Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A hős bevándorló máris férfi az origón

2018. május 28. 12:28 Fega 154 komment

screen_shot_2018-05-28_at_12_25_26_du.png

Sokszor írtunk már róla, hogy az Origo címlapján szinte külön hely van azoknak a híreknek, amik vérszomjas bevándorlók bűneiről számol be. Sokszor ezek ugyan több hónapos, vagy éves hírek, de ezek általában nem számítanak.

Ma a címlapon beszámoltak Mamoudou Gassama hőstettéről, aki úgy mentett meg egy 4 éves gyereket, hogy egy házon pókemberként mászott fel. A sztori azért érdekes ebben a vonatkozásban, mert az Origo a cikkben végig férfiként hivatkozik a cikk főszereplőjére, miközben egy bevándorlóról van szó, aki emiatt francia állampolgárságot fog kapni.

tumblr_p9fm2pevlt1qaosd8o1_1280.png

Azóta lekerült a címlapról a cikk, de szerencsére az algebraicvarietyshow nevű tumblr-ön fennmaradt néhány screenshot az origo címlapjáról, amin jól látszik, hogy az egyik oldalon megy a migránsozás ezerrel, ez a hír, ami pont egy releváns bevándorlóhír, csak éppen pozitív hangvételű, a másik oldalra került, természetesen elhallgatva, hogy a hír főszereplője bevándorló, ami a hír szempontjából is jelentőséggel bír.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 12:42:38

Ma láttam a videót, és rohadtul megrendezettnek tűnik az egész kivitelezés.
A szomszéd erkélyen hosszú másodpercekig tanakodik mit tegyen a faszi, átnyúlhatna, vagy simán átmászhatna, e helyett megvárja amíg az utcáról felmászik érte valaki.
Azt is elhiszem hogy a mobilteló korszakában mindenki használja, de ki képes egy erkélyen csüngő gyereket lefilmezni ????
És ha leeseik azt is veszi a nézettség kedvéért ?
És természetesen kitüntetik a palit , ha fehér lett volna őt is kitüntetik ?
Annak már nem lenne akkora hírértéke gondolom, mondom ezt úgy hogy lesz*phat az egész Sorosozós lopós bagázs Viktorral az élen.

Thomas Dantes 2018.05.28. 13:02:09

Régi vicc:

New York-ban ,aCentral parkban egy gazdátlan pitbull megtámad egy kislányt,. egy férfi oda rohan megmenti, és elzavarja a kutyát.
Kijön a sajtó, hogy hát írnának róla.
-Uram hát írhatjuk hogy a hős new yorki...
-Nem vagyok new yorki
-Hát akkor azt írnánk a hős amerikai...
-Amerikai sem vagyok. Pakisztáni vagyok
-Értem, köszönjünk az interjút

Másnap így jelenik meg a cikk: egy pakisztáni bűnöző minden ok nélkül kiskutyákat rugdal a Central Prak-ban. Az FBI vizsgálja az esetleges terrorista kapcsolatait.

hintalo 2018.05.28. 13:49:52

Próbálom megérteni a címet.

bbrrr 2018.05.28. 13:54:26

Nézzétek meg alaposan a videón. Mire a "pókember" odaér, a felső "segítő" ember már a gyerek kezét fogja (egy ekkora gyereknél bárki fél kézzel felhúzza onnan, tehát ez az állapot már a "megmenekült" státusz). A gyerek saját erőből kb fél métert halad a fenti ember felé minden segítség nélkül, és szinte a felső ember kezéből húzza ki a "pókember".

Nem mondom, hogy nem volt bátor, és segítő szándékú, de utólag visszanézve tök feleslegesen mászott 4 emeletet, nélküle is megmenekült volna a gyerek.

2018.05.28. 14:00:23

@bbrrr: Ja, aztán ha legközelebb nem lesz otthon a szomszéd, és egyébként, mindenki hozzád hasonlóan mi-a-fasznak-hősködik mentalitást fesz fel, akkor a következő kölyök simán lezuhan egy hasonló szituban, mire a tűzoltók kiérnek.
Nem értem, mi a fasznak kell állandóan pofát húzni ...

CoolBrady 2018.05.28. 14:00:25

Meglátott egy erkélyen lógó gyereket és elindult érte. Nem azt nézte, hogy merre araszol a gyerek, nem azt nézte, hogy mit csinál a szomszéd, hanem mászott. Nem tűnik megrendezettnek, és eszembe sem jutna róla, hogy fölöslegesen mászott fel. Jóhogy nem már lebasszuk érte.

2018.05.28. 14:03:03

@szociál: Perszehogy meg volt rendezve, az apa átment Jackoba, és direkt kilógatta a gyereket, hátha egy éppen arra sétáló migráncs megmenti ... uramjézus!

DaveEr 2018.05.28. 14:14:21

@szociál: megrendezett? takaroggy' már az origóra te fideszes KÖCSÖG!

haXXXor 2018.05.28. 14:33:58

off @DaveEr: Na de itt köcsögözni? :D Nem csak az Origonál van tudathasadás, ahogy nézem :/ Amúgy látom szegény sixx megsértődött a legutóbbi kommentemen (bybye előző acc). Azért óvodát nem kéne játszani itt sem :(

on Ez a hír pont jó példája, hogy melyik oldal, hogyan használja az érdekei szerint a sztorit. Origon bevándorló helyett ember, míg itt az indexen, ahol nem is léteznek menekültek/bevándorlók, nagy betűkkel szerepel, hogy ő bizony bevándorló. Szarosak vagytok, ahogy az Origo is.

2018.05.28. 14:42:58

@haXXXor: Azért jó lenne, ha legalább egy olyan index-cikket idéznél, amelyben azt állítják, hogy nem léteznek menekültek/bevándorlók.
Az Origo meg ... áhhh ... az a régi anekdota jutott eszembe rúluk, amikor még az elvtársak (nem a mostaniak, hanem az előző gárda, akik ezeket nevelték) előszür kóstoltak Coca Colát, és meglepődtek, hogy jobb, mint a Bambi.

_B_ 2018.05.28. 14:48:36

Miért kell kihangsúlyozni, hogy bevándorló? Ez valami pozitív vagy negatív dolog kéne, hogy legyen???
Attól, hogy egy bevándorló segített egy gyereken, még a 90%-uk erőszakos, beilleszkedni képtelen szardarab maradt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 14:52:11

@DaveEr:

El sem olvastad amit írtam.
Vagy ha igen, nem tudod értelmezni.
Muterodat fideszesezd le.

blah 2018.05.28. 14:58:30

@_B_: azért kell kihangsúlyozni mert a hozzád hasonló nyomik azt hiszik, hogy a 90%-uk erőszakos, beilleszkedni képtelen szardarab.

un 2018.05.28. 15:04:45

Szerintem ugyanez van a másik oldalon is. Soha leírva nem láttam még, hogy cigányok raboltak ki egy idős embert Ózdon. Vagy hogy cigányok fosztogatnak Londonban. Csak magyarok.

bbrrr 2018.05.28. 15:11:13

@Pink Petsch: Azért tűnik megrendezettnek, mert nem életszerű, hogy a gyerek odakerüljön, és még azelőtt tömeg verődjön össze alatta, elinduljon, és odaérjen valaki az utcáról megmenteni, hogy a szülei (?) eljutnának addig, hogy kamerázás helyett kimásszanak mellé, kézen fogják, és visszarakják a korlát megfelelő oldalára. Ha az én gyerekem lett volna ott, nem előzött volna meg senki, aki az utcáról, 8 méter magassági hátránnyal indul.
Ha egy ekkora gyerek kiesik az erkélyről, az nem fog megkapaszkodni az erkély külső oldalán, hanem sajnos leesik. Örüljünk neki, hogy nem így lett. Örüljünk, hogy jött a bevándorló, és megmentette.

Ami még érdekesebb, hogy a nyugati sajtó a sok negatív hír után úgy ki volt éhezve egy ilyen hírre, mint egy falat kenyérre. Igen, már másnap találkozik vele valami állami vezető, akinek egyébként 3 hétre előre a wc-re menés is be van táblázva, mert itt minimum nemzeti hőstett történt (nem mellesleg, neki, mint bevándorlást támogató embernek is jól jön a hype, 2%-kal nőhet a népszerűsége, pedig nem is csinált semmit. Megértem, hogy egyből tudott időt szakítani). És végre, abszolút spontán jön a megváltás.. háátt.. bocs, ha a sok álhír közepette kicsit szkeptikus vagyok, és háromszor is átgondolom, mire elhiszek valamit, pláne, ha valami ennyire "jól jön" minden szereplőnek.

2018.05.28. 15:14:44

@szociál:

Értelmetlen baromságot hordtál össze.
Nincs rajta mit értelmezni.
Az előtte szóló egy mondattal helyre rakott. Kicsit plagizálom:
"Perszehogy meg volt rendezve, az apa átment Jackoba, és direkt kilógatta a gyereket, hátha egy éppen arra sétáló migráncs megmenti ... uramjézus!"

2018.05.28. 15:21:59

@bbrrr:

Te is olyan sötét vagy, mint az országút!
A föld lapos-e szerinted?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 15:22:21

@Andy_73:

Az előtted szóló leírja miért annyira fura az egész történet.
Mégis az a gyerek mióta tartotta meg a saját súlyát, mert azt a felvétel szerint nem tudni, percek óta ott csimpaszkodik ???

És már ott is van az Elizé palotában Makronkával a tag, ez az igazi lovesztori.

chrisred 2018.05.28. 15:23:24

@un: Miért, ellenőrizted a mali médiát, tisztességgel megírták, hogy az illető a bambara vagy a fulbe törzsből származott?

2018.05.28. 15:31:57

@szociál:

Mi van?
Ezt írtad:
"Ma láttam a videót, és rohadtul megrendezettnek tűnik az egész kivitelezés."
Ez azt jelenti ugye, hogy a gyerek a megrendezett jelenet rész volt.
Nem trükkfelvétel, mert az más, hanem megrendezett jelent.
Na most, ha nem tűnt volna fel neked, ebben a megrendezett jelentben egy 4 éves gyerek főszereplőként lóg a halál felett két kézzel kapaszkodva.
Gratulálok ahhoz, hogy ezt sikerült így kitalálnod!

bbrrr 2018.05.28. 15:32:19

@un: rosszul fogalmaztad meg.

Amikor "fiatalok" megvernek nőket, akkor a migránssimogató ballib média hallgatja el, hogy bevándorlók, vagy bevándorlók gyerekei voltak az elkövetők, akik elfelejtettek integrálódni, és éppen a saria törvények alapján önbíráskodnak, mert nem érdekli őket az európai értékrend.

Várjuk ki, mi lesz a vége. Nekem gyanús ez az eset, de ha esetleg igazi lenne, akkor sem gondolom, hogy most aztán okunk van a hurráoptimizmusra, mert végre minden migráns életmentő hős, és hasznos tagja lesz a társadalomnak. Hanem inkább az ellenkezője az igaz, nyelvismeret és szakértelem nélkül nem tudnak belépni a munkaerőpiacra, de a segélyből így is jobban élnek, mint otthon, tehát Nekik így jó. Mi meg le vagyunk ejtve.

un 2018.05.28. 15:34:36

@chrisred: na ez meg a másik, szóval itten mindig megállnak az illető nemzetiségénél éppen ott, ahol tetszik. A kurucinfón a lényeg a cigány, a másik oldalon a lényeg a magyar (de ha emellett cigány is az már nem közlendő), ha meg mali, akkor az csak mali (mert hogy néger ugyebár), pedig a néger is öli a négert.

Fergio 2018.05.28. 15:35:30

@szociál: Látod ostoba, ez a különbség a franciák és a gyűlölködő, irigy magyarok között. Hogy a bevándorló néger srác már ott ül Makronkával az Elizé palotában. Magyarországon az a gyerek - mindegy, hogy milyen előzményekkel - rég leesett volna, az emberek meg csak nézték volna az utcáról. Aztán bekerült volna az esti TV2 vagy RTL Klub híradóba a száz másik "anyját ölte meg", "öngyilkos lett", "kirabolta", és társai hírek mellé. Merthogy nem kell kurva messzire menni, hogy minden este tele legyen ez a két adó a gyilkolászó, rabló, tolvaj, geci magyarokkal.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:35:39

@szociál: " ki képes egy erkélyen csüngő gyereket lefilmezni ????"

Csak az, akinek teledon van a keze ügyében, és azok közül majd mindenki meg is teszi.

un 2018.05.28. 15:36:46

Nekem ebből egyébként annyi a hír, hogy Párizsban jó eséllyel egy bevándorló ment meg/rabol ki mintsem egy fehér gall, mivelhogy utóbbi csak elvétve kószál már az utcákon :P

2018.05.28. 15:37:41

@szociál:

", de ki képes egy erkélyen csüngő gyereket lefilmezni ????"

Meg ez a zseniális kérdés! Senki nem képes egy gyereket lefilmezni.
No de kilógatni az erkélyen, egy megrendezett jelenet miatt. Az semmi ahhoz képest, ha csak simán filmezünk. :D

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:38:36

@Andy_73: "a most, ha nem tűnt volna fel neked, ebben a megrendezett jelentben egy 4 éves gyerek főszereplőként lóg a halál felett két kézzel kapaszkodva."

Hogy ezek a liberálisok milyen kaszkadőröket nem képesek alkalmazni egy jó jelenetért...
Mi itten az MTVA nem győzünk retusálni, hogy helyrebillentsük a zigazságot.

Kánikula 2018.05.28. 15:39:07

@bbrrr: @szociál: Gondolom nincs gyereked.
Ki az a f@sz aki kilógatja a gyerekét az erkélyről hátha megmenti valaki?

Az ekkora gyerekek jó sok hülyeséget megcsinálnak mivel nulla a veszélyérzetük..

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 15:40:18

Akkor hasonlítsuk egyből is össze az Indexel.

Tehát adva van az Origón 4 migránsokkal kapcsolatos hír, amiben az egyiknél nem írják oda, hogy migráns a hős megmentő (bár látszik a mellékelt videón).

A másik 3 hírről, ahol a migránsokat rossz színben tüntetik fel, mert erőszakoltak, vertek, törtek vagy épp zúztak, azokról viszont az Index egy sort sem ír.

Azaz meg kell hogy állapítsam, az Origó korrektebbül jár el, mert csak részben cenzúrázza a migránsokról a jó híreket, míg az Index teljesen mellőzi cenzúrázza a migránsok tetteiről szóló negatív híreket.

retkeslaci 2018.05.28. 15:40:35

Az origo szerint ez csak egy pókember volt, nem bevándorló. Hazudtak már nagyobbat is a kormánypárti médiában, ettől a kis elhallgatástól nem fog rájuk szakadni a plafon.
A ballib média szerint meg minden illegális bevándorló agysebész, szoftverfejlesztő, villamosmérnök és a nőknek kellene tartani egy karnyújtásnyi távolságot mindenkitől, meg persze fizetni kell a sok januá elsején született Ali iraki nyaralását is az európai embereknek.
Egyik oldalnak sincs igaza. Le lehetett volna írni, hogy ez a pókember Maliból jött pókember és hogy a gyereket bármikor felhúzhatta volna amúgy a másik pasas.

Valami hasonló jut eszembe, amikor a magyarországi törökdúlást próbálják relativizálni egyesek azzal, hogy a törökök meghonosították a fürdőkultúrát, kávézást, meg a rózsatermesztést. Úgyhogy összességében még háláaaknak is kellene lenniük a magyaroknak azért, mert 150 évig náluk vendégeskedtek Mehemedék.

Fergio 2018.05.28. 15:41:54

@Rettegek mert ballib vagyok:
Már megint itt rontod a levegőt a hülyeségeiddel.
Az ellenőrizetlen álhíreket miért kellene az Indexnek lehoznia?

2018.05.28. 15:42:40

@bbrrr: Te sem jártál még Párizsban, de Budapesten sem biztos , ha a tömeget tartod gyanúsnak. Ennyi ember, kb. 5 másodperc alatt jön össze egy milliónál nagyobb városban.
És akkor, ha már említetted, hogy ha a te gyereked lett volna .... mondd, ha a te gyereked lett volna, a világ mennyi kincséért engednéd felhasználni egy ilyen életvészelyes mutatványra?
És, nem a gyerek szülei kameráztak (nem is értem, honnan veszed ezt a baromságot), hanem a járókelők az utcáról.
Egyebként a kölyök átmászott korláton, nem kiesett az erkélyről ... az öcsém is előadta ezt anno, csak mi a földszinten laktunk ....
Esküszöm, van Magyarország levegőjében valami, ami gyanakvó, konteó-zombikká teszi az embereket. Úgy látszik, Orbán mégiscsak célt ér ....

bbrrr 2018.05.28. 15:44:12

@Andy_73: láttam én már olyan 4 éves gyereket, aki nem élet és halál között lógott hasonló helyzetben, hanem ő csak lelkesen "mászókázott". Nyilván, ha leesett volna, akkor összetörte volna magát. De mivel ügyes, nem esik le.
Az életmentő pókember sem ment volna haza a saját lábán, ha leesett volna. Ügyes volt, nem esett le.
Hadd legyek már szkeptikus, ha pont egy olyan hír jön szembe, ami véletlenül pont jól jön valakinek.

És így, vagy úgy, de Macron színtisztán politikai célból használja ki a történetet, mert ő adja az állampolgárságot, és ezzel nyilván népszerűséget nyer, ami a jelenlegi közhangulatban nem kicsit kell neki.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 15:44:58

@Andy_73: @Fergio:

Lehetséges hogy minden tényleg csak a véletlen műve és a szerencsén múlt, de a mai világban már bármire képes a média.
Azért Makronnak ez úgy kellett mint egy falat kenyér, mondom úgy hogy gyűlölöm Viktor politikáját és azt amit a civilekkel meg brüsszellel/ben művel.

Ezt most komolyan megkérdezném, ti képesek lennétek ezt a magasban lógó gyereket telóval filmezni ?
Nem az lenne az első reakciótok hogy ti is megpróbáljatok felmászni ?
De ilyet videózni bmg....

Szaktanár 2018.05.28. 15:45:00

nagy szerencse, h a teljesen elfogulatlan indexen bezzeg ilyesmi sosem fordulhatna elő, h a híresen objektív 444-et már ne is említsem.
lehet persze itt origozni, meg közmédiázni, meg kurucozni, meg a tököm tudja kira mutogatni, de az igazság az, h errefelé, de főképp a 444-en kizárólag akkor számít, h az ügy főszereplője kisebbségi/migráns, ha pozitív a sztori. minden más esetben pont ugyanazt a ködösítést toljátok, mint az origo most.
szóval eléggé értelmetlen azt hinni, h ti vagytok a bbc. magyarországon nincsenek hírportálok. véleményblogok vannak, amik megpróbálnak úgy tenni, mintha híreket tálalnának, miközben semmi gondolkodást nem igénylő, előre megrágott péppel etetik az erő vevő tömegeket. a birkák meg bólogatnak hozzá. mindkét oldalon.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:45:48

@_B_: "Attól, hogy egy bevándorló segített egy gyereken, még a 90%-uk erőszakos, beilleszkedni képtelen szardarab maradt."

Pontosan, a bevándorlás erre predesztinál. Vegyük például a Miniszterelnök Úr meghökkentő módon minden vizsgálaton át(nem)eső szomszédját, a terrorista Pharaont!

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:47:46

@bbrrr: "Nyilván, ha leesett volna, akkor összetörte volna magát. De mivel ügyes, nem esik le."

Ne kerülgesd, mondd ki: a szüleit meggyőzték arról, hogy ha nem esik le, nem töri össze magát! Ki az a szülő, aki erre nemet mondana!?

retkeslaci 2018.05.28. 15:48:29

Az amúgy külön vicces, hogy emiatt a mutatvány miatt valaki állampolgárságot kap. A másik pasas már fogta a gyereket.

Most majd ilyen álhőstettekkel fogják megszerezni a német, francia, brit állampolgárságot a migránsok?
Mondjuk Amerikában meg az is elég, ha a mexikói díler gyereke ott születik meg (anchor baby jelenség).

Eleve hogy került oda a gyerek? Miért nem a tőle 1 méterre lévő, őt már tartó arcot éltetik?
Nem állítom, hogy megrendezett volt az eset, de erős fenntartásokkal kezelem az ilyen hype-okat.
Én csak annyit mondok, hogy nem a fideszes lakájmédia igyekszik kimosni az emberek agyát, hanem a másik oldal is erősen tolja a propagandát, egyértelműen elfogult és mindig úgy csavarja a történeteket, hogy a végén az ő kenyéradó gazdájuk érdekeit tolják.
Egészséges kételkedést javaslok mindenkinek.

bbrrr 2018.05.28. 15:49:29

@retkeslaci: ne erőlködj, ezt már hárman leírtuk, nem értik. :(

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:50:12

@Andy_73: Soros migránsbérenc óvodás kaszkadőreiről te sem hallottál még, ugye?
Ej, ez a Soros, hogy mindig kitalál valamit...

bbrrr 2018.05.28. 15:50:37

@retkeslaci: "Miért nem a tőle 1 méterre lévő, őt már tartó arcot éltetik?" mármint ezt.. Hogy a "pókember" tökre nem kellett volna oda.

2018.05.28. 15:51:17

@Szaktanár:

" minden más esetben pont ugyanazt a ködösítést toljátok, mint az origo most."

Na most az ilyenek szoktak zéró linket adni arra, hogy alátámasszák állításukat, mikor kérést kapnak erre.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:51:32

@retkeslaci: "Nem állítom, hogy megrendezett volt az eset, de erős fenntartásokkal kezelem az ilyen hype-okat."

Nem szarok ám én a kútba, mert egy kultúrált csávó vagyok. Csak a kávájára, oszt belelököm. Nnnna, így e!

Szaktanár 2018.05.28. 15:52:15

@Andy_73: tessék, ne mondd, h nem segítek: index.hu/

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.05.28. 15:52:28

Egyrészt: a bemutatott címlapon már sehogy sem férne kit az sem, hogy migri.

Másrészt: az Index csak ne bírálja más portálok címadási szokásait, először mutasson javulást saját maga.

Harmadrészt: ha egy migráns csinál valami hasznosat, akkor férfi lesz. Nincs ebben semmi helytelen, és ajánljuk a többi migráns figyelmébe.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 15:54:18

@bbrrr: Mondanád mán meg, hogy miért nem húzta át az az erkélyen álló fickó a gyereket hosszú másodperceken át, amíg a mászó fickó mászott...
Hogy nem tudod? Valszeg a mászó sem tudta, csak mászott, és ő húzta be.
Te meg itten, überolod az ő teljesítményét a halált megvető hozzászólásaiddal.
Csak így tovább!

2018.05.28. 15:57:10

@dr. mesterséges színezék:
"Te meg itten, überolod az ő teljesítményét a halált megvető hozzászólásaiddal."
:DDDDD

odysszeusz 2018.05.28. 15:57:34

@szociál: A migráncs simogatók kedvéért rendezték az egészet!! Teljesen világos a dolog, a szülők ebbe simán belementek...mert Soros Gyuri megfizette őket, hogy kölköt lógassák ki 4 emelet magasságban!! Nem kell többet írni erről azt hiszem!! Kamu minden főleg ami migráncs és Soros gyanús...

Fergio 2018.05.28. 15:57:56

@Androsz:
Akkor ezt ajánljuk a magyarok figyelmébe is. Azon magyar migráns figyelmébe is, akik kimennek Angliába vagy Németországba, és végzettség nélkül megpróbálnak megélni mindenféle trükközéssel. (Hogy finoman fogalmazzak.) És ők nem egy háborús övezetből mentek el.

Ebben az országban qrva sok haszontalan ember van, és még csak nem is migrik. Például a legtöbb politikus. Velük mi legyen?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 15:59:39

@dr. mesterséges színezék:

Az a baj hogy ezekkel már tele van a net, a magasban lógó kínai kiskölkökkel dunát lehet rekeszteni, persze nem akarom elbagatelizálni, de a mai világban már semmit se lehet kizárni, a farok csóválja film is erről szól, bármit meg lehet rendezni.

Szaktanár 2018.05.28. 16:00:28

@Andy_73: ki mondta, h kell? tőlem azt hiszel, amit szeretnél. én leírtam egy objektív tényt (10 percnyi munkádba kerülne ellenőrizni, összehasonlítva mondjuk az indexet meg az origot, h az egyes témákban melyikük ki hogyan nevezi a migriket, függően attól, h pozitív, vagy negatív környezetben szerepelhetnek), erre te nekiállsz itt _linkért_ hőbörögni. maaaaaargit, normális? mindjárt keresek neked linkeket kedves Andy_73, ha már magadtól nem ismered a két portál koncepcióját. mindjárt küldök egy párat, várj.
eszem megáll, de komolyan.

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.05.28. 16:04:24

@Fergio:

Ellenőrizheted a híreket. Mindenhol ott a forrrás.

A valóság az, hogy az origó lehozta azt a hírt, ahol megmentett egy migráns egy gyereket, az Index meg egyet se hoz le, az erőszaktevő, verekedő migránsokról.

Fergio 2018.05.28. 16:05:04

@odysszeusz:
Tehát a migráncs simogatás az Soros. Képzeld az afrikai éhezők megsegítése az is Soros, és az igaz is. Orbán haverod a saját pénzéből - ja elfelejtettem, hogy a bevallása alapján majdnemhogy nyomorog - hány éhező magyart (!) segített meg? Ja, hogy az eddigi szociális juttatásokat a beteg/nyomorék gyerekeket egyedül nevelő szülőktől Orbánka nyírbálta meg... biztos jó ember ez!

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.05.28. 16:05:26

@Andy_73:

Le vannak tiltva a CC-ben a nem migráns kompatibilis hírek.

bbrrr 2018.05.28. 16:05:30

@dr. mesterséges színezék: @Andy_73: @szociál:
Kérlek, hogy nézzétek meg a videó kezdőképét, tökéletesen elkapja a lényeges pillanatot. Pókemberünk az utsó emeletnél jár, miközben a jobb fent levő ember már a gyerek kezét fogja. Pókemberünk ott volt, de nem ő mentette meg a gyereket. (töredelmesen bevallom, hogy ez ügyben tévedésben voltam, azt hittem, hogy ez a jobb fent levő ember a gyerek apja, ezért nem értettem, hogy miért nem mászott a gyerek után, és vitte vissza)

Innen indul a szitu, és innen jön a megrendezés. Hogy úgy állítják be, mintha a mali-i bevándorló mentette volna meg a gyereket, ő maga is igyekszik a megmentő hős szerepében tetszelegni. És most mindenki örül egy ilyen szép összképnek, ami szerintem hamis. Ki az, aki egy ilyen után hiányolná az állami kitüntetést? Hát, én nem... Pont, hogy úgy érzem, hogy a pókember érdekből mászott fel, hátha lesz egy kis hype, amit meglovagolhat. (anno volt a magyar határon elgáncsolt migráns esete, aki pár hónappal később fociedző lett egy nyugati focicsapatnál, ugyanez pepitában. Nem csinált semmit, kapott egy kis médialökést, és kihasználta)

Szaktanár 2018.05.28. 16:06:32

@bbrrr: médialökést, ejj, milyen pontos volt :D

Szaktanár 2018.05.28. 16:08:09

@Andy_73:

:legyintősszmájli :integetősszmájli

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 16:09:29

@Szaktanár:

Nem egészen. Az Origó korrektebben jár el. Az Origó ugyanis lehozta ezt a hírt, csak nem írt le egy tényt, hogy migráns az illető.

Az Index le se hozza a migránsokat negatívan feltüntető híreket. PL amik szerepelnek az origón, pedig mindegyik ellenőrizhető és megtörtént eset, az erőszaktevőktől, a bandaháborúkon át, a verekedésekig, nőverésekig..

Az igazi Trebics 2018.05.28. 16:09:54

Faszé nem olvassátok el a cikket is?

"A szomszédok próbáltak segíteni rajta, de az elválasztó fal miatt alig érték el, csak tartani tudták. A helyi média szerint a gyerek szülei nem voltak otthon."

Mire a szomszéd egyáltalán kiment a kiabálásra, a faszi már a másodikon volt, és egyáltalán nem lehetett biztos benne, hogy a szomszéd meg tudja fogni. Jól tette, hogy végigcsinálta.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 16:10:09

@bbrrr:

Az oké hogy a szomszéd már fogta a gyerek kezét, de a szomszéd még arra se volt hajlandó hogy áthajoljon a gyerekért, megvárta míg oda araszol, ezért életmentő a nigga, mert ő felmászott 4 emeletet.

Azt nem tudom látta e valaki ahogy kibillent a gyerek az erkélyen, vagy csak akkor vették észre mikor ott kezdett csimpaszkodni ?
Ha kínai lenne a gyerek ,akkor lenne a leggyanúsabb, mert ők 4 évesen ellógnak órákig :)
Lást tornász kínai kisdedek :)

Thomas Dantes 2018.05.28. 16:10:34

@bbrrr: Ja. Milyen rohadék a migráncs. Direkt kimászott , és önmagát életveszélyes dologba sodorta mert...mert a migráncsok már csak ilyenek

Érdekből mászott fel

Remélem a kölyköd egyszer életveszélybe kerül és ne mentse meg senki. Nehogymá. Érdekből ,hogy bekerüljenek a TV-be? Ott dögöljön meg.

chrisred 2018.05.28. 16:11:02

@bbrrr: Nem mondod, hogy a migráns direkt rúgatta fel magát a hős operatőrnővel?

Thomas Dantes 2018.05.28. 16:12:58

@Rettegek mert ballib vagyok: Korrekten járt el.

Az a korrekt, hogy az origo ha bűncselekmény történik kiírja az elkövető származását, de ha nem bűncselekmény, akkor elhallgatja

Ez a korrekt.

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.05.28. 16:13:33

Az Index egyébként mikor ír majd rólunk Homo Sorosens- okról ?

Hogy az Európa Tanács emberjogi főbiztosa szerint mi Homo Sorosensus-ok vesszük majd át a gazdasági és politikai irányítást ?

Fergio 2018.05.28. 16:15:01

@Homo sorosensus:
Majd ha meggyógyultál, akkor.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 16:15:21

@Thomas Dantes:

Ismétlem. Nem azt mondtam hogy korrekten jár el, hanem azt hogy korrektebbül mint az Index.
Mert ők lehozták ezt a hírt, míg az Index meg se említi, az egyébként könnyen ellenőrizhető migránsokhoz köthető támadásokat, szexuális erőszakot.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 16:16:07

@chrisred: Szerintem az az önfelrúgató lógatta most ki a parkeurre trenírozott gyerekét a snitt kedvéért.
Vagy már a felrúgás is CGI volt.
Ezeknél a sorosbérenceknél sose lehessen tudni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 16:18:29

@Fergio:

Tehát az elmúlt évben a migránsokról szóló több ezer erőszak, bandaháború, verekedés, ... ből 6 hír hamis.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 16:19:26

@Rettegek mert ballib vagyok:

Ja és igen.. Az Index és a HVG csak ezekről írt, ami hamis, és semmit, egy sort se a másik ezerről, ami igaz.

Fergio 2018.05.28. 16:20:17

@Rettegek mert ballib vagyok:
Csak segítek. Az index általában nem hozza le az erőszakos híreket, akár magyar, akár külföldi. Nem tesz különbséget - az Origo-val ellentétben - , hogy az a hír migránssal kapcsolatos, vagy sem. Ha annyira baromira korrektebbül hozná le a híreket az Origo, akkor a címlap nem csak a migránsok által elkövetett ál- vagy nem álhírekkel lenne tele, hanem a szép kis magyar cigányok és nem cigányok mindennapi erőszakos megnyilvánulásaival a gyilkosságoktól a rablásokig. Mert engem ha érdekel valami, az inkább az, hogy itthon mi történik, mint az, hogy Franciaországban a 100 fős kis faluban mi volt. Már ha nem az oroszok által terjesztett kamu hírdömping része, kamu fotókkal illusztrálva, ugyebár.

Dolgozzatok! 2018.05.28. 16:21:00

„a hír főszereplője bevándorló, ami a hír szempontjából is jelentőséggel bír.”
Érdekes, most jelentőséggel bír, ha bűnöznek meg nem, akkor kötelező eltitkolni a származásukat. Imádom a lipcsiket, amúgy meg nem is.

Fergio 2018.05.28. 16:25:43

@Rettegek mert ballib vagyok:
Nézegessél utána, ha annyira kíváncsi vagy, én most ezt találtam ami bizonyított. De teljesen mindegy, hogy hány hamis van, ha CSAK 1, akkor is BUKTA. Ha egy újság csak egy kamu hírt is lehoz, és nem kér elnézést utána, akkor annyi. Ezen felesleges erőlködnöd, mert ez tény. Az nem újság, amelyik kamu híreket közöl kormány propaganda kedvéért. Eleve nem ez a feladata. Én az adóforintjaimból nem vagyok kíváncsi a migránsok balhéira. MERT NEM ÉRDEKEL BAZDMEG! Van még ezer és kismillió hír a világban és az országban amivel lehet foglalkozni, mint ahogy a nagy újságok is tudnak érdekes módon mással is foglalkozni, mint a migránsokkal állandóan. Ráadásul egy olyan országban, ahol alig élnek migránsok. De mondjuk cigány annyi ül börtönben, hogy már nincs hely. Erről kellene popolni egy kicsit, mielőtt migránsozunk.

Dr Szopjatokle Mind · http://fos.hu/jn9 2018.05.28. 16:30:13

A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!
A migráncsok jók!

Dr Szopjatokle Mind · http://fos.hu/jn9 2018.05.28. 16:33:50

@Fergio: MIT MERÉSZELSZ, te félkegyelmű? Le merted írni a „c”-s szót? Azonnal térjél magadhoz ember!

Fergio 2018.05.28. 16:35:24

@Dr Szopjatokle Mind:
Migráncsozni lehet, cigányozni nem? Hogy van ez? Hol itt a logika? :DDD

Dr Szopjatokle Mind · http://fos.hu/jn9 2018.05.28. 16:46:32

@Fergio: Migráncsozni is csak akkor, ha a hír pozitív színben tünteti fel őket. Cigányozni is csak akkor szabad, ha pl. felmászik a tizedikre és nem biciklit ment meg az erkélyéről, hanem mondjuk tűzből egy állampolgárt.

cukkmukk 2018.05.28. 17:04:14

Vélhetően már nem is tagja az origo csapatának az a felelőtlen bolond, aki ki merte engedni ezt a hírt. Azzal együtt, aki még a címlapra is betette.

Bobby Newmark 2018.05.28. 17:14:46

@Rettegek mert ballib vagyok: Ja, hát kamuhírt meg sok évvel ezelőtti sztorikat csak takonygerincű újságok közölnek le. Ha olyan hírt találsz, ami nincs leközölve sehol máshol (a NEMZETKÖZI interneten, nem ám kisországunkban), akkor arról ellenőrzés nélkül tudhatod, hogy hazugság. Ilyen roppant egyszerű ez.

Bobby Newmark 2018.05.28. 17:20:25

@szociál: Ha már elindult mászni a nigger, akkor mi a fasznak mennék én utána, méterekkel lemaradva? Esetleg ha ő érne oda, rántsam le a bokájánál fogva, nehogy már ő legyen a hős, vagy miafasz?!

Agyfasz, hogy mekkora orbitális baromságokat vagytok képesek kitalálni, a realitásérzék teljes hiánya okán...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 17:23:06

@Bobby Newmark:

Ahogy mondod, megfogod a bokáját, és téged fognak kitüntetni :)

Egyébként arra mondta, hogy ha csak bámészkodok is, nem veszem elő a telefonomat és kamerázok, ebben a helyzetben az nagyon gáz.
Az más ha valamilyen terror cselekmény történik akkor nem árt kamerázni, hogy legalább valami nyom legyen utánuk, de egy gyerek vergődését kurvára nem venném fel videóra, még ha egy tv csatorna sincs kint a helyszínen.

zokogjatok 2018.05.28. 17:50:44

@haXXXor: "míg itt az indexen, ahol nem is léteznek menekültek/bevándorlók, nagy betűkkel szerepel, hogy ő bizony bevándorló. Szarosak vagytok, ahogy az Origo is. "

+1

zokogjatok 2018.05.28. 17:55:24

@Fergio: Ez most az a hvg amelyik a bajai csalásos videót is hozta, ugye? :D

Bobby Newmark 2018.05.28. 18:05:07

@szociál: Elég nagy hiba úgy általánosságban magadból kiindulni. Csúnya meglepetések érhetnek még az életben, ha azt feltételezed, hogy minden helyzetben mindenki úgy fog viselkedni, ahogyan te tennéd.
A tévécsatornás kitétel meg külön röhej, persze, egyrészt gyorsabbak a tévések mint a tűzoltóság és a mentők, másrészt meg parafenomének is, hogy még csak bejelentés se kell, ők szimplán TUDJÁK, ha valahol valami történik, és már ott is teremnek... Az egész nem tartott egy percig, hogy a FASZOMBA lenne ott tévéstáb?! Hogy a véres hányásba jutnak eszetekbe ekkora orbitális faszságok?!

Nyugaton egyébként az emberek sokkal jobban rá vannak gyógyulva azokra a fosadék okostelókra, szóval ez simán hihető. Én is láttam már pesti utcán valami rohammal fetrengő, rángatózó csajt, akit valami gyökerek inkább kameráztak a telóval, minthogy mentőt hívtak volna hozzá vele.
Mondjuk az pont ilyen helyzet volt, valaki már baszta le őket mint a rongyot, hogy miafaszt csinálnak, nekem már nem kellett.

Bobby Newmark 2018.05.28. 18:06:31

@zokogjatok: Ja, csak azért nem mindegy, hogy az ember belelépett a szarba, vagy fejest ugrott bele. Illetve nekem nem mindegy, nektek úgy tűnik igen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 18:10:24

@Bobby Newmark:

Hogy te miket tudsz öregem, látom láttad a az Éjjeli férget :)
Hát persze hogy abban a pillanatban tudják amint riasztják őket, vagy még előbb mert valami beépített gyépés előbb a sajtót hívja pénzért mint a tűzoltókat.

Nem azt mondom hogy nem hihető hogy felveszik telefonnal !!!!!!!!!!
Én azt mondom hogy ebben az élethelyzetben aki ilyenkor veszi telefonnal ott bajok vannak, mert ha lezuhan akkor mi tökömet fog csinálni, kiposztolja ?
Mert biztos van ilyen retard is.

mate2003 2018.05.28. 18:18:36

Volt már?
Ennyit a kerítésépítésről...

Bobby Newmark 2018.05.28. 18:20:59

@szociál: És? Akkor mi van? Igen, vannak gyökerek, sőt, tele van velük a világ.

A vérbe tunkolásnak meg elég régi hagyományai vannak neten, lásd rotten.com.

dr. mesterséges színezék 2018.05.28. 18:55:23

"A gyerek apját a rendőrség őrizetbe vette szülői kötelesség elmulasztásának gyanújával, a gyereket az ügyészség a gyerekvédelmi hatóság egyik befogadó intézményében helyezte el."

Hínnye, hogy minden apró részletre ügyel ez a Soros!
Rafkós zsidó, nagggyon rafkós.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:05:07

@blah: Amit amúgy teljesen jól hisznek. Ezért kell kiválogatni már a kapuban hogy ki jöhet be és ki nem. Nem kell hogy hős legyen, gyerekeket mentsen, vagy bármi, csak ne kelljen tőle félni. Ez azért nem egy teljesíthetetlen elvárás, nem? Ha itt is iszlámkodni akar, akkor minek jött ide? Nem volt jó otthon a fajtársaival gáztámadásos-lefejezőst játszani? Ja, hogy csak az volt a baja hogy a fasz rossz oldalán állt, nem a rendszer? Ez ilyen, akinek tetszik, az vállalja a szopórollert is, otthon a sivatagban!

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:10:10

@bbrrr: Nekem se tűnik életszerűnek hogy értelmes ember a fideszre szavaz, oszt mégis...

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:12:34

@bbrrr: így van, ezért kell kurucinfót is olvasni ha gyanús a sztori.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.05.28. 19:14:24

@Fergio: Elismerem. Angliában, más külföldi országokban a magyaroknak is tenniük kell valami hasznosat ahhoz, hogy elfogadják őket. Naplopókat sehol sem akarnak importálni. Elméletileg.

De csak a biztonság kedvéért emlékezzünk meg a mostanában itt migránsnak nevezett emberek és a külföldre költöző magyarok között. A magyarok nem illegálisan mennek be abba az országba, nem hamisítják meg a személyazonosságukat, törekednek a helyi nyelv elsajátítására, és dolgozni akarnak. Ráadásul elég sokan csak egy időre akarnak odaköltözni, nem is akarnak ottani állampolgárságot. Minden egyéb stimmel.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.05.28. 19:17:35

@dr. mesterséges színezék: "»A gyerek apját a rendőrség őrizetbe vette ...« Hínnye, hogy minden apró részletre ügyel ez a Soros! Rafkós zsidó, nagggyon rafkós."

Voltak már emberek, akik pénzért börtönbe is vonultak más helyett. Egyébként is, várjuk meg, mire az apát el is ítélik. Akkor már senki sem fog figyelni az ügyre.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:22:23

@bbrrr: Az ókori Rómában is a néphangulat alapján döntött a császár a vesztes gladiátor életéről. Ami egy olyan munkakörnél, ahol a nép szolgálata az elvi cél, nem feltétlenül hátrány. Bár csak a zsidesszel is ez lenne a legnagyobb baj, nem az ipari méretű lopás, bűnszervezetben, különösen nagy értékre, hivatali visszaéléssel.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:30:22

@szociál:

"Ezt most komolyan megkérdezném, ti képesek lennétek ezt a magasban lógó gyereket telóval filmezni ?
Nem az lenne az első reakciótok hogy ti is megpróbáljatok felmászni ?"

Hát kurvára nem. Én a saját életemért jobban aggódnék. Filmezni meg tök veszélytelen. És amúgy is divatos. Valszeg ezért nem engem fognak fogadni elnöki palotákban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 19:34:26

@kolompar lole 1113:

De látod hogy annyira nem volt rázos a felút, egy ninja warrior tudás kell hozzá, másodikon csak nem savasodsz be annyira hogy téged filmez mindenki :)
De filmezni ezt szerintem parasztság, mert egy gyerekről van szó, és ha leesik mehetsz pszihológushoz hogy felvetted a halálát.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:35:52

@Szaktanár: Igen, a túlzott polkorrektség is idegesítő, de nem annyira mint a kommunista hazaárulás, közpénzen.

Szaktanár 2018.05.28. 19:37:19

@kolompar lole 1113: hát sztem meg semmi különbség nincs, mindkettő kurvára idegesítő.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:37:27

@retkeslaci: Kételkedni jó és kell is, de itt voltak rendőrök is a sztoriban, akik a magyar sünökkel ellentétben valószínűleg a dolgukat végezték, tehát kihallgattak minden tanút, utánajártak mi történt, nem csak Pistike mesélte az egészet az iskolában.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:40:44

@Fergio: Jó dolog enni adni az éhezőnek, csak az nem hogy ezért cserébe a "felkesleget" nem viszi el a természetes szelekció, miközben a gyerekgyártással továbbra se állnak le. Eredmény? Túlnépesedés. Na ez már nem jó. Felvilágosítás is kéne a kaja mellé, meg oktatás hogy ha tovább élsz. nem szarhatod tele a Földet purdéval, mert másnak is kell a hely. Mondjuk annak a gyerekének, aki a kaját adja neked.

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:44:58

@szociál: Jó de a faszom kockáztatna, mi van ha épp akkor áll isiász a hátamba amikor félúton vagyok? :D Hagynék másokat is érvényesülni. :D

kolompar lole 1113 2018.05.28. 19:45:35

@Szaktanár: Kurvára lehet, de a fideSS ezen felül még marhára is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.28. 19:52:27

@kolompar lole 1113:

De legalább hős lennél, posztumusz eltemetnének az Ejjjfel torony alatt :)
Egy próbát megér, és még lehet az Atlanta stáblistára is feldobnának, in memory.
Mondjuk az jó sorozat ;)

kolompar lole 1113 2018.05.28. 20:10:10

@szociál: Erre a projektre előre engedném Kommunista Viktort és bánbandáját. Nem akarok minden babért learatni. Ha én valamit szeretek magamban, az a szerénység. :D

www.youtube.com/watch?v=TjiEN8PrmzE

Exminden 2018.05.28. 21:14:41

@bbrrr: Mali hivatalos nyelve a francia.

Clyde Shelton 2018.05.28. 21:58:00

Természetesen az lett volna a korrekt, ha az Origo közzéteszi, hogy a hős migráns / migrációs hátterű... de mit várunk az Origótól?! tárgyilagosságot? korrektséget? azt ugyan várhatjuk...

Ugyanakkor a szar, olvashatatlan Origo megírja pl. ha migránsok / migrációs hátterű személyek csak azért megvernek, megrugdosnak egy francia nőt mert az szerintük túl kihívóan öltözködött (állítólag túl mély volt a dekoltázsa)... pl. az Index megírta ezt?! megírja ezeket?! Lehet én vagyok a hibás, de nem nagyon látom...

www.origo.hu/nagyvilag/20180528-dijonban-afgan-migransok-megvertek-egy-not.html

Szóval: egyik kutya, másik eb...

forro44 2018.05.28. 22:35:24

@Clyde Shelton: Egy másodpercig ne zavarjon, hogy az eredetinek tekintett francia cikk 2 elkövetőről ír, de a mindent bizonyító kép (?) egy nyolcfős csoportot mutat, akik (de kik?) valóban bántalmaznak valakit (de kit?), akiről csak sejthető, hogy nő, de hogy milyen a dekoltázsa... Ja, igaz, az se látszik, hogy afgán menekültek-e a csoport tagjai... Dijon se biztos... Ja, már látom, azért sem lehet Dijon, mert a kép 2016-ban már megjelent egy álhír-portálon, azzal a felirattal, hogy: "Attacks on women by Muslim men in Sweden are commonplace now" :-O
Összegezve: az index mért kellene, hogy közöljön ellenőrizhetetlen álhíreket? Arra ott a 888-origo-MI-Ripost és társai: hadd ne soroljam. Az ebeket meg hagyjuk békén, ugyanis minden kutya más és más, ezt minden kutyaszerető pontosan tudja :-D

odysszeusz 2018.05.28. 22:42:50

@Fergio: Te Ferdzsó!! Engem tökéletesen félreértettél...csak paródiáztam kicsit...Soros Gyuri bá a barátom csak nem tud róla! Na.

Clyde Shelton 2018.05.28. 22:47:29

@forro44: figyi felőlem aztán okoskodhatsz amennyit akarsz... szerintem az egyik akkor is kutya-SZAR a másik meg eb-SZAR... szerintem az Index és társai pont olyan károsak mint az Origo és társai... nem tudsz olyat mondani, hogy bármelyiket is pozitívan ítéljem meg... szerintem mindkettő ideológiai alapon próbál manipulálni...

Alick 2018.05.28. 22:56:53

Ügyes volt a srác... megérdemelne jutalmul egy kéményseprői állást is, ott jól jön a mászási képesség és a korom se látszana rajta. :)

Clyde Shelton 2018.05.28. 22:59:36

@forro44: megnéztem, valóban két elkövetőről szól az eredeti cikk... és úgy tűnik, hogy valóban egy (sokkal) korábbi kitudja honnani képpel van illusztrálva az egész... abban erősít meg engem a dolog, hogy az Origo (mint mindig), erőssen túltolja a témát de azért tudósított egy egyáltalán nem irreleváns esetről... az Index-nek meg csak annyira futja közben, hogy Orbán Viktortól próbál kérdezni annak ellenére, hogy az határozottam elutasította a lehetőséget... (nem mintha pl. Orbánt pozitívan ítélném meg, de a látottak alapján az Index és az "újságírója" a szánalmasabb)...

evil linguist 2018.05.28. 23:28:56

Az Index esetleg azért nem írta meg, mert a dolog nem történt meg, legalábbis úgy biztos nem, ahogy az Origo tálalta. Forrásuk egy rasszista portál, inkább blog. De az is csak azt írja, hogy két afgán egy vonaton sértegetett egy nőt a dekoltázsa miatt, Dijonban le akarták szállítani a vonatról, és egyikük verte a lába szárát. A rendőrök meg közbeavatkoztak és letartóztatták az afgánokat. Semmi horda, semmi rugdosás. Ha a "testben és lélekben európai" portál története egyáltalán igaz, ami korántsem biztos, ez Franciaországban is kevés mínuszos hírnek is. Magyarországon meg szimpla uszítás még fel is tupírozni.

evil linguist 2018.05.28. 23:34:00

@Clyde Shelton: Honnan tudod, hogy az eset megtörtént? Mert "megírta az újság"? Dehát még csak nem is újság írta, hanem egy "testileg" is európai blog.

forro44 2018.05.28. 23:51:27

@Clyde Shelton: Az természetesen alapvető jogod, hogy "egyformának" (azonos módon károsnak) ítélj szerintem össze sem vethető portálokat. Lelked rajta.
Arra azonban hadd hívjam föl a figyelmet (talán nem csak a tiédet, sőt), hogy ha az ország miniszterelnöke egy sokak által látogatott, elismert portálnak nem hajlandó válaszolni, sőt, szinte hektikusan menekül előlük, az bizony NEM a hírportált minősíti. Lehet, hogy a látszat szerint az elutasított újságíró a szánalmas, de a demokrácia szabályai szerint még csak nem is a begőzölt politikus a szánandó, hanem akiket állítólag "kormányoz"... Te meg én, mi mindannyian... :-(
Tehát miközben bizonyos portálok marokszám szórják a "nem irreleváns esetekről" szóló, soha be nem bizonyított, sőt, bizonyíthatóan hazug, kitalált álhíreket, aközben szépen el lehet hitetni értelmes emberekkel, hogy a politikusainknak egyéni kedve és ízlése mondja csak meg, hogy miről és kinek nyilatkoznak.
Nem csoda, hogy ott tart ez az ország, ahol... és még mindig dermesztően kevesen értik, mekkora a baj.

Clyde Shelton 2018.05.28. 23:51:58

@evil linguist: persze... tuti nem történt meg... itt általában semmi nem történik, amit migránsok csinálnak, nem volt ilyesmivel tele a TV, nem láttam sem a TV-ben sem élőben, vagy ha igen, akkor rosszul emlékszem (én és még másik pár millió barom), ezentúl inkább neked meg az indexnek hiszek... kösz a megvilágosítást :-)

az is csak illúzió, hogy a németek (és általában a nyugatiak jó része) csak a mostanában döbben rá, hogy nem pont úgy áll a helyzet ahogyan korábban gondolta...

Clyde Shelton 2018.05.28. 23:58:44

@forro44: látszik, hogy nagyon nem érted TE sem... illúzió, hogy a politikus a nép szolgája... és ez meg az lenne a feladata és kötelessége... egyszerűen azért tülexenek oda, hogy az érdekeiket érvényesítsék... ehhez a demokrácia nevű színáz ad díszletet számukra... és ahozzád hasonló valóságtól elszakadt utópiában élők meg azon sírnak, hogy nem tetszik a műsor...

Orbán Viktor 2010.......2030 2018.05.29. 00:10:47

Konnyen felmaszik aki eddig fakon, csimpaszkodott, hogy megszerezze a banant. Ezert folosleges allampolgarsagot adni, pont eleg lenne neki, egy kenyelmes ketrec, tagas kifutoval, valamelyik kozeli allatkertben.

AzokVagyunk 2018.05.29. 00:18:16

Függetlenül a többi fent említett hírek valóságtartalmától és a különböző portálokon való tálalásától. Elképesztő, hogy mennyi a fityesz áltál elbutított ember Magyarországon. Vagy csak bérkommentelő trollok. De szerintem sok a szellemileg vak ember, aki pl. komolyan elhiszi, hogy egy felelős szülő, Soros, vagy akárki pénzéért cserébe életveszélybe sodorja a gyermekét. (Nem azt mondom, hogy ez elképzelhetetlen, de azért messze-messze nem ez a jellemző.) Szerintem ez a vége az országnak. (Akkor persze jól jött Gyuri bácsi, amikor az Ő pénzén/támogatásával végezték a felső iskoláikat egyesek, azt nem hánytorgatja fel senki neki.) Nem hiszem el. Nem kell agysebésznek lenni, hogy tisztán láss. És ahhoz sem kell öt diploma, hogy kételkedj olyan hírben, ami gyanús. Viszont szellemileg zokninak kell lenni, ha mindenről már csak a migráns jut eszedbe. És mondjuk nem az, hogy mi mást akarnak ezzel elfedni. Nem akarunk mi itt kevesebb migránst! Mi azt akarjuk, hogy pontosan ennyi legyen. Azt akarjuk mert akkor nem kell a ner lovagok gazdagodásáról beszélni. Mert akkor nem kell az impotens futballba ölt közpénzekről beszéleni. Folytassam? A buta magyar meg úgyis benyal mindent és ész nélkül szavaz.

Hogyan tálalja az Index, vagy azt, hogyan teszi ezt a hírt az Origo, vagy akárki más az világnézeti kérdés. A hír igazság tartalma meg egy másik. Nem állítom, hogy egyik jobb, mint a másik. De a vakon a hatalmat szolgáló média, biztosan nem jobb, mint a magukat fügetlennek feltüntetni akarók. Még akkor sem ha valójában nem azok.

evil linguist 2018.05.29. 00:23:29

Ha te nem jösz rá két perc alatt, hogy a Sauvelos című site egy rasszista uszításra szakosodott bullshitbánya, akkor nem tudok rajtad segíteni.

Orbán miatt veszteséges Kunhalmi burka boltja. 2018.05.29. 00:26:39

Valaki elvesztett egy majomot, hivjak az allatbefogot !!!

Mister Gumpy 2018.05.29. 00:46:49

@dr. mesterséges színezék: Te most kapsz tőlem három like-ot, akár érdekel, akár nem.

Galebeb 2018.05.29. 05:41:49

@bbrrr: Mert Orbá és társai nem politikai okból migránsoznak ugye?

trtr 2018.05.29. 05:59:11

Mintha ti egy fokkal is jobbak lennétek.
Beszarás. :)
Ugye emlékeztek még a hírözönre, hogy miért kizárólag jók a migránsok és minden ami velük kapacsolatos?
Most nálatok megjelenik bármilyen hír ami negatív színben tünteti fel őket? Soha.
Elhallgattok híreket amik megtörténnek és kellemetlen a narratíva szempontjából? Mindig.

Komolyan azt próbáljátok még mindig beadni, hogy ti függetlenek vagytok? :) Azért nem szavaztam én sem mert mind pont ugyanolyanok vagytok.

Pop40 2018.05.29. 06:34:01

@Orbán miatt veszteséges Kunhalmi burka boltja.:

Most nem ér rá, próbálj meg egyedül visszatalálni.

BiG74 Bodri 2018.05.29. 06:48:27

Ez egy ügy. Egy darab bevándorlóval. Lám van ilyen is, meg van olyan is. Pont mint a tősgyökeres hazaiakból. Nem kell általánosítani egy-két példa alapján, se jó, se rossz irányban.
Amúgy akár liberális, akár konzervatív nacionalista láthatóan mindig van mit tanulni!

czerka 2018.05.29. 08:20:06

Kelet-ázsiai ismerőseim turistaként bejárták Európa nagy részét kb. egy éve. 3 tagú család, az apa a világ egyik legjobb egyetemén végzett villamosmérnök, az Apple-nek tervez most fülhallgatót. Tehát nem prolik.
Hol rabolták ki őket? Párizsban. Körbevették a fatert, elvették az ájfónt, pénzt, bankkártyát.
És a legfelháborítóbb az volt, hogy a francia rendőrség is úgy kezelte őket, ami vérlázító, leszarták a feljelentésüket.

Meg Athénban megpróbálták letépni a feleség hátáról a hátizsákot.
És szerintük melyik a legundorítóbb város Európában? Róma, ahol emberi kaki van minden utcasarkon.

Ellenben Budapestet imádták, szerintük biztonságos és szép, élhető város. Mondjuk ők nem magyar fizetésből élnek.

Szóval lehet itt tapsikolni, hogy egy afrikai felmászott az emeletre, de ez még álhírnek is gyenge. Olyan ez, mint amikor a második világháború után a kommunista párt propagandája arról áradozott, hogy a szovjet kiskatonák illedelmesen átsegítik az eső utáni pocsolyán a magyar lányokat. Az, hogy több tízezer nőt megerőszakoltak, az smafu.

jonatanxx 2018.05.29. 08:47:10

Fura ez azon a siteon, ahol egy (több) "fiú" rabol ki nyugdíjasokat, "magyar" futtat kurvát Londonban, "emberek" verekednek Malmőben...
Vajon mi áll közelebb az újságíráshoz, ha tematikusan ráugrunk egyfajta hírre, vagy ha tematikusan elhallgatjuk?

czerka 2018.05.29. 09:11:31

@jonatanxx: na igen, ez amolyan bagoly mondja jelenség. Az indexet se kell félteni ilyen hírkozmetikázás ügyben.

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.05.29. 10:58:05

Legyunk korrektek, ugyes volt es bator, hogy felmaszott, hogy feltudott maszni, de valojaban senkit nem mentett meg, mert mire felert,a szomszed, mar boven fogta a gyereket. Szoval valojaban inkabb allhir. Es ettol meg tovabbra sem adjuk oda az orszagunkat a NEMIEROSZAKOLOKANIBALTERRORISTAKNAK .

mthrfckr 2018.05.29. 12:02:58

érdekmászó ez, felment az állampolgárságért. vagy éhes volt és meg akarta enni a gyereket. :D

RoboGo' 2018.05.29. 13:59:05

Különös érdekesség, hogy a "radikalizálódott terrorista" is csak egy férfi lett a mai Liége-i történtek után.... Ja, csak most az INDEX főoldalán....

Index cikk címe a főoldalról: "Hárman meghaltak, amikor egy férfi túszt ejtett, és a rendőrökre lőtt Belgiumban"

ABC News oldaláról a releváns információ: "Two police sources told ABC News the assailant was named Benjamin Herman, a Belgian national known to police as someone who was radicalized in prison." abcnews.go.com/International/cops-dead-belgium-shooting/story?id=55499833

A baj nem a férfizés, meg a migráncsozás vagy a terroristázás, hanem, hogy BAGOLY MONDJA VERÉBNEK!!!!!! Szégyelljék össze-vissza magukat.

Szaktanár 2018.05.29. 14:35:47

@RoboGo': hehe, tegnap itt egy nick vagy 3 kommenten keresztül dobálta magát, h bizonyítsam be neki, h az index ugyanúgy a saját szája íze szerint relativizálja a híreket, mint mondjuk az origo. linkeket követelt. istenem, milyen szar lehet az ilyen arcoknak, amikor szembejön velük a valóság.

RoboGo' 2018.05.29. 14:47:22

@Szaktanár: Én pl. évek óta nem olvasok Origót, az Indexből tájékozódom. Csak egyrészt tudom hová tenni a híreket, másrészt pedig az újságírói képmutatás az, ami dühít. Hogy mi folyt itt, mikor az Origót megvette valami XYZ.... Inkább maradnának csendben. Ennyi.

Szaktanár 2018.05.29. 14:55:58

@RoboGo': pontosan ezt fejtettem ki én is az első kommentemben itt a posztban. tudni kell a helyükön kezelni a posztokat. index, origo, pont ugyanúgy ferdít mindkettő, csak vannak emberek, akik meggyőződéssel vallják, h csak az általuk favorizált portál írja le a valóságot, miközben valójában egyik sem. szoktam bírni, mikor nekem esnek ilyen hőbörgők, mindkét oldalról, h akkor linkekkel bizonygassam nekik, ki hol hazudott. édes istenem, milyen egyszerűnek kell lenni ahhoz, h egyrészt elhigyjék, amit _bármelyik_ hazugsággyár ír, másrészt azt higyjék, h én majd nekiállok nekik linkeket szemezgetni, ezt bizonyítandó. azért ez már tényleg az értelmi sérültség egy foka.

Bobby Newmark 2018.05.29. 18:10:08

@Clyde Shelton: Bazmeg, 2018ban a a tévére mint a nagybetűs IGAZSÁG szent hordozójára hivatkozni... Nem akarsz már meghalni ilyen elbaszott őskövületként? Kár beléd a nyugdíj, ha ez jön ki belőled...

Bobby Newmark 2018.05.29. 18:47:33

@mthrfckr: Ez utóbbi esetben még hülye is, mert akkor megvárhatta volna, míg leesik, akkor nem kell külön agyonütni.

Clyde Shelton 2018.05.29. 21:17:36

@Bobby Newmark: látom a tahóság az megy... de szövegértésben gyenge vagy, te idióta TROLL :-)

Gunsmoke 2018.05.30. 12:28:44

Beszarás, ami kommentekben megy... nem állítom, hogy a liberális média mindenben korrekt, de nézzétek már meg az origo-t, vagy bármelyik másik álhíreket gyártó kormányközeli médiumot ti idióta balf@szok.

Alapvetően elfogadom a másik fél véleményét, és felesleges is vitába keveredni velük, de az, hogy ennyi félkegyelmű van az országban, lassan már nálam is kiveri a biztosítékot.

Nem is magyarázom inkább miért vagytok hülyék, de értem azért a bennetek lévő frusztrációt.

Szaktanár 2018.05.30. 12:43:56

@Gunsmoke: engem tényleg érdekelne, h szted miért jobb akár csak egy hajszálnyival is az index az origonál. neked frankón nincs az az érzésed, h erőlteljes valóságtorzulás figyelhető meg mindkét portál esetében? az érem két oldala, semmi különbség nincs (csak ráaádul az indexnél és a társainál még egyfajta magas lóról való, cinikus, lenéző attitűd is megfigyelhető az ellenoldallal szemben).

histar007 2018.05.30. 14:01:38

Ha egy migri hőstettet hajt végre, akkor napok alatt kitüntetést kap és állampolgárságot. A híre percek alatt lepi el az internetet és senki sem háborodik fel, ha valaki általánosítja, hogy minden migri ilyen lenne.
Ha egy migri megerőszakolt volna egy gyereket akkor eljárás csak lassan indul és még csak ki sem toloncolják. A híre már nem lépi át az ingerküszöböt, ha pedig valaki általánosítana az 30 nap Facebook eltiltás és minimum rasszista. Ha egy antifa arra jár, akkor verés is jár érte.
süti beállítások módosítása