Hiába ért véget a Celeb vagyok, ments ki innen, a Tv2 hétköznapi műsorstruktúráján ez nem nagyon segített. Csütörtökön a New York-i helyszínelők 35 százalékos közönségarányt ért el az RTL-en, ugyan Gjoni ennél még Szőke András nélkül is többet tud, de a konkurencia eközben a Jóban-rosszbannal csak 26,5 százalékot hozott össze, a Hal a tortán pedig még ennél is kevesebbet, mindössze 23,8 százalékot termelt. A legmeglepőbb, hogy a dzsungelreality végével nem nőtt Frei Tamás valóságshow-jának a nézettsége, pedig az biztos, hogy lenne igény néhány távoli kontinensen bénázó magyar celebre. A Sztárok a fejükre estek azonban csak 23,4 százalékos közönségarányt produkált, miközben odaát a Berényiék 39,8 százalékot csináltak.
Pénteken sem változott a két nagy kereskedelmi csatorna nézettsége közti különbség, pedig addigra már mindenkinek feltűnhetett, hogy véget ért az argentin reality. A Tv2 még a reklámblokkok alatt sem tudta utoléri az RTL Klubot, Frei sztárjait már csak az éppen tévé előtt ülő, 18 és 49 év közötti közönség 21,4 százaléka választotta, miközben az RTL-en 37,2 százalékos közönségarányt ért el pármillió leomló dominó is.
Szombaton viszont feltámadt a Tv2, a Megasztár sikere az egész csatornát a nézettségi hegyláncok tetejére repítette. A Megasztár első, hosszabb része 32,1 százalékos közönségarányt ért el, miközben a Szombat esti láz 32,9 százalékot, vagyis papíron ugyan az RTL Klub nyert, de a hibahatárok miatt erre azt kell mondanunk: fej-fej mellett. A Popdaráló viszont egy óriási szakadék a szombat estében, de a Megasztár második része már kiemelkedően magas, 42,3 százalékos közönségarányt ért el. Eközben odaát az Utolsó cserkész biztos nem utolsó ismétlése ment, 30,2 százalékos közönségaránnyal, így az RTL csak a tehetségkutató vége után vette vissza a vezetést.
Vasárnap még jobban ment a Tv2-nek, az egész napot már sikerült megnyerniük 25,8 százalékos közönségaránnyal, miközben az RTL Klub csak 23,4 százalékot hozott. Azért a reklámozóknak fontos, vagyis a bevételeket hozó főműsoridőben, este hét és tizenegy között már az RTL Klub nyert 32,8 százalékos, átlagos közönségaránnyal, miközben a Tv 2 29,6 százalékot tudott csak összehozni.
Délután azonban a megrendezett, de valóságshow-nak árult Senorita Szöszi legyőzte a Lostot is (24,6 százalékos share a 20 százalékkal szemben), viszont a Napló (28,6 százalékos share) szokás szerint alulmaradt a Cobra 11-gyel szemben (36,1 százalékos közönségarány). A Múmia visszatér (31,8 százalékos share) jól teljesített a Hazard megye lordjai ellen a ringbe küldve (33,7 százalék), és ami még ennél is különösebb, hogy a humor berozsdásodott nagyágyúit (28,7 százalékos share) is majdnem be tudta fogni a 10! című celebalázó műsor (25,1 százalékos share). Vagyis a Tv2 ugyan nem nyerte meg a hétvégét, de az utóbbi két napban valódi konkurenciát jelentett az RTL Klubnak.
andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.11.17. 18:22:44
Amúgymeg, ezt a "Senorita Szöszi" valaki tényleg képes nézni? Valaki ezt tényleg elhiszi? Én ezt nem tudom elhinni, hogy létezhetnek ennyire buta emberek... :(
ddevil 2008.11.17. 18:42:32
bopat 2008.11.17. 19:11:13
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.17. 19:12:13
Nos, ez akkor tényleg igaz, ha a műsorok teljes idejére vetített nézettségét vizsgáljuk. Viszont: a Heti Hetes nézettségét az húzta le, hogy sokan átkapcsoltak megnézni a Múmia visszatér végét, ami egybeesett a Heti Hetes elejével. Amint elkezdődött a 10! 21,8% vs. 29%, illetve a reklámszünet után 27,4% vs. 32,4% volt a Heti Hetes előnye.
Persze javul a 10!, az tény.
ufocska 2008.11.17. 19:15:19
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.17. 19:18:43
Tényleg nem akarom bántani a TV2-t, mert nem mosom le magamról, hogy az RTL Klubnál dolgozom a második emeleten egy Camponára néző irodában. :) De, azért a hétvége hagyományosan a TV2 terepe. Az, hogy az elmúlt hetekben akkora előnye volt hétvégén is az RTL-nek, mint hétköznap, inkább rendhagyó eseménynek számított. (És a Celebnek volt köszönhető).
A 12 %pontos heti különbség azért még mindig elég gáz.
Kíváncsi leszek erre a hétre, ami már teljesen Celeb vagyok-mentes. Ha most sem kerül 10%pont alá heti átlagban a TV2, az ciki.
Szikra 2008.11.17. 19:19:57
forumuser 2008.11.17. 19:22:44
EdVed 2008.11.17. 19:33:57
TV2: tehetségtelen programigazgató, sunyi vezérigazgató (lásd origo interjú), súlytalan, dilettáns marketingvezető. Az új arculaton kívül (szerintem az nem rossz) image-ben és márkaépítésben semmi elismerésre méltót nem tudtak produkálni az elmúlt 1,5 évben...
És dicséret az RTL Klub marketingeseinek és pr-eseinek, mert senki nem mondja azt, hogy egy dominó-döntögető műsor bármilyen másik csatornán ilyen nézettséget hozott volna.
Úristen, dominó - főműsoridőben... és lealáznak vele mindenkit...
Tényleg grat RTL Klub image!
anickmarfoglalt 2008.11.17. 19:39:41
fortisszimafingusz: Hetedik 18-as karik, mindenképpen 10 után kell adniuk, ha nem akarnak elsötétülni, mint Rtl szokott.
EdVed: Szerintem a Domino-Day-t azért nézik sokan, mert szórakoztató műsor és látványos. A Tv2 szerintem semmivel nem tudta volna legyőzni, plána, hogy nem ez volt az első év, hogy az Rtl közvetíti. Bár nem biztos, hogy Lilunak és Szujónak kéne vezetnie...
EdVed 2008.11.17. 19:51:38
sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.17. 19:53:43
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.17. 19:56:05
Ott a pont!
Az a baj, hogy az alapoktól kellene újraépíteni az egész TV2 imidzst. Lett egy új, fiatalosabb, frissebb arculat, amit nem követett hasonló nagyságrendű változás a programing terén. Az nem megy, hogy azt mondjuk, hogy megújultunk emberek, közben pedig ugyanazokat az arcokat látjuk.
Pedig volt egyszer már olyan, hogy a TV2 alapjaiban nyúlt hozzá a programinghoz: 2002 szeptemberében, még az előző vezérigazgató alatt.
Akkor lett "zárójeles" logója a TV2-nek (amit egy év után leváltottak) és akkor indult például a Big Brother. (Megelőzték a napi reality-ben az RTL-t!!!) Akkor ezzel hónapkra megfosatták az RTL-t.
Ehhez képest mi van most? Hírértékű, ha van egy jó szombatja a TV2-nek.
tza13 2008.11.17. 20:05:17
Mennyire igaz! Ótvar 0 az egész, és ezek a taplók még milliókat is kaszálnak ezzel.
KékFény6 2008.11.17. 20:09:12
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.17. 20:17:18
_koax_ 2008.11.17. 20:38:09
"különben pl. a Frei sztárjait néznék, nem a Celebet... stb."
A Celeb... nagyon szórakoztató volt a műsorvezető páros miatt, a magas nézettségén én nem lepődtem meg. A konkurencia annyival jobb hogy mozognak, de nem szórakoztató.
Lost: anyám sem érti, ahogy még sokan mások sem. Akit meg érdekelt valahogy már látta, csak nézz körbe. Szerintem érthető lépés volt délutánra tenni (így nem kellett költöztetni).
Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.11.17. 20:55:36
az összes vagyonomat fel merném tenni arra, hogyha a két csatorna egyszerűen, komplett heti műsort cserélne, akkor is a tv2 szívna, és az rtl nyerné a nézettséget.
forumuser 2008.11.17. 21:10:14
Jó, de gondolom, a Kis Buddha nem 18-assal megy. De hasonló volt a helyzet az Egy csodálatos elmével is (hirtelen ez jut most eszembe, amit szintén éjszaka adtak le).
Ha az RTLKlub a parasztadó (zsékategóriás akciófilmek, celeb ez, celeb az, mónikasó), a TV2 felvállalhatná, hogy az igényesebb közönségnek sugároz. De nem, ők a Reteket majmolják, csak hát azt is rosszul.
johevi 2008.11.17. 21:13:00
forumuser 2008.11.17. 21:23:55
Azon én is. De leginkább a visszaszámlálósdi irritál.
szzoo 2008.11.17. 21:26:15
Ez így van, de ez nem jelenti azt, hogy egyenlő színvonalon lenne a két adó. Az RTL jobban tud műsort gyártani.
"Én azon csodálkozom, hogy mit nézett ennyi ember a dominóbizbaszban???"
Nézz következőnek bele, szép szokott lenni. Hát most nem volt az... (=Sok hiba, rossz műsorvezetés és volt egy 1 milliós mező ami csak úgy eldőlt). /Ennyi erővel a Forma1-ben csak körbe-körbe autóznak./
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.11.17. 21:27:19
kla 2008.11.17. 21:39:03
Dave_hu (törölt) 2008.11.17. 21:40:53
Megdobbent 2008.11.17. 21:48:43
laccc 2008.11.17. 21:53:27
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.18. 02:18:29
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.18. 02:20:15
itt a commenten mindenképpen
szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.18. 02:23:43
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.18. 03:24:12
Sushi 2008.11.18. 03:51:03
MU HA HA HA
Sushi 2008.11.18. 03:51:37
MU HA HA HA
Sushi 2008.11.18. 03:53:32
Sultkrumplivalkeri? 2008.11.18. 07:05:08
funfun 2008.11.18. 07:42:48
EasyFriend 2008.11.18. 07:43:41
vbt 2008.11.18. 08:49:33
ehhe:) azok mi vagyunk a Parával:
magyarbirka.blog.hu
nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2008.11.18. 09:57:28
hát hol élünk....
Primavera 2008.11.18. 10:31:28
Pl. ki az a a szakállas laza csávó, vagy a kopcsó okostojás... A rendező vidéki rokonai?
:DD Jó kérdés, jó helyen.
mickeyknox 2008.11.18. 10:31:37
ez viszont naggyon gáz. és nem biztos, hogy a tv2 számára...
2008.11.18. 11:07:34
Nem hiszem el h csak egy ilyen dizájra futja! Kb kapásból 10 ötletem van, amivel kegyetlenül nagyot tudna domborítani a TV2! Az arculatot kellene először szétbombázni és belevinni valami színt! Színes műsor kell a szembe, nem fehér meg szürke meg fekete! Akkor minek vettem színes tv-t???
Dizájnnal foglalkozom és őszintén mondom, akinek egy hangyányi ízlése is van, tollal ceruzával sokkal jobb dizájnt tudna keverni a TV2-re!
Régebben tökéletesen süti volt, amikor versenyeztek egymással a kereskedelmi tv-k! Akkor még volt valami színvonal a dologban. Voltak jó filmek, amiket nem hetente adtak le a tv-k, voltak jó műsorok, ami elé hétről-hétre odatette magát az ember! Most meg mi van? Állandóan kapcsolagtok össze-vissza mind az isten tudja hány 10 csatorna között, hogy véletlenül találjak valami jót!
Coldplay 2008.11.18. 12:02:17
senga1 2008.11.18. 15:27:04
Nem értem, miért írja, hogy a Popdaráló óriási szakadék a szombat estében, hiszen a 18-49 korosztályban elért 33,8 százalékával verte a Megasztár első részének 32,1 %-os közönségarányát. A grafikonon jelölt visszaesés valójában nem a Popdaráló adása alatt történt, hanem az azt megelőző reklámblokk sugárzásakor.
KékFény6 2008.11.19. 01:24:07
Azt nem hinném. Egyetlen nézettségmérésben sem ért el az AXN jelentős nézőszámot sem a Losttal, sem mással. A Lostot annak idején 7-900.000-en nézték az RTL-en főműsoridőben, az AXN meg örül, ha 1 nap alatt van ennyi nézője összesen. Össze sem hasonlítható a két csatorna nézettségben.