A 444 lelt rá erre a Híradó-részletre, amiben a tüntetésekkel foglalkoztak, egészen pontosan azzal, hogy micsoda mocsok maradt a felszínen a túlóratörvény miatt utcára vonuló, de jóval, több sérelem miatt ideges tüntetők levonulása után. És hát maradt egy olyan is, amin egy akasztott ember látható, mellette a "Tőkés fideszes" felirattal. Na, ezt sikerült így értelmeznie a híradót szerkesztő talicskányi aprómajomnak:
Nem hiszed el, bazdmeg, de ilyen tényleg van. UPDATE: ha valakinek nem lett volna világos, nem azt feltételezem ezekről a szerencsétlenekről (bár valahol azt is lehetne, amilyen kontraszelektált a legénység), hogy nem tudták, mit olvasnak, hanem azt, hogy nagyon is tudják, de ezzel akarják a keresztyéneket riogatni. (via)
Dr. Fotos 2018.12.14. 23:26:51
takingsider 2018.12.14. 23:32:18
GNDL 2018.12.14. 23:33:44
De nézd a "jó" oldalát: amikor hamarosan Orbán ellen fordul a közhangulat, mondjuk akár a hatnapos munkahét miatt is, pont ők sugallták hogy "kötelet nekik"... oops... :)
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.14. 23:36:12
taga20 2018.12.14. 23:37:43
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.14. 23:38:51
definitelymaybe 2018.12.14. 23:38:52
haXXXor 2018.12.14. 23:45:42
Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.14. 23:46:12
Nyilván minden disznóvágásnál ráírják a disznóra, hogy ő volt a következő...
Szegény cerkófok! Hogyha tudnák, hogy hozzád hasonlítják őket,...
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.12.14. 23:46:29
az a vicc, hogy:
A: igen
B: tényleg mindenki hülye a jobboldalon
(C: csak zárójelben: ugye nem muszáj elhinnem, hogy a csávó tényleg azt akarta írni, "következő" csak hirtelen nem esett le neki a kontextus?)
KoGa 2018.12.14. 23:50:46
definitelymaybe 2018.12.14. 23:51:08
ednet2023 2018.12.14. 23:54:17
invalid user name 2018.12.15. 00:00:13
a végrehajtókra is és az utasítókra is.
samot1 2018.12.15. 00:06:22
Sir Gombóc 2018.12.15. 00:06:32
strangers in the night 2018.12.15. 00:10:25
definitelymaybe 2018.12.15. 00:21:35
Szóval nem vagy fideszes...
GNDL 2018.12.15. 00:21:41
Ne nevezzük őket jobboldalnak. Így utólag is köszi: egy jobboldali. :)
goumideaumineaux 2018.12.15. 00:28:00
GNDL 2018.12.15. 00:33:15
Tehát ha mondjuk valóban szeretnének bármiféle eredményt elérni a székelyek is az autonómiatörekvéseikben, amelyek egyébként igen látványosan megfeneklettek vagy egy évtizede (és Tőkésnek ebben kiemelt szerepe volt, mármint a megfeneklésben), akkor először is ezt a fajta szemetet kellene eltávolítaniuk maguk mellől mert az lehet, hogy a magyarok nem képesek saját történelmükből tanulni, de a környező népek úgy tűnik igen. :)
Erről így röviden ennyit...
dali300 2018.12.15. 00:33:17
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 01:15:45
Na mi van balfaszok? Ha ti értelmeztek félre valamit akkor az úgy van rendben, ha más akkor ő a hülye.
"Ez volt a soros" Volt. Nem így jár Gyuribá is, hanem ez volt a következő.
A karaktergyilkolászás miatt is csak akkor sírtok, ha nektek fáj. Ha ti próbáljátok, akkor minden rendben vele.
megamedve 2018.12.15. 01:15:52
Kell ahhoz, hogy ne hányjanak folyamatosan, ha véletlenül tükörbe néznek...
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 01:20:56
Amikor egy vén fasz egyedül üres kézzel azt mondja a tömegnek, hogy akarsz sósavat a pofádba, na az maga a nácizmus. Vagy a vadkelet, vagy a fasz tudja, hogy mi, épp az aktuális lózung.
bgp 2018.12.15. 02:37:45
De mivel cerkófoknak nem adnak ki munkavállalásit, itt bizony álhirgyártásról van szó.
Ha ez se volt tiszta, akkor ezek tényleg bármit bemondhatnak.
miszlikbe 2018.12.15. 03:08:53
Te egy kibaszott hulladék vagy. Értéktelen. Nulla. Mit gondolsz köcsög, mi értéke van annak a "munkának" amit itt végzel? Szerinted meggyőzől valaha bárkit is bármiről? Egy szart. Ide küldtek, mert tudják, hogy annyit se érsz, hogy legalább a 888-on kommenteltessenek. A gazdáid is tudják, hogy ez megnyerhetetlen hely, ezért ide a selejtet küldik, akiért nem kár.
Hát ez vagy te köcsög. Egy kibaszott selejt, még a gazdáid szerint is.
További jó bérkommentelést!
ratatami 2018.12.15. 05:49:03
ratatami 2018.12.15. 05:52:40
Thunder_th 2018.12.15. 05:54:16
ratatami 2018.12.15. 06:01:03
LKerekes 2018.12.15. 06:04:40
Thunder_th 2018.12.15. 06:15:41
2018.12.15. 07:07:59
rovid 2018.12.15. 07:34:32
Málnafaló 2018.12.15. 07:58:17
Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben. Tessék ilyenkor lövetni – írta Tóta W. Árpád, az Index" Pulitzer-emlékdíjas"(muhaha) újságírója a május 4-i Kendermag-demonstráció után.
"Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel "– kezdte a Kendermag Egyesület demonstrációjával kapcsolatos publicisztikáját Tóta W. Árpád.
„Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. (…) Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.” – írta Tóta W. Árpád
''Ha nem óbégat Hende Csaba körpásztor meg az MDF – nevezzük nevén különösen Pettkó Andrást –, és nem gyűjt maga köré még néhány idült polgárikörös háziasszonyt – régen az ilyenek horgolással foglalták el magukat, hej –, akkor ez a csürhe is inkább otthon issza le magát az Armageddon vagy a Titanic előtt, el se jutott volna hozzájuk, hogy mi lesz vasárnap délután.Nem lehet elégszer elmondani: a demokrácia, a teljes, válogatás nélküli választójog túlhaladott berendezkedés.”
Hajrá, kedves eftársak....Még többször idiótát csinálni magatokból, a zsinórban harmadik kétharmados bukta sem volt elég...
Quadanium 2018.12.15. 08:01:29
John Brennan 2018.12.15. 08:24:46
morph on deer 2018.12.15. 08:35:34
”A világon egy név mellé társított akasztófarajz egyértemű jelentéssel bír.”
Ez a Kossuth téren volt, Budapesten.
Az az épület ott a MAGYAR parlament.
Az egyetlen Tőkés nevű EP képviselőt hónapok óta a környéken se látták, ráadásul egyébként sem ott dolgozik.
A szó “TŐKÉS” nem csupán-, sőt főleg nem vezetéknévként ismert, és nem ebben a minőségben hangzik el nap mint nap, nem bizony!
Ugyanis a “tőkés” - főnévi igenevet, amely a “tôke” képzett alakja- jelzőként arra a személyre szokás alkalmazni, aki jellemzően nem a munkájából, hanem a birtokai, üzemei, anyagi javai által termelt jövedelméből él.
Sajnálom, hogy k kell ábrándítsalak, de a grafitti szövege “TŐKÉS FIDESZES” a magyarok és a magyarul értők számára egyértelműen a jelzős szerkezet alkalmazására utal, és nem a romániai származású EP képviselőre, akinek ottani szerepe az ország szempontjából egyébként is gyakorlatilag érzékelhetetlen, így aztán személye sem fontos annyira, hogy akár némi festéket is érne...
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2018.12.15. 08:41:37
Kánikula 2018.12.15. 08:53:18
inebhedj - szerintem 2018.12.15. 08:56:01
A Fidesz egy népi demokratikus szocialista párt, épp, mint az MSZMP, mélyen baloldali retorikával, köze nincs semmiféle jobboldalisághoz.
finisz 2018.12.15. 08:57:48
Másrészt meg, ez az ovis stílus, mondd csak, nem gáz, hogy de-ő-is? Mert úgy egyébként 5 éves kor felett gáz szokott lenni. Csaxólok.
_z_ 2018.12.15. 09:05:49
invalid user name 2018.12.15. 09:09:53
ez a fajta vélemény kb arra jó, hogy a intellektuális fölényem tudatában álljak majd a dunaparton levetett cipővel, mielőtt a cerkőfmajmok vezére azt mondja hogy tűz.
a túléléshez, netán a fényhez kevés
invalid user name 2018.12.15. 09:10:46
z, az örök optimista :)
kispufi 2018.12.15. 09:20:50
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:23:05
Aki a hatalom birtokában ennek a megoldásnak gátat szab, az saját maga választja, hogy mégis inkább kötél végén köszönne le.
Álljon ezt itt elgondolkodni valónak, függetlenül királyi tévétől, "megállapodás" szerinti 48 órás munkahéttől és az elleni tiltakozástól és annak minden vonatkozásától -- elsősorban a demokrácia szétreszelésén dolgozók hátországának , akik mindig, sőt elsőként válnak (nem egészen ártatlanul) hulló forgáccsá a favágásnál.
birka menet 2018.12.15. 09:28:18
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:28:31
Mindazonáltal azt meg kell érteni, hogy ahol hagyományt teremt a "köteles beszéd" szándékos kifacsarása, mert politikai értéke van, ott azt a hagyományt tovább is fogják vinni - lefelé a lejtőn, de tovább.
Shanarey 2018.12.15. 09:31:04
Te tudsz valamit, amit sok sok ember nem ért.
+1000
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:36:03
Így amikor az őrezred, a TEK, a fradi szeku, meg a franc tudja még hány gründolt milícia azt mondja, hogy nincs az a fizetés vagy katonai ügyészség, ami arra késztetné őket, hogy "ezek" miatt a kisujjukat még egyszer megmozdítsák, még mindig lesz egy, a saját seggét féltő utolsó utáni védvonal, amíg elindulhatnak azok a kényelmesen berendezett katonai gépek.
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:39:43
Ő Erdély aprópénzen vett wittnermáriája: az az érdeme, hogy egy rezsim kibaszott vele, és azon van, hogy egy másik rezsimet támogasson a másokkal kibaszásban.
péti 2018.12.15. 09:43:37
vanRob 2018.12.15. 09:45:21
És csak idézni tudok "aztabüdöskurvamindenit"
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:48:17
- EZ FORRADALOM!
Miheztartás végett nem ártana senkinek - rendőrnek is - ezt újra feldolgozni.
John Brennan 2018.12.15. 09:49:29
Gazdasági értelemben a bal-jobb túlhaladott már rég. A nemzetközi nagytőke lojális kiszolgálója az MSZP, a Fidesz a hazai tőkéé. Az egykulcsos szja, jobboldali, progresszív adókulcs baloldali.
Társadalmi kulturális értelemben viszont egyértelműen jobboldali, hagyománytisztelő, maradi, reakciós, konzervatív a Fidesz, bár valóban nem eléggé, mert ha az lenne, akkor Spiró műveinek játszását nem támogatná állami pénzen és nem íratna multikulti gendertémájú Hunyadi film forgatókönyet.
John Brennan 2018.12.15. 09:50:07
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:50:42
Nem kell keresniük: Gyurcsány és a szemkilövetők.
Ja, meg az ő ügyük szent volt, ez meg itten soros.
neovolontaire 2018.12.15. 09:52:57
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 09:56:32
Ja... pont ahogyan Gergényivel szemben tette Fletó és Demszky - csak az a kérdés, hogy ki kapja a kitüntetést.
Kesztyűsbáb-rendvédelem, ez kb. lehet is az ország lakmuszpapírja.
muv 2018.12.15. 09:59:30
Thunder_th 2018.12.15. 09:59:49
ednet2023 2018.12.15. 10:00:25
A belemagyarázott értelmezés, miszerint a szöveg "Tőkés fideszes" képvidelőt jelenti, sem nyelvtanilag sem tartalomban nem helyes. Ebben az értelmezésben "a fideszes Tőkés" lehetne a jó nyelvtani megoldás, amennyiben a szöveg a mellette látható ábrát szeretné magyarázni.
A félreértelmezett "Tőkés fideszes" egy olyan nyelvtani szerkezet, amellyel a leginkább a csodálkozásunkat fejezhetjük ki, pl.: "Hallottad, tegnaptól a Tőkés fideszes lett!" vagy "Képzeld, a Tőkés fideszes volt."
strangers in the night 2018.12.15. 10:03:11
aszondom kedves index, azért nálatok is van még a pince alatt is pince..., az angol verzió briliáns, már megérte adományokat gyűjteni, hányinger az egész, a fidesz is, de a másik oldal is...Szvsz., a magyarok többsége nem kíváncsi egyik oldal pofájára sem, gátlástalanul csúsztat és kamuzik , minden szinten , mindenki, a fidesz ilyen ellenzéket??lol..., az "ellenzék" meg ilyen kormányt, meg ilyen fideszt érdemel, zsák a foltját...
morph on deer 2018.12.15. 10:05:18
“didaktikai hajlandóság”
Á, csak az az áldottjó szívem, az. Gondoltam, segítek, ha már...
Egyébként szerintem csak a kender minél szélesebb körű felhasználásáról lehet szó: nehogy már a szára veszendőbe menjen valahogy..!
Gato666 2018.12.15. 10:06:09
Gato666 2018.12.15. 10:09:32
strangers in the night 2018.12.15. 10:09:36
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 10:10:07
Nem én, valószínűleg nem a tüntető és szinte biztosan nem a rövidesen a (határ valamelyik oldalán) munkaerőpiacra egyetemista fog itt nagyot szívni -- de így van ez jól: végre lakva megismeri nyáj a pásztorát.
pepin_nymburk 2018.12.15. 10:10:38
Mr.paksimogyoró 2018.12.15. 10:10:52
Európai téridő 2018.12.15. 10:13:37
Nati Walter 2018.12.15. 10:13:39
Gato666 2018.12.15. 10:17:20
plexus · http://brendel-figyelo.blog.hu/ 2018.12.15. 10:20:14
rabszolgatörvény, m1, kell ennél nagyobb show-műsor?
John Brennan 2018.12.15. 10:24:59
John Brennan 2018.12.15. 10:25:53
FCUK5 2018.12.15. 10:28:36
mesélj, SIXX, milyen az élet puhatestűként? és még van képed bárkin bármit számon kérni? :D:D:D
erről a nicktiltós baromságról meg szokjatok már le, egy perc alatt lesz új.
Gábor Szögyéni 2018.12.15. 10:33:25
ednet2023 2018.12.15. 10:34:36
Nem zavar. Szélsőségek mindenhol vannak. A Te világnézetedhez is tartoznak radikálisok, mégsem fordítasz hátat. Egy-egy ilyen szélsőséges jelenségből nem kellene általánosításokat levonni. Persze látom, hogy mindenki azt teszi...
pepin_nymburk 2018.12.15. 10:36:14
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 10:39:40
ednet2023 2018.12.15. 10:43:22
Nem tudom, megfigyelted-e, hogy a tüntetők között voltak olyanok, akik veszekedtek a randalírozókkal, akik visszaállították a kukákat, stb. Így teljes a kép.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 10:44:33
Betettem az idézet tárolómba.
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.15. 10:45:59
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 10:58:14
Volt nekem 21 év alatt 2 olyan főnököm, akiknek a módszerei (nem a személy szerint engem érintők), szembementek a vállalat érdekeivel, vagy az ostobaság miatt okoztak kárt.
Őket elküldtem - olykor képletesen, máskor szó szerint - a picsába, amikor olyanra utasítottak, ami szembement az elvekkel. 2-3 szinttel följebb, ahol az eltevolításokról érdemben dönthetnek, tovább tart felismerni/elhinni a rosszindulatott/inkompetenciát, de végül ment, és az érintettek is mentek - én maradtam, változatlan gerinccel, szopóálarc nélkül.
Nem tudom, miről jutott eszembe.
Leonard Zelig 2018.12.15. 11:00:57
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2018.12.15. 11:02:29
+1
soxor.
ulpius66 2018.12.15. 11:08:14
Aha, Tényleg ráismertem az RTL Klub Híradójára!
Tökéletes jellemzés!
Náluk gerinctelenebbek tényleg nincsenek!
Vidám dal 2018.12.15. 11:20:08
John Brennan 2018.12.15. 11:23:43
Egykettonegy 2018.12.15. 11:26:41
KEGYETLENÜL rálébtél a hiszto balliberálisok tyúkszemére ))))))))))))
SOROS-sal nem lehet viccelni
Tőkést lehet akasztani
Keresztényeket lehet akasztani
Karácsonyfát fel lehet gyújtani
DE
soros az tabu téma)))))))))
Akkor nincs talicska aprómajom. Akkor vége a balliberális "humorérzéknek"
Egykettonegy 2018.12.15. 11:28:22
Soros az tabu téma a hiszto ballibeknél)))
Mindjárt fasiszta leszel, náci meg antiszemita ))))
JFK-alapítótag 2018.12.15. 11:38:15
Mások legkésőbb a betűk megismerése tájékán elhagyják az érvkészletükből:
" Bi-bi! Te vagy az amit mondtál!"
pepin_nymburk 2018.12.15. 11:46:49
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 11:46:54
felucca02 2018.12.15. 11:47:47
Te sem tudsz értelmezni?
Szerinted miért azt írták a disznóra, amit?
JFK-alapítótag 2018.12.15. 11:50:55
Ja. Betartva.
/Hofi után szabadon./
Bizonyos szinten azonban igazat kell adnom neked.
Nemzetközi egyezmények, megállapodások, jegyzőkönyvek stb léteznek amelyet a nemzeti jogrendbe törvénnyel, rendelettel emelnek be akár szó szerinti fordítással.
Ettől még a köznyelv nemzetközi jogszabályként emlegeti, és fogalmilag így is pontos.
felucca02 2018.12.15. 11:53:43
ednet2023 2018.12.15. 11:54:34
Azt kizárhatjuk, hogy az "ő volt a soros" szöveg a többéves Soros kampánnyal a háta mögött, egy fideszes képviselő vigyorgó fejével ne az "emberi" értelmezésre irányuljon.
A Stop Soros-nál sem gondolta senki, hogy a "következőt" szeretné a fidesz megállítani.
Az viszont csak nagyon nyakatekerten értelmezhető, hogy valaki a közbeszédben sokak által nem is ismert fideszes Tőkés EP képviselőre utaljon ilyen összefüggésben. Arról nem is beszélve, hogy miért utalgatna a szöveg írója egy olyan személyre akinek köze sincs az aktuális tüntetéshez, sőt, valószínűleg a fiatal korosztály azt sem tudja, hogy létezik.
Rövidebben fogalmazva: Tőkés neve nem került be a közbeszédbe, a Sorossal ellentétben.
pepin_nymburk 2018.12.15. 12:01:19
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 12:10:32
dr.oid 2018.12.15. 12:11:08
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 12:11:32
Nem azt a szerepet kapta/választotta, hogy értse.
dr.oid 2018.12.15. 12:14:08
Dan da Man 2018.12.15. 12:17:29
Konzervtigris 2018.12.15. 12:34:07
Monsieur 2018.12.15. 12:35:50
JFK-alapítótag 2018.12.15. 12:40:30
Ebben az esetben, - bár találó, - nem jó a harckocsis hasonlatod.
Nem követtél el pongyolaságot.
A nemzetközi jog létezik.
Technikailag a nemzeti joganyag részeként.
Azonban a szaknyelv is nemzetközi jog kifejezést használja.
Amikor pontosítani kell akkor is közvetlenül az adott nemzetközi jogforrásra szokás hivatkozni, néha megemlítve, hogy a nemzeti joganyag hol tartalmazza.
Azt még fontosnak tartom megemlíteni, hogy általában a nemzeti jog felett áll és joghézag, jogellentmondás esetén közvetlenül lehet rá hivatkozni.
/ Ámbár a magyar bírók ezt a gyakorlatban nem nagyon szeretik. / ;-)
strangers in the night 2018.12.15. 12:41:17
strangers in the night 2018.12.15. 12:44:50
komolytalan samu 2018.12.15. 12:48:30
Gagyi negyedvonalas propaganda.
pireza 2018.12.15. 12:50:51
erkölcsi hulla 2018.12.15. 12:54:01
Kong.Kinga 2018.12.15. 13:04:30
Hiradó: és mindez közpénzből, miközben az MTVA igazgató Papp Dániel egy hirhamisító, állítólag.
péti 2018.12.15. 13:24:33
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 13:34:00
Csak igyekeztem magyarázni a (nem is létező) bizonyítványom.
tollas 2018.12.15. 13:37:46
A "kötelet nekik" semmiképpen se egy üdvözítő jókívánság, akár az összes tőkésnek szól, akár csak Tőkésnek. Bár az előző még gázabb, mert feltehetően számosabb létszámú embert szeretne akasztani.
erkölcsi hulla 2018.12.15. 13:40:09
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2018.12.15. 13:40:25
:)
JFK-alapítótag 2018.12.15. 13:40:48
Csak erkölcsi hulla.
Tudjuk.
erkölcsi hulla 2018.12.15. 13:40:50
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 13:44:15
Ha 6 éve megkérdezték volna az Ucca Emberét, hogy ki az a Soros György, valszeg akkora lett volna a találati arány, mintha megkérdeznék, hogy hányszor járt ember a Holdon.
Ettől még Soros is jó, Tőkés is jó valamire. Mondjuk utóbbiból ha megfeszül(nek) se jön ki egy jó plakátsorozat. Még a valóban forradalmi időkben született "Márton Sándor jöjjön haza! Várja a haza." szívküldivel együtt sem.
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 13:45:13
Nehogy már Marx itten röhögjön a markába belefele!
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 13:48:22
Ui. egy ilyen elzavarás ritkán folyik le úgy, hogy
- Mennyé!
- Nem!
- De mennyé má!
- De nem!
- Menné, mer nem szeretlek!
- Na jóvan akkó...
wattafilling 2018.12.15. 13:54:56
muv 2018.12.15. 14:11:17
mert vegyuk eszre, az a kotel nem most kerult elo a politikai kozbeszedbe. bar engem inkabb az lep meg, amikor a fent hivatkozott politikus ma azon sirdogal, hogy hova sullyedt az a bizonyos politikai kozbeszed. tenyleg eszebe sem jut, hogy o volt az elso, aki azt a bizonyos kovet eldobta? tenyleg? mit gondolsz errol?
JFK-alapítótag 2018.12.15. 14:16:52
Egyetértek.
És egyúttal emlékezzünk meg a "köteles Laciról" is!
részlet a Szombathelyen 2002 március 14-én elhangzott Kövér beszédből:
"Sokan vannak ma Magyarországon, akik nem tudnak örülni a kormány intézkedéseinek és sikereinek. Ezért azt ajánlom nekik: vegyenek egy kalapácsot, egy szöget és egy kötelet, menjenek le az alagsorba, és a szögre, vagy ha találtak jó gerendát, akkor arra kössék fel magukat. Ezzel nagy szolgálatot tennének, mert nélkülük könnyebben és hamarabb tudnánk megoldani a feladatainkat." Majd hozzátette: "Lehet, hogy egy kicsit messzire mentem. Akkor azt javaslom nekik, maradjanak életben, az lesz a legnagyobb büntetésük, hogy látják megvalósulni céljainkat, legfeljebb koloncként cipeljük őket a hátunkon."
strangers in the night 2018.12.15. 14:23:57
strangers in the night 2018.12.15. 14:28:19
Circus 2018.12.15. 14:33:49
muv 2018.12.15. 14:41:50
www.youtube.com/watch?v=35Zd4uqq-5o
JFK-alapítótag 2018.12.15. 14:51:51
Hallgasd meg magad is:
www.youtube.com/watch?v=35Zd4uqq-5o
Papucsban a Teraszon 2018.12.15. 15:11:16
Important roll 2018.12.15. 15:16:34
Most kedvem volna valami hosszút és kellően szofisztikáltat mondani, de csak ennyit tudok kinyögni: bazmeg, ilyen nincs.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 15:27:05
zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.12.15. 15:39:46
JFK-alapítótag 2018.12.15. 15:45:56
Az idézőjel nem véletlen.
A forrás:
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/1444_az_akasztofa_humor_avagy_kinek_mit_javasolt_kover
John Brennan 2018.12.15. 15:46:41
Itt a tüntetők gyilkolnák a tőkéseket. Tényleg ugyanaz a kategória szerinted? Kövért elítéled öngyilkosság emlegetése miatt, de a gyilkolni vágyók azért rendben vannak, értem.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 16:03:35
Jelige: értő olvasás!
A bejegyzésem:
- @tollas: "... mindenképpen undorító bunkóság."
- Egyetértek.
-
- És egyúttal emlékezzünk meg a "köteles Laciról" is!
@John Brennan: " ... aki annyira depressziós, annak javasolja."
Ehelyett:
"Sokan vannak ma Magyarországon, akik nem tudnak örülni a kormány intézkedéseinek és sikereinek. Ezért azt ajánlom nekik: vegyenek egy kalapácsot, egy szöget és egy kötelet, ..."
A mostani tüntetők és a velük szimpatizálók nem depressziósak, hanem dühösek.
És joggal!
John Brennan 2018.12.15. 16:06:38
Megint hülyének nézik az embert. A cikkből kiderült, hogy a kutyásnak nem volt köze a tüntetéshez, a többinek igen.
taga20 2018.12.15. 16:07:38
taga20 2018.12.15. 16:08:35
John Brennan 2018.12.15. 16:09:40
A mostani tüntetők meg gyilkolni akarnak, és ezt rendben tartod még mindig. Nincs benned annyi gerinc, hogy elítéld őket emiatt.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 16:17:05
Úgy látom a jeligét nem sikerült megfejtened.
Talán a kognitív képességeid fejlesztésére kellene az idődet fordítani, nem másokat minősíteni kitalált, csak a fejedben létező fantáziavilág alapján.
Kútmester 2018.12.15. 16:20:16
John Brennan 2018.12.15. 16:20:22
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 16:20:56
Gyilkolni? Te viccősz.
Ha kodifikálják - bármilyen nemzetközi egyezmény (tudod: nemzetközi jog) ellenében (ahogy arról pont az úgy nevezett jobboldalon álmodozni szokás), akkor az pont olyan aktus, mint Polt Péter bármelyik eljárásmegszüntetése, vagy bármelyik pályázatelbírálás: kibaszottul jogszerű.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 16:25:10
BiG74 Bodri 2018.12.15. 16:25:57
Te annyira elítéled a rozmárt, hogy közben vigyorogsz a tükörbe. Egy fityiszes szavahihetősége a nullához konvergál.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 16:27:48
A gyengébbek kedvéért ismétlem önmagamat:
@tollas: "... Egyébként akárhogyan értelmezzük a feliratokat, mindenképpen undorító bunkóság.
A "kötelet nekik" semmiképpen se egy üdvözítő jókívánság, akár az összes tőkésnek szól, akár csak Tőkésnek. Bár az előző még gázabb, mert feltehetően számosabb létszámú embert szeretne akasztani."
JFK-alapítótag 2018.12.15. 14:16:52
@tollas: "... mindenképpen undorító bunkóság."
Egyetértek.
És egyúttal emlékezzünk meg a "köteles Laciról" is! ...
igazi hős 2018.12.15. 16:36:42
JFK-alapítótag 2018.12.15. 16:41:48
A jóindulatom lassan fogyatkozik.
1. A beidézett szöveg sok helyen megjelent, soha nem cáfolták meg az elhangzását.
Nem véletlenül idéztem először szöveges formában.
Kevesen veszik a fáradtságot, hogy a linkeket kövessék.
2. Utolsó próbálkozásként megkérdezem: mi a problémád?
a) nem hiszed el a "köteles beszédet",
b) mentegeted, nem akarod elítélni,
c) semmi, csak ok nélkül kötekedel.
Gyorgy007 2018.12.15. 16:47:57
Visszaért már a 600-2000 tüncike a facree ájvékolni és tolni az orbánfóbiát?
raoul 2018.12.15. 16:51:44
2018.12.15. 16:55:59
Az egyik kollégája írásában békés kutyasetaltatók őrizetbe vételéről olvashatunk.
Ja, hogy az tudatos és intellektualisan magasszintű ‘tudositas’, olyat nem tudnak ezek a híradós majmok...
ulpius66 2018.12.15. 17:00:15
Látod ez van!
Tegnapelőtt még azzal volt tele az index, a hvg, és egyéb szennylapok, hogy a rendőrök miatt fajult el a tüntetés, mert nem voltak határozottak!
Máma már arról szól minden, főleg a gyurcsányi bejegyzése, hogy ennél aljasabb és fasisztább rendőrséget még nem hordott hátán a föld.....
Én meg azt mondom, rendben, fasiszta a magyar rendőrség, legalábbis a gyurcsányi szerint, akkor végre viselkedjen mán fasiszta módra!
Némelyik tüncikézőnek verje mán úgy be a pofáját, hogy az anyja se ismerjen rája!
Ha mán egyszer visszafogja magát, és megkapja, hogyx fasiszta, akkor ne FOGJA VISSZA MAGÁT, UGYANÚGY MEGKAPJA, HOGY FASISZTA.... CSAK LEGALÁBB REND LESZ!!!!
Nem fog ez a drogos, alkoholista csőcselék packázni a rendőrökkel!!!!!
Hajrá Magyarország! Hajrá magyar rendőrök!
taga20 2018.12.15. 17:00:48
taga20 2018.12.15. 17:02:24
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 17:03:08
Gyorgy007 2018.12.15. 17:03:29
Mesélj milyen volt a tegnap! Kaptál a pofádba könnygázt?
Ha igen, akkor nagyon örülök, mert ezért fizetem a srácokat! ;)
taga20 2018.12.15. 17:21:55
ember, a kommentjeidről lerí, hogy egy rohadt fityeszork vagy!
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 17:27:25
Ahogy Fletó is beismerte, egy ártatlan szövegből csinált politikai tőkét. Nem ez volt az első ilyen, de nem is volt mindennapos, és még el is hencegett vele egy morális válság közepén.
Szellem a palackból - azzal kéne hencegnie, hogy ezt a szellemet visszagyömöszölte a palackba... mármint miután tényleg sikerül megtennie.
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 17:29:30
muv 2018.12.15. 17:38:25
hat nem tudom, hogy neked mi az artatlan.. de azt ajanlani az ellenzek politikusainak, hogy akasszak fel magukat, az az en szememben minden, csak nem artatlan! (es ez az ember keri ma szamon a politikai kozbeszed szinvonalat..)
Gyorgy007 2018.12.15. 17:46:30
A fidesz kapott egy kétharmados felhatalmazást, szóval a fajtádnak kuss van :) Pontosabban jogoddal élve, teleszarhatod az internet a marhaságoddal és tüncikézhetsz...
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 17:54:24
Irritáló fickó, egy kanál vízben meg tudnám folytani, de a szövege érdemben csak annyit jelentett, hogy "örüljünk a sikereknek vagy ha nem tudunk, akasszuk fel magunkat".
Hogy azok a sikerek léteztek-e és kinek mennyire, az más kérdés.
Hogy Fletó rájátszott, az ténykérdés.
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 17:57:16
Nem akkor kezdődött az "amikor a farok csóválja", de idehaza akkor vált alapvető politikai eszközzé a tényleges történések taglalása helyett.
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 17:57:57
muv 2018.12.15. 18:07:55
Te hol latsz itt elso szemelyt?
"Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják súlykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."
hu.wikiquote.org/wiki/K%C3%B6v%C3%A9r_L%C3%A1szl%C3%B3
amirol Te beszelsz, az a szoveg elso resze. ha csak azt mondta volna -- persze az sem a szep politikai kozbeszed mintapeldaja --, meg csak csak. de utana konkretan az ellenzeki politikusokat szolitotta fel az onakasztasra! ne csinaljunk mar ugy, mintha ez meg sem tortent volna.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 18:10:11
Az érintettek a mai napig nem cáfolták a leírtakat.
Ha hazugságokat keresel alapvetően náluk keresgélj.
Bírósági ítéletek garmadája tanúsítja, hogy a tények tiszteletével hadilábon állnak.
Lefordítva a gyengébb értelműek számára: orrba-szájba hazudnak!
mindbender2 2018.12.15. 18:11:25
Ja tudom, ti vagytok a függetlenobjektívek, hát persze.
Meg ők is azok maguknak, csak bénábban nyomják.
Meg van elég sok ember, aki inkább nem megy választani, annyira hiteles bármelyik oldal is.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 18:18:35
John Szigethy 2018.12.15. 18:45:40
taga20 2018.12.15. 18:46:31
"szóval a fajtádnak kuss van :) "
haver, hozzád képest a feketejuk egy esthajnalcsillag!:))
döbbenet mekkora féreg vagy.
taga20 2018.12.15. 18:47:56
gondolom semmi gond.
Gyorgy007 2018.12.15. 18:49:23
Feketejuk mi?
:):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :):) Feketejuk :)
ulpius66 2018.12.15. 18:53:17
taga20, bocsánat!
Ilyen egy átlag feletti értelmi képességgel rendelkező ballibsi!
(képzeljétek el, milyenek lehetnek az átlag alattiak....)
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 18:54:27
És a kettő közötti átvezetés az, ami az egészet súlytalanná teszi: "legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el...".
Vagyis: ha annyira szar a helyzet, mint ahogy mondják, akkor legyünk lemmingek... de mi csak azután, és azután is feltételesen, hogy ők már megtették.
Azon épületes rendszerváltó viták után, hogy a komonistákat agyagba vagy betonba kell-e döngölni; a délszláv háború közepette "ellenségekkel vagyunk körülvéve" felszólalás; Torgyán heti idióta tirádái és patakvére és csak a jótékony emlékezetkopás miatt nem tudom sorolni, hogy hány szónoki baromság után ez lófütty; ha szót érdemel, akkor is pont annyit, amennyivel Hofi elintézte Kövért: "folyik a szar a szájából", mint mindig, azért szeretik, arra tartják.
Fletó máshogy gondolta... az még hagyján, de aztán el is árulta, hogy neki jutott eszébe máshogy gondolni, kínos helyzetben hagyva nem csak magát, de azokat is, akiket képviselni akart illetve akik azt szerették volna, hogy képviselje őket.
muv 2018.12.15. 18:55:12
JFK-alapítótag 2018.12.15. 18:56:26
dr. mesterséges színezék 2018.12.15. 18:56:31
muv 2018.12.15. 19:01:24
nem ideztem, de beszeltem rola: "meg csak csak". ha nem vetted volna eszre, ezen resz ertelmezeseben nem volt kozottunk vita.
"a kettő közötti átvezetés az, ami az egészet súlytalanná teszi"
dehogy teszi! edesistenem. konkretan arrol szol az a szoveg -- olvasd mar el --, hogy ongyilkoljak mar meg megukat, mert nelkuluk jobb lesz a beszelonek es tarsainak.
visszakapcsolva az itteni cikkhez: a kretas felirat is csak annyit mond, hogy fel kene oket akasztani, mert nelkuluk jobb lesz annak, aki ezt felirta. persze ott nem onfelakasztasrol van szo. de nem is egy politikai szereplo mondta.
szoval erosen kerlek ne probald meg elkenni azt, hogy itt mirol van szo. en konkretan emlekszem, amikor anno hallottam a felvetelt. sehol nem volt ott Gyurcsany, hogy gondolatokat sugalljon nekem.
John Brennan 2018.12.15. 19:03:18
Nem kaptak támogatást a multik.
Gyárkapun kívüli infrastruktúrára és munkaerőképzésre kaptak.
Ellenben volt felhördülés, mikor elvett különféle külföldieknek átjátszott monopóliumukat és kibaszta őket az országból, még a francia államfő is tiltakozott pl. Csekk Dezsőnéék miatt.
John Szigethy 2018.12.15. 19:16:54
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 19:32:16
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 19:32:52
Gyorgy007 2018.12.15. 19:38:13
Szólj már a Hegyeshalmi Richárd haverodnak, hogy kifelejtette a felsorolásból 2006 os tüntetéseket a Gyurcsány rezsim ellen.
index.hu/techtud/2018/12/15/gumilovedek_vagy_precizios_takony_demokratikus_tomegrendezveny-menedzsment_a_xxi._szazadban/
Hajnal Anyácska 2018.12.15. 19:39:03
Hajnal Anyácska 2018.12.15. 19:44:01
miért 2018.12.15. 19:44:17
taga20 2018.12.15. 19:45:34
egy retardált fasz vagy!:)))
taga20 2018.12.15. 19:48:29
tényleg komázlak:)
na nesze, fityeszretek!:)
www.youtube.com/watch?v=5UxjWISWslg&list=RD5UxjWISWslg&start_radio=1
CM2131 2018.12.15. 19:51:32
„Szóval egy pillanatra fogadjuk el azt, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát hogyha így gondoljuk, akkor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet meg egy viszonylag erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat. Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják sulykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elöl jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk.”
Meg is hallgathatod: youtu.be/35Zd4uqq-5o
ulpius66 2018.12.15. 20:01:45
Ezen mit vagy úgy kiakadva!
Minden ballibsi hazudik, így a JFK is.
Ennyi.
I-Work 2018.12.15. 20:05:37
I-Work 2018.12.15. 20:09:12
Sixx, szerintem Te sem látod jól: nem arról van szó, hogy a Püspök úr hitvány ember-e és mit érdemel, arról van szó, hogy egyetértünk-e a felirattal, vagy elítéljük-e a felirat tartalmát, - bárkire, vagy bármilyen csoportra is értette, aki írta.
Azt nyilván minden értelmes ember tudja, hogy ettől a bűnszervezettől békés eszközökkel aligha lehet megszabadulni.
I-Work 2018.12.15. 20:12:47
I-Work 2018.12.15. 20:22:13
Nem gondolom, hogy az egyre növekvő dühös tömeg válogatni fog módszerekben és eszközökben, ahogyan azt sem gondolom, hogy nemzeti konzultációt fog arról tartani, hogy melyik fideszes tőkést kell agyon, vagy agy helyen csapni.
I-Work 2018.12.15. 20:27:09
Amelyik hatalom lehetetlenné teszi, hogy leváltható legyen békés eszközökkel, - azt előbb, vagy utóbb, erőszakkal fogják kiebrudalni.
Bőven benne van a pakliban, hogy nem csak pénztáros lőricet csapják agyon, de az egész családját is...
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 20:31:06
Azért juthat ez eszükbe néhányaknak, mert éppen csontig lerágják a húst az országról. A dolgozók egyre szegényebben, a gazdaságot irányító, oda beférkőző emberek egyre gazdagabbak lesznek. Itt nálunk politikai tőkéből lesz valódi.
De világszerte egyre rosszabb helyzetben vannak a bérből élők. Már a '70-es években elkezdődött ez, és egyre lejjebb csúsznak. Persze azt mi még nem éreztük. Egyre nagyobb a feszültség.
Egyallampolgar 2018.12.15. 20:40:27
"Mér? Téged zavart 2006-ban?"
Ezen már a szervilis szánalmas hablatyoláson már tényleg csak röhögni lehet. Te barom! Képzeld el zavart 2006-ban is. Képzeld el a hazudozás mindig zavar. Képzeld el, hogy Gyurcsányt hülyébnek tartom Orbánnál, ahogy az is egyértelmű hogy mivel hülyébb kevesebbet ártott azzal hogy kevesebbet lopott. Gyurcsány soha nem csinált milliárdost (többek között) a vejéből, nem épített kisvasutat a háza elé és nem terelte a valós problémákat soroshisztériára szintén közpénzlopással. És örülök hogy Fletótól megszabadultunk. Orbántól is már nagyon meg kéne. Aki ezt a két szörnyeteget kínálja mint opciót az vagy hülye, vagy megélhetési patkány.
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 20:43:58
Egyetértek. Ezt a kormányt nem lehet törvényesen leváltani. Vagy ha le is lehet valamikor, egyelőre semmi nyoma egy másik erőnek, ami erre képes lenne. Nincs olyan erő most, ami ekkora hátrányból, az ellenfélnek ennyire kedvező politikai és gazdasági helyzetben, ilyen gazdasági hátországgal szemben győzni tudna.
Hiányolom a szakszervezeteket a tüntetésről. Hiányolom a dolgozókat. Hiányolom az ennél sokkal nagyobb tömeget.
Nálunk a gyárban hallottak a dolgozók arról, hogy többet lehet/kell majd túlórázni, de amikor megkérdezed őket, hogy azt tudják-e, hogy lehet, hogy csak 3 év múlva fizetik ki, akkor kiderül, hogy fogalmuk sincs róla. Pont az ilyen remek állami híradóknak köszönhetően.
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 20:47:41
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 21:05:39
hup.hu/node/162071
A cél: jobbágyokat nevelni a jövő földesurainak.
Rónarider 2018.12.15. 21:11:36
Jamie72 2018.12.15. 21:12:43
John Brennan 2018.12.15. 21:18:00
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 21:23:31
Fideszes értelmiségi vagy? Esetleg egy dohánybolt tulajdonosa? Vagy náluk dolgozol, és most jó neked?
John Brennan 2018.12.15. 21:40:15
Szegényes gondolkodásra vall a kérdésed. Semmilyen közvetlen érdekeltségem nincs.
Egy trafik amúgy nem tudom, miért lenne jó üzlet, inkább kész ráfizetés.
JFK-alapítótag 2018.12.15. 21:52:45
Szájbarágó a valósághajlítgató kommandó számára:
1. Elítéltem az akasztásra felhívó feliratot,
2. és emlékeztettettem az olvasókat "köteles Lacira".
/ összefoglaló: JFK-alapítótag 2018.12.15. 16:27:48 /
3. Az idézet helyét és idejét, - Szombathelyen 2002 március 14.,- tévesen adtam meg.
A helyes időpont és helyszín: a békéscsabai Ifjúsági Ház nagyterme 2002. március 23.
4. strangers in the night 2018.12.15. 14:23:57-kor többek között így nyilatkozott:
" ... és van még olyan hülye ma magyarországon, aki nem tudja, hogy a "köteles beszédhez", köze nem volt kövérnek, istenem világ barmai, és még posztol a birka , ..."
5. erre ketten rögtön reagáltunk. Linkeltük a szombathelyi 2002 március 14.-i beszédét.
6. Mentségemre szolgáljon, hogy a "köteles beszéddel" Kövér László körbehaknizta az országot.
7. Ezért is bukta el jogerősen, több hónappal a történtek után indított, személyiségjogi perét.
8. Ti neki álltatok maszatolni, csúsztatni, vádaskodni.
9. Én elítéltem az akasztgatós felszólításokat. Most rajtatok a sor!
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 21:57:36
:D
Értem. Hát akkor sok sikert!
Guillaume de Saint Preux 2018.12.15. 22:00:41
Vizinyenyec 2018.12.15. 22:05:52
WTF???!!4!!44!! 2018.12.15. 22:13:57
Nyugi! Megvannak a felújító emberek. Nem lesz gond, új lesz minden, még amit nem akartál, az is. Csak nehogy korházba kerülj, mert gyógyszer, tisztítószer, wc-papír és orvos nem nagyon van!
közösperonos átszállás 2018.12.15. 22:21:22
A "közelebb mentem, hogy megnézzem, mivan" az köznek számít?
Csak mert szerintem nem, és akkor tévedtél/hazudtál. Megint. Ó, de meglepődtem.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 22:29:52
közösperonos átszállás 2018.12.15. 22:30:21
0 bejegyzést írt és 76 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ugyan már, Fidesz-troll, majd pont érdekel bárkit is, ahogy egyenlőségjelet teszel.
közösperonos átszállás 2018.12.15. 22:33:42
Gyárkapun kívüli infrastruktúrára és munkaerőképzésre kaptak."
Ne haragudj, de kurvára hazudsz.
www.napi.hu/magyar_vallalatok/kiderult_mekkora_magyar_allami_tamogatast_kap_az_audi_hungaria.614865.html
közösperonos átszállás 2018.12.15. 22:38:58
Guillaume de Saint Preux
0 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nyugi, egy Fidesz-bértrollba kár az érdemi válasz.
magándemokrata 2018.12.15. 22:39:20
olvasom a hozzászólásaitokat, szenny lapnak nevezitek a hvg, 444, 168 óra stb... ezek az oldalak, újságok olvasásakor, számtalan cikket olvastam a "bal lipsi törvénytelen, vagy nem etikus történetet.... vagy csak simán, nem értünk egyet a bal liberális oldal mondandójával"
csak egy, csak egy olyan linket tegyetek már ide, ahol a fidesz média beszól, nem ért egyet a fidesz mondandójával!! vagy a hozzájuk köthető körről!
JFK-alapítótag 2018.12.15. 22:43:13
Jogerős bírói ítéleteket vitatni az ősi fideszes szokás?
Miért véded Kövér Lászlót?
Miért jobb az a kötél, amit ő ajánlgat másoknak, annál amit nekik szánnak?
Ha nem ítéled el mindkettőd legyen részed benne!
John Brennan 2018.12.15. 22:44:41
Hazudtam.
Most pontosítok: jelentéktelen összeget kaptak a multik, arányait tekintve töredékét a magyar kis és közepes vállalkozásoknak. Nagy részét kapunk kívüli infrastruktúrára és képzésre kapták:
Az állam 2013-ban támogatta az Audi projekt- és oktatóközpontjának tanműhely fejlesztését is 334 millió forinttal, ezt 2014-ben vette igénybe a társaság - derül ki a beszámolóból.
A munkatársak képzésére egy 2012-es megállapodás keretében 557 millió forintos támogatás jár, ebből tavaly 151 milliót kaptak meg.
Ugye amire reagáltam , az arról szól, hogy a magyar állam agyontámogatja a multikat, ami nagyobb hazugság, mint az én hazugságom.
morph on deer 2018.12.15. 22:46:05
Ez eddig mind rendben, de azokra miért nem gondolt Kövér elvtárs, akiknek nincs pincéje???
Micsoda unfair diszkrimináció ez, tisztelt hölgyeim és uraim, Rózsi néni..! (ⒸSándor Gyuri)
És most nem is csak a egy fideszes “demokratától” tartom ezt elfogadhatatlannak, hanem például a Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete ifjúságkutató csoportjának volt munkatársától is, nem is emlíve a Soros-ösztöndíjasként a közép-európai társadalmi mozgalmak kutatásával foglalkozót..
Vagy a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnökét a FIDESZ részéről, (a másik két alelnök a szintén fideszes Langmár Ferenc, a Kommunista Ifjúsági Szövetség részéről pedig Gyurcsány Ferenc volt).
Szóval ugyanarról a Kövér Lászlóról van szó...
Hogy mondhat ilyet egy ilyen igazi elvtárs, de tényleg?
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.15. 22:46:38
Sir Gombóc 2018.12.15. 22:47:32
renegadepestisrac 2018.12.15. 22:48:18
Tőletek tanulták te cerkófmajomnak is hülye!
John Brennan 2018.12.15. 22:51:51
morph on deer 2018.12.15. 22:55:45
Azt miből gondolod, hogy igazából jobb ötlet például a béemwét támogatni cirka 11millió per kopf szubvencióval, mint mondjuk Kovács János fideszjelvény, vattacukor és “BolDog” becenévre hallgató kabala ebeket gyártó kisiparos vállalkozását?
Csak nem azt akarod mondani, hogy a régi, - azaz eredeti- náci ipar mégiscsak jobban teljesít, mint az új, orbanista válozat???
Ezt nemhiszem eeel!!!
!!!
JFK-alapítótag 2018.12.15. 22:57:11
Amit idéztem idézőjelekben az Békéscsabán mondta, ami Youtube linken elhangzik a Szombat helyen mondta.
Bocs, nem tartom számon az összes "köteles beszédét" amivel körbehaknizta az országot.
Elítéled?
igen/nem
John Brennan 2018.12.15. 23:00:52
Alfax 2018.12.15. 23:23:54
www.youtube.com/watch?v=R59jJ0E_p5k
"csúsztatás"
John Brennan 2018.12.15. 23:32:50
ezt nem képes visszaigazolni-felfogni JFK
muv 2018.12.15. 23:51:31
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 01:08:18
dr. mesterséges színezék 2018.12.16. 01:28:35
dr. mesterséges színezék 2018.12.16. 01:32:16
Így lehet könnyen, érthetően németre fordítani azt, hogy "ne azt nézzék, amit mondunk...".
A nyáj mondjuk nem érti se így, se úgy, de nem is azért kapja a szénát.
tpl 2018.12.16. 07:05:09
tpl 2018.12.16. 07:13:24
JFK-alapítótag 2018.12.16. 08:02:00
Maszatolsz, egyre csak maszatolsz.
Összefoglalom:
Szemantikai bűvészkedéssel sem tudod kimosdatni az országgyűlés elnökét a fidesz erős emberét abból, hogy nem csak a politikai ellenfeleinek, hanem még a tevékenységeiket ellenérzéssel figyelőiknek is kötél általi öngyilkosságot ajánlott. Nem egyszer, nem kétszer hanem számtalan alkalommal az országos kampánykörútja során. Erről jogerős bírósági ítélettel rendelkezik.
Én ezt ugyan úgy elítéltem, mint a propaganda média által felkapott akasztásra felhívó aszfalt feliratot, ami ismeretlen elkövetőtől származik. Hírértékét csak a propaganda média növelte meg.
Az elítélő véleményem hatására a trollsereg nekem esett sértegetett, hazugsággal vádolt.
A tényeket relativizálta, értelmetlen értelmezési hadjáratba kezdet.
Bántani mertem a maffia jeles képviselőjét!
Ez a fidesz hívőket, szekértolóit minősíti, nem engem.
muv 2018.12.16. 09:12:15
tenyleg fura. merthogy en peldaul azt ideztem, amirol felvetel is van.. meg a wikipedian is az van fent.
de ettol persze amit en ideztem az is eppen arrol szol, hogy az ellenfeleiknek kotelet ajanl, es felhaborito! szerinted nem felhaboritoak Kover szavai, amikrol felvetel is keszult?!?
hegyépülés 2018.12.16. 11:14:54
Engem az zavart hogy a teljes rendezvényszervező cuccom ottmaradt és a csőcselék szétverte.
a kivetítő részeivel,a sörpadokkal stb dobták a rendőröket, egy székkel engem találták el,kis darab hiányzik azóta a jobb fülemből.a rendőrök szedtek ki onnan engem.
Ezzel nem ért ugyan nagy veszteség, bírkózó voltam tizenévig, nem lettem rondább,akkoriban voltam 58 éves
Azzal viszont ért veszteség hogy a biztosító nem fizetett lenullázódtam, néhány hónapra rá szívproblémáim lettek,pár dolgot nem csinálhatok azóta.
Én szimpatizáltam a Gyurcsányellenesekkel de ezért itt inkább ne tudd a gondolataimat. Pedig fiatalon anno vertek engem is a lovasrendőrök kardlappal.
Ha a normálatlanok nem kezdik el akkor és ott,megmarad a cuccom,nem kerül kórházba senki,a rendőröknél nem durran el, nem törik be a kirakatokat nem okoznak kárt ártatlanoknak nem forognak égő autók a tetejükön és nem hányják le a bábijaidat sem
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 11:59:19
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 12:12:48
morph on deer 2018.12.16. 12:24:30
“stratégiai ágazatban”
Úgy érted, hogy a bérmunkában végzett összeszerelés “stratégiai” ágazat?
Végül is, ha belegondolok, lehet benne valami, mert annak, hogy pár száz ukránnak legyen hol dolgoznia, manapság tényleg van stratégiai jelentősége...
De ha úgy van, ahogy mondod, akkor nagyszerű az élet!
Mindjárt össze is hozok egy céget, például a közvilágítás modernizálására, mondjuk tíz alkalmazottal, és már jön is az a 110 millió támogatás..!
Ezzel mindjárt meg is van oldva pár évre a munkabér, aztán meg már úgy sem érdekes, mert eladom, és egy újat alapítok, és jöhet az újabb támogatás!
Ez a cég majd az éjjellátó készülékeket szállítja ugyanoda, ahol előzőleg sikerült korszerűvé tenni a közvilágítást...
És így tovább.
JFK-alapítótag 2018.12.16. 12:25:36
Kövér Laca szavaival élve: "Kösd fel magad!"
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 12:37:36
JFK-alapítótag 2018.12.16. 12:39:18
Akkor most engem ítélsz el Kövér László helyett?
JFK-alapítótag 2018.12.16. 12:40:01
Nincs több kérdésem.
JFK-alapítótag 2018.12.16. 12:57:38
Az olvasó figyelmét felhívnám arra, hogy a fideszdroid szánalmas vergődése során nehezményezte az idézőjel használatát.
Vele ellentétben tudom, hogy ha valahonnan idézek azt idézőjelbe kell tennem.
Amit szememre vethetett volna az a forrásmegjelölés hiánya, amit kérésére pótoltam:
JFK-alapítótag 2018.12.15. 15:45:56
Másik tévedésem az időpont és hely pontos megjelölésében volt amit szintén helyesbítettem:
JFK-alapítótag 2018.12.15. 21:52:45
Harmadik tévedésem: értelemmel bíró embernek tartottam a @droid_: -ot
Sajnos minden elemében javíthatatlanul tévedtem.
Azonban örülök, hogy közreműködésével alaposan körbe jártuk a témát és újból felidéztük a maffia valódi természetének felejthetetlen pillanatait.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 14:03:32
JFK-alapítótag 2018.12.16. 14:45:38
Lám még egy különbség a tisztességes baloldal és a magát jobboldali, kereszténynek hazudó maffiasöpredék között.
Gyurcsány beleállt az "igazság beszédébe"!
Kövér ugyan kelletlenül a médiában elismerte a "köteles beszédeit", majd perelt és elvesztette.
A csürhéje még most is védi a védhetetlent.
Amúgy melléfogtál.
Az elsők között voltam aki fizetett azért, hogy tanulhasson és az utolsó évben a "tudományos szocializmus tantárgyi követelményeinek elégtelen teljesítése" miatt nem kaphattam diplomát.
A tanerő első órán kijelentette:
"az értelmiségi réteg célja, hogy az uralmon lévő réteget kiszolgálja. Akinek ez nem tetszik jobb, ha önként hagyja itt a főiskolát."
Nekem nem tetszett, de nem is önkénteskedtem.
Én átéltem a munkástanácsok, szabad szakszervezetek létrehozását, a hazafias népfront megerősödését továbbá, hogy el kezd működni, tartalommal telítődni a Nőtanács, az Ifjúsági parlament és virágzásnak indultak a civilszervezetek, pártok, kisiparosok, GMK-k TSz melléküzemágak, szerződéses vendéglátóhelyek, ipari szövetkezetek stb.
Akkoriban a most sokat szidott Kádár rendszer volt a föld egyik legdemokratikusabb állama!
Mármint az intézmény rendszerét tekintve. És elkezdett működni, az emberek komolyan vették a rendszer jelmondatait. Pl.: " legfőbb érték az ember"
Átéltem, hogy az uralkodó réteg a régi módon már nem tudta megtartani a hatalmát. Ezért volt szükség a rendszerváltás nevű szemfényvesztésre.
Ma már tudjuk, hogy ellopták a rendszerváltást, helyette lett: gengszterváltás!
Ma milyen komolyan vehető, mozgósító erejű jelmondata van az uralkodó osztálynak?
dr.oid 2018.12.16. 14:52:05
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.16. 16:10:14
JFK-alapítótag 2018.12.16. 18:11:36
Örülök, hogy lehetőséget adsz újra és újra felhívni a figyelmet Kövér László parlamenti házelnök és a fidesz maffia oszlopos tagja már 2002-es kampányukban önakasztásra hívta fel azokat akik nem osztoznak hatalmi mámorukban.
A történet eleje:
Elítéltem az akasztófás aszfaltrajzot és Kövér Laca "akasztós beszédét"
Idéztem a nyugat.hu "Az akasztófa-humor, avagy kinek mit javasolt Kövér?" cikkéből.
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/1444_az_akasztofa_humor_avagy_kinek_mit_javasolt_kover
Hónapokkal később nem azért indított eljárást Kövér László, hogy ő ilyet nem mondott, hanem azért mert megsértették a becsületét azzal, hogy erről beszámoltak. A pert,- és a maradék becsületét, - jogerősen elvesztette.
Ismételten idézek a cikkben megjelent mondataiból, ami számtalan más helyen is megtalálható:
"Sokan vannak ma Magyarországon, akik nem tudnak örülni a kormány intézkedéseinek és sikereinek. Ezért azt ajánlom nekik: vegyenek egy kalapácsot, egy szöget és egy kötelet, menjenek le az alagsorba, és a szögre, vagy ha találtak jó gerendát, akkor arra kössék fel magukat. Ezzel nagy szolgálatot tennének, ..."
JFK-alapítótag 2018.12.16. 18:25:56
Ha nem nem bírod elviselni és nem tetszik az idézet és szerinted lejárató hazugság akkor indíts sajtó-helyreigazítási pereket.
tpl 2018.12.16. 19:13:59
John Brennan 2018.12.16. 19:46:50
JFK-alapítótag 2018.12.17. 11:48:00
Jobb esetben ezt a kezelőorvosoddal beszéld meg!
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 14:35:16
JFK-alapítótag 2018.12.17. 14:58:01
"oda van irva a linkelt cikkbe, hogy az mszp-s faszi ezt allitotta ..."
... amit Kövér mondott, és ha jól tudom ezt még ő maga is elismerte, hogy így volt.
Még sajtó-helyreigazítást sem kért, sajtó-helyreigazítási pert sem indított, hogy nem ezt mondta.
Amikor ráégett a dolog hónapok múlva indított egy becsületsértési pert és amíg az tartott azzal takarózott.
De azt is jogerősen elbukta.
A propaganda media még az ítélet után is a per tényét emlegette, de az ítéletről hallgatott mint a csuka.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 16:02:32
John Brennan 2018.12.17. 19:36:14
JFK-alapítótag 2018.12.17. 19:39:49
Az írói munkásságod alapján ezt számomra dicséret.
JFK-alapítótag 2018.12.17. 20:07:24
Komoly takarítás zajlik már régóta a fideszes mocskok ügyében ezért rászoktam, hogy a sűrűn mentegetek.
/ Ld. újabban a bedarált ellenzéki média archívumainak eltüntetését a netről./
Az idézet a magángyűjteményemből származik:
R. " ... a 2002-es országgyűlési választási kampányhajrában elhangzott az Ön szájából az úgynevezett „köteles beszéd". Ez jelent-e ma bármilyen disszonanciát, egyáltalán, hogyan emlékszik vissza a történtekre?
KL: Arra emlékszem, hogy láttam Tóth Károlyt a fal mellett ácsorogni bent, a teremben.
R.: A békéscsabai Ifjúsági Házban voltak...
KL.: Azt a beszédet, amit akkor már nem először mondtam el ezzel a fordulattal, ezzel az ironikus példázattal - mert végül is, ezt én tréfának szántam -, ezt aztán más formában láttam viszont a sajtóban. Ezt azóta is a magyar belpolitika egyik legbecstelenebb akciójának tartom, amelyben dicstelen szerepet játszott Tóth Károly. Lelke rajta, majd egyszer valahol valakinek ezzel el kell számolni.
R.: A teljes képhez az is hozzá tartozik, hogy azt a keresetet, amit Ön indított emiatt, jó hírneve állítólagos megsértése miatt, első fokon a békéscsabai, másodfokon, így jogerősen a Békés Megyei Bíróság elutasította. Kimondták, hogy nem sértették meg Kövér László jó hírnevét.
KL.: Fegyelmezett emberként tudomásul veszem a bíróság döntését, nem kommentáltam sem akkor, sem most, legfeljebb annyiban, hogy nem értek egyet a döntéssel. Nem az én esetem az egyetlen, amikor úgy érzi az egyik peres fél, hogy nem szolgáltattak neki igazságot.
R.: Valójában mi hangzott el, és hogyan hangzott el?
KL.: Ne haragudjon, azt mondta, hogy nem akar provokálni, közben hosszú percek óta csak erről beszélünk. Utánajárható, elolvasható, hogy mi hangzott el, akkortájt ezerszer elmondtuk. A szándékos kisebbrendűségi komplexust teremtő és élesztgető magatartással szemben tiltakoztam akkor a magam mondandójával, amelyiknek az volt a lényege, hogy Magyarország alkalmatlan egy olimpia bármikori megrendezésére."
JFK-alapítótag 2018.12.17. 20:26:42
Kicsit elbújt, de megtaláltam. Ebben egy szem és fültanú erősíti meg az elhangzottakat:
Kövér László esete a feledékenységgel
„A gazdag életrajzi elemekből kár volt kihagyni a legfontosabbat: Kövér László felvételi vizsga nélkül került be az egyetemre. No, nem azért, mert tanulmányi versenyt nyert. Atyai kitüntetés mentesítette a felvételi alól, (mint akkor másokat is, kiszorítva az értelmes diákokat). A kitüntetés neve: Szocialista Hazáért Érdemérem. Indoklás: „Az 1956-os ellenforradalom leverésében szerzett elévülhetetlen érdemeiért.” A gyermek nem felelhet az apa rémtetteiért. DE! Nem az apát vették föl az egyetemre teljesítmény nélkül, hanem a gyermekét!!!
Egyébként a köteles beszéd elhangzott Békés megyében (Békéscsabán az ifiházban, ott voltam, és ott volt a legutolsó sorban Tóth Károly is…), aztán Tatabányán az Árpád Szállóban, majd Szombathelyen. (a békési esetben pert is vesztett hazugságért a fidesz.) Ugyanúgy szólt mindhárom helyen. A www.nyugat.hu honlapról letölthető (volt) a teljes beszéd, nem szövegkörnyezetéből kiragadva a rajongó polgárok aljas röhögésétől kísérve. Letöltöttem magam is. Számtalanszor bukott az egyetemi vizsgákon, arra már nem terjedt ki a kitüntetés hatása, két alkalommal évismétlésre is kényszerült.
A 2,0 átlagot elérő diák 5 éve alatt végezhetett a jogi karon, Kövérnek ez 7 évbe került. (Deutsch Tompika 14 és fél évéhez képest, persze, szép eredmény.) Jutalomból került az MSZMP KB-hoz tartozó Társadalomkutató Intézetébe, közvetlenül Aczél elvtárs keze alá. Kommunista vérétől vérátömlesztéssel sem lehet megszabadulni.
Ez érvényes egykori ifjúkommunista társaira is. Viktorkának mondta az egyetem oktatója: „Viktor, rosszabbak vagytok Kun Béla Lenin-fiúinál!” Nem véletlen, hogy Kun Béla unokája a mai napig résztulajdonosa, főmunkatársa a HírTV-nek.
A kommunista vérvonaltól soha nem tud a fidesz megszabadulni. A fideszesek példája (Kövér, Orbán és a többi) hasonlatos ahhoz a dakota indián-főnökhöz, aki abba őrült bele, hogy új bumerángot akart venni, de nem tudta eldobni a régit. „Kommunista szalonnából, nem lesz demokratikus szalonna!” – ahogy a másik köztörvényes is megfogalmazta."
John Brennan 2018.12.17. 20:32:44
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 20:33:34
hir6.hu/cikk/24157/081124_kover_laszlo_koteles_beszed_nelkul_talan_nyerunk_2002_ben
kovetkezo.
JFK-alapítótag 2018.12.17. 20:36:52
Kösz a linket. Ebből idézek:
"... Előbb a Békéscsabai Városi Bíróság, majd a Békés Megyei Bíróság az „akasztásos" vagy más néven „köteles beszédhez" hasonló tartalmú más beszéd hangfelvételét, több televíziós interjú szövegét beszerezte. Ennek nyomán arra az álláspontra helyezkedett: lehet, hogy Tóth Károly szocialista politikus négy nappal későbbi sajtótájékoztatóján nem idézte szó szerint Kövér Békéscsabán mondott szavait, de valótlan tényállítást nem tett, így nem sértette meg a Fidesz politikusának a jó hírnévhez fűződő jogait."
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 20:37:08
na kutassad azt a linket, igy csak lejaratod magad.
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 20:39:38
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.12.17. 20:41:03
www.sokkaljobb.hu/content/k%C3%B6v%C3%A9r-l%C3%A1szl%C3%B3-esete-feled%C3%A9kenys%C3%A9ggel
Shanarey 2018.12.19. 07:49:42
Ha cimkézés, és egyéb verbál szex módok nélkül is tudsz kommunikálni, akkor szívesen válaszolok neked.