

ez az a műsor amin az E-TYPE mindig indul?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.06. 12:57:06

Ennél sokkal fosabb dolgokkal is foglalkoztok, akkor meg minek húzni a szátokat, h ezzel aztán már nem.

valójábannemberci 2009.05.06. 12:58:55

Továbbá a '94-es dublini Eurovízión debütált Michael Flatley és Jean Butler, az akkor még "béta" állapotban levő Riverdance produkcióval. Ami egyébiránt a '81-es, szintén dublini Eurovízión bemutatott, a Planxty által elzenélt és a Dublin City Ballet által eltáncolt Timedance újragondolása.

A táncelőadásnak köszönhetően a '94-es fesztivál volt az eddigi legsikeresebb.

Timedance (sajnos csak zene van):
www.youtube.com/watch?v=MyNHEpPcw9w&fmt=18
Riverdance '94:
www.youtube.com/watch?v=X5Mc03_rlWo&fmt=18

Külön kiemelném a '94-es előadás kórusát, ők az Anúna, és eléggé komoly elismertségük van a műfajon belül (egyébként a '96-os Eurovíziót a köztük éneklő Eimar Quinn nyerte):
www.myspace.com/anuna

Gazuzem 2009.05.06. 13:02:41

A Csonka András féle Ding-Dong is EV dal volt eredetileg :-).

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.06. 13:03:48

Michael Flatley egy újabb érv amellett, hgy ezt a szart be kell szüntetni.

Steppenwolf 2009.05.06. 13:06:38

@Gazuzem: Szerintem azzal is taroltunk volna :)

Eric_Cartman 2009.05.06. 13:07:42

Egyszer olvastam, hogy Rúzsa M. egy DÍVA.
Ja, Butters, meg go-go táncos.
Végre ki van mondva: fos. (fospunpa)

Pikk Dáma ♠ 2009.05.06. 13:07:57

emlékszem, a Friderikának drukkoltam is.
azóta kiveszett belőlem ez a képesség:)

nemuccaszoc 2009.05.06. 13:08:38

Ez inkább valami aerobik tánc, mint dalfesztivál.

Rá Dios 2009.05.06. 13:11:55

@Dirk Diggler: Meglehet. A showbiznisz nem lakótelepi óvoda. Ám te vagy felelőtlen fecsegő, vagy fontoskodó intimpista vagy. Vagy hazudsz, vagy átversz valakiket. Hallgass inkább, vagy menj ki te énekelni...

parades 2009.05.06. 13:11:58

Sixx! Elég lett volna a rövid kritika is. Szegény kommentelőt most még jobban gyötörheti a az elnyomottság érzete. Csodálom, hogy nem Kelemen Annát javasolta magyar jelöltként.

2009.05.06. 13:14:44

a moldáv funband Zdob Si Zdub se volt rossz azért anno, de amúgy jah, fos az egész - erről a Tompos Kátyás, Ádok Zolikás szerencsétlenkedésről már nem is beszélve

Rá Dios 2009.05.06. 13:15:12

@Steppenwolf: Az tuti. ha nem is örömében. Mekkora égés volt viszont az itthon okkal sikeres Charlie szereplése....Azóta nem nézem :-)

Hófehérke hét kicsi törpéje 2009.05.06. 13:16:17

@no mail, no problem: Nincs sok hozzáfűznivalóm, talán annyi, hogy ez is egy olyan anakronisztikus dolog, ami a vasfüggöny után itt maradt. A hidegháborúban talán volt még értelme egy ilyen "ki mit tud" jellegű műsornak, ma viszont ez a felemás jellegű.
Az meg szánalmas, hogy az MTV mindezt az én adómból valami véresen komoly műsornak titulálva próbálja eladni.
A Megasztár is fos, de az legalább a tv2 saját bukása.

johevi 2009.05.06. 13:19:02

Sziasztok
Aztat szeretném megkérdezni, hogy a nyugdíjazott pantomimesek körzeti kispályás focibajnokságának területi sorsolásáról miért nem írtok semmit? Szeretném megtudni, hogy a Fingás Hangok Nélkül SC otthon vagy idegenben kezd mutogatni?

valójábannemberci 2009.05.06. 13:19:24

@sixx: lehet, hogy neked nem szimpatikus Flatley, de az tény marad, hogy a Riverdance egy olyan kulturális hullámot indított, ami új dimenzióba emelte az ír zenét és táncot, és még Magyarországon is hatása volt: vajon honnan jött az Experidance és a többiek ötlete? Az, hogy a tradicionálist ennyire korszerű, modern, mégsem gagyi csomagolásban tárják a jónép elé?
Azt is kevesen tudják, hogy a Naplegenda zenéjét jegyző Nikola Parov is a Riverdance zenészcsapatához tartozik, tehát ez is egy újabb hazai kapocs.

Szóval le a kalappal Bill Whelan (a Riverdance zeneszerzője), az Anúna, Michael Flatley és Jean Butler előtt.

Még ha valakinek Flatley nem is tetszik, mert a végére már nagyon giccsesbe ment át.

lyoker · http://dagonya.hu 2009.05.06. 13:24:59

Azért csak van valami országimázs szerepe ennek a szarnak. Ilyen szempontból ez az átokzoli pont jó választás. Ez bizony a nagy magyar átlag ha tetszik, ha nem.

Editor Bob 2009.05.06. 13:28:56

Szvsz Toto Cutugno Insieme c. száma se volt rossz 1990-ben az EV-n. Meg '97 körül volt a Cathrine and the waves (asszem ők voltak) a Shine alive c. száma, ami egész jól szerepelt utána nyáron a slágerlistákon.

Nekem a Rúzsa Magdit legyőző szerb férfiimitátor csaj dala is tetszett.

I'll be Beck! 2009.05.06. 13:35:59

Nemá, Daníel Ágúst Haraldsson huszonkettedik lett nyolcvankilencben.

rnmr (törölt) 2009.05.06. 13:36:51

lol, táncdalfesztivál! kimondani is vicces!

no mail, no problem 2009.05.06. 13:49:24

@Thera:

masrol beszelsz. sixx nem azt irta, hogy nem nepszeru, hanem azt, hogy szinvonaltalan es szar.

de hogy valaszoljak az ervedre: minel alacsonyabb szinvonalu egy (kepzomuveszeti) termek, annak nagyobb (es hangosabb) rajongotabort fog vonzani. vegul is akaratlanul, de a cafolatod megis sixx igazat erositi.

Tita73 2009.05.06. 13:52:37

Szerintem meg a cikked faszság...már bocs! Bizony az ex-vasfüggönyöntúli országok is komolyan veszik a bulit. Norvégiában többfordúlós versenyt rendeztek hatalmas tévéshow-al, szavazással...stb

Azhát 2009.05.06. 13:56:31

@no mail, no problem:
"sixx nem azt irta, hogy nem nepszeru, hanem azt, hogy szinvonaltalan es szar."

És ezért nem írnak róla.
Világos.

és akkor a Megasztár? Arról írtak? És Győzikéről is? Eszerint ezek nem színvonaltalanok és szarok? :)

johevi 2009.05.06. 13:57:16

@berciXcore:
Flatley az íreknek akkora ciki, mint nekünk Edvin Marton... Persze van aki szereti, de inkább külföldön eladható, otthon mindenki csak röhög rajta mekkora giccs és hatásvadász

no mail, no problem 2009.05.06. 14:04:35

@berciXcore:

"a Riverdance egy olyan kulturális hullámot indított, ami új dimenzióba emelte az ír zenét és táncot,"

emelte? en ilyent meg shane macgowan vagy a pogues kapcsan sem mondanek, de flatley leginkabb sullyesztette, meghozza egy felszines, giccses, populista mocsar fenekere.

"és még Magyarországon is hatása volt"

valahogy ez sem tolt el orommel.

valójábannemberci 2009.05.06. 14:05:58

@Tita73: ahogy nézem Írországban is komolyan veszik. Eddig ők vezetnek a megnyert fesztiválok számával, 1990 és 1997 között elég komoly eredményekkel:
'90: második hely
'92, '93, '94: megnyerték
'96: megnyerték
'97: második hely

'96-ban ilyennel lehetett nyerni:
www.youtube.com/watch?v=rj345GYAG1k&fmt=18

wachaz · http://tvmusor.tv 2009.05.06. 14:07:55

Csak egy megjegyzésem lenne: ez a videó üt.

no mail, no problem 2009.05.06. 14:08:42

@Azhát:

logikai hibat vetettel, mert visszafele nem mukodik a kovetkeztes. (tul azon, hogy meg csak nem is altalanosithato amit irtam.) de hogy szerintuk is szarok-e, azert az irasaikat forgasd, a valasznak ott kell lennie ;)

csodarabbi (törölt) 2009.05.06. 14:12:14

tisztességes európai embert a dnyesztertől nyugatra kurvára nem érdekli ez az egész cirkusz. azon külön meglepődtem, hogy csak most fogják moszkvában rendezni, ugyanis eddig valamiért abban a hitben éltem, hogy minden évben ott rendezik meg, esetleg a kongresszusi központban nálunk.

Azhát 2009.05.06. 14:18:56

@no mail, no problem:
Nem nagyon értelek. Azt látom a másik kommentedből, hogy te is utálod flatleyt...

Hozzáteszem: én se szeretem - ámbár az aligha ártana Magyarországnak, ha lenne egy hozzá hasonló világsztárunk.
Én nem nézem se őt, se győzikét, se ajrovíziót. Éppen azért nem világos, hogy mi az a nagy színvonalbeli különbség győzike (vagy éppen a megasztár) és az eurovíziós fesztivál között, ami miatt az előzőről írnak, a másikról nem...

huncut_kata 2009.05.06. 14:19:37

angoloknál is több fordulós volt az előverseny, Andrew Lloyd Webberrel a zsüriben, és a győztesnek is ő írt dalt a versenyre (ha jól emlékszem)

szbszig 2009.05.06. 14:20:49

Ez komoly, vagy csak valaki szórakozik? :D

"Zoltán Ádok (b. Szeged, Hungary, March 22, 1976) is a Hungarian gay singer, actor and dancer (...)"

en.wikipedia.org/wiki/Zoli_%C3%81dok

Azhát 2009.05.06. 14:21:43

@csodarabbi:
"tisztességes európai embert a dnyesztertől nyugatra kurvára nem érdekli ez az egész cirkusz."

Eszerint sok nem-tisztességes, nem-európai ember fogja nézni... :) De nem baj, mert mi lenézzük őket :)

Azhát 2009.05.06. 14:23:12

@huncut_kata:
"angoloknál is több fordulós volt az előverseny, Andrew Lloyd Webberrel a zsüriben, és a győztesnek is ő írt dalt a versenyre (ha jól emlékszem)"

na de hát ők nem tisztességes európaiak :)

Pikk Dáma ♠ 2009.05.06. 14:25:04

mondjuk az igaz, hogy ezzel az erővel a 'nem írunk róla, mert minek elég' érvelés elég sok műsorra állna. nekem az is elég érv lenne, hogy nem írunk róla, mert csak.
sose értettem, miért reklamál valaki ilyenért. azé a blog, aki csinálja, ez nem közszolgálat. így aztán arról írnak a szerzők, amiről akarnak. szerintem.

huncut_kata 2009.05.06. 14:25:06

@szbszig: az énekes, a színész vagy a táncos miatt? ;-))))))

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.06. 14:27:36

Az angolok rendszeresen buknak - pedig ők azért értenek kicsit a pop-rock bizniszhez:)

Azhát 2009.05.06. 14:29:07

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:
"azé a blog, aki csinálja, ez nem közszolgálat. így aztán arról írnak a szerzők, amiről akarnak. szerintem. "

Mondjuk ez igaz. Ha magánblogról van szó.
De a commentcom tudtommal nem az, hanem az Indexé.
De persze az Index is megcsinálhatja, hogy valamiről direkt nem ír... :)

satho 2009.05.06. 14:31:37

Szerintem meg jó az egész és a ruszkik majd jól kitesznek megukért. Tutira beletesznek egy csomó pénzt a szervezésbe, szeretik a csillogást. Persze meglehet hogy az ÁdokZoli nem képvisel szinvonalat, de ettől függetlenül jónak tartom a műsort és én meg fogom nézni főműsoridőben.

A fikázósoknak meg csak annyit, ami az a bizonyos bakter mondott akinek levágta a vonat mind a két kezét és lábát : "...hát a fa..om nem kéne ?...."

valójábannemberci 2009.05.06. 14:31:51

@Azhát: ja hát Webber az valami haknizenész, olyan műfajban, mint nálunk a bunyóspityu, meg a lakodalmaslajos. Csodálom, hogy még nem indított valóságsót győzike után szabadon.

:]

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.05.06. 14:35:39

HAAARD! ROCK! HALLELUJAAAAAHHHH!!!!

szerintem többet nem is kell mondani.

Szegény Magdi! :(

Tita73 2009.05.06. 14:36:54

@berciXcore: Ja-ja! Az írek tradícionálisan euróvíziózós nemzet, eddig minden évben ott voltak!
Visszatérve a norvég dalra..egész tűrhetően nekem tetszik:D
Idén az izraeliek egy összeborúlós békedallal indúlnak a zsidó-arab barátság jegyében...nem hinném, hogy poénnak szánnák.(Vagy ki tudja:) )

Manyizga (törölt) 2009.05.06. 14:40:30

Az Eurovíziós dalfesztiválról nekem a Csinibaba c. film jut az eszembe: "Helsinki az már Nyugat? " :)

Szóval akkor a VIT-re való kijutás volt a CÉL, szegény szocialista népeknek. Onnan öröklődött a rajongás az Eurovíziós Dalfesztivál után. :))

Azhát 2009.05.06. 14:42:21

Ja, ha már beszélünk róla :)
Szerintem az az egyik nagy baja ennek a fesztiválnak, hogy két szabályt eltöröltek:
Az egyik az volt, hogy csak az lehet a színpadon, aki valóban zenél/énekel is. Így most tényleg tele lesz táncikálókkal az egész.
A másik pedig az, hogy kötelező a saját ország nemzeti nyelvén énekelni. Éppen ez volt a pláne, hogy a francia versenyző egy francia dalt énekel franciául. Most viszont valószínűleg mindenki ángolul fog énekelni... nagy dolog.

LWPLICM 2009.05.06. 14:47:25

@Blazzo: aha. Én például szétröhögöm rajta magam.

valójábannemberci 2009.05.06. 14:55:24

Mondjuk az nem gyenge, hogy a döntőn az intermezzo előadást a Cirque de Soleil fogja prezentálni.
Ők sem arról ismertek, hogy gagyi haknizásból élnek. :P

no mail, no problem 2009.05.06. 14:59:39

@Azhát:

jol erted, nem szeretem flatleyt. gyozikerol es a megasztarral azt sem mondom, hogy jo, es azt sem, hogy rossz. velemenyt csak olyanrol mondok, amit meg is tapasztaltam. gyozikenek csak a reklamjat lattam, mar az idegesitett. a megasztarnak a reklamja es zsuritagokrol alkotott velemenyem szinten eleg volt, hogy ne nezzem, de ebbol vegul lattam felszemmel egy reszt az elso evad dontoje kornyeken. masnal voltam, es ment a hatterben, es donto miatt termeszetesen nem voltak hajlandok kikapcsolni, es neha mindenki arra figyelt. az szerintem eleg szar volt.

a kritika meg szerintem olyan, hogy ami kozismert, de nagyon szar, arrol kritikat szerintem ertelmes ember nem ir, nincs miert. a tobbirol meg mond valamit. (aztan meg van, amirol muveletlenseg vagy ketes izles okan nem esik szo, de ott mar magat az organumot keruljuk nagyivben, lasd pl. langolo gitarokat.)

belga6 2009.05.06. 15:01:02

Nem tudom, honnan veszi a cikkíró, hogy a tévénézők szerint jelentős esemény a dalfesztivál. Közvéleményt kutatott? Szerintem csak néhány mendzser, érintett hiszi azt, hogy ez a szar nem szar. De az is lehet, hogy tudja, hogy szar, csak ebből van pénze. Ótvar gagyi az egész. Évekkel ezelőtt láttam a versenyben egy jó fellépőt, az pedig a Zdob si Zdub (így írják?) volt.

Lasombra 2009.05.06. 15:01:40

a Lordi az üt Eurovízió nélkül is. menő, hogy őket küldték. és igazuk is volt.

azt viszont nem értem, hogy miért mondják azt egyesek, hogy mi vérkomolyan vesszük. ennél a Ádok Zotyinál nem hiszem, hogy lehetséges sokkal komolytalanabb arcot küldeni.

/kicsit off, kicsit idetartozó.
egyébként milyen alternatíváink vannak? láttam valami szóróanyagban vagy plakáton vagy pékségi csomagolóanyagon az idei Comet jelölteket (muhaha). hát... aszongya (puskáznom kell):
Barbee, CS.I.F.O, IdotSide, Noémi Virág, SP, Dukai Regina, Kovácsovics Fruzsina, Lola, Tóth Gabi, Cosombolis, Majka, Mark, Puskás Peti, Anti Fitness Club, No Thanx.

ütős sor. rohadjak meg, ha ezek közül kettőnek hallottam bármelyik "számát" valaha is. bárhonnét. beleértve a nextdoor hülyegyerek hangos ájpodját a békávén.

és ezek kapnak pénzt az én pendriveomból, amire naná hogy az ő számaikat másolgatom illegálisan.

Pikk Dáma ♠ 2009.05.06. 15:05:01

@Azhát:

és ez mennyiben más? indítottak egy médiablogot, indexé vagy sem, de szerintem akkor is tök okés, hogy arról írnak, amiről kedvük van. Ettől még persze figyelembe vehetik a kommentelők kéréseit.
én csak azt nem értem, amikor számonkérnek valamit. de ez nyilván egy rossz szokás csak:)

no mail, no problem 2009.05.06. 15:12:36

@berciXcore:

ez most biztos fajni fog, de alw is csak egy flatleyhez hasonlo nagypalyas giccsmajszter.

Tita73 2009.05.06. 15:13:21

@Azhát:
És még egy nagyon fontos szabályt(szokást) eltörőltek.Régen minden ország feállított egy zsűrít, akik nem láthatták a versenyt, csak hallgatták a dalokat és kizárólag magát a dalt(hagzás, hagszerelést, énektudás)értékelték, pontozták! Nem befolyásolhatta őket sem táncos-látványos showműsor, sem kidobott cicik, sem macho pasiarcocska...maximum az MSZMP:D

Thera 2009.05.06. 15:21:56

Ti tényleg azt hiszitek hogy az első fele a fontos?

Csak az számit hogy a Námetek a Törököknek 12 vagy csak 10 pontot adnak, hogy a Dénok mennyi pontot adnak Izlandnak és forditva. Etc.

Ez egy összeurópai játék aminek köze nincs a művészethez. De pont ez a jó benne.

johevi 2009.05.06. 15:26:12

@Azhát:
És ha Webber ír nótát egy mezei indulónak az jó? Vagy komolyat ír? A Megaszar valamelyik döntőjében a Palcsó Tamásnak meg a Karamellnek is az akkori leghíresebb angol dalszerzők ( felsoroltak regeteg sztárt, hogy kinek írtak ) írt dalt, kimodottan az ő stílusuknak megfelelően, aztán azóta sem hallotta azokat senki, akkora szarok voltak...

Yendi (törölt) 2009.05.06. 15:27:20

Szintiboyt az Eurovíziós dalfesztre..
Amúgy mi egy Belgával lehet nyernénk, amekkora nemnormálisak :)

magyar állampolgár 2009.05.06. 15:28:59

Miért foglalkozunk az Eurovíziós dalfesztivállal?

valójábannemberci 2009.05.06. 15:42:01

@craaank: őket Pozsonyba lehetne küldeni, ha nem olyanok lennének a szabályok, hogy a Készülj fel a hangulatra! már nem versenyezhetne. Pedig a felvidéki rokonság zabálná a tájszólást. ;]

tilla77 2009.05.06. 15:42:16

hogy mekkora parasztok vagytok, hát igen a magyarnak semmi se jó. Nekem speckó tetszik és érdekel az évenkénti 3 óra. Ti meg szarjatok sünt és írjatok kritikákat és húzzatok le mindenkit, mert az megy.

tilla77 2009.05.06. 15:46:33

végiolvastam a commenteket...nem tudom eldönteni, hogy ennyire tudatlanok vagy dugatlanok vagytok, de süt a sötétség némelyik hozzászólásból. Nézzetek Győzikét meg Kiszel Tündit...az való nektek

flea 2009.05.06. 15:51:05

Nemtom, én utoljára akkor néztem ezt, amikor a Katrina & The Waves nyert, az a szám konkrétan nem volt rossz. Mondjuk tény, hogy ki is emelkedett a mezőnyből.

Yendi (törölt) 2009.05.06. 15:54:47

@berciXcore: Ezért nem is értem, hogy miért nem ilyen előadókat küldünk ki? Nekik is poén lenne, nekünk is, és még szavazatokat is kapunk..

Lasombra 2009.05.06. 15:59:00

@tilla77:
hja, nem vagyunk méltók Ádok Zolira. disznók elé a gyöngy, vazze...

2009.05.06. 16:00:56

Dehát ezzel tényleg foglalkozni kellene.
Teljesen vicces! :D Ez a bevágott videó óriási. :D:D:D:D
Hogy tolja a hülye állatja!

Ez jó ez a műsor!
B ár valljuk be tényleg viccnek van beállítva.

Dallas 2009.05.06. 16:03:19

Átokzoli annyira szánalmas, hogy az valami rémületes. Tényleg, ki tolja az RTL-nél, írja már meg egy bennfenntes.. Még a Királyira is áttolta, annyira nagyon bele van zúgva..

gsc 2009.05.06. 16:04:35

Az EV nyugat europa szamara a jovobeli europa kulturalis egyseget (a kulonbsegek ellenere) szimbolizalja. Mivel a neve is fesztival es nem verseny, nem veszik tul komolyan, az orszag kulturajat szokas vicces formaban reprezentalni. Azert a resztvevok legalabb 1 CD-t kiadnak sikerrel utana. A nyugat europai kultura, a kelet europaival szemben elismeri a reszvetel a fontos elvet, es igenis elvarna Magyarorszagtol hogy legalabb evente egyszer pozitiv hozzaallast mutasson akkor is ha az eredmeny nem igazan fontos vagy jelentos. Es mint a kommentekbol kiderul, nehany orszag igenis komolyan veszi hogy kotelessege rendszeresen egy feltorekvo eloadot az EV-re segiteni. Az uzleti oldalt majd az eloado menedzsere elintezi ha akarja. Szegyellhetjuk magunkat, nem csoda hogy az EU egyre negativabb ha Magyarorszagrol van szo, es a nyugati sajtoban gyakran felmerul a kozonyosseg es a legalabb latszolagos erdeklodes teljes hianya. Persze eloszor azt kene megtanulni hogy ne akarjuk elvagni a szomszed torkat.

gastro vazze 2009.05.06. 16:06:15

én akkor is röhögtem az egészen, amikor a nagy ángilus reménység a Jamelia utolsóként távozott vagy 4-5 éve :)
Tavaly Moszkvában voltam, amikor nyert ez a szép nyáltrió Edvinmartonostul, Dimabilanostul.. Hát apukám, ezek azt hitték, most aztán ők a világ urai. Hoki Vb nyerés, meg ez egyszinten volt náluk. Még az Elnökúr (a Medvegyev) is fogadta az édeshármast. Én meg csak visitottam a röhögéstől - ezek meg nem értették. Aztán elmagyaráztam nekik, hogy ez egy szimpla szláv egymás faszának szopkodása volt!
a tavalyiból egyedül a francia srác ért valamit. összvisz 3-an végeztek hátrébb tőle asszem .. szóval ki kéne már ebből vonulnunk - jó pár nyugati ország megtette.

gastro vazze 2009.05.06. 16:09:55

@gsc: hát pont nem így van! lázadoznak a nyugati TV társaságok (ez ugyanis az ő versenyük), hogy ez így nem kóser, mármint, hogy ilyen belterjes szavazgatással dől el az egész, és fontolgatják a lelépést!

gastro vazze 2009.05.06. 16:14:12

@berciXcore: nem, őket arról ismerjük, hogy pénz beszél. meg a ruszki rendezőket is..

valójábannemberci 2009.05.06. 16:21:48

@gastro vazze: ja, kimarad két nagy ország, az olaszok és a svájciak, valamint pár miniállam, meg kizárásra került Georgia (újabban ez ugye a hivatalos neve).
Ez nekem nem azt jelzi, hogy olyan eszeveszett visszalépések lennének. ;P

valójábannemberci 2009.05.06. 16:24:05

@berciXcore: vagyis Ausztria, na. :D
De még mindig benn vannak a skandinávok, a németek, az angolok, a spanyolok, a belgák, a hollandok... csupa jelentéktelen ország, igaz?

valójábannemberci 2009.05.06. 16:25:25

@berciXcore: ja meg Marokkó se szerepel idén.

Menekül a Nyugat (Marokkó = Maghreb = Nyugat)! ;]

gastro vazze 2009.05.06. 16:26:10

@berciXcore: hát Grúzia kizárása eleve mutat valamit a fene nagy demokratikus elbirálásból:)
a miniállamok között vajjon ott van-e Luxemburg ?

Juan de Keserű, a keselyű 2009.05.06. 16:28:10

@tilla77: Meséld már el, hogy jön ide Győzike, te szerencsétlen...

valójábannemberci 2009.05.06. 16:40:09

@gastro vazze: Luxemburg idén sem szerepel, de ők legutóbb 1993-ban indultak. :P
Amúgy az EV ötletét eladták a csendes-óceáni térségre is, idén lesz az első ottani fesztivál:
www.asiavision.tv/

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.05.06. 16:41:23

@gsc: Verseny lesz az: ESC - Eurovison Song Contest

Bár a pontozást csak a pontokat bemondó csinos csajok miatt érdemes nézni.

andzsin 2009.05.06. 16:46:23

az a mi szegénységi bizonyítványunk, hogy Friderika óta nem tudunk kiállítani egy esélyest, pedig azért van néhány tehetség ebben az országban.

Azért ezt a versenyt nem hoznám egy szintre az igénytelen magyar bulvárkultúrával (?). Mert ez legalább popkultúra, mégha a plebsnek szánták akkoris, cirkusz és kenyér. De talán az igényesebb fajtából. Akinek kell a Hochkultur az menjen haza és hallgasson egy kis Bartókot.

És rémhírekkel ellentétben, mondjatok még egy olyan popzenei eseményt, amit minimum félmilliárd ember megnéz évi rendszerességgel. Akkor most lehet beszélni országimázsról, meg arról, ha valaki tehetséges, akkor van esélye.

Eddig ketten lettek világhírűek, nekik bejött, az Abba és Celine Dion.

itt csemegézzetek:
en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_winners

nem nemsiker_s 2009.05.06. 17:03:42

Én inkább úgy hívnám Eróziós dalfesztivál :)

gsc 2009.05.06. 17:55:07

@gastro vazze: Az lehet hogy a TV tarsasagoke a program, de hogy nagy penz nincs benne az tuti. (Ezert is akarnak kiszallni nehanyan, de eddig meg mindig volt a helyukre jelentkezo valahogy). Viszont annal tobb politika van ugye a hatterben, mint azt mar probaltam sugallani. A musor komolytalan bohockodos szinvonala pedig mindig hagy lehetoseget a visszavonulasra, ez is egy eszkoz hogy nehogy verre menjen a belterjes szavazosdi.

gsc 2009.05.06. 18:04:26

@kis_kiraly: azert ezt hozzatennem de csak angolul
Competition is a combat between individuals, groups, nations
A contest, is an event in which two or more individuals or teams engage for a prize
ugye tudjuk a kulonbseget combat es event kozott

gastro vazze 2009.05.06. 18:14:31

contest: egymással összehasonlítva tesztelni :D
De mindegy is! Egy szartúrás ez az egész műsor, ami csak a szláv térségnek fontos, meg a skandinávoknak (volt eddig, de ki vannak akadva már a szláv túlsúlyra és a verhetetlenségre). Bármibe lefogadom, hogy keleti ország fog nyerni megint. Gyima Bilan, meg egy kis köcsög zsúrfiú. Talán ez a barom veszi fel még vele a versenyt ott:
www.youtube.com/watch?v=QvzacItGYwA
a pugacsova ex-férje , ő patronálta tavaly az ukrán bullát.

lyesmith 2009.05.07. 11:31:50

@gsc: " de hogy nagy penz nincs benne az tuti."

Azért minden évben több százmilliós nézettséget produkál a világban. Számold ki a reklámdíjjat ekkora nézettségre. Plusz az egyes országokban a válogatások heteken át futó népszerű műsorok.

BruceWayne 2009.05.07. 23:13:12

a tavalyin is 2 db értékelhető produkció volt csak, azok viszont ütöttek rendesen.

a francia Sebastien Tellier
www.youtube.com/watch?v=Vz58Hw9hldw

és a spanyolok
www.youtube.com/watch?v=LwXZbMVyXP8


a többi csak erőlködés és még kommentálásra sem érdemes

easydc71 2009.05.14. 21:45:47

Én már évek óta mondom, hogy az egész euróvíziós dalfeszt legalább 1200Lóerős fospumpa. Két dolgot tehet a magyar, hogy az egésznek valami egyedi pofát adjon :
vagy nem vesz részt ezen, vagy kiküldi a Tankcsapdát, ami egyrész az egyik legszínvonalasabb magyar banda, és jól lefújja a taknyos zselét ezeknek a vasalt poppereknek a fejéről.
Uff

easydc71 2009.05.14. 21:46:49

másrésztet nem mondok. Tankcsapdát nekik, az olyan , mint a napalm :)

easydc71 2009.05.14. 21:49:28

na tessék ettől féltem.... mi ez? a jó kurva anyját aki erre áldoz. Ádok Zoli szar vagy!

easydc71 2009.05.14. 21:52:14

Hát nézzétek meg ez annyira szar szám, hogy a táncosnők se tudnak rá táncolni egyszerűen ilyen szart nem lehet érezni . Mi a faszom ez????? Hamís!!!! Bazdmeg. Dögöljön meg ez az ország a saját mocskába.
Felbaszom magam minden évben. :((((
süti beállítások módosítása