Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mikor lesz már Született feleségek?

Kényszerszünet

2008. február 19. 15:49 Tm 55 komment

"Született feleségek tehát legközelebb február 19-én, hogyvolt róla 20-án." -ugye, hogy ez szörnyen hangzott február ötödikén? Mai tudásunk alapján viszont bőven kiegyeznénk ezzel a kéthetes csúszással, mert a tévéújságban azóta sem jelent meg kedvenc sorozatunk. Sőt, krucifix, még jó pár hétig nem is fog.

A Tv2-nek hivatalosan ugyan továbbra sem áll módjában válaszolni a "Miért nincs?", "Mikor lesz? "illetve a "Selmeczi Roland utódja megvan-e már"? kérdésekre, de informális úton beszerzett hírek azért vannak, bár meg kell mondjam, meglehetősen elkeserítőek.

A kutya a műsorpolitikába döglött bele. A probléma az, hogy az eredeti, minden kedden egy epizód ütemezéssel a sorozat kifutott volna március közepére, a negyedik évad pedig az írósztrájknak köszönhetően még Amerikában sincs kész, így megvenni sem lehet, különben is csak szeptembertől indulna. Így aztán a Tv2 úgy döntött, hogy jegeli a maradék öt részt, és majd a csatorna tavaszi, új műsorstruktúrájában folytatja a sorozatot. Ráadásul nem is a márciusi első hullámban, hanem csak áprilistól.

Ezek alapján egyértelmű, Gyöngyössy Bence nem Született feleségek-rajongó, a családjában sincs ilyen vagy mind letöltve nézi a sorozatot. Az az előny, hogy így az egyébként az évadok között keletkező egy extrém hosszú szünetet két részre bontva élhetjünk túl, szerintem keveseket boldogít. Az igazsághoz azért hozzá tartozik, hogy a technika egyáltalán nem magyar találmány. A 23 epizódot az ABC-nek is sikerült kéthetes-egyhónapos szünetekkel trükközve 2006. szeptemberétől 2007. májusáig kihúznia.

Azért van jó hírem is. A pletykákkal ellentétben az évad szinkronját januárban befejezték, így Mike Delfino a tavaszi szezonban még Selmeczi Roland megszokott hangján szólal majd meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laposmacska 2008.02.19. 16:02:46

Egy régebbi posztban volt már szó arról, hogy hogyan szoktatja rá a tv az embereket a sorozatok letöltésére. Hm...

Bezzeg a Zsír-realityre van kereslet!

laczkó82 2008.02.19. 16:08:24

laposmacska: Tévedsz. A Nagy fogyás már hetek óta kikap az ellene menő műsortól a kereskedelmi csoportban.

Dave_hu (törölt) 2008.02.19. 16:08:57

és addig mi lesz?? főzőcske?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.19. 16:09:26

ki a fasz nez egyaltalan nagy fogyast???
annyira szanalmas musorokat adnak, csoda hogy egy harmadrangu millioszor lejatszott akciofilm is lealazza oket?

winnie 2008.02.19. 16:11:06

"szoktatja rá a tv az embereket a sorozatok letöltésére."

ne hidd, hogy az embereket ennyire érdkli a sorozatok. ha nincs műsoron valami, akkor azt hiszik, hogy majd ősszel folytatódik. ennyi.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.02.19. 16:13:13

jól hallottam, hogy a legutóbbi doktor házban már új hangja volt wilson dokinak?

superben 2008.02.19. 16:17:16

Bassza meg, ne már!

Dave_hu (törölt) 2008.02.19. 16:17:19

külön postot megérne, hogy a magyar tévézésben az "évad" mennyire ismeretlen fogalom volt egészen 2003-4 környékéig. Össze vissza adtak mindent, mert ugye a Magyar Televízióban annak idején minden darálva ment, néha még csak nem is sorrendben (Knight Rider pl.).

the real 2008.02.19. 16:27:07

zahar, Szabó Sipos Barnabás volt. Majd megszokjuk.

Dallas 2008.02.19. 16:36:07

A Tv2 rendre mindent, azaz MINDENT megtesz, hogy az emberek oda se kapcsoljanak. Össze vissza dobálják a sorozatokat, abbahagyják, félig adják le, 30 percbe 2db 8 perces reklámot tesznek bele, stb..
Ház doktoron és Bárdosékon (nincs jobb) kívül egyáltalán nem is kapcsolok a TV2-re, veszem a jelzést a csatornától, nem nézem.

körtemuzsika 2008.02.19. 16:38:39

Ezzel így semmi gond nincs (na jó, de), az igazi probléma, hogy sehol nem jelezték ezt, nemhogy előre, de még most sem áll módjukban válaszolni. Édesapám külföldön él és nem érti, hogy ha itt egy film 20.00-ra van kiírva, hogy kezdődhet negyed órával később? Szerinte komolytalan a magyar kereskedelmi televíziózás... Én erősebb szót használnék.

laposmacska 2008.02.19. 16:39:48

laczkó82 2008.02.19. 16:08:24

Igaz, hogy már vége, de ez jó hír :)

gaston 2008.02.19. 16:44:52

Szerintem a tv2 jobb, mint az RTL klub, de néha olyan érzésem van, mintha szándékosan betennének saját maguknak. A legjobb sorozt, ami most megy televíziókban a Született feleségek szerintem, ezt miért szüneteltetik???? Ezen felül megszokunk egy műsorstruktúrát, azt tuti azonnal átpakolják....
???
H.lyék!!

namnam 2008.02.19. 16:46:55

Szerintem elég idegesítő volt Wilson doki Sz.S.B. hangjával. Nem illik hozzá, neki egy picit magasabb, lágyabb hang kéne, ez túl mély.
Én a Szakácsi Sándor-Kulka János "cserét" egész jól bírtam, de ez gáz, szerintem.

Remélem, Mike-ot nem ő fogja jövőre szinkronizálni. (Ja, a SzF-ben már másnak adja a hangját, de jó:-))

Amúgy pedig a TV2 tényleg mindent megtesz, hogy azt a kevés szimpatizánsát, ami mág maradt (én ilyen voltam, egyszerúen a RTLKlubtól még inkább hányok) is teljesen elriassza... Ha nekik ez jó...??! El nem tudom képzelni, hogy az új tavaszi műsorokkal labdába tudna rúgni. Engem egyedül az a Kovács Áronos karaokés izé érdekel, ha egyáltalán.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.02.19. 16:53:51

És mikor lesz Vészhelyzet, Harmadikműszak, Grészklinika, és Hősök? Ja, és mikor lesz Mekkmester és Rumcájsz?

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.02.19. 17:03:46

Rajtam mindenki röhögött novemberben, amikor megjegyeztem, hogy ellentétben azzal, amit sixx vagy winnie mondott, igenis lesz hatása Magyarországra is a sztrájknak, mert nagyobb lesz a csúszás két évad között, ezt pedig az adók nem fogják bevállalni... Na ugye, nem igazam volt? :-D

fingerbangs 2008.02.19. 17:53:46

ki az aki a tv2-n nezi ezt?
mi mar reg megneztuk a 4. evadot
felejtsetek mar el ezt a tv-ben filmnezest...

úrilány 2008.02.19. 18:00:04

tv2.... the only comment is no comment

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.02.19. 18:08:59

fingerbangs: gratulálunk, nagyon ügyes vagy! el se hisszük, hogy ilyen lehetséges? interneten sorozatot nézni? elmondod hogy kell?

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.02.19. 18:11:01

Annó az RTL kezdte ezt az egészet a Vészhelyzettel, mikor előszőr csinálták úgy 4-5 éve, sírvafakadás közeli állapotban voltam. Akkor még néztem tv-ben sorozatot. Aztán az RTL folytatta a "nemmondommegmikorfolytatomdögöljmeghülyenéző" gyakorlatát, és reménykedni kezdtem hogy egyszer majd úgyis megjelenik az egész DVD-n.
És lőn. Ráadásul a sorozat utolsó évadjai amúgyis szarok lettek, szóval már nem nézem a tv-ben. DVD-n ezerszer jobb.

A Született Feleségeket meg majd elkérem valakitől 1-2 év múlva, és akkor megnézem DVD-n. :-)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.02.19. 18:11:29

fingerbangs, nekem a 4. évad 10-es részéig van meg. Áruld már el, hogy az ezutáni részeket merre lelem? Mert kurvára hiányzik már :D

csigabige 2008.02.19. 18:13:09

izé, szóval, a Grace Klinikával meg a Vészhelyzettel mivan?:S

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.02.19. 18:13:23

Bruzsy, kérdésedre a választ már megkaptad az első pár kommentben... miszerint a tv2 rászoktatta az embereket arra, hogy... és így tovább. Na, szerinted hogy nézte meg a fent említett kartács? :D

Deszkás 2008.02.19. 18:19:13

fingerbangs: Te már megnézted a 4. évadot, régen?
Hmmm, hmmm. Mit is ír a cikk: "a negyedik évad pedig az írósztrájknak köszönhetően még Amerikában sincs kész," Fura, hogy ennek ellenére te már láttad. :D

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.02.19. 18:21:43

BoGar: ez fura kicsit, mert nekem tényleg megvan a 4. évad első 10 része... legfeljebb teljesen nincs kész. :)

reni0214 2008.02.19. 18:24:00

Született feleségeket akarok most!!!!!!!!!!!
ROHADÉK Tv2

Nano 2008.02.19. 18:24:19

Szerintem arra is várnak hogy a Grace klinika elinduljon és azzal egyidőben adják, vagy valami ilyesmi!
Mondjuk eddig jobban rühelltem az RTL de a TV2 mindent megtett hogy jobban utáljam ráadásul itt miskolcon ahol nincs kábel tv (pl egyetem) alig alig lehet fogni nézhetetlen nemigaz hogy ezen nem tudnak változtatni. Igaz én láttam a Jerichot még anno az AXN-n meg mostmár töltöm de akkor is felháboritó hogy egyszer csak azt is abbahagyják se puszi se pá.
az RTL meg nagyot nőtt azzal a szememben hogy lenyomták a Rescue Me-t meg a Shieldet számomra tök jó időpontban remélem azokat fogják folytatni!

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.02.19. 18:28:34

Nano: annyit árulj már el nekem, hogy a szülifelinek vannak további részei valahol, mint a 4/10? Érdekelne, mert akkor megkeresném...

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.02.19. 18:29:35

Szanaszét szolizott szilikonos szőke

Köszi, de azért reméltem, érződik az irónia a kérdésben... :D Csak idegesítenek ezek a nagyszájú be-benézők, akik ilyen büszkén verik a mellüket...

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.02.19. 18:40:44

Jaaaaa, bocs, aszittem komolyan kérdezted... sorry :D Ettől függetlenül sajnos tényleg rászoktatnak arra, hogy letöltsem. Miért kell nekem nagy fagyást meg minden szart azért végigvárnom, mert valami pöcs kitalálta, hogy ha utána teszi a dr.házat vagy a szülifelit, akkor majd megnézik a fos műsorát... hát lócsöcsét, inkább megkeresem, letöltöm, élvezem az eredeti hangot, (a szülifeli akár még angol nyelvleckének is elmenne, annyira érthetően beszélnek benne). Sajnos pl. a XXI. századot is szeretem, de azt is csak késő este adják, a Strucc c. műsort valamikor kora hajnalban (ha megy még egyáltalán), a Házon kívül megint csak éjszaka, és csodálkoznak, hogy buták az emberek... na mindegy.

Yeto 2008.02.19. 18:43:14

A magyar tévé meg az évadok kommentről jut eszembe, hogy a sógornőm, aki mindig mindent jobban tud, meg van róla győződve, hogy a vészhelyzet itthon egy évaddal arrébb tart, mint valójában, mert egy félig leadott évad miatt elrontotta a számolást :-)))

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.02.19. 18:49:03

Yeto, az évad mint szó ismeretlen a magyar televíziózásban... :-)

"ÚJ RÉSZEKKEL!!!" :D:D:D

sanya18 2008.02.19. 19:04:37

Mit kell ezen rinyálni? netre fel, letölt, DVD-re kiir, TV-n megnéz. a tv2 meg kapja be. Meg a studiók is, hogy nem képesek megoldani, hogy ne kelljen elkocogni a mediamarktba, 2 órát sorbanállni hogy meg tudjak nézni 1 szaros filmet. engem nem nagyon érdekel 1ik se :D

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.02.19. 19:15:15

igen csak sokan vannak hogy inkább megvárják a szinkronosan mert nem nagyon tudnak olvasni meg azt mondják hogy két fele kell figyelni

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.02.19. 19:24:22

plusz sanya, anyuci-apuci nem vesz mindenkinek otthonra egy erőművet, amivel dvd-t tud kódolni megfelelő sebességgel, plusz a minőség is ezerszer rosszabb. bár, ha a upc debreceni adásába belegondolok, még mindig jobb, mintha a tv-ben nézné.

Boise 2008.02.19. 19:31:38

Sanya drága, lehet kőkorszaki szakinak számítok, de nem mindenki ilyen netbuzi, mint egyesek, hogy mindent letöltögessen a netről. Én pl semmit le nem töltök, mivel így is napi 10 órákat ülök gép előtt, így herótom van minden új ismeret (torrent és egyéb csodák) megtanulásától.

De ha letöltöd és kiírod nekem, kifizetem :)))

KékFény6 2008.02.19. 19:33:10

"külön postot megérne, hogy a magyar tévézésben az "évad" mennyire ismeretlen fogalom volt egészen 2003-4 környékéig. Össze vissza adtak mindent, mert ugye a Magyar Televízióban annak idején minden darálva ment, néha még csak nem is sorrendben (Knight Rider pl.)."

Pontosan. A Magnumnál is érdekes volt, amikor korábban meghalt szereplők tértek vissza (ráadásul ott volt egy kavar is, mert egy meghalt szereplő hasonmása is megjelent, és nem lehetett tudni, hogy akkor most mi is van). Ráadásul ahányszor megismételték a tv2-től a Viasatig, mindegyik tartotta magát az össze-vissza sorrendhez, derogált sorba rakni nekik a részeket.

hagymácska 2008.02.19. 22:16:00

nemááááááááááááááááááááá! most szembesültem vele mikor Mel Gibsonnal találkoztam a tv2-n...:SSSSSSSSS a csatornát eddig csak a szülfel miatt néztem meg a dr ház miatt hátszóval ez most nagggyon nem jó húzás volt! elrúgták a pöttyöst!

Dark Wolf 2008.02.19. 22:17:55

Hmm. Szép és jó, h a TV2 most aztán mindent megtesz, h beelőzze az RTL-t, és ennek érdekében nem rest sitty-sutty kivágni sorozatokat 4 résszel a vége előtt.
De úgy látom, mindezzel csak azt érik el, hogy rengetegen berágnak rájuk a megszakított évadok, ide-oda pakolgatások miatt.

Ez az egész nagy felfordulás a nézettségi robbantásért egy nagy öntökönszúrásnak tűnik nekem, amivel nemhogy nézőket nem fognak szerezni, de a bizalmukat vesztik el. (A horribilis reklámblokkokat meg a 20 perces kezdési csúszásokat már meg se említem.)

Kisangyal 2008.02.20. 02:46:42

Szanaszét szolizott szilikonos szőke,
Született feleségek pocsolyán tuli legutolso tévében leadott része a tornádos utáni, nem tudom pontosan a számát. A letöltéssel pedig az a gond, hogy nem mindenki érti az eredetit, ugy meg nem annyira élvezhetö mint (jo) szinkronnal Pl: Dr Haus

kujoon 2008.02.20. 06:12:08

Télleg az mire jó, hogy már egy ideje 40 perc alatt 2 reklámblokk van kb 1/3-ad - 2/3-ad aránynál, az eddigi előtte-közepén-utána módszer helyet??Ki volt az a f@sz, aki ezt kitalálta?Mi ebben a pláne, a szívatáson kívül?Szarjanak sünt...de felnőtt, kifejlett példányt...:-[

Róka69 2008.02.20. 07:56:08

A TV 2 - nek a nézőket kéne megtartania, nem a vezetőséget váltogatnia, mikor indult egész jó volt a vezetés, azt mikor valakinek valaki nem tetszet, jöttek az összevissza közvetitett műsorok, Aki nézett egy sorozatot, megszokta mikor van, az csak lesett át tették egy másik időpontra, na akkor vagy nem megy dolgozni, vagy lemond kedvencéről.
kiszámithatatlan, érdektelen lett a TV 2.

killbill79 2008.02.20. 08:02:20

Szánalmas az RTL is és ezzel a húzásával a TV2 is. 2 sorozatot néztem Dr. Hause és a Feleségek! De azt hiszem most változtatok eddig mindig az előző évadokat töltöttem le, hogy megmaradjon a varázs hétről hétre várni a folytatást, de ennek vége. Helyette van valóságsóóóóóóóóó amitől hányok. Na a bulvár dagattakról már nem is beszélek, rákényszerítettek, hogy az 50 kilómmal fogyi klubbot nézzek, főműsor időben adni? Könyörgöm az eszükbe sem jut hogy rengeteg embernek a még a kutyáját sem érdekli? És talán egy jó filmre vágyna este meló után...

Málnafaló 2008.02.20. 09:05:30

A Feleségek egy jó példa arra, hogyan lehet a szart is profi módon megcsinálni,eladni.
A sorozat ugyanis kitünik a kínálatból.
Ezt sikerült a TV2-nek tönkretennie ( ahogyan konkurensének, az RTL-nek pl. a Maffiózókat.)

Talán majd 2025-ben eljön az idő, mikor Magyarország tévéfogyasztói egy csatornán
nézik majd a Feleségeket, a Maffiózókat, az
Aly Mac Bealt...

Addig is kapcsoljuk ki a tévét és addig ne nézzünk sorozatokat, amig nem jelentkezik az a csatorna , amelyik hajlandó megvenni és sugározni Al Bundyék hiányzó évadjait...:d

uto_pista · http://www.depechemode.com/ 2008.02.20. 09:25:56

Egyet értek a fent megszólalt sanya18-cal, na ezért torrentezek és sz*rom le a magyar média gurukat meg a trükközéseket. Tőlem szórakozhatnak nyugodtan. Nálam nincs reklám, akkor nézem ha van hozzá kedvem és a profi feliratok elolvasásával sincsen gondom, még a LOST-nál sem.

marlington 2008.02.20. 09:51:12

Basszus. Basszusbasszusbasszus.
Pedig épp elkezdtem szeretni.

cavecanem 2008.02.20. 10:16:22


Akinek megfelel angolul is (esetleg francia felirattal):
Született feleségek 4. évad: www.isohunt.com

hajrá! Private practice is van, ajánlom

Megmondóleoltó (iloveu123) · http://huszoneves.blog.hu/ 2008.02.20. 11:13:51

Csak annyit mondok:

www.emule-project.org....

A tv-ket pedig kérlek kezeljétek veszélyes hulladékként (tehát ne b*sszátok csak úgy ki a kapualjba) amikor rájöttök, hogy tökéletesen értelmetlen használni őket, mert feleslegesek.

Megmondóleoltó (iloveu123) · http://huszoneves.blog.hu/ 2008.02.20. 11:14:43

Sajnos az url parser beleparsolta a pontokat is az url-be, úgyhogy most nem működik. Szóval:

www.emule-project.org

Pontok nélkül.

MoziFan · http://mozifan.blog.hu 2008.02.25. 19:39:36

Jerichot is leszedtek a kocsogok es a Szelemekkel suttogot sem lattam mar a jovo heti ujsagban. Itt dontottem el,hogy mostantol minden sorozatot letoltok,a tv2 es az rtl pedig elmehet a....

ancsi1990 2009.05.26. 19:17:37

Valaki!!!!
Most megint mi van? Miért nincs ma született feleségek? Akkora szar ez a tv2!!! Nem elég, hogy minden kedden más időpontra tették át a sorozatot, de egyik pillanatról a másikra abbahagyják vagy mi van??

Tm 2009.05.26. 19:37:50

@ancsi1990: nyári szünetre ment Született feleségek, a helyén (pontosabban az előre csúszott Rúzs és New York helyén)egy ideig az álomgyári feleség c. sorozat fut mától

ancsi1990 2009.05.28. 13:16:01

@Tm: Még jó, hogy szólnak erről. És csodálkoznak, hogy senki nem nézi ezt a fos tv2-t? Addig húzzák, hogy mire oda jutnak, hogy folytassák csomóan letöltik majd a netről, és akkor nem fogják nézni a tv-ben. Minden esetre köszi az infót.
süti beállítások módosítása