Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jön a magyar MTV Ikon

Ikonikusok

2008. június 14. 16:42 sixx 60 komment

Az MTV - mármint a Music Television, ne tessék megijedni, nem Gyárfás Tamás kvázi szentté avatásáról írunk - 2001 és 2004 között négy nagy jelentőségű előadót/zenekart tisztelt meg azzal, hogy ikonná avatta őket, ami jelen esetben abból állt, hogy pályatársakat kértek fel a nagyságok dalainak előadására, akik ezt végignézték egy gálaműsorban, tapsoltak hozzá, és örültek. Az Aerosmith, a Metallica és a The Cure, illetve Janet Jackson legjobb dalait olyan előadóktól hallhattuk, mint Pink, a Papa Roach, Snoop Dog, a Korn, a Deftones vagy a Sum41.

Nekünk is vannak ikonikus, nagy hatású zenekaraink, olyanok, akik "letettek valamit az asztalra", legalábbis az MTV olvasatában, így a magyar zenetévé vett egy nagy levegőt, és bevállalta (az amerikai anyacsatorna után a világon elsőként), hogy ugyanilyen sorozatba fog, melynek első három adására már idén sor kerül. Az ikonok: Neoton, LGT és Tankcsapda. A három zenekar előtti főhajtásokra július 5-én (Neoton), július 19-én (LGT) és augusztus 2-án (Tankcsapda) kerül majd sor a Balatonon, a siófoki Coke Clubban, a tévében július 10-től indul a kampány dokumentumfilmekkel a zenekarokról, majd sor kerül természetesen a koncertek levetítésére is: július 10. - Neoton, július 24. - LGT, augusztus 7. - Tankcsapda.

És hogy kik fognak tisztelegni a diszkó- és a rockzene hazai nagyjai előtt? Van egy listánk is, amin a Tankcsapda esetében még exkluzív infóként egy pár szám címe is szerepel, a többiről egyelőre nem szivárgott ki információ.

Július 5. – Neoton Família

  1. Budapest Bár feat. Ruttkai Bori
  2. Zorall
  3. Anna and the Barbies
  4. Supernem
  5. Kozma Orsi – Behumi Dóra – Váczi Eszter
  6. Cozombolis
  7. Fish!
  8. Sugarloaf
  9. Junkies
  10. Besh o drom
  11. Gál Csaba Boogie & Bocskor Bíborka
  12. The Unbending Trees

Július 19. – LGT

  1. Frenk
  2. Kovács Kati
  3. Heaven Street Seven
  4. Kaukázus
  5. Lovasi András (Kispál) és Leskovics Gábor (PUF) duett
  6. Belmondo
  7. Varga Zsuzsa
  8. Kowalsky és a Vega
  9. Stereomilk
  10. Barabás Lőrinc Projekt
  11. Jamie Winchester és Hrutka Róbert
  12. PASO

Augusztus 2. – Tankcsapda

  1. KFT
  2. Roy és Ádám Trió
  3. Für Anikó - Mennyország tourist
  4. Watch My Dying - Bárány
  5. Ladánybene 27 - Johnny a mocsokban
  6. Péterfy Bori and Love Band
  7. Zanzibár
  8. Harcsa Veronika
  9. Csík zenekar feat. Lovasi András
  10. Neck Sprain - Szextárgy
  11. Brains
  12. Sub Bass Monster
Címkék: zene tv mtv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n0b4d11 2008.06.14. 17:11:01

na ez tetszik, végre csinál vmit az MTV Hungary is

Kaktuszmajom · http://szupergyors.blog.hu 2008.06.14. 17:57:20

Vajon megérjük majd azt a napot, hogy egy "író", mielőtt a "feltöltés" gombra klikkel, legalább egyszer átolvassa a saját írását? :)
"daainak" "vilégon", stb.
Nem helyesírási hibák ezek, hiszen nem hülye emberekről van szó, hanem csak figyelmetlenségek, amiket egy olvasással el lehetne kerülni.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.14. 18:04:36

nevermore: igazad van, javítva.

Misu · http://hu.linkedin.com/in/viktoradorjan 2008.06.14. 18:07:16

a tisztelgők jelentős része szerintem inkább a "sértés" kategóriába lenne sorolható :)

Dr Kangörény 2008.06.14. 18:22:31

Baszki, az új előadók nagy részéről fingom sincs ki lehet.

AP (törölt) 2008.06.14. 18:43:29

KFT Zanzibár SBM

a többiről fogalmam sincs kik lehetnek

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.06.14. 18:48:43

Neoton a top háromban? Hmm. Hacsak a japán rajongóikat nem számolták hozzá... Omega, Illés?

YZ 2008.06.14. 18:52:29

Jó lesz az bárkinek is, hogy a Tankcsapda számait - ami Lukácstól jól hangzik, de senki mástól - Roy és Ádám féle pop-bandák adják elő? Szerintem a Tankcsapdának inkább égés...

YZ 2008.06.14. 18:54:38

Illetve a KFT, Ladánybene, Zanzibar, SBM nem jöttment, de a Zanzibar kivételével még a stílustól is elég messze járnak...

Hitchiker 2008.06.14. 19:05:49

nem az a lényege hogy stílus hű előadásokat halljunk szerintem.
szerintem érdekes lesz Harcsa Veronikától mondjuk jazz stílusban vagy a Lovasiéktól meg a csík zenekartól "alternatív-népzene" (vajon van ilyen?) stílusban hallgatni az egyszerű dalt vagy lehet én értettem félre és az eredeti hangszerelésben adják elő?
ha tud valaki valamit pontosítson

ftxpmj 2008.06.14. 19:06:15

ez sem hejes szerintem:
"a többiről egyeNlőre nem szivárgott ki"

Jason Gabe 2008.06.14. 19:29:08

Érdekes lesz, kiváncsi vagyok rá, főleg hoyg az LGT buli a szülinapomon leszXD
itt nem az a lényeg hogy a stílus ugyan az legyen, hanem hogy eljátszák az eredeti zenekarnak a tiszteletük jegyéül.
Egyébként Snoop Dog is feldolgozta a metallica ikonná avatásakor a Sad But True...nő ők speciel tú és vízXD vgay Avril a Fuelt dolgozta föl...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.06.14. 19:37:37

Akinek a Roy és Ádám popbanda, az még nem hallotta őket élőben. Pedig nem is a kedvenceim. Ha már kritizálni akarsz, ottvan mondjuk Frenk. :-)

De hogy ontopic is legyek, szerintem marha jók lesznek a régi, ismert slágerek feldolgozásai. Ennél már csak egy unplugged tetszene jobban..

YZ 2008.06.14. 19:40:43

Igaz, akár jó dolgok is kisülhetnek belőle. Az egyszerű dal meg már így is 2x tribute :)
Egyszer ugye a Nirvana - Polly egy megerőszakolt és megkínzott 14 éves lány - állítólag - igaz történetének állít emléket, aztán ezt a TCS feldolgozta Kurt Cobain emlékére, aztán most ezt feldolgozzák a TCS tiszteletére? :)

Mindenesetre érdekes lesz, ha adják tévében, mindenképp megnézem. Elmenni biztos nem tudok, mert dolgozni fogok akkor...

YZ 2008.06.14. 19:42:09

Roy és Ádámot meg még valóban nem hallottam élőben, csak pár számot, abból meg eléggé ez jött le. Lehet, hogy pont rossz számokat hallottam - címeket nem tudok, nem ragadt meg annyira.

borovi 2008.06.14. 19:46:03

Azért ez az ikonság fura dolog, ha egy olyan ócska diszkóbandát részeltetnek benne, mint az egykori Neoton...

omgwtf 2008.06.14. 20:05:58

a kedzdeményezés szimpatikus, de nekem is ugyanaz ugrott be elsőre, mint dark future-nek pont: Omega, Illés. aztán jöhet a többi együttes is.
egyiknek sem vagyok rajongója, de van, amit el kell ismerni.

Loksi, Neoton oké, TCS nálam erősen overrated. biztos túl idős vagyok,de Pokolgép, Ossian, Moby Dick. ha már ikon kell. TCS ménsztrím divatrock. :)

YZ 2008.06.14. 20:17:51

omgwtf: az új számaik, sajnos, igen. Na de a régiek...

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.06.14. 20:53:01

Nekem tetszik, most az egyszer jó lenne, ha lenne itthon zenecsatornám. :)

Aradebil 2008.06.14. 20:55:33

WMD-s Bárány biztos ütni fog

dejavubazz 2008.06.14. 21:39:11

Na es a Sugarloaf? Remelem nem csak nekem szurja a szemem...

lápi lidérc 2008.06.14. 21:40:06

omgwtf 2008.06.14. 20:05:58
A Tankcsapda legalább szól valamiről, nem arról, hogy Sörivó vagyok.
Meg mondjuk zeneileg is jobb, mint az említettek. A metálközönség nem hülye annyira, hogy ne tudjon választani.

nyomasek_bobo 2008.06.14. 19:37:37
"Ha már kritizálni akarsz, ottvan mondjuk Frenk. :-)"
Gondolom, nem hallottad még élőben.

A Csík zenekar meg elég régóta játszik Tankcsapdát.

Neotonra meg lehetne nevezni a Beatricét, Feróék már a 70-es évek végén is játszottak Neotont (Sánta Mária).

jatekblog · http://jatekletoltes.blog.hu/ 2008.06.14. 21:45:54

Lukács ezt hogy fogja lekezelni?
Végre felkapaszkodhatott a Neoton szintjére?
Ezt nem is értem....
Loksi, Tcs ok, a többieknek meg gyakorolni, gyakorolni....
Mondta a cirkuszigazgató:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.14. 22:04:39

"Lovasi András (Kispál) és Leskovics Gábor (PUF) duett"

Ezt jobb helyeken Kiscsillag zenekar néven ismerik, nem?

Amúgy én kedvelem a Tribute koncerteket, albumokat. Van ilyen lemezem Bródy János, meg az az EDDA tiszteletére is. Azért egész feldolgozások is tudnak így születni. Mondjuk azért egy Für Anikó -féle Menyország Tourist-ra kíváncsi leszek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.14. 22:07:10

egész JÓ feldolgozások...

lápi lidérc 2008.06.14. 22:50:39

Fedor 2008.06.14. 22:04:39
""Lovasi András (Kispál) és Leskovics Gábor (PUF) duett"
Ezt jobb helyeken Kiscsillag zenekar néven ismerik, nem?"

Nem. A Kiscsillag nem duett.

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2008.06.14. 22:57:28

Én inkább attól félek, hogy ezt is sikerül majd jó szokás szerint elbaszni.

Itthon biztos kerekedik belőle egy ilyen igazi pörköltszagú, magyarosch balatoni hepajkodás, idegesítően felkészületlen és affektáló műsorvezetőcskékkel, szar hangzással.

Nagyon kínos lesz.

h492019 2008.06.14. 23:10:19

LGT-sre nagyon kiváncsi vagyok. egész jónak tűnik ott a lineup.

BK 2008.06.14. 23:56:32

hát, a Tankcsapdánál egy-két előadóval (Harcsa Veronika, Péterfy Bori, Lovasi, Csíkék) a mezőny klasszisokkal maga az 'ikon' fölé nő... az LGT-nél talán a legcsinosabb a fellépők listája, meg hát a feldolgozandó anyag is onnan a legerősebb. de a Neotont azt remélem nem csak én nem értem.:)

/csak félve jegyzem meg, hogy mindannyiunkat óvjon az ég tőle, hogy MTV Ikon legyen Ákos és egy egész estés nyalást rendezzenek annak a k*csögnek, ráépülve az Ikon című számra/

Nuklearis Baromfi 2008.06.15. 00:25:46

Szerintem megvan annak az oka, hogy a Neotont avatják elsőnek ...Khm...."ikonná".Amolyan főpróba jellege van a dolognak. Inkább az ő müsorukban szúrjanak el vmit, mint teszem azt az Illésében.

Tankcsapda mint ikon? És akkor jövőre kit avatnak? A Depressziót?

Asidotus 2008.06.15. 00:55:02

Érdekes lesz. Monfjuk szeméy szerint, a víz kiver az LGT-től, de lekük rajta, elég népszerűek, még Mike Patton is ismeri őket.
Valaki említette a régi nagy metalbandákat (Pokolgép, Ossian), ez tény, de ma már a Gép messze nincs akkora súllyal a mezőnyben, a széles többség csak bambulna, hogy: "Ez még van? És ki ez az énekes?"
Ma az MTv-nél az a 30-as generáció ül a vezetői pozíciókban (gondolom én), mint én, és mi gyermekkorunkban a Neoton Familián nőttünk fel. Persze, Első Emelet, KFT, de azért a Neoton egy klasszissal jobb volt.
Illés, Omega? Majd a VH1-en, az a korosztály.
Tribute zenekarok:
Annak mi értelme van, ha pl. a Tankcsapdához hívunk egy jó metal-bandát, akik profin eljátszák a dalt. Akkor inkáb az eredeti. Szerintem a különböző műfajú előadókkal érdekes ez.
BK
írja, hogy a Tankcsapdát játszók közül sokan klasszisokkal az 'ikon' fölé nőnek. Hát, ízlések és pofonok, bár én személy szerint messze nem Lukácsékat tartom alegjobb magyar metal-bandának. Ami tény, korszakos jelentőségű metal-banda, a rendszerváltás utáni magyar könnyűzenében megkerülhetetlenek, lehet eladott lemezeket számolgatni, meg slágercentrikus rádiók lejátszási adatait citálgatni, de a felsoroltak közül egyiknek sincs nagyobb rajongótábora, mint a Tankcsapdának, ez tény.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.06.15. 01:39:04

"neked a divat mondja meg, hogy ki vagy"

"neked a divat mondja meg, hogy kivagy"

macskafaraok 2008.06.15. 02:48:53

Valamit mar csinalni kellett a MusicTV-nel...
Eleg meglepo lepes, de tetszik hogy kicsit mereszebb mint szokott, vajon lany v. fiu volt az elme mogotte?

macskafaraok 2008.06.15. 02:52:31

Vagy a nagy testver vigyazo szeme jelenti majd be hivatalosan nemsokara...

bollokcs 2008.06.15. 09:01:18

Sziasztok!

Mikor elolvastam, nem tudtam sírjak-e vagy nevessek. Ebből a három zenekarból én spec. csak az LGT-t tanakcsapda szerintem még fiatal ehhez, a Neoton meg kész röhej...amit elértek azt is csak azért érték el, mert Csepregi asszony ugyebár kimondottan jó viszonyt ápolt az akkori lemezgyár főnökével. (Maga Erdős nyilatkozta anno, hogy a Neoton egy középszerű kis zenekar volt, míg fel nem "karolta" őket).

Az én ikonjaim inkább ezek lennének:

Omega, Illés, P.Mobil, Bikini, H.B.B...ők tényleg letettek valamit az asztalra.

grigorij (törölt) 2008.06.15. 09:18:30

Hogy Edős Péter felkarolta a Neoton, az így elég vékony...
Gyerekük is született!
Egyébként hol van valóban az Omega, az Illés, a Skorpió, a Mini, a Beatrice, az East? De akár a General vagy a Syrius..?
Ha valamiből ikon lesz, akkor nem az elmúlt 10 évet vegyük figyelembe!
Bizonyos esetben még a Neoton is belefér... De a Tankcsapdát nyitásként belevenni?
Olzan ez, mint ha a világ leghíresebb operaszerzői között Bartókkal kezdenénk, és mélyen hallgatnánk mondjuk Verdiről...
(Nem szeretném Bartókot megsérteni azzal, hogy a Tankcsapdához hasonlítottam..)

pazola 2008.06.15. 09:35:07

Lehetne itt rengeteg zenekart meg eloadot hozni, ott van mondjuk mindjart a korabban emlitetteken kivul a Bikini is ( Otyi-tyotyi, ping-pong, megvan? ), de a Csapdat ket ok miatt sem lehet kihagyni vagy szidni:

- mindjart husz evesek, es ott vannak, voltak es lesznek mindig, folyamatosan,
- Lukacs 20 eve kepes produkalni ugyanazt a minoseget zeneben, szovegben es hangban ;)

Es akkor most be is teszem a Jonnek a fergeket, mert kivanja a szervezetem.

pazola 2008.06.15. 09:41:57

.. meg a bedeszkazott ablakai a halalt hordozo haznak, a nyomornegyedek buze, ahol a harom evesek faznak, itt is ez megy, csak durvabban, ahogy csukloig vagy a ...

Jo ez, meg akarom hallgatni Peterfy Boritol.

silverwol 2008.06.15. 09:55:57

LGT... ok
Neoton... haaat
Tankcsapda... ennyire nem lehet silany a hazai mezony

Mikor Sodrócki 2008.06.15. 09:56:09

Hát vagy 20 éve zenél a Tankcsapda is , de Sixx a debreceni , majd ő megmondja .
Szerintem ők az egyetlenek , akik több generáció kedvencei is .

pazola 2008.06.15. 10:03:49

Hogy kerul a sarokba az a roka? Az alul fekete nore voros paroka? Messzirol valami ragogumizene szakitja szet a csendet, hova lettek a lanyok, most ki a fasz csinal rendet?

Hu, nem is tudom, kitol szeretnem ezt hallani, az gaz, hogy nem ismerem a tisztelgok nagy reszet?

Mikor Sodrocki: azt tenyleg durva latni, hogy egy TCS-koncertre a kisfiu elhozza a nagypapajat.. es vegiguvolti melletted a koncertet, 10 evesen.
Erdekes mondat lett, de azert sem irom at.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.15. 10:30:01

Ja, a TCs jövőre 20 éves, és egy korábbi hozzászólónak üzenném, hogy nem metál-zenekar, nem is volt soha.

Hattory Hanzo 2008.06.15. 10:33:16

Így is lehet feldolgozni:

Iron Maiden: Number of the Beast című örökzöldje Zwan olvasatában a Spun c. filmben

www.youtube.com/watch?v=skiUUrYxZeA

Mikor Sodrócki 2008.06.15. 10:40:24

Szekeres András is jó kapcsolatot ápolhat az MTV-vel ha két különböző zenekarral meghívták ( Junkies , Stereomilk ).
Vagy ez csak összeesküvés elmélet ?

BK 2008.06.15. 10:48:02

Nűnű, én nem lejátszási, meg koncertlátogatási stb. adatokra gondoltam. Hanem arra, hogy pl. Harcsa Veronika hangja egy csoda, Lovasi meg egy zseni és még van néhány hasonló itt ezek között a fellépők között. Csak legfeljebb ők nem mennek minden sarki kocsmában, mint a Tankcsapda.
Most direkt nem akarok arra rámenni, hogy az utóbbi néhány évben néhány mennyire vállalhatatlan szöveget és zenét hozott össze a Tankcsapda, bár ez alapján még jobban értelmezhető lenne az analógia a Metallica - MTV Icon-nal. :) A Tankcsapda az a zenekar, amelyikből szerintem minden országban van egy, amelyik tökös, népszerű és nem túlbuta tud lenni, és összehoz néhány olyan számot, aminek tényleg hatalmas respekt. Szóval szerintem a Tankcsapda teljesen érthető.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.15. 10:56:29

Ha jól értettem, nem ez lesz az egyetlen trió, hanem évente jönnek az újak, szóval várhatóan lesz Illés, Omega, P.Mobil, stb. Egyébként Szupermen és Lévai Balázs ötlete volt a műsor, és ha minden igaz, a dob+basszus stáb készíti, szóval nem olyan lezs, mint a házibuli Attilával az ATV-n.

Mikor Sodrócki 2008.06.15. 12:32:22

És ki dönti el hogy kik lesznek az újak ?

Danis 2008.06.15. 13:18:49

Szerintem a Kispálnak is köztük lenne a helye, de lehet, hogy ezzel csak én vagyok így.

mickeyknox 2008.06.15. 14:21:34

nem tudom, ki írta, hogy a tankcsapda metal banda...
szerintem nyugodtan lehet belőlük ikont faragni, 20 év nem kevés, és nekik aktív rajongóik is 15-50 évesig vannak. az lgt is oké, neotont nem tudom, mert a santa maria-n kívül nem hiszem hogy fel tudnék sorolni még egy számot :)
ha már amerikában janet jackson-ból ikont faragtak (!!?!??!)....

omgwtf 2008.06.15. 15:40:34

bocs, TCS nem metál, nem is arra gondoltam, de rockzenének rockzene.
plusz ez olyan, mint élő embernek szobrot állítani. nem szokás.
ha már csinálnak ilyen sorozatot, az ízlésemnek jobban tetszene valóban régi nagyokkal kezdeni.

Tankcsapda lehet akármilyen népszerű is, rockzenéhez pl - akkor ne legyen metál - legyen Rice, régi EDDA (szigorúan csak a régi), Bikini, P Mobil.

ízlésekről vitatkozni nem érdemes, nem is ez volt cél, bocs minden TCS rajongótól, ez csak egy _saját_ vélemény volt. nekem sosem volt szimpi. túl vannak szerintem "hájpolva". kb olyan, mint pár éve bármelyik este elmentünk random élőzenés szórakozóhelyre csak idő kérdése volt, hogy felbukkanjon a Zanzibár vagy a Hooligans. akkor mindig fel kellett állnunk, hogy gyorsan fizessünk.
tényleg hol a Hooligans a listáról? ahol pénz van meg kamera valahol a közelben kell lenniük! :)

BK 2008.06.15. 16:15:19

omgwtf! és a 'szigorúan csak a régi Edda'-ból hogy lehet Ikon-műsort csinálni? időgép és leültetik a nézőtérre a 20 évvel ezelőtti Patakit?

Asidotus 2008.06.15. 17:52:55

Akkor mi a Tankcsapda, ha nem metal?
Rockzene a Queen meg U2, hard rock a Bon Jovi, hát ezekhez képest elég súlyos gitárhangzás van benne.
Ha a TCS nem metal, akkor a Motörhead sem? Akkor ki a metal?
(Nem vagyok TCS rajongó, egyáltalán nem, metalos vagyok, ez tény.)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.06.15. 18:47:35

attól még nem metál valami, mert torz a gitár. a motörhead rockzene, a tcs is. judas priesttől metál a metál.

parizervitéz 2008.06.15. 18:54:16

TCS az punk-rock. szerintem.
metál az meg nagyon sokféle van, milyen metálra szeretnél példát? black-, heavy-, death-, grind-, trash-, power-metal,..... ;)

Ro 2008.06.15. 20:23:51

Előszöris a TCS tényleg nem metal. Nem csak a gitár meg a dob hangzása alapján kell megítélni hanem a szöveget is vedd figyelembe. Amúgy meg régebben ők is mondták, hogy punk zenének indult. Az is igaz, hogy 20 év alatt csináltak jó zenéket, de a Moby Dick még a pokolgép elött megalakult és már akkor nagyobb létszámú volt a rajongói köre. Mindemellet arra is visszatérnék, hogy a TCS számai szólnak valamiről. Már nem azért a kiqúrt 2 fillérért de a mostani számaikban nem hallok sok értelmes dolgot, míg a Moby Dickben vagy a ektomorfban(régebbiekre gondolok mert nem tudok angolul :D )szerintem még mindig több értelem fedezhető fel. Sajnos sokan azt se veszik figyelembe, hogy a Tankcsapda meg a legtöbb zenekar amire azt mondják divat, ezeket a zenekarokat mind mi a halgatóság tesszük azzá. Hiszen ha az elején már mindenki fikázta volna őket akkor eséjük se lett volna, hogy pl. az ember tervez albummal aranylemezesek legyenek meg, hogy most ikonná avassák őket. Lényegében minden zenekar járhat így.

Ja! Jut eszembe most, hogy említettem az ektomorfot. pár év múlva ők tényleg megérdemelnék az ikonná avatást, kűlföldön többen ismerik mint itt magyarországon. Csakhát ugyebár mint általában minden a pénzről szól ezért vettek elő olyan előadókat akiket a MAI FIATALSÁG IS ISMER ÉS SZERET.

Mikor Sodrócki 2008.06.15. 22:01:54

Jaj , ez is ilyen véget nem érő dolog , vitatkozni arról hogy mi metál meg mi rock .
A Tankcsapdában azért ,főleg az újabbakban , azért van egy csomó gitárszóló , ami eléggé metálos ,legalábbis szerintem .
A motörhead-nek a myspace oldalán meg az van kiírva hogy rock/metal . A wikipedián is metál van feltűntetve ,de hát azt ugye a felhasználok írják , a myspace-t viszont a banda . Na most akkor kinek van igaza ?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.17. 10:08:20

nembaj jó lesz ez így. jövőre meg majd az ikonok között üdvözölhetjük az ossiant is, és horváth csárli fogja elénekelni a "más vllogány" című nótájukat (hirtelen nem jut eszembe a rendes címe csak a debreceni híres koncertes verzió)

aztán lesz még a baby systers is jövőre, meg hogy aztán kicsit régebbre is visszamenjek, egy mary zsuzsy tribute sem ártana. pont ezekre lesz szükség

dzsuli 2008.06.17. 14:41:41

nagyon szép listák, ezt élőben kéne látni

Gorgar 2008.08.05. 10:55:06

vicc az egész.
Bencsik Sanyiból és Radics Bélából avgy Deák Billből mikor lesz ikon?

...and justice for all! 2008.08.14. 16:36:43

Emberek!

Kérlek Titeket, figyelmesen olvassátok ezt el. Nem vagyok én sem több egy egyszerű zenehallgatónál, de több évtizede látom ezt az egészet kívülről és belülről is, mivel magam is zenélek nagyon-nagyon régóta. Próbáljunk közös nevezőre jutni, mert ez így csak kilátástalan bozótharc.
1. Annak is igaza van, aki szerint ez jó így, hiszen mindhárom zenekar megérdemli ezt a státuszt, de annak is igaza van, aki azt mondja, nem velük kellett volna kezdeni. Nos, ez már így alakult, de én is tudnék 100 nevet mondani, akiknek bele kellene férnie ebbe a dologba. Ennek ellenére valahol el kell kezdeni, bár én sem így kezdtem volna, hanem talán időrendi sorrenden...
2. A magyar zenehallgatók nagy része csak egy igen szűk szegmensét látja a műfajoknak és nem naprakész a történéseket illetően. Igen, körül kellene nézni egy kicsit jobban is, és láthatná mindenki, hogy nem csak a régiek léteznek (akiket egyébként kimondhatatlanul tisztelek), hanem új bandák is. Az abszurd ebben az, hogy külföldön tényleg sokkal jobban megy a sora sok mai bandának, és erről itthon senki nem tud...
3. Ha nem lett volna kommunizmus, a világ vezető hatalma lehetnénk, és tiszteljétek az Omegát, a Piramist, Radics "Kapitány" Bélát és Bencsik "Samu" Sándort, a Korált, a P.Mobilt, az Eddát, a Hobót, a Skorpiót, a Karthagot, az LGT-t, a P.Boxot (a listát estig írhatnám), és igen, a Neotont is, mert hatalmas bandák voltak, azóta sem jöttek ilyen meghatározóak, ilyen egyéniek. De azért sok jó dolog született azóta is, ezért is kell beleférnie a Tankcsapdának is. Higyjétek el, megérdemlik, példátlan aza sikerszéria, és SOHA nem adták el magukat, a 10 éves rajongókról meg nem ők tehetnek. Respekt mindenkinek, aki ennyi ideig húzza a lehetetlen balkáni körülmények között!
4. A fiatal generációk legyenek nyitottak a régi dolgokra, az idősebbek meg az újabbakra, mert míg régen meghatározó dolgok születtek, addig ma is nagyon érdekes és sokszínű minden műfaj, persze elsősorban a rock/metal zenékre gondolok itt. A szűklátókörűség az értelem és a fejlődés halála. Kérek mindenkit, gondolkozzon el ezeken a dolgokon!

Köszönöm, hogy "meghallgattatok", elnézést, ha túl hosszú voltam.

Üdvözlettel: Dr. Justice /na, ki is volt Ő:))?!?/
süti beállítások módosítása