A korábbi jóslatokkal ellentétben (amiket a Variety nyomán mi is beposztoltunk), az NBC csak nem fog bukni a pekingi Olimpiai Játékokon, sőt, ha minden jó megy, még keresni is fognak rajta egy keveset. Egy nappal a mai megnyitó előtt jelentették be, hogy elérték az álomhatárt, azaz egymilliárd dollár értékben értékesítettek reklámidőt az Olimpia idejére. Volt miből, hiszen az intenetes közvetítéssel együtt mintegy 3600 órányi műsort fognak sugározni.
A legdrágábbak persze azok a szpotok voltak, amik főműsoridőben kerülnek adásba, és melyeket nem valószínű, hogy majd felvételről néznek meg, ezeket a félperces blokkokat 750 000 dollárért értékesítette a lelkes markatinges gárda. Az egymilliárdos összeg nem példátlan egyébként, az NBC-nek már az előző, athéni játékok sorn sikerült ezt abszolválni, igaz, akkor a bevételi oldal az Olimpia után mutatott ennyit, míg idén már a megnyitó előtt elérték a célt, és még bőven akad értékesítésre váró reklmidő és felület. A csatorna kiadásai közül 900 millió (!!!) dollárt tesz ki a jogok megvásárlása, további 100-110 millió az egyéb költség, így amit a fennmaradó rekémidő értékesítésével fognak majd keresni, az tiszta haszon lesz.