Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A nőverés elfogadásának romantikája a magyar pártsajtóban

2017. július 24. 14:56 sajó d. 244 komment

17883100_3eee6356cef34bf7d32b71ed9f496efc_wm.jpg

Nemrég a tusványosi fesztiválon meglehetősen szomorú képeknek lehettek sokan a szemtanúi. A hagyományosan fideszes fesztiválon megjelent egy fiatal lány, aki különböző témáktól motiválva próbálta az ott megjelent politikusok és szimpatizánsok tudtára adni, hogy nem feltétlenül elégedett Magyarország kormányának teljesítményével. Bátor cselekedet, hiszen Orbán Viktor több mint 10 éve nem mer kormánykritikus vagy éppen ellenzéki sajtó közelébe menni magától, miközben ez a nő bement több száz, kőkemény fideszes közé, hogy feltűnést keltve fejezze ki a véleményét. A következményt a fél ország ismeri, egy Borbáth Áron nevű esküvői fotós hátulról, sunyi módon, a helyszínről később eliszkolva rántotta le a nőt a hajánál fogva a földre, hogy aztán egy nagy darab biztonsági oldja meg végleg a problémát. Az egész atrocitásról videó is készült, de hiába az egyértelmű bizonyíték a szükségtelen aljasságra, 2017 Magyarországán a kormányoldal számára egy fiatal nő bántalmazása abszolút elfogadott, ami a lehető legtöbb médiafelületükön hangsúlyozni igyekeznek, az indoktrinált szavazótáboruk pedig akár a sötét középkorig is visszamenne, csak hogy bármilyen módon legitimálják egy másik ember fizikai fenyítését.

Valahol végtelenül szomorú, hogy a 2006-os zavargásokat brutális erőszakkal letörő Gyurcsányt máig rendszeresen felemlegető Fidesz holdudvarában 2010 óta megszaporodtak az erőszakos cselekedetek. Elég a saját felesége arcát szétverő korábbi fideszes polgármesterre gondolni, vagy Kubatov Gábor Fradi-szekusait elővenni az NVI-nél és a Városligetnél, esetleg simán fel lehet eleveníteni olyan kellemes emlékeket a párt kulturált táboráról, mint a savval fenyegetőző bácsika, esetleg az Ungváry Krisztiánt véresre verő békés szimpatizánsok. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy hogyan jutott el a gyerekével a kezében menekülő férfit felrúgó László Petra addig a státuszig, hogy ő voltaképpen egy meghurcolt nemzeti hős, aki nem is ért hozzá a szerencsétlen migránshoz.

Mielőtt még azt hinné a kedves olvasó, hogy az erőszakra való hajlamot kizárólag a Fideszhez próbáljuk kötni, hadd idézzük fel például azt, amikor DK-s nyugdíjasok csapkodták Gulyás Mártont egy tüntetésen, vagy akár el is olvashatják a beszámolómat arról, hogyan rúgták szét a fejemet Gyurcsány rendőrei 2006-ban. Az erőszakra való hajlamot nem a pártszimpátia befolyásolja, de ha a cselekményekhez köthető pártok nem, hogy elhatárolódnak tőle, hanem a saját felületeiken (sajtóközlemény, nyilatkozat, pártsajtó) kvázi legitimálják más emberek fizikailag bántalmazását, az sokkal sötétebb helyre vezetheti Magyarországot, mint ahol most van. Emlékezzünk csak arra az esetre, amikor a Kálvin téri aluljáróban a hozzá angolul szóló pizzaárust lemigránsozta egy férfi, majd a segítségére siető nőt egyszerűen megütötte. Emlékezzünk, hogy az akkor esetet hogyan magyarázta Németh Szilárd, a Fidesz „rezsicsökkentésért” felelős képviselője:

Én úgy gondolom ez egy megrendezett jelenet volt, bármi elképzelhető meg annak az ellenkezője is azután, hogy Soros György betette ide a lábát, és joystickon mozgat provokátorokat, akár a sajtót nézzük, akár a provokátorokat, akár a szervezeteket nézzük, amiket ő pénzel, azt csinálják, amit ő mond

És elevenítsük fel, hogy a tusványosi atrocitásra hogyan reagált Kósa Lajos

(...)Kósa erről azt mondta, megnézte a felvételeket, valóban történt provokáció, és a rendezők a nagyobb baj megelőzése érdekében, kimentették, kivezették a nőt. Majd egy focis hasonlattal élve elmondta, ha bármelyik B-középbe beül az ember egy másik csapat mezébe, akkor a biztonságiak az ő érdekében cselekednek határozottan.

De pont idevág az az eset is, amikor Szabó László újbudai Fidesz-tag kicsavarta a 444 újságírójának a kezét, majd elvette a telefonját. Kettőt lehet találni, hogy akkor miként értékelte a Fidesz a történéseket.

A 444.hu munkatársának állításai alaptalanok, és ezt a jelenlévők mellett a biztonsági kamerák felvételei is igazolják majd. Az újbudai Fidesz felháborítónak tartja, hogy a 444 szerkesztősége tudósítás címén azért küld embereket különböző eseményekre, hogy ott provokálják a résztvevőket és megzavarják a rendezvényt.

IÓ! CIÓ! PROVOKÁCIÓ!

Emlékezhetünk arra, hogy két évvel ezelőtt szegény Fidelitasnak jutott az a piszkos munka, hogy Provokátorfigyelő néven házmesterszolgáltatást indítsanak, amin keresztül bárki jelentgethette volna azokat az embereket, akik békés fideszes rendezvényeket zavarnak meg. Természetesen a Fidelitas akcióját iszonyatosan durva reakció fogadta, a Facebook pillanatok alatt letiltotta az oldalt, és a Provokátorfigyelő forradalmi ötlete szép lassan elhalt. Legalábbis az akkori formájában.

Az, hogy a Fidesz politikusai a pártérdeken kívüli állampolgárok ellen alkalmazott erőszakot nem minden esetben ítélik el, hosszú távon olyan eseteket eredményez, mint a Kálvin téri nőverés vagy éppen a legutóbb Tusványoson történtek. A politika már csak úgy működik, hogy ha én vakon hiszek egy Hazában és egy Pártban, akkor ennek a pártnak a véleménye határozza meg az én hozzáállásomat is a közéleti történésekhez. És ha Németh Szilárd vagy Kósa Lajos ahelyett, hogy határozottan elutasítaná az erőszakot, és ember módjára kezelne egy ilyen problémát, a fizikai erőszakot és a provokációt egy polcra helyezik, hogy egyikből következik a másik, nincs min csodálkozni. A gond csak az, hogy a magyar kormány mellett a bekebelezett magyar média is gond nélkül alkalmazkodik a központi utasításhoz, és a fideszes politikusok túlszárnyalva legitimál bármilyen erőszakot, amit azok ellen tesznek, akiket esetleg ellenségnek, ellenzéknek vagy szimplán nem kívánatos személynek tekintenek.

  • A Magyar Idők arról ír, hogy igazából még a nőnek volt szerencséje, hogy a biztonságiak kivezették a helyszínről, de sehol egy pillanatra sem említik, hogy például egy, a helyi konzulátushoz kötődő férfi gyáva módon hátulról rántotta a hajánál fogva a nőt a földre.
  • Az Origo névtelen szerzője (khm, Gábor László?) érdekes módon szintén arról ír, hogy a nő igazából megköszönheti a kimentést, a hajtépős fotósról egy szót sem írnak. Ahogy kiderül egyébként, a Matolcsy-Mészáros-Habony-féle médiabirodalom sokszor szó szerint ugyanazokat a cikkeket hozták le, általában névtelen szerzőkkel, mintha csak egy központból kapnák az utasításokat.
  • A Pesti Srácoknál ugyanezt a kánont mantrázzák, miszerint a nő igazából még hálás is lehet a biztonságiaknak, természetesen hajtépős Borbáth Áronról egy szót sem említenek.
  • Ugyanitt kicsit később sikerült odáig eljutni, hogy a bántalmazott nő nemcsak szimplán provokátor, hanem "feltűnően mentális kihívásokkal küszködő" és az ellenzék delegálta. Itt is elhangzik a Kósa-féle B-közepes hasonlat kulturlibsi kiadása, amiben a világlátott szerző ok-okozati következményként ír a fizikai erőszakról, miszerint ilyen viselkedés után ugyanúgy megvernék a nőt a színházban, plázában, a Szigeten vagy a Pride-on is. Ami nyilvánvaló aránytévesztett baromság, de nem is ez a legszörnyűbb. Hanem az, hogy

a kormánypárt írással foglalkozó udvari bolondjai szerint a mai Magyarország tényleg egy betegesen agresszív hely, ahol az elvárttól eltérő viselkedésű embereket meg szokás verni, és ők a hülyék, ha ezen még csodálkoznak is.

Nehéz eldönteni, hogy mibe szarabb belegondolni. Abba, hogy ezek szerint tényleg ilyen ország ma Magyarország, és inkább mindenki fogja be a pofáját, ha nem akar magának bajt, vagy az, hogy a kormány szellemi és politikai holdudvara ilyennek lát minket, magyarokat. Agresszív, ellenvéleményt nem tűrő, huligán csőcseléknek. Ez pedig hosszú távon kifejezetten kontraproduktív, mert a felszínre hozza azokat az embereket és véleményeket, amik alátámasztják a nők elleni erőszak szükségességét provokáció esetén. Nem feltétlenül reprezentatív, de azért elég jól illusztrálja, hogy például a Pesti Srácok témával foglalkozó posztjai alatt milyen hangnemet ütnek meg a top (vagyis a legtöbbet lájkolt) kommentek:

Pesti Srácok

ps1.jpg

Pesti Srácok ismét

ps2.jpg

De azt is meg lehet nézni, hogy a szintén fideszes körhöz került, de egyébként is tradicionálisan jobboldali Mandiner hogyan próbál meg ember maradni a témában úgy, hogy a törzsolvasóik továbbra sem gondolják problémásnak, ha egy nőt sunyi módon bántalmaznak.

ps3.jpg

Ahogy a híroldal honlapján sem.

ps4_1.jpg

Ezen persze egyáltalán nincs mit csodálkozni, ha a Fidesz-média mélyebb bugyraiban már előre erőszakra figyelmeztettek bárkit, aki nem elalélni megy Kósa Lajos vicceitől vagy Németh Szilárd férfias kiállásától. A Schmidt Máriához kerülő Figyelő például még jóval a balhé előtt figyelmeztetett, hogy a

(...)fütyülősök készüljenek fel arra, hogy a székely nem olyan béketűrő nép, mint a budapesti. A füttyszóra előbb ütnek, kérdezni pedig nem fognak.

Ez egyrészről iszonyatosan sértő minden székelyre nézve, mert úgy állítják be őket, mint valami barbár népséget, ahol előbb ütnek, aztán kérdeznek. Másrészről pedig ez a fajta üzengetés pont azt a B-közepes színvonalat idézi fel, amikor két klub ultrái fenyegetőznek, hogy ha a zöldek megmerik támadni a lilák törzskocsmáját, akkor lilák majd jól összeverik a zöldeket a buszmegállóban. A Fidesztől egyébként sem áll távol a sportolói hasonlatok használata, de különösen furcsa ilyen szintű agressziót észlelni úgy, hogy a keményvonalas magyar huligánok a nagy kormányzati NB1-es hatalomátvétel óta messziről elkerülik a stadionokat, és inkább szurkolnak mondjuk 10 ezren a Népligetben, mint a lilára festett Groupama Arénában.

Innentől kezdve már csak az a kérdés, hogy parlamenti és média túlsúllyal rendelkező Fidesznek mennyire érdeke, hogy az erőszakos közhangulatot akár a választásokig is fenntartsa. Ahogy azt korábban bemutattuk, elnézést kérni vagy a hibát beismerni egyáltalán nem szokták a kormányoldalon, helyette igyekeznek egyenlőségjelet tenni a fizikai erőszak és a provokáció közé, ezzel kvázi feljogosítva az embereket arra, hogy bármiféle provokációt észlelve nyugodtan alkalmazzanak erőszakot. És hogy mi a provokáció, azt majd szintén a kormány mondja meg mindeninek.

A provokáció megítélése azonban nem csak egy oldal kiváltsága, így hosszú távon még destruktívabb következményei lehetnek a legitimált erőszaknak. Mi van, ha valakinek az provokáció, hogy a saját adópénzéből xenofób, gyűlöletkeltő kampányt kell elviselnie a közmédiától az utcai plakátokon át a parlamenti beszédekig? Joggal mondhatja egy ellenzéki állampolgár, hogy ezzel őt és még több millió magyar embert provokálnak, aztán az előbb vázolt eszmerendszer alapján ezeknek az embereknek a serege elmegy, és felgyújtja a Parlamentet vagy az MTVA székházát. Akkor lehet provokációval legitimálni az erőszakot? Ha a magyar politika irtózatos közpénzeket tol a fideszes politikusok által irányított magyar klubokba, nevetséges, indokolt piaci realitástól teljesen eltérő fizetéseket adva a játékosoknak, miközben a csapataink már júliusban kiesnek mindenhonnan, a lelátók konganak az ürességtől, és a válogatott még Andorrától is kikap, akkor provokáció címen megverhetjük a labdarúgóinkat, edzőinket, sportvezetőinket? Ha a jövőben a Fidesz minden hozzájuk köthető agressziót a provokáció tág fogalmával tesz elfogadhatóvá, akkor nem vagyunk messze attól, hogy a kormányból kiábrándult emberek is provokációnak vegyék a hatalom különböző intézkedéseit, ami aztán olyan erőszakhullámot szülne, hogy szemkilövető Gyurcsány Ferenc is megnyalná mind a tíz ujját.

Érdekes módon, amikor két fiatal paradicsommal dobálta meg Orbán Viktort ugyanitt négy évvel ezelőtt, akkor nem kívánt a nép azonnali lincselést, és sehol nem beszélt senki provokációról, Soros-hadműveletekről és külföldi ügynökökről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:29:42

@zokogjatok: Tényleg olyan izéke vagy, hogy 2012-es statisztika mentén vihogsz?

thegabcsi 2017.07.24. 19:30:17

@zokogjatok: "tavaly még egymillió volt, azóta rájöttetek, hogy az már tényleg nevetséges? :D"

10 év múlva nem lesz olyan vicces, amikor a fizetésed 70 %-át csapják majd le, hogy 1 %-al emelni tudják a nyugdíjakat. :D
Főleg, amikor már indulnál te is, de ha megközelíted a határkerítést, seggbe lőnek.

zokogjatok 2017.07.24. 19:34:21

@thegabcsi: Abszolúte, sőt éhséglázadás is lesz, meg államcsőd is, 2010 óta minden nap erre készülök, hiszen mindig egy évvel későbbre van megjósolva a totális összeomlás.

morph on deer 2017.07.24. 19:38:18

@zokogjatok:
"rendőri intézkedés elől menekült, ember!"

És? Egy "sajtósnak" kezében a kamerával mindenáron be kell szállnia úgy, hogy bele akar rugni?
Mellesleg kér rendőr mellett is elszaladt, akik hagyták. "Önkényes elvtársnő" viszont beavatkozott!
Mert?

"Te figyi, próbáld már meg ezt eljátszani mondjuk az amcsi déli határon, sztem még le is lőnek."

A náci szimpatizáns operatőrök?
Érdekes lehet!

Egyébként ennek semmilyen relevanciája nincs, azt ugye tudod?

Egyrészt, mert nem a határvédelemről van szó, hanem a szabadon választott taplóságról, másrészt ez egy másik ország! Gondoltam, megmondom :)

zokogjatok 2017.07.24. 19:38:36

@morph on deer: ugye az a vicc, hogy azon sopánkodsz, hogy ez az illiberális Magyarországon esik meg.

De ha hoznék egy csomó példát más országokból, ahogy így vagy még ígyebb történnek a dolgok a provokátorokkal, akkor meg kikérnéd magadnak, hogy az téged nem érdekel

Magyarul lehetetlen neked bebizonyítani, hogy nem az illiberalizmus meg a buta fideszesek miatt van, mert ahol nincs illiberalizmus meg buta fideszesek, mégis ezt látjuk hogy a provokátorokat bántják, azokra a példákra becsukod a szemed

Így a vitának nincs értelme, zokogjál valahogy szórakoztatóbban, mert uncsi vagy.

thegabcsi 2017.07.24. 19:38:51

@zokogjatok: "(csak szólok, hogy Magyarországra nettó bevándorlás van, azaz többen jönnek mint mennek)"

Azért ezekkel a wikis listákkal óvatosan kell bánni. Egyrészről 2007-2012 közötti periódust taglal, ha jól látom, másrészről elég sok kivándorló nem jelenik meg ténylegesen a statisztikában.
Pl nekem is van magyarországi bejelentett lakcímem, csak munkahelyem nincs, meg adót nem fizetek, de a hatóság számára ez nem jelenti azt, hogy kivándoroltam - mivel semmilyen formában nem is jeleztem ezt -, szóval vsz nem jelenek meg a statisztikában. Elég sok ilyen van még, hidd el. A munkaerőhiány pl azért árulkodó..

zokogjatok 2017.07.24. 19:40:50

@morph on deer: "Egyébként ennek semmilyen relevanciája nincs, azt ugye tudod?
Egyrészt, mert nem a határvédelemről van szó, hanem a szabadon választott taplóságról, másrészt ez egy másik ország! "

Na pont ezt magyarázom.

Egy magyarországi eseményen azon sírsz, hogy ez az illiberalizmus diktatúra orbán stb miatt van.

Mikor rámutatok, hogy más országban is van hogy így van, ahol triviálisan nincs se orbán se illiberalizmus, akkor meg jön hogy "az téged nem érdekel".

Ilyenkor remélem mélyen belül egy kicsit hülyének érzed magad.

zokogjatok 2017.07.24. 19:43:16

@thegabcsi: "másrészről elég sok kivándorló nem jelenik meg ténylegesen a statisztikában."

ami más országoknál ugye nem érv, ott minden statisztika mindig tökéletes, csak a fránya magyarországi statisztikák, azok ilyen kurva megbízhatatlanok, különösen ha olyasmit mutatnak amik nem illeszkednek a világnézetembe.

Mellesleg ezeket jellemzően tükörstatisztikákkal készítik, azaz nem azt nézik, hogy hányan hagyták ott az országot, hanem hányan helyezkedtek el pl. angliában, ezt az angol kormány tudja és elküldi a magyaroknak (meg akiket érdekel).

Mmarci 2017.07.24. 19:43:58

Igazából semmi baj nincs ezzel. Ha ne adj isten Fideszesek zavarnanak meg más rendezvényét nyugodtan meg lehet taposni őket

szánmonoxid 2017.07.24. 19:44:25

@Paladin Aladin:
Te melyik Bibliát olvastad?
Amelyiket én olvastam, abban a mesekönyvben a Jézus nevű főhőst senki nem kövezte meg. Se zsidók, se mások.

Demokrata Hungarofil 2017.07.24. 19:46:01

Sörös tata és nemzetközi bandája fölfogadott drogért vagy jó pénzért egy drogos nőt, hogy megmutassa, milyen messzire elér a mocskos keze....Ki az a majom, aki elhiszi, hogy az erdélyi magyarok által 97%-os döntő többséggel támogatott FIDESZ, OV ellen éppen egy fiatal, falusi magyar lány támadna saját elhatározásból? - Sörös tatát elvihetné már az ördög...

thegabcsi 2017.07.24. 19:47:18

@zokogjatok: "Abszolúte, sőt éhséglázadás is lesz, meg államcsőd is, 2010 óta minden nap erre készülök, hiszen mindig egy évvel későbbre van megjósolva a totális összeomlás."

Ilyen nyilván nem lesz - egyébként Demján papa ilyesmit jósolt anno, kb 2030-ra, sőt elég sokan gondolják ezt, nem konkrétan csak MO-ra, hanem egész kelet eura -, ehhez nem kell agytrösztnek lenni, elég körbenézni a világon, Zimbabwe és Dél-Szudán is eldöcög valahogy. Nem lesz semmiféle totális összeomlás, csak tartós életszínvonal csökkenés (ez mondjuk vsz az egész EU-ra igaz lesz előbb-utóbb). De az élet nem áll meg, ez igaz. Csak szarabb lesz. MO most van a csúcson, ki kell élvezni.

Demokrata Hungarofil 2017.07.24. 19:49:45

Kíváncsi vagyok, hogy az SPD főhadiszállásán hogyan fogadnák, ha egy provokátor a fővezér előtt kezdene sípolni? - Nem biztos, hogy egyenlő nemi összetételű bizottság alakulna, hogy szép szóval közösen győzzék meg a primitív, erőszakos provót.

dugommier 2017.07.24. 19:49:51

@morph on deer: @Thunder_th: Ez nem enyhébb kifejezése a tortenteknek,hanem hazugság, ha nem rúgta fel nem rúgta fel,kesz,mit lehet ezen magyarázni? Ha azt írta volna amit Te egy szavam se lenne.

Nzoltan 2017.07.24. 19:52:16

Az a nő problémája, hogy odament egy pofonért amit nem kapott meg, oszt kielégítetlenül ment haza.

zokogjatok 2017.07.24. 19:56:25

@thegabcsi: "Nem lesz semmiféle totális összeomlás, csak tartós életszínvonal csökkenés"

Jaj-jaj pedig az összeomlást is már annyiszor megjósolták, hogy be se linkelem az összes ilyet ha nem gond... ugye államcsőd lesz ha kormányváltás lesz, aztán államcsőd lesz ha visszafizetjük az IMF hitelt, aztán államcsőd lesz a multi- meg bankadóztatás miatt, meg államcsőd lesz ha nem veszünk fel új hitelt, államcsőd lesz Paks miatt, államcsőd lesz a csillagok állása miatt.

Oszt most ilyet mondasz, hogy nem is lesz csőd? :D

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:56:27

@Demokrata Hungarofil: "az erdélyi magyarok által 97%-os döntő többséggel támogatott FIDESZ"

Én is támogatom a Pakisztáni kormányt.
Mibe van az nekem?

szánmonoxid 2017.07.24. 19:59:03

@dugommier:
Én tudom. Ők nem
És ahogy látod, sokan az ide írogatók közül sem. A toleráns liberálisok láthatóan semmit nem tolerálnak, az igazságot sem.

@dr. mesterséges színezék:
"őt milyen plakáttal lehet majd beetetni - nehéz lesz"
Akkor mégiscsak jó az iskolarendszer, mert gondolkodásra nevel?
Amelyikbe te jártál, az láthatóan nem ilyen volt, mert egyik szavaddal mondasz ellent a másiknak.
Esetleg nem ártana kicsit jobban átgondolni, mit is akarsz mondani, és csak utána leírni. Hátha nem lenne ennyire zavaros az eredmény.
(Csak egy ötlet volt.)

@Thunder_th:
Az, hogy valamit megpróbál, de az nem sikerül, alapesetben olyan, mintha nem is tette volna, még gyilkossági kísérletnél sem talán, ha egyébként nem történik sérülés.
Különben rád is rád foghatná bármelyik nő, akire ránézel az utcán, hogy meg akartad erőszakolni, csak nem sikerült.

@morph on deer:
Nem, az apa a gyerekkel azért esett el, mert egy rendőr szorításából tépte ki magát (menekült a rendőri intézkedés elől - mellesleg az is kiderült róla, hogy az ISIS helyi szervezetének lelkes támogatója volt ez a nagyszerű migráns hős), és a lendület miatt elzuhant.
Nem kéne ilyen szép liberális hazugságokat hangoztatni, mint amilyeneket most te hangoztatsz.

""Önkényes elvtársnő" viszont beavatkozott!"
Hogyan avatkozott be, ha egyszer hozzá sem ért? Ezt még a fociban sem minősítik beavatkozásnak, ha nem ér a labdához a játékos, csak felé mozdul.

thegabcsi 2017.07.24. 20:00:55

@zokogjatok:

Nem küldik külön a magyaroknak, az Eurostat kapja meg, onnan lehet behúzni, akit érdekel (átlag 1-2 éves csúszással). Te is megnézheted.

Tévedés, nekem mindegy, hogy hányan mentek el, elképzelhetőnek tartom, hogy a 600 ezres szám is túlzás. Ennek semmi köze a világnézetemhez, az orbán rezsimet attól nem fogom se jobbnak se rosszabbnak gondolni, hogy 200k vagy 600k kivándorló volt. Nekem mind1, én jöttem (főleg a világnézetem miatt), az, hogy ki hol és hogy szenved élet gyanánt, leszarom nagyjából.

zokogjatok 2017.07.24. 20:01:47

@thegabcsi: nah nem akarlak igazából kigúnyolni meg megbántani, de az utóbbi hét évben tényleg ilyen apokaliptikus víziókkal van tele minden (az EU-s kirúgásunkat is hányszor beharangozták már, oszt van valami?), aztán ezek valahogy csak nem akarnak valóra válni, pedig ugye már hét éve üli rettentő torát a patásviktor. Oszt jé, GDP nő, fizuk nőnek, adósság csökken, turizmus emelkedik, migrik nincsenek.

Na most ezt ha összevetjük azzal, hogy az előző garnitúra hét év alatt konkrétan tényleg összehozott egy de facto államcsődöt, akkor remélem nem tűnök túl elfogultnak, ha kijelentem, hogy na náluk azért jobbak.

szánmonoxid 2017.07.24. 20:01:51

@morph on deer:
@dr. mesterséges színezék:

Javaslom mindkettőtöknek a "kettős mérce" kifejezés tanulmányozását a szótárban.
Használni már kiválóan tudjátok.

Pont úgy, mint a fideszesek a másik oldalon.
Csak akkor nem értem, hogy mit hőbörögtök egymás ellen. Tök egyformák vagytok.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:02:16

@szánmonoxid: "Akkor mégiscsak jó az iskolarendszer, mert gondolkodásra nevel?"

Tkp. igen. Amikor együtt lektoráljuk a könyveket, az sok gondolatot ébreszt benne.

Tenkes Kapitánya 2017.07.24. 20:02:18

Tehát a cikk szerint:
valaki meghúzza egy sípoló nő haját=az egész magyar jobboldal en bloc nőverő
És ez az index főlapján hirdetik órákon keresztül.
Ennél már nincs lejjebb.

szánmonoxid 2017.07.24. 20:03:16

@Demokrata Hungarofil:
Az megvan, hogy a 97% összehazudott támogató esetén is van 3%, ami meg nem támogató?
Ez több tízezer embert jelent még Erdélyben is.

morph on deer 2017.07.24. 20:03:33

Azért érdekes ez a "Gyurcsány rendőrei 2006-ban" kitétel.

Miért, mi a különbség "Gyurcsány rendőrei 2006-ban" és mondjuk "orbán rendőre 2016-ban" között?

Úgy értem: azok mind elhagyták a szolgálatot, és azóta kizárólag intelligens, pszihológiai vizsgálatokon átesett és alaposan kiképzett rendőrök vannak csak?

Mert én úgy gondolom, hogy a rendőrség ma sem különb, csak a helyzet (még) nem kívánta meg tőlük, hogy élesben is bizonyítsanak!

Arról már nem is beszélve, hogy ma már a 2006-os példa már rendelkezésre áll, mint viszonyítási alap, akkor meg még nem történt ilyesmi előzőleg.
Még egy nyomorult tankot sem kötöttek el azok a béna "békés felvonulók" már vagy ötven éve, tehát nem volt erre nézve tapasztalat.

Gondolom én.
Bár én közelebbről csak a kádári rendőrséget ismerem, azt is csak kb. '68-tól, de a gumibot már akkor sem esett igazán jól. Bár akkor nekem nem Kádár, hanem "Kovács 126 János tizedes" jutott eszembe, meg a hasonló szellemi mélységben vegetáló tahók...

De nyilván én vagyok a kakukktojás, amelyik erősíti a szabályt.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:04:18

@Tenkes Kapitánya: "valaki meghúzza egy sípoló nő haját..."

... és egy rakás barom ebben nem talál kivetnivalót - a nemesség kötelez, a nemtelenség pláne -, hanem megmagyarázza, mint egyszeri fletó az áfacsökkentést.

indeksz ízisz alkajda mind CIA prodzsekt 2017.07.24. 20:04:32

Mi a baj pici amcsi- titkosügynökök?
Hogy- hogy pont ott volt az a kamera...

zokogjatok 2017.07.24. 20:05:32

@thegabcsi: Én el tudom képzelni, hogy tényleg volt annyi mondjuk 90 óta, csak az felejtődik el, hogy nem csak ki, hanem bevándorlás is létezik. Angliát pl. 300k hagyja el évente (!), csak ha bejön mellette 500k, akkor ez nem egy csökkenő, szegényedő ország képe.

www.telegraph.co.uk/news/general-election-2015/politics-blog/11620356/Emigration-nation-who-are-the-thousands-fleeing-Britain-each-year.html

szánmonoxid 2017.07.24. 20:05:41

@Demokrata Hungarofil:
Ez nem a Fityisz főhadiszállásán történt, de ha ott történne is kétlem, hogy így járnának el.
Tudod, ott biztonságinak is CSAK olyat vesznek fel, akinek van némi agya. Ellentétben a Fityisszel.

thegabcsi 2017.07.24. 20:05:58

@zokogjatok: "ugye államcsőd lesz ha kormányváltás lesz"

Ezt a kormányod mantrázza, nem én.
Linkelheted ezeket a cikkeket, de nem értem, hogy mi a lényege? Lipsik írták, én is lipsi vagyok, ergo én mondtam, ergo most ne mondjam az ellenkezőjét? :D
Lol.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:07:21

@morph on deer: "Miért, mi a különbség "Gyurcsány rendőrei 2006-ban" és mondjuk "orbán rendőre 2016-ban" között? "

Az a vicc, hogy semmi. Gergényi éppen nincs ott, de majd mindenki más igen, az "odabaszunk, mert megtehetjük, aztán négyen tanúskodunk ötféleképpen"-elven szolgálatot teljesítők pedig pont ugyanazok, legfeljebb a rendfokozatuk lett magasabb az idő múlásával.

Kicsi ország _egy_ csőcseléke.

szánmonoxid 2017.07.24. 20:07:31

@dr. mesterséges színezék:
Ahogy látom, próbálod mosdatni a szerencsent.
Nem fog menni.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:08:46

@indeksz ízisz alkajda mind CIA prodzsekt: "Hogy- hogy pont ott volt az a kamera...
"

Tán úgy, hogy pont ott volt az előző napon is.
Meg tavaly is.

Thunder_th 2017.07.24. 20:08:51

@szánmonoxid:
"Az, hogy valamit megpróbál, de az nem sikerül, alapesetben olyan, mintha nem is tette volna"
Normális vagy ember? Ilyet kijelenteni? Ezt értékeld már újra, mert amúgy értelmes embernek tűnsz a hozzászólásaid alapján...

szánmonoxid 2017.07.24. 20:09:28

@indeksz ízisz alkajda mind CIA prodzsekt:
Nem tudom, hallottál-e már róla, de ma már kb. minden mobiltelefonban van kamera.
Az emberek többségénél pedig van mobiltelefon.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.24. 20:11:00

@Demokrata Hungarofil: Ne kívánj ilyet! Ha Soros kifingik akkor a fidesznek fel kell építeni egy új közellenséget sokmilliárd adóforintból.

zokogjatok 2017.07.24. 20:11:05

@morph on deer: mondjuk hogy az egyik a magyarokat verte, a másik az illegális határátlépőket, ezért ez a magyaroknak kevésbé fáj. Ne csodálom hogy erre a triviális megoldásra nem jöttél rá, jól láthatóan nem vagy hozzászokva hogy a magyarok érdekeit nézd.

a kisrendőrök lehetnek ugyanazok, a vezetés, szándék, motiváció, értékrend meg különbözhet.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:12:05

@szánmonoxid: Nem hiszem, hogy bármilyen szerecsennel is foglalkoznom kellene.
A vízióid csak rád és az orvosodra tartoznak.

szánmonoxid 2017.07.24. 20:12:42

@Thunder_th:
Miért értékelném újra?
Ha megpróbálsz ellopni valamit, de nem sikerül, akkor szerinted elítélnek?
(Nem azért nem sikerül, mert elkapnak a kijáratnál, hanem mert béna vagy, és nem tudod a zsebedbe tenni, a kijáratig el sem jutsz.)

Nem akarom védeni László Petrát, mert csöppet sem szimpatikus, de amit nem tett, azért nem kéne baszogatni. Ennyi.

szánmonoxid 2017.07.24. 20:14:08

@dr. mesterséges színezék:
Attól tartok, vízióid itt csak neked vannak, azért beszélsz ennyire zavarosan, egymásnak ellentmondó dolgokat.

Javasoltam már, hogy gondolkozz, mielőtt leírsz valamit, mert utána már nem tudod eltüntetni?

zokogjatok 2017.07.24. 20:14:37

@thegabcsi: "Linkelheted ezeket a cikkeket, de nem értem, hogy mi a lényege? "

Az, hogy lásd, hogy mikor ilyeneket írsz, hogy majd 70%-os adó lesz azért hogy nagyobb legyen a nyugdíj, akkor azt miért nem veszem már komolyan. Mert az n+1-edik jóslat, ami nem válik be.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:15:42

@szánmonoxid: Nem zavar, hogy az emmi kicseszett veled az idén? Hogy mész most hatodikba a diszlexiáddal?

Zero Eleventen 2017.07.24. 20:18:17

Ki volt a bántalmazó,ki volt az őr? Miért nincs büntetőjogi folyománya?

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:20:19

@szánmonoxid: "(Nem azért nem sikerül, mert elkapnak a kijáratnál, hanem mert béna vagy, és nem tudod a zsebedbe tenni, a kijáratig el sem jutsz.)"

Szerinted mit varrnak a nyakába annak a marhának, aki bemászik valahová azzal, hogy kirámolja, és nem tud kimászni?
Vagy aki csak félig vágja el a felesége torkát?

Nem igaz, hogy nem megjátszod.

zaturek 2017.07.24. 20:20:42

"Egy egész konferenciára való anyag van itt".

thegabcsi 2017.07.24. 20:20:53

@zokogjatok: "Oszt jé, GDP nő, fizuk nőnek, adósság csökken, turizmus emelkedik, migrik nincsenek"

Ez így van, GDP nő, fizuk nőnek, ennek szívből örülök, tényleg. De azért van néhány EU-s figyelmeztetés a versenyképességről, mert az csak nem akar nőni. Azért elég sokszor elég sokan elmondták, hogy az EU-s pénzek itt a lélegeztető gép, ha az nem lesz, gond lesz (ebből nőttek ki ugye a totális csőd elméletek). Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne. Persze erről is kiderülhet pár év múlva, hogy városi legenda volt, de azért nem valószínű. Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, hogy a Varga-Matolcsy duó tényleg olyan kurva nagy spíler-e. Jelenleg többen tippelnek arra, hogy nem lesz semmilyen növekedés, max stagnálás, de inkább lassú, de tartós csökkenés. Ezért mondom azt, hogy MO most van a csúcson nagy valószínűség szerint.

thegabcsi 2017.07.24. 20:25:08

@zokogjatok: "Oszt jé, GDP nő, fizuk nőnek, adósság csökken, turizmus emelkedik, migrik nincsenek"

Ez így van, GDP nő, fizuk nőnek, ennek szívből örülök, tényleg. De azért van néhány EU-s figyelmeztetés a versenyképességről, mert az csak nem akar nőni. Azért elég sokszor elég sokan elmondták, hogy az EU-s pénzek itt a lélegeztető gép, ha az nem lesz, gond lesz (ebből nőttek ki ugye a totális csőd elméletek). Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne. Persze erről is kiderülhet pár év múlva, hogy városi legenda volt, de azért nem valószínű. Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, hogy a Varga-Matolcsy duó tényleg olyan kurva nagy spíler-e. Jelenleg többen tippelnek arra, hogy nem lesz semmilyen növekedés, max stagnálás, de inkább lassú, de tartós csökkenés. Ezért mondom azt, hogy MO most van a csúcson nagy valószínűség szerint.

thoms 2017.07.24. 20:29:24

@Sörös Mérenc: alig várom. Lehetek én? Légyszilégyszilégyszi :D

zokogjatok 2017.07.24. 20:32:02

@thegabcsi: "Azért elég sokszor elég sokan elmondták, hogy az EU-s pénzek itt a lélegeztető gép,"

Őőőő de bocs, egyrészt amíg nem voltunk EU tagok, addig se csak gödörbe vájt lyukakban éltünk, másrészt meg az EU-val szemben mi is teljesítünk, ami meg nekünk kerül pénzbe. A vámokat feladtuk, hogy messzire ne menjek.

Érted, ha ezen túl a fizetésem 10%-át odaadom valakinek, aki aztán ilyen-olyan juttatások mentén ezt visszaadja nekem, akkor azért nem lehet azt mondani, hogy a fizetésem 10%-át neki köszönhetem.

És ezzel nem akarom bagatellizálni az EU-t, csak rávilágítani, hogy ez nem olyan egyszerű, hogy van a jóságos nagybácsi aki minket pénzzel töm.

"Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne"

Sőt a pohárból a víz is az utolsó csepp miatt folyik ki, az előző 999 cseppnek ehhez semmi köze.

"Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, "

Igen, most aktuálisan éppen ez a csodavárás van érvényben. Ez azért jobb, mint az, ami jövőre jósolja az összeomlást, mert 2020-ra már a fasz se fog erre emlékezni, akkor majd épp valami más miatt lesz összeomlás 2022-ben.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:33:06

@thoms: ÉN MÁR SZART ÉREK!?
- Gyurcsány Ferenc -

zokogjatok 2017.07.24. 20:36:35

@zokogjatok: "addig se csak gödörbe vájt lyukakban éltünk"

talajba vájt gödrökben. Na.

Szelid sunmalac 2017.07.24. 20:39:22

Hihetetlen, hogy ez tema tud lenni. Eloszor is: amikor ovodaban csufoltak minket, anyukank szepen elmagyarzta, hogy a csiganal egy kicsivel is ertelmesebb leny nem eroszakkal oldja meg es nem ver le senkit ,mert "provokaljak". Masodszor: epp a sumegi vadasztarsasaggal tartottunk osszejovetelt es 40-50 jol megtermett ferfi allig felfegyverkezve ovoldozott agyaggalambra, mikor jtt egy a bolondokhazabol szokott mackoalsos zavart ferfi, aki azt ordibalta, hogy "ide lojjetek! ide lojjetek ti szemetek" miozben a mellkasat dongette. Lehet tippelni, hogy felultunk-e a provokacionak, vagyertesitettuk a mentoket. Harmadszor: Engem edesapam is tanitott, nem csak anyam (lasd elso pont) es az mondta, hogy fiam, hacsak nem tamad rad eletveszelyesen egy no, akkor te not es gyereket nem utsz meg!

Aki a harom pnt BARMILYEKEVEL is elkezd vitatkozni, vagy magyarazni, vagy azzal kezdene, hogy "de", annak jelezem, hogy egy toketlen, gyava, puhapocso barlanglako fereg.

zokogjatok 2017.07.24. 20:40:31

@zokogjatok: ezen túl -> ezentúl, oké, elfáradtam má, lépek le, @thegabcsi: kösz az értelmes és higgadt beszélgetést.

morph on deer 2017.07.24. 20:42:15

@zokogjatok:
Lejjebb melegebb van, ne mentegetôzz;))

zokogjatok 2017.07.24. 20:42:17

@Szelid sunmalac: "mikor jtt egy a bolondokhazabol szokott mackoalsos zavart ferfi,"

No, erről van itt szó kérem. Csak itt nő volt, de stimmel.

morph on deer 2017.07.24. 20:44:53

@Tenkes Kapitánya:
"Ennél már nincs lejjebb."

Próbáltad már a "gödörbe vájt lyukakat"?

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:45:00

@zokogjatok: Tovább nem tudtad, nem akartad olvasni, vagy nem értetted?

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:49:33

@morph on deer: Mosdatja itten a szerecsent. Nem fog menni.

thegabcsi 2017.07.24. 20:55:34

@zokogjatok: "A vámokat feladtuk, hogy messzire ne menjek." A többiek is, elég lényeges pontja az EU-nak. :D

Már megint jössz ezzel az összeomlással, de erről egyrészről nem beszél senki, másrészről lényegesen többről szól, mint a lelkiszegény lipsik gonosz sóvárgásáról orbán ellen..

morph on deer 2017.07.24. 20:56:34

@zokogjatok:
Visszatérve: azért nálam - még - van jelentősége annak, hogy különbséget jelent, ha valakinek az a dolga, hogy védje a határ, vagy csak úgy "szórakozásból" durva tapló.
Ugyanez vonatkozik a posvány történetre is. Aki kivezette a lányt az durva volt - amit nem láttam indokoltnak - de a gyökér, aki a hajánál fogva lerántotta az még aljas görény is!

Egyébként nem tudom, hogy valaki is odament-e hozzá, hogy megkérje, mondom MEGKÉRJE, hogy hagyja abba?

Vagy csak régi jó szokás szerint a felmenőivel kezdték?
Mondom, nem tudom!
Valakinek van erről információja?

morph on deer 2017.07.24. 20:59:53

@dr. mesterséges színezék:
"Mosdatja itten a szerecsent"

Melyiket? Most tényleg!
Elvesztettem a "színes" fonalat valahol...

]{udarauszkasz 2017.07.24. 21:00:00

@Szelid sunmalac: nem szoktam oktalanul bologatni mindenre,de neked itt most maximalisan igazad van. [Bologat,mint a skodakutya]Voltak kutyaul elkanaszkodott nok az eletemben,de soha nem emeltem kezet egyikre sem. Arra sem,aki felcsinaltatta magat,vagy piasan esett be minden hetvegen az agyba. Aki egy no kezet igy kicsavarja,anelkul,hogy barmi modon tettlegesen megfenyegette volna,az nem normalis. Teny,hogy kicsit zavartnak tunik,de ez siman betudhato a sokknak is,ami erte. Akkor sem csavargatjuk ki nok kezet igy. Undorito barbarok.

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:02:31

@morph on deer: Semmi, ilyen hülyeségekkel próbált operálni, mondván, hogy azt se tudom, mit írok - aztán gödörbe vájta a lyukat.

ember100 2017.07.24. 21:05:52

@zokogjatok:
Helló !

Öööööö szoktál az utcán sétálni ?
MINDEN állami építkezésen ott a tábla ... építkezés összege 1.2 milliárd ebből 1 milliárd EU támogatás !
Persze nem laktunk gödörben DE a panelek szigetelése , utak ... stb. nagy része EU-s pénzekből van !
Ja ha a fizetésed 10 % odaadod és KAPSZ 80 % vissza akkor ne hogy már NEM KELL AZ EU !
Talán megérted :)

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:06:02

@]{udarauszkasz: " Aki egy no kezet igy kicsavarja,anelkul,hogy barmi modon tettlegesen megfenyegette volna,az nem normalis. "

De még csak az se tiszta, hogy ki volt, milyen minőségben. Biztonsági őrnek túl volt fegyverezve, TEK-esnek nem ismerték el.
Tán a Securitate felejtette ott 30 éve, de ahhoz meg fiatalnak tűnt.
Vagy apgrédelt a fradisec.

morph on deer 2017.07.24. 21:08:04

@dr. mesterséges színezék:
OK, mondom, hogy fonál-gondjaim vannak :(
Meg hogy 'tele' van a 'fon'alam is, - azon pötyögök jövet-menet :)

dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:08:54

@ember100: "Persze nem laktunk gödörben DE a panelek szigetelése , utak ... stb. nagy része EU-s pénzekből van !"

Meg Lőrinc gazda is csak egy gázos volt.

nick papagiorgo 2017.07.24. 21:14:14

Ti nem azért vagytok (vagy ha jól tudom, nem azért vagytok) hogy ilyenekről tudósítsatok, ilyen módon hogy pl. "A nőverés elfogadásának romantikája a magyar pártsajtóban".

Nektek (elvileg) tévé- és egyéb médiaeseményekkel kellene foglalkozni, sokkal jobban is áll nektek az (mint ahogy a totalcar autókkal foglalkozik pl). Adott esetben még tárgyilagosnak is tűnhetnétek.

Mi a francnak foglalkoztok (huszonhatodiknak) párt, politikai és egyéb hasonló eseményekkel, meg nem érthetem. Ha meg mindenáron politikai nyilatkozatokat akartok tenni, akkor tegyétek azt, de ne ebben a rovatban. Egymillió egyéb lehetőség van rá. Ezzel csak a saját brandeteket romboljátok. De ti tudjátok, mit csináltok.

turulpina 2017.07.24. 21:36:13

@VT Man: tehát ott van a pár ezer derék álkeresztélny áljobber fosványosi szaralak, de a sajtósoknak kéne megakadályozni a nőverést, faszarc? tényleg ekkora buta pribék vagy?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.24. 21:42:12

@zokogjatok: " tavaly még egymillió volt, azóta rájöttetek, hogy az már tényleg nevetséges? :D "
Sose mondtam egymilliót. De a tény attól még tény marad, a 40 év alatti barátaim nagy része kint él, akármit is kommunikál vezéred.
Még a reklámokban is ezt tolják, nem tudja fizetni a rezsit, nem tudja meglátogatni kint élő gyerekeit. Ez ma a magyar valóság.

VT Man 2017.07.24. 21:42:34

@turulpina:
A kommented olyan szintû verbális agresszió, ami egy fizikai helyzetben pontosan megfelel egy nõverésnek.

Nem te rántottad le a provokátornõt?

VT Man 2017.07.24. 21:44:20

@Orbán Hazaáruló Viktor:
Csak azt ne hidd, hogy ha jön a baloldal, akkor a külföldre ment magyarok hazajönnek...

Akkor lesz majd koppanás és hazudozás, hogy miért nem jönnek haza.

szánmonoxid 2017.07.24. 21:46:03

@dr. mesterséges színezék:
Nem tudom, hogy mivel cseszett volna ki velem.

Ami a diszlexiát illeti lehet, hogy neked az nincs, de a funkcionális analfabetizmus elég keményen megvan nálad. És félek, hogy te nemcsak megjátszod.
Majd olvastasd fel magadnak, amiket írtam, és magyaráztasd is el. Hátha akkor sikerül felfogni. Most láthatóan ez még nem megy neked egyedül. Esetleg kérd meg az emlegetett gyerekedet. Ha már ennyire okos lett az iskolában.

turulpina 2017.07.24. 23:19:28

@VT Man: jaj ne sirdogálj már, cicafiú, inkább kicsit sétálgass a gangon a tigrises gárdamellénykédben, a friss levegő jót tesz
anya majd szól, ha le kell feküdni

turulpina 2017.07.24. 23:21:06

@VT Man: de okos vagy baszod, senki nem akar majd hazajönni orbán atomtemetőjébe, ez a nagy megfejtésed?

Hozzászólok 2017.07.25. 01:00:38

Nem értem a problémát: "rántotta le a nőt a hajánál fogva a földre, hogy aztán egy nagy darab biztonsági oldja meg végleg a problémát. "
a hölgy mindent elkövetett hogy ki kelljen cipelni. Lefeküdt a földre, hangoskodott stb.

A felháborodott cikkíró szerint elegendő lett volna, ha megkérik, hogy legyen szíves hagyja abba és menjen ki. Biztos megtette volna első szóra.
Ugye, kedves cikkíró?
Ha cikke alapfelvetése egy hlyeség, hiába sorol utána mégoly említésre méltó problémákat, nem fog tudni meggyőzni senkit.

verjemanyadba 2017.07.25. 01:18:38

Pártfüggetlenül, nem volt szép dolog sőt tényleg aljas húzás volt a csávótól, mert nem az ő hatásköre lett volna ártalmatlanítani, de teljesen igaza van annak a kommentelőnek aki azt irta, hogy:"hazhoz ment a pofonert, ne csodalkozzon, hogy megkapta"

szánmonoxid 2017.07.25. 01:39:23

@verjemanyadba:
Nyilván akkor ez a véleményed a 2006-os szemkilövött faszokról is.
Nem volt szép húzás, hogy kilőtték a szemüket, de házhoz mentek a pofonért, ne csodálkozzanak, ha megkapták.

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:29:29

@dr. mesterséges színezék: Maga is nagyon messziről származik, mint Pakisztán?

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:34:42

Sörös Ördög bandája balhét szervezett, hogy világgá kürtölhesse, milyen agresszívek a magyarok, a provokátort leteperik, ahelyett, hogy úgy szájon vágnák, hogy örök életre elmenne a kedve a bérprovóságtól....Persze az Ördög sajtósa éppen a provó háta mögött volt véletlenül...

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:35:56

Sörös Ördög bandája megkezdte a bemelegítést az őszi szezonra...

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:44:39

Régóta mondom, a füttyös, stb. provókat pofán kell fújni ipari mennyiségű tejszínhabbal! Lehet, hogy a 700 ml-es típus kiszerelés is megfelel, de lehetséges, hogy a 2 kg-os kézi tűzoltó készüléket kellene átalakítani tejszínhab fogadására. Egy tejszínhabbal telefújt pofájú provokátor köpni-nyelni nem tud, sípolni, fütyülni meg végképpen nem, ráadásul nevetségessé válik...Na, ezt közvetítse a Sörös Ördög médiája!

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 07:14:34

A "baloldali" újságírók az értelmiség legalja. Hazudnak, hamisítanak, csalnak, álhírekkel provokálnak, bármit megtesznek a magyarság ellen.

eastern 2017.07.25. 07:21:51

„Most mondanám, hogy mindenki azt kapja, amit megérdemel."

(Fekete-Győr András)

fabijoe 2017.07.25. 07:46:26

Azért arra kíváncsi lennék, mit hörögne a magyarosch sajtó, ha a Nagy-Románia Párt Pusztavacsra szervezett nagygyűléséről egy romániai őrző-védő szervezet vezetője hasonló módon vezetné ki mondjuk Kövér egykori elvtársat (Az MSZMP KB. Ifjúságpolitikai Intézete egykori ifjú titánját), vagy Kósa elvtársat - a narancsos elvek társutasát.

dr. mesterséges színezék 2017.07.25. 09:10:01

@Demokrata Hungarofil: Miért is nem irreleváns a kibic vizsgálata szempontjából a távolság és a származás?

dr. mesterséges színezék 2017.07.25. 09:13:53

@fabijoe: Ahogy fentebb mondtam: Bukarest már közelebb van a Lajtához, mint Budapest.

Ahogy a repülőgépes mókákat kipróbáló apóka fogalmaz, amikor az út eredménye a nyakában köt ki: na erre nem számítottam.

turulpina 2017.07.25. 09:18:47

@Demokrata Hungarofil: kellemes a meleg orbán valagában, te hontalan komcsi fasz?

turulpina 2017.07.25. 09:19:42

@Demokrata Hungarofil: a hontalan agyhalott narancskommunista orbán-söpredék pedig az emberiség legalja

cukkmukk 2017.07.25. 09:51:47

Érdekes, micsoda indulatokat vált ki némi füttyögés azok körében, akik anno komplett sípkórussal turnézták végig gyurcsány minden itthoni megjelenését....

Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 14:56:22

@turulpina: Kedves Pina! Ön a legtökéletesebb bizonyítása tételemnek! Gratulálok!

Tenkes Kapitánya 2017.07.26. 00:27:51

"Ez egyrészről iszonyatosan sértő minden székelyre nézve, mert úgy állítják be őket, mint valami barbár népséget, ahol előbb ütnek, aztán kérdeznek."

A cikkíró a magyar jobboldalt en bloc lelkes nőverőként állítja be. Ez a cikkírót minősíti.

Ezüstliliom 2017.08.28. 10:25:17

@Szelid sunmalac: Végre egy értelmes ember!:)

Egyébként szeretném jelezni azoknak, akik szerint rendben van, hogy "saját érdekében kivezették", hogy egyrészt volt joga ott lenni, és szólásszabadság van, másrészt ha bárhol valakivel szemben támadólag lépnek fel (értsd: lerántják a földre a hajánál fogva), akkor nem azt az embert vezetik el lefogva, akarata ellenére, akit megtámadtak, hanem azt, aki megtámadta.
süti beállítások módosítása