A SportKlub eladásáról szóló posztunk alatti kommentekben kicsit elszabadultak az indulatok. Lásd:


Nakéremszépen.
Elöljáróban két dolog:
- Liverpool-drukker vagyok 1982 óta.
- Jelenleg T-, előtte UPC-előfizető voltam, soha nem volt Digisportom.
És idegbeteg vagyok minden hétvégén, amikor rissz-rossz, pixeles streameken nézem a Digisportot, vagy mire találok egy korrekt képminőségű, érthető nyelvű forrást, már 3-0-ra vezetünk az Arsenal ellen. Én is szeretném, ha lenne a szolgáltatómnál angol foci, és lefekvéshez kiválóan andalítana egy olasz meccs, de ha ennek az az ára, hogy felülről állambácsi beleszóljon, vagy az, hogy a szabad piaci versenyt korlátozzák, akkor kibírom operettfutball és PL nélkül.
Tessék már megérteni, hogy a Digisport pontosan azt csinálja, amit kell neki. Olyan tartalmat kínál, amit más nem. Ha kell a kontent, előfizetsz. A Digi a piacról él, pont úgy, mint a többi szolgáltató. A UPC eddig nem feltétlenül azért nem emelte be a kínálatába a két digis sportadót, mert drága, hanem azért, mert van neki saját sportcsatornája, aminek nem akart konkurenciát. Most, hogy a Sport TV-t (is) gyártó Chellomédiát eladták az AMC-nek, már más a helyzet, kíváncsi is vagyok, mit lépnek.
Azért viszont nem lehet kurvaanyázni egy tévét, mert exkluzív tartalmat vett meg - a PL közvetítési jogait a Sport TV, a SportKlub, az RTL és akár a köztévé is megvehette volna, de nem tette. Miért nem tetszett zsebbe nyúlni? A T például között egy exkluzív szerződést a Fox-szal, így a csatorna egyelőre csak náluk látható, prémium sorozatkínálattal, alapcsomagban. Ügyes. Szabad a piac, szabad a vásár, mindenki előtt ott a lehetőség, hogy megvegye azt a tartalmat, amitől jó nézettséget és magas bevételt vár.


Christian Gossett The Red Star című, alternatív Oroszországban játszódó képergényéből tévésorozat lesz, legalábbis az io9.com szerint. 



A beszélgetés előtt, a bemutatón. A szereplők balról jobbra: Allison Williams, Zosia Mamet, Lena Dunham, Jenni Konner és Richard E. Grant, a harmadik évad egyik brit vendégszereplője. Fotó: Tim Anderson, Sky Production Services.


