Az HBO Last Week Tonight with John Oliver című műsora elég kurrens és releváns, így azon sem lehetett csodálkozni, hogy a tegnap esti műsorban az országgyűlési választásokkal is foglalkozott, sajnos elég röviden, de hát kis ország, kis foglalkozás.
A szegmensben Oliver Orbánt jobboldali populista miniszterelnöknek nevezte, illetve azt mondta, olyan, mint a harmadik számú gazember egy egyenesen videóra szánt Steven Segal-filmben. Rémesen kellemetlen vezetőként jellemezte, akit szerinte lehet akár diktátornak is szólítani, majd megmutatta a legendás Juncker-Orbán videót 2015-ből, ahol Juncker diktátorként köszöntötte Orbánt, és meg is legyintette az arcát, ugye. Oliver szerint ehhez elég nagy tökök kellenek.
Aztán azzal jellemezte, mekkora a baj az országban, hogy két mondatban bemutatta a Jobbikot, "egy holokauszttagadó, korábban Orbántól is jobbra helyezkedő szélsőséges pártot", ami ugye hajlandó lenne a baloldallal is összeállni Orbán ellen. A végén a kamupártokra is kitért, és azon hitetlenkedett, hogy lehet ilyet egyáltalán, de ne kezdjük megint, mert felmegy a vérnyomásom. Az utolsó szegmens, mármint, ami rólunk szólt, a Kétfarkú kutya párt csirkejelmezes képviselője volt, aki a tévében öt percen át kotkodácsolt, és akin Oliver szétröhögte magát, nagyjából azért, mert nem ebben az orszában ébredt ma reggel.
A műsorvezetővel korábban készítettünk egy interjút is, itt olvasható.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 07:15:02
Lehet mutogatni az ellenzékre, de ha nem szavaz az a sok gyökér a fideszre, akkor nincs 2/3.
Eddig is lehagytak a környező országok, most meg aztán végleg lehet kukázni az egész országot, 2/3-al úgy lerabolják 2 éven belül az országot mint a szél.
tudorka57 2018.04.09. 07:41:13
Miért kell Neked felkarolnod minden seggfejet, aki Magyarországot gyalázza?
Igen, Magyarországot, mert mi 2/3-nyi magyarok kedveljük és tiszteljük Orbánt. A maradék 1/3 pedig nem magyar, hanem valami gerinctelen, puhatestű kozmopolita pióca, akikkel csak a világ több, de semmire nem alkalmasak. Még homokzsáknak sem, árvízkor...
EU 2018.04.09. 07:44:53
_most_ 2018.04.09. 07:45:30
Mark Bolt 2018.04.09. 07:55:11
dan72 2018.04.09. 08:03:28
pforp 2018.04.09. 08:04:41
cabeza 2018.04.09. 08:14:49
A videken egy csomo helyen 50+ szazalekok. Tiszta sotet kort idez az egesz a sok megfelemlites, a semleges vagy legalabbis tobbszinu media meglete nelkul. Megy a kormanypropaganda es beszopjak. Ennyit ernek.
Kovetkezo alkalommal orbannak aranyszobrot allitanak adofizetok penzebol es meg tapsikoli is fognak nekik. A felcsuti stadion mar majdnem az volt. Szegyen.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 08:18:00
Falun nem megy a matek látom sötét fiú.
dan72 2018.04.09. 08:22:24
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 08:30:40
Volt programja ?
Ennyi hogy Stop Soros, vagy Stop ENSZ.
Nem az hogy tegyük rendbe az EÜ-t vagy az oktatást, meg a béreket kicsit emeljük, no, inkább a paráztatás, az jött be nekik.
Falusiak pedig megették.
Albánia hozzánk képest Dubai lesz néhány éven belül.
mildi 2018.04.09. 08:31:49
fran7 2018.04.09. 08:37:13
John Oliver véleménye Magyarországról fontos lehet valakinek, de megismerni Pista bácsi meg Julis néni véleményeinek összességéből lehet. Ahogy az Usában a munkáját elveszített Joe véleményéből. Ott is megmosolyogtató, ahogy elbagatellizálták, hogy Trump adóreformjával a legszegényebbek "csak" 600 dollárral kap majd többet egy évben. Nyilván egy megmondóembernek ez nem összeg, de a szegényeknek valóság. És folyamatosan halljuk, hogy Trump magára hagyta szavazóit. Miközben ők nem ezt tapasztalják. S valami hasonló történt itthon is. Nem esik jól a vereség, azt megértem, de talán segít szembe nézni az ellenzéknek és a sajtójának önmagukkal és saját hibáikkal. Mert az ország érdeke a normális ellenzék, a normális ellenzéki sajtó, de a sárdobálás, mint kizárólagos viselkedési minta, nem a normalitás kizárólagos megjelenési formája. Vannak jogos sárdobáló mozzanatok, de nem csak ilyenek vannak a másik oldalon, amire így kell reagálni.
fran7 2018.04.09. 08:41:15
NagyVonalakban 2018.04.09. 08:50:35
Ez van.
Amíg az életszínvonal nem
romlik le drasztikusan
(és valljuk be, köszönhetően a nemzetközi konjunktúrának jobban élünk mint nyolc éve...),
addig marad Orbán.
2020-ra elfogynak az EU-s pénzek,
utána jön a recesszió
(hacsak Orbán el nem adósítja az országot, és hitelből finanszíroz nagy állami beruházàsokat lsd. Paks).
2022 viszont mèg kib@szott messze van..
Neocon 2018.04.09. 08:51:13
Aquincum 2018.04.09. 08:54:43
rosszindulatúdaganat 2018.04.09. 08:55:49
Szakértő? az nem volt 2018.04.09. 09:02:11
Sötét középkor...
Aquincum 2018.04.09. 09:03:31
Igazad van, de az mocskosul nem lesz vicces, amikor megszűnnek az uniós támogatások. Utána szerintem két veszély is fennáll: egy, csődbe megy az ország, kettő, a felcsúti gazember kivezeti hazánkat az unióból. Nem hiszem el, hogy egy ilyen populista faszkalapot és bandáját több, mint kétmillió magyar támogat!
Gleccsertetű 2018.04.09. 09:03:36
a Kutyák és Lovak olvasói 2018.04.09. 09:03:38
a Kutyák és Lovak olvasói 2018.04.09. 09:06:09
jó irány. az ország feléről beszélsz. ebben a csoportban szerepet töltenek be a fiatalok, őket különösen érdemes ignorálni és verbálisan elpusztítani.
Nati Walter 2018.04.09. 09:12:35
Nati Walter 2018.04.09. 09:14:01
Never 2018.04.09. 09:14:24
közösperonos átszállás 2018.04.09. 09:14:28
Extrém magas részvétel mellett 48.49% szavazat. Te tulajdonképpen mijafaszról is beszélsz?
"A maradék 1/3 pedig nem magyar"
Óbazmeg, te nálam nem lehetsz magyarabb sehogy, ly van a vezetéknevemben.
(És bocs, hogy egy, a commenten megjelenő, egybites hozzászólásokat nyomó, 36 hozzászólással rendelkező fikanicket fideszes bértrollként azonosítok, de hát az vagy.)
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:18:28
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:19:21
A 16 évnyi rutin teszi.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 09:20:23
Kórházak nogozona, akit oda bevisznek megmurdel.
Sorosozas mellett foglalkoztatott volna az országgal is, de fontosabb volt számára hogy Mészáros felvasarolja a fél országot, és már külföldön is terjeszkedik.
A világ összes pénze se elég ezeknek.
.megmondoember. 2018.04.09. 09:21:44
Kitalálom. Connelly? Esetleg Lyonel? :)
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:23:34
romlik le drasztikusan
(és valljuk be, köszönhetően a nemzetközi konjunktúrának jobban élünk mint nyolc éve...),
addig marad Orbán"
És azután is.
Több vásárhelykedés nem lesz itt. Az újra összeállt 2/3 nem egyszerű trafikeinstandra lesz fecsérelve.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.04.09. 09:24:58
444.hu/2018/04/09/100-ezer-fovel-tobben-szavaztak-a-fidesz-ellen-mint-a-fideszre
És ebben nincs benne passzív. Ezek azok, akik szavaztak. Ebből lett a fidesz 2/3-ad.
koschwarz 2018.04.09. 09:26:10
Az ellenzék balfasz.
Ez van, ez a magyar valóság.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:26:34
Most legalább alapfokon oktatott emberekkel lehet ugyanazt művelni.
Ergo: picit rosszabb az eredmény, mint a középkorban.
Nbl 2018.04.09. 09:27:25
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:31:26
Az iskolát nem csak muszájból, de "migránst" speciel sosem látott annyósom némethszilárdi szellemi potenciálra beállása jó indikátora volt annak, hogy Viktor "érti a nép nyelvét".
közösperonos átszállás 2018.04.09. 09:33:22
Nem.
Azért nem, mert itthon a Fidesz adóreformjával a szegények nemhogy csak kevéssel többet kaptak volna, hanem semmivel nem kaptak többet, ellenben kevesebbet kaptak.
Trump vagy a Brexit magyarázható a "liberális elitek, elmentek ti a búsba!" attitűd felfutásával, mint ahogy itthon is magyarázható ezzel 2010. A szegényeknek, az alsó(bb) deciliseknek tele lett a tökük az addigi elittel (nem csak a liberálissal amúgy, mindkét helyen keményen megszívták a hagyományos konzervatívok is), és a legkisebb fiúra szavaztak, aki azt ígérte, hogy majd az ő érdekeiket képviseli, nem pedig az elitéit.
A Fidesz 2010-től tényleg az alsó decilisek érdekeit képviselte? Javított a vidéki, alsóbb fokú oktatáson, a vidéki egészségügyi ellátáson, tömegközlekedésen, úthálózaton, munkahelyeken? A szegényeket preferáló adóreformokat vert keresztül az Országgyűlésen?
Mindannyian tudjuk, hogy nem, viszont sőt.
Emellett viszont végtelen mennyiségű pénzt felhasználva és hatalmával visszaélve elérte, hogy ezek az emberek (szinte) csak az ő szavát hallják meg. Bocs, a választási szabályokat is újravarázsolta, Münchausenként, saját hajánál fogva húzta fel magát kétharmados szintre. Ehhez Trump kutyafasza lenne az USÁ-ban.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:33:41
De a dögrovásra mán mégse lehet voksolni _elméletileg_ bármi áron kormányt váltani akaró, amúgy önkioltó ellenzék helyett.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:35:48
Szóval a lehülyézést vedd hízelgő kitételnek.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 09:35:55
Nice try. :-) De nem, ly-nak (illetve ma már sima j-nek) is kell mondani. (Van egy másik kettős betű is amúgy benne, azt is úgy kell mondani, ahogy Magyarországon mondják, de asszem az ly ütősebb metafora.)
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 09:36:23
Az a baj hogy ezzel tisztában vannak, biztos már voltak kórházban az elmúlt 8 évben, de ezek a laposfolhivok lexarjak.
Simán nyert Kósa Debrecenben, pedig ő tényleg kimaxolta amitől egy politikus bukni szokott, ez itt nálunk természetes.
Elios ügy, napnál is világosabb, és semmi se történik.
Over az országnak.
négyláb 2018.04.09. 09:36:33
fran7 2018.04.09. 09:37:23
S a lényeg, amíg az index és a többiek kritikája nem tartalmazza azt, hogy a másik oldalnak miben van igaza a saját szempontjából, tehát nem végzi el az ellenzéki sajtó a munkáját és csak sárdobál, addig a jogos kritika is le fog peregni,, mert az lesz a kérdés, kinek akarsz hinni jobban. Annak az üzenetnek, hogy Magyarország jobban teljesít, a magyarok különlegesek, alapjában minden rendben van.Vagy annak az üzenetnek, amit itt a c:c-én is olvashatsz, hogy mi csak provinciális senkik vagyunk, akiknél még John Oliver véleménye is fontosabb rólunk a valamely amerikai adón, mint amit mi gondolunk, mert még jogod sincs azt gondolni, amit gondolsz és te csak troll lehetsz, ha jelzed azért az éremnek más oldala is van. Erről szólt a sokszor felemlegetett nem leszünk gyarmat felirat a Békemeneten. Ami vicces, mert a balliberális oldal épp ezt szajkózza, hogy nem lehetünk más mint gyarmat és mindig hangosan köszönjük is meg ezt a nagyszerű lehetőséget. Csak az EU és az USA kivételével minden gyarmattartó birodalom tudta, hogy nem kezelheti csupán gyarmatként az amúgy leigázott országot. És ha nem csepegtet valamit nekik cserében, akkor az amúgy a gyarmati lét előtt sokkal rosszabbul élő ország is lázadozni fog. S annak felismerése sem sikerült, hogy az EU-s pénzek nem arra jönnek, hogy az ország felzárkózzon, hanem a Brüsszelben ilyen-olyan multicégektől és azok számára kilobbizott teljesen lényegtelen és az ország számára indifferens és értéktelen dolgokra. S ezért nem zavarta az embereket az EU-s pénzek elsíbolása, mert az egy magasabb szintű korrupció révén érkezett az országban és abból már bőven levették a sápot az igazi nagyfiúk. Csak ugye erről nem olvashatsz, mert minden sajtóhatalom az ilyen óriáscégek kezében van. Az emberek nem hülyék, hiába térkövezi le az EU a falu főterét, ha munkahelyet meg nem tud teremteni a falu. Az a végtelen összeg, amit az EU-nak befizetünk.így kidobott pénznek tűnik és Ludas Matyinak kell visszavennie. Nem kell a másikkal egyetérteni, de lesöpörni érvek nélkül a véleményét az ide vezet. A Fidesz is ebbe bukott bele 2002-be.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:41:41
Over az országnak."
Ha volnék egy fehérgalléros tolvaj, ilyen következmény(telenség)ek után már látszatpályázattal se fárasztanám magam, a gagyi eszközökre és ócska munkára fordított felesleges kiadásról nem is beszélve. Utaljon a pénztáros és mindig legyen kinn valaki ellen uszító plakát!
káposzta 2018.04.09. 09:43:46
RobertJ 2018.04.09. 09:45:14
Annyit szeretnék itt elmondani, hogy bár a Fidesz kampány nagyon éretlen volt (és undorító) és valószínűleg mondvacsinált problémákon alapult, tiszteletben kellene tartani a választási eredményeket és nem rossz vesztesként mindenkit lehülyézni, aki esetleg nem egy teljesen vállalhatatlan ellenzéki pártra adta le a voksát.
Nem is a választási rendszer a hibás, amely állítólag a Fidesz javára lejt. Ha egy kormány alkotmányos többséget szerez, és ennek segítségével más választási rendszert alakít ki, akkor sajnos az teljesen legitim, a néptől kapott felhatalmazást erre is. Nem kellene évek óta azon rágódni, hogy milyen szemét dolog volt a Fidesztől az új választási rendszer, hanem igyekezni a saját pályájukon megverni őket. A siker egyik kulcsa a körülményekhez való gyors alkalmazkodás. Mivel ez nem igazán van jelen az ellenzéknél, ezért teljesen irreális volt, hogy esetleg "rendszerváltás" történjen.
A harmadik gondolatom, hogy ha választhatnék is Magyarországon, valószínűleg nem választanék. Egyrészt azért, mert a Fidesz kampánya nevetséges volt és megalázó, másrészt pedig azért, mert az ellenzék teljes mértékben vállalhatatlan. Nagyon meg tudom érteni a választások előtti elkeseredettséget, mert, legalábbis számomra, a jelen körülmények közt az emberi méltóságom elvesztését jelentette volna az urnához való lépés. Nem lehet az embereket a végletekig arra kényszeríteni, hogy a kisebbik rosszat válassza.
Remélem senkit nem bántottam meg, nem állt szándékomban, csak próbáltam a saját gondolataimat megosztani Veletek, kívülállóként.
Dr. Tom 2018.04.09. 09:47:13
Bementem reggel a CBA-ba és sehol nem volt a 2/3-os árcsökkentés.
Akkor engem most átbasztak?
Milka1315 2018.04.09. 09:50:41
flokifloki 2018.04.09. 09:51:22
bukott madonna két nagy didivel 2018.04.09. 09:52:16
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:55:43
Sajnos. Taktikátlan pártok nem bízhatnak abban, hogy majd a taktikus szavazók mindent megoldanak.
Egyébként minden pártnak térden állva kéne megköszönnie a helyzetszülte kényszerből, minden meggyőződés ellenére rájuk adott voksokat, és kanosszát járnia azért, mert többre 8 év alatt sem volt képes, mint egymás oltogatására.
Lajos Kovács tanaka 2018.04.09. 09:57:03
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 09:57:53
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 09:59:28
Kisebbik rossz?
Te egyáltalán követted mit művelt 8 év alatt a nagyobbik rossz?
És így se mennél el választani?
Egyáltalán minek írsz ide ha nem is szóltál volna bele a választásban az x-eddel?
Kánikula 2018.04.09. 10:00:05
RobertJ 2018.04.09. 10:04:41
És így se mennél el választani? - kit kellene választanom?
Bryan élete 2018.04.09. 10:05:32
tudorka, tudorka, kicsit nézz utána, hogy miből is jön össze ez a kétharmad.
Az ellenzéki pártok több, mint százezer szavazattal többet kaptak, mint kedvenc csüngőhasúd, de a választási törvény értelmében szinte csak egy/egy ellen tudná bárki legyőzni.
Ez azért nem akkora truváj, ha így vesszük.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 10:07:23
Az MSZP-DK (és a korábbi SZDSZ-es csapattársak) félig-meddig az ölébe hullott Simicska által ez az adó, de maguk úgy ülnek a magán- és pártvagyonon és annyira nem látszanak érteni, hogy ez miért kevés, mint akik nem a XX. században nevelkedtek.
Thunder_th 2018.04.09. 10:08:22
,, 2018.04.09. 10:08:50
Szóval nincs olyan topik, ami működne, talán ha kibasznának bennünket az EU-ból (nem fognak), az talán elég ütős lenne.
A fideszes médiának természetesen rohadt nagy szerepe van a propagandaterjesztésben, de érdekli az ellenzéket annyira a vidék, hogy esetleg itt is aktivizálják magukat? Nem.
A fideszes kommunikációt lehet szidni, de amúgy zseniális, éppen ezért bosszant annyira, mert tudom hogy mennyire gusztustalan, de egyben zseniális. A kerítésvágós-sorosos plakát akkora telitalálat volt, hogy díjat érdemelne, sajnos.
Az ellenézéknek pedig szabad kirúgnia az eddigi kommunikációs szakértőit és keresni jobbat. Én mondjuk kapásból kirúgnám azt, akinél egy beszédtervezetben benne van a "jogállamiság" és "alaptörvény" "európaiság" stb. szavak, mert aki azt hiszi, hogy ez üti a migránst a szavazók nagy részénél, az a hülye.
nemecsekerno_007 2018.04.09. 10:09:36
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 10:12:14
Tegyük hozzá, hogy annak a csüngőhasúra adott voksok szignifikáns része is olyan választóktól érkezett, akik az ország sorsába a partoldalról pofáznak bele, de egy kölykük nem fog magyarországi iskolába járni és a mandulájukat sem itt fogják kivenni - de még csak az ellopott eus apanázsok miatti büntetéseket sem velük fizettetik ki.
Magasztos jelzőkkel illetett kibicek, akiknek semmi se drága.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 10:12:57
A választás lényege a vélemény nyilvánítás, az hogy nem szarod le azt amit az országgal tesznek.
Tetszett az elmúlt 8 év amit a kormány művelt, kormányzás címszó alatt ?
Ha igen a fideszre szavazol.
Ha nem tetszett, mert szétlopták az országot, és ezt a fideszesek is tudják, akkor a kisebbik rosszra szavazol, mert a voksoddal kifejezed a véleményed, hogy nem a fidesz mellett állsz.
Európában egy kormány nem lopta így szét az országot mint ezek, Putyin a mérce és Erdogán.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 10:13:40
De hát egyet már kapott is.
Vagy ezt úgy érted, hogy te meg ő csak lebegtek itt a plebsz fölött, és minden nektek adott válasz per def nem mértéktartó, ergo nem is méltó a reagálásátokra? Csak mert reakcióra speciel azóta is hiába várok (pedig te is, ő is azóta írtak már ide).
fran7 2018.04.09. 10:14:03
nemecsekerno_007 2018.04.09. 10:14:15
közösperonos átszállás 2018.04.09. 10:16:01
Szóval az ellenzék a hülye, mert nem lopott magának tévét, rádiót meg napilapot, illetve hagyta, hogy amije van, azt törvénytelenül és erkölcstelenül kicsavarják a kezéből.
(Mivelhogy rádiót például lopott, úgy hívták, hogy Neo FM.)
közösperonos átszállás 2018.04.09. 10:17:11
Azt ugye tudod, hogy most mondtad, hogy ha valaki saját magához passzintja a választási szabályokat, az per def antidemokratikus?
histar007 2018.04.09. 10:18:50
Attól mert csak a pénzérme egyik oldalát nézed, attól még ott a másik is. Ha a világot nem a nagykörúton belüli álláspontból próálnák elképzelni, akkor nem lett volna ekkora a bukta. De minél nagyobb szám van írva az útmenti kilométerkőre, annál vastagabb volt a középső ujj a ballipsiknek. Ezen 8 éve, 4 éve és tegnap óta is el kellett volna gondolkozni. Most sem sikerült...
fran7 2018.04.09. 10:26:13
Másrészt amíg abban nem tudtak megegyezni, hogy ne legyen ilyen sorbaállás az átjelentkezőket fogadó választási helységekben addig azért mindkét oldal hibás abban, hogy ilyen a választási rendszer és nem lehet javítani rajta. Ha a magyar politikai elit hajlandó lett volna arra, hogy folyamatosan finomítsa a választási rendszert, ahol minden oldal nézőpontjai érvényesülnek valamennyire, addig csak az erő politikája fog működni. Ennek fel nem ismerése a politikai elitünk bűnei közé tartozik.
Kánikula 2018.04.09. 10:27:56
Marika néni: - A 19500 több, mint a 4 nem? X az MSZP-re bumm..
ez jól beégett a Fideszbe, de az ellenzéki oldalon senki nem tanult ebből ezek szerint.
Az ölelkezős plakát odab@sz legtöbben igazinak gondolják. és amikor a tiszabői romák is a migránsoktól félnek, akkor lehet tudni, hogy ez bizony működik.
,, 2018.04.09. 10:30:13
,, 2018.04.09. 10:32:34
RobertJ 2018.04.09. 10:32:57
Ami pedig az ellenzéket illeti, semmiképpen sem szavazhatnék olyanra, aki pl. Gyurcsánnyal bármiféle szövetséget hajlandó kötni. Ő sem változik, ahogy az MSZP sem. A Jobbik egy szélsőjobbos pártból lett hirtelen macskával szelfizős FB hőssé, az LMP-ből elment a számomra talán egyetlen hiteles ember (ezzel is megőrizve hitelességét), a Momentumból még talán lehet valami, de egyelőre csak pár lelkes és tapasztalatlan fiatal, nem győztek meg.
Végezetül pedig, senki olyan hatalmi játszmájába nem vagyok hajlandó belépni, aki tudatosan polarizálja a társadalmat.
Tiszteletben tartom a véleményed, de nem fogsz meggyőzni.
sírjatok 2018.04.09. 10:35:01
Vezényelem:
- Csaltak!
- De úgyis tönkremegy az ország! (bár az utóbbi évek nem ezt mutatják, de tuti :D)
- De kivezetnek az EU-ból! (már 4-8 éve is ez volt a duma, Orbán ma reggel jelentette ki ismét, hogy erős EU-t akarnak)
- De buták az emberek! (Hú ez mindig célravezető taktika, lehülyézni az ellenfelet)
- De többen szavaztak Orbán ellen, mint mellette! (De még többen szavaztak Vona ellen, még annál is többen Karácsony ellen, Gyurcsány ellen, stb)
Hajrá lipsik, majszoljátok a "narancsos buktát" :D
Meg ha ezen túlvagytok, akkor esetleg vehetnétek egy nagy levegőt és beláthatnátok, hogy nem lesz apokalipszis, nem lesz csőd, nem lesz EU-ból kilépés, lesz helyette egy olyan politikai rendszer amivel esetleg nem értetek egyet. És ez nem armageddon, ez a világ működése,
4 év múlva lehet újra próbálkozni, addigra hátha sikerül egy normális ellenzéket összehozni.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2018.04.09. 10:39:57
A "vidéki bunkók" döntése sokkal racionálisabb (ésszerűbb), gyakorlatiasabb, mint a tiétek. Az ország gazdasági helyzetével összhangban van. Ti csak a saját téves utatokra tévedtetek, és nem vagytok hajlandók gondolkozni. Igazából ti vagytok korlátoltak. Olvasgassatok sűrűn gazdasági statisztikákat és nem az érzelmeitekre hallgassatok, akkor megértitek ezt a választást. Felszabadító érzés lesz, megígérem.
Csak gondolkozzatok!
közösperonos átszállás 2018.04.09. 10:47:33
Melléduma; azt mondtad, hogy akik nem saját maguk akarnak idomulni a választási rendszerhez, hanem a választási rendszer idomulását szeretnék hozzájuk, azok nem értik a demokrácia lényegét.
Ott van fönt.
Egyébként az számomra nem is kérdés, hogy a Fidesz messze áll a demokratikus párt fogalmától, csak meglepődtem, hogy szerinted is messze áll. :-) Persze csak belekavarodtál, véletlenül írtál ilyet (bár a logikád kristálytiszta), most meg próbálod elmagyarázni, hogy az nem is az.
De, az.
Ez a fickó épp társasjátékokról beszél (jó interjú amúgy is), kurva találó: magyarnarancs.hu/lelek/ugy-nyerj-hogy-legyen-kovetkezo-parti-83019/?orderdir=novekvo
"MN: Azt szokták mondani, hogy a játék azért is jó, mert megtanít veszíteni.
JJ: Sokkal fontosabbnak tartom, hogy megtanítson nyerni. Ma Magyarországon az emberek nem tudnak nyerni. A győztesek mindent letarolnak, és igyekeznek elintézni, hogy soha többé ne kelljen megmérkőzniük senkivel."
Amennyiben politikán és demokrácián azt értjük, hogy mennyire hatékonyan tudjuk a sárba taposni az ellenfelet, akkor valóban a Fidesz a legnagyobb demokrata, jól csinálja. És persze akkor annak idején az MKP is az volt (az MSZP-SZDSZ pedig, hogy nem rajzolta át a körzethatárokat egyszerű többséggel, csak idióta), most pedig Mészáros Lőrinc a legjobb kapitalista itthon, Simicska viszont egyik napról a másikra lett zseni üzletemberből segghülye.
"Másrészt amíg abban nem tudtak megegyezni, hogy ne legyen ilyen sorbaállás az átjelentkezőket fogadó választási helységekben"
Amellett, hogy ez is csak melléduma, milyen megegyezésre gondolsz? Ez a Nemzeti Választási Iroda hatásköre, nincs kivel megegyeznie, és mint neve is mutatja (meg persze a korábbi döntései), csontfideszes. Ami sort látsz, azt bizony a Fidesz-kormányzás színvonala idézte elő, és magától értetődően semmi köze a választási rendszerhez (ami egyébként megint teljes egészében Fidesz-termék), ez egyszerű lebonyolítás.
"Ha a magyar politikai elit hajlandó lett volna arra, hogy folyamatosan finomítsa a választási rendszert, ahol minden oldal nézőpontjai érvényesülnek valamennyire"
Gondolom, tisztában vagy vele, milyen átalakítási javaslatok voltak eddig, és azzal is tisztában vagy, hogy mely kormányok tárgyaltak kizárólag az erő pozíciójából. (Na jó, itt a többes szám, az kicsit erős.)
2018.04.09. 10:49:54
Mi leszünk a következő bulgária / venezuela.
2018.04.09. 10:54:42
Nem véletlen szólítják már most elvtársaknak a fideszes pártvezéreket. Ez kell, ezt kapják, de én nem fogom kifizetni a hülyeségüket.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 10:55:53
Ezt erősen kétlem.
A pálya azért lett lejtősre építve a levelező tagozatú HT szavazatokkal és a korlátlan mennyiségű és minőségű kamupárt lehetőségével, hogy ne kelljen izgulni. Idén mégis izgalom lett belőle úgy, hogy a tábort (amelyben pont ugyanúgy van akárhová csapódó nincstelen jajmennyitadnakista, mint kézkezetmosó kliens) semmiféle sérelem nem érte (utóbbi helyzet automatikusan változni fog, amint a GDP-t érdemben jelentő eus források apadnak).
Ahogy az előző választási szisztéma veszélyeire kitalálták a jelenlegit, a jelenlegi méregfogának kihúzása sem fog sokáig váratni magára.
Orbán, de általában a Fidesz nem az a karakter, aki ilyen impeltinenciát padlóla lökés és gladiátolképzőbe küldés nélkül eltűr.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 10:57:12
" Végezetül pedig, senki olyan hatalmi játszmájába nem vagyok hajlandó belépni, aki tudatosan polarizálja a társadalmat. "
Nyilván jobb lesz páholyból nézni hogyan építi Vitya az illiberális államát, mert az önérzetedből nem engedsz.
Jobb a 2/3 mint egy 2 x a papírra ?
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 10:58:43
Nem felejtették el, csak akkor huszonharmincévvel fiatalabbak voltak, és ki ne gondolna vissza nosztalgiával arra az időre, amikor még 10-20-40-60-70 éves fiatal volt... Hogy emellett a tévé még be is mongya, hogy az Ancsát meg fogják erőszakolni... nehogy már jó legyen az Ancsának!
közösperonos átszállás 2018.04.09. 10:59:23
Ó persze, hiszen az nem lehet, hogy a Fidesz-média zárja a "vidékieket", akármit is jelentsen ez (hanyassal kezdődik az irányítószámod egyébként? Nekem 6-ossal), ha nem is elefántcsont-, de mindenképp toronyba. Fel sem merül, hogy a Fidesz arra törekedjen, hogy ahol csak lehet (és vidéken, lássuk be, könnyebben lehet), az ő szava hallatsszon, és másé minél kevésbé/egyáltalán nem?
Valójában megjelenési lehetőség nélkül teljesen mindegy, egyébként meg tudná-e szólítani a "balos pártelit" (de gyakorlatilag bárki) a vidéki szavazókat. Mert Nem Hallatszik El Hozzájuk a Szavuk. Amíg Karácsony Gergely nem csönget be minden Kádár-kockába, hogy "Csókolom bazmeg, Karácsony Gergely vagyok és eszembe se jut lebontani azt a szaros kerítést.", addig az érintett háztartások 80+%-ában meg lesznek győződve róla, hogy ő le akarja bontani a kerítést. Miközben nem, nem akarja (senki se akarja, főleg mert ha már megvan, hülyeség lebontani), de a Fidesz lopott magának médiát, ahol ezt a hazugságot nyomja, az ellenzék nem lopott magának médiát, ahol elmondhatná az igazat, az NVB meg úgy határoz, hogy tulajdonképpen hazudni is szabad a kampányban, mert tecciktudni a kampány, az ilyen.
Az nem kérdés, hogy az ellenzék nem tudta megszólítani a vidéket, de az sem kérdés, hogy a Fidesz elintézte, hogy ne hallatsszon odáig a hangja. (SZVSZ ez még innen van a választási csaláson, habár a tiszta választáson meg már túl.) Innentől irreleváns, hogy de ha a Fidesz nem intézte volna el és odáig hallatszott volna a hangja, akkor vajon mit mondott volna.
Behaton 2018.04.09. 11:00:50
Bármennyire is nehéz megemészteni, tudomásul kell venni, hogy a megoldás az ellenzéki oldalon keresendő. A Fidesz ne fog megváltozni, a külső tényezőkre mutogatni szánalmas. Az ellenzék ezt megint elbaszta.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 11:02:46
Ez egy olyan szemét rulett, ahol nem csak 0, 00, 000, 0000 van, de a pénzed akkor is ugrik, ha nem teszel tétet.
Akkor már inkább teszek - így is utálhatom, és tudhatom, hogy a szerencsejáték öl, butít és Vajnát gazdagítja.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 11:03:20
MKKP. Több, mint másfél %. Egyébként a fél videó róluk szól.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 11:07:09
Ez egyébként konkrét hazugság, a "baller" (whatever it may mean) törzskommentelők egy lájtos Fidesz-győzelemben reménykedtek. Én személy szerint egy kényszerű Fidesz-Jobbik koalícióról álmodoztam, de tudtam, hogy azért az irreális.
Ja, és azt is tudni lehetett, hogy a 62-65%-os részvételen felül megjelentekről semmit nem lehet tudni, így az már jelenthet bármit. Ez is elhangzott többször a blog.hu-n.
"Továbbra sem találják azt, hogy mivel lehet megszólítani a bizonytalan, az otthon maradt és nem vérfideszes szavazókat."
Még egyszer: valójában teljesen mindegy, hogy mivel, amíg nincs hogyan. Márpedig nincs hogyan, és ebben egyáltalán nem ártatlan a Fidesz, ó, de még mennyire nem az.
Azért eddig te vagy a legközelebb a mai nicetry-díjhoz.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 11:09:28
Amíg sikerül rájönnöm, addig innen vidékről hadd lássam a vidéki ostobát vidéki ostobának - aki az ostobaságát a XXI. században már részben maga választja és nem csak a helyzet szüli neki!
diablo3noob 2018.04.09. 11:11:20
Behaton 2018.04.09. 11:15:14
ze11 2018.04.09. 11:15:33
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 11:18:52
Behaton 2018.04.09. 11:18:59
:D
fran7 2018.04.09. 11:24:02
Irwine 2018.04.09. 11:27:03
fran7 2018.04.09. 11:29:05
Behaton 2018.04.09. 11:30:45
gahan 2018.04.09. 11:31:47
Irwine 2018.04.09. 11:38:02
olcsójános 2018.04.09. 11:41:43
S=klogW 2018.04.09. 11:44:42
külföldrekényszerültem 2018.04.09. 11:45:19
Kulonosen a Fidesz szimpatizansokhoz szol az egyszeru keresem:
Mutasd/mutassa be nekem a következő személyeket 10 mondatban, saját véleményt kérek nem linket.
Egyetlen szabály: csak az illetőről szabad beszélni összehasonlítás nélkül. Ami érdekelne különösen: Ki ez az ember MA? Mit vársz tőle a JÖVŐBEN?
Németh Szilárd
Mészáros Lőrinc
Rogán Antal
vagy tetszolegesen valasztott top-káder.
Időről időre felteszem a kérdést, de kezdem nagyon unni, hogy válasz sohasem érkezik. Talán most...
Hajrá!
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2018.04.09. 11:47:14
Menjel el szavazni, mondjak. De kire? Ezekre? A sok szerencsetlen, korrupt bajcsinalora itt is es ott is?
Akarki gyoz, igy is , ugy is szar az orszagnak.
A szavazasnal egy kinosabb dolog ez a video volt.
Lehet, hogy egyoldalu , de eros igazsagtartalma van es megrazo gorbetukor az orszagunkrol, a kotkodacsolo csucsponttal, amin nem tudod, hogy rohogj, vagy sirjal.
Ma reggel neztem meg, es szetegett a pofam. Eloszor nevetettem, aztan atfordult sirasba.
Atkozottul sajnalom Magyarorszagot!
Sajnalom, hogy ilyen rohadt balszerencsesek vagyunk evszazadok ota. Mintha el lenne atkozva ez a nep minden szempontbol.
Buta, vezetheto birkak vagyunk.
BotloB 2018.04.09. 11:51:52
Az érvénytelen szavazásak/nem szavazásnak egészen addig volt értelme, ameddig létezett az 50%-os érvényességi küszöb. Addig az érvénytelen/nem szavazással ki tudtad fejezni, hogy a választható lehetőségek közül számodra egyik sem megfelelő.
Ennek a megszűnésével kialakult egy olyan helyzet, hogy ha nem szavazol/érvénytelenül szavazol, annak nincs politikai üzenete, a kialakuló eredményt érdemben nem tudja befolyásolni.
Glázser Bozsó 2018.04.09. 11:53:58
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2018.04.09. 11:54:21
ja, inkabb megse.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 11:56:30
Biztos ismered a viccet a medencébe húgyozásról; na, pont erről van szó, hogy más kormány (akár előző, akár következő) nem a trambulinról.
Másképpen közelítve: kérlek, nevezd meg valamelyik korábbi kormány Mészárosát-Tiborczát-Vajnáját.
"van akit meg az érdekel, hogy a következő négy évben biztosan nem lesz itt állami szinten képviselve pl a buziházasság, a gender-ideológia és ezekhez hasonló ocsmányságok, ugye kedves LMP, Momentum és társai. "
Ó, hát perszepersze.
Bobby Newmark 2018.04.09. 11:57:57
HellsAngel 2018.04.09. 11:59:23
Nem szeretnek itt lenni, amikor rosszra fog fordulni az ido. Tanulni itt soha senki semmibol se fog es mindig a gonosz Soros (vagy egy tetszolegesen behelyettesitheto masik ellensegkep) lesz a hibas, a csicska kozmunkasok vegtelen serege meg majd csapol, es orul neki, hogy kilopjak a szemet. (Azert a csekely oromert cserebe, hogy felmondhatja a kormanypropaganda eroszakos lozungjait a nala gyengebbeknek velteknek.) Ebbol a "kuss, hulyegyerek" kulturabol is inkabb kinoni szeretnek, mint belenoni. Tudom, hogy van, aki ebben lubickol es ebben erzi jol magat, nincs veluk semmi bajom, sok szerencset nekik a tartalmas elethez. "Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belőle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény visszanéz rád."
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 12:03:24
Jó választást mondjak ?
3 választásod van
1. Elmész választani és a fideszre szavazol
2. Nem mész el, ezzel is a fideszre szavazol
3. A fos ellenzék közül azt választod ami annyira nem gáz, pl Momentum.
Pl aki nem veszi komolyan a politikát az meg a Kétfarkúkutyára szavaz, de legalább az is elment szavazni .
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 12:04:35
Valószínűségszámítás volt: a 100%-os maffia a 100%-os káros következményekkel volt az egyik oldalon, a másikon pedig balfaszok kisebb valószínűségekkel.
Aki aszondja, hogy ezért nem éri meg voksolni, az valószínűleg rákosan műtétbe vagy kemoterápiába sem megy bele, hiszen milyen megalázó választás már az, az önérzetére valamit adó ember nem alacsonyodik le addig.
A balsorsot szentségelni több eséllyel kecsegtet.
RobertJ 2018.04.09. 12:06:00
Ez egy erősen lesarkított megfogalmazás. Ha nem szavazok valakire, akkor eggyel kevesebb szavazatot kapott a lehetséges szavazatokból. Ennél többet a jelen körülmények közt nem tehetnék tiszta lelkiismerettel. Ugyanakkor, ha valaki meggyőződésből választja az egyik vagy másik pártot, azt tiszteletben tartom. Így, mint már az elején leírtam, azt is tiszteletben tartom, ha a népesség "nagy" része saját meggyőződésből mégis ezt akarta. (tudom, hogy matematikai értelemben véve nem a nagy része, de mint a legelején leírtam, mindenki tisztában van a választási rendszer szabályaival, nem kellene már emiatt siránkozni lassan nyolc éve) Ja, és ezt a kérdést részemről ettől a ponttól fogva lezártnak tekintem.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 12:07:36
Kíváncsi vagyok, mennyire puhul fel a következő napokban, hetekben.
index ISIS Al kaida mind CIA projekt 2018.04.09. 12:07:58
A CIA már a Show Biniszbe volt kénytelen visszavonulni, annyira átlátszóak
- a fedett "újságírói"
- mérsékelt fegyveres lázadói
- NGO- nak álcázott hálózati szervei
- salisburyi macska- és tengerimalac mérgező hamis zászlós akciói
www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/03/27/302CNN_Fake_News.jpg
Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 12:10:12
közösperonos átszállás 2018.04.09. 12:10:24
Itt nem arról van szó, mit hogy könnyebb feldolgozni. :-)
Bontsuk ketté a dolgot. Az első felére, miszerint tényszerű tévedésed volt a kommentelők többségéről, ha jól látom, szemérmesen nem reagáltál, ugye? Ha így van, ejtsük nyugodtan, tévedtél, van ez így.
A másik, hogy mégis, szerinted mi volt hallható falun-kisvárosban mondjuk migránstémában? Kicsit specifikusabban, a kerítés lebontásáról.
A kormány és a Fidesz (ez ugye ugyanaz, pont mint a szocializmusban, nahát) azt nyomta, hogy Vona-Soros-Karácsony-stb. együtt akarják lebontani.
Az ellenzék (egyesével, de egyhangúlag) azt mondta, hogy nekik aztán eszük ágában sincs.
Mit gondoltak szerinted a népek erről a témáról falun-kisvárosban-vidéken?
Van-e ebben szerepe annak, hogy a Fidesz a világ összes elképzelhető kommunikációs csatornáját felhasználta, miközben az ellenzéket ebben ahol csak tudta, gátolta? (És ugye mindkettő ténykérdés.)
Hogyan változtathatna ezen az ellenzék 2022-re? (Mert épp ezt ajánlottad neki.) Milyen reális forgatókönyve lehet szerinted az ellenzéknek, hogy 2022-re (sőt, már jóelőtte) saját, országos sugárzású tévéje/rádiója legyen? Vagy hogy a közmédiák ne úgy nézzenek ki, mint hogyha folyamatosan villogna a sarokban, hogy "élőben a Fidesz-székházból"?
Honnan szerezzen az ellenzék bejáratott megyei napilapot úgy, hogy azt meglepő módon vonakodik majd kitömni a Szerencsejáték Zrt hirdetéssel? (Ez nem légből kapott példa amúgy, pontról pontra megtörtént Neo FM-Class FM viszonylatban.)
Hogyan kellene megszólítania az ellenzéknek a vidéket, ha a Fidesz szisztematikusan, erőből, időnként törvénytelenül törekszik rá, hogy az ellenzéknek ne hallatsszon a hangja? (A Fidesz természetesen országosan próbálkozik, csak falun-kisvárosban könnyebb a dolga, nagyvárosban-Pesten meg nehezebb.)
Ez nem arról szól, hogy nekem mit könnyebb feldolgozni. Ez arról szól, hogy a föntiek miatt szerintem azt láthattuk, hogy a Fidesz-médiaháttér (és az ellenzék-médiaháttér Fidesz által elért teljes hiánya) mennyire gyümölcsöző egy választás során. Természetesen a saját maguk által saját magukra szabott választási rendszer nélkül tolhatnák, de most nem ez a téma.
strangers in the night 2018.04.09. 12:12:11
A tegnap estéről, éjszakáról!!!Számomra 50 évesen a legundorítóbb, az ellenzéki pártok szánalmas magyarázkodása volt,. ha abból indulunk ki, hogy ez az ország többet érdemel, igen valóban többet....egy rendes, rendezett, tisztességes ellenzéket!!!!Amíg ez nem lesz, a világ pénzét mobilizálhatják, akkor is agyonverik őket , akár még 4/5-el is!!!!A fidesz legalább "all in " alapon bedobta a migráns kártyát, a túloldalon az a sok fasz mi a faszt csinált??12 százalékos karácsony üzent Ádernek, örüljön, hogy lik van a seggén és bejutottak a parlamentbe, a 6 %-os LMP-és beszél többes számban, a kurva fajtátokat, azt, tanuljatok meg veszíteni is, az összes ellenzék húzzon el , és tiszta emberekből csináljanak egy rendes szocdem pártot vagy a tököm tudja mit, ezekkel o az esély bármire.Juhász meg az Együtt, bassza meg , meg a 20 ember , akik rájuk szavaztak, menjetek a faszomba!Magyarországon nincs ellenzék, tegnap végleg leváltotta magát, az okok: önteltség, önzőség, kevélység, kompromisszum képtelenség, matek 1-es, ennyi, nem a hazát nézték, hanem csak magukat, tisztelet a kivételnek, akik matekból nem 1-esek voltak és visszaléptettek...Azt kapsz, amit adsz...Ez a banda ezt érdemelte, nem 2/3-ot, 4/5-öt!!!!!
dv79 2018.04.09. 12:16:28
flamer 2018.04.09. 12:17:53
Mármint a Fideszből? Mert az ellenzéknek négy éve is több szavazója volt, mint a Fidesznek, meg most is.
flamer 2018.04.09. 12:19:44
Hát de te írod, hogy ezek hülyék, leszarják az országot, nem értik, hogy mi a baj a korrupcióval - és ezek után kikéred magadnak, hogy lehülyézzék őket?
Bobby Newmark 2018.04.09. 12:24:06
Most gyorsan megcsináltatom az útlevelem, amíg még lehet. Mert kinézem ebből a Geciből, hogy lassan kifelé is lezárja a határokat, mer' nehogy már elmeneküljön előle az, akin uralkodni akar...
közösperonos átszállás 2018.04.09. 12:28:35
Ez így egymás után kurva mókás egyébként. :-) Van kb. három tisza, új, önazonos, értelmes, belevaló fickó az ellenzékben összesen, és vitán felül Juhász az egyik.
flamer 2018.04.09. 12:28:35
dv79 2018.04.09. 12:31:04
a Nanga Parbat rabjai 2018.04.09. 12:32:37
gahan 2018.04.09. 12:32:52
"Valahogy nem vagyok kétségbe esve. Ja igen. Nekem könnyü - megkapom mindig. Bár nem értem miért. 1996-ban egy adidas táska cuccal indultam fel Bp-re úgy, hogy csak Grétát ismertem itt mindössze (aki miatt feljöttem Dunaújvárosból). Tehát mondhatni a nulláról indultam. Fingom nem volt mit fogok csinálni. Csak azt tudtam, hogy vele akarok lenni. Persze mindenki próbált lebeszélni. Mondjuk folyton ez van. Ha valamit akarok, akkor rögtön jönnek és le akarnak beszélni róla. Na mindegy. Sosem hallgattam rájuk - és milyen jól tettem.
strangers in the night 2018.04.09. 12:37:01
Bobby Newmark 2018.04.09. 12:39:21
strangers in the night 2018.04.09. 12:40:34
flamer 2018.04.09. 12:41:09
Bobby Newmark 2018.04.09. 12:42:57
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2018.04.09. 12:44:01
jaj, hagyjuk mar az ideologiat.
elmesz szavazni, mert elhiszed, hogy van valasztasod, mikozben kurvara nincs.
a jelenlegi opciokkal legalabbis biztosan.
ezt a valasztast elore eldontottek a funkcionalis analfabetak/nyugdijasok/szegenyek akik az orszag felnott lakossaganak durvan 75 %at teszik ki.
itt sose volt igazi valasztasi lehetoseg es ezt pontosan tudtak Orbanek is. ezert sem feccoltek klasszikus kampanyba egy percet sem. Pontosan tudtak, a megfelemlites mukodik. meg sokszor annal a keves megmaradt ertelmiseginel is.(amit nem ismersz, attol konnyebb rettegni, azt konnyebb gyulolni)
en ugy adtam meg a sajat valaszomat ket evvel ezelott, hogy magam sem tudtam, hogy ez az valojaban.
kikoltoztem kulfoldre tapasztalni, tudast gyujteni (nem hitelmenekultkent idenymunkakert sorban allva).
gondoltam, majd egy-ket ev, es az otthoni evtizedes, meg az itteni par eves szakmai hatterrel szepen hazamegyek es annak javara dolgozom, ott adozom, hozzarakok a GDPhez.
nos, az elmult ket evnek es a folyamatosan figyelemmel kisert otthoni allapotoknak koszonhetoen egy visszaterovel kevesebb lesz.
legalabbis egyelore biztosan.
es igen, sajnalkozom. oszinten. mert remeny az egyelore nincs. es amikor ez a szitu, akkor jon az, hogy az ember a kozossegi erdekek helyett a sajat egyeni valaszaira kezd koncentralni.
Senki A. 2018.04.09. 12:44:51
Ezért nevezték az eddigi hozzászólók őket hülyéknek (s én is, ha ez igaz). Ennyi.
Gyurikutya 2018.04.09. 12:45:54
Behaton 2018.04.09. 12:46:42
Amit a migráns kampányról írsz, az tényszerűen nem igaz. Itt volt az ellenzék legnagyobb esély, amit nem használt ki. Ebben az esetben, miután látható volt, hogy a szavazók túlnyomó része nem akar bevándorlókat látni, és most mindegy, hogy ezzel milyen bizonyítványt állít ki magáról, az egyetlen ésszerű megoldás az lett volna, ha beállnak a kormány mögé. Támogatják ezt a szart, így ezzel nem kerülnek szembe választóikkal. Ez volt a Fidesz egyetlen fegyvere. A korrupciós botrányaikat, a politikusaik által elkövetett ostobaságokat szorította háttérbe ez a kampány, ami nem lett volna, ha nincs lehetőség arra hivatkozni, hogy az ellenzék nem támogatja a kormányt teljes mellszélességgel ebben. Lehet hivatkozni elvekre, meggyőződésre és tisztességre, de a politikában ezek nem mindig nyerő lapok.
Tényszerűen az sem igaz, hogy elsöprő médiatúlsúlyát használta volna ki a kormány.
Nem őket segítette az ATV, a HírTV, az RTL, a legnagyobb internetes hírportál az Index. A nyomtatott sajtó háttérbe szorulásával a megyei lapokkal úgyis csak törzsszavazóikat érik el. És ez igaz az M1-re is. Az Echo-t meg csak a keményvonalas fideszesek nézik. A Facebook üzenőfalain, a felhasználók által megosztott hírek pedig végképp nem nevezhetők elfogultnak a kormány irányában. Ha már ragaszkodsz ahhoz, hogy a vidéki tuskókat a kormány a hozzáférhető információk elégtelen mennyisége és minősége okán befolyásolta, akkor azt is vedd figyelembe, hogy mennyien szavaztak kis és nagyvárosokban és mennyien nem szavaztak a fiatalok közül, akiknek nem probléma megtalálni a "megfelelő" hírforrást.
Ha pedig az a végső konklúziód, hogy a Fidesz ebben a "rendszerben", ilyen "feltételek" mellett nem legyőzhető, akkor teljesen felesleges panaszkodnod és sóhajtoznod, vagy az ellenzéket sajnálnod, mert az olyan, mintha a természet nem befolyásolható erőit szapulnád. Felesleges...Ha valami reménytelen...akkor...
dv79 2018.04.09. 12:46:54
dv79 2018.04.09. 12:48:02
Erre ment a választ. Ehhez miért nincs köze?
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.09. 12:50:06
Egybites migránsoktól fosó szavazók is tömjék még Orbán zsebét, kidobott pénz ezeknek bármit is befizetni.
Kormány holdudvara sleppje jól el van, ők gennyesre keresték magukat (vannak kb 1 millióan, vagy még többen) az al al al vállalkozók akinek meg épp hogy lepottyan valami meg szívni fognak azokkal is akik Mészárosnak dolgoznak, mert ők is minimálbéren tolják, nem véletlenül tud kivenni ennyi osztalékot.
Csak azt sajnálja az ember hogy a kint melózók haza küldik a pénzt, szüleik meg itt költik el, és még így is kutyába veszik őket, az erdélyiek meg egy kanyit nem fizetnek még is kivan nyalva a seggük, ő az igaz magyar, nem az aki azért ment ki nyugatra hogy ne dögöljön éhen.
Szóval innen tiplizni kell, és majd a fideszesek pengethetik vissza az orosz hiteleket, abba bele is fognak rokkanni.
strangers in the night 2018.04.09. 12:51:31
strangers in the night 2018.04.09. 12:52:30
Wrex 2018.04.09. 12:54:39
2. Hofi is megmondta: A paraszt nem hülye. A paraszt az paraszt. A fidesz ezt megértette, az ellenzék nem.
3. Forrest Gump szerint az a hülye aki mondja. Az ún. "demokratikus" ellenzék négy éve (és azelőtt is) csak arra volt képes, hogy szakmányban mocskolja a magyarokat - azokat a magyarokat, akiknek a szavazatát most szerették volna megkapni. Négy éve sem jött be (és azelőtt sem), de azért juszt is ugyanúgy nyomatták. Akkor most ki is a hülye?
4. Ami feljebb is elhangzott: nagyon sok kommentben egészen konkrétan az volt tegnap, hogy mostaztán jólleváltják afideszt, merthogy a nagyokosok aszonták hogy a magas részvétel az ellenzéknek kedvez. "közösperonos átszállás" jól le is hazugozta az illetőt, ezzel remekül leképezve az átlag ellenzékit: tökmindegy hogy valóság anyánk mekkora sallert ad neki, eszébe nem jut hogy neki kéne idomulnia a valósághoz, inkább a valóságot próbálja magához idomítani. Pont mint a kommunisták. Nekik se jött be.
5. "külföldrekényszerültem" fentebb jött egy "10 mondatban mutassa be" dumával. Nekem sokkal egyszerűbb kérésem van: 1 azaz EGY mondatban mutassa be hogy mit tett volna az ellenzék ha hatalomra kerül. Segítek: semmit. Ez az undorító, magyarellenes, öntelt, nagyképű, hipokrita, hazudozós banda egy szobabiciklit nem tudna elkormányozni, nemhogy egy országot. Különösen hogy ismét bebizonyosodott: fingjuk nincs arról hogy hogyan lehet megszólítani a "mucsai" "ostoba" "náci" stb. vidékieket.
6. Az előző választáson a fidesz nem nyert ennyivel. Azóta kihullott egy rakás idős aki nem használt netet és felnőtt egy rakás fiatal aki viszont igen. Márpedig a neten - az index szerint is - masszív libtard médiatúlsúly van. Az ellenzék ennek ellenére még nagyobb sallert kapott. Úgyhogy, drágaszíveim, abba kéne hagyni ezt a nagyképű pöffeszkedést, BESZÉLNI a szavazókkal (=nem leugatni) és MEGÉRTENI (=nem lehülyézni/nácizni/rasszistázni/stb.) őket. Már nagyon régen megfogalmaztam (és mások is): ameddig ez az ellenzék ilyen kretén, csak az lesz a kérdés hogy kétharmad-e vagy sem. És lám.
7. Tessék megnézni az iszlámot. Ők sem azért tartanak ott ahol, mert pöffeszkedve nagyképűsködtek. Hanem szép csendben beszivárogtak, megismerték és kihasználták a létező rendszer gyengeségeit, és most hogy már egyes nemlétező no-go zónákban már többségben vannak, simán átvették az uralmat. Hamarosan egész városok kerülnek az uralmuk alá (ld. London a muszlim polgármesterével, akinek saját szavai szerint is a terrorista merényletek hozzátartoznak egy multikulti város életéhez és ezt el kell fogadni)(vagy ld. Németország, ahol az egyik öngyűlölő sötétzöld képviselő kijelentette hogy nemsokára már nem a németek lesznek többségben ott, ÉS EZ ÍGY VAN JÓL), később egész országok. Lehet ezt letagadni, de ezzel csak azt bizonyítjátok hogy semmit nem tanultatok a történelemből (sem).
cabeza 2018.04.09. 12:56:23
közösperonos átszállás 2018.04.09. 12:58:10
Azt ugye tudod, hogy ez minimum az igazság minden részletének nem-kibontása?
Na persze, jobban belegondolva biztos megverte a feleségét, hiszen a Habony-média miért hazudna egy ellenzékiről. Egyáltalán, a Habony-média és a hazugság, a megtestesült oximoron.
" a balhéi az meg a többi?"
Balhékon azt érted, mikor Rogán feljelentette a kijelentései miatt, de annyi vér már nem volt a pucájában (már Rogánnak), hogy a tárgyalásokra is eljöjjön?
"20 ezer ember kért a programjukból"
Így van. Pont ezért vagy egy vicc azzal, hogy majd jöjjenek értelmes új arcok, alapítsanak új ("rendes", ez mit akar jelenteni amúgy?) pártokat, és akkor majd nyerhet az ellenzék. Persze elvben lehetnek olyan emberek, akikről még annyit sem sikerül előásni/hazudni, mint Juhászról, egy részük még talán hajlandó is politikai pályára lépni új formációkban, de mi a franctól nyernének? Karácsony talán nyert?
,, 2018.04.09. 13:01:13
Tata_ 2018.04.09. 13:02:14
1. Egykulcsos adó; sokan jól járnak vele. Aki nem, az jobbára nem érti, hogy mi is ez.
2. Sajtó. Ha valamit gyakran az ember arcába tolnak, akkor berögzül az egyszerű embereknél. A média nagy része vidéken narancs. Jobbára a mi pénzünkből, az eszem megáll.
3. Korrupció. Ez egyszerű: "mindenki lop, aki a kondér mellé kerül. Akkor már maradjanak ezek, mert megszedték már magukat, talán többet forgatnak vissza a kisembernek. Ha új jönne, akkor megint lopnának mindent, ami nincs lerögzítve."
4. Félelem I. Vidéken a közhivatalokban mindenhol pártkáder van kinevezve, általában nem is értenek hozzá, de nem baj, a lényeg, hogy jó állás legyen hatalommal. Kockáztasd a megélhetésed, hogy ellene szegülsz? Felejtsd el, nyelünk nagyokat, beállunk a sorba, mert nem merünk fellépni ellenük.
5. Félelem II. Gyurcsány??? Te jó ég, akkor inkább maradjon a Fidesz, mint a "nem csináltunk semmit 4 évig", "ilyen böszmeséget Európában még nem csinált senki, mint mi", "hazudtunk reggel, délben és este" Feri.
6. Félelem III. Megölték (..., Floridában, Berlinben, Londonban, ...), megkínozták (Indiában, Irakban, Thaiföldön...), megerőszakolták (...Münchenben, Riminiben, Párizsban,...), felrobbantották (...Irakban, Afganisztánban, ...). Gyakorlatilag félelembe hajszolják az embereket az ilyen jellegű hírekkel. Ebből következik a "régebben minden jobb volt", illetve a "rendnek kell lenni itthon, ha nem akarunk az országból egy kurva nagy no-go zónát". Melyik párt kampányol ezzel?
7. Mi az alternatíva? MSZP? DK? Ne már, volt lehetőségük, de kinyírták az országot. Karizmatikus vezető közülük? Nincs.
LMP? Ezek kik? Ja, egy spiné képe rémlik néhány falragaszról, de mit akarnak? Passz, a vidék nem ismeri őket, a vidék le van szarva, nem fontos. Valami szivárványos ökörség rémlik, meg a Kálmán Olgit interjúban lenyomó tökös gyerek égett be, de ő sem politizál már.
Momentum? Micsoda? Mit akarnak, kik ezek egyáltalán? Lilák, mint a milka csoki, kb. ennyi a vidék infója róluk.
Jobbik? Persze, válasszuk csak meg őket, majd menetelhetünk velük (jobbik esetben) vagy tarkón lőnek (rosszabbik esetben).
8. Gazdasági érdek. Jön a választás, nyílik a pénzcsap.
9. Csordaszellem. Úgyis ők nyernek, a szomszédok is őket választják, hát beállunk mi is a sorba.
Ami a legszörnyűbb az egészben, hogy a jogállamiság kinyírása senkit sem érdekel.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:03:03
mosomacilany 2018.04.09. 13:03:50
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:14:03
Értem én az iróniát, de nem mindig szeretem.
Bobby Newmark 2018.04.09. 13:15:35
Bobby Newmark 2018.04.09. 13:17:47
Bobby Newmark 2018.04.09. 13:20:47
Komolyan kérdezem, mert én egyetlen ilyen intézkedést nem tudok így fejből. Csak és kizárólag a saját zsebeket vastagon kitömős, esetleg ellenzéket eltaposós törvényeket tudnék sorolni. De azokat tucatjával.
konrada 2018.04.09. 13:23:47
Persze hogy fontos!
...valamibe kapaszkodni kell, ha már az ellenzékbe nem lehet...
NagyVonalakban 2018.04.09. 13:24:31
“....Az iskolát nem csak muszájból, de "migránst" speciel sosem látott annyósom némethszilárdi szellemi potenciálra beállása jó indikátora volt annak, hogy Viktor "érti a nép nyelvét"...”
Az én anyósom szegedi, ès speciel még látott is migránst.
Onnantól kezdve nem volt kérdés hogy kire szavaz...annak ellenére, hogy a questoron bukott pár milkót ès Matolcsyt szidja mint a bokrot.
NagyVonalakban 2018.04.09. 13:24:58
haXXor 2018.04.09. 13:28:05
strangers in the night 2018.04.09. 13:31:02
strangers in the night 2018.04.09. 13:33:45
Jadeite 2018.04.09. 13:33:52
olcsójános 2018.04.09. 13:34:03
strangers in the night 2018.04.09. 13:36:05
Sir Gombóc 2018.04.09. 13:36:22
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:38:10
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2018.04.09. 13:39:43
Kezdjunk el ezekrol beszelgetni.
Medgar 2018.04.09. 13:40:16
közösperonos átszállás 2018.04.09. 13:40:59
Nem őket segítette az ATV, a HírTV, az RTL, a legnagyobb internetes hírportál az Index."
Te amúgy ezt elhiszed?
Számoljunk. Direkt, nyílt Fidesz-propagandát toltak hónapok óta:
- országos sugárzású ker. TV (TV2),
- országos sugárzású ker. rádió (Class FM),
- országos sugárzású köztévék,
- országos sugárzású közrádiók,
- megyei napilapok (igen, képzeld, mind, mik vannak),
- a második legnépszerűbb netes portál (Origó, bizony),
- a mindig választás előtt aktivizálódó, "független", "regionális" periodikák.
Direkt, nyílt Jobbik propagandát tolt ez-az (Hír TV -- az ATV már fideszes, bizony, szerintem lemaradtál), illetve voltak bizonytalan/független(kedő) netes lapok, néhány helyi rádió, kisebb heti- és napilapok (itt egál az állás, mármint ha a megyeieket nem számítjuk, akkor nagyjából azonos példányszámú/hatású Fidesz-pártközpontból irányított és ellenzéki alapbeállítódású lapokat találunk). Semelyik területen nem egál az állás, bizony, a TV2 nyílt pártpropagandájának nem ellensúlya az, hogy az RTL Klub viszont NEM nyom nyílt pártpropagandát.
Ha ezt területileg lebontod, azt látod, hogy vidéken az orrba-szájba kapott migráncsozással szemben áll az RTL Klub meg egy-két kábeles csatorna, ahol időnként megkockáztatják, hogy jobban megvizsgálva azért a Fidesznek nincs teljesen igaza. Mivan? Szerinted ezek egyenlő feltételek? Vagy hogy a falusiak tendenciaszerűen nem lesznek majd félreinformálva, hiszen a minden hírblokkban a fejükbe ömlő hazugságtengernek utánanézhetnek az Indexen?
Valami azt súgja, hogy kettőnk közül nem én élek elefántcsonttoronyban. Hanyassal is kezdődik az irányítószámod? Nekem nem 1, nem 2, és bizony, minden hírblokknál némíthattam le az autórádiót.
És ez visszavezet minket ehhez:
" Itt volt az ellenzék legnagyobb esély, amit nem használt ki. Ebben az esetben, miután látható volt, hogy a szavazók túlnyomó része nem akar bevándorlókat látni, és most mindegy, hogy ezzel milyen bizonyítványt állít ki magáról, az egyetlen ésszerű megoldás az lett volna, ha beállnak a kormány mögé. Támogatják ezt a szart, így ezzel nem kerülnek szembe választóikkal."
Nem az a kérdés ugyanis, hogy támogatják-e a kerítést, hanem hogy mit hisznek róluk, vajon támogatják-e a kerítés lebontását.
De hát ezt már mondtam is, sőt pont kérdeztem tőled.
Válaszoltál? Nem válaszoltál.
Visszakérdezek. Szerinted mi indokolhatta a teljesen előzmény nélküli, hogynemondjam példátlan vidéki (falusi/kisvárosi) magas részvételt? A szavazatokat elnézve, kormányváltó hangulat biztosan nem. Az egyetlen dolog, amire gondolni tudok, az, hogy a népek attól féltek: egy "ellenzéki" kormány lebontja majd a kerítést; de várom a te tippjeidet.
Mondjuk már a múltkor is vártam, aztán...
"Ha pedig az a végső konklúziód, hogy a Fidesz ebben a "rendszerben", ilyen "feltételek" mellett nem legyőzhető, akkor teljesen felesleges panaszkodnod és sóhajtoznod, vagy az ellenzéket sajnálnod"
Panaszkodtam? Nem panaszkodtam.
Sóhajtoztam? Nem sóhajtoztam.
Sajnáltam az ellenzéket? Nem sajnáltam különösképpen az ellenzéket.
(Neked viszont ezek után javasolnék egy erősebb szemüveget. :-) )
Azokat igazítottam helyre, akik szerint ezt az ellenzék cseszte el. Nem, az ellenzéknek esélye sem volt nyerni, így esélye sem volt elcseszni sem. A mostani Fidesz-győzelem volt a papírforma (mármint az, hogy a Fidesz nyer), elvégre a srácok időt és a pénzünket nem kímélve ezen munkálkodnak már idestova nyolc éve. A választási törvénnyel, a médiahátterükkel, különböző törvényes és törvénytelen húzásaikkal szemben senkinek nem lett volna esélye, viszont a győzelem mértéke tényleg meglepő. Ennyi.
banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2018.04.09. 13:44:13
Tata_ 2018.04.09. 13:45:09
Aki ilyen házasságot akar, az nem lesz hetero attól, hogy nem házasodhat.
Miért akarsz beleszólni az életükbe? Te sem tűrnéd.
Élni és élni hagyni.
Bobby Newmark 2018.04.09. 13:49:22
Mert azt látom, hogy ömlik be az EUs pénz, a Fidesz tartja a markát, kisebb részéből GDP növekedés lesz, nagyobb részét ellopják.
És ez után jön az állítás, hogy az ellenzék nem tudna kormányozni. Szerintem meg EUs pénzért markot tartani meg bárki tud, csak az ellenzék újabbik része nem lenne olyan rutinos a szabadrablásban, mint a Fidesz, így a lopás hatékonysága is csökkenne.
Erre várnék ezért valami érvet, hogy akkor miért is pont a Fidesz maroktartása a fasza, ha közben ők annyit ellopnak, mint amennyit kormányon lévő párt még soha a rendszerváltás óta. ÉS ráadásul még a pofánkba is röhögnek, hogy "csinálj valamit ellene ha tudsz, köcsög, zsebünkben van az ügyészség is"
Bobby Newmark 2018.04.09. 13:50:54
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:52:39
Ne viccöljél így, mert Bayer táviratilag lefejel...
NagyVonalakban 2018.04.09. 13:57:41
Azért nem, mert itthon a Fidesz adóreformjával a szegények nemhogy csak kevéssel többet kaptak volna, hanem semmivel nem kaptak többet, ellenben kevesebbet kaptak....”
Na hát ez az, ami hihetetlen...
Orbán az alsó negyven százaléktól csak elvett, mint ahogy anulálta a nagy állami rendszereket is (egészségügy), ès ennek ellenére a vidéket behúzta...
Mari néni összes unokája már Londonban él, ellenben nem kell félnie a migránsoktól.
Valamit valamiért...
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:58:27
konrada 2018.04.09. 14:02:38
...hogy is mondta erre egy nagy demokrata miniszterelnök (alias D207)?
"akinek média kell, vegyen magának!"
...s mindezt egy olyan korban, amikor a netes elérés sehol sem volt szinte még, amikor a kábeltévéken tán 2 nem állami magyar adó volt (s azok is olyantulajdonosi struktúrával, melyek "hálásak" lehettek -ezért azok embereivel voltak tele - az akkori kormánypártoknak.
...s mégis: abból is lehetett kikapni, mert az emberek csak azok szerint teljesen hülyék, akik lenézik őket: pedig vidéken is pont úgy van net, kábel manapság, ahogyan a nagyfaluban.
...s ez meg nem okos politika, de hajrá...
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:03:39
Lobotómia egy légvárért.
Közben Mari nénihez ugyanaz ugyanúgy betörhet, és betörheti a fejét is, aki 25 éve, Kuncze nemközbiztonsága idején betörhette.
mosomacilany 2018.04.09. 14:10:43
Egyébként ha már ennyire ujjongsz a Fidesznek, akkor magyarázd már el, mit fog kezdeni az egészségüggyel, a kivándorlással, ami kicsit nagyobb probléma mint a migránsok,, hogy az iskoláink rendre alulteljesítenek, az infrasztuktúrális hiányosságokra (pl. hogy beázik a frissen átadott metróvonal vagy a ferihegyi SkyCourt és ez csak a jéghegy csúcsa), az elöregedő népességgel (ami minden beleölt pénz ellenére úgy néz ki tovább folytatódik), az hogy a focivállogatottunk, akikbe kb. 3 kórház árát öltük bele eddig még Kazahsztántól is kikap, amíg olyan sportágak, amikben tényleg jók vagyunk csak küszködnek, hogy gyakorlatilag mi vagyunk a leglassabban fejlődő ország a térségben. És a korrupciót még nem is említettem, vagy az ellenzék megfenyegetését, vagy a neki nem tetsző sajtóorgánumok szisztematikus leépítését, ami egy normális demokráciában elő sem fordulhatna. Ohh bocsi, Magyarországról beszélünk...
Mert ezekről egy rohadt szó nem esett a kampányban, csak, hogy állítsuk meg Sorost, meg a migránsokat. Kurvára nem érdekelnek a migránsok, amíg felesleges nagyzolások (lásd: vizes vb) veszik el a forrásokat alavető dolgoktól.
...in the world 2018.04.09. 14:11:53
Sir Gombóc 2018.04.09. 14:12:25
Bobby Newmark 2018.04.09. 14:12:40
Mindenesetre látom, hogy válasz az nincs. Akkor tehát egyetértünk, hogy érdemi kormányzás nem történt az elmúlt nyolc évben?
Wrex 2018.04.09. 14:13:01
"a Fidesz egyébként milyen épkézláb, kormányzásra emlékeztető dolgot művelt az elmúlt 8 évben?"
Na látod, az a sajnálatos hogy ezt nem tudod és/vagy nem vagy hajlandó elismerni. Ha nem ismered az ellenfeled és/vagy nem ismered el azt hogy miben jobb nálad, akkor rá fogsz baszni, újra és újra és újra és újra és újra...
torró 2018.04.09. 14:15:59
Na ez a ti bajotok a lenéző viselkedés. bammeg te is egy bites vagy csak nem látod magad kívülről. 70 %-k ment szavazni. 7 650 000 a szavazásra jogosultak.Ebből 5 350 000-*-n szavaztak.És ebből csinált az Orbán 2/3-t akkor tanulj meg számolni. De nem ez a baj, hanem a töketlen ellenzék!
NagyVonalakban 2018.04.09. 14:20:34
A pártokat nézve a saját,
a kis közösséged és az ország szempontjából mindenképpen van különbség.
Nincs olyan, hogy az összes párt egyforma...akár érték, akár érdek alapon nézve őket kell hogy legyen köztük valamiféle rangsor, ami alapján választani lehet közülük.
Ha nem tudsz rangsorolni, akkor valszeg mèg éretlen vagy a voksolàsra
(nem lebecsülve téged, és persze megjegyezve azt, hogy a nemvoksolás is jobb, mint a tudatlan voksolás...)
NagyVonalakban 2018.04.09. 14:29:19
Ja, ha Orbán mondja...
“Tèrdre csuhàsok!”....hogy utálja azóta is az egyházat...
“Továrisi konyec!”...az oroszokat is utálja..
Nem folytatom.
Orbán egy geci, ezt a legjobb barátjától tudjuk...akivel utálják egymást...
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:34:54
Sir Gombóc 2018.04.09. 14:36:46
Mr. Neutron 2018.04.09. 14:40:03
Valahol aggasztó, hogy ezek az arctalan érdekeket képviselő külföldi sajtószervezetek belekavarhatnak a magyar belpolitikába
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:41:31
Ezt írta: "nagy jóindulattal a lakosság 25-30%-a max. A parlamenti mandátumok száma nem keverendő ezzel."
Te ezt írtad: "7 650 000 a szavazásra jogosultak.Ebből 5 350 000-*-n szavaztak"
5350000*.48 = 2568000
A 9.8m 25%-a jól közelíti ezt a számot.
Hol a vita tárgya?
Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:43:02
Neocon 2018.04.09. 14:44:11
Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:45:40
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:46:11
Fentebb írtam, hogy a háromhetentézés és a joghierarchia megerőszakolása már beárazta a fijjukat I. Orbán Viktor idején. Kifelejtettem ezt a harmadikat: amikor kigúnyolták MSZP-seket azzal, hogy "elég hülyék voltatok", amikor azok a fijjuk orra alá dörgölték, hogy bő 2/3-dal se kezdtek el szemétkedni.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:52:10
Odébb van még az a 400 éves gyep nekünk.
fran7 2018.04.09. 14:53:56
Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:56:07
Bobby Newmark 2018.04.09. 14:58:37
Tehát mi az a kormányzás, ami a gazdasági fellendülést okozta, de a jelenlegi ellenzék nem lenne rá képes? Mert van ez a nagyon erős állítás, és még egyetlen példát nem tudtatok rá mondani.
Aztán elvileg ez a fő indok, hogy miért akkor a Fidesz, nem pedig a töketlen ellenzék. És minden lehetőséget megragadtok, hogy ne kelljen válaszolni. Innentől elkönyveltem, hogy azért, mert nem tudtok, és ez az egész csak duma, hogy kopjon a billentyűzet.
Várom a cáfolatot, hogy nem az, meg az érvet, hogy miért, de nem nagyon számítok rá igazából.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 15:00:18
Másrészt ha az MSZP-SZDSZ a Fidesz lett volna, akkor előbb szétkúrják az Alkotmányt azután csinálnak csomagot.
Erre kapták meg, hogy "elég hülyék voltatok". Bicskáséknál szúrnak, ha szúrhatnak.
Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.09. 15:01:21
cabeza 2018.04.09. 15:04:36
...pont ezt irtam. Nincs semmi gond a matekkal. A ketharmadot a parlamentben, fidesz altal elfoglalt kepviseloi helyekre mondtam(133), avagy a teljes tobbseg hogy barmit atzuzzanak ami tetszik nekik.
Bobby Newmark 2018.04.09. 15:06:21
Ettől fordul fel a gyomrom.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 15:10:33
Így van, a Fidesz megértette ezt, és elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna. Hiszen így megy ez minden demokratikus választáson.
Sir Gombóc 2018.04.09. 15:11:16
Sir Gombóc 2018.04.09. 15:11:55
közösperonos átszállás 2018.04.09. 15:12:56
Így van, a Fidesz megértette ezt, és elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna. Hiszen így megy ez minden demokratikus választáson.
Behaton 2018.04.09. 15:42:04
Így könnyebb neked. És ezt csinálják az ellenzék vezetői is. Mert nekik is könnyebb. Mert így nem érzik, hogy hibáztak. Megvan a felmentés. Nincs lelkiismeret furdalás az eltékozolt lehetőség, a kihagyott ziccer miatt. Így mindenki úgy érzi, hogy ő mindent megtett, csak a körülmények....
Könnyebb kiscsoportos, migránsoktól beijedt halmazként kezelni a vidéki és kisvárosi szavazókat, holott ezernyi ok vezethette őket.
Most az ellenzék csak valami ellen kampányolt, míg a Fidesz ezt úgy csinálta, hogy valami mellett is, még ha az kifogásolható is volt erkölcsileg. Nehéz elismerni, hogy még ebben a nagy semmiben is többet nyújtott a Fidesz, hogy ilyen kevéssel, hogy ilyen könnyen gyűrte maga alá az állítólagosan szellemi és intellektuális fölénnyel rendelkező ellenzéket.
Ezért írtam, hogy értem, miért könnyebb így neked.
Wrex 2018.04.09. 15:50:18
"miert erdemes Magyarorszagot messzirol mindenkinek elkerulnie"
Ilyen magyargyűlölő hozzáállással remekül lehet Magyarországon választást nyerni. Oh, wait...
Wrex 2018.04.09. 15:51:22
"miert erdemes Magyarorszagot messzirol mindenkinek elkerulnie"
Ilyen magyargyűlölő hozzáállással remekül lehet Magyarországon választást nyerni. Oh, wait...
Wrex 2018.04.09. 15:54:12
Wrex 2018.04.09. 16:11:51
Dehogynem. És azért nem részletezem, mert a hozzád hasonló szemellenzős zealotokkal, akik expliciten kijelentik hogy "érdemi kormányzás nem történt az elmúlt nyolc évben", teljesen felesleges társalogni amíg nem hajlandók kilépni az index-444-hvg szentháromságból, és maguktól rájönni hogy ez az állítás nem igaz. Mellesleg amíg nem jöttök rá, addig szopni fogtok. Újra és újra. Szeláví.
Wrex 2018.04.09. 16:18:08
Mármint lekapcsolta a netet (ahol mellesleg masszív ellenzéki médiatúlsúly van, a facenzorbook és társai nélkül is) vidéken? Vagy betiltotta az ellenzéknek hogy gründoljanak egy/több hírcsatornát és/vagy újságot? Figyi, vége van a választásnak, abba lehet hagyni a hazudozást.
Bobby Newmark 2018.04.09. 16:24:34
Bisi 2018.04.09. 16:26:00
közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:28:07
"akinek média kell, vegyen magának!""
A sztori akkor lenne kerek, ha
1) az MSZP anno vett volna magának (mint tudjuk, nem vett),
2) a Fidesz vett volna magának (mint tudjuk, nem vett, hanem lopott, illetve közpénzből vett -- ne gondoljuk már, hogy olyan hitelt, amelyet Vajna bácsi kapott, bárki más is kaphatott volna, az állami hirdetések már az első O-kormány alatt is meglévő tendenciáiról, mely pedig a visszafizetést garantálja, már nem is beszélve),
3) a Fidesz most engedné bárkinek is, hogy vegyen.
(Meg egyáltalán, miafaszt akar most bárki is tizenöt éves idézetekkel bizonyítani már rég visszavonult politikusoktól? Ha idéznék bármit az első Orbán-kormány egy miniszterétől, bizonyos Dr. Torgyántól, az bizonyíthatna bármit is? Hol vagyunk már attól, Sopánka!)
Meghátugye ilyenkor jön elő mindig, hogy bezzeg anno a Napkelte, az milyen kurva elfogult volt ám! Na ja, teljesen ugyanaz, mint most az MTVA, tojás-tojás, hányilván.
Ha valamiről jól dokumentált, hogy a Fidesz stratégiai célja volt a lenyúlása, és ehhez minden eszközt bevetett (törvényest, nem annyira nagyon törvényest és törvénytelent is), az a médiapiac.
Tata_ 2018.04.09. 16:29:08
Gründoljanak médiát? Nyilván rengeteg hirdetési ajánlatot kapnak ugyanazon cégektől, mint pl. a TV2. Ja, nem...
Rohadtul lejtett a pálya a Fidesznek, ez annyira nyilvánvaló, hogy aki tagadja, az hazudik.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:30:29
Én értem, hogy jelen álláspontod kizárólag akkor védhető, ha síkhülyének tetteted magad, de azért remélem, belül te is érzed, hogy ez mind mennyire ciki. :-)
(Megjegyzem, ha nincs a Simicska-opció, most az Index is fideszes, de hát ez is köztudott.)
Bobby Newmark 2018.04.09. 16:30:53
Nem mondom, hogy mást vártam.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:39:44
A hozzászólásaim nyilvánosak, kb. tíz évre visszakereshetőek, ezek után nem nagyon kell bizonygatnom, hogy nem a "vereség" után kezdtem mondani, hogy nincs esély eleve. Viszont találó a nicked, veled társalogni pont olyan, akár a betonfallal: vagy egy tucat kérdést szegeztem neked, melyek közül egyre sem válaszoltál, csak járkálsz körbe-körbe nulla konkrétummal a kezedben, hogy nekem így könnyebb.
Azt kell feltételeznem, hogy ez így _neked_ könnyebb: nem kell szembenézned azokkal az érvekkel, amelyek azt támasztják alá, hogy ez nem volt már egy tiszta választás. Mondogathatod, hogy az egész az ellenzéki pártok hibája volt, hiszen ha jól csinálták volna, több szavazatot kaptak volna, viszont mivel nem kaptak több szavazatot, lám, rosszul csinálták, több önkritika, elvtársak.
Arra azért kíváncsi leszek, milyen érzés lesz, mikor felébredsz, és kilépsz elefántcsonttornyod kapuján. :-)
közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:40:35
Wrex 2018.04.09. 16:49:03
Behaton 2018.04.09. 16:50:54
Wrex 2018.04.09. 16:51:22
Bobby Newmark 2018.04.09. 16:56:23
Azért az elég szar nyolc évre...
Wrex 2018.04.09. 16:58:07
Bobby Newmark 2018.04.09. 16:58:16
Azért elég fosadék bértroll vagy, hogy ennyire képtelen vagy a gazdáidat védeni... De hát ennyire telik, úgy tűnik. Bérből is, seggnyalói intelligenciából is.
Még trollnak is alulképzett vagy.
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:02:55
A foci szabályai adottak (ja, focival kell magyarázni - nem azért, mert attól megérti, aki nem akarja, csak azzal szórakoztatóbb).
Ha a játékvezetők egy irányba vakok, a tetőn mindig a vendégcsapat kapusa felé engedik be a napfényt, a hazai kapu felé szélfogót húznak fel, a szabályok akkor is ugyanazok és akkor is megnyerhető a meccs.
Csak még nem volt rá példa, hogy ilyen pofátlan körülményeket teremtsenek valahol, hogy ki lehessen próbálni.
MindenÁron 2018.04.09. 17:05:56
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:06:54
Maradjunk a szarrágó kifejezésnél. Pár milliárdocskát össze lehetne kalapozni az MSZP-DK és a néhai, olykor nyomokban aktivizálódó SZDSZ háza tájáról, de nem az a társaság, amelyik a saját pénzével ülne le pókerezni.
Wrex 2018.04.09. 17:07:53
sírjatok 2018.04.09. 17:10:06
Wrex 2018.04.09. 17:12:12
dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:12:48
OMFG
JO nem Amerika, de még csak nem is amerikai... sőt - ezt csak azért mondom, mert pár napja megvolt a kötelező lezsidózása is - annyira nem zsidó, hogy a felmenői között anglikán püspök is akad.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 17:24:16
Így van, ott nem hangzott el soha, hogy ez a választás nem nyerhető meg ellenzéki oldalról, de ha megnyerhető is lenne, akkor se lenne érdemes.
Ja de, hónapok óta ez a téma.
Persze hogy már megint hogy kötöttél ide valami teljesen irrelevánsat ahelyett, hogy bármi konkrét kérdésre válaszolnál, az nagyon meglepő. Ja nem. :-)
"A Jótündér pesszimizmusát ellensúlyozó optimista törzsgárda tagjaihoz pedig Tölgynek lenne...ha lehetne... "
Hátugye, faszé' kellett bezárni a Mandíner blogot.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 17:27:33
Ne haragudj meg nagyon, de ez nem szellemi teljesítmény, ez így nulla. Hogy hazudozol, az egy dolog, de hogy össze-vissza, az legalább a saját önértékelésedet kéne, hogy zavarja. Ha a mai meló azt hangoztatni, hogy soha nem álltunk háborúban Óceániával, akkor azt kell igényesen csinálni; én saját magam miatt nem engedném magamnak meg a "jóazúgy" hozzáállást.
Gyurikutya 2018.04.09. 17:33:35
Sir Gombóc 2018.04.09. 17:38:01
Sir Gombóc 2018.04.09. 17:39:32
Wrex 2018.04.09. 17:51:26
közösperonos átszállás 2018.04.09. 18:01:29
Márminthogy mit hazudtam? Hogy vidéken kevésbé bevett szokás a netet túrni, mint a nagyvárosokban, és általában is, korlátozottabb az információk elérhetősége? De hát ez egy ún. tény, ehhez nem kell különösebben keresgélni (de parancsolj, itt van szebben és részletesebben leírva: index.hu/velemeny/2018/04/09/hogy_lehetett_ennyire_hulye_egesz_magyarorszag/ ).
Aki ezt nem érti, az sajnos elefántcsonttoronyban él. :-) De ha már ilyen jól összehaverkodtunk, neked is felteszem a kérdést, hogy ugyan hanyassal is kezdődik az irányítószámod? (Te vagy a harmadik, az első kettő inkább nem reagált.)
Nekem 6-ossal.
Ó bocsi, ezt még muszáj, ez olyan édes.
" Bértrollkodás-ügyben pedig ne magadból indulj ki, már csak azért sem, mert én több mint három évvel előtted regisztráltam, ehhez képest te majdnem négyszer annyit kommenteltél. Szóval ha itt valaki bértroll, az inkább te vagy. "
A bértrollok pontosan a kevés, de legalább jólirányzott hozzászólásukról ismerszenek meg. Meg persze arról, hogy azon kevés jólirányzott hozzászólásukat "balos" (akármi is legyen az) blogokon (Comment, Vincent, B1) szórják el.
Oh wait.
Wrex 2018.04.09. 18:17:47
Ezt: "elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna". Ez pedig rohadtul nem ugyanaz mint a "vidéken kevésbé bevett szokás a netet túrni" vagy "általában is, korlátozottabb az információk elérhetősége". Még az általad linkelt cikkben sem mertek akkorát hazudni mint te.
"ugyan hanyassal is kezdődik az irányítószámod"
Ugyan semmi közöd hozzá, de 4.
"A bértrollok pontosan a kevés, de legalább jólirányzott hozzászólásukról ismerszenek meg."
Érdekes, máskor meg pont arról "ismerszenek meg" hogy rengeteget kommentelnek - hisz azért kapják a pénzt. Jó lenne kitalálni hogy most akkor melyiket is kell mondani.
közösperonos átszállás 2018.04.09. 18:37:39
Erre rámutatni azonban azzal, hogy deháta zinternyet, az ottvót minden faluban lehetővé téve, az, ahogy egy barátom fogalmazott anno: nagyon ááá. (Részletesen ld. 2018.04.09. 16:29:08.) (Meg ugye tudjuk, hogy próbálkoztak ott is, azért az övék az Origó, azért nem az RTL Klubé az NL Café, és az övék lett volna az Index is, ha Simicskának nincs rá opciója. De ez is vótmá ma. Mindenesetre az internyett az, amit próbáltak, de egyelőre nem nagyon sikerült, elérhetősége és általában, használata azonban térben nagyon szór, de hát ez is vótmá.)
"Ugyan semmi közöd hozzá"
Ha nincs hozzá közöm, ne mondd meg. (Mintha az első számjegyből bármire lehetne következtetni azon kívül, hogy valaki pesti-e vagy nem.) Ha viszont megmondod, nem áll jól a szájhúzás.
"Érdekes, máskor meg pont arról "ismerszenek meg" hogy rengeteget kommentelnek - hisz azért kapják a pénzt. "
Képzeld, a mennyiséget többféleképpen is lehet mérni; ezeket hívják, ún. mértékegységnek.
Az adott esetben például:
Egyszerre -- sokat. (1 / nap, köze van a Hz-hez, de nem zavarnálak össze végképp.)
Összesen -- nem sokat (1, nincs köze a Hz-hez, de lásd fönt).
Ismételgesd párszor, hátha megérted.
Tenkes Kapitánya 2018.04.09. 18:53:04
A stabil többség egyébként nem diktatúra. Ha Orbán túl rossz lenne, nem szavaznának rá ennyien (48% listán, ami még az angol pártrendszerben is nagyon soknak számítana).
Megdobbent 2018.04.09. 19:05:27
Sir Gombóc 2018.04.09. 19:19:28
Tenkes Kapitánya 2018.04.09. 19:27:19
David Bowman 2018.04.09. 20:47:07
GQ 2018.04.09. 21:08:49
Sir Gombóc 2018.04.09. 22:21:01
Neocon 2018.04.09. 22:24:49
Tenkes Kapitánya 2018.04.09. 22:38:29
Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.10. 00:01:11
Magyarországon nincs jobboldali párt, nincsenek mérhető számban jobboldali szavazók. A Fidesz se jobboldali párt. Minden jelenlegi magyar párt balos. Egyszerűen magyar ember jobbra nem szavazna.
A Fidesz egy baloldali populista, etatista, keresztény mázzal leöntött hatalmi szövetség.
A bal és jobb felosztás Magyarországon teljesen értelmetlen.
Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.04.10. 02:02:29
Tenkes Kapitánya 2018.04.10. 08:34:31