Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Susan Boyle az internet új királynője

Tehetség, kutatás

2009. április 21. 07:09 sixx 93 komment

A Britain's Got Talent című szigetországi tehetségkutatóban feltünt skót szűzlány, Susan Boyle olyan médiahisztériát indított el, amire az elmúlt években nem nagyon volt példa. A múlt hét szombaton bemutatkozott 47 éves tehetség hangja valóban kiváló, és meglepően képzettnek tűnik ahhoz képest, hogy bevallása szerint életében nem járt énektanárhoz. Ő csak szerette volna kipróbálni magát, mondta, és jelentkezett a műsorba, a többi pedig már történelem.

 

A Visible Measures nevű, online videók nézettségére szakosodott cég hivatalos közleménye szerint Susan jelenlegi produkciója, valamint egy 1999-ből előásott másik felvétele, amin egy karácsonyra készült, jótékony célokat szolgáló válogatáson adja elő a Cry Me a River című számot, eddig összesen 85.2 millió nézőt vonzottak a YouTube-on, MySpace-n és más videómegosztó oldalakon. Ez a szám azért döbbenetes, mert a második helyen található videó, amin Tina Fey komikus Sarah Palin politikust utánozza, "csak" 34.2 millió nézőt érdekelt, Obama elnök beiktatási beszéde pedig 18 milliónál állt meg.

Címkék: tv videó siker

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.04.21. 08:33:24

A Cry Me a River esetében sokan tanakodnak, fake-e.

bkri 2009.04.21. 08:34:34

Ez a hang döbbenet! Leírhatatlan! A hátomon felált a szőr... Te Úr Isten! Na ez igen... Erre nem lehet mit mondani. Ilyen hang kell a Világba! :)

gorcsev01 2009.04.21. 08:42:18

Az ember csak bámul, hogy mik kerülnek elő a nagyvilágból. Ez az igazi siker sztori.

gybala · http://www.balazsutazik.hu 2009.04.21. 08:50:29

Lassan egy hete nézem minden nem a youtube-on, hogy mennyinél áll a nézettségi mutató... Hihetetlen, micsoda vírust indított el.A Facebook falon folyamatosan látom a shared videokat és kommenteket, cikkek jelennek meg, a CNN Lary Kingje élő adásbn faggatja Susant, aki a My Heart Will Go On-t énekli... Na az már annyira nem hátszőrfelállítós, de akkor is...

Kíváncsi vagyok mi lesz a nő sorsa, ki fogja szponzorálni és hány férfi fog nála bepróbálkozni a népszerűségért...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.04.21. 08:51:30

Nagyon jó!
Én már a hétvégén is láttam, és alig találok rá szavakat!
Profi!

hubertusz 2009.04.21. 08:54:50

Fog ő még jobban is kinézni...

Valdebormarterina 2009.04.21. 08:58:32

Azért az angolok nagyon értenek ehhez. Ez a műsor úgy van meg csinálva, ahogy kell. Mestermű. Az elején az arcok, akik kinevetik - mit keres ez itt. Már le is írták. Így tesz a néző is, majd megszólal a hang és mindenki keresi az állát. Állat :)
Igazi tündérmese, talán mese is. A mai világban sajnos kinézem, hogy az egész egy megrendezett mese, nézettségnövelés mesterfokon. Ha pedig valóság, akkor... no azt sajnos nem hiszem, de mindentől függetlenül nekem nagyon bejött! ;)

2009.04.21. 09:00:03

Tényleg hátborzongató volt, ahogy a belépője után elkezdett énekelni, de azért "lány"-nak nem igen nevezném ;-) (Esetleg hölgynek)
Én azt nem értem, ilyen hanggal miért nem fedezte fel soha senki? Ha ráadásul éneklet is kórusban? Jó manapság persze sokszor fontosabb a kinézet, mint tehetség, ezért evidens, hogy nem lehetett valami országosan (UK szinten gondolom) ismert celeb, de az, hogy háziasszony, és mondjuk egyetlen glasgowi vagy edinburgi félprofi vagy akár profi komolyzenei kórusnak a tagja, na az nagyon durva!

Kamilla56 2009.04.21. 09:02:27

Tényleg tehetséges, de nem jobban, mint Rúzsa Magdi. Kár, hogy körülötte nem tudott ilyen hírverés kialakulni, mert a népszerűséi listán biztosan előkelő helyen állt volna.

Zete · http://sikeresmagyarok.blog.hu 2009.04.21. 09:03:01

Eggyel én is növeltem a nézettséget. Jók ezek a történetek, tényleg mennyi tehetséges ember van/lehet, akire sosem figyelnek fel széles körben. Bár a mai internetes, YouTube-os világban már egyre könnyebb eljutni a nagyközönséghez (bár az is igaz, hogy jóval többen küzdenek a figyelemért). Ami még érdekes, hogy jó-e, illetve jó-e az érintetteknek, ha híresek lesznek?

www.beszedtema.blog.hu

lilike13 2009.04.21. 09:05:06

Ez a nô kinézetre rettenet, ahogy riszálgatja magát a zsürinek, nagyon kimódolt. Paul Potts után tudta, hogy kell csinálni. Igen, Pottsnak van hangja, hihetetlen tehetség, én Susan Boyle-t teljesen átlagosnak tartom. Az emberek keresik az ilyen giccsesen megható karriertörténeteket. Azért a Nessun Dorma nem ez a minôség volt, már ami a dalválasztást illeti, sem. No és Potts hihetetlen szerény volt, ösztönös, Susan meg nagyon tudatos, lehet, hogy a szüzesség-történet is kamu. Nem hiszek neki.

moncayo 2009.04.21. 09:09:17

Tipikus angol nő. Ahol élek, sok brit lakik, nos az angol nők 95%-a így néz ki. Borzalom.

nutiform78 (törölt) 2009.04.21. 09:09:45

@lilike13: + a mélyebb hangoknál hallhatóan vannak problémák...

aiolosz 2009.04.21. 09:13:05

Nekem az jut az eszembe, hogy mások mit ossze nem gorcsolnek, hogy valamilyen modon enekeskent érvenyesuljenek...es hanyan vannak, akiknek a szekeret meg nagyon sokan toljak is, hogy ez sikeruljon..es ekkor jon ez a "lany" es leenekel minden "mukedvelot" a szinpadrol + egy termeszetes es szimpatikus egyeniseg, mar amennyit ebbol a par percbol meg lehet allapitani.
Engem nem izgat a jovoje, onzo vagyok, nekem eleg volt ez a par perc, jo volt Őt hallgatni...ennyi

Frajt 2009.04.21. 09:16:31

lilike, mindkettő frenetikus szerintem, azért mert valaki egy könnyedebb műfaj komolyabb darabjával áll elő, még nem kéne leírni. Paul Potts zseniális volt, és első. A nő meg ilyen szempontból csak a második (ronda, de milyen hangja van..).

murphy 2009.04.21. 09:24:39

Biztos, hogy jó volt hallgatni, de a katarzis-szerű élményhez kellett a közönség reagálása, a műsor látható képsorai. Nem tudom rádión hallgatva is kiváltotta-e volna ezeket az érzéseket, de mindegy is. Jó volt ezt a pár percet itt tölteni.
... és ezt nem kell szégyellni.

europatriota 2009.04.21. 09:24:48

Unnepronto leszek, de en is lilike13-mal ertek egyet: nem rossz, de en azert ennyire nem esnek hasra elotte. Paul Potts is volt ekkora a maga kategoriajaban - eppen ezert Pearce Morgant sem ertem, miert mondta, hogy ezidaig ez volt a legnagyobb elmenye.
A Ruzsa Magdi meg szerintem is klasszissal jobb.
Dehat a jonepnek mindig kell egy aranyborju...

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2009.04.21. 09:26:12

Ő Celine Dion !
Egy kiváló maszkmester pár óra alatt megcsinálja ilyenre. És így szó szerint egy újabb bőrt lehet lehúzni róla.
Egyszerűbb, mint egy háziasszonyt megtanítani énekelni :)

leslie nilsen (törölt) 2009.04.21. 09:33:01

ez a nő tök ronda és semmi hangja...

szar

Scofield2k9 2009.04.21. 09:33:20

ennyire szűkében vagytok a témáknak? ugyanezt már tegnap megírta a hvg. mondjuk a velvet hiperszínvonalas csodái után már semmin sem csodálkozom...

sebi77 2009.04.21. 09:36:27

Az hogy egy ronda öreg nő jól tud énekelni csak azoknak okoz meglepetést akik az MTV-n nőttek fel. Az éneklésből egyébként alig hallani valamit az idióta háttérzaj és fos hangminőség miatt.

a csapos, aki beleszól 2009.04.21. 09:39:25

Alig négy napot késtél a Népszabadsághoz képest, és alig egy éve volt, ugyanebben a tehetségkutatóban Paul Potts, szintén énekes.
Egy világ dőlt össze bennem, mert áldozata lettem annak, aminek valószínűleg Ti is, az előttem már említett, megrendezett csodálkozásnak.
De tényleg, gondoljatok bele, mire TV_közvetítésre kerül akárki egy tehetségkutatón, hányszor kerül zsüri(k) elé? Akkor meg mire ez a hatalmas meghatottság, szemöldök-felvonás, állak elejtése. A zsüri viselkedése befolyásolt Benneteket is és engem is, meg azt a 18 millió letöltőt is.
Szerintem.
Ja, és többekkel együtt nagyon boldog lennék, ha valóban igy tudnánk örülni egymásnak. Manipuláció nélkül is.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.21. 09:42:20

@a csapos, aki beleszól: annyira szeretem, amikor valaki beszól, anélkül, hogy utánanézne a dolognak. Susanról a magyar sajtóban először nálunk olvashattál, április 15-én, keress vissza. és nem 18 millió, hanem 85. kibaszottul nem mindegy.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.21. 09:43:17

@Scofield2k9: én meg április 15-én írtam meg, a hvg előtt. nem mellesleg mindenki ugyanazokat a hírforrásokat nézi, mit kell csodálkozni?

hogweed 2009.04.21. 09:45:15

Rúzsa Magdi fiatal és jól néz ki (illetve ízlések és pofonok, szépségre), azaz kvázi nem volna benne semmi extra ha ugyanazon a színpadon fellépne. Ebben pont az volt a kuriózum ahogy a nő kinézett meg ahány éves, egy igazi tenyeres-talpas néni faluról kiváló hanggal. A zabálható sztori. Nálunk BB Évi & co. tartozik a kategóriába, még jó hogy Magdolna is odafért egy kicsit :-)

hogweed 2009.04.21. 09:47:00

Ja bocsánat, elfelejtettem hogy mindent fikázunk, szóval szar de eladható hanggal. Elnézést :)))))

a csapos, aki beleszól 2009.04.21. 09:47:01

Akkor most vattáztál? Részemről befejeztem. Nem is az volt az írásom lényege.
Bye.

a_tom 2009.04.21. 09:50:56

Érdekes néha szembesülni azzal, hogy lehet nem én vagyok a hülye. A brit műsor tetszett. Pedig nem égette ki a szemem a stroboszkóp, nem keringtek reflektorfények, nem volt szivárványszínű animáció a háttérben, köd ,füst, csillagszóró, robbanás se volt, nem ordított a műsorvezető és a zsűri, nem voltak bohócnak öltözve idétlen frizurával, nem kúszott alul mindenféle sms-csík, nem mondták el minden percben ötször hogy mi volt eddig, és mi fog következni, 5 logo se volt a képernyő 4 sarkában, stb...

Az pedig hogy nem tűnt fel eddig a tehetsége, teljesen "normális". Nem azok érnek el sikereket akik tehetségesek. Óriási önbizalom kell hozzá(az se baj ha nincs alapja), töretlen kitartás, kapcsolati tőke, gátlástalanság, ilyesmik. Ezek nem feltétlenül vannak meg mindenkiben.

ValleyFloydRoad 2009.04.21. 09:59:56

Szerintem én már vagy 20x megnéztem április 11 óta. Szeretem látni a döbbent arcokat, ahogy elkezd énekelni:-)
Aki pedig a "rondaságán" van kiakadva, jobb ha tudja, hogy születésekor komplikációk léptek föl, emiatt a jónéhány perces oxigénhiány miatt olyan az arca amilyen és emiatt voltak tanulási nehézségei is (pl. a klipen is látszik, hogy nem jut eszébe a "villages" szó).Én azon gondolkodom el, hogy szegénynek milyen élete lehetett volna, ha már 20 évesen fölfedezik. Mindenesetre Simon Cowel(a barna hajú zsűritag) azonnal átnyújtott neki egy lemezszerződési ajánlatot, nincs rossz üzleti érzéke:-)

a csapos, aki beleszól 2009.04.21. 10:11:18

sixx, jól felbosszantottál, de ez nem véletlen. Bulvár-stílus.
1. Aki szűzen férjhez megy, onnan kezdve nem lány. Asszony. Ez van.
2. Nem fogom a Netet végigkeresni, hátha írt róla a C:c előbb. Sőt, még annál is kevesebbet olvaslak benneteket.
3. A Népszabadság 17-én 18 milliót ír. Nekem ez "az" adat. Nem vagyok Boyle fan SEM, hogy naponta csekkoljam a nézettségét.
És most tényleg bye, újabb legalább fél évre.

Pikk Dáma ♠ 2009.04.21. 10:13:23

épp írni akartam, hogy én meg itt olvastam először róla
de hát címlaptroll-effektus...:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.21. 10:13:26

@a csapos, aki beleszól: leleked rajta, nem fogok álmatlanul forgoódni. ha neked a népszabadság AZ adat, akkor meg pláne.

Teddy Bagwell (törölt) 2009.04.21. 10:25:42

Megnéztem pár youtubeos videot, erről a műsorról, és azt mondom, édes istenem, ha ilyen műsort tudna csinálni egy magyar kertv.
a legszarabb előadásból is mit ki tudnak hozni.
www.youtube.com/watch?v=ktHxY30xImA&feature=related
lehet importálni kellene a zsűrit, meg a műsorvezetőket.

Teddy Bagwell (törölt) 2009.04.21. 10:26:47

Megnéztem pár youtubeos videot, erről a műsorról, és azt mondom, édes istenem, ha ilyen műsort tudna csinálni egy magyar kertv.
a legszarabb előadásból is mit ki tudnak hozni.
www.youtube.com/watch?v=ktHxY30xImA&feature=related
lehet importálni kellene a zsűrit, meg a műsorvezetőket.

Pikk Dáma ♠ 2009.04.21. 10:29:19

@a csapos, aki beleszól:

honnan veszed, hogy férjezett? én erről nem olvastam sehol.

hammasz 2009.04.21. 10:34:44

Itt írja le az egyik zsűritag a felvétel menetét (már persze ha így volt):

hollywoodinsider.ew.com/2009/04/piers-morgan-on.html

Egyébként szerintem olyan nagy üzleti érzék nem kellett hozzá, hogy lemezszerződést adjanak neki. Egyből látszott, hogy ez egy jól eladható dolog.
Szerintem nem megrendezett az egész, egyszerűen a nagy számok törvénye szerint előbb-utóbb beesik valaki egy ilyen válogatásra aki tényleg nagyon jó valamiben. Az ilyen sztorik a válság miatti hisztérikus hangulatban meg nagyon kellenek a népnek. Amúgy meg tényleg eléggé jó hangja van. Szerintem.

A Cry Me a River felvétele miért fake? Valaki azt írta itt, de nem olvastam még erről sehol semmit.

fabot 2009.04.21. 10:49:45

Én a CNN-en, Larry Kingnél hallottam énekelni Boylet. Hát mit mondjak, katasztrófa volt, mintha a "Megasztár tehtségtelen jelentkezői" egy epizódját hallgattam volna. Megj: az igaz, hogy interjú végén, beéneklés nélkül kellett énekelnie.

Sierpe (törölt) 2009.04.21. 11:02:18

A műsor profi az biztos, bár nekem konkrétan jön be ez a nagy nem túl spontánnak tűnő hatalmas állvatapsolós ováció (ráadásul még a dal közben).
Ettől persze még jó hangja van.
A Cry Me A River is jó lett, nekem abból Diana Krall feldolgozása a kedvenc. :)

Sierpe (törölt) 2009.04.21. 11:08:11

upsz, kimaradt a nem a jön elől :)

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2009.04.21. 11:15:49

Az osszeeskuveselmeleteket vonzonak talaloknak mondom, hogy Susan Boyle tenyleg beesett a BGT-be es tenyleg fogalma sem volt arrol, hogy mit indit el a hangjaval. Nem ujsagbol tudom.

FitzChivalry 2009.04.21. 11:16:25

Na, a kommentekben ismét megszólaltak a szánalmas, örülni semminek sem tudó kicsi savanyú narancsok... Gratulálok.

Egyrészt talán hallgassátok meg normálisabb hangminőségben a youtube-on, mert ez az indás reencoding elég gyengusz. Utána meg jöhet a Cry Me A River, ami sztem ennél is durvább, ráadásul egész más műfajban.

Nyilván van vmi előválogatás, a több ezer jelentkezőt mégis hogy zsúfolnátok be a műsorba. De azt tuti nem a "sztárzsűri" csinálja, már időhiány miatt sem, plusz mennyivel jobbat tesz a nézettségnek az őszinte meglepődés. És aki szerint ekkora tömeget be lehet tanítani egy ennyire őszintének tűnő konzervovációra (plusz előtte a fikázós vágóképekre) az tényleg nem baszott egy jót még soha életében.

A későbbi interjúkból is látszik, h mennyire jó fej, aranyos és végtelenül szerény. Go Susan, én nagyon drukkolok neked.

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.04.21. 11:20:18

Nem bánnám a rivalgás nélkül is meghallgatni, mert úgy tűnik van hangja, de biztos csak akkor lehetek benne, ha kiszűrik a zajt a felvételből...

amúgy vicces a nő és bírom az akcentusát is..

lehet különben, hogy az előzsűri nem azonos a színházi zsűrivel, viszont az érdekes, hogy engedték egy ilyen háziruhában fellépni...

ettumifilii 2009.04.21. 11:22:17

@a csapos, aki beleszól: csak a youtubeon a legnézettebb videót 35 millióan látták szal szerintem ezen nem érdemes vitatkozni....

Pikk Dáma ♠ 2009.04.21. 11:25:31

@ettumifilii:

nade ha egyszer a népszabadság 17-i adatai szerint nem annyi, akkor nem annyi, és kész
:)

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2009.04.21. 11:32:55

az elobb sikerult egy kicsit titokzatosnak hangazom, a lenyeg az, hogy Edinburgh es a Lothians igazabol egyetlen falu, ahol mindenki ismer mindenkit. En ebben a "faluban" elek :)

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.04.21. 12:03:31

@FitzChivalry:

most meghallgattam a cry me a river c számot, és az annyira gyönyörű, hogy komolyan nem értem, hogy miért nem láttuk hallottuk őt korábban. Gyönyörű hangja van. Hát az öltözetén meg a frizuráján könnyen lehet segíteni, úgyhogy nem értem, hogy miért nem lett korábban már ismert,
de mindenkinek javaslom, hogy hallgassa meg a youtubot, tényleg rendkívül finom kidolgozott hangja és előadásmódja van...

ave 2009.04.21. 12:07:06

Jo ez, nagyon is jo. Akinek nem tetszik, hat nem tetszik.

A 85millio az 85 millio.

hammasz 2009.04.21. 12:20:12

@rózsaszínlazac: Ez tényleg beszarás, én sem értem, hogy ezt nem vette észre senki, hogy legalább egy közepes énekes legyen valamilyen jobb helyen. Ebben tényleg nagyon együtt van a hangja.

freddy_m · http://feri.szikla.hu 2009.04.21. 12:35:23

Ezt nem nagyon ertem, hogy lehet valami masodik 34.2 millioval mikor pl. ezt www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA 46,765,861-an lattak.

Pinetop 2009.04.21. 12:40:09

Ez a Susan kétségtelen, h nemrossz, de a Greek dance nevü alkotás szerintem sokkal szórakoztatóbb:))

www.youtube.com/watch?v=ro9ufVuuNb0

Remélem jól linkeltem, mer melóhelyről nemtom befogni a youtube-ot

Gerry. 2009.04.21. 12:40:20

@Sparks: Pontosan. Az, hogy mutatták a közönséget, a zsűri, majd megintcsak a közönséget, ahogy egyes tagjai pofákat vágnak remekül ki volt számítva. Nyílván meglepődött a zsűri, de szintén nyílván tudták, hogy ez nagyot fog durranni, ti. ahhoz is kellett valamit minimálisan produkálnia, hogy a műsorba bekerülhessen. Tudták, hogy egyszerű lélek, aki bűn ronda, de valóban remek hangja van.
Mondjuk eszem nincs hogy tud akcentus nélkül énekelni: alapvetően iszonyatos skót akcentusa van, a csűr falát kiveri:D Aműsorban még konszolidálta magát, de a CNN-es interjúban amint véletlenül láttam már iszonyatos akcentussal beszélt, hogy ha nem figyeltem nem értettem mit mond. Én is tudok így beszélni angolul, (mégha az alapakcentusom teljesen más régióra is utal, némileg nyugatabbról) de ez rettenet, felirat kellett volna hozzá:D

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.04.21. 12:43:11

@hammasz:

jól értem, hogy gúnyolódsz és közepesnek tartod?

tényleg fáradj már el és hallgasd meg azt a dalt, ahol a cry me a river c dalt énekli, ott nem zavar be a közönség ricsaja, gyönyörű hangja van...

amúgy én például élőben hallottam Pavarottit a Centrál parkban annó 20 éve, és nem győztem csodálkozni, hogy ezért a gyatra érdektelen hangért miért vannak úgy oda... én mindenesetre semmi élvezni valót nem találtam benne.

Lehet, hogy aznap esete nem volt formában, de én máskor sem hallottam tőle olyat, ami megfogott volna,

úgyhogy izlések és rajongások...

zahor103 2009.04.21. 12:49:14

azért a "szűzlány" kicsit durva... :)
erre találták ki azt a szót, hogy "vénlány" ;)
szóval drukkolok a vénlánynak! :D
(amúgy meg tényleg simán lehet, hogy az egész fake.. meg van rendezve. De ha így van, akkor sincs baj, mert egy ekkora marketingötlet megérdemli a reflektorfényt!)

kapanyanyimonyok 2009.04.21. 12:50:10

Jó nő és kész.
Természetes, vidám, tud kapni és mer adni.
Imádom az arcát, mert mindig boldoh, ha megszólal.

De a vérmagyarnak ez szar és megrendezett, manipulált. Az menjen a sarokba és Koppány képére elégítse ki magát.

Világbéke

Valdebormarterina 2009.04.21. 12:50:53

@Gerry.: No igen, azért ezek a Got Talent-es brit srácok nagyon tudnak, jobb, mint az amerikai show :) Minden esetre beállítottam egy figyelmeztetést szombat este 9-re, hogy megnézzem élőben az ITV1-en a műsort (bejött nekik a reklám, én megvettem) :D

xstranger 2009.04.21. 13:00:28

Az elobb emlitett Simon Cowell a producer (amugy a Got Talent series az angol, ugyanugy mint a legtobb ilye show franchise kiveve a Big Brothert). A legjobb az egeszben amikor mutatjak az arcat ahogy elkezd enekelni a no es a tomeg felkialt, lehet latni ahogy halgatja a dollarok csilingeleset.

Amugy Ant and Dec honnan tudta hogy hogy fog enekelni? Ha mas nem ok ketten es a producer tudta. Csak ezek profik tudjak hogy kell az ilyeneket felepiteni.

Minden ilyen showban van egy-ket sztar szerintem gondosan elosztva nehogy kioltsak egymast de azert legyen nemi verseny. Ez amugy egy 60millios orszag itt mindig lehet talalni egy ket felfedezni valo tehetseget.

hammasz 2009.04.21. 13:02:17

@rózsaszínlazac: Egyáltalán nem gúnyolódok, tényleg baromi jól szól. Annyira, hogy igazán észrevehette volna valaki - persze utólag könnyű okosnak lenni- és kaphatott volna valamilyen szerződést valahol, akár egy jobb helyen is. De attól még nyilván nem főszerepet adtak volna neki elsőre. Most minden máshogy lett: gratula érte, remélem tényleg profitálni fog belőle.
Látszik, hogy egy jó kedélyű nő, nekem kifejezetten szimpatikus.

andzsin 2009.04.21. 13:03:06

A sok fikázónak üzenem, hogy magyar megaszar történetéből momentán senkit nem tudnék megemlíteni, aki ilyen hanggal bírt volna. Sőt a magyar könnyűzenéből élők közül is egy kezemen meg tudom számolni hánynak van ilyen hangja.
Mondjuk azért meghallgatnám a Sass Sylvia vagy a Rost Andrea véleményét, hamár homár...

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2009.04.21. 13:04:35

@Gerry.: ugy tud akcentus nelkul enekelni, hogy a korusban megtanulta, hogyan kell vokalizalni.

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2009.04.21. 13:07:37

@xstranger: nyilvan igy van (ezt hivjak szerkesztesnek es musorkeszitesnek, nem?). Minden resztvevot elozsuriznek, de nem a Simon Cowell. Ettol meg nem lesz fake, csak elvezheto.

hammasz 2009.04.21. 13:08:01

@xstranger: "lehet latni ahogy halgatja a dollarok csilingeleset."

Na itt a pont!
Tényleg vicces a pofa:)

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2009.04.21. 13:15:02

@xstranger: nyilvan igy van (ezt hivjak szerkesztesnek es musorkeszitesnek, nem?). Minden resztvevot elozsuriznek, de nem a Simon Cowell. Ettol meg nem lesz fake, csak elvezheto.

mehr luft 2009.04.21. 13:15:22

@kapanyanyimonyok: "De a vérmagyarnak ez szar és megrendezett, manipulált. Az menjen a sarokba és Koppány képére elégítse ki magát."
te mi a száronbaszott lófaszról beszélsz???
hihetetlen... :(((

mehr luft 2009.04.21. 13:15:57

@kapanyanyimonyok: "De a vérmagyarnak ez szar és megrendezett, manipulált. Az menjen a sarokba és Koppány képére elégítse ki magát."
te mi a száronbaszott lófaszról beszélsz???
hihetetlen... :(((

P. A. 2009.04.21. 13:23:08

Egy újabb tehetség: 2:10-től érdekes igazán:

www.youtube.com/watch?v=7-f9VbYzyps

mehr luft 2009.04.21. 13:23:38

@kapanyanyimonyok: "De a vérmagyarnak ez szar és megrendezett, manipulált. Az menjen a sarokba és Koppány képére elégítse ki magát."
te meg mi a száronbaszott lófaszról beszélsz?
hihetetlen... :(((

mehr luft 2009.04.21. 13:25:59

bocs, töröljétek :(

pimpinella 2009.04.21. 13:40:19

Azért vicc mennyire meg tudnak hatódni az emberek önnön hülye felszínességük illúzióitól. Mindenki fintorog az elején, csak mert úgy néz ki ahogy, aztán iszonyat hatásvadász módon elkezd mindenki hanyattvágódni, pedig szerintem semmi extra nincs a nőben. Modorosan és teátrálisan énekel és olyan számot választott, amivel kizárt a bukta, mert az emberek már csak ilyen meghatódós primitívák. Susan helyében amúgy elküldtem volna őket a p_csába, hiszen feleennyire nem örvendeztek volna akkor, ha előtte pont nem azt gondolták volna, hogy a kinézete alapján maximum csak finghangot képes kiadni magából. XD Tehát ez a meghatódós színjáték valójában sértés. És nem érdem az ilyenfajta illúziókat lerombolni és az ilyen sértést ledönteni. Na meg a hírverés, hogy szűz, ki a f@szt érdekel? Hozzátesz a hangjához, vagy mi?? Az, hogy ennyire felkapott lett hirtelen háromnegyed részben az ostoba sztereotípiákat élteti tovább (csúnya tehát tehetségtelen).

pimpinella 2009.04.21. 13:49:15

És nem vagyok savanyúnari, csak nagyon lejárt dolog életben tartani bizonyos sztereotípiákat, aztán elélvezni, amikor egyszer ledöntődnek. Miért kéne meghatódni Susanon, hisz ugye senki se volt olyan csúnya előítéletes, hogy azt hitte egy pillanatig is, hogy rossz hangja van? ;) Susan is hibás, ugyanis csórikám valszeg tisztában van a kinézetével és simán rájátszik a csúnya nős kinézetére,túlkompenzál, kiszámította ő ezt már jó előre...

indexhozzaszolas 2009.04.21. 13:51:00

i must say it had this whole "touching" feeling mostly because of the background music, coz it is a tipical happyending music(not the lyrics) or touching music or simply EMOTION TRIGGER music... and one more thing: little hype...
violin, double bass, cymbals, volubility-drums, timpano, the whole catharsis thanks to the Philharmonic Orchestra.
I ... (olvass tovább)wanna see her singing pop and rock songs.
(but of course she was better than many many others before her, but i think the music helped on her)

hammasz 2009.04.21. 13:56:42

@pimpinella: Szerintem nem lejárt dolog. Itt most újra elmondták a legkisebb fiú történetét, egy archetipikus sztorit arról, hogy az akit gyengének gondoltak mégis hogy kivágta a rezet. Az egész élet ilyen sablonos gondolkodásra épül, ezen fölösleges kiakadni. A legtöbb ember szívesen azonosul ezzel az esendő figurával. Ez a nő lehet hogy csúnya, lehet hogy ettől még nagyon jó a hangja, valószínűleg közel sem annyira hülye, hogy ne tudja, hogy mit miért csinált, de ilyenek mindig is voltak és mindig is lesznek. Tíz év múlva is lesznek ilyen sztorik és száz év múlva is... és ez nem baj egyáltalán.

pimpinella 2009.04.21. 14:03:23

@hammasz: Valszeg ha nem lett volna az egész ilyen iszonyúan bántóan hatásvadászra megcsinálva, akkor nem generálna egy újabb sztereotípia halmazt. Ezzel csak fenntartják a csúnya, tehát tehetségtelen, illetve a legkisebb fiú történetét, hogyha legközelebb is lesz ilyen sztori, akkor megint gatyába csináljanak. Illúziók nélkül nem élet az élet? Hajrá nekik, én mentem ráflesselni a valóságra. :)

hammasz 2009.04.21. 14:11:19

@pimpinella: Szerintem túldimenzionálod egy kicsit az egészet (még ha egyébként nagyjából egyet is értek veled). Nem gondolom, hogy a műsor készítői ennyire látták volna előre, hogy ebből ekkora ügy lesz. A sztereotípia-halmazok meg nem csak azért vannak, mert valakik csinálják őket, hanem mert ilyen az emberi természet. Kell neki és ez így természetes.
Meg persze van aki ebből remekül meg is él, ez tény.

kapanyanyimonyok 2009.04.21. 14:45:59

Kedves mehr luft,

ha az indexen megjelenik valami derültségre, vidámságra, kikapcsolódásra okot adó hír--mint ez pölö-- akkor biztos lehetsz benne, hogy megjelenik valaki, akinek ez elfogadhatatlan, mert "Rúzsa Magdi" jobb pölö.
De Susan egy tündér és nem számít, hogy minimum 8 millióan jobbak nála.

A vérmagyar az a satu, aki mások sikerét megveti, magának meg nem tud kreálni. Nem tesz, csak ugat.

Így már érthetőbb?
Vagy Koppány nem érthető?

És miért vagy bánatos, ha tegyük fel én hülye vagyok és ennek megfelelőek a hozzászólásaim?

ÉLJEN a Világbéke.

Zöld?

FitzChivalry 2009.04.21. 14:48:43

@pimpinella: de az vagy :P

MIÉRT NE lehetne meghatódni, mit derogál ez téged? Attól kevesebbnek érzed, magad, h őszintén kimutatod az érzelmeidet? Nekem már az elején szimpatikus volt a mosolygós nagymami fejével. És képzeld, más országokban tényleg így tudnak örülni valaminek az emberek. Nézd meg a youtube-os hozzászólásokat, aztán az ittenieket. Ott lelkesek, tudnak örülni más ember sikerének, itt meg csak megy a rosszindulatú cinizmus, tisztelet a kivételnek.

Nem volt ez előre megrendezve, csak az ügyes adásrendező tudott még a vágással dramatizálni.

hammasz már belinkelte:

"How were you prepped about her beforehand?

Contrary to popular myth, we don’t get any warning at all about what the acts will be like. The reason for that is, if you knew, you wouldn’t have any spontaneity to your reaction. We are literally in the same position as the viewer, we have no idea who is coming on or what their talent is going to be.

So you thought she was just going to be another mediocre performer?

Yeah, we thought she was just going to be a bit of a joke and we’d all have a good laugh and we’d all go back to bed and think, “What a terrible day that was!” When she began to interact with us, she was making silly jokes and pulling funny faces and we’re like, “Oh dear, this is really going to be the end.”"

hollywoodinsider.ew.com/2009/04/piers-morgan-on.html

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.04.21. 15:14:54

@Hettie: én is éltem ott. Nem nevezném falunak...

INSIDER 2009.04.21. 15:28:41

@Kamilla56: Rúzsa Magdi, fahang ehhez képest, tanulj meg súlyozni és objektív véleményt alkotni, vagy ne kommentelj. Peace!

INSIDER 2009.04.21. 15:31:38

@lilike13: Ilyen nick névvel jobb, ha senkinek sem hiszel. Hihetetlen mennyi szakértő van ebben az országban, de még több van jóindulatú optimistából.....

INSIDER 2009.04.21. 15:33:07

@lilike13: Ilyen nick névvel jobb, ha senkinek sem hiszel. Hihetetlen mennyi szakértő van ebben az országban, de még több van jóindulatú optimistából.....

karakter 2009.04.21. 15:39:05

Megmosolyogtam a hölgyet...
Nevettem a felvezetésen...
MEGKÖNNYEZTEM az előadását és a hangját....

johnyb (törölt) 2009.04.21. 15:56:03

a rohadt életbe eddig azt hittem, hogy buzinak kell lenni, vagy egy szilikonribancnak hogy jó hangja legyen valakinek!


Maddona vs Susan Boyle!

pajci 2009.04.21. 15:57:10

@a csapos, aki beleszól: mert a népszabadság az mérvadó... haha haha haha
a független hírek és tények közlője...
megnevettettél.
köszi

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.21. 16:32:30

Nem szűz. Saját maga cáfolta. A wikipédiát meg lehet nézni a forrásért

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.04.21. 18:19:01

Na, Paul Potts azért lényegesen jobb énekes, mint ez a csaj, bár operaénekesnek csak erős közepes ő is. Már mint Potts. Ez a néni erre az alkalomra jó volt, biztos lehúznak róla még pár bőrt, de nem lesz belőle senki komoly...

pimpinella 2009.04.22. 13:05:01

@FitzChivalry: Az pont nem rosszindulatú cinizmus (maximum csak cinizmus, ami elé nem kell semmi jelző), ha megmosolygom. Nem szánalomból, nem sajnálatból és nem meghatottságból. Nekem nem Susannal van bajom, nekem tök közömbös a csaj, hanem azokkal, akik eljátsszák a nyitott, hűdepíszívagyok arcot (közönség, zsűri meg az egész tehetségkutató bagázs), aztán mégis fintorognak Susanra. Először. Mert utána természetesen már kötelező meghatódni rajta. Vajon mennyire lehet őszinte egy pár másodperces érzelmi váltás? Ellentmondásos és őszintétlen.De ez a mi kis magyar valóságunk, hogyha valaki felhozza, hogy gyerekek ez álnegédes, akkor biztos csak rosszindulatú cinikus lehet, nem pedig olyan, aki szerint Susan egyrészt előítéletmentességet, másrészt meg őszinteséget érdemelne. De ha valakinek jobb így, hát higgye. :)

Teddypompom 2009.04.22. 18:28:35

Hettie, ha nem tévedek ,legalább látásból ismered a hölgyet?

Nekem is nagyon szimpatikus, és szerintem mindegy mostmár,hogy nyer vagy nem.
Éppen időben érkezett, mert az embereknek már nagyon szükségük volt egy ennyire természetes és erős személyiségre.
Mindenki torkig van azzal az átplasztikázott valósággal amelyet állandóan a képünkbe nyomnak a médiások
a professzionalizmus nevében.

Persze aggódhatunk, mert szegény olyan nyomás alá kerülhet a hirhedt angolszász média révén hogy azt csak nagyon kevesen képesek kibírni.
Remélem hogy a családja vagy a tágabb közösség ahová tartozik ,a segítségére lesz abban hogy ne tegyék tönkre....


Persze

hufnagel@citromail.hu 2009.04.22. 20:54:13

Jó párszor már megnéztem ezt a klippet a különböző csatornákon (persze több-kevesebb körítéssel, s nagyjából mindenütt csak ugyanez az egy felvétel van), de!
megnéztem az interneten néhány előadóművészt ugyanezzel a számmal, ahogy megpróbálkoznak ... és ... azt vettem észre, hogy bizony ez a "tenyeres-talpas vidéki öreglyány" egyik másik nagy hírességet itt és most nagyon de nagyon "leénekelte"!
Tény és való, hogy már maga a dal kiválasztása nagyon jó sikerült, de ezt a számot is el lehet ám nagyon jól és rém szarul énekelni.
Susan Boyle nagyon jól elénekelte, így teljességgel természetes volt hogy már az első strófa után a közönség mind az állát keresgélte, a második strófa után pedig felállva ünnepelt!
Azokat az arcokat - lészen akár a zsüriből, akár a közönségből beválogatottan - annyira nem lehet mesterkélni! Azok ott és akkor valóban a meglepetés és megdöbbenés teljes erejét tükrözték.
Én szurkolok a sikeréért és nem hasonlítom sem az előző évi kissé foghibás operaénekeshez, sem Rúzsa Magdihoz, mert az akkor többnyire elfogult és rossz véleményeket szülhet.

huss 2009.04.24. 09:52:47

Nos, a magyar megasztárban a kiválagatottak hangját már a verseny alatt folyamatosan képezték. A színpadra lépés előtt profikkal próbáltak. És nagyon nem mindegy, hogy élőben énekel valaki próba nélkül, vagy felvétel készül, amit alaposan szűrnek és tisztogatnak. Paul Plotts azóta már képződött.
Jó ég, ez az első éneklése volt, és már összehasonlítgatjátok képzett, menedzselt énekesekkel? Na mindegy, csak csak oda ne jussunk el, hogy tulképp Madonna énekelt, csak beöltözött a show és a hatásvadászat kedvéért...

stones 2009.05.19. 14:20:32

fake, mese habbal, manipuláció

Pumpusek (törölt) · http://zc.wen.ru/fincsi/fincsi.html 2009.05.21. 12:56:49

@leslie nilsen: szeretnél Te így énekelni, és hogy ilyen hangod legyen! Az avatarod alapján nem is várható Tőled más.
süti beállítások módosítása