Vasárnap este tüntetést tartottak az MTVA Kunigunda úti székházánál, az esemény arca Hadházy Ákos volt LMP-s, most független országgyűlési képviselő volt. A tüntetés apropóját az adta, hogy bár Hadházy már több mint 270 ezer aláírást gyűjtött össze az Európai Ügyészségért, a közmédia nem tartotta fontosnak, hogy erről akárcsak egyszer is hírt adjon.
Na erről aztán már a köztévé is kénytelen volt beszámolni, de olyan olyan frappánsan sikerült megoldaniuk a feladatot, hogy Hadházy Ákos hiába bérelte volna fel a legmenőbb pr-ügynökséget, akkor se tudott volna olyan kampányvideót összehozni, amely ennél a riportnál szemléletesebben illusztrálja a közmédia állapotát.
A Hirado.hu-n is megnézhető anyagban már rögtön a címe szép munka ("Az Európai Ügyészség mellett tüntettek"), hiszen valahogy kimaradt belőle, hogy az ügyészség témája apropóján valójában a köztévé ellen tüntettek – ahogy a cikkből is kimaradt, még csak utalásszerűen se derül ki, hogy miért vonultak oda a tüntetők. Aki csak a közmédiából tájékozódik, nézhetett is nagyokat, hogy miért pont a Kunigunda utcában kellett kiállni az Európai Ügyészségért. (Már ha az "egyebek mellett" kitételből nem találta ki magától, hogy az a propaganda elleni tiltakozásra vonatkozik.)
De nemcsak ez az apróság maradt ki a köztévé riportjából, hanem gyakorlatilag minden más részlet is. Nem volt szó arról, hogy Hadházy bement a tévészékházba, hogy átadjon egy propagandaellenes petíciót. Pedig Hadházy szerint még fel is vették bent, ahogy felolvassa, de persze ebből egy másodperc se került adásba.
Az egyetlen dolog, amit a tüntetésről közöltek, hogy milyen elképesztően kevesen voltak jelen. A biztonság kedvéért azért még itt is olyan képet vágtak be a tüntetőkről, amin még kevesebben látszódnak, mint ahányan (pár százan) valóban megjelentek. Bónusz érdekesség, hogy a köztévé ezúttal hogy, hogy nem, hiteles hivatkozási pontnak találta a kormányközeli médiában általában nem éppen megbízható hírforrásként feltüntetett Hvg.hu-t, mert tőlük idézték az alacsony létszámra tett megjegyzéseket. Ráadásul úgy számoltak be a Hvg.hu alapján az eseményről, hogy az a saját székházuk előtt zajlott.
De a lényeg csak ezután jött: a 3 perc 21 másodperces szegmens első 36 másodperce szól mindössze a tüntetésről. A maradék 2:45-öt, vagyis majdnem ötször annyi időt arra tartogatták, hogy alaposan lejárassák Hadházy Ákost a választási kampányból már jól ismert, elferdített és kiforgatott toposzokkal:
- kirúgták az LMP-ből,
- a szülei földekkel mutyiztak,
- a kisbabákat kutyákhoz, sőt tejeszacskókhoz hasonlította,
- luxushobbija a repülőgép-vezetés, amelyet a vagyonnyilatkozata alapján nem is engedhetne meg magának,
- tettlegességig fajuló vitába keveredett egy saját párttársával,
- éjjelente kiscicákat erőszakol egy Soros György képével díszített paplanon.
Oké, az utolsó pont nem hangzott el, de nagyjából ugyanannyi köze van az esti tüntetéshez, mint a többinek.
Érthetetlen, hogy Hadházy Ákosnak mi baja a közmédiával.
GNDL 2018.12.09. 23:31:46
Aki csak a ma már csak nevében közmédiából tud/képes tájékozódni, annak a fenti idézett összetett mondat nem csak megértése de elolvasása is komoly gondokat okoz... de ne aggódj, ikszelni még tud a parasztja, majd május végén nézd meg... :)
FCUK20 2018.12.10. 00:09:53
Amit viszont hadházyról leadtak, annak van köze a rendezvény szervezőjéhez. Plusz: azért hivatkoztak a hvgre, mert ha még szerintük is kevesen voltak, akkor brutálisan kevesen voltak:)
Mellesleg az aláírásgyűjtés egy tervezetten nagylétszámú adatgyűjtés, semmi más. Ráadásul elég szarul haladnak.
FCUK20 2018.12.10. 00:10:30
sasaone 2018.12.10. 00:30:35
definitelymaybe 2018.12.10. 00:48:38
A magabiztos, civilizált hatalom biztos ismérve....
Turbomagyarok kíméljenek 2018.12.10. 00:49:48
definitelymaybe 2018.12.10. 00:59:48
Ha valaki azt akarja megmagyarázni, miért is kell ellenzéki (amit eleve hazugnak tart a megdolgozott nézőserege!) médiát idézni a tüntetés létszámának megállapításához, ami egyébként az ajtajuk előtt zajlott le. Hááááát.....
Oké, voltak pl. tizenöten. És akkor? Köztévé hirtelen megjavult?????
Szaros troll, a szokásos tereléssel, maszatolással, kár vesződni vele...
FCUK20 2018.12.10. 01:14:42
John Brennan 2018.12.10. 03:09:03
pepin_nymburk 2018.12.10. 03:59:57
John Brennan 2018.12.10. 04:09:24
megamedve 2018.12.10. 04:38:22
Az M1 NER kompatibilis.
CSAK A FIDESZ!
John Brennan 2018.12.10. 05:20:34
gemmapo 2018.12.10. 05:40:12
Aztán mégis éjjel-nappal az Indexet olvasod.
Ja, hogy te csak egy utolsó kis faszszopó kurva vagy, akit pont ide küldött a stricije faszt szopni?
Szar ügy. Hány liter gecit nyeltél már ma?
Megkaptad már a "munkádért" a jól megérdemelt Fideszes hűtőmágnest ribancka?
gemmapo 2018.12.10. 05:41:16
Aztán mégis éjjel-nappal az Indexet olvasod.
Ja, hogy te csak egy utolsó kis faszszopó kurva vagy, akit pont ide küldött a stricije faszt szopni?
Szar ügy. Hány liter gecit nyeltél már ma?
Megkaptad már a "munkádért" a jól megérdemelt Fideszes hűtőmágnest ribancka?
felucca02 2018.12.10. 07:14:50
pepin_nymburk 2018.12.10. 07:15:17
felucca02 2018.12.10. 07:17:33
FCUK20 2018.12.10. 07:22:49
Málnafaló 2018.12.10. 07:25:55
Az MTV akkori székháza előtti tüntetés a sajtószabadságért. A résztvevők 63 ezer db. 100 forintost dobáltak be a kihelyezett urnákba, ennél jóval többen voltak.
Az esti friderikusz -féle "szólás szabadsága" c. műsor egyetlen kockát nem adott le az ismétlem, a székház előtti sok t ízezres tüntetésről.
Egy kis visszanézés a reakciókról:
www.politicalcapital.hu/konyvtar.php?article_read=1&article_id=796
felucca02 2018.12.10. 07:34:08
De értem én, hogy mi célból vagy ideálítva korán reggel.
Atiati 2018.12.10. 07:36:23
FCUK20 2018.12.10. 07:44:18
Sir Gombóc 2018.12.10. 07:46:48
Atiati 2018.12.10. 07:52:25
felucca02 2018.12.10. 07:57:17
Málnafaló 2018.12.10. 08:03:13
Értem. Érdekes megközelítés.
Ugyanis én azt illusztráltam, hogy vagy kétszázan most ugyanazért óbégatnak, amiért mikor hatalomra kerültek, rá se hederítettek vagy 70-80 ezerre.....
Kitől is származik az elhíresült kijelentés? " Ha a jobboldalnak tévé kell, hát vegyen magának".
Jelzem, a jobboldal megfogadta a tanácsot, vett magának.
Hogy előtte mi volt, arról bezzeg hajlamosak megfeledkezni a most siránkozó ballibák.
Láttam pl. bizonyos rózsa pétert ajvékolni az atv.n. Hogy aszondja 95%-os a jobboldali médiafölény, irgalom.
És nem volt vele szemben egy tiszteséges(ebb) kérdező, aki megkérdezte volna tőle hogy drága rózsa úr, abban a bizonyos 8 évben mikor az mszp-szdsz közszolgáltatott, ugyebár a királyi tévében magának volt műsora? Ugye, ugye, az bezzeg jó volt, ha egy véresszájú libsi ül ott.
És akkor , drága rózsa úr, mondjon ez alatt a 8 évben EGY DARAB un. jobboldali műsort a "közszolgálati" tévében. EGYET.Egy darab rózsapétert, jusztot,Pártkeltét,selmeczit, friderikuszt, aczélt,bánómusztert, veiszeralindát etc.
Mégis, mire számítottak? Hogy örökre így marad?
Málnafaló 2018.12.10. 08:07:29
Benne bizony. És milyen jó lett volna azt megfogadni. AKKOR.
De helyette a ballibák röhögtek és elhajtottak mindenkit a vérbe. Hogy vegyen magának tévét a jobboldal ha kell neki.
Hiba volt. De mekkora.
Igaz, nem akkora mint mikor 2006 őszén is elhajtották és nyilvános hűségesküt téve versenyt ugráltak fel gyurcsány ladikjára.
FCUK20 2018.12.10. 08:21:20
Kánikula 2018.12.10. 08:24:00
"nézzük csak meg mi zajlik most" az nem azt jelenti, hogy nézzük meg most, hanem azt, hogy "gondoljunk arra mik zajlanak általában"
igazi érvelő, akit a valóság sem tud eltántorítani attól, hogy mekkora hülyeségeket beszél. Ha szembesíted mégerősebben érvel a hülyeség mellett.
felucca02 2018.12.10. 08:25:25
az övezet gázai 2018.12.10. 08:28:29
Az egyébként rémlik, hogy a mocskos komcsik alatt vezette a Magyar Rádiót az a Kondor Katalin, aki aztán minden volt, csak MSZP-s nem? És az, hogy a Kossuth-on minden vasárnap reggel dőlt a kormány szapulása? Hol lehetne ma ilyen?
Atiati 2018.12.10. 08:34:01
Kánikula 2018.12.10. 08:35:45
Akkor a baloldal most meg a jobb oldal ugyanazon szemét munkája ellen szólalt fel. Ezek szerint pont ő az aki nem mond mást ugyan arról a módszerről 16 évvel később sem..
Málnafaló 2018.12.10. 08:39:10
Kondor?
2001-ben a Magyar Rádió elnökévé választották, mely tisztséget 2005-ig töltötte be.
Már 2003 októberében elindult ellene a Népszava&co. támadásai, az állítólagos ügynök múltjáról.
Tragikomikus volt , ahogyan a bolsevikok ügynököztek.
FCUK20 2018.12.10. 08:43:54
Málnafaló 2018.12.10. 08:44:08
Volt az márr minden, ugyanúgy mint bizopnyos TGM, csak akasztott ember nem( bár igazából csak annak kellett volna lennie).
No de ezen a "megatüntetésen"(muhaha) felvonultak más főkolomposok is, nagy navarro balázstól dömsödi gáboron át gulyás balázsig....
Lazacc 2018.12.10. 08:51:48
felucca02 2018.12.10. 08:52:31
Vagy nem lehet módosítani és kész, soha, se akkor tényleg soha ne módosítsák, semmiféle igény esetén.
Na, melyiket szeretnétek, mertr még láthatóan nem tudtátok eldönteni:)
ednet2023 2018.12.10. 08:55:36
Málnafaló 2018.12.10. 08:56:22
Én azt fogom fel, hogy 24. Szemet szemért, fogat fogért, kezet kézért, lábat lábért;
25. Égetést égetésért, sebet sebért, kéket kékért.
Mózes 2. Könyve.
ednet2023 2018.12.10. 09:00:16
VikiVikiViktor 2018.12.10. 09:10:15
Hamihami 2018.12.10. 09:10:22
felucca02 2018.12.10. 09:10:23
Kentetsu 2018.12.10. 09:10:35
Logikád szerint.
Ha egy politikai hatalom teljesen begyűri a médiát-hozzáteszem a mostani állapotot csupán Kádárék tudták túlszárnyalni- , akkor teljesen rendben van, ha a másik csoportosulás is ugyanezt teszi.
Anyukámat idézve, ha a haverod beugrik a kútba, akkor utána ugrasz?
Mióta érv a disznóság elkövetése mellett, hogy "hiszen ő is ezt csinálta"? Nálam ez már az oviban is ciki volt, nemhogy felnőtt emberektől.
Málnafaló 2018.12.10. 09:18:14
Mit nem adtam volna 2002-2010 között ilyesfajta logikáért.
Na de akkoriban a ballibák teli szájjal röhögtek és ismételgették hogy mink vagyunk hatalmon, kuss.
Most meg visszakapják. És láthatóan nem tecc nekik, hangosan óbégatnak a vásárhelyi "kósertés" mariskától kezdve ugyanazok akik élenjártak az mszp/szdsz gazemberségek
elsütésében.
És vessenek a mókusok elé: nekem ez okozza az egyik legnagyobb örömet a jelenlegi kormányzásban.
Nem titok , az Orbánék kormányzásából, ha semmi mást sem csináltak volna( de, csináltak bőven, az államháztartás látványos rendbetételétől kezdve a kettős állampolgárságig) , szóval ha mást nem is csináltak volna nekem már egyvalami is megérte: az hogy nem "ezek" vannak hatalmon..Hogy nem a strigák és honkupecek, nem az apró antall pereputtyo nem mszp-szdsz és (jog)utódaiormányoznak.
Hanem hogy azt látom/láthatom amint az agyonvert ballibák,a szellemi homlesszek óbégatnak, ajvékolnak naponta mindenfelől , minden hullámhosszon.
Ez nekem már megérte, ugyanis számomra PRICELESS.
( Megfizethetetlen):D
Thunder_th 2018.12.10. 09:25:28
Egyáltalán nem lehet egyenlőségjelet rakni.
felucca02 2018.12.10. 09:31:27
Kis szépséghiba, hogy bosszúvágyból ritkán lesz országépítés.
Mondja neked ezt valaki, aki nem balliba (nem tudom, mit jelent ez a szó), inkább konzervatív, talán hívő is.
Súlyosan, mondhatni kórosan le van egyszerűsítve a gondolkodásod, de mondjuk orbánéknak ez ippeg megfelel. Úgyhogy hajrá, csak így tovább!
VikiVikiViktor 2018.12.10. 09:31:40
az övezet gázai 2018.12.10. 09:35:00
De olyat se láttam a szociktól, hogy az amúgy is közpénzrabló kormányhirdetésekkel én szemét módon belenyúltak volna a médiapiacba, mint most történik.
A közmédia pedig nagyságrendekkel volt köz-ebb, mint most, hiába maszatolsz. A Vasárnapi újság és Kondor egész működése önmagában árulkodó. Ja, és ha itt tartunk, úgy fest, tényleg ügynök volt.
az övezet gázai 2018.12.10. 09:37:51
Kánikula 2018.12.10. 09:39:27
Ahogyan írták 1+1=2 nem pedig nulla.
Látom te is képes vagy beállni a témába és tolni a f@szságokat egésznap, meg minden ami a baloldalnak "rossz" az neked jó.
Egyébként Dömsödi is független volt, de rendes b@sztatást kapott ő is korábban.
Málnafaló 2018.12.10. 09:50:24
Felnőtt,felnőtt... Itt az apák és fiúk( c.by Csurak), avagy az új falka:
A Momentum elnöksége
Elnök: Fekete-Győr András jogász, a Momentum egyik alapítója, a NOlimpia kampány egyik arca, a párt országos listavezetője[
Alelnök: Donáth Anna Júlia szociológus, többek közt melegek és bevándorlók jogaival és megsegítésével kapcsolatos civil szervezetek alkalmazottja
Elnökségi tagok:
Berg Dániel politológus,korábban a párt nemzetközi ügyvivője,a CEU-párti tüntetések szónoka
Buzinkay György, politológus-közgazdász, korábban a párt képviselőjelöltje Hajdú-Bihar megyében
Hajnal Miklós politológus-közgazdász, a párt korábbi szóvivője, korábban elnökségi tagja és a NOlimpia kampány vezetője
A párt egyéb ismert személyiségei
Benedek Márton, a néhai Göncz Árpád köztársasági elnök unokája, korábban az Együtt politikusa
Cseh Katalin szülész-nőgyógyász rezidens, volt elnökségi tag, a párt egészségügyi programját kidolgozó munkacsoport tagja és a nemzetközi kapcsolatok kiépítésének egyik felelőse
Dukán András Ferenc matematika-történelem szakos tanár, volt elnökségi tag, a párt oktatási programját kidolgozó munkacsoport tagja
Kádár Barnabás, korábbi elnökségi tag és a NOlimpia kampány koordinátora, jelenleg a párt egyik adatelemzője és külföldi kapcsolattartója
Lakatos Béla, Ács korábbi polgármestere, a párt egyéni és listás képviselőjelöltje, a Momentum roma stratégiájának egyik kidolgozója
Mécs János jogász-politológus, Mécs Imre fia
Nagy Károly, a Momentum TizenX nevű ifjúsági szervezetének elnöke
Nemes Balázs közgazdász, a Momentum egyik alapító tagja, az internetadó elleni tüntetések egyik szervezője
Orosz Anna közgazdász, volt elnökségi tag, a NOlimpia kampány egyik legismertebb személyisége
Pintér András Gábor idegenvezető, az alternatív gyógymódokat és áltudományos tevékenységeket kritizáló Szkeptikus Társaság alelnöke, a Szkeptikus Szervezetek Európai Tanácsa elnökségi tagja, a The European Skeptics Podcast egyik alapítója, producere és házigazdája
Pottyondy Edina politológus, korábbi elnökségi tag, a párt országjárásának szervezője
Soproni Tamás nyelvész, fordító, volt alelnök, korábban az Együtt tagjaként az Együtt-PM-MSZP-DK közös jelöltje a 2014-es önkormányzati választásokon
Tompos Márton, a párt XYZ néven futó videoblogjának szerkesztő-műsorvezetője
Vagy a soroljam a -megmaradt- operettnácikat?:P
Muhaha
Málnafaló 2018.12.10. 09:53:14
Ja...:P Mint az index &hu...P
Közben meg evvel dicsekedett, hogy ő friderikusz málha hordozója volt:
friderikuszeshajduserpaja.hu/
Málnafaló 2018.12.10. 09:58:25
Hja kérem, pechedre nekem jobb a memóriám....
És emlékszem mikor a köztévét és a Szabad Népet kibérelték négyszer egy órás(!) gyurcsány interjúkra illetve nyomtatott "dolgozatokra".
Ja és "bojkottokra":
www.origo.hu/itthon/20070129elmelkedessel.html
index.hu/kultur/media/2009/02/11/gyurcsany_bojkottot_hirdetett_a_magyar_hirlap_ellen/
Gábor6303 2018.12.10. 09:59:18
Eszerint téged nem érdekel hogy kilopják alólad az országot, és ha netán nem vagy ner tag akkor megdöglesz a kórházban és hülyék lesznek a gyerekeid mert nincs aki oktassa őket, hacsak nem magánba járatod.
Az ország kettészakadt a kevés jól élőre és a nagyszámú hiányokkal szenvedőkre.
És a jövő egyre sötétebb... Mondhatod hogy gá-gá de én csak normális embernek tartom magam.
Viktor meg olyan orvos aki ha kihívják a beteghez, ellopja a pénztárcáját és a fedelet is a feje felől, és utána még a hozzátartozóktól hálapénzt is eltesz miközben a beteg meghal
az övezet gázai 2018.12.10. 10:01:58
Nem látok semmi rosszat a fenti emberekben.
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.10. 10:04:35
Szeretem ezt az érvelést. Én is az indexet olvasom, annak ellenére, hogy marhára nem értek egyet. Sőt, a klubrádiót hallgatom, pedig minden második szava hazugság vagy ferdítés.
Azért, mert kiváncsi vagyok a másik oldal véleményére. Ennyi. De kb. minden bejegyzésnél van egy ilyen komment, hogy takarodjon innen az aki nem ugyanazt fújja mint ti. A demokrácia és ároktemetés jegyében.
az övezet gázai 2018.12.10. 10:05:39
Egyébként a mocskos index miket meg nem írt?!
blah 2018.12.10. 10:06:10
az övezet gázai 2018.12.10. 10:07:20
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.10. 10:20:33
ulpius66 2018.12.10. 10:24:39
ulpius66 2018.12.10. 10:26:20
Málnafaló 2018.12.10. 10:30:47
És lefogadom , még sok másra sem.
Én viszont....
Ezért mondom: az ősbűn az hogy nem lehet olyan mocskosságot stb. ráfogni a mostani Fidesz kormányzásra, amit előtte a ballibák ne követtek volna el, sokszorosan.
Ráadásul utóbbiak még az országot is tönkre vágták. És most álságosan ajvékolnak, kb. olyan hitelesen mintha dr. Joseph Mengele szerepelne egy UNICEF reklámban...
Etniez 2018.12.10. 10:35:28
ednet2023 2018.12.10. 10:36:29
Szeretném, ha +1 fővel a comment.com firkászaihoz hozzátennél engem is, mint nem firkászt. Az én véleményemet is képviselik.
ednet2023 2018.12.10. 10:38:01
2018.12.10. 10:38:22
Etniez 2018.12.10. 10:39:19
Egy oka van: fost állítanak elő, ennyi tellik tőlük, ennyi a tehetségük.
A Fidesz és holdudvara ennyire képes.
Mi nem olvassuk a szarjaitokat, nem járunk oda. Mert fos. Te is tudod, mi is tudjuk, az is tudja, aki csinálja.
Fosból csak fos lehet. Ez van gyerekek, sorry.
ulpius66 2018.12.10. 10:51:00
Húúúúú!
Kibaszott nagy baj lehet nálatok ballibsiknél, ha ettől a fostól ennyire be vagytok szarva!
_most_ 2018.12.10. 10:52:08
ulpius66 2018.12.10. 10:52:13
Azt meg mán csak halkan kérdem, hogy honnan tudod hogy fos, ha nem is olvasod?
Etniez 2018.12.10. 10:56:15
Fos vagy, fos leszel. Ja, fost érdemelsz. Ez fontos.
Idejársz hozzánk, sorosista ügynökökhöz, nemzetrontó ballibákhoz. Tudod miért? Mert arra a fosra te sem vagy kíváncsi, amit reprezentálsz.
Fura helyzet.
Etniez 2018.12.10. 10:58:41
A prosti srácok meg 888-ra néha kapok egy linket, akkor szétnézek, röhögök és megyek.
Te viszont itt kezded és fejezed be a napod. És ennek oka van :D
_most_ 2018.12.10. 11:00:02
Málnafaló 2018.12.10. 11:00:14
És én tehetek róla?
Egyfelől, művelt amit művelt.
Másfelől, pl. most szombaton ugyan ki öltött m,agára kukás mellényt és vonult a "tiltakozó néptömegek" élén?
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.10. 11:03:06
"Mi nem olvassuk a szarjaitokat, nem járunk oda. Mert fos."
Ha nem olvasod, akkor honnan tudod?
Én, mivel olvasom az indexet és hallgatom a klubrádiót jogosan mondom, hogy szar. Hogy elfogult, és az igazságot elferdítő. Tőlem jogos a vélemény, hiszen ismerem. Tőled miért lenne jogos bármi is?
Meg sem akarod ismerni a másik oldal véleményét, az van.
_most_ 2018.12.10. 11:05:16
_most_ 2018.12.10. 11:07:01
ulpius66 2018.12.10. 11:08:25
Hiába no, a TI ISTENEITEK: A PUFAJKÁS, A D-209, A FUTÓBOLOND ÉS A LIBATOLVAJ!
GYÖNYÖRŰ NÉVSOR!
TE NYALD NYUGODTAN TOVÁBB A SEGGÜKET!
Thunder_th 2018.12.10. 11:11:57
_most_ 2018.12.10. 11:12:33
Málnafaló 2018.12.10. 11:17:54
A ballibák naponta gondoskodnak, hogy ez így legyen.
"Ha jól értem a rabszolgatörvényt is éljenzed, csak mert az mszp nem támogatja,"
Francokat érdekel ez a törvény tervezet. Viszont ha azt látom hogy egyesek "rabszolgatörvényeznek", meg olyanokat hazudnak bele a szövegébe hogy a fal adja a másikat, hátha...
akkor nyilvánvaló hogy hova állok.
És ez mindennel így van. Ha valamelyik balliba azt mondja hogy induljunk valamelyik égtáj felé, megtanultam hogy arrafelé a magyarságnak SOHA nem szabad elindulnia.
Alapszabály.
ulpius66 2018.12.10. 11:20:19
Mai hír.
"Németország lemondott a migránskvótáról
mfor.hu
Egy belsős dokumentum szerint hajlandóak elállni a merkeli migránspolitikától, hogy feloldják az évek óta húzódó patthelyzetet, mely mások mellett Magyarország heves ellenállása miatt alakult ki. Az új tervezet is a migránsok elosztásával számol, de most már "megfelelő indokkal" ki lehetne bújni alóla."
Na kedves ballibsik!
Ugye a ballibsi médiumok csak és kizárólag azt terjesztették, "HOGY NINCS IS MINRÁNCSKVÓTA, AZTAT CSAK AZ A GAZ PATÁS TALÁLTA KI"!
ÍME MÉGIS VAN MIGRÁNCSKVÓTA!
Mostmán elhiszitek, hogy van migrácskvóta?????????????
felucca02 2018.12.10. 11:25:37
Magyarság, az mindenki, te is, én is, meg mindenki más is, aki sem veled, sem velem mondjuk nem ért egyet.
A magyarság hetvenszázalékban zsidó, örmény, szláv, német, török, meg akármilyen keverék, felének meg jó eséllyel nem az az apja, akit annak hisz, satöbbi.
Innentől magyarságozni kicsit elavult.
_most_ 2018.12.10. 11:25:44
Thunder_th 2018.12.10. 11:27:55
ulpius66 2018.12.10. 11:29:06
... meg olyat is, hogy több tízezren voltak a "rabszolgatörvény" elleni tüncikén....
Persze én ezeken jókat röhögök!
Viszont az a tudat megnyugtat, hogy tik eztet komolyan veszitek!
felucca02 2018.12.10. 11:29:40
Na, szóval így megy ez.
Engem tökéletesen nem érdekel, hogy van-e migráncskvóta, vagy nincsen, téged érdekel?
Ha igem, akkor rugózz még rajta, abba ne hagyd!
Attól még a főnököd egy ugyanakkora szarjankó lesz.
ulpius66 2018.12.10. 11:31:23
Te "demokrácia-huszár" azt hiszem a hozzád hasonlók miatt tartanak ott a ballibsik ahol tartanak!!
Milyen liberális demokrata vagy te aki cenzúráztatni akarsz?
felucca02 2018.12.10. 11:31:32
Na, szóval így megy ez.
Engem tökéletesen nem érdekel, hogy van-e migráncskvóta, vagy nincsen, téged érdekel?
Ha igem, akkor rugózz még rajta, abba ne hagyd!
Attól még a főnököd egy ugyanakkora szarjankó lesz.
ulpius66 2018.12.10. 11:33:51
Azt elhiszem, hogy kibaszott szar érzés lehet néha az IGAZSÁGOT is olvasnod!
Gondolom az a pici agyad arra van beállva, hogy csak az az igaz amit a ballibsi firkászok és ballibsi kommentelők iderittyentenek a blogokra....
Thunder_th 2018.12.10. 11:37:00
az övezet gázai 2018.12.10. 11:37:11
blah 2018.12.10. 11:40:14
Málnafaló 2018.12.10. 11:41:47
Nos, ha valóban ezt értetted, akkor menthetetlen...
A valóságban ennyit kellett volna "érteni", hogy a mostani ellenzéknek volt alkalma/módja 4+8 évig bebizonyítani hogy mire képes. Láttuk. És ebből a "teljesítményből+ a mai manifeszt hazaárulásokból, szar hentinizésből, obstruciókból stb. alakult ki a józan megfigyelés: amit "ezek" akarnak és/vagy csinálnak, azt a magyaroknak semmiképpen nem szabad követni.
Nem vitás hogy mindkét oldal és holdudvara lop, csal, hazudik.
Csakhogy.
Míg a ballibák hazaáruló lopásaiba az ország rendre tönkrement, amit aztán a magasságos IMF hitel mentett meg az államcsődtől...
addig a jobboldal visszavásárol, fejleszt és még jut is.
Kormányozni meg muszáj valakinek, mert különben ott a példa , a kijevi anarchia ...
Konkrétan Andy Vajna példája. Olyan ez az alak mint ahogyan a legalapvetőbb antiszemita toposzokban le van írva.
Csakhogy amióta ő átvette a filmipart, az virágzik, jut munka mindenkinek, ömlenek ide a hálivúdi produkciók, Oscar -díjat nyert két film és többen más fontos fesztiválokat.A Grünwalskiak idejében meg csak ellopták a pénzt.
Melyik a jobb?
az övezet gázai 2018.12.10. 11:43:35
Ja, ha már memória. Az ugyan nem Fidesz, de a '94-es tévéműsorok megvannak választások előtt? Komcsi kazamaták? Vagy a nagyon objektív 2002-es választási műsorok? Ha valakinek megadatott a nálaménál jobb memória, használja tisztességgel, ahogy én is igyekszem.
az övezet gázai 2018.12.10. 11:48:58
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.10. 11:49:50
Nyilván azt is tudod, hogy mit fogok mondani, és nyilván az is szar.
És tudod mit? Még ez is oké, te ilyen vagy. Előre tudod, hogy mi a szar, anélkül, hogy elolvasnád.
Csak akkor ne beszéljél már ároktemetésről, meg elfogultságról meg gyűlölködésről.
Etniez 2018.12.10. 11:52:34
Thunder_th 2018.12.10. 12:14:33
Ugyanez az analógia. Elég megnézni a veszített sajtóperek számát, hogy el tudjam dönteni egy sajtótermékről, hogy rendszeresen hazudik-e vagy sem. Elég megnézni a funkcióját az ilyen sajtóterméknek, hogy el tudjam dönteni, hogy szar-e vagy sem. De az igazán jó indikátor, hogy piaci alapon működik-e vagy sem. Nem kell még a olvasnom is, hogy eldönthessem, hogy szar-e. Vannak igen jó indikátorok, amelyek megmutatják, hogy szar, olvasás nélkül is. Ennyi.
Málnafaló 2018.12.10. 12:16:10
Ugyan kérem. Mikor a nagyon független etc.(muhaha) tóta w. árpádba tolták az állami köztévében a százmilliókat a bizonyára nagyon szükséges modern képmesékben, az maga volt a tökély(nekik):
nol.hu/archivum/archiv-466446-269322
Málnafaló 2018.12.10. 12:27:31
www.youtube.com/watch?v=rwwdklPslQA
És netán elvárnák hogy miattuk csatlakozzanak széles néptömegek...:P
Grand guignol.
Muhaha
ulpius66 2018.12.10. 12:34:09
Tényleg!
Szinte hihetetlen szellemi munkára vagy képes!
A szarról el tudod dönteni, hogy szar!
Képzeld el, erre a kiscicám is képes!
temprasordog 2018.12.10. 12:39:42
Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.10. 13:00:16
Baszki, én teljesen jogosan mondom, hogy amikor az index kamuzik, hiszen olvasom. Nem indikátorokat nézegetek. Ja, az indexnek is volt néhány pere amit elvesztett, sőt, volt néhány helyreigazítás is.
Thunder_th 2018.12.10. 13:38:58
Sir Gombóc 2018.12.10. 13:50:25
ulpius66 2018.12.10. 13:51:16
Thündér Lala!
Te is olyan vagy, mint az Alföldi Robi, ő is az index.hu-ra jár tényeket olvasni!
ulpius66 2018.12.10. 13:55:50
Egyebekben meg teljesen igazad van!
Az index.hu a 444.hu az ATV, a hvg.hu az RTL híradó, esetleg még a Népszara írja le a TÉNYEKET, A TELJES IGAZSÁGOT!
(az összes többi hazudik....)
Sir Gombóc 2018.12.10. 13:58:27
Tudod, azt a kicseszett szemellenzőt, azt kellene már levenni. Mert most annak tapsolsz, amit annak idején jogosan kritizáltál.
Sir Gombóc 2018.12.10. 14:13:03
ednet2023 2018.12.10. 14:16:25
Te Faék! Hallottál már az 1294 főről, akiket a menekültkvóta alapján kellett volna elbírálnunk?
Ki mondta, hogy nem volt az olasz és görög menekülthelyzet enyhítésére tervezett - kvóta alapján történő - szétosztás?
Valószínűleg bátor vagy, mert az értelmi szinted alapján nem lenne szabad kommentelned.
Sir Gombóc 2018.12.10. 14:17:41
ulpius66 2018.12.10. 14:18:39
Szőrgombóc!
Légy büszke a pufajkásra, a D-209-re, a futóbolondra meg a libatolvajra!
Ők tényleg sokkal jobbak voltak!!!! Pluszban még ott volt a világgazdasági válság is........azok a kőbunkó magyar választók meg leszavazták ezeket a zseniket!
ednet2023 2018.12.10. 14:20:00
ulpius66 2018.12.10. 14:21:33
Hát mit csináljak, ez van!
Van akinek több jutott az ÉRTELEMBŐL, mint pl. neked, és van akinek alig-alig, mint pl nekem.
Viszont az a rossz hírem, hogy nekem is ugyanannyi, és ugyanolyan szavazatom van, mint neked a zseninek!
Sir Gombóc 2018.12.10. 14:34:48
Politikusokat is a tettek alapján ítélek meg, az általad említetteknek voltak jó és rossz dolgaik egyaránt, de már mind eltűnt és remélhetőleg a jövőben eltűnik a süllyesztőben. Ők a múlt emberei, ahogy Orbán is, a pártja is, nekik is ott lenne a helyük, ahol ezeknek.
ednet2023 2018.12.10. 14:43:00
ulpius66 2018.12.10. 14:53:13
Szőrgombóc!
Ez mind nagyon szép!
Aztán arról is néhány szót, hogy kik jönnének helyettük...ha lehetne kérnem, akkor valami konkrétumot is......mert, pl. az nem jó válasz, "hogy bárki, csak ezek ne!"
(gondolom az túl nagy kérés, hogy meg is indokold, hogy mért pont ők lennének a jók....)
ednet2023 2018.12.10. 15:52:36
Kik helyett? Ha kizárólag Orbánra gondolsz, akkor minek a többesszám?
Mert egyébként Rogán, Kósa, Mészáros, Németh Sz., Bayer, Palkovics, Matolcsy, Tálkai, Rétvári, Semjén, stb... helyére bármikor bárhol találsz hasonló kvalitású politikusokat.
Azon lehet vitatkozni, hogy szükség van-e egy vezérközpontú szerveződésre.
Véleményem szerint a hatalom megszerzéséhez igen (lásd párt), de az ország kormányzásához nem ez a prioritás.