Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Már a saját anyagait is meghamisítja a köztévé híradója

2018. november 25. 09:17 sajó d. 145 komment

mtva_3.jpg

Szép hagyománya van már az köztévénél annak, hogy bizonyos híreket és riportokat úgy vágnak meg, majd adnak le a műsorba, hogy az csak részben, vagy egyáltalán ne fedje a valóságot, cserébe tökéletesen tükrözze a kormány üzenetét és álláspontját a menekültekkel kapcsolatban. Egy olvasónk azonban most küldött egy videót, amelyből kiderül, hogy az MTVA már attól sem riad vissza, hogy a menekültek elleni uszítás érdekében a saját egy nappal korábbi riportját hamisítsa meg.

Az alábbi videó az M1 péntek és szombat esti híradójának egy-egy részletét tartalmazza, amelyben az alámondás szerint ugyanaz a menekült az egyik nap még nem szokott verekedni, a másik nap arról nyilatkozik, hogy a határőrökkel szoktak harcolni.
Felháborít a hazugság ténye és az amatőr módja.

- írta nekünk egy olvasónk, és mellékelte is az összevágott felvételt az MTVA híradójának pénteki és szombati adásáról.

A riport a boszniai határnál tapasztalt menekülthelyzettel, és az ott történt atrocitásokkal kapcsolatos, és a pénteki adásban megszólalt a helyszínen egy bangladesi férfi is. A riportban csak szimplán A Bevándorlóként hivatkozott férfi arról beszél, hogy sokan megsérültek, amikor a bosnyák-horvát határon a menekültek összecsaptak a horvát rendőrökkel, majd a végén hozzáteszi, hogy mindig a pakisztániak és az afgánok verekednek, de a bangladesiek soha sem szoktak.

M1 híradó hírhamisítás 2018. 11. 23. vs. 24. from M1 királyi tévé on Vimeo.

Aztán szombaton ismét levetítette az MTVA híradója ezt a riportot, azonban a köztévé szerkesztői nem csak rövidebbre vágták a mondandóját, hanem a magyar narrációt is átírták. Ebben a férfi már csak annyit mond:

A horvát határőrökkel szoktunk harcolni. Átakarunk jutni - mondja ezt a bangladesi migráns.

- hallható a köztévé híradójának narrátorának szövege, amiből kitűnik, hogy nem csak meghamisították a férfi mondandóját, de egy nap A Bevándorlóból már Bangladesi Migráns lett belőle. Egyébként azt is látni, hogy a szalagcímet is átírták valami két fokkal uszítóbb gyűlöletkeltésre.

Az eset annyira nem meglepő, hiszen idén ősztől az a Papp Dániel lett az MTVA-jának a vezérigazgatója, akiről korábban a bíróság is kimondta, hogy hírhamisító, miután hasonló technikát alkalmazva hamisított meg egy anyagot Daniel Cohn-Bendit zöldpárti EP-képviselőről, de az ő karrierjének az egyik csúcspontja volt az is, amikor egyszerűen kitakarták Lomnici Zoltánt, a Legfelsőbb Bíróság egykori elnökét a híradó egyik adásából.

Természetesen írtunk a közmédiának is, hogy mégis miért lett átszerkesztve az említett anyag, de válaszra nem igazán számítunk. A videót természetesen lementettük magunknak, ha esetleg valamiért eltüntetnék.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazi hős 2018.11.25. 09:40:39

A fű zöld, az ég kék, a zembereknek pedig ilyen híradó kell.

bgp 2018.11.25. 09:46:43

A képanyagot csak "illusztrációként" értelmezik.

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2018.11.25. 09:46:58

@igazi hős: Lófaszt. Ember nem néz köztévét 75 alatt.

Tzp 2018.11.25. 09:52:14

Akinek van egy csepp esze, az nem néz köztv-t.

2018.11.25. 09:52:56

@Mdavid89: 75-ös IQ- ra gondolsz, ugye?

Fergabor1 2018.11.25. 10:06:17

Orwell: 1984. Valóságszabályozás, újbeszélül duplagondol.
A regény hősének az volt a munkája, amit ez a poszt is leír.
A megoldást nyilván Orwell regényéből vették.

newnt55 2018.11.25. 10:08:24

migráns, soros, migráns, soros, migráns, soros
Kibaszottul unalmas már az egész.

2018.11.25. 10:09:31

@Mdavid89: Ezzel áltatta magát a balos értelmiség évekig, aztán jött még kétszer kétharmad. (Amúgy a fiatalabb korosztályban valóban csak kb,. négyezren nézik, de a sportcsatornán már 15ezren ebből a krosztályból az egyperces gyűlöletkampányokat, összesen az esti híradót kb. százötvenezren, ennyi épp elég a Kossuth Rádió kétmilliójával és a Tények félmilliójával együtt a tábor karbantartásához).

kacsa28 2018.11.25. 10:18:27

Ugyanez a CNN gyakorlatában ugye úgy megy, hogy az interjút az EREDETI HANGGAL halljuk és a fordítás feliratosan látható.
Ajánlom ezt az ún. "közmédia" munkatársainak figyelmébe.
Valamint azt, hogy esténként-reggelente próbáljanak tükörbe nézni és azon morfondírozni, hogy mai szégyenteljes szereplésüket hogy fogják magyarázni az utókornak, unokáiknak...

Negyven Rabló 2018.11.25. 10:21:59

Nem voltatok ti mindig ilyen finnyásak, fapofával magyaráztátok meg a saját hazugságotokat.

lvnte.blog.hu/2015/09/03/akkor_ez_a_foto_most_hazudik

exilis 2018.11.25. 10:29:19

@fortin2: Nyugi a jobbos értelmiség is ezzel áltatta. Én jobboldali voltam egész életemben, de már második választás, hogy az LMP-re szavaztam, alternatíva hiányában. A Fidesz, a Jobbik értelmes embernek, még ha alapvetően jobboldali irányultságú is, nem lehet válasz semmire.

otapi 2018.11.25. 10:35:37

@Negyven Rabló: A különbség hogy a szintén hazug köztévét (bocs, orbántévé) a mi zsebünkből fizetik. Tudnám, hogy miért fizetem be az adót erre? Lehet hogy jobban járnék ha adót csalnék én is, úgysem a kórházakra meg a tanárokra költik a lóvét, hanem hazug tévére és stadionokra meg helikopterekre.

kacsa28 2018.11.25. 10:52:01

@fortin2: Egyetértek. Vidéken (ahol ugyebár eldőlt a legutóbbi választás) a hatalom által meghekkelt ún. "közmédia" KOSSUTH MR1 csatornája a fő médiaforrás, sok helyen az is csak középhullámon fogható (AM), FM csatornán legfeljebb a finoman szólva is szerény színvonalú helyi rádió jön (szűk hatókörrel), meg random egy-két országos kereskedelmi,esetleg a DANKÓ.
A vidék jelentős részben tájékozódik a KOSSUTH MR1-ből. Emiatt követem én is, hogy halljam, mivel etetik a népet és leszámítva néhány megmaradt színvonalas műsort, szédületes és félelmetes az az ördögien-mesterien felépített és áradó propaganda gépezet, ami szennyezi az étert.

Etniez 2018.11.25. 10:54:11

@exilis: +1, én is pont így tettem.

kacsa28 2018.11.25. 10:58:40

@exilis: Sajnos én is hasonló helyzetben vagyok, és legutóbb épp ezért választottam már a MOMENTUMOT. Követem őket, bizalmat adok egy új, az eddigi, láthatóan hova (nem) vezető politizálást elvető, egymást nem kizáró, hanem befogadó és partnernek tekintő csapatnak és gondolatkörnek.
Ami pedig az ún. "közmédia" ámokfutását illeti, az lehet, hogy kimeríti a hűtlen kezelés tényállását, ugyanis az adózók egy része nem kap az ún. "közmédia" részéről a pénzéért semmit (abból a 80 mlrd ft-ból).

morph on deer 2018.11.25. 11:13:35

@igazi hős:
“a zembereknek pedig ilyen híradó kell.”

Na de melyik?
Vagy az igény naponta változik?
Mármint tegnap olyan kellett, ma meg már ilyen?
Ha az igény így fejlődik tovább, akkor egy hét múlva már ugyanez a felvétel lemehet úgy is, mint a “fegyveres támadás” a MAGYAR FÖLD, a mi HAZÁNK elfoglalására, de drága jó miniszterelnökünk és szövetségese, a macedón szabadságharcos, Gruevszki, egy teljesen Top Secret akcióban lefegyverezték őket!
Olyan titkos volt, hogy csak na!
Ezekután hős MAGYAR diplomatáink halált megvető bátorsággal visszakisérték az elvetemült migránsok hadait a “zannyukba”...

Már alig várom!

morph on deer 2018.11.25. 11:17:57

@Negyven Rabló:

Szép név!
Akkor már te is legalább “helyettes államtitkár” vagy, ha jól számolom...

Secnir 2018.11.25. 11:47:16

nincs mese, jelenteni kell a médihatóságnak a...
...hagyjuk, én kérek elnézést...

Lacapapa44 2018.11.25. 11:49:24

Az ilyen hülyéknek, akik ezt a blogot olvassák, kell valami szenzáció. Ezeknek érdemes írni, mert el is hiszik , amit olvasnak!

Lacapapa44 2018.11.25. 11:49:28

Az ilyen hülyéknek, akik ezt a blogot olvassák, kell valami szenzáció. Ezeknek érdemes írni, mert el is hiszik , amit olvasnak!

jaurin 2018.11.25. 11:51:19

EZ FELHÁBORÍTÓ!
Nem találok szavakat.
Hogy lehet leírni olyat, hogy "átakarunk"? "Átakarunk jutni"? Komolyan?
A legrosszabb, hogy a 24.hu is így vette át, azt hittem, azok kicsit igényesebbek.
Ez már tényleg a legalja.

Fülig José 2018.11.25. 11:53:18

Egy retek fideSSdroidon kívül ki a f.szom néz még felcsút 1-et??! Annak meg úgyis mind1, a segglyukát az orrlyukától nem bírja megkülönböztetni. Nincs itt semmi látnivaló...

ednet2023 2018.11.25. 11:56:15

@Negyven Rabló: Sosem értettem ezt a fajta érvelést, hogy az egyik fél hibája felmenti a másik fél hibáját?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.25. 12:01:51

Csak a verebek nézik a köztévét ,meg a cicák akik ráléptek a távirányítóra és ott maradt

Gábor.F 2018.11.25. 12:02:17

Szerintem a Soros miatt van!

zsilpen 2018.11.25. 12:02:30

köz tv hiradó az sem igaz amit kérdeznek,az én adomból hazudnak reggeltöl estig.

exterminador 2018.11.25. 12:07:53

@newnt55: Unalmas? A fanatikus fideszes rokonaim nem tudnak betelni vele. Ez a mindennapi kenyerük.

exterminador 2018.11.25. 12:09:13

@Lacapapa44: valami érdemleges megnyilvánulás esetleg? Már csak ennyire telik a Lendvai utcában?

paraszthajszal 2018.11.25. 12:10:01

Látom sikerült a lényeget megragadni – kétségtelenül a második, tömörített verzió kicsit rosszul lett átfogalmazva.

DE: Ugyan mi a ráktól menekülnek ezek a jóemberek Bangladestől a horvát határig??! Ez többezer kilométer távolság! A bangladesi függetlenségi háború 1971-ben véget ért!

Még ha (tegyük fel, hogy) valóban üldöztetésnek is vannak kitéve néhányan, tényleg nem találnak ennél közelebb biztonságos befogadó országot?!

(Kb. ez is mutatja, hogy mennyire lehet komolyan venni az ENSZ menekültügyi politikáját. Senki más nem érzi magára nézve kötelezőnek, csak az európai országok. MINDENKI más potyautas – ezért lép ki a migrációs paktumból egész Közép-Európa, ennyire ne nézzenek mâr minket hülyének!)

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.11.25. 12:10:04

Akkor leszünk demokrácia, ha az összes fideszes sittre kerül aminek azért kicsi az esélye. Önmagában az uszítás is bűncselekmény, de nem ott, ahol polpeti dönti el, mi az és mi nem.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.11.25. 12:16:08

@paraszthajszal: látom sikerült megragadni a lényeget hogy a fidesz közpénzből a tv-ben a saját propagandáját tolja, ami uszítás és két bűncselekmény is elkövet általa. De ez titeket nem zavar.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.11.25. 12:17:57

@Lacapapa44: elhiszik, neked viszont már az értelmezésével is gondok vannak.

mindbender2 2018.11.25. 12:22:59

@Negyven Rabló: Pontosan, szálka gerenda. De még milyen gerenda.

neko1967 2018.11.25. 12:23:28

@paraszthajszal:
Ugyanazért menekül - te nagyon hülye - amiért magyarok tíz és százezrei! Jobb megélhetésért, nyugodt jövőképért, korrupt mocskos politikusoktól - mint a csuti geci - menekülésért!

Érted, fidesspatkány?

mindbender2 2018.11.25. 12:25:24

@otapi: Tehát ha egy öreg ártatlan bácsika pénzéből megy a propaganda meg még sok minden más is, akkor az rendben van. Függetlenobjektívék megítélik.

paraszthajszal 2018.11.25. 12:27:05

@Orbán Hazaáruló Viktor: „Akkor leszünk demokrácia, ha az összes fideszes sittre kerül aminek azért kicsi az esélye.”

Helyesen: akkor leszünk NÉPI demokrácia. Látom te legalább akkora demokrata vagy, mint Rákosi, a politikai ellenfeleket szerinted se választásokon, hanem azok bebörtönzése, megsemmisítése útján kell legyőzni.

De van számodra egy rossz hírem: a választópolgárok idén áprilisban már egymás után harmadjára is kinyilvánították, hogy mit is gondolnak a hozzád hasonló „demokratákról”, és minden bizonnyal a következő tíz évben is hiába vársz arra, hogy ezt a sajátos demokráciamodellt megvalósítsd.

Azt is érdemes lenne észrevenned, hogy a magyar polgárok számára amúgy tökmindegy, hogy a pakisztániak verekednek a horvát rendőrökkel és a bangladesiek szurkolnak vagy fordítva, egyknek sem lenne a zöldhatáron semmi keresnivalója. Ha valóban menekültek, miért is nem a törvényes utat követve a tranzitzónában nyújtják be a kérelmeiket?

paraszthajszal 2018.11.25. 12:29:02

@neko1967: „Jobb megélhetésért”

Köszi, hogy te is igazolod, hogy ezek nem menekültek, hanem illegális gazdasági migránsok!

Nyers Fa 2018.11.25. 12:34:49

@paraszthajszal: azért Macedónia és Magyarország között is van biztonságos ország. Mikor Orbán megadta a meneküktstátuszt Gruevszkij-nek, akkor miért nem értetlenkedtél?

colonel Tigh 2018.11.25. 12:37:39

@paraszthajszal: azért annyit tételezzünk már föl, hogy nem azért küldené börtönbe, mert fideszes, hanem mert bűncselekményt követett el. De tudom, meg kell védeni a mundért, és még igazad is van, csak mondjuk én megelőlegezem neki azt, hogy nem cakk-pakk rakná börtönbe a bagázst, csak mert.

ednet2023 2018.11.25. 12:38:37

@mindbender2: Igen, jól érted.
1. A tulajdonos értékitélete mindig is befolyásolja a saját vállalkozásainak működését.
2. Ugyanez vonatkozna a közmédiára is, de hangsúlyozni kell, hogy itt nem a kormány a tulajdonos, vagyis nem a kormány értékrendje alapján kellene működnie. A tulajdonosok a magyar adófizetők, akiknek a fele nem ért egyet a kormány ideológiájával, ezért a közmédiában ilyen arányú képviseletre lenne joguk.
Tehát a Te szavaiddal is megfogalmazva: igen, egy öreg bácsika pénzéből mehet az, amit az öreg bácsika akar (a törvényes keretek között),
A közmédiának is a tulajdonost kellene kiszolgálnia (adófizetők) és nem az üzemeltetőt (kormány).

Nyers Fa 2018.11.25. 12:40:42

@paraszthajszal: a magyar polgároknak az égvilágon semmi közük nincs hozzá, hogy mi történik Horvátországban. Beszélj inkább Gruevszkijről.

mindbender2 2018.11.25. 12:42:08

@paraszthajszal: Ne zavard őket össze, a köztévé szemmel láthatóan tehát hazudik mert a lényeget megtartva rövidebbre húzta a migránsvallomást. Sőt csak az ő adójukból hazudik.
Az a közel 3 milliós fidesz szavazótábor meg az enyém, amelyik nems zavzott az nyilván nem is adózik.
Tehát diktatúra van, mert nem mindenhonnan a lib propaganda dől.

mindbender2 2018.11.25. 12:42:39

@ednet2023: Tehát amelyik nem közmédia az nem baj ha hazudik, befolyásol, stb. Értem.

Indriq 2018.11.25. 12:43:41

@paraszthajszal: okés, tegyük fel igazad van. Mikor ért véget a macedón függetlenségi háború? Hopp... ilyen nem is volt. De nem gond. Macedóniához melyik a legközelebbi biztonságis ország? Mintha a szijgyártó gyerek Szerbiát biztonságosnak mondta volna. Miért is lett befogadva akkor egy köztörvényes bűnöző?

Más. Remélem lesz tudósítás majd a köztévében arról is, hogy ovit a képzelt baratja is elárulta. :)

neko1967 2018.11.25. 12:44:28

@paraszthajszal:
Te idióta fidesspatkány!
Annak örülsz, hogy szülő és munkaképes korú magyarok menekülnek egy jobb jövő felé!

De egy szarevő vagy!

ednet2023 2018.11.25. 12:45:23

@paraszthajszal: "De van számodra egy rossz hírem: a választópolgárok idén áprilisban már egymás után harmadjára is kinyilvánították,..."
Ha csúsztatásmentesen fogalmaznál, akkor így írnád: a választópolgárok EGY RÉSZE idén áprilisban...
Ez a retorikai félrevezetés Orbánnál is hallható: mi magyarok úgy döntöttünk. Pedig helyesen: a magyarok egy része úgy döntött. De ez - bár a megfogalmazás pontosabb - azért egy kicsit mégiscsak bénábban hangzik. :)
Magyar fülnek jobban cseng a hatásvadász verzió.

bélakirály 2018.11.25. 12:47:24

@paraszthajszal: Jól van partasztpatkány, neked egy komment igazolja, hogy ki a valódi menekült(senki), meg ki az illegális gazdsasági migráns (az összes).
Amúgy te hulladék ez egy médiával és nem egy bevándorlással foglalkozó blog, szóval itt bizony az a lényeg, hogy a 80 milliárd forint közpénzből működő közmédia megint éppen hírt hamisít. Persze tudom neked, se hír már, hogy gerinctelen hazudék férgek vagytok mind.

vanRob 2018.11.25. 12:47:34

@paraszthajszal: a választópolgárok egy része... Nem az összes, hanem csak egy része...

neko1967 2018.11.25. 12:48:00

@mindbender2:
Ha az rtl vagy az atv azt mondja, hogy a "nemzet veje" egy mocskos tolvaj, és az ügyészség úgy szünteti meg a nyomozást, hogy még az iratokat sem kéri be, akkor biztos hírt hamisítanak ugye?

bigboyX 2018.11.25. 12:49:04

Ma hirhamisitás teljesen elfogadott dolog, nem tudom miért akadtok ki ezen ( söt az index cikket ir erröl). Akik még emlékeznek az iraki háborura azt a CNN provokálta ki az állitolagos atomkisérletekkel, és sok tizezer ember halálát okozta a fake news. Az ember nem is csodalkozik, ha Trump elnök ilyen médiát elküld a fenébe. Ma is megy sok csatornán a média provokácio nemcsak Magyarország ellen, de ugyanugy megy Észak-Korea, Irán, Olaszország meg egy sereg más ország ellen, többnyire teljesen alaptanul.
2015 fél Europa köz- és kereskedelmi médiája hamisitotta a magyarországi hireket.
Tegnap az osztrák közTV több anyagban foglalkozitt a budapesti mini tüntetésslel, a francia tüntetésekröl meg verekedésekröl egy szot sem szolt.
Ilyen korban élünk, ez már nem hir, csak a mesterséges indulatkeltés eszköze.

Gitram 2018.11.25. 12:52:05

Legjobb híradója az RTL-nek van. Nagyon szeretem az indexet is, de sajnos azért nem tudom támogatni anyagilag, mert kevés a nyugdíjam, pedig szivesen megtenném. A baloldali pártokból sokan nem is mernek szólni, szépen elvannak, felveszik a jó képviselői dijat. Vannak kivételek, Bangóné, Rétvári Bence, DK-ból, és az MSZP-ből egy-két személy. A Kossuth rádió, az MTV tele hazugsággal.Van egy-két igazat író internetes hírportál is. Sajnos, pénze a hirdetésekből csak a kormánypartiaknak van, a mi pénzünkön hazudnak.

Világít a torony 2018.11.25. 12:52:57

@paraszthajszal: "De van számodra egy rossz hírem: a választópolgárok idén áprilisban már egymás után harmadjára is kinyilvánították, hogy mit is gondolnak a hozzád hasonló „demokratákról”,
Számodra jó hír, hogy ennyi agyhalott van, számomra nem. Szemeid előtt zajlanak a hazugságokra felépített propaganda hadjáratok, a legpofátlanabb korrupciós ügyek, a demokrácia tiprása, de te vakhangya vagy. De, hogy legyen valami jó is, komoly eredmény, hogy írni tudsz.

ednet2023 2018.11.25. 12:57:01

@mindbender2: "Tehát amelyik nem közmédia az nem baj ha hazudik, befolyásol, stb. Értem."
Jól érted. Ha valaki saját pénzből csinál egy irónia-tévét hírcsárdával, akkor megteheti. Egy betű igaz hír sem lesz benne, ennek ellenére joga van hozzá. (egy szabály van: ne sértse a törvényeket.)
A közmédia ezt nem teheti meg, különösen figyelnie kell a pártatlanságra és a hiteles tájékoztatásra.

Neked a fogalom-értelmezéssel van bajod. A média mindig - tudtán vagy tudtán kívül - hazudik (pl. reklám), szenzációt hajhász és befolyásol. Ezen felnőtt ember nem csodálkozik. De ebben a mezőnyben pont a közmédiának kellene a leghitelesebbnek maradnia.
És látod, el is értünk a poszt témájához: a köztévé hitelessége újra megcsorbult.

neko1967 2018.11.25. 13:00:21

@bigboyX:
Te buta fidesspatkány! Te nagyon hülye!

Trump olyan hülye, hogy nemhogy egy napon, de még egy mondaton belül is képes ellenkező dolgokat állítani, és ha rápirítanak, akkor annyit tud böfögni: "fake news" Persze neki a klímaváltozás is az!

Irakban milyen atomrobbantás, te idióta! Szaddam kurdok ezreit ölte meg vegyitámadással! Nőket és gyerekeket is!

m.origo.hu/nagyvilag/20051223nepirtas.html

Úgy hazudnak Észak-Koreáról mint Magyarországról!

Ezt már nem is minősítem.......

Indriq 2018.11.25. 13:06:12

@bigboyX: majdnem jó meglátás. Tény, hogy valszeg MINDEN média hazudik valamilyen szinten. De trumppal kapcsolatban neked is jó tudni, hogy csak a neki nem tetsző hírekre mondja hogy hazugság. Ami neki jó, ott nála is tökmindegy igaz-e vagy sem.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.11.25. 13:09:02

Ajánlom elolvasásra Udo Ulfkotte könyvét kedves kösztéfé.

yidvags 2018.11.25. 13:15:00

@Mdavid89: kár azzal áltatnod magad, hogy minden suttyó nersevik öreg. A csőcselék újratermelődik, nézz csak végig a 888 kutyáin.

haXXXor 2018.11.25. 13:24:38

@kermi :@yidvags: Butázni, Fideszesezni, nyuggerozni még véletlenül sem ugyanolyan mint Sorosozni vagy migránsozni. Oh hát a Fidesz-döntő értelmiség sixx alatt gyűlik, ahogy nézem... ja nem.

Mérges 1234 2018.11.25. 13:46:18

Én nem értem azokat, akik ott dolgoznak, meg az origonál nem forog a gyomruk, nincs lelkiismeretük, nem nézik olvassák vissza, amit írnak?

Mert Origot is olvasva, az ember agya eldurran, még ha egyet is értenék velük, maga a stilus botrányos.

morph on deer 2018.11.25. 13:59:55

@bigboyX:
“Ma hirhamisitás teljesen elfogadott dolog, nem tudom miért akadtok ki ezen”’l

Ki által “teljesen elfogadott”, okoska?
Csak nem az orbánhitű nyájra gondolsz?
Mert nekik a hazugság, a csalás, a nepotizmus, a korrupció és hazaárulás is “teljesen elfogadott, szóval sok újabb meglepetés onnan ezügyben nem várható.

Egyébként is, még mindig vannak olyan hozzád hasonló fejlettségi szinten levő egyedek, akik az emberevésben sem találnak semmi kivetnivalót, mivel náluk “ma az emberevésteljesen elfogadott dolog...”
Szóval ne aggódj, te nem vagy az étlapon! :(

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2018.11.25. 14:04:41

@kacsa28: És nincs sem internet, sem áram, sem gáz. Valójában a vidék egy tanya. Te ezt elhiszed, amit írsz? A "vidék" egyáltalán nem olyan elmaradott, mint azt írod. A legtöbb faluban van internet, hasonló arányban, mint Budapesten. A kábeltévé is teljesen alap, de ahol arra nem fizetnek elő, ott van MindigTV egy tucatnyi kanálissal az alapcsomagban. Nagyon egyszerű lenne képzetlen, buta embereknek tartani a vidéki a fidesz-szavazóbázist, de ez nem egyszerűen nem igaz.

Kútmester 2018.11.25. 14:05:05

Orbán Viktor sem szokott verekedni, csak harcolni. Én sem verekszem, de harcolok az igazamért.
Egyik nap bevándorló, másik nap bangladesi migráns, és nem lehet mindkét állítás igaz? Ezzel most mit akar elérni a szerző?
Különben utálom az M1-et főleg a balázst.

meronem 2018.11.25. 14:17:01

@exilis: mi az értelmes ember válasza arra, hogy tízmillió bangladesi, 20 millió pakisztáni, 3 millió afgán, és akármennyi millió harmadik világbeli ember be akar jutni Ojrópába, mert csak?

meronem 2018.11.25. 14:19:27

@kacsa28: a Momentum kit tekintene partnernek?

Thunder_th 2018.11.25. 14:21:15

A felhők felett az ég kék, a friss fű zöld, a közmédia pedig hazudik és hírt hamisít. Nincs új a nap alatt, ezek evidenciák. Én sem mindig értettem, miért kell egy ilyen hazug televíziónak reklámot csinálni, de egyrészt köztévé, másrészt minden egyes ilyen eset után az orruk alá kell dörgölni azt, hogy mekkora férgek.

Thunder_th 2018.11.25. 14:22:55

@haXXXor: Irigylem az éles látásodat. Mondjuk ilyen éles szemmel akár azt is megláthattad volna, hogy a cikkhez sixxnek semmi köze. Sajó D. írta. Gondolom más témában is ennyire tájékozott vagy és ennyire releváns a véleményed.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2018.11.25. 15:31:27

Egyébként nyilván én látom rosszul, és a fidesz a sokadik kétharmada után még teljes mértékben attól függ, hogy egy senki által nem nézett híradóban a pakisztániak és az afgánok mellett a bangladesiek verekednek-e a határőrökkel vagy sem. Szóval tegnap Orbán Ráhel a szaros pelenkák eldobálása után nézte a híradót, és nem volt elég neki, hogy a bevándorlók kétharmada verekszik csak, és ezért "leszólt", hogy másnapra a bangladesi migránsok is mondják azt, hogy ugyan nem verekednek a rendőrökkel, de HARCOLNAK a határőrökkel, mert csak így biztosítható a következő négyharmad. BIZTOS így volt, és elítélem az egész fideszmaffiát érte!

Negyven Rabló 2018.11.25. 15:33:27

@ednet2023: Nem menti fel, csak vicces, ahogy az egyik propagandamédia ekézi a másikat, az úri közönség meg lelkesen tapsol.

Negyven Rabló 2018.11.25. 15:36:13

@otapi: Ezek szerint téged csak az zavar, ha állami pénzből hazudnak neked, ha "magánpénzből", az teljesen rendben van.

ednet2023 2018.11.25. 16:02:41

@Negyven Rabló: "Nem menti fel, csak vicces, ahogy az egyik propagandamédia ekézi a másikat, az úri közönség meg lelkesen tapsol. "
Ha jól értem amit írtál, akkor két propagandamédiáról beszélsz, ahol egyik ekézi a másikat. Milyen igaz! Bár a köztévének nem lenne szabad propagandamédiává válnia.
Te nem így látod? :)

yidvags 2018.11.25. 16:21:15

@haXXXor: pont hogy nem nyuggereztem.

Aki viszont beáll Németh szilárdok, Kósák, Hollikok, Bayerek, Habonyok, Rogánok, Bencsikek mögé, az buta, mint a föld, de még ráadásul szar alak is. Nem véletlen, hogy a 98-as fidesz körüli tisztességes, mérsékelt, valóban polgári személyek szépen lekopnak És ne gyere nekem fidesz-döntő értelmiséggel, egy szóval nem állítottam sehol, hogy megdönthető a rezsim. Ahogy azt sem, hogy az ellenzék érne két fillért is.

morph on deer 2018.11.25. 17:08:37

@haXXXor:
“még véletlenül sem ugyanolyan”

Ahogy mondod!
Ugyanis a “fidess” meg a hasonló jelzők rád és/vagy rátok vonatkoznak, amivel kapcsolatos ellenvéleményedet azonnal, itt és most kifejtheted, érvelhetsz, bizonyíthatsz, stb, azaz megvédheted magad, ha tudod.

Na ez a lehetőség valahogy nem adatott meg a migránsoknak, sem pedig Sorosnak.
Ráadásul ami velük szemben zajlik az egy egész ország kormányzati propagandájának terméke, - azért gondold meg: egy ország, egyének ellen, - ráadásul arra épül az egész kormányzat politikája, hogy jelen nem levő személyeket sérteget, gyaláz, és általános félelemkeltéshez használja fel őket!

Gondolom ez az igazi, a bátor “magyar” módszer mostanában: azokat támadni, akik nem ütnek vissza, vagy eleve kiszolgáltatott helyzetben vannak.
Igazi hősies cselekedet, valóban.

Szóval nem, nem ugyanaz!

Negyven Rabló 2018.11.25. 17:19:39

@ednet2023: Egy ideális világban sok minden másképp lenne, de a köztévé nem független, és soha nem is volt az. Amire utaltam, hogy a magát oly függetlennek, pártatlannak tartó Index is legsilányabb propagandamédia szintjére tud süllyedni.

Negyven Rabló 2018.11.25. 18:43:32

@ednet2023: Egy ideális világban sok minden másképp lenne, de a köztévé nem független, és soha nem is volt az. Amire utaltam, hogy a magát oly függetlennek, pártatlannak tartó Index is legsilányabb propagandamédia szintjére tud süllyedni.

ulpius66 2018.11.25. 18:44:32

Kedves Sajó!

Te kibaszott okos vagy, épphogy a spanyol viaszkot nem te találtad fel.....

Amióta világ a világ, - de az biztos, hogy amióta létezik a modern média - azóta a média nagyobb hatalom, mint a politikai hatalom!

A szocialista Mussolini mán 1910-ben rájött erre, eleve ő volt a szocialista AVANTI! című napilap főszerkesztője. Aztán a szocialistákból fasiszták lettek, de a médiumokat megtartották. Ugyanezt eljátszotta a másik szocialista, a nemzeti-szocialista Hitler és kis csapata, akikből aztán a nácik lettek..... majd jöttek a kommunisták, akik szintén baloldaliak voltak, de aztán kommunisták lettek és a hatalmukat a kizárólagos tulajdonukban lévő médiumoknak is köszönhetik.

Majd jöttek a kommunisták lelki testvérei a liberálisok, magyarul a liberál-fasiszták, akiknek - MILY MEGLEPŐ - megint csak baloldali gyökereik vannak, lásd 1968-as lázadások, és ők szerezték meg a kizárólagos hatalmat a világ-médiumok felett.

Majd így jutottunk el a napjainkig amikor a nemzeti-konzervatív oldal végre rájött, hogy szart sem ér a politikai hatalom, ha a médiumok a liberál-fasiszták kezében vannak... akkor annyit hazudoznak a nemzeti-konzervatívokról, amennyit csak akarnak... és amilyen hülye az átlagpolgár be is veszi a liberál-fasiszták szövegét, hogy: "szeressük egymást, szeressük az állatokat, a fákat", "ne háborúzz, szeretkezz!" és hasonló nyalánkságok......és hogy az a világ rendje, hogy a liberál-fasisták kezébe kell adni a politikai hatalmat is, MERT KIZÁRÓLAG ŐK A DEMOKRATÁK, ÉS HA NEM ŐK VANNAK HATALMON, AZ NETTÓ FASIZMUS......

Tehát a politikai hatalom mellé meg kell szerezni a média-hatalmat is.

Nahát itt tartunk most!

Azt elhiszem, hogy kibaszott nehéz elviselni, hogy a liberál-fasiszták kezéből kicsavarják a legerősebb fegyverüket A MÉDIUMOKAT!!!!
(de amilyen okos ez a Sajó, még erre is rájött.....)

ednet2023 2018.11.25. 18:57:07

@Negyven Rabló: Érdekes. Én azt mondom, hogy a közmédia süllyedt a legsilányabb propagandamédia szintjére - és ez baj.
Te ezt nem cáfolod, de azt mondod, hogy a másik oldal propagandamédiája függetlennek mondja magát, kvázi hazudik - és ez a hazugság nagyobb baj, mint a közmédia propagandázása.
Ezt úgy hívják: relativizálás. (Ma már elégé ismert érvelési hiba.)

Egyébként a közmédiának leginkább tényszerűnek kell lennie, ami azt jelenti, hogy nem véleményt alkot, nem befolyásol, hanem hírt, tényeket közöl. Politikai vitaműsoraira meghívja minden érintett párt képviselőjét, egyenlő időt biztosítva a megszólalásra. Gondolom láttál már ilyesmit.

Az Index pártfüggetlen. Bár egyértelmű az ideológiai irányvonala, de pártoktól függetlenül, tényszerűen lehoz minden hírt. Nem tudok hírek elhallgatásáról, meghamisításáról és viszonylag kevés a helyreigazítási pere. Ha tudsz jobb híroldalt, akkor azt kell olvasni. :)

ulpius66 2018.11.25. 19:08:27

@ednet2023: "Egyébként a közmédiának leginkább tényszerűnek kell lennie, ami azt jelenti, hogy nem véleményt alkot, nem befolyásol, hanem hírt, tényeket közöl. Politikai vitaműsoraira meghívja minden érintett párt képviselőjét, egyenlő időt biztosítva a megszólalásra. Gondolom láttál már ilyesmit."

De finnyás lettél!

Gondolom az nem zavart, hogy amikor a ballibsik voltak hatalmon, a D-209, a futóbolond, vagy a kibatolvaj és a médiumok 100százaléka a kormány-propagandát harsogta, akkor gondolom nem írogattál hozzászólásokat.

Talán emlékszel a D-209 elhíresült mondatára. "akinek nincs médiája, az vegyen magának"

ednet2023 2018.11.25. 19:32:35

@ulpius66: Itt már tartottunk egyszer. Majd olvass vissza kicsit:
-----------------------
2018.11.25. 11:56:15
@Negyven Rabló: Sosem értettem ezt a fajta érvelést, hogy az egyik fél hibája felmenti a másik fél hibáját?
-----------------------

D-209-nek még akár igaza is lehetne, ha úgy értette volna, hogy a pártok vegyenek maguknak párttévét és ne a köztévét használják erre a célra.
De ha már megszólítottál: igenis zavart 2002-2010 között a médiaegyensúly megborulása a köztévében. De eszembe sem jut, hogy a mostaniaknak ezért elnézzem ugyanezt a pofátlanságot.
Én 2010-ben elhittem, hogy OV nem lesz olyan mint az elődei. Aztán most ott tartunk, hogy a hívei (pl. Te is), azzal érvelsz, hogy miért ne csinálhatná ugyanazt, amit Gyurcsányék. Nektek ugye ez tetszik (ha hatalmon vagytok, így szívesen vagytok Gyurcsány), a többiek meg vegyék tudomásul, hogy régen is ez volt most is ez lesz.
Szerinted ez okos gondolkodás?

CoolKoon 2018.11.25. 19:45:05

"A videót természetesen lementettük magunknak, ha esetleg valamiért eltüntetnék." - Nyehehehe, itt a lényeg :D

felucca02 2018.11.25. 19:46:45

@ulpius66: Csak zárójelben jegyzem meg, hogy húszezredszer gyalogoltok bele ebbe az alapvetően hibás érvelésbe, amely azon alapul, hogy más bűne engem is felment a bűn alól.

Hát nem.

1. Akkor is zavart, nem gondoltam helyesnek.
2. Ezt most százszor olyan erővel tolják.
3. Azóta elszaporodtak az országban az agyhalottak, mint te is, rájuk nézve különösen veszélyes ez a folyamat.

felucca02 2018.11.25. 20:04:37

@ulpius66: Csavargathattok mindenféle kézből ezt meg amazt, de amíg az egyik oldal kicsavarja a közmédiát a másik oldal kezéből, addig az egyik oldal körülbelül ugyanolyan geci, mint a másik.

De értem, hogy miért véded a védhetetlent, hát persze. Emberi dolog.

De az nagyon érdekelne, hogy helyesnek tartod-e, amit nem cáfolsz? Nevezetesen, hogy a közmédia egyedülálló módon kreatívan értelmezi a hírszolgáltatást. Tehát szerinted van-e értelme így hírt szolgáltatni?

ulpius66 2018.11.25. 20:16:13

Mint jól tuggyuk a ballibsik arról ismerszenek meg, hogy nem nézik, és nem hallgatják a közmédiumokat, VISZONT VÉLEMÉNYÜK AZ VAN RÓLA!!!!!

Az is jól tuggyuk, hogy a ballibsiket kibaszottul zavarja, ha nem a ballibsi hazugsággyár által gerjesztett hazugságcunami zúdul a jónép nyakába, hanem a tényleges hírek....

jól tuggyuk azt is, hogy pl. Gruevszkit nőnek öltözve csempészte át Orbán az albán határon, és aztán a magángépén hozta Budapestre Belgrádból, hiszen eztet az Index. hu, a 444.hu és a hvg.hu is megírta.... az a gaz elfogult közmédia MEG NEM MONDTA BE!!!
EZ NETTÓ FASIZMUS!
MAGYARORSZÁGON NINCS SAJTÓSZABADSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!

ulpius66 2018.11.25. 20:21:17

@felucca02:

Al-Luca!

Akkor nézzük meg mi a médiumok dolga.

A hírszolgáltatás. (a médium, mint jól tuggyuk azt jelenti, hogy KÖZVETÍTŐ!)

Itt a mai délutáni Orbán interjú az EU-csúcsról.

A köztévé bejátszotta egy az egyben a nyilatkozatot.

Ennyi. ja, ennyi lenne a médiumok dolga.

Al-Luca!

Olvasgasd mán el, hogy ezt az eccerű nyilatkozatot hogyan tálalta a HÍRESEN FÜGGETLEN BALLIBSI SAJTÓ!

JÓ OLVASGATÁST!
(mán ha az egésztől nem hányod el magad.......)

Aztán arra is válaszolhatnál, hogy eztet hogyan kellett volna tálalnia a közmédiumoknak...mán ha hallgatsz, vagy nézel köztévét.....

ulpius66 2018.11.25. 20:24:13

Al-Luca!

Persze elég a ballibsi médiumok címét elolvasnod, és mán rájössz, hogy ki is ferdíti el a miniszterelnök szavait.

Pl. a ballibsi médiumok mért nem bírják eccerűen csak leadni a miniszterelnöki nyilatkozatot.

Azokról a sajtótermékekről és médiamunkásokról nem is beszélve, akik a tájékoztatás szabadságára hivatkozva, szót sem ejtenek a nyilatkozatról.

ulpius66 2018.11.25. 20:26:32

Ja, a köztévé nyiltan fasiszta, ha az ország miniszterelnökének nyilatkozatát az aktuális EU csúcsról minden kommentár nélkül leadja!

EZ NETTÓ FASIZMUS!!!!

A SAJTÓSZABADSÁG SÁRBATIPRÁSA!!!!!!!!!!

felucca02 2018.11.25. 20:31:17

@ulpius66: Ha lehiggadtál, talán azt is elmondod majd, hogy legutóbb mikor volt a köztévében interjú ellenzéki figurákkal. Úgy, egy-az-egyben, mint az orbán-interjú. Hiszen te nézed, így biztosan tudod.

felucca02 2018.11.25. 20:35:39

@ulpius66: Az hírérték, hogy orbán odaböffent valamit egyébként? Szerintem nem, engem például nem érdekel. A médiumoknak meg olyan híreket kell hozni, amik érdeklik az embereket. Lehet például, hogy ezért mellőzték orbánt. Mert uncsi.

felucca02 2018.11.25. 20:39:05

@ulpius66: Na, kíváncsivá tettél, elolvastam a zindexen, mit is mondott ez a mi nagy orbánunk.
Hát semmit. Átvették az MTI-hírt, aztán leírták.
Ettől háborodtál fel olyan iszonyúan?

ulpius66 2018.11.25. 20:40:36

Al-Luca!

Volt egy tök jó Puzsér és egy JOBBIK-os interjú.......feledhetetlen volt mind a kettő az elmúlt hetekből.....TÉNY AMI TÉNY, HÜLYÉKKEL MÉG INTERJÚT SEM LEHET CSINÁLNI!

ulpius66 2018.11.25. 20:43:40

...egyebekben meg nyilvánvalóan az igen tisztelt ballibsi politikusok trollkodni járnak a köztévébe (rádióba)....

Negyven Rabló 2018.11.25. 20:50:16

@ednet2023: Azért ne próbáld kitalálni, mire gondolok. Nem mondtam azt, hogy ez vagy az nagyobb baj. Arra utaltam csupán, hogy az Indexnek nincs morális alapja kritizálni bárkit is amiatt, hogy propagandát tol - különösen a migráció témájában.
Amúgy a legnagyobb bajnak azt tartom, hogy a média teljesen elvesztette hitelességét, mind a közmédia, mind az államtól független. A túl nagy lett a hatalom elbizakodottá tette őket, azt gondolták, hogy ők alakítják a valóságot, ha valamit leírnak, akkor az úgy is lesz. De már vége annak az érának, amikor egy-egy jól irányzott cikkel politikai karriereket lehetett derékbe törni, választásokat lehetett eldönteni. Most már a túlélésért megy a harc és ez a cikk is erről szól: kinek a propagandája legyen a leghangosabb.

ednet2023 2018.11.25. 21:05:18

@ulpius66: Na akkor nézzük a tényeket:

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/orban_viktor_szerint_ez_egy_black_sunday.673942.html

www.hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2018/11/25/orban-viktor-a-mai-nap-szomoru-vasarnap-az-unionak-es-a-magyaroknak

888.hu/article-orban-viktor-ez-egy-szomoru-vasarnap

index.hu/kulfold/2018/11/25/orban_az_egyesult_kiralysag_kilepese_valodi_black_sunday/

A hírdóba bemondják: Orbán Viktor nyilatkozott a köztévének. A 888. a köztévé riportját vette át.
Összefoglalom neked, jobban megérted: több hírportál is beszámolt OV véleményéről. A köztévé videóját a szerzői jogok miatt csak a köztévé és a propagandamédia használhatja.
Ha OV adott volna interjút az Indexnek, akkor az indexen is lett volna videó.

Na, így már oszlik a homály? :)

Neo07 2018.11.25. 21:10:48

Szerintem kissé túlzásba viszitek a dolgot. Való igaz, a köztévé egyik alkalmazottja szakmai hibát vétett a narráció átírásával (mert nyilvánvalóan rövidíteni kellett, és összefoglaló jelleggel kellett), de ezért rögtön a köztévé vezetőjét, meg az Orbánt hibáztatni nyilvánvaló túlzás. Az alkalmazott meg fogja kapni a fejmosást és meg fogja ígérni, hogy soha, de soha többé és a többi; de túl nagy jelentőséget kár lenne tulajdonítani ennek.

Azért az a verekedés is megerősít engem abban, hogy intoleráns, türelmetlen emberek szeretnének bejutni az Unióba, és hogy nem "menekültekről", hanem bevándorlókról, gazdasági, megélhetési bevándorlókról van szó. Ha valaki tényleg az életéért futna, akkor ilyen kis semmiségeken nyilván nem húzná fel magát és nem esne brutálisan a társának... Ilyen szempontból nézve nincs akkora jelentősége az átfogalmazásnak, és a lényeg nem változik: ezek a bevándorlók komolyan azt gondolják, hogy nekik joguk van bejutni az unióba, és ott élni
Nekünk komoly áldozatokat kellett hozni, hogy az unióhoz tartozhassunk, ezek után ezen áldozatok értelme kérdőjeleződik meg..

ulpius66 2018.11.25. 21:15:58

@ednet2023:

népszava.hu

Elképesztő érveléssel magyarázta a Brexitet miniszterelnök: mindez azért van, mert Nyugat-Európa túl sok migránst fogadott be. A britek valóban sokat fogadtak be- főként lengyeleket, románokat és nem kevés magyart is."

Ja, a ballibsi sajtó vezérhajója a Népszava MÉG VÉLETLENÜL SEM BÍZZA AZ OLVASÓRA, HOGY MIT IS NYILATKOZOTT A MINISZTERELNÖKÜNK, AZ ELSŐ MONDATÁBAN MEGÁLLAPÍTJA, HOGY "ELKÉPESZTŐ ÉRVELÉSSEL MAGYARÁZTA"....pedig még le sem írta, hogy mit is magyarázott elképesztő érveléssel a miniszterelnök, illetve TÉNYLEGESEN MIT MONDOTT!!!!

Hát ehhez képest TÉNYLEG FASISZTA A KÖZTÉVÉ HOGY VÁLTOZTATÁS NÉLKÜL LEHOZTA AZ INTERJÚT! PEDIG ÚGY KELLETT VOLNA TÁLALNIA, AHOGY A NÉPSZAVÁNAK!

AMI A KÖZTÉVÉNÉL VAN, AZ NETTÓ FASIZMUS!

ednet2023 2018.11.25. 21:17:37

@Negyven Rabló: Akkor tegyünk fel két kérdést:
1. Téged zavar-e a köztévé propagandává züllesztése? Az eddig leírtakból úgy olvastam ki, hogy igen. Ebben az esetben a jelenlegi poszt tartalmával egyet kell értened, mert a migrációról manipulált híranyagot készítettek.
2. Az Indexnek - szerinted mint propagandamédiának - van-e morális alapja kritizálni egy másik propagandamédiát? Ha azt mondod, hogy nincs, akkor nevezz meg más médiát akiknek van morális alapja erre. Ha nincs Magyarországon egyetlen média, akinek erre morális alapja lenne, akkor megszűnt a kontroll, mindenki úgy szerkeszt álhíreket, úgy hazudik ahogy akar.

Szerintem inkább buktassák le egymást a propagandisták, sokkal tisztább lesz a közélet.

ulpius66 2018.11.25. 21:19:43

NYILVÁNVALÓAN A MAGYAR SAJTÓSZABADSÁG EGYIK VÍVMÁNYA, HOGY egyetlen egy ballibsi médium sem ejtett egyetlen egy szót sem a gulágra hurcolt sok százezer magyar állampolgárról.

Az a fasiszta köztévé meg erről megemlékezett!

EZ NETTÓ FASIZMUS!

ulpius66 2018.11.25. 21:22:53

A lényeg lemaradt:

"Az Országgyűlés 2012. május 21-én úgy határozott, hogy november 25. legyen a Szovjetunióba hurcolt magyar politikai rabok és kényszermunkások emléknapja, mert 1953-ban ezen a napon 1500 politikai elítélt térhetett haza a Szovjetunióból."

ednet2023 2018.11.25. 21:24:23

@ulpius66: Azt hittem többnyire az indexről beszélünk. :) Ezek szerint az Index nem ballibsi, mert korrekten, véleményezés nélkül lehozta a hírt. Ez azért már előrelépés ahhoz képest, hogy azt írtad, a ballibsi sajtó eltitkolta OV beszédét.

A Népszava.hu pártsajtó. Értem amit írsz, de a pártsajtó egy másik téma. Meggyőződésem, hogy a 888.hu hasonló szinten hozna le egy MSZP-s EU-s képviselők sajtótájékoztatóját. :)

John Brennan 2018.11.25. 21:55:30

Mi volt ebben a hírhamisítás? Ezt valahogy nem sikerült leírni.

Talán hogy a riporteralany terrorista, de a köztévé ezt elhallgatta?

kacsa28 2018.11.25. 22:00:41

@Meister: A bejegyzésemben elsősorban a rádiózást kívántam jellemezni, nem a TV-zést. Főleg arra akartam felhívni a figyelmet, hogy vidéken (és ez most földrajzi értelem) jóval korlátozottabb a rádiók elérhetősége, mint pl. Bp-en vagy a nagyvárosokban. Gyakran járom az országot és gyakran már a Kossuth is csak AM-en jön rendesen. És arra is fel akartam hívni a figyelmet, hogy napközben az emberek nagyobb része, elsősorban akik dolgoznak, de úgy általában is inkább a rádiót hallgatják, a TV az inkább késő délutáni-esti műfaj.
A bejegyzés előzményében meg (lsd. fentebb fortin2 bejegyzését) az ún. "közmédia" hallgatottságát-nézettségét elemezték, és abból is az derül ki, hogy az ún. "közmédia" TV csatornáit (köszönhetően a színvonal drasztikus mélyrepülésének is) viszonylag kevesen nézik, de a KOSSUTH MR1 hallgatottsága 2millió körül van, azaz a hatása jóval hangsúlyosabb, mint az ún. "köztévé" csatornái.

kacsa28 2018.11.25. 22:02:57

@meronem: A Momentum minden gondolkodó, a jövőért felelősséget vállaló embert vár, lett légyen az Fideszes vagy akár MSZP-s korábban. Meg kell érteni, hogy ha nem változtatunk a korábbi évtizedek szekértábor-viszonyain, 30 év múlva ugyanígy itt fogunk anyázni és siránkozni, hogy miért vagyunk még mindig 30 évvel Ausztria mögött.

definitelymaybe 2018.11.25. 23:10:59

Úgy látszik a "közmédiában" még mindig akad valaki, aki nem "migránst" ír kapásból.

Ráadásként még az aktuális propaganda sablonszövegét se tudta megfelelően előállítani. Val'szeg még nem volt rutinos az illető, egyébként is a kontraszelekció mértéke nem ismer határt M1-en, szóval titkos lázadást, palotaforradalmat még nem helyeznék kilátásba...

De a beküldőnek hála, egy pillanatra láthatóvá vált (megint...), mi a módi az államinak hazudott fideszes hazugsággyárnál...

definitelymaybe 2018.11.25. 23:37:16

@ulpius66: És van aktanyilvánosság, kis pajtás? Ki a belügyminiszter? Szóval a giccses antikommenizmussal nem mész semmire.
Egyébkent is mily gyomorforgató már a Gulag áldozatait felhasználni trollkodáshoz, hányinger vagy haver!
Legalább egy minimális morális szintet tartsál már szem előtt!

definitelymaybe 2018.11.25. 23:39:51

@John Brennan: PISA-hajótöröttekkel nem érünk rá foglalkozni, szóval még egy kicsit betűzgesd a fenti szöveget!

definitelymaybe 2018.11.25. 23:49:56

A hét végére amúgy is lépéskényszerbe került a fideszes propaganda, először Gruevszki-ügy, majd a szír diktator pénzemberének beengedéséről szóló újabb infók, majd jöttek a fegyverkereskedő oroszok.
Migransozó mesterelbeszélés helyett csak kérdések, csak kérdések, és megint csak kérdések...
Gondolom, az M1 ezekben az ügyekben is hasonlóan magas színvonalon járt el.
Nyilván...

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.11.25. 23:52:21

@paraszthajszal: "De van számodra egy rossz hírem: a választópolgárok idén áprilisban már egymás után harmadjára is kinyilvánították, hogy mit is gondolnak a hozzád hasonló „demokratákról”, és minden bizonnyal a következő tíz évben is hiába vársz arra, hogy ezt a sajátos demokráciamodellt megvalósítsd."

Ceaucescut is megválasztották vagy 10-szer, ő is azt hitte hogy a következő 50 évben ez így is marad mert a tomán nép elég hülye ahhoz, hogy megvalósítsa vele ebbéli saját álmát. Aztán a sokszor megválasztott Kondukátor egy napon golyógyüjteménnyel a mellkasában végezte.
Ennyit ért a sokszoros választási győzelem.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.11.25. 23:59:14

@kacsa28: "A Momentum minden gondolkodó, a jövőért felelősséget vállaló embert vár, lett légyen az Fideszes vagy akár MSZP-s korábban. "

Na még csak az hiányzik hogy a bukás előtt két perccel a tetves fideszes meg maszopos politikus bünözők úgy átálljanak seperc alatt az új kormány oldalára, mint ahogy az MSZMP-sek 90-ben a demokratikus pártokba, majd vagy 2010-ben a 3/3-asokkal együtt a fideszbe.

Nem, nem,. A fideszeseknek fegyházat meg teljes vagyonelkobzást kell adni. Ehhez meg nem fideszeseket meg maszoposokat kell befogadni, hanem az ostoba agyhalott szavazókat kell valahogy a váltásra rávezetni.

Negyven Rabló 2018.11.26. 00:08:52

@ednet2023: Igen, zavar, az eddig leírtakból pedig az derül ki, hogy téged meg nem zavar az Index propagandamédiává süllyesztése, legalábbis egyből bevédted, amikor belinkeltem az ominózus mosdatást.

definitelymaybe 2018.11.26. 00:20:46

@Negyven Rabló: Nyilván egy közmediás hazudozásról szóló bejegyzés alatt kell indexezni. Kicsit sem vagy eltévedve. És nem is a szokasos troll tempót nyomod, amikor kutyuljunk össze mindent, verbalisan kenjünk be mindenkit szarral. Ha mindenki szar, akkor nincs egyeni felelősség. Nincs konkrét hazugság, akkor M1 is olyan, mint egy normál médium.
De nem. A fenti hír alatt ilyennel jönni, szimpla trollkodás. Annyit is érsz, haver.

John Brennan 2018.11.26. 04:06:18

@Negyven Rabló: "Indexnek nincs morális alapja kritizálni bárkit is"

Szerinted ezt tudják, mit jelent?

John Brennan 2018.11.26. 04:11:36

"a szalagcímet is átírták valami két fokkal uszítóbb gyűlöletkeltésre"

Na szóval mi volt a szalagcímben ebben a gyúlöletkeltés?

"folytatódtak a párizsi összecsapások a rendőrök és a tüntetők között" - ez is gyűlöletkeltés lenne (mondjuk a tüntetők ellen? a rendőrök ellen?)? Mert ugyanaz, mintha azt írják: "megint összecsaptak a migránsok Boszniában".

definitelymaybe 2018.11.26. 07:18:29

@John Brennan: Nyilván majd te elmagyarázod... Hihi-hehe.

definitelymaybe 2018.11.26. 07:27:31

@John Brennan: Nyilván u.az, bár még legalább verziót tegyél hozzá, nem is, várd meg az esti hiradót, akkor leszel naprakesz! Addig csak szimplán migransozhatsz, amit még egy csomag szotyi is tud...
Szövegertést, ne pártkó

definitelymaybe 2018.11.26. 07:29:03

@definitelymaybe: Szóval szövegértést, ne pártközpontból irányitott olvasást, kedves PISA-hajótörött!

paraszthajszal 2018.11.26. 07:56:23

@definitelymaybe: "Nyilván majd te elmagyarázod"

Milyen "semleges" cím illett volna ugyanezen tartalomhoz a "megint összecsaptak a migránsok Boszniában"? (A "menekült" nem jó, bangladesiek nincs mitől meneküljenek, ott nincs háború, politikai üldöztetésnek sincsenek ennyien kitéve.)

zriff 2018.11.26. 08:38:06

Vicces látni, hogy most is van olyan aki a menekültekért aggódik, de közben meg máskor azt írja orbán nem állította meg a terroristákat, meg buszoztatta őket. A folyamatos öreg szidásról, nyuggerezésről nem is beszélve. Ennyit a szeretet, remény, mindent megold polkorrekt maszlagról.

John Brennan 2018.11.26. 08:44:29

@definitelymaybe: "megint összecsaptak a migránsok Boszniában".

akkor magyarázd meg, mi volt ebben a két fokkal uszítóbb, gyűlöletkeltőbb!
A PISA hajótörőzés nem magyarázat. A hajótörőzés primitív módja a válasz elől kitérésnek.

definitelymaybe 2018.11.26. 08:53:59

@paraszthajszal: Pofátlanságod nem ismer határt. De a köztévéből majd kiderül, ez is, meg az is. Nyilván a hiteles tájékoztatáson lesz a hangsúly. Valamelyik verzióban. Legyünk optimisták. Hihi-hehe.

definitelymaybe 2018.11.26. 08:58:17

@paraszthajszal: Bár kezdük az alapoknál! Valaki vagy békés adatközlő menekült, vagy ostromló migrans. Egyszerre nehezen megy, amit mutat az m1-es anyag újrafazonírozása. Tehát tessen m1-nel reklamalni, kedves polgártars!

definitelymaybe 2018.11.26. 09:10:32

@John Brennan: Mivel szövegértesedhez nem sok reményt fűztem, sajna-bajna, ezert csak jeleznem, nem nalam kell hisztizni, hanem m1-nel... Mivel amatőrsegevel, egy napon belül ki kellett igazitani a "tudósítást", mutatva, milyen panelekkel kell a propagandát szolgalni, a félelemipart fenntartani. Ugyanis a fenti esetből pont az látszik, meg véletlenül sem a korrekt tudósításon volt a hangsúly. Milyen magara valamit is adó híradó engedhetne meg maganak, hogy egyik nap adatközlőkent szerepeltessen egy embert, majd masnap már hatart ostromol?!

Szóval, most m1 szakmai és morális állapotán kéne ... Nem, jaj elfelejtettem, neked inkabb az amatőrsegük kéne, hogy fájjon, hisz egy ilyen hír alatt még egy extra szanalmassagot kap kormanypárti trollkodásod. Szar ügy. Szopóka.

John Brennan 2018.11.26. 09:16:02

@definitelymaybe: Ahhoz kellene gerinc, hogy elismerd: nem volt gyűlöletkeltő. Erre leállsz égetni magad a mellébeszéléssel.
A dolog felvet kérdéseket, de nem gyűlöletkeltő. Ez a gyűlöletkeltő a manipulatív, ami mindig előfordul a "lakájmédiával" kapcsolatban, bármiről is legyen szó.

paraszthajszal 2018.11.26. 09:21:09

@definitelymaybe: Szóval válasz nincsen, sejtettem.

„Valaki vagy békés adatközlő menekült, vagy ostromló migrans.”

Felhívnám a figyelmed, hogy az első riportban sem nevezték őt „menekültnek” (hanem bevándorlónak, ami többé-kevésbé a migráns szinonimája), ezt nem is tehették, nincs semmilyen bizonyíték arra, hogy ő bárki vagy bármi elől (háború, politikai-vallási üldöztetés) ténylegesen menekülne. (Az, hogy a „nyomor elől” menekül, nem játszik, azért mert valaki úgy érzi, nem él elég jól, nem jár a menekültstátusz.)

Az első verzióban részletesebben ki van fejtve, hogy emberünk a balngaldesiekkel csak szurkolt, a pakisztániak verekedtek (aztán vagy hiszünk neki, vagy nem); a másodikban ezt úgy tömörítették, hogy a migránsok összecsaptak a rendőrökkel. Talán nem volt szerencsés megoldás mindezt annak a manusznak a szájába adni, aki saját bevallása alapján személy szerint nem verekedett; de a nézők számára nincs annak túl sok hírértéke, hogy a verekedés során ki volt passzív, ki nem – épp elég baj, hogy a horvát határ még mindig ostrom alatt van, olyan migránsok által, akik 7000 kilométer messzeségből jöttek ide, holott üldöztetésnek, háborúnak nem voltak kitéve. Ez a nagy baj.

bigboyX 2018.11.26. 09:22:18

@Indriq:
Igen, Trump ( demokratikusan választott elnök) elküldi a fenébe azokat, akik szerinte hamis hireket terjesztenek, vagy csak szemtelenek. Ehhez minden joga megvan. Az meg az ö dolga, hogy ö mit tart hitelesnek meg mit nem. (Vagy tud valaki erre valamilyen mércét? Ez ugyanolyan dolog, mint a jogállam, vagy a demokrácia, soha senki nem irta le pontosan a szabályokat, de mindenki erre hivatkozik... :-D ).

De láthato itt is, hogy minden ujszülöttnek minden ilyen maszlagot el lehet (még) adni,, még fel is háborodnak, söt személyesen támadnak engem, mert olyat irtam ami az egész világon bevett szokás, pedig el is gondolkodhatnának a dolgokon, ha van mivel :-) ( csak 45 évet dolgoztam több külföldi televizionak meg kiadonak).
Mindenhol van egy fönök, aki kiadja az irányelvet és az szerint kell a hireket (müsorokat) csinálni, utánna legfeljebb magyarázkodni ( lásd ARD, meg a rengeteg sajtoper). A belsösök ehhez nem igen szolhatnak hozzá, ha csak nem akarják a karriert az utcán folytatni.
A különbség csak ott van, hogy a közmédiák irányvonalát rendszerint az uralkodo párt, kormány határozza meg ( illetve egy grémium ahol az uralkodo pártok vannak többségben), mig a kereskedelmi médiában eléggé kétséges, hogy vajon kinek a szocsöve. Ott a pálfordulatok gyakran napirenden vannak.

cselaxi 2018.11.26. 09:44:37

@exterminador: Az én hasonló ismerőseim azt mondják, hogy nekik ŐK a példaképek, mert akik ennyit tudnak lopni, úgy, hogy ne bukjanak le, az már VALAMI.

Homo fideszbirkusz 2018.11.26. 10:09:34

@zriff: "Vicces látni, hogy most is van olyan aki a menekültekért aggódik, de közben meg máskor azt írja orbán nem állította meg a terroristákat, meg buszoztatta őket."

Vicces látni hogy még mindig mekkora hülyék vannak orbán seggében! Homo fideszbirkuszom, az a másfél millió menekült aki két év alatt jött az nem másfélmillió terrorista. A gazdádnak az lett volna a dolga, hogy elvégezze a határon a regisztrációt és kiszürje a gyanús elemeket.

Ehelyett a határőrök inkább a saját zsebükre dolgozva szivatták meg szelektálták a menekülteket. Így aztán azok tömegével törték át a korrupt magyar határőrök kordonját és rohanhattak kontroll nélkül Nyugat-Ezurópába. Ebben a kontroll nélkül hagyott tömegben megbújt néhány terrorista, ezt orbánnak köszönheti a világ, hogy beengedte őket Európába..

inebhedj - szerintem 2018.11.26. 10:39:45

@igazi hős:

Közkeletű indoklás, hogy azért olyan a híradó / tévé / műsor / újság / műsorújság, mert erre van igény.

De ez egyáltalán nem igaz (nem is volt igaz, legalábbis az utóbbi fél évszázadban).

A média formálja az igényeket, és nem fordítva.

zriff 2018.11.26. 10:55:41

@Homo fideszbirkusz: Az állítólagos menekültjeid szánt szándékkal ellenálltak a regisztrációnak. 2015-ben az egész nyugati, polkorrekt világ, meg a hazai polkorrektek azt harsogták, hogy a magyarok fasiszták mert nem engedik tovább a menekülteket, és regisztrálni akarják őket. Minden aggodalmat hülyeségnek tituláltak. A Párizsi merénylet után meg a polkorrektek véleménye, hogy megkellet volna állítani, regisztrálni, sőt egyenesen lövetni kellett volna a terroristákat. Szenteskedő polkorrekt szarság.

definitelymaybe 2018.11.26. 13:39:27

@John Brennan: Érdekes, pedig azt hinné az ember, hogy jobban bosszant az m1 bénácska eljárása, hiszen ha annyit tesznek, hogy átveszik a felvételt a horvát-bosnyák határon történő eseményekről, és egy minimalista "ezt tették a migránsok..." c. narrációt csinálnak hozzá, akkor jöhettek nagy pofával... De neeeeem! Most maszatolsz, de a nagy kép kirajzolódott. Látod , neked se tesz jót , ha az m1 amatőr módon gányol, mert most azt szarod le, hogy egy komoly riport nem engedheti meg magának, hogy egyik nap szemtanúként szerepeltessen egy fickót, másnap már aktív zavargóként. Mintha ez nem szolgálná a tisztánlátást. Mintha az egész eljárás mit is szolgálna...? Hm, mit is..???

Ja, és ezzel azt mondod, kis barátaiddal egyetemben, nem baj a moslék, majd kihoztok belőle valamit. Nem túl épületes világkép, annyi szent. Legyetek egy kicsit igényesebbek ! Köszentyű!

definitelymaybe 2018.11.26. 13:48:01

@paraszthajszal: U.azt tudom mondani, mint Johnykának. Mondjuk a "nem volt túl szerencsés..." c. retorikai fogás még "moslékevősebb". Őszintén gratulálok !
Szóval nem erőltettem meg magam, hogy elmagyarázzam, ha te horvát határon történtekről akarsz pontos képet kapni, akkor annak elengedhetetlen feltétele, hogy megbízható forrásokon alapuló és megfelelő körültekintéssel elkészített anyagok alapján... Blablabla... Nem mondom tovább. Úgyis jössz a pofátlan hülyeségeddel.

definitelymaybe 2018.11.26. 13:53:07

Egyébként trollkáim, értem a hisztit, mert a "határt ostromló migránsos"-féle anyagok jutalomjáték néktek, csak az m1 ezt se tudta megfelelően szervírozni. Úgyhogy teperni kell, és még nagyobb véglénynek lenni...

Orosz fegyverkereskedők vagy szír diktátor pénzembere nem érdekel? Mert az a magyar határon belül van... 20 ezer letelepedési kötvényes, Gruevszki... ????

Tudom, tudom, utóbbinál már a szent kormányunk lenne a veszélyforrás, amitől rettegni kell, nem a MIGRÁNS...

Jó teperést!!!!

zriff 2018.11.26. 16:31:06

A migrációrol alaposabban: voiceofeurope.com/

Érdemes még olvasni a metazint, flagmagazin-antidogma részét, lovas istván blogját, az empíria magazint főleg az usa ügyeletivel kapcsolatban.

zriff 2018.11.26. 17:00:45

A fentinél elírtam az usa ügyleteivel, a flagmagazinon is vannak lovas istván írások.

paraszthajszal 2018.11.26. 17:38:45

@definitelymaybe: „nem érdekel? Mert az a magyar határon belül van... 20 ezer letelepedési kötvényes, Gruevszki... ????”

Akinek letelepedési kötvényre van pénze, annak vállalkozni is van – ha valaki nem segílykére ácsingózik itt, hanem befekteti a pénzét, munkahelyeket hoz létre, az hasznot hozhat a magyar gazdaságnak. Az egyedüli kérdés az, hogy a feltételeket hogyan lehet úgy belőni, hogy ténylgesen hozzon is.

Ami meg Gruevszkit illeti – hát ezt a kérdéskört mind a libsi, mind a nemzeti sajtó már részletesen kitárgyalta. Sőt, nem egy büszke libsi oknyomozó portál, hanem a Magyar Idők hozta a riportot elsőként a menekültstátusz megadásáról: magyaridok.hu/belfold/gruevszki-ugy-exkluziv-ime-a-reszletek-3689318/

John Brennan 2018.11.26. 20:12:56

@definitelymaybe: Az M1 eljárását hibásnak tartom.
De ha erről beszámol valaki, akkor a beszámoló is lehet hibás. Szerintem az indexnél elő van írva, hogy egyfolytában gyűlöletkeltésről írjanak. Nincs gyűlöletkeltés. Aki nem akar bevándorlókat befogadni, attól még nem gyűlöli őket.

definitelymaybe 2018.11.26. 20:46:00

@paraszthajszal: 1. Rogán-Habony-kör keresett rajta. Milliárdokat. Érted, árulták a kötvényeket, miközben migránsoztak. Pénzzé tették a hont...
2. Fő vevők kínaiak, oroszok. Akik egy diktatúrából jönnek. Hm. Oroszok ellen meg mintha szankciók lennének életbe léptetve... Erre a külföldi hírszerzésük családtagja, képviselők, államivállalatok vezetői kapnak ilyet ! Nem gyanús??? Szír diktátor pénzembere? Persze ő is csak vállakozik. Micsoda polgári csapat. Max Weber megnyalná mind a tíz ujját...
3. A fő problemó, nem történik alapos kivizsgálás. Mert ezt a tömeget rövid időszak alatt engedték be. Párhuzamosan kettős állampolgárokkal. Utóbbi is mintha bőven rejtegetne visszaélési lehetőséget...
4. Magyar állam tízmilliárdokat bukott a konstrukción.
5. MI pedig szimplán végrehajtotta a felsőbb ukázt. Ezekben a médiákban nincs autonóm újságírás. Fideszes muftik jönnek eligazítani, vagy csak leküldik az elvárásokat, oszt' jó napot. Ld. Bayer "oknyomozását", amiről végül kiderült, hogy izraeli biztonsági céggel együttműködve mószeroltak magyar állampolgárokat.

P.hajszál, még trollocskának is kevés vagy...

definitelymaybe 2018.11.26. 20:47:07

@paraszthajszal: 1. Rogán-Habony-kör keresett rajta. Milliárdokat. Érted, árulták a kötvényeket, miközben migránsoztak. Pénzzé tették a hont...
2. Fő vevők kínaiak, oroszok. Akik egy diktatúrából jönnek. Hm. Oroszok ellen meg mintha szankciók lennének életbe léptetve... Erre a külföldi hírszerzésük családtagja, képviselők, államivállalatok vezetői kapnak ilyet ! Nem gyanús??? Szír diktátor pénzembere? Persze ő is csak vállakozik. Micsoda polgári csapat. Max Weber megnyalná mind a tíz ujját...
3. A fő problemó, nem történik alapos kivizsgálás. Mert ezt a tömeget rövid időszak alatt engedték be. Párhuzamosan kettős állampolgárokkal. Utóbbi is mintha bőven rejtegetne visszaélési lehetőséget...
4. Magyar állam tízmilliárdokat bukott a konstrukción.
5. MI pedig szimplán végrehajtotta a felsőbb ukázt. Ezekben a médiákban nincs autonóm újságírás. Fideszes muftik jönnek eligazítani, vagy csak leküldik az elvárásokat, oszt' jó napot. Ld. Bayer "oknyomozását", amiről végül kiderült, hogy izraeli biztonsági céggel együttműködve mószeroltak magyar állampolgárokat.

P.hajszál, még trollocskának is kevés vagy...

definitelymaybe 2018.11.26. 20:55:46

@John Brennan: Bocs, de ha a "köztévé" ilyen színvonalú dolgokat hajt végre, akkor arról írni kell. Magára adó médiumnak kutya kötelessége. És az ne zavarjon, hogy szinte minden független újság már írt ordas geciségről, amit állami porpagandaműhely megcselekedett.
Azt , hogy te kit nem szeretsz, az néked a szíved joga. Tegyed! De nincs olyan, hogy manipulációról elfordítjuk most az egyszer a tekintetünket...!!!!! Még ha nem klappol az ideológiai becsípődésünkkel. Megfordítom a logikádat, miért nem az zavar, ha neked fontos dolog a nemzetközi migrációs folyamatok, hogy nem kapsz korrekt tájékoztatást, és most nem sok időbe és erőforrásba belekerülő oknyomozásról beszélek, hanem egy nyamvadt pár perces beszámolóról...? Miért nem az igénytelen eljárás, a kőkorszaki manipuláció zavar??????

paraszthajszal 2018.11.26. 21:49:42

@definitelymaybe: „Fő vevők kínaiak, oroszok. Akik egy diktatúrából jönnek. Hm.”

Jaj már, milyen finnyásnak tetszik lenni. Egész pontosan melyik nagy nyugati gazdaság (Amerika, Franciaország, Egyesült Királyság) nem köt milliárd USD-s fegyverüzleteket arab diktátorokkal? És ha mindegyik, akkor csak nekik szabad az ilyesmi? Vagy Mohammad bin Szalman sokkal aranyosabb diktátor, mint Hszi Csin-ping? (Nem hallottam róla, hogy utóbbi is csontfűrésszel vágatja szét a politikai ellenfeleit.

Bár ha ez szerinted demokratikus módszer, akkor esetleg Orbán is átvehetné, a libsi újságírókon kipróbáltatva? (Akkor lenne itt ajvékolás! :)

Az meg, hogy ki gazdagodik rajta – hát, 2010 előtt a ballipsik, ballib-közeli vállalkozók fölözték le a hasznot, most meg a nemzeti oldal. Tetszettek volna választást nyerni?

A többi része a hozzászólásodnak meg valami soros-blogos fake news lehet, persze igazolni nem tudod semmivel, na ez elég gyenge volt lyppsykém.

definitelymaybe 2018.11.26. 23:48:19

@paraszthajszal: 1. Magyarországról volt szó, gondolom eztéged is jobban érdekel. Ha felsorolod az összes ország összes bűnét, akkor is csak terelsz. Bár azt nem tudom megállni, hogy az áldozat melyik ország újságának rendzseres szerzője is volt?
2. Gyilkossággal nem viccesekedünk. Érdekes, hogy többi ország erkölcsi képmutatását emeled ki, majd ironizálgatsz egy kurvára nem vicces eseménnyel. Ezt így hogy????
3.Letelepedési kötvény rogánék "találmánya", a futószalagon kiadott kettős állampolgárság megint csak a mostani rezsim sara. Egyébként meg a közgép 2008 -ban már felívelő pályára került, orbán-dinasztia még a '90-es években megszerezték a"bányát", miután a pártfinanszírozásból céghálón való közpénz átfolyatást varázsoltak (á la simicska), rogánék neve szerepelt kulcsár-ügy anyagában, szóval ez a "2010 előtt mi volt"-féle duma ergya. Egyébként is kik vannak '90 óta a politika első vonalában?????????????
4. Mechanikus féknyúzozás nem érdemi válasz. Pedig elég sok hátralékod van értelmes válaszok terén!
5. Nem elég a propaganda aktuális és még foszlányokban derengő előzményeit felböffögni!

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2018.12.03. 12:19:43

"Szép hagyománya van már az köztévénél annak, hogy bizonyos híreket és riportokat úgy vágnak meg, majd adnak le a műsorba, hogy az csak részben, vagy egyáltalán ne fedje a valóságot, "

Ki kell ábrándítanom a cikkírót. Ennek minden MINDEN médiában szép hagyományai vannak az egész világon.
süti beállítások módosítása