Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egy baj volt a vizes vb megnyitójával az Echo TV szerint: a dagadt néger

2017. július 18. 17:13 kovacsbalint 187 komment

"Ez a dagadt néger, aki énekelt... Szerintem a Herczku Ágnes jobb lett volna" - mondta a kormánypárti publicista, Lovas István az Echo TV Sajtóklub című műsorának július 17-i adásában a Grammy-díjas CeeLo Green fellépéséről a vizes vb megnyitóján. Bayer Zsolt nagyban egyetértve közölte: "Én is csak őt hagytam volna ki a megnyitóból".

A Sajtóklubban egyébként éppen arról beszélgettek, micsoda dolog is az, hogy az ellenzéki médiának nem tetszett a megnyitó, mert az országban vannak emberek, akik "bele vannak betegedve, hogy Magyarországon minden rendben, minden frankó, minden működik". Csepelyi Adrienn pedig a Népszavában a "nemzeti giccs" és a "húspiac" kifejezéseket használta, amit ezek a derék férfiak rögtön meg is értettek: szerintük az ellenzéknek az a baja, hogy férfias férfiak és nőies nők léptek fel a megnyitón. "Mit kéne mutogatni? Gender-csávókat? Minek örülne ez a sok barom állat?" - tette fel a nagy kérdést Bayer Zsolt, aki egyébként nem árulta el, ő kit szerepeltetett volna a "dagadt néger" helyett.

A mondatot a Budapest Beacon szúrta ki, az egész beszélgetés itt nézhető meg, de csak erős idegzetűeknek ajánljuk. Levezetésképp pedig álljanak itt Mészöly Kálmán emlékezetes szavai az idegenlégiós, afrikai focistákról, "akik épphogy leugrottak a fáról, és már itt vannak".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tekintsa Vakumba 2017.07.18. 17:31:26

Szóljon már valaki a vén köcsögöknek, hogy műsor előtt húzzák ki a buttplugot a seggükből, mert így a fos a szájukon kénytelen távozni.

shawshank 2017.07.18. 17:39:02

Csak azt nem ertem hogy minek adtok nagyobb nyilvanossagot az ilyen sotet bunkoknak?

Girhes Joe 2017.07.18. 17:47:33

Tahón előadott igaz gondolatok. Akik szerint az Anna-bálos lányok az giccs meg húspiac, azoknak nyilván egy Conchita Wurst klón tetszett volna, vagy esetleg a komplett Femen. Egyébként meg csaxólok, hogy a "Grammy-díjas CeeLo Green" is megkapta a magáét pár nappal ezelőtt, mert hogy ő meg állítólag a nemi erőszakot népszerűsíti. És ezek után mondja még valaki, hogy nem folyik az ellenzék csapjából genderes agit-prop.

ember100 2017.07.18. 17:50:04

Helló !

Szerintem meg kellene mutatni a CeeLo Greennek ezt a kis szösszenetet és még a szart is kiperelné belőlük :)

sunblind 2017.07.18. 17:52:40

Tudom, hogy léteznek bérseggfejek, akik mindenki előtt kínosak, csak ne nekem kéne fizetni őket.

Indriq 2017.07.18. 17:56:46

@Girhes Joe: bár valszeg nem fogod fel, de az "Anna-bálos" és Conchita Wurst között van pár lépcső. A "Grammy-díjas Ceelo Green" tényleg nem kellett volna a produkcióba, de nem azért mert néger, hanem mert "a nemi erőszakot népszerűsíti". Ha kihallod a kettő között a különbséget, már nem éltem hiába :)
Ezzel a 3 debillel nem az a baj, hogy nagy magyarok akarnak lenni, hanem mindezt a másik oldal/nézőpont fikázásával akarják bizonygatni. De persze mit várhatunk pár a fityisz ideológián nevelkedett lénytől?

guy2 2017.07.18. 17:59:53

Ja, szerintük biztos sokkal jobb lenne, ha lezárnák a határokat és ők meg a haverjaik kezében lenne az irányítás, lehetnének selédek meg jobbágyok, 70-80 éve is az volt párezer évvel ezelőttig. Kár, hogy az már nem működne, gyakorlatilag éhen halnánk, de nem várható el, hogy erre a kis időre megváltozzon a gondolkodásuk.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2017.07.18. 18:03:26

C lo green-nel nem az a baj, hogy dagadt néger, hanem az, hogy szar a zenéje. (mármint szerintem, de ez ízlés dolga)

Herczku Ágnes meg a maga műfajában nyilván zseniális, de lássuk be, hogy az egy rétegműfaj, a "hétmilliárd tévénézőből" kábé 10.000 tudta volna hova rakni a produkcióját.

Indriq 2017.07.18. 18:08:49

@gabika32: erre azt tudom mondani, hogy ez a pár nagymagyar menjen ki az USA-ba, álljon ki egy kocsma közepére (akár a dél államokban is) és üvöltse a világba, hogy ez az előadó egy retkes néger (mehet magyarul is), akkor nem csak itthon, a kis vackukban bátrak.

zokogjatok 2017.07.18. 18:10:12

Lehet hogy bunkón mondják, de igazuk van, rohadt sok ember tényleg csak azt lesi hogy mibe kössön bele. Ha díszes, akkor azon fanyalognak, hogy giccses, ha visszafogott, akkor az a baj, hogy szegényes. Ha túl sok a magyar fellépő vagy motívum, akkor lehet nyafogni, hogy turulbaszó mélymagyarság az egész, ha túl kevés, akkor jaj ennek semmi köze hozzánk. És így tovább. Egy a lényeg, soha semmi jó nem lehet.

zokogjatok 2017.07.18. 18:11:05

@Indriq: Meg ne akasszon a logikádban, hogy nem mi tartottuk őket rabszolgaként.

Indriq 2017.07.18. 18:19:06

@zokogjatok: készséggel elmagyarázom :)
passz, hogy a rabszolgaság hogy jött be nálad, de te tuti érted.
A néger szó pejoratív jelentéséről van szó. Ezt az előadót lehet fikázni az előadása miatt, elítélni a nemi erőszak story miatt, mindkettő magyarázható, de pont a színe miatt necces. bayer és lovas meg pont ezt emeli ki, mert ennyit tudnak, ennyi eszük van.

szerella 2017.07.18. 18:24:58

@zokogjatok: 2010 előtt a Fidesz is pontosan ugyanezt csinálta. Minden szarba belekötött, semmi se volt jó neki. És milyen sokra vitte ezzel a mentalitással! Ez a három csávó se csinál mást csak az úgynevezett ellenséget fikázza. Igy megy ez mindenhol.

kalbász 2017.07.18. 18:28:47

Hogy fáj az igazság. :)
Dagadt vagy nem?
Néger vagy nem?
Szar volt vagy nem?

kalbász 2017.07.18. 18:30:28

@szerella: Nem, a fidesz ezt a szoclibektől tanulta.
Megtanulta, hogy a szociális demagógia a legfontosabb és hogy neki nincs médiafelülete, csak ha megszállja azt.
2002 barátom. 2002.

Most az fáj nektek, hogy nem 99% ballib médiatúlstúly van, hanem lecsökken 60 környékére.
Rögtön diktatúra lett.

willcox 2017.07.18. 18:31:17

Kezdem belátni, hogy mi magyarok tényleg nem érdemlünk jobbat ezeknél a selejteknél.
Igaza van a német ismerőseimnek, mikor azt kérdezik, mi van nálatok? Szégyen.

kalbász 2017.07.18. 18:34:43

@shawshank: Hogy a szektatagok tudjanak sápítozni. Ki ne jöjjenek a szekrényből, kell a muníció.

#MINDENSZAR

kalbász 2017.07.18. 18:36:48

@willcox: Édes istenem. Még egy sápítozó. Ez aztán a hihetetlen skandallum. A németeknél aztán nincs ilyen, mi?
Bakker...
Ott van olyan gondolatrendőrsaég a pc és a gender nevében, hogy beszarsz ha véletlen nem pont azt mondod amit kell.
Addig tudom, hogy nem tűnik fel a liberális lelkednek a véleményterror, amíg be tudod illeszteni a világodba. Aki meg kihullik belőle abból lesz neked a náci, gonosz, rasszista, stb.

Teeee, ... liberális.

OKalman 2017.07.18. 18:36:52

@zokogjatok: Igencsak ismerős mentalitás csak éppen én a "nemzetinek" és "jobbnak" nevezett oldaltól látom mind a mai napig az előző kormány által épített dolgokra. Amúgy a mostani kormány alatti dolgok minőségére igencsak jó példa a Jász utca járdájának térkövezése: ha esik az eső akkor bokáig érő tavak keletkeznek ott mert annyira nincs megoldva a rendes vízelvezetés, de ez csak egy példa a számtalanból.

bloody.rain 2017.07.18. 18:43:56

Dagadt volt az tuti, mert olyan testalkatú, hizásra és nemi erőszakra hajlamos. Baj nem volt, mert nem láttam.

FDToth 2017.07.18. 18:45:30

Azert vannak hatartok: tv-be ilyet mondani. Es vizsgalat nem indul? Nmhh mit csinal? Vagy a medihatosag? Ez azert vicc h ilyeneket szabadon lehet mondani. Minimum letoltelndot adnek neki, par het, kancigqnyok kozott, tuti utana nem pofazna.
Az ilyenekt moresre kene tanitani, nme oedig hagyni...

izellajos 2017.07.18. 18:46:43

válogaott társaság az fix. most már tudom mit kell nézni a tv-ben. odamondásban pöcsméregető nagy orrú férfiak. jöhetne a tv2-re

Jenyei 2017.07.18. 19:01:03

@kalbász: Nem 600%-at akartál mondani a 60% helyett? Vagy inkább 6000%?

tnsnames.ora 2017.07.18. 19:03:21

Azért fasságért a Népszavának sem kell szomszédba menni. Mi az, hogy "húspiac"? Mahler "sajnos" nem olvasott Népszavát, amikor a VIII.szimfóniáját minden határon túl grandiózusra hangszerelte. Vagy Michael Flatley is igyekezett az évek múlásával (meg a siker növekedésével párhuzamosan) minél több táncost benyomni saját (FINA-Megnyitóval műfaj-azonos) show-jába, költséget és fáradságot nem kímélve.

A Budapest Beacon is megéri a pénzét. Ugyanis Lovas "négert" mondott, míg az újság "n*ggert" adott a szájába: ettől még persze Lovas kulturálatlan volt (meg ostoba, hiszen Herczku Ágnes kétszer szerepelt a showban, dramaturgialiag túlzás/kontraproduktív lett volna harmadszor is elővenni, arról nem beszélve, hogy CeeLoGreen világsztár-skatulyájának nem alteratívája)

flokifloki 2017.07.18. 19:04:22

@Indriq: Mindenekelőtt akár magyarosíthatnák is a nevüket (Bayer, Bencsik stb.).

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2017.07.18. 19:06:09

@FDToth: Hallod, azért remélem te is érzed az enyhe ellentmondást az utolsó előtti mondatban.
@Girhes Joe: Az felmerült már benned, hogy a giccs esetleg nem kifejezetten az Anna-bálos sétálgatásnak szólt, hanem a műsor valamelyik másik (ugyanúgy dögunalmas) részének?

Csiberi 2017.07.18. 19:07:45

megnyitó ide vagy oda, rossz nézni a szinte üres lelátókat (Playeren néztem a torony döntőt).

FDToth 2017.07.18. 19:10:35

@SomiTomi: 'kancigàny'. Kan roma nem jól hangzik ;)

Alick 2017.07.18. 19:21:35

CeeLo elég gyenge volt, igazán bedobhattak volna neki pár banánt. :)

histar007 2017.07.18. 19:39:25

Jól sikerült az érzékenyítő tanfolyamok. A legbiztosabb, ha a totális szólásszabadság nevében senkit sem mondok semminek.
Ha 200 kiló vagy akkor sem mondom, hogy nagy mert lehet hogy kóros. Ha 130 magas vagy akkor sem mondom, hogy alacsony mert biztos zavar és még 40 év után is nőhetsz. A nemedet sem állapítom meg, mert az 57 elemű Gender-periódusos rendszer bármelyike lehetsz, ha nem találom el az bizonyára sértő. A teljesítményedre sem szólok mert te biztos a te maximodat nyújtottad és ezért eleve tisztelet jár. Tán még önmagd is legyőzted. Végül pedig a neveden sem szólítalak, mert mi van ha nem szereted, becézni pedig pláne nem foglak mert mi van ha gyerekkorodban így csúfoltak. A bőrszínedről pedig nem veszek tudomást mert olyan nincs.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.18. 19:46:53

Értelmes párbeszéd, okos és igaz gondolatok Lovas Istvánétól, köszönöm a posztot.

Putty Pityu 2017.07.18. 19:48:11

@willcox: „Kezdem belátni, hogy mi magyarok tényleg nem érdemlünk jobbat ezeknél a selejteknél. Igaza van a német ismerőseimnek, mikor azt kérdezik, mi van nálatok? Szégyen.”

Azok a német ismerőseid, akik a volt náci birodalom leszármazottai? Nekik valóban joguk van azt kérdezni, mi van nálunk...ja, nem. Szégyen.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2017.07.18. 19:55:13

@FDToth: Te most csak hülyítesz ugye? Mert ha tényleg azt hiszed, hogy a fenti komment a melléütésre vonatkozott, akkor nagy baj van.

Kegy 2017.07.18. 20:00:40

@ember100: dagadt-e? Néger-e? Ennyi eselye van Mo.-n

Putty Pityu 2017.07.18. 20:01:56

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/07/18/686IMG_6093.jpg

Soha nem felejtünk indexes banda, lehet, h Balyer egy barom, de ti meg senkiházi, hazátlan senkik vagytok, akik azért szurkolnak, nehogy a magyarok nyerjenek...
Mutassatok még egy olyan országot, ahol az egyik legnagyobb híroldal a saját nemzetük sportolói ellen szurkolnak, és ezt még reklámozzák is, és megpróbálják megmagyarázni azt, amit nem lehet!
Várom az országok, híroldalak neveit!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.07.18. 20:04:13

Volt még egy dagadt néger, de ő nem énekelt hanem szotyizott a Ráhelkával, és nyalogatta a száját mint egy gyík.

madafakaa123 2017.07.18. 20:14:59

to be fair tényleg lófasz volt az a 2 szám

Jon Bovi 2017.07.18. 20:19:22

Nos, én sem sírtam volna tele a párnám, ha a dagadt négert kifelejtik belőle.

dekoninckxx 2017.07.18. 20:23:25

@willcox: egyszer kb 2 éve egy nigériai faszi megkérdezte, hogy juj, mi van nálunk. Én meg megkérdeztem, hogy mi van náluk, 400 millió lakost hogy fognak eltartani? Kb azt mondta, hogy majd mi fogjuk...

dekoninckxx 2017.07.18. 20:25:48

@Putty Pityu: az én ismerősöm német és osztrák ismerősei pedig azt kérdik, hogy miért nem 10 méter magas kerítést építünk?
Komolyan. Nem nácik, csak egyszerű vidéki dolgos emberek (lehet, hogy ez egyenlő a nácingokkal a jobb sorsra érdemes indexen)

morph on deer 2017.07.18. 20:35:53

@Putty Pityu:
"...a volt náci birodalom leszármazottai? Nekik valóban joguk van azt kérdezni, mi van nálunk"

Ha megint kérdeznék, akkor - mint volt náci kollaboránsok leszármazottja -nyugodtan hivatkozhatsz akár erre is:

„Minden magyar kormány kötelessége megvédeni minden állampolgárát. Ennek a erkölcsi és politikai követelménynek Magyarország nem tett eleget.
Akkor a zsidók védelme helyett a náci kollaborálást választottuk. Ez nem fordulhat többé elő"

Ez ma hangzott el.

Azért orbán is tanul. Lassan, de csak-csak sikerül, mint látjuk. A "megszállási" emlékmű felállításakor még úgy tudta, hogy mi, magyarok "ártatlanok" vagyunk a népírtásban, azt kizárólag a nácik követték el... Lám, lám...

2017.07.18. 20:41:18

ettől már csak egy lépés auschwitz-birkenau.

Billy Hill 2017.07.18. 20:45:15

Gyárëkëk! Hát még a Zindex is lágyan fikkantotta az úriembert július 8-án, eképpen: Bejegyzés címe: "Megvan, ki lesz a vizes vb megnyitójának sztárja", alcím: "A Fuck You! és a Crazy című számok előadója megfelelő választásnak tűnik."

altona 2017.07.18. 21:01:51

@ember100: ost, mé'? Néger? Igen! Dagatt? minta zállat! akkó'pedig: dagatt néger!

septem 2017.07.18. 21:06:00

unalmas már ez az álszent hápogás.

vakegér II 2017.07.18. 21:18:13

@Tekintsa Vakumba: Igen fennkölt a stílusod öreg (már ha érted ezeket a kifejezéseket)! Meg persze még a giccs, magyarosch, nemzetieskedő, értelmetlenül drága kifejezéseket is ismerni kellene, de bunkóföldön nyílván nem ezt tanulják. Komolyan sajnállak, meg ha ezt nem is értheted.

Punxsutawney Mormota 2017.07.18. 21:21:58

@Girhes Joe: Ha egy szót is értenél abból, amit leírsz már jobb ember lennél.

_Neville 2017.07.18. 21:26:08

@Indriq: Mondjuk a magyarban speciel semmi negatív jelentése nincs a "négernek". Simán annyit jelent, hogy fekete ember. Az amcsi PC-majmolása miatt megy itt a hiszti a "nigger" mintájára, csak épp a magyar kifejezéshez egyáltalán nem ugyanaz a jelentésregiszter tartozik.

tjhooker 2017.07.18. 21:28:00

@zokogjatok: A fostenger közepén amúgy mégis minek kellene tapsolni? Ha szétnézel minek örülsz? Egy félig jó megnyitónak kell 3.4mrd-ért? Vagy annak, hogy minden oké az egészségügyben ha azt mondjuk? Ugyanez az oktatásban... de az autód se esik szét a magyar utakon. A nap minden percében a szart kapjuk nagy ívben. Lóf*sz nincs rendbetéve (és tök mindegy, hogy régensevót' ez max annyit jelent, hogy most se jobb senki az előző garnitúránál), de a saját üzlet az zsírozottan halad mindenhol. Ott minden lépés ki van találva évekre előre.

tjhooker 2017.07.18. 21:30:19

@Putty Pityu: Persze, ha magyar vagy akkor magyar nyerjen. Akkor is ha oda a milliárdokat tolják be miközben a magyar* negyede létminimum alatt él. Akkor melyik a magyarabb? Aki az utóbbit nézi? Mert kb. ez volt leírva.

*Bár azt is tudom, hogy akinek nincs az annyit is ér.

hhh. 2017.07.18. 21:31:37

Vicces, hogy a megnyitó előtt az Ceelo még egy nőverő, futottak még valaki volt, most, hogy Bayernak nem tetszett, meg Grammy díjas előadó lett. Egyébként meg: miért baj, ha nem tetszik? Dagadt is, néger is: na és?

Indriq 2017.07.18. 21:31:38

@_Neville: ez a wikipediaból idézet, amiről tudjuk nem mindig igaz, de ha kell, megnézem a Magyar értelmező kéziszótárban.
"A magyar nyelvben a „néger” szó a közelmúltig megőrizte semleges voltát, ám a 2003-as kiadású Magyar értelmező kéziszótár már pejoratív jelentésűként jegyzi.[3]"

dr. mesterséges színezék 2017.07.18. 21:37:00

@Girhes Joe: " Akik szerint az Anna-bálos lányok az giccs meg húspiac, azoknak nyilván egy Conchita Wurst klón tetszett volna, vagy esetleg a komplett Femen. "

Aha. A Hofi-féle magyar ló, aminek csak másik oldala van.

dr. mesterséges színezék 2017.07.18. 21:41:04

@Billy Hill: "Hát még a Zindex is lágyan fikkantotta az úriembert július 8-án, eképpen: Bejegyzés címe:Megvan, ki lesz a vizes vb megnyitójának sztárja", alcím: "A Fuck You! és a Crazy című számok előadója megfelelő választásnak tűnik."

Ügyi vagy. Most pedig emeld ki ebből a rasszista komponenst, és még ügyibb leszel!

Tudniillik elítélt faszkalap úr nem azért elítélt faszkalap, mert fekete, hanem mert egy elítélt faszkalap.
Várhegyi Attila tudna mesélni erről a státuszról.

chagaal 2017.07.18. 21:48:21

... már elég sok éve lekapcsolták a kábeltévék a Music TV csatornáit, mostanra talán csak a UPC Directen láthatóak (az meg közvetlen műholdas, parabolával elérhető)... de ettől az még máshol látható és meghatározó tud lenni... CeeLo Green sem mai sztár, felette is elmentek az évek, de azért aki ismeri, az akkor is elismeri a zenei múltját, ha nem szereti..
aki meg nem ismeri és leugatja, hát az meg egy tahó barom, ennyi:-) nyilván sok ilyen van, de azok szóközönként bazdmegezve élik a világukat, csodálkozni csak azon lehet, ha ezt a tahóságot a közvetlen környezetükön kívül másoknak is rá tudják kényszeríteni... magyar ugar...

ahf 2017.07.18. 21:49:35

@Putty Pityu: Mutassál még egy országot, ahol így, állami pénzből fújják fel a focit, és a válogatott mégis ki tud kapni Andorra ellen. A saját szurkolóik vetették le velük a mezt az után is, egy kicsit talán már őket is febaszta, hogy az ország pénze elmegy erre, mégis ennyit tudnak mutatni. Ahogy engem is felbasz néha, miután az iskolában, ahol tanítok, azt mondják, nincs pénz táblafilcre, vegyem magamnak, ha órát tartanék, de azért hazafelé a buszom elolvasom mobilon, hogy a Felcsút olyan faszán működő akadémia, hogy épkézláb saját nevelést a világ összes taójából nem tud felmutatni, helyette Afrikából vesz huszadvonalbeli játékosokat. Ez nem zavarja ezeket a faszokat? Ja, nem, csak másoknak fáj, hogy ennyire "minden rendben megy" itt. Kár, hogy egyeseknek, mint neked is, a szart is el lehet adni, ha átkötik egy nemzetiszín szalaggal.

tollas 2017.07.18. 21:56:13

Bizony dagadt néger volt. Ezen nincs mit magyarázni vagy szépíteni. Persze akiknek nem tetszenek a tények...

tollas 2017.07.18. 21:58:02

@dr. mesterséges színezék: Soros se azért egy gazember, mert zsidó, aztán mégis a zsidóságát firtatják a liberális seggfejek.

csi szi 2017.07.18. 22:02:51

Bayer-Bencsik-Lovas sokat tettek a balliberális tábor triggerelése terén az tény, a hasznosságuk viszont megkérdőjelezendő, fideszes szemszögből is (ha már említette valaki 2002-őt, akkor is sok ingadozót elriasztottak). De ezt már ők is észrevették, tudják, hogy a Habony-féle bulvármédia kell, nem ezek a régi harcosok. De azért kellett nekik is egy játszótér az echo tv-ben.
A néger szó meg nem rasszista kifejezés a magyar nyelvben, ahogy a cigány sem, csak azt akarnak csinálni belőle.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.07.18. 22:04:55

@tollas: "Bizony dagadt néger volt."

a te paszulyod meg kicsi meg sárga mint a borsó, aztán mégse szerveznek erre tévé müsort a ballibek.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.07.18. 22:08:15

Amúgy meg micsoda tudathasadásos állapot, amikor három egykori MSZMP komcsi / MSZMP komcsi sajtó munkatárs (moszkvai komcsi feleséggel) magához veszt egy hasznos hülye tanoncot és együtt szidják az imprilista világot.

Ti fideszesek, tiveletek tényleg fel lehet zabáltatni a magyar föld teljes trágya állományát?

csi szi 2017.07.18. 22:10:50

@willcox: Azt speciel én is megkérdezném, hogy mi van náluk. De felesleges, látszik, hogy mi van, (egyelőre) jólét, viszont rendőrállami tendenciák (mit szólnál ha nálunk vinnének el embereket a rendőrök netes kommentekért - ja tudom, ha "nácikat" visznek el, akkor az maga a demokrácia, de azért tegyük fel, mondjuk egy OV-t a neten cigány g.cinek nevező illetőért kiszállna a TEK és a földön húznák a rabomobilig, mekkora visongás lenne, hogy diktatúra...), és egy nép, aminek kimosták az agyát, töketlenítették, elhitették vele, hogy örökké vezekelnie kell, ezért ünnepelnie kell a saját felszámolását is.

Tekintsa Vakumba 2017.07.18. 22:11:44

@vakegér II: Sajnálhatsz is, próbálok a hőn szeretett bayerzsóti és háreme stílusának szintjére kerülni, de csak ennyire futja... Olyan szépen sose fogok tudni buzizni, cigányozni, négerezni, migránsozni, Sorosozni, mint ezek a nagymagyar betyárkörték.

csi szi 2017.07.18. 22:17:37

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
Melyik háromról beszélsz, az állítás Bencsikre igaz (bár a felesége nem moszkvai komcsi, hanem kárpátaljai volt szovjet állampolgár), Lovas mikor volt komcsi? Vagy Bayer (ő a rendszerváltás után volt népszabadságos, vagy úgy gondolod, hogy a rendszerváltás után is komcsi újság volt, nem demokrata?:))

bekestobbsegg 2017.07.18. 22:29:01

Még a végén Szílógrín miatt az index kénytelen lesz megvédeni a megnyitót, és kiállni annak nívója mellett. Hehehe. Ezt a gyík bandát... :)))

TothJanJ 2017.07.18. 22:52:00

Mondanám, hogy nagy bunkók ezek, meg nagyobb az, aki nem vágja ki őket a studióból és még nagyobb aki adásba engedi. Ezzel szemben azt vagyok kénytelen mondani, hogy cinikus, számító, magukat nyeregben érző és valóban ott levő bagázs az egész, és Magyarországon min. 5 évre be kéne tiltani a tévét, rádiót, nyomtatott sajtót és az internetet. Igen mindet, akkor talán elkezdenék megtalálni az emberek a fontos dolgokat a közvetlen környezetükben.

sóhegy049 2017.07.18. 23:02:32

Az ex kommunista fidasznyik, primitív "elit" megragadta a lényeget...
Nem a ti vizesbulitik, wazza?
Nem ti hívtátok ide a "dagadt négert"?

Nevoeiro66 2017.07.18. 23:11:17

@Csiberi: és te miért nem nézted élőben a torony döntőket?

bekestobbsegg 2017.07.18. 23:18:15

@sóhegy049: A dagadt néger az indexes liberáltábornak kellett, hogy mindenki találjon magának valami szépet. :)
Ez a Fidesz kezd túl sok mindenkit megszólítani... felesleges.

dr. mesterséges színezék 2017.07.18. 23:23:51

@csi szi: 'Bayer (ő a rendszerváltás után volt népszabadságos, vagy úgy gondolod, hogy a rendszerváltás után is komcsi újság volt, nem demokrata?:))'

Mióta is számít, hogy ki mit gondol bármiről?
Ha Viktor aszongya, hogy ő komonistákat vert ki a hatalomból a fidesszel '98-ban sajtóstul, mindenestül, akkor az úgy van. Ezt az 5-ös számú tagkönyv tulajdonosának is illik tudnia.

dr. mesterséges színezék 2017.07.18. 23:26:21

@bekestobbsegg: Aha... a liberáltábornak a dagadt néger tetszik, a fideszes verőlegényekkel keretbe foglalt béketábornak meg az elszámolás bisztromatikája.

dr. mesterséges színezék 2017.07.18. 23:30:01

@csi szi: "A néger szó meg nem rasszista kifejezés a magyar nyelvben, ahogy a cigány sem, csak azt akarnak csinálni belőle."

Egyetértek.
De azért a dagadt néger meg a büdös cigány van annyira jóhiszemű, mint Nagyváradon volna retkes bozgor. Mi rossz lehet két melléknévben, nem?

Hegyirablo 2017.07.18. 23:38:14

@ember100:

Helló!

Na és melyik bíróság előtt perelné ki a szart is belőlük? Csak mert jelen állás szerint Magyarországon nem tilos le "dagadt néger"-ezni senkit.

Nem a filmek világában kellene élni, ez itt a való élet.

HunYetti 2017.07.18. 23:48:17

Ezek a tuskók még a vasvillát is előkapták volna, ha " dagadt néger " helyett a " néger asszonyállat "jött volna.

Putty Pityu 2017.07.18. 23:58:12

@tjhooker: „Persze, ha magyar vagy akkor magyar nyerjen. Akkor is ha oda a milliárdokat tolják be miközben a magyar* negyede létminimum alatt él. Akkor melyik a magyarabb? Aki az utóbbit nézi? Mert kb. ez volt leírva.

*Bár azt is tudom, hogy akinek nincs az annyit is ér.”

Ez asztán igen.
Amúgy kb. nem ez volt leírva, fuss neki mégegyszer!

De ha már...nem is tudtam, h az ország gazdasági, az állampolgárok szociális helyzetétől kell függjön, h szurkolok-e a magyar sportolóknak. Én eddig mindig természetesnek vettem ha egy magyar sportolónak, a magyar válogattnak drukkoltam. A picsába, ezt elszabtam.
Gondolnom kellett volna a szegényekre, a betegekre, a hátrányos helyzeűekre, arra, h mocskos Orbán lopik, és bizony az ellenfélnek illett volna drukkolnom, mert akkor ezek mind megszűntek volna. Nem lenne szegénység, nem lennének hátrányos helyzetűek, nem lennének betegek, mocskos Orbán meg nem lopna.
Ó, én hibám, én hibám, én hibám, Istenem bocsáss meg nekem, h a nehéz idők ellenére is a honfitársaimnak drukkoltam a sporteseményeken. Hogyan lehettem erre képes, ember vagyok én egyáltalán?
Nem, egy szardarab vagyok, mert magyar létemre magyaroknak drukkolok... ;(

BéLóg 2017.07.19. 00:01:50

@gabika32: Helyesen dagadt szinesbőrű. Az píszí.

dr. mesterséges színezék 2017.07.19. 00:09:39

@BéLóg: Négerrel mégis jobb. A néger adja a lényegét: anélkül akár az is mondhatja Bayer, hogy minek ment oda a dagadt miniszterelnök. Persze amikor Bayer mondja, hogy nagyfejű, az helyből vidám alapot ad.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:14:00

@dekoninckxx: „az én ismerősöm német és osztrák ismerősei pedig azt kérdik, hogy miért nem 10 méter magas kerítést építünk? Komolyan. Nem nácik, csak egyszerű vidéki dolgos emberek (lehet, hogy ez egyenlő a nácingokkal a jobb sorsra érdemes indexen)”

Na ők le sem tagadhatják, h nácik bmg. Én a helyedben jobban odafigyelné kikkel ismerkedek, érted, mert a végén még téged is összenáciskodnak, aztán már kész is a baj.
Kell ez neked?
Egy igazi, haladó európai, saját pénzén hozat be legálisan migr...menekülteket, szállásolja el őket a lakásában, segít nekik a papírmunkában, és természetesen segít nekik elhelyezkedni a Paksi atomerőműben, vagy éppen valamelyik kórház idegsebészeti osztályán. Leszel szíves ezekre figyelni, ezeket betartani, és elindulni a helyes úton!Kezdésnek elég lesz egy akus flex, meg Gulyás Marci, azt irány a határ, de nem én mondtam.

Billy Hill 2017.07.19. 00:14:56

@dr. mesterséges színezék: Doktor Úr! Amire utalni merészkedtem, csakis az, amit "hhh." olvtárs is kommentált feletted, hogy ti. tíz napja még gáz volt az illető, egy ide nem való gagyi, majd hirtelen, miután "bántsák" a tévés pribékek, hirtelen a Zorbán rencer áldozata lett, akit nem szabad megsérteni. Pedig szerepelni necesse est, lásd az 1981-es albumot: "All the world's indeed a stage, and we are merely players: performers and portrayers. Each another's audience, outside the gilded cage..."

Billy Hill 2017.07.19. 00:20:33

Ja, és ha legközelebb túlsúlyos afroamerikai művészekre lenne szükség egy budapesti sportrendezvény megnyitóján, akkor légyszi! őket hívjuk meg legközelebb!

www.youtube.com/watch?v=wYjSiBkPKx4

Putty Pityu 2017.07.19. 00:20:59

@morph on deer: „„Minden magyar kormány kötelessége megvédeni minden állampolgárát. Ennek a erkölcsi és politikai követelménynek Magyarország nem tett eleget.
Akkor a zsidók védelme helyett a náci kollaborálást választottuk. Ez nem fordulhat többé elő"

Ez ma hangzott el.”

PR szöveg, pontosan tudod te is, h miért ma hangzott el.
Amúgy ha nem látod a különbséget a náci birodalom és az akkori Magyarország között, akkor azt kell mondjam kurva szar tanáraid voltak az iskolában, vagy te vagy teljesen lenullázva agyilag.

2017.07.19. 00:22:02

@Indriq: a néger szónak semmi pejoratív jelentése nincs a magyar nyelvben. Ellenben afroamerikait mondani roppant modoros, finomkodó, indokolatlan. Magyarul. Az angol nyelv egy más kérdés, de Magyarországon pont az afroamerikai a hajmeresztően polkorrektkedő kifejezés.

Amikor Mandela meghalt, akkor is állítólag egy műsorban úgy emlegették, mint egykori afroamerikai politikust. Ez nevetséges, hisz néger volt ugyan, de Amerikához semmi köze se volt.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:23:06

@kokoro: „buta vagy”

Te meg szöcske vagy.

a Nanga Parbat rabjai 2017.07.19. 00:25:51

horizontally challenged afro-american: asszem ez a pontos terminus technicus, kérem aki tud angolul, fordítsa le magyarra...

dienekes123 2017.07.19. 00:35:56

@Putty Pityu: "Ó, én hibám, én hibám, én hibám, Istenem bocsáss meg nekem, h a nehéz idők ellenére is a honfitársaimnak drukkoltam a sporteseményeken. Hogyan lehettem erre képes, ember vagyok én egyáltalán?
Nem, egy szardarab vagyok, mert magyar létemre magyaroknak drukkolok... ;( "

Szerintem csak azt nem érted, hogy egyesek teljesen leszarják a sportot. Teljesen tökmindegy nekik, hogy 65 vagy 66 másodperc alatt úszik le valaki egy távot, hogy magyar-e az illető vagy német. Hogy tavaly magyarok tudtak-e többször a hálóba dobni egy labdát a medencében játszva. Ezért nem hazaárulás másnak szurkolni, mert ez nem háború, csak játék, amit valamiért túl komolyan vesznek az emberek.

Így mikor a kormány több száz milliárdokat költ vizes vbre, focira, meg a többire, akkor az jut eszükbe, hogy a körzeti orvosuk bezárt, hogy legutóbb hat hétre kaptak szakorvosi időpontot, vagy nyolc hét után jutottak be röntgenre. Hogy szakadozó vakolatú folyosón sétáltak be a 20 éves elavult ct-hez. Hogy túl voltak terhelve a nővérek és orvosok.

Miközben te a magyaroknak szurkolsz, akik éppen a tvben rohangásznak egy labdát rúgdosva, és arra gondolsz hogy mekkore dicsőség lenne, ha sikerülne a hálóba juttatniuk, más emberek azon gondolkoznak, hogy az mekkora eredmény lenne, ha nem két kórház között halnának meg a betegek a készülékek vagy személyzet hiánya miatt.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:47:48

@ahf: „Mutassál még egy országot, ahol így, állami pénzből fújják fel a focit, és a válogatott mégis ki tud kapni Andorra ellen. A saját szurkolóik vetették le velük a mezt az után is, egy kicsit talán már őket is febaszta, hogy az ország pénze elmegy erre, mégis ennyit tudnak mutatni. Ahogy engem is felbasz néha, miután az iskolában, ahol tanítok, azt mondják, nincs pénz táblafilcre, vegyem magamnak, ha órát tartanék, de azért hazafelé a buszom elolvasom mobilon, hogy a Felcsút olyan faszán működő akadémia, hogy épkézláb saját nevelést a világ összes taójából nem tud felmutatni, helyette Afrikából vesz huszadvonalbeli játékosokat. Ez nem zavarja ezeket a faszokat? Ja, nem, csak másoknak fáj, hogy ennyire "minden rendben megy" itt. Kár, hogy egyeseknek, mint neked is, a szart is el lehet adni, ha átkötik egy nemzetiszín szalaggal.”

Nagyon jó sztori volt, mondjuk azt nem látom ki belőle, h mely kommentemre reagáltál, de szarni rá, egyszer élünk, szóval nézzük.

Nem, nem azért kellet levenniük a mezt, amit írtál. Azért, amit te meg a hozzád hasonló „magyarok” soha nem fognak érezni. Ezt kár is tovább ragozni, tanulni ezt nem lehet, valaki vagy érzi, vagy nem, ennyi.
Ha az állam nem ölt volna pénzt a fociba, akkor is kikaptunk volna Andorratól, mert Bernike lányokat küldött a pályára a magyar válogatott helyett, tisztelet a kivételnek persze.
A táblafilc megléte/nemléte nem tudom milyen formában kapcsolódik a felcsúti akadémiához, de ha nem lenne akadémia sem biztos, h lenne táblafilced. Akkor biztosan találnál magadnak valami mást, amire lehet haragudni emiatt. Mondjuk a metrót, a mostani VB-t ugye, meg minden mást, amire az állam költ.

„Kár, hogy egyeseknek, mint neked is, a szart is el lehet adni, ha átkötik egy nemzetiszín szalaggal.”

Nem tudom mi a szarra gondolsz...de nem, nem lehet.
Viszont az agyatlan Orbánozástól már ki van a szombatom, mert teljesen mindegy miről van szó, teljesen mindegy, h milyen esemény, a lényeg az, h ne örüljünk semminek, mert mocskos Orbán...ja, meg nincs táblafilc, ja, meg emberek halnak meg a kórházakban, ja, meg a politikusok lopnak (meglepő), ja, meg szar minden, ja, meg amúgy is faszna örülni, sírjunk inkább, az jobb bmg.

morph on deer 2017.07.19. 00:55:18

@Putty Pityu:
"PR szöveg, pontosan tudod te is, h miért ma hangzott el."

Hogyne tudnám!
Mert egy gerinctelen köpönyegforgató a magyar miniszterelnök, azért!

De, tudom a különbséget.
Meg azt is, hogy nincs mire felvágnunk.
Mindenesetre neked sem ártana elmerengeni azon, hogy mire fel emlegeted a németek náci felmenőit ma - mert az kb ugyanannyit számít ma, mint a mi "náci kollaboráns" őseink...

Egy biztos, ők legalább mertek szembenézni a saját történelmükkel és nem próbálják elhazudni meg másokra kenni a saját bűneiket. Nem úgy, mint a mi kis "kollaboráns" vezetőink, akiknek természetes, hogy a nyilasból lett akommunista, aki aztán a fidesz soraiban komcsizik teli torokból.
Vagy csak azok a takonygerincű képmutatók ott a fenti képernyőn...

De legalább soha nem tanulunk a saját faszságainkból, kerül amibe kerül!
Nem úgy, mint ott a dekadens nyugaton, ugye...

Szóval nincs mire hősködni, és büszkének lenni, és egyre kevésbé lesz ezzel a politikával ami most kezd kibontakozni!
Sajnos.

Putty Pityu 2017.07.19. 02:32:21

@dienekes123: „Szerintem csak azt nem érted, hogy egyesek teljesen leszarják a sportot. Teljesen tökmindegy nekik, hogy 65 vagy 66 másodperc alatt úszik le valaki egy távot, hogy magyar-e az illető vagy német. Hogy tavaly magyarok tudtak-e többször a hálóba dobni egy labdát a medencében játszva. Ezért nem hazaárulás másnak szurkolni, mert ez nem háború, csak játék, amit valamiért túl komolyan vesznek az emberek.
Így mikor a kormány több száz milliárdokat költ vizes vbre, focira, meg a többire, akkor az jut eszükbe, hogy a körzeti orvosuk bezárt, hogy legutóbb hat hétre kaptak szakorvosi időpontot, vagy nyolc hét után jutottak be röntgenre. Hogy szakadozó vakolatú folyosón sétáltak be a 20 éves elavult ct-hez. Hogy túl voltak terhelve a nővérek és orvosok.
Miközben te a magyaroknak szurkolsz, akik éppen a tvben rohangásznak egy labdát rúgdosva, és arra gondolsz hogy mekkore dicsőség lenne, ha sikerülne a hálóba juttatniuk, más emberek azon gondolkoznak, hogy az mekkora eredmény lenne, ha nem két kórház között halnának meg a betegek a készülékek vagy személyzet hiánya miatt.”

De értem, h egyesek leszarják a sportot, azt viszont nem, h akkor, h a szombatba tudnak az ellenfélnek szurkolni...mert ezt írtad.
Hazaárulást egy szóval sem említettem, tehát arra nem is reagálok.
Aztán meg nem Bélabáról beszéltem, aki remeg a rendelő előtt, meg a várólista miatt, hanem az indexről, annak egyik újságírójáról.
Viszont, akit teljesen hidegen hagy ha egy olimpián, világbajnokságon a magyarok nyernek, és ennek ő nem tud örülni, azt kurvára tudom sajnálni, meg a családját is de komolyan.

Kórházak, eü, kendvenceim. Mé’ költünk erre ennyit, arra annyit, hiszen dik málik a vakolat, dik várólista. Én is voltam már kórházban, meg kaptam 3-4 hónapra időpontot is, meg voltam kórháznak olyan területén, ami egy horror helyszínére hasonlított csak épp kettővel több neon pislogott, mint a filmeken szokott (Uzsoki hátsó része). És arra jöttem rá miközben 2-3 órákat vártam a rendelők előtt, h erről a sportolóink nem tehetnek. Ehh, mi?
Aha, érted, a magyar válogatott sem tehet róla. Érted, pl. valahogy a Saul fiánál sem háborgott senki a máló vakolat miatt, a hosszú várakozások miatt, a kibaszott CT miatt. (Mert ők sem tehetnek róla.) Akkor valahogy nem olvastam a lib médiákban, h minek kellett ez, máló vakolat. Meg ne szégyelld ha a film ellen szurkolsz, máló vakolat. A maccabival kapcsolatban sem olvasom, h mennyire szar lesz már, h az is minek, azt is ki nézi majd, biztos senki se nézi majd, meg közpénzbű, meg már 30 milliárd, azt máló vakolat.
Te olvastál róla valamit? Nem mi? Na ja. :)
Pedig mikor majd azt rendezi Magyarország, az eü pont olyan szar helyzetben lesz, mint most, máló vakolat.
Aki „leszarja a sportot”, az majd a maccabi alatt is hőböröghet, az index is, de ők akkor nem fognak. :D

Aki nem érti, éri fel ésszel, h mikor egy magyar sportolót lát a tévében az nem Orbán embere bmg, hanem ő ezt az országot képviseli, az egy barom.
Nem a sportolót húzzák fel a rúdra, hanem a magyar zászlót, nem a sportoló énekli el a saját szerzeményét, hanem a himnuszt játszák. Magyarország valamiben első lett, egy magyar sportolónak köszönhetően. Magyarország meg nem egyenlő Orbánnal bmg, aki ezt sem képes felfogni, az duplán barom.
A másik, a magyar válogatott, merthogy a kommentem eredetileg arról szólt, nyilván kurvára örülnék neki ha EB-t nyernének, VB-t nyernének, nem fognak, de ettől még nekik szurkolok és nem a hollandoknak, vagy másnak. Ahogy úszásban sem csak annak szurkolok, aki tuti aranyat szerez, hanem annak is, aki mondjuk 17. lesz.
És ennek kurvára függetlennek kellene lennie a politikától, attól is, h ki mennyit lop bmg, attól is, h milyen a CT.
Nonszensz, h nem a magyaroknak szurkolok, mert szar az eü, lop az Orbán, aztán kiderül, h a Gellért tömör arany, futja belőle végtelen CT-re, csuhajja geci, akkó most már a magyaroknak szurkolok. Ne vicceljünk már!

A gyerek meg nem a CT hiánya miatt halt meg, azt már többen elmondták, persze te, mint dr. Kommentelő egyeztettve a többi dr. Kommentelővel a fotelből, monitorok mögül megállapítottátok, h ez nem igaz, hazudnak, de, igenis azért halt meg.
Erről ennyit.

Putty Pityu 2017.07.19. 02:34:08

Mondom mállik nem málik.

Az Ellenálló 2017.07.19. 02:43:08

Ja, a "dagadt néger" legalább valamiben jó, nem úgy, mint a "hülye fasz" Bayer.

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.07.19. 02:47:05

Felhaborito, hogy a Lovas a negerezessel, mennyire megsertette az allandoan orsos viktorozo, meg vajdazo comment.blog olvasoit.

2017.07.19. 02:47:42

@a Nanga Parbat rabjai: angolul inkább African-American néven emlegetik őket.
Az afro az egy négeres hajviselet inkább.

2017.07.19. 02:50:56

@EGY a megingathatatlan KÉT millióból: ebben van valami. Blogponthun rendeszeresen orsósoznak, csúti vajdáznak a ballib kommentezők. Engem nem zavar, csak akkor egy négerezésért se kellene falnak menni. Főleg hogy a néger magyarul egyszerűen a fekete afrikaiak neve. Semmi pejoratív nincs benne.

Opi87 2017.07.19. 03:30:20

@zokogjatok:

Eleve nem kellett volna megrendezni, Orbán olimpiapótléka, gicssparádé százszor annyiból amennyiért bárhol máshol megcsinálták volna, igazi bunkó proli Káeurópai pénzszórás amit max. Oroszországban, Törökországban vagy valamelyik poszt-szovjet elbaszott autoriter helyen tudnék elképzelni.

Trambold 2017.07.19. 04:04:49

Némi súlyfelesleggel bíró afroamerikai énekes:DD

amado 2017.07.19. 04:56:09

@kalbász: A fidesz ezt nem a szoclibektől tanulta, hanem egy az egyben átmentette az MSZMP-ből.

tpl 2017.07.19. 06:30:26

A túlsúlyos afro-amerikai (milyen vicces ezt a kifejezést használni magyarul...) előadása gáz volt, ez az igazság. És bammeg KOVACSBALINT, Magyarországon nem lekicsinylő, vagy kirekesztő a néger szó használata, mégha neked olyannyira tetszik is a pc világ cenzúrája.

katarakta 2017.07.19. 07:01:29

Nem is értem a fanyalgókat: ez a megnyitó pontosan megmutatta ezt gagyi országot!

plümpike 2017.07.19. 07:41:40

dobjátok el a kulát gyerekek, sokkal jobb lesz a kedvetek, plusz bennünket sem kentek össze szarral

csi szi 2017.07.19. 07:48:40

@morph on deer: A németeket nem emlegetném példaképnek ilyen tekintetben, de ezt már kifejtettem korábban. Persze tudom, vannak, akik azt szeretnék, ha mi is olyanok lennénk ebben a tekintetben is (persze azért messze nem minden német agymosott, sokan csak tudják, hogy jobb tartani a szájukat, a valódi véleményüket, érzéseiket nem fogják előtted feltárni, ha nem egy asztal mellett söröztök és nem bíznak meg benned, mivel tudják, hogy mivel járhat ha nem vigyáznak - a karrierjükbe vagy akár a szabadságukba, persze sokan valóban agymosottak, a fiatalok között többen sajnos, köszönhetően az oktatásnak meg a médiának, ami az elmúlt 2-3 évtizedben turbófokozatra kapcsolt a korábbihoz képest is e téren).

Nzoltan 2017.07.19. 07:51:51

Nem mondott valótlant. Az alany dagadt is és néger is. Mi ezzel a baj?
Van, akiket a valóság zavar. Nekik van a píszí.

Prussia 2017.07.19. 07:53:39

@kalbász: Azt akartad irni,hogy 90% Fityesz tulsúly van ugye?Mert különben nem itt élsz.Vagy ezért kapod a pénzt.

Prussia 2017.07.19. 07:59:24

@Colonel H. Stinkmeaner: Ez igy van főleg abban a zárt intézményben ahova te is tartozol.

ö...mikó? 2017.07.19. 08:02:07

@zokogjatok: Nem az a probléma, milyen, le is szarom, sose lehet olyan, ami mindenkinek tetszik. Két probléma van:
1. 3,4 MILLIÁRD KÖZPÉNZT szórtak el CSAK a megnyitóra, egy HÉT Sziget nagy színpad kijön a feléből, tucatnyi ezerszer nagyobb sztárral, mint a "dagadt néger". Annyi különbséggel, hogy azt a pénzt összedobják azok, akik kíváncsiak rá, ezt meg csak kihúzták a zsebünkből, hogy a haverokéba tömjék. Úgyhogy a k&rv@ anyátok tolvaj gecik, meg annak is, aki rájuk szavaz.
2. A másik baj, hogy ilyen rasszista, bolsevik, köpönyegforgató (bayer népszabadság zsolti, bencsik belügyes besúgó andrás, stb.), munkásőr ivadék senkik egyáltalán szót kaphatnak. Nem véletlen, hogy a fő tolvaj tv-jében.
+1 A főtolvaj, egy tanulatlan, proli gázszerelő és van pofájuk beadni, hogy azért gazdagszik gyorsabban, mint Zuckerberg, mert okosabb (tekintsünk el, hogy facebook, de bazmeg, programozó zseni, aki Harvardon végzett). Ez a bolsevik proli tempó megint, mint 90 előtt és ennek tapsoltok és POLGÁRI, KONZERVATÍV JOBBOLDALNAK hívjátok. Pfuj, köpedelem ország köpedelem népe.

Marci Makk 2017.07.19. 08:02:54

@kalbász: Egy nagy f...t. A fidesz már 98-ban elkezdte a piszkoskodást az állítólagos megfigyelési ügyükkel amit aztán gyorsan titkosítottak 50 évre és utána a sajtója mást nem csinált mint a szocikat gyalázta. 2002 után be még jobban beindultak miután elbukták a választásokat.

Marci Makk 2017.07.19. 08:05:32

@csi szi: Gondolom ezt tapasztalatból írod és nemcsak egy mesekönyvben olvastad.

Marci Makk 2017.07.19. 08:09:34

@Putty Pityu: Akkor örvendj a sportnak én konkrétan leszarom.

Marci Makk 2017.07.19. 08:13:17

@Girhes Joe: Aztán nem találtak volna jobbat mi?

Nzoltan 2017.07.19. 08:17:29

@Az Ellenálló: Miben? Mert az előadás csapnivaló volt. És nem a hangosítás miatt.

ö...mikó? 2017.07.19. 08:17:37

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: :))) Ez a legnagyobb, hogy a primitív fideszes szavazók észre sem veszik, hogy a legaljasabb bolsevik komcsi férgek a példaképeik, a megmondó embereik. És közben komcsiznak. Szánalmas brigád

Jimbo75 2017.07.19. 08:18:45

@Csiberi: Milyen üres lelátók? Hiszen azt mondták, hogy full ház lesz mindenhol és 145846 milliárd ember nézi majd a vb-t!

dienekes123 2017.07.19. 08:39:32

@Putty Pityu: "A gyerek meg nem a CT hiánya miatt halt meg, azt már többen elmondták, persze te, mint dr. Kommentelő egyeztettve a többi dr. Kommentelővel a fotelből, monitorok mögül megállapítottátok, h ez nem igaz, hazudnak, de, igenis azért halt meg."

Én elhiszem nekik, de azért ha rajtuk múlna csak nem úgy szállítgatnák a betegeket műtét közben. És ha az én rokonom lenne, az biztos hogy mindig ott motoszkálna a fejemben, hogy hátha máshogy alakult volna egy jobban felszerelt kórházban. (az ajkai kórházban viszont úgy tűnik, történt olyan eset, ami megakadályozható lett volna)

A másikról meg rendben van, hogy nem a sportolókon múlik, de amikor olyanokat olvasol, hogy 450 milliárdot költöttek sportra csak a TAO rendszeren belül, tényleg nem jut eszedbe, hogy talán lett volna jobb helye? Csak Felcsútra 14 milliárd jutott. Ugyanígy idegesítene, hogyha a filmgyártásba is hasonló összegek mennének. (Egyébként a wiki szerint a Saul fia 450 milliós költségvetéséből 310 jött állami támogatásból, a boxofficemojo szerint meg csak a mozijegyekből 470 millió volt a bevétel).

Mikor azt az ideiglenes ugrótoronyot látod a Dunánál, ami több mint 3 milliárdba került (és amit az oroszoknak nyolcad annyiból is sikerült kihozni), tényleg csak az jut eszedbe, hogy reméled a magyarok majd jól teljesítenek rajta?

Nincs elég orvos, nővér, általános munkaerőhiány van a kereskedelemben, a magyar születések 15%-a már külföldön történt, de legalább itthon nézhetjük az úszókat meg vizilabdázókat.

0100101 2017.07.19. 08:40:58

Most ezen mit kell rinyálni, ide hoztak egy dagadt négert, nem kellett volna ... amúgy lámpavas érett az összes komcsifideszes vén zs.g.

2017.07.19. 08:46:23

@Billy Hill:
na de akkor fideszt fikázták, most meg a fideszt. simicska seggiből.

Thunder_th 2017.07.19. 08:55:22

Nincs itt semmi látnivaló. Tudjuk, hogy az ekó tévén szereplő "urak" gerinctelen agyhalott köpönyegforgató senkik. Ha kell kommunisták, ha kell rasszisták. Az meg hogy olyan mélysötétséggel ami a fejükben van képernyőre kerülnek, az csak ebben az országban lehetséges. Nem is nézi őket senki. Értem én, hogy ez egy médiablog, de felesleges ezzel foglalkozni.

2017.07.19. 08:56:36

@Marci Makk:
mindkét oldal ugyanazt csinálja. simicska seggiből a fideszt fikázzák. orbán seggiből a libsiket.

az index most védi a szegény kis dagadt néger jogait. de nemrég még ők is a dagadt négert fikázták.
Emlékeznek még a Crazy és a Fuck you! című slágerekre? A budapesti vizes vb megnyitóján újra felcsenghetnek majd, mert jön CeeLo Green. Őrület.
hu-hu.facebook.com/Indexhu/posts/1662788473754451

2017.07.19. 08:58:10

@Thunder_th:
fikázzuk a fikázó fikázókat. egyik kutya, másik eb. nem veszitek észre?

Thunder_th 2017.07.19. 09:03:58

@444: A helyzet az, hogy disztingválni kell, mert például én sem szeretem ennek a szupersztár fellépő csávónak sem a zenéjét, sem a stílusát, sem az előadásmódját, sem az életvitelét. Sőt kimondottan irritál az amit ez a csávó képvisel, de ehhez köze sincs sem a súlyának sem pedig a bőrszínének. Aki ezt nem érti, az egyszerűen primitív. Valakit a testsúlya és a származása miatt jelzőkkel illetni egyszerűen az a kategória, ami a legmélyebb sötétséget képviseli.

highup! 2017.07.19. 09:15:20

Jól ertem, az elhízott, világszerte megvetett felcsúti gatyatábornok szarcsimbókjai háborognak egy elhízott világsikert elérő énekes ellen?

Én mondom, fideszesnek lenni nem politkai kérdés, hanem elmeorvosi.

FOLYTASSUK!

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 09:17:56

A néger nem pejoratív magyarul, bármennyire is ezt akarja elhitetni a Magyar értelmező kéziszótárnak néger szócikkírója.

highup! 2017.07.19. 09:20:21

Arra emlékszik még a világ, amikor az MSZMP-s komcsi Bencsik 2002-ben nagyon elemében volt a komcsik gyepálásában, aztán egy TASNÁDI nevezetű bűnöző felolvasta Bandika nem nagyon reklámozott komcsi életrajzát, mire Bandika úgy összezuhant a megaláztatástól, hogy évekre elmenekült a nyilvánosság elől.

Há evvan, most meg visszatért a szarcsimbók, mert a komcsiknak meg 3/3-soknak jó dóguk van Orbaneszku pártjában és fontos eftársak lettek.

FOLYTASSUK!

yerico1 2017.07.19. 09:21:49

@Putty Pityu: Te meg annak a magyar népnek vagy a leszármazottja, amelyik az elmúlt 500 évet megszállásban és diktatúrában élte, és még te beszélsz bármiről is?

ö...mikó? 2017.07.19. 09:26:46

@Putty Pityu: "Aki „leszarja a sportot”, az majd a maccabi alatt is hőböröghet, az index is, de ők akkor nem fognak. :D"
"Érted, pl. valahogy a Saul fiánál sem háborgott senki a máló vakolat miatt, a hosszú várakozások miatt, a kibaszott CT miatt. "

Azért csak kibújt a náci nyuszi a bokorból, pont ez a két példa jutott eszedbe, mecsoda véletlen!
1. Kurvára felesleges a maccabi játékokba állami pénzt tolni, ne tegyék - de persze teszik és te is tudod miért. Nem a PR miatt, az csak egy kellemes mellékhatás. Fogadni mernék, hogy az állami pénzek milyen cégekhez fognak vándorolni...
2. Kurvára felesleges volt a Saul fiába állami pénzt tolni, meg lehetett volna csinálni piaci alapon is, ahogy máshol (ahol értenek is a film készítéshez) meg is oldják ezt.
Amiről te elfeledkezel, azok az arányok. 310 millió (Saul fia) és 30 milliárd (maccabi) szemben a több ezer milliárdal amit elloptak. Ráadásul nem is szemben, mert a maccabi 30 milliárdjából 20 tuti haveroknak megy az biztos. Szóval, ha a sok faszságot, amire költöttek, illetve amit elloptak összeadod, akkor 100 évig fenntartható világszínvonalú egészségügyünk lenne. Te f@sz

ö...mikó? 2017.07.19. 09:32:57

@highup!: Ezeknek mindegy, ezek talpnyalók. Nem véletlen a Terror Házában sem az átöltözős szoba. Ha kell nyilasok, ha kell komcsik, nem az ideológia számít, hanem a módszerek. Azt felejtik el a fideszes primitív birkák, hogy a rendszerváltás sem az ideológia miatt volt (bár az is egy megvalósíthatatlan hülyeség), hanem a módzserek miatt: a hazugságok, a propaganda, a lejáratás, az állami erőszak és hogy az ilyen talpnyaló de semmilyen teljesítményt felmutatni nem tudó senkiknek állt a világ. Az ilyen bencsik meg bayer féle férgeknek, akik akkor is gőgős felsőbbrendűséggel (ami a teljesítménytelenségük frusztrációjából táplálkozik) osztották (vagy akár gyilkolták) a népet. A prolik hatalma. Ez megy most is és ennek tapsolnak ezek a senki prolik mint ez pityuka

ö...mikó? 2017.07.19. 09:37:22

@ö...mikó?: És ezeket amúgy pont a teljesítmény nélküliség köti össze, azért is védik egymást. Nem véletlen, hogy a sport ami fontos, mert ott ugyan mások nyernek (ha nyernek), de a mi csapatunkban játszanak. Mivel saját teljesítményük nincs, ezért olyan közösséghez akarnak tartozni, ahol másoknak van és azt magukénak érezhetik. Akkor mi nyertünk. Nem a csapat, hanme MI. Nem véletlen, hogy a tipikus foci drukker fizikai munkás, vagy munkanélküli. És a kör összeér.

nolto 2017.07.19. 09:47:15

@Putty Pityu:
Miért kötelező a saját országnak szurkolni? Hisz arra semmi befolyásunk nincs, hogy hová születünk.
Amúgy érdekes lenne, ha mindenki maga választhatná meg, hogy melyik népbe, melyik országba szülessen, nem hiszem, hogy önként bárki választaná a magyart.

cukkmukk 2017.07.19. 10:18:50

Sokkal nagyobb bátorság egy echo tévé random bármelyik "beszélő fejek" műsorát megnézni, mint akárhány dagadt néger éneklését. Ha nőverő, ha grammy díjas.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2017.07.19. 10:24:14

Na megkapta a koz a napi cupakot a mindig korrekt es termeszetesen objektiv mediatol.
Megnezem, hatha az Origo is ir rola (nem fog) es vonok egy atlagot.

oszt jónapot 2017.07.19. 10:32:39

Kíváncsi lennék mit visítana ez a három komcsi, ha Orbánc "dagadt cigány"-ként emlegetnék az RTL klubon.

ö...mikó? 2017.07.19. 10:53:38

@oszt jónapot: Hiszen dagadt is, cigány is, akkor mi a baj? :D

Indriq 2017.07.19. 11:04:31

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): örülök neki hogy legalább egy olyan szaktekintély van a kommentelők között, aki JOGOSAN felülbírálhajta a hivatalos szakkönyvet.

Trejo 2017.07.19. 11:04:47

Mit várnak ezektől az erkölcsi/szellemi impotentátoktól?

campobaszo 2017.07.19. 11:05:38

Ez lenne a világhírű magyar vendégszeretet? Meghívjuk fellépni aztán ledagadtnégerezzük?.

Suksori 2017.07.19. 11:12:34

sosem hallottam róla
rákerestem guglin.
tényleg néger, tényleg dagadt.

mojszipupi 2017.07.19. 11:14:55

Szükség volt külföldi fellépőre, akinek jó sokat ki lehet fizetni és aki eleget oszt vissza belőle, mit teszik itt ezek a senkik a hülyét kabaré

Suksori 2017.07.19. 11:17:41

@Indriq:

pedig így van
majd egy szakkönyv mondja meg egy anyanyelvi beszélőnek, mi pejoratív, kapjál már a fejedhez

Suksori 2017.07.19. 11:19:24

pár pc kretén kitalálja mit szabad mondani és mit nem

néger, fekete
cigány, roma
ezek normális kifejezések, akinek nem tetszik, a nénikéjét cenzúrázza, meglátjuk az megendgedi-e.
idióták

Suksori 2017.07.19. 11:21:18

ez olyan mint mikor a grúzia nevű kis fosállam ugrál, hogy ők georgia
magyarul már rég nem, nem a magyar nyelvet kell próbálni átformálni, hanem szépen megtanulni a szájukat meg összefogni.
sok mocskos cenzor

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:21:44

Helyesen: Dagadt nigger. NIGGER

@Suksori:

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:23:15

@mojszipupi: Jóvan, de miért épp egy niggerre....hoztak volna gorillát a természetes trópusi közegéből, ketrecben, azzal semmi baj, de egy...

Indriq 2017.07.19. 11:25:48

@Suksori: mert a szakkönyvet nem anyanyelvi írta. Attól hogy a párt kiadta neked utasításba, hogy védeni kell ezeket a kreténeket, még nem lesz igazad :)

bloody.rain 2017.07.19. 11:25:48

@campobaszo: Nem meghivtuk, hanem a szervezők meghivták. Illetve nem meghivták, hanem megvették közpénzből. Ettől még dagadt maradt és fekete. Nem mintha bajom lenne ezzel.

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:27:13

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Kit érdekel hogy pejoratív-e vagy sem, bassza meg magát a pc shit, a niggereivel együtt.

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:28:55

@dr. mesterséges színezék: Az elítélt faszkalap és a fekete jelző szorosan összefüggenek.

highup! 2017.07.19. 11:31:53

@Suksori: "sosem hallottam róla
rákerestem guglin.
tényleg néger, tényleg dagadt."

Én elhiszem, hogy a te mucsai végzettségű fajtádnak, aki életében nem járt messzebb a faluja határánál, annak a faluja kocsmajában turnézó mulatós sztároknál végződik az ismerete a nagyvilágról. Na meg hogy az iyennek egy Csala Zsuzsa/ Tóth Vera/Monserrat Caballe/ Puskás Öcsi stb-k meg csak egyszerűen Hipófehérek és Dagadtak.

Csak teccik tudni a világ nem ezen méri le az ember értékeit. Ahhoz te meg te túl hülye vagy azzal a két osztályoddal, hogy megértsd, hogy mik azok az emberi értékek, oszt mire jók azok.

FOLYTASSUK!

Pajszer Művek 2017.07.19. 11:44:30

A csávó dagadt is meg néger is. Miért is baj hogy ezt bárki kimondja?

ö...mikó? 2017.07.19. 11:49:19

@Pajszer Művek: A viktor dagadt is meg cigány is. Mit szólnál, ha erről beszélnének a tv-ben?

wowerman 2017.07.19. 11:55:09

""bele vannak betegedve, hogy Magyarországon minden rendben, minden frankó, minden működik"" Ez már komolyan fáj

dr. mesterséges színezék 2017.07.19. 12:15:21

@erkölcsi hulla: "Az elítélt faszkalap és a fekete jelző szorosan összefüggenek."

Láttad te már Várhegyi Attila kültakaróját?
És a pedigrés Kubatov-kommandóét?

dr. mesterséges színezék 2017.07.19. 12:16:55

@ö...mikó?: Javaslom is plakátba foglalni, hogy NE HAGYJUK, HOGY ORSÓS NEVESSEN A VÉGÉN!

24.p3k.hu/app/uploads/2012/08/orban-nevet.jpg

vénkujon 2017.07.19. 12:22:54

én inkább dagi szerecsenyt mondtam volna. ellenben én nem kapok olyan fasza kis jelvényt amit ez a faszfej zsotifasz kapott:D pedig kéne

ö...mikó? 2017.07.19. 12:23:54

@Joe12: Könnyű fogyás: B@zd telibe a spammelős kurv@ anyádat

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2017.07.19. 12:48:03

Zseniális. Az árokásó válogatott. Nem sokáig tart a királyságotok. Amikor majd újra a teljesítmény lesz a mérvadó, újra a helyzetekre kerültök

Szelid sunmalac 2017.07.19. 12:48:47

Tenyleg nem ertem. Mint ahogy azt sem, hogy mi a baj azzal, ha a Viktort zsirdisznyo ciganynak nevezik, vagy a Habonyt narkos buzibaronak, Kovert bajszs parasztnak. Persze mindezt teveben es kiemelve, hogy vege a pc korszaknak. En elveznem.

Baltával Ébresztő 2017.07.19. 13:10:00

Na, nyomorult, leftard PC libsik van most min ajvékolni. A négert négernek hívták, a dagadtot dagadtnak, jajajaj, vége a világnak! Meg Mészöly mondott egy nem a ballibbant értékrend szerinti vicces megjegyzést.
Szánalmas nyomorultak vagytok, semmi több.

Average Joe 2017.07.19. 13:49:38

@FDToth: Szóval kancigányt lehet mondani, dagadt négert meg nem? Ezt hogy gondolod? Vagy mennél a böribe te is?

ö...mikó? 2017.07.19. 14:07:55

@Baltával Ébresztő: Jaj de jó, akkor lehet téged primitív bolsevik prolinak hívni!

fillérbaszó vadász 2017.07.19. 14:28:25

@willcox: "Igaza van a német ismerőseimnek, mikor azt kérdezik, mi van nálatok? Szégyen."

Persze, mert a németeknél minden olyan zseniális, pláne a "fogadjuk be az összes migránst" mentalitásukkal együtt. Lehet, hogy pár évtized múlva majd a német ismerőseid gyerekeit, unokáit lefejezik ha nem lesz muzulmán.

fillérbaszó vadász 2017.07.19. 14:33:02

@OKalman: "mostani kormány alatti dolgok minőségére igencsak jó példa a Jász utca járdájának térkövezése: ha esik az eső akkor bokáig érő tavak keletkeznek ott mert annyira nincs megoldva a rendes vízelvezetés, de ez csak egy példa a számtalanból."

Ja. De ha mondjuk nekiállnak az utcát javítani, akkor meg pont ti libsik vagytok a leghangosabbak, hogy nem lehet közlekedni. Meg, hogy minek költik a pénzt ilyen flancos presztizsberuházásokra miért nem inkább oda az éjező gyerekeknek.

Csiberi 2017.07.19. 18:34:47

@Nevoeiro66: mert elég nehéz Zalaegerszegről egy három hetes ikerpárral.

FDToth 2017.07.19. 19:05:07

@Average Joe: a cigány kifejezés a romára nem sértő annyira, mint a néger a feketére.
na de gondolom neked az echos kijelentessel semmi bajod, uh reszenrol koszontem ;)

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 21:03:32

@Indriq: Magyarul a nigger sértő, a néger egyáltalán nem; ebből csak azok akarnak tőkét csinálni, akik ilyen hülyeségekből akarnak problémákat csinálni. Olyan a néger, mintha egy dánra azt mondja valaki, hogy dán.

Jason Voorhees 2017.07.19. 22:20:29

Ismét vihar egy pohár vízben. A teljesen talaját vesztett libtard tábor már nem tud mibe belekötni, így a helyes szóhasználatba köt bele. Aztán csodálkozva kérdezgetitek egymást, és álltok értetlenül majd a 2018-as nagy zakó után.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 22:42:11

Egy kis sajtószemle a dagadtnéger ügyről (nem értik meg, hogy maguk ellen uszítanak megint, a magyar társadalom sokkal normálisabb, mint hogy kiakadjon egy dagadtnégerezésen):
24.hu: Öblöset dagadtnégereztek az Echo TV-n
hvg.hu: Dagadt négernek nevezték az Echo TV-ben a vizes vb nyitányának sztárvendégét
propeller.hu: Csak "a dagadt négert, aki énekelt", ezt hagyta volna ki a fideszes médiaválogatott
északhirnök.hu: Egy baj volt a vizes vb megnyitójával az Echo TV szerint: a dagadt néger
youtube-ra ezzel került fel: "Lovas referred to CeeLo Green as the "fat n*gger who was singing"" - itt ez rossz fordítás (aljas), nem niggert mondott Lovas hanem lefordítva black a helyes

Nevoeiro66 2017.07.19. 22:49:36

@Csiberi: Gratulálok, jó egészséget Nektek! :)

OKalman 2017.07.20. 09:19:15

@fillérbaszó vadász: Nem kiabáltam még egyszer sem felújítás ellen attól függetlenül, hogy valóban liberális vagyok viszont látom azt, hogy sok helyen mi lett az eredmény és az igenis zavar, hogy elköltenek egy sapka pénzt arra, hogy rossz legyen a dolog holott lehet, hogy ugyanannyiból jól is meg lehetne csinálni úgy, hogy a lopás sem lesz kevesebb. A másik kérdés viszont az, hogy aki meg mer említeni valamilyen hibát vagy szót emel egy szokás ellen azt miért libsized le egyből úgy, hogy valószínűleg a szó jelentésével sem vagy tisztában?

Komodoi23 2017.07.20. 10:45:41

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Mondjuk annak a dagadt négernek a művészi teljesítménye odáig terjedt, hogy simán ellopta egy INXS-szám dallamát, és arra elszavalt valami szöveget. A megnyitó valóban megérdemelt volna egy színvonalasabb produkciót.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Average Joe 2017.07.20. 17:47:21

@FDToth: Magyarban a néger egyáltalán nem sértő, azt jelenti, hogy fekete, csak külföldiül (latin eredetű). Ezt kéne megértened. A dagadt kifejezés használata sokkal gázabb, mint a négeré. A kancigány ezzel szemben egy sértő szóösszetétel, nem a cigány miatt, hanem mert a kan- hozzáadásával állati szintre helyezed őket.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 18:52:51

Lovas István válasza Szigetvári Viktor feljelentésére (a Médiatanácsnál) a „dagadt néger” ügyben:

"Szigetvári Viktortól senki nem várja el, hogy panasszal élne, ha ideológiai rokonsajtójában az jelenik meg, hogy „dagadt magyar”.

Mint ahogyan csöndben maradt, amikor a Népszava az egész magyarságot tolvajnak nevezte egy cikke címében és a médiatanácsnál ezért próbaként panaszt tettem. Amit a panasz elutasítása elleni fellebbezést követően a médiatanács elutasított, vagyis rendben találta, hogy a magyarokat tolvajnak nevezzék.

Érdeklődéssel várom, hogy a médiatanácsnak jobban fáj-e az egyetlen négert dagadtnak nevező hiteles kitétel, mint az egész magyarságot tolvajnak nevező, minden alapot nélkülöző kategorikus kijelentés egy balliberális sajtótermékben.

Amennyiben ez így lesz, a médiatanács bebizonyítja, hogy olyan intézmény, amelyet noha az egész világon viselkedése miatt a „diktatórikus” magyar kormány elleni mintapéldaként használják, valójában ugyanúgy a balliberális szellemi terror rettegő foglya, mint oly sok más hazai intézmény."

FDToth 2017.07.20. 19:38:52

@Average Joe: hiaba barmilyen erveles, egy vilagszerte elismert, tobbszorosen dijazott emberrol igy sohasem beszelgetunk, a kancigany idezojelbe meg egy bortontoltelekre vonatkozik. Ha ebbol nem erzed a kulonbseget. Jo, persze, akinek az echo tv-hez hasonlo dolgok 'bejonnek'...

Average Joe 2017.07.20. 23:05:36

@FDToth: Nem jön be, rühellem azt a 3 faszt, de hatalmas ellentmondás volt a kommentedben, amire igyekeztem rávilágítani. Takarózhatsz, de akkor is sértő jelzőt használtál, miközben börtönbe vetnéd azt, aki kimondja, hogy "néger".

dr nmate 2017.07.21. 03:50:56

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Miközben szellemiterrorizálsz, jusson eszedbe pont a szellemi terror ellen szólaltál fel!

cradbox 2017.07.21. 09:48:52

Azt tudja valaki, hogy Lovas úr miért nem szívesen utazik az USA-ba? Érdemes feleleveníteni @sixx

Hegyi Róbert 2017.07.22. 10:43:35

Az már nem PC, hogy valaki néger, kínai, vagy európai? Akkor kérem nagy baj van mondjuk az angol egyetemeknél is, ahol bizony egy felvételnél (ha dolgozót vesznek fel, hallgatóknál nem tudom, hogy van-e ilyen) ott a kérdés, hogy melyik rasszhoz tartozik, és kötelező beírni. Igaz alatta az is ott van, hogy mi a neme. Az viszont teljesen pollkorekt mert 3 választási lehetőség is van...
süti beállítások módosítása