Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Breaking: Hajós András drága Bolgár úrnál

2007. december 19. 17:13 kiricsizoltan 33 komment

A Hajós András-rajongók és az extremitásokra fogékony olvasóink figyelmét szeretnénk felhívni, hogy aki most a Klub Rádióra kapcsol, vagy az adó honlapjára kattintva neten hallgat, az Bolgár György műsorában Hajós Andrást hallgathatja. Egészen 6-ig, merthogy Hajós társműsorvezetősködik, vagy mi. Azt mindenesetre az előző hallgatónak már sikerült megállapítani, hogy a műsor ezzel "teljesen lezüllött".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prophet 2007.12.19. 17:43:34

Klubrádiónál/Bolgár Györgynél van lejebb? Amindenit.

dr.Agardy Lukacs 2007.12.19. 18:03:13

Trallala, tralla, ment,megyegetett délről a szamár, -Hohó!!!-csikorgatta fehér fogait a hó a Télapó csizmasarka alatt- te pedig még bennem is beljebb jössz,-gondolta Jóska. Mert már marcipánból van a sündisznó, a disznószőr kefe csattogva szőrszálait a kád alá ült, ahol Annuska vakarja, vakarja, egyre csak vakarja a frondé-i parfőmhab múló butaságát a kád peremén, betétlő árad ma már sehonnan.

vasszűz 2007.12.19. 19:32:53

Lezüllött?
Nem értem. Idáig színvonalas volt?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.12.19. 19:47:15

Én szeretem Hajóst..
A Hetihetesbe is csak ő ér már valamit.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.12.19. 19:52:21

bocs, ezt a lezüllettes dumát poénból raktam be. úgy értem, tényleg elhangzott, de hülyeség.

egyszóval nem az én véleményemet tükrözi, hanem csak egy baromság, amit az egyik hallgató benyögött.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2007.12.19. 20:05:49

Na és... politikai kiegyensúlyozottság!

Beyonder 2007.12.19. 20:28:09

"olvasóink figyelmét szeretnénk felhívni, hogy aki most a Klub Rádióra kapcsol"

Tessék mondani, hogy lehet a "most" kifejezést értelmezni egy olyan poszt esetében, ahol nincs kiírva az időpont amikor felkerült? Nem lehetne ezen változtatni?

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.12.19. 20:49:59

Beyonder · 2007.12.19. 20:28:09

igen, azért is írtam bele hogy 6-ig...

de majd kitalálunk valamit, mert tényleg nincs pontos időpont.

levee 2007.12.19. 21:51:31

Aki klubrádiót hallgat sikeres ember nem lehet...

Viccet félretéve, ez a "médiaelit" "szokásos" "pártatlansága". És ez már három idézőjeles megállapítás.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.12.20. 01:37:31

Nem is beszélve özv. Vajúdi Emilnéről, aki BB Kinget és CC Catch-et látta AA Milnével.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.12.20. 01:45:26

:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Fókusz Emil Aktív Ferenccel próbált eladni 7zenés kvarcórát a Bosnyák téren, de TVÜgyvédje László Kékfény Istvánnal lefülelte őket.

Trombocita 2007.12.20. 02:01:46

Dr. agardy...

Ez tok jo vlot...

Hajos egyhazaju okfajta bulgarral...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.12.20. 02:34:58

Akkor csak én nem tudtam felfejteni ezt a míves allegóriát? Mármint Doktor Agárdy doktorét....

Én kedvelem Hajós humorát, meggyőződéseit már nem annyira, bár felötlött bennem, hogy talán nincsenek meggyőződései, csak ide-odaállási kényszere. Lenne közönsége, friss a humora, de - mint az egész ország - keresztül-kasulpolitizált. Mármint ő maga.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.20. 09:50:37

Van itt valaki, aki hallgatta is? Mert olyan jó, hogy olyat kritizáltok, amiről fogalmatok sincs. Az a "kedves" hallgató pont azért gondolta azt, hogy lezülött, mert Hajós olyasmit mert állítani, hogy Orbán Viktor céljait ismerve (visszakerülni a hatalomba) teljesen logikus, ahogy viselkedik, és amiket mond, az más lapra tartozik, hogy ez mennyire elfogadható. Az, hogy egy ilyen véleményt a hallgatóság egy része (a balos nyugdíjasok) már kóros jobbos elhajlásként éli meg, az inkább őket minősíti (az egyik állandó hangot egyébként személyesen is ismerem, az általános iskolámban ő volt a tanári kar párttitkára, tanárként amúgy kedveltük). Szóval divat kiröhögni a drágabolgárúrat, de szerintem mint műsorvezető, még mindig jobban törekszik a kiegyensúlyozottságra, mint a jobbos kollégái. Hozzá telefonálnak be jobbos hallgatók is, és azokkal is szívesen elbeszélget, és igyekszik mindig találni egy - egy szakértőt, vagy "illetékes elvtársat" az adott témához (én inkább ezek miatt szoktam hallgatni, a balos nénik és bácsik néha engem is rohadtul idegesítenek). Az már a FIDESZ-t minősíti, hogy Répássí Róberttől felfele nem nagyon hajlandó senki se szóba állni vele, hiába próbálja megszólaltatni őket, aztán meg megy a nyavalygás arról, hogy elhallgatatja őket a (már rég nem létező) baloldali médiatúlsúly.

A tegnapi adásból egyébként szerintem sokkal emlékezetesebb és botrányosabb volt a Vizi E. Szilveszter interjú annak apropóján, hogy ő is aláírt eü. törvény ellenes levelet. Az Akadémia elnökeként és tudósként tisztelem és elismerem érdemeit, de amit tegnap összehordott, az maga volt tömény mellébeszélés és demagógia.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2007.12.20. 11:16:59

Fedor - Igazad van, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke röhejes, és félrebeszél, és egyáltalán hogy merészelt véleményt alkotni.

Igazad van, drága Bolgár úr maga a kiegyensúlyozottság koronázatlan királya, és mindenki aljas aki őt elfogultsággal támadja.


:))) Röhejes vagy. - Aki meg (Párt)Klubrádiót hallgat, az meg is érdemli.

fullmoon 2007.12.20. 12:31:43

...nem értem mi bajotok van Vizi E Szilveszterrel....:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.20. 14:31:32

Nem általában minősítettem az Akadémia elnökét, hanem csak a tegnapi interjúját. Úgy vagyok vele, mint a Fábryval, a Feróval meg az Ákossal: amit a szakmájukban művelnek, azt kedvelem, de ha politizálni kezdenek, akkor azt azt azon a helyen is kezelem, különválasztva a privát teljesítményétől. Márpedig Vizi úr tegnap keményen politizált, és hülyeségeket beszélt. Egyik mondatában állított valamit, aztán két mondattal később az ellenkezőjét, szászszor megcáfolt dolgokat szajkózott, és nem adott egyenes válaszokat a feltett kérdésekre.

Nem vagyok Bolgár György fan, egy szóval se állítom, hogy nem elfogult néha, de örülnék, ha mondjuk a rémhírtévén legalább feleannyi kiegyensúlyozottság lenne, mint nála. Igen, szoktam hallgatni a Klubrádiót is, meg olvasom a Heti Választ is, miközben egyik sem felel meg teljesen a világképemnek, de mindenhol van olyan, amivel azonosulni is tudok. Nem csak egy oldalról tájékozódom ugyanis, hanem igyekszem minden véleményt figyelembe venni, és ezt tudnám javasolni mindenkinek.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2007.12.20. 14:58:57

Fedor - Valahogy olyan meglepő, hogy a politikai véleményüknek hangot adó közéleti személyek közül, csak a jobboldali gondolkodókat emelted ki.

Ha pl. Geszti Péter, Jancsó Miklós, Alföldi Róbert, Verebes István, Gálvölgyi János, vagy épp Hajós András teszi ezt, azt is a helyén kezeled? Vagy az úgy ahogy van, rendben van?

Nincs semmi probléma, ha te pl balos vagy, és eszerint ítéled meg a közéletet. Csak ne próbáljunk úgy tenni, mintha ez csak egyoldalú lenne.

Mellesleg, ha szerinted a "rémhírtévé" nem kiegyensúlyozott, akkor szerintem meg az "mszpklub rádió" sem az. Na bumm.


Ja, és igen, én is több helyről szerzem be az információkat. Látod, ebben egyetértünk. :-)

Jakuza 2007.12.20. 16:04:03

"Ja, és igen, én is több helyről szerzem be az információkat."

Etesd a csirkéket!

Ovi nektárján nevelekedett emberke, süt belőled az objektívitás!

Én kérek elnézést, helyetted is!

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2007.12.20. 16:17:37

"Ovi nektárján nevelekedett emberke"

Gratulálok, az értelem kib*szta a biztosítékot.

Inkább saját magad helyett kérj elnézést. :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.20. 17:27:59

"Ha pl. Geszti Péter, Jancsó Miklós, Alföldi Róbert, Verebes István, Gálvölgyi János, vagy épp Hajós András teszi ezt, azt is a helyén kezeled? Vagy az úgy ahogy van, rendben van?"

De, ha politikai nyilatkozatot tesznek, akkor azt is a helyén kezelem, csak velük többször értek egyet. Igen ezek szerint a te fogalmaid szerint balos vagyok. Már ha úgy vesszük, hogy aki nem fideszes, az vagy balos, vagy szélsőjobbos, amúgy objektíven nézve nem vagyok az, mint ahogy az általad felsoroltak jó része se.

Az általam említett urakat pont azért emeltem ki (de említhettem volna Dörner Györgytől D. Nagy Lajosig bárkit), mert bár politikailag nem értek velük egyet, de ettől még nem ezen a szemüvegen keresztül értékelem a többi a tevékenységüket is, és mások tekintetében is ezt tartanám követendőnek (pl. ha te is így viszonyulnál az általad felsoroltakhoz, mert bár lehet velük nem egyetérteni politikailag, de azt el kell ismerned, hogy a maga műfajában mindegyik tehetséges és sikeres ember, hogy mást ne mondjak, Alföldi most nyerte el pályázaton a Nemzeti Színház igazgatói címét - index.hu/kultur/klassz/nemz1220/).

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2007.12.20. 18:00:02

Fedor - akkor olyan nagy vitánk nincs, mert én nem mondtam egy szóval sem, hogy ahogy te írod "nem ezen a szemüvegen keresztül értékelem a többi a tevékenységüket" - más kérdés, hogy esetleg egy olyan személy számomra már nem annyira szimpatikus, miután kinyilatkozta politikai hovatartozását (lásd. pl. Gálvölgyi, vagy Vágó István) De, persze egy balosnak ugyanez az érzés lehet mondjuk Kovács Ákos esetében.

Szóval, csak azért jegyeztem meg, mert tényleg csak jobbos közéleti személyeket említettél. És, igen, szerintem balos vagy, de hát van ez így. A "Már ha úgy vesszük, hogy aki nem fideszes, az vagy balos, vagy szélsőjobbos" nem reagálnék, mert ez baromság. Ez kb olyan, hogy aki nem Mszp-s vagy SZDSZ-es, az nem lehet csak Fideszes. Már kissé messzire kerültünk a topic eredeti témájától.


UI: az, hogy Alföldi Robi hogyan lett színházigazgató, szerintem jelen helyzetben nem egy mintapéldája a "politikai korretségnek", magyarul hogy egy köztudottan balos médiaszemélyiség nyeri el a tisztet (és most függetlenül az egyébként kiválló színházi teljesítményeitől) de ez ugye nem politikai topic.


üdv.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.20. 22:23:14

Hát még ha tudnád, hogy ki az apja :-) Ha csak úgy kinevezték volna, akkor még igazad is lenne, de ez pályázat volt, és senki sem mondhatja, hogy szakmailag nem felel meg (ellentétben néhány vidéki színház frissen és pályázat nélkül kinevezett igazgatójával, de ezt talán hagyjuk).

ÁE 2007.12.21. 01:45:12

Ki az apja? (Minden bizonnyal én vagyok az utolsó, aki nem tudja az országban, hiszen gyakran utalnak rá.)

Tengertánc (törölt) 2007.12.21. 08:14:05

Prphet: van lejebb. Úgy hívják, hogy HírTV

Vidéki 2007.12.21. 20:53:39

A klubrádiót egy szélsőségesen elfogult, egyoldalú propaganda rádiónak tartom, amelyik igyekszik az emberek gyűlölködési hajlamát továbbgerjeszteni és a végletekig fokozni. A betelefonálók szövegeiben tetten érhető, hogy milyen messze jutottak ebben a célkitűzésükben. Bolgár elvtárs az emberek hergelésében tanítómestere lehet Hajós Andrásnak, akinek keményen kell igyekeznie, hogy megközelítse mestere szintjét!

ÁE 2007.12.22. 00:25:56

Köszönöm a tájékoztatást, Fedor.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.22. 07:14:45

" Vidéki 2007.12.21. 20:53:39 "

Azért ez erőteljes túlzás. Baloldali karakterű, ez kétségtelen, de ez miért baj, nem az a jó a demokráciában, hogy van sokféle rádió, és mindenki megtalálja a sját szája íze szerint valót? És hogy szélsőséges lenne, meg hogy gyűlöletet gerjesztene... ugyan már, ne beszéljünk hülyeségeket!

Hajóst meg még nagyobb hülyeség belerángatni ebbe. Ő liberális, még ha nem is tudod felfogni a különbséget, ráadásul erőteljew kritikai hajlammal, lásd a tqvalyi Hírtévés fellépését.

Vidéki 2007.12.22. 09:48:35

T. Fedor! Ajánlanám neked, hogy sokat hallgasd Bolgár betelefonálós műsorait, hallgasd a betelefonálók vad gyűlölködéssel átitatott szövegeit és megfigyelnéd, hogy Bolgár hogyan kezeli ezeket a durva hozzászólásokat.
Abban egyetértek veled, hogy Hajóst kár volt belerángatni ebbe. Lehet, hogy alkatilag nem alkalmas erre a szerepre, akármennyire is fog igyekezni, hogy megfeleljen.
süti beállítások módosítása