Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Miért szívatják a Napkeltét?

MTV vs NapTV

2007. szeptember 26. 10:02 szabóZ 123 komment

Nem mintha hiányzott volna, hogy Orosz Józsi hétfőn nem csókolt kezet Veres Jánosnak, és aztán a karján végighaladva nem nyalt bele a fülébe, de azért érdekes, hogy a Magyar Televízió miért éppen most kezdte el baszogatni az európai értelemben vett modern tujákkal és törpefenyőkkel díszített Nap-Keltét. (Összeférhetetlenségre hivatkozva ugyebár letíltották a képernyőről a Klubrádióban is dolgozó műsorvezetőket).

Merthogy már évek óta, minden reggel lefekszenek egy kis buksisimiért a baloldalnak, Orosz József alig tudja megállni, hogy ne kérjen autogramot a mellére a stúdióba látogató miniszterektől, Bakács Tibor mindig jól megdicséri Szili Katalin kiskosztümét, Verebes meg ugye élő adásban tegeződött össze Gergényi Péterrel. Még azt mondd meg, kedves rendőrfőkapitányom!

És ez még mind semmi, de mindezt egy olyan stúdióban, ami leginkább Klapka György kidobott nappalijára hasonlít. Bőrkanapé, művirág, perzsaszőnyeg, a modern televíziózásnak meg egy óriási videófallal adnak akkorát, hogy kiesik a szánkból a reggeli lekváros kifli.

Erre most, a Fidesz Napkelte-ellenes bojkottjának egy éves évfordulójához közeledve a Magyar Televízió nekimegy a Napkeltének, ami már egy évtizede háborítatlan állam az állami tévében, sőt jó bár évig tévé (NapTv) volt a tévében. Miért éri meg Rudi Zoltánnak kikezdenie Gyárfás Tamással?

Hát, mert közeledik az elnökválasztás, a kuratórium fideszes és Fidesz-közeli tagjai pedig ki vannak akadva, mert hát Semjén Zsolt is megmondta a Kossuth téren, hogy a Napkelte propagandaműsor, a kommunizmus katalizátora, zsír a vörös bárók szekerének tengelyein.

Rudi Zoltán csak a kurátoroknak akar kedvezni, nem az elfogult és elavult Napkeltét akarja eltűntetni a közszolgálati tévéről, csak időt akar nyerni. Még egy ciklusnyi időt, végül is ő intézte el, hogy végre felépüljön az új gyártóbázis, érthető ha be akar költözni a még festékszagú, vadonatúj elnöki irodába és forogna párat a főnöki bőrfotelban. A kérdés csak az, hogy Gyárfás Tamás megérti-e az ilyen gyarló emberi vágyakat, vagy ellentámadásba lendül.

Egy biztos: ma kuratóriumi ülés, ahol a jobboldali tagok karba tett kézzel nézhetik végig, ahogy a szocialisták által támogatott Rudi Zoltán és a szocialistákat támogató Gyárfás Tamás egymásnak esik. Az ő kedvükért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berek 2007.09.26. 13:09:14

Ne feledd, hogy a HírTV nem közszolgálati adó!

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.26. 13:31:02

Friss hír: Rudi Zoltán féláron vett újszerű golyóálló mellényt a józsefvárosi kínai piacon. Híres ember lévén kapott nyugtát, számlát (MTV-re) és garancialevelet is, bár azt nevetve összegyűrte. Gyárfás Tamás mindeközben Szilvássy titokminisztertől tudakozódott a rendőrpalotát szitává lyuggató, azóta is ismeretlen terroristák elérhetősége iránt. De Szilvássy csak nevetett...

Színes Géza 2007.09.26. 13:32:31

Valaha a Naptévé egy érdekes műsor volt, de mára amellett, hogy balliberális propaganda műsorrá vált még ráadásul megauncsi is. Örülök, hogy kipicsázták Orosz Józsit az okoskodó vörös katonát, de attól még szar marad az egész. El kellene dönteni az MTV-nek (+MR-nek), hogy kíván-e közszolgálati tévéként dolgozni és ha nem akkor le kell húzni a rolót. Ezek a pártseggnyalók meg mehetnek az hitgyüli tévéhez, meg a Klubrádióba.

dick laurent 2007.09.26. 13:48:19

szar a díszlet, mindenki büdös komcsi seggnyaló, meg különben is szar az egész etc. az nem számít, hogy ki a vendég, s mit nyilatkozik. nem fontos, hogy a napkelte hivatkozási pont. talán nem tökéletes, nem is közszolgálati, de a magyar tv már előtte sem számított annak. szerintem, ha az mtv-n valódi, tárgyilagos közszolgálati reggeli műsor menne, időről időre (vagyis inkább egyfolytában) akkor is lenne pár önjelelölt barom, akinek senki és semmi sem lenne jó. mert ő tökéletes, csakis ő, mindenki más pedig nyomoronc. de hát egy névtelen kritikus csak az állandó fikázásból (önismétlésből?) élhet meg, ez van.

Maszat04 2007.09.26. 14:02:11

Nem kell sokat aggódni, a mindenféle hirdetéses reklám ellenére nem nagyon nézik a Napkeltét. Hétfői adatok: teljes lakosság AMR Mokka 2,8, Napkelte 2,1 SHr 30,7, 25,9 18-49-ben pedig szóra sem érdemes. A SHR-jük 5,7% volt, Mokka: 30,3. Tehát az elkötelezett nyugdíjasokon kívül kik is nézik? Na most ők a 18+ -t kommunikálják, de miért is?

Dallas 2007.09.26. 14:09:15

Gyerekek, elavultnak, elavult, szarnak szar, ez vitán felüli. De valóban nehéz úgy műsort csinálni, hogy a Fityeszből senki nem jár be a stúdióba!
Őket se azért fizetem az adómból, h ha kedvük tartja nem mennek be nyilatkozni, ami szerintem kötelességük lenne. Sok szemét naplopó, szerintem ne válogasson, legyen neki mindegy, h ki kérdezi..
Ez a szocikra is igaz a Hírtvvel kapcsolatban. Csak ugye őket nem is hívják oda..
De szerintem ilyen a világon nincs, h politikusok bojkottálják a köztévét. Hányinger.

alumi 2007.09.26. 14:11:30

Nekem Bánótól áll fel a szőr a hátamon...
Asszem anno talán sportközvetítéseket vezetett, ha jól emlékszem...
Istenem, miért nem maradt a kaptafánál?

Amúgy igazi jobbos benyalós műsort max. a Hírtévén látni...Balosat meg több csatornáról is össze lehet szedni:
Napkelte-M1
Heti Hetes- RTL
Napló- TV2
ATV-s műsorok
és a többi, és a többi..

walked 2007.09.26. 14:12:36

az a műsor, és készítői hibája, ha csak a politikai elit egyik oldala képviseli magát benne. így valóban sívár, de hűen tükrözi a valóságot: párbeszédre esély sincs. (amúgy GYárfást nem kell félteni. nem éppen egy elesett ötéves kisfiú)

rosencrantzhu 2007.09.26. 14:14:03

jó duma, ott dolgozol? :)

csak mert ez kb. így hangzott: "lehet hogy szar, de kit érdekel, eddig is az volt, ti meg hülyék vagytok, hogy azt mondjátok, hogy szar."

szép egészséges visszavágás, érdemi érvekkel, grat :)

Hessler 2007.09.26. 14:16:55

Kedves hozzászólók!

Saját magatokat és egyben véleményeteket
minősíti az ahogyan azt leírjátok.
Rajtatok kívül mások is nézik a Napkeltét és bármilyen furcsa nem mindeki utálja!
Vagy csak az utálat tartja magasan a nézettséget.
De még ha utálja is ,akkor sem ír ilyen
útszéli stílusban kritikát.Nem csak
bunkók olvassák ezt a rovatot ezért
kérek mindenkit ,hogy véleményét tisztességes megfogalmazásban adja közre.
Ne kelljen már ennyi obszcén kritikát olvasni ,ami ráadásul sehova sem vezet
(hacsak nem az elhülyüléshez).
Én sem vagyok mindig elégedett ,de olyankor
szépen írok egy e-mailt a szerkesztőségnek.
Ha nem olvassák az sem baj,de ha mégis akkor konkrét kritikát olvasnak nem csak úgy ordítozok bele a nagyvilágba.
Tessék egy konkrét probléma ami senkit nem zavar:Az Ernst and Young egy rosszhírű
cég -a Juszt László szerint- akik még az
MTV-t is megfenyegették ha lemegy a kritika a TV Ügyvédjében.Ezek után a Napkeltében mégis őket kérdezik a megszorításokkal kapcsolatban.Ez szerintem
nagyobb gond ,minthogy videofal van a stúdióban.
Na és kedves emberek ,ha már veszi valaki a fáradtságot ,hogy írjon legalább olvassa
át mielőtt elküldi.

Hessler

big agnes 2007.09.26. 14:17:04

nem minden pöcs fasz, de minden fasz pöcs!!!

walked 2007.09.26. 14:19:09

semmiféle visszavágásról szó sincs. csak így gagyi az egész. arra meg meg milyen érveket hozzak, hogy a konzervatív oldal egyszerűen nem megy be az adásba, az előzmény a lényeg, hogy nem maradt pártatlan a dolog. a tájékoztatás így megdöglött legyen akármilyen szar duma is, kedves rosencrantzhu

Werwolf 2007.09.26. 14:21:55

a napkelteben tündöklö bohocok azert nyalnak be minden nap patkobelig, mert ez az egy lehetösegeük maradt a megelhetesre. valszeg ök is tudjak, hogy undoritoak, de felnek nyilvan, hogy ha nem elegge hüsegesek, barmi törtenjek is, akkor majd jön masik szarjanko helyettük, az tartja a mikrofont, es az kapja majd a judaspenzt. Igy aztan tökmindegy, hogy a gyurcsany-kormany mennyire kurja el, vagy hany tolvaj bukik le, a napkeltes elvtarsak eletformajukbol adodoan mindig az mszmp agitpropnak megfelelöen tenykednek majd. Nagyon jol is megy majd soruk egesz addig,meg meg par honapig, amig eleg hülye fog elegge nyomorogni, hogy vegre kapcsoljon es elhajtsa a botranykormanyt es büntarsait.

Csóré Béla · www.adidas.com/equipment 2007.09.26. 14:22:32

Orosz József hihetetlenül irritáló, nem csoda, hogy a kuruc.info szavazóit is megihlette. Ideje volt, hogy leszedjék.
Bár a többi sem smafu, Verebes bubog, mint egy olajkályha, érteni sem lehet, mit mond Meg Lakat Té, mekkora nyálgép az az ember, az egyig leggusztustalanabb az egész bagázsból.

Dallas 2007.09.26. 14:39:26

Én azért Hesslerhez csatlakoznék, aki kurvaanyázni akar, mehet másik topikba, itt talán a rohadt komcsizáson kívül is szólnia kellene valamiről a hozzászólásoknak. De nem szólnak, sajnos..

ifjú padavan 2007.09.26. 14:40:56

Egy műsor nem attól lesz pártatlan, hogy mindkét oldalról szerepelnek benne emberek. Hanem attól, hogy egyenlő mércével is méri a vednégeit. Nem pedig úgy mit a Napkelte. Ahol a ballibeknek benyalnak, a jobboldalnak meg még a levegővételébe is belekötnek.

Dallas 2007.09.26. 14:44:03

ja és folyton sírnak az Orbánhívők, h szegény jobboldaliaknak (már ha ezek azok) nincs felületük a médiában.. Szegények.. A hírtv gusztustalan műsorai, az Ecotv, Pörzsével, az mi? Illetve Fábry az egyik legnézettebb kereskedelmi műsorral, amikor leköpi, csak úgy viccesen Fletó arcát, az is baloldali médiafölény? Ne röhögtessük egymást..

nikii 2007.09.26. 14:44:42

A Napkeltét az RTL-re nem vihetik, mert ott Csonka Picinek - se keze, se lába, mégis énekel www.vicc.hu/index.php?tz=94,97+5 - van bérelt helye, a TV2-re se vihetik, mert a Mokka ahoz túl jó, marad az M1, ha országos sugárzású adón akarnak maradni.

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.26. 14:45:53

Kedves Hessler! A Napkelte minden (MINDEN) szempontból szar. De: ha valaki szereti a szart, joga van hozzá. Azon lehet vitatkozni, hogy az-e a közszolgálat, hogy azoknak is legyen műsoruk, akik a szart szeretik. Szerintem NEM. Mert a magyar nótától kiráz a hideg, de azt meg tudom ítélni, hogy akik előadták a Kossuthon, azok azt amit csináltak, jól csinálták. Ami a Nepkeltében megy, az nincs jól csinálva. És akkor is szar volt, amikor még bejártak a fideszesek...

gaga 2007.09.26. 14:47:05

Lendvai 'Libuci' Ildit nem kéne mellőzni a műsorban!

nikii 2007.09.26. 14:48:16

A Napkeltét az RTL-re nem vihetik, mert ott Csonka Picinek - se keze, se lába, mégis énekel www.vicc.hu/index.php?tz=94,97+5 - van bérelt helye, a TV2-re sem vihetik, mer ahhoz a Mokka túl jó, marad az M1, ha országos sugárzású adón akarnak maradni.

Dallas 2007.09.26. 14:48:17

Padavan, ez lehet, h a napkeltére áll, de mondjuk a Mokkára már nem pedig azt is odasorolják a ballibmédiához. Én még emlékszem, h milyen minősíthetetlenül bunkón beszélt Fletóval Havas a választásokkor. Meg lehet szorongatni, mert van mivel, csak nem kell közben parasztnak lenni, lehet ezt kultúráltan is, ahogyan a "nagyok" csinálják fejlettebb országokban..

Pala 2007.09.26. 14:49:05

Héttörpe, szerintem Aczél Endre elvtárs alábbi megnyilvánulása mindenképp helyet kaphatna a legnyálasabb megnyilvánulások között. Így búcsúzott el egyszer Kovács László elvtárstól: "Köszönjük, hogy itt volt, és hogy eligazított minket."

Werwolf 2007.09.26. 14:50:15

Dallas,
attol, hogy felsorolsz 1-2 "jobboldali" mühelyt, vagy jelenseget, attol meg a kormanyparti media tulsulyban van.:)

De annak, aki szereti, egy gyöngyszem, amint a botranyosan kepernyökeptelen lelegzömüvesz verebes elvtars reszvettel nyal be a meg az mszmp szamara is vallalhatatlanna valt gergenyi elvtarsnak: enjoy!


napkelte.wildom.hu/naptv/jsp/program/wmv.jsp?filename=/naptv_upload/visszanezo/200706/20070630-0718.wmv

ifjú padavan 2007.09.26. 14:55:12

Dallas. Ez csak a pártatlanság látszata miatt van. Odanyomunk a saját elvtársainknak is néha, hogy függetlennek mondhassuk magunkat. De arra azért odafigyelünk, hogy sms-t csak baloldalról olvassunk fel, mert így olyan minhta a közember mind baloldali lenne. Meg egyéb ilyen apró nyalánkságok.
És persze odaszúrásból is gyakrabban kap a jobboldal, de ez csak a "véletlen" műve lehet.

ifjú padavan 2007.09.26. 14:56:36

Arról nem beszélve, hogy itt most a Napkelte benyalása a téma.
Werwolfnak pedig teljesen igaza van.

hunter41 2007.09.26. 14:57:14

Nos az Orosz Józsefet nem sajnálom, szörnyű egy irritáló alkat. Rég nem láttam ilyen újságírót aki ennyire vakon kövesse az általa elfogadhatónak ítélt vonalat. Mondjuk a Hír TV-s bagázshoz hasonlít. Mind a kettő nagyon bornírt.
De azért én Aczél Endrét nem emlegetném egy napon Orosz úrral. Műveltsége és világlátása kicsit más kategóriába tartozik.
Úgy egyébként meg a média egészében hányadék, mindkét oldalon. Ki erre elfogult, ki arra. Normális és hallgatható/nézhető valami meg nincs.

nikii 2007.09.26. 14:57:24

Szar ez a blogmotor, sorra eszi meg a kommentjeimet.

hunter41 2007.09.26. 14:59:12

Ja igen és még valami. lehet, hogy szar a díszlet. Lehet, hogy egy kalap alá veszik sokan a műsorvezetőket. lehet, hogy balos az egész.
De azért évek óta messze a legnézettebb reggeli műsor!:-)

Mike36 2007.09.26. 15:00:31

igazi faszfej cikk
faszfej irt, faszfejségeket, csak azért hogy elszabaduljanak az indulatok
ha valki nem náci akkor már egyből komcsi ugye?

ifjú padavan 2007.09.26. 15:04:23

Ez inkább úgy szokott lenni, hogy ha nem ballib, akkor már egyből náci

East69 2007.09.26. 15:05:59

bibi: "... sőt jó bár évig tévé..."

Egyébként, nem mintha nem szarnám le, hogy az éppen aktuális MTV1 igazgatója kit és miért cseszeget vagy hogy Semjén a jobb szemével nem lát, de mintha lenne egy bizonyos HÍRTV, ahol "megmongyáka zigazat..." 24 órában. Vagy nem?!

countrystudy 2007.09.26. 15:09:36

Kedves Dallas, az általad említett jobb és baloldali műsorok olyan arányban vannak, mint a szőlőbányák meg tarufferi birodalma

Dallas 2007.09.26. 15:11:00

Padavan, Werwolf, nem egy-két jobboldali műhelyt soroltam fel, hanem 2 komplett jobboldali televíziócsatornát. Nem ugyanaz.
Az a baj, hogy nehéz objektívnek maradni, hiszen a riporter, ha jó, mindíg az ördög ügyvédje, így rá lehet fogni, h komcsi,ugyebár azonnal. Nyilván többet kérdezik a koalíciót, mivel ők vannak hatalmon. Ennyi. Arról meg nem tehetek, h értelmes beszélgetések nincsenek, mert én annak örülnék a legjobban, ha pl Bayerék a péntek nyolcba egy szocit hívnának (van aki elmenne) és keményen kérdeznék, mint behívják Kövért, meg Tömjént és egymás f.-át szopják. Ennek mi értelme?
Verebe valóban kib. gusztustalan volt Gergényivel, ehhez viszont vita nem fér, ki kéne rugni, már csak ezért is a francba.

Dallas 2007.09.26. 15:13:29

country, te melyik tvket nézed? szemüveg?

ifjú padavan 2007.09.26. 15:21:02

Kedves Dallas.
1. A baloldalnak 5 (ATV, RTL, TV2, M1, M2)komplett tv csatornája van.
2. A HírTVbe nem megy szoci, hába hívják.
3. Ismételem nem a mennyiséggel van a baj a két oldallal kapcsolatban, hanem a minőséggel. Az egyiknek nylanak, a másikat baszogatják. Függetlenül attól, hogy éppen melyikük van hatalmon.

countrystudy 2007.09.26. 15:25:13

bocs,tényleg föl kellett volna vennem,tartufferit akartam írni:-)

Hessler 2007.09.26. 15:27:38

Kedves Werwolf(Ki tudja mit jelent?)
és Padavan!

Ha ti úgy nézitek a Napkeltét ahogyan a
kommenteket olvassátok (csukott szemmel),akkor már értem miért ez a véleményetek. Talán érdekel titeket ,hogy én sem nyelem le egyből ,amit a Tv-ben látok.De talán a téma az volt ,hogy miért
nem fér össze a rádiós műsorvezetés a
Napkeltével? Nem pedig a "benyalás", bár én inkább súlyos elfogultságnak nevezném!
Írja már meg nekem valaki ,hogy végül is miért nem fér össze a kettő ,ha a szitkozódás közben van egy kis ideje.
Azt meg végképp nem tudom elfogadni ,hogy
8 osztályos okosok kritizáljanak valakit
aki nem most jott le a falvédőről.
Mondjatok egy ismert embert vagy műsort Magyarországon akire nem lehet semmi rosszat mondani.
És mondjátok meg nekem:
Miért is nem jár az ellenzék a Napkeltébe ,a parlamentbe?
Miért nincs külpolitika egyetlen adón sem
(igazi külpolitika)?
Miért van bulvár este 8-órakor a ker.tvken?
Miért van minden ,nap minden híradóban legalább egy baki?
Ki és hány építő jellegű levéllel,
e-maillel, telefonnal próbált már változtatni ezen.

Persze itt a blogon könnyen "kritizálnak" másokat ,na persze ha ezt kritikának lehet nevezni.Sokakhoz már azért nem jut el a
véleményünk (innen a blogról),mert már
elegük van a sok mocskosszájú öntelt
utcagyerek irományaiból és el sem olvassák!

Dallas 2007.09.26. 15:31:47

Hát látod, lehet, h nem egy tv-t nézünk, mert a közszolgálati híradót pláne nem (Pálffy vezetésével), de a ker csatornák híradóit sem sorolom a ballib közé, bármennyire is divatos baromság ez a jobboldal retorikájában is.
Illetve, mi lehet még a HHen kívül, amit ugye ellensúlyoz a Fábry, pl az RTLen komcsi? A mónikasó? Ne röhögtess..
És egyébként az M1en az alakart egészen jó músor, ott sem beszélhetünk komcsikról túlsúlyban, nem? vagy szerinted igen? Mondjuk a 2 héttel ezelőttit pont Percildikó tette tönkre, áradó ostobaságával.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 15:38:06

Szar a műsor, ez tény. ...de mér' nem megy a fityesz oda???? Há' mijattuk szar, bazmeg! Meeer' nem mennek oda.
Én emlékszem, milyen volt, amikor jobboldali reprezentánsok is jártak a műsorba. Általános volt, hogy nem hagyták beszélni őket. Mérhetetlenül taplók voltak velük a riporternek nevezett ex-KGB KGB-MOSZAD kettősügynökök. Provokálták őket, hátha elszakad a cérna, és olyat mondanak, amin lehet hónapokig csámcsogni a TV2 naplójában és a Heti Hetesben. Ezek meg nem hagyták magukat, és visszafogottan balfaszkodtak a rühesekkel. Végül valaki szólhatott nekik, hogy ez tök gáz. Legalább verné pofán valamelyik az Aczélt vagy a Bánót. Oroszt nem, mert nőt nem illik megütni. Végül belátták, hogy sokáig nem játszhatják az impotens jobboldali politikust, inkább nem mennek oda. Olyanok, mint a legtöbb korcs dög: csak a saját portáján mer csaholni, az utcán meg sompolyogva oson a kerítés mellett. A Fityesz is ilyen: a napkeltében nyűszítettek, de a hírtv-n akkora pofát nyitottak, mint egy ház.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 15:40:34

Dallas, apád ávós volt, vagy munkásőr?

Hessler 2007.09.26. 15:46:48

Kedves Biomechanoid !

Ez ám hozzászólás! Gratulálok neked!
Te új értelmet adtál a PARASZT kifejezésnek.
Bár az is biztos ,hogy nem magadtól vagy ilyen okos. Sokan segítenek?
Írogass inkább magadnak ,majd küldök egy díjat!

Werwolf 2007.09.26. 15:49:09

Hessler (ki tudja mit jelent),
nem tudom, hogy a 8 osztalyos-t nekem szantad-e, de gondolom nem. Ha megis, pls, ne szemelyeskedj velem; en se tettem.
A kommenteket nem csukott szemmel nezem, viszont valszeg mas a velemenyem, mint neked. Hm? A tema nem csak az összeferhetetlenseg volt, hanem a benyalas is - ezt nem te egyedül döntöd el.
Az összeferhetetlensegröl: a kereskedelmi TV-k szerzödesei is az esetek legnagyobb reszeben tiltjak a "sztarjaik" mashol valo munkajat. Elsösorban a sajat arculatuk, a sajat "markaneveik" vedelmeben - es ez nem ritkasag. (Jelzem, en ugyan mas területen dolgozom, az en szerzödesem peldaul mindenfele mas munkat tilt.) Az MTV egy ligaban probal jatszani a kereskedelmi tevekkel, ezert is probalja nyilvan megakadalyozni az ilyen parhuzamossagokat. A reszletekröl viszont azt hiszem rudi zoltant kellene kerdezned...
Altalanossagban sztem igaz, hogy minden ismert es ismeretlen emberröl lehet jot, vagy rosszat mondani - ugyanigy van ez a közszereplökkel is.
Kerdezed tovabba, hogy miert nem jar be az ellenzek a napkeltebe. Eppen erröl beszeltünk mostanaig. Nevezetesen, hogy hiaba a gyurcsanyek vannak kormanyon, hiaba ök kurtak el, es nem a fidesz, megis latvanyosan ki van nyalva az mszmp-seknek, es megis vallatotiszt-stilusban kerik szamon az ellenzekieket a mindenfele nepszavabol szalasztott propagandistak. hat ezert bojkottalta a fidesz a napkeltet. vagy te csukott szemmel nezted? :))
Masreszt sztem, ha az ember kritizal valamit, peldaul, mint nezö a TV-t, attol meg nem feltetlen öntelt. A comment pont azert van, hogy kritizalj. Es nem kötelezö kepsnek lennem jobban csinalni, mint verebes. Szemleltetnem neked azzal, hogy ha a szakacs elbassza az ebedemet, meg kritizalhatom, pedig nem vagyok jobb szakacs.

Dallas 2007.09.26. 15:49:45

Biomechfaszjancsi vagy hogy az anyádba hívnak, menjél vissza a Kurucinfóra a paraszt stílusoddal, suttyókám.
Egyébként munkásőr és ávós is volt egyszerre, faszkalap. Ja én meg moszad ügynök vagyok. Tényleg!

Werwolf 2007.09.26. 15:53:13

Hessler, te tenyleg szemelyeskedsz.
Az is rosszfejseg...

Objektív 2007.09.26. 16:00:53

Fábry két hetente kb. öt percet foglalkozik a kormánnyal (az Orbán-kormánnyal is megtette, ha nem is olyan keményen), a hetihetesben viszont 1999-2006-ig hetente 30-40 percben szidták, gúnyolták Orbánt.

Mikes Kelemen 2007.09.26. 16:08:31

Ifjú padavan, meg a többi jobbernek: nincs vége a felsorolásnak, az RTL, TV2, M1-M2, ATV mellett szép számmal vannak még komcsi adók: mondjuk az Eurosport, Deko, Mezzo, Hustler. Nem figyuztad, hogy a zenei tévéken az énekesek a bal kezükban tartják a mikrofont? Meg a XXX duetteknél az előrehajoló leányzót oldalról nézve balról püfölik. Lám, lám, messzire elér Kádárék (Oroszék) keze...

Dallas 2007.09.26. 16:10:02

Objektív, ez így persze nem igaz, de jól hangzik. De nem akarok vitatkozni, oké, mondjuk így volt. Szerintem akkor sem ugyan az a kategória leköpni és megtaposni valakinek a fényképét, letolvajgazemberezni, stb, 5 perc alatt illetve kifigurázni és röhögni valakinek a butaságain 40 percben.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:11:39

Hessler, te nem adtál új értelmet semminek. Sőt, az értelemről veled kapcsolatban kár is említést tenni.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:13:10

Dallas, és anyád jár még lopni?

Dallas 2007.09.26. 16:31:22

Biosegg, jahh, jár.
De nekem legalább van.

Dallas 2007.09.26. 16:37:24

Milyen bátor dolog, névtelenül, anyázni a másikat. Fogadok egy kis szerencsétlen hülyegyerek vagy Bioseggfej, kis büdosszájú seggluk.
Az ilyeneken csak röhögni tudok.

titok84 2007.09.26. 16:40:52

Halvány Görény, bocs, kicsit későn reagálok.
A médiatörvény rendelkezik arról, hogy közszolgálatin nem vezethet műsort, aki kereskedelmi médium szerkesztője. Gyárfás eddig azzal védekezett, hogy Szovjet Józsefék nem a közszolgálati alkalmazottai, hanem a Gyárfás XY Kft.-é (nem tudom a pontos nevet). Ez azért elégg vicces. És törvénytelen is.

figyeljcsak 2007.09.26. 16:42:04

-tehát azért ilyen mocsok a műsor, mert a fidesz nem segít rajtok
-az hogy nézettsége van az csak nem azt jelenti hogy jó a műsor, nem? a szarevésnek lenne a legnagyobb nézettsége,ennél is nagyobb egy picit.
-naponta reggel-este x 7 nap=40-50 óra/hét
Fábry 1/2óra/hét (hát ennyi)

Dallas 2007.09.26. 16:49:42

Úgy nem lehet normálisan megbeszélni ezt, hogy nincsenek érvek, csak kirohanások és érzelmi kitörések. Ezért kár belemenni.
Már leírtam, h nem korrekt a műsor, de ennek több oka van és nem olyan egyszerű ez, h a komcsik uralják a médiát és kész.

Secnir 2007.09.26. 16:57:33

Gyere fiam ülj le ide mellém, mondok valamit.
látod fiam, a társaság egyik fele jobboldalt ül, a másik fele baloldalt. mi meg csak ülünk itt ketten középen, végignézzük, ahogy először köpködik egymást, utána összeverekszenek, majd legyilkolják egymást. Megnézzük azt is, hogy a rendőrök hogy viszik el őket a balhé után, s kit visznek el a mentők.

Addig mi itt üldögélünk, kezünk a térdünkön és értetlenül nézzük mi történik.

Miután mindenkit elvittek, mi rendet csinálunk a csatatéren, mert ez a tér a tied is fiam, meg az enyém is. Ez a munka már csak ránkmarad, mert akik jobboldalt ültek azt fogják mondani, hogy a baloldalt ülők miatt lett ilyen a tér; a baloldalt ülők szerint a jobboldalt ülők miatt történt.

S ha befejeztük a kétoldalt ülők - beszélők - helyett a takarítást, leülünk és megtanácskozzuk, hogy milyen Európát építsünk.
Mert akkor már nem lesznek bal- és jobboldalt ülők.

Csak mi fiam, akik dolgozunk mások helyett.
De én ezt már nem érem meg. Ez a munka rádmarad...

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:58:55

Veszettül hörögsz, Dallas pubi. Kibaszott nagyot röhögök rajtad, rühes korcs.

Mondok neked érvek helyett egy tényt. Tény, hogy minden "nem szoci szavazó" szerint ultrabalos a magyar médiumok 95%-a. Üdítő kivétel olykor a DunaTv. A HírTv meg ultrajobbos. A közszolgálati éppen egy fokkal lenne jobb az ATV-nél, ha nem lenne ott a Nap-kelte. Megismétlem, ez csupán a "nem szoci szavazók" véleménye. Azaz durván az ország fele elégedetlen a bolsevista túlsúllyal a magyar médiában.

Werwolf 2007.09.26. 16:59:42

Dallas,
persze, az erzelmi kitöresek teljesen feleslegesek.
Persze, hogy nem korrekt a müsor. Es sokak szemeben elsösorban azert, mert a müsorvezetök lefeküdtek a kormanyparti politikusoknak, barmekkora is a szar, amit azok összehoztak. (De szvsz a napkeltevel nem csak ez a baj.)
A HirTV is erdekesebb lehetne, ha kormanyparti politikusok "gyakrabban" felbukkannanak benne, de azok meg oda nem mennek. Ami nekem nem tetszik, de az ö szemszögükböl meg ugy-ahogy kimagyarazhato. (Ott nyilvan nem csak igen barati kerdeseket kapnanak, ha meg nem barati, arra meg eleg nehez valaszolni ezekben az elkurt, meg cuclagos idökben.:))
En pl nem varom el az ATV-töl, hogy semleges legyen, mert mivel nem allami penzböl müxik, azt csinal, amit akar - ezert en csak siman utalom.
A közteven futo napkeltetöl azonban elvarhato lenne a kiegyensulyozottsag, mivel az adofizetök penzeböl fenntartott allami televizion sugarozzak.

mirna 2007.09.26. 17:03:48

letiltották, nem?

Sushi 2007.09.26. 17:16:01

a politikusok azt bojkottálnak amit és akit akarnak, demokrácia van. az viszont megengedhetetlen, hogy a közfunkciót ellátó hivatalnokok, köszolgák nem nyilatkoznak egy televíziónak. lásd miniszterelnök-hírTV a napkelte fos, mindig is az volt Rudi meg egy tehetségtelen niemand ennyi

szellemi vébéká 2007.09.26. 17:32:50

rudi csak vigyázzon, nehogy a margit körút-margit utca sarkára tévedjen egy letekert ablakos mercivel.

Baumag 2007.09.26. 17:51:45

Tisztelet a Hír TV munkatársainak, akik bemutatják minden " baloldali " szavazónak, akik még nem tudják vagy nem akarják tudni, hogy mi folyik ebben az országban.
Itt teljesen egyértelmű, hogy ez a rendőrség melyik oldalon áll.
Példát tudok csak emlegetni azoknak akik mereven ragaszkodnak a Gyurcsány oldalhoz.
A minap a Napkeltében megjelent egy olyan ember aki többek között 14-ezer ember 40- milliárd forintjának az eltűntetéséért felelős. Mit tetszik gondolni mit kérdeztek tőle ?
Nem is tetszik kitalálni, ezért megmondom. Az új cége szolgáltatásaiért volt elégedetlen feltehetően egy pénzes társaság. Az elsikkasztott 40- milliárd szóba sem került.
Nem ám a börtönben csücsül, nem.
Ezek után már a szemem sem rebben amikor a derék rendőreink nem kapják meg az elfogató parancsot, és ha valakik segíteni akarnak nekik bajban vannak.

joco1234567 2007.09.26. 17:57:32

Teljesen nyilvanvalo, hogy az mszp-szdsz mit tesz a hatalommal, ha megszerzik, lathatja mindenki. 5-6 ev alatt minden rosszabb lett Maon - nincs olyan dolog, amire ra lehetne mondani, hogy ez a kormany muvelte, pozitiv, es akarmelyik ismerosom eletere hatassal lett volna. Negativot rentgeteget lehet mondani. Ez nem a begyuruzo valsagnak koszonheto, hanem ennek a kormanynak, aki evente tobb, mint 1000 milliard forint veszteseget termelt 4 even keresztul.

A Napkelte nem kis szerepet jatszott abban, hogy az mszp megszerezze a hatalamat - ahogy a 7i7es, meg a tobbi musor sem. Az ezeket keszito embereket nagyon szivesen lekopnem, verebestol acelig. Szerintem kene, hogy az emberben legyen egy erkolcsi hatar, amire azt mondja, hogy ez igy nem mehet tovabb. Velemenyem szerint ahogy Mao.n mennek a dolgok, minden kormanyoldali embernel el kellett volna jonnie annak, hogy ezt kimondja, es valami masba kezdjen, politikatol fuggetlenul. Aki maradt, az nyilvanvaloan penzert kepes emberek millioit megnyomoritani.

Aki errol a tenyrol elfelejtkezik, mikozben azt merlegeli, hogy a hirtv vagy a napkelte a nagyobb sz*r, az sztem hibazik.

Ha ettol az "aprosagtol" eltekintunk, sztem mind2 ugyanolyan. Adott celcsoportnak sugarozzak a hulyesegeiket, akiknek 100 milliard vagy 1000 milliard a hirekben nem jelent kulonbseget, de nagyon jol el tudja itelni a homokosokat, vagy az oket dobalo szelsosegeseket, fel az antiszemitaktol, vagy utalja a zsidokat. Ugyanennek a celcsoportnak szol az intelligens molekula, az odaegett zsirt surolas nelkul csillogova varazsolo tisztiotoszer reklamja, meg a neni mosolya, aki a fogkremet reklamozza. Ilyeneken hulyeseg felhuznia magat az embernek.

Yeto 2007.09.26. 18:17:17

"ifjú padavan 2007.09.26. 14:55:12
Dallas. Ez csak a pártatlanság látszata miatt van. Odanyomunk a saját elvtársainknak is néha, hogy függetlennek mondhassuk magunkat."

Ja értem. Aki a jobboldalt kritizálja, az hazaáruló liberálbolsevik. Ha a jobbat és a balt egyaránt, akkor hazaáruló liberálbolsevik, aki álcázni próbálja magát.

Mondjuk a Napkelte tényleg nem közszolgálati, és nekem sem tetszik, csak a jobboldal kritizálhatatlansága és mindennél szentebbsége már kvára bsza a csőröm...

piezo 2007.09.26. 18:18:40

Nagy mázli, hogy véráztatta nemzetünket a HírTV tárgyilagossági szempontból eligazíthassa.

Vidéki 2007.09.26. 18:30:24

A Napkelte Műsora primitíven átlátszó egyoldalú propaganda. Hasonló ahhoz amit a létező szocializmusban folytattak. Azt sulykolták, hogy nekünk vannak a legbölcsebb vezéreink, és a bajok egyedüli oka az ellenség tevékenysége."Az ellenség keze betette a lábát".
Most a kiváló riporterek energiájukat arra fordítják,hogy bebizonyítsák:az ellenzék=ellenség. Ha nem akadékoskodna, már itt lenne a Kánaán. Az ellenzéket igyekeznek úgy lefesteni, mint az ördögöt.
Mindezt a közszolgálatinak nevezett TV-ben évek óta háborítatlanul megtehetik.
Karinthy Frigyesnek igaza volt amikor sok évvel ezelőtt leírta:"a szavak elveszítették becsületüket"

grigorij (törölt) 2007.09.26. 18:44:12

Az írás minden pontjával egyetértek! Igaz az utóbbi egy évben már csak elvétve néztem... Sőt, bűszkén jelenthetem, ma 2 hete, hogy NEM kepcsolom be reggel a tévét! Mert vagy seggnyalók, vagy stólbucis, jakupcsekes primitívek!

grigorij (törölt) 2007.09.26. 18:46:44

Na igen... A HÍR TV az független... Jaja! Egykutya mind! ha pénzől van szó, egy pillanat alatt brancsba szerveződnek - és Ti azonnal le vagytok szarva! Ez MINDEN TV-re igaz!

Mike36 2007.09.26. 18:51:20

másrészről majd akkor kell ilyen cikkeket irogatni, miután azt olvasom Öntől, hogy Bayerék meg kinek a seggében vannak tövig.

Padavan, max a te szemszögödből
én ugyanezt hallom nap mint nap, aki nem tapsikál a gárdának egyből komcsi, libsi, liberálbolsevik, stb
ezt hallgattam Orbán alatt is, ezt hallgatom most is a szátokból. Nálunk Mo-n nincs igazi jobboldali párt, mert ne haragudj, de akiknél szitokszó a profit, az nem jobboldali párt, és nem kapitalista

piezo 2007.09.26. 18:57:20

"Azt sulykolták, hogy nekünk vannak a legbölcsebb vezéreink, és a bajok egyedüli oka az ellenség tevékenysége."
Ellentétben a mai jobboldali médiaszlogenekkel, ugyebár. Egyébként a Napkelte tényleg gáz, de irritatív mutatói még a klapkagyörgyi díszletekkel együtt is messze elmaradnak az orbánista szegmenséitől.

Vidéki 2007.09.26. 19:31:16

grigorij, a Hir tv nem állítja magáról,hogy "közszolgálati".Nem kell egybemosni a dolgokat.Ezzel Te,Mike12 és Piezo úgy álltok a kérdéshez mint Bodóné mikor a bor árát kérték tőle: mindig másról beszélt.
Egyébként úgy látom abból amit leirtatok,hogy titeket is megfertőzött az ádáz,gyűlöletfröcsögő propaganda, ami már nincs messze a háborús propagandától,amikor az ellenfelet úgy kell bemutatni, amelyet el kell pusztítani,más megoldás nem létezik.

Rom El Takarito 2007.09.26. 19:49:30

Szerintem a Nap-TV egy antidemokratikus, részrehajló propagandaműsor, kivénhedt bértollnokok gyülekezete.

Hánynom kell ha meglátom.

Fő ok volt ez a műsor, hogy kitölröltem a TV-mből a "közszolgálati" csatornákat...

Jakuza 2007.09.26. 19:49:40

Ovi nektárján nevelkedett emberkék "jogosan" kritizálják a napkeltét?

"Más szemében a nem létező szálkát is, a sajátjában a gerendát sem látja..."

Hírtelen TV műsorvezetőinek nyelve ovika & társai kérdezésénél minden testnyílásban megfordul ami csak létezik.

A műsorvezetők kiválasztása innen történt és az eltel idő bizonyította, tökéletesre sikerült.

www.youtube.com/results?search_query=long+tongue&search=Search

Nem vagyok fideszes 2007.09.26. 20:10:37

A vikiegereknek abban igazuk van, hogy a Napkelte feltűnő elfogultságára nem válasz az, hogy "...dehát a RémHír-TV meg jobbant..!", mert a RémHír-TV magánpénzből müxik, az MTV meg közpénzből.

Az viszont már annál inkább, hogy 1998-2002 között meg Buktor és tsai valagát nyalta aranyeresre az MTV-be küldött fityiszhuszárok hada, akkor nem teccettek elfogultságot kiáltani? Vagy jobban módon kettőskés a mércécske (már megint)?

Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 20:15:37

Jakuza, te egy igen méretes fitymaszűkület vagy, apám.
"nem létező szálka" - Na, ez ütős volt, makimajom.

oszt jónapot! 2007.09.26. 22:07:56

Az Orbán-kormány alatt minden médiának kötelezően kellet a vezér seggét nyalni.Ez nem zavart senkit?Úgy csinálnak,mintha ez komcsi találmány lenne.Van olyan rádióműsor (közpénzen),ahol még most is ezt teszik.A Napkelte még mindig nézhetőbb, mint a jobboldali tévék együttvéve.

Jakuza 2007.09.26. 22:11:51

Biomechanoid, agyilag gyengén bútorozottak mintapéldánya : Valaki azt merészelné neked mondani normális vagy, nyugodtan sértődj meg !

oszt jónapot! 2007.09.26. 22:18:33

Mit moderálnak, ha a legtöbb komment tele van ocsmány beszéddel?Különben is, milyen ótvar dolog, hogy a jobboldali politikusok csak oda mennek nyilatkozni, ahol benyalnak nekik?Baloldaliak előfordulnak a Hír tv-ben is.Lehet, hogy a Hír tv magánpénzből működik, de a vezér ideje alatt rengeteg jobboldali propaganda működött közpénzből.Állami cégnek még ma is lógnak temérdek pénzzel,csak azt hitték, hogy nyerik a választást és majd fű alatt elintézik.

elmoro 2007.09.26. 23:43:12

OFF: Fantasztikusak vagytok, feleim! Ilyen jókat régen röhögtem, mint rajtatok!
ON: Úgy látom, hogy mint annyian, a többség itt is beleragad a részletekbe, aztán egymást tépi. Ez beszélgetés lenne? Amit bioizé olyan töretlen lendületű arroganciával és hetykén folytat, mit keres itt? Persze, értem az indulatot, de ha valaki azt észleli magán, hogy előnti az agyát a vér, akkor hívjon mentőt, ahogy azt ilyenkor illik, mert ő fog kárt szenvedni. Aki meg belekapaszkodik és értelem nélkül visszamar, az meg a párja. Szerintem kicsit távolabbról kéne nézni a témát: sajnos az ilyen-olyan sajtóban közreműködők uyganúgy működnek, mint a politikusok. Vagyis belekapnak ebbe-abba, de a lényegi rétegeteket nem érintik. Mert akkor ugrik a napi kenyér. Tehát kutyapicsázni szabad, de mélyebbre ásni egy témában nem, mert akkor megharagszik az alany. Hát milyen újságírók ezek? Látszólag (és a keménykedőnek látszók sem kivételek ld. Olga mama az atv-n, meg ezek a napkeltések) a sakukra állnak, de valójában egyik sem harap, csak ugat. Vigyáznak az ellenség emberére, mert az ellenség és a gazdi bizony közös gulyát hajt és ha lehúzza a keresztvizet az ellenről, akkor a végén még a gazdi disznósága is kilátszik, vagy terepet kap az ellen csahosa, hogy bemutassa a gazdi takargatnivalóját. És ez igaz oda-vissza, persze, minden oldalon. Parasztvakítás az egész, olcsó cirkusz, amivel szépen el lehet kenni a disznóságokat, amire a mi bőrünk megy rá. Szóval egy szóval igaza van a konzervatív tüntetőknek: ébresztő. De a polarizáció nem (ál)jobb és (ál)bal, hanem a hatalom, (amiben a prímás a mindenkori kormánynál levő, a kontrás meg az "ellenzék", de azért egy banda az) és mi, a polgárok, a lakók, az emberek, a nép, ki mit talál szívének kedvesebbnek... Akármerre indulok, a végén mindig a korrupciót találom, ami úgy utcai, mint "magas" szinten ott meredezik, mint egy hülye berlini fal. Na, szóval, hol a jelentkező, aki lebontaná? Erről miért hallgat mindenki, amikor korteskedik egy választás előtt? Csak a gubaosztással akarnak elvakítani, pedig több pénzt (is) nyernénk, ha lenne olyan bátor politikus, aki ennek menne neki.

Egy VUIP (Very UnImportant Person)

elmoro 2007.09.27. 00:53:11

oszt jónapot: Miért is nézhetőbb? A szervilis agitprop és nyalás, bármely félnek is igyekszik, egyaránt hányás! Légy kicsit kritikusabb, ne hagyd magad mókusvakítani!

Egy VUIP (Very UnImportant Person)

segabor 2007.09.27. 07:12:34

oszt jónapot: "mer' a Zorbánnak is nyalnak" - ez akkor legitimálja a közpénzen hentergést? Szimpatikus okfejtés!

Párszor megpróbáltam végignézni a Napkeltét. Nem sok sikerrel. A tárgyilagosság látszatát is elkerülik, ráadásul vérlázító módon saját szakmájukat megcsúfolva nem kérdező-interjúalanyt játszanak, hanem prekoncepciók alapján véleményt oszt a drága Aczél, Bánó, Orosz és tettestársaik.

Még nem is az a legnagyobb baj, hogy kő komenisták és khm. erősen lojálisak Pártjukhoz, hanem szakmájuk szégyenei. A rendszerváltás után már mertem azt hinni, hogy kihal ez a fajta riporteri / műsorvezetői réteg, amely ahelyett hogy okosan a nézőknek kérdez, akár keményen, de FELKÉSZÜLTEN(!!!) - a véleményét osztogatja. Ne rágja már a számba, hogy én mit gondoljak az alanyról, akár szimpi, akár nem...

Batz papucsot a Napkeltéseknek. Mininum ajtó letépéssel! Mert Napkeltét nézni bizony ősi román szokás!

Uff!

Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 07:56:23

Elmoro-nak:
(hátha megérti)

Terméskőre volt szükségem, ezért bementem egy kődiszkontba. www.kodiszkont.hu - így hírdették magukat. Az áraiktól hanyatt vágtam magam. Rákérdeztem a telep alkalmazottjánál, mire közölte, "a kődiszkont csak a nevünk".
Szóval, ha nekik lehet az a nevük, hogy diszkont, miért ne lehetne a szadesznak az a neve, hogy liberális párt, vagy a judeoburzsoáknak az, hogy szocialista párt?

Nemtom melyik seggarc hozakodott elő azzal, hogy a zorbán éra idején is nyalt a köztévé. Akármekkora szellemi éhenkórász is, ebben igaza van. Kérdem én: mi lett a vége? - Na, mi, ostoba korcsok? - Hát szépen leváltottuk a zsebhitlert. Ehhez képest a még nála is gusztustalanabb, ostoba seggagyú pojácát újra megválasztották a korcsok.

Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 08:05:08

Hát az úgy kezdődött, hogy.....
és tényleg!
A bibsik azt mondták, nem nyilatkoznak jobbos médiumnak.
Valaki azt mondta, szokott balos politkus szerepeltni a HírTv-ben. Ja, félévente egy. Ennél jóval több jobbos szerepel a köztévében. Mert, ostoba korcs, a Nap-Tv nem a köztévé maga. Gyárfás cége magáncég.
Ez pontosan azt jelenti, ami a van: a jobboldali politikusok nem mennek a gyárfás műsorába. Ennyi, nem több. Ezzel szemben a libibibsik nem a HírTv egyetlen műsorát bojkottálják, hanem az egész médiumot. Hozzáteszem, ki a faszt érdekli, mit mond egy rühes bolsevik!
Két Magyarország van, és ez így is marad.

STP 2007.09.27. 08:12:28

Szerintem az a különbség a jobb- és baloldali műsorok között, hogy a baloldaliak "függetlennek" mondják magukat, míg a jobboldaliak felvállalják a pártkötődést. De ettől még mindkét médiatípus pártos, tehát manipulatív.

nyekk 2007.09.27. 08:15:22

segabor: Teljesen igazad van! Az olyan riporternek, műsorvezetőnek látszó tárgyakat, - aki csak azért hív riportalanyt, hogy díszletül szolgáljon az ő kinyilatkoztatásaihoz-, porcukorba hempergetve kell kizavarni bármelyik TV csatornától. Függetlenül attól, hogy jobbos, vagy balos. Ennél még undorítóbbak azok akik -mikor a riportalany már nem tud válaszoni- véleményezik, minősítik a riportalanyt, vagy az elhangzottakat. Éppen ideje, hogy a "szent csótányok" (Havas, Verebes, Orosz, stb...stb...lehetne folytatni mindkét oldalról tömegével)és futtatóik kikerüljenek a médiamézescsupor, húsosfazék környékéről. Ez egy akkora maffia, hogy körön kívüli , friss, új tehetségek még a közelbe sem kerülhetnek. Nagyon szomorú lenne, ha ki kellene várni, amíg ezek kihalna.

negro63 2007.09.27. 08:42:59

Szerintetek a Hír Tv micsoda?
Megmondom. Egy Fidesz-KDNP propaganda TV.
Teljes mértékben egyet értek azzal, hogy a Napkelte studioja elavult, a riporterek többsége már kiment a divatból. De a két nagy pártnak igenis fel kéne válalni, hogy elmennek egymás propaganda műsoraikba, és megméretik magukat.

Dallas 2007.09.27. 09:09:00

Bioszerencsétlen, nézd már meg kiket korcsozol le te féleszű.
Végtelen szánalmas, aki arc nélkül anyázik, meg íszonyat alpári suttyó. Aztán ha élőben találkozik a magad fajtával az ember, észre se veszi, annyira jelentéktelen kis pöcs.
Szerintem csöngess be anyádhoz, jóbarát.

ifjú padavan 2007.09.27. 09:26:13

Kedves Hessler!
Ez egy nagyon érdekes, tipikus baloldali hozzászólás volt. Ha nincsennek érveid akkor elkezdesz mocskolódni. Diplomás embereket lenyolcáltalánosozol, és bár te mocskolódsz, ránk fogod, hogy mi tesszük ezt. Ugyanezt csinálják a baloldali barátaid a nagypolitikában is.

gulasZuppe 2007.09.27. 09:53:16

Minden média manipulatív, azért van.
A gond az ha magát közszolgalatinak tartja akkor illene inkabb a tenyeket közölni nem allast foglani es nem nyalni vagy uszitani nyilt szinen.
Ezeket a régi vagasu huszarokat már régen le kellett volna tiltani de minden mediumban. Kit erdekel hogy a Hirtvbe mi megy? az nem az MTV. Az MTV-nek meg nem az a dolga hogy párttévé legyen - mint ahogy gyurcsany elvárja (meg is mondta balónak hogy mia feladata...). Vagy legyen akkor parttv, de ugy mint a hirtv, ne az allam nyákan lógjon. És akor aztan ki nem szarja le hogy mi van vele.
Vagy mindket oldal kapjon musoridőt.
De hogy a kozszolgalati az csak az eppen aktualis politikai hatalmonlevok imázs és mosdatótvje legyen az abszurd. Plane ha azt vesszuk regebben a masik oldal magantvjnek a lefedettsege sokkal alacsonyabb volt (talan most se teljes).
Meg azert mindeki a jobboldalt baszogatja a hirvje miatt (vagy nevezzuk fidesz oldalnak). Csak az meg nem tunik fel senkinek hogy a balos nyalós huszaroknak 5x akkora mediahatalmuk van. Van egy hirv meg egy nemzet es kb ennyi, a masik oldalon az összes többi egy rakat ujsag stb...es megis a legtobben a hirtv baszogatjak hogy az a ferdito medium.

Es valoban tenyleg rohejes a csintalan főproletár "ész"-osztó órája, meg hogy mennyien bedőlnek neki, a papucsos prolinak...

De!
Ez nem vicc: halgassatok bele a klubradio musoraiba, fertelemes az a fröcsögés ami ott megy, komolyan nácizzak a fideszt, midenért orban a felelős, és kinyilvántijak magukról a balos őskomcsik hogy ők mindig is okosabbak voltak a jobboldal buta,hulye náci fasz. Es a betelefonalók euforikus hangolatban valallanak balosokrol, es undorito frocsögés a fidesz+orbanra, de nap mint nap, ezt döngölik bele a nép agyába.
Ha a tuloldalon megy ez (fasz ..idózas, kocsog komcsizas, akkor meg betiltjak...).
És minden nap kikialjta clubrtadio hogy a balosok az istenek a jobbosok meg huyle nacik a főellenseg a fidesz es mindenről orban tehet, komolyan ez megy...es hogy ennek mikoze a naptvhez? hat oroszjosuha musora pont a frocsogés utan jön általaban a szokasos benyalas, vagy totalisan eltorzult velemenyformalas, tomegmanipulaico (orosz amugy teljsen meghibbant, nincs ember aki nap mint nap fel tudna rendesen készülni, ő se teszi, mert lehetetlen, neha bele akar menni okoskodva szakmai kerdesekbe es vitakba, es elvarja az ellenfeletől -mert akit behív és nem azt mondja amit elvánra-a parthűség nevében-az megprobalja vmi gonoszkent bemutatni, es ha a vegen nincs fehér vagy fekete állásfoglalás akkor máris megtalálta a főgonoszt...pedig nem ket szinu a vilag, csak nála...)

És megis azt mondom ha nem lenne hirtv az lenne a gebasz...bár a hatalomnak nagyon tetszene...de az lenne az igazan torz rendszer (ez meg igy is jobb mert legalbb 2 oldalrol frocsognek, az lenne a gyanus ha csak egyről menne a duma, viszotn az mégis tiszta rohej hogy lassan mar masfel ciklus ota nem a fidesz dominal, de mindenről ő tehet :) -a többsegi mediumok szerint).

cubalibre 2007.09.27. 09:56:43

A Napkelte helyett még a Móka Mikit is inkább megnézném. Vagy Levente Pétert. De még Csuka Mónikát is, amint énekel. Vagy Maksa Zoltánt, akinek életében nem volt egy szellemes mondása, és a magyar humor szégyene.

dr.pupak30 2007.09.27. 10:02:14

Hahaha
Szánalmas ország, szánalmas emberekkel. Tessék kicsit nyugatra menni és megnézni, hogy kell kulturáltan kiba*ni egymással és anyázni, hatalomért harcolni. Legalább ezt megtanulhatnák, hogy a "szegényembernek"
ne csípje a szemét.

Vidéki 2007.09.27. 10:17:57

Mike 12 ezt írja a Fidesszel kapcsolatban:...de akiknél szitokszó a profit, az nem jobboldali párt, és nem is kapitalista
Azt hogy a Fidesznél szitokszó a profit, először hallom, és nem tudom van-e rá bizonyíték.Lehet, hogy nemsokára azt is leírja valaki:a Fidesz le akarja szedni a Napot az égről. Mindenesetre elég érdekes, milyen messze jutottunk eredeti témánktól, aminek címe: Miért szívatják a Napkeltét?
Erről eszembe jut Moldova Györgynek egy szellemes mondata:"belekever mindent, mint Mari néni a tökös-mákos rétesbe."
Lehet,hogy ha az lenne a cím: Miért piros a majom feneke? sokan azonnal elkezdenének orbánozni.

gulasZuppe 2007.09.27. 10:20:53

igen ezt még tanulnunk kell...meg sokimden mast is, de nagyon ugy nez ki amig ki nem hal a regi klientura addig csak gebasz lesz...szét**hadt az agyuk egy része.

Werwolf 2007.09.27. 10:25:43

Valaki azt irta feljebb, hogy az Orban-kormany ideje alatt mindenhol csak jobboldali seggnyalas mehetett.
En nem hiszem, hogy ti ne emlekeznetek a Napkeltere, A 7i7-esre, az rtl es tv2 hiradok tematikus szerkesztesere, a mai ügyek töredekenek megfelelö "botranyok" iszonyu felfujasara, a 168 ora hazugsagaira, a magyarnarancsra, a nepszabadsagra, a nepszavara, stb. Es oly hosszan sorolhatnank, hogy miert is nincs semmi köze ennek a vadnak az igazsaghoz.
Ha valoban Orban diktatura lett volna, ahogy ezt mondani szeretik az ugynevezett baloldaliak, akkor palyan maradtak volna az acelbandik, frikuszok, verebesek? Akkor a 7i7-esben vegetalhattak volna a puskaporukat reg ellött alkoholistak? Ugyan mar..., gyerekek.

Werwolf 2007.09.27. 10:30:04

Masreszt sztem azok mondjak a hir tv-re hogy fröcsög, akiknek lövesük sincs a hir tv müsorarol, illetve nincs összehasonlitasi alapjuk.
Itt tennem azt is hozza, hogy "nyugaton", peldaul Nemetorszagban, a magyarorszagi mszmp-hez köthetö megabotranyok töredeke is elegendö lenne ahhoz, hogy a valoban mertekado mediumok, valoban fröcsögjenek. Kevesebbert is fröcsögnek. Ez a szar kormanyzat probalja beleverni a fejetekbe, hogy akarmekkora is a kaka, ha valakinek ez mar tenyleg sok, akkor az fröcsög. Ezt nem kötelezö bevenni.

oszt jónapot! 2007.09.27. 16:32:35

Itt mindenki seggarc??? Akkor fingjatok az orrotokon!!!Az a vitatkozás, hogy mindenki paraszt, csak én nem?Elég nagy a sötétség néhány fejben! UI:én akkora seggarc vagyok, hogy még a fülemen is tudok fingani.eszkapkibohóka!
süti beállítások módosítása