Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az igazság ára: eddig egy házasság

Kínos kérdések

2008. február 28. 11:04 sixx 88 komment

Nem tudni, hogy a TV2 műsorán is hamarosan debütáló hazugságvizsgálós vetélkedő készítői meddig hajlandók elmenni, illetve azt sem, hogy a jelentkezők milyen mocskos kis titkokkal szórakoztatják majd az erre vevő réteget, de az már biztos, hogy az amerikai kiadás szerda esti adásában egy szőke rendőrfeleség nyolcmillió tévénéző előtt csinált tiszta hülyét a férjéből.

A műsor lényege, hogy a jelentkezőket a felvétel előtt rákötik egy hauzgságvizsgálóra, és feltesznek nekik ötven kínos kérdést (Loptál csokit a Madarasteszkóból? Megcsaltad az uradat a gázóraleolvasóval?), majd a műsorban ezekből válogatnak, és teszik fel az egyre vájkálósabbakat a nagy lóvéért. Ha a delikvens a kérdésre ugyanazt a választ adja, mint az előszűrő során, akkor nyer, de ha csak egyet is elvét - azaz hazudik - akkor lőttek a nyereménynek. A poén persze az, hogy a hazugságvizsgálat eredményét nem tudja a játékos, íg ha azt hiszi, hogy átvágta a műszert, akkor esetleg az adásban jön majd rá, hogy nem, ő még nem James Bond. A játékban egyébként van egy menekülőgomb, amit ha megnyom a rokon/házastárs, akkor nem kell válaszolni a kérdésre - de mint példánkból kiderül, ez nem jelent semmit, sőt: a következő kérdés (ha lehet) még szemetebb lesz.

Az ugrás után belinkelt videón látható Lauren Cleri nevű hölgy 100 000 dollárért bevallotta, hogy ő bizony leginkább az ex-csávójával élne (nemi életet), 200 000 dollárért azt is beismerte, hogy két éve csalja a stúdióban ekkorra már teljesen elképedt ábrázattal bámuló férjét, majd következett a végső akadály: "jó embernek tartod magad?" Az igenlő válaszról azonban kiderült, hogy hazugság, így a csaj egy fillért nem nyert, és valószínűleg még a férje is ki fogja hajítani. Kíváncsian várjuk, hogy a hazai versenyzők meddig hajlandók elmenni egy kis lóvéért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madmoazell 2008.02.28. 11:18:05

Ha az a kis barna a férj, akkor... szal helyes csávó, de a nő egy hülye liba. Ó máj gaaad.

Madmoazell 2008.02.28. 11:19:06

Ja, csak egy kérdés, miért nyomkodják azt a gombot a közepén? az a ne válaszolj-gomb?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.28. 11:25:21

beleírtam, így asszem világosabb, bocs!

winnie 2008.02.28. 11:27:06

nem elfeledni, hogy a nő úgy ment tovább, hogy tudta milyen kérdéseket kaphat.

sixx: a pénzt rosszul írtad.

1. kérdés: megnyomták a gombot (egyszer meg lehet)
új kérdés: válaszolt, 100 ezer.

viszont a 200ezerhez nem egy, hanem 3 kérdést kell jól megválaszolni - és ebből a 2.-ra adott rossz választ, így nem még arrább volt a 200ezertől.

kcu 2008.02.28. 11:33:43

Hááát... nem egy ribancoknak való műsor.

úrilány 2008.02.28. 11:48:50

"akkor esetleg az adásban jön majd rá, hogy nem, ő még nem James Bond"
hihi :)

Madmoazell 2008.02.28. 11:55:54

Azért nekem ez még mindig döbbenetes. Igazi mónika-só live. Sajnálom azokat, akik ezt is bevállalják a pénzért. Mondjuk könnyebb, mint a Legyen ön is milliomos, de ez csak viszonyítás kérdése.

Most már tudom, mi az a pánikgomb :D

Madmoazell 2008.02.28. 11:56:32

Ja, amúgy meg van pár recap a youtube-on, rövidített műsorok, nincs lelkizés meg hisztizés benne, viccesek azok is, bár asszem nem ilyen durvák.

winnie 2008.02.28. 12:10:37

"Igazi mónika-só live. S"

nem live, felvétel.

és egy sima szórakoztató vetélkedő, mint ahogy a másik is egy szórakoztató talkshow. egyiket sem kell túldimenzionálni, ez azonban watercooler játék lehet.

Madmoazell 2008.02.28. 12:16:06

winnie persze, igazad van, hogy szórakoztató vetélkedő, de a benne ülőknek nem feltétlenül :)
engem mondjuk személy szerint nehezen szórakoztat a mónikasó is, ahol három hások veszekednek folyamatosan.

farman 2008.02.28. 12:27:49

off
sixx! a hélikeres sztorit a nem debreceniek nem értik : )
(amúgy én éveken át helikereztem, mert nem hittem, hogy az egy ékezet...
én sem vagyok debreceni :DD)
on

nem hiszem, hogy ezek valóságosan "civil" emberek lennének. ki megy bele ilyenbe?

Saga 2008.02.28. 12:30:00

Én az angolból láttam egy részt. Egy 21 éves csaj volt benne és a következő kérdések jöttek:
- Csináltad hármasban? IGEN
- Tudod hány emberrel feküdtél le? NEM
- Szexeltél már azért, hogy előrébb jussál? IGEN

A csaj nyert egy valag pénzt (az utolsó 3 vagy 5 kérdést - nem emlékszem - már nem vállalta), a család és a barát kicsit megzuhant.

W Joe 2008.02.28. 12:42:46

"Ha a delikvens a kérdésre ugyanazt a választ adja, mint az előszűrő során, akkor nyer, de ha csak egyet is elvét - azaz hazudik - akkor lőttek a nyereménynek."

Nem úgy lenne ez helyesen, hogy ha: azt a választ adja, ami az előszűrő alapján igaznak bizonyul?

Különben elég lenne csak megjegyeznie miket válaszolt az előszűrőn :)

Békávé 2008.02.28. 12:45:40

Tehát ha jól értem, mivel az eredményt ők maguk sem tudják így elegendő ha következetesen megismétlik az előzőleg feltett kérdésekre adott válaszokat. Vagyis ha elsőre hazudik, akkor már élesben is nyugodtan hazudhat, hiszen a válasz ugyan az lesz.
Nem?

Madmoazell 2008.02.28. 12:46:26

WJoe szerintem ez a lényege, de azért elég necces életed párja előtt bevallani, hogy csalod két éve az excsávóddal. Pláne, hogy tudod, ha kamuzol, nem kapsz manit, ha pedig nem, akkor meg esélyes, hogy tönkremegy az amerikai álom :)

Tachikoma 2008.02.28. 12:48:16

Lehet, hogy nem vagyok teljesen tisztában az összes szabállyal, de könyörgöm, ki az az idióta, aki jelentkezeik egy ilyen műsorba?!? Hát eleve borítékolva van a válás/szakítás/kirúgás, mittomén...
Vagy tényleg ennyire hiányzik az a 15 perc?

Madmoazell 2008.02.28. 12:48:44

Frederic Hanry nem, az a lényeg, hogy a műsor előtt egy rakás kérdésre kell válaszolni, őszintén. Ha őszintén válaszolt, akkor ugye nincs bukta. A műsorban pedig az az alap, hogy a korábban feltett kérdésekre ugyanúgy őszintén válaszoljon. Ő nem tudja, hogy ha kamuzott, az kiderült-e, de a hazugságvizsgálat miatt valószínűleg igen.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.28. 12:50:39

Hanry: nem, mert amior az előszűrőn a poligráfra kötve válaszolnak, akkor nem tudják, hogy a válaszukat a gép minek értékelte. tehát lehet, hogy a "lefeküdtél a postással?" kérdésre nemet mondott a szűrőn, de hazudott, ergo ha a műsorban tartja magát hozzá, akkor szívás. jogos, hogy miért tartaná - mert azt hitte, átvágja a gépet. itt a nyeremény akkor van meg, ha mind a szűrőn, mind élesben a színtiszta igazat mondod, bevállalod, hogy anyéd, apád, tesód, világ látja, hogy mekkora hernyó vagy - ezért jár a lóvé.

papagály 2008.02.28. 12:51:26

ha ezt mónika észreveszi adoptálja. lesznek is hozzá adott színvonalú nézők. már 2-szer, vagy 3-szor néztem fél percik a mónikát, tovább nem ment.

winnie 2008.02.28. 12:55:05

"itt a nyeremény akkor van meg, ha mind a szűrőn, mind élesben a színtiszta igazat mondod,"

vagyis, ha eltalálod, hogy a poligráf mit fog jelezni, mert nem elég igazat mondani.

Békávé 2008.02.28. 12:55:22

Így már egyértelműbb :)

Madmoazell 2008.02.28. 12:56:18

papagály, nem mónika, hanem a tv2, de nemsokára indul is.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.02.28. 12:56:50

'az emberi méltóság ára' mondom én, és azt feszegetem (-jük) a napokban: mi motivál valakit arra, hogy egy ilyen műsorban szerepeljen? Hiszen a legyen ön is milliomos is ugyanilyen elveken működik: petty cash-t könnyen kaszálsz, a nagy pénzt viszont szökőévente sem adják oda. És ráadásul itt meg is alkázkodsz azért, hogy nincstelen lúzerként távozhass a stúdióból.

Tényleg, milyen indíttatásból vállalják be ezt az emberek?
Egy nemrég érkezett kommentelő így vélekedett:
'Nincs igaza aki gyalázza a jelentkezőket. Sajnos én tudok olyan jelentkezőről aki a családjáért vállalja be. Lehet, hogy ti "jól éltek" de van aki már a lelkét is eladná, hogy a családjának jobb élete legyen, és már semmi kilátása nincs. Hát nem kell annyira felháborodni. Örüljetek és csámcsogjatok.'

Nos ez volt az utolsó ok, amire gondoltam... mert az, hogy valaki épp egyedül él, nincs se kutyája, se macskája, időmilliomos és poénból belevág egy ilyenbe - hátjó, tegye. De egy családanya? Normális az ilyen? Akkor már inkább elmegyek mosogatni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.02.28. 12:59:27

Hozzáteszem ezt a poligráf dolgot sose értettem bár sokszor próbáltam elképzelni. Ha rákötnének egy ilyen masinára és tudnám, hogy mindenféle tudományos módszerrel mérik a válaszaimat, hát én olyan ideges lennék, hogy a 'ma csütörtök van?' jellegű tesztkérdésekre is 120as pulzussal, verejtékezve, remegő hangon válaszolnék :D hogy lehet így hiteles a dolog?

Art Mooney 2008.02.28. 13:23:21

1. mnk (de a volt barát viselkedése is batz papucsért kiált)
2. bicskanyitogató, h műsorok életeket tesznek tönkre, összekacsintva a kárörvendő nézővel

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.02.28. 13:26:32

a poén az, h a megcsalós sztori közönség/férj előtti bevállalása után MÁR nem minősült igaznak a válasz: "jó embernek tartom magam"
:)))

smartdrive 2008.02.28. 13:27:39

ezzel hülyére kereshetném magam

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2008.02.28. 13:29:28

a "szerinted jo ember vagy-e" azert gaz kerdes, mert a lany biztosan azt hitte, hogy oszinten valaszol. Mint ahogy sokan (kiv. guilttrippezok, akik ugyis nemet mondanak) azt valaszoltak volna, hogy igen a poligrafra kotve is, hiszen hisznek benne. Csak nem szamolnak azokkal az apro fiziologias reakciokkal... a ketelkedes es buntudat kisordoge nem alszik. Szoval erdemes nemet mondani.

ehh, ennyit mara a pszichologiarol. Megyek vissza szakdogat irni. :>

Bástya elvtárs (törölt) 2008.02.28. 13:30:39

valaki elmagyarázná nekem, hogy itt a 17. kérdésnél miért volt hazugság az igen válasz a "jó embernek tartom e magam" kérdésre? Mert ha a poligráfos vizsgálatnál ő erre igennel válaszolt, és csak ő maga is tudat alatt volt tisztában azzal, hogy hazudott, így hibáa mondja kétszer is az igent - ha ezt a kérdést megkapja, akkor helyből meg van szivatva.

moli 2008.02.28. 13:37:35

"""itt a nyeremény akkor van meg, ha mind a szűrőn, mind élesben a színtiszta igazat mondod, bevállalod, hogy anyéd, apád, tesód, világ látja, hogy mekkora hernyó vagy - ezért jár a lóvé."""

pontosan ugyanannyira vagy hernyo, mint apad es anyad. sot, kevesbe, mivel ok mar tobbet eltek.

EasyFriend 2008.02.28. 13:43:26

Szerintem a feleségedtől akkor kell válni, ha megtudod, hogy bekerült ebbe a műsorba. A kérdéseket-válaszokat már fölösleges meghallgatni.
Aki normális ember, kevés (normális mennyiségű és súlyú) titokkal, az nem kerül be.

winnie 2008.02.28. 13:47:40

"valaki elmagyarázná nekem, hogy itt a 17. kérdésnél miért volt hazugság az igen válasz a "jó embernek tartom e magam" kérdésre?"

nem volt hazugság, csak a poligráf jelezte annak. ő nyilván jó embernek tartja magát, de ezt ben tudta beadni a poligráfnak.

(a játékban nincs értelme hazudni, hiszen, az is kiderül, csak még a pénzt is bukod.)

pazola 2008.02.28. 13:51:01

Akkor most en latom rosszuk, hogy ez egyreszt buta, masreszt ringyo, harmadreszt meg hulye?

Neocon 2008.02.28. 13:51:30

Kutya jól búúzik a közönség, igazi jó hangulatot teremtenek, nálunk meg....

Neocon 2008.02.28. 13:58:05

Kutya jól búúzik a közönség, igazi jó hangulatot teremtenek, nálunk meg max. egy-két felhördülés lesz...

szepi79 2008.02.28. 13:59:17

sixx: rosszul tudod. tökmindegy, hogy a delikvens mit válaszolt a poligráfos teszten, az a lényeg, hogy ebből tudják megállapítani, hogy az alany hazudott-e. az a lényeg, hogy élő adásban igazat mondjon, és akkor mehet tovább. (az egyik részben még mondja is a műsorvezető, hogy nyugodtan megváltoztathatod azt a választ, amit a gépnek adtál, ha úgy érzed, nem volt igaz.)

ja, és ha bukik, akkor az összes pénzt bukja, nem pedig mint a milliomosban, hogy vannak mentési pontok.

Neocon 2008.02.28. 14:00:03

Esetleg írok egy harmadik ugyanilyen mondatot még pár szóval kibővítve... sry

papugaja 2008.02.28. 14:03:10

Nyilván azok kerülnek be a vetélkedőbe, akik az előzetes játék alapján szopathatók.
Ügyes szerkesztők kellenek hozzá.

Madmoazell 2008.02.28. 14:07:02

Szerintem nem. Én nem hiszem, hogy nézni fogom. Bár lehet, hogy pont azért fog érdekelni, hogy mi hogy tudjuk megcsinálni, de szerintem nem lesz olyan jó a "verted már meg a feleségedet?" jellegű része.

szepi79 2008.02.28. 14:10:13

papugaja: én még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a jelentkezőket először egy pszichológus megszűri, kideríti, kinek mi a gyengesége, és az 50 kérdést már személyre szabva kapják. a második műsorban volt 1 csávó, aki szerencsejátékos volt, na annak a kérdéseinek kb. 70%-a ezzel foglalkozott.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.28. 14:45:49

szepi: rosszul tudod, nem élő adás, és írtam, higy mindent bukott. nem tökmindegy mit válaszolt, mert abból tudják, hogy hazudott-e. ja, ott van, hogy megváltoztathatjam, de kérdem én, ha annyira biztos a szőke picsa, hogy ő átverte a gépet, akkor minek változtassa meg? mindegy, a lényeg az, hogy ha vastag a bőr a pofádon, és mindenre őszintén válaszolsz, akkor hazaviszed a lóvét. nem hiszem, hogy a tv2-nek lasszóval kell majd fognia a jelentkezőket, ennyi pénzért mond majd itt igazat sok ember.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.28. 14:47:54

még jó, hogy megszűrik a jelentkezőket, ezt a csajt is kifaggatták alaposan, a műsor producere nyilatkozta valahol, hogy a csaj úgy jött be, hogy egyik faszival sem akar lenni, neki a lóvé kell. még jó, hogy belekrült. és persze, hogy személyre szabott kérdéseket kap, tőlem aztán kérdezhetnék, hogy tudtam-e a BKV tanácsadói szerződéseiről...

Madmoazell 2008.02.28. 14:49:05

Én nem is értem, honnan tudhatnám, hogy átvertem-e a gépet. De most tényleg. Leültetnek, körbedrótoznak, aztán kérdeznek. Hacsak nem pittyeg a gép, akkor elvileg nem tudja, nem? Hacsak nem látja, de szerintem úgy se áll összea kép.

Azt lehet tudni, hogy nálunk mennyi pénzért játszanak a delikvensek? Csak mert mondjuk 100ezerért hülye lennék tönkretenni a családomat.

blügy-blügy 2008.02.28. 14:52:33

Ha már ilyen frankók vagytok angolból, nem tudná valaki magyar felirattal kiegészíteni a videót? :D

Art Mooney 2008.02.28. 14:59:02

kutya jól búúzik a közönség, igazi jó hangulatot teremtenek, nálunk meg - arra, hha a feleség egy igazi ribanc és egy ország előtt alázza meg a férjét - taps lesz.

winnie 2008.02.28. 14:59:09

nálunk 20 millió a 21. kérdés jutalma.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.02.28. 15:00:33

Beteg.

Meddig megy el az amber a pénzért? Eggyes emberek akármeddig...

Már azt sem tartom kizártnak hogy 10 év múlva a "Lőjj a lóvéért" c. műsorban egy elhagyott szigeten mennek egymással fegyverrel életre halálra a realityversenyzők.

Mákvirág 2008.02.28. 15:04:54

Egyetlen embert ismerek aki itt mindent megnyerne: a férjem lelkész nagypapáját, aki szerintem egy szent ember. De ki a fenét érdekelne egy show mûsorban egy szent.

Mákvirág 2008.02.28. 15:06:17

milyen szívás: a mûsorban szerzett jövedelem fele a férjet illeti válás esetén. Adott esetben nem is rossz fájdalomdíj. .-)))

Madmoazell 2008.02.28. 15:09:51

Fájdalomdíj a tönkrement házasságért, és egy ország előtt való leégetésért. De ha igaz, amit sixx írt fentebb, hogy a csajnak mindegy volt, csak legyen pénz, akkor nem kérdés, hogy neki megérte.
Az egyik muki, egy latinonak tűnő bácsi viszont nagyon aranyos volt, tényleg nézzétek meg a többit is, nem mindegyikben megy tönkre a család :D

szepi79 2008.02.28. 15:20:10

sixx: télleg felvett adás, az "élő"-t arra értettem, hogy a felvételnél mit mond, bár tényleg szerencsétlen szóhasználat. és azért mindegy, hogy a kérdésre igent vagy nemet mond a poligráfnál, mert akár egyik, akár másik változatnál kiderül, mi az igazság. (persze jobb mindkét esetben bevallani a gyászos igazságot.)

de egyébként egyetértek, itthon is nagy sikere lenne.

papugaja 2008.02.28. 15:25:25

Mákvirág:
A lelkész nagypapi nem kerülne játékba, mert nincs benne semmi izgalom, hogy valaki totál őszinte, még magának sem hazudik. Maximum a karácsonyi jótékonysági adásba.

skru 2008.02.28. 15:26:31

mondjuk az azért vicces, hogy a poligráf sem 100%- ig megbízható. szóval adott esetben hiába erősködik a játékos, hogy sose kúrt félre (és valóban nem), ha a poligráf azt mondja hogy hazudik, akkor szűkebb és tágabb ismeretségi körben erkölcsi hulla.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.28. 15:31:22

szűkebb és tágabb ismeretségi körömben aki ilyen műsorba jelentkezik, az erkölcsi hulla.

Madmoazell 2008.02.28. 15:32:37

Asszem akkor sikeres ember vagyok, még sose szerepelt ismerősöm a mónikáéknál vagy a balázskánál. Igaz, az okosos műsorokban se. Na, akkor most jó?

kla 2008.02.28. 15:39:01

Aki jelentkezik, annak legalább van valami oka arra, hogy miért csinálja, de ezek a meglepetésvendégek, akik néha felolvasnak egy kérdést kurva nagy f*szok lehetnek. Mondjuk lehet, hogy ők is kapnak valamit ezért.

winnie 2008.02.28. 16:40:22

"szűkebb és tágabb ismeretségi körömben aki ilyen műsorba jelentkezik, az erkölcsi hulla."

vagy csak makuláltan ember, akinek nincs takargatnivalója.

és nem kerül a játékba.

azért ne feledjük, hogy a készítők nem tudnának kényes pontra tapintani maguktól, ezért végiginterjúzzák a családot, barátokat és ezek alapján kérdezik azt, amit.

Madmoazell 2008.02.28. 17:03:58

makulátlan ember nincs, ez tuti, ahhoz viszont lelkileg is sok kell, hogy ezt bevállalhassa valaki.
Nekem is van takargatnivalóm, de nem a tv2-n fogom leégetni magam ezek miatt.

Gabo1000 2008.02.28. 17:09:29

Ugye azért nem hiszitek el, hogy ez nem egy megrendezett valami??? mindenki jól jár. kis pénz a statisztáknak, sok pénz a tévének

orion99 2008.02.28. 18:09:02

"Madmoazell · madmoazell.blog.hu 2008.02.28. 17:03:58
... Nekem is van takargatnivalóm,..."

Szóval Te is félrekúrsz! :-D

báró Leopold 2008.02.28. 18:31:04

Ellenőrzik a hazugságvizsgálat előtt, hogy van -e szög a cipőjében? Egyébként ex-KGB ex-CIA ex-Moszad ügynökök rohadt jól kereshetnek ezzel a műsorral :-)

bolhabetu 2008.02.28. 19:16:27

Kár, hogy a hazugságvizsgáló nem egy megbízható eszköz, nagyon rafinált módon megalkotott kérdéssor kell, hogy valami értelmesnek tekinthető eredmény legyen. Ha csak feltesznek ötven kérdést, akkor az csak műbalhé.

Madmoazell 2008.02.28. 19:26:29

orion99, a takargatnivaló nem feltétlenül a jelen időről szól :) és nem, köszönöm, nem kúrok félre :)
az viszont tényleg biztos, és ezt próbáltam hangsúlyozni, hogy mindenkitől lehet olyat kérdezni, amit nem milliók előtt akarna kiteregetni.

rivera 2008.02.28. 20:33:52

Az első két részt csekkoltam aztán cancel, de úgy látszik be kell pótolni pár jobb momentumot youtube-ról.
Tanulság, ha jó a formátum a castingon múlik minden, mostmutasdmegTV2.

EasyFriend 2008.02.28. 20:41:54

"nem hiszem, hogy a tv2-nek lasszóval kell majd fognia a jelentkezőket, ennyi pénzért mond majd itt igazat sok ember." - Naja, amíg aprópénzért elmegy a nép a Mónikasóba ésvagy a Balázshoz hülyét csinálni magából, akkor mi lesz itt komoly pénzekért?

Amúgy mi van az olyan kérdésekkel, amire a játékos sem tudja egyértelműen a választ? Ami nem annyira tényszerű? Szerintem ez a szöszi is ezért szopta be a nagy zsét. Mert ő azt hitte, hogy jó embernek tartja magát, oszt közben maga is meglepődve tapasztalja, hogy mégis tudatában van annak, mekkora görény.

rivera 2008.02.28. 20:49:31

"Amúgy mi van az olyan kérdésekkel, amire a játékos sem tudja egyértelműen a választ? Ami nem annyira tényszerű?"

A csatorna az ilyen kérdésekkel tudja megúszni hogy minden gátlástalan elvigye az 500k-s fődíjat, az első részben csávó azon csúszott el hogy "kölcsön vett-e valamit kollégája asztaláról engedély nélkül" - ki a franc emlékszik ilyenre mondjuk 10 év munkaviszony után?

zipi 2008.02.28. 20:50:42

szerintem csak média és közszereplők legyenek a magyar változatban

Madmoazell 2008.02.28. 21:01:20

rivera de ha nem emlékszel, akkor elvileg nincs is miatta bűntudatod, szal ha azt mondja, hogy nem emelt el semmit, akkor nem emlékszik rá, és őszinte, nem? vagy valami ilyesmi... gondolom ezért bukta be.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.02.28. 21:41:35

Melyik licenszelt műsort nem b*ta még el a tv2? Szerintem ezzel is megbuknak.

gentleman henry 2008.02.28. 22:13:58

Ez kell nekünk ebbe a mai pénzéhes, un-őszinte szar világba. Meg fog lepni bárkit, hogy csalnak mindenkit? Cinit mutogatják a TVben: sittre kell menni, lefeküdni mindenkivel, mindezt megírni könyv(ek)ben és kész a siker.

rivera 2008.02.28. 22:48:23

Madmoazell, ez inkább olyan dolog amit magad se tudsz eldönteni, lehet igen lehet nem, aztán a franc tudja melyikre reagál úgy a szervezeted - tudatalatti hülyeségek miatt - hogy a gép jelez.

Madmoazell 2008.02.28. 23:25:08

:) én tuti annyit lelkiznék azon, hogy most akkor mi is van, hogy bebuknám. Na többek között ezért se futok neki :D

moli 2008.02.29. 09:50:04

Mákvirág: legyszives kuldd be a lelkesz nagypapad a musorba, az lenne igazan show. de egyebkent te is kerdezhetsz nehany dolgot otthon szemtol-szemben, hidd el, meglepodnel a szent embereden

utazomajom · https://www.facebook.com/utazomajom/ 2008.02.29. 12:06:41

Miért van olyan érzésem, hogy ebből nem a hajléktalanok gazdagodnak meg?
Mikor indul a TV2-n? Várom már:D

PTerr 2008.02.29. 13:44:35

Azt hiszem, ez a műsor kifejezetten az olyan lúzer f@szfejeknek lenne jó, mint én... akinek szó szerint semmi takargatnivalója nincs, mivel normális emberi kapcsolatok kialakítására is képtelenek, tehát titkai se nagyon lehetnek... bár lehet, hogy éppen ezért kivágnának a castingon

greg03 2008.02.29. 14:55:06

aki csak egy kicsit is tisztában van a hazugságvizsgáló gépek működési elvével, az nagyon jól tudja, hogy egy stúdióban, közönség előtt LEHETETLEN megbízható eredményt elérni.

Ez egy megrendezett műsor!

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.29. 15:30:44

greg: nem vitatkozva a műsor megrendezettségével megkegyzem, hogy a poligráfos tortúra a műsor előtt, közöség kizásárásval történik.

nadivereb 2008.02.29. 15:39:39

greg03: Ha jól következtetek a posztból és a videóból, akkor a hazugságvizsgálat nem élőben megy, hanem előtte megvizsgálják, a delikvens pedig csak azt dönti el, hogy ugyanazt a választ adja-e vagy nem, mint a vizsgálaton. Javítsatok ki, ha tévedek.

Prophet 2008.02.29. 23:35:12

Most már tudjuk min gazdagodott meg Fletó meg Veresjani....

Balázs1983 2008.03.01. 04:32:23

Én mindet láttam eddig, szerintem nincs megrendezve. Ennyi jó színészt egyszerre nem lehet szerezni, ráadásul ha csak egy ismerős is tudja, hogy színészkedik az illető, akkor a mai világban az 5 perc alatt kiderül.
A srác meg hálás lehet a sorsnak, hogy még most kiderült, hogy az asszony egy büdös kurva és nem mondjuk 10 évvel és két gyerekkel később.
Otthon baromi nagy siker lesz a műsor, ilyen műsorok kellenek a népnek, ahol izomból lehet kárörvendeni (mert hát ugye abban nincs irigység). Másrészt sok hülyebarom van, aki az anyját is eladná pár forintért, most végre ezek a gerinctelen barmok megkapják erre a lehetőséget. Én meg nem vagyok jó ember, mert tetszik a műsor:D
Amúgy volt már olyan adás, mikor nagyon pozitívan jött ki a játékos a dologból - a fiának a volt felesége azt mondta, hogy eljátszotta a tandíjra félretett pénzét, a fia most megkérdezte és bebizonyosodott, hogy sose nyúlt hozzá egy fillérhez se. Anyu utána magyarázkodhatott ezerrel otthon, hogy akkor hova is tűnt a pénz...
Mellesleg Szepinek van igaza, lehet változtatni a válaszokon, ha mondjuk úgy érzem, hogy kamuztam a teszten. És (bár ez tényleg teljesen lényegtelen), ezen a héten nem szerdán volt, hanem hétfőn.

Madmoazell 2008.03.01. 11:20:21

Naiv kérdés, ti hol nézitek ezeket a műsorokat? A neten, vagy at home in the great USA? csak mert most már én is megnézném.
Az amúgy a baj, hogy Jakupcsek Gabi már unalmas a tv2-n, és nem vagyok benne biztos, hogy A nagy fogyás kicsikézése után jól állna neki a műsorvezetői szerep. Ide valaki keményebb kéne, mint a Máté Kriszta volt a láncszemekkel.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.01. 11:27:35

a torrent a te barátnőd, madmoazell.

Madmoazell 2008.03.01. 11:29:03

óóóóó. eszem nyista :) köszi, lesem is :)

Madmoazell 2008.03.02. 09:29:41

Na sikerült végignéznem őket :) Nem röhögni, de végig azon járt a fejem, hogya 4.-5. műsor környékére a tv2 is beújít egy férjecskéjét csaló tűzrőlpattant mindentbevállalók-nőcit. Nekik megéri...

Dualon · http://e-arc.hu 2008.03.02. 12:44:42

"Aki normális ember, kevés (normális mennyiségű és súlyú) titokkal, az nem kerül be."

Elkezdtem írni a véleményem, aztán belefutottam a tiédbe, EasyFriend.
Teljesen egyetértek, no meg annyit tennék hozzá, hogy a poligráf is hazudhat ám. :) Ritka a 100%-os mérés.

Ostobab 2008.03.06. 11:26:06

Betörtek a scientológiai módszerek a médiába, csak itt nem pénzt kérnek a hallgatásért, hanem adnak a nyilvános megaláztatásért...

Engem az érdekelne, hogy mi lesz a következő ilyen műsor?
Mindig elcsodálkozom, hogy van még lejjebb...

Czigler Zsolt 2008.03.06. 11:36:01

Róma,Colosseum.
Emberáldozat,nyilvános széttépetés,gyilkolás az életért.
Tömeges orgazmus.
A nép szórakozik.
süti beállítások módosítása