Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Stohl András a TV2-n magyarázta el, miért volt nehéz a TV2 mellett döntenie

2017. szeptember 06. 10:06 kovacsbalint 65 komment

mephisto.jpg

Stohl András a Mephisto című előadás főszerepében a Nemzeti Színházban (Fotó: Karip Timi / Index)

Két napja derült ki, hogy Stohl András zsűritag lesz a TV2 Sztárban sztár című műsorában, annak ellenére, hogy alig pár nappal korábban adott interjút a Magyar Narancsnak, amiben azt mondta, a mai rendszer elérte, hogy féljen és ne merjen kiabálni se, pedig szeretne. Az interjúban azt is elmondta, "érdekes helyzet" lenne, ha a TV2 hívná műsort vezetni, mert "ott van ugyanezen a csatornán a Tények, ami erősen befolyásolt."

Ezek után a világ egyik legfurcsább tévéműsorát közölte a TV2 a Mokka című műsorban szerdán reggel: ebben Stohl András a TV2 képernyőjén beszélt arról, erkölcsileg milyen nehéz kérdés volt számára elfogadni a TV2 hívását, és hogy számít-e, ki áll ezen, és ki azon az oldalon.

Stohl a műsorban azt mondta, ismeri és nagyon színvonalasnak tartja a Sztárban sztárt, korábban el is játszott a gondolattal, milyen lenne zsűritagnak lennie. "Aztán egyszer csak kaptam egy ajánlatot a TV2-től. Nyilván az ember sok mindenen elgondolkodik. Nem volt egyszerű döntés, mert gondolkodsz azon, erkölcsileg, művészileg vagy akár megélhetési szempontból mit jelenthet neked ez az ajánlat. De aztán rájöttem, hogy ez egy butaság. Elég szomorú, ha ide jutottunk, hogy már gondolkodni kell, hogy valaki megjelenhet egy csatornán, elmehet-e egy csatornához vagy nem. És azt gondolom,

nekem az a dolgom, hogy szórakoztassam az embereket, és teljesen mindegy, hogy valaki ezen az oldalon vagy azon az oldalon áll.

És azt is tudom, mert azért nem vagyok egy hülye gyerek, hogy ezzel az arcomat is adom valamelyest ehhez a műsorhoz, de szeretném is az arcomat adni. Szeretnék egy normális TV2–Stohl András-viszonyt kialakítani, és nagyon örülök annak, hogy ők a művészi munkámra kíváncsiak, és szeretnének foglalkoztatni" - mondta a színész.

Stohl András mindemellett azt is elárulta: 

Nemcsak egy műsorról van szó, a kapcsolata hosszútávú lesz a TV2-vel.

Stohl egyébként szerencsésnek tartja magát, hogy újra élőben tévézhet. Arról is beszélt, hogyan fogadta a kommentelők kevésbé kedves szavait: "Szomorú vagyok, hogy idáig jutottunk, hogy ez ilyen indulatot vált ki az emberekből", mondta, hozzátéve, szerinte nem lenne szabad ítélkezni a másik felett, és mindenkinek a saját lelkiismeretével kell elszámolnia. Beszélt a Magyar Narancsnak adott interjújáról is: "Vállalom a felelősséget az interjúért. Abban is elmondtam, hogy ha a TV2 megkeresne, gondolkodóba esnék, mert az ember szeretne tartozni valahová."

Stohl azt is elmondta, az anyacsatornájánál, az RTL Klubnál nem tudtak hasonló feladatot adni neki, de példaértékűnek tartja, amilyen baráti hangulatban engedték el őt.

Címkék: tv2 stohl andrás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netrion 2017.09.06. 10:24:59

Találó a Mephisto-kép illusztráció.

TPK 2017.09.06. 10:30:33

Orbán: a pénznek nincs szaga, de a gazdájának van.

Bogrika 2017.09.06. 10:51:50

Szerény véleményem szerint az ilyen Stohl és Hajós félék, akik előadják, hogy mennyire nem tetszik nekik a rendszer, de a rendszer pénzért azért elfogadják (fogadnák), sokkal visszataszítóbbak mint a totál szervilis pártkatonák. Ok, tudom, Hajós végül nem ment a TV2-be, de nyilatkozatai alapján nekem nem úgy tűnt, hogy az ő egyértelműen elzárkózott volna az együttműködéstől, sokkal inkább az, hogy a TV2 nem akarta igazán (értsd: nem kínált neki eleget).

Aranyos, ahogy előadják, hogy ők csak szórakoztatnak meg nekik ez a dolguk, bla bla bla, mintha nem tudnák, hogy a TV2-n a szórakoztató műsorok pont azért vannak, hogy közönséget csináljanak a propagandának, a fizetésüket pedig ugyanúgy lopott közpénzből kapják mint bárki aki a NER-t szolgálja.

Valaki vagy legyen kritikus, de akkor ne is fogadja el a júdáspénzt, vagy ha már beáll a sorba, akkor fogja be a száját és ne akarja magát a szabadság bajnokának beállítani miközben tevékenyen részt vesz a diktatúra építésben.

a Nanga Parbat rabjai 2017.09.06. 11:00:30

"ez egy olyan ember története, aki egész életében maszkot visel, és ha egyszer letörölné a maszkot az arcáról, mögötte nem lenne semmi"

Darth Revan 2017.09.06. 11:08:19

Nehez dugni is es szuznek is maradni. nyilvan van az a penz amiert is elmennek a tv2be dolgozni (csak engem nem hivnak, ugye :)

csak azt nem ertem, hogy tehetseges emberek miert alazzak meg magukat?! (penzert, persze...) A kozepszer es az ocsu nyilvan todul a kozpenzzel kitomott tevebe, de akinek lenne lehetosege a tehetsegebol is megelni, miert valasztja a szrvilizmust?

szekőcei 2017.09.06. 11:12:12

van az a pénz, no. :)

Trackers 2017.09.06. 11:20:15

Tehát megint ott tartunk hogy egy 10%-nyi ballib agyhalott gyűlölködő megbélyegez embereket, csak mert olyan csatornánál dolgoznak, ami máshogy tálalja a híreket, mint a kis kedvenceik, pl Index, és hírhamisítói.

Bár ez nyílván erős és cenzúrázva lesz, hisz hírhamisítózni csak Indexesek hírhamisítózhatnak.

Magua81 2017.09.06. 11:23:08

Azt a tényt finoman kifelejti hogy az arcával legitimmé teszi a Tényeket is egy kicsit, nem csak a "művészi teljesítményéért" kapja azt a valag pénzt. Szomorú világban élünk, bár tőle ez nem annyira meglepő.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2017.09.06. 11:29:16

@Trackers: kérlek ne ülj gép elé gyógyszerosztás előtt.

a híreket nem lehetne "másképp" tálalni mint ahogy megtörténtek, csak hát sajnos ez a TV2-nek nem az erőssége.

Trackers 2017.09.06. 11:34:13

@stonedraider:

Az egyetlen különbség a TV2 és RTL között, hogy az egyik következetesen migránsokat ír és mond negatív kontextusban, a másik meg menekülteket és pozitív Soros Gyuri féle kontextusba.
A műsorokat mindkettőben csak 70 IQ alatt lehet elviselni, a hírek szempontjából pedig egyik kormánypárti a másik ellenzéki.

Persze értem hogy az ellenzéki újság az ellenzéki TV-t támogatja, és megbélyegez mindenkit a kormánypártit, csakhát az emberek választására ez nem sok ráhatással van, ahogy azt láthatjuk 2010 óta.

És ne mond hogy normális ahogy a kormánypártiak az ellenzéki újságírókat bélyegzik meg (888-on van egy lista épp most), és az ellenzékiek pl Index meg a kormánypártiakat.

Nem lehetne inkább normálisnak maradni, és politikai okokból nem gyártani közellenségeket, csak mert mást gondol a világról ?

2017.09.06. 11:34:44

@Magua81: És mégis miért tenné? Azért mert zsűrizik egy szórakoztató műsorban? Hagyjuk már! A Sztárban sztár-t nemcsak fideszszavazók nézik és azt sem hinném,hogy aki szombaton megnézi,az onnantól Tények-függő lesz. A Sztárban sztár egy nézhető szórakoztató műsor volt korábban (mára már nem az,de nem Vajna miatt.hanem mert elfogytak a sokoldalú,érdekes "sztárok" kis hazánkban), a Tények meg a legalja. De a kettőnek semmi köze egymáshoz...
Ettől függetlenül Stohl csúnyán szembeköpte magát,talán nem kellett volna akkora arccal nyilatkozni korábban...

Kronenbourg 2017.09.06. 11:43:14

Előrelátó ember. Tisztában van vele, hogy a Fidesz jövőre is kétharmaddal nyer, és anyagilag nagyon kifizetődő a NER-hez tartozni. Ahogy mondani szokás: arccal a gázsi felé.

fran7 2017.09.06. 11:49:36

@Trackers: Túl sokat vársz el. Mondjuk én az indexesek lelkiismeretének megszólalását várom már. A mikortól nem közpénz a közpénz témában. S hogy melyik pillanattól nem Fidesz pénz a Fidesz pénztárnokának a pénze. Kedvencem volt mikor a Har TV-én valaki ezt állította és, ahogy fuldoklott a Hír tv-és figura. Bár szerintem ma sem esett le neki a tantusz, hogy még mindig Fidesz pénzből a fizuja.

RCH 2017.09.06. 11:51:41

@beat76: Nem csak Tények vannak. Az ötpercenkénti reklámblokkokban is lehet agyat mosni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.06. 11:54:21

Lehet itt szépíteni hogy a tv2 csak a Tények miatt rohad, de ez éppen úgy közpénzből finanszírozott propaganda csatorna mint az MTVA, és attól hogy van hétvégenként benne egy Sztárban sztár még éppen olyan hazug tolvaj csatorna marad mert a reklámokban elrejtett Sorosozás eljut azokhoz is akik kurvára nem kíváncsiak rá.
Miért nem a Reviczkyt hívták zsűrinek, az a napokban úgy benyalt Orbánéknak mint anno Eperjes.
Sajnos a Stohlnak nincs gerince, meg tud ő élni a színészi karrierjéből, nem hinném hogy rá lenne szorulva a tv2-re.

Hallja Menjeninnen_ 2017.09.06. 12:00:33

@Trackers: "Máshogy tálalt hír"
Zseniális! Te szerintem maximálisan NER-kompatibilis lehetsz :-)

Sir Galád 2017.09.06. 12:08:15

@Trackers: Legalábbis te még itt tartasz, de azért szorítunk neked...

Kalapos Sün 2017.09.06. 12:08:30

@beat76: "A Sztárban sztár-t nemcsak fideszszavazók nézik"

Igen, pont ez a lényeg. Pont ezért kellett a Fidesznek egy ilyen "szórakoztató" csatorna, hogy ne csak a kőkemény párthíveknek tudja terjeszteni a propagandát, hanem azoknak is, akik mondjuk az Echo-ra nem kapcsolnának oda, de a Sztárban sztárt azért megnézik. A szünetben pedig szépen lehet nyomni egy jó tények előzetest, a reklámblokkban meg lehet nyomni a brüsszelt megállító reklámokat, stb... Ne legyél már naív.

Az ilyen Sztárban sztár féle szórakoztató műsorok egyrészt azért kellenek, hogy behozzák a nézőket, másrészt bizonyos szinten legitimálják is a propaganda műsorokat, olyan látszaot keltve, mintha ez egy tök "normális" TV lenne.

Ugyanígy toboroz tagokat a pl. Szcientológia is.

mirke74 2017.09.06. 12:11:45

Az elv olyan, mint a fing: tartja az ember, amíg tudja...

Kalapos Sün 2017.09.06. 12:19:03

@fran7: @Trackers: Ehhez képest minden kibaszott nap idejössz az Indexre, minden kibaszott nap végigolvasod az összes kibaszott hírt/posztot, aztán minden kibaszott nap bekommenteled, hogy az Index mennyire szar, meg ballib, meg lipsik, meg Soros, meg Brüsszel. M-i-n-d-e-n kibaszott nap!!!444!! Aztán másnap előadod ugyanazt újra, de úgy, mintha épp aznap szembesülnél vele először, hogy nem az akolmeleg Habonymédiánál jársz.
Fantasztikus!

Lehet, hogy velem nem stimmel valami, de én mondjuk ha egyszer meggyőződtem arról, hogy a Magyar Idők, Ripost, 888, TV2, stb.. csak ocsmány pártpropaganda kiadványok, akkor nem pazarlom többet arra az időmet, hogy újra meg újra olvassam/nézzem, arra meg pláne nem, hogy még oda is kommenteljem minden nap ugyanazt.
Persze nekem nem is fizet senki hogy bértrollkodjak, lehet, hogy ez lesz az oka.

CM2131 2017.09.06. 12:20:57

Ezekből a kínos Stohl magyarázkodásokból az azért lejön, hogy vannak médiaszereplők akik tényleg rettegnek, csak épp ellenkező előjellel. Attól félnek hogy beskatulyázzák őket hogy "ez nem a mi kutyánk kölke" és nem adnak nekik több munkát a kedves liberális barátaik.

teszt123456789 2017.09.06. 12:24:50

Na, Stohl lett az új Batman? :)

aföldönnemalien 2017.09.06. 12:28:50

Meglepődött valaki?
Aszondja: "Nem volt egyszerű döntés, mert gondolkodsz azon, erkölcsileg, művészileg vagy akár megélhetési szempontból mit jelenthet neked ez az ajánlat. De aztán rájöttem, hogy ez egy butaság."
Ja, butaság volt egyáltalán elkezdeni gondolkodni hülye elveken, hisz úgyis csak a pénz számít, nem. :) Pedig neki nem az a kérdés, hogy kijön-e hóvégén, hanem hogy még több marad-e.

Kalapos Sün 2017.09.06. 12:32:02

@theszikman: Igen, Tilla is propagandista. Aki a TV2-nél dolgozik, az pontosan tudja, hogy miről szól a TV2 mióta Vajna (sőt igazából már azóta, hogy Simicska) megvette és azt is, hogy honnan van a pénz amiből a fizetését kapja. Az nem mentség, hogy ő személyesen csak azért felelős, hogy odaterelje a népet a propagandisták karjaiba és személyesen nem ő mondja be, hogy az adott héten kit kell gyűlölni, mert ha ő meg Stohl, meg Liptai, meg a többi "nem propagandista" nem lennének, csak a színtiszta propaganda, akkor a TV2 nézettsége pontosan annyi lenne mint az Echo TV-é. Azzal meg az elvakult párthíveken kívül senkit nem lehet elérni.

Pont azért kellett a Fidesznek mainstream média, hogy az üzeneteik elérését növelje és olyan rétegekhez is eljusson a mondandójuk, akik maguktól a büdös életben nem hallgatnák meg.

Kb mint amikor májkrémbe rakod a gyógyszert, hogy a kutyád/macskád bevegye, csak ez esetben itt méreg van a májkrémben, a májkrém szerepét pedig pont az ilyen műsorok töltik be.

Nem olyan bonyolult ez, elég alap marketing fogás. Ahogy fentebb írtam, ugyanezzel a módszerrel toboroz tagokat a szcientológia, de ugyanígy működnek az időseket utaztatós, aztán ott mindenféle szart rájuk tukmáló kereskedők is. Ott is mondhatná a buszvezető, hogy ja hát ő csak a buszt vezette, amivel az átbaszás és kifosztás helyére vitték az öregeket, nem ő adta el nekik 500 ezerért a kínai lepedőt. Ez a BTK szerint még talán megáll, erkölcsileg viszont sehogy.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.09.06. 12:44:37

@Kalapos Sün: Egyrészt igazad van, másrészt viszont ennél bonyolultabb a dolog. Tilla pl. tizensok éve van a TV2-nél, sokkal régebben, mint a fideszes tulajok, egy bejáratott brand. Elhiszem, hogy nehezen váltana a biztosból a bizonytalanba, és nem szívesen hagyja ott egyik napról a másikra azt, amit felépített.

Söntésarcú Csömör 2017.09.06. 12:55:51

@Magua81: Bocs, de a Sztárban sztár műsorvezetésével hogyan "legitimálja" a Tényeket, ami egy hírműsor? Muszáj ezt a beteges szekértábor-lihegést mindenre ráerőltetni?

furious ewok 2017.09.06. 12:58:05

Egyrészről a színészek is pénzből élnek, ha elhívják egy apolitikus műsorba jó kis gázsiért ugyan miért ne mehetne el oda a Stohl vagy akárki más. Másrészről viszont ha az ember ilyen, akkor viszont nem kéne nyomni a "jajj félek" meg "kimondom amit gondolok" pc dumát, mert ez a leosztás így tényleg ciki. Van akinek vannak elvei és van akinek nincsenek, de akinek nincsenek az ne tegyen már úgy mintha lenne neki, vagy akkor viszont tartsa magát a kimondott szóhoz utána. Ennyike.

nick papagiorgo 2017.09.06. 12:59:29

szerény véleményem szerint valaki vagy úgy viselkedik, mint pl. Majka, hogy leszarja az egész politikai vonalat, azt mondja, ő egy szórakoztató műsort vezet, a többi meg nem érdekli.

Vagy elkezd erkölcsi, miegyéb szólamokat hangoztatni.
De ha az utóbbi, akkor tartsa magát a nagy erkölcséhez, és ne menjen el pénzért oda, amit korábban fikázott. Ha mégis megteszi, akkor egy lófaszjóska, aki csak mosakodik.

Elérték hogy féljen - mitől bazzeg? Hogy nem jut majd kokóra? Ne szórakozzunk már.....

ibsen 2017.09.06. 13:06:57

A közigazgatásban hány olyan ember dolgozik akik több pártot kiszolgáltak?Akkor most őket is le kéne köpködni mert maradtak, mert kiszolgálnak egy rendszert?Ez a dolog nem fekete és fehér.A tévéknél sem mindenki fideszes.Egyszerüen családot tartanak és nem mindenki teheti meg vagy nem akarja megtenni hogy fogja a kalapját és távozik.Fontos viszont hogy Stohl nem politikai műsort csinál.Hajóssal szemben más a helyzete.Aki nem kéne hogy állandóan megszólaljon mert utána meg magyarázkodik.Színész aki elég sok embert kell eltartson.és sokat is dolgozik.Bírja és hívják.Nem ő kuncsorog sehol sem ami nagy szó az ügye óta.A szakmájában elismerik és nincs vele gond.Nem gondolom hogy szent.De azt hiszem neki kell elszámolnia a lelkiismeretével nem másnak.Kollégája Reviczky szerint nem gond hogy a Fidesz cégek kapják a megbízásokat és minden rendben az országban.Ez sokkal rosszabb.

Kalapos Sün 2017.09.06. 13:08:48

@Fedor: Az Origósok is fel tudtak állni amikor Matolcsyék átvették az irányítást és azért a TV2-től is felálltak sokan azóta. Nem mondom, hogy könnyű dolog feladni egy biztos egzisztenciát, a megszokott környezetet meg mindent, de nyilván mérlegelni kell, hogy a gyomrod beveszi-e az, hogy a munkáddal azokat segíted akik szétlopják az országot és diktatúrát csinálnak belőle, amiben ezáltal te is bűnrészes leszel.
Nyilván van akinek beveszi a gyomra (lásd Tilla, Stohl, stb...) és van akinek nem. Így volt ez az előző rendszrben is és így van ma is - ami amúgy egy végtelenül szomorú dolog, hogy 27 év alatt újra ide jutott ez az ország.

Idézném Vultur Csaba, felmondott Ripost szerkesztő szavait, mert kb ez a lényeg:
"Egy ideig van az, hogy jól fizetnek. Aztán van az, hogy nekem nem kell foglalkoznom politikával. Aztán van az, hogy azt nem én írtam. Aztán az, hogy én írtam, de átírták. Aztán az, hogy valamiből el kell tartani a családot. És persze az, hogy nincs más választásom. Mostantól ezek már nincsenek."

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.06. 13:12:39

@furious ewok:

Erről van szó, ha elvi kérdést csinált belőle akkor minek döntött mégis a lóvé mellett ? :)
Ott van a Válótársak, sztem a legmagasabb gázsit ő kapja , és még lesz folytatása (nemtom hány évad) gondolom az új csajára szeretne költeni, mert a régit (aki a felesége volt és kitartott mellette mikor böribe volt) kibaszta.
Engem a múltja nem érdekel, hogyan élt, leülte kész....de a jelenjét már ne köpje le, mert akkor én is aszondom hogy szar ember mint a Pataky UFO.

Kalapos Sün 2017.09.06. 13:16:05

@ibsen: Ne legyél már hülye, baromira nem ugyanaz egy okmányirodában pecsételni, mint a Fidesz média fő csatornáján növelni a nézettséget a propagandának.

Az állam működtetése nem ugyanaz mint a Fidesz hatalmon tartása érdekében folytatott propaganda. Nyilván közszolgák között is vannak, akik konkrét korrupciós ügyekben érintettek vagy olyan döntéshozó pozícióban vannak, ahol a pártérdekeket tudják tolni, az nyilván más tészta, de egy mezei közszolga felelőssége a fasorban sincs nemhogy Stohl, de még egy TV2-s hangmérnök felelősségéhez képest sem.

ibsen 2017.09.06. 13:22:15

@Kalapos Sün: Az M1 a Fidesz fő csatornája nem a TV2.

Miért Stohlnak mi a felelőssége?Szabadúszó.A Vígebn sincs szerződésben már a szerepeit játssza csak.Mint annyian mások.Az RTL-nél épp nincs munka számára elengedték.A börtön után is visszahívták és most is jó viszonyban váltak el.Akkor mi a gond? Megkeresték, átgondolta és belement.A Sztárban sztár mióta propaganda műsor?(Apropó Tilla aki régi arc a cégnél miért nem ment el még?Pedig őt is zavarja az ami ott megy mégsem lép le.Hiában van saját műsora több.A pénz...)Ennyi erővel bojkottálni lehetne az összes céget és termékeit akik a TV2-n vagy az M1-n hirtedtenk mert ők is a Fideszt erősitik?Baromság amit írtál.

Eren Jaeger 2017.09.06. 13:26:03

pénz beszél, buci ugat

Kalapos Sün 2017.09.06. 13:26:16

@theszikman: Szerintem Stohl sokkal könyebb/jobb helyzetben van mint azok az egyszerű újságírók akik az Origótól álltak fel. Mégis felálltak rengetegen úgy, hogy semmi más lehetőségük nem volt.

Ok, az RTL nem tudott volna neki annyit fizetni, tiszta sor, de akkor mellette meg ne adja már elő az országért aggodó polgárt. Ott van pl. Reviczky aki 100%-ban tolja a Fidesz propagandát, de legalább nem kétszínű. Van egy álláspontja amivel nyilván nem értek egyet de amihez legalább konzekvensen tartja magát.

Nem az a leggázabb Stohlban (akit mondjuk amúgy se tartok sokra emberileg, függetlenül attól, hogy szakmailag milyen) hogy elvállalta ezt, hanem a magyarázkodása, különösen a közelmúltbeli (félek, tüntetni megyek, stb..) fényében.

2017.09.06. 13:26:34

Én csak azt nem értem,hogy ha ennyire a Sztárban sztáron meg a tv2 propaganda műsorain múlik minden,akkor miért van az,h kb 7-8 éve fixen a Fidesz a legnépszerűbb párt,és nemcsak mióta Vajnáé a tv2.
És még mielőtt...nem,én nem tartozom közéjük,de attól sajnos még így van. Azt viszont már rohadtul unom,hogy a másik oldalról csak a szánalmas magyarázkodás megy,ahelyett,hogy egy normális alternatívát kínálnának. 42 % szeretne kormányváltást...ha lenne értelmes párt,akire szavazni lehetne...de nincs...ezen kellene elgondolkodni,mert erről nem Stohl, vagy Sztárban sztár tehet...

Trackers 2017.09.06. 13:27:09

@Kalapos Sün:

Te vagy az egyetlen aki löketi ezt a parasztvakító gyűlöletkeltő baromságot.

El kéne már lassan fogadni hogy vannak akik Fidesz szavazók, és vannak akik baloldali szavazók, vannak akik TV2-t néznek, és vannak akik RTL-t.

A magadfajta elvakult barmok minden baj forrását a másik oldalnak tudnak be, és megbélyegeznek embereket politikai véleménykülönbség okán.

Láthatóan itt ebben az alapvetően gyűlöletkeltésre létrejött cikkben se jártál sikerrel.

Győzött a józan ész itt is.

És lassan te is rájöhetnél, hogy nem nyerő stratégia a gyűlöletkeltő ballib kisebbségnek megbélyegezni, rágalmazni, szidalmazni a többséget, vagy azokat akik csak elfogadják a létezésüket.

Kalapos Sün 2017.09.06. 13:28:11

@ibsen: Leírtam fentebb, hogy hogy működik a rendszer, miért kell a TV2 és mi a felelőssége azoknak akik egy alapvetően propaganda terjsztsére (loptt közpénzből) vett és (loptt közpénzből) fenntartott csatornán dolgoznak, görgess feljebb, nem írom le újra.

Kalapos Sün 2017.09.06. 13:30:05

@Trackers: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ilyen jór már rég röhögtem köszönöm! :))))))))

ibsen 2017.09.06. 13:31:11

@beat76: Az ellenzék egyszerüen képtelen kompomisszumot kötni és összefogni ez a nagy gond.Én Stohlra kíváncsi vagyok.Aki akarja látni egy jó szerepben nézze meg az Őrült nők ketrecében az Átriumban.nagyon jó volt.A TV2 tudja nagyon jól hogy Stohlra kíváncsiak a nők biztosan nézni fogják miatta műsort és nem egy szürke figura.Azt is olvashatták hogy mi a véleménye dolgokról.És mégis fizetnek neki annyit hogy elmenjen oda.Nem agymosásra hívták.

2017.09.06. 14:10:39

@Kalapos Sün: A tv2 nézettsége semmit nem javult az utóbbi időben,sőt a Tényeké már egészen a béka s**e alatt van. A kormány népszerűsége sem javult,sőt inkább romlott. Szóval akkor Tilla,Liptai és az összes többi propagandista vagy rosszul végzi a dolgát (ezért van most szükség Stohlra :-D), vagy ez a egész mégsem ilyen egyszerűen működik,ahogy ezt te elképzeled...;-)

PublicEnemy 2017.09.06. 14:56:06

Én ebben az egészben Nagy Bandót sajnálom, aki s*gget csinált a szájából, mert elhitte ennek a nyilvánvalóan gerinctelen pojácának, hogy nem akar beállni a közpénzcsap alá.

RTLklubvideók 2017.09.06. 15:15:30

Ekkora barmot,mint az RTL programigazgatója,és a teljes menedzsment még világ nem látott.Először ez a Survivor,aztán hagyták veszni Stholt,akivel egy X-faktort nem,de egy kisebb műsort meg lehetett volna csinálni,és még egész jó nézettséget hozott volna.A legjobb embereit hagyják veszni,Ördög Nóra után most őt is,hát ezt nem kellett volna(mármint az RTL)

KaIapos Sün 2017.09.06. 15:26:20

@beat76: Nem igazán fogtad fel a lényegét annak amit írtam, pedig szerintem nem bonyolult.

Sehol nem írtam olyat, hogy a TV2 nézettsége az eget verné, viszont ahhoz képest mégis az egekben van, mintha az összes szórakoztató műsor összes résztvevője hirtelen felállna, és nem maradna más csak a propaganda.

Szerinted ezek nélkül a műsorok (és népszerű vezetőik) nélkül hányan néznék a TV2-t? Szerinted nélkülük hol lenne a nézettsége a mostani állapothoz képest?

Na akkor most emlik a nézettséget vagy sem?

Nem az RTL Klubhoz mért nézettségről beszélek, hanem az Echo TV színtű full time propaganda adóhoz képesti nézettségről.

Hiába röhögcsélsz, én nem elképzelem, hogy így működik, hanem tényként elmondom. Vagy a te elképzelésed szerint miért fizetnek irdatlan összegeket Stohlnak, ha nem azért, hogy a nézettséget növelje, meg miért tartják Tillát, Liptait, stb?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.06. 15:54:39

@RTLklubvideók:

X-faktornál kisebb műsort adnál Stohlnak ? :)
Eleve a faktor a legalja, kb már az Anikó show szintjén van ezekkel a mentorokkal, hova tennéd Bucit, időjárás jelentőnek mint azt a bamba Gesztesi gyereket ? :))
Már az Ördög Nórinak is van akkora hater tábora mint a "gyerekemmel szeretnék foglalkozni Klaudiának", még jól is jártak hogy koccolt a fejhangon visító.
Lassan gondoskodni kellene az utánpótlásról, mert megérjük hogy Majka 70 évesen is ott topog a reflektorfényben, csak már ő az RTL-en.
Puzsérnak kellene műsort vezetni, úgy odabaszná a nézők elé hogy fetrengve kacagnánk :)

Michael Scott Paper co. inc. 2017.09.06. 16:20:54

Nyugodtan felkophet jo magasra a levegobe, aztan ala allhat...

RTLklubvideók 2017.09.06. 16:42:56

@szociál: Puzsérnak tényleg műsor kéne,az RTL-en,avval aztán lenne nézettség,ha ezt folytatják,akkor Majka tényleg 70 évesen is rappel,és megpróbál vicces lennei(ez most sem sikerül neki),visszatérve Stholra,te milyen műsort adnál neki?Mondjuk én még a Celeb vagyok-ban tudnám elképzelni(mint szereplő)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.06. 17:03:09

@RTLklubvideók:

Nem vagyok Stohl párti, szóval nekem eddig se hiányzott, mondjuk jobb alternatíva sincs.
A Celeb vagyokat szereplőként nem vállalná ha maradt volna az RTL-nél, a Survivor tetszett volna neki, de mivel Bence vezeti ezért durci lett és pattant a tv2-höz.

kalbász 2017.09.06. 21:15:12

Kb. ennyire hiteles minden ilyen ember felzúdulása meg félelme a hatalom ellen.

Most már gondolom nem fél.

kalbász 2017.09.06. 21:27:04

Na, elő a libsipówert és csináljátok ki bucit, mint a kvimbit. Hogy szűkölve, bizonyítási kényszeresen húzzon vissza a nyájba.

Beru 2017.09.07. 00:49:53

"Mit akarnak tőlem? Mit akarnak? Én csak egy színész vagyok!"

sixx · http://comment.blog.hu 2017.09.07. 06:34:55

@Trackers: az index hogyan bélyegzi meg az ún. kormánypárti újságírókat? listázza őket, mint a nyócnyócnyóc?

2017.09.07. 06:46:52

@KaIapos Sün: Úgy látom,neked nem sikerült értelmezni,amit leírtam. Szerinted,ha senki nem nézné a tv2-öt változna bármi is ebben az országban? Ugye ezt te sem gondolod komolyan? Na most akkor ehhez képest nem tök mindegy,ki ül a Sztárban sztár zsürijében?

staropramen 2017.09.07. 07:49:19

Minden prosti tud romantikus kiselőadást tartani arról, hogy miért lett kurva.
Itt sem történt más.
Nincs itt semmi látnivaló, oszoljanak emberek!

fryci 2017.09.07. 09:08:56

Nem kell magyarázkodni, a pénzért teszi, csak előtte nem kellett volna óbriskodni. Az vesse az első követ egyébként, aki ha holnap megdobnák 10 millával egy pár hetes munkávaért, nem vállalná el.

Cycmen 2017.09.07. 09:44:36

@fryci: Nem kell magyarázkodni, a pénzért teszi, csak előtte nem kellett volna óbriskodni.

Kellett! Alföldi akinél tudjuk mi a csapásirány látta el szerepekkel, ezért pedig hitet kellett tennie! Ugye senki nem gondolja komolyan hogy egy drogos alkesz családelhagyónak bármilyen erkölcsi skrupulusai lennének? Maga ez a TV2 mizéria is röhej, ugyanakkora szar, nem kisebb és nem nagyobb a másik kereskedelminél, egyedül az Andy miatt vergődnek, aki persze szintén szar ember, de nem szarabb mint az ő szar embereik, csak hát ő Orbán alatt tollasodik, az hozza ki belőlük a moralistát!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.09.07. 10:17:11

@Kalapos Sün: Én nem azt mondom, hogy ez az önáltatás jó dolog. Csak azt, hogy emberileg azért érthető, és nem tudhatjuk, hogy milyen személyes dolgok állnak mögötte. Meg azért tegyük hozzá: egy sima újságíró könnyebben találhat magának új munkát, mint egy Tilla szintű tévés. Egyszerűen több a lehetőség.

Persze ez Stohlra nem vonatkozik. Bármennyire is tisztelem őt, mint színészt, mert annak nagyon jó, erre a döntésre nem volt rákényszerítve.

Gabor Jeges 2017.09.07. 12:31:47

@Trackers: "Bár ez nyílván erős és cenzúrázva lesz, hisz ... csak Indexesek hírhamisítózhatnak. "
Tehát még a saját beírásodat is hamisnak minősíted?

közösperonos átszállás 2017.09.07. 16:05:43

@CM2131: "Attól félnek hogy beskatulyázzák őket hogy "ez nem a mi kutyánk kölke" és nem adnak nekik több munkát a kedves liberális barátaik. "

Jaja, sose felejtem el például, mikor Reviczkyt tették ezért tiltólistára. Kábé akkor történhetett, amikor a Professzorok Batthyány Körének tagjait is sorra rúgták ki az egyetemekről.

(Gyk. soha.)

cukkmukk 2017.09.08. 12:42:32

"mert az ember szeretne tartozni valahová" Az mindegy hová, csak jól fizessék meg... ugye?
süti beállítások módosítása