Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kirúgták a Story főszerkesztőjét

2014. június 26. 17:21 mdor 46 komment

Kirúgták Ómolnár Miklóst, a Story és a Best bulvármagazinok főszerkesztőjét, akit a magyar bulvárújságírás egyik megteremtőjének tartottak. Utódja Szalai Vivien lesz, aki eddig is a Story magazinnál dolgozott, de főleg bulvárkönyveivel, többek között a Stohl Andrásról és…

Olvasson még »

Hírek krumplis tészta mellé

Hazai médiahírek

2012. február 20. 11:30 barb 4 komment

Lakatos Márk a TV2-re megy. A Viasat3-ról a TV2-re költözteti átalakító műsorát a másságát nyíltan vállaló stylist. Lakatos Márk tavasszal induló produkciójában - ahogy eddig is - magukkal elégedetlen nőket fog megszépíteni. Vágó István Híradót vezetett volna a Story TV-n…

Olvasson még »

Lecserélik az Elle főszerkesztőjét?

Az Elle Dekor az IQ Presshez került

2011. február 10. 13:00 barb 16 komment

A hivatalos közleménynél egy héttel hamarabb írtuk meg, hogy a nagy múltú Elle magazin a Hearst Sanomához került, miután kiadója az Adoc-Semic végelszámolással megszűnik. A Sanoma oldalán azonban a közlemény kiadása után számtalan glossy magazinos vezető poziciót hirdettek…

Olvasson még »

Hírek fish&chips mellé

Hazai médiahírek

2011. február 03. 11:00 barb Szólj hozzá!

Ahogy azt előre megmondtuk, elkezdődött a tippjáték arról, hogy ki fogja vezetni a Csillag születik3-at, miután Stohl András bírósági tárgyalása miatt nem vállalta. A Blikk szerint Sebestyén Balázs, Csonka Pici, Hajós András, Berecki Zoltán és Hujber Ferenc is szóba jöhet.…

Olvasson még »

Hírek currys lencseleves mellé

Hazai médiahírek

2011. január 04. 11:00 barb 7 komment

Aki még nem tudná, Rákay Philip és Süveges Gergő lett az m1 és az m2 intendánsa. Süveges blogjában a megbízatásról úgy értekezik, mint egyszerre veszedelmes és egyszerre inspiráló felkérésről, melyben a személyes bukás esélye gyakorlatilag százszázalékos. Mint írja,…

Olvasson még »

Hírek rántott kecskesajt mellé

Hazai médiahírek

2010. december 29. 11:00 barb 3 komment

Médiatörvény: újabb botrány a közrádiónál, újabb pofonok nyugatról. Az Európai Bizottság közben megkezdte a vizsgálódást a magyar médiatörvény ügyében. Az ünnepek után is folytatódik a tiltakozás a múlt héten elfogadott – Orbán Viktor szóvivője szerint…

Olvasson még »

Hírek fasírt mellé

Hazai médiahírek

2010. november 25. 11:30 barb 2 komment

Erdélyben is fogható a Gazdasági Rádió. Az Erdély FM és a Gazdasági Rádió megállapodást kötött arról, hogy a határon túli, magyarok lakta területeken is elérhető legyen a Délutáni Monitor című adás, így hétköznapokon Marosvásárhelyen az FM 97,1-n és Maroshévízen az…

Olvasson még »

Hírek lencseleves mellé

Hazai médiahírek

2010. november 02. 11:00 barb 1 komment

Orbán Viktor miniszterelnöknél is lobbiztak az alapítók a Duna Tv megmentéséért a hírszerző cikke szerint. Bár a Duna TV alapításában részt vevő jobboldali értelmiségiek közbenjárása révén sikerült elejét venni a két köztévé összevonásának, a "nemzet…

Olvasson még »

Hírek nyári káposzta mellé

Hazai médiahírek

2010. július 20. 11:00 barb 5 komment

Összesen százmillió forintra büntette a GVH a Lapkert, a Ringiert, a Sanomát és az Axel Springert a terjesztési szerződésben előírt versenykorlátozó kitételek miatt. A Versenytanács szerint a Lapker 1998-as privatizációjakor a többségi tulajdonos Lagardére vállalta, hogy nem…

Olvasson még »
süti beállítások módosítása