Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A kormánysajtó vidéki leágazásainak a budapesti tüntetések nem fontosak

2018. december 14. 10:41 sixx 175 komment

A Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványt a Liszkay Gábor által alapított Média Fundamentum Nonprofit Zrt. kifejezetten abból a célból hozta létre idén ősszel, hogy ápolja és megerősítse a nemzeti, konzervatív és keresztény alapokon nyugvó magyar újságírás hagyományait, tevékenységével segítse a magyar közélet, a nyilvánosság kiegyensúlyozott működését.

És nem hazudnak, meg kell nézni az ernyőszerv alá önként besorakozott médiatermékek közül a vidéki napilapok online kiadásainak címlapjait. Kiegyensúlyozottság látható rajtuk? Hát hogy a picsába' ne lenne látható, egy szó sem esik a túlóratörvény megszavazása utáni budapesti tüntetésekről, nem kell a vidéki elvtársak fejét összezavarni az ilyesmivel, ugye. Azt meg, hogy a világsajtó is kiemelten foglalkozik az eseményekkel, ki nem szarja le? Tessen klikkolni, galéria nylílik!

Na, ilyen az Orbán féle, közérdekből nemzetstratégiai jelentőségű összefonódás.

Címkék: kormánysajtó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serra 2018.12.14. 10:51:13

6-ik kép: "Sokszor eszembe jutott, miért csak az egyik irányba futunk." Ezt hogyhogy nem cenzúrázták ki? :)

2018.12.14. 11:09:49

Fáj, hogy a kutyát sem érdekli néhány agyatlan birka hőzöngése? Tényleg sok dolog van, ami ennél fontosabb. Szinte minden.

Marty Mcfly 2018.12.14. 11:16:09

@valaki nagyon más:
kit erdekel a te sotet hozzaszolasod? senkit...

Krumpli Bogart 2018.12.14. 11:16:51

Felhívom szíves figyelmüket, csont nélkül átment a földforgalmi törvényborzalom. Senkit nem érdekel, mert nem is értik az emberek. Egyébként van internet, vidéken meg még kocsma is, meg emberi kapcsolatok is, pontosan képben vannak.

Marty Mcfly 2018.12.14. 11:25:28

@Krumpli Bogart:
egyaltalan nincsenek kepben. a kommunikacios csatorna meglete nem jelenti azt, hogy realis informacio aramlik az emberek fele. Pont ez a lenyege a cikknek. Ha mindenhol alinformaciot, vagy teves informaciot adnak, netan nem nyujtanak aktualis hirt, honnan a budos francbol szopjak ki a zemberek? a sorosuvegbol? bocs sörösuveg :-D

Nancsibacsi 2018.12.14. 11:33:52

Budapesten érdekelt valakit a téma?

GNDL 2018.12.14. 11:33:54

@valaki nagyon más: „Tényleg sok dolog van, ami ennél fontosabb.”

Neked gondolom a felsőcsatári kocsma a kedvenced...

várúrfi 2018.12.14. 11:35:04

Folyton ugyanaz a pár száz, ezer,-kétezer ember tüntet.
Elég vegyes és karcsú társaság egy másfélmilliós nagyvárosban.
Élükön törmelék pártocskák vezetőivel,köztük olyanokkal, akiket a saját pártjuk rúgott ki, vagy léptek át más pártocskákba.
Ezt nevezi "tömegnek" a balsajtó.

232323 2018.12.14. 11:35:06

Tessék egy csak oda jegyet váltani egy nyugatibb országba.. akinek nem tetszik változtathat.
(Nekem nem tetszett)

TheRminator 2018.12.14. 11:36:27

@Marty Mcfly: Talán Bp is leszarja a vidéket. Pont ugyanazt lehet a neten elolvasni vidéken, mint pesten. És bizony itt vidéken jobban meg kell dolgozni a pénzért, ugyanaz a dolgozó egy vidéki áruházban kevesebbet kap munkabért, mint BP-en. És kb ezért is szarják le nagyívben, mint hőzöngenek pesten.

Egyallampolgar 2018.12.14. 11:43:01

@várúrfi:
""várúrfi 2018.12.14. 11:35:04
Folyton ugyanaz a pár száz, ezer,-kétezer ember tüntet."

Így van! Pontosan így kell beszélnie egy FIDESZ patkánynak. Soha ne az ügyről beszéljünk! Arról hogy akár 10 ember nekiment a rendőröknek mert szerintük nem oké hogy a pártállam leszarja a szakszervezeket, leszarja az ellenzéket, leszarja a békés kommunikációt és nagyon nem oké hogy egy túlórát 3 év után fizetnek majd ki.

nemecsekerno_007 2018.12.14. 11:47:26

@Marty Mcfly: Budapestet se nagyon érdekelte korábban, hogy vidéken milyen az élet, van-e munka, milyen az infrastruktúra. Csak építették a világvárost, elszívták a tőkét és a munkaerőt, persze utána csodálkoztak, hogy nem élhető. Aztán meg rácsodálkoztak immár a 3. 2/3-ra. Decentralizációra van szükség, mert az isten pénze se lenne elég, hogy Budapestet élhetőbbé tegyük, azzal is csak azt érnénk el, hogy még többen költöznek oda. Azt kéne felfogni, hogy az országnak van egy fővárosa és nem Budapestnek van egy országa. Minél hamarabb sikerül ez, annál jobban tudunk együttmüködni...

Sanyabot 2018.12.14. 11:48:22

Ez egy szuper ötlet, minden napos kiadások címlapjait egy honlapra! És kommentelni is lehessen!

nemecsekerno_007 2018.12.14. 11:50:25

@Egyallampolgar: Az emberek többsége meg leszarja a hőzöngőket... Nem is értem miért csodálkoztok ezen, évek óta megy a Farkas kiabálása, oszt csak nem jött...

Marty Mcfly 2018.12.14. 11:50:36

@TheRminator:
sztem BP csak egy szimbolum. Videken is tuntetnenek az emberek, de ugye ott kisebb az esely az arcnelkulisegnek es nagyobb az esely a masnapi felmondolevelnek. Sajnos, ilyen a rendszer.
Ezert van jelentosege, hogy ha csak egy ember is tuntet valamiert, nem beszelve arrol, hogy a kulfoldi sajtoban is kiemelt hir vt.
Azt meg hogy ki, hogyan internetezik videken, sztem ne menjunk bele. Ugye nem gondoljatok komolyan, h attol, h ilyen kva jo az orszag lefedettsege, majd Joska-Pista hiroldalakat olvasnak, raadasul megvalogatva, hogy melyiket? Az en tapasztalatom, h videken az elsodleges hirforras meg mindig az M1... ez lehet generacios ok is

clemens 2018.12.14. 11:55:32

Bizony, ide vidékre csak 3 nap késéssel ér ide az internet, akkor is csak szellemképesen...

megamedve 2018.12.14. 12:06:58

A kiegyensúlyozott kurva anyátokat!

Sir Galahad 2018.12.14. 12:07:45

Egy helyi lap olvasóit jobban érdekli, hogy mi történik helyben, mint az, ami Pesten történik. És a pesti blogger erre most rácsodálkozik. Bravó!

Zimisoft 2018.12.14. 12:09:15

Index, ti vagytok a legjobbak. Az egyetlen Magyarországi hírportál amit olvasok. A többibe csak akkor nézek bele, ha röhögni akarok, vagy káromkodni..

exterminador 2018.12.14. 12:13:10

Az itt nemtetszésüket kifejező elvtársak remélem, hogy a 2006-os balhéknál is ugyanígy gondolkodtak.

Nemzeti Dohányos 2018.12.14. 12:14:30

Vidéken is van internet, meg még rtl klubot is lehet nézni. Az ellenzék legnagyobb önbecsapása, hogy azért szerepelnek rosszul, mert nem jut el az emberekhez amit mondanak, nem pedig azért, amit mondanak. Épp tegnap beszéltük ki ismerősökkel, hogy ilyenkor nekünk is tökünk tele a fidesszel, aztán amikor az ellenzék is elkezd kampányolni, akkor ez valahogy elmúlik, mert mindig van egy-két olyan témájuk, ami abszolút ellenszenves, és napi szinten szembesülnénk vele, a Fidesz ténykedése meg inkább átmeneti felbaszódásokról szól, kivéve a trafikokat, az elmeszelt netadót, meg valamennyire ezt a túlóratörvényt.

várúrfi 2018.12.14. 12:20:55

@Egyallampolgar:
Tahó stílusod megegyezik a pártodéval.
Kocsmacimboráiddal társalogj, ne velem.
Inkább tüntikézz (akár túlórában).

Aquincum 2018.12.14. 12:30:49

@nemecsekerno_007: “Budapestet se nagyon érdekelte korábban, hogy vidéken milyen az élet” Gratulálok, sikerült totál másra reagálnod, mint amiről a cikk szólt! A kormányközeli, vidéki sajtóról írtak, amely az említett történéseket agyonhallgatja, politikai megrendelésre. Remélem, csak véletlenül nézted el és nem akartál te is csúsztatni. ;-) A lakájmédiumra visszatérve: mint a legsötétebb Rákosi-érában, de legalább, mint a Kádár korszak keményebb éveiben.

Tata86 2018.12.14. 12:41:10

Annál jobb.
Már most azon rinyálnak a NERben, hogy hiába a pénz és paripa, a polgárok nem őket nézik, olvassák. Ha nem írnak a valóságról, ez csak még inkább így lesz.

nemecsekerno_007 2018.12.14. 12:54:08

@Aquincum: "Gratulálok, sikerült totál másra reagálnod, mint amiről a cikk szólt!"

Igen, úgy gondolod??!!! Örülök, hogy nektek ezek a legnagyobb problémáitok, hogy mit mond a kormányközeli sajtó például. Sajnos a többségnek más problémái vannak: munkahelyek hiánya, rossz infratruktúra, elvándorlás... Szerencsére a kormány már elkezdte a decentralizációt és egy értelmes gazdaságfejlesztési stratégiát vázolt fel a következő 10 évre. Ugyanis a jól működő gazdaság az alapja mindennek, utána már lehet filozofálgatni, meg lelkizni...

2018.12.14. 12:54:23

Az a szánalmas, ignorant megközelítést ahogy a bpestiek gondolkodnak a vidékről és a vidéki emberekről ez egész egyszerűen elképesztő.
Képzeljetek, vidéken rendes házakban élnek az emberek, autóval, és nem lovaskocsival kozlekednek, van internet, meg wi-fi is, a hűde bpesti portálok is olvashatóak, van kábel és műholdas tv, éttermek, színház, rendezvények stb.
Javaslom mozdulatok ki egyszer a nagykörút vonalán túlra hogy lassatok a saját szemetekkel: van élet BPesten kívül is.
Akkor talán megertitek hogy az ellenzek sorozatos, megalázó vereségeinek oka az amit mondanak nem az hogy bpesten kívül nem hallatszik. (Ahogy az egyik kommentelő előttem már találóan leírta)

Európai téridő 2018.12.14. 13:18:51

Karinthy Frigyes nyomán:"Magyarázom a bizonyítványom".

Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2018.12.14. 13:19:04

Értem én a cikk mögötti jó szándékot, hogy egy problémára világítsunk rá, de a cím kissé lekezelőre sikerült a vidéki olvasókkal szemben. Ahogy az Index az adománygyűjtő kampányban is helyesen írta: mi, vidéken is olvasunk indexet, emellett olvasunk 24.hu-t, HVG-t, 444-et, én meg Népszavát is.
Plusz sok helyütt vannak kisebb helyi portálok, amelyek azért beszámoltak róla: szeged.hu/hirek/26507/tuntetes-budapesten-fustbombak-konnygaz-rendorok-is-megserultek
www.borsod24.com/kiemelt/reggel-6-korul-kiengedtek-a-rendorok-a-momentum-rabositott-alelnoket/
Ez most csak két példa.

Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2018.12.14. 13:20:13

Pontosítok, a blogon levő címre ez nem vonatkozik, csak az indexcimlaposra

Thunder_th 2018.12.14. 13:29:00

Mint oly sokszor megállapítottuk már, a lakájmédia nem sajtó, nem a tájékoztatás a funkciója. Ezért nem lehet a sajtó funkcióit számon kérni rajta. A lakájmédia egy fostenger. Fostengerben pedig nincsenek halak, kagylók és gyöngyök, csak szar.

Aquincum 2018.12.14. 13:30:02

@nemecsekerno_007: “a jól működő gazdaság az alapja mindennek, utána már lehet filozofálgatni, meg lelkizni...” Ebben van igazságod. Sokunk véleménye az, hogy a jól működő gazdaság azért két dolgon nagyon múlik: az általános konjunktúrán (minden szomszédos ország remek számokat produkál) és az ideömlő euró ezermilliárdokon. És még valami: akárhogy próbáltok nem tudomást venni róla, diktatúra felé tartunk, külpolitikailag pedig egyre erősebb az orosz befolyás. Amikor megszűnik ez az általános gazdasági szárnyalás, amikor elzárják az EU-s pénzcsapot, esetleg kilépünk az EU-ból, erősödik a diktatúra és teljesen orosz irányítás alá kerülünk: na akkor beszéljünk újra, mennyire volt ügyes ez a maffiakormány!

Nem Penny hajója 2018.12.14. 13:35:25

Azért nem véletlen, hogy a megyei napilapok példányszáma úgy zuhan, mint a kő. Nem hülyék az emberek, hogy havi 3000+ forintért kormánypropagandát olvassanak.

Az egy dolog, hogy az országos hírekről miként számolnak/nem számolnak be, de helyi szinten ez még inkább így van. A lokális ügyekből is csak az mehet át, amit a párt engedélyez. Olyan szinten alja módon tolják az agymosást, hogy az már szerintem a Fidesz szavazóinak is kínos.

Aki nem hiszi, az nyugodtan szánjon rá egy kis pénzt a digitalstand.hu-n (ott az összes ilyen szar elérhető) és olvasson bele ezekbe a lapokba.

Emmett Brown 2018.12.14. 13:35:27

Gyertek a nemzet fájához m.youtube.com/watch?v=ZKAM_Hk4eZ0

Gunsmoke 2018.12.14. 13:36:51

Szabolcsi vagyok és nálunk még jár a Kelet Magyarország (amin egyébként nagy piros betűkkel még mindig ott virít a "független napilap" jelző), mert jó érzés a reggeli újságot kézbe venni. Azonban egy szó nincs benne a tüntetésekről, márpedig egy független napilapban illő lenne róla pár szót ejteni, és nem azért, hogy bármelyik politikai irányultság érdekeit szolgálják a hír megjelenítésével, hanem azért mert egy hírújságban ennek bizony lenne hírértéke, tökmindegy, hogy ki és milyen célból tartott tüntetést.

Ha nem lenne ennyi korlátolt agyú ember, akkor talán belátnák ők is, hogy nem az a lényeg, hogy ki melyik párttal szimpatizál, hanem az, hogy a kormány a független sajtót módszeresen kicsinálja, azért, hogy főként adófizetői pénzből, a saját érdekeit, érvényesítse (és még attól sem riad vissza, hogy a törvényeket a saját íze szerint alakítsa). Tudtommal egy jogállamban a kormány szolgálja az emberek érdekeit és nem pedig fordítva. Az utóbbi felállást nem demokráciának nevezik. Csak szólok.

martineden 2018.12.14. 13:39:10

@Sir Galahad: ,,Egy helyi lap olvasóit jobban érdekli, hogy mi történik helyben, ".........fideszpatkany,.honnan tudod,kit mi erdekel?Talan meg kellenne adni a valasztas lehetoseget,es nem kene hulyenek nezni a videki olvasokat.Nyugodt lehetsz ,kivalogatjak a cikkekbol,mi erdekli oket.Pontosan ezert hallgatja el a csuti geci mediaja az esemenyeket,mert retteg attol,h ott is kinyilik az emberek szeme.

Rok' 2018.12.14. 13:39:29

És most komolyan mint a kisóvodások az udvaron azon megy a vita, hogy Budapest vs vidék? Ne legyetek már retardáltak, amíg ilyen idióták vagytok addig ez a hazaáruló féreg csicskabanda uralkodni fog rajtatok, mert még csak meg sem kell osztania a tömeget, mert a sok kreténbarom megosztja saját magát. Egy ugyan azon nyomorult országban élünk és mindannyiunknak ugyan úgy érdeke ezt a hazaáruló-putyinszopó féregpatkány társaságot kibelezve felakasztani...még ha páran túl retardált GYP-sek is vagytok, hogy ezt felfogjátok vagy átlássátok. Egyszer, csak egyszer a nyomorult ku*va életbe mi lenne ha nem irreleváns farokságok miatt kezdenétek egymást b*sztatni, hanem összefognátok a közös cél érdekében, aztán ha majd a hazaáruló féreg patkányok mind hosszú és fájdalmas szenvedés után megdöglik és megtoroltuk amit a néppel tettek, majd akkor ráértek egymást csesztetni.

Szakértő? az nem volt 2018.12.14. 13:43:11

@várúrfi: Jövőre hogy fogod nyomni a 400 túlórát? Szépen beoszt(ják)od magadnak, vagy egyszerre fogod ledolgozni. Ha egyszerre, vigyél sok energiaitalt, nehogy fáradt legyél. Családodnak meg ott a Skype.

Szakértő? az nem volt 2018.12.14. 13:44:00

@Rok': Igazad van! A főváros és a vidék is fontos. Ne egymást szopassák az emberek!

gépeklázadása3 2018.12.14. 13:44:53

@Nemzeti Dohányos: Engem a Fidesz is állandóan felbasz. Vagyis nem, inkább röhögök azon, hogy minden napra jut legalább 2-3 teljesen abszurd hír.

Aquincum 2018.12.14. 13:45:13

@nemecsekerno_007: “nektek ezek a legnagyobb problémáitok, hogy mit mond a kormányközeli sajtó például.“ Azért ezzel a mondatoddal külön van egy problémám, ha már itt tartunk: az ÖSSZES megyei napilapot felvásárolta a NER, innentől kezdve ezen lapok közszolgálati funkciójának béke poraira! A vidéki emberek márpedig elsősorban ezeket az újságokat olvassák. Úgyhogy a válaszom számodra IGEN, sorsdöntő, a demokrácia alapja, hogy egy országban van-e egyensúly a sajtóban. Persze, tudom a következő mantrát, hogy aszondja: “azelőtt baloldali médiafölény volt.” Előre felelnék is rá: A rendszerváltás óta ilyen brutàlisan, gátlástalanul egyoldalú tájékoztatás nyomaiban sem volt!

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2018.12.14. 14:08:01

@Sir Galahad: ezzel az abaj, hogy ami helyben tortenik arrol nem szeretnek irni. Tavaly is volt hohelyzet, de tobbet tudtal meg az orszagos hiradobol a szabolcsi utakrol, mint a szon.hu-rol...
Azt megertem, hogy nem akarnak arrol irni, hogy letoltendot kapott az onkormanyzati ceg vezetoje, aki Viktor is meglatogatott, vagy arrol, hogy 1,5 milliardot ki kell csengetni a helyi jaratok uzemeltetojenek, mert szerzodest szegett, de lgalabb arrol irhatna, hogy aznap kell-e felteni a tyukszaros eletet annak akinek kozlekedni kell.

rest of boys 2018.12.14. 14:09:51

Be kell baszni a kóterba ezt a pár momentumos buzit, hadd szórakoztassák el őket kedvükre az avasi orkok, majd megtanulnának tüntetni, Jézuskát gyalázni, garázdálkodni, szétverni a fél Budapestet.
Rohadék ballibber patkányok.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2018.12.14. 14:11:44

@Sir Galahad: a masik dolog, hogy van olyan nap amikor tobb angliaban megjelent bulvar szintu cikk jelenik meg, mint hazai. Igy akarjak tajekoztatni azokat akik nem mentek ki mosogatni/au pair-kedni/barmitcsinalniamiertfizetnek? :D

Nerevaryne 2018.12.14. 14:16:34

@Aquincum: Egyrészt senkinél nem látsz már újságot, másrészt ott van a lehetőség független újságot nyomni, vagy éppen MSZP-set, voltak is ilyenek nem? Csak nem vette őket a kutya se és csődbe mentek.

Nerevaryne 2018.12.14. 14:16:34

@Aquincum: Egyrészt senkinél nem látsz már újságot, másrészt ott van a lehetőség független újságot nyomni, vagy éppen MSZP-set, voltak is ilyenek nem? Csak nem vette őket a kutya se és csődbe mentek.

2018.12.14. 14:18:32

@Rok': Figyelemreméltó az a kétkedés nélküli, már már fölényes(kedő) meggyőződés a részedrol, hogy te aztán megertetted, atlátod ezt az ügyet (is).
Nem úgy mint a sok alsóbb rendű ‘retardált GYP-s’ csicska.
A közös cél tekintetében azonban bátorkodnek jelezni retardált csicskakent, hogy nem is járhatnál messzebb a valóságtól.
Ha tenyleg akkora közös cél lenne amit írtál, a kormánypártok lennének megalázó kisebbségben és teljesen más problémáink lennének.

Majjomkácska 2018.12.14. 14:23:56

@GNDL: Tökéletesen leírtad mit gondol a magadfajta pesti bunkó a vidékiekről. Tele van lenézéssel, hamis felsőbbrendűséggel.

nemecsekerno_007 2018.12.14. 14:27:03

@Aquincum: Majd nézd meg amikor fegyvereket fogunk venni az USA-tól. Mennyire lesz fontos nekik az általad említett sajtószabadság, a demokrácia alapja. Alapvetően a pénz beszél. Gondolj arra, hogy ismersz-e olyan országot amelyik csóróbb mint Mo. de sokkal jobban működik a demokrácia és kiegyenlített a sajtó.

hapsi 2018.12.14. 14:28:04

@nemecsekerno_007: És amikor a "parasztok" tüntettek a traktorjaikkal, kirakták a traktorral behajtani tilos táblát. És azt mondták a fővárosiak, hogy nekik sokszor enni nincs mit, a paraszt meg a több milliós traktorjával akar tüntetni...

nemecsekerno_007 2018.12.14. 14:29:30

@Kristóf Tarnay: Ja igen a botka.hu az nyílván független. Ja nem, muhahaha...

GNDL 2018.12.14. 14:30:13

@Majjomkácska: Egyébként bizony megvan a nem túl pozitív véleményem a községekben/falvakban élők nagy többségéről, és hidd el jó érveim vannak amellett hogy mentális képességeik finoman fogalmazva sem túl szikrázóak... bár a vidéki városok azért már jóval pozitívabb képet mutatnak.

De a barátnődnek konkrétan az egyik cikkel kapcsolatban idéztem, amivel a tiltakozásokról szóló beszámolók helyett szórakoztatják a vidéki közönséget Orbánék... :)

Ez: m.blog.hu/co/comment/image/kepernyofelvetel_742.png

hapsi 2018.12.14. 14:31:35

@Marty Mcfly: Vidéki vagyok, és nincs is tv-m. Internetem van, az nekem elég.

Nerevaryne 2018.12.14. 14:33:03

@GNDL: Sok sikert a 2022-es választásokhoz az ország négyötödének támogatása nélkül. Majd lehet megint sírni, hogy az LMP meg a diktatúra!

nemecsekerno_007 2018.12.14. 14:37:27

@Rok': és mi lenne az a közös cél? Mert ez amiért megy ez a tünti (is) csak pár száz ember agymenése... Már leírtam korábbn is, az országnak van fővárosa, nem Budapestnek egy országa.

GNDL 2018.12.14. 14:40:25

@Nerevaryne: Mert?! Gondolod ha Orbánék megszállása kitart 2022-ig akkor kivételesen nem fogják elcsalni a választásokat?! :D

Magyarországon 2012 január elseje óta nem lehet szabad és tiszta választásokat lebonyolítani, úgyhogy engem személy szerint nem érdekel milyen eredményeket csalnak össze maguknak a választásokon a fideszes elvtársak... azt kéne megértenetek hogy sem sortüzek, sem pártállami agitprop, sem választási csalások nem legitimáltak még soha önkényuralmi rendszereket.

Egyébként a munka törvénykönyvének módosítása nem azt mutatja, hogy olyan jó helyzetben lenne a gazdaság, és Orbánéknak még három vidám évük lenne hátra... ha minden jól menne akkor adókat szoktak csökkenteni meg tisztességes bért fizetni legalább a közszférában, vissza szokták vonni az előzőleg bevezetett megszorításokat, de a hatnapos munkahét bevezetése inkább arra utal hogy Orbán Patyomkin-gazdaságáról kezdenek leperegni a színes kartonpapírok. :)

n3spr3ss0 2018.12.14. 14:42:08

Bocs, de Suttyófalván suttyók a népek, csak a Bözsi utalvány érdekli őket.

nemecsekerno_007 2018.12.14. 14:43:48

@GNDL: Költözz oda, segíts nekik megokosodni vagy ha nem akkor próbáld meg elfogadni a jelenlegi helyetet, és ne nagyon csodálkozz rajta ha nem kapsz nagyobb társadalmi támogatottságot...

Nerevaryne 2018.12.14. 14:45:46

@GNDL: Miért nem lehet szabad és tiszta választást tartani? Mert nincs elég ellenzéki szavazó?Az mitől lenne tiszta, ha egy 10%-os párt alakíthatna kormányt?

Sir Galahad 2018.12.14. 14:47:21

@martineden: Veled ellentétben én fellapoztam az egyik (a mi megyénkben megjelenő) helyi napilapot, és bizony írnak benne a zavargásokról: címlapon a helyi vonatkozású eseményekről, bent pedig, az országos események rovatában a pestiről is. A vidéki sajtónak az a feladata, hogy a helyi eseményekre koncentráljon, ez felel meg az olvasók igényeinek - aki meg inkább az országos események iránt érdeklődik, olvashat országos sajtót. Nem látom, hogy mi ezzel a gond, kedves nemtudommilyenpatkány.

Aquincum 2018.12.14. 14:48:40

@Nerevaryne: “ott van a lehetőség független újságot nyomni, vagy éppen MSZP-set, voltak is ilyenek nem? Csak nem vette őket a kutya se és csődbe mentek” Sántít az érvelésed, mégpedig ott, hogy nem beszélhetünk versenyről a sajtóban, amikor a kormánynak kedves termékeket milliárdos hirdetésekkel tömik ki! Kettő: a nyomtatott sajtó súlya valóban csökken, de egyelőre van rá kereslet.

Sir Galahad 2018.12.14. 14:49:10

@IV. (Parkoló) Béla: Ha ilyen történt Szabolcsban, akkor tökéletesen igazat adok neked, akkor az ottani napilap nem látja el jól a feladatát.

GNDL 2018.12.14. 14:51:13

@nemecsekerno_007: Nekem miért kéne társadalmi támogatottság, töki?! :) Egyébként éltem vidéken nem is olyan rég... mindig álmodoztam róla... pár hónapig bírtam majd szinte menekültem vissza Budapestre, azt hittem megőrülök a dögunalomtól. :D Nagyvárosi vagyok minden sejtemben... :)

GNDL 2018.12.14. 14:55:42

@Nerevaryne: „Miért nem lehet szabad és tiszta választást tartani?”

Mondjuk pont azon okok miatt amiért például elindult a hetes cikkelyes eljárás is a magyar kormányzat ellen: alapjaiban megkérdőjelezhető a hatalmi ágak függetlensége, a demokratikus intézményrendszer jogszerű és független működése, a média pluralizmus és a sajtószabadság alapvetően korlátozott (lásd ugye pont erről is szól a poszt), valamint a jogállamiság gyakorlatilag nem létezik...

A demokratikus választásokat azért nevezik demokratikus választásoknak mert alapvetően a demokrácia játékszabályai szerint kellene lebonyolítani ezeket, de amikor pont azok csalják el a választásokat akiknek elméletileg a választások tisztasága felett kellene őrködnie, azt nevezhetjük bárminek csak nem szabad és tiszta demokratikus választásoknak...

Az még nem demokrácia ha a hatalmon lévők megrendezik saját választásukat, csak hogy így tartsák fenn a demokrácia látszatát. Oroszországban is van választás, Törökországban is, Fehéroroszországban vagy éppen posztszovjet diktatúrákban, sőt még az MSZMP idején is voltak választások... és?! Ahogy említettem ez még soha sehol nem tudott legitimálni önkényuralmi rendszereket...

Nerevaryne 2018.12.14. 14:59:46

@Aquincum: Az csak annyit jelent, hogy a Fidesz nélkül a kormánysajtó is csődbe ment volna. Reklámot akkor fizetnek ha eljut az emberekhez, ahhoz pedig eladott példányszám kell. Nincs az a ferde piac, ahol a legkeresettebb lap nem talál hirdetőt magának hiába veszik meg százezrek minden nap.

Az emberek úgyis pártpreferencia szerint választanak újságot maguknak, nem azt nézik, melyik újságnak hány és milyen súlyú hirdetője van.

hapsi 2018.12.14. 15:04:33

@GNDL: Aludj nyugodtan, ki fog tartani ez a kormány sokáig... :-)
Tüntetés? Majd megunják, és hazamennek. Ismerős?
Tessék, el lehet innen menni! Ismerős?
Biztosan most is sok ember szemét kilőtték a rendőrök, törték el az ujjait földön fekve, stb, csak ez a rohadt kormánymédia nem említi. Mert itt terror van. A Fb-ot is cenzúrázza a rohadt kormány! Ott sem olvasni ilyesmit...
Nem is tudom, minek szólok hozzá, mivel pont leszarom az egészet.
Jöjjön vissza gyurcsányi, bajnai, telepítsék tele az országot "menekültekkel"! Akkor nem fog kelleni túlórázni, mert munkád sem lesz, mert tized bérét megcsinálják a munkádat. Megszerelmeskedik a feleséged, ha dagadt, akkor a lányodat, vagy a fiadat. Ha szerencséd van, csak lerúgja a lépcsőn a metróban. Következmények nélkül! Mert a rendőr nem nyúlhat hozzá!
Még annyit, kedves fővárosiak, hogy kormányváltás esetén, Brüsszel leszopása után a kedves betelepülő "munkavállalók" nem vidéken fognak letelepülni, ebben biztosak lehettek. Mert itt minden házban van fejsze, kutya, stb. Meg vidéken dolgozni kell, ha enni akarsz, kevés mítingre járni...
További kellemes anyázást kívánok!
Egyben kívánok mindenkinek boldog ünnepeket, finom ételeket családja körében!

Nerevaryne 2018.12.14. 15:06:29

@GNDL: Az említett országokban rendre találnak is szabálytalanságot. Nálunk nem. Szerinted az már választási csalás, hogy a négyszer nagyobb Fidesz-KDNP koalíciónak több a médiafelülete?

"A demokratikus választásokat azért nevezik demokratikus választásoknak mert alapvetően a demokrácia játékszabályai szerint kellene lebonyolítani ezeket"

Melyik alapelv sérül nálunk? Nem általános? Nincs pontosan nyilvántartva ki hol szavazhat? Többszörös szavazásokra van lehetőség? Eltűntetik a cédulákat? Hamis cédulákat állítanak ki? Nincs lehetőség delegációt küldeni a számlálóbizottságba? Kitiltják a nemzetközi megfigyelőket? Visszatartják a szavazókat az alkotmányos joguk gyakorlásától?

Az nem elcsalt választás, hogy "a kedvenc pártomnak nem hisznek elegen".

R2D2 & C3PO 2018.12.14. 15:15:21

Sajna Vadkeketen senki sem szervez tüntikét. Pedig megint kinennénk!

GNDL 2018.12.14. 15:17:53

@hapsi: „Majd megunják, és hazamennek. Ismerős?”

Pontosan, Gyurcsányt sem Orbán randalírozó hungarista söpredéke váltotta le... de még csak nem is Orbán... hanem az EU-IMF... :)

„Tessék, el lehet innen menni! Ismerős?”

Ez nekem ismerős de nagy tétekben mernék fogadni rá hogy neked nem. :) Ez volt a teljes sztori: hvg.hu/w/20120618_szeles_tota_

„Jöjjön vissza gyurcsányi, bajnai, telepítsék tele az országot "menekültekkel"!”

Gyurcsány már sosem lesz kormányon Magyarországon, őt és társait már az MSZP is inkább mellőzi. De egyébként mindamellett hogy nem csak Gyurcsány és Orbán léteznek az országban, vannak mellettük olyan politikusok is akik dolgoztak életükben és tudják mit beszélnek, azért egy újabb Bajnai-kormány elég jót tenne az országnak... vagyis nem feltétlenül Bajnai, mert Oszkó volt ott a nagyágyú. :)

A menekültező őrületeiteket meg már nem kommentálnám, vegyétek már észre hogy innen még a menekültek is menekülnek... az ukrán vendégmunkások amint megkapják a szakképzést és a megfelelő ideiglenes papírokat már Nyugaton vannak, még ők is menekülnek innen. :D

Tudod, tényleg az a baj hogy továbbmennek... mindenki... még a magyarok is...

„További kellemes anyázást kívánok!”

A hozzád hasonló trollokon kívül igen kevesek anyáznak errefelé... de gondolom ez az advent hatása lehet a fideszes „keresztényekre” akiknél a lopás, csalás és hazudozás is alapvetően egyfajta erény. :)

Nemzeti Dohányos 2018.12.14. 15:23:35

@gépeklázadása3: pont ezt írtam én is, hogy felbasz a fidesz, de nincs az ellenzékben alternatíva. Minden elbukott választás után csinálnak még két baloldali pártot, aztán csodálkoznak, hogy nem nyernek.

GNDL 2018.12.14. 15:27:05

@Nerevaryne: „Az említett országokban rendre találnak is szabálytalanságot. Nálunk nem.”

Az OSCE 2018-as jelentése Orbánék viccválasztása kapcsán gyakorlatilag olyan volt mintha egy orosz vagy török, az államuk által alapvetően elcsalt választásról írtak volna csak lefordították magyarra. Bár azzal nem értek egyet hogy ők még szabadnak nevezték a 2018-as választást, mivel már a jelöltállítás is több tízezernyi hamisított aláírásokkal ment és a hatóságok nem tudtak/akartak ezzel mit kezdeni, de az OSCE konkrétan említette hogy a választás már tisztának egyáltalán nem volt nevezhető, legfőképp azon eszközök miatt amelyeket maga a kormányzat vetett be a választópolgárok és a választások manipulációja érdekében.

Szóval de, az a rossz hírem hogy alapvetően szabálytalannak ítélték az idei viccválasztást...

„Melyik alapelv sérül nálunk?”

Szerintem elég világosan fogalmaztam fentebb: alapvetően a demokratikus berendezkedés hiánya miatt nem lehet Magyarországon szabad és tiszta választásokat lebonyolítani, mivel sérül a hatalmi ágak szétválasztása, a jogállamiság és a független demokratikus intézményrendszer, a kormányzat átláthatósága és ellenőrizhetősége... tehát Magyarország ma már nem demokrácia, ezért nem lehet demokratikus választásokat lebonyolítani.

„Többszörös szavazásokra van lehetőség? Eltűntetik a cédulákat? Hamis cédulákat állítanak ki?”

Ezek konkrétan megvalósultak, lásd például az Észak-keleti határmenti szavazókörökbe buszokkal szállították a román-ukrán kettős állampolgárokat (vagy a fene tudja kiket), a szavazókörök 20-25%-ában gyakorlatilag olvashatatlanok voltak a jegyzőkönyvek vagy éppen egy nagy fekete oldal lett beszkennelve, és tök véletlenül mindig az ellenzéki pártok kárára „tévedtek” a szavazatszámlálók, arról nem is beszélve hogy menet közben manipulálták a választási informatikát és erről semmiféle jegyzőkönyvet és naplófájlokat nem adtak ki, mindamellett hogy a választási iroda alapvetően törvénysértő módon az urnazárás után 19-23 óra között egy tizedesvesszőnyi feldolgozottsági adatot és részeredményt nem hozott nyilvánosságra... majd benyögték hogy kétharmad... hehehe... viccelsz... :D

nemecsekerno_007 2018.12.14. 15:38:12

@GNDL: Akkor meg marad az, hogy elfogadod a helyzetet...

GNDL 2018.12.14. 15:43:45

@nemecsekerno_007: Én már elég rég elfogadtam a helyzetet, ma már tulajdonképpen az áfán, egyes szektoradókon és a 7320 forintos tb-n kívül semmiféle adót nem fizetek Magyarországon. :) És nem azért mert geci vagyok, vagy mert adócsaló, semmi ilyen nincs benne, be vagyok jelentve, teljesen törvényesen intézem a gazdasági tevékenységemet... csak tudod még az EU-ban élünk, és bár a fideszes elvtársak nem vették észre, de elég komoly gazdasági verseny van az EU-ban tekintve a versenyképes adórendszert is... és ez egy olyan verseny amibe Magyarország még csak be sem nevezett. :)

Szóval majd ha kihúztátok a fejeteket a futballpálya kezdőköréből, akkor azért nézzetek majd szét hogy az #elmúltnyolcévben gyakorlatilag leszáguldott mellettetek még a balkáni régió is, és ma már gyakorlatilag a magyarnál és a bolgárnál csóróbb nincs az egész EU-ban... :D

Rok' 2018.12.14. 15:54:38

@nemecsekerno_007: Mert mint korábban még most is Budapestben meg országban gondolkozol...rohadtul nem erről van szó, hanem arról ami most megy, meg ami majd ezután fog itt menni. A közös cél, ha esetleg nem ebben az országban élnél, az lenne, hogy a törvény ne tegyen lehetővé 400 óra túlmunkát, amit legrosszabb esetbe 3 év múlva fizetnek ki, hogy ne jöjjenek létre a diktatúra közvetlen befolyása alatt álló bíróságok amelyek garantáltan az esetek 100%-ban a karhatalom javára fognak dönteni, hogy ne kelljen kihasználnom az évi 400 óra túlórát, mert csak így engedhetem meg magamnak, hogy magániskolába járjanak a gyerekeim, mert a közoktatás módszeresen le lett építve, hogy zombi hitlerjugendet neveljenek a gyerekeinkből akik a végsőkig követik a gazdájukat, meg hogy ne kelljen a 21. századi Európában attól fosnom, hogy ott hagyom a fogam egy amúgy rutin műtétnek számító beavatkozás után a műtőasztalon, mert nincsen orvos, nincsen nővér és nincsen fertőtlenító. Hát tudod baszdmeg, ez lenne a közös cél!

Slejmi bá 2018.12.14. 15:59:01

Varga függetlenobjektív Attila, a demokrácia Hatoss számú őrkutyája lerántja a leplet! Vauuuu!!! Fincsi.

RobertJ 2018.12.14. 15:59:54

Azért kíváncsi lennék, hogy a tüntetők és elégedetlenek közül hányan olvasták el a törvnényjavaslatot.

Slejmi bá 2018.12.14. 16:01:20

mit lerántja bazmeg, szörnyű fogaival belemar a hazugság rőt és durva szövetébe, felhasítja-szétszaggatja, hogy megmutassa az igazat ITT, az indexen. OLLÉ!

OvisAries 2018.12.14. 16:08:01

@GNDL: Ne tord magad, nem latjak...ulnek a godorben, a kormanyuk adagolja nekik a fekaliat, hozzaszoktak szep lassan a szaghoz, meg a meleget is szeretik...nem latnak semmit a vilagbol csak annyit tudnak amit neha lekiabalnak nekik, elvezik a dagonyat, a buzt...ha valaki megis szabadulna azt visszarantjak maguk koze...

Void Bunkoid 2018.12.14. 16:20:18

@GNDL: azért kellene, mert - és ebben egyet kell sajnos értsek veled, a "vidékiek", ezen fogalom alatt értve a többnyire leszakadó, izolált vidékek, kis falvak, satöbbik lakosságát, elsősorban infrastruktúra híján (ami egyből kiüt bármilyen vidékfejlesztési álmot, először vezessen már X helyre normális út, vagy legyen normális vasúti közlekedés, satöbbi, hogy eleve munkahely települhessen oda, ami később már igényt támaszt elsősorban oktatásra, utána szórakozásra, török giroszosra, kínai étteremre meg egyéb urbánusabb dolgokra) ezek az emberek valóban nem kifejezetten tájékozottak, olvasottak, vagy egyáltalán érdeklődőek.

És nem is a hely miatt, hanem az oktatás hiánya miatt, Budapesten is vannak tanulatlan bunkók szép számmal többek között, csak őket ellensúlyozza a tanult réteg.

A decentralizációra valóban szükség van, mert

- nélküle idővel tényleg megtörténhet, hogy lesz egy négy-ötmilliós óriási Budapest (agglomerációstól), meg körülötte olyan nyolcvanezer négyzetkilométernyi de facto Hős utca, ahol ha arra jársz átutazóban, jobban teszed, ha nem állsz meg autóval

- viszont bezzeg Viktorka kijárkál majd ezekre a nyomortelepekre, és osztogatja bőszen az utalványt, aminek következtében ez a nemkevés ember simán meg fogja választani (ugye a választási törvény már nagyszerűen nekik lejt), és az SENKINEK nem lesz jó.

Egyrészt a budapestiek egy élhetetlen zsúfolt izében fognak élni, valamint tanultabbak lévén, kicsit csípi a szemüket az autoriter berendezkedés (elsősorban a szabad verseny, vállalkozás hiánya, kizárólag a NER keretein belül vállalkozhatsz, leadva a sápot, ha nem teszed, a NER megfojt), másrészt a "bunkó vidékiek" ugyanabban a bözsiutalványos nyomorban fognak maradni, hiszen ők csak eszközök a kormány számára, soha az életben nem lesznek felemelve.

R O B I 2018.12.14. 16:32:43

Nem értem mi köze ennek a KESMÁ-hoz, miután az alapítvány egyelőre csak felajánlásokat fogadott, de még nem kerültek át a tuladonába a médiumok.

ember100 2018.12.14. 16:42:52

@várúrfi:
Helló !

A Fényességes Vezető és bandája már 3 három embert is tömegnek tekint !!!
Lásd gyülekezési törvény .

engedélyes pinaellenőr 2018.12.14. 16:49:35

Milyen tüntetés? Néhány száz tenyésztett belpesti provokátor csinálta a hepajt,miközben a dolgozó emberek a másnapjukra készültek.A netadós tüntetéshez képest egyértelmű visszalépés..

sdani 2018.12.14. 16:49:45

Annak idején a Kossuth rádió leadta az öszödi beszédet. Ki gondolja azt, hogy most bármiféle kitika napvilágot láthat a csúti ramszeszről és seggnyaló sleppjéről a "közszolgálati" médiában?? Max., ha valamelyik kegyvesztett fideszes potentátnak kell elküldeni a rádión vagy TVn keresztül a selyemzinórt. De ha ez kell a parasztoknak, akkor hajrá, rohasszák magukra az országot.

KissGecihuszár 2018.12.14. 17:00:56

@nemecsekerno_007-nek sajnos 1000%-ban igaza van; 30 "demokratikus" év kitartó melójával sikerült Európa legvízfejűbb országát tető alá hoznunk, mondván hogy "hát sajnos trianonnak köszönhetően lett ez így, sem Horthy,sem rákosi, sem kádár alatt nem sikerült erősíteni a Kelet és Dél-Magyarországi régiókközpontjait, ezért sajnos nem tudunk ezen változtatni. Akinek ez a status quo nem tetszik, nos az vagy költözzék "fel" a vízfejbe, vagy lépjen le ebből az országból" Íme ennek a nettó hazaáruló, kötelet érdemlő gondolkodásnak a 2018-ra számos negatív történés képében visszaköszönő következménye. Az meg csak zöld hab a rodhadó somóin, hogy úgy különben lófasz érdeklődés övezte a prolik számára -vállalat mérettől függetlenűl- igencsak kártékony 400 órás rabszolga törvényt, de a közig bíróságok NER styling kiépítése is olyan saller lesz, hogy a betonfal adja a másikat! Ez van; jobbágylelkű bégető birka az átlagmagyarja, aki hagyta hogy antall, pufajkás gyuszkó, D209 peti, fletó, bajnai és persze a csúti csüngőhasú viktátor is letolja a maga szarát a torkán...

fillérbaszó vadász 2018.12.14. 17:23:32

@valaki nagyon más: Persze. A melósokat nem érdekli szerinted, hogy szopatja őket a kormány? Fasza, hogy neked fontosabb, hogy bezár-e Felsőcsatáron az italbolt, mint a rabszolgatörvény

zriff 2018.12.14. 17:25:24

@Rok': Egyelőre még közös belegyezés kell munkához. Ez a kibelezve felakasztani, nagyon nagy, van rendesen forradalmi hevület, de kik lesznek majd utána? dk, lmp, gyurcsány, akik gyűlölik a munkásokat, magyarokat, a családot, a társadalmat, sok sikert, egyenes út a pokolba.

Csato 2018.12.14. 17:36:12

@Nerevaryne: ,
"....másrészt ott van a lehetőség független újságot nyomni, vagy éppen MSZP-set, voltak is ilyenek nem? Csak nem vette őket a kutya se és csődbe mentek.... "
Tévedésben vagy ! Minden újság a hirdetésekből él meg és nem az eladott példányszámokból.
Viszont ha a kormány ilyen-olyan indokkal elüldözi a hirdetőket vagy megtiltja ezen médiák vásárlását (mint ahogy megtette) akkor már maguk a hirdetők is elfordulnak a médiáktól mivel hirdetni csak ott érdemes ahol van példányszám. Viszont ez nem érvényes az Fidesz által felvásárolt médiákra. Ott nem kell példányszám és mégis ömlik a hirdetési pénz. Lásd a legnagyobb förmedvényt a Ripost-ot. És tucatjával lehetne sorolni !

Narancsos kommunizmus 2018.12.14. 17:36:58

@RobertJ: "Azért kíváncsi lennék, hogy a tüntetők és elégedetlenek közül hányan olvasták el a törvnényjavaslatot."

Én meg arra lennék kíváncsi, hogy a fideszes csicskaszavazók közül hányan olvasták el a törvényt.

Narancsos kommunizmus 2018.12.14. 17:40:20

@Nerevaryne: "Melyik alapelv sérül nálunk?" Elég sok, csak ha nem akarod látni, akkor nem is fogod. Többek között, hogy a Fidesz közpénzből kampányolt.

Narancsos kommunizmus 2018.12.14. 17:42:39

@Nerevaryne: Magyar állampolgárok különböző feltételekkel szavaztak, a fidesz számára kedvezően átalakították a szavazóköröket, a közmédia hazugságot terjesztett, stb. Becsületes embernek ezektől a gyomra is felfordul pártállástól függetlenül, a Fideszeseknek nem.

Hizdahr zo Loraq 2018.12.14. 17:47:49

@nemecsekerno_007: "KURVA SOKAN, BAZMEG"

A Markó utcában hömpölygött a tömeg, mikor ezek a szavak elhangzottak. A Pesti Központi Kerületi Bíróság biztonsági őrei, miután becsukták az épület kapuját, kint álldogáltak a boltívek alatt, és nézegették, amint elvonulunk mellettük.

Mióta a Rezsim uralkodik, a komolyabb közintézményeket csak haveri biztonsági cégeik őrizhetik, úgyhogy ez a párbeszéd sokkal többet jelent, mint elsőre látszik. Akik beszéltek, ugyanis nem a mieink. Legalábbis per pillanat még nem.

De aztán lehet, hogy mire a menet végigment előttük, már azzá váltak. Mert Ők nem az M1-et nézték, hanem a valóságot. Nem 100-200 Soros bérenc hömpölygött a Markó utcában, hanem 10 ezernyi dühös demokrata. És Ők már tudják, hogy a NÉP az utcán van, és hogy erős, és egyre erősebb.

KÖZTÁRSASÁG!

sZulamith 2018.12.14. 17:54:28

Ma a helyközi buszra várva, téma volt a csütörtöki tüntetés. Üvegdobálónak, kukadöntőknek mondták a tüntetőket. Könnygázról szó nem volt. Az ellenzék parlamenti viselkedését, botrányosnak nevezték.Gondolom a tv.-ben látottak alapján beszéltek, mert idősek voltak..

felucca02 2018.12.14. 18:06:51

@Rok': Uh, hát ez jó erős lett...de nincsen benne olyan, amivel ne értenék egyet...

Demokrácia nélküli liberalizmus 2018.12.14. 18:15:43

"Vidékről nézve Budapesten nem volt semmiféle tüntetés."

Nyugi Budapestrol nezve sem volt semmi sem. Az nem tuntetes, hogy kulfoldi barmok fesztivaloznak a parlament elott. Mert nem magyarok tuntettek, hanem kizarolag kulfoldi aktivistak szorakoznak.

felucca02 2018.12.14. 18:24:38

@Demokrácia nélküli liberalizmus: Akárhogy nézem magamat, nem rémlik, hogy külföldi aktivista lennék, de reggelig még lehet, hogy megtalálom a gyökereimet, adj időt!

Punxsutawney Mormota 2018.12.14. 18:27:53

@várúrfi: Izzadj csak, szerencsétlen balfék! :D Elfelejtettél sorosozni, úgy nem fogod megkapni a napidíjadat!

Punxsutawney Mormota 2018.12.14. 18:29:25

@Demokrácia nélküli liberalizmus: Jajaja! Soros-ügynökök, vagy megint Izraelből importáltak a bértüntetőket azok a nyomorult lipppppsik! Bezzeg, amikor szeretett pártunk és kormányunk importál Lengyelországból tünetetőket, na... Azok aztán igazi magyarok! Igaz, nertárs?

kacsapuszi 2018.12.14. 18:38:45

Vidéken is olvasunk néhányan indexet, 444-et, 24.hu-t, Magyar Narancsot, Hócipőt, HVG-t, ÉS-t, nézünk ATV-t, Euronews-t, CNN-t, de tényleg nem érünk rá tüntetni, mert enni kér a marha, fejni kell a tehenet, holnap éjszakások leszünk a gyárban, de majd egyszer mi is kérünk valamit Orbán Viktortól ...

mbogi 2018.12.14. 18:40:43

És ezeknek az oldalaknak mekkora a latogatottságuk? Vagy akkor mi itt vidéken nem is tudunk a tüntetésekről?

ulpius66 2018.12.14. 18:41:38

SIXXX!

Hát azért az el bírom képzelni, hogy milyen szar érzés lehet, hogy nem te (esetleg a hozzád hasonló vér-ballibsik) határozzák meg "A kormánysajtó vidéki leágazásainak" hogy mit is kéne írni!

Évtizedekig, bő 70 évig így volt, most változott a helyzet!

TÉNYLEG KIBASZOTT SZAR ÉRZÉS LEHET!!!!!!!

mbogi 2018.12.14. 18:41:49

@kacsapuszi: Debrecenben volt tüntetés és Pécsen is lesz. Lehet, lesz máshol is, én ezekről tudok.

ulpius66 2018.12.14. 18:44:46

SIXXXX!

Ugyan fingom sincs, hogy ki lehetsz, de azért elképzelésem van, hogy 1989-ig vérkomcsi voltál, azóta meg a ballibsik vezére!

Csodálatos életút!

Kunhallmi Agnes 2018.12.14. 18:55:10

Videken loszar van, nem internet. Telefon sincs, posta sincs. Az emberek egesznap gumicsizmaban tapossak a tragyat, es kesz ennyi a videk.

F1őr 2018.12.14. 19:10:04

@ulpius66: Züllött alkesz a csávó.

ulpius66 2018.12.14. 19:20:35

@F1őr: "Züllött alkesz a csávó."

Az én szememben az, hogy alkesz, az nem bűn, hisz én is az vagyok, de ballibsi!!!!!!!!!!!!!!

ulpius66 2018.12.14. 19:22:53

@Kunhallmi Agnes: "Videken loszar van, nem internet. Telefon sincs, posta sincs. Az emberek egesznap gumicsizmaban tapossak a tragyat, es kesz ennyi a videk."

Ágica!

Te hol élsz?

Mán csak azért kérdem, innen a 11 kerből, hogy annyira otthon vagy a dolgokban.....
(mondjuk az se baj, ha bevallod, hogy a vidéket csak a ballibsi hírekből ismered....)

Gyorgy007 2018.12.14. 19:39:08

Ja mert vidéken hülyék laknak és nem olvasnak indexet, origót, kuruczot. Nincs Retek Klub, hír tv, atv.... Debil újságíró.

Kit érdekel, hogy 600-2000 hülyegyerek tüntetőset játszik? Sokat prüszköltök jön egy negyedmilliós békemenet, aztán nézhettek mint hal a szatyorba...

Egy jó oldala van a tüntinek, ez a sok barom nem fossa tele az internetet az aktuális orbánfóbiájával. (tegnap bepofáztam a tüncikézőknek és a válaszok hajnali 1-3 között érkeztek) Vicces...

Gyorgy007 2018.12.14. 19:43:24

SIXX féle író tényleg ennyire hülye, és fogalma sincs, hogy mi van "vidéken"? Vagy csak a többi debilnek gyárt egy gumicsontot valóság alap nélkül???

Nem örülök a törvénynek, nem örülök a kommunikációjának, de ezt a csűrhét elnézve szívesen beállnék a rendőrök közzé....

Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2018.12.14. 20:26:35

@nemecsekerno_007: az, hogy ki a független, egy másik kérdés, itt most arról beszeltunk, ki irt a tüntetésről.

Hizdahr zo Loraq 2018.12.14. 20:34:35

@Gyorgy007: Vidéken nem látják, amit mi élőben igen. Látod, te is 600-2000 hülyegyereket írtál, ami mutatja, fogalmad sincs, mi a valóság!

_most_ 2018.12.14. 20:48:41

Nyomasztó ez a balliberális média túlsúly :D

ulpius66 2018.12.14. 20:52:23

@_most_: Nyomasztó ez a balliberális szavazói túlsúly :D
(azt hiszem legutóbb a szavazatok mintegy 25%-t kapták, én mondjuk ezt is sokallottam....)

_most_ 2018.12.14. 20:53:14

Amúgy le a kalappal Orbán előtt, ha még azt is el tudja hitetni a fidesz szavazókkal, hogy az ő érdekük, hogy a multik kérésére többet túlórázhatnak :)

ulpius66 2018.12.14. 20:55:45

@_most_:

Pontosítok!

Vidéken a ballibsik mintegy 15-20%-t kaptak megyénként eltérően!
Budapesten kb. 40%-t.....

Mondjuk én ezt a vidéki 15-20%-t is csodálom, ki volt az a barom aki "ezekre" szavazott?
(a budapesti eredményen nem csodálkozom....)

_most_ 2018.12.14. 20:58:54

Utoljára a kommunizmusban volt ennyire központosított pártmédia, nem hiába mondta Orbán, hogy neki nem a kommunizmussal volt baja, hanem hogy nem ő vezeti.

ulpius66 2018.12.14. 21:09:02

@_most_: "Utoljára a kommunizmusban volt ennyire központosított pártmédia....."

Hahaaahaaaaaaa.....

Akkor soroljál mán fel a "kommunizmusból" a mostani 444.hu, hvg.hu, index.hu, RTL, ATV, Népszara, 168óra, stb, stb, ahol reggeltől estig fikázzák az Orbánt.....

Előre is köszike!
(remélem nem az Élet és Irodalmat mondod, mert attól nagyobb Kádár-seggnyaló újság nem volt....)

ulpius66 2018.12.14. 21:10:46

ÉN A KIRÁLYSÁG FELTÉTLEN HÍVE VAGYOK!
(egyetlen apró feltételem van, én legyek a király.....)

martineden 2018.12.14. 21:13:39

@Sir Galahad: Nevezd meg azt a napilapot,mert igy csak ures bloff.Teny,hogy a csuti tolvaj retteg attol,h videken is felnyilik a nep szeme,azert tette ra a tolvaj mancsat a megyei lapokra is.Meg nem tudodtt minden kolyke a sajat labunkra allni.Nemtudommilyen patkany nincs,csak hazaarulo tolvaj fideszpatkany van,eleg sok,de nevukhoz hiven ok hagyjak el majd legeloszor a sullyedo(ezust)hajot.

Gyorgy007 2018.12.14. 21:32:35

@Hizdahr zo Loraq: A fakenews index írta. Ha az index hazudik, akkor én is.

Miért hányan vannak? 250 000 en mint a békemeneten?

Gyorgy007 2018.12.14. 21:33:46

@_most_: Nem Orbán a jó, hanem a balliberált utálják az emberek mint a SZART.

Gyorgy007 2018.12.14. 21:37:33

@_most_: Milyen párt médiára gondolsz? az index, hvg,portfolió,444, atv,RTL klubra?
Nekünk itt sötét paraszt vidékieknek, azok a magvas fényes gondolatokig nem jut el az eszünk :)

Bakker számonkéritek, a fostos haon miért nem hozta le a tüntikét? Azért mert egy debreceni lokál oldal.Kurva bonyolult a libsi agynak.

Sir Gombóc 2018.12.14. 21:42:08

@ulpius66: te meg hithű kommunista voltál 89-ig. Ja, nem, most is az vagy!

Sir Gombóc 2018.12.14. 21:45:07

@Gyorgy007: kit érdekel? Úgy látom sokakat, mivel már 3. napja hőbörögtök. Ha annyira jelentéktelen dolog lenne, nem tennétek..

ulpius66 2018.12.14. 21:45:48

@Sir Gombóc:

Szőrgombóc!

Eddig ugyan csak nácinak, fasisztának, nyilasnak, irredentának, antiszemitának, a legtöbben fideszbirkának neveztek, most megtudtam, hogy kommunista is vagyok, és mindig az is voltam!

GYERE VISSZA KÁDÁR ELVTÁRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gyorgy007 2018.12.14. 21:48:49

@Sir Gombóc: Ne értékeld túl magad. Tegnap még a csövesekért sírtatok, azelőtt a migránsokat simogattátok, azelőtt kockásinges balfasz tüntike volt, az előtt esernyős tüntike, az előtt megyei autópálya matrica.

Sír a pofátok, de le vagytok szarva :) Mint a hülyegyerekek, valami mindig savanyú....

ulpius66 2018.12.14. 22:06:36

@Gyorgy007:

... és a CEU-t még ki is hagytad!

Lámlenge 2018.12.14. 23:06:04

Hát igen, vidéken nyugalom van. Itt nem bénítja meg pár ember a Karácsony előtti életet.

Lámlenge 2018.12.14. 23:08:46

Persze, mint olvashattuk, ennek Budapesten az autósok is örültek, akik dudálással jelzték a szimpatizálásukat a tüntik felé...

Habony Árpád 2018.12.14. 23:13:02

@felucca02: "Akárhogy nézem magamat, nem rémlik, hogy külföldi aktivista lennék, "

Ezt jól beszoptátok. Jobban jártatok volna, ha azt mondjátok Soros által ide vezényelt külföldi bértüntetök gyujtották fel, verték szét a karácsonyfát. Mert ha nem Ők, akkor a baliberális faszkalapok voltak. A karácsonyfa gyújtogatással rendkivül népszerűek lesztek az egész országban. Az emberek 20 év mulva is emlegetni fogják, mint a 23 millió románozást.
Ha csak kinyitjátok a mocskos pofátokat, reflexből megkapjátok majd, hogy a 23 millió románozó, szemkilövető, karácsonyfa gyujtógató kurvaanyátokat. Garantáljuk nektek hogy 20 év mulva is emlegetni fogják az emberek, a karácsonyfa gyújtogatást.

Lámlenge 2018.12.14. 23:18:22

@Habony Árpád :
Meg a szánkólopás is igazán eredeti és elegáns a feltűnés kimaxolására. Szánalmas banda...

Francba már megint nem az Orbán bukott meg. 2018.12.14. 23:28:02

Uristen mar megint akkora diktatura van, hogy az index eloben kozvetiti a "Orban diktator, Orban diktator" uvoltozest.
Mi lenne itt ha nem lenne diktatura.

Szanalmasak, csak arra jo, hogy rohogjunk rajtuk.

Lámlenge 2018.12.14. 23:33:31

@Francba már megint nem az Orbán bukott meg.:
Közvetíteni kell, mert majdnem annyian vannak, mint egy lesajnált focimeccsen...

gatyusz2 2018.12.14. 23:49:12

Senkinek nem fontosak a budapesti tüntetések, max az indexnek, mert jó kis kattintáscsalogató anyagokat, meg tömeget mutató, ferdítő képeket lehet róla közölni (ha már a többi lapot fikázzuk ugye). A valóság ezzel szemben az, hogy 2-3 ezer unatkozó, belpesti bölcsészmaki, kiegészülve pár nyugdíjas szocimaradékkal fogalmatlanul ordibál. Egy olyan "világvárosban" - bruhaha -, ahol 1.8 millióan laknak. Tehát kb. a fővárosi lakosság 0.2%-áról beszélünk. Arányosítva az én városkámban többen vannak egyszerre a Lidl-ben hétfőn délután, munkaidőben. Szóval ez az egész cirkusz nem több, mint szánalmas vergődés, és kurvára unja már mindenki, mert valós akarat nincs mögötte, csak hőzöngő maszatolás. Akiknek fel kellene emelniük a hangjukat, azok kussban vannak. Vajon miért? Fejtsétek meg a kérdést...addig ez az egész csak egy felesleges öngól, ami ráadásul a fidesz malmára hajtja a vizet.

tollas 2018.12.15. 00:11:48

Pestről nézve se volt semmi.

tollas 2018.12.15. 00:13:34

@gatyusz2: Valóban. Eléggé virtuális volt a dolog az Indexen és az ATV-n jelentősen felnagyítva.

Sir Gombóc 2018.12.15. 00:17:15

@gatyusz2: én csak fideszmajmokat látok vergődni már 3. napja.

Egyallampolgar 2018.12.15. 00:32:04

@várúrfi:
"Tahó stílusod megegyezik a pártodéval.
Kocsmacimboráiddal társalogj, ne velem.
Inkább tüntikézz (akár túlórában)."

Te büdös FIDESZnylaó patkány te...."a pártodéval" Tényleg? Te nyomorult hatalomnyaló szolga. Melyik a pártom áruld el? Képzeld nekem nincs pártom. Nekem elveim vannak. Elveim szerint nem oké hogy A túlórát Orbán miatt 3 múlva lehet majd kifizetni. Erre kellett volna reagálnod te bér troll (most kedves vagyok veled, feltételezem nem ingyen vagy gyökér).
Nem sikerült. kettőből semmi. Nem lep meg.

Butuska 2018.12.15. 03:03:45

@ulpius66: ~470 újság + rádió + tv nem elég?

Kunhallmi Agnes 2018.12.15. 03:19:54

Felháborító, hogy megint nem bukott meg a fasiszta náci rasszista Orbán, miközben a liberális demokrácia élő szobrát Macront épp meglincselik a Franciák.
Ez szemétség, tessék azonnal megbuktatni a diktátort, de csunyán.

gurigapapa 2018.12.15. 06:05:17

Én azon röhögök, mikor az Index címlapon, több cikkben is úgy hozza a tüntetést, mintha minimum tömegforradalom lenne. Miközben a tüntetésen lévők létszáma a Felcsút meccseinek nézőszámával vetekszik. Gondolom, arról is lesz címlapos közvetítés.

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.12.15. 06:42:12

@gurigapapa: Ja nevetseges, a "forradalmi" hangulat ennyire eroltetese. Ha valamelyik szanalmas sorosberenc elfingja magat, akkor az index mar szalad es eloben kozvetiti.
24 oras eloadas: "Emberek a forradalom, szaga erzodik az utcan !"

Mi meg elnezoen mosolygunk a marhakon. Az a rohej, hogy mar a rendorok sem veszik komolyan oket, pedig nekik hivatalbol koteleseguk lenne reagalni a provokaciokra, de mar azok is csak szanakozva nezik ezt a karacsonyfa gyujtogato csurhet.

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.12.15. 06:45:07

Lemernem fogadni, hogy miutan a mai tuntetes sem erte el celjat, sixx sertodotten torli majd az egesz postot.

felucca02 2018.12.15. 07:40:32

@Habony Árpád : Árpikám, én máshogy látom. A magyar ember leszarja a karácsonyfát, meg mindenféle más, avítt jelképet is. Vásárol ilyet a piacon, felállítja, mert úgy szokás, aztán két hét múlva kibassza az utcára és ott kerülgetjük január végéig. Mert ugye az utca, az a csodálatos keresztény magyar ember számára a szemétlerakóval egyenlő. Na, elmész az emelkedett okfejtéseddel a picsába, tudod? Előbb tanuljatok meg európai módon élni, utána majd jöhetsz a karácsonyfával!

felucca02 2018.12.15. 07:59:14

@LIPSI MENTES ÖVEZET : De, elérte a célját, mert itt tobzódtok és azt sem tudjátok, hogy hová legyetek a megrökönyödéstől, hogy vannak olyanok, akik nem szopják önként és örömmel a dagadt focista faszát. Ennyi volt a cél és nem több, minden további csak váratlan ajándék.
Ja, igen. Ahogy orván radikalizálódik, nyilván a tüntetők is radikalizálódni fognak, de nem tudom, miért várjátok az ellenkezőjét. A csúcs az lesz, anikor egyszer egy golyó fog bemenni a dagi focista homlokán. Akkor lehet majd szörnyülködni, de felesleges, magának keresi a bajt. Ez nem fenyegetőzés, csak a történelmi parabolák tanulsága. Csók!

Kováts Imi 2018.12.15. 08:04:35

@LIPSI MENTES ÖVEZET : Szia! Én igazán nem akarok kötekedni, de erre az esetre emlékszel? hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_tiltakoz%C3%A1sok_2006_%C5%91sz%C3%A9n
Ez is pár ezer emberrel kezdődött.

zriff 2018.12.15. 08:25:27

@felucca02: Avítt jelkép, kíváncsi vagyok más nem keresztény jelképekre is mondanád ezeket? Érdekes, hogy a magukat modern liberálisoknak mondók körében nagy divat manapság az iszlám imádata, pedig ezzel együtt fennen hirdetik hogy a vallás idejétmúlt. Idáig süllyedt a szekuláris humanizmus.

John Brennan 2018.12.15. 08:33:22

Részeg hordák randalíroznak, közben az index címlapján napokig az a főhír, hogy a rendőrség jogtalanul igazoltatja a randalírozókat. Az autósok meg az index szerint szimpátiájukat kifejezve dudálnak és kiabálnak, mert élvezik a csürhe okozta dugót.

felucca02 2018.12.15. 08:35:51

@zriff: Igen, minden jelképre mondom. Nem vagyok sem a zöld kocka, sem a kék háromszög megszállottja.
Az iszlámimádatról mondottakat nem tudom értelmezni, ki beszélt iszlámról itt? Az értelmes diskurzusnak alapfeltétele, hogy aról beszélünk, ami a téma, nem vetítünk, nem fantáziálunk, nem terelünk. Mit akarsz itt az iszlámmal???
A vallás mindenkinek a lelkében dől el, a jelképeknek ehhez semmi köze. Ti, akik jelképekben éltek, szegényes lelki életeteket pótlandó, persze kapaszkodtok minden színbe, formába, közben a lényeg mellett mentek el.

felucca02 2018.12.15. 08:36:35

@John Brennan: Feküdj még vissza, pihizz egy kicsit. Vagy máris túlórázol, ilyen korán?

Kováts Imi 2018.12.15. 08:41:22

@John Brennan: Szia!

Én azt javaslom, hogy menj ki te is egy ilyen tüntetésre, mint csendes szemlélő.
Akkor se az index, se az origó nem tud majd befojásolni.

John Brennan 2018.12.15. 08:50:24

@felucca02: Érvelési hiba. A jelképek tisztelete alapvető emberi norma, nem egyenlő szegényes lelki élettel. Hiába akarod a karácsonyfagyújtogatókat mentegetni ezzel a gőgös, lenéző és buta szöveggel, hogy aki elítéli őket, az szegényes lelki életű.

John Brennan 2018.12.15. 08:52:35

@Kováts Imi: Csütörtökön arra volt dolgom, ahol randalíroztak, nem tudtam villamossal menni.

felucca02 2018.12.15. 08:57:03

@John Brennan: Ez nem érvelési hiba, hanem szimplán véleménykülönbség. Saját véleményemet mondtam, aszerint érveltem, közöd nincsen ahhoz, hogy mi az én véleményem,
A karácsonyfagyújtogatást egyébként elítélem, de meg tudom érteni. Amikor autókat fognak gyújtogatni, akkor nosztalgiával fogok visszatekinteni erre a szelíd időszakra.
A radilakalizmus radikalizmust szül, nem tudom, miért várod az ellenkezőjét...

Kováts Imi 2018.12.15. 09:08:34

@John Brennan:

Szerintem a legjobb az lenne, ha tömeges szrájkkal tiltakozna mindenki akinek szándékában áll kinyilvánítani a nemtetszését, de sajna nem láttam tisztességes sztrájkot magyarországon még soha.

A gyújtogatást és a dobálózást nem tartom jónak, habár az ilyen akciókat jellemzően a tömeg egy nagyon specifikus rétege szokta csinálni, és őket tapasztalataim szerint bármilyen tüntetésen megtalálod.

felucca02 2018.12.15. 09:44:54

@John Brennan: van ilyen. Én meg nem tudom a nyugdíjam értékállóságát biztosítani. nem tudok olcsón vasútfelújítani. nem tudom elérni, hogy ne a stadionra menjen a pénz. Nem tudok korrupciómentes országban élni. Nem tudok rádiót hallgatni, mert dől belőle a propaganda. Te pedig nem tudtál villamossal menni.

John Brennan 2018.12.15. 09:53:16

@felucca02: Nem véleménykülönbségről van szó, hanem arról, hogy stigmatizáltad a normál gondolkodású embereket, akik nem tartják a jóízlés normáin belülinek a jelképek megbecstelenítését.

haggyadaszt 2018.12.15. 10:03:36

Én kimentem, és nem onnan fotóztam, ahonnan az ellenzéki sajtó - a fotókon is làtszik, hogy kb 200 fős focihuligán banda buziskodott, a többiek meg hozzàm hasonlóan csak bámészkodni, katasztrófaturistáskodni mentek. Olyan agyi szint jellemezte a keménymagot, hogy azt sem tudták megfogalmazni, mit akarnak.
Drukkolok a változásnak, de így nem lehet. Ezek egy rakás frusztrált csürhe, unatkoztak a panelban és csak a balhé miatt mentek ki.

A túlórázó rendőröket és a padok, táblák, parlamenti ablakok helyreállításàt a mi adónkból fizetik!

felucca02 2018.12.15. 10:04:11

@John Brennan: Jóízlésem van, ebből élek. Ez belefér nekem, akkor is, ha nem támogatom.
Engem is naponta stigmatizálnak, elmondanak agyatlan büdös lippsinek, meg részeg bohócnak, holott egyik sem vagyok.
Óh, mondd, hát, akkor mi a normalitás? Pláne egy olyan kultúrában, ami egy kivégzőeszközt rak a templomok tornyára, meg a hitvesi ágy fölé:)
Lesz itt erősebb dolog is annál, mintsem, hogy lángol-e egy fenyőfa. Akkor mit fognak szólni szegény normál gondolkodású emberek?

John Brennan 2018.12.15. 10:22:42

@felucca02: A relativizálásod, csűrés-csavarásod már nem ment meg.

felucca02 2018.12.15. 10:32:03

@John Brennan: Nem menekülök, nem vagyok veszélyben, kinek-minek kellene megmentenie és mitől?
Akkor csak a lényeget mondom: lesz olyan időszak, hogy az lesz a legkevesebb, hogy ég-e a karácsonyfa. Ennek én se örülök, de efelé haladunk.

fec2000 2018.12.15. 11:12:21

Európa elszokott a munkától. Várja a segélyekeket és a támogatásokat. A világ minden más táján többet dolgoznak és termelnek, mint ezen a földrészen. Lemaradunk, elszegényedünk, mert ehhez szoktunk. A fejlesztésekre, kutatásokra szánt pénzt elherdártuk-juk. Macron most ígért több jólétet, de miből? Nincs is pénze. elveszik majd tőlünk. Ezért ez a nagy hiszti... A németek meg egyszerűen másokkal dolgoztatnak. Ennek ugyan az lesz a hatása, mint az ókori Rómára. A provinciákra behívott barbárok egy idő után gondolkodni kezdtek: miért a rómaiaknak építik az országukat? Miért nem saját maguknak? Jött is 1000 év sötétség. Pedig... Napóleon idején már internetezhettünk volna...

fec2000 2018.12.15. 11:22:56

@felucca02: igaz. De nem úgy. Európa önmaga ellen fordul. Ahogyan szegényedik az országok, országrészekben kitör majd az erőszak. Jelképeket is fognak égetni. Ha úgy tetszik, el is kezdődött: Katalóniával. De van itt Észak és Dél Olasz és sorolhatnám még. 10 év és rá se ismersz az unióra. Ennek nem felekezeti, világnézeti ellentétei lapulnak a mélyén. 50 éve a "nagy generáció" idején meghozott hibás döntések sorozatai. Csak ezt ma nem lehet szidni. Illetve nem szabad.

kifordított nagyanyó 2018.12.15. 11:27:42

@ulpius66: Mi vcáltzott faszfej?!
Csak a főnök neve!

felucca02 2018.12.15. 11:42:26

@fec2000: Tőlem szidhatod! Mik voltak azok a rossz döntések ötven éve?

Rob At All 2018.12.15. 11:56:14

@Nerevaryne: Nálunk választási csalás nem volt, csak az hogy az Orbán által írt választási törvénybe bele van írva, hogy "a Fidesz nyer". Na persze nem ilyen nyilvánvalóan, hanem úgy hogy:
1. A szavazatok kb felével 2/3-ot kap. Ez azért fontos, mert így elég az ország politikailag tájékozatlanabb, kevésbé világlátott részét kell csak megcélozni. Az ország értelmisége pl. képviselet nélkül maradt.
1b. A hamis hírkeltés a demokrácia alapjait kezdi ki: ugyanis ahhoz, hogy döntést tudj hozni információra van szükséged, ha magát az információt hamisítják, te nem tudsz élni a jogaiddal. Még szerencse, hogy ebben az országban a kommunistáknak sem sikerült az orszgot hülyére vennie hosszú távon, ennek a csapatnak sem fog.
2. Átszabták a választási törvényben a választási kerületeket, hogy a túloldalt aprózzák.
2b. Az ÁSZ-szal, azaz a költségvetésükkel tartják sakkban
3. Trójai falovakkal építették tele az ellenzéket, hogy a nyilvánvalóan nyertes kerületeket elbukják (ld Budapest LMP szégyenkerületek).
4. Ki tudja, hogy az erdélyiek, akiket ide nyilvánvalóan szervezetten hoztak szavazni hányszor szavaztak?
5. Hogy ki az adócsaló, azt néhány napja ugyancsak Orbán mondja meg: a hozzá hű közig. bíróságokhoz csatolták az adóügyeket is.

A probléma az, hogy mivel lebontották a demokrácia intézményrendszerét, ezért semmilyen lehetőséged nem lesz arra, hogy leváltsd a béna vezetőket, még akkor se, ha nyilvánvalóan bénák, mert a törvény itthon: Orbán Viktor.

fec2000 2018.12.15. 13:55:28

@felucca02: 1. a törvénykezés során nem vették figyelembe a kötelességeket, csak a jogokat. Mindaddig, míg a "régi rendben" nevelkedettekben élt a kötelességtudat a dolgok jól mentek. Ma mindenki tudja a jogait, de egyre kevesebben a kötelességét. Összeomlott az erkölcsi rend. Nem azt mondom, hogy régen minden jobb volt, (sok minden elavult) de mindent kidobtak. 2 a kommunizmus elkerülése érdekében osztogatni kezdett Európa. Halat adott és nem horgászbotot. A demokrácia itt a ki ígér többet irányba ment el. A túlzott osztogatás pénze hiányzik a gazdaságból. Nincsenek fejlesztések. Míg a '60as évekig Eur a világ élvonalában volt, ma majdnem semmi új nem születik. Illetve az új nem itt születik. Az elavult az nyomát (lásd vw dízel, pedig az európa egyik vezető ipari vállalkozása). 3 a belső megoldatlan problémákra külső segítséget kértek az USA-tól. Ő pedig a saját érdekeit nézi, nem az EU-ét. Ezt is szívjuk. 4 migránsok: ez nem mai keletű. F. Miteran hívott egy rakat afrikait, a németek pedig törököket. A munkát gépekkel, robotokkal kellett volna megoldani. Pénz volt rá, de elosztogatták. Ha igény van, rá az ipar kifejleszti és legyártja a megoldást. A fejlesztésekre kellett volna a pénz, nem Szoc segélyre.

nemecsekerno_007 2018.12.15. 15:11:20

@Hizdahr zo Loraq: Ja persze... :)) Tízezernyi dühös demokrata...

Ebből az egészből kb. az jön le, hogy egy elég komoly kommunikációs háború zajlik Magyarország ellen, amihez asszisztál néhány megélhetési tüntető, meg csatlakozott hozzájuk néhány naív "demokrata". Egyébként most is a pénz van minden mögött ahogy ez szokott lenne, csak vannak páran akiket üveggyöngyökkel meg lehet vásárolni...

- Elég furcsa, hogy mostanában lesz aktuális, hogy fegyvereket vásárolunk az USA-tól
- Építik a Török Áramlat gázvezetéket és az amerikai nagykövet forszírozza, hogy építsük ki a LPG terminált Horvátországban és kapcsolódjunk rá
- az is érdekes, hogy a Fekete-tengeren talált óriási gázmezőt is össze szeretnék kötni Magyarországgal, hogy ne függjünk annyira az oroszoktól :)
- most próbálták átnyomni a migránsvízumos javaslatot az EP-n, amit ugye a V4-ek erősen elleneznek...
- Mo. vétózza Ukrajna NATO csatlakozását, ugye a kárpátaljai magyarok miatt...

Hát hogy, hogy nem épp mostanság támadt kedve abajogni a mélyen tisztelt "demokratáknak" Máskor a vasárnapi boltzár miatt tiltakoztak, akkor érdekes módon senki nem gondolt azokra akinek vasárnap kellett dolgozni.
Szóval elég furcsa, hogy mindig épp akkor nincs Mo.-on sapka amikor valami geopolitikai v. gazdasági játszam zajlik :)))))))))

nemecsekerno_007 2018.12.15. 15:13:52

@Kristóf Tarnay: "az, hogy ki a független, egy másik kérdés, itt most arról beszeltunk, ki irt a tüntetésről.

Hát persze :)))

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2018.12.17. 10:20:05

@Demokrácia nélküli liberalizmus: 2000-3000 ember már tüntetés de távolról sem az a kormánydöntő erő, mint aminek a baloldal látni szeretné.

Egy 10 milliós ország 2 milliós fővárosában nehogy már ne jöjjön össze ennyi ember ha valami mellett/ellen tüntetni kell. Viszont kb lópikulát se ér ennyi ember véleménye, ezért se veszik őket komolyan.

A komolyan vehető tüntetések viszont olyan 100 ezer ember felett kezdődnek.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2018.12.17. 10:23:12

@Rob At All: Trójai falovak? Az ellenzék megegyezni képtelen idióták gyülekezete. Nem kell ide beépíteni senkit.
Minden politikus összetenné a két kezét egy ilyen töketlen ellenzékért.

Nzoltan 2018.12.20. 18:07:08

Vidéken nagyon keveseket érdekel a tüntetés. Bármilyen hihetetlen egy pesti számára, itt van más dolguk is az ebereknek.
süti beállítások módosítása