Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az Exatlon lett az egyhangúság új mértékegysége

2019. január 04. 06:00 sixx 103 komment

screen_shot_2019-01-03_at_22_41_59.png

Az európai versenyzők hamar megismerték a pályát, különösen az új-zélandi Paul Radisich.

Két adáson vagyunk túl a dominikai palikozásból, és ha agyonvernek sem tudom megmondani, miről és kinek szól ez a műsor, amit Exatlonnak hívnak, és kábé olyan, mintha a Survivor egzotikus helyszínét a Ninja Warror nagyon lebutított pályáival kereszteznénk, erre ráengednénk 8 profi sportolót és 8 sportos civilt, és az eseményeket nem viccesnek mondott műsorvezetők, hanem egy sportkommentátor narrálja hol sikoltozva, hol hörögve.

Mindezt minden nap, mától már 90 percben.

Szakértőinket kérdezem, ez a Sandokan gyerekek, ne őrjítsetek meg! 

A legalapvetőbb probléma a műsorral a szerkezete, hiszen két adásból világosan kiderült, hogy ez a műsor, amiből, ha jól számolok, 50 körüli epizódot rendelt a TV2, arról szól, hogy minden adásban a 16, majd később egyre fogyatkozó számú versenyző ugyanazon a pályán megy végig párosával, és az a nagy bolondítás, hogy amelyik csapat nyeri az alapakadályt, annak játékosai egymással is megküzdenek, és ezért kapnak külön lóvét. Aztán másnap ugyanez. Harmadnap megint. Aztán valaki, valahogy kiesik, gondolom, utolsó lesz valami versenyben. De a móka megy tovább. Újabb nap, újabb pálya.

Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertől, aki még mögötte van.

Lehet, velem van baj, de én ebben nem látok egy műsort. Az eredetileg hetente egyszer jelentkező Survivor az RTL-en is csak úgy működik napi kiadásban, hogy a reality részét, a játékosok mindennapjait, az egymással való napi baszakodásokat kiemelten kezelik, míg az Exatlonba ennek egyelőre nyoma sincs. Az első műsorban a reality rész nettó két perc volt, a nyertes csapat luxusvillába költözött, a vesztes egy faházba, ahol a kert végiben van a budi, és nincs meleg víz. Hümmögtek. A nyertesek üvöltöttek. És ennyi, ezen túl maradt a pálya, a lassított felvételben csöpögő izzadságcseppek, az ugyanazt a mozdulatsort hol lassabban, hol gyorsabban végrehajtó játékosokról készült képek, melyek nagyjából annyira voltak változatosak, mint Palik László szakkommentálása.

Hova tűnt Damon Hill?

"Átbújik alatta! Sikerül! Micsoda tempó! Most kell belehúzni! Itt az esély!" Ezt hallgatjuk a nem túl megterhelő akadálypályát abszolváló játékosok erőlködéséhez aláfestésnek, és ez még a jobbik eset, mert Palik a felvezetések, a versenypárok kiválasztása és az eredményhirdetés alatt valami egészen fura tempóban beszél, ott vesz levegőt, ahol nem kéne, ige és igekötő között tart hatásszünetet, mintha teljesen elfelejtett volna magyarul. Az ok egyébként prózai: a műsort a török jogtulajdonos török stábja gyártja Dominikán, a magyar stáb minimális (ha minden igaz, tíz fő alatt vannak), és hát a törökök nem biztos, hogy tudnak magyarul, viszont megvannak a sémáik, amikre rá kell húzni a kontentot, és ha azt üvölti az adásvezető vagy rendező vagy ki, hogy "most tessék szünetet tartani" azaz "şimdi mola ver", akkor ott levegőt köll venni. (És egyébként ezért lehet minimális a reaity tartalom is.)

Jean Alesi ötödik és hatodik.

A pályák nem annyira nehezek, nem is Ninja Warrior az alap, hanem a Wipeout vagy az American Gladiators, kúszni kell, mászni, vízbe, sárba ugrálni, és a pálya végén van valami olyan szakasz, ahol lehet dráma, kislabdával lehajigálni kockákat vagy rögtönzött bowlingpályán feldönteni bábukat. A szereplők között vannak érdekesebb/szimpatikusabb arcok, a profiknál Fodor Rajmund általános flegmasága, Ungvári Miklós nyugalma, vagy Bereczki Krisztián méretei (hogy az istenbe' fért bele a emeletes ágyba?) első látásra megragadnak az emberben, és szívesen meghallgatna egy esti sztorizgatást ahol világbajnokok és olimpikonok mesélnek a kalandjaikról, vagy lehet csak én vagyok ennyire perverz. A kihívóknak nevezett civilek inkább idegesítőek, Mischinger Péter üvöltözésétől két adás alatt kikészültem, ráadásul nagyon látszik, hogy instruálva vannak, csak éppen szarul.

Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben.

Az egész műsor egy bazinagy "hogy állunk a minekkel" kérdés. Lényegtelen, hogy a pályák Dominkán állnak, vagy a Lupa beachen. A versenyszámok felépítése pont olyan elcseszett, mint a Játék határok nélkül emlékezetesen botrányos évadában, ahol teljesen mindegy volt, mit csinálsz a pályán az utolsó feladatig, mert hiába vezetted a tabellát, ha az utolsó feladatot megnyerted, te voltál az aznapi jani. Az első adás közönségaránya 18 százalékos volt, ami a TV2 szintjén jó, de az RTL-en vele szemben 22,8 százalékos műsor ment, szóval annyira csak nem volt acélos. És hogy ezek után miért húzták ki 90 percesre az eredetileg egyórás műsort, az rejtély.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2019.01.04. 06:44:17

Mindenki szidja Palikot, pedig... tudom időnként te is nézel F1 közvetítést, de hallod is őket? Palik se volt egy kommentátorzseni, de amit most művelnek ahhoz képest maga volt a tökély. (Ezt meg köszi, hogy megnézted, ezzel sem kell foglalkoznom.)

Taurusz 2019.01.04. 06:46:21

@Taurusz: Ja, félreértések előtt: csak a F1 közvetítésekről beszéltem.

artax 2019.01.04. 07:25:16

Tegnap a végén már úgy voltam vele,ha még egyszer azt ordítja a Palik hogy fej fej mellett,fej fej mellett,akkor nem kapcsolok többet ide.Mondjuk ivós játéknak biztos nem rossz.Ez a mondat futamonként kétszer elhangzott,akkor is ha 10 méterre voltak egymástól az ellenfelek...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.01.04. 07:40:05

Megnéztem az első részt és elengedtem, ennyire unalmas műsort az életben nem láttam.
Ez tényleg olyan mit ha egy játszótéren végig rohannának ahol ugrálóvár is van, elhiszem hogy meleg van és nehéz, de ez lóf*sz.
Ninja warriorba néha bele néztem, az legalább nehéz, ez ahhoz képest óvoda.
Még végig tekerve is unalmas.
És ezt minek kellett elvinni az anyámba a bermudákra ?
Kibérelnek egy termet és kész, van helyszín....de közpénzből persze hogy a trópusokra szállítják a bagázst.

datam 2019.01.04. 08:38:23

@Taurusz:

Gyermekként kezdtem az F1-et nézni, akkor még Lapaj volt a kommentátor, Palik meg legyeskedett csak. Bíztam benne, hogy nem Laci viszi tovább. Sírtam, amikor kiderült, hogy de. Viszont igazat adok neked, ez a Szujómaci valami borzalom. Szerintem sokszor háttal ül a monitoroknak. Mondjuk nála is volt rosszabb, Mezei. Na, ő konkrétan teljesen fogalmatlan, fingja sincs semmiről, nemhogy az autóversenyzésről. Hallottam valami olyat, hogy a Spíler lesz jövőre a jogtulaj, és Mezei fogja közvetíteni. Nagyon remélem, hogy ez valami Holdról is látható hoax. Ha nem, elő fogok fizetni az F1 TV-re.

2019.01.04. 08:47:34

Én néztem az elsőt, az akadálypálya olyan volt, mintha gyerekek rajzolták volna a terveket zsírkrétával, Palik meg nagyon erőlködött, hogy tudósítsa a nagy semmit, és folyamatosan azt üvöltözte, hogy mennyire együtt vannak, úristen, nagyon együtt vannak, aztán a feleségem szólt, hogy kapcsoljam már el, mert hülyét kap Palik visítozásától. Szerintem itt végeztünk is ezzel a műsorral családilag :)

RTB 2019.01.04. 08:49:34

@datam: Mezeinél rosszabb nem volt, és az minden visz:
www.youtube.com/watch?v=6Iuic7u_vN0

Szujó néha idegesítő, de azért Wéber Gábor ott van a szeren, őt nagyon bírom, ért is hozzá, jól beszél, de nem kommentátor

gabest1 2019.01.04. 08:59:28

Tegnap az informatikus elverte az élsportolókat, ebből tudni, hogy kamu az egész.

MEDVE1978 2019.01.04. 08:59:52

Import recept, nem tudom honnan vették, hogy működik Magyarországon. Holott korábban már volt több olyan próbálkozás, ami valahol külföldön ziccerként működött, nálunk mégsem. Pont ez a kategória: átlagember vs. celeb nem ment, a magyarokat egyszerűen csak a celebek érdekelték, az átlagemberre ebben a kontextusban nem voltak kíváncsiak.
Már maga a kiindulóhelyzet vicces. Az egyik oldalon egy rakat visszavonult élsportoló. A személyes ismerettségi körben van egy pár visszavonult élsportoló, aki megnyugodott és polgári életet kezdett. Ha ez nem is mindig a pocakot eresztés és leeresztés időszaka, a korábbi napi X+1 edzésből visszavesznek. Nyilván olyan élsportolót, aki aktív, viszonylag híres és ezt csinálná, nagyon nehéz lenne találni, mert kevesen hajlandóak két hónapig kiszakadni az edzések-versenyek-felkészülés sorozatból. Ezért visszavonultakra kell lőni, ők viszont nem hülyék, a TV2 szinte biztosan jelentős pénzt fizet nekik a részvételért. Több olimpiai bajnok van a csapatban, aki 35 éven felüli, az már 2-300 ezer Ft-ot legalább kap életjáradékként, valamint ugye a versenyzéssel és az olimpiai bajnoksággal is járt jelentős pénzdíj, tehát nem kell valószínűleg nélkülözniük. Sőt, úgy tudom ilyen helyzetekben a civileknek is fizetnek különböző összegeket, legalábbis volt olyan haverom, akit megkerestek hasonló műsorban való részvétel lehetőségével és ott pénz is volt az ajánlatban.

sporttárs 2019.01.04. 09:03:10

@datam: Ne aggódj, rá most fontosabb feladatot bíztak. :))

Blazekid 2019.01.04. 09:11:59

@Taurusz: A Wéber szerintem rendben van, de a Szujót már rég el kellett volna küldeni, nem tudom, miért fekszik ennyire jól az M4-en...

Iamthelaw 2019.01.04. 09:19:55

Azért ez az állandósult RTL -hez hasonlítás is gáz.. Mintha az a szar jobb szagú lenne, fos minden szinten minden csatornán, csak ott német a tulajdonos és hát azt a segget szívesebben nyalják itt néhányan :) Ez a gáz, nem a Palik ostobaságai

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2019.01.04. 09:20:03

Nézem ezt a Palik-féle Exatlon Hángerit (tudom, minek nézem...). A tegnapi és a mai adás tapasztalata annyi, hogy az akadálypályás bohóckodást el is lehetne hagyni mászókástól, vizesárkostól. Elég lenne csak golyókat dobálni vagy gurítgatni odaállítani a versenyzőket, mert úgyis az dönt. Gyakorlatilag mit sem számít, hogy ki ér végig kicsit hamarabb az akadálypályán, csak azon múlik a siker, hogy ki hogy dob vagy gurít. Ahhoz meg kár volt Dominikáig utazni, le lehetett volna forgatni a piripócsi búcsúban is... Jegyzem meg: ugyanazt az akadálypályát végignézni tizenvalahányszor… Hááát... A Nindzsavarrijórban Majka és Tilla kommentjei legalább szórakoztatóak voltak.

Terézágyú 2019.01.04. 09:23:16

Elnézve a kihívók fotóit: nőknek kötelező a féloldalasan fésült haj????

mrperfect 2019.01.04. 09:23:23

ez a Palik totál rossz választás volt erre a műsorra.. mondjuk tényleg nincs könnyü dolga, kommentálni a nagy semmit, de amikor egy "mondatot" elmond 2x 3x az valami nagyon idegesítő. pl. a bábúknál a pálya végén: márcsak három van, márcsak három van, márcsak három van.. egyre visítobb hangon.. brrrrrrr..

Vuki01 2019.01.04. 09:29:55

@Iamthelaw: A TV2 legnagyobb (és kvázi egyetlen) konkurense az RTL Klub. Mihez hasonlítsák a teljesítményét, ha nem ahhoz?

Vuki01 2019.01.04. 09:29:55

@Iamthelaw: A TV2 legnagyobb (és kvázi egyetlen) konkurense az RTL Klub. Mihez hasonlítsák a teljesítményét, ha nem ahhoz?

Winter is coming 2019.01.04. 09:30:15

hát én csipáztam a magyar Survivorokat, és a Nindzsásra is odakapcsoltam néha, de ez csak annyit érdemelt tőlem, hogy átléptetem a csatornákat Rtl-től Viasatig.

Ahogyan a kamerát kezelték, a közeli-távoli vágások a végén kriminálisak voltak, Palik megereszkedett arcának ordítása, szegény ember Survivora volt az egész.

Dave_bloghu 2019.01.04. 09:38:56

azért tegnap óriásit röhögtem a második napja bénázó "bajnokok" csapatra utaló nézői kérdésen:
"Hogy hívják az Exatlon profi sportoló csapatát: Exatlon1 - Vesztesek" :)

strangers in the night 2019.01.04. 09:52:42

Dominika szép hely, többször is voltam már, kár volt meggyalázni azt a szép országot, egy ilyen nagyon nagy szarral, mint ez a műsor, tragédia az egész...

zuhanorepulesss 2019.01.04. 09:53:34

Hattt..az elsobe beleneztem, de mar azt se kellett volna.
Ez igy valoban egyhangu lesz, de legalabb a stab es a szereplok utaztak egy jot ;) En tudok orulni mas oromenek ;)

recklessness 2019.01.04. 09:58:58

Barmelyik aktualis fiatal musorvezeto srac jobb valasztas lett volna Paliknal, egy megfaradt, kiegett, beteg ember benyomasat kelti, egyszeruen nem jo nezni (se hallgatni).

rovid 2019.01.04. 09:59:31

egy óvodában a párosverseny izgalmasabb! Ez egy fos!

filewalker 2019.01.04. 10:01:37

@datam: Szerintem meg Paliknál idegesítőbb, arrogánsabb, nagyképűbb kommentátor még nem volt az F1-ben. Azon kívül hogy mindenért ordibált, meg mindenkit megalázott, aki mellette dolgozott, semmit nem tudott a színvonalhoz hozzátenni. Most komolyan, erre ki kíváncsi.... www.youtube.com/watch?v=ZQ6_J3qCCiU

Nem Penny hajója 2019.01.04. 10:11:48

Az szerintem nem volt teljesen hülye elképzelés, hogy Palikot visszahozzák a képernyőre (nem szerethető és megosztó, de kellenek ilyenek is), viszont azzal vele is kicsesztek, hogy egyből bedobták a mélyvízbe. Ezt szépen fel lehetett volna építeni Sztárban sztáros zsűritagsággal, meg a faszomtudjamivel, de nem így.
Közel 9 éve nem volt képernyőn, de előtte sem vezetett ilyen jellegű műsort, ezután nem tudom, hogyan gondolták, hogy jó lesz ebben?

Másrészt meg nem sajnálom Palikot, mert megint kezdte a maszatolást a 2010-es "eltűnésével" kapcsolatban. Most azzal állt elő, hogy igazából ő akarta befejezni, mert elege lett a rohanó életmódból. Ehhez képest annak idején az volt a hivatalos magyarázat, hogy krupposak lettek a gyerekek és ezért kellett 9 nap alatt összecsomagolni és Ausztráliába költözni. :)

Annak fényében, hogy eléggé széles körben tudott, hogy miért is kellett dobbantania, ez elég szánalmas. Akkor inkább ne mondjon erről az időszakról semmit.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2019.01.04. 10:11:54

@Iamthelaw: mivel az rtl a másik kertévé nálunk (illetve ugye a tv2 már csak látszólag az...) tehát őket lehet hasonlítgatni
de ezt biztos tudod
tehát csak egy kretén kötekedő troll lehetsz

Transylvanianmixedgrill 2019.01.04. 10:14:00

Miről is szól ez a műsor? Hát hogy senkit se hagyunk az út szélén. Marsi Anikó főpropagandista egy ideje parkolópályán lévő férjét nyilván nem. Ennek a jó kis cimbi Palik Lacikának is adtunk most egy műsort, meg nyilván (nem) kis apanázst. És persze ki tudja, kik és miért utaztak még a stábbal a műsor kapcsán a műsor meg a tv2 (állami) pénzén Dominikára, akikről mi földi halandók nem is tudunk és nem is kell tudnunk... Kit érdekel, hogy a műsor eleve bukás formátum 2019-ben, nem a nézettség a cél.

véleményM 2019.01.04. 10:15:26

A pálya unalmas, a kommentátor idegesítő, a megvalósítás meg sz@r.
Ennyi erővel kivontathattak volna egy konzervdoboz dobáló mutatványos kocsit a Vérmezőre és le van tudva az egész.

Extremitates 2019.01.04. 10:15:49

Nem lehet elviselni Palikot, már a bevezetőjénél rosszul voltam, mikor 5 percig úgy konferált(üvöltött) emelt kézzel, mint az áldást osztó riói Krisztus.
Aztán benyögik a bulvárban, hogy elment a hangja .
Vannak már okos berendezések így 2020 felé, szabad használni, aztán nem kell hörögve üvölteni. Szívesen.
A Ninját én bírtam, de ez nézhetetlen, Palik miatt meg hallgathatatlan, így még háttérnek se ment el.
... én már azt se értettem ki szeretett bele Marsiba aki már biztos, soha nem fog már megtanulni egy felkonfot baki nélkül elmondani, de az aszott, leharcolt képű férje is számomra talány.
Mit láttak benne?

Terézágyú 2019.01.04. 10:22:24

@Extremitates:
"Nem lehet elviselni Palikot, már a bevezetőjénél rosszul voltam, mikor 5 percig úgy konferált(üvöltött)"

Én már a Sz(t)árbansz(t)árt se voltam képes nézni, mert ott is folyamatosan üvöltözött a műsorvezető... (és miért hallatszott folyton a közönség hangja is - a dalok alatt is)

Extremitates 2019.01.04. 10:26:56

@Nem Penny hajója: Nem vagyok benne a szélesben, viszont kíváncsi vagyok.

MEDVE1978 2019.01.04. 10:30:35

Ráadásul ugye egy elég furcsa felállás van, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle a szerkesztők.

Ennek a lényege, hogy a bajnokok között van testépítő, vizilabdázó, kajak-kenus, boxoló, cselgáncsozó stb. A kihívók meg ugye döntően "Ninja Warriorok", polgári szakmát illetően személyi edző, tanuló, bádogos. Valószínűleg nem kell magyarázni azt, hogy egy személyi edző valószínűleg egész nap edz, ha készül valamire, mindegyik jól kipattintotta magát, valószínűleg egyébiránt indul ilyen jellegű versenyeken.

A modern versenysport ugye tudatosan fejleszt egyes izomcsoportokat, tehát a testépítő a látványra megy rá, de állóképessége nem nagyon kell legyen, a vizilabdázónál ugye a víz és az állóképesség a fő tényező, a küzdősportoknál ütő- és rugómozgásokon van a hangsúly.

Az ilyen akadályversenyeknél is van egy megfelelő mix, mit kell fejleszteni. Akik Spartan racere meg hasonló dolgokra készülnek, kb. azok fejlesztik ezeket az izomcsoportokat, képességeket. A Ninja Warriort nézve is elsőre lejött, hogy mi kell hozzá: ropi testalkat (kb. nulla súly), illetve jelentős izomzat, ami alkalmas arra, hogy ezt megemelje. A fiam hat éves, nagyon jó ebben: van vagy 22 kg, cingár viszont nagyon izmos. Úgy mászik a fára mint a macska. Egy lány ismerősöm vasággyal 55 kiló, viszonylag magas és rettenetesen sovány. Spartan raceket teljesít folyamatosan. Mivel nincs súlya és van egy azt megemelni tudó izomzata, könnyedén megy át az akadályokon. Rengeteg sportág nem alkalmas erre, tehát, ha egy labdasportos, atletizáló, úszó stb. világbajnokot vagy olimpiai bajnokot beraksz erre egy külön ilyesmire tréningezett ember ellen, akkor veszíteni fog.

Mivel a bajnoki csapat is ilyenekből áll, kíváncsi leszek mit találnak ki, hogy ebből a szempontból esélyük legyen. Ugyanis a kihívók gyakorlatilag mind ilyenekből állnak.
Ha a szerkesztőknek van valamennyi esze is, akkor viszont nem hagyják, hogy folyamatosan egyik fél nyerjen (legyen ez bármelyik csapat), mert a műsor még unalmasabb lesz és még egyhangúbbá válik.

Commandante Jayasuriya 2019.01.04. 10:37:26

Tegnap kaptak 15 percet az életemből, mert kíváncsi voltam Palikra. Ennyi pont elég is volt belőle, és még a gagyi szintjét sem elérő falusi akadályversenyből. Sokkal izgalmasabb lenne a dolog, ha a versenyzőket leitatnák, és úgy kellene végigsettenkedniük a pályán, mert úgy legalább lennének vicces szituációk. Palik ostoba rikoltozását most szándékosan nem ragozom, mert az már magában igen szánalmas, ahogyan a kiöregedett élsportolók olyan üvöltözést csapva drukkolnak a sáros lábmosómedencében lubickoló csapattársaiknak, mintha az Atlanti óceán közepén úszva, egy kiéhezett cáparaj közepébe keveredve küzdenének a túlélésért.

Csak a kommentek miatt 2019.01.04. 10:45:58

@Blazekid: mert mindenkit ismer a tvnel meg az f1ben is.

a Kutyák és Lovak olvasói 2019.01.04. 10:46:12

tökéletesen egyetélrtek a szerzővel! ehhez képest a Csepü, lapu, gongyola maga volt a tömény izgalom.

Csak a kommentek miatt 2019.01.04. 10:49:05

@gabest1: A gladiator gyerek a Ninja Warriorbol jon (vagy megy oda, nem tudom melyiket mikor forgattak le.) Mindenesetre en megertem hogy a gyerek nyomja az onpromot a sajat cegre, viszont kicsi orszagunk nem tud kitermelni tobb kepernyo kepes sportolot hogy lehessen kizarolagossagot kotni rajuk, mint ahogy azt a TV celebeknel teszik?

furo80 2019.01.04. 10:52:43

Ezt a müsort csak azok élvezik, akik részt vesznek benne. De ha tényleg minden nap ugyanazon a pályán kell végigmenniük, akkor még ök sem.
Még a 11 éves fiamnak is feltünt, hogy a müsorvezetö mindent kétszer mond el egymás után.

FF 2019.01.04. 11:04:39

Nem baj, ha megbukik, van rá pénzünk.

ComLo 2019.01.04. 11:09:09

@datam: Az F1 TV lenne életed legjobb döntése! Én évek óta külföldön élek, és nálunk a sky sport kommentálását veszi át a helyi tv (Az F1 TV is azt használja). A David Croft Martin Brundle duó, talán az egyik legjobb kommentátor páros akiket valaha halottam. Ugyan Croft-ot főleg az UK-ből sokan nem szeretik, főleg személyes okokból ("régen Murray jobb volt") de még ott is a többség inkább jónak tartja. Ráadásul nem kell hozzá anyanyelvi angol: szépen érthetően, leginkább egyszerű mondatokban beszélnek. Alap angollal a nagyrésze érthető, a többi pedig még hasznos is lesz.
Jah és ott nem az van hogy "történt valami, kérdezzük meg a stúdióban ülő, egészen más versenysorozatban versenyző valakit, aki szintén TV-n nézi velünk", hanem "hmm ez érdekes volt ... kérdezzük meg Cristian Hornert élőben, hogy mi a véleménye erről".

hoppjuliska 2019.01.04. 11:12:53

Kéne már egy műsor, ahol csak egy állókép van és alatta a faszom Palik ordít, mintegy kvázi karaoke.
Az lenne az igazán olcsó megoldás, és legalább ennyire uncsi lenne.

Iamthelaw 2019.01.04. 12:24:24

@noblesseoblige: nem csak a seggfej tipikus magyaroktól hánynom kell mint amilyen te is vagy.. A fikázás a lételemetek.

Béla61 2019.01.04. 12:27:15

Ez a Palik egy f.... Nem tudom M Anikó mit evett rajta. Bár mostanában Anikó is leáldozóban, már ami a morált illeti.

solesz · www.index.hu 2019.01.04. 12:27:57

Leülök kapcsolgatok, egyszercsak Palik üvölt. Na, miez?
Következő snittben esik az eső, Palik meg benyögi, "higgyék el, nem én csinaltam (az esőt), ez Dominika"
Ez a fasz azt gondolta, hogy a világon van valaki, aki azt hiszi róla, hogy tud esőt csinálni.
Aztán elkapcsoltam. 5 perc elég volt.

Nikki72 2019.01.04. 12:44:54

Unalmas, unalmas, unalmas.
Palik László pedig szörnyen néz ki, mint egy élő halott, nem képernyőre való, az ordibálásáról nem is beszélve. Az első részt megnéztem, elég is volt. :::::::::::(

Iamthelaw 2019.01.04. 12:54:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: mert az RTL Klubon nem ugyan az a fos megy csak más csomagban ugye??? Faszfej vagy, de trollkodni tudsz

Chuck Νorris 2019.01.04. 13:00:22

Rgy pozitivuma van a müsornak, hogy utána a legyen ön is milliomos, kész felüdülés.

medve97 2019.01.04. 13:02:03

Fu ez a láncdohányos kinézetű/hangú Palik ne ordítana ennyire! A másik, hogy a pályákon ez az ordenáré színes, hanyagul rögzített anyagdarabok, alatta a betömködött szivacs szánalmas! A Ninja Warrior eszközei ettől ezerszer normálisabban voltak legyártva...

Krétagarbó 2019.01.04. 13:03:38

@Nem Penny hajója: én vagyok bent a széles körben, aki tudja, miért kellett dobbantania. Megosztod velem? (Komolyan, kiváncsi vagyok.)

Krétagarbó 2019.01.04. 13:04:45

@Krétagarbó: szóval NEM vagyok bent a széles körben...

Jóska Pista 2019.01.04. 13:15:56

Old Death üvöltözése és unalmas, igazságtalan pályák. A két részt átpörgettem kb negyedóra alatt, ennyi maradt meg bennem.

Vagy 40 éve volt vasárnap délelőttönként váltó verseny gyerekekkel, az izgalmasabb volt.
Talán "Mindent bele"?

Narancsos kommunizmus 2019.01.04. 13:32:48

Csak nehogy leadják a tényekbe is, ahogy a fehér migránsok ostromolják a határokat.

Nbl 2019.01.04. 13:35:00

@zuhanorepulesss: És az sem zavar, h részben te fizeted nekik az utat?

Nbl 2019.01.04. 13:38:57

@Iamthelaw: Mert amúgy szerinted ez egy jó műsor? Vagy csak a németre lehet mondani hogy szar, ami a vezér seggéből potyog ki, a szükségképpen levendulaillatú?

matteo90 2019.01.04. 14:02:07

Szerintem annyira nem lenne gáz ez a műsor, de tegnap 18:50-től ment 20.45-ig, azaz majdnem két órát. Közte volt két reklámblokk, ami kb. 20 perc, így a nettó műsoridő kb. 1,5 óra. Ez szerintem túl sok. Bőven elég lenne ha nettó 1 órát nyomnának le. Ennek kb. 90%-a verseny volt, ezt szerintem túl tömény. A versenyzőket gondolatait gyakorlatilag nem is ismerjük...Egyébként megnézném mit csinálna az, aki szerint a pályák olyan könnyűek, hogy egy óvodás is vígan végig menne rajta... azért a végére szemmel láthatóan elfáradnak, nem kell ahhoz ninja warrior pálya. Palikkal nekem nincs különösebb bajom, bár néha tényleg idegesítő, hogy ugyan azt mondja állandóan. De nekem még így is hitelesebb, mint Majka/Tilla/Kasza idétlenkedése a ninja warriorban. Esetleg Gindit tudtam volna még itt elképzelni. Összegeze szerintem nem olyan rossz, de csökkenteni kéne az adásidőt és egy kicsit ki kellene bontakoztatni jobban a játékosokat, mert ez így ebben a formában inkább egy sportcsatornára való.

Flankerr 2019.01.04. 14:36:04

@Taurusz: egy szar kommentátort nem védesz meg azzal ha azt mondod hogy van nála szarabb is. attól még a szar szar marad.

Kánikula 2019.01.04. 14:42:40

@ComLo: A Sky F1 az tényleg a prémium kategória. Hornert kapcsolják élőben a box utcából vagy éppen Toto Wolf-ot futam közben.

Nagyon élvezhető, nincsenek a Colner vagy Szujó féle mellé fogások. Wéber Gábor egyébként teljesen OK, ő menti meg a közvetítés szinvonalát.

A Channel4 is jó szerintem Coulthard, MArk Webber ,Eddie Jordan arcoskodik sajnos jövőre már csak az brit nagydíjat adják a többiről összefoglalót..

Az amerikaiak teljesen idegesítőek, nem beszélve a 20 percenként 10 perc reklám élvezhetetlenné teszi a közvetítést. (nem kisképben, hanem full elkapcsolnak bármi történik a pályán)

karoton 2019.01.04. 14:57:17

Palik a legkisebb probléma itt, sokkal zavaróbb, hogy akár 19x kell végignézni az ugyanazon pályán végigmenő 2 versenyzőt, akikről mivel szinte semmi reality része nincs a műsornak semmit sem tudok, így semmi kötődés sem alakul ki, teljesen mindegy hogy ki nyeri az egyéni kihívásokat két számomra vadidegen civil közül.
Ha már csapat verseny, akkor nem értem miért nincsenek csapatfeladatok, miért nincs több karakterépítés, mi értelme egy hoszú akadálypálya végigszenvedésének, ha úgyis mindig egy labdadobálás dönt stb.
Attól a műmájer álgladiátortól meg rosszul vagyok...

KiB99 powermetal.blog.hu 2019.01.04. 15:25:06

tegnap sikerült pont odakapcsolnom, na gondoltam, had menjen
10 percig bírtam (abból 5öt hang nélkül)
biztos nem egyszerű a pálya, mert tényleg úgy néz ki, mintha elfáradnának a végére
de ha jól emlékszem, ez a műsor úgy volt hírdetve, hogy az egyik legnehezebb pálya , amióta tv-zés létezik
na ez tuti nem (nem mondom, hogy én aztán végigszaladgálnék rajta, de nem is vagyok ott)
de az pont jó volt, mikor Palik mondta, hogy "hú, most elkezdett esni", vágás, és csodálatos napsütésben mennek tovább...ne már

elektro013 2019.01.04. 15:42:09

@MEDVE1978: Szerintem a te végleted is ugyan azt eredményezné csak gyorsabban pörögnének a pályán, de ugyan úgy az ügyességi feladat döntene. Itt az lett volna a lényeg, hogy 2-3 azonos tulajdonságú versenyzők alkotnák a csapatokat, mivel itt közepes szintű pályák vannak és elvileg a későbbiekben lesznek erő feladatok is. Lennének gyors dinamikus {pl.: volt sprinterek vagy labdajátékosok(röplabda, kézilabda, foci)}, ők elvileg nem fulladnának ki és tudnának akkora előnyt kiharcolni melyben normál esetben eldőlhetne az ügyességi feladaton kívül. Lennének erősek, statikusabbak, mint akik jelenleg is vannak és lennének köztesek erőben, viszont nagyon ügyesek feladatokban. Hozzájuk lehetett volna igazítani a kihívókat, mint ami most is történt. Ekkor már lehetne stratégiáról is beszélni, amit Palik mindig elővesz a semmire. A másik a szabályok, hogy a nézőket teljes sötétségbe tartják, de lehet a játékosokat is. Nem látszott a játékosokon, hogy az ellenfél választásban bárki is hosszú távon gondolkodott volna, mint a survivorban az egyesülési időszakra gondolva. Szerintem még ők maguk se tudják pontosan hogyan esik ki valaki vagy mi lesz a későbbiekben. Bajnokoknál egyértelműnek tűnik (Miló kiesése), akármilyen pontszámítással, így fiúk ráállhatnának valamelyik kihívófiúra, hogy ne szerezzen győzelmeket és ez a kihívó fiúknál is leeshetne, hogy lányoknak van biztos győzelmi esélyű ellenfelük. Lenne taktika és konfliktusok is.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2019.01.04. 15:58:40

@Nem Penny hajója: miért kellet Paliknak dobbantania? Én erről lemaradtam...

buszrajongó 2019.01.04. 16:12:25

@Vuki01: Ne hasonlítsák semmihez! A szart és a fost - mint tudjuk - össze lehet hasonlítani, csak semmi értelme.

Taurusz 2019.01.04. 16:42:16

@Flankerr: Védje meg a Rezsiszilárd... :D Csak azt mondtam, hogy rá mondtuk, hogy nem.... hm... kifejezetten jó, aztán meg jött az új brigád. Na, az tényleg sz@r. A baj az, hogy ebből lehet választani.

de let e ... 2019.01.04. 16:47:29

@mrperfect: Izzadjon is , ha már gerinc nélküli létet választotta ... no meg az asszonykája ... gusztustalan ;-P

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.04. 17:29:09

sixx, ekkorákat simán hibázol te is minden egyes cikkedben, mint amiket itt kiemelten hozol Paliktól.

Pl. hogy:
Mindezt minden nap, mától már 90 percben.

(Érdekel, hogy rájössz-e, hol a hiba.)

És nemcsak te, mindenki az Indexnél legalább annyira felkészületlen a szakmájában, mint Palik a sajátjában. A címlapi címeket író gárdáról nem is beszélve, ők messze alulmúlják még az egyébként is elég gyenge indexes átlagot is, és még a cikk oldalán helyes címeket is gyakran hibásan rakják ki a címlapra.

Gondolod, hogy erről is írni kéne egy cikket?
Én szívesen megírom, ha közzéteszed.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2019.01.04. 17:42:56

Palik nagyon jó fazon. Viszont már el is felejtettem, mennyire kimerítő a közvetítését hallgatni. Ez egy jó műsor is lehetne, de mivel ezek jóval a bemutatás előtt elkészülnek, én nem remélek olyan változtatást, amitől a műsor tényleg jó lenne. A poszt korrekt.

@Iamthelaw: "Azért ez az állandósult RTL -hez hasonlítás is gáz."

Stimmel. De ez valami rendszeresen kiadott feladat lehet, ez van.

-+Seth+- 2019.01.04. 18:42:45

Ez valoban maga s borzalom és unalom. Volt az musor amiben sportolok vetelkedtek egy tornateremben vmi varosok neveben. Na ez hot ugyanaz. Repetativ es a vegen dobalsz vmibe vagy vmit es ha ebben ugyesebb vagy nyersz. Ez ma mar TV-be nem valo. Hujegyerekek kozott a kertben a hetvegen eljatszani de utana senkinek nem elmondani szint ez.

Etniez 2019.01.04. 20:45:02

@Nem Penny hajója: Régóta nem lakom Magyarországon, nem ismerem a pletykákat, miért kellett elköltöznie?

Etniez 2019.01.04. 20:47:01

Most itthon vagyok a családdal, anyósom öt percig bírta nézni és elkapcsolt. Mondjuk senki nem tartotta vissza :)
Annyi maradt meg bennem, hogy Palik valami butaságot mondott a különbséggel kapcsolatban, de már nem tudnám visszaidézni. Valami olyasmit a különbség nem különböztethető meg. WTF?

ezittegy 2019.01.04. 22:48:40

@Etniez: "Megkülönböztetni nem lehet a különbséget."

Cassivs 2019.01.04. 23:09:25

@Csak a kommentek miatt: onnan jön. Cég? Egy gyors google keresés és látod, hogy nem cég, hanem sportegyesulet. Mégpedig nonprofit ;)

commontalk 2019.01.05. 00:18:56

Én is belenézek időnként, de közben dolgozom, itthon a gépen. Hagyján, hogy nagy kamu ugráltatás az egész, és alighanem a már leeresztett bajnokok fognak kiesni előbb. Hanem Palik a bermudában, vagy éppen valami rövidnadrág-félében, hozzá galléros inggel, na, ez a pillanat padlóra küldött. Arra nem is figyeltem, hogy vajon szandálban van-e, mondjuk mintás zoknival...

Etniez 2019.01.05. 08:11:04

@ezittegy: Ez az :D
Magyarul úgy mondjuk, hogy nincs különbség.

További magyar hang 2019.01.05. 13:12:10

Paliknak van ez a szuperképessége, hogy nézhetetlenné tesz bármilyen műsort, amiben megjelenik. Annak idején F1 rajongóként a német RTL-en néztem a futamokat reklámokkal gyakran megszakítva, pedig a német nyelvet sem kedvelem, de amit Palik művelt a magyar közvetítésben az kritikán aluli volt, zavaró, idegesítő, szakmaiatlan, szekunder szégyen kiváltására alkalmas, minden idők legrosszabb kommentátora, akiből egyetlen percet sem lehet elviselni.
Manapság a digitális adással könnyű a dolgunk, egy mozdulattal lekapcsolható a kommentátor hangsáv, anno fizettem is volna külön díjat egy ilyen funkcióért, mert a kedvenc sportom egy egész érájának minden egyes közvetítését tönkretette ez az idióta.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.05. 16:53:30

@Etniez:
Nem akarom Palikot védeni, és nem is nem nézem a műsort (egyszerűen nem érdekel, időpocsékolásnak tartom), de azért azt megnézném, hogy élő beszédben te vagy bármelyik más bíráló mennyire nem követnétek el hibákat, pláne egy sportközvetítésben.
Sőt, akár csak egy normál baráti beszélgetésben is.
Én viszonylag kerek mondatokban beszélek élőben is, de hívtak már be rádióba (nem a királyiba), és visszahallgattam, nos, hibáztam bizony én is, többször is.

Írásban azért nagyon más, de nézz csak körül mondjuk az Indexen, 444-en, Origón, a többit nem is említve. És ezeken Palikkal kb. azonos hírnevű emberek írnak. Nem beszélnek, írnak, ahol van lehetőség a leírt hülyeséget javítani is, míg a kimondottat még egy vágott műsorban sem egyszerű, pláne ha az sportközvetítés.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2019.01.05. 16:53:55

nyitó epizódot megnéztem nagyjából + a románnal összehasonlítottam. Ott is benne van ez az számomra idegesítő exatlon kórushang az elején. viszont ott 2 és félóra a müsoridő (nettóban)

Wipeout: pályán bárki végigmehet és röhögés van
Ninja warrrior: pályán profik mennek végig és ámulás van
Exatlon-t nem tudom hova tenni.
Lényegében 1 epizódon belül egy akadályverseny van amiben UGYANAZON a pályán végigmegy összes játékos és összesítésben a jobb csapat kap valamit a végén. Annak kell lennie a legnagyobb izgalomnak, hogy az amatörők le tudják győzni a profikat.
Ennél még a Játék határok nélkül az (újabb) is szórakozatóbb volt egy kicsivel.

Palik meg Palik. Tény és való, hogy Formula-1 es autók nélkül kevésbé szórakoztató az ordibálása.

Extremitates 2019.01.05. 17:42:51

@További magyar hang: Egyetértek, Palikot már a Forma 1 alatt se bírtam, hánynom kellett tőle ahogy permanensen Czollnert alázta, csak mert ő hívta az RTL-hez, na meg megtehette.

Etniez 2019.01.05. 19:31:53

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Neki ez a szakmája. Én hibátlanul teljesítek a szakmámban...

elektro013 2019.01.06. 00:39:01

@misszsu: Mivel egy nagyon gyengére sikerült show műsor, így sajnos többségnek ez jön le, hogy lejáratása a sportolóknak. Így tényleg nagyon romboló hatású műsor keletkezett, ami tovább mélyíti a berögzült torzképet.
Gyakorlatilag semmi különbség nincsen a két csapat között annyi, hogy az egyik ismertebb emberekből áll (amúgy valószínű a feléről a többség ugyan úgy nem hallott), de mindkét csoport szimpla emberekből áll. Más-más életutat jártak ás járnak be, meg vannak a bajnokok csapata, ahol a fele gyakorlatilag a köztes utat járja be. Ha gyerekként a szülők támogatják a sportolást és tehetsége felfedezhető, akkor lehet profi sportoló 20-30 évig a napi edzések és az állandó versenyzések teszik ki a mindennapjait, utána elvileg a katonákhoz hasonlóan élvezhetné a pihenést. De többségnek ugyan úgy be kell kapcsolódnia a mindennapi mókus kerékbe, mivel a látszólagos nagy kereseteket (amire sokan irigykednek, amit ők is elérhetnének a másik úton) szét kell osztani az egész életükre és ez a nagy részüknek kevesebb lesz, mint a második utat járt embereknek. Akik szabadon gazdálkodhatnak az idejükkel, így persze hosszabb lesz a "munka" része (itt is azt választ mindenki amit szeret, ha elég szorgalmas és kitartó). Az utóbbi csoport tagjaiból kerülnek ki az irigykedők, akik nem veszik észre, hogy egyszerűen lusták voltak bármit is elérni. Az első úton is csak kudarc érte volna őket. Mindkét csoportnál kicsi az esély, hogy "nyugdíjas éveiket" ugyan azzal a hobbival ütik el, mint amiben dolgoztak. Ekkor nyílik lehetőség olyan dolgokra, amikre addig nem volt. Így egy sportoló valószínűbb kevésbé fog intenzíven edzeni, mint aki mindig is csinálta mellékesen vagy utólag felnőtt fejjel rá jön mit hagyott ki.
Amit a műsor nem tud átadni, az hogy ennek egy szórakoztató sportos vetélkedésnek kéne lenni, mint egy gála műsor ismert és ismeretlen arcokkal. Szinte biztos, hogy hasonló szabadságot kapott a TV2, mint az RTL a survivor-nél (más kérdés élni ők se tudtak vele). Máskülönben érthetetlen a műsor megvétele, ha így és ezeket szabad sugározniuk Exatlon név alatt és semmi szabad kezük nincsen. Ha se vágást, se tartalmi változásokat nem eszközölhetnek.

Flankerr 2019.01.06. 00:45:47

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Pont hogy véded. Palik 30 (-10) éve ezt csinálja, tőle nagyon gáz ez

Franzstadt1899 2019.01.06. 11:56:51

@artax: Én is kikészültem a Palik féle "fej-fej mellett, fej-fej mellett" állandó ismétlésétől és az artikulációjától, valamint a " hajszállal, hajszállal" vezet, vagy van valaki előrébb kijelentéseitől!
Palik teljesen alkalmatlan ennek a műsornak a vezetésére, a F-1-hez értett, azt néha élvezettel lehetett hallgatni, de ebben a műsorban, mintha óvodásoknak beszélne, olyan mimikával, hogy jobb, ha a gyerekek már nem nézik, mert rémálmaik lennének tőle! Katasztrófa! Vannak fiatal, sportos műsorvezetők, volt élsportolók, akik ezt valószínüleg sokkal jobban megoldották volna!

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.06. 15:53:09

@Etniez:
Ezt kétlem.
Mindenki hibázik, aki dolgozik, legfeljebb a te hibáidat nem milliók észlelik, csak a főnököd vagy azok, akik a munkád eredményével szembesülnek.

Egyébként állítólag az indexes (origós stb.) újságíróknak is ez a szakmájuk, mégsem szidod őket fennhangon, mint Palikot, pedig sokkal többet hibáznak, egyetlen hibátlan cikk sincs az Indexen (Origón stb.). És legalább annyian olvassák, mint amennyien Palikot nézik. Pedig a leírt szöveget még javítani is lehetne élesítés előtt, míg az elhangzottat nem, főleg egyenes adásban.

@Flankerr:
Az átlagember is legalább annyi ideje beszél, mégis hibázik. Pedig nincs is stresszhelyzetben, mint éles közvetítésben a riporter.
Ahogy az indexesek közül is legalább 20 éve csinálják ezt sokan (legfeljebb nem az Indexen kezdték, ami tavaly volt 20 éves), mégsem tanultak meg írni. Ellenük miért nem kelsz ki? Tőlük nem nagyon gáz?
(Arról nem is beszélve, hogy az Indavideót, indexes blogmotort stb. elkövető programozók hány éve csinálják, amit, és mégis milyen szar a munkájuk eredménye, pedig ez a szakmájuk. Vagy csak akkor ér fikázni, ha TV2? Mert szerintem meg a szar minden irányból szar, akár jobboldali, akár baloldali. Akár magát függetlennek hazudó.)

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.06. 16:09:25

@elektro013:
"a látszólagos nagy kereseteket"
Ne viccelj, a Fradiban havi 20 milliókat keresnek azok a falábú focisták, akiket nemzetközi meccseken az első szembejövő albán csapat is kiver a kupákból (a tudásukhoz mérten sokkal több pénzt kapnak, mint C. Ronaldo vagy Messi). Ez egy átlagembernek kb. 7 éves keresete. 1 év alatt annyit keres, mint egy átlagember 85 év alatt.
A Győrbe (vagy akár a semmilyen nemzetközi eredményt nem produkáló Érdre) szerinted miért lehet olyan embereket odavinni, mint Oftedal vagy N'Ze Minko, akik világsztárok? Nem azért, mi, mert a sokszorosát keresik annak, amit Norvégiában vagy Franciaországban keresnének?
Arról nem is beszélnék, hogy míg egy melós napi 8-10 órát dolgozik, egy sportolónak egy nagyon hajtós napon vagy 2*1,5 óra edzése, és panaszkodik, hogy egy héten kétszer meccs is van (aznap nincs edzés persze), meg van évi 2x2 hónap, amikor szabadság, télen december eleje és február között nincs meccs, edzés se nagyon, nyáron meg június elejétől augusztus végéig.

A sportolók nálunk baromira túl vannak fizetve és ajnározva, eleve az olimpiai bajnokok életjáradéka is ilyen, egy melósnak miért nem jár, aki ól dolgozott, egy sportolónak miért jár? Mi anyagi hasznot hozott az országnak? Ja, semmit, mert csak ölte bele az állam a pénzt addig is, amíg sportolt. Százmilliókat fejenként. Az USA-ban az állam nem támogatja a sportolókat, keressenek maguknak szponzort. Életjáradék sincs az olimpiai bajnokoknak, az olimpiai aranyért is kb. ötödét kapják, mint a magyarok. Itt is ez a rendszer kellene.
A sport Magyarországon nagyon túl van misztifikálva.
Ha már ad pénzt az állam sportra, a tömegsportra kellene. Stadionok helyett uszodákat építeni, ingyenes használattal és az iskolákban úszásoktatással, meg olyan több tornatermes csarnokokat, ahova felnőttek is bejárhatnának edzeni. Ennek lenne értelme, ami most van, annak semmi.

"elvileg a katonákhoz hasonlóan élvezhetné a pihenést"
Ezt pedig pártunk és kormányunk megszüntette már vagy 6 éve. Nincs korkedvezményes nyugdíj se katonáknak, se rendőröknek, se tűzoltóknak, se bányászoknak. Utóbbi annyiból nem lényeg, hogy már bányászok sincsenek, minden bánya bezárt.
Láthatóan fogalmad sincs arról, miről beszélsz.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.06. 16:11:24

@Franzstadt1899:
Név szerint kik?
Knézy? Mert ő azért eléggé a legalja, más élsportolóból lett műsorvezetőt (aki közvetít is) meg nem nagyon ismerek.

elektro013 2019.01.07. 01:45:37

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:

Kevered az üzletet a sporttal, amiről te beszélsz az színtiszta üzlet és gondoltam, hogy egyesek a futballt mindjárt felhozzák és csapatsportágak egy részét, ami ma már színtiszta üzlet már Magyarországon is. A mai világban a sport nagyon nagy gyűjtő fogalom, aminek csak egy része a SPORT.

Játékos mozgásokat hozol példának, ami pont az üzletet szimbolizálja, mert például a TAO, ami kifejezetten elvileg az utánpótlásnak menne. Ahogy megkapták az adott sportágak olyan játékos mozgásokat indított el, hogy a korábbi erő viszonyok teljesen felborultak.

Szerintem elég egyértelműen leírtam, hogy a nem sportoló is maga választja meg az élet útját, nem kell robotolnia vagy azt csinálni amit nem szeret. Mindig vannak kivételek, mindkét csoport esetén akik maguk hibáján kívül nem sikerül. De a többség egyszerűen nem tett meg mindent és irigykedik, ami tényleg egyszerű, azért nem kell tenni semmit.

Olyan dolgokat hasonlítasz össze, ami teljesen más persze, hogy különböznek. Amerikában gyerekkortól az egyetemig megadják a lehetőséget és felnőttként engedik el a kezét. Akkor kell egyedül talpra állnia, de korábbi eredményei alapján rajta múlik jó döntést hoz-e. Míg Magyarországon a szülő aki finanszírozza, ha tudja, különben lőttek a sportkarriernek. Ismeretlen eredmény tudatában vagy bejön vagy nem alapon. Így itt alapból egy szerencsejáték az egész és tényleg a legjobbak, akik megtudnak élni az átlagon felül a későbbiekbe is (fentebb említettem jó páran vannak akik nem tartoznak sport címszó alá és ők is jól élnek, de ez ugyan az, mint akik a megélhetésre az illegális utat választják). Sajnos a többség nem tesz különbéget a sportoló és SPORTOLÓ közt.

Egy olyan dologba (példába) kötsz bele. Ami jól működött, mint mutatja elég világosan kifejezte a be mutatandóját, mert a példát megértetted.

Megérteni valószínű nem fogod, mert sajnos sejtem melyik csoport kis részhalmazába tartozol. De remélem tévedek és csak kikapcsolódást jelent neked, hogy mindenkivel kekeckedsz.

elektro013 2019.01.07. 01:51:34

@elektro013:

Már teljesen más témakör, hogy a rendszer jó-e vagy a másik jobb-e.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.07. 04:04:02

@elektro013:
Nem én kekeckedem, te írsz hülyeségeket folyamatosan.
A sportnak az a része, amivel pénzt lehet keresni, és amit te is említettél, az egyértelműen üzlet. Ez az élsport.
Ami nem az, az a tömegsport, ott meg nemhogy nem kapnak fizetést a sportolók, hanem ők fizetnek az edzésekért.

"De a többség egyszerűen nem tett meg mindent és irigykedik"
Nem irigykedik, csak látja, hogy a sportolók iszonyatosan túl vannak fizetve, a magyarok a szar teljesítményükhöz képest meg pláne.

"a nem sportoló is maga választja meg az élet útját, nem kell robotolnia vagy azt csinálni amit nem szeret"
Lehet, hogy szereti a nem sportoló is, amit csinál, csak sokkal szarabbul fizetik meg érte, mint a sportolót, pedig 100 000-ből 99 999 több hasznot hajt (az államnak is), mint a nagy mennyiségű szaron kívül semmit nem termelő bármelyik élsportoló, amelyik ráadásul csak viszi a pénzt, nulla teljesítményre.

"Amerikában gyerekkortól az egyetemig megadják a lehetőséget"
Francokat. Aki talál támogatót, talál, aki nem, nem. Az állam nem ad semmit. Vannak sportlétesítmények, de az edzésekért a szülők fizetnek, amíg valaki fantáziát nem lát a gyerekben, és el nem kezdi támogatni. Az állam nem tesz ilyet.
Nálunk meg sajnos igen. Kurvára nem kéne pedig, tömegsport-létesítményeket kéne építeni dögivel, ahova ingyen vagy minimális díjért járhatna bárki sportolni (mondjuk egy karate- vagy zumbaedzésre pénzért, mert az edzőnek is élni kell valamiből, úszásra, edzőterembe stb. meg ingyen, aki mát tudja, mit kell csinálni; de mondjuk rekortános futópályából is jó lenne legalább 5000 lakosonként 1, hogy aki akar, lemehessen, és még a fedett pálya sem lenne ördögtől való, lásd pl. tél, eső, hó, sár stb. esetét).
Az élsportot hagyni kellene a szponzorokra, akit érdemes, azt támogatnak (pl. Győri ETO női kézi), a többi meg úgysem érdemli meg. A magyar focit pl. úgy oszlatnám fel klubszinten, ahogy van.

"Sajnos a többség nem tesz különbéget a sportoló és SPORTOLÓ közt."
Mert nincs is, azon kívül, hogy az egyik szót nagybetűvel írtad.

Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy fogalmad sincs arról, amiről beszélsz.
(Másrészt bocs, de a helyesírásod miatt kicsit nehéz megérteni, mit akarsz írni. Játékos mozgás pl. a játékkal történő bemelegítés. Gondolom, nem erre gondoltál.)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.01.07. 12:03:43

@Szőkenőőő:

azt hittem kiszakad belőled, de elég visszafogott voltál :))

Nyugdíjas Szektor 2019.01.07. 14:09:48

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:
Így van, a kommentátorkodás egy külön SZAKMA, amelyre vannak alkalmas és alkalmatlan emberek. Palik sajnos a "teljesen alkalmatlan" kategóriába tartozik. Az összes F1 rajongó barátom egy emberként sóhajtott fel, amikor végre abbahagyta a közvetítéseket, addig csak azon mentek a találgatások, hogy kit kényeztethet folyamatosan a TV csatorna vezetéséből orálisan, hogy nem rúgták ki páros lábbal az első adás után azonnal.

2019.01.07. 14:21:00

@Taurusz: Hűha, én 1989-től hallgattam Palikot, de ilyet soha többé nem akarok hallani: www.youtube.com/watch?v=G_FOGNYjIUs

@ComLo: Az alap, hogy Murray jobb volt, de ő pótolhatatlan, több olyan már nem lesz. És ráadásul őt is gyakorlatilag elkergették a nyugdíjba a fanyalgók youtu.be/9vgM1OM-X7s?t=2961 Murray sokat hibázott, de ezt a maga kedves módján tette, sosem magas lóról, mint a vénülő Lapaj, vagy a leszarós Palik. Murray Walkert a mai napig élmény hallgatni, teljesen vállalható, korrekt közvetítései voltak már 35 éve is, míg a korabeli magyar közvetítések finoman szólva is kínosak.

elektro013 2019.01.07. 17:25:24

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:

Sajnos ez egy meddő vita lenne veled, mert egymás mellett beszélünk el, teljesen különböző dolgokról. Ahhoz, hogy megértsd az én mondandómat, regényt kéne írnom kifejtve mindent. Ezt idő és energia hiányába hanyagolom.

A helyesírásom szerintem nagyrészt rendben van, a nyelvtani rész, hogy az összetett mondataim kissé nyakatekertre sikerednek könnyen lehetséges. Illetve kiderült a kifejezéseim sem annyira általánosak, mint gondoltam.
Szerintem a játékos mozgást ebbe a kontextusba is gyakran használják, amikor tömeges klub váltás történik a játékosok részéről.

Noname Watanabe 2019.01.08. 09:12:52

@MEDVE1978: Annyira izgalmas, amennyire átlagemberek a biotech edzőterméből szabadult civilek.
Nem is tudom, miért kéne szimpatizálnia a tv előtt ülő átlag Jóskának és közönséges Marisnak, akik épp annyira nem az ő világából valók, mint az élsportolók.

Bergþrúður 2019.01.08. 10:49:04

Mindig azt gondolom, hogy nincs lejjebb. És mindig ráébredek, hogy de igen.
Palik sem megjelenését, sem személyiségét illetően nem alkalmas arra, hogy képernyőn legyen, még akkor sem, ha történetesen a TV2-ről beszélünk, ami a televíziózás alja.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.09. 04:11:36

@elektro013:
Szerinted lehet, hogy rendben van, valójában nagyon nincs.
Ja, hogy erre gondoltál. Azt úgy írják: játékosmozgás. Tudod, nem mindegy, hogy valaki náci vadász (Göring) vagy nácivadász (Wiesenthal).

@Nyugdíjas Szektor:
Újságírás dettó.
Fordítás úgyszintén.
Nos, az Indexnél az idegen nyelvet (és sajnos, a cikkek alapján sokszor a magyart is) többnyire talán alapfokon ha beszélő, írni nem tudó emberek az újságírók, akiknek jelentős része idegen nyelvű cikkeket "fordít" magyarra, és azt hozza le saját cikkeként.
Ezekhez képest Palik világszínvonal a saját szakmájában.
Pedig az újságírónak rendelkezésére állna pár olyan dolog is, ami a kommentátornak nem, pl. a helyesírás-ellenőrző, ami már minden szaros böngészőben és mobiltelefonban is van, ingyen, meg hát fel lehetne venni korrektorokat is (jó, azoknak mondjuk fizetni kellene). Meg persze idegen nyelvű cikkek fordítására fordítókat (szintén pénzért), akik esetleg rendesen tudnak is idegen nyelven, és nem tükörfordításokat csinálnak (pl. maiden flight = szűzrepülés - a magyar repülős szaknyelv ilyet nem ismer, a maiden flight = első berepülés, hajtómű helyett motor stb.), vagy a bladder (húgyhólyag) szót nem úgy fordítják, hogy mirigy (gland), hogy arról ne is beszéljek, amikor a rovarok és halak tojásáról (pete, ikra) van szó, mert az az angolban mind egg. Stb.
Az állatok akizése, meghalása stb. szintén ilyen, és teljesen magyartalan. És ilyenek írnak a legolvasottabb és valószínűleg legjobban fizető magyar netes újságba - ahol épp emiatt meg lehetne válogatni, kivel dolgoznak, és nem haveri alapon -, képzeld, milyen lehet a többi.

Zsuzsanna Judit Szigeti 2019.01.11. 20:57:09

@Winter is coming: Pont ez a vélaményem. Ráadásul Palik nagyon csúnyán is öregszik és a stylist, aki öltözteti, annak Hawaii- ból származik az anyukája, az apja meg török.

HussarX 2019.02.03. 16:55:53

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: Sok igazság van abban, amiket írtál, de sajnos nem ez a legnagyobb baj velük :(

szine 2019.02.25. 22:37:20

@filewalker:

Szerintem meg neked semmi közöd nincs a sporthoz. Ha a legrosszabbat kéne megnevezni az mindenképpen Szujó, aki önjelölt kommentátor, nála látszódik, hogy erőlteti az egészet.
Palik nem ordibál mindenért, de amikor kell akkor megteszi, hisz erről szól a kommentálás, nem pedig arról, hogy valaki hót unalmasan elmondja azt amit amúgy is látunk.
Az hogy arrogáns lenne egyértelműen köszönő viszonyban sincs a valóságban, az pedig hogy megalázta aki mellette van? :D :D :D Czollner saját magát alázta, azóta is kommentál, meg lehet nézni mit művel. Pont, hogy Palik aki hozzátudott tenni, ő volt az egyedüli, aki képes volt akár 1-2 órás szünetet úgy lekommentálni, hogy az élvezhető legyen.

szine 2019.02.25. 23:18:46

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:
Először is Fradiban nem keresnek havi 20 milliót. Másrészről nem fallábúak. Az albánokról meg annyit, hogy az albán válogatott az eb selejtezőn és az eb-n sem kapott sok gólt, bitang szívós ország. Emellett a legnagyobb baj a magyarokkal, hogy nyár végén ők még lélekben kb. nyaralnak. Ezért van az, hogy sorra buknak el, és nem csak Fradi.
A mihez tartás végett külföldön egy magyar képes 2 millió eurót évente, és ezzel még alul van fizetve, hisz ha spanyol, olasz, brazil, német lenne, akkor dupla annyit keresne.
És elkövettél egy hatalmas hibát, de profi sportolókat átlagemberekhez hasonlítottál.
A mihez tartás végett egy átlag embert nem követnek paparazik, nem ír róluk tucatnyi lap legyen az szak- vagy bulvár sajtó, egy átlag ember ha végez a munkájával, akkor szépen hazamegy, ehhez képest egy sportolónak ki kell szolgálni a szponzorokat, teszem azt a rajongókat. Ja és ugyebár a legfontosabb tv-s közvetítés, hisz ezek dobták meg nagyon az árakat, hisz ebben hatalmas üzlet van.

Az meg vicces, hogy egyből kézilabdát hozod fel amiben nagyon kevés pénz van a focihoz képest. Győrbe azért igazolnak világklasszisok, mert ők igazi győztesek, akik nyerni akarnak, nem hinném, hogy itt a pénz dönt, Főleg, hogy ugyebár egy profi sportoló keresete nem csak klub által kapott összegből adódik, hanem egyéb szponzori pénzekből is.
Gondoljunk bele, hogy x cég csak azért fizet x sportolónak x összeget, hogy az ő termékét hordja. Ez kőkemény bíznisz.
Egy picit el vagy tévedve. Sportban alig van leállás, télen felkészülési meccseket játszanak, edzőtáboroznak, nagyon kevés az amikor tényleges leállnak egy focinál. Egy téli sportnál teszem azt mondjuk más a helyzet, bár ott is a legjobbak az év jó részében edzenek, ill. versenyeznek, hisz amikor Európában nincs hó akkor átmennek déli földtekére, az Andokban szoktak versenyek lenni, az ősz elejétől meg az európai gleccsereken is lehet már készülni.
De ez az egyik fele, nonszensznek tartom az álllításod, mert az intezitás nem mindegy, az egy dolog, hogy mondjuk teszem azt 3 órát edzenek egy nap, de az bőven felérhet 10 óra munkával is.
Sporttámogatásról meg fogalmad nincs. Hisz a sportban alapvetően a klubok és szponzorok az uralkodóak, és kevésbé az állam, bár nyilván ez sport függő is.
Az a baj, hogy neked fogalmad nincs arról, hogy mit ér egy olimpiai arany teszem azt.
Olimpia 4 évente van, ezért nem egyszerű történet. Ha már téli sport, Gyarmati Panka, 3 éve történelmet írt amikor világkupa versenyt nyert, először havas számban.
De az olimpiára nem jutott ki 2014-ben, egy hellyel maradt le, mondjuk nonszensznek tartottam az egészet, hisz egy olimpiára való kijutást nem szabadott volna így korlátozni, főleg, hogy a kvalifikációs ciklusban nagy szép eredményeket hozott, majd hiába nyert világkupában, a következő szezon előtt úgy megsérült, hogy 2018-as olimpiára való kijutása teljesen esélytelen volt, hisz mindössze egyetlen versenyen tudott elindulni, igaz ott szépen szerepelt, de az már veszett fejsze nyele volt.
Sporttámogatások meg sportágrakra megy, ebben nem csak felnőtt, hanem az utánpótlás is ugyanúgy benne van pl.
A másik dolog, szerintem keress fel valami szakembert, te komolyan az USA-hoz hasonlítod a magyarokat? Az USA-ban teljesen más az életszívonal. Mihez tartás végett, nézzünk meg itthon egy komoly bandát, az teszem azt végig koncertez egy hónapot, ami arra elég, hogy feltartson egy albérletet, ezzel szemben az USA-ban egy hasonló kaliberű halomra keresi magát. Teljesen mások a lehetőségek. Sőt ha nem jön be neki az élet az USA-ban, akkor tovább áll, és máshol hasznosítja a tapasztalatait.
Ég és föld a kettő.

Tömegsport ugyanúgy kap pénzt. De amit te leírsz ez nonszensz, nem kommunizmusban élünk. Az egy dolog, hogy mondjuk ingyen biztosítsák körülményeket, de a gyerek önmagától nem fog fejlődni, ahhoz edzők kellenek, ahhoz meg pénz, az életben semmi sincs ingyen.
Amúgy ez szép meglátás csak nem megvalósítható. Emellett szerinted egy uszodának nincs költségei? Felépít egy uszodát az állam, sőt teszem edzőt is ad akik ők fizetnek.
Ezzel az állam hatalmas bukna, és befeketett pénz nem térülne meg.
Ráadásul az hogy ára van mondjuk egy edzésnek az céltudatossá teszi a gyereket és szülőt, hisz nyilván ha valami nem megy, akkor azt nem erőltetik. Szemben ha ingyenes lenne, akkor meg lehet leragadna az első dolognál a gyerek és ott is maradna mondjuk.

Magyarországon a sport abszolút a helyén van kezelve.

salamander 2019.03.01. 01:07:55

Paliknak ez a "vagány 'Z' a hangya" karaktere, illetve negédes, dörgölődző tenyérbemászó stílusa teljesen hazavágja a műsort. Gratulálok a producernek: Paliknál rosszabb választás nem lehetett volna.

raskym 2019.03.18. 20:59:25

Kezd nagyon unalmas lenni, hogy mindent és mindig a kékek nyernek. Egy csomó potenciális reklámnéző ember így kiesik nagyon hamar. Vége is lesz ennek a szarnak nemsokára...
süti beállítások módosítása