Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ákos polgári kört alakít az MTV-n

Swung

2007. október 16. 17:24 szabóZ 78 komment

Kovács Ákos popdalénekessel nem az a legnagyobb baj, hogy hosszú évek munkájával magyar Stingé trenírozta magát, aki nagyon igényes és nagyon unalmas rockzenét játszik zakóban és farmerban. És még csak nem is az, hogy az utóbbi három albumán mintha Orbán Viktor lenne a háttérvokál. Hanem, hogy költő. Művész. Az állat kicsit megemel, tekintet elréved, lassan a húrok közé csap, hogy azt búgja „Egy levél a földre hull/ Lassan már alkonyul/ És nemsokára/ Az őszi tájra/ Sötétség borul”. Borzongató.

Valahogy ez látszik a magyar Music Televison első élő műsorán a Swungon is, amit ugye ezentúl hétfőnként a Művész úr vezet. Még tovább az Indexen.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.10.16. 17:58:40

Ákost addig bírtam, amíg Bonanzás volt. Mostmár inkább csak idegesít és a zenéje sem tetszik már. Értem, hogy nyilván ahogy komolyodik az ember, úgy komolyidik a zene, és az arc, amit kifelé közvetít, de valahogy nekem már nem jön be, ez a "very intelligens vagyok és nagyon bölcs és nagyon családapa" style. Pedig én is öregszem vele együtt, én is komolyodom, de akkó se vagyok rákattanva a tévés okításra, amit néha levág...

Karma Police 2007.10.16. 18:09:52

pedig az intelligenciája meglenne egy ilyen műsorhoz, de a kritika már nem ér el hozzá, valószínűleg a környezetében már nincs olyan ember, aki megmondaná, hogy Ákoskám ezt ne így, tudsz te ennél jobbat is. bár az is lehet, hogy tökéletesen alkalmatlan a feladatra, most ez látszik.

emzéperiksz 2007.10.16. 18:17:13

Szánalmas műsort csinált.

emzéperiksz 2007.10.16. 18:19:58

Én amúgy nem jöttem rá, hogy viccelni vagy parodizálni akar, csak néztem hülyén, hogy mennyire béna, felkészületlen, meg hogy képtelen a betelefonálót meghallgatni, el se köszön tőle, a mondst közepén benyomja a reklámot. A honlapján amúgy az volt, hogy "el lehet menni innen" a műsor mottója. Hát nem tudom, mire akart kilyukadni.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.16. 18:20:02

Ákosnak jó zenéket csinálnak, és meg is érdemli a pénzt amit keres velük. Nekem ma is a kedvenceim között van, de mióta politizál nemszeretem mint embert.

GGG77 2007.10.16. 18:22:20

Baromi tehetséges és intelligens a fickó, csak nem tűr meg gyakorlatilag semmiféle ellenvéleményt a környezetében. És ez baj. Különben nem sodródott volna olyanok közé, akik... Szóval attól mert antikommunista vagyok nem kell kinyalni OV s...ét.

Csacskamacka 2007.10.16. 18:26:34

A műsorba véletlenül néztem bele, de nem nagyon akartam elhinni, amit láttam.
Rettenetes volt. A szemüvegszárszopásnál meg már azt hittem, egy igen gyenge paródiát látok.
Szóval ez a műsor nagyon szar volt...
CsM

2007.10.16. 18:46:58

A politizálással alapvetően nincs baj, Faludy is körme szakadtáig kiállt a saját nézetei mellett egész életében, nem véletlenül volt Recsken és utána sem véletlenül emigrált (többedszerre). Bocs a történelmi kitérőért, de végülis miért ne bocsáthatnánk meg Ákosnak is, hogy politizál? Ez (is) az értelmiség dóga.

rosencrantzhu 2007.10.16. 18:48:24

Stingé a stílus, de StingGé trenírozza magát. Amúgy agree.

patomio 2007.10.16. 19:09:50

Kedves Szabó Z!
Elösször is szögezük le , hogy ez a műsor egy nagy rakás szar volt.SZAR.pedig direkt odaültem a tv elé reménykedve, hogy majd a magyar mtv nek sikerül itt összehozni valami normális "közéleti" műsort, ráadásul nagyon megörültem neki, hogy a 3 műsorvezetöből most kivételesen csak kettő szadeszos.
De ez a műsor nem azért volt szar mert ákos fideszes, de nem ám kedves szabó zé.azért volt szar mert ákos szarul csinálta és ennek kurvára de kurvára semmi köze nincs ahoz hogy kire szavaz.meglehetősen elegem van belőle hogy a fidesz szavazókat, meg ami ezt körülveszi sótlan ,unalmas eddát hallgató pöcsöknek állítják(állítod) be és mintha eleve bukásra lenne itélve egy "könnyűzenei" műsor, mert azt fideszes vezeti.ezek szerint ilyen műsort csak jó szadeszos, esetleg ifjú szoci vezethet, mert őket nem közösíti ki a pártban a sok keresztény geci(akik azért néha biztos seggbedugják egymást)?az is lehet hogy mtv -t igazábol csak emeszpé és eszdéesz szavazó néz ,mert a fidesz szavazó huszonéveseket(ha egyáltalán van olyan) nem érdekli pop zene, ők csak kalákát meg kormoránt hallgatnak.ráadásul még a farkukat sem verik ki mert azt nem szabad.tiltja az egyház.
Amit az irományodban összehordtál abból bizony ilyenek következnek.és ez szomorú.

Lemmy Kilmister 2007.10.16. 19:15:52

Még sokkal ellenszenvesebb képet is rakhattatok volna ki Ákosról, kis moszkovitáim.
A műsor tényleg szar volt, ezt nem nehéz belátni, de Ákosról annyi szart feltételeztek, hogy el sem tudjátok képzelni: ezt ő is tudja.
Akkor is szarozzátok, ha jót csinál, ha meg végre el tudjátok gázolni, mert tényleg mellényúlt, no, akkor igazán nagy csak az öröm odahaza!

Egyébként érdemes:
zen-taxi.zsoltu.hu/?p=388

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2007.10.16. 19:20:27

Na ja, ugyan nem láátam a műsort, de ha lesz következő megnézem, mert azér Ákost már nem bírom elviselni mint Orbán szószövét, de a régi Bonanzás múltja miatt azért kiváncsi is vagok rá. Talán azért mert az MTV talán nem enged kampánybeszédet mondani, és talán ezért nem is tud egyenlőre a helyzettel mit kezdeni.

Mindenesetre azért remélem még lesz belöle valami, hiszen kellenek az arcok a hazai MTV-be, és kos elég egyedi/volt/!

emzéperiksz 2007.10.16. 19:20:39

videa.hu/main.php?page=play&v=923dOSxXDyscxhMO

Ákos szerint nem nagy kihívás a műsorvezetés, mert járt már tévéstúdióban. Winkler viszont kimondottan felkeltette az érdeklődésemet, pedig nagyon húztam a szám a katolikus egyházas ötlet hallatán.

Lemmy Kilmister 2007.10.16. 19:23:21

emzé úr, Ákos nem ezt mondta, de hazudni szemrebbenés nélkül kell, végül is jól áll ez neked.

emzéperiksz 2007.10.16. 19:30:49

Jogos, ezt mondja: "Nem tartom ezt óriási kihívásnak, hát én azért tévéstúdióban forgolódom lassan húsz éve már"

Hát, jobb lett volna, ha annak tartja, és készül, mint Winkler pl.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2007.10.16. 19:34:41

Szerintem igenis van összefüggés a műsor szarsága és Ákoska fideszessége között. A jobberek ugyanis - valamiért - az átlagnál hajlamosabbak begumózni az eszméik mögé.
Én speciel annak ellenére, hogy egy hazaáruló, idegenszívű, németszármazású liberálbolsevik vagyok, azért csak-csak nézem a Hír tv-t, veszem a Heti Választ és a Demokratát is, s ha fingik egyet Orbán, akkor nem menekülök Gyurcsány hóna alá friss levegőért. Magyarán sokszor megesik, hogy nem értek egyet a kormánypárt bizonyos döntéseivel.
A jobber az más. Többségük a Nemzet mellé soha a büdős életben nem venne HVG-t, vagy 168 Órát (utóbbi esetében mondjuk igazuk is van), az ATV helyére beprogramozzák a PAX tévét - biztos, ami biztos. S az a szent, amit a Viki mond és mennek utána. + átlengi őket valamiféle kenetteljes nehezen megfogalmazható valami, ami Ákosnál is nagyon kiütközik, ha nyilatkozik valahol.

Nézzétek majd meg Superman-t. Ő nem hülyült meg amiatt, mert az SZDSZ-nek készítette a kampányát, ugyanolyan lökött, mint előtte volt és nem próbál valamiféle álarcot magára önteni, ő kb. a magánéletben is ugyanolyan, mint amilyen a képernyőn. Ellentétben Ákossal, akin látszik a küszködés, hogy nehogy élő adásban zsidólibsibuzizzon egyet.

emzéperiksz 2007.10.16. 19:41:29

Már lehet, hogy veszik. A múlt pénteken ez állt a nemzet címlapján: "laptársunk, a HVG", korábban nem ez volt az állandó jelzője :)

patomio 2007.10.16. 19:41:59

ugyérzem nem szorul sok kommentálásra az amit írtál.

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.10.16. 19:48:00

Hát, én nem tudom, miért volt szar, de jó szar volt, az biztos.

És én sem tudtam eldönteni, hogy most Ákos komolyan ilyen gáz (mert ha magát adja, akkor is furcsa egy kicsit), vagy mi történik.

Szerintem nagyon kínos volt... nem is bírtam egy negyedóránál tovább.

Kistitok 2007.10.16. 19:49:06

Először is Ákosnak nem írják a számokat, hanem maga írja. Másodszor ha valakinek nem tetszik, és unalmasnak tartja (azzal most nem győzök meg senkit, ha régebben én is így gondoltam, de amint jobban belemélyedtem, rájöttem, milyen változatos, sokrétű zenéje van, de azért ezt is megjegyzem), szóval ha nem tetszik Ákos zenéje, attól még sok százezer embernek tetszik, mindenféle díj által elismert művész, már csak érdemes művész nem, de ebben se lennék biztos.

Másodszor: igen, kicsit nagyképű lett, ami már csak abból is látszik, hogy azt mondta, nem kihívás a műsorvezetés neki, mégis elrontotta.
Majd rájön, hogy hibázott, és megpróbál változtatni rajta, mert intelligens ember. Ha mégse tud, akkor majd nyilván leveszik a műsorról, vagy ő maga mond fel.
Ő olyan, aki mindig a tökéletességre törekszik, ez meglátszik a produkcióin, koncertjein is. Ha nem megy neki, nem fogja sokáig erőltetni.

Az meg, hogy fideszes, és hogy politizál: az ő dolga. Magyarországon egy súlyos tévhit alakult ki: ha közéleti szemlyiségek politizálnak, az gáz. Miért lenne az? Normális emberek elmondhatják a véleményüket bármiről, így a politikáról is.
Annak ellenére ez a véleményem, hogy a Fidesztől lassan már hányok, legalábbis néhány ember nyilatkozataitól, én is inkább liberális vagyok. Nekem se tetszik, amikor Ákos nyalja Orbán seggét, és mindent elhisz nekik, ugyanakkor rengeteg bíráló nyilatkozata is volt a Fidesz irányába, tehát nem csak nyalásról van szó.

Vagyis: Tök normális ember, a magyar közélet legtermészetesebben, legőszintébben viselkedő alakja. Legalábbis én annak látom.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.16. 19:49:15

Hehe. Most olvasom az egyik kommentet, hogy a politizálás az értelmiség dolga:D Valszínű ő maga is politizál.
Az a baj, hogy túl sok az értelmiségi az országban:)

szabiaki (törölt) 2007.10.16. 19:49:20

Kovács Ákos = Rákay "pilip" Kálmán
Aki nem értené, ákos lesz az az emtívín amin pilip volt a z+on.A komolykodó, viccet nemismerő, mindentudó.

emzéperiksz 2007.10.16. 19:57:37

Philip engem interjú közben néha Hiszékeny úrra emlékeztet, aki Hakapeszi Makival társalog. A riportalany mondja a nagyobbnál nagyobb baromságokat, ő meg ájtatos, komoly képpel bólogat. Az volt a csúcs, amikor egy sámánféle fazon a sapkáit mutogatta, amelyek megvédtek a rontás ellen, ő meg tök komolyan vette.

punpa 2007.10.16. 20:03:00

Túl alacsony volt a nézettség, azért kell ilyen kritika?

zsoltu (törölt) · http://www.estiskola.hu 2007.10.16. 20:06:06

no, azért majd olvassátok a zen-taxit,
zen-taxi.zsoltu.hu/?p=388
ákos kommentben válaszolt, respektálhatóan. jövő héten újra tévé elé ülök, majd kiderül, lesz-e bakelit szemügeszár.

emzéperiksz 2007.10.16. 20:20:11

Egész szimpatikus volt a hozzászólása. Legalább elismerte, hogy ultrabéna volt a műsor. Az MTV-sek jobban tették volna, ha Winklerrel kezdik. Ákost meg vagy kétszer beültetik figyelni, tanulni, hogy mi a pálya.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.10.16. 20:45:19

általában szoktak tetszeni szaboz cikkei és kritikái, de most ez nem igazán tetszik.

olyan távol állok a jobbosoktól, mint balázs pali a minimál technotól, de mégis rettentő zavaró, hogy kapásból ákos ismert politikai nézetei jelentik az alapját a kritikának. az, hogy vajon mit keres egy polgári körös popdalénekes egy híresen szabadelvű csatornán. hiszen nem azért volt gyenge a műsor, mert szegény nézőnek végig azt súgta a tudatalattija, hogy DE HÁT EZ FIDESZES, hanem ettől teljesen független okok miatt.

azon a környéken meg aztán tényleg nagyon rezeg a léc, amikor azt írja, hogy

"Hanem, hogy költő. Művész." mármint, hogy az a baj.

zolikám, engedd meg, hogy megmondjam, ez a kritika legalább olyan rosszul sikerült, mint ákos tegnapi adása.

caralho voador 2007.10.16. 20:51:54

Kezdésként: 1. Ákos-rajongó vagyok.
2. a műsor szar volt.
Nade: szabóZ, nem kéne hazudni. "Mintha csak külső kényszer hatása alatt cselekedne, mert mégis mi másért beszélgetne valaki a híresen szabadelvű MTV-ben a pornóról, amikor még azt sem tudja kimondani undor nélkül, hogy szexuális segédeszköz?" Ez az állítás alapból egy következtetésen alapszik, másrészt meg nem is igaz. Végig pontosan azon poénkodott a szexuálpszichológussal, hogy miért is nézzük a pornót? Már hogy nem mi, mert persze mi nem nézzük, hanem akik nézik, azok miért. Nem bontotta fél perc után a betelefonáló szexiparban dolgozó lányt sem, végigmondhatta a véleményét, átul cettig. Tehát ez is hazugság. Nem baj. A külföldi munkavállalásról szóló résznél ez a nemzettest-elhagyásos dumád is baromság, hazudsz, már megint, végig bíztatta az embereket, hogy telefonáljanak mán, pozitív és negatív tapasztalatokkal egyaránt. Eza fele a műsornak azért fulladt be különösen, mert a munkajogász nőcit lelőni sem lehetett, és a f@sz sem telefonált be.
Az meg, hogy az álnevet azért használja, mert ciki neki jobbos körökben,egyenesen röhejes. Nyilván ezért tette ki a honlapjára, hogy lesz ez a műsor. A másik meg, kedves neolibsi barátaim, a jobbosok nagy többsége sem annyira hülye, mint Lois Lane, hogy egy vastagkeretes szemüveggel meg lehessen téveszteni... ;)
A politizálásról: kedvenc Amerikátokban, a liberalizmus hazájában, minden második művész nyilvános helyeken törli a seggét Bush fényképével, és szidja, mint a bokrot. Ott ez természetes, ünneplendő, a véleménynyilvánítás szabadságának diadala. Magyarországon homlokráncolás és meghurcolás érte a jutalom. Persze itt is kizárólag akkor, ha az illető jobbos.

Ps: hüjehajó, te egy eszméletelen nagy farok vagy. Finoman fogalmazva.

muse 2007.10.16. 21:02:30

Kedves liberális fiatalok,idősebbek.Nem tudom illetve tudom mi ez az Orbán fóbia.A liberális segnyaló media ezt jol belétek verte 98-2002 között,hogy ő didtátor fasiszta,rasszista meg az egész fidesz egy náci szervet stb.
Nos ha ti tisztelt okos lib. fiatalok nem veszitek észre,hogy az ország 2002 óta erősen megy a lejtőn lefelé és ki tudja hol a vég akkor sajnállak titeket vakságotok miatt.Mivel tisztelt uj kommunisták,volt KISZ es-ek illetve idióta fiatalok 2002 ota MSZP-SZDSZ kormány van!!!!!De még mindig a fidesz és Orbán szapulás megy!!!
Sajna kénytelen vagyok levonnia következtetés,hogy az ország nagyobbik,illetve jelen pillanatban kisebbik része egy elbutított bírkanyáj akit ugy lehet terelni,ahogy a szadesznak maszopnakl jo!!!
Gratulálok az elbutulásotokhoz,és kívánok még szarabb ,szegényebb órszágot magunknak,mert megérdemeljük!!!

Kistitok 2007.10.16. 21:23:59

Muse!

Vedd már észre, hogy ha a másik oldal Orbánt nácinak bélyegzi meg, az ugyanolyan, mintha te lekommunistázod a szociáldemokratákat.

Seraphin 2007.10.16. 21:25:04

Ákosmákosról mindenkinek a politika jut eszébe :))) szegény...
Amúgy a régi slágereit szeretem, meghallgatom, de úgy ámblok kurvára unalmas zenét játszik profi szinten. szabóz-nek tökigaza van. Ismét. Bár nem hiszem, hogy mindenbe a Viktort kéne belehallani.

muse 2007.10.16. 21:28:16

A szociál demokratákat nem Kommunistázom,de kis hazánkban nem igazán van ilyen értékű párt,ha lenne én hozzájuk húznék!

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2007.10.16. 21:30:25

muse vazze!!!

Na ez undorító a Te fajtádban, ha nem hodolok be Orbán királynak akkor kommunista vagyok, vagy kiszers vagy hülye!

Ezt utálom magyarországban, azon belül meg a orbánkirályságban hogy muszály valahová, valamelyik párthoz tartozni? De miért...

Kér hogy a te szűl látoköröd nem képes felfogni, elképzelni hogy lehet hogy az ország másik harmada vagy ki tudja mekkora fel sem a Gyurcsány sem az Orbán diktatúrát nem csipázza!!!

Ilyen is van, és ha az Orbánékhoz tartozó médiát nézed csak, még az ott megjelenő felmérések, kutatások is jól tükrözik ez, mivel már ott is a 3. erő hiányáról beszélnek naphoszat... mert ügye a többség arra vágyik,, mert elege van a két király viaskodásából!

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2007.10.16. 21:32:29

Ja bocs hogy pár betűt lespóroltam... De megszorítások vannak...!

muse 2007.10.16. 21:38:14

Nem mondtam egy szóval sem,hogy fideszes vagyok!Tény állást írtam le!
Amugy ha se Gyúrcsány,se Orbán,akkor ki vezesse az órszágot?!
Vagy Anarchia jobb lenne?!
Vagy mi?

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.16. 21:41:37

Én vezethetem? Jó lennék benne. Ingyen sör mindenhol garantált! Amúgy haggyuk már abba ezt az Orbán-Gyurcsány adok kapokot:(
Biztos van politikai blog is. Az olyat próbálom is elkerülni, de mint látom, nem sok sikerrel...

muse 2007.10.16. 22:02:50

Én nagyon végső esetben politizálok,de ennyi "buta" megnyílvánulást.....
Részemről off.
Amugy sztem Ákos totál ujat akart alkotni tegnap,nekem is furcsa volt,de a vége felé már kezdtem ráéreni az ízére!
Az pedig,hogy a munkajogis csaj nem volt képes válaszolni azokra a kérdésekre amit Ákos tett fel,megértem ha Ákos megunta és lenézte.Én is így reagáltam volna.
Utálom a félrebeszélést!

emzéperiksz 2007.10.16. 22:48:57

Már bocs, Muse, de te talán tudnál válaszolni azokra a kérdésekre? Mert ha nem, akkor fejezd be a csaj basztatásét, semmi alapod rá.
Ha valaki nem tudja, mit ünneplünk március 15-én, vagy hogy ki volt Ady Endre, az tényleg ciki, de speciel, ha nem ismeri az összes ország munkaügyi törvényeit, az azért nem ciki. Még a magyarországi munkajogi, adózási szabályok alapos ismerete is külön szakterület a jogon belül, milyen alapon várod el, hogy valaki séróból ismerje az összes ország összes ilyen törvényét?

emdé_old · http://emtv.blog.hu 2007.10.16. 22:52:40

Szerintem egyszerűen szánalmas volt, amit az MTV-ben művelt, de nem hibáztatom érte, nemhiszem, hogy ez az ő műfaja lenne. Ő egy igazi konzervatív popsztár, az MTV pedig inkább liberális csatorna (vagy legalább is én szeretném annak gondolni). Olyan érzésem volt a műsor alatt, mintha mondjuk Tilla vezetné a Zárórát. Egyszerűen nem illett a műsorba.

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.10.16. 23:24:31

Ákos, szegény, annyira kínos volt, hogy először nem is hittem a szememnek, hogy tényleg ő az, pedig eredetileg is hányok tőle, szóval nem vagyok elfogult.

A munkajogos nőre egyáltalán nem volt kíváncsi, aztán amikor az belelendült, Ákos csak nagyokat hallgatott, pedig neki már tudnia kellett volna, hogy milyen válaszokra számítson. Amatőr. Az, hogy látott már kamerát, nem jelenti, hogy tudna kérdezni, vagy hogy van affinitása az emberekhez. Könyörgött, hogy telefonáljanak, viszont amikor egy lány betelefonált, nem is próbált meg belőle kiszedni semmit. Arra gyanakodtam, hogy a betelefonáló is beépített ember, mert úgy éreztem, az, aki önként vállalja, hogy ez a mr. műmájer blamálja élő adásban, az bizonyára mazochista, de ez elvetettem, mivel nem került elő még egy ilyen.

Plusz a jelenet végén megkérdezte Szerkesztő Fiút, hogy "Vajon érdekesek vagyunk-e még a nézők számára?" - itt már nagyon feszengtem. Aztán jött a "Nemzet ifjúsága" című szám (tudjátok, a P.O.D.-től) és véget vetettem a kínnak.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.17. 00:13:46

Kedves Pindrowsky!
Tenyleg nem erted. Egyaltalan nem baj, hogy Akos jobbos, ez tulajdonkeppen az elso bekezdes, es nem viccbol irtam le. Sot, iszonyatosan nincs koze a teves szereplesenek, ahhoz hogy o jobbos vagy balos, vagy vegetarianus. A baj az, hogy egyreszt rossz volt a musor. Es miert volt rossz? Mert Akos kisse beleragadt a sajat eszmeibe, es ha meg ezek az agymenesek meg szimpatikusak lennenek, akkor sem MTV-kompatibilis. A baj, hogy ezt Akos is erzi, azert volt az egesz olyan felszivvel megcsinalt, es ezert bukott meg. (Csak az elso adasrol beszelek, azert ez meg lehet jobb). En peldaul orulnek, ha lenne egy szokimondo, kemeny, konzervativ liberalis rockerunk, aki mondjuk a kulfoldi munkavallalasrol nem azt mondja, hogy hat szegenyek nincsenek otthon, hanem, hogy bazzeg fele akkora az ado. Vagy, hogy kapja be az a magyra kisvallalkozo aki minimalberre jelent be, mert azert megy mindenki kulfoldre, mert ott love es ellatas is jar. Vagy a pornora ne huzza a szajat, hanem mondja azt, hogy bazzeg ki az a hulye, aki padlizsant dug a seggebe a kamerak elott. Ja, es vicces hogy azt senki nem vette eszre,hogy Akos tenyleg onironikus es neha meg humoros is, tehat nincs veszve semmi. Mert ez a zaro mondat tulajdonkeppen.

ÉletFaMag 2007.10.17. 00:24:26

Z:
fain a stílusod, akik meg szaroznak szard le suttyó kis senkik valakivel kötekedni kell...
ákosnál ott apttant el az ütőerem, mert rajnongója voltam, mikor OV-mellé állt, és valami felsőbbrendű áhitatból szemlélte a dolgokat > először azt hittem hitgyülis lett vagy ilyesmi... tényleg jó lenne egy ilyen rocker -műsorvezető, ha már sajnos a magyar médiában ezt kell kiszenvedni, hogy rocksztárokat, pornóskurvákat meg mindenféle szart műsorvezetőnek tesznek be, a fiatal szakembereknek meg nincsenek munkájuk > és mennek külföldre (hehe)
amúgy meg, sztem ha van Mo on ilyen rocksztár baszik bemenni ebbe a hónaljgagyi szánalom műsorba -.-

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2007.10.17. 00:37:08

MediaMan!

Sajna az a helyzet, hogy aki igazi rokker azt nemismered, mert csak otthon ül a kétkazettás magnója előtt sörrel a kezében, és magasról fingik nemcsak a szánalom műsorra, de még külföldre is:)

alumi 2007.10.17. 09:20:39

Drága Szabó Zé.
Azt gondolom, hogy jelen témában semmilyen szinten nem lett volna helye kritikádban a politikai hovatartozásnak. Még csak fél mondatban sem!

És jó lenne, ha mindenki tudatosítaná magában: mindegy, hogy valaki inkább jobbra húz, vagy inkább balra húz, ugyanolyan büdöset sz***k (már bocsánat a prosztóságért). Nem vagyunk egyformák, de senki sem feljebbvaló, mint mások. Most én is rúgnám ki a pasimat, mert Ő liberális én meg inkább jobbra húzok? Na ne már!!!
Nem azt mondom, hogy boruljon egymás nyakába a fideszes és az mszpés. A vélemény szent, és szabad. Jó, és kell is különbség, az ütközés, mert ez is a demokrácia lényege, és (okos országban) ez előre visz. De, az hogy ismeretlenül beszólogatnak egymásnak emberek, és a földig alázzák, mocskolják egymást a politikai hovatartozás miatt, szánalmasnak tartom.

2007.10.17. 09:33:09

OFF: Már bocsánat, de kinek a dolga politizálni, talán Kovács Józsi mezőgazdasági gépkezelőnek, aki életében el sem olvasott egyetlen gazdasági lapot sem (de ha elolvasná sem értené a felét sem), és csak a kocsmából értesül az ország dolgairól, de aztán érdemben szavaz? Ezúton bocsánat minden Kovács Józsitól, és minden mezőgazdasági gépkezelőtől, csak rossz példa volt.
Meg egyébként is Ákos politikai nézeteire visszatérve: Hagyjuk már ezt a szoci maradványt, hogy "ne szólj szám, nem fáj fejem". Pink, érdekes, fikázhatja Bush-t a zenéjében is, attól még ugyanúgy ítéled meg, hm?

Dallas 2007.10.17. 09:59:54

Primula, barátom, ta valóban nem érted, miről beszél Zé kolléga. Nincs mit tenni. Én értem, te nem. Pedig nem vagyok egy agysebész, és mégis. Gyanítom az lehet a dolog mögött, h nem akarod érteni. Na, pl ez markáns különbség a Vezér elszánt hívei és a többi ember között. (ez utóbbi mondatot, ha nem inged, ne vedd fel).

Egyébként a műsor röhejes volt, a Művész úr égette magát keményen, de teheti, mert mégis csak egy kis sziget ő a híg fos tengerében.

simonmondja... 2007.10.17. 10:18:06

Ákos nekem olyan, mintha a Mikola klónja lenne.
Ezek a bádogarcú kecskefejű nagyarcok valahogy mindig jobboldalon osztják az észt.
Persze, humoruk az van. Főleg az a humoros, hogy arc- és szemrebbenés nélkül képesek a moslékot előadni. Ebben fel lehetne fedezni valami iróniát. Az álszentség tökélyét.
De nem fedezem fel.
Van távirányítóm.

RDH · http://sexchat.hu?ref=1822 2007.10.17. 10:26:11

A Mikola - Ákos hasonlat jó!

Én is jókat mosolygok néha rajtuk, mindkettőnek van humora, és öniróniája is! Ami elengedhetetlen ha ennyi hülyeséget kell beadniuk a embereknek, az már más kérdés hogy nem valók műsorvezetőnek, mert ők a tipikos riportalanyok, nem pedig riporterek!

És ez pártfüggetlen, ez személyiség...! Mivel mindkét oldalnak megvannak a demagógiát hányó frontemberei!

yokli 2007.10.17. 10:34:14

sztem az intelligenciának az alázat is része. hogy minél öregebb vagy, annál kevésbé gondolod, hogy milyen qrva jó vagy, annál inkább azt, h. mennyi mindent nem tudsz még

az intelligenciának része a humorérzék, ami nemcsak bizonyos csillagállásnál, meghatározott mondatok hallatán, kéthetente jön elő, hanem VAN

az intelligenciának része az az önirónia is, amit a külső szemlélő nem fejsiminek érez, (hogy lámlám, hihetetlen ugye, de még én is képes vagyok hibázni, ha nem is olyan soxor, mint ti, kis butusok) és ami végső soron nem öndicséretbe torkollik

és része az is, h. az első pillanattól kiállok azért, amiben hiszek, nem puhatolódzom, hogy megéri-e nekem kiállni érte (vö. Terror Háza-zene komponálása: neeeeem, neeeeem, szó sincs politikáról, szó sincs semmilyen oldalról, én csak zenélgetek. azóta már ez ugye egyértelműsödött, csak előtte jól megvizsgálgatta a terepet...)

na, mitől olyan intelligens? az, hogy szépen ejt szép magyar szavakat, és összetett mondatokban tud beszélni és igényes zenét csinál, aminek még a szövegét is maga írja, komoly könyveket olvas, na az egy kicsit kevés az inetelligenciához, nemde?

Dallas 2007.10.17. 10:37:51


Most legalább kiderült, hogy Mikola, eltitkolt gyermeke lehet Ákos!! Már látom is a Story magazin címlapját!
"A megdöbbentő igazság! Mikola eddig eltitkolt gyermeke! A narancsos pártnak köszönhetik, hogy egymásra találtak!"

Ez legalább akkorát üt, mint hogy Draskovics, Mádl és Baló közös gyermeke..

molaris 2007.10.17. 10:52:24

Kedves "szabóZ", és emberek!

A gyernek etetése és nevelése sem töltött káposztával indul. Javasolt mindenkinek azt fogyasztani amire már megérett. Kinek- kinek ízlése és igénye szerint. Senki nem kötelezhető arra, hogy az Újházi tyúklevest olyan örömmel kanalazza, mint a Jókai bablevest. Az pediglen, hogy mögötte van politika? Tessetek egy kissé visszalapozni a történelemben.

Dallas 2007.10.17. 11:11:12

Köszi a gasztronómiai hasonlatot, de, hogy ezzel éljek én is, a megszólított emberek, már megették a bébipapit, sőt, túl sok pépet láttak és sajnálatos módon jó a memóriájuk, ezért ez a véleményük.

konzerv 2007.10.17. 11:23:34

Dallas és simonmondja úgy néz ki, képtelen érdemben hozzászólni a dologhoz. De a primitív hasonlatok és a fröcsögés, az bezzeg megy.

Walmer 2007.10.17. 12:26:45

kedves molaris,
nem először és persze valszeg nem utoljára
látunk Tőled ilyen sommás véleményt, melyet az Olümposz csúcsáról, mint a mannát, szórsz közénk, egyszerű emberek közé. A baj csak az, hogy bár tényleg jól hangzik értelmet talán Te sem találsz benne, vagy ha igen akkor még mindig nagyon piás lehetsz.
A témához: SzabóZ most nagyon beletrafált. Tök igaza van aban, hogy egy komoly, konzervatív értékrenddel, sőt világnézettel bíró kultúrember, aki mint világítótorony a sötét és viharos Ohotszkij-tengeren megmutatja az utat a sok ostoba, hülye liberálisok és buzik na meg a zsidók által félreveztett honpolgárnak, nem vezethet ilyen műsort. Mert egész egyszerűen annyira hiteltelen, mint szar.

yokli 2007.10.17. 12:32:21

Kedves Molaris!

A szakás tanulmányai sem a szufléval indulnak. Javasolt mindenkinek azt főzni, amire már megérett. Kinek-kinek tehetsége és tapasztalata szerint. Senki sem kötelezhető arra, hogy egy kezdő szakács szuflé-próbálkozását örömmel kanalazza. Az peniglen, hogy van-e mogötte politika? az csak akkor érdekel, ha politikai megfontolásokból nem használ valamely hozzávalót.

Dallas 2007.10.17. 13:28:21

Konzerv, barátom, megtettem, megtettük pár hasábbal lejjebb. Viccelni próbáltunk, bár, nyilván nem nevettél rajta. Nem engetde a világnézeted. (persze, ha figyeltél Drazséval poénkodtam, aki ugye, nem egy Orbánfan, de ez apróság, spongyát rá..) Nagy izgalommal várom érdemi hozzászólásod.

Tengertánc (törölt) 2007.10.17. 15:17:32

Gyerekek, az az igazság, hogy Ákos egy igaz, vérbeli és született pöcsfej. A NAGYBETŰS PÖCSFEJ!

Az oké, hogy csontig nyal a Viktornak, de bazmeg, ahogy ez a faszkalap előd tudja magát adni, borpatikástol, meg költészettel együtt, na az valami tragédia. Faszkorbácsot neki!

GGG77 2007.10.17. 15:32:46

Figyeljetek, amíg az agya egyik részében az jár, hogy mit mond majd az Andante közönségének (tényleg beszűkült agyú, OV ultrák, volt szerencsém egyszer ott járni) este, addig ez egy sz@r műsor lesz.

konzervman · http://konzervdoboz.blog.hu 2007.10.17. 15:35:35

Miért lenne aki elől ül az Andantén Orbán Ultra?

Viszont ti ketten (uccsó két kommentelő) IQ-ban már majdnem veritek a földigilisztát...

patomio 2007.10.17. 15:43:33

Kedves Szabó zé
végülis igazad van.ebben például semmi iróniát nem érzek"Kovács Ákos popdalénekessel nem az a legnagyobb baj......az utóbbi három albumán mintha Orbán Viktor lenne a háttérvokál".semmit. az hogy orbán viktor neve szerepel egy MTV műsorról készült zenekritikában az teljesen egyértelmű. vagy: " Az álnevet csak azért találta ki, mert hát ciki ez az egész MTV-s szereplés a polgári körben, ahova le szokott járni. Mert mégis mit mondana Makovecz Imrének, amikor az csak úgy mellékesen megemlíti, hogy „Azt hallom, Ákoskám, mostanában valami zenetévében bohóckodsz két pornográf beatszám közt”? "- ebből a kijelentésből kristálytisztán kiolvasható, hogy miközben ezt írod ilyen gondolatok motoszkálnak a fejedben: "Sot, iszonyatosan nincs koze a teves szereplesenek, ahhoz hogy o jobbos vagy balos, vagy vegetarianus".

Walmer 2007.10.17. 15:46:06

konzerv,
ne minősítsd a kommentezőket kérlek.
Inkább végy kézbe egy pohár 1967-es Chateau Lafitte-et, gyújts meg egy gyertyát, végy kézbe egy Wass Albert kötetet és olvass. Aztán elpolemizálhatsz
róla a Mesterrel.

konzervman · http://konzervdoboz.blog.hu 2007.10.17. 15:48:37

Walmer: mert miért is?
nekem miért nem lehet?

Kérlek magyarázd el.
Mindenesetre röhejes, hogy egyesek íy definiálják azt aki Ákos koncertre jár.

Képzeld csimota! Kispál koncertre is járok!
Na erre kössél gombot!
Wass Albert nélkül...

gargoyle 2007.10.17. 18:29:32

az valahogy mindenkinel kimaradt hogy nem szaboz fedezte fel akos politikai hovatartozasat hogy aztan a vilag ele tarja nemtelenul, hanem maga akos az aki evek ota a viragkoteszettol a borevjaratokig mindenhol ugyanarrol beszel? aki meg MUVESZnek tartja magat azt korberohogom minden esetben kivetel nelkul.

konzervman · http://konzervdoboz.blog.hu 2007.10.17. 20:14:58

annak tartja magát aminek akarja.
vagy diktatúrát akarsz Kobra?
éljen a liberalizmus...

alumi 2007.10.18. 09:07:44

Dallas.

Hogy, ki nem ért, és mit, nagy talány...
Elsősorban azonban úgy látom, hogy egymást nem értjük...Talán én kommunikáltam valamit számodra kevéssé érthetően, vagy lehet, hogy nem akartad megérteni, de mindez nem is lényeges.
Elég lehangoló, hogy egyes emberek képtelenek túllépni a saját felfogásuk, és betokosodott elveik emelte "betonfalon".

Gari drága,

Most itt is kezdhetnénk némi polvitát a blogon kívül. :)))

alumi 2007.10.18. 09:15:59

Ja, és néhány név a bal oldalon, akik Ákoshoz hasonlóan nem rejtik véka alá hovatartozásukat:
Farkasházy,Gálvölgyi, Alföldi, Székhelyi, Orosz, Aczél, Moldova, Gyárfás stbstbstb.
Ja, hogy Ők is közéleti személyiségek, akik pl. vitatható minőségű tv műsorokban idétlenkednek? Upsz! Hát ilyen a világ.Bezzeg az első adás után -ha annak műsorvezetője nyíltan jobb oldali- már kialakult negatív kritikát lehet megfogalmazni...
Ákos még az elején jár, javíthat rajta, vagy beláthatja, hogy neki ez nem megy és lelécel. Ám egy olyan műsor, ami évek óta működik a megszokott sz.r színvonalon, és még nyomatják is az arcunkba folyamatosan sokkal nagyobb szakmai probléma szerintem.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.18. 10:07:10

Kedves Pindrowsky!
Meg mindig nem erted, ezert akkor tovabb csocsalnam neked. Nem az a baj, hogy akos jobbos, vagy fogadjuk el hogy konzervativ (bar itt nem egyertelmu, hogy konzervativ, vagy fideszes ami hat korantsem ugyanaz). Es nem is az, hogy egy jobbos tevemuosrt vezet. Hanem, hogy egy konzervativ tevemusort vezet a fiatalos, liberalis (hat igen ez van, ez az ado marpedig liberalis, felkarol egy csomo ugyet nyugaton a homoszexualitastol kezdve a rtaszizmus elleni harcig, az aids-kampanyig stb) teveben. Az MTV-ben! Ami evtizedekig azon ugykodott hogy valtoztasson, ujitson. Naluk ment eloszor rasszizmus ellenes kampnay, naluk volt az elso valosagshow 8real life) es naluk fingottak eloszor fomusoridoben (jackass). Ez nem Akos. Es a legnagyobb baj, hogy ezt akos is tudja,e zert felszivvel, idezojelek koözt csinalja a musort. Ennyi? Vilagos? Atment?

Anonimus 2007.10.18. 11:33:17

Óóóriási, hogy a sok gyepagyúnak már megint sikerült ráhúzni a jobbos-balos sablont. S hogy ismét sikerült kimutatniuk egy 1-hez közeli korrelációt a műsor szarul sikerülésének okai, valamint Ákos "politikai" hovatartozása között.

Egyébként a politikai hovatartozásról annyit, hogy aki tud, legyen kedves és idézzen nekem bármit is, vagy küldjön egy linket, amiből egyértelműen kiderül, hogy Ákos Fideszes és nem csak egyszerűen konzervatív, jobboldali értékrenddel rendelkezik.


várom a source-okat!

Walmer 2007.10.18. 15:06:15

Anonimus,
tessék: "Orbán Viktor nem egyszerűen államférfi, nem egyszerűen történelemalakító tényező, ő maga a Messiás."
Forrás: Ákos összes művei XXVI. kötet 986. old. 2006. Budapest Bencsik és tsa

konzervman · http://konzervdoboz.blog.hu 2007.10.18. 17:38:44

Walmer: ezzel csak bebasztál egy sörösüveget a tömeg közepébe...
Értelme?

Gratulálok!

további szép estét!

Walmer 2007.10.19. 09:44:35

Köszönöm:-) nekem is nagyon teccik:-)))))

Anonimus 2007.10.19. 13:50:58

Walmer!

ez elég gyenge próbálkozás volt ezzel a kamu forrással a 26. kötet 986. oldalával és a Bencsi és tsa kiadóval együtt.

De ne rágd magad sokáig , írom a többi (hozzád hasonló) velős megjegyzései közé....

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.10.22. 12:34:26

Tegnap idézett minket a Bors című csodás lap. Nem mintha olvasnám. :) Mindenkinek gratulálok, aki híres lett. :)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.23. 20:29:13

21-en vasarnap volt... a szombati szamban? Milyen cimmel?

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.10.25. 19:06:23

Bocsi, szabóZ, csak most vettem észre a kérdést, de ahogy látom már megtaláltad.
süti beállítások módosítása