Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mégis puhapöcs a "született túlélő"

A dzsungelben is van étterem

2007. augusztus 09. 11:00 sixx 41 komment

A Survivor című valóságshow töretlen népszerűsége többek között annak az egyszerű tényezőnek köszönhető, hogy akadnak közöttünk olyanok, akik nagyon szeretnek otthonuk melegében üldögélve mások kínlódásán szórakozni, vajon megeszi-e a nyers birkaagyvelőt Mike, ha úgy hozza a sors? Persze mindenki tudja, hogy csak olyat kapnak enni a jelentkezők, amibe nem halnak bele, így valahol művi az egész bohóckodás, erre én is képes vagyok, asszony, hozd a jelentkezési lapot! Az igazi kalandorok erre csak legyintenek, ugyan már, zabálnátok nyers kígyót hat napon kersztül, majd rájönnétek milyen az igazi túlélés!

Nos, az angol Channel4 be is mutatott egy ilyen született túlélőt, egy Bear Grylls nevű ex-SAS kommandóst, aki a sorozat ígérete szerint megmutatta, hogyan kell életben maradni akár a legextrémebb körülmények között is, és a moha milyen jól jön, ha három napja már semmit nem ettünk. Grylls a sorozatban egyedül küzd meg az elemekkel, semmilyen külső segítséget nem vesz igénybe, életét kockáztatja a nézők kedvéért, juj de izgalmas.

A baj csak az, hogy most úgy tűnik, hogy a jég hátán is megélő keménylegény a forgatás alatt pihepuha szállodai ágyakban szürcsölgette a pezsgőt, és hangulatos hegyi éttermekben zabálta a marhasültet. A majd másfélmilliós nézőt a képernyők elé szegező sorozat egyik epizódjában például drámai hangon jelentik be, hogy Grylls megmutatja milyen lehetett Robinson Crusoe-nak, hiszen egy lakatlan szigeten kell felszerelés, kovakő és öngyújtó nélkül boldogulnia - erre most kiderült, hogy a "lakatlan szigetnek" Hawaii adott otthont, hősünk pedig szállodában éjszakázott, nem a vadállatok között.

A nézőket teljesen palira vevő csatorna műsorában szinte minden jelenet megrendezett volt, a kommandós szakértő kezekkel összerakott tutaját sem ő, hanem egy konzultáns túlélő-szakértő (mert ilyen meló ezek szerint csak van) építette, sőt, az emlékezetes "harapjuk le egy kígyó fejét, hogy megigyuk a vérét!" jelenetet sem elsőre vették fel, ráadásul a kígyó már nem is élt, bruhaha. Kíváncsi vagyok mikor láthatunk végre egy olyan sorozatot, amiben Kovács János megküzd az elemekkel, de férfiasan, bajuszpödrve, nem pedig nézőt átbaszva, jó sok pénz bezsebelve. (Grylls egy másik sorozatának pozitív kritikájáért ide tessék klikkolni.)

nafrooth 2007.08.09. 11:55:45

tyűha, van olyan, hogy valami nem igaz ami tévében van?
most valami összetört bennem...

gyengetölcsér · http://hidegskocia.blogspot.com 2007.08.09. 12:14:40

kár, pedig en neztem/nezem a musort. De ezek utan mar nem biztos. ismet at lettunk vagva.

mickeyknox 2007.08.09. 12:27:41

ez nagyon jó. asszem a discoveryn van valami ürge aki még a nyűveket is lezabálta egy szarvas- vagy őzdögröl. ezek után többet feléje sem néztem ennek a műsornak, az is nyilvánvaló csalás. vagy a srác gyorsan kapott utána egy antibiotikum-koktélt a vadon közepén :-))))

nafrooth 2007.08.09. 12:59:12

mickeyknox, drága, ez az a műsor...

HollyFcuk 2007.08.09. 13:55:10

"...kovakő és öngyújtó nélkül?" klasszikus:)))

Sajnos azonban speciel ennél a faszinál mindig van valami spéci kovakő! Ha más nem is csak egy kés meg a kő, de az ott figyel.
Ja meg a cipőfűző és a kulacs:))
Másra nincs is szükség Izlandtól Costa Ricán át a Mojave sivatagig a túléléshez.
Egyébkent sztem jó ez a sorozat, engem leköt és jól szórakozom közben, leszarom, hogy csinálták. Azért nem minden nap lát az ember iszapos gejzírben főtt háromnapos döglött havasi zerge szemgolyót szétfröccsenni emberünk fogai közt. fincsi bíí!

kew1n 2007.08.09. 14:04:19

amugy a Man vs Wild a Born Survivor: Bear Grylls es az Ultimate Survival sztm egy es ugyanaz a sorozat, elobbi az eredeti cim, kozepso a channel4-es utobbi meg valamiert a discovery erthetetlen elnevezese, mert mindenhol a legelsot hasznaljak hivatalosan.

Kobaljov 2007.08.09. 19:12:55

már évekkel ezelőtt megmondták: ez nem az igazi túlélés, kisnyugdíjból megélni a Balatonnál nyáron, az az igazy

robie3 2007.08.10. 10:42:34

amióta a sorozatot nézem, mindig volt bennem egy olyan érzés hogy ennek a faszinak mindig mákja van...
pl:
hogy tud egy kétbalkezes pali elsőre ledobni egy 30méterre levő nyulat???

am aki szereti a sorozatot annak ajánlom figyelmébe a survivorman nevezetű sorozatot.

les stroud a survivorman, aki hét napon keresztül EGYEDLÜL járja a világot sokkal keményebbnek tűnik. igaz a sorozat nem annyira látványos mnivel ő saját magát filmezi!

bár itt is van egy kis bib... hogy hogy mindig a hetedig napon ér ki a sivatagból vagy az őserdőből???

mickeyknox 2007.08.10. 12:34:32

nafrooth

télleg? :-)) csak egy részt láttam, de ezek szerint nem jegyeztem meg a nevét a rambónak.

king_one 2007.08.10. 22:55:32

énis néztem a discovery-n de nagy naivság kellett ahoz hogy elhidd igaz.

egyszer tutajozott egy esőerdei folyón aztán kikötött hogy inkább a parton gyalogol, ment több órát a tök egyforma fák közt aztán ilyet szól "mégsincs olyan közel a tengerpart, inkább visszamegyek" és érdekes módon pikkpakk visszatalált a tutajhoz. máskor meg bevetette magát egy "nagyon mély" szakadékból ami olyan mély volt hogy benne állt az operatőr és onnan kamerázta. vagy este beásta magát a hóba aludni aztán reggel ilyen kamu ébredés az operatőr elött.

king_one 2007.08.10. 23:01:48

egyébként csak azt igérte megmutatja hogy kell, nem azt hogy túléli :)

Kobaljov 2007.08.11. 09:57:58

robie3: nem tűnik elképzelhetetlennek a 7 napos idő, ha megfordítjuk a kérdést: gyakorlott túrázóként jó közelítéssel meg tudja saccolni, hogy mekkora távolságról kell indulnia, hogy a 7. napon elérjen x-be ha nagyjából képben van a terep jellegével (és persze ha nem történik semmilyen komoly lassító tényező)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2007.08.11. 10:54:38

Én a Discovery-n néztem eddig,és engem nagyon lekötött,jobban mint a tv2 meg az rtlklub együttvéve,de ha ez igaz,akkor most egy világ omlott össze bennem....

robie3 2007.08.12. 11:33:45

Kobaljov: igazad van. előző hozzászólásom utolsó bekezdése, csak egy "mindenbenhibátkereső" megjegyzés volt.

amúgy a survivorman első évadjának uccsó részéből (Behind the Scenes) kiderül, hogy hogyan is készül egy rész.

és az egyik részben, az hiszem a Georgian Swamp bekötött szemmel vitték be a krokodilok közé...

ugy gondolom, hogy a man vs. wild című sorozat inkább a látványra megy rá, így sokkal magávalragadóbb (és szerintem a költségvetése is minimum 10szerese a survivorman című sorozatnak), viszont a survivorman című sorozatből többet lehet tanulni.

DOC BRAIN 2008.03.20. 12:05:54

Van benne valami hogy Bear Grylls nem is nagy túlélő, hiszen állandóan a legjobb teljesítményét adja pedig több napon át nem is kajált(már hogy a film szerint csak pár bogyót kap be néha)Ha megnézzük a survivormant akkor őrajta látható a fáradságnak a jelei, átcseszés nélkül éli túl a helyzeteket, ezért hiszek még mindig jobban Les Stroud teljesítményében, mint Bear Gryllsében.Ráadásul Les tévé stáb nélkül megy a kalandra.

DOC BRAIN 2008.03.20. 17:48:22

azért sztem még mindig kemény a gyerek

saaby 2008.11.13. 18:14:09

Basszus!
Ez az ember a SAS-ban nyomta 3évigamíg el nem törte a gerincét egy ejtőernyőzés során. Kibaszták a seregből, ezután talpraállt és csinált egy ilyen filmsorozatot, ahol napokig szív keményen.
Ekkora fasz népséget mint a magyar, mindig azt keressük hol lehet belekötni-belerúgni valakibe...
szánalmas

Target07 2008.12.06. 19:07:13

Ja. És akadnak közöttünk olyanok is, akik nagyon szeretnek otthonuk melegében üldögélve mások "kínlódásáról" posztokat írogatni.
Kis értelemmel (kb. olyan átlagossal) a sorozatot követve szerintem tök egyértelmű, hogy félig-meddig művi az egész, emiatt nem feltétlenül szükséges kiborulni, és "leleplező hatású" bejegyzéseket írogatni. Ha valaki csak egy töredék részt is normális odafigyeléssel megnézett, akkor nyilvánvalóvá válhatott, hogy bizonyos részek (mondjuk a nagyja) a bemutatás kedvéért megrendezettek, tehát ezzel a tudattal kell nézni. Szerintem pont azért jó a sorozat, mert a néző számára egyértelmű, hogy bemutatást, ismeretterjesztést nyújt olyan köntösben, mintha tényleg...
Amúgy kellemes, látogatást vonzó, jó kis szaftos bejegyzés az otthon melegéből.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.12.06. 20:37:39

target: aszonták, egyedül az elemekkel? azt. aszonták, életveszély? azt. hazudtak? igen. megírtuk? meg. nem értem a problémát.

Target07 2008.12.06. 23:42:31

sixx: "aszonták". Igen. Amit írsz, minden stimmel. Természetesen. De az adást máshogy nézed. Tartom magam az előző kommentemhez. Ne vásárolj hipermarketben, képesek, és Téged is átvágnak!

zsolt885 2008.12.20. 18:43:04

Én saaby-val értek egyet.
Ha nem tetszik nézzétek a Győzike showt, abban aztán minden eredeti.

DízelBoy (törölt) 2008.12.24. 14:55:13

Én azért nem nevezném ezt a csókát puhapöcsnek. Igyon már a kurva anyja elefánt szart, teve belsőségeket. Egyen a halál döglött zebrát, meg tetveket. Az h hol alszik szerintem levan szarva. Menjen a cikkíró az északi sarkra és ugráljon bele a jeges tenger vízba, majd megnézzük h ki a puhapöcs.

Erdélyböl 2008.12.31. 18:54:58

Helo , szinte mindenkinek átolvastam a kommentjeit es az en belatasom szerint amit ez az ürge csinál az nem valami igazá elkepszetö , de ha hiszitek ha nem en is szinte vegig tudnam csinálni az egeszet nembiztos ijen 100%-kos hozzáálásal de biztosvegig csinalnam , az urege csak egy komandos kikepzesen eset át es kesz en pedig nekaptam semi kikepzest es ha valaki betene egy ijen musorba siman atbirnam vinni az egesz musort , ha akartok üzeni erre az email cimre irjatok bartis.elod@yahoo.com

nickvagyokmintaname 2009.01.03. 02:09:09

@DízelBoy:
Egyetértésem.
Ja, és véletlenül még egy igen magas hegyet is megmászott. Talán a legmagasabbat. Jelentkezzen, akinek szintén megvan egy, vagy két 8000-es csúcs. Vagy az is kamu?
Hidegvízes felvételek jégtáblák között, az is kamu? És tényleg, akár aludhat hotelben, melegben, a műsor mindenesetre nem rossz, mert ha a szakértő szavát adja is tovább (amit egyébkét szerintem a műsor előtt mintha említenének is...), nem hülyülök tőle úgy mint egy szöszi kalandjaitól a dél-amerikai tudomisholban. Vagy a nagyeszű, Balázs-féle "cikizlek te dzsungel-celeb" műsortól.

tűzifa 2009.01.24. 19:15:54

hello mindenkinek én is szoktam nézni a műsort bear grylls-ről nem semmi a csávó az biztos azért mert nem sokk ember oylan mint ő nem sokan csinálnák meg azt amit ő csinál pl pucéron jéghideg vizbe ugrani a vulkán láváján menni veszélyes! szemgolyót enni az élőbékát megete nem próbálnám ki az biztos ,akkor a teve szarjának a nedvét meginni áá fuuj akkor sziklákat mász meg kötél nélkűl általába! az nem semmi szerintem veszélyes meg még mennyi mindent csinált! én bátornak tartom az tuti!!

Andris94 2009.03.16. 20:10:02

Ne higyjetek már annak aki ezt írta, miért mozog a kígyó a szájában akk? Miért eshet le szakadékba, miért történhet vele rossz? Ez van, aki a tv-n nőtt fel, az nem ismeri az emberi tűrőképesség határát... Ja és mint az elején kiemelik: "SEGÍTSÉGET VETTEK IGÉNYBE, kérjenek szakértői véleményt, mielőtt egy új kalandokkal teli stb." Ezért jó ez a műsor, nem csak a pozitív dolgokat jeleníti meg. Pl egy részben beleesett egy lyukba, ott segítséget kért a stábtól... Meg azért csak nem gondolhatjátok, h amikor levetkőzött pucérra akkor egy forró jakuzziba ugrott, a kamera is megfagyott... Lakókocsiban meg h aludhatna ha helikopterrel is nehezen megközelíthető tájon van??? Gondolkodjatok. Természetesen nem minden úgy van ahogy látjuk, de nem lehet kritika nélkül nézni egy ilyen izgi műsort? Ja és szted puhapöcs? Csináld utána...

zorutaan 2009.04.06. 19:50:22

Ha értenétek kicsit is a túléléshez és tudnátok mi az az SAS akkor tudnátok hogy a csávó kemény és ért a túléléshez. De ha nem elég az SAS akkor volt a francia idegenlégióba is és ő a legfiatalabb angol aki megmászta a monte everestet és ez nem egy valóságshow a műsor lényege az hogy megtanuld az életbenmaradáshoz szükséges technikákat. És olyan rész is volt ahol nem volt szerencséje és az egész arca bedagadt.Könnyebb kritizálni mint utánanézni hu.wikipedia.org/wiki/Bear_Grylls
nem azért szeretem a műsort mert olyan dolgokat csinál amik undorítóak hanem mert olyan dolgokról szól amik hasznosak és ugyanezek vannak egy túlélő könyvben is. Szerintem a műsor jó és sok hasznos infó van benne az meg hogy mit csinál meg és mit nem az nem érdekel. Titeket is csak azért érdekel mert kötekedni lehet valamivel

Medi86 2009.05.05. 17:24:53

Ez az egész felhajtás Bear és a műsor körül, semmi mást nem bizonyít, csak a hihetetlen mértékű emberi bunkóságot, rosszindulatot és irigységet. Könyörgöm nézd meg a cikk címét...már az is paraszt!
Arra lennék kíváncsi, melyik konkurens csatorna ócska műsorát üthette ki a nyeregből amivel elindította ezt a hullámot.
Kezdjük ott, hogy a műsor elején nyíltan közlik, hogy szükség esetén segítséget vehetnek igénybe...és ennek az oka nem az, hogy Bear nem elég kemény pasi, hanem, az, hogy a csatorna nem szeretne tönkremenni ha esetleg meghal.
Ráadásul Bear kapott túlélő kiképzést is az SAS-nél. Ezenfelül nem sorolom mennyi nem éppen hétköznapi teljesítmény köthető a nevéhez. (Ja! Azt meg nem állította soha, hogy egyedül volt a gumicsónakban. Sőt a honlapján fennt van egy tv-s interjú amiben halálra dícséri a stábtagokat akik vele voltak.)
Ami a Survivormant illeti...az mennyivel valósabb, hogy 4 kamerát cipel magával, amit letesz valahol, elbaktat előtte x km-t, visszamegy, felszedi, valahol megint lerakja, megint felveszi és így tovább? Arról nem beszélve, amikor kameralencsével gyújtott tüzet...persze ez minden eltévedt nyomrolutnál alapkellék az erdő közepén nem? De a kedvencem az volt tőle mikor fennhangon beharangozta, hogy bemutatja hogyan kell túlélni, ha lezuhansz egy repülővel és eltörik az egyik kezed, aztán a műsor felénél közölte, hogy beleunt a félkezes túlélésbe. Pfff...
És a végére még: azt már alaból bunkóság feltételezni a cikk írója részéről, hogy az emberek azért nézik, mert gusztustalan dolgokat csinál (ezért a Győzikét nézik)...dehát mindenki magából indul ki. Mert melyik hülye nem tenné meg ugyanezeket a dolgokat, ha életben akarna maradni?
A műsor igenis hasznos és érdekes dolgokat mutat be és közben szórakoztató, Bear pedig egy szimpatikus, szerethető ember. Én mindenesetre még nagyobb kedvvel megyek túrázni mióta nézem.:)

Medi86 2009.05.05. 17:27:32

Ja és ki mondta, hogy mindig a 7. napon ér ki az adott helyről? Egy hete van rá, de ált. nem tart addig....de persze ez az erőltetett kötözködés is annyira jellemző...,,Ha én nem tudom megcsinálni akkor ő is biztosan csal." Röhej.

lonyai 2009.05.14. 04:24:20

ha nem tűnt volna fel ez egy műsor, filmezik a szereplőt, tehát nem egyedül van.
Szerintem szórakoztató és jó a műsor ha valaki emiatt átvágva érzi magát az a kretén...

Tomika001 2009.05.25. 15:41:13

Teljesen mindegy,hogy szálodában alszik e vagy sem mert valóstzinűleg túlélné egyedül is és egyébkétn a műsor elején elmondják h néhány körülményt direkt neki teremtettek meg és igen lehet fikázni orrba szájba de tegye föl a kezét aki megmászta a himaláját és átkelt a befagyott bering tengeren és a királynő tiszteletére 8000 méter magasan egy hőlégballonon lógva megebédelt. Szerintem igazi egyéniség mégha kicsit csal is.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.25. 15:51:18

ó, a faszomat se' érdekli már ez az egész, szakadjatok már le a témáról. ha nem értitek a cikket, üljetek vissza az iskolapadba tanuljatok meg szöveget értelmezni, és gyertek vissza. a műsor elején csak azóta mondják el, hogy néhány körülményt neki teremtettek, mióta lebuktak. és nem, nem hiszem, hogy segítség nélkül túlélné a kalandok felét sem. rászemről lezárva.

Tomika001 2009.05.25. 17:27:39

De értem a cikket miszerint Bear szállodákban aludt és hawaii volt a lakatlan sziget stb. De egyébként gondolhatja az ember h valószinű van egy ilyen műsor mögött csalás és a Discovery ezt egy percig sem cáfolta sőt kijelentette,hogy kész egy olyan sorozatrészt késziteni amelyben ugymond a kulisszák mögül lesz bemutatva,hogy mit is jelent ez a mesterséges körülmény. Ugyanezt a kijelentést tette később a chanel4. De akárhogy is nézzük ha nem is élné túl az összes kalandot de valószinűsithető hogy jobban túlélné a vadont mint más ember. Egyébként akinek nemtetszik van egy másik túlélő is aki egy sisakra szerelt kamerával stáb nélkül egykéssel vág neki hasonló vidékeknek. Valamint a űsor sem azért van hogy jót szórakozz a szenvedésein ugymond hanem ,hogy ha olyan helyzetbe kerül az ember megtanuljon alkalmazkodni. Száz szónak is egy a vége lehet h csal és nem mindig tiszta lapokkal játszik de tud valamit. béke.

Tomika001 2009.05.25. 17:31:07

EGYKIS FORRÁS:Az Isle of Wight szigeten nevelkedett, három évet szolgált a SAS légierőnél, amely a brit hadsereg különleges egysége. A katonai szolgálat során három helyen tört el a gerince egy dél-afrikai ejtőernyős baleset következtében. Balesete és súlyos sérülése ellenére Bear 1998-ban, 23 évesen, a legfiatalabb brit hegymászóként jutott fel a Mount Everest csúcsára. Ezzel kapcsolatos élményeiről a "The Kid Who Climbed Everest" (A srác, aki megmászta az Everestet) című könyvében számolt be. A fenti sikert követően Bear újabb rekordot teljesített azzal, hogy az Everestet megjárt csoport tagjaival együtt jetskivel megkerülte az Egyesült Királyságot. Elsőként szelte át egyedül a fagyos észak-atlanti óceánt egy nyitott, felfújható csónakban. Erről a kalandról írta "Facing the Frozen Ocean" (A fagyos óceánnal szemben) című könyvét, amelyet az Egyesült Királyságban az "Év sportkönyvének" jelöltek, a Királyi Tengerészet pedig díjat ajánlott Gryllsnek a rekordot jelentő expedíció elismeréseként.
2005 júniusában Bear újabb világrekordot ért el, amikor 8 000 méter magasban költötte el vacsoráját egy hőlégballon aljára erősített asztalon. Bear a hőlégballon kosarából ereszkedett le az asztalhoz, tengerész egyenruhában elfogyasztotta háromfogásos ebédjét, majd tisztelgett a királynőnek és ejtőernyővel földet ért. Célja két, fiatalokat támogató jótékony szervezet tevékenységének támogatása volt. 2007. május 15-én Bear újabb világrekordot állított fel, amikor motoros ernyővel elsőként repült át a Mount Everest fölött. Bear és Gilo rekordjáról a Planet Earth csoport készített felvételeket, amelyből kétórás dokumentumfilm készül majd a Discovery Channel és a brit Channel 4 tévécsatorna részére. 2007 tavaszán jelent meg Bear legújabb könyve, amelynek címe: Born Survivor: Survival Techniques From the Most Dangerous Places on Earth (Született túlélő: túlélési technikák a föld legveszélyesebb helyein). A mű már a Sunday Times top 10 bestseller listájára került.

sziszus22 2009.07.27. 14:53:17

:) Szerintem minden véleményt tiszteletben kellene tartani. Mivel az összes "kalandot"kamerával rögzítik, senki nem feltételezné, hogy egyedül van. Teljesen mindegy, hogy 5 csillagos szállodában tölti az éjszakát, vagy éppen a vadonban, az is elnézhető, hogy kap teljes ellátást, mivel csupán azt mutatja be, hogy HA VÉLETLEN OLYAN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÉ KEVEREDNÉNK, MI LENNE A HELYES.Nem azért kóstol bele mindenbe mert NEKI NINCS OTT MIT ENNI, csupán HITELESEBB...Ha úgy kezdené az egészet, hogy itt van mellettem egy elpusztult teve és képzeljék, meglehet inni a bendőjében található vizet...inná meg a görcs, csak megmutatja, hogy tényleg fogyasztható. Lehet utána leöblíti valami finom üdítővel...és?...rengetegen tűnnek el őserdőkben, hegyekben...és nem árt ha tudják mire ügyeljenek, nekik nem lesz ott a stáb, viszont nagyobb bátorsággal esznek meg egy növényt vagy állatot...és tévhit, hogy mindenfelé van már étterem.Jártam olyan helyen, ahol még csak nem is ettek kész kaját az emberek, csak amit saját erejükkel megszereztek és elkészítettek...én tisztelem ezt a csávókát és mindenki előtt ott a lehetőség, hogy utána csinálja ha csak pénzért is...

figaaro 2010.01.12. 13:28:12

igen igazad van ha ő nem mutatná meg hogy mitt csinálj pl a sivatagba ha olyan helyzetbe vagy akor meg dőglenétek enyi csakk!!!!!!!!!!!:D

Microfun 2010.01.13. 11:10:18

Sejthető volt hogy van egy kis "medzsik" a műsorban,de a "most úgy tűnik" és az "erre most kiderült"(cikkből idézve),nem a legmeggyőzőbb forrás. Én szeretem azt a sorozatot. Azt meg hogy puhapöcs,kis se kacagom. Csókolom

krifi95 2010.01.22. 22:02:31

Én is ezt mondom hogy kit érdekel hogy éjjel hol alszik és miket iszik-eszik napközben ugyanúgy megeszi a lárvákat vagy a nyers húst és megmutatja hogy hogyan kellene ha ilyen helyzetbe kerülnél túlélni a a vadont. És a műsor elején ki is írják hogy néhány jelenet meg van rendezve hogy be tudja mutatni a túlélési technikákat.

Szotyi 2010.01.22. 22:11:15

Bírom az ilyen tudatlan (itt ez a legenyhébb használható szó) embereket, akik úgy próbálnak nagyok lenni, hogy másokat fikáznak. Kedves sixx (amúgy simán elmehetnél pornószínésznőnek egy ilyen névvel), a cikked jellegéből, és tartalmából világosan kiderül, hogy nemcsak nem néztél utána a valós tényeknek, de a sorozat egyetlen részét sem láttad, de még az egészről is csak hírből hallottál. Ez önmagában nem gond, de akkor ne kombinálj össze mindenféle hülyeségeket, mert én sem láttam egy részt a másik túlélés-showból, mégsem kezdem mindenki előtt szidni. A Hawaii-os részben tényleg van kamu, szerintem vagy kevés idejük lett volna felkészülni, vagy Hawaii túl felkapott üdülőhely egy ilyen jellegű műsor leforgatásához, de valami okuk biztos volt erre a kis csalásra, mert ha a műsor 90%át biztos megcsinálta (mert megcsinálta) akkor nem tudom elképzelni, hogy a lustaság miatt nem csinál meg egy részt. A másik híres kamu-rész az egyik epizódban a vadlovas volt, nevezetesen, hogy Bear vadlovakat próbál becserkészni, és egy septiben összecsapott lasszó-szerűséggel meglovagolni. Nos, ezek a vadlovak igazából egy közeli farmról kölcsönzött, betört lovak voltak, de ennek az indokára is rájöhetünk, nevezetesen hogy alig vannak ténylegesen vadlovak, de a producerek gondolom akartak egy ilyen részt is a műsorba. A lakatlan-szigetes rész, amit te is említettél, és ami a Tűzgyűrű második epizódja volt, Szumátra közelében, viszont NEM Hawaiion lett forgatva. Gondolom hallottad, hogy volt valami "Hawaii" amit könnyebb megjegyezni mint azt, hogy Szumátra, és volt valami "kamu" meg "szálloda", és összekombináltad. De ha egy csöpp ép eszed is van, a show elején a helikopterből láthattad a szigetet, ahova ledobták, szerinted elfért volna ott egy szálloda? Esetleg láttad a tetejét? Kígyót nem egyszer evett, de a fejét egyiknek sem harapta le, és de, egyben vették fel, csak azt a részt mindig kivágják, ahol épp megöli az állatot, ha nem tűnt volna fel, mert az sokkoló lehet az embereknek. Ha meg azt hiszed, hogy egy kígyó fejét leharapni okos dolog, kívánom, hogy próbáld ki, remélem torkon mar egy mérgesebb faj. Azt, hogy egyedül van, egy percig sem állította, de nem lepődök meg azon, hogy egy hozzád hasonló kaliberű ember egy olyan részből, ahol Bear a sivatagban sétál, és távolról látod, nem azt szűri le, hogy valaki biztos kamerázta, mert az ő kezében nincs kamera, hanem hogy aha biztos egyedül van mert nincs mellette a képen senki. Az ilyen emberek miatt (rövidebben gy.k.) van a műsor elején a kiírás, hogy segítséget vettek igénybe. A hadseregnyi stáb valójában pedig egy kamerás, egy hangmérnök, és egy biztonsági szakértő, aki az előbbi kettőért felel. Magyarul ahor Bear lemászik példának okáért, őket kötélen leeresztik. Tehát ők azok az emberek, akik fel vannak készülve a terephez, Bear pedig az, aki nincs. Másik nagyon idegesítő a sok birka, akik elolvassák a cikket, és ilyen kommenteket írnak h "háhá láttamegyrészt bogaratevett biztoskamu". Ha hasonlóan tájékozatlanok vagytok, mint a cikkíró, könyörgöm ne szólaljatok meg. A tiszteletem viszont azoké a kommentelőké, akik elsőnek írtak valami értelmeset, és oltották be a cikkírót. Már csak a szellemi színvonal különbségéből le lehet vonni, kinek van igaza. Te meg sixx, ha úgy érzed, hogy a kertedben ülve benzintűznél szalonnát sütni, majd leoltani ezt az embert, aki már több dolgot vitt véghez, mint amennyiről te álmodni sem mernél, nagyon férfias, és nem "puhapöcsű", akkor további sok szerencsét kívánok neked, és kívánom, hogy maradj hasonló színvonalon, mint amilyenen most vagy. Üdv.

Szotyi 2010.01.22. 22:12:00

És bocs mindenkitől hogy kissé bő lére eresztettem :D

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.23. 19:46:05

egy kérdésem van minden lelkes fanboyhoz: és hogy állunk a minekkel?
süti beállítások módosítása